Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12:57
Heb even twee plaatjes van de G2 en Desire Z naast elkaar gezet. Een aantal knopjes zijn anders:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/iI4pk.png

Desire Z <-> G2
Tab <-> www./.com
£ <-> Tab
FN <-> ALT
SYM <-> Quick Key
XT9 <-> SYM

Verder heeft de Desire Z 1,5GB intern geheugen, de G2 4GB.

[ Voor 10% gewijzigd door ickeicke op 02-10-2010 17:56 . Reden: kolommen omgedraait, zodat het overeenkomt met het plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
  • Laatst online: 26-03 09:49
wat doe de knop SYM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Symbols?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Ik ben heel erg benieuwd hoe de kwaliteit is van het toetsenbord.

Want bij mijn HTC Touch Pro gaan namelijk al mijn toetsen stuk, of vallen er zelfs van af. En dat na 1 jaar gebruikt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Snap die SYM knop ook niet helemaal. F => f, shift+F => F, alt+F=> %, maar waar is die SYM knop dan voor? Ik gok dat je dan op het scherm een overzicht met symbolen krijgt die je kan invoeren, zoals ^, \, }, {, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen zin om een screenshot te maken, maar dit staat onder 'SYM' op m'n Milestone:
Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/jWphn.jpg

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin-S
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik ben heel erg benieuwd hoe de kwaliteit is van het toetsenbord.

Want bij mijn HTC Touch Pro gaan namelijk al mijn toetsen stuk, of vallen er zelfs van af. En dat na 1 jaar gebruikt
Al 2 jaar lang een Touch Pro. Typ me helemaal gek op het ding. M'n broer heeft er ook een. Niks mis mee....mja, misschien had jij een slecht exemplaar? (of m'n broer en ik allebei goede)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AOC
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

AOC

Martin-S schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 21:42:
[...]

Al 2 jaar lang een Touch Pro. Typ me helemaal gek op het ding. M'n broer heeft er ook een. Niks mis mee....mja, misschien had jij een slecht exemplaar? (of m'n broer en ik allebei goede)
Ik typ dan wel met mijn nagels, misschien dat het daardoor komt.

Ik ben benieuwd of de toetsenbord van de desire Z van hetzelfde materiaal is als de touch pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07 13:39

Twan V

...en er stralend uitzien

Ik ook, al ruim twee jaar, maar mijn TouchPro typt nog als nieuw.

Terug ontopic: Het loose hinge probleem begint me zorgen te baren. Op XDA heeft bijna 60% hier last van :X

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:31
Olaf, zou jij dit morgen willen oppakken of doorgeven aan Wout of RoD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-07 20:52
Twan V schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:33:

Terug ontopic: Het loose hinge probleem begint me zorgen te baren. Op XDA heeft bijna 60% hier last van :X
Maarjah.. is het echt storend in het gebruik dan? Want ik hou niet erg vaak m'n telefoon in de lucht tijdens het gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
arnoudwokke schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:41:
Olaf, zou jij dit morgen willen oppakken of doorgeven aan Wout of RoD?
Om te testen voor een review ofzo? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-06 13:21
Gamepie56 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:45:
[...]

Maarjah.. is het echt storend in het gebruik dan? Want ik hou niet erg vaak m'n telefoon in de lucht tijdens het gebruik :P
Ik wil nog wel eens buienradar, mail, agenda, etc. kijken in bed en dan houd je hem al gauw op zijn kop. Ik kan me voorstellen dat het dan erg storend gaat worden ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:05

Kingpinda

Citizenship is earned.

Twan V schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 13:33:

Hmm... Alleen de foutieve 1.5 GB batch geeft blijkbaar problemen. De 4 GB G2 heeft niemand een loose hinge probleem gemeld..

Vreemd toch dat zo'n groot deel van de G2 voorzien is door 1.5 GB ipv 4...

Nu maar hopen dat ze de Desire Z batch nog maar even nalopen op deze hinges... Aangezien die de deur uit gaan met 1.5 GB...

/edit: Mijn Htc touch pro kleine koelkast doet ook nog steeds trouw dienst. Zonder gesneuvelde toetsen e.d. alhoewel bij het keyboard uittrekken ik een verlaat klickje hoor. alsof het veertje ergens blijft haken en dan op zijn plaats schiet.

[ Voor 14% gewijzigd door Kingpinda op 03-10-2010 17:55 ]

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Kingpinda schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:52:
[...]

Hmm... Alleen de foutieve 1.5 GB batch geeft blijkbaar problemen. De 4 GB G2 heeft niemand een loose hinge probleem gemeld..

Vreemd toch dat zo'n groot deel van de G2 voorzien is door 1.5 GB ipv 4...

Nu maar hopen dat ze de Desire Z batch nog maar even nalopen op deze hinges... Aangezien die de deur uit gaan met 1.5 GB...
Er is geen G2 met 4 GB toch? Ik heb nog niemand horen zeggen dat hij werkelijk 4 GB heeft. Volgens mij heeft iedereen 1,2 GB vrij geheugen naast de Android installatie. Wel raar aangezien in de specs toch echt 4 GB staat. Daar kunnen ze nog wel eens problemen mee krijgen, zullen een hoop mensen niet blij mee zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Word volgens mij wel veel over gerept hoor.. het verschil tussen de desire z en t-mobile g2. Maar kijk eens op die poll... Mods op XDA weten over het algemeen ook wel aardig waar ze het over hebben. 3 mensen met een G2 4GB toestel hebben aangegeven dat ze geen problemen ervaren met hun hinge en verder is er dus op het moment geen probleem bekend met een 4GB toestel met hinge problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Is het waar dat HTC een maand nadat de HTC Desire Z is gelanceerd komt met de HTD Desire Z HD ?
Mijn huisgenoot vertelde mij dat zojuist. Hij had dat 'ergens' gelezen, maar wist niet meer waar.
Ik zelf denk dat hij in de war is met de HTC Desire HD.. kan het me namelijk niet voorstellen

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Freekers schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:20:
Is het waar dat HTC een maand nadat de HTC Desire Z is gelanceerd komt met de HTD Desire Z HD ?
Mijn huisgenoot vertelde mij dat zojuist. Hij had dat 'ergens' gelezen, maar wist niet meer waar.
Ik zelf denk dat hij in de war is met de HTC Desire HD.. kan het me namelijk niet voorstellen
Je huisgenoot is inderdaad in de war. HTC heeft in september pas de DHD en de DZ aangekondigd, er gaat de komende tijd echt niet iets bekend worden over nieuwe(re) Android telefoons van HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

monnick schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 23:41:
[...]

Je huisgenoot is inderdaad in de war. HTC heeft in september pas de DHD en de DZ aangekondigd, er gaat de komende tijd echt niet iets bekend worden over nieuwe(re) Android telefoons van HTC.
Dat zei ik hem ook al. Gelukkig dat iemand het hier even kan bevestigen.
* Freekers gaat zijn huisgenoot nu snel even inwrijven dat hij wel degelijk op te hoogte is omtrent de ontwikkelingen van de HTC Desire Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ze zullen op termijn wellicht met een Z HD komen, maar dat kunnen ze de komende tijd nog even niet doen. Wat denk je zelf, ik denk dat je zelfs hele tevreden gebruikers ontevreden maakt door zo snel een beter model uit te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

OMG wat een koelkast moet dat gaan worden... Een Desire HD met een toetsenbord :X

Daar past in ieder geval een volwaardig toetsenbord met numeriek veld onder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twan V schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 10:31:
OMG wat een koelkast moet dat gaan worden... Een Desire HD met een toetsenbord :X

Daar past in ieder geval een volwaardig toetsenbord met numeriek veld onder :)
Waarom? De Z is ook niet noemenswaardig dikker geworden dan de Desire, dus met het voortschreiden van de techniek is het niet ondenkbaar dat dat bij een HD Z ook zo zou kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

@Freekers:

Paar maanden geleden had ik idd wel wat gelezen over 2 nieuwe toestellen die eerste kwartaal 2011 zouden uitkomen. Ook een toestel met hardware keyboard en volgens mij speculatie maar ze hadden het over een dualcore cpu. Kan zo gauw niet op de codename komen. Word al gauw verwarrend met al die codenames e.d.

edit: Aah het ging om een prototype

nieuws: Foto's van Android-toestel HTC met 1,2GHz-cpu duiken op

1.2 ghz dualcore met fysiek keyboard en 4" scherm.

[ Voor 31% gewijzigd door Kingpinda op 04-10-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Laatst online: 12:13
Dat is de HTC merge. Zijn al diverse handsons van verschenen. blijkt 800mhz single core te zijn met 3.7'scherm.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Dit vind ik ook niet zo'n leuk filmpje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07 15:56
Mijn persoonlijke mening: typisch een geval van irreële en véél te hoge verwachtingen/eisen. Ik ben ook best kritisch, maar of ik hier over zou vallen??? :X Als je 't ding zelf in handen hebt kun je het pas echt beoordelen. Maar ík betwijfel of dit echt een issue is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie die kerel die 'm vast heeft het beeldscherm/sliderdeel toch eerst uit z'n lock duwen (met de vinger aan de achterkant) voordat het 'probleem' zich voordoet, of ben ik nou gek? Ja, als je tussen uitgeklapt en ingeklapt in zit en houdt het toestel ondersteboven, dan gaat 'ie heen en weer ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:17
Filmpje lijkt me een gevalletje van zeuren zodat er iets te zeuren valt. Ik heb al redelijk wat HTC telefoons in mijn handen gehad maar nog nooit eentje met een slecht schuifmechanisme. Zelfs mijn tytn 2 van 4 jaar oud doet het nog steeds goed. En dat zegt wat. Want mijn vriendin heeft hem het afgelopen jaar in haar bezit en die is niet bepaald netjes met haar mobieltjes.

edit: net filmpje op frontpage gezien. tsja... als je ondersteboven in bed ligt en je wilt dan je telefoon gebruiken word het vervelend. Maar anders...

[ Voor 17% gewijzigd door Craven op 04-10-2010 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:45

derx666

mecker ende blaet

Inderdaad, dat filmpje lijkt inderdaad een kwestie van zeuren. Kijk wel 0.3mm speling op het scharnier, en als ik hem open duw, dan op zn kop hou dan wiebelt het, en springt ie niet terug....
Nee dduuuhhhh...
amerikanen.......

zolang hij niet vanzelf open valt als ie in locked positie is (dus dicht of open geklapt) dan is er niks aan de hand.
Ik maak in de winkel wel ff de doos open of het ok is, en dan hup mee naar huis... Nog een paar nachtjes slapen.... mmmmmm :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinkel
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-07 16:40
Ik ben echt geen zeur wat dit soort dingen betreft (kraakje hier.daar, al mijn nokia's hebben dit wel gehad, vind ik geen probleem), maar als ik dat filmpje bekijk kan ik niet zeggen dat ik dat nou een toonbeeld vind van bouwkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Nee, ik vind het ook zeker geen zeuren. Als je nu het toestel open hebt geklapt en je raakt het scherm aan aan de onderkant dan beweegt je scherm een beetje. Lijkt me behoorlijk storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakkie
  • Laatst online: 17-07 15:56
De een zeurt nou eenmaal eerder dan de ander. :+ Ik zei al dat je het pas echt goed kunt beoordelen als je het toestel zelf in deze staat gebruikt. Ik zie er op dit moment geen kwaad in. "Krakend ijs breekt niet" zullen we maar zeggen. ;) In elk toestel dat ik heb gehad zat wel ergens speling, beweging of een kiertje. Als je maar goed zoekt. Behalve dan de Nokia 6310i, als ik mij 't goed herinner. :P Maar ook hier geldt: ieder z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo lang het maar gefixt is in opvolgende batches hoop ik er geen last van te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

het enige probleem dat je zou kunnen hebben is als je een foto van de lucht wil maken of iets dergelijks met het toetsenbord uitgekapt. Ik browse zo vaak met mijn Samsung Galaxy S in bed, maar dan hou ik hem niet ondersteboven maar ga ik rechtop zitten. Lijkt me geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V

Twan V

Als ik zie hoe losjes de scharnieren zitten, dan denk ik dat je er vaker last van hebt dan de meesten hier nu inschatten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-07 15:30
Wat betreft de opmerkingen dat een telefoon niet op zijn kop gebruikt hoort te worden:

Naast het feit of je hem in bed gebruikt of niet, wordt in het filmpje op htc.com aangegeven dat de telefoon een speciale functie heeft, waarbij de telefoon op vergaderstand gaat wanneer je hem met het scherm naar beneden op de tafel legt.
Dit is een speciale 'zakelijke feature'.

@4:50
[video]http://www.youtube.com/watch?v=y5s3t3JZ-ek"[/video]

Dus alleen al daarom zouden die scharnieren goed moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:07
wat iedereen volgens mij een beetje vergeet is dat mocht je hem ondersteboven houden je hem waarschijnlijk gewoon rondom vast hebt...
bijvoorbeeld: als ik mijn n900 (of hiervoor n97) vastpak heb ik hem helemaal in mijn hand liggen, mocht hij uitklappen houden mijn vingers dat dus al automatisch tegen... ik probeerde net mijn n900 zo vast te pakken dat dit probleem zou _kunnen_ optreden en dat komt als hij dichtgeklapt is gewoon nooit voor. Opengeklapt is het een ander verhaal natuurlijk, als ik in bed een smsje typ zou het wel vervelend kunnen zijn als hij elke keer dicht wilt klappen. Hoop dus ook dat dit in Europa meteen opgelost is maar al met al zie ik het niet als een héél groot probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Misschien geen groot probleem maar als je dit probleem hebt en het is een productiefout... dus als het niet bedoeld is zo te werken dan moet/mag je hem dus terugsturen. Ik zou dat in elk geval doen. ik wil gewoon dat mijn telefoon werkt en er uitziet zoals het hoort. Als ik een kras achterop het allumunium heb zou ik hem waarschijnlijk ook terugsturen. Zo ben ik dan weer. Dan neem ik die weken voor lief dat hij weg is, wetende dat ik een perfect toestel teruggestuurd krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Wow, het toestel heeft me toch echt wel overtuigd. Een mooie stap voorwaarts na mijn nexus one, zelfde of betere features, qwerty bord en solide bouwkwaliteit. Over het uiklapsysteem maak ik me niet al te veel zorgen, maar ik wacht wel even een aantal gebruikersreviews af. Vooral de verbeterde multitouch stemt me enorm positief. Nu even het levertijden topic in degten houden ;)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Leeft Tenshu (de topicstarter van dit topic) nog? Ik heb hem al bijna een week geleden een DM gestuurd of ik mee kon helpen aan de TS aangezien ik wel wat informatie heb toe te voegen. Vooralsnog geen reactie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwahja ik vind dit er ook wel een beetje weebly uitzien eerlijk gezegd..
M'n Motorola Milestone is een en al robuust, ook als het scherm uitgeschoven is.. We wachten het af =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Heheh... Probeer je onze ogen nou uit te steken met een "robuste mile-stone"? Hehe... Gaat je niet lukken.

Maargoed... ik denk dat HTC wel een oplossing heeft of met een oplossing komt wanneer de bouwkwaliteit daadwerkelijk zo'n groot probleem blijkt te zijn.

Ps. wat een stomme naam: "Losse hinge" :s Waar komt de naam van dit mankement vandaan?

[ Voor 3% gewijzigd door trobbelsjoeter op 05-10-2010 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

trobbelsjoeter schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:31:
Heheh... Probeer je onze ogen nou uit te steken met een "robuste mile-stone"? Hehe... Gaat je niet lukken.

Maargoed... ik denk dat HTC wel een oplossing heeft of met een oplossing komt wanneer de bouwkwaliteit daadwerkelijk zo'n groot probleem blijkt te zijn.

Ps. wat een stomme naam: "Losse hinge" :s Waar komt de naam van dit mankement vandaan?
erm... Uit het engels? Loose hinge? los scharnier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trobbelsjoeter schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:31:
Haha ik probeer niks hoor, maar de bouwkwaliteit daarvan is op en top, that's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

CLB schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 22:26:
Mwahja ik vind dit er ook wel een beetje weebly uitzien eerlijk gezegd..
M'n Motorola Milestone is een en al robuust, ook als het scherm uitgeschoven is.. We wachten het af =)
Nah dat heb ik niet, met alle hands-on filmpjes van die HTC presentatie. Echter met die G2 van t-mobile heb ik wel een beetje de twijfel. Maar goed, ik ga sowieso voor de Desire Z ipv de G2 van TM. Dacht van die Nokia n97 ook dat fragiel was maar dat bleek allemaal strak in orde. En bij HTC ga ik daar al helemaal van uit.

Heb overigens nog wel een lichte twijfel tussen die DesireZ of die 2e Droid, maar motorola heeft me flink weggejaagd met die bootloader perikelen, alhoewel ik betwijfel of ze dit ook echt zo door gaan voeren en hun eigen aandeel gaan vernietigen. Prio voor mij is absoluut de mogelijkheid te kunnen rooten, en dan custom Roms erin te duwen....
CLB schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:47:
[...]
Haha ik probeer niks hoor, maar de bouwkwaliteit daarvan is op en top, that's it!
Dat is een ding wat zeker is, en de verbeteringen in het tobo wat ze aan hebben gebracht in die versie 2 vind ik ook wel strak!

[ Voor 14% gewijzigd door martincm op 06-10-2010 00:00 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

martincm schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:48:
Heb overigens nog wel een lichte twijfel tussen die DesireZ of die 2e Droid, maar motorola heeft me flink weggejaagd met die bootloader perikelen, alhoewel ik betwijfel of ze dit ook echt zo door gaan voeren en hun eigen aandeel gaan vernietigen. Prio voor mij is absoluut de mogelijkheid te kunnen rooten, en dan custom Roms erin te duwen....
Sowieso schijnen updates op de Milestone ook een redelijk drama te zijn, geen reden om daar nou echt naar uit te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm

martincm

[Android 14!]

Anoniem: 172410 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:58:
[...]

Sowieso schijnen updates op de Milestone ook een redelijk drama te zijn, geen reden om daar nou echt naar uit te kijken.
Mja, maar als ze het gebruik van die bootloader en het rooten van je toestel gewoon vrije keuze lieten (zie Nexus) , heb je daar niet echt meer last van, aangezien je waarschijnlijk alle updates al voor release door middel van custom roms hebt ontvangen. Heb op mn Nexus ook nog never een OTA gedaan. Eerste wat open ging was de bootloader :)
Maar goed, weet dus niet hoeveel nog overeind is blijven staan van die aankondiging vanuit moto, maar misschien dat CLB daar wat verheldering in kan geven.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Goed om te lezen is dat iedereen best enthousiast is over de batterijduur van de G2 / HDZ :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=796096

EDIT: Ik heb nu heel wat unboxing / reviews van de G2 gekeken. Wat mij opvalt is dat er best veel variatie zit in het slidermechanisme. Sommige toestellen lijken een veel lossere scharnier te hebben, sommige toestellen zijn niet goed uitgelijnd waardoor er speling ontstaat en sommige toestellen hebben al wat speling als ze dicht geklapt zijn.

Hoelang heb je in Nederland garantie als je het toestel los koopt?

[ Voor 58% gewijzigd door monnick op 06-10-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• effect10
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-07 14:29
Dit hoort hier niet, lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 102% gewijzigd door RoD op 06-10-2010 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Maak gewoon een TR aub.

[ Voor 126% gewijzigd door pven op 06-10-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
T-Mobile accepteert (tijdelijk?) geen pre-orders meer voor de G2. Volgens T-Mobile "due to 'overwhelming demand'", of zou het misschien toch iets met quality control te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-07 22:11

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Ik heb het zelf eens uitgetest met 'mijn' Desire Z, bij normaal vasthouden (dus niet met het topje van je vingers de achterkant beethouden) komt het scherm niet los van het toetsenbord. Engadget probeert volgens mij een storm in een glas water te starten.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:17
Wat ik nou interessanter vind is hoe je aan die Desire Z bent gekomen? :o

Maar goed jij hebt dus geen van bovenstaande problemen met de Desire Z? Ook niet dat hij snel terugklapt ondersteboven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FooLsKi schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:31:
Engadget probeert volgens mij een storm in een glas water te starten.
Ziet Engadget kettingzaagstijl aan een touw trekken om iets te starten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFair
  • Laatst online: 19-07 22:26
monnick schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 11:19:
Goed om te lezen is dat iedereen best enthousiast is over de batterijduur van de G2 / HDZ :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=796096

EDIT: Ik heb nu heel wat unboxing / reviews van de G2 gekeken. Wat mij opvalt is dat er best veel variatie zit in het slidermechanisme. Sommige toestellen lijken een veel lossere scharnier te hebben, sommige toestellen zijn niet goed uitgelijnd waardoor er speling ontstaat en sommige toestellen hebben al wat speling als ze dicht geklapt zijn.

Hoelang heb je in Nederland garantie als je het toestel los koopt?
HTC heeft standaard 2 jaar fabrieksgarantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Craven87 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:44:
Inderdaad, en waar je review blijft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Voor zover ik nu de berichten kan volgen lijkt er geen hoesje met riemclip meegeleverd te zijn bij de telefoon zoals ik dat bij de HTC TyTN wel had. Maar ikan nog nergens een hoesje vinden die lijkt op het HTC hoesje dat ik bij mijn HTC TyTN had en geschikt is voor de HTC Desire Z... :/

Of heeft iemand bewijs dat er wel een HTC hoesje in de verpakking zal zitten? Of weet iemand wel een adres waar een hoesje voor de HTC Desire Z te koop is die èn een riemclip heeft èn er voor zorgt dat je HTC Desire Z horizontaal gedragen kan worden aan de riem?

[ Voor 20% gewijzigd door Joen op 06-10-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Joen schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:27:
Voor zover ik nu de berichten kan volgen lijkt er geen hoesje met riemclip meegeleverd te zijn bij de telefoon zoals ik dat bij de HTC TyTN wel had. Maar ikan nog nergens een hoesje vinden die lijkt op het HTC hoesje dat ik bij mijn HTC TyTN had en geschikt is voor de HTC Desire Z... :/

Of heeft iemand bewijs dat er wel een HTC hoesje in de verpakking zal zitten? Of weet iemand wel een adres waar een hoesje voor de HTC Desire Z te koop is die èn een riemclip heeft èn er voor zorgt dat je HTC Desire Z horizontaal gedragen kan worden aan de riem?
Heb het inderdaad bij geen een unboxing gezien. Ik heb btw nog nooit een phone gehad waar zo'n soort accessoire gratis werd meegeleverd. Nu vind ik persoonlijk je telefoon (evenals je sleutels) aan je riem klippen een van de foutste dingen die je kunt doen. Verhoogt je nerdgehalte met grofweg 300% :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
Flogging Hank schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:33:
[...]

Heb het inderdaad bij geen een unboxing gezien. Ik heb btw nog nooit een phone gehad waar zo'n soort accessoire gratis werd meegeleverd. Nu vind ik persoonlijk je telefoon (evenals je sleutels) aan je riem klippen een van de foutste dingen die je kunt doen. Verhoogt je nerdgehalte met grofweg 300% :p
Nouja... Ik stop liever niet mijn telefoon zonder bescherming in mijn broekzak. Horizontaal aan mijn riem is hij beschermd en zit hij niet in de weg.
Mijn T-Shirt valt er toch altijd over heen en mijn sleutels hangen altijd aan de broekriemlus en dan in de broekzak. Dus erg nerdy loop ik er niet bij hoor. B) ;) :P

het beschermhoesje van mijn HTC TyTN die toen bij de telefoon zat was zo iets als dit:
Afbeeldingslocatie: http://i1.expansys.com/img/g/173550/htc-touch-3g-pouch-case-po-s322.jpg

Ik hoop dus zo iets ook voor mijn HTC Desire Z te kunnen vinden... O-)

[ Voor 14% gewijzigd door Joen op 06-10-2010 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Craven87 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:44:

Maar goed jij hebt dus geen van bovenstaande problemen met de Desire Z? Ook niet dat hij snel terugklapt ondersteboven?
Hoe ik eraan ben gekomen heeft te maken met mijn werkzaamheden, perks of the job dus :+

Ik heb het 'probleem' van Engadget kunnen reproduceren, echter moet je daarbij het toestel wel zo apart vasthouden dat geen normaal persoon dat zal doen. Ik had in elk geval moeite het toestel niet uit m'n handen te laten glippen doordat ik de achterste helft met mijn vingertoppen moest beetpakken. Het enige waarbij dit 'probleem' irritant kan zijn is wanneer je op je rug ligt en wat wilt intoetsen op het keyboard. Wederom iets wat niet zo gek vaak zal voorkomen, aangezien je het toestel redelijk parallel moet houden met de vloer om dit te reproduceren.

Reviews van pre-release hard-/software doe ik niet aan. Ik vind mijn baan veel te leuk om die voor zoiets triviaals op het spel te zetten ;)

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trobbelsjoeter
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 24-01-2024
Hah... Dus je geeft bij deze al aan dat je je niet over het toestel durft uit te spreken.. :p is het dan ZO erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Volgens HTC:
Wanneer u het toestel normaal gebruikt (Ook ondersteboven) zal het scherm niet naar beneden vallen. Het toestel in het filmpje is een ander toestel dan de HTC Desire Z en niet elk model van de G2 zal het probleem hebben die het filmpje laat zien. Wij kunnen natuurlijk geen verhalen uitleggen die van het internet afkomen (Niet officieel van HTC).
Dus of ze verbeteren de toestellen of het zou geen probleem mogen zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 06-10-2010 18:39 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
uhm, zou dit ook gelden voor de Desire Z?

T-Mobile G2 heeft beveiliging tegen modden

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geloof je er echt nog in dat ze hier niet langskomen ? :P Ik weet nog dat HTC zei dat de Desire ook zoiets had :) Een dag nadat ie uit was was ie geroot! :D

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm dat zou veel potentiele kopers hem niet doen kopen.. die willen rooten en gaaaaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
yep, daar ben ik er 1 van, dan ga ik wachten tot hij gekraakt is voor ik 'm aanschaf

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
CLB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:14:
Hmm dat zou veel potentiele kopers hem niet doen kopen.. die willen rooten en gaaaaan...
Valt wel mee hoor denk ik, zo groot is het percentage semi-hard core tweakers niet denk ik. Android is al lang niet meer alleen voor de tweakende power user. En daar bij komt dat de G2/Desire Z voor een deel gericht is op de zakelijke markt, die gebruikers zullen ook geen (juridisch schemerige?) hacks willen doen met hun telefoon.

Verder denk ik dat de kans aanwezig is dat de Desire Z minder root-bescherming heeft, omdat daar niet zo groot een specifieke providernaam aan hangt. En hoe dan ook, vroeg of laat worden die barrieres toch allemaal omzeild...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De zakelijke markt icm Android.. Dat gaat nog wel even duren hoor..
ickeicke schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:22:
En hoe dan ook, vroeg of laat worden die barrieres toch allemaal omzeild...
Chill, als jij dan de barrieres van m'n Motorola Mileston even omzeild, ben jij het mannetje =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
ickeicke schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:22:
die gebruikers zullen ook geen (juridisch schemerige?) hacks willen doen met hun telefoon.
Het is jou telefoon, als je wilt mag je dat best doen. Echter het probleem is dat je recht op garantie verloopt en dat, mocht je telefoon stuk gaan, de fabrikant je laat lappen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Dat rooten heb ik nooit gesnapt waarom je dat zou willen.
Ik heb hier een Tablet PC die geroot is, maar ik merk totaal geen verschil met een non-geroote tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat je met een geroot apparaat veel meer applicaties kan gebruiken..
En als de bootloader niet gelocked is kun je er ook Custom roms op draaien, dat is voor velen een go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
CLB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 20:37:
Omdat je met een geroot apparaat veel meer applicaties kan gebruiken..
Kun je wat voorbeelden noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Applicaties om sneller / beter / meer te kunnen customizen aan je device in de vorm van icoontjes enzo.
Applicaties die bijvoorbeeld zorgen dat je gelijk kunt tetheren wat out of the box misschien niet kan.
Applicaties waarmee je je toestel kunt overclocken, waardoor het toestel sneller reageert en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-07 11:46

Zuurstok

Passionately curious

applicaties op android waar je wel standaard een screen grab mee kunt maken :')

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

CLB schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:07:
Applicaties die bijvoorbeeld zorgen dat je gelijk kunt tetheren wat out of the box misschien niet kan.
Applicaties waarmee je je toestel kunt overclocken, waardoor het toestel sneller reageert en dergelijke.
De enige reden waarom ik hem dan zou rooten zou voor tethering zijn.
Overclocken van je GSM... Allemaal leuk en aardig, maar de batterij gaat nu al zo kort mee en bovendien komt het de warmteconsumptie niet echt ten goede. (Merk het zelf al op mijn tablet, die wordt echt warm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patonthenet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-11-2024
De HTC Desire Z start best wel snel op :p

http://www.intomobile.com...toMobile+%28IntoMobile%29

Ik wil um ! :p
(als het keyboard er niet onder zwabbert tenminste :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Freekers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:31:
[...]
Je kunt met Android 2.2 van je toestel een wifi-hotspot maken om te tetheren, dus daar hoef je hem in principe niet voor te rooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik mag toch hopen dat de Z geen barrière heeft o.i.d., straks krijgen we dat gezeik met de Z én de Milestone 2.

Ik snap eerlijk gezegd ook niet wat het die fabrikanten oplevert, je jaagt er toch alleen maar mensen mee weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freekers schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:31:
Overclocken van je GSM... Allemaal leuk en aardig, maar de batterij gaat nu al zo kort mee en bovendien komt het de warmteconsumptie niet echt ten goede. (Merk het zelf al op mijn tablet, die wordt echt warm)
Je kan 'm ook underclocken natuurlijk...
En slechtere batterijduur of warmere phone.. hmm heb ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkTje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 22:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgion
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 11:52
Cadezo schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 22:37:
[...]

Je kunt met Android 2.2 van je toestel een wifi-hotspot maken om te tetheren, dus daar hoef je hem in principe niet voor te rooten...
Met mijn SGS kan dat standaard ook. Heb t wel eens gebruikt. Best leuk en handig voor ff, maar wel een aardige accuvreter.

DJI Mini 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Engadget heeft een G2 review.

"The phone feels higher end than a lot of previous HTC devices"

"The hinge works beautifully, but if you tilt the phone so that gravity is working on the screen, it will slide back down or dangle. It just doesn't lock tightly into the "open" position. This wasn't really a problem in nearly all of our use, but it will be a major bummer if you're planning on laying down and holding this above you while typing. Besides the very minor hinge issue, the keyboard itself is one of the best landscape QWERTYs we've ever used."

"The (...) 1300mAh battery (...) performed excellently in daily use, even with constant Twitter updates, lots of pushed email, browsing, and phone calls. You'll have to get the phone on a charger come nighttime, but for us that was pretty late in the day and we'd only just tapped orange on the battery icon. We were impressed by the phone's ability to sip juice even though it was pushing quite a bit of content over the network."

"blacks were deep, and text looked especially crisp."

"Don't let the 800MHz number fool you, the G2 is as fast or faster than most top-end Android phones we've used."

Wel jammer: "The speakerphone, unfortunately, was downright painful to our ears. It has a tinny, shrill sound that made taking hands-free calls unpleasant, and was a total non-starter for music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben heel blij met die foto's, al wil ik graag ook nog wel wat mensen er zelf over horen. Voor mij wordt het deels een cameravervanger en ik moet zeggen dat ik een beetje bang was voor de cameraprestaties, gezien de niet zo beste foto's en camera's van vorige HTC's. Dit ziet er echter helemaal niet verkeerd uit!

Nu nog even afwachten wat er waar blijkt te zijn van die hardware rootkit, maar dit klinkt allemaal erg fijn :Y Enige nadeel dat ik kon vinden voor mij persoonlijk is dat het beeldscherm in de zon niet altijd even prettig werkt. Dat was op mijn vorige telefoon ook zo (heel erg zelfs) en dat was soms wel wat frustrerend.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 07-10-2010 01:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wel goed dat HTC net als bij de G1 mooie losstaande toetsjes heeft, dat keyboard van de G1 blijft nogsteeds geniaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoldenSample schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 01:44:
Wel goed dat HTC net als bij de G1 mooie losstaande toetsjes heeft, dat keyboard van de G1 blijft nogsteeds geniaal.
Er wordt ook met enthousiasme over het toetsenbord gesproken, dat belooft wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 07:47
Hm, ik ben toch wel af en toe 's avonds in bed nog even wat mailtjes aan het afwerken op m'n milesone. Lijkt me toch niet relaxt als dat ding naar beneden schuift dan :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
Morgoth schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:15:
Hm, ik ben toch wel af en toe 's avonds in bed nog even wat mailtjes aan het afwerken op m'n milesone. Lijkt me toch niet relaxt als dat ding naar beneden schuift dan :|.
Je hebt er volgens mij alleen last van als je hem echt min of meer horizontaal ondersteboven houd. Als je een paar mailtjes afwerkt, kan dat sowieso veel comfortabeler een beetje rechtop zittend denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
ickeicke schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:49:
Je hebt er volgens mij alleen last van als je hem echt min of meer horizontaal ondersteboven houd. Als je een paar mailtjes afwerkt, kan dat sowieso veel comfortabeler een beetje rechtop zittend denk ik.
Op je rug liggend en hem omhoog houden lijkt mij ERG vermoeiend.

Hoop dat het toetsenbord van de Desire-Z minstens zo lekker typt als dat van mijn inmiddels 2 jaar oude Touch Pro, dat nog altijd prima werkt en met een slide-mechanisme dat na 2 jaar dagelijks gebruik nog altijd stevig en solide is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen.Abeelen
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-07 17:15
Is er al iets bekend over de aansluitmogelijkheden voor een (HD)TV en hoe dit in werking gaat via draadloos maar misschien ook draad gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online
Jeroen.Abeelen schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 09:20:
Is er al iets bekend over de aansluitmogelijkheden voor een (HD)TV en hoe dit in werking gaat via draadloos maar misschien ook draad gebonden?
Enkel DLNA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
De mogelijkheden van HTCSense.com:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

trobbelsjoeter schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:53:
Hah... Dus je geeft bij deze al aan dat je je niet over het toestel durft uit te spreken.. :p is het dan ZO erg?
Hahaha, nee, totaal niet! Je interpreteert m'n woorden incorrect. Ik ben erg te spreken over de Z. Het 'scharnierprobleem' vind ik ook vrij triviaal. Je moet het toestel echt raar vasthouden, wil je het kunnen reproduceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Was waarschijnlijk gewoon een flauwe opmerking om te proberen toch nog wat dingen uit je te krijgen over de Z.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-07 17:29
Ik houd m'n huidige HTC Touch Pro echt NOOIT ondersteboven vast, en al helemaal niet met m'n vingertoppen alleen aan de zijkant van het toetsenbord gedeelte, dus dat beperkte 'losse scharnier probleem' kan mij persoonlijk aan m'n kont roesten.

Die fast-boot functie ben ik ERG enthousiast over. Nu laat ik m'n Touch Pro de hele nacht maar aan staan omdat het opstarten zo lang duurt. Met die fast-boot functie kan hij 's avonds gewoon uit en 's ochtends is hij in een paar seconden weer up-and-running. Bespaart toch zo'n 8 uur aan batterij-verbruik wanneer hij gewoon uit staat! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Haay schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:42:
Die fast-boot functie ben ik ERG enthousiast over. Nu laat ik m'n Touch Pro de hele nacht maar aan staan omdat het opstarten zo lang duurt. Met die fast-boot functie kan hij 's avonds gewoon uit en 's ochtends is hij in een paar seconden weer up-and-running. Bespaart toch zo'n 8 uur aan batterij-verbruik wanneer hij gewoon uit staat! :)
Wat ik me dan weer afvraag, werkt de wekkerfunctie dan alsnog ? Ik gebruik mijn GSM namelijk als wekker en als ik hem dan uit zet, gaat ie dan nog wel af ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloggingHank
Freekers schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:23:
[...]

Wat ik me dan weer afvraag, werkt de wekkerfunctie dan alsnog ? Ik gebruik mijn GSM namelijk als wekker en als ik hem dan uit zet, gaat ie dan nog wel af ?
Dat zal wel niet aangezien ie "uit" staat. Persoonlijk vind ik een telefoon als wekker ook echt een drama :P Dat blikke geluid is alles behalve relaxed sochtends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Flogging Hank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:56:
[...]

Dat zal wel niet aangezien ie "uit" staat. Persoonlijk vind ik een telefoon als wekker ook echt een drama :P Dat blikke geluid is alles behalve relaxed sochtends.
Waarom? Bij een beetje telefoon werkt de wekkerfunctie gewoon als de telefoon uit staat hoor. Bij mijn vorige telefoons allemaal wel in ieder geval (Nokia 6230, Motorola KRZR, Nokia E71).
Ik neem aan dat het op een veel moderner toestel als de Desire Z ook wel werkt. Anders zou het wel een domper zijn :|

[ Voor 11% gewijzigd door monnick op 08-10-2010 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Flogging Hank schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 13:56:
[...]

Mijn Desire gaat ook gewoon af als ie helemaal uit staat hoor? Ze schakelen hem dan gewoon in, laten de wekker gaan en doen weer een shutdown.... :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
Haay schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 11:42:
Ik doe m'n telefoon eigenlijk altijd 's nachts toch wel aan de oplader.. hoe vol of leeg hij ook is.. Je weet nooit wat je de komende dag weer te wachten staat ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!