Nee dat begrijp je verkeerd.Bart ® schreef op maandag 21 februari 2011 @ 21:05:
Du jij koopt een telefoon omdat ie een topper blijft? Ik koop een telefoon omdat ie aan mijn eisen en verwachtingen voldoet voor een bepaalde prijs op het moment van aanschaf. Zal mij verder worst wezen wat alle andere telefoons in de nabije en verre toekomst doen, zolang de mijne aan mijn eisen en verlangens blijft voldoen. Maar ja, als je een telefoon koopt omdat je zo nodig de topper in je handen wil hebben, dan moet je ook niet klagen dat er na een paar maanden weer een nieuwe topper is he, dat kun je hopelijk toch wel inzien.
Ik bedoel te zeggen dat ik het aanzienlijke bedrag wat ik voor deze telefoon heb neergelegd wel graag zo goed mogelijk geinvesteerd wil zien.
Als dat bedrag in een tijdsbestek van 4 (zover zijn we nu), 5 of zelfs 6 maanden aanzienlijk zou dalen, omdat de opvolger (na zo'n korte tijd) al voor de deur staat dan had ik best even willen wachten als dat mijn investering ten goede zou komen.
Worden het 7, 8 (hoewel ik dit nog best minimaal vind), 9 , 10 of meer maanden dan is mijn aankoopbedrag over een langere periode uitgespreid waardoor het voor mij acceptabel is en dus voor mijn gevoel een goede investering is geweest. Daar zit bij mij een beetje de grens.
De Iphone komt ook om het jaar en de "echte" opvolger van de Desire is naar mijn mening meer de Desire S als de HD. Ook daar zit een jaar tussen. Dat vind ik een acceptabele periode voor zo'n hoge aanschafprijs. Die mag naar mijn mening niet al 60% van die nieuwprijs kosten al na 6 maanden, omdat de opvolger er is. Dan had ik namelijk graag even gewacht, want dat is een forse daling in een korte periode. (Prijs is gebasseerd op de Desire wienst opvolger voor de deur staat.)
En met dat ik dan nooit meer een HTC zou kopen bedoelde ik eigenlijk dat ik dan nooit meer een gloednieuwe zal kopen. Ik wil graag de meeste bang for my bucks.
Dat is waar het mij om te doen is en niet zo zeer of het wel of niet de topper is. Dat was een verkeerde woordkeuze.
Een toppertje is het toestel sowieso daar doet een opvolger inderdaad niets aan af.
Genoeg offtopic geklets denk ik zo.

[ Voor 29% gewijzigd door Mit-46 op 22-02-2011 01:32 ]