Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
J0ey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:37:
Nu vanaf donderdag, een nieuw toestel gekregen dus. Ik heb een abonnement afgesloten, dus dat is geen optie..
Spit het topic eens door (ja ik weet het, erg veel pagina's).

Er is ten tijde van de release en de daaropvolgende maand veel gesproken over retour gevallen. Ook heeft HB99 een aantal links telkens op een rijtje zetten m.b.t. waar je recht op hebt als het toestel defect is oid (consumentenbond etc).

Wat handig is, is om de voorwaarden eens door te lezen van de winkel waar je het toestel hebt gekocht.
Wellicht staat er iets in m.b.t. omruilen.

Ik heb even vlug gezocht in het topic en ik kwam een quote tegen van de voorwaarden van Centralpoint. Die hebben bijvoorbeeld in hun voorwaarden staan dat je zonder opgaaf van reden het product binnen 14 dagen retour mag sturen.

Wellicht heeft de zaak waar jij het vandaan hebt ook zo iets en scheperen ze je onterecht af.

[ Voor 39% gewijzigd door Mit-46 op 28-02-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
Mit-46 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:57:
Nadat ik de google maps service via de standaard applicatiebeheer heb gestopt is deze niet meer terug gekomen.
Die standaard applitatiebeheer krijgt het beter voor elkaar als zo'n app killer schijnbaar.

Ik ben benieuwd of er morgenochtend nog wat sap over is van de accu.
Ik heb pas de Desire Z, dus misschien klets ik uit mijn nek, maar je kunt toch gewoon kijken waaraan je batterij-power is opgegaan bij de batterij-status (settings->about phone->battery->battery use)?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

Mit-46 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:57:
Nadat ik de google maps service via de standaard applicatiebeheer heb gestopt is deze niet meer terug gekomen.
Die standaard applitatiebeheer krijgt het beter voor elkaar als zo'n app killer schijnbaar.

Ik ben benieuwd of er morgenochtend nog wat sap over is van de accu.
Dat werkte bij mij niet meer. Maargoed, het toestel was ook sinds december ofzo niet meer gereboot. Na de software-update (waarvoor hij sowieso moest rebooten) is het echter niet meer teruggekomen.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Mit-46 schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:29:
[...]

Spit het topic eens door (ja ik weet het, erg veel pagina's).

Er is ten tijde van de release en de daaropvolgende maand veel gesproken over retour gevallen. Ook heeft HB99 een aantal links telkens op een rijtje zetten m.b.t. waar je recht op hebt als het toestel defect is oid (consumentenbond etc).

Wat handig is, is om de voorwaarden eens door te lezen van de winkel waar je het toestel hebt gekocht.
Wellicht staat er iets in m.b.t. omruilen.

Ik heb even vlug gezocht in het topic en ik kwam een quote tegen van de voorwaarden van Centralpoint. Die hebben bijvoorbeeld in hun voorwaarden staan dat je zonder opgaaf van reden het product binnen 14 dagen retour mag sturen.

Wellicht heeft de zaak waar jij het vandaan hebt ook zo iets en scheperen ze je onterecht af.
Bedankt, ik ben nog bezig met zoeken door het topic, best veel pagina's. 8)7

Even om duidelijk te zijn: Dit is mijn 2e Desire Z. De eerste had last van stof onder het scherm, al gelijk bij aanschaf. Dus ik heb een nieuwe? gekregen, maar deze heeft heel erg last van het hinge probleem, en het scherm zit dus niet erg vast in de schanieren en valt niet goed dicht, waardoor het meebeweegt als je op het scherm drukt, hetzelfde als die uitgeschoven is. Voelt dus echt niet fijn.

Op de bon (T-Mobile) staat:
Ruilen met bon in originele verpakking binnen 8 dagen bij defect.
Opzich vind ik het wel een defect, misschien minder dan dat die niet meer opstart ofzo, maar ik moet er gewoon 2 jaar mee doen en als m'n scherm nu al los in de schanieren zit wil ik niet weten hoe het over 2 jaar is..

Dus, iemand hier een mening over? Evt. kan ik nog wel een filmpje maken hoe erg het is, als dat beter zicht erop geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:04

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

DigiK-oz schreef op maandag 28 februari 2011 @ 16:43:
[...]

Ik heb pas de Desire Z, dus misschien klets ik uit mijn nek, maar je kunt toch gewoon kijken waaraan je batterij-power is opgegaan bij de batterij-status (settings->about phone->battery->battery use)?
klopt niet helemaal, het gaat er over wat er op dat moment energie verbruikt.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedemiddag heb ff een vraagie over de desire z die ik net een paar uutjes heb,de apps downloaden doet ie niet,als ik op downloaden druk dan start ie hem maar er gebeurt verder niets,telefoon is net paar uur uit de doos.

ik zal er waarschijnlijk gruwelijk over heen hebben gelezen hier heb me google account al geinstalleerd...
internet verbinding heeft iig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:49

Zuurstok

Passionately curious

Even btw, ik vernam vandaag dat htc ontzettend grote problemen heeft met leveren. Mijne komt woensdag in die winkel binnen ( heb er een vriend werken, dus die houdt hem voor me achter ) Maar dat was dan ook nog maar de enige die die winkel zou krijgen ! HTC had er namelijk nog maar 2 op voorraad. Verwacht werd dat hij pas weer over zo'n 5 tot 6 weken leverbaar zou worden.
Mocht je de desire Z dus graag willen, aar aarzel je een beetje? Weet dat er consequenties aan hangen zullen we maar zeggen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Zuurstok op 28-02-2011 18:19 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:26
BGB4rn schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:56:
[...]

klopt niet helemaal, het gaat er over wat er op dat moment energie verbruikt.
Ehm...Battery use : What has been using the battery...

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-09 21:10
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:18:
goedemiddag heb ff een vraagie over de desire z die ik net een paar uutjes heb,de apps downloaden doet ie niet,als ik op downloaden druk dan start ie hem maar er gebeurt verder niets,telefoon is net paar uur uit de doos.

ik zal er waarschijnlijk gruwelijk over heen hebben gelezen hier heb me google account al geinstalleerd...
internet verbinding heeft iig wel
Al even opnieuw opgestart? (Uitzetten, batterij eruit/erin, aanzetten)

Dat verhelpt het gros van de problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
J0ey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:52:
[...]

Bedankt, ik ben nog bezig met zoeken door het topic, best veel pagina's. 8)7

Even om duidelijk te zijn: Dit is mijn 2e Desire Z. De eerste had last van stof onder het scherm, al gelijk bij aanschaf. Dus ik heb een nieuwe? gekregen, maar deze heeft heel erg last van het hinge probleem, en het scherm zit dus niet erg vast in de schanieren en valt niet goed dicht, waardoor het meebeweegt als je op het scherm drukt, hetzelfde als die uitgeschoven is. Voelt dus echt niet fijn.

Op de bon (T-Mobile) staat:

[...]

Opzich vind ik het wel een defect, misschien minder dan dat die niet meer opstart ofzo, maar ik moet er gewoon 2 jaar mee doen en als m'n scherm nu al los in de schanieren zit wil ik niet weten hoe het over 2 jaar is..

Dus, iemand hier een mening over? Evt. kan ik nog wel een filmpje maken hoe erg het is, als dat beter zicht erop geeft.
Nog even een filmpje opgenomen met een oude N95, dus de kwaliteit is niet goed, maar je kan het zien. YouTube: HTC Desire Z hinge , in het echt is het wel erger dan wat hier te zien is. Maar zoals te zien op de helft als het scherm is uitgeklapt kan ik 'm bewegen als die is uitgeschoven etc.

Ik wist niet precies hoe ik alles kon laten zien, dus er zitten wat onzin-stukjes op.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:27
J0ey schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:09:
[...]

Nog even een filmpje opgenomen met een oude N95, dus de kwaliteit is niet goed, maar je kan het zien. YouTube: HTC Desire Z hinge , in het echt is het wel erger dan wat hier te zien is. Maar zoals te zien op de helft als het scherm is uitgeklapt kan ik 'm bewegen als die is uitgeschoven etc.

Ik wist niet precies hoe ik alles kon laten zien, dus er zitten wat onzin-stukjes op.. :P
ligt het aan mij? maar volgens mij is er niks aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Nee valt inderdaad wel mee die speling, mijne is ook ongeveer zo hoor. en ik heb er geen last van en ik erger me er ook niet meer aan :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Heb er zelf ook geen last van, in het begin was het wel ff wennen dat er sowieso wat speling op zit. Had tot dusver alleen bar-toestellen gehad dus elke beweging was raar.

De speling bij mijn toestel is volgens mij nog groter als bij dat filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Hmm, dan heb ik eerst gewoon een heel stroef toestel gehad of zoiets. En toevallig de Desire Z van een kennis ook. Maar als jullie zeggen dat het mee valt dan laat ik het er bij, dan is 't maar iets gammel in landscape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik zie ook niks bijzonders. Die van mij is ook zo. Als die is opengeklapt kan dat gewiebel inderdaad wel eens storend zijn.
Ik ben er aan gewend ofzo of ik houd het toestel anders vast waardoor ik het niet meer merk denk ik.

Ik heb er in ieder geval geen last van. Het was mij wel al opgevallen dat die in opengeklapte stand nogal kan wiebelen ja. Misschien helpt het om niet met je vingers het display-gedeelte vast te houden (aan de achterkant) als die is opengeklapt, maar je vingers aan de achterkant van het toetsenbord te plaatsen. Dan kan je ook niks wiebelen namelijk.

Super solide voelt het niet aan vind ik, maar zo is het Z systeem nu eenmaal. Dat voelt niet super stevig aan, maar slappe hap is het volgens mij niet (althans, die van mij verslechterd niet met de week ofzo). Het is volgens mij een stevig systeem wat een beetje slap aanvoelt. Beetje vaag ofzo. 8)7

Maar het werkt naar mijn mening wel prima! Ik vind het een super systeem.

Ik heb het toestel vandaag voor de 2e keer laten vallen (moet toch echt een andere wekker regelen, dat gegrabbel met m'n slapende kop gaat nog eens echt fout). Weer mazzel dat die niet op het scherm is gevallen.
De vorige keer viel die ook. Precies op de poot van mijn bureaustoel.... gelukkig op de achterkant. Zit ook een klein deukje in het metalen kapje. Display was ongetwijfeld kapot gegaan. :(

[ Voor 35% gewijzigd door Mit-46 op 01-03-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenja
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-09 14:11
De mijne is net zo, het is inderdaad wat losjes maar werkt perfect. Dus geen paniek zou ik zeggen!

btw, na de 1.82 update viel me op dat mn accu het geen 2 dagen meer volhield. Wat bleek, opeens stonden er weer een aantal items te syncen op de achtergrond die voorheen uitstonden: stock, flickr, facebook. Misschien een tip om ff te checken nadat je geupdate hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
Bedankt mannen! Voelt een stuk beter zo :) , fijn om te weten dat het zo hoort. Verder top toestel, nu maar eens kijken of ik m ga rooten, maar het werkt zo al een stuk beter dan de HD2 met Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Laatst online: 10:11

Niku

Alagaesii

Ook al mijn smsjes zijn plotseling verdwenen, het probleem is al vaker genoemd. Ik heb alleen niet meegekregen of er al een 'oplossing' is hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Naar mijn weten niet en als je HTC er over inlicht gaan ze je vertellen dat je de eerste bent die het meldt.
Althans, dat is wat ik tot zo ver van de berichtgeving heb meegekregen.

Men verwijst steeds naar de app Handcent sms ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
joenja schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:56:
De mijne is net zo, het is inderdaad wat losjes maar werkt perfect. Dus geen paniek zou ik zeggen!

btw, na de 1.82 update viel me op dat mn accu het geen 2 dagen meer volhield. Wat bleek, opeens stonden er weer een aantal items te syncen op de achtergrond die voorheen uitstonden: stock, flickr, facebook. Misschien een tip om ff te checken nadat je geupdate hebt!
Ik heb ook maar eens de update geinstalleerd. Kan zo heel snel niets bijzonders zien wat er nieuw is.

Ik heb gelijk de synchronistatie instellingen gecontroleerd, omdat ik al een probleem heb m.b.t. syncen en het snel leeg gaan van de batterij, maar alles stond nog hetzelfde behalve de "stocks". Die onzin stond weer op 1 uur. Heb het weer aangepast naar zo min mogelijk synchroniseren.

Ik heb bij nu ook de achtergrondgegevens synchronisatie uitgeschakeld. Zijn er meer mensen die dit hebben uitgeschakeld? Werkt WhatsApp dan nog wel goed?

Ik kan mij nu niet herinneren of ik deze voorheen ook al uit had staan. Dit zou wel eens mijn issue kunnen zijn namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-09 15:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mit-46 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 14:08:
Naar mijn weten niet en als je HTC er over inlicht gaan ze je vertellen dat je de eerste bent die het meldt.
Althans, dat is wat ik tot zo ver van de berichtgeving heb meegekregen.

Men verwijst steeds naar de app Handcent sms ofzo.
Of de normale Massaging app persistent in memory maken, dat kan denk ik ook helpen. Want mijn vermoeden is dat hij de boel mogelijk vergeet wanneer Android hem uit het geheugen schiet om ruimte te maken voor een geheugenintensieve app. Alleen weet ik niet hoe je dat voor elkaar zou krijgen op een stock HTC ROM.

Ik heb het probleem zelf ook een keer gehad toen ik nog op de HTC ROM draaide. Maar sinds in CM 6.1.1 draai heb ik het niet meer gehad. Maar het was volgens een HTC Messaging specifieke bug, dus ik zou er dan ook geen last van kunnen krijgen nu.

Maar dat van die "SMSjes kwijt" is nu wel vaak genoeg langsgekomen denk ik zo? :X

[ Voor 33% gewijzigd door Ultraman op 01-03-2011 14:38 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Zojuist is het scherm van me Desire Z naar mijn idee overleden (of ieder geval iets met de aansturing).

De backlight gaat wel aan, maar geeft geen beeld / wordt compleet wit. Zie http://www.youtube.com/watch?v=j22ehAZGvn0.

Iemand ervaring hiermee? Zojuist direct een mail gestuurd naar Smartphoneshop. Even hun reactie afwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 13:10
joenja schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:56:
..even gecontroleerd en jawel: ook hier werden de aandelen weer vrolijk ieder uur gesynct. Goede tip dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsven
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:15
Gezien het gerucht van de iPhone met uitschuifbaar toetsenbord twijfel ik of ik een HTC moet gaan halen (planning was zaterdag te gaan halen) of toch even wachten of het gerucht uitkomt. Wat denken jullie van het gerucht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 14:21
nielsven schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 21:53:
Gezien het gerucht van de iPhone met uitschuifbaar toetsenbord twijfel ik of ik een HTC moet gaan halen (planning was zaterdag te gaan halen) of toch even wachten of het gerucht uitkomt. Wat denken jullie van het gerucht?
onzin.. die zal er nooit komen :)
wel bestaan er toetsenborden die je aan een iphone kan vastmaken.. dus mocht je tog een iphone willen met tobo kan je er nu al 1 halen hoor ;)

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online
Hangt er meer vanaf of jij je lekker voelt bij een closed source communistisch geregisseerd os, die bepaald of jij s'ochtends wakker mag worden of niet, of dat je zelf in de hand hebt wat je op je telefoon zet.

(bovenstaand bericht is sarcastisch bedoelt en moet met een korreltje zout genomen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceria
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 22:06

Oceria

I've been in between....

Morgen gaat mijn Z richting HTC, om te kijken waar die random freezes vandaan komen als GPS aanstaat. Zal zeker zo'n drie weken duren voordat ik hem weer terug krijg, maar ik moet zeggen: HTC zeurt niet als je een gerichte vraag aan ze stelt. Prima!

Oceria doesn't know where this repeatbutton -repeatbutton is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
iPhone met een uitschuifbaar toetsenbord? 8)7 ik denk dat ze eerder een stenenmodel uitbrengen dan een iPhone met qwerty slider :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

Sherlock

No Shit

Suffe vraag waarschijnlijk, maar hoe krijg ik de bestandjes van Sygic Auro uit mijn "Muziek" lijst? Ik heb er een aantal albums op staan (in de map SD-Kaart\Music) en dat is het enige wat ik wil zien in mijn musicplayer (de standaard HTC).

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

.nomedia file aanmaken in de directory van Sygic, dan wordt deze niet gescanned voor media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:55
bruudx schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:19:
Zojuist is het scherm van me Desire Z naar mijn idee overleden (of ieder geval iets met de aansturing).

De backlight gaat wel aan, maar geeft geen beeld / wordt compleet wit. Zie http://www.youtube.com/watch?v=j22ehAZGvn0.

Iemand ervaring hiermee? Zojuist direct een mail gestuurd naar Smartphoneshop. Even hun reactie afwachten!
Yups. Opgestuurd naar Dynafix en 10 dagen later was hij gerepareerd teruggekomen. Dynafix heeft het scherm vervangen. Iemand anders in dit topic heeft een soortgelijk probleem gehad. :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 28-09 07:54

JB

Cédric roelt!

Nu word ik langzamerhand een beetje gek :/ Ik krijg bij Mail gewoon geen geluid ingesteld wat ik wil. Kan iemand mij de gouden tip geven? Ik heb het standaard meldingsgeluid ingesteld op het geluid wat ik wil omdat bij de standaard mail config geen mogelijkheid is om een geluid in te stellen (wat ik dus al schraal vind), ik gebruik dus geen Gmail account en deze is dus ook uitgevinkt.

Ik krijg een of ander vaag geluidje wat een van de standaard geluidjes van de Desire Z is bij het ontvangen van een nieuwe mail, maar ik kan nergens terug vinden waar deze ingesteld staat (het standaard meldingsgeluid is ingesteld op een mp3tje op me geheugenkaart).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Personalize > Notification sounds > Email??

en volgens mij kan je per mailbox ook nog een geluid instellen? in de lijst van de mailboxen, 2 sec drukken op de desbetreffende mailbox en dan bij instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:08
JB schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:48:
Nu word ik langzamerhand een beetje gek :/ Ik krijg bij Mail gewoon geen geluid ingesteld wat ik wil. Kan iemand mij de gouden tip geven? Ik heb het standaard meldingsgeluid ingesteld op het geluid wat ik wil omdat bij de standaard mail config geen mogelijkheid is om een geluid in te stellen (wat ik dus al schraal vind), ik gebruik dus geen Gmail account en deze is dus ook uitgevinkt.

Ik krijg een of ander vaag geluidje wat een van de standaard geluidjes van de Desire Z is bij het ontvangen van een nieuwe mail, maar ik kan nergens terug vinden waar deze ingesteld staat (het standaard meldingsgeluid is ingesteld op een mp3tje op me geheugenkaart).
Heb je toevallig de app LEDMeKnow geinstalleerd? Kijk daar eens bij je notification settings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
JB schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 11:48:

In Home scherm: Palet rechtsonder -> Geluidreeks -> Selecteer de reeks die je als basis voor jouw geluidreeks wilt gebruiken -> Toepassen -> Nieuwe geluidreeks -> verzin een naam -> Gereed -> Toepassen. (Dit hele gedoe is 'nodig' omdat de aanpassingen die je doet altijd -zonder te vragen- in de actieve Geluidreeks worden opgeslagen.)

Nu de geluiden aanpassen, in dit geval van berichten: in Home scherm -> Meldingsgeluid -> hier per categorie (Standaardmelding/Bericht/Agenda/E-mail) je aanpassingen maken. Ik heb mijn geluiden op de sdcard staan in media/audio/notifications. Ik meen dat ze hier 'verplicht' moeten staan om ze te kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik zou graag een htc-desire z kopen. Indien ik een HTC desire Z azerty koop. Ondersteund deze Nederlands? Zijn er verschillende uitvoeringen afhankelijk van het land van de Azerty-versie (Benelux versie, Franse versie, UK versie?).
Op welke manier kan ik de juiste versie (Benelux versie Nederlands Azerty) herkennen?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 10:37
Volgens mij zijn in de ROM op de Desire Z reeds alle talen in gebakken en heb je geen gelocaliseerde toestellen meer. Ik kon in elk geval mijn Z ook op Spaans en Frans zetten bij aanschaf..

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Jassy schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 14:55:
Volgens mij zijn in de ROM op de Desire Z reeds alle talen in gebakken en heb je geen gelocaliseerde toestellen meer. Ik kon in elk geval mijn Z ook op Spaans en Frans zetten bij aanschaf..
hij bedoelt of de slider qwerty of azerty is denk ik?.... :O geen idee eigenlijk

[ Voor 3% gewijzigd door ArcticWolf op 02-03-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Het gaat hem denk ik de indeling van het fysieke toetsenbord en niet om de software instelling. Ik meen me te herinneren dat er inderdaad ook Azerty modellen bestaan. Ik geloof dat hier eerder wel werd gerept over problemen qua instellingen voor Nederlands/Vlaams vs Frans/Waals. Ik neem aan dat je een Belg bent. Nederlanders hebben meestal Azerty niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik las dit bericht. 50 geinfecteerde apps in de market place.
http://www.guardian.co.uk...droid-market-apps-malware

Wellicht handig voor een ieder om het lijstje te controleren.

Ik heb zelf de barcode scanner, maar niet de advanced barcode scanner. Ik ben malware free denk ik .

Tweakers url:
nieuws: Trojan in Android Market steelt data telefoon en installeert achterdeur

[ Voor 26% gewijzigd door Mit-46 op 02-03-2011 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bruudx
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:03
Jaap-Jan schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:53:
[...]
Yups. Opgestuurd naar Dynafix en 10 dagen later was hij gerepareerd teruggekomen. Dynafix heeft het scherm vervangen. Iemand anders in dit topic heeft een soortgelijk probleem gehad. :)
Thnx! Goed om te horen. Morgen word mijn toestel opgehaald. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 13:57

Praetextatus

the dutch_paki

Argghhh afgelopen zaterdag mijn nieuwe htc desire ontvangen en gisteravond ermee opgehouden spontaan
:( frustrerend zeg.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Bedankt voor de reacties! Onder de geluidreeks is Mail wel terug te vinden :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
bah.... HTC sense start allerlei zooi op die ik nooit gebruik, maar wel het geheugen misbruiken en letter traag wordt na verloop van tijd en een taskkiller is geen goede oplossing. Als ik een mod install (bv CM7) krijg ik dan ook die meuk of ben ik daar dan permanent van af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

ArcticWolf schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:43:
bah.... HTC sense start allerlei zooi op die ik nooit gebruik, maar wel het geheugen misbruiken en letter traag wordt na verloop van tijd en een taskkiller is geen goede oplossing. Als ik een mod install (bv CM7) krijg ik dan ook die meuk of ben ik daar dan permanent van af?
Ja, want in CM7 zit geen Sense. Dat is een HTC ding.
Sense krijg je alleen als je een Sense ROM pakt, zoals Virtous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-09 20:50

ye-roon

knaak

Ik heb sinds gisteren deze telefoon in gebruik. En ik moet zeggen tot nu toe bevalt het prima. Het is mijn eerste smartphone en ik ben erg blij gekozen te hebben voor een fysiek toetsenbord. Het is nu alleen uitvogelen wat alle functies zijn en hoe deze te gebruiken. Maar dat gaat zeker goed komen.

Zo is 1 van de functies waar ik mijn telefoon voor gebruik de wekker. Dus die had ik braaf gezet, met mijn custom wekker tone (wakker worden van Jochem meijer). En de wekker ging braaf af om 5.30 deze morgen. Echter het probleem was dat me huisgenoten er ook wakker van werden en waarschijnlijk 5 verdieping boven, beneden en naast me in de flat ook. Vanmorgen maar even vanuit bed wat gegoogled (fantastische uitvinding!) en ik kwam op deze link: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=662813 maar de oplossing die daar staat lijkt niet te werken. En na wat zoeken in dit topic kon ik ook niets vinden. Dus heeft iemand een idee hoe ik het wekker geluidje minder hard kan zetten?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Lijkt me simpel:

Je gaat naar je alarm toe, dus waar je de tijd en geluid van je alarm instelt. Dan klik je op menu > instellingen > alarm volume

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Omni superens schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:42:
Lijkt me simpel:

Je gaat naar je alarm toe, dus waar je de tijd en geluid van je alarm instelt. Dan klik je op menu > instellingen > alarm volume
Of via de algemene Settings - Sound - Volume - en dan het schuifje bij Alarm wat omlaag :)

This is what happens when you find a stranger in the Alps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Omni superens schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:42:
Lijkt me simpel:

Ah cool, thanks, ik zat te zoeken tijdens het selecteren van het deuntje. Dit gaat zeker beter nu.

En ik weet niet of het volgende in dit topic hoort, maar ik heb de telefoon dus vanmorgen om 6.20 in me zak gestopt, net voor dat ik mijn vorige bericht typte uit de broekzak gevist, daarna wilde ik even verder met spelen, maar blijkbaar was hij uit en kon alleen weer aan na de battarij er uit te halen en weer opnieuw in te stoppen. Hoort dit? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:28

RayNbow

Kirika <3

ye-roon schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:50:
maar blijkbaar was hij uit en kon alleen weer aan na de battarij er uit te halen en weer opnieuw in te stoppen. Hoort dit? :p
Nee, dat hoort niet. ;) Gelukkig heb ik er maar 1x last van gehad dat het toestel vast was gelopen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
Ultraman schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 00:24:
[...]

Ja, want in CM7 zit geen Sense. Dat is een HTC ding.
Sense krijg je alleen als je een Sense ROM pakt, zoals Virtous.
toch maar ff inlezen op het rooten en zo... heb net 1.82.405.1 geinstalleerd :F

kan ik deze gebruiken voor m'n Z ? want zie alleen de Desire maar niet de Z staan
http://www.cyanogenmod.com/devices/t-mobile-g2

[ Voor 17% gewijzigd door ArcticWolf op 03-03-2011 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb eindelijk weten te achterhalen wat mijn batterij aan het leegtrekken was! Het was een wifi instelling.
Onder Instellingen -> Draadloos & Netwerken -> Wifi Instellingen daar kun je op de menuknop drukken en dan heb je de optie geavanceerd.
Daar kun je Beste Wifi prestaties aan of uitvinken.

Dit is hier een aantal weken geleden voorbij gekomen en ik vermoed dat ik het toen (nietsvermoedend) gewoon aan heb gevinkt.

Ik heb deze setting gisteren uitgevinkt en het viel mij in de loop van de dag al op dat er nog best veel van de batterij over was. Voor ik naar bed ging de telefoon helemaal opgeladen en vanochtend, dik 11 uur later, is er 4% van de batterij af!!!!
*O* *O* *O*

Dit was dus voorheen met +/- 6 á 7 uur zo'n 50%
Wat een kut setting is dat dus! Ik merk namelijk geen verschil met die setting aan of uit wat betreft de snelheid van mijn wifi.

Belachelijke battery drainer dus die setting.

Ik ben weer helemaal blij. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Laatst online: 13:10
Mit-46 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:31:
Wat een kut setting is dat dus! Ik merk namelijk geen verschil met die setting aan of uit wat betreft de snelheid van mijn wifi.
En bereik? ..kan me zo voorstellen dat het een soort 'signaal-booster' ofzo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:33

The Zep Man

🏴‍☠️

ArcticWolf schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:34:
[...]

toch maar ff inlezen op het rooten en zo... heb net 1.82.405.1 geinstalleerd :F

kan ik deze gebruiken voor m'n Z ? want zie alleen de Desire maar niet de Z staan
http://www.cyanogenmod.com/devices/t-mobile-g2
Je kan Cyanogenmod gebruiken, maar verwacht een ROM die erg Amerikaans is ingericht. Dit zie je bijvoorbeeld terug in ingevoerde telefoonnummers en adressen.

Functies die ik ook mis in Cyanogenmod (6.1.1, weet niet of dit ondertussen is verbeterd) zijn:
-Fatsoenlijke Exchange ondersteuning (krijg ik niet gekoppeld, werkt wel met de meegeleverde mailclient bij Sense).
-Fatsoenlijke copy/paste ondersteuning voor stukken tekst. De Sense-implementatie is veel beter.
-Agenda en contacten die direct kunnen syncen met Outlook (dus geen online synchronisatie). Met een Sense-based ROM kan dit wel, dankzij HTC Sync.
-Internationale ondersteuning (niet alles meer forceren naar Amerikaanse standaarden, zoald adressen en telefoonnummers).

Voor de rest is het een goede, vlotte ROM en ik hoop dat ze de genoemde puntjes eens gaan aanpakken.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
dankje! ik heb de applicatie Enhanced Email gekocht voor Exchange (calender, email en contacten) want de default applicatie werkte niet met Live mail, dus dat zit wel goed. Hoe bedoel je amerikaanse invoer van nummers? 00 ipv +?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm sinds de update gaat de sms notificatie direct weg als ik me Pattern heb ingevoerd (van scherm lock af)... Eerst kon je korte berichten fijn lezen in de notificatie... T_T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Laatst online: 27-07 17:43
Voor mensen die ene custom rom willen draaien maar niet van sense af willen is de rom van MoDaCo toch een goede middeneg of niet? is getweakt voor performance en battery en je kan overklokken. win-win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje over rooten, is het inmiddels al veilig? Of nog steeds tricky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:03:
Rooten is en zal altijd op eigen risico zijn. Al kan je goed instructies lezen, kan er eigenlijk niets fout gaat. Het blijft echter je eigen verantwoording en schuld als er iets mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Zep Man schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 12:14:
Je kan Cyanogenmod gebruiken, maar verwacht een ROM die erg Amerikaans is ingericht. Dit zie je bijvoorbeeld terug in ingevoerde telefoonnummers en adressen.
Wat bedoel je precies te zeggen? Ik zit er zelf over te denken om Cryanogen te gaan draaien :)
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:03:
Het is nooit onveilig geweest én nog steeds tricky :p

Ik bedoel dus te zeggen dat als je gewoon de instructies opvolgt en nadenkt er weinig risico is, behalve dat je technisch gezien je garantie kwijtspeelt. Als je zelf wat gaat aanrommelen of je niet inleest, tsja.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2011 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man

The Zep Man

🏴‍☠️

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:43:
[...]

Wat bedoel je precies te zeggen? Ik zit er zelf over te denken om Cryanogen te gaan draaien :)
Cyanogenmod is een erg goede mod, vergis je niet. Het heeft alleen de genoemde nadelen. Telefoonnummers worden bijvoorbeeld automatisch getoond/ingevoerd via het layout zoals dat in de VS wordt gebruikt: (061) 234-5678 zou dan bijvoorbeeld een Nederlands nummer zijn.

Mijn ervaringen zijn gebaseerd op Cyanogenmod 6.1.1. Misschien dat in 7 al het één en ander verbeterd is.

Ik lees net de topicwaarschuwing en zie dat deze discussies hier eigenlijk niet thuishoren. Misschien is het verstandig om alles over rooten en andere ROM's in dit topic verder te bespreken: [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 15:43:

Ik bedoel dus te zeggen dat als je gewoon de instructies opvolgt en nadenkt er weinig risico is, behalve dat je technisch gezien je garantie kwijtspeelt. Als je zelf wat gaat aanrommelen of je niet inleest, tsja.
Tja dat snap ik. Wat ik bedoel is, ik heb me Hero ook geroot, maar dat was batchfile starten en wachten, en hop custom recovery. Dit ziet er toch net wat zieker uit. (+ dat ik weer moet downgraden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Merijn. schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:59:
[...]

En bereik? ..kan me zo voorstellen dat het een soort 'signaal-booster' ofzo is.
Geen idee. Ik zit altijd in de buurt van de routers. Ik merk geen bijzonderder verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:11

Sandyman538

SandstorM [148839]

ye-roon schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:24:
IEn de wekker ging braaf af om 5.30 deze morgen. Echter het probleem was dat me huisgenoten er ook wakker van werden en waarschijnlijk 5 verdieping boven, beneden en naast me in de flat ook.
Nog een tip voor een wekker die iets meer functionaliteit heeft. Alarm clock plus Daar kun je bijvoorbeeld ook instellen dat het volume 'gentle increase' doet. Dus steeds luider tot een maximum volume wat je in de app in kunt stellen. Ik vind het ideaal, helemaal als er nog meer mensen in je bed liggen die nog niet hoeven op te staan.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Echt niet te geloven! Mijn batterij staat op 70%!
Gisteravond rond 12 uur/half 1 s'nachts van de lader gehaald! Vandaag een klein half uurtje aan de USB kabel gehangen omdat ik er foto's af moest halen. Voor de rest heeft die geen prik gehad. Ik heb foto's zitten maken, gebeld, mail gelezen en zo'n dikke 40 minuten Navigon gebruikt. Wel alleen met geluid welke ik overigens niet kon horen op de motor. O-)

Wat een wereld van verschil!
Eergister redde ik de 20 uur nog geen eens met een volle batterij. En dat zonder alle bovenstaande handelingen.

Wat een opluchting hier!
8)7 *O* *O* 7(8)7

Ben weer helemaal blij met mijn DZ. *;

[ Voor 13% gewijzigd door Mit-46 op 03-03-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:24

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En wat heb je dan gedaan dat het nu opeens zo lang is?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
Dat staat een paar posts boven je:
Mit-46 in "HTC Desire Z"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

RayNbow schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 09:05:
[...]

Nee, dat hoort niet. ;) Gelukkig heb ik er maar 1x last van gehad dat het toestel vast was gelopen.
Ok ik had dit net nog een keer. Ik had de telefoon in de broekzak gestopt, ik loop even hier over de afdeling kom terug en haal em uit de broekzak en uit. Met geen mogelijkheid weer aan te krijgen, alleen door de battarij er uit te halen en er weer in te stoppen.

Weet iemand misschien de oorzaak? Of een oplossing?

Anders dan pak ik de "2de" Desire Z even uit. KPN heeft besloten er 2 te sturen, die tweede moet ik nog terug sturen. Dan bel ik wel dat degene die terug gestuurd word stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Ik heb gisteren voor het eerst 16 uur met mijn accu gedaan :) bijna niets mee gedaan...

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Mit-46 schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 11:31:
Ik heb eindelijk weten te achterhalen wat mijn batterij aan het leegtrekken was! Het was een wifi instelling.
Onder Instellingen -> Draadloos & Netwerken -> Wifi Instellingen daar kun je op de menuknop drukken en dan heb je de optie geavanceerd.
Daar kun je Beste Wifi prestaties aan of uitvinken.

Dit is hier een aantal weken geleden voorbij gekomen en ik vermoed dat ik het toen (nietsvermoedend) gewoon aan heb gevinkt.

Ik heb deze setting gisteren uitgevinkt en het viel mij in de loop van de dag al op dat er nog best veel van de batterij over was. Voor ik naar bed ging de telefoon helemaal opgeladen en vanochtend, dik 11 uur later, is er 4% van de batterij af!!!!
*O* *O* *O*

Dit was dus voorheen met +/- 6 á 7 uur zo'n 50%

Belachelijke battery drainer dus die setting.

Ik ben weer helemaal blij. *O*
Jammer genoeg stond die bij mij al uit, dacht ik mooi ook nog even mijn batterij levensduur te verlengen maar helaas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw dat valt tegen zeg die batterij duur :O heb achtergrond gegevens uitgheschakeld en sync. ook en hij gaat als nog retesnel leeg ook met een 1500 mah accu,wat kan ik daar nog aan doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Der Rudi
  • Laatst online: 14:19
@ye-roon
je bent niet de enige met dit probleem zie bv "Desire Z "sleap dead" : accu eruit/erin enige remedie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik ben zo'n 40 uur verder en heb nog 40% over. Een wereld van verschil hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BGB4rn

BGB4rn

Echt ? Das wel een mooie verbetering dan :) ga ik ook eens proberen :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Laatst online: 11:24

Phntm

Tlingelingeling

Ik heb een probleem, tweakers.

Mijn HTC valt af en toe eens uit zonder enige reden. Om specifiek te zijn, hij zit altijd in zijn eigen originele HTC leather pouch(black) in my zak. Weet iemand misschien wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat ik hem niet aanraak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Lees het topic eens door....
Op deze pagina is het nog voorbij gekomen.

***edit
De vorige pagina dus. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Mit-46 op 04-03-2011 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oeps :$. Nou, ook gedaan, eens checken wat het resultaat is!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
Iemand die hier ook gebruik maakt van de gedeelde internet verbinding met laptop via zijn Z met Telfort??
Doen ze hier moeilijk over?
heb besloten om ook maar een interabbo te nemen op mijn Z, aangezien ik met me iphone zo slecht bereik heb met Tmobile :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rohit schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:46:
Iemand die hier ook gebruik maakt van de gedeelde internet verbinding met laptop via zijn Z met Telfort??
Doen ze hier moeilijk over?
heb besloten om ook maar een interabbo te nemen op mijn Z, aangezien ik met me iphone zo slecht bereik heb met Tmobile :S
Er staat iig zeer duidelijk in de voorwaarden dat het niet mag.
Heb het zelf sporadisch gebruikt voor email en dergelijke. Nooit wat van gehoord..
Geen idee of en hoe ze het checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Je dataverbruik zal wel omhoog gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ze kunnen het vrij makkelijk zien aan de data die je browser meestuurt. T.net kan nu zien dat ik met FF 3.5.17 @ Win XP SP3 online ben, als ik dat via mijn gsm doe, dan kun je wel concluderen dat ik aan het tetheren ben aangezien er bar weinig smartphones zijn uitgebracht met Windows XP.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Nu online
Met mijn vorige telefoon met vodafone heb ik veel getetherd, nooit wat van gehoord. Wel 1x een brief gehad wegens teveel dataverbruik. Dus tether wat je wil maar ga niet lomp downloaden. Dat kan nu bij de meeste abo's ook niet meer door de limieten. Ik ga per april naar t-mobile dus ben benieuwd hoe het daar is.

De hinge van mijn Z is in 2 mnd tijd toch wel erg los geworden, heb er alleen weinig last van, dicht in je hand blijft ie ook ingeklapt door de zwaartekracht, zelfde als ie opengeklapt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
tjah ben ook niet van om te gaan downloaden hoor :P
gewoon beetje surfen zo hier en daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die hun talk niet meer kunnen starten op hun desire Z? Op macbook en andere android werkt het wel nog dus ligt niet aan de service.

Als ik open krijg ik alleen het "signing in..." scherm in een flits te zien waarna dit meteen weer sluit. Van foutmelding kan ik in de log alleen volgende vinden:

signInAccount: failed to get GTalk connection!

Ik heb geen task killer draaiende. Heb de cache al geleegd maar dat alleen hielp niet. Uiteindelijk desire opnieuw opgestart en dan kon ik weer aanmelden.

Als ik google kom ik uit bij problemen door van googlemail naar gmail account te veranderen maar dat heb ik niet gedaan. Ik zit al jaren op gmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ik kreeg net een melding dat er een systeemupdate beschikbaar was. Gaat om versie: 1.82.405.1

Omvang was ongeveer 17,7mb.

edit: Ik kan zo op het eerste gezicht geen nieuwe dingen ontdekken misschien iemand anders hier een idee?

[ Voor 31% gewijzigd door schnumi op 07-03-2011 17:04 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Voegde die niet de modelijkheid toe om het homescreen te roteren zonder het tobo uit te klappen?
Er zal ook vast wel meer gefixt zijn. Mss de irritante scherm verspringt bug tijdens het smsen?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 08:56
Ik heb mijn toestel zaterdag terug gekregen van reparatie(moeder printplaat vervangen) en had toen al 1.82.405.1 erop staan.

Reparatie was flot geregeld trouwens, weekje en kreeg hem netjes terug in een doosje met htc pen en doekje voor scherm schoonmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
rajackar schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:09:
Voegde die niet de modelijkheid toe om het homescreen te roteren zonder het tobo uit te klappen?
Er zal ook vast wel meer gefixt zijn. Mss de irritante scherm verspringt bug tijdens het smsen?
Ik heb die update al een tijd. Hij roteert niet het homescreen zonder open tobo, en heb de setting om dat te veranderen nog niet gevonden. Scherm verspringen is ook niet verholpen.

EDIT: My bad! Ik zag 1.82 staan en had niet verder gekeken. Ik heb 1.82.161.1 en daar is het iig nog niet opgelost.

[ Voor 11% gewijzigd door omgwtfbbq op 07-03-2011 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-09 09:37

oXygeN

oftewel oxje...

KvdnBerg schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 21:32:
Heeft iemand anders er ook last van dat de notification dropdown soms traag reageert? Heb het idee dat het te maken heeft met de recent apps lijst, heb al zitten zoeken of je dat uit kan zetten maar dat lijkt niet zomaar te kunnen. Iemand een idee hoe je dit kan fixen, behalve custom rom?
Heeft er hier al es iemand wat op gevonden? Ik erger me er af en toe behoorlijk aan... zelfs mn oude Hero liep vloeiender wat dat betreft :)

[ Voor 39% gewijzigd door oXygeN op 07-03-2011 20:44 ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Laatst online: 07:38
omgwtfbbq schreef op maandag 07 maart 2011 @ 17:34:
[...]

Ik heb die update al een tijd. Hij roteert niet het homescreen zonder open tobo, en heb de setting om dat te veranderen nog niet gevonden. Scherm verspringen is ook niet verholpen.

EDIT: My bad! Ik zag 1.82 staan en had niet verder gekeken. Ik heb 1.82.161.1 en daar is het iig nog niet opgelost.
Ik heb die versie ook, maar ik kon niet updaten naar 1.82.405.1. Hij vond namelijk geen nieuwe update als ik hem liet zoeken.

Is er eigenlijk al iets bekend over Android 2.3 voor de Desire Z? Ik mag toch wel verwachten dat de Z die update sowieso nog gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leffunk
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 06-09 15:43
Tiens, ik heb laatst update gehad naar 1.83.1001.1 of zoiets. Sindsdien dus wel problemen met automatisch gescroll tijdens sms maar zelfs ook bij mails... ook sinds die update al paar keer dat dead sleep gedoe aan de hand gehad.

Is er mogelijkheid om terug te gaan naar vorige versie op een of andere manier ? En wat gebeurt er bij een reset? Ga je dan terug naar originele software, of onthoudt hij sowieso dan die update ?

Mvg,
Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Laatst online: 27-07 17:43
oXygeN schreef op maandag 07 maart 2011 @ 20:43:
[...]

Heeft er hier al es iemand wat op gevonden? Ik erger me er af en toe behoorlijk aan... zelfs mn oude Hero liep vloeiender wat dat betreft :)
Dit is inderdaad ook mijn enige punt van ergernis, al heb ik met de update wel het idee gekregen dat het sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadMetal
  • Laatst online: 10:27
Waffle schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:25:
[...]

Ik heb die versie ook, maar ik kon niet updaten naar 1.82.405.1. Hij vond namelijk geen nieuwe update als ik hem liet zoeken.

Is er eigenlijk al iets bekend over Android 2.3 voor de Desire Z? Ik mag toch wel verwachten dat de Z die update sowieso nog gaat krijgen.
Is een paar pagina's terug nog besproken. Voor de zomer komt 2.3 naar de Desire (+Z en HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
Waffle schreef op maandag 07 maart 2011 @ 21:25:
[...]

Mijn Desire Z vindt dus ook geen update. Misschien dat die later komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omgwtfbbq schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:55:
[...]

Mijn Desire Z vindt dus ook geen update. Misschien dat die later komt?
Ik heb hem nu een week ofzo (Vodafone). Geen verschil gemerkt trouwens. Dat homescreen draaien doet hij nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Vreemd hoor, bij mij heeft ie het beeldscherm vanaf het begin af aan al gekanteld. Wel in de opties bij beeld aangevinkt dat ie automatisch moet kantelen?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik wel en hij draait niet.
Vreemd dat die het bij jou wel doet. Toetsenbord moet eerst uit hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Het homescreen draaien werkt niet automatisch, die draait alleen zodra je het tobo uitklapt. Daarna draaien de applicaties wel automatisch. Moet zeggen dat ik dit ook behoorlijk irritant vind, dat hoort de draaien zodra je de telefoon kantelt en/of je het tobo uitklapt.

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 08-03-2011 09:49 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Oh wacht, kan ook liggen aan het feit dat ik LauncherPro heb draaien, die doet dat wel gewoon.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-04-2023
DeadMetal schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 08:08:
[...]

Is een paar pagina's terug nog besproken. Voor de zomer komt 2.3 naar de Desire (+Z en HD)
Zoals het er nu uit ziet april, fingers crossed. Maar Q2 (kwartaal 2) is een ruim begrip...
Pagina: 1 ... 30 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!