Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-07 17:43
Ben ik btw de enige die zich stoort aan het feit dat wanneer de G2 (of de z) in landscape mode ,staat de namen onder de laagste rij iconen tegen de rand van het scherm aan zitten. Dit vind ik persoonlijk echt heel lelijk.
Hier kun je het bijv zien
http://images.intomobile....9/t-mobile-g2-android.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik heb toch het idee dat dat geen volledige reboot is, maar meer een soort 'slaapstand'/hibernate modus zoals WIndows ook heeft.. Iets wat dus niet voldoende zal zijn bij het installeren van nieuwe apps die vragen om een reboot.
FooLsKi schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:12:
[...]

Hahaha, nee, totaal niet! Je interpreteert m'n woorden incorrect. Ik ben erg te spreken over de Z. Het 'scharnierprobleem' vind ik ook vrij triviaal. Je moet het toestel echt raar vasthouden, wil je het kunnen reproduceren.
Kun je mij wellicht iets vertellen over het bereik van de Desire Z ? Is dat goed te noemen, matig of... ?
Weet niet of je het wellicht met een GSM kunt vergelijken, maar het bereik is erg belangrijk voor mij aangezien ik momenteel met mijn N97 mini vaak zeer slecht bereik heb waar andere toch een goed signaal hebben
Flogging Hank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:56:
Persoonlijk vind ik een telefoon als wekker ook echt een drama :P Dat blikke geluid is alles behalve relaxed sochtends.
Ik heb nooit moeite met opstaan gehad. Of het nu 7 uur smorgens is of 1 uur 'smiddags, als mijn wekker gaat ,sta ik op. Heb overigens ook nog nooit de snooze functie gebruikt.
DennusB schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:01:
[...]
Mijn Desire gaat ook gewoon af als ie helemaal uit staat hoor? Ze schakelen hem dan gewoon in, laten de wekker gaan en doen weer een shutdown.... :)
monnick schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:01:
Waarom? Bij een beetje telefoon werkt de wekkerfunctie gewoon als de telefoon uit staat hoor. Bij mijn vorige telefoons allemaal wel in ieder geval (Nokia 6230, Motorola KRZR, Nokia E71).
Ik neem aan dat het op een veel moderner toestel als de Desire Z ook wel werkt. Anders zou het wel een domper zijn :|
Bedankt voor de replies ! Zelf had ik ook al zoeits gedacht ,maar het is fijn dat men hier hetzelfde denkt.
Gamepie56 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 14:47:
[...]
Ik doe m'n telefoon eigenlijk altijd 's nachts toch wel aan de oplader.. hoe vol of leeg hij ook is.. Je weet nooit wat je de komende dag weer te wachten staat ;)
Stel dat je onverwachts bij 'iemand' blijft slapen en je de dag er na ergens om een bepaalde tijd moet zijn (bijv. college), dan is deze 'fast boot functie' verrekte handig om 's nachts stroom te besparen zodat je de dag er na toch nog bereikbaar bent én op tijd bent (wekkerfunctie) ;)
Flogging Hank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 20:12:
Ben ik btw de enige die zich stoort aan het feit dat wanneer de G2 (of de z) in landscape mode ,staat de namen onder de laagste rij iconen tegen de rand van het scherm aan zitten. Dit vind ik persoonlijk echt heel lelijk.
Hier kun je het bijv zien
http://images.intomobile....9/t-mobile-g2-android.jpg
Is softwarematig. Je kunt zelf de icoontjes plaatsen, maar dan mis je wel een complete rij plek voor je icoontjes. Sowieso hebben wij de HTC Sense overlay dus het zal er allemaal wel iets anders uitzien.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flogging Hank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:56:
Dat zal wel niet aangezien ie "uit" staat. Persoonlijk vind ik een telefoon als wekker ook echt een drama :P Dat blikke geluid is alles behalve relaxed sochtends.
De point van een wekker is juist dat 'ie niet relaxed is, anders slaap je gewoon door _O-

Nee, maar serieus, ik gebruik mijn telefoon naast mijn gewone wekker. Zonder dubbele aanval 's ochtends is de kans vrij groot dat ik ergens in de middag een keertje wakker ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Er staat al een guide op XDA om de G2 te rooten :) Er staat wel bij dat het een "temp root" is, volgens mij houdt dat in dat je stap 2 van die guide elke keer opnieuw moet uitvoeren als je de telefoon opstart. Nog maar wachten op een definitieve root methode, maar ik verwacht dat dat niet heel lang zal duren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=797042

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-08 22:13
hier al een eerste unboxing van de desire z
YouTube: HTC Desire Z unboxing and first boot
en een camera testje (waarschijnlijk wel iets minder door de youtube video kwaliteit)
YouTube: HTC Desire Z - How takes photos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-08 18:34
Ziet er allemaal prima uit. :)
Wel jammer dat er geen beschermhoesje met riemclip in de verpakking zit waar ik zo naarstig naar op zoek ben... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:31

Kingpinda

Citizenship is earned.

en ik een docking station :/ Perfecte phone ware het niet dat de micro usb aan de zijkant zit... maarja. Ik koop hem toch wel :p

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij opvalt in dat unboxing filmpje, is dat de landscape mode automatisch verdwijnt als je het toetsenbord dichtklapt. Nu was dit in het hoofdmenu, maar dit geldt toch niet voor m'n browser. Ik werk graag in landscape, maar ook graag zonder dat mijn keyboard uitgeschoven is.

Dit terwijl ik in het hands on desire filmpje (uit inleiding) juist zie dat de settings vanuit portrait naar landscape geladen worden. Erg vreemd, of is dit toeval?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2010 19:50 . Reden: extra aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:46:
Wat mij opvalt in dat unboxing filmpje, is dat de landscape mode automatisch verdwijnt als je het toetsenbord dichtklapt. Nu was dit in het hoofdmenu, maar dit geldt toch niet voor m'n browser. Ik werk graag in landscape, maar ook graag zonder dat mijn keyboard uitgeschoven is.

Dit terwijl ik in het hands on desire filmpje (uit inleiding) juist zie dat de settings vanuit portrait naar landscape geladen worden. Erg vreemd, of is dit toeval?
Volgens mij veranderd de het scherm automatisch van landscape naar portrait als je het toetsenbord dichtschuift. Dit heb ik in ieder geval in een review van de G2 horen zeggen. Misschien dat het met een optie wel in te stellen is. Maar degene in de review die ik er over hoorde was er niet zo enthousiast over in ieder geval (kan filmpje op YouTube niet meer vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joen schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:54:
Wel jammer dat er geen beschermhoesje met riemclip in de verpakking zit waar ik zo naarstig naar op zoek ben... :P
Beschermhoesje zou ik inderdaad graag zien, zo'n slimfit gevalletje, maar een riemclip hoeft dan weer niet. Ik denk dat nog geen procent van de mensen dat zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
monnick schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Volgens mij veranderd de het scherm automatisch van landscape naar portrait als je het toetsenbord dichtschuift. Dit heb ik in ieder geval in een review van de G2 horen zeggen. Misschien dat het met een optie wel in te stellen is. Maar degene in de review die ik er over hoorde was er niet zo enthousiast over in ieder geval (kan filmpje op YouTube niet meer vinden).
hee in dit filmpje werkt de browser wel gewoon in landscape met dichtgeklapt toetsenbord. het is wel de G2 inplaats van desire z maar ik verwacht dat dit bijna hetzelfde is.
YouTube: Face Off T-Mobile G2 Vs T-Mobile Vibrant Part 3

dit is trouwens ook nog wel een interessant camera testje:
http://www.htcsource.com/...icture-and-video-samples/

[ Voor 8% gewijzigd door Houthekje op 11-10-2010 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herjan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-03 11:59
Headset met knopjes om mediaspeler te bedienen +1

Zoals Kingpanda ook zegt, wel jammer dat de USB-aansluiting aan de zijkant zit. Ik heb bij PDAshop al wel een shiny houder gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Herjan schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 22:12:
[...]

Headset met knopjes om mediaspeler te bedienen +1

Zoals Kingpanda ook zegt, wel jammer dat de USB-aansluiting aan de zijkant zit. Ik heb bij PDAshop al wel een shiny houder gevonden :)
Reviews van dat ding ook gelezen? ;)
Ben benieuwd hoeveel er straks bij de officiële levering nog van deze getoonde verpakking overblijft, aangezien deze nog als "Vision" aangemerkt is. Ik hoop eigenlijk nog een beetje op een screenprotector...

[ Voor 3% gewijzigd door Bra-Jo op 11-10-2010 22:32 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog steeds niet goed wat ik nou van de foto's moet vinden. Ze schijnen wel okay te zijn, maar ik zie toch best veel bewogen en onscherpe foto's.

Of zou dat het ongeduld/de onkunde van de reviewer zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Was vandaag een soort kpn bedrijfsuitje (werk bij kpn), en daar stonden verschillende stands van verschillende fabrikanten. Onder andere ook van htc, en die lieten onder andere de desire hd & de desire z zien. Heb heel even met de desire z kunnen spelen. Vond het toestel erg licht & plat! Kon hem alleen niet goed uittesten, omdat vanwege een beveiligingsaansluiting op die telefoon de telefoon de hele tijd dacht dat hij werd aangesloten op een carkit. Daarom startte hij om de zoveel tijd het carkit programma.

Maar wat me verder nog opviel is dat hij niet altijd snel reageerde. Maar dat kan ook komen doordat die telkens die carkit software opstarte, of omdat de software nog beta was (zei de pr gast die er bij stond). Heb het toetsenbord dus ook niet goed kunnen testen :(. Maar qua design en gewicht vond ik hem erg prettig. Heb nu een milestone, en de desire z zou wel een stuk beter zijn qua die twee punten :).

Heb verder eigenlijk niet verder gekeken naar de desire HD, het eten stond net klaar, en ik had honger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reviews lijken wel redelijk eensgezind te zijn dat de Z enorm soepel werkt, zonder haperingen en wat dan ook. Het lijkt erop dat er iets niet helemaal werkte op die jij in handen hebt gehad.

Of alle reviews liegen natuurlijk, dat kan ook. Je weet het nooit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgoth schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 23:28:
Maar qua design en gewicht vond ik hem erg prettig. Heb nu een milestone, en de desire z zou wel een stuk beter zijn qua die twee punten :).
Dat is raar, de Desire Z is volgens mij zwaarder dan de Milestone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 09:57
Je hebt gelijk, heb even gegoogled op de specs. Dat was dus inbeelding :P. Nou ja, als je alleen al maar het gevoel hebt dat ie lichter is, dan is het toch ook goed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde net iemand beweren dat Android 3.0 niet naar de Z zou komen omdat er 'maar' een 800 MHz processor in zit. Nadat ik hem uiteraard even op de vinger heb getikt dat cijfers niet alles zijn, begon ik toch te twijfelen. Zou dat een reden zijn om de Z uit te sluiten, ondanks dat hij sneller is dan sommige 1 GHz telefoons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ik zou zeggen dat het draaien van Android 3.0 afhangt van de snelheid en niet van het getalletje wat bij de processor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omni superens schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:09:
Ik zou zeggen dat het draaien van Android 3.0 afhangt van de snelheid en niet van het getalletje wat bij de processor staat.
Ja, dat zou ik ook zeggen, maar dat wil ik toch wel even heul zeker weten voor ik een apparaat van 500 euro aanschaf O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:31:
[...]

Ja, dat zou ik ook zeggen, maar dat wil ik toch wel even heul zeker weten voor ik een apparaat van 500 euro aanschaf O-)
Nou dan kan je nog wel even wachten want daar heeft Google geen uitspraken over gedaan. De Desire Z is met 800Mhz veel sneller dan de 1 Ghz processor die in de gewone Desire zit. De eis van minimaal 1 Ghz processor is sowieso bullshit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso kan ik alleen maar oude geruchten vinden over Android 3. Dat is wel weer wat geruststellend, want hoe ouder, hoe onzekerder.

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat men puur op basis van clocksnelheid dingen gaat uitsluiten, maarja, ik heb gekkere dingen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 28-08 13:54
Joen schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:54:
Je kan bijvoorbeeld deze bestellen, met een beetje geluk krijg je ze tegelijk in huis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houthekje
het lijkt me niet dat htc een telefoon uitbrengt die na iets meer dan een maand eigenlijk al achterhaald is omdat android 3.0 uit is. ik verwacht zelf wel dat de desire z dus een update krijgt

Hier is trouwens een discussie over de processor en ook of hij android 3.0 aan kan:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=787175

[ Voor 27% gewijzigd door Houthekje op 12-10-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
*knip* maak in het vervolg aub een topicreport aan :)
disturbedmind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:50:
[...]

Je kan bijvoorbeeld deze bestellen, met een beetje geluk krijg je ze tegelijk in huis :P
Ja, die heb ik dan ook maar besteld. Volgens mij heeft deze geen riemclip. Maar ik heb nu wel bescherming om mijn telefoon dan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door pven op 12-10-2010 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

disturbedmind schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:50:
Bedankt voor de tip, bestel ik ook maar gelijk erbij !

Zoals ik al had verwacht, is de 'fast boot' functie van de Desire Z, niets anders dan een soort hibernate/slaapstand optie en voldoet dus niet als een 'phone reboot' als je bijv. net een app hebt geinstalleerd.

De volledige bootcyclus is hier te zien, vanaf 0:45 en duurt ongeveer 25-30 seconden:
YouTube: Tmobile G2 Startup

Let wel dat dat zonder HTC Sense overlay is, dus ik gok dat het voor ons nog iets langer zal duren

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij een beetje verbaast is dat de Z een marginaal grotere accu heeft dan de HD, een lagere clocksnelheid op dezelfde chip én een kleiner beeldscherm, maar dat het stroomverbruik volgens de specificaties niet echt lager lijkt te zijn. Hoe kan dat? Ik had juist gedacht dat het ding voor zakelijk(er) gebruik wat langer mee zou moeten kunnen.

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 12-10-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:29:
want als eerste qwerty Android phone in tijden moet de verkoop toch prima worden.
Uhm Motorola Milestone als high-end device.. Met daarbij nog de G1 en de LG620...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:17:
Uhm Motorola Milestone als high-end device.. Met daarbij nog de G1 en de LG620...
De Milestone is in GSM-land alweer antiek, dat blijkt ook wel uit de opvolger die er praktisch al is. De G1 is zo mogelijk nog ouder en van die LG heb ik überhaupt nog nooit gehoord dat iemand hem heeft (op wilde hebben), dus daar zal wel het nodige mee mis zijn :)

Bovendien speelt er natuurlijk meer dan puur alleen de telefoon zelf, bootloaders en support spelen ook een grote rol bij de keuze van mensen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Antiek.. hmm vast..

Is nog steeds goed verkrijgbaar dus dat zegt niks over verkopen van de HTC Desire Z die goed moeten zijn..

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het niet enorm lang, maar voor de meeste GSM-enthousiastelingen is een jaar toch al wel een eeuwigheid. Let's face it, er zijn maar weinig mensen die nu nog een Milestone kopen.
Is nog steeds goed verkrijgbaar dus dat zegt niks over verkopen van de HTC Desire Z die goed moeten zijn..
Mwoah. Er komen de komende maand twee serieuze alternatieven uit als je voor qwerty gaat: de Milestone 2 en de Desire Z.

De Desire Z heeft waarschijnlijk geen hardwarematig gelockte bootloader, betere support (want die van Motorola is om te huilen), heeft tot nu toe daverende (p)reviews gekregen en ligt zeer, zeer binnenkort in de schappen.

De Motorola heeft een voorganger die nog te krijgen is (maar lang niet overal) en verder heb ik er ook nog bar weinig over gehoord. Als ik het zo mag inschatten gaat het overgrote deel van de mensen die een qwerty-telefoon zoekt voor de Desire Z.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Onderstaande regel is aan de topicwaarschuwing toegevoegd:
Modbreak:OIfftopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Vanaf heden worden berichten over levertijden en andere offtopic zaken dus verwijderd.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:37:
maar voor de meeste GSM-enthousiastelingen is een jaar toch al wel een eeuwigheid.
10 maanden, ik had een van de eerste Milestones in december 2009 :)
betere support (want die van Motorola is om te huilen)
Die van HTC is lekker? Een HTC Hero die 10 maanden op een Eclair-update heeft gewacht..
Een nieuwe HTC Sense die niet naar de oudere modellen komt en of de nieuwe HTC's echt snel komen..
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even afwachten: nieuws: 'Google houdt release HTC Desire HD en Desire Z tegen' - update
De Motorola heeft een voorganger die nog te krijgen is [...]
en verder heb ik er ook nog bar weinig over gehoord.
Topicreeks: Motorola Milestone met meer dan 5000 posts.. dus als jij daar niks over gehoord hebt...
Waarbij de Hero de 8000 al gepasseerd is, de Legend slechts 4000 posts heeft en de Desire rond de 7500 zit.
Als ik het zo mag inschatten gaat het overgrote deel
van de mensen die een qwerty-telefoon zoekt voor de Desire Z.
In Androidland denk ik het ook ja, maar dit is niet waar ik in eerste instantie op in ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:53:
Die van HTC is lekker? Een HTC Hero die 10 maanden op een Eclair-update heeft gewacht..
Een nieuwe HTC Sense die niet naar de oudere modellen komt en of de nieuwe HTC's echt snel komen..
Waarschijnlijk wel, maar eerst maar even afwachten: nieuws: 'Google houdt release HTC Desire HD en Desire Z tegen' - update
Beter in ieder geval. Of er ooit nog updates komen voor de Milestone blijft de vraag.
Topicreeks: Motorola Milestone met meer dan 5000 posts.. dus als jij daar niks over gehoord hebt...
Waarbij de Hero de 8000 al gepasseerd is, de Legend slechts 4000 posts heeft en de Desire rond de 7500 zit.
Wat, een topic over de Milestone 2 met 21 replies versus eentje van 333 voor de Desire Z? Wat de Milestone deed is natuurlijk niet relevant zodra het nieuwere spul uit is, die had indertijd weinig serieuze concurrentie. De Desire Z daarentegen...

Ik ben een maand of wat onbevooroordeeld in het keuzeproces gestapt, maar ik kan nou niet zeggen dat ik veel gehoord heb over de Milestone 2. Ook het verschil in activiteit tussen de topics lijkt me een teken aan de wand dat de meeste mensen voor de Desire Z zullen kiezen.
In Androidland denk ik het ook ja, maar dit is niet waar ik in eerste instantie op in ging ;)
Wat? Ik had het toch echt over het feit dat de Milestone 2 succesvol ging worden omdat recente Android qwerty's zeldzaam zijn, waar jij het over had weet ik niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momenteel naar tevredenheid in het bezit van een Nokia N900. Maar ik ben zeer geinteresseerd in de aanschaf van een desire-z. Lijkt mij een fantastisch toestel, maar 2 dingen kan ik niet terug kan vinden in de reviews en specificaties. Ten eerste: speelt hij divx/avi af (out of the box) Ten tweede: zit er een tv-out (composietstekkers)
Ik weet dat hij DLNA ondersteund, maar ik wil ook films kijken op oude tv's.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Zullen we het weer over de Desire Z gaan hebben?

Discussie over de Milestone (2) mag elders ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:03:
Momenteel naar tevredenheid in het bezit van een Nokia N900. Maar ik ben zeer geinteresseerd in de aanschaf van een desire-z. Lijkt mij een fantastisch toestel, maar 2 dingen kan ik niet terug kan vinden in de reviews en specificaties. Ten eerste: speelt hij divx/avi af (out of the box) Ten tweede: zit er een tv-out (composietstekkers)
Ik weet dat hij DLNA ondersteund, maar ik wil ook films kijken op oude tv's.......
Heb even gegoogled, maar voor zover ik kan vinden kan de Desire (en dus neem ik aan de Desire-Z) out-of-the-box geen Divx/avi afspelen. Wel is er een App te vinden genaamd Rock Player welke vrijwel alle formaten op Android kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 14:47:
Sowieso kan ik alleen maar oude geruchten vinden over Android 3. Dat is wel weer wat geruststellend, want hoe ouder, hoe onzekerder.

Ik kan me ook niet echt voorstellen dat men puur op basis van clocksnelheid dingen gaat uitsluiten, maarja, ik heb gekkere dingen gezien.
Geen zorgen, dat "1ghz minimum" is al klaar en duidelijk ontkend door Google.
Het zal aan HTC liggen op welke toestellen Android 3.0 komt...
Dus volledige zekerheid kan ik je niet geven.
Maar ikzelf heb er wel vertrouwen in hoor.
Zelfs de HTC Hero, die oorspronkelijk Android 1.5 aan boord had, is uiteindelijk nog opgeklommen tot versie 2.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phobosdeimos schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:27:
Geen zorgen, dat "1ghz minimum" is al klaar en duidelijk ontkend door Google.
Het zal aan HTC liggen op welke toestellen Android 3.0 komt...
Dus volledige zekerheid kan ik je niet geven.
Maar ikzelf heb er wel vertrouwen in hoor.
Zelfs de HTC Hero, die oorspronkelijk Android 1.5 aan boord had, is uiteindelijk nog opgeklommen tot versie 2.1.
Het lijkt me inderdaad ook sterk dat men een telefoon praktisch bij het uitkomen al niet meer van updates voorziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:33
In dit filmpje laat iemand zien dat hij NIET het probleem heeft dat het toetsenbordje naar beneden komt als je hem op z'n kop houdt.. (rond 4:00)

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=cIYCG402TMY]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Fijn om te zien dat hij het probleem niet heeft. Dat stelt toch weer enigzins gerust. :)
Nu hopen dat de europese versie het probleem inderdaad niet heeft... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:46
Prachtige telefoon! Het enige dat mij nog doet twijfelen om er een aan te schaffen is de dikte. Ik weet dat hij relatief dun is voor een slider, maar zal deze ook prettig in je zak zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-09 14:47
Het voordeel is dat je een portemonnee in je andere broekzak een stuk dunner wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Heeft alleen de G2 de stock android interface? want bij de Desire Z filmpjes zie ik altijd de HTC Sense schil erover heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
G2 is een specifiek T-Mobile toestel in de USA, met "stock" android, maar ook met vanalle bloatware applicaties die je niet kan uninstallen.
De Desire Z krijgt de nieuwste versie van Sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
phobosdeimos schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:37:
G2 is een specifiek T-Mobile toestel in de USA, met "stock" android, maar ook met vanalle bloatware applicaties die je niet kan uninstallen.
De Desire Z krijgt de nieuwste versie van Sense.
Dus mensen met de G2 zouden dus ook niet hun telefoon kunnen beheren met htcsense.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:51
disturbedmind schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:06:
[...]

Dus mensen met de G2 zouden dus ook niet hun telefoon kunnen beheren met htcsense.com?
idd

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Laatst online: 15-05-2023
Na de review van de Desire HD op Cnet asia ben ik toch om; geen HD meer maar de Z voor mij. O+
Kleuren komen veel beter tot hun recht op de Z en een fysiek toetsenbord is erg handig voor de emulators. Het enige wat nog tegen kan vallen zijn de veren in het schuifmechanisme en de speakerkwaliteit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
Nasonia: exact wat ik dacht! De kleuren/contrast/helderheid zijn merkbaar beter op de Z dan op de HD.
Plus de batterij zou iets langer meegaan (1300 mAh tov 1230 mAh, plus een lager geclockte CPU), en in combinatie met de lagere prijs, plus een fysiek qwerty keyboard...
We've got a winner! :)
Hopelijk valt het schuifmechanisme mee idd, daar ben ik niet super happig op.
Maar naar het schijnt zou dat toch wel van metaal gemaakt zijn en dergelijke, dus valt wel mee hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasonia
  • Laatst online: 15-05-2023
http://www.electronista.c...y.control.related.issues/

Hier wordt zelfs gespeculeerd dat hingegate de reden van de vertraging is. Het lijkt me echter niet dat dat probleem met een paar weken opgelost is. Het wordt imo ook wel erg opgeblazen aangezien de meeste mensen nooit zullen typen terwijl ze de telefoon ondersteboven houden. ( :') ) maar feit blijft wel dat een toestel niet open hoort te vallen.
De speakerkwaliteit zal me ook niet snel tegen houden tenzij het echt dramatisch is vergeleken met een gemiddelde telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gullie007
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Iemand toevallig al iets gezien dat de Desire Z een LEDje heeft als verklikker dat je een oproep/SMSje hebt gemist? De gewone Desire heeft dat wel en dat vind ik wel echt heel fijn..

Heb wel gezien dat de Z rond de optical trackpad een verlichte ring heeft die knippert op het moment dat je gebeld wordt (alsof je dat niet hoort of het scherm ziet ;)) maar ben heel benieuwd of die ook blijft knipperen als je de oproep gemist hebt. Hoeft t wat mij betreft echt niet in verschillende kleuren zoals de reguliere Desire, als t 'ie maar een seintje geeft.

System Specs Desktop | System Specs Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

*knip* daar hebben we topicreports voor ;)
Gullie007 schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 19:29:
Iemand toevallig al iets gezien dat de Desire Z een LEDje heeft als verklikker dat je een oproep/SMSje hebt gemist? De gewone Desire heeft dat wel en dat vind ik wel echt heel fijn..

Heb wel gezien dat de Z rond de optical trackpad een verlichte ring heeft die knippert op het moment dat je gebeld wordt (alsof je dat niet hoort of het scherm ziet ;)) maar ben heel benieuwd of die ook blijft knipperen als je de oproep gemist hebt. Hoeft t wat mij betreft echt niet in verschillende kleuren zoals de reguliere Desire, als t 'ie maar een seintje geeft.
Inderdaad, de verlichte ring die knippert als je gebeld wordt, knippert ook als je een SMSje hebt gekregen of als je een oproep hebt gemist, maar zonder kleurtjes (afaik !)

[ Voor 22% gewijzigd door pven op 15-10-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar het scherm dat op de Z zit. Ik hoop dat 'ie de kwaliteit van de Milestone weet te evenaren of te overtreffen, want dat is echt een puik schermpje.

[ Voor 74% gewijzigd door pven op 15-10-2010 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
*weg*

1) daar hebben we topicreports voor
2) daar hebben we [ABO] HTC Desire Z levertijden- en abonnemententopic voor

[ Voor 197% gewijzigd door pven op 16-10-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knirfie244
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 07:10
Verwijderd schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 22:14:
Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar het scherm dat op de Z zit. Ik hoop dat 'ie de kwaliteit van de Milestone weet te evenaren of te overtreffen, want dat is echt een puik schermpje.
In de eerste preview (van de G2) op Anandtech, doet de G2 het redelijk goed, maar hij komt bij lange na niet in de buurt van de Milestone 1/2 wat betreft contrast.

Een van de redenen dat ik nog niet zeker ben welke ik ga kopen. Ook in de batterijduur tests laat de G2 het een beetje afweten. Milestone 2 heeft natuurlijk wel weer een nadeel wat betreft rooten en custom firmwares.

[ Voor 16% gewijzigd door knirfie244 op 16-10-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knirfie244 schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 19:55:
In de eerste preview (van de G2) op Anandtech, doet de G2 het redelijk goed, maar hij komt bij lange na niet in de buurt van de Milestone 1/2 wat betreft contrast.
Hmm, ik zie nu ook pas dat dat IPS-schermen zijn, dat verklaard wel wat. In de winkel had ik praktisch het geval naar een (mooi) printje te kijken in plaats van een scherm, zo fijn gedetailleerd.
Een van de redenen dat ik nog niet zeker ben welke ik ga kopen. Milestone 2 heeft natuurlijk wel weer een nadeel wat betreft rooten en custom firmwares.
Mjah, die nadelen qua rooten e.d. vind ik op zich vrij groot. Echter, ik zal toch eerst eens in de winkel moeten zien hoe de verhoudingen liggen, wat ik was wel stevig onder de indruk van het scherm van de Milestone.

HTCsense en nog een paar van die dingen vind ik dan weer spreken voor de Z, plus dat de kwaliteit volgens de diverse reviewers bijzonder hoog aanvoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is van de Milestone eender, die kwaliteit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:01:
Dat is van de Milestone eender, die kwaliteit..
Ik zou het niet weten, ik heb daar vooralsnog weinig reviews van gezien, alleen wat korte review. Gezien mijn persoonlijke ervaringen en die van andere maken ze mooie, maar soms kwetsbare hardware. In de reviews van de Z heb ik alleen maar lyrische verhalen gezien over de solide feel van het ding, hoewel natuurlijk maar te bezien valt of dat gevoel zich ook daadwerkelijk vertaalt naar een langere levensduur.

Zelfs als ik er gericht op zoek vind ik geen verhalen over de kwaliteit van de Milestone 2, maar misschien kijk ik er overheen. Echter, ik denk dat dat meer past in het Milestone 2 topic, gelieve evenuele links daar te posten :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2010 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Mooie review van Phonedog over de T-mobile G2. Goed om te horen dat hij enorm enthousiast is over het toetsenbord. Hij kan er ook echt heel snel mee typen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

monnick schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:19:
Goed om te horen dat hij enorm enthousiast is over het toetsenbord. Hij kan er ook echt heel snel mee typen :D
Die snelheid haal ik ook op mijn N97 Mini dus zo spectaculair vind ik het eerlijk gezegd niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Freekers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:23:
[...]

Die snelheid haal ik ook op mijn N97 Mini dus zo spectaculair vind ik het eerlijk gezegd niet.
Symbian...

Er zijn wel meer telefoons met hele goede toetsenborden. Ik type op mijn Nokia E71 ook zo snel als die gast in dat filmpje. Het is meer de combinatie van high-end smartphone met Android en zo'n goed toetsenbord.

[ Voor 31% gewijzigd door monnick op 17-10-2010 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinister81
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01-08 00:31
Wisten jullie dat de Z ook in zwart verkrijgbaar is of zal zijn? Ik kwam er dus net achter!

http://www.algebeld.nl/gsm/htc/desire-z/black.html

Daar heet de Z dus zwart en op tweakers.net heet ie silver.

[ Voor 74% gewijzigd door Sinister81 op 18-10-2010 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Dat is toch gewoon de zilveren versie?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-12-2024

PeeJay

Prutser

Bij algebeld noemen ze hem zwart en op tweakers.net grijs. En beide hebben ze dezelfde afbeelding. Volgens mij is er maar 1 versie.

Ik twijfel tussen de Z en de HD. Ik vind de HD nogal groot en een toetsenbord lijkt mij prettiger.

Don't play dumb with me, that's a game you can't win....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
monnick schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:19:
Mooie review van Phonedog over de T-mobile G2. Goed om te horen dat hij enorm enthousiast is over het toetsenbord. Hij kan er ook echt heel snel mee typen :D

[video]
ik vind dat "pinch zoom" in de browser wel traag gaan, komt dat nu door de flash reclame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb em besteld in pre-order bij pdashop met een KPN abbo 2 jaar en supersnel internet. Levertijd staat nu nog op 27 oktober maar de laatste geruchten zeggen dat het 22 oktober gaat worden (gelijk dus met de volledige release van de HD die nu nog alleen bij vodafone te krijgen is).

Overigens zegt 1ghz niet zoveel. De Desire-Z met 800mhz is sneller dan de oude desire met 1ghz doordat het de nieuwe snapdragon processor is.

Er is maar 1 kleur zilver, leuk dat sommigen em zwart noemen maar het is donkergrijs zilver. Hopelijk is ie er eind deze week maar anders zeker binnen nu en 2 weken en absoluut het wachten waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Freekers schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 10:23:
[...]

Goh, jij haalt die snelheid ook op een ander toestel met fysiek toetsenbord, wat gek ;) Er zijn maar weinig Android-toestellen met een (goed) fysiek toetsenbord, dus dat de G2/Desire Z er één is (ok, twee zijn...) is wel mooi natuurlijk. Niet alles hoeft altijd 'spectaculair' te zijn.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

Voor de mensen die de DHD traag vinden:

Ik heb 'm sinds donderdag en ik ergerde me na een tijdje wel erg aan het stotteren (heb voorheen nooit een smartphone gehad, op de 1g ipod touch na)

Vandaag loopt alles zo soepel als maar kan. Ik denk dat het simpelweg klopt dat de telefoon zich even moet inwerken (caching, etc.)

Blijf 'm even gebruiken, en als je na een week geen verschil in zit is er waarschijnlijk wel iets mis.

Ik ben sinds vandaag uitermate tevreden over deze telefoon. Nu nog kijken of de batterij het langer uithoud dan 9 uur. :/

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Ra5a schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:21:

Ik ben sinds vandaag uitermate tevreden over deze telefoon. Nu nog kijken of de batterij het langer uithoud dan 9 uur. :/
Synchroniseer je hem continue of alleen als je de mail opent?
Heb je bluetooth e.d. altijd aanstaan?

Je gebruikt hem nu meer vanwege nieuwigheid lijkt mij, dat zal ook wel afnemen gok ik. Zal altijd iets schelen qua duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn Desire haalde aan het begin inderdaad ook het einde van de dag bij lange na niet. Na een paar weken trok 'ie het al beter en nu haal ik af en toe wel twee dagen. It'll get better neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 22:23
PeeJay schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Je gebruikt hem nu meer vanwege nieuwigheid lijkt mij, dat zal ook wel afnemen gok ik. Zal altijd iets schelen qua duur.
Mail is Push? dus dat gebruikt alleen data en connectie wanneer je daadwerkelijk een mail krijgt??
Mijn Accu van de Nexus One werd naarmate van tijd ook beter en je activiteit neemt ook af, echter niet zo bijster veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Koen87 schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:31:
[...]

Mail is Push? dus dat gebruikt alleen data en connectie wanneer je daadwerkelijk een mail krijgt??
Als je erg veel mail krijgt, dan is pull volgens mij energiezuiniger.
Welke het zuinigste is, is afhankelijk van de hoeveelheid mail die je krijgt. Dit is wat ik er van begrijp in elk geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Gewoon op push zetten als dat kan, stuk fijner in gebruik en verschil in accu is verwaarloosbaar. In het totale plaatje is mail een verwaarloosbaar onderdeel van accu gebruik.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

PeeJay schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:49:
[...]

Voorbeeld van zaterdag:
van 02:00 tot 10:30 opgeladen (stopcontact)
ik had 2.5 uur lang de trein van 12 tot 15u.
in die tijd stond de brightness op 40%, blutooth staat bij mij altijd uit, wifi stond uit, 3g stond uit, auto synchronisatie stond uit, ik luisterde naar muziek en gebruikte mijn news reader om mijn rss feeds te luisteren. that's it.

Ik merk dat ook de batterij langzaam beter begint te worden, maar een grotere batterij zou ik niet afschuwelijk vinden.

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 08:31
Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:19:
Gewoon op push zetten als dat kan, stuk fijner in gebruik en verschil in accu is verwaarloosbaar. In het totale plaatje is mail een verwaarloosbaar onderdeel van accu gebruik.
Maar met push gaat de telefoon een constante verbinding met de mail server houden, gaat dat niet een stuk meer vragen dan elke 15 min een verbinding opzetten om te vragen of er nog nieuwe mail is?

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om lullig te doen, maar waarom gaat het hier over de HD?

Edit: ah, foutje kan altijd :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2010 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Ja, inderdaad, ga hier maar verder over de desbetreffende toestellen:

HTC Desire HD
HTC Desire - Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
denniskrol schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 20:09:
[...]

Maar met push gaat de telefoon een constante verbinding met de mail server houden, gaat dat niet een stuk meer vragen dan elke 15 min een verbinding opzetten om te vragen of er nog nieuwe mail is?
Constante verbinding is een groot woord, msn heeft ook constante netwerkverbinding maar als je niet aan het chatten bent is het data verkeer enorm laag. Je pc is ook constant met het netwerk verbonden, maar als andere systemen hem niet ergens om benaderen of jij zelf andere systemen niet benaderd is er amper data verkeer.
In dit geval is er een constante verbinding die onderhouden wordt door de telefoon door periodiek een signaal te sturen dat hij nog 'leeft', dit kost vrij weinig. En wanneer er een mail aankomt dan stuurt de mailserver de mail door naar je telefoon.
Elke 15 minuten opnieuw verbinding maken kost ook aardig wat, zeker als er elke keer geen mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 12-09 20:43
Ik vraag me af in hoeverre de Proximity Sensor problemen ook bij de Desire Z (naast de DHD) voor gaan komen. Als dit niet het geval is, wordt dit de opvolger van m'n TP2. Anders toch maar even verder zoeken. :)
Gelukkig is hier niks over te lezen icm de Amerikaanse T-Mobile G2, hopen dat dit gewoon te maken heeft met het toestel, niet met de Sense schil...

[ Voor 26% gewijzigd door brrrt op 18-10-2010 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Hangt er vanaf of ze dezelfde driver en software gebruiken aangezien het geen hardware defect is denk ik.
Het heeft sowieso niks met Sense te maken aangezien dat slechts een interface is, het heeft te maken met de drivers van de sensoren en hoe ze zijn ingesteld en bij welke waardes ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:56:
Hangt er vanaf of ze dezelfde driver en software gebruiken aangezien het geen hardware defect is denk ik.
Waarom denk je dat? Dat is nog even afwachten, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Laatst online: 12-09 20:43
Laten we 't hopen. MIsschien heeft FooLsKi hier wel een antwoord op? Hij had er toch een voor een review? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brrrt schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:58:
Laten we 't hopen. MIsschien heeft FooLsKi hier wel een antwoord op? Hij had er toch een voor een review? :P
Foolski houdt wijselijk zijn mond, wat hij er ook over te zeggen heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 21:57:
[...]

Waarom denk je dat? Dat is nog even afwachten, denk ik.
Omdat het bij een hardware defect zou beteken dat het of defecte onderdelen zijn, dat lijkt mij niet want dan zou het percentage of veel lager liggen of juist veel hoger. Het lijkt mij dat de drivers de signalen gewoon verkeerd interpreteren en dat het een kwestie is van een 'simpele' software update.
Echter blijft het wel bij een vermoeden, kan het niet met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:00:
Omdat het bij een hardware defect zou beteken dat het of defecte onderdelen zijn, dat lijkt mij niet want dan zou het percentage of veel lager liggen of juist veel hoger. Het lijkt mij dat de drivers de signalen gewoon verkeerd interpreteren en dat het een kwestie is van een 'simpele' software update.
Echter blijft het wel bij een vermoeden, kan het niet met zekerheid zeggen.
Exact hetzelfde verhaal geldt natuurlijk voor de drivers. Waarom zou de ene telefoon met dezelfde driver wel kuren vertonen en de andere niet?

Nee, dan is hardware nog waarschijnlijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Omdat software veel beïnvloedbaarder is dan hardware. Hardware geeft gewoon een waarde door, software interpreteert een waarde op een bepaalde manier en als die code slecht geschreven is dan kan het niet altijd goed functioneren.
Komt vaak genoeg voor dat nieuwe hardware bij sommige mensen behoorlijk slecht werkt en bij anderen niet en dat updates het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:07:
Omdat software veel beïnvloedbaarder is dan hardware. Hardware geeft gewoon een waarde door, software interpreteert een waarde op een bepaalde manier en als die code slecht geschreven is dan kan het niet altijd goed functioneren.
Komt vaak genoeg voor dat nieuwe hardware bij sommige mensen behoorlijk slecht werkt en bij anderen niet en dat updates het oplossen.
Ik denk dat je er vooralsnog helemaal niets over kunt zeggen, dus dat we gewoon even moeten afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakota85
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-05 21:46
Kunnen we deze maand nog een review verwachten op Tweakers, of is dat te optimistisch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-07 22:33
snap niet waarom ze sowieso niet de optie hebben gegeven heel die proximity uit te schakelen, zoals dat ook kan bij iets als automatisch dimmen... Dan had iedereen nu iig als tijdelijke fix hem uit kunnen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Ik denk omdat er, indien het goed werkt, geen reden is het uit te willen zetten. Maar misschien zijn er third party programma's die het wel kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
Hoe moet ik dit nou zien?!

Desire = 1 ghz
Desire Z = 800MHZ (In een benchmark ergens gezien dat hij sneller is dan de Nexus One?! En de Nexus One sneller dan de Galaxy?!
Desire HD = 1 gighz extra snelle versie cpu en een betere GPU. (Stuk sneller dan de Galaxy)

Hoop dat iemand hier duidelijkheid over kan geven.

Ik twijfel tussen de Desire Z.
De HD is namelijk dik sneller, maar de originele Desire vind ik eigenlijk wel snel genoeg. Zodoende lust ik wel een Desire Z ivm het keyboard.

Enkele led flash, kleiner scherm, minder geheugen. Zal ik me dan maar niet druk om maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:40
Dik sneller is echt overdreven, het is 25%, waarbij je je moet voorstellen dat een spel misschien niet op 30fps speelt, maar op 37fps, als het niet door de gpu beperkt wordt. Bovendien is de GPU in de HD en Z gelijk.

Het is simpelweg kiezen tussen een groot scherm of een fysiek toetsenbord. Twee jaar geleden koos ik voor het grote scherm, deze keer voor het fysieke toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamievanm
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-09 20:20
IceEyz schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:28:
Dik sneller is echt overdreven, het is 25%, waarbij je je moet voorstellen dat een spel misschien niet op 30fps speelt, maar op 37fps, als het niet door de gpu beperkt wordt. Bovendien is de GPU in de HD en Z gelijk.

Het is simpelweg kiezen tussen een groot scherm of een fysiek toetsenbord. Twee jaar geleden koos ik voor het grote scherm, deze keer voor het fysieke toetsenbord.
Ik denk dat ik met je mee ga. :) Tenzij swype sneller is dan zon toetsenbord. :)
HD zijn de kleuren enzo wel echt 'uitgespreid' tov de Z als je zo even kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sowieso is de 800MHz processor van de Desire Z sneller dan de 1000MHz van de Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

Jamievanm schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:36:
[...]

Ik denk dat ik met je mee ga. :) Tenzij swype sneller is dan zon toetsenbord. :)
HD zijn de kleuren enzo wel echt 'uitgespreid' tov de Z als je zo even kijkt.
Dan installeer je swype op je Desire Z als dat ook prettig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabir96
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-11-2022

sabir96

Android Fanboy

PeeJay schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:02:
[...]

Dan installeer je swype op je Desire Z als dat ook prettig vindt.
Maar waarom koop je dan een smartphone met een QWERY-toetsenbordje om er vervolgens toch Swype op te zetten?

De man heeft de RUILHANDEL ontdekt en heeft het GELD uitgevonden; De vrouw heeft het GELD ontdekt en toen is alles naar de kloten gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabir96 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:28:
Maar waarom koop je dan een smartphone met een QWERY-toetsenbordje om er vervolgens toch Swype op te zetten?
Omdat het mij niet hetzelfde lijkt, al heb ik er geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeJay

PeeJay

Prutser

sabir96 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:28:
[...]

Kan mij voorstellen dat je voor een sms met een paar woorden niet altijd het vaste toetsenbord gebruikt. Of als je je telefoon even met 1 hand bedient.

Anders neemt hij de HD met een swype app, ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als je snel iets wil typen gebruik je swype en anders gebruik je je fysieke toetsenbord. Ik gebruik swype op mijn Samsung Galaxy S en het werkt erg goed, maar soms verlang ik toch naar een fysiek toetsenbord.
Pagina: 1 ... 4 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!