Ik heb toch het idee dat dat geen volledige reboot is, maar meer een soort 'slaapstand'/hibernate modus zoals WIndows ook heeft.. Iets wat dus niet voldoende zal zijn bij het installeren van nieuwe apps die vragen om een reboot.
FooLsKi schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:12:
[...]
Hahaha, nee, totaal niet! Je interpreteert m'n woorden incorrect. Ik ben erg te spreken over de Z. Het 'scharnierprobleem' vind ik ook vrij triviaal. Je moet het toestel echt raar vasthouden, wil je het kunnen reproduceren.
Kun je mij wellicht iets vertellen over het bereik van de Desire Z ? Is dat goed te noemen, matig of... ?
Weet niet of je het wellicht met een GSM kunt vergelijken, maar het bereik is erg belangrijk voor mij aangezien ik momenteel met mijn N97 mini vaak zeer slecht bereik heb waar andere toch een goed signaal hebben
Ik heb nooit moeite met opstaan gehad. Of het nu 7 uur smorgens is of 1 uur 'smiddags, als mijn wekker gaat ,sta ik op. Heb overigens ook nog nooit de snooze functie gebruikt.
monnick schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:01:
Waarom? Bij een beetje telefoon werkt de wekkerfunctie gewoon als de telefoon uit staat hoor. Bij mijn vorige telefoons allemaal wel in ieder geval (Nokia 6230, Motorola KRZR, Nokia E71).
Ik neem aan dat het op een veel moderner toestel als de Desire Z ook wel werkt. Anders zou het wel een domper zijn

Bedankt voor de replies ! Zelf had ik ook al zoeits gedacht ,maar het is fijn dat men hier hetzelfde denkt.
Stel dat je onverwachts bij 'iemand' blijft slapen en je de dag er na ergens om een bepaalde tijd moet zijn (bijv. college), dan is deze 'fast boot functie' verrekte handig om 's nachts stroom te besparen zodat je de dag er na toch nog bereikbaar bent én op tijd bent (wekkerfunctie)

Is softwarematig. Je kunt zelf de icoontjes plaatsen, maar dan mis je wel een complete rij plek voor je icoontjes. Sowieso hebben wij de HTC Sense overlay dus het zal er allemaal wel iets anders uitzien.
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp