Bij deze dan:
* Ultraman is tevreden met de scharnier van zijn Desire Z.
Ding doet wat het moet doen, voelt solide aan en is soepel genoeg om makkelijk te openen, maar opent nooit op momenten dat ik dat niet zou willen.
En nee, het werkt niet ondersteboven, daar is het niet voor ontworpen. En ik gebruik mijn toestel ook nooit op die manier, dus dat komt toevallig goed uit
Mijn ervaring met het toestel is dan ook een aardig contrast tov die van jou.
Ik zal ze eens onder elkaar zetten:
Ter illustratie: ik kan leven met een batterijduur van 1 dag,
Ik haal met gemak 2 dagen en mijn telefoon is nog zo goed als stock.
Vandaag aan het eind van de dag (23:00) sprong hij op geel (30%) na even Angry Birds gedaan te hebben, daarnaast heb ik er vandaag een paar keer mee gebeld, een aantal smsjes, GTalk hele dag aangestaan en er is een beetje mee geinternet en gemaild. Hij begon vanochtend op 80 of 70%.
Ik laad hem op afhankelijk van hoe de batterij is aan het eind van een dag. Is dat 70%, dan gaat hij 's nachts uit en morgen weer gewoon mee. Verder leeg? Opladen.
Ik denk dat hij per week zo'n 4 nachten aan het sap hangt. Is verder natuurlijk afhankelijk van gebruik.
ik kan leven met vastlopers,
Zou ik knoepgek van worden. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de frequentie. Mijne is nog niet vastgelopen sinds ik hem heb, maar eens per maand zou ik er niet zo mee zitten. Eens per dag echter...
ik kan leven met wegvallend wifi ontvangst
Omdat mijn Wifi bereik minder wordt, maar niet weg valt als ik zit te typen kan ik dat ook. Maar de antenne's van het toestel moeten ergens zitten en in het midden was geen plek, daar zit de batterij.
, ik kan zelfs leven met het te makkelijk openklappen van het toestel, maar ik kan niet leven met en speling van 4 mm tussen het toetsenbord en het scherm. Sorry
4 mm

Dat is echt ontzettend veel. Dichtgeklapt komt mijn Z op een halve tot driekwart mm (ik heb er even een liniaal welke t/m halve mm's gaat bijgehouden). Je kunt net tussen base en scherm doorkijken, in de lengterichting natuurlijk.
Jouw toestel is gewoon niet in orde als ik jouw klachten zo zie. En met een slecht toestel kun je nooit een goede ervaring hebben. Als ik jouw klachten had gehad was het apparaat ook al retrun to sender gegaan, want dat is gewoon onacceptabel.
Het is verdorie een apparaat van meer dan 400 euro, dat hoort goed te werken.
[
Voor 13% gewijzigd door
Ultraman op 08-12-2010 00:48
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.