Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mit-46 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:14:
Weergave is bij jou erg laag!
Die is bij mij 86%!!

Ik ga dat toch eens aanpassen.
Wat pas je dan precies aan??

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:02
Ik heb zojuist bij Instellingen -> Beeld de helderheid op +/- 25% gezet ipv op automatisch en ik heb animaties uitgeschakeld (had sowieso geen animaties op mijn scherm maar toch).

Geen idee of het helpt, maar we proberen het.

[ Voor 12% gewijzigd door Mit-46 op 23-11-2010 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Mit-46 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:14:
Weergave is bij jou erg laag!
Die is bij mij 86%!!

Ik ga dat toch eens aanpassen.
Ik denk dat je de verkeerde conclusie trekt uit die foto :)
De weergave die je daar ziet is waarvoor de accu gebruikt is, niet de helderheid van zijn scherm.

Om in dat scherm te komen ga je naar Instellingen -> Over de telefoon -> Accu -> Accugebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Jawel, jij begrijpt mij denk ik verkeerd. Op die foto zie ik dat jouw "weergave" nog niet eens de helf gebruikt van je accu. Bij mij staat die daar dus op 86%. Weergave verbruikt dus 86% van mijn accu.

Bij jou komt dat groene balkje niet eens verder als de E van weergavE.

Ik snap dat niet. :?

Vandaar dat ik nu mijn weergave instellingen maar eens wat naar beneden ben gaan schroeven. Vooralsnog maakt het geen donder uit. :(

[ Voor 46% gewijzigd door Mit-46 op 23-11-2010 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Mit-46 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:17:
Ik heb zojuist bij Instellingen -> Beeld de helderheid op +/- 25% gezet ipv op automatisch en ik heb animaties uitgeschakeld (had sowieso geen animaties op mijn scherm maar toch).

Geen idee of het helpt, maar we proberen het.
Wat is het verschil als je de animaties uitzet? Ik had ze aanstaan en heb ze nu uitgezet en gekeken wat het verschil is. Eerlijk gezegd zie ik niet wat er veranderd is....? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ik heb geen flauw idee!
Ik heb ze uitschakeld onder het mom van "hoe minder, hoe beter." (In dit geval.)

Maar ik zie ook geen verschil. Ik heb nog steeds de ruitenwisser die over mijn scherm heen en weer beweegt zo nu en dan met regedruppel. Dus nog steeds "animaties". Wat er nu precies is uitgeschakeld weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 11:37
Je kan het al zien in het setting menu, met animaties komen schermpjes met een soort fade in tevoorschijn, zonder staan ze gewoon gelijk op je scherm. Denk dat het voor de batterij weinig verschil maakt, het kan je toestel wel sneller maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ah ok.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Mit-46 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:56:
Jawel, jij begrijpt mij denk ik verkeerd. Op die foto zie ik dat jouw "weergave" nog niet eens de helf gebruikt van je accu. Bij mij staat die daar dus op 86%. Weergave verbruikt dus 86% van mijn accu.

Bij jou komt dat groene balkje niet eens verder als de E van weergavE.

Ik snap dat niet. :?

Vandaar dat ik nu mijn weergave instellingen maar eens wat naar beneden ben gaan schroeven. Vooralsnog maakt het geen donder uit. :(
Aha, sorry. Ik ben trouwens niet de poster van die foto ;)
Ik heb net bij mezelf even gekeken, en weergave staat bij mij op 21%, Androidsysteem op 26% en Spraakoproepen 32%. Ik heb niks gedaan met de settings zover.

[ Voor 48% gewijzigd door jeryz op 23-11-2010 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Oh...
Ik haal je inderdaad door de war met de poster van die foto. Maar ook jouw weergave is bijzonder laag vergeleken met de mijne.

Ik ben toch heel benieuwd naar de oorzaak. Het maakt nog al een verschil, 86% of 21%. Een verschil van 2 dagen langer met je batterij doen.... :/

[ Voor 12% gewijzigd door Mit-46 op 23-11-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
Dit is van 14 uur bijna.

Maar het is wel een erg groot verschil inderdaad. Al gebruikte ik m'n telefoon niet veel vandaag, wat gebeld, wat gesmst en wat potjes skipbo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
  • Laatst online: 16-07 12:56
Ik heb dit trucje uitgehaald, het staat op het Desire HD forum, maar je kan het op diverse plekken op het internet vinden.

http://www.google.nl/#scl...+charge+for+another+hour.
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.

Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
Vanmiddag om 12:00 van de oplader gehaald. Het is nu 20:28 en de batterij indicator staat vreemd genoeg nog op 99%.

Wat ik vandaag met de telefoon gedaan heb is niet veel, een Fring gesprekje, een paar Fring berichtjes, 1 kort telefoongesprekje en een paar foto's gemaakt.

Batterijverbruik:

Display - 48%
Cell standby - 17%
Phone idle - 16%
Wifi - 9%
voice calls - 3%
Android System - 3%
com.htc.launcher - 2%
Antivirus free - 2%

Wie heeft dit trucje ook geprobeerd en wat zijn de resultaten?

UPDATE: 23:08
- telefoon gebruik, nog wat internet en foto's met flits
- batterij staat op 87%

UPDATE: 10:45
- de telefoon is nu bijna 23 uur van de oplader.
- batterij staat op 79%

- wifi/3G staat aan, beide goed ontvangst
- Fring op de achtergrond
- helderheid scherm staat op 30%
- auto sync staat aan, (alleen gmail & Calendar en weather)
- HTC sense niet geactiveerd
- Animations - No animations

[ Voor 20% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mau_Maus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 18:01:
[...]

Dan moet jij maar eens even nalezen wat ik heb geschreven.
Ga lekker ergens anders flamen. Ik vraag alleen netjes om onderbouwing van je bewering dat je het zo zeker weet. Zoals je zegt wordt het in het ene artikel genuanceerd en die andere geeft andere resultaten. Ik hoor het liefst van mensen die het zelf hebben vergeleken. Want de iphone 4 van vriend van me haalt de zelfde dag niet vanaf 9 uur ´s ochtends. Dus dacht dat je het misschien zelf ook had vergeleken. Excuse me for asking :S

Modbreak:Aan beide heren: kappen nou en weer lief zijn voor elkaar ... :/

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 23-11-2010 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:14

Kortfragje

......

Weet iemand wat de package com.htc.lockscreen is? Is dat het HTC slide to unlock screen?
Ik heb net een hele berg troep ge-disabled, maar vroeg me toch af wat dat was...

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Lijkt mij inderdaad het lockscreen ;)
Waarmee het scherm dus vergrendeld. Maar dat had je zelf ook vast al bedacht...

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-09 22:14

Kortfragje

......

Jah inderdaad :) Heb Widgetlocker geinstalleerd, dus niet langer nodig ;)

http://www.gjpvanwesten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
HB99 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:35:
Ik heb dit trucje uitgehaald, het staat op het Desire HD forum, maar je kan het op diverse plekken op het internet vinden.

[...]

Vanmiddag om 12:00 van de oplader gehaald. Het is nu 20:28 en de batterij indicator staat vreemd genoeg nog op 99%.

Wat ik vandaag met de telefoon gedaan heb is niet veel, een Fring gesprekje, een paar Fring berichtjes, 1 kort telefoongesprekje en een paar foto's gemaakt.

Batterijverbruik:

Display - 48%
Cell standby - 17%
Phone idle - 16%
Wifi - 9%
voice calls - 3%
Android System - 3%
com.htc.launcher - 2%
Antivirus free - 2%

Wie heeft dit trucje ook geprobeerd en wat zijn de resultaten?
Kende het trucje nog niet, maar ga het zeker uitproberen vannacht :)

Vooral toen ik in één van die links las dat de truc oorspronkelijk van HTC zelf afkomstig is. Ben benieuwd, laat morgen mijn bevindingen weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Sorcerer8472

Mens sana?

@323: je bent en sms't dus veel, maar niet overdreven internetten of gamen etc.?

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-09 04:57

Kingpinda

Citizenship is earned.

Ben wel benieuwd naar dat batterij truukje.. Houd je niet gewoon de telefoon voor de gek? Met vreemde oplaad gebruik? Als je hem helemaal kan ontladen zonder dat hij op 20 procent ofzo uitvalt zou ik dat graag willen horen :)

Als htc dit "truukje" gewoon in de fabriek toe had gepast dan waren een hoop reviewers en klanten behoorlijk geshockeerd over de lange accu duur... maarja ik wacht wel even af op de bevindingen :)

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien de startpost updaten? De prijs is alweer gedaald naar €460,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Kingpinda schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 23:19:
Ben wel benieuwd naar dat batterij truukje.. Houd je niet gewoon de telefoon voor de gek? Met vreemde oplaad gebruik? Als je hem helemaal kan ontladen zonder dat hij op 20 procent ofzo uitvalt zou ik dat graag willen horen :)

Als htc dit "truukje" gewoon in de fabriek toe had gepast dan waren een hoop reviewers en klanten behoorlijk geshockeerd over de lange accu duur... maarja ik wacht wel even af op de bevindingen :)
12:00 - 23:30 batterij staat nu op 86%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joko56
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01-2021
Zijn er mensen die de desire z thuis via wifi met het netwerk verbinden en die ook het probleem hebben dat als er met het keyboard naar beneden gewerkt wordt de verbinding vervalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Nee, geen last van. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HB99 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:35:

[...]

Batterij truck ken ik niet, maar ik heb wel na een paar dagen een andere batterij gekocht met op papier een hogere capaciteit. Ik haal nu makkelijk een hele dag van 7:30 tot ongeveer 23:00. Data staat aan en zodra ik thuis kom gaat WiFi ook aan vanaf ongeveer 18:00. Voor mij gevoel zeker langer dan met de originele batterij die een capaciteit heeft van 1300mAh terwijl de replacement 2200mAh heeft (op papier). 2200mAh zal hij zeker niet hebben, maar 1800mAh is vrij normaal.

Ik heb een widget 'Battery Monitor' en 'Battery Graph' om mijn batterij verbruik in de gaten te houden. Iemand anders een betere app/widget?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Over al die posts hierboven mbt de percentages energieverbruik:

Is het niet gewoon zo dat die cijfers een momentopname zijn van het verbruik, in percentages van 't geheel? Dus niet dat het scherm bv 86% van de totale acculading gebruikt op dat moment, maar dat er bv (fictief getal) 20% gebruikt wordt, waarvan 86% door 't scherm? Dus in feite, in dit voorbeeld, 86% van 20% is 17,2% gebruikt door 't scherm.

Of zie ik 't nu compleet verkeerd?

Edit:
@hierboven: waar heb je die gehaald? Klinkt wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Bra-Jo op 24-11-2010 09:16 ]

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik kan me niet druk maken om het energieverbruik: 's-nachts ligt de Z meestal aan de oplader en overdag wil ik hem (op het werk) ook wel eens bijladen. Dat veel bijladen wat slechter is voor de batterij: ach, dan koop ik over een jaar ofzo wel weer een nieuwe batterij. :Y)

Ik ben met LauncherPro bezig geweest, helaas vind ik dat toch nog geen leuke tool en ben ik weer terug naar de standaard HTC Sense gegaan. Als ik de Z kantel dan is LauncherPro van slag, kantel ik weer terug dan is hij nog verder van slag. Wel ben ik erg blij met alles wat je kunt customizen, na jarenlang Symbian te hebben gebruikt gaat er een wereld voor mij open. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Brabo-Joossie schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:15:

Is het niet gewoon zo dat die cijfers een momentopname zijn van het verbruik, in percentages van 't geheel? Dus niet dat het scherm bv 86% van de totale acculading gebruikt op dat moment, maar dat er bv (fictief getal) 20% gebruikt wordt, waarvan 86% door 't scherm? Dus in feite, in dit voorbeeld, 86% van 20% is 17,2% gebruikt door 't scherm.

Edit:
Ik heb geen idee hoe het precies werkt. Wat jij zegt zou best kunnen, maar dan nog verbruikt het beeld dan erg veel vergeleken met de rest. Bij mij in ieder geval (87%).

Ik heb nu wel gister mijn beeldschermhelderheid op iets minder dan ongeveer een kwart gezet (best donker!) en vannacht +/- 6 uurtjes op vliegtuigmodus aan gehad en de batterij is vanaf +/- 01:30 uur t/m nu (09:37) 5% minder geworden.

Dat ziet er goed uit!

Weergave is bij mij niet 23%!!!!!! Dat was gisteren nog met de standaardhelderheidinstelling in de 87%!!!!!!

Nu is me telefoon niet helemaal opgeladen gisteren dus een goede test kan ik nog niet doen, maar morgen heb ik een beter beeld in hoeverre dit helpt.

[ Voor 41% gewijzigd door Mit-46 op 24-11-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:06

Inderdaad, volgens mij is er nogal wat onduidelijkheid over het batterij scherm.

Ik zie het zo: bovenaan het scherm staat de tijd sinds de laatste keer dat het toestel aan de lader heeft gehangen. Sinds die tijd is er energie van de batterij verbruikt, waarvan x% voor het scherm, x% procent voor gesprekken, etc.

Dus het hoeft helemaal niets te betekenen dat je scherm percentage 85% is. Als je namelijk bijna geen gesprekken voert of data verstuurd, zal het meerendeel van je verbruikte stroom naar het scherm gaan. Maar dat betekent niet automatisch dat het scherm je batterij snel leeg trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Edit:
Ik woon en werk momenteel nu in China en heb die batterij hier in een computer mall gekocht. Je kan ook op eBay zoeken. Bij gebrek aan batterijen specifiek voor de Desire Z heb ik een Touch Pro2 / EVO4 batterij gekocht en 2 nokjes weggewerkt om hem passend te maken voor de DZ. Op XDA zijn heel veel ervaringen te vinden.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een Mugen batterij, op twitter roepen ze dat er over een week een sale is dus wellicht interessant om daar op te wachten.

Ben zelf nu met het 1e uur uit laden bezig van het batterij verhaal van HTC, ben benieuwd of het effect gaat hebben. Bij XDA waren de resultaten wisselend zo te lezen. Gister heb ik net het eind van de dag niet gehaald met matig gebruik, valt met toch wel een beetje tegen na zo'n 4 cycles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
To also help with Battery Life you can do these steps exactly:

1) Turn your device ON and Charge the device for 8 hours or more
2) Unplug the device and Turn the phone OFF and charge for 1 hour
3) Unplug the device Turn ON wait 2 minutes and Turn OFF and charge for another hour.

Your battery life should almost double, we have tested this on our devices and other agents have seen a major difference as well
UPDATE: 10:52
- batterij staat op 79%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Dat is een mooi resultaat!

Ook maar eens proberen morgen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Mit-46 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:58:
Dat is een mooi resultaat!

Ook maar eens proberen morgen dus. :)
Bij het 2 x 1 uur opladen (telefoon uit) Fast boot natuurlijk wel uitzetten.

Menu > Settings > Applications > Fast boot

[ Voor 7% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Ok bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
  • Laatst online: 28-08 13:54
HB99 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:52:
[...]

UPDATE: 10:52
- batterij staat op 79%

Als je dit trukje wilt uitproberen, moet je telefoon dan helemaal leeg zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
disturbedmind schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:15:
[...]

Als je dit trukje wilt uitproberen, moet je telefoon dan helemaal leeg zijn?
Wat ik gedaan heb is wachten totdat de batterij-indicator rood is, voordat ik hem 8 uur aan de oplader heb gehangen. De zaklamp aanzetten, filmpje afspelen met brightness op 100%, ........

[ Voor 9% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
HB99 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:19:
[...]

Wat ik gedaan heb is wachten totdat de batterij-indicator rood is, voordat ik hem 8 uur aan de oplader heb gehangen. De zaklamp aanzetten, filmpje afspelen met brightness op 100%, ........
Oke bedankt, dan ga ik hem ook even overbelasten tot mijn batterij indicator rood word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Met brightness op 100% en youtube haal ik ook altijd mijn batterij leeg.
Werkt heel goed.

Weergave staat bij mij vooralsnog op 27%. Dit was gisteren 87%!!

De telefoon staat nu ongeveer 10 uur aan, waarvan die 6 uur in Vliegtuigmodus heeft gestaan en heeft 14% verbruikt.
Het verschil met gisteren is de brightness/beeldschermhelderheid die ik van Automatisch naar +/- een kwart heb veranderd.

Opzicht niet verkeerd als ik dit doorbereken. 20 uur zou dus 28% verbruikt hebben en 40 uur dus 56%. Dan zou die dus na bijna 2 dagen ongeveer de helft verbruikt hebben.
Dan heb ik dus 44% over voor intensief gebruik in die 2 dagen. Opzicht niet verkeerd. Gebruik ik de telefoon niet intensief dan zou ik misschien een 3e dag redden. (Puur theoretisch is dit!)

Even een goede test starten vandaag met een volle accu en dan waarschijnlijk ook eens dat trucje toepassen.

Ik heb in ieder geval het idee dat de beeldschermhelderheid een hoop uitmaakt!

[ Voor 5% gewijzigd door Mit-46 op 24-11-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

kiddyl schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:53:
[...]

Ik woon en werk momenteel nu in China en heb die batterij hier in een computer mall gekocht. Je kan ook op eBay zoeken. Bij gebrek aan batterijen specifiek voor de Desire Z heb ik een Touch Pro2 / EVO4 batterij gekocht en 2 nokjes weggewerkt om hem passend te maken voor de DZ. Op XDA zijn heel veel ervaringen te vinden.
KvdnBerg schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:17:
Voor degenen die geinteresseerd zijn in een Mugen batterij, op twitter roepen ze dat er over een week een sale is dus wellicht interessant om daar op te wachten.
Tnx voor de info allebei. :)
Heb net een mail gehad van m'n leverancier, blijkbaar is de accu van m'n gsm defect en die gaan ze nu dus vervangen. Niet echt bemoedigend, in combinatie met de verhalen over de matige performance die hier gemeld wordt.

Ik ga (straks met m'n nieuwe accu) dat oplaad-trucje ook eens uithalen. Als 't niet voldoende helpt, bestel ik ook een zwaardere (al dan niet Mugen).

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Voor de arua gebruikers die ook last hebben van een klapperende GPS, ik heb net bericht van de support afdeling. Ze zijn van de bug op de hoogte en er wordt aan gewerkt.
Ze raden aan tot die tijd assisted GPS uit te zetten.

[edit]
In de stock rom lijkt de optie om dit aan te passen niet te zitten.
Dat wordt dus afwachten tot de bug gefixt is.

[ Voor 22% gewijzigd door rajackar op 24-11-2010 12:33 ]

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Na 24 uur testen moet ik mijn batterij-testje afbreken, de telefoon gaat retour (omruil) wegens een vreemd geluid van mijn hinge. Een soort springveer geluid als ik hem open doe (tjing, tjing :) , hoe moet je het anders omschrijven?). Daarnaast kraakt mijn P toets best wel erg.

Even een samenvatting:

1. Gebruik de telefoon een paar dagen (10 dagen).
2. Zet Fast Boot uit (Menu > Settings > Applications > Fast boot).
3. Laat de batterij leeglopen.
4. Laat/zet de telefoon aan en laad de telefoon minstens 8 uur op, aan de 220V oplader, niet aan je USB poort van je computer.
5. Haal de telefoon van de oplader, doe de telefoon uit en laad de telefoon daarna nog een uur op.
6. Haal de telefoon weer van de oplader, zet de telefoon aan, wacht 2 minuten, zet de telefoon weer uit en laad de telefoon nogmaals een uur op.
7. Haal de telefoon van de oplader af, zet de telefoon aan en zet Fast boot weer aan.

Mijn test instellingen:
- wifi/3G staat constant aan, beide goed ontvangst
- auto sync staat aan, (alleen gmail & Calendar en Weather)
- HTC sense is niet geactiveerd
- Locations settings: Use Wireless networks - aan
- Locations settings: Use GPS Satellites - uit
- Bluetooth - uit

Gebruik:
- een paar telefoongesprekjes
- een paar keer de internet browser gebruikt
- email
- een paar foto's gemaakt
- een applicatie geïnstalleerd
- etc etc, in het algemeen licht/matig gebruik.

Batterij-indicatie:
- 12:00 van de oplader afgehaald
- 23:08 87% 11 uur later
- 10:45 79% 23 uur later
- 13:15 76% 25 uur later
- 14:00 67% 26 uur later (15 minuten Angry Birds gespeeld)

[ Voor 5% gewijzigd door HB99 op 27-11-2010 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-09 11:31
HB99 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:12:
Na 24 uur testen moet ik mijn testje afbreken, de telefoon gaat retour (omruil) wegens een vreemd geluid van mijn hinge.
...
Dara heeft die van mij ook last van. Dacht eerst dat het ene geluidsinstelling was, maar bij alle geluid uit hoorde ik het nog steeds. Heb toen mijn oor tegen de achterkant gelegd en de telefoon opengeklapt en toen hoorde ik duidelijk dat het een veertje is inderdaad. Het lijkt mij normaal te zijn en ik stoor me er inmiddels niet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

Mijn batterijverbruik:
Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5123/5204069458_24053cf242.jpg
snap20101124_121619 by Jivebunny_NL, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4113/5204073802_94267cddc3.jpg
snap20101124_122522 by Jivebunny_NL, on Flickr
Joen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:21:
[...]

Dara heeft die van mij ook last van. Dacht eerst dat het ene geluidsinstelling was, maar bij alle geluid uit hoorde ik het nog steeds. Heb toen mijn oor tegen de achterkant gelegd en de telefoon opengeklapt en toen hoorde ik duidelijk dat het een veertje is inderdaad. Het lijkt mij normaal te zijn en ik stoor me er inmiddels niet meer aan.
Dat heb ik ook. Stoor me er ook niet meer aan.

Quick System Info maar eens geraadpleegd:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5248/5203483879_71dba1d34f.jpg
snap20101124_123149 by Jivebunny_NL, on Flickr

Batterijverbruik sinds aanschaf. Wat je ziet is de tijd die het proces aan de batterij heeft zitten slurpen, helaas niet hoeveel juice er is gebruikt door.

[ Voor 79% gewijzigd door Jivebunny op 24-11-2010 12:36 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disturbedmind
Jivebunny schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:24:
Mijn batterijverbruik:
[afbeelding]
snap20101124_121619 by Jivebunny_NL, on Flickr

[afbeelding]
snap20101124_122522 by Jivebunny_NL, on Flickr

[...]

Dat heb ik ook. Stoor me er ook niet meer aan.

Quick System Info maar eens geraadpleegd:

[afbeelding]
snap20101124_123149 by Jivebunny_NL, on Flickr

Batterijverbruik sinds aanschaf. Wat je ziet is de tijd die het proces aan de batterij heeft zitten slurpen, helaas niet hoeveel juice er is gebruikt door.
Ik heb mijn helderheid ook echt heel laag (bijna uit) en toch zegt die van mij nog bij weergave 70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Joen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:21:
[...]

Nu heb ik nog omruilgarantie, als ik ervoor kies deze telefoon te houden en mij later nog bedenk dat het mij toch stoort, het kapot gaat of losschiet, dan moet ik hem ter reparatie aanbieden en dat kan zo'n 5 weken tijd inbeslag nemen. Daar heb ik geen zin in. (Ik spreek uit ervaring, mijn Nokia N900 en die van mijn vriendin ook, zijn beide 4 x retour gegaan dit jaar, daarna pas hebben we een nieuw toestel gekregen de Desire Z / Desire HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Mijn Z maakt absoluut niet zo'n geluid bij het openklappen. Lijkt me toch iets vreemds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Esuzu schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 11:01:
Link Het zou ook kunnen dat dit wat anders is.. Zoals gezegd heb ik er niet erg veel verstand van! :X Ik ben er wel in geslaagd root en S-OFF te verkrijgen :D
Dit is een pure performance boost kernel. T.o.v. batterijduur(winst) behaal je hier in ieder geval geen voordeel mee. Hij is ook trouwens net klaar, en in ieder geval erg buggy met custom roms (op stock weet ik niet hoe die reageert)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

Om nog even na een aantal uur terug te komen op mijn accu-gebruik:

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5250/5204336116_8f076ed90e.jpg
snap20101124_150951 by Jivebunny_NL, on Flickr

Afbeeldingslocatie: http://farm6.static.flickr.com/5165/5204336056_11f4835f88_m.jpg
snap20101124_151011 by Jivebunny_NL, on Flickr

Ik zit op 2g, push mail is nog steeds vrijwel instantly, whatsapp reageert bij mijn weten naar behoren, behalve als je met dikke attachments gaat klooien. Als ik wil surfen zet ik 3g even aan via een widget, voor in ieder geval wat snellere datasnelheden. Ik gebruik sweet dreams om 's nachts alle verbindingen uit te gooien. Wifi@home om op bepaalde locaties Wifi aan te hebben en automatisch weer uit te laten zetten. Daarnaast sync ik met gmail, exchange, twitter, facebook, weer, en nog een hoop toelie.
edit:
Was nog vergeten te melden dat ik mijn cpu downclock bij scherm uit naar 245 mhz, en 1,4 ghz met scherm aan. Denk dat dat ook enorm helpt :)

Denk dat het goed leefbaar is zo. 7% op 6 uur = 28% per dag. Zou ik nog 3 dagen mee moeten halen ook... als ik niet teveel game.

[ Voor 5% gewijzigd door Jivebunny op 24-11-2010 15:37 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
CPU terugklokken gebeurd in Froyo automatisch, dus daar zou ik zeker niet mee klooien, dat kost alleen maar extra batterij!!

(Net zoals taskkilling / memorybeheer, daar zijn ook nog heel veel apps voor te vinden, maar beter laat je het OS dat zelf beheren..!)

De volumetoetsen aan de zijkant zijn overigens niet los te koppelen van het ringer volume en de vibrate functie kan ALLEEN aan als het ringer volume uit is... wat mij betreft een flinke misser in de software!!
quote: HTC tech support
Helaas is deze functie op deze telefoon niet beschikbaar. De toetsen aan de linker kant zijn volume gerelateerd en het kan niet veranderd worden.
quote: HTC tech support
Deze telefoon kan allen trillen als de
ringtone volume uit is. Zodra u de ringtone volume aanzet, gaat
de trilfunctie uit.
Het is dus niet mogelijk of ze alle bij aan te zetten.
Lekker taalgebruik ook....

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Mijn telefoon trilt met beltoon. Begrijp ik je verkeerd of klopt het niet wat daar staat?

(Net getest voor de zekerheid.)

Sterker nog, mijn telefoon trilt met alles. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Mit-46 op 24-11-2010 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26
Dat batterijlaadtruukje heeft bij mij niet geholpen. Vergelijkbaar gebruik (intensief met bluetooth en Angry Birds) als gisteren en nu is de accu ook leeg na 3 uur 10 minuten (ten opzichte van 3 uur 20 minuten gisteren).

Ik denk het enige wat het doet is het circuit in de war schoppen die de accu in de gaten houdt. Het zorgt in ieder geval niet op één of andere magische manier voor meer accucapaciteit. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Jaap-Jan op 24-11-2010 17:26 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mit-46
Je zit dan 3 uur en 10 minuten Angry Birds te spelen?

Dan vind ik het niet meer als logisch dat die zo leeg is . . . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Zit er op de Desire Z dan niet de optie bij 'menu', 'instellingen', 'geluid' en dan 'Trillen'? Staat onder 'Trillen bij oproepen en meldingen'.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KvdnBerg
Zit nu zelf na 7.5 uur op 83% met wifi aan, email checken op 5 minuten, wat internetten en een beetje angry birds dus hier lijkt het wel wat effect te hebben gehad. Wel sinds gisteravond de brightness wat teruggezet (stond al niet op auto, nu 9%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Niet online

Jivebunny

S0epkip schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:52:
CPU terugklokken gebeurd in Froyo automatisch, dus daar zou ik zeker niet mee klooien, dat kost alleen maar extra batterij!!

(Net zoals taskkilling / memorybeheer, daar zijn ook nog heel veel apps voor te vinden, maar beter laat je het OS dat zelf beheren..!)
Klopt, maar heb een andere kernel, daarnaast kan ik niet overclocken zonder die kernel, dus voor mij gaat dat niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastian
  • Niet online
Om 10:20 uur heb ik de batterijtruuk afgerond. Met slechts een minuutje browsen en wat door de pagina's bladeren had ik rond 15:30 uur nog steeds 100%.

Daarna wat intensiever met de telefoon bezig geweest en sindsdien is het wel wat harder gegaan; zit nu, na 9,5 uur, op 70%.

Ben niet ontevreden tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Update over mijn stof onder het scherm probleem.

Coolblue heeft mij direct doorgestuurd naar htc support die vervolgens erg verbaasd waren dat ik niet door voolblue geholpen wordt aangezien de telefoon nog geen twee weken in mijn bezit is.
Dit vind ik persoonlijk ook erg vreemd.
Bij HTC is de call direct geëscalleerd en kan ik foto's gaan mailen.
Ik hoop maar dat het snel opgelost wordt.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We kunnen beter de topictitel veranderen naar HTC Desire Z Battery Topic. Het is een smartphone dus verwacht een 3 dagen te doen met je tel. Neem je lader mee naar school, werk where ever! Zo groot is hij niet.

Iemand nog goeie apps voor de DZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 24 november 2010 @ 20:23:
Update over mijn stof onder het scherm probleem.

Coolblue heeft mij direct doorgestuurd naar htc support die vervolgens erg verbaasd waren dat ik niet door voolblue geholpen wordt aangezien de telefoon nog geen twee weken in mijn bezit is.
Dit vind ik persoonlijk ook erg vreemd.
Bij HTC is de call direct geëscalleerd en kan ik foto's gaan mailen.
Ik hoop maar dat het snel opgelost wordt.
Ik snap niet waarom mensen zoiets pikken? Ik heb een koopovereenkomst met Coolblue en niet met HTC! Ze duwen het zaakje weg want zo kost het hun minder moeite. Ik zou het er echt niet bij laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Je hebt gelijk dat het hier niet alleen over de batterij zou moeten gaan, maar dat is nu eenmaal wel een gebruikservaring met het toestel en het is blijkbaar wat de gebruikers bezighoudt.

Voor Android apps is een apart topic dus dat hoort hier in ieder geval niet thuis.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Ik snap niet waarom mensen zoiets pikken? Ik heb een koopovereenkomst met Coolblue en niet met HTC! Ze duwen het zaakje weg want zo kost het hun minder moeite. Ik zou het er echt niet bij laten liggen.
Ik ben het geheel met je eens, je hebt een product van Euro 500 in handen. Dat ding behoort gewoon perfect te zijn. Maar veel mensen weten helaas niet wat hun rechten zijn als consument, of gaan simpel weg te snel accoord met de voorgestelde oplossing van de winkel.

Een winkelier kan er niets aan doen dat sommige producten problemen hebben, het blijft massaproductie, maar ze zijn wel verantwoordelijk voor de afhandeling van de garantie het eerste jaar.

Ik heb ook zeer slechte ervaring met de garantie afhandeling van de PDAshop / Coolblue. Pas na dreigen met naar de geschillencommissie te stappen en de zaak uiteindelijk bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie neergelegd te hebben, heb ik een nieuw vervangend toestel gekregen. Ze wilden mij afschepen met een refurbished toestel en daar was ik het niet mee eens. Gewoon niet pikken, zoals je al schreef.

consuwijzer.nl eens doorlezen en contact opnemen met thuiswinkel.org als je niet precies weet wat je rechten zijn.
We kunnen beter de topictitel veranderen naar HTC Desire Z Battery Topic. Het is een smartphone dus verwacht een 3 dagen te doen met je tel. Neem je lader mee naar school, werk where ever! Zo groot is hij niet.

Iemand nog goeie apps voor de DZ?
Voor Android Apps is er een apart forum:

http://gathering.tweakers...ist_messages/1429888/last

s0epkip je was me voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoefniks
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-01-2022
Ben nu al 2 weken in het bezit van dit geweldige toestel. Ik heb het aangeschaft bij Belcompany in Malden. Ik kan mijn toestel niet registreren. Niet middels het serienummer en niet middels mijn i-meinummer. Ik ben al 2 weken bezig met de helpdesk van HTC, heb al diverse mail gehad, heb zelfs al een foto gemaakt van het serienummer in het toestel en verstuurd naar de helpdesk maar men komt er niet uit. Ik kan het ook niet aanmelden bij HTCsense omdat ook daar mijn toestel niet wordt herkend. De helpdesk heeft al een "Escalatie" aangemaakt voor mij en het probleem doorgezet. Vandaag kreeg ik het advies het toestel terug te brengen naar Belcompy. Mogelijk dat ze hem daar wilden omruilen. Heb maar terug gemailed dat als dat een oplossing is HTC dat dan maar moet regelen voor mij. Belcompany ziet me al aankomen. Kent iemand dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 06:31
hoefniks schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:09:
Ben nu al 2 weken in het bezit van dit geweldige toestel. Ik heb het aangeschaft bij Belcompany in Malden. Ik kan mijn toestel niet registreren. Niet middels het serienummer en niet middels mijn i-meinummer. Ik ben al 2 weken bezig met de helpdesk van HTC, heb al diverse mail gehad, heb zelfs al een foto gemaakt van het serienummer in het toestel en verstuurd naar de helpdesk maar men komt er niet uit. Ik kan het ook niet aanmelden bij HTCsense omdat ook daar mijn toestel niet wordt herkend. De helpdesk heeft al een "Escalatie" aangemaakt voor mij en het probleem doorgezet. Vandaag kreeg ik het advies het toestel terug te brengen naar Belcompy. Mogelijk dat ze hem daar wilden omruilen. Heb maar terug gemailed dat als dat een oplossing is HTC dat dan maar moet regelen voor mij. Belcompany ziet me al aankomen. Kent iemand dit probleem? :?
Registreren op de htc website kan ik ook niet.. HTC Sense werkt wel.

Ik ben wel nieuwsgierig over het batterij probleem. Ik zou bijna denken dat het aan HTCSense.com ligt namelijk.. Zo uit wat losse tests namelijk..

Zouden jullie even kunnen melden:
- Werkt je accu langer dan 1 dag of ben je blij dat hij de avond haalt?
- Ben je aangemeld (+ verbonden) met HTCSense.com?

Het stukje "push" omzetten naar 2 uur scheelde namelijk al behoorlijk in batterijduur hier.. en ik krijg gewoon het idee dat dat de reden is dat de batterij zo snel leeggaat.. al die info die naar de HTC Website gaat.. ik sms/bel best wel veel.. dus als hij synchroniseert.. gaat er ook een hoop data heen.. als dat al het enige is wat er verstuurd wordt..

[ Voor 24% gewijzigd door Boyd op 24-11-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
hoefniks schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:09:
Belcompany heeft het product aan jou verkocht, je hebt een overeenkomst met Belcompany en niet met HTC. Belcompany is er voor verantwoordelijk dat jij een product in handen hebt waarmee je kan doen wat zij zeggen dat je ermee kan doen.

Zie consuwijzer.nl http://www.consuwijzer.nl..._een_ondeugdelijk_product

Wanneer is een product niet goed?

* Als het niet compleet is.
* Als het beschadigd is.
* Als het kapot is, of het niet goed doet.
* Als u er niet mee kunt doen, wat de verkoper gezegd heeft.

Gebruik maken van HTC sense is zelfs iets waarmee geadverteerd wordt. Als dit niet lukt, moet Belcompany het oplossen, niet HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
[quote]Gamepie56 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:17:
[...]
Bij "normaal" gebruik haal ik makkelijk een dag. Zie mijn berichtjes over het batterij-trucje.

Ik maak geen gebruik van HTCSense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoDiBosso
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 21:34
Goedenavond,

Ik heb vandaag ook mijn Desire Z binnengekregen. Prachtig toestel, ik heb alleen 1 groot probleem, en wel het volgende:
Bij ''moeilijke'' dingen voor het scherm (lees, overgangen van schaduw naar licht in een foto, tekst op bewegende achtergrond, bewegende achtergronden in het algemeen, randen en plooien van shirts op foto's en dat soort dingen) worden de randjes (de plooien dus, of de kleurovergangen enz) een paar pixels paars/roze en een paar pixels grijs. Dit randje is ongeveer 6 pixels dik, en verpest het plezier van de Desire behoorlijk.

Wat kan dit zijn? Hebben andere mensen hier ook last van? En krijg ik een nieuw toestel als ik terug ga naar de winkel?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want dit is toch een grote smet op dit prachtige toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
StefanoDiBosso schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:40:
Goedenavond,

Ik heb vandaag ook mijn Desire Z binnengekregen. Prachtig toestel, ik heb alleen 1 groot probleem, en wel het volgende:
Bij ''moeilijke'' dingen voor het scherm (lees, overgangen van schaduw naar licht in een foto, tekst op bewegende achtergrond, bewegende achtergronden in het algemeen, randen en plooien van shirts op foto's en dat soort dingen) worden de randjes (de plooien dus, of de kleurovergangen enz) een paar pixels paars/roze en een paar pixels grijs. Dit randje is ongeveer 6 pixels dik, en verpest het plezier van de Desire behoorlijk.

Wat kan dit zijn? Hebben andere mensen hier ook last van? En krijg ik een nieuw toestel als ik terug ga naar de winkel?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen, want dit is toch een grote smet op dit prachtige toestel..
Niet te lang over nadenken, gewoon teruggaan naar de winkel, omruilgarantie toepassen. DOA

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dead_on_arrival

...... De koper heeft dan recht op een ander exemplaar en hoeft geen genoegen te nemen met reparatie ......

[ Voor 7% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb de Z en de HD eindelijk in mijn handen gehad. Do want! Ik kan het alleen niet aan mijzelf verantwoorden om 250 euro extra uit te geven voor een toetsenbordje en een betere camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:48:
Nou, ik heb de Z en de HD eindelijk in mijn handen gehad. Do want! Ik kan het alleen niet aan mijzelf verantwoorden om 250 euro extra uit te geven voor een toetsenbordje en een betere camera.
Dan even een paar maandjes wachten en hopen dat ze goedkoper op Marktplaats komen te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]RLHSniper schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
[...]
Ik zou even contact met ze opnemen, je batterij lijkt inderdaad niet goed te zijn. Ik verwacht niet dat ze moeilijk doen met omruilen voor een andere als je deze problemen voorlegd. Hou ons op de hoogte!
[/quote]

Na aanhoudende problemen met mn batterij, die overigens meer mensen hier blijkbaar ondervinden, heb ik mn Desire Z teruggestuurd. CoolBlue heeft de zending vandaag ontvangen en dezelfde dag nog een nieuwe naar me verstuurd. Uitstekende service, thanks CoolBlue!

Nu hopen dat ik een batterij krijg waar ik wel gedurende 1 werkdag mee aan de slag kan. :P Was verder zeer tevreden met de Desire Z...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Als ik naar Instellingen > Over de Telefoon > Accu ga zie ik daar staan Bedrijfstijd en Stanby-tijd, weet iemand wat deze twee betekenen? De bedrijfstijd staat bij mij momenteel op 28 uur, maar mijn telefoon staat veel minder lang aan dan dat. De standyby-tijd staat op ongeveer 10 uur (dat is dan weer korter dan de tijd dat het toestel aan staat).

Mijn schermhelderheid heeft de hele dag op 35% gestaan. Als ik nu naar accuverbruik ga zie ik daar alsnog dat "weergave" 72% van mijn batterij verbruikt! :o

[ Voor 18% gewijzigd door monnick op 24-11-2010 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanoDiBosso
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-09 21:34
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:24:
Na aanhoudende problemen met mn batterij, die overigens meer mensen hier blijkbaar ondervinden, heb ik mn Desire Z teruggestuurd. CoolBlue heeft de zending vandaag ontvangen en dezelfde dag nog een nieuwe naar me verstuurd. Uitstekende service, thanks CoolBlue!
Hopen dat de service bij de BelCompany net zo goed/snel is ivm m'n schermproblemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
monnick schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:27:
Als ik naar Instellingen > Over de Telefoon > Accu ga zie ik daar staan Bedrijfstijd en Stanby-tijd, weet iemand wat deze twee betekenen? De bedrijfstijd staat bij mij momenteel op 28 uur, maar mijn telefoon staat veel minder lang aan dan dat. De standyby-tijd staat op ongeveer 10 uur (dat is dan weer korter dan de tijd dat het toestel aan staat).

Mijn schermhelderheid heeft de hele dag op 35% gestaan. Als ik nu naar accuverbruik ga zie ik daar alsnog dat "weergave" 72% van mijn batterij verbruikt! :o
Up time: de tijd sinds je laatste (re)start
awake time: de tijd dat je je telefoon, sinds de laatste (re)start echt gebruikt hebt

Ze hebben awake time vertaald naar stand-bytijd, hmmmm vreemde vertaling!

http://www.nimdae.com/?p=396

[ Voor 6% gewijzigd door HB99 op 24-11-2010 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HB99 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:51:
Dan even een paar maandjes wachten en hopen dat ze goedkoper op Marktplaats komen te staan.
Ik denk niet dat 'ie heel snel onder de 250 gaan komen, eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
  • Laatst online: 22-09 20:26
Gamepie56 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:17:
[...]

Registreren op de htc website kan ik ook niet.. HTC Sense werkt wel.

Ik ben wel nieuwsgierig over het batterij probleem. Ik zou bijna denken dat het aan HTCSense.com ligt namelijk.. Zo uit wat losse tests namelijk..

Het stukje "push" omzetten naar 2 uur scheelde namelijk al behoorlijk in batterijduur hier.. en ik krijg gewoon het idee dat dat de reden is dat de batterij zo snel leeggaat.. al die info die naar de HTC Website gaat.. ik sms/bel best wel veel.. dus als hij synchroniseert.. gaat er ook een hoop data heen.. als dat al het enige is wat er verstuurd wordt..
Ja ik ga het ook een dag eens uitzetten en dan de foon normaal gebruiken.
Het lijkt erop dat iedereen die 2+ dagen haalt met een volle batterij geen gebruik maakt van HTC Sense sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HB99
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:54:
[...]

Ik denk niet dat 'ie heel snel onder de 250 gaan komen, eerlijk gezegd.
De N900 is nu ook op marktplaats te koop voor euro 250, als je een early adopter bent, betaal je altijd de hoofdprijs. Of gewoon wachten totdat je toe bent aan een contractsvernieuwing. Maar dit is allemaal een beetje off topic

http://gathering.tweakers...ist_messages/1426748/last

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26
Mit-46 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:08:
Je zit dan 3 uur en 10 minuten Angry Birds te spelen?

Dan vind ik het niet meer als logisch dat die zo leeg is . . . . .
Met Bluetooth aan die A2DP streamt. ;)

Maar het ging me ook niet om de absolute getallen. Ik had mijn accu opgeladen zoals eerder in het topic werd genoemd, maar het gaf geen significante verbetering van de batterijduur.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• Boyd
  • Laatst online: 22-09 06:31
Ik zie dat ik allemaal krasjes op het batterijklepje heb... jullie ook?

Gewoon van het op de tafel leggen, eventueel naar me toetrekken, etc..

Verwijderd

HB99 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:13:
De N900 is nu ook op marktplaats te koop voor euro 250, als je een early adopter bent, betaal je altijd de hoofdprijs. Of gewoon wachten totdat je toe bent aan een contractsvernieuwing. Maar dit is allemaal een beetje off topic
Ik was juist een paar maanden geleden toe aan een contractsvernieuwing, maar daar heb ik bewust even mee gewacht. Met een net contract is het verschil uiteindelijk alsnog 250 euro meer ten opzichte van een abonnement met een touchscreentelefoon, alles bij elkaar gerekend over twee jaar.

Het verschil is nog groter als je uitgaat van een los toestel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2010 11:42 ]

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:53
Ik heb op mijn Desire-Z de volgende instellingen bij Accounts & synchroniseren:

Achtergrondgegevens --> aangevinkt
Auto Sync --> aangevinkt

Aandelen --> uit
Google --> synchroniseren van Contacten, Gmail en Agenda
HTC Sense --> alles uitgevinkt
Nieuws --> nieuws synchroniseren uit, updaten bij openen aan
Twitter voor HTC Sense --> alles aangevinkt, Updaterooster op elk uur.
Weer --> Updatefrequentie elke 6 uur en synchroniseren aan

Op m'n werk staat de hele dag Wifi aan. Thuis heb ik ook Wifi aan. 's Nachts tijdens het slapen zet ik de 'Z' uit (slaapstand).

Hiermee kan ik met normaal telefoon gebruik (regelmatig Gmail checken, af en toe een Tweet plaatsen, een spelletje tussendoor spelen, wat uitproberen in Android Market) toch wel 2 werkdagen op één volle acculading halen.

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23-09 14:52

Comgenie

Soms heb je dat

Ik heb dit toestel sinds kort ook, en ben er heel tevreden over :). Een waardige opvolger voor mijn G1. Ik heb zelf nog niet echt veel gemerkt van de batterij. Hij kan makkelijk een dag vol met navigeren/muziek luisteren/gamen/twitter/surfen aan.

No animals were harmed in the making of this comment.

• Frag1le
Frag1le schreef op woensdag 24 november 2010 @ 23:01:
[...]

Ja ik ga het ook een dag eens uitzetten en dan de foon normaal gebruiken.
Het lijkt erop dat iedereen die 2+ dagen haalt met een volle batterij geen gebruik maakt van HTC Sense sync.
wifi: off
3g: aan
gmail sync: aan
weather: aan (3 hour sync)
scherm helderheid: ± 20%
HTC sense sync: uit
Sense animations: uit

Verbruik wordt bijgehouden door Battery Indicator, deze kan het accu niveau procentueel weergeven (best wel lelijk programmatje, gaat er binnenkort ook vanaf maar deze monitort het nu eenmaal al een paar dagen)

25-11
7:30 100% - van t prik af

13:54 100% - na 2 smsjes en 3 (korte) emailtjes en nog een paar keer het scherm aan gehad te hebben nog steeds 100% dit was alle vorige dagen zeker al -15~20% rond dit tijdstip met HTC Sense sync aan op push stand. In het gebruiks grafiekje is dus al sinds vanochtend geen daling waar te nemen. Ik ben onder de indruk!

22:03 81% - na een dozijn smsjes, 2 korte telefoon gesprekken, een dozijn gmail mailtjes en met de hyves app wat www's gelezen te hebben heb ik nog serieus 81% over! Gisteren na een soort zelfde gebruik stond deze zeker al op 20% accuduur over met HTC Sense sync aan.

26-11
8:30 58% - een nacht, 1 sms en 1 uur lang muziek (mp3) luisteren later (met mortplayer) heb ik nu nog steeds 58% over. Ik zet m'n telefoon 's nachts nooit uit, deze heeft dus gewoon de hele tijd standby gestaan en heeft dan ook nog gewoon toegang tot 3G.

13:41 45% - 2 telefoon gesprekken van circa 2 minuten en een paar gmail emailtjes en 2 smsjes verder. In alle voorgaande dagen was de batterij serieus al lang leeg.

Het vreemde is dus dat HTC Sense sync niet als batterij verslindend proces in de lijst wordt weergegeven.
Ik ga dit nog een aantal dagen testen en als ik dezelfde resultaten haal als vandaag wordt het voor mij geen HTCSense.com sync meer.

updates volgen..

[ Voor 57% gewijzigd door Frag1le op 26-11-2010 13:42 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Zit op 66% nu met amper gebruik, wat mailen en wat dingetjes doen en ietsie Google Mappen. Accu is niet slecht, kan beter maar zeker niet slecht. Oeps, dit is het Z topic en niet het HD topic.

Maar waarom zou ik eigenlijk HTC Sense laten synchroniseren? Wat haalt het eigenlijk binnen? Het keep alive teken sturen kost niet veel dus dat is opzich geen probleem, maar wat doet HTC Sense voor mij?
Kan het natuurlijk op de website opzoeken maar meer dan een zwart scherm krijg ik niet :o

[ Voor 18% gewijzigd door Tsurany op 25-11-2010 14:56 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Gkhn
  • Laatst online: 08-03-2024
Ik heb mijn telefoon via HTCSence.com geblokkeerd om het uit te proberen.
Maar ik kan mijn telefoon nog steeds gewoon gebruiken. Als ik hem overlaat gaan dan doet ie het wel gelijk.
Waarom blokkeert die niet?

• Mit-46
Jaap-Jan schreef op donderdag 25 november 2010 @ 10:10:
[...]
Met Bluetooth aan die A2DP streamt. ;)

Maar het ging me ook niet om de absolute getallen. Ik had mijn accu opgeladen zoals eerder in het topic werd genoemd, maar het gaf geen significante verbetering van de batterijduur.
Ok, ik begreep je verkeerd.

• Mit-46
Gkhn schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:08:
Ik heb mijn telefoon via HTCSence.com geblokkeerd om het uit te proberen.
Maar ik kan mijn telefoon nog steeds gewoon gebruiken. Als ik hem overlaat gaan dan doet ie het wel gelijk.
Waarom blokkeert die niet?
Geen idee. Mij luktte het wel (heb nu HTCsense uitgeschakeld). De telefoon blokkeert en er kan alleen een pincode ingevoerd worden. Het telefoonnummer wat jij ingevuld hebt op de htcsense.com verschijnt op het display met de tekst die je hebt ingevuld zodat iemand je kan bellen als die je telefoon gevonden heeft.

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 13:41:
[...]

Das zeker waar.
Overigens heeft de meneer van de klantenservice het tijdens het telefoongesprek met de daar aanwezige desire z geprobeerd en warempel, hij kreeg zelf ook die melding.. het verbaasde me alleen dat ik wel de indruk kreeg dat het verder niet bekend is, terwijl het wel een software fout lijkt..nog niemand gesproken bij wie het wel werkt iig.
Gisteren ook naar klantenservice gebeld. Ze zijn iig nog steeds niet bekend met het probleem. Ook niet na jouw belletje. De dame die ik aan de telefoon kreeg zou het gaan uitzoeken en mij terugbellen. Ze moest een sdkaartje opsnorren en dergelijke dingen. Ik zou gisteren terug gebeld worden. Niet gebeurd. Net weer teruggebeld. Ik werd door iemand anders geholpen want die dame was in gesprek. Halverwege het gesprek krijg ik te horen dat die dame het nog aan het uitzoeken was en ik vandaag nog teruggebeld zou worden.

Hoop dat nog meer mensen die dit niet werkend krijgen gaan bellen zodat er wat meer bekendheid van dit probleem komt :) Zou graag een update zien want eigenlijk doet het device niet waar ze mee hebben geadverteerd.

Ohja btw... Ik was zelf een beetje verdwaald in die premium nav. Je kunt dus gewoon alle landen kaarten afzonderlijk gratis downloaden (en hopenlijk werkend krijgen met googlenav...). En daarnaast kun je dan licenties kopen voor gesproken navigatie voor een land afzonderlijk of een bundel. Bijvoorbeeld benelux kost dan 29.98 EUR voor levenslang, Europa 49.99 EUR levenslang, west europa 39.99 EUR levenslang etc.

Ben alleen niet kapot van die route66 nav. Te kleine knopjes niet spraak aanstuurbaar zoals google nav.

edit: ben trouwens wel benieuwd hoe het zitten met updaten van kaarten... ik neem aan dat eens in de zoveel tijd aanpassingen worden gemaakt maar ik zie nergens versie nr enzo.

[ Voor 4% gewijzigd door Kingpinda op 25-11-2010 14:38 ]

Verwijderd

Kingpinda schreef op donderdag 25 november 2010 @ 14:34:
[...]

Gisteren ook naar klantenservice gebeld. Ze zijn iig nog steeds niet bekend met het probleem. Ook niet na jouw belletje. De dame die ik aan de telefoon kreeg zou het gaan uitzoeken en mij terugbellen. Ze moest een sdkaartje opsnorren en dergelijke dingen. Ik zou gisteren terug gebeld worden. Niet gebeurd. Net weer teruggebeld. Ik werd door iemand anders geholpen want die dame was in gesprek. Halverwege het gesprek krijg ik te horen dat die dame het nog aan het uitzoeken was en ik vandaag nog teruggebeld zou worden.

Hoop dat nog meer mensen die dit niet werkend krijgen gaan bellen zodat er wat meer bekendheid van dit probleem komt :) Zou graag een update zien want eigenlijk doet het device niet waar ze mee hebben geadverteerd.

Ohja btw... Ik was zelf een beetje verdwaald in die premium nav. Je kunt dus gewoon alle landen kaarten afzonderlijk gratis downloaden (en hopenlijk werkend krijgen met googlenav...). En daarnaast kun je dan licenties kopen voor gesproken navigatie voor een land afzonderlijk of een bundel. Bijvoorbeeld benelux kost dan 29.98 EUR voor levenslang, Europa 49.99 EUR levenslang, west europa 39.99 EUR levenslang etc.

Ben alleen niet kapot van die route66 nav. Te kleine knopjes niet spraak aanstuurbaar zoals google nav.

edit: ben trouwens wel benieuwd hoe het zitten met updaten van kaarten... ik neem aan dat eens in de zoveel tijd aanpassingen worden gemaakt maar ik zie nergens versie nr enzo.
Ik heb niets meer gehoord. Dus ik geloof meteen dat ze niet bekend zijn met mijn probleem.. vandaag nog maar eens mailen / bellen.

• Kingpinda

Kingpinda

Citizenship is earned.

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2010 @ 15:11:
[...]

Ik heb niets meer gehoord. Dus ik geloof meteen dat ze niet bekend zijn met mijn probleem.. vandaag nog maar eens mailen / bellen.
Net nog even gebeld aangezien het bijna 18.00 is en ik al verwachtte dat ik niet meer teruggebeld zou worden. Excuses is aangeboden omdat ze er daar nog niet uit zijn en het langer gaat duren om te kijken wat nu precies het probleem is. Werd mij verteld dat er dan contact met mij zou worden opgenomen. Ik heb nu afgesproken dat als ik na een week niks heb gehoord ik zelf weer bel.

Ben benieuwd.. lol. Het is toch anders dan met een technische dienst zoals bijvoorbeeld van Dell.

• jopenmind
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16-08 20:41
Aan deze kant de batterij ook eens opgeladen zoals eerder vermeld in forum. De "HTC manier" om het zo te zeggen.

Na wat internetten (half uur), 2 telefoongesprekken a 10 min, en wat twitter staat hij nu op 89%. Dat is aan deze kant een behoorlijke verbetering!

Nu 10 uur van de lader...wifi aan, sense push updates, syncen elk kwartier (mail e.d.).

Heeft tot nu toe voor mij goed uitgepakt.

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-09 21:16
Heeft iemand een idee hoe je de "connected media" app kan instellen op een mediaserver(of nog makkelijker, een shared library op een PC)?
volgens de HTC website zou dat namelijk moeten kunnen:
What is Connected Media and how do I use it? close
This is a new application that allows you to play pictures, music and videos stored on your phone or on a media server to DLNA supported device such as a TV, Music player or even speakers. To access Connected Media All programs (button on the lower-left of the screen) > Connected Media.
Edit: Net gevonden, niet op de meest logische locatie, maar toch.
Voor de mensen die t ook zoeken: korte guide
Werkt jammer genoeg niet met iTunes, gelukkig is mn library in WMP ook goed up to date :)

[ Voor 21% gewijzigd door Gammro op 25-11-2010 22:27 ]

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:56
Nogmeer mensen die hem niet echt vloeiend vinden. Als ik door mn apps heen ga hakkelt hij soms en bij zware applicaties duurt het soms even voordat je response krijgt als je iets aangeklikt hebt,
Hoop dat dit met een toekomstige update beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik merk alleen bij zware webpaginas enige lag,maar niet hinderlijk. Verder is hij iets sneller als mijn vorige hd2,dat betekent geen haperingen zoals jij die ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frag1le
Asprine schreef op donderdag 25 november 2010 @ 23:45:
Nogmeer mensen die hem niet echt vloeiend vinden. Als ik door mn apps heen ga hakkelt hij soms en bij zware applicaties duurt het soms even voordat je response krijgt als je iets aangeklikt hebt,
Hoop dat dit met een toekomstige update beter wordt.
Hier is hij erg vloeiend moet ik zeggen.
De enige hapering die ik krijg is wanneer ik de Android Twitter app actief als widget op een 1 van de homepagina's heb staan en je dan langs die pagina swypt, de widget begint dan volgens mij gelijk te updaten en dan direct naar een volgende homepagina swypen gaat dan hakkelig. Iets wat met de HTC Twitter widget overigens niet gebeurd.
Ook heeft de telefoon enige vertraging wanneer je direct na het verzenden van een sms, dus wanneer hij nog bezig is met het verzenden ervan naar je homescreen gaat en daarna bijv Gmail opent...dan merk je dat hij enige processortijd nodig lijkt te hebben voor het verzenden van een SMS (zonder afleverbevestiging).

Ik denk dat ik binnenkort de telefoon ga rooten en deze ga overclocken naar 1 Ghz. Ik denk dat die 25% toename in Mhz'en de telefoon helemaal vloeiend zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock
  • Laatst online: 09:48

Sherlock

No Shit

De enige hapering die ik merk is bij het opstarten van Sygic MM10, ik kom ook van een HD2 en ik vind dat de Z toch wel sneller 'aanvoelt'.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De laatste dagen heb ik in diverse situaties foto's gemaakt. Vooralsnog valt het foto's maken me heel erg tegen. Als ik een foto wil maken, dan duurt het meer dan een seconde voordat de foto daadwerkelijk is gemaakt (dus na het drukken op de knop moet ik meer dan een seconde wachten op het maken van de foto). Vooral met kleine kinderen is dat dikke ellende omdat je het moment dan hebt gemist.

Kan ik hier nog een-en-ander aan tunen of moet ik het er maar mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rohit
  • Laatst online: 22-09 14:21
pven schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 10:10:
De laatste dagen heb ik in diverse situaties foto's gemaakt. Vooralsnog valt het foto's maken me heel erg tegen. Als ik een foto wil maken, dan duurt het meer dan een seconde voordat de foto daadwerkelijk is gemaakt (dus na het drukken op de knop moet ik meer dan een seconde wachten op het maken van de foto). Vooral met kleine kinderen is dat dikke ellende omdat je het moment dan hebt gemist.

Kan ik hier nog een-en-ander aan tunen of moet ik het er maar mee doen?
Ik weet dat je op de WM devices een delay had van 300 MS.. capture delay. Misschien dat je dat ergens kan zoeken ofz.. :P

Samsung Galaxy Z Fold6 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:57
Ik heb het volgende vreemde probleem met mijn DZ.
Draai stock ROM met permanent ROOT (Visionary) en Launcher PRO.

Als ik een foto neem met de DZ camera, en ik open de galerij staat hij er netjes tussen "Camera opnames".
Echter als ik mijn telefoon heb uitgezet (geen snelle start maar echt afsluit) en opnieuw opstart, en ik open de galerij dan staat de map "Camera opnames" er niet meer tussen! Soms zie je hem echt "verdwijnen", je ziet de Thumbnail van het mapje, een progress rondje draait rechtsboven en dan *floep* weg album!
Als ik met Astro explorer de SD kaart browse staan alle genomen foto's gewoon in /mnt/sdcard/DCIM/100MEDIA.

Wat heb ik geprobeerd:
- Een andere SD kaart (class 6 8GB van mijn oude TP2). Zelfde gedrag.
- SD kaart ontkoppelen/koppelen. Zodra gekoppelt zijn de foto's ook weg uit de galerij.
- App SDRescan geinstalleerd. Zodra deze gedraaid heeft zijn de foto's ook weg uit de galerij
- Andere galerij geinstalleerd (Nexus 3D, overigens super galerij _/-\o_ ). Precies hetzelfde.

Ik heb handmatig foto's van mijn oude telefoon op mijn SD kaart gezet in verschillende mapjes, deze verschijnen netjes in de galerij en verdwijnen niet uit de galerij lijst.

Het lijkt er dus op dat elke keer als de SD kaart geindexeerd wordt (of gescand, hoe je het wilt noemen) dan verdwijnen de camera opnames uit de galerij index. Hetzelfde geldt trouwens ook voor video's genomen met de DZ camera.

Iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik snap er niets van....
Heb hier ook een topic over geopend op XDA, tot nu toe helaas geen respons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jopenmind schreef op donderdag 25 november 2010 @ 19:26:
Aan deze kant de batterij ook eens opgeladen zoals eerder vermeld in forum. De "HTC manier" om het zo te zeggen.

Na wat internetten (half uur), 2 telefoongesprekken a 10 min, en wat twitter staat hij nu op 89%. Dat is aan deze kant een behoorlijke verbetering!

Nu 10 uur van de lader...wifi aan, sense push updates, syncen elk kwartier (mail e.d.).

Heeft tot nu toe voor mij goed uitgepakt.
Die "HTC manier", is dat hoe het in de TS staat?
Zo niet is het misschien wel handig om het daar ook te vermelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:00:
[...]

Die "HTC manier", is dat hoe het in de TS staat?
Als je het topic had gelezen had je waarschijnlijk ontdekt dat hij deze manier gebruikt heeft.
Dat is namelijk de 'truuk' om er meer uit te krijgen lees ik, moet het zelf nog proberen.
Mijn telefoon heb ik net uitgepakt en hangt pas een half uurtje aan de lader.
Zo niet is het misschien wel handig om het daar ook te vermelden?
Dat ben ik met je eens. Als de truuk echt werkt verdient hij zeker een vermelding in de TS. :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Pagina: 1 ... 14 ... 48 Laatste

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire Z levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessoires voor de HTC Desire Z mogen hier: HTC Desire Z Accessoires topic.

Berichten die betrekking hebben op custom ROMs en aanverwante zaken mogen in [HTC Desire Z] Rooten & Custom ROM's

Offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!