Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Alsof het in de praktijk zoveel verschil zal maken :7.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Iemand hier die gebruik maakt van voice dailing? Ik mis dat sinds de overstap van mijn Blackberry behoorlijk.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, voor de update eigelijk nooit last gehad van de sms scroll bug, nu bijna altijd, lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 21:10
Ik krijg de update maar niet aangeboden. Best apart gezien het feit dat er dus een aantal zijn die 'm wel krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:18

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Maak je niet druk, die update komt wel een keer.
Als je telefoon nu goed werkt, zie ik verder weinig reden om te upgraden. Zeker als ik zie dat er bij sommigen scroll problemen zijn. En ik heb geen changelog gezien van de dingen die er gefixed of beter zouden zijn.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:24:
Pff, voor de update eigelijk nooit last gehad van de sms scroll bug, nu bijna altijd, lekker...
Gewoon Handcent gebruiken.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:09
Update heeft niet noodzakelijk iets met het scroll probleem te maken. Ik draai nog de fabrieks software, en heb er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een domme vraag, maar wat is een Boardswap? Binnenkort heb ik mijn HTC terug. De technische dienst heeft een Boardswap uitgevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:41
Binas: vervanging van het moederbord (dus eigenlijk bijna de hele interne huishouding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer wat geleerd. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

JB schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 12:23:
Iemand hier die gebruik maakt van voice dailing? Ik mis dat sinds de overstap van mijn Blackberry behoorlijk.
Niemand die deze optie mist en een goed alternatief kent (zonder data verbinding benodigd) :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 21:10
Probeer het eens in het Android Market en Applicaties topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:30
zo sinds vandaag men 3g hele dag aangezet, vanaf 8 uur van de lader af en nu nog op 87%
tussendoor gewhatsapped :P en beetje gebeld en gesmst.. niet echt super intensief gebruikt ofz maar gewoon normaal.. heb nog niet echt last van een slechte accu hoor...

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBHD
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-12-2024
Sinds de nieuwe update van htc, 1.82.405.1, heb ik last van problemen met de g sensor. Bij spelletjes als doodle jump of abduction wil het poppetje niet links of rechts bewegen.. Het kantelen van het scherm doet het wel gewoon. Is er iemand die dit probleem herkent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
heb een klein probleempje, mijn scherm gaat niet meer automatisch uit. Bij instellingen staat ie op 15 seconden, en bij usb debugging staat scherm altijd aan uitgevinkt dus snap niet helemaal waardoor dit komt. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Als eens gereboot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
dat deed t m :-p Was met mn oude wm telefoon gewend dagelijks te rebooten, met deze had ik dat dus al een paar weken niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-09 00:00
Voor de mensen die het nog niet weten FPSE is uit voor Android en speeelt veeeeeel beter dan PSX4droid op de Desire Z!

http://www.fpsece.net/compatibility.html

[ Voor 15% gewijzigd door effect10 op 11-03-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Ok even een update.

Ik ben inmiddels bezig aan mijn derde Desire Z (eerste viel steeds uit, alleen een hard reset(battarij uit en in) kreeg em weer aan, tweede had een defecte antenne(ruis tijdens bellen zelfs de kiestoon, en geen sms versturen/ontvangen). Voor het volledige verhaal, mja vraag er naar en misschien type ik het wel ff,

Anyways, ik heb nu een desire z en geen 1 systeem bij KPN zegt dat ik die heb. Ik zit nu zelfs weer bij Hi en heb geen internet. En ik kan een nieuwe telefoon bestellen en die op marktplaats dumpen volgens de sales persoon aan de telefoon bij KPN.

Ma goed deze werkt prima en ik heb een mooie sleeve besteld en hoop dat hij snel binnen is. Ik vroeg me alleen af of er nog een soort van "must have" apps zijn. Ik moest Whats app al downloaden van vrienden, wat nu niet werkt omdat ik geen internet heb. Maar zijn er nog een soort van task manager apps of andere dingen om apps "echt" te sluiten? En dan een vraag over een koptelefoon die werkt met dit ding en waar mee te bellen is. Maar die is niet voor hier en zal ik op een later tijdstip plaatsen als ik meer gesetlled ben met het aparaat en zodra ik er weer internet op heb om uberhaubt radio6 te kunnen luisteren :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 20:17
ye-roon schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 21:44:
{knip}
...tweede had een defecte antenne(ruis tijdens bellen zelfs de kiestoon, en geen sms versturen/ontvangen)...
{knip}
Kun je daar wat meer over zeggen? Wat voor ruis was het?
Merk zelf tijdens het bellen bijna altijd een geluid alsof je naast een speaker/versterker zit. Begint zo langzamerhand ook wel iets irritant te worden. Voor de rest werkt wel alles naar behoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Merijn. schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 14:18:
[...]

Kun je daar wat meer over zeggen? Wat voor ruis was het?
Merk zelf tijdens het bellen bijna altijd een geluid alsof je naast een speaker/versterker zit. Begint zo langzamerhand ook wel iets irritant te worden. Voor de rest werkt wel alles naar behoren..
De ruis die ik gemerkt heb, was eigenlijk meer gewoon ruis. Ik hoorde helemaal niets. Zelfs tijdens de tijd voordat er opgenomen was. Maar dan niet constant, maar alleen tijdens wat normaal de kiestoon is. En toen er opgenomen was een constante ruis. En sms versturen kon ook niet in die periode. telefoon aan en uit en opgelost, maar het kwam weer terug. Hopelijk heb je wat aan de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broekhuizen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02-2022
Dus... Telefoon in de nacht van vrijdag op zaterdag nog aan de lader gehad. Zaterdagochtend nog m'n e-mail op gecheckt. Zaterdagmiddag wil ik iemand bellen, doet ie helemaal niets meer.

Batterij er uit gehaald, opnieuw er in gedaan: niets.
Lader aangesloten: niets, niet eens een laadlampje.

Lekker dan, toestel is net 4 maanden oud en nu al compleet dood..

CoolBlue gebeld (daar komt ie vandaan), maandag krijg ik retourinformatie en dan moet ie eerst onderzocht worden etc etc, kortom, dat wordt weer een week of twee zonder smartphone (enige reservetelefoon die ik heb is een dumbphone).

Waarom heeft HTC niet gewoon net als Nokia een aantal goede service/repair points in Nederland waar ik met dit soort problemen onder de garantie gewoon terecht kan? Grom :(

Edit: Voor de volledigheid:
- Geen custom rom.
- In de afgelopen week geen nieuwe applicaties geinstalleerd.
- Batterij moet op z'n minst nog 70% vol geweest zijn (althans, als ik zo naar de gemiddelde accuduur kijk met mijn open applicaties etc)
- Ik heb hem niet laten vallen, er is niets tegenaan gestoten, sterker nog, hij heeft de hele dag op m'n bureau gelegen.

[ Voor 19% gewijzigd door Broekhuizen op 13-03-2011 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
Broekhuizen schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:28:
Dus... Telefoon in de nacht van vrijdag op zaterdag nog aan de lader gehad. Zaterdagochtend nog m'n e-mail op gecheckt. Zaterdagmiddag wil ik iemand bellen, doet ie helemaal niets meer.

Batterij er uit gehaald, opnieuw er in gedaan: niets.
Lader aangesloten: niets, niet eens een laadlampje.

Lekker dan, toestel is net 4 maanden oud en nu al compleet dood..
Precies zelfde gehad, na een berichtje sturen met bijna volle accu was hij uitgegaan en wou niet meer aan.
Die van mij was er in een week weer. met nieuwe hoofdprintplaat.

Succes en sterkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broekhuizen
Petertjuh schreef op zondag 13 maart 2011 @ 09:37:
[...]

Precies zelfde gehad, na een berichtje sturen met bijna volle accu was hij uitgegaan en wou niet meer aan.
Die van mij was er in een week weer. met nieuwe hoofdprintplaat.

Succes en sterkte ;)
Hoe heb jij dit aangemeld? Via de leverancier (en zo ja, welke?) of direct bij de "HTC Support HotLine"?

En, was met de reparatie ook al je data weg? ('k heb namelijk geen backup...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:29
Broekhuizen schreef op zondag 13 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Hoe heb jij dit aangemeld? Via de leverancier (en zo ja, welke?) of direct bij de "HTC Support HotLine"?

Gewoon bij de BelCompany ingeleverd op een donderdag avond. en een week erna was er weer op vrijdag of zaterdag.
Ja de data was weg, maar je kan je micro sd kaartje houden en die data blijft wel bewaard(foto's ed.)

Je contacten via google en apps ook als je dat hebt ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Broekhuizen schreef op zondag 13 maart 2011 @ 11:05:
[...]

Je moet gewoon die HTC hotline bellen, dan komen ze hem netjes bij je ophalen (als het even kan zelfs nog de volgende dag!) en als hij klaar is sturen ze hem weer naar je op. Prima service wat mij betreft :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 22:06

Oceria

I've been in between....

Klinkt als het "sleepdeath" probleem, waar hier ook over gepost is

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broekhuizen
Oceria schreef op zondag 13 maart 2011 @ 17:35:
Klinkt als het "sleepdeath" probleem, waar hier ook over gepost is
Nee, want daar helpt een harde reset door de accu er uit te halen en bij mij helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik gebruik de Z nu al een gehele poos met veel plezier, na de üpdate" heb ik soms wel een "storende" vertraging als ik het keyboard uitschuif in het home scherm. En scrollen hapert soms een kleine beetje, zeker als ik hem net inschakel met de hybernate functe ingeschakelt. Dan duurt het soms wel een halve min. voordat hij echt gebruiksklaar is. Hebben meerdere mensen hier last van of ligt het aan mijn toestel? Had niet zo snel soortgelijke dingen gevonden, of ik heb er gewoon overheen gelezen mijn excuses daarvoor dan.

Verder zoals ik al zei, het toestel is wel erg lekker, sms is soms wel vervelend aangezien ik zo bij 2 a 3 berichten ben in plaats van de gebruikelijke 1. Top toestel!

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:18

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

In die eerste halve minuut kan hij op de achtergrond nog best wel wat aan het doen zijn, dus als hij dan even hapert hoeft niet vreemd te zijn.
Als het je interesseert moet je maar eens met adb logcat kijken wat hij allemaal aan het uitspoken is, dan zie je vanalles voorbij komen die eerste halve minuut, daarna wordt het rustiger.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Ook ik ervaar soorgelijk probleem sinds die update : niet zozeer als je van portrait naar landscape gaat, maar net toetsenbord terug inklapt en dan op home-toets drukt: dan duurt het ook hele poos vooraleer terug alles op homescreen tevoorschijn komt.

Dit had ik zeker niet voor de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaub
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-02 12:30
Ik heb toch ook weer een aantal problemen ondervonden de laatste 2 weken.
- Bij het typen van een sms en het daarbij gebruik maken van een e (of andere letter) met tekens (ë, é, .ê etc.) schakelt hij om een of andere reden standaard over op MMS. Niet echt handig als je iemand op vakantie in het buitenland gewoon een antwoord op zijn sms wil sturen en daarin het woord skiën gebruikt. Wat zou hiervoor de reden zijn?
- Tijdens het gebruik van de internetaplicatie komt het geregeld voor dat ik, na het klikken op bijvoorbeeld een link, een halve minuut of nog langer moet wachten totdat de telefoon reageert. In de tussentijd gebeurt er dan helemaal niets: erg irritant.
- Vaak na het voordoen van het probleem hierboven en het afsluiten van de browser, krijg ik ineens het HTC logo in beeld en lijkt het alsof de telefoon opnieuw gestart wordt...ook erg irritant!

Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
  • Laatst online: 24-09 06:41
Ik heb sinds de 1.72 update het probleem dat de telefoon telkens denkt dat er een headset aangesloten is....
Erg vreemd, want ik heb niet eens een headset! :)

Nou heb ik HTC gemaild, maar die zeggen dat ik hem op mag sturen ter reparatie. Ik weet eigenlijk zo goed als zeker dat dit niet gaat helpen, omdat het geen hardware probleem is aangezien het echt precies sinds die update is...

Zijn er meer mensen met die probleem?
Ik hoop dat het met de nieuwste update verholpen is, maar die krijg ik maar niet aangeboden!

Verder een tevreden mensch, heerlijk telefoontje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
heb ook een klein probleempje :S

gister kreeg ik een sms dus ik kijken staat er niks... :S
je hoort wel geluid maar verder komt er geen sms aan :S
nu hebk handcent geinstalleerd.. en volgens mij doet hij het nu wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Het viel mij vandaag op dat links in de hoek boven (links van de letts HTC) er een blauw rondje zit.
Toen het zonlicht er op scheen was het zeer duidelijk zichtbaar.

Iemand een idee wat dit is? (Pure nieuwsgierigheid.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 20:17
Beaub schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:41:
- Bij het typen van een sms en het daarbij gebruik maken van een e (of andere letter) met tekens (ë, é, .ê etc.) schakelt hij om een of andere reden standaard over op MMS. Niet echt handig als je iemand op vakantie in het buitenland gewoon een antwoord op zijn sms wil sturen en daarin het woord skiën gebruikt. Wat zou hiervoor de reden zijn?
- Tijdens het gebruik van de internetaplicatie komt het geregeld voor dat ik, na het klikken op bijvoorbeeld een link, een halve minuut of nog langer moet wachten totdat de telefoon reageert. In de tussentijd gebeurt er dan helemaal niets: erg irritant.
Deze twee herken ik. Maar met die leestekens deed mijn Nokia E71 ook, dus vraag me af of dat een HTC / Android probleem is.
Ervaar sinds de update ook regelmatig dat mijn browser last van een 'freeze' heeft. Meestal helpt het om een keer te refreshen of de link opnieuw te openen, maar is zeker wel irritant. Misschien binnenkort toch ook eens een andere browser proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
Mit-46 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:06:
Het viel mij vandaag op dat links in de hoek boven (links van de letts HTC) er een blauw rondje zit.

Lijkt me een sensor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pusherman_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:37
Mit-46 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 15:06:

is dat niet die sensor die registreert of je je oor/hoofd bij het scherm hebt, zodat touch even wordt uitgeschakeld en je niet per ongeluk dingen 'toucht' tijdens een gesprek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Ja dat is of de proximity sensor of de licht sensor voor als je je verlichting op auto hebt staan en voor toetsenbordverlichting ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ah.
Thanks mannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neukbegonia
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-08-2023
Mogguh manne,
Heb vroeger gewoon altijd gelezen voor de aanschaf van een nieuwe smartphone, maar ik dacht laat ik dit keer eens actief lid worden.. Misschien is het leuk om m'n eigen ervaringen te delen.

Even een korte inleiding.
Vorige phones.. SPV M500(Qtek S100), SPV M 600(QtekS200), SPV M700(HTC P3600), T-Mobile MDA Vario IV (Touch Pro)..
En nu dus de Desire Z.. Wereld toestel.. Kan niet anders zeggen..

Heb m voorzien van een Adapt setje Rasin covers..(dit setje was 29 euri inclusief autolader, een setje in rookkleur en transparant, en een screenprotector..)
Heb na enig aanpaswerk dit setje pas netjes kunnen plaatsen en gebruiken (dus koop het niet zomaar)
Autolader krulsnoer is te kort en stug en is niet los te koppelen van de lader zelf..
ook is het micro usb stekkertje zo kort en breed, dat het niet eens te gebruiken is met hun eigen covers!
Waardoor ik dus die gaatjes met een scalpel of breekmesje moest vergroten!
Ook is het triest dat het achterdeel van de rookkleurige cover, met geen mogelijkheid strak om de achterkant van je telefoon te krijgen is.
Maar vind t uiteindelijk wel mooi en goed beschermd.

Enfin.. back on topic..
Mijn ervaringen:

Heb hem nu een maandje en het is voor de rest een net model.. redelijk vast scharnier.. een luie pixel uiterst rechts(in portraitmode) in het midden van het scherm.. die valt zo slecht op, dat ik het pas na een week had gezien.. dus ik kan er wel mee leven..
Ik kan zeggen dat ik eigenlijk zwaar verknocht was aan Windows Mobile, maar na enige gewenning helemaal om ben op Android.. Wat een snelheid, wat een genot..
Heb ook 3x een uitvaller gehad in deze maand, maar gewoon ff batterij eruit en starten.
Na de laatste update heb ik hier geen last meer van.
Heb 'm helemaal volgestouwd met emulators en game mezelf een slag in de rondte!
Heb geen laadproblemen of schermfreezes.. Ook geen sms of sms scroll problemen gehad.
Ik heb nog niet geroot of overclocked ofzo, draai gewoon stock rom met laatste updates.
Mijn batterij gaat gewoon 2 a 2,5 dag mee bij normaal gebruik, en een dag korter met intensief internetten en gamen..HTC shit staat uit.. Ik update alleen m'n friendsstream (facebook), weer, hotmail en gmail, om de 4 uur (of als ik er zin in heb)..
Maar hij gaat gewoon s'avonds aan de lader, omdat ik zeker wil zijn van maximaal gebruik elke dag.
Toetsenbord vind ik wat minder.. Zelfs m'n Touch Pro had een fijner voelbaar en vooral uitgebreider ToBo..
Mis de pijltjes, nummerrij en CTRL toets nog steeds vreselijk.
Maarja deze wordt wel veel beter ondersteund door de meeste emusoftware!!
En ik vind, dat HTC gewoon eigenlijk zo'n klik vast systeem had moeten implementeren, zeker in de open stand.. Ik game nou eenmaal graag liggend op de bank met het apparaat bijna omgekeerd.. Dat is bij de Z niet mogelijk.

Tot zover voorlopig mijn ervaringen..
Greetz Jef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Speel je dan ook met de Gamegripper (zie accessoires topic)? Speelt na aanpassing heerlijk weg, de vuurballen in streetfighter vliegen je om de oren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
De ctrl toets is vaak de menu toets. Menu +v = ctrl v bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neukbegonia
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-08-2023
effect10 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 10:53:
Speel je dan ook met de Gamegripper (zie accessoires topic)? Speelt na aanpassing heerlijk weg, de vuurballen in streetfighter vliegen je om de oren!
Nee, heb nog geen gamegripper.. moet ik nog bestellen..
Maar wil eerst zeker zijn dat ie werkt (ivm het tab-probleem)
Ik werk met de gratis emu's van Tiger King.
Weet iemand of die al werken met de Gamegripper?
Heb geen zin om dat ding gelijk te mollen voor de compatibility.

[ Voor 6% gewijzigd door neukbegonia op 15-03-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Dit kun je toch zelf checken door na te gaan of je de TAB toets kunt mappen? We horen het van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Ok nu word ik er gek van!
Wat ik ook doe krijg ik het niet voor elkaar om de automatische woordcorrectie compleet UIT te schakelen. Mijn toestel en alle apps staan in het Engels geinstalleerd. Geen probleem opzich behalve dus de woordcorrectie. Ik heb elke mogelijkheid van woordenboeken etc uit gezet in me settings maar toch blijft hij in Whatsapp woorden aanpassen. De meest hinderlijke daarvan is wel wat dan weer wel'l wordt.
Weet iemand toevallig of er losstaand van Language & keyboard je autocorrectie nog ergens anders geregeld word? Heb alles door zitten zoeken op mijn toestel en online maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:37

Sherlock

No Shit

Is het geen optie in Whatsapp? (gebruik het zelf niet)

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Sherlock schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:25:
Is het geen optie in Whatsapp? (gebruik het zelf niet)
Oh, stond niet zo duidelijk. Nope, daar kan je niks van dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-09 11:55
Ik wil over een paar maanden een nieuwe telefoon gaan kopen.
Het gaat mijn eerste echt smartphone worden.

Eerst zat ik te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S, en de HTC Desire Z.
En sinds een paar dagen komt dara ook steeds meer de LG 2X Speed bij.

Ik vind van de Desire Z vooral erg mooi dat hij een metalen behuizing heeft.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
tips? vergelijk geen appels met peren. Maak je mind op en besluit of je qwerty wilt of niet. Vaak te beslissen adhv of je veel lange teksten typt of wilt gaan typen.

Ik heb specifiek de Z genomen omdat ik veel email, en veel lange teksten tik, en het mij veel tijd bespaard door emails direct wanneer ik reis af te handelen (ook lange) ipv pas wanneer ik achter een pc zit.

Ohja, en maak geen keuze op basis van processorsnelheid. Tenzij je een telefoon als high end 3d gaming device ziet... Voor de rest zijn alle telefoons vanaf de desire toch wel snel genoeg om je dagelijkse ding mee te doen de komende 2 jaar. (neem aan dat je m na 2 jaar weer vervangt, mssn wel eerder).

[ Voor 28% gewijzigd door Snuurtje op 15-03-2011 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaWaReZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-09 19:09
Snuurtje schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:18:
tips? vergelijk geen appels met peren. Maak je mind op en besluit of je qwerty wilt of niet. Vaak te beslissen adhv of je veel lange teksten typt of wilt gaan typen.

Ik heb specifiek de Z genomen omdat ik veel email, en veel lange teksten tik, en het mij veel tijd bespaard door emails direct wanneer ik reis af te handelen (ook lange) ipv pas wanneer ik achter een pc zit.

Ohja, en maak geen keuze op basis van processorsnelheid. Tenzij je een telefoon als high end 3d gaming device ziet... Voor de rest zijn alle telefoons vanaf de desire toch wel snel genoeg om je dagelijkse ding mee te doen de komende 2 jaar. (neem aan dat je m na 2 jaar weer vervangt, mssn wel eerder).
:^

je keuze valt en staat zowat met qwerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Desire Z speelt icm ps1 emulator meer dan prima playstation spellen en icm een aangepaste GG heb je ook een joypad. En idd voor de lange mails is een toetsenbord een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:59
Toch haalt het toetsenbord het niet bij mijn vorige telefoon de T-Mobile G1. Op de Desire Z vind ik de toetsen vrij stroef/ongemakkelijk typen. Daar tegenover staat natuurlijk een veel en veel snellere telefoon. Android 1.6 was echt treurig de laatste maanden als ik nu mijn Z zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jannesbeterams
yannickie111 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:03:

Als dit voor jou erg zwaar weegt kan ik zeggen dat het toestel daardoor wel een stuk degelijker overkomt, vooral hou het in de hand ligt. Lekker zwaar en als je hem laat vallen gaat hij niet snel kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:04

Sandyman538

SandstorM [148839]

jip_86 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:35:
Toch haalt het toetsenbord het niet bij mijn vorige telefoon de T-Mobile G1. Op de Desire Z vind ik de toetsen vrij stroef/ongemakkelijk typen. Daar tegenover staat natuurlijk een veel en veel snellere telefoon. Android 1.6 was echt treurig de laatste maanden als ik nu mijn Z zie.
Ook de G1 was vrij gemakkelijk te rooten en zo toch op 2.1 of 2.2 te krijgen. Maar over het toetsenbord ben ik het met je eens, dat typte makkelijker en sneller op de G1 dan op de G2. Ben nog steeds wel eens zoekende of ik de middelste toetsen nou met mijn linker of rechter duim moet bedienen...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
yannickie111 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:03:
Ik wil over een paar maanden een nieuwe telefoon gaan kopen.
Het gaat mijn eerste echt smartphone worden.

Eerst zat ik te twijfelen tussen de Samsung Galaxy S, en de HTC Desire Z.
En sinds een paar dagen komt dara ook steeds meer de LG 2X Speed bij.

Iemand tips?
Als je de DZ niet voor het toetsenbord koopt zou ik de LG 2X kopen. Die heeft betere hardware specs als de DZ. Groter scherm (maar niet zo huge als de Desire HD), betere camera etc etc. Deze mist alleen het toetsenbord wat voor mij weer de reden was om voor de DZ te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
jannesbeterams schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Als dit voor jou erg zwaar weegt kan ik zeggen dat het toestel daardoor wel een stuk degelijker overkomt, vooral hou het in de hand ligt. Lekker zwaar en als je hem laat vallen gaat hij niet snel kapot.
challange accepted
:+

Maar even serieus, dank je voor alle reacties.
Ik ga binnenkort eerst eens naar de winkel, Media Markt o.i.d, en ze eens goed bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Laatst online: 23:06
Fuwor schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:52:
Meer mensen die last hebben van loslatende letters aan de achterkant? De letter 'C' van 'HTC' laat nu langzaam los op mijn ±1,5 maand oude HTC Desire Z.

Altijd erg netjes gebruikt, ook een hoesje eromheen als de telefoon in mijn zak gaat of hetzelfde hoesje eronder als deze op bijvoorbeeld de tafel ligt. Vind dit toch wel erg snel, al na 1,5 maand afvallende letters!
Nog even een update omtrent de loslatende letters, na contact met de klantenservice van HTC (via mail) heb ik (na na een maand nog geen antwoord ontvangen te hebben en toen een mail gestuurd waar het antwoord bleef) de beslissing gekregen dat ik een nieuwe backcover zou krijgen!

Deze een week later ontvangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Sandyman538 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 09:51:
[...]

Ook de G1 was vrij gemakkelijk te rooten en zo toch op 2.1 of 2.2 te krijgen. Maar over het toetsenbord ben ik het met je eens, dat typte makkelijker en sneller op de G1 dan op de G2. Ben nog steeds wel eens zoekende of ik de middelste toetsen nou met mijn linker of rechter duim moet bedienen...
Heb ik geprobeerd. Lukte niet. Las ergens iets over een speciale SD kaart die je soms nodig had als het niet lukte. Toen ben ik er maar mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hoera... Ik heb mijn Desire Z nu ook gesloopt. Nadat die op de grond was gevallen gisteren, geeft die, als het toetstenbord open is, iedere keer het geluid dat het scherm aan en uit wordt gezet, maar dan alleen als ik een hardwarematige toets in druk. Zometeen ProAssist maar is bellen, kijken wat hun ervan zeggen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Yorin schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 08:14:
Hoera... Ik heb mijn Desire Z nu ook gesloopt. Nadat die op de grond was gevallen gisteren, geeft die, als het toetstenbord open is, iedere keer het geluid dat het scherm aan en uit wordt gezet, maar dan alleen als ik een hardwarematige toets in druk. Zometeen ProAssist maar is bellen, kijken wat hun ervan zeggen.
zo wat ben jij blij zeg!!

ik zou me best kut voelen als ik hem had laten vallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 09:37
Nou, ik heb nu een week ofzo mijn Desire Z en geweldig!

Hiervoor had ik de G1, ook met toetsenbord, en na een tijdje de HD2 met android gebruikt te hebben toch maar de Desire Z aangeschaft. Echt prachtig. Hij is ook lekker zwaar, voelt heel degelijk, en prettig toetsenbord toch.

Ik had eerst een beetje wat twijfels enzo omdat de HD2 zo'n groot scherm heeft, maar ik heb ontdekt dat de schermgrootte van de Desire Z optimaal is voor me, groter is helemaal niet perse prettiger.

Nog geen problemen gehad, als ik dit topic zo doorlees dan gebeurt er vanalles met die dingen, maar hier gaat alles kits. Aanrader dit toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17
Mijn scherm heeft voor de tweede keer een defect. Deze keer zijn het de onderste (als je het toestel in portrait-mode houdt) 11 rijen pixels die niet reageren zoals het hoort, de kleuren kloppen niet en het ziet eruit als een soort band. Op zich is hij nog wel te gebruiken, maar het hoort niet, natuurlijk.

Ik heb HTC een mailtje gestuurd en een reactie gehad en nu is het afwachten wanneer ik hem kan opsturen.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Laatst online: 10:27
Ik was van plan deze Desire Z te kopen, maar hoor in beperkte tijd toch eigenlijk wel vrij veel probleemverhalen. Niet meer wakker worden uit standby, missende smsberichten, iemand met een loslatende letter, stof onder scherm. En dan nog maar de vraag hoe lang het toetsenbord en uitklapmechanisme goed blijven. Ik doe graag 3 jaar met een telefoon. Terechte of onterechte vrees?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb mijne sinds de release. 1 dag er na was die in huis en geen 1 probleem hier (gehad)!
(Op gebruikersfouten na, zoals met de instellingen kloten.)

Alles werkt prima. Z scharnier werkt ook zoals het hoort denk ik dus niks op aan te merken van mijn kant. Het beste zakelijke Android toestel van HTC denk ik. Uiteraard door het toetsenbord die super is naar mijn mening.

[ Voor 10% gewijzigd door Mit-46 op 18-03-2011 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
DeadMetal schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:33:
Ik was van plan deze Desire Z te kopen, maar hoor in beperkte tijd toch eigenlijk wel vrij veel probleemverhalen. Niet meer wakker worden uit standby, missende smsberichten, iemand met een loslatende letter, stof onder scherm. En dan nog maar de vraag hoe lang het toetsenbord en uitklapmechanisme goed blijven. Ik doe graag 3 jaar met een telefoon. Terechte of onterechte vrees?
Meestal worden alleen de problemen op een forum gepost, het is dus maar een klein deel van de mensen. ;) Ik had ook gelijk stof onder m'n scherm, terug gegaan naar de T-Mobile winkel en een nieuwe gekregen, die werkt prima, geen stof onder het scherm en het schuifmechanisme werkt nog steeds goed. Dus wat mij betreft onterechte vrees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:57
DeadMetal schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 20:33:
ik heb zelfs geen nieuwe telefoon gekocht dit jaar (terwijl ik bijna elk half jaar een ander koop) omdat ik helemaal verslaafd ben aan de combo Qwerty toetsenbord met Sense dus ik ga dus ook pas weer updaten als HTC weer met een Qwerty toestel komt...liefst dual core.
en trouwens ik heb geen problemen gehad die jij beschrijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Als 1 van de mensen die problemen beschreven heeft op dit forum ben ik het toch eens met de 2 posts hier boven. Ik ben dan inmiddels wel aan de mijn derde telefoon bezig, deze werkt echt fantastisch (al vind ik de touch senitive button toch niet altijd goed reageren naar boven of rechts in landscape), maar dat is iets kleins. Ik ben HEEEL blij dat ik voor een toetsenbord ben gegaan want dat pure touch had ik echt nooit getrokken. En ik vind deze grijze look toch wat slicker dan de desire HD. Dit is mijn eerste smartphone en een upgrade komt er echt pas over x jaar als deze versleten is en er een nieuwe android met qwerty uit is.

Ik had misschien de pech dat ik 2 fout geproduceerde had, er zijn genoeg mensen die in 1 keer een goede hadden. Ik heb deze nu 2 weken effectief in gebruik en na 2 dagen wilde ik al niet meer terug naar mijn oude "normale" telefoon. Zeker een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan, vanaf dag 1 totaal geen problemen! Lekker snel, emulators icm Gamegripper doet ie fantastisch en voor werk is het een lekker tobo voor de lange mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Na problemen met me scherm (scherm bleef wit, toestel starten wel door zo te horen aan het opstartgeluid), heb ik deze gister weer teruggekregen netjes gerepareerd (precies 2 weken weggeweest). Het toestel zelf doet het weer uitstekend, ik merkte helaas wel op dat de void stikker kapot was gegaan (onder garantie gerepareerd). HTC gebeld en moet nu opnieuw terug om een nieuwe void stikker te plaatsen (voor eventuele toekomstige mankementen. Telefoon vanaf morgen dus weer even kwijt!

Tip dus voor degene die hun toestel voor reparatie opsturen. Aftersales zijn door HTC wel prima geregeld verder, Dynafix was de nieuwe stikker vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:17
Ik wil verder ook niets afdoen aan het toestel zelf, het is een fijne telefoon. Ik zou mensen absoluut niet afraden om hem te kopen.

Wat wel raar is, is dat hij nu ineens het gebrek niet meer vertoond. :( Gelukkig heb ik een foto, maar het is wel raar. :?

[ Voor 7% gewijzigd door Jaap-Jan op 18-03-2011 23:50 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Het was bij de G1 ook maar de vraag hoe het schuifmechanisme zich zou houden. Na bijna 2 jaar gebruik mankeerde er nog niks aan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij de Z dus ook goed blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
jip_86 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:37:
Het was bij de G1 ook maar de vraag hoe het schuifmechanisme zich zou houden. Na bijna 2 jaar gebruik mankeerde er nog niks aan. Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij de Z dus ook goed blijft werken.
Ik wilde eerst ook voor de Desire Z gaan.

Ik had hem nog niet in het echt gezien, en ben gisteravond naar de Media Markt geweest, en heb ze dus allemaal mooi naast elkaar kunnen bekijken.

Ik ga toch geen Desire Z kopen, het toetsenbord is ook niet echt een schuifmechanisme, maar hij gaat eerst een stukje omhoog en dan naar boven.

Ik ga denk ik voor de Desire HD *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 09:41:
[...]

Ik wilde eerst ook voor de Desire Z gaan.

Ik had hem nog niet in het echt gezien, en ben gisteravond naar de Media Markt geweest, en heb ze dus allemaal mooi naast elkaar kunnen bekijken.

Ik ga toch geen Desire Z kopen, het toetsenbord is ook niet echt een schuifmechanisme, maar hij gaat eerst een stukje omhoog en dan naar boven.

Ik ga denk ik voor de Desire HD *O*
Ook leuk toestel, maar ik wilde persé een tobo... Anders had ik wel Android op mijn HD2 gezet...

Veel plezier ermee :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Het is inderdaad geen schuifmechanisme, maar klapmechanisme.

Maar zou je niet beter voor de Incredible S gaan als de HD? Het is persoonlijk natuurlijk maar ik vind de HD echht een koelkast op het moment dat je deze aan je oor houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
tja ik heb nu ook veel last van het feit dat hij gewoon open klapt, gelukkig klapt hij niet in anders was het wel heel irritant geweest 8)7 hij werd laatst wel helemaal zwart en deed niks... batterij eruit en er weer in, toen deed ie het weer ;( was ff bang dat hij niks meer zou doen, verder erg goed toestel behalve die bagger HTC Sense bah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik vind Sense super!
Nu heb ik geen andere launcher of ROM geprobeerd dus ik weet niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Mit-46 schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:59:
Ik vind Sense super!
Nu heb ik geen andere launcher of ROM geprobeerd dus ik weet niet beter.
ik vond het wel okay, maar na paar daagjes wordt ie langzaam. Ding loopt af en toe ook vast voor een paar seconden "Please wait, loading" echt irritant. Foto's verdwijnen plotseling en na 1 week komen ze weer terug... ding blijft ook maar background apps opstarten die ik toch nooit gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Traagheid en dingen die verdwijnen heb ik geen last van. Geen please wait... schermpjes hier.
Het start wel van alles op ja op de achtergrond. Maar is dat Sense of is dat Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Niet online
Volgens mij is het Sense, heb zelf ook alles nog niet geroot en merk dat hij toch soms wat traag is. Voornamelijk bij het openen van mijn notification bar waar hij soms gewoon een seconde of 2 niets doet met mijn input. Andere problemen heb ik overigens niet als verdwijnende foto's of een kapotte sms-app.
Gisteren had een collega van me een normale Desire laten zien zonder Sense en dat werkte toch wel ff een poepje soepeler allemaal. Voornaleijk de launcher overigens.
Lijkt er op dat ik binnenkort ook maar eens ga rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben het wat kwijt aan het raken (ik word oud enzo ;)). Als mijn Z niet op wifi zit, dan moet deze toch automatisch naar 3G/GPRS overschakelen? Of is dat juist iets wat ik handmatig moet doen?

Ik heb/had Green Power er op staan, maar omdat ik wat twijfel aan de werking van die app heb ik die tijdelijk uit gezet. Die app zorgde er iig wel voor dat er tussen wifi en 3G/GPRD werd geschakeld.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
De telefoon blijft altijd 3G/GRPS verbonden, hij doet er alleen niks mee (soms bellen). Als je de wi-fi uitschakelt, wordt deze weer actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

effect10 schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 22:09:
Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan, vanaf dag 1 totaal geen problemen! Lekker snel, emulators icm Gamegripper doet ie fantastisch en voor werk is het een lekker tobo voor de lange mails.
Heb jij je gamegripper gemod dan? of heb je tab weten te mappen? :)

En voor lange mails/sms/whatapp is dat tb geweldig, en dat ik niet met me vingers voor dat wat ik type zit en een groter lees venster waar makkelijker de inhoud te lezen is omdat er geen onscreen TB alles in elkaar schuift. Nu moet kpn alleen nog me sneller internet activeren... :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Fuwor schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 18:49:
[...]

Nog even een update omtrent de loslatende letters, na contact met de klantenservice van HTC (via mail) heb ik (na na een maand nog geen antwoord ontvangen te hebben en toen een mail gestuurd waar het antwoord bleef) de beslissing gekregen dat ik een nieuwe backcover zou krijgen!

Deze een week later ontvangen! :)
Ik zit nu ook met dat probleem los van de los latende lak op de achterkant, nu begonnen gisteren ook de letters los te laten :( ook maar eens contact op nemen met htc.
Vroegen ze nog om iets als een foto of doen ze zo moeilijk niet ?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
BGB4rn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 08:45:
[...]

Ik zit nu ook met dat probleem los van de los latende lak op de achterkant, nu begonnen gisteren ook de letters los te laten :( ook maar eens contact op nemen met htc.
Vroegen ze nog om iets als een foto of doen ze zo moeilijk niet ?
Ik heb het sinds dit weekend ook! :P
denk beetje te hard mee omgaan tijdens het uitgaan ofz.. ;(
kzag een vlekje op de achterkant dus ik dacht het is beetje vies dus ik met me nagel het er probere af te halen, neem ik meteen een hele stukje van de achterkant mee :P
gelukkig is het maar een klein stukje :P

laat ff weten of je een nieuwe krijgt, anders ga ik mijne ook maar es beginne te bekrassen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ArcticWolf schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:27:
De telefoon blijft altijd 3G/GRPS verbonden, hij doet er alleen niks mee (soms bellen). Als je de wi-fi uitschakelt, wordt deze weer actief.
Bij mij dus niet. Hmz ... dat is toch nergens een optie? Nu zet ik wifi/3G handmatig aan/uit middels SwitchPro, dat werkt ook wel maar het is wel weer een extra handeling.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

rohit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:07:
[...]

Ik heb het sinds dit weekend ook! :P
denk beetje te hard mee omgaan tijdens het uitgaan ofz.. ;(
kzag een vlekje op de achterkant dus ik dacht het is beetje vies dus ik met me nagel het er probere af te halen, neem ik meteen een hele stukje van de achterkant mee :P
gelukkig is het maar een klein stukje :P

laat ff weten of je een nieuwe krijgt, anders ga ik mijne ook maar es beginne te bekrassen :P
Precies ja, eerst een vlekje van dat plakspul waar de letters mee vast zitten en dan veeg je het weg samen met een letter 8)7 stiekem was ik toen bezig met de beschadigde laklaag weg te krassen met het plastic puntje van een pen.. >:)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Volgens mij niet... enige wat bij mij aan staat bij die instellingen zijn onder Mobile networks: Enable Always-on mobile data en 1 tab terug Mobile network.
Verder gebruik ik WiFi OnOff om m'n wifi aan of uit te zetten... de telefoon blijft wel verbonden met 3g/e of g al laat hij dit niet zien met een icoon. Als ik m'n wifi uitzet duurt het zo'n 5 seconden voordat het 3g/e/g icoontje terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
BGB4rn schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:28:
[...]

Precies ja, eerst een vlekje van dat plakspul waar de letters mee vast zitten en dan veeg je het weg samen met een letter 8)7 stiekem was ik toen bezig met de beschadigde laklaag weg te krassen met het plastic puntje van een pen.. >:)
maar ik heb het op de backcover he ;P dat metale plaatje ;)
niet van mijn toetsenbord.. het is egt een vlekje van 2 mm ofz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:34
Ik had ook een Desire Z, maar nadat het scherm is gebarst, heb ik er geen vertrouwen meer in. Hij zat in me spijkerbroek, met niets erbij. Ging ing buddy checken, gooide hem in me zak. Ik lopen in de stad, NERGENS tegen aan gekomen. iemand belt me, pakt me tel, scherm gebarst in 2 hoeken.

Hoe weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

rohit schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:35:
[...]

maar ik heb het op de backcover he ;P dat metale plaatje ;)
niet van mijn toetsenbord.. het is egt een vlekje van 2 mm ofz :P
Ja ik bedoel ook de backcover ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Appleman schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:35:
Ik had ook een Desire Z, maar nadat het scherm is gebarst, heb ik er geen vertrouwen meer in. Hij zat in me spijkerbroek, met niets erbij. Ging ing buddy checken, gooide hem in me zak. Ik lopen in de stad, NERGENS tegen aan gekomen. iemand belt me, pakt me tel, scherm gebarst in 2 hoeken.

Hoe weet ik niet..
Lijkt mij toch echt een gebruikers issue....

Ik heb in ieder nog niks gehoord over spontaan barstende schermen. Niets is onmogelijk, maar al mijn gebarste schermen kwamen door mijn eigen schuld, al dan niet onbewust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Appleman schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:35:

Hoe weet ik niet..
dat heb ik ook nog nooit gehoord.. denk toch dat je heel erg onbewust ergens tegenaan bent gekomen ;)
soms kom ik thuis met een blauwe plek en dan weet ik ook gewoon totaal niet hoe ik daaraan kom!
Alleen god zal het weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Laatst online: 10:27
Arg, ik blijf twijfelen of ik de Desire Z wel of niet neem, ondanks de positieve feedback op mijn bericht op de vorige vraag.

Zijn er mensen die achteraf gezien de Desire Z toch aan de zware of dikke kant blijven vinden? Dat is mijn laatste punt van twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb altijd geleerd om bij twijfel niet te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
DeadMetal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 18:08:
Arg, ik blijf twijfelen of ik de Desire Z wel of niet neem, ondanks de positieve feedback op mijn bericht op de vorige vraag.

Zijn er mensen die achteraf gezien de Desire Z toch aan de zware of dikke kant blijven vinden? Dat is mijn laatste punt van twijfel.
ik was ook bang om hem te kopen omdat hij zo zwaar was... heb hem nu 1,5 maand en nu vergeet ik weleens dat hij in m'n broekzak zit :P dus valt wel mee vind ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 09:14

netblade

Sunrise

Ik heb sinds gisteren dit prachtige toestelletje, een verademing na de hero anderhalf jaar gehad te hebben, alhoewel de hero niet slecht was, vliegt dit toestel echt.

Ben nu een dagje flink aan het spelen dus de batterijtijd is echt minimaal, er is alleen 1 ding wat ik echt niet snap.
Dat htcsense.com, het werkt gewoonweg niet. Vanmiddag me aangemeld, alles leuk en aardig, maar na 6 uur was die zogenaamd nog aan het syncen en m'n batterij ging er wel zo snel van leeg dat ik dacht dat die ergens op hing.
Account verwijderd van de telefoon en op internet laten verwijderen, opnieuw aangemaakt en nu begint de ellende met die site. Verificatie mail werkt gewoonweg niet, je krijgt steeds dezelfde code doorgestuurd die dus onjuist is. Dus ik kan geen online backup maken van het toestel, ik kan niet eens inloggen op die site. Mobiel werkt het wel en ik kan via die HTC hub wel wat dingetjes downloaden maar daar houdt het wel mee op.
Zijn er meer mensen met deze issue? Ik bedoel het is leuk dat het er in zit, maar dan moet het wel werken. En dat doet het tot dusver niet.

Heb HTC al gemaild, maar ik heb al op verschillende fora gelezen dat die als standaard antwoord geven dat de site nog niet af is en dat je maar een paar maanden moet wachten. Iemand ook last hiervan?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ja,
ik heb die troep dan ook compleet uitgeschakeld. Ik sync niet met sense.com, helemaal niks.

Heb wel het account om zo nu en dan eens in de htc hub te kijken oid, maar dat doe ik ook niet vaak, want er staat bijna geen drol op.

Ik zeg negeren die meuk. Geeft alleen maar ellende i.p.v. extra plezier.

Dat is mijn mening er over tenminste...

[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 22-03-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Laatst online: 09:14

netblade

Sunrise

Hmm hier ook maar gedaan, die functies heb ik lokaal ook wel, en de meeste persoonlijke dingen staan op m'n sd kaart dus daar kunnen ze sowieso wel bij als deze telefoon gestolen wordt.

Ik heb wel een ander probleempje waar weinig mensen denk ik last van ondervinden, ik heb een bluetooth (ad2p) headset, op mijn HTC hero werkte dat perfect, de kwaliteit was super! Maar bij deze telefoon is de kwaliteit ronduit triest, nu lees ik her en der meer berichten dat de audiokwaliteit bij de gehele desire serie aardig ruk is.

Rock muziek is echt niet om aan te horen en bij bepaalde electronische muziek is het ook bar en boos ;( (hoge tonen vallen weg, klinkt als een wma van 64kbit)

Iemand zonder root access hier al een oplossing voor gevonden? Of sta ik hier alleen voor?
Helaas zit er geen bitpool registerkey zoals bij winmo in android.

Edit : De enige rom die het goed schijnt te doen omdat ze de bitpool van 32 naar 54 hebben veranderd is Cyanogen mja geen sense, dus ik verlies dan voor mezelf een hoop extra's. :( Dan maar weer een bedrade koptelefoon aanschaffen...

[ Voor 26% gewijzigd door netblade op 22-03-2011 22:26 ]

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb een patroon ingesteld. Mocht ik de telefoon verliezen dan kunnen ze zo 1,2,3, er nog niks mee omdat ze het patroon niet weten.

Nu kan een geavanceerde gebruiker zich er ongetwijfeld omheen werken, maar een "normaal" persoon niet denk ik.

Wat betreft het geluid;
ik heb zelf 2 dagen terug een Sennheiser CX-400 II gekocht. 12 euro op Ebay. Is wel Chinees dus moet maar zien of het geen nepperd is met uiteraard nepkwaliteit (kost in NL 40 euro dus ik verwacht er enigzins wat van mocht het een echte Sennheiser zijn).
Dit is wel een gewone koptelefoon zeg maar. Dus geen knopjes voor het opnemen oid denk ik. Er zitten wel knopjes op, maar ik denk dat dit voor een MP3 speler is ofzo.

Ik vind de standaard oordopjes wel oke voor muziek e.d. Eigenlijk voor alles behalve navigatie op de motor. Daarvoor is het net te zacht. Ik hoop dat deze wat luider is.

Met blue tooth headsets heb ik geen ervaring op de DZ.

[ Voor 15% gewijzigd door Mit-46 op 22-03-2011 22:41 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!