Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Klopt. Ik heb de adapter bekeken en output is daar ook 5v.

Ik heb dan geen idee waarom het via de pc trager gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Even snel gegoolged en ik vermoed dat het verschil zit in de mili amperes en niet in het voltage.

En anders heb ik geen flauw idee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 16:03
Het verschil zit inderdaad niet in het voltage, dat moet altijd gelijk zijn.
Het verschil zit, zoals je zelf al bedacht had, in het amperage.

Een USB 2.0 poort levert maximaal 500mA (Wikipedia: Universal Serial Bus).
Een HTC Desire Z oplader levert maximaal 1000mA (http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=205642) dus het kan 2x zo snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Kijk, ik had al zo'n vermoeden. :)
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-09 12:50
Ik twijfel tussen de Desire Z en de Motorola Milestone II als volgend toestel, nu hebben veel anderen hier die keuze vast ook gehad, dus daarom kozen jullie de Z? :P

Persoonlijk vind ik de Z wat mooier afgewerkt en lijkt het toetsenbord me fijner.
Daarnaast heb ik altijd goede ervaringen gehad met HTC (uit het Windows Mobile tijdperk).

De Milestone II daarintegen is een stukje krachtiger (8GB storage ingebakken, 1GHz CPU ipv 800MHz) en weegt wat minder...

Kunnen jullie me een reden geven waarom de Z dé device is? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 09:35
Noxious schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:19:
Ik twijfel tussen de Desire Z en de Motorola Milestone II als volgend toestel, nu hebben veel anderen hier die keuze vast ook gehad, dus daarom kozen jullie de Z? :P

Persoonlijk vind ik de Z wat mooier afgewerkt en lijkt het toetsenbord me fijner.
Daarnaast heb ik altijd goede ervaringen gehad met HTC (uit het Windows Mobile tijdperk).

De Milestone II daarintegen is een stukje krachtiger (8GB storage ingebakken, 1GHz CPU ipv 800MHz) en weegt wat minder...

Ow, lekker, nu weet ik weer niet of ik wel een Z wil :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:31
Noxious schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:19:

HTC Desire Z vs Motorola Milestone 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Bah: mijn Z is gevallen en nu doet de aan/uit-knop het niet meer. :(

Aankrijgen lukt nog wel omdat ik Clockwork erop heb staan (als ik de lader inplug dan springt het toestel aan). Unlocken als het toestel eenmaal aan staat lukt ook nog wel door op het keypad te drukken, maar ideaal is het allemaal niet. Gelukkig is de service van HTC goed, maar dit gaat mij natuurlijk wel minstens een paar tientjes kosten. :/

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-09 19:30
pven schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:20:

Aankrijgen lukt nog wel omdat ik Clockwork erop heb staan (als ik de lader inplug dan springt het toestel aan). Unlocken als het toestel eenmaal aan staat lukt ook nog wel door op het keypad te drukken, maar ideaal is het allemaal niet. Gelukkig is de service van HTC goed, maar dit gaat mij natuurlijk wel minstens een paar tientjes kosten. :/
je kan ook trackpad z wake installeren ;) dan gebruik je de middelste knop om hem te ontwaken ;) net als de iphone..

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
rohit schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:19:
[...]

je kan ook trackpad z wake installeren ;) dan gebruik je de middelste knop om hem te ontwaken ;) net als de iphone..
Dat zit volgens mij al standaard in CM7. Ik heb er niets aan ingesteld, en dat werkt gewoon. Ik bedoel idd trackpad ipv keypad. Voor nu ben ik met een bedrijfje bezig dat hem zou kunnen repareren (binnen een half uur, vermoedelijk voor 30 euro). Ik kom er nog op terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Die specs van die Milestone zien er niet eens zo verkeerd uit.
Nu zeggen specs natuurlijk niks over de gebruikerservaring, maar slecht zien ze er niet uit. De Z doet eigenlijk bijna in elk opzicht iets onder (toch zou ik hem voor geen goud omwisselen 8)7 ).

[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 18-04-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:35:
[...]

Dat zit volgens mij al standaard in CM7. Ik heb er niets aan ingesteld, en dat werkt gewoon. Ik bedoel idd trackpad ipv keypad. Voor nu ben ik met een bedrijfje bezig dat hem zou kunnen repareren (binnen een half uur, vermoedelijk voor 30 euro). Ik kom er nog op terug. :)
Hmz, dat bedrijfje kan hem niet repareren. Ze hebben het toestel nagekeken en de conclusie getrokken dat het moederbord vervangen moet worden. Daarbij de opmerking dat momenteel alleen HTC dit kan. :/

Ik ben dus bezig met HTC, eens kijken wat me dat gaat kosten. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:32

JB

Cédric roelt!

Bart ® schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:27:
[...]
Dat laatste heeft de Incredible S van mijn pa geen last van en die heeft ook 2.2.1 dus dat ligt denk ik niet aan de Android-versie...
Waar zou het dan aan kunnen liggen? Daar irriteer ik me ook dagelijks aan, trage meuk terwijl er niets of amper iets draait op dat ding van mij. Verder moet ik ook te lang wachten bij het uitklappen van het tobo voordat het scherm gekanteld is, qua resources moet er genoeg aanwezig zijn lijkt me? Ook hoop ik dat ze in de nieuwe versie oplossen dat je het home-screen ook kan kantelen zonder eerst het tobo uit te moeten klappen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:12

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Dat laatste kan makkelijk door LauncherPro te gebruiken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:32

JB

Cédric roelt!

Klopt, maar standaard werkt dit ook bij de HTC's zonder tobo. Snap niet waarom dit niet mogelijk is bij de Z, en om er extra software voor te moeten installeren gaat me dan weer te ver (los van het feit dat Launcherpro meer voordelen heeft). Nog even afwachten of 2.3 hier in voldoet :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:12:
[...]

Hmz, dat bedrijfje kan hem niet repareren. Ze hebben het toestel nagekeken en de conclusie getrokken dat het moederbord vervangen moet worden. Daarbij de opmerking dat momenteel alleen HTC dit kan. :/

Ik ben dus bezig met HTC, eens kijken wat me dat gaat kosten. :S
Deze week wordt mijn Z opgehaald ter reparatie. Iemand een idee of de custom ROM mij nog problemen op kan leveren? Ik heb dit ook aan de live-chat gevraagd, maar die melden niet veel meer dan 'hardware en software worden gecontroleerd waarna we bepalen wat er defect is'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:12:
[...]

Deze week wordt mijn Z opgehaald ter reparatie. Iemand een idee of de custom ROM mij nog problemen op kan leveren? Ik heb dit ook aan de live-chat gevraagd, maar die melden niet veel meer dan 'hardware en software worden gecontroleerd waarna we bepalen wat er defect is'.
Ik heb mijne een paar weken terug ook opgestuurd(ging niet meer aan), op dat moment stond er nog CM7 op. Heb dat doorgegeven aan de telefoon en dat was geen probleem :) heb er ook nooit iets van gehoord. Binnen 2 weken had ik m'n foon terug, weliswaar met originele ROM :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:17:
[...]

Ik heb mijne een paar weken terug ook opgestuurd(ging niet meer aan), op dat moment stond er nog CM7 op. Heb dat doorgegeven aan de telefoon en dat was geen probleem :) heb er ook nooit iets van gehoord. Binnen 2 weken had ik m'n foon terug, weliswaar met originele ROM :)
Mooi om te lezen. :) Ik lees net idd in de voorwaarden dat ze de laatste ROM erop zetten. Dan kost het mij dus extra moeite om CM7 erop te krijgen, maar goed: dat hoort er nou eenmaal bij en is niet onmogelijk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:37
rohit schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:19:
[...]

is dat met die trackpad wake al mogelijk zonder de phone permanent te rooten eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Sinds gisteren in het bezit van dit toestel, en bevalt me zeer goed :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
TommyGun schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:08:
Sinds gisteren in het bezit van dit toestel, en bevalt me zeer goed :)
tommygun jonge :P welkom!! :P
na apert! was de TP2 toch maar niks?
kan nog steeds niet wennen aan het tobo hoor.. pff die van de TP 2 was echt 100 keer beter..

[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 20-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
rohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
kan nog steeds niet wennen aan het tobo hoor.. pff die van de TP 2 was echt 100 keer beter..
Hoe lang heb je de 'Z' dan al? Ikzelf kom van een TouchPro (1) af, en in het begin moest ik ook erg wennen aan het 'Z' toetsenbord, maar nu na een half jaar weet ik niet meer beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:19

Sorcerer8472

Mens sana?

Haay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:13:
[...]

Hoe lang heb je de 'Z' dan al? Ikzelf kom van een TouchPro (1) af, en in het begin moest ik ook erg wennen aan het 'Z' toetsenbord, maar nu na een half jaar weet ik niet meer beter. :)
Probeer voor de gein nog eens een TP2-toetsenbord. Ik gok dat je toch even een nostalgische zucht zult slaken ;)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

rohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
[...]

tommygun jonge :P welkom!! :P
TP2 was goed, maar dat OS... |:(

Toetsenbord is wennen idd, maar komt denk ik wel goed :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Haay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:13:
[...]

heb hem sinds de release.. :) kan er nog niet goed aan wenne ;) zoals Tovenaar al zei, probeer de TP2 maar een keer dan weetje waarover ik praat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Misschien moet je dan weer een TP2 kopen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Mit-46 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 19:27:
Misschien moet je dan weer een TP2 kopen. :+
Ik ga altijd vooruit op telefoons(en alles wat ik koop meestal) nooit achteruit ;)
Tobo is ongeveer het enigste nadeel aan deze telefoon.. :)
Heb ook een Iphone dus ben het onscreen tobo al gewend dus erger ik me niet zo super aan dit nadeeltje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

rohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:34:
[...]

Ik ga altijd vooruit op telefoons(en alles wat ik koop meestal) nooit achteruit ;)
Tobo is ongeveer het enigste nadeel aan deze telefoon.. :)
Heb ook een Iphone dus ben het onscreen tobo al gewend dus erger ik me niet zo super aan dit nadeeltje..
Klopt ja. Het slechtere toetsenbord (+ ook ontbrekende pijltjestoetsen erop) is het enige nadeel. Dit toestel is verder duidelijk superieur aan de TP2 dankzij Android. Het Z-toetsenbord blijft verder veel fijner dan een onscreen-toetsenbord en er is wel een gewenningscomponent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:55
Sorcerer8472 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:23:
Probeer voor de gein nog eens een TP2-toetsenbord. Ik gok dat je toch even een nostalgische zucht zult slaken ;)
Nooit een TP2 gehad, dus geen idee in welk opzicht het TP2 tobo beter is/was dan het TP1 tobo welke ik zo'n 2 jaar gebruikt heb. Maar ik type nu vrijwel even snel op m'n 'Z' tobo als ik vroeger op het TP1 tobo deed. Alleen wanneer je om en om cijfers en letters (bv. in een wachtwoord) nodig hebt is het wat omslachtiger omdat je veel de FN toets moet indrukken. Met meerdere cijfers achter elkaar, of leestekens+cijfers achter elkaar, dan is dubbel FN drukken voldoende als een soort Num-lock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Miglow schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:34:
[...]
Ow, lekker, nu weet ik weer niet of ik wel een Z wil :(
:D en al een keuze gemaakt? :P
Die had ik al gevonden ja, maar dat topic lijkt nogal outdated te zijn en de discussie is nooit op gang gekomen.
Mit-46 schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:55:
[...]
Die specs van die Milestone zien er niet eens zo verkeerd uit.
Nu zeggen specs natuurlijk niks over de gebruikerservaring, maar slecht zien ze er niet uit. De Z doet eigenlijk bijna in elk opzicht iets onder (toch zou ik hem voor geen goud omwisselen 8)7 ).
Ja dat had ik dus ook, maar de Z vind ik qua design weer een stuk mooier, en Motorola gooit z'n eigen frontend er overheen die je niet kunt uitschakelen of vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:10:
[...]

Klopt ja. Het slechtere toetsenbord (+ ook ontbrekende pijltjestoetsen erop) is het enige nadeel. Dit toestel is verder duidelijk superieur aan de TP2 dankzij Android. Het Z-toetsenbord blijft verder veel fijner dan een onscreen-toetsenbord en er is wel een gewenningscomponent :)
Ik vind de trackpad wel een redelijke vervanging van pijltjestoetsen. Het is helaas niet zo handig, maar wel handiger dan op je scherm te moeten klooien om ergens een juiste letter midden in een woord te kiezen. Dat werkt zelfs bij Apple (alom geprezen? ;) ) niet goed.

Verder alleen maar lof over de Desire Z. Ik vind het toetsenbord gewoon erg goed aanvoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 14:43

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Speed24 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:59:
[...]

Ik vind de trackpad wel een redelijke vervanging van pijltjestoetsen. Het is helaas niet zo handig, maar wel handiger dan op je scherm te moeten klooien om ergens een juiste letter midden in een woord te kiezen. Dat werkt zelfs bij Apple (alom geprezen? ;) ) niet goed.

Verder alleen maar lof over de Desire Z. Ik vind het toetsenbord gewoon erg goed aanvoelen.
Het enige waar ik het trackpad voor gebruik is snake :+ verder gebruik ik altijd mijn touchscreen of tobo voor bediening.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Speed24 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:59:
[...]

Ik gebruik de trackpad voornamelijk voor mijn browser en RSS reader. Vind hem wel een stuk slechter dan die mijn oude Blackberry had maar dat had ik al verwacht. Overigens krijgen nieuwe HTC modellen geen trackpad meer, iets dat ik persoonlijk erg jammer vind.

Met het tobo heb ik geen problemen, werkt gewoon en foutmarge tijdens het typen is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Ik gebruik de Trackpad alleen om hem te laten ontwaken hahaha :P gaar ding.. pff werkt echt niet rlxt ofz.. als je ergens int midden wilt zijn ofz dan moet je oneindig vaak scrollen en scroll je omhoog dan druk je of menu of de back toets in :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:22:
Ik gebruik de Trackpad alleen om hem te laten ontwaken hahaha :P gaar ding.. pff werkt echt niet rlxt ofz.. als je ergens int midden wilt zijn ofz dan moet je oneindig vaak scrollen en scroll je omhoog dan druk je of menu of de back toets in :S
Waarschijnlijk een stomme en op te zoeken vraag. Maar ik weet het niet en krijg het niet gevonden.
Ik heb een standaard Z welke niet geroot is etc. Bij mij werkt het duwen op de trackpad niet om het scherm te ontwaken. Hoe krijgt ik dat ingesteld?
Android versie: 2.2.1
Softwarenummer: 1.82.405.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:39:
[...]

Waarschijnlijk een stomme en op te zoeken vraag. Maar ik weet het niet en krijg het niet gevonden.
Ik heb een standaard Z welke niet geroot is etc. Bij mij werkt het duwen op de trackpad niet om het scherm te ontwaken. Hoe krijgt ik dat ingesteld?
Android versie: 2.2.1
Softwarenummer: 1.82.405.1
Rooten ;) en dan scriptje laten draaien die op XDA staat.. anders krijg je het niet voor elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
rohit schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:40:
[...]

Rooten ;) en dan scriptje laten draaien die op XDA staat.. anders krijg je het niet voor elkaar!
er bestaat ook een tool widgetlocker, deze werkt ook , dan krijg je er ook nog eens een mooi homescreen/unlockscreen bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-06 13:48
NoFate schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 08:45:
[...]

er bestaat ook een tool widgetlocker, deze werkt ook , dan krijg je er ook nog eens een mooi homescreen/unlockscreen bij
Ik gebruik het lock screen van executive assistant. In1 klap een overzicht van je mail, agenda, sms, telefoongesprekken, twitter, news etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polen
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 17:10
Is er een methode/app waarmee je de snelheid/gevoeligheid van de trackball kan verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Voor mensen die wel eens tochten fietsen en gebruik willen maken van de gps van de desire z, ik heb een bike mount via ebay aangeschaft: http://cgi.ebay.com/SlipG...ories&hash=item5d2e36d1fd.

Echt een prima ding! Andere bike mounts die ik wel eens geprobeerd had, hielden de telefoon absoluut niet stevig vast zodat je het risico had dat je telefoon er uit kletterde bij een flinke hobbel. Maar dit ding klemt je toestel echt helemaal vast. De mount zelf is ook stevig en monteren is piece of cake. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Leuk al die emulators. :) Vanmiddag even FFVII proberen op mijn desire Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Heb 'm geïnstalleerd... handig omdat je in je lockscreen wel even je mail etc. kan checken :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:41

Sherlock

No Shit

Morgoth schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:43:
Voor mensen die wel eens tochten fietsen en gebruik willen maken van de gps van de desire z, ik heb een bike mount via ebay aangeschaft: http://cgi.ebay.com/SlipG...ories&hash=item5d2e36d1fd.

Echt een prima ding! Andere bike mounts die ik wel eens geprobeerd had, hielden de telefoon absoluut niet stevig vast zodat je het risico had dat je telefoon er uit kletterde bij een flinke hobbel. Maar dit ding klemt je toestel echt helemaal vast. De mount zelf is ook stevig en monteren is piece of cake. Aanrader dus!
Ben je niet bang dat er viezigheid/zweet op je telefoon komt? Op zich lijkt het me best handig, maar ik zou wel iets willen wat mijn telefoon beschermt.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Ik weet niet of dit door Android komt of door Vodafone, maar als ik een oproep mist op mijn Z dan blijft de voicemail mij terugbellen totdat ik hem opneem. Nu vroeg ik mij af of het uit te schakelen is en kost dit mij geld als de voicemail mij belt en ik opneem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Dat licht geheel aan je telecomaanbieder en niet aan je Desire Z. Welke telecomaanbieder maak je gebruik van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Joen schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:06:
Dat licht geheel aan je telecomaanbieder en niet aan je Desire Z. Welke telecomaanbieder maak je gebruik van?
Vodafone, zoals ik al zei in mijn bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Ah sorry. Bericht niet goed gelezen. :P
Bel 1233 en worstel het instellingenmenu door. Afaik is het gebeld worden door de voicemail gratis, maar ik vond het ook altijd irritant en ik had ingesteld dat je een SMS-je krijgt bij een ingesproken boodschap. Ik had ook ingesteld dat je een SMS-je krijgt als de voicemail wel bereikt is, maar er geen boodschap achter is gelaten.

Ik zit sinds plm. een jaar niet meer bij Vodafone, daar voor jarenlang wel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReconE
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:53
disturbedmind schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:53:
Ik weet niet of dit door Android komt of door Vodafone, maar als ik een oproep mist op mijn Z dan blijft de voicemail mij terugbellen totdat ik hem opneem. Nu vroeg ik mij af of het uit te schakelen is en kost dit mij geld als de voicemail mij belt en ik opneem?
Ja, het kost je belminuten uit je bundel als Vodafone voicemail je belt en je neemt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
ReconE schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:43:
[...]

Ja, het kost je belminuten uit je bundel als Vodafone voicemail je belt en je neemt op.
Wat is dat toch weer netjes van Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:13
heeft iemand een eenvoudige oplossing voor het versturen van meerdere foto's per mail.

Ik heb vrij regelmatig dat ik een mail moet sturen met 3 a 4 foto's, en dat is toch wel erg omslachtig.
nieuw bericht, menu>bijvoegen>afbeelding>galerie>5 seconden wachten>camera opname's>helemaal naar onderen scrollen voor de laatste foto's.

Dit hele circus moet ik dus herhalen voor elke foto welke ik wil toevoegen.

kan dit eenvoudiger :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:41

Sherlock

No Shit

Helaas heb ik geen antwoord, maar wel dezelfde vraag! Het antwoord zou dus meerdere mensen helpen :)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-09 00:33
Galerij -> naar fotos bladeren -> 'Delen via' icoon -> Mail -> te verzenden afbeeldingen selecteren -> Volgende -> standaard mailhandelingen -> Klaar

[ Voor 13% gewijzigd door Hakkie op 27-04-2011 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb dit topic doorzocht maar geen vergelijkbaar geval gevonden: vanmorgen wilde ik mijn vriendin sms'en met de standaard sms applicatie van de Desire Z. Sms getypt, verzonden, maar niet naar haar mobiele nummer. Het sms'je werd verzonden naar "haar" huisnummer, heeft geen problemen opgeleverd, maar het is wel vreemd. Ik heb nu wat uitgezocht en:
- haar mobiele nummer is WEL haar primary nummer.
- alle voorgaande sms'jes zijn voor zover ik weet wel naar het goede nummer verzonden.
- het daaropvolgende sms'je is ook naar het goede nummer verzonden.
Maar geen idee hoe dit is gekomen, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miglow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 09:35
Ja, het is toch een Z geworden, heb vanmorgen van gsmweb de ontvangstbevestiging van m'n verlengingscontract gekregen. Hopelijk vanavond de verzendbevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:13
Hakkie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:09:
Galerij -> naar fotos bladeren -> 'Delen via' icoon -> Mail -> te verzenden afbeeldingen selecteren -> Volgende -> standaard mailhandelingen -> Klaar
Dit werkt inderdaad! Bedankt voor de tip!

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Miglow schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:42:
[...]

Ja, het is toch een Z geworden, heb vanmorgen van gsmweb de ontvangstbevestiging van m'n verlengingscontract gekregen. Hopelijk vanavond de verzendbevestiging.
Ik ga denk ik ook voor de Z, het design is ook wel veel beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Ook bedankt voor deze tip; de 1.33 beslist wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:20:

Ik heb mijn Z terug gekregen van Dynafix, ze hebben hem onder garantie gerepareerd! :o _O_

Dit verbaast me heel erg, want:
• het garantiezegel was verbroken
• er is zichtbare schade
• custom ROM

Overigens is het moederbordje vervangen; vorige week dinsdag was het toestel opgehaald, vandaag heb ik hem terug gekregen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
pven schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:48:
[...]

Ik heb mijn Z terug gekregen van Dynafix, ze hebben hem onder garantie gerepareerd! :o _O_

Dit verbaast me heel erg, want:
• het garantiezegel was verbroken
• er is zichtbare schade
• custom ROM

Overigens is het moederbordje vervangen; vorige week dinsdag was het toestel opgehaald, vandaag heb ik hem terug gekregen. :)
netjes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stax
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-02 19:53
OK, sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Z, als vervanging van mijn TP2. Werkt als een tierelier, mooi OS, prima apps, eenvoudig in te stellen.

Maar die accu... pffff loopt leeg terwijl je erbij staat. Als ik 'm 's avonds oplaadt en een nacht ongebruikt laat liggen (nog zonder SIM, wel WiFi aan) staat-ie 's morgens onder de 30%. Is dat normaal?? Even 10 minuutjes internetten en zoef, weer 20% weg. Lijkt me ongehoord snel.... ik lees overal dat de accu na een tijdje wel beter wordt, maar dat zal marginaal zijn. Hebben meer mensen deze ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

stax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:22:
OK, sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Z, als vervanging van mijn TP2. Werkt als een tierelier, mooi OS, prima apps, eenvoudig in te stellen.

Maar die accu... pffff loopt leeg terwijl je erbij staat. Als ik 'm 's avonds oplaadt en een nacht ongebruikt laat liggen (nog zonder SIM, wel WiFi aan) staat-ie 's morgens onder de 30%. Is dat normaal?? Even 10 minuutjes internetten en zoef, weer 20% weg. Lijkt me ongehoord snel.... ik lees overal dat de accu na een tijdje wel beter wordt, maar dat zal marginaal zijn. Hebben meer mensen deze ervaring??
Wel goed opgeladen (zoals in 't boekje staat)? Anders is je batterij meteen gedoemd zeg maar...

[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 29-04-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stax
  • Laatst online: 13-02 19:53
TommyGun schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:31:
[...]

Wel goed opgeladen (zoals in 't boekje staat)? Anders is je batterij meteen gedoemd zeg maar...
Yup. Voor het eerste keer aanzetten eerst aan de lader gehangen totdat het lampje groen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
stax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:22:

Geef je Z een weekje de tijd :) Met normaal gebruik doe ik er nu al maandenlang steeds 2 dagen mee (waarbij hij 's nachts op hibernate staat). 's Avonds op dag 1 staat ie op 60-65%, 's avonds op dag 2 op 15-20%, en dan gaat ie weer aan de lader tot de volgende ochtend.

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En je moet je wifi niet op snel zetten. Dat snel slaat namelijk niet op de snelheid waarmee je internet maar de snelheid waarmee je batterij leegraakt.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

stax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:36:
[...]

Yup. Voor het eerste keer aanzetten eerst aan de lader gehangen totdat het lampje groen was.
Syncen van applicaties kun je het beste tot een minimum beperken. 's Nachts mobile/wifi uitzetten is ook een goed plan voor je accu.

Kom zelf ook van een TP2 af, maar de Z gebruik ik veel vaker omdat hij veel meer kan en prettiger werkt dankzij Android. Ervaring was echter dat de TP2 bij intensief gebruik sneller leegliep...

De Z gaat 3 dagen mee als je er weinig mee doet (thuiswerkdagen of dagen dat ik er onderweg niet veel mee doe). Hij gaat 1 dag mee bij intensief gebruik. Bij minder dan 1 dag moet je het wel erg bont maken en urenlang ermee klooien en als hij idle zo snel al leegloopt moet je toch eens kijken naar syncinstellingen e.d.

Toen hij bij mij een keer sneller leegliep bleek dat te komen doordat Google Maps op de achtergrond vasthing trouwens. In een half jaar is dat nu al 2x gebeurd. Accu gaat dan ~30% sneller leeg in mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Bart ® schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:37:
En je moet je wifi niet op snel zetten. Dat snel slaat namelijk niet op de snelheid waarmee je internet maar de snelheid waarmee je batterij leegraakt.
_O-

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Dat is geen grap!
Ik heb mij een maand lang suf gezocht naar deze instelling, omdat mijn batterij het geen dag uithield bij zeer weinig gebruik.
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

stax wrote op vrijdag 29 april 2011 15:22
Uitzetten van de locater scheelt enorm in accu gebruik! Het nadeel daarvan is dat de weersvoorspelling in de htc-sense niet meer werkt. Ook het steeds automatisch syncen van agenda e.d. kan behoorlijk veel accu gebruik kosten, vooral als je steeds updates daarin doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:42

polthemol

Moderator General Chat
racinfo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 08:24:
[...]
Uitzetten van de locater scheelt enorm in accu gebruik! Het nadeel daarvan is dat de weersvoorspelling in de htc-sense niet meer werkt. Ook het steeds automatisch syncen van agenda e.d. kan behoorlijk veel accu gebruik kosten, vooral als je steeds updates daarin doet.
en als je in de grensstreek woont is het gewoon triestig :P Je telefoon blijft swappen dan van netwerk en dat zuipt accu :)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een oplossing/reden gevonden voor het niet krijgen van een melding bij een nieuwe sms? Ik had het gisteren ineens ook 2x achter elkaar dat ik geen melding kreeg, terwijl er wel nieuwe smsen binnen kwamen.

Edit: hmm, schiet me ineens te binnen dat het juist gebeurde op het moment dat mijn telefoon in de 'energie-bespaar-stand' stond, omdat de batterij nog maar 30% te gaan had... Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn kalenders zijn door elkaar gegooid. :(

Ik gebruik de Google-kalender, daarnaast sync ik met twee Exchange-kalenders. Op de een-of-andere manier is de inhoud van beide Exchange-kalenders naar de Google-kalender gesynct, terwijl ik daar niets voor in heb gesteld. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik ken nergens een instelling vinden waarmee ik van een Exchange-kalender naar een Google-kalender sync.

Iemand een idee wat hier fout is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:26:
Iemand al een oplossing/reden gevonden voor het niet krijgen van een melding bij een nieuwe sms? Ik had het gisteren ineens ook 2x achter elkaar dat ik geen melding kreeg, terwijl er wel nieuwe smsen binnen kwamen.

Edit: hmm, schiet me ineens te binnen dat het juist gebeurde op het moment dat mijn telefoon in de 'energie-bespaar-stand' stond, omdat de batterij nog maar 30% te gaan had... Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
Argh... net weer gehad dat een sms niet gemeld werd :S Ik weet nu wel zeker dat het niks te maken heeft met die energie besparingsstand. Wat wel kan zijn dat het iets met tijdstippen te maken heeft. Vanmiddag kreeg ik namelijk wel gewoon meldingen bij nieuwe smsjes en vanavond kreeg ik ze niet. Dus misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Ik gebruik trouwens de gewone applicatie en heb niks geroot of zo.

Iemand een idee waardoor dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Heb het zelf niet meer gehad na de laatste update (heb je die ook?)

Verder had ik wel een idee dat het misschien te maken heeft met dat de sms-applicatie nog aanstaat op de achtergrond: ik zet hem de laatste tijd altijd met 'pijltjeterug' uit en dus niet door op de hometoets te drukken. Heb geen enkele sms sindsdien meer gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Met apps kill kun je instellen dat na x tijd alle openstaande apps autom worden afgesloten. Ik heb dit programma hoog in het vaandel ook al heerst het gerucht dat Froyo 2.2 dat zelf zou regelen (wat ik zeer ernstig betwijfel). Het is wel zo wanneer de sms apps open staat of werkzaam is je geen melding ontvangt van nieuwe sms'sen. Ik denk dat dit een bug in Froyo is want eerder is mij dat in andere android toestellen nooit opgevallen.

Oja, sinds vanmorgen heb ik een 2400 mAh accu in gebruik; nog steeds 100%, notabene na 5 uur gebruik al met alles aan, zoals syncen, internet, teletext, googlen, enz. Ik ben benieuwd hoelang ik hiermee ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 22:37
Heb nu iets raars: bij het intypen in de zoekbalk van google.nl gedraagt het getypte zich als een wachtwoord en dus krijg ik balletjes te zien ipv tekst. Iemand idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prozendaal
  • Laatst online: 26-11-2024
racinfo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:30:

Oja, sinds vanmorgen heb ik een 2400 mAh accu in gebruik; nog steeds 100%, notabene na 5 uur gebruik al met alles aan, zoals syncen, internet, teletext, googlen, enz. Ik ben benieuwd hoelang ik hiermee ga doen.
Waar heb je deze accu gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Nu online

Zuurstok

Passionately curious

effect10 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:53:
Heb nu iets raars: bij het intypen in de zoekbalk van google.nl gedraagt het getypte zich als een wachtwoord en dus krijg ik balletjes te zien ipv tekst. Iemand idee hoe ik dit weg krijg?
dat heb ik ook :S

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Geplaatst op dinsdag 03 mei 2011 16:29 door prozendaal

Waar heb je deze accu gekocht?
http://www.smartphoneshop...tc-desire-z-2400-mah.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kun je er eens een foto van maken? Is het niet lastig dat hij zo dik is in je broekzak? (iig als het klopt wat ik zie op de foto bij smartphoneshop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Als het batterijklepje dik is, dan is er toch nog minder ruimte voor een dikke accu :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Voor mij is de lange accu gebruiksduur veel belangrijker dan de dikte; als je een dunne telefoon wilt moet je een iphone4 of LG speed2x kopen; dan kom je ook niet in de verleiding om er een dikke batterij voor te kopen want die is er voor die toestellen domweg niet.

Als ik met de schuifmaat de dikte over alles (incl randje van camera) meet met originele batterij dan meet ik 15mm; met het plastic afdekkapje (in dezelfde kleur als body Desire Z) meet ik 22mm. Hij wordt ook zwaarder; ipv 180 weegt hij nu 205 gram.

Normaliter zou ik vanavond mijn lader eraan hebben moeten hangen, maar nu is de accu nog steeds voor 90% groen boven in beeld, terwijl ik vandaag toch van alles heb gedaan met het toestel. Aangezien het een nieuwe accu is moet ik eerst 4 a 5 laden en volledig ontladen voordat hij zijn volle capaciteit krijgt. Ik ben dus benieuwd hoelang ik met de lading van vannacht ga doen.

ps
Foto heeft geen zin; vertekend het beeld alleen maar. Hij is wel dikker, natuurlijk kan ook niet anders, maar de verdikking loopt heel gestroomlijnd tov de rest van de grijze kast; ziet er mooi uit en met bellen heb je extra houvast (laat je hem niet zo snel uit de handen glippen). Ik was met mijn eerdere N900 (Nokia) ook al een 2400 mAh batterij gewend dus deze combinatie met de HTC Desrire Z zal mij in ieder geval niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Misschien wil ik wel een 1800mah, die past volgens mij wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Die 1800 is boerenbedrog. Hebben we al eens eerder getest, onder de wikkel zat gewoon een 850 mAh accu van Koreaanse makelij. Raad ik je af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Modbreak:Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: Accessoires voor de HTC Desire Z.

(Accu's vallen daar ook onder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:28:

Ik gebruik de Google-kalender, daarnaast sync ik met twee Exchange-kalenders. Op de een-of-andere manier is de inhoud van beide Exchange-kalenders naar de Google-kalender gesynct, terwijl ik daar niets voor in heb gesteld. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik ken nergens een instelling vinden waarmee ik van een Exchange-kalender naar een Google-kalender sync.

Iemand een idee wat hier fout is gegaan?
Ik heb een iets oudere backup van de kalender terug gezet (mooi spul, dat online backuppen via MyBackupPro :)). Echter: de kalenders in mijn telefoon zijn nu wel weer in orde, maar als ik naar de Google kalender kijk dan lijkt het alsof er niets wordt gesynced. Als ik vanaf mijn telefoon sync, dan volgen er verder geen foutmeldingen. Iemand een idee of er nog andere methodes zijn om een sync te forceren? Alle vinkjes staan goed (vinkje achter sync google kalender staat aan). :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Niet dat ik het met de stelling van de modurator in voorgaande bericht geheel eens ben, maar mijn antwoordt inzake de accu staat hier:
racinfo in "Accessoires voor de HTC Desire Z"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

*weg* zie pven in "HTC Desire Z" voor het waarom

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 04-05-2011 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

@pven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:28:

@ Pven, niet dat ik direct begrijp waarom je 2 exchange agenda's met google agenda zijn samengevoegd kan het misschien een oorzaak vinden in de mobile instellingen van google agenda zelf. Ik gebruik eveneens twee agenda's, google en exchange maar ik merk hierbij op dat ik bij mobiele instellingen (in Google) NIET mijn gsm nummer heb ingegeven.

Hoewel het vreemd lijkt synct de google agenda op de pc prima met die op de htc en blijven de gegevens van de andere agenda daar waar ze horen. Ik gok maar wat, @pven want zoals ik al eerder zei: ik heb geen flauw idee hoe je agenda's zijn kunnen samengaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
racinfo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:46:
[...]

@ Pven, niet dat ik direct begrijp waarom je 2 exchange agenda's met google agenda zijn samengevoegd kan het misschien een oorzaak vinden in de mobile instellingen van google agenda zelf. Ik gebruik eveneens twee agenda's, google en exchange maar ik merk hierbij op dat ik bij mobiele instellingen (in Google) NIET mijn gsm nummer heb ingegeven.
Het was nog erger: mijn beide Exchange-kalenders zijn opgedoken in mijn Google-kalender.
Hoewel het vreemd lijkt synct de google agenda op de pc prima met die op de htc en blijven de gegevens van de andere agenda daar waar ze horen. Ik gok maar wat, @pven want zoals ik al eerder zei: ik heb geen flauw idee hoe je agenda's zijn kunnen samengaan.
Ik zal er eens naar kijken. Dank! :)

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 04-05-2011 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
racinfo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:46:
Voor mij is de lange accu gebruiksduur veel belangrijker dan de dikte; als je een dunne telefoon wilt moet je een iphone4 of LG speed2x kopen; dan kom je ook niet in de verleiding om er een dikke batterij voor te kopen want die is er voor die toestellen domweg niet.

Als ik met de schuifmaat de dikte over alles (incl randje van camera) meet met originele batterij dan meet ik 15mm; met het plastic afdekkapje (in dezelfde kleur als body Desire Z) meet ik 22mm. Hij wordt ook zwaarder; ipv 180 weegt hij nu 205 gram.

Normaliter zou ik vanavond mijn lader eraan hebben moeten hangen, maar nu is de accu nog steeds voor 90% groen boven in beeld, terwijl ik vandaag toch van alles heb gedaan met het toestel. Aangezien het een nieuwe accu is moet ik eerst 4 a 5 laden en volledig ontladen voordat hij zijn volle capaciteit krijgt. Ik ben dus benieuwd hoelang ik met de lading van vannacht ga doen.

ps
Foto heeft geen zin; vertekend het beeld alleen maar. Hij is wel dikker, natuurlijk kan ook niet anders, maar de verdikking loopt heel gestroomlijnd tov de rest van de grijze kast; ziet er mooi uit en met bellen heb je extra houvast (laat je hem niet zo snel uit de handen glippen). Ik was met mijn eerdere N900 (Nokia) ook al een 2400 mAh batterij gewend dus deze combinatie met de HTC Desrire Z zal mij in ieder geval niet tegenvallen.
Ik heb een andere mening. Ik wilde een Android toestel met toetsenbord en het liefst zo dun mogelijk. Dus dikker maken gaat voor mij niet op.
De telefoon is al dik genoeg naar mijn mening.

Maar daarintegen vind ik de batterijduur prima. Ik heb op het werk een USB kabeltje aan mijn pc. Thuis ook aan de pc en de gewone adapter. Kom zelden (eigenlijk nooit) voor dat mijn batterij helemaal leeg is. Ik probeer de accu altijd boven de 70% te houden. Heb het mezelf inmiddels aangeleerd en het is een automatisme geworden.

Haal er makkelijk 1 dag mee en kom heel ver de tweede dag.

Ik sync 3 email accounts en 1 agenda elke uur gedurende de hele dag. Voor de rest maak ik niet intensief gebruik van de telefoon normaal gesproken. Bel gedurende de dag wat en zit wat op internet voor een half uur ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Mit-46 op 04-05-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 10:35

netblade

Sunrise

De update voor de Desire HD en Desire S is momenteel aan het uitrollen, het zal dan wel niet al te lang meer duren voordat wij ook de 2.3.3 update kunnen verwachten lijkt me. Ik ben benieuwd :)

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
Het enige waar ik me tot nu toe aan irriteer is het telefoonmenu. Als ik vanaf het thuisscherm naar "Telefoon" ga dan klapt meteen het nummertouchscherm uit, wat ik helemaal niet wil. Daarnaast lukt het me niet om in dit overzicht de groepen te laten zien. Tevens druk ik veel te snel na "Telefoon" op "Bellen", aangezien het op dezelfde plek zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ok, ik kom er echt niet aan uit. De kalender van mijn Z is in orde, nadat ik deze sync met Google kalender zie ik op http://google.com/calender GEEN nieuwe afspraken opduiken. Dat zou elkaar toch in sync moeten houden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
Ok, ik kom er echt niet aan uit. De kalender van mijn Z is in orde, nadat ik deze sync met Google kalender zie ik op http://google.com/calender GEEN nieuwe afspraken opduiken. Dat zou elkaar toch in sync moeten houden? :?
Bij mij is het ook one way traffic, wel van google calendar --> HTC maar niet van HTC --> google calender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
SCIxX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:30:
[...]

Bij mij is het ook one way traffic, wel van google calendar --> HTC maar niet van HTC --> google calender.
Is dit niet net zoiets als met de Samsung Galaxy S. Daar wordt onderscheid gemaakt tussen entries die lokaal zijn en entries die gesynchroniseerd worden. Bij het maken van een afspraak wordt standaard voor lokaal gekozen. Mijn moeder heeft een Galaxy S, en had dit probleem, vandaar dat ik weet dat het daar zo is.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-09 10:11
pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
Ik heb het net zelf ook even geprobeerd; als ik de agenda van mijn Z wil synchroniseren met Google Calendar en ik druk gewoon verversen dan gebeurt er bij mij ook niks. Ik ben daarna naar Instellingen -> Accounts & synchronisatie -> Google (account voor mijn agenda) gegaan; Daarop gedrukt en daarna op Nu synchroniseren gedrukt.
Dit heeft bij mij wel geholpen. Als ik dan weer terug ga naar http://google.com/calender dan is alles weer up-to-date.

Ik gebruik daarnaast Google Calendar Sync op mijn pc om alles met mijn Outlook te synchroniseren en toen stond ook alles in mijn Outlook.

Edit: Nu moet ik er wel bij vertellen dat bij mij Auto Sync uitstaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Gopal op 05-05-2011 14:53 . Reden: Stukje vergeten ]

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toniii
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-05 20:14
Je zou ook eens kunnen kijken voor de app "jorte" als je de widget pakt heb je echt een hele fijne agenda, welke ook gesynchoniseerd kan worden met google agenda... echt top agenda... sorry voor de reclame ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn DZ uit mijn handen laten vallen :( :( :(
Nu zitten er in het zachte deel onder het scherm een aantal grote butsen wat er niet uit ziet :( :S
Iemand een idee om dit ergens een beetje mee op te vullen/ egaliseren zodat het er een beetje beter uitziet?
Want baal er behoorlijk van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

AktiveHate schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:00:
Ik heb vandaag mijn DZ uit mijn handen laten vallen :( :( :(
Nu zitten er in het zachte deel onder het scherm een aantal grote butsen wat er niet uit ziet :( :S
Iemand een idee om dit ergens een beetje mee op te vullen/ egaliseren zodat het er een beetje beter uitziet?
Want baal er behoorlijk van :(
Afbeeldingslocatie: http://www.budgetland.nl/images/purschuim-bison-500ml-087009.jpg

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat alles dat je er aan gaat zitten klooien een zeer grote kans heeft het alleen maar erger te maken.
Pagina: 1 ... 34 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!