Klopt. Ik heb de adapter bekeken en output is daar ook 5v.
Ik heb dan geen idee waarom het via de pc trager gaat.
Ik heb dan geen idee waarom het via de pc trager gaat.
Ow, lekker, nu weet ik weer niet of ik wel een Z wilNoxious schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:19:
Ik twijfel tussen de Desire Z en de Motorola Milestone II als volgend toestel, nu hebben veel anderen hier die keuze vast ook gehad, dus daarom kozen jullie de Z?
Persoonlijk vind ik de Z wat mooier afgewerkt en lijkt het toetsenbord me fijner.
Daarnaast heb ik altijd goede ervaringen gehad met HTC (uit het Windows Mobile tijdperk).
De Milestone II daarintegen is een stukje krachtiger (8GB storage ingebakken, 1GHz CPU ipv 800MHz) en weegt wat minder...
Kunnen jullie me een reden geven waarom de Z dé device is?
HTC Desire Z vs Motorola Milestone 2Noxious schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:19:
Ik twijfel tussen de Desire Z en de Motorola Milestone II als volgend toestel, nu hebben veel anderen hier die keuze vast ook gehad, dus daarom kozen jullie de Z?
Persoonlijk vind ik de Z wat mooier afgewerkt en lijkt het toetsenbord me fijner.
Daarnaast heb ik altijd goede ervaringen gehad met HTC (uit het Windows Mobile tijdperk).
De Milestone II daarintegen is een stukje krachtiger (8GB storage ingebakken, 1GHz CPU ipv 800MHz) en weegt wat minder...
Kunnen jullie me een reden geven waarom de Z dé device is?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
je kan ook trackpad z wake installerenpven schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:20:
Bah: mijn Z is gevallen en nu doet de aan/uit-knop het niet meer.
Aankrijgen lukt nog wel omdat ik Clockwork erop heb staan (als ik de lader inplug dan springt het toestel aan). Unlocken als het toestel eenmaal aan staat lukt ook nog wel door op het keypad te drukken, maar ideaal is het allemaal niet. Gelukkig is de service van HTC goed, maar dit gaat mij natuurlijk wel minstens een paar tientjes kosten.
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Dat zit volgens mij al standaard in CM7. Ik heb er niets aan ingesteld, en dat werkt gewoon. Ik bedoel idd trackpad ipv keypad. Voor nu ben ik met een bedrijfje bezig dat hem zou kunnen repareren (binnen een half uur, vermoedelijk voor 30 euro). Ik kom er nog op terug.rohit schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:19:
[...]
je kan ook trackpad z wake installerendan gebruik je de middelste knop om hem te ontwaken
net als de iphone..
Die specs van die Milestone zien er niet eens zo verkeerd uit.
[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 18-04-2011 11:03 ]
Hmz, dat bedrijfje kan hem niet repareren. Ze hebben het toestel nagekeken en de conclusie getrokken dat het moederbord vervangen moet worden. Daarbij de opmerking dat momenteel alleen HTC dit kan.pven schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:35:
[...]
Dat zit volgens mij al standaard in CM7. Ik heb er niets aan ingesteld, en dat werkt gewoon. Ik bedoel idd trackpad ipv keypad. Voor nu ben ik met een bedrijfje bezig dat hem zou kunnen repareren (binnen een half uur, vermoedelijk voor 30 euro). Ik kom er nog op terug.
Waar zou het dan aan kunnen liggen? Daar irriteer ik me ook dagelijks aan, trage meuk terwijl er niets of amper iets draait op dat ding van mij. Verder moet ik ook te lang wachten bij het uitklappen van het tobo voordat het scherm gekanteld is, qua resources moet er genoeg aanwezig zijn lijkt me? Ook hoop ik dat ze in de nieuwe versie oplossen dat je het home-screen ook kan kantelen zonder eerst het tobo uit te moeten klappen.Bart ® schreef op woensdag 13 april 2011 @ 20:27:
[...]
Dat laatste heeft de Incredible S van mijn pa geen last van en die heeft ook 2.2.1 dus dat ligt denk ik niet aan de Android-versie...
Mijn boefje is liev!
Cunning linguist.
Mijn boefje is liev!
Deze week wordt mijn Z opgehaald ter reparatie. Iemand een idee of de custom ROM mij nog problemen op kan leveren? Ik heb dit ook aan de live-chat gevraagd, maar die melden niet veel meer dan 'hardware en software worden gecontroleerd waarna we bepalen wat er defect is'.pven schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 07:12:
[...]
Hmz, dat bedrijfje kan hem niet repareren. Ze hebben het toestel nagekeken en de conclusie getrokken dat het moederbord vervangen moet worden. Daarbij de opmerking dat momenteel alleen HTC dit kan.
Ik ben dus bezig met HTC, eens kijken wat me dat gaat kosten.
Ik heb mijne een paar weken terug ook opgestuurd(ging niet meer aan), op dat moment stond er nog CM7 op. Heb dat doorgegeven aan de telefoon en dat was geen probleempven schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:12:
[...]
Deze week wordt mijn Z opgehaald ter reparatie. Iemand een idee of de custom ROM mij nog problemen op kan leveren? Ik heb dit ook aan de live-chat gevraagd, maar die melden niet veel meer dan 'hardware en software worden gecontroleerd waarna we bepalen wat er defect is'.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Mooi om te lezen.DennusB schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:17:
[...]
Ik heb mijne een paar weken terug ook opgestuurd(ging niet meer aan), op dat moment stond er nog CM7 op. Heb dat doorgegeven aan de telefoon en dat was geen probleemheb er ook nooit iets van gehoord. Binnen 2 weken had ik m'n foon terug, weliswaar met originele ROM
is dat met die trackpad wake al mogelijk zonder de phone permanent te rooten eigenlijk?rohit schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:19:
[...]
je kan ook trackpad z wake installerendan gebruik je de middelste knop om hem te ontwaken
net als de iphone..
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
tommygun jongeTommyGun schreef op woensdag 20 april 2011 @ 08:08:
Sinds gisteren in het bezit van dit toestel, en bevalt me zeer goed
[ Voor 15% gewijzigd door Rohit op 20-04-2011 10:48 ]
Hoe lang heb je de 'Z' dan al? Ikzelf kom van een TouchPro (1) af, en in het begin moest ik ook erg wennen aan het 'Z' toetsenbord, maar nu na een half jaar weet ik niet meer beter.rohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
na apert! was de TP2 toch maar niks?
kan nog steeds niet wennen aan het tobo hoor.. pff die van de TP 2 was echt 100 keer beter..
Probeer voor de gein nog eens een TP2-toetsenbord. Ik gok dat je toch even een nostalgische zucht zult slakenHaay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:13:
[...]
Hoe lang heb je de 'Z' dan al? Ikzelf kom van een TouchPro (1) af, en in het begin moest ik ook erg wennen aan het 'Z' toetsenbord, maar nu na een half jaar weet ik niet meer beter.
Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.
TP2 was goed, maar dat OS...rohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 10:47:
[...]
tommygun jongewelkom!!
na apert! was de TP2 toch maar niks?
kan nog steeds niet wennen aan het tobo hoor.. pff die van de TP 2 was echt 100 keer beter..
heb hem sinds de release..Haay schreef op woensdag 20 april 2011 @ 11:13:
[...]
Hoe lang heb je de 'Z' dan al? Ikzelf kom van een TouchPro (1) af, en in het begin moest ik ook erg wennen aan het 'Z' toetsenbord, maar nu na een half jaar weet ik niet meer beter.
Ik ga altijd vooruit op telefoons(en alles wat ik koop meestal) nooit achteruit
Klopt ja. Het slechtere toetsenbord (+ ook ontbrekende pijltjestoetsen erop) is het enige nadeel. Dit toestel is verder duidelijk superieur aan de TP2 dankzij Android. Het Z-toetsenbord blijft verder veel fijner dan een onscreen-toetsenbord en er is wel een gewenningscomponentrohit schreef op woensdag 20 april 2011 @ 20:34:
[...]
Ik ga altijd vooruit op telefoons(en alles wat ik koop meestal) nooit achteruit
Tobo is ongeveer het enigste nadeel aan deze telefoon..
Heb ook een Iphone dus ben het onscreen tobo al gewend dus erger ik me niet zo super aan dit nadeeltje..
Nooit een TP2 gehad, dus geen idee in welk opzicht het TP2 tobo beter is/was dan het TP1 tobo welke ik zo'n 2 jaar gebruikt heb. Maar ik type nu vrijwel even snel op m'n 'Z' tobo als ik vroeger op het TP1 tobo deed. Alleen wanneer je om en om cijfers en letters (bv. in een wachtwoord) nodig hebt is het wat omslachtiger omdat je veel de FN toets moet indrukken. Met meerdere cijfers achter elkaar, of leestekens+cijfers achter elkaar, dan is dubbel FN drukken voldoende als een soort Num-lockSorcerer8472 schreef op woensdag 20 april 2011 @ 14:23:
Probeer voor de gein nog eens een TP2-toetsenbord. Ik gok dat je toch even een nostalgische zucht zult slaken
Miglow schreef op zondag 17 april 2011 @ 13:34:
[...]
Ow, lekker, nu weet ik weer niet of ik wel een Z wil
Die had ik al gevonden ja, maar dat topic lijkt nogal outdated te zijn en de discussie is nooit op gang gekomen.
Ja dat had ik dus ook, maar de Z vind ik qua design weer een stuk mooier, en Motorola gooit z'n eigen frontend er overheen die je niet kunt uitschakelen of vervangen.Mit-46 schreef op maandag 18 april 2011 @ 10:55:
[...]
Die specs van die Milestone zien er niet eens zo verkeerd uit.
Nu zeggen specs natuurlijk niks over de gebruikerservaring, maar slecht zien ze er niet uit. De Z doet eigenlijk bijna in elk opzicht iets onder (toch zou ik hem voor geen goud omwisselen).
Ik vind de trackpad wel een redelijke vervanging van pijltjestoetsen. Het is helaas niet zo handig, maar wel handiger dan op je scherm te moeten klooien om ergens een juiste letter midden in een woord te kiezen. Dat werkt zelfs bij Apple (alom geprezen?Sorcerer8472 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:10:
[...]
Klopt ja. Het slechtere toetsenbord (+ ook ontbrekende pijltjestoetsen erop) is het enige nadeel. Dit toestel is verder duidelijk superieur aan de TP2 dankzij Android. Het Z-toetsenbord blijft verder veel fijner dan een onscreen-toetsenbord en er is wel een gewenningscomponent
Het enige waar ik het trackpad voor gebruik is snakeSpeed24 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:59:
[...]
Ik vind de trackpad wel een redelijke vervanging van pijltjestoetsen. Het is helaas niet zo handig, maar wel handiger dan op je scherm te moeten klooien om ergens een juiste letter midden in een woord te kiezen. Dat werkt zelfs bij Apple (alom geprezen?) niet goed.
Verder alleen maar lof over de Desire Z. Ik vind het toetsenbord gewoon erg goed aanvoelen.
Signature
Ik gebruik de trackpad voornamelijk voor mijn browser en RSS reader. Vind hem wel een stuk slechter dan die mijn oude Blackberry had maar dat had ik al verwacht. Overigens krijgen nieuwe HTC modellen geen trackpad meer, iets dat ik persoonlijk erg jammer vind.Speed24 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 09:59:
[...]
Ik vind de trackpad wel een redelijke vervanging van pijltjestoetsen. Het is helaas niet zo handig, maar wel handiger dan op je scherm te moeten klooien om ergens een juiste letter midden in een woord te kiezen. Dat werkt zelfs bij Apple (alom geprezen?) niet goed.
Verder alleen maar lof over de Desire Z. Ik vind het toetsenbord gewoon erg goed aanvoelen.
Verwijderd
Waarschijnlijk een stomme en op te zoeken vraag. Maar ik weet het niet en krijg het niet gevonden.rohit schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:22:
Ik gebruik de Trackpad alleen om hem te laten ontwaken hahahagaar ding.. pff werkt echt niet rlxt ofz.. als je ergens int midden wilt zijn ofz dan moet je oneindig vaak scrollen en scroll je omhoog dan druk je of menu of de back toets in
RootenVerwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:39:
[...]
Waarschijnlijk een stomme en op te zoeken vraag. Maar ik weet het niet en krijg het niet gevonden.
Ik heb een standaard Z welke niet geroot is etc. Bij mij werkt het duwen op de trackpad niet om het scherm te ontwaken. Hoe krijgt ik dat ingesteld?
Android versie: 2.2.1
Softwarenummer: 1.82.405.1
er bestaat ook een tool widgetlocker, deze werkt ook , dan krijg je er ook nog eens een mooi homescreen/unlockscreen bijrohit schreef op donderdag 21 april 2011 @ 15:40:
[...]
Rootenen dan scriptje laten draaien die op XDA staat.. anders krijg je het niet voor elkaar!
Ik gebruik het lock screen van executive assistant. In1 klap een overzicht van je mail, agenda, sms, telefoongesprekken, twitter, news etc.NoFate schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 08:45:
[...]
er bestaat ook een tool widgetlocker, deze werkt ook , dan krijg je er ook nog eens een mooi homescreen/unlockscreen bij
Verwijderd
Heb 'm geïnstalleerd... handig omdat je in je lockscreen wel even je mail etc. kan checkenNoFate schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 08:45:
[...]
er bestaat ook een tool widgetlocker, deze werkt ook , dan krijg je er ook nog eens een mooi homescreen/unlockscreen bij
Ben je niet bang dat er viezigheid/zweet op je telefoon komt? Op zich lijkt het me best handig, maar ik zou wel iets willen wat mijn telefoon beschermt.Morgoth schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:43:
Voor mensen die wel eens tochten fietsen en gebruik willen maken van de gps van de desire z, ik heb een bike mount via ebay aangeschaft: http://cgi.ebay.com/SlipG...ories&hash=item5d2e36d1fd.
Echt een prima ding! Andere bike mounts die ik wel eens geprobeerd had, hielden de telefoon absoluut niet stevig vast zodat je het risico had dat je telefoon er uit kletterde bij een flinke hobbel. Maar dit ding klemt je toestel echt helemaal vast. De mount zelf is ook stevig en monteren is piece of cake. Aanrader dus!
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Vodafone, zoals ik al zei in mijn bericht.Joen schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:06:
Dat licht geheel aan je telecomaanbieder en niet aan je Desire Z. Welke telecomaanbieder maak je gebruik van?
Ja, het kost je belminuten uit je bundel als Vodafone voicemail je belt en je neemt op.disturbedmind schreef op woensdag 27 april 2011 @ 10:53:
Ik weet niet of dit door Android komt of door Vodafone, maar als ik een oproep mist op mijn Z dan blijft de voicemail mij terugbellen totdat ik hem opneem. Nu vroeg ik mij af of het uit te schakelen is en kost dit mij geld als de voicemail mij belt en ik opneem?
Wat is dat toch weer netjes van Vodafone...ReconE schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:43:
[...]
Ja, het kost je belminuten uit je bundel als Vodafone voicemail je belt en je neemt op.
Helaas heb ik geen antwoord, maar wel dezelfde vraag! Het antwoord zou dus meerdere mensen helpen
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
[ Voor 13% gewijzigd door Hakkie op 27-04-2011 14:10 ]
Ja, het is toch een Z geworden, heb vanmorgen van gsmweb de ontvangstbevestiging van m'n verlengingscontract gekregen. Hopelijk vanavond de verzendbevestiging.
Dit werkt inderdaad! Bedankt voor de tip!Hakkie schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:09:
Galerij -> naar fotos bladeren -> 'Delen via' icoon -> Mail -> te verzenden afbeeldingen selecteren -> Volgende -> standaard mailhandelingen -> Klaar
Ik ga denk ik ook voor de Z, het design is ook wel veel beter...Miglow schreef op woensdag 27 april 2011 @ 19:42:
[...]
Ja, het is toch een Z geworden, heb vanmorgen van gsmweb de ontvangstbevestiging van m'n verlengingscontract gekregen. Hopelijk vanavond de verzendbevestiging.
Ook bedankt voor deze tip; de 1.33 beslist wel waard.NoFate schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 08:45:
Ik heb mijn Z terug gekregen van Dynafix, ze hebben hem onder garantie gerepareerd!pven schreef op zondag 17 april 2011 @ 19:20:
Bah: mijn Z is gevallen en nu doet de aan/uit-knop het niet meer.
Aankrijgen lukt nog wel omdat ik Clockwork erop heb staan (als ik de lader inplug dan springt het toestel aan). Unlocken als het toestel eenmaal aan staat lukt ook nog wel door op het keypad te drukken, maar ideaal is het allemaal niet. Gelukkig is de service van HTC goed, maar dit gaat mij natuurlijk wel minstens een paar tientjes kosten.
netjes!!pven schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:48:
[...]
Ik heb mijn Z terug gekregen van Dynafix, ze hebben hem onder garantie gerepareerd!![]()
Dit verbaast me heel erg, want:
• het garantiezegel was verbroken
• er is zichtbare schade
• custom ROM
Overigens is het moederbordje vervangen; vorige week dinsdag was het toestel opgehaald, vandaag heb ik hem terug gekregen.
Wel goed opgeladen (zoals in 't boekje staat)? Anders is je batterij meteen gedoemd zeg maar...stax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:22:
OK, sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Z, als vervanging van mijn TP2. Werkt als een tierelier, mooi OS, prima apps, eenvoudig in te stellen.
Maar die accu... pffff loopt leeg terwijl je erbij staat. Als ik 'm 's avonds oplaadt en een nacht ongebruikt laat liggen (nog zonder SIM, wel WiFi aan) staat-ie 's morgens onder de 30%. Is dat normaal?? Even 10 minuutjes internetten en zoef, weer 20% weg. Lijkt me ongehoord snel.... ik lees overal dat de accu na een tijdje wel beter wordt, maar dat zal marginaal zijn. Hebben meer mensen deze ervaring??
[ Voor 3% gewijzigd door TommyGun op 29-04-2011 15:31 ]
Yup. Voor het eerste keer aanzetten eerst aan de lader gehangen totdat het lampje groen was.TommyGun schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:31:
[...]
Wel goed opgeladen (zoals in 't boekje staat)? Anders is je batterij meteen gedoemd zeg maar...
Geef je Z een weekje de tijdstax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:22:
OK, sinds eergisteren de trotse eigenaar van een Z, als vervanging van mijn TP2. Werkt als een tierelier, mooi OS, prima apps, eenvoudig in te stellen.
Maar die accu... pffff loopt leeg terwijl je erbij staat. Als ik 'm 's avonds oplaadt en een nacht ongebruikt laat liggen (nog zonder SIM, wel WiFi aan) staat-ie 's morgens onder de 30%. Is dat normaal?? Even 10 minuutjes internetten en zoef, weer 20% weg. Lijkt me ongehoord snel.... ik lees overal dat de accu na een tijdje wel beter wordt, maar dat zal marginaal zijn. Hebben meer mensen deze ervaring??
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Cunning linguist.
Syncen van applicaties kun je het beste tot een minimum beperken. 's Nachts mobile/wifi uitzetten is ook een goed plan voor je accu.stax schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 15:36:
[...]
Yup. Voor het eerste keer aanzetten eerst aan de lader gehangen totdat het lampje groen was.
Bart ® schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:37:
En je moet je wifi niet op snel zetten. Dat snel slaat namelijk niet op de snelheid waarmee je internet maar de snelheid waarmee je batterij leegraakt.
Uitzetten van de locater scheelt enorm in accu gebruik! Het nadeel daarvan is dat de weersvoorspelling in de htc-sense niet meer werkt. Ook het steeds automatisch syncen van agenda e.d. kan behoorlijk veel accu gebruik kosten, vooral als je steeds updates daarin doet.stax wrote op vrijdag 29 april 2011 15:22
en als je in de grensstreek woont is het gewoon triestigracinfo schreef op zondag 01 mei 2011 @ 08:24:
[...]
Uitzetten van de locater scheelt enorm in accu gebruik! Het nadeel daarvan is dat de weersvoorspelling in de htc-sense niet meer werkt. Ook het steeds automatisch syncen van agenda e.d. kan behoorlijk veel accu gebruik kosten, vooral als je steeds updates daarin doet.
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2011 19:28 ]
Verwijderd
Argh... net weer gehad dat een sms niet gemeld werdVerwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 19:26:
Iemand al een oplossing/reden gevonden voor het niet krijgen van een melding bij een nieuwe sms? Ik had het gisteren ineens ook 2x achter elkaar dat ik geen melding kreeg, terwijl er wel nieuwe smsen binnen kwamen.
Edit: hmm, schiet me ineens te binnen dat het juist gebeurde op het moment dat mijn telefoon in de 'energie-bespaar-stand' stond, omdat de batterij nog maar 30% te gaan had... Zou dit er iets mee te maken kunnen hebben?
Waar heb je deze accu gekocht?racinfo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:30:
Oja, sinds vanmorgen heb ik een 2400 mAh accu in gebruik; nog steeds 100%, notabene na 5 uur gebruik al met alles aan, zoals syncen, internet, teletext, googlen, enz. Ik ben benieuwd hoelang ik hiermee ga doen.
dat heb ik ookeffect10 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 15:53:
Heb nu iets raars: bij het intypen in de zoekbalk van google.nl gedraagt het getypte zich als een wachtwoord en dus krijg ik balletjes te zien ipv tekst. Iemand idee hoe ik dit weg krijg?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
http://www.smartphoneshop...tc-desire-z-2400-mah.htmlGeplaatst op dinsdag 03 mei 2011 16:29 door prozendaal
Waar heb je deze accu gekocht?
Als het batterijklepje dik is, dan is er toch nog minder ruimte voor een dikke accu
Cunning linguist.
Ik heb een iets oudere backup van de kalender terug gezet (mooi spul, dat online backuppen via MyBackupPropven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:28:
Mijn kalenders zijn door elkaar gegooid.
Ik gebruik de Google-kalender, daarnaast sync ik met twee Exchange-kalenders. Op de een-of-andere manier is de inhoud van beide Exchange-kalenders naar de Google-kalender gesynct, terwijl ik daar niets voor in heb gesteld. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik ken nergens een instelling vinden waarmee ik van een Exchange-kalender naar een Google-kalender sync.
Iemand een idee wat hier fout is gegaan?
[ Voor 82% gewijzigd door pven op 04-05-2011 08:26 ]
@ Pven, niet dat ik direct begrijp waarom je 2 exchange agenda's met google agenda zijn samengevoegd kan het misschien een oorzaak vinden in de mobile instellingen van google agenda zelf. Ik gebruik eveneens twee agenda's, google en exchange maar ik merk hierbij op dat ik bij mobiele instellingen (in Google) NIET mijn gsm nummer heb ingegeven.@pven schreef op maandag 02 mei 2011 @ 21:28:
Mijn kalenders zijn door elkaar gegooid.
Ik gebruik de Google-kalender, daarnaast sync ik met twee Exchange-kalenders. Op de een-of-andere manier is de inhoud van beide Exchange-kalenders naar de Google-kalender gesynct, terwijl ik daar niets voor in heb gesteld. Uiteraard heb ik gezocht, maar ik ken nergens een instelling vinden waarmee ik van een Exchange-kalender naar een Google-kalender sync.
Het was nog erger: mijn beide Exchange-kalenders zijn opgedoken in mijn Google-kalender.racinfo schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 09:46:
[...]
@ Pven, niet dat ik direct begrijp waarom je 2 exchange agenda's met google agenda zijn samengevoegd kan het misschien een oorzaak vinden in de mobile instellingen van google agenda zelf. Ik gebruik eveneens twee agenda's, google en exchange maar ik merk hierbij op dat ik bij mobiele instellingen (in Google) NIET mijn gsm nummer heb ingegeven.
Ik zal er eens naar kijken. Dank!Hoewel het vreemd lijkt synct de google agenda op de pc prima met die op de htc en blijven de gegevens van de andere agenda daar waar ze horen. Ik gok maar wat, @pven want zoals ik al eerder zei: ik heb geen flauw idee hoe je agenda's zijn kunnen samengaan.
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 04-05-2011 09:58 ]
Ik heb een andere mening. Ik wilde een Android toestel met toetsenbord en het liefst zo dun mogelijk. Dus dikker maken gaat voor mij niet op.racinfo schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 19:46:
Voor mij is de lange accu gebruiksduur veel belangrijker dan de dikte; als je een dunne telefoon wilt moet je een iphone4 of LG speed2x kopen; dan kom je ook niet in de verleiding om er een dikke batterij voor te kopen want die is er voor die toestellen domweg niet.
Als ik met de schuifmaat de dikte over alles (incl randje van camera) meet met originele batterij dan meet ik 15mm; met het plastic afdekkapje (in dezelfde kleur als body Desire Z) meet ik 22mm. Hij wordt ook zwaarder; ipv 180 weegt hij nu 205 gram.
Normaliter zou ik vanavond mijn lader eraan hebben moeten hangen, maar nu is de accu nog steeds voor 90% groen boven in beeld, terwijl ik vandaag toch van alles heb gedaan met het toestel. Aangezien het een nieuwe accu is moet ik eerst 4 a 5 laden en volledig ontladen voordat hij zijn volle capaciteit krijgt. Ik ben dus benieuwd hoelang ik met de lading van vannacht ga doen.
ps
Foto heeft geen zin; vertekend het beeld alleen maar. Hij is wel dikker, natuurlijk kan ook niet anders, maar de verdikking loopt heel gestroomlijnd tov de rest van de grijze kast; ziet er mooi uit en met bellen heb je extra houvast (laat je hem niet zo snel uit de handen glippen). Ik was met mijn eerdere N900 (Nokia) ook al een 2400 mAh batterij gewend dus deze combinatie met de HTC Desrire Z zal mij in ieder geval niet tegenvallen.
[ Voor 7% gewijzigd door Mit-46 op 04-05-2011 10:39 ]
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Bij mij is het ook one way traffic, wel van google calendar --> HTC maar niet van HTC --> google calender.pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
Ok, ik kom er echt niet aan uit. De kalender van mijn Z is in orde, nadat ik deze sync met Google kalender zie ik op http://google.com/calender GEEN nieuwe afspraken opduiken. Dat zou elkaar toch in sync moeten houden?
Is dit niet net zoiets als met de Samsung Galaxy S. Daar wordt onderscheid gemaakt tussen entries die lokaal zijn en entries die gesynchroniseerd worden. Bij het maken van een afspraak wordt standaard voor lokaal gekozen. Mijn moeder heeft een Galaxy S, en had dit probleem, vandaar dat ik weet dat het daar zo is.SCIxX schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:30:
[...]
Bij mij is het ook one way traffic, wel van google calendar --> HTC maar niet van HTC --> google calender.
Ik heb het net zelf ook even geprobeerd; als ik de agenda van mijn Z wil synchroniseren met Google Calendar en ik druk gewoon verversen dan gebeurt er bij mij ook niks. Ik ben daarna naar Instellingen -> Accounts & synchronisatie -> Google (account voor mijn agenda) gegaan; Daarop gedrukt en daarna op Nu synchroniseren gedrukt.pven schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 13:05:
Ok, ik kom er echt niet aan uit. De kalender van mijn Z is in orde, nadat ik deze sync met Google kalender zie ik op http://google.com/calender GEEN nieuwe afspraken opduiken. Dat zou elkaar toch in sync moeten houden?
[ Voor 3% gewijzigd door Gopal op 05-05-2011 14:53 . Reden: Stukje vergeten ]
PSN-ID : Cenzer
AktiveHate schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:00:
Ik heb vandaag mijn DZ uit mijn handen laten vallen![]()
![]()
Nu zitten er in het zachte deel onder het scherm een aantal grote butsen wat er niet uit ziet![]()
Iemand een idee om dit ergens een beetje mee op te vullen/ egaliseren zodat het er een beetje beter uitziet?
Want baal er behoorlijk van
Cunning linguist.
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq