Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Toch blijf ik met de vraag zitten waar je kunt zien of whatsapp down is niet? Ze hebben zelf geen indicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:07
Wouser schreef op vrijdag 03 februari 2012 @ 21:21:
Toch blijf ik met de vraag zitten waar je kunt zien of whatsapp down is niet? Ze hebben zelf geen indicator.
Op Twitter komt de status vaak wel voorbij. Voornamelijk als het down/traag is.
https://twitter.com/#!/WhatsApp

@hieronder: :p

[ Voor 6% gewijzigd door agoNITE op 03-02-2012 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Ze twitteren dat dacht ik.

@hierboven:biatch! ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Motrax op 03-02-2012 21:37 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
In Whatsapp naar Instellingen -> Meer -> Systeemstatus. Of bedoel je dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Het gaat om het feit dat je vraag hier op het forum neer plemt die je heel gemakkelijk zelf op had kunnen lossen door gebruik te maken van een goede zoek opdracht in een zoek machine zoals Google of www.Whatsapp.com

Dat je een modbreak hebt gekregen heeft dus alles te maken met de manier hoe jij je op dit forum verwoord cq. je eigen initatief.

GoT heeft de naam om een technisch hoogstand forum te zijn, natuurlijk is het zo dat niet iedereen even veel kennis en kunde heeft, dit hoeft ook helemaal niet. Maar iedereen kan wel een stuk eigen initatief tonen om duidelijk te maken wat ze zelf al hebben gedaan om een oplossing te zoeken. Mocht je er dan nog steeds hopeloos niet uit komen dat kan je de vraag natuurlijk altijd stellen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ooit ergens aangevinkt dat ik de whatsapp berichten op de voorgrond wil hebben steeds als er een nieuw bericht komt, maar dat wil ik nu niet meer. alleen het probleem is dat ik niet meer kan vinden waar ik het uit kan schakelen. kan iemand mij helpen? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 18:54:
ik heb ooit ergens aangevinkt dat ik de whatsapp berichten op de voorgrond wil hebben steeds als er een nieuw bericht komt, maar dat wil ik nu niet meer. alleen het probleem is dat ik niet meer kan vinden waar ik het uit kan schakelen. kan iemand mij helpen? alvast bedankt
Menu / instellingen / meldingen uitvinken....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:49
Ik krijg bijna altijd (3/4 keer) "please try again" als ik een toevoegen>picture>camera doe...dus de foto toevoegen die je dan maakt. Ik moet dan daarna toevoegen>picture>gallery doen om em als nog te uploaden (de foto is wel gemaakt). Is dit een bekend probleem? Android 2.3.4

[ Voor 22% gewijzigd door DoubleYouPee op 15-02-2012 23:26 ]

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:19:
[...]

bij menu instellingen staat niets bij. heb al alles uitgevingt en geprobeert maar het is nog niet weg....

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op woensdag 15 februari 2012 @ 19:19:
[...]

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:04:
[...]

bij menu instellingen staat niets bij. heb al alles uitgevingt en geprobeert maar het is nog niet weg....
Excuus.
Menu / instellingen / berichten / meldingen (uitvinken)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 09:09:
[...]

[...]

Excuus.
Menu / instellingen / berichten / meldingen (uitvinken)
danku nu doet hij het wel:)

• Bartack
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09-2024
Heeft er nog iemand last van het feit dat als ik op Wifi zit de push berichten niet doorkomen? Ik krijg de berichten alleen binnen als ik de gsm van "standby" afhaal..... Heel irri....
Met 3g heb ik hier geen last van en krijg ik dus een melding op het moment dat ik een bericht krijg.

Verwijderd

dit topic is toch hopeloos verouderd niet?

het gaat over een beta in de openingspost, in de waarschuwing staat een link naar de activatie van de beta en het gaat steeds over pingen?

een bericht via whatsapp heet toch gewoon een app, of appje?
whatsapp en pingen is totaal iets anders?

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
Bartack schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:32:
Heeft er nog iemand last van het feit dat als ik op Wifi zit de push berichten niet doorkomen? Ik krijg de berichten alleen binnen als ik de gsm van "standby" afhaal..... Heel irri....
Met 3g heb ik hier geen last van en krijg ik dus een melding op het moment dat ik een bericht krijg.
Heb je Ziggo met bijbehorend wifi modem? Dan heb ik dit probleem ook al gehad. Geen oplossing voor vooralsnog.

• Bartack
  • Laatst online: 13-09-2024
Heb het voornamelijk als ik bij mijn vriendin ben. Die heeft een Tele2 aansluiting. Thuis heb ik wel Ziggo, een testen of ik het daar ook heb, thuis heb ik namelijk zelden Wifi aan.

• Brad Pitt
tiguan schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 12:20:
Heb je Ziggo met bijbehorend wifi modem? Dan heb ik dit probleem ook al gehad. Geen oplossing voor vooralsnog.
Merk dat inderdaad ook wel ja. Kom ik van het werk thuis, zie je wel dat je op zich verbinding hebt via Ziggo's Wifi (data en alles werkt ook gewoon) maar Whatsapp berichten komen heel laat (meestal na >30 minuten) pas binnen. Even de Wifi op de mobiel uit en weer aanzetten werkt dan over het algemeen best okay trouwens.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zojuist zag ik een melding van WhatsApp op mijn telefoon, "WhatsApp gebruik verlengd, new date: 26 sep. 2012". In de app zelf staat niks, dit staat op de plek waar Android alle meldingen (nieuwe berichten, gemiste oproepen, updates, etc) plaatst.

Houd dit in dat WhatsApp langer gratis gebruikt kan worden?
Ik krijg de melding trouwens niet weg :?

edit: Ik zie dat er 2 mensen zijn hier in het topic die deze melding ook hebben gekregen.

[ Voor 28% gewijzigd door Raven op 17-02-2012 10:47 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik had vandaag dezelfde melding, maar dan voor 7 sept.
Wist dat mijn whatsapp op 7 maart zou verlopen maardat is nu op 7 sept. 2012 (onder accountinformatie terug te vinden).

melding ging bij mij na 2x aanklikken wel weg trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdje geleden heb ik dezelfde melding gehad, ook met een half jaar verlengd. Melding ging wel direct weg toen ik die aan klikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Bij mij is het verlengd tot 10 september. De melding is nu weg, maar ik heb hem ook minimaal twee keer aangeklikt voor hij weg ging.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Schijnbaar is voor veel mensen er een half jaar bij gekomen. Geen idee waarom dit is, maar mij zal je niet horen klagen.

Ik heb begin dit jaar het ontvangen en nu gaat whatsapp door tot Aug 18, 2012. Maar goed, ik ben ook wel bereid om $1.99 $0.99 (is dit omlaag gegaan, want ik dacht toch echt 1.99) neer te leggen voor een jaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Metian op 18-02-2012 13:38 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Ik heb afgelopen donderdag nog voor $1.99 ene jaar verlengd voor me vader... Vind het sowieso vrijwel geen geld gezien de kosten die je er mee bespaard t.o.v. SMS en MMS :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Misschien dat ze eerst de heavy users willen belasten en verder de userbase zo groot mogelijk willen houden en de incidentele gebruikers gratis verlengen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09 09:16
Even een vraagje:

Ik probeer een gesprek van whatsapp door te mailen, dit lukt, echter ontvang ik alleen het gesprek vanaf 1 jan 2012 t/m heden. De berichten hiervoor staan nog wel op mijn telefoon, maar krijg ik niet doorgemaild. Heeft iemand een oplossing hiervoor? Ik heb een Ideos (Huawei) X5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ik heb me rot gegoogled, maar krijg enkel spam sites als resultaat. Wat ik wil:
- Mijn chat berichten geschiedenis openen in een sql browser
- Dit kon altijd, maar nu blijkbaar niet meer. Ik vermoed sinds de gesprekken ge-encrypt worden opgeslagen.
- Waarom? Ik wil kijken of ik wat statistieken kan bouwen voor een groupchat met een groep vrienden.

Mijn gok is dat de sleutel voor de SQL database ergens te vinden moet zijn op de telefoon maar ik kan het nog niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Laatst online: 18:03
Ik heb even een vraagje en ik hoop dat iemand me kan helpen.. ik heb sinds een aantal dagen whatsapp maar ik wil graag weten of ik ook iemand kan bereiken met whatsapp die in het buitenland woont. Ik heb een aantal vrienden waar ik graag zou willen whatsappen maar ik heb geen idee of dit mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:53
Als jij hun nummre hebt, en hun hebben Whatsapp zou dit gewoon moeten werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Laatst online: 18:03
Xaero schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:01:
Als jij hun nummre hebt, en hun hebben Whatsapp zou dit gewoon moeten werken..
Hmm ok, bedankt! dacht dat het heel wat moeilijker zou zijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Nee hhor hij moet whats app en jij moet whats app hebben, wil je met elkaar whats app.
Ik chat ook regelmatig met iemand die in Finland zit, nos problemos, en ik krijg ook geen extra kosten.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Arie- schreef op maandag 27 februari 2012 @ 20:30:
Ik heb me rot gegoogled, maar krijg enkel spam sites als resultaat. Wat ik wil:
- Mijn chat berichten geschiedenis openen in een sql browser
- Dit kon altijd, maar nu blijkbaar niet meer. Ik vermoed sinds de gesprekken ge-encrypt worden opgeslagen.
- Waarom? Ik wil kijken of ik wat statistieken kan bouwen voor een groupchat met een groep vrienden.

Mijn gok is dat de sleutel voor de SQL database ergens te vinden moet zijn op de telefoon maar ik kan het nog niet vinden.
Ik heb het projectje al aardig opgegeven, maar vraag het voor de zekerheid toch nog maar een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-08-2022
Ik heb een probleem met Whatsapp, elke keer als ik een bericht krijg, trilt mijn telefoon niet en krijg ik niet een melding wie mij heeft gewhatsappt, maar dat hij is verlengd tot 13 november. Iemand hier een fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:00
Al tussen de instellingen van WhatsApp gekeken?

[ Voor 9% gewijzigd door Ryan_ op 17-03-2012 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinSimons
  • Registratie: Maart 2011
Ryan_ schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 18:34:
Al tussen de instellingen van WhatsApp gekeken?
Ja maar daar kon ik niks vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thumblex.
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:51
Is er een mogelijkheid om in landscape mode het scherm te splitten in een keyboard gedeelte en een gespreks gedeelte? Zoals in portrait mode het geval is, onderaan het keyboard, boven het gesprek. In landscape mode is het keyboard fullscreen, wat niet erg praktisch is, soms ben je aan het typen terwijl er nieuwe berichten komen en dan moet je eerst het keyboard hiden voor je deze berichten kunt lezen.
Op google kon ik er bar weinig over vinden helaas. Bij iphones is dit standaard, dus het lijkt me dat het niet onmogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

KevinSimons schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 13:21:
Ik heb een probleem met Whatsapp, elke keer als ik een bericht krijg, trilt mijn telefoon niet en krijg ik niet een melding wie mij heeft gewhatsappt, maar dat hij is verlengd tot 13 november. Iemand hier een fix voor?
Dat had ik poosje geleden ook. Heb er niet echt wat aan gedaan maar probleem is wel opgelost...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Gisteren deze app ook geinstalleerd, maar ik snap nog altijd niet hoe dit in zijn werk gaat ivg met MSN bv.
Dit houdt in dat Whatsapp een server verzorgt die de whatsapp service op je telefoon een notificatie stuurt (pushed) en de whatsapp service activeert op het moment dat je een berichtje krijgt. MSN Messenger is 'pull', wat inhoudt dat je telefoon de verbinding met de server constant actief moet houden.
Hoe kan de service gestart worden op mijn telefoon door een ping van de whatsapp server als ik mijn smartphone aanzet? Draait er dan een service op mijn smartphone die constant luistert naar pings van de whatsapp server om de applicatie desnoods te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:45
Eld0 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:39:
Gisteren deze app ook geinstalleerd, maar ik snap nog altijd niet hoe dit in zijn werk gaat ivg met MSN bv.

[...]

Hoe kan de service gestart worden op mijn telefoon door een ping van de whatsapp server als ik mijn smartphone aanzet? Draait er dan een service op mijn smartphone die constant luistert naar pings van de whatsapp server om de applicatie desnoods te starten?
Wikipedia: Android Cloud to Device Messaging Service

Applications on an Android device don’t need to be running to receive messages. The system will wake up the application via Intent broadcast when the message arrives, as long as the application is set up with the proper broadcast receiver and permissions. C2DM does not provide any built-in user interface or other handling for message data. Instead, it simply passes raw message data received straight to the application

[ Voor 25% gewijzigd door Minaaj op 30-03-2012 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 09:04
Well all be damned, dat wist ik niet. Merci voor snelle antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Arie- schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:21:
[...]
Ik heb het projectje al aardig opgegeven, maar vraag het voor de zekerheid toch nog maar een keer.
Volgens mij is de enige manier om de berichten nu nog te lezen door de gespreksgeschiedenis vanuit een gesprek naar je mailadres te versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:28

Wom

thumblex. schreef op vrijdag 23 maart 2012 @ 21:29:
Is er een mogelijkheid om in landscape mode het scherm te splitten in een keyboard gedeelte en een gespreks gedeelte? Zoals in portrait mode het geval is, onderaan het keyboard, boven het gesprek. In landscape mode is het keyboard fullscreen, wat niet erg praktisch is, soms ben je aan het typen terwijl er nieuwe berichten komen en dan moet je eerst het keyboard hiden voor je deze berichten kunt lezen.
Op google kon ik er bar weinig over vinden helaas. Bij iphones is dit standaard, dus het lijkt me dat het niet onmogelijk is?
Stel het voor aan de makers, is iets wat namelijk door de applicatie zelf afgehandeld wordt. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• traaymakers
  • Laatst online: 11:52
fijne update groepsgesprekken naar 15 personen en afbeeldingen van groepen kunnen veranderen ook als je niet de oprichter bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 16:28
traaymakers schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:30:
fijne update groepsgesprekken naar 15 personen en afbeeldingen van groepen kunnen veranderen ook als je niet de oprichter bent :)
Ja leuk he,ben er al een dag mee aan het zieken......... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:36
Ben ik de enige bij wie Whatsapp berichten wel meteen naar de server gaan sinds de laatste update, maar een behoorlijke tijd nodig hebben om aan te komen bij de ontvanger?

Of komt dit omdat zij misschien nog niet hebben geupdate.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
Ondanks dat ik deze topic tot een half jaar heb teruggelezen en heb geGoogeld voor een antwoord op mijn vraag, heb ik deze tot nu toe helaas niet kunnen vinden.

Mijn probleem is onstaan sinds de update van mijn Sensation van Android 2.3.x naar Android 4 ICS. Voorheen had ik bij al mijn contacten in Whatsapp gewoon hun 'contactfoto'. Na de update zag ik nog maar 5 van de 50 contacten met een foto.
Ik heb al mijn contacten eerst ontkoppeld en daarna weer GEkoppeld aan Whatsapp. Toen dat niet werkte heb ik de hele app Whatsapp verwijderd, opnieuw gesynct en daarna mijn telefoon opnieuw opgestart. Ten slotte Whatapp opnieuw geïnstalleerd vanuit Google Play en zijn mijn contacten weer automatisch gekoppeld.

Ook heb ik hiervoor een paar weken gewacht op wellicht een interne update van Whatsapp voor ondersteuning van ICS, maar tot nu toe helaas niets. Heb Whatsapp zelf nog niet gemaild.

Dit alles had helaas geen effect en hebben (bijna) al mijn contacten geen fotootjes. Weet iemand de oplossing voor dit problem of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Gies333 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:50:
Ondanks dat ik deze topic tot een half jaar heb teruggelezen en heb geGoogeld voor een antwoord op mijn vraag, heb ik deze tot nu toe helaas niet kunnen vinden.

Mijn probleem is onstaan sinds de update van mijn Sensation van Android 2.3.x naar Android 4 ICS. Voorheen had ik bij al mijn contacten in Whatsapp gewoon hun 'contactfoto'. Na de update zag ik nog maar 5 van de 50 contacten met een foto.
Ik heb al mijn contacten eerst ontkoppeld en daarna weer GEkoppeld aan Whatsapp. Toen dat niet werkte heb ik de hele app Whatsapp verwijderd, opnieuw gesynct en daarna mijn telefoon opnieuw opgestart. Ten slotte Whatapp opnieuw geïnstalleerd vanuit Google Play en zijn mijn contacten weer automatisch gekoppeld.

Ook heb ik hiervoor een paar weken gewacht op wellicht een interne update van Whatsapp voor ondersteuning van ICS, maar tot nu toe helaas niets. Heb Whatsapp zelf nog niet gemaild.

Dit alles had helaas geen effect en hebben (bijna) al mijn contacten geen fotootjes. Weet iemand de oplossing voor dit problem of heeft iemand dit ook al eens meegemaakt? Ik hoor het graag.
Die koppeling met facebook contacten zit sinds ICS helaas niet meer in Android. Baal er zelf ook van, maar vooralsnog is er niets aan te doen.
Zie ook : Tiroz in "HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 7)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gies333
Dank je, agoNITE! Dan maar even afwachten tot ze de 'ruzie' hebben bijgelegd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, zag dat mijn vraag hierboven al is gesteld...
ik kan mijn bericht niet verwijderen?

[ Voor 196% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2012 07:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 07:11:
Sorry, zag dat mijn vraag hierboven al is gesteld...
ik kan mijn bericht niet verwijderen?
Wou net zeggen, kijk ff boven je. Haha!
Bericht verwijderen kan niet...ook nergens voor nodig. Je hebt hem al aangepast ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:29
Gies333 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:09:
Dank je, agoNITE! Dan maar even afwachten tot ze de 'ruzie' hebben bijgelegd ;-)
Workaround: Google Play: HaxSync - ICS Facebook Sync

Werkt perfect :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Thx, maar betalen voor iets wat voor ICS gratis was doe ik uit principe niet. Ookal kost het maar € 0,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

agoNITE schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:30:
[...]

Thx, maar betalen voor iets wat voor ICS gratis was doe ik uit principe niet. Ookal kost het maar € 0,99.
Er is ook nog een app die heet Facebook Sync geloof ik. Staat ergens hier op het forum.
De app is gratis en werkt op een ICS foon, maar de kwaliteit etc is minder dan Haxsync.

Haxsync synct ook de update etc van facebook(statussen etc) Dat doet die gratis app dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een nieuwe mobiel en daar deed whatsapp het eerst wel maar nu vraagt hij ineens om hem opnieuw te verifiëren. Daarbij vul ik mijn nummer weer in waarna whatsapp zegt dat verbinden niet mogelijk is. Iemand hier een oplossing voor. Heb hem al opnieuw geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:53

BPP

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:58:
Ik heb een nieuwe mobiel en daar deed whatsapp het eerst wel maar nu vraagt hij ineens om hem opnieuw te verifiëren. Daarbij vul ik mijn nummer weer in waarna whatsapp zegt dat verbinden niet mogelijk is. Iemand hier een oplossing voor. Heb hem al opnieuw geïnstalleerd.
Zelfde probleem hier. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Floris-K schreef op woensdag 11 april 2012 @ 16:39:
[...]

Er is ook nog een app die heet Facebook Sync geloof ik. Staat ergens hier op het forum.
De app is gratis en werkt op een ICS foon, maar de kwaliteit etc is minder dan Haxsync.

Haxsync synct ook de update etc van facebook(statussen etc) Dat doet die gratis app dan weer niet.
Mja snap ik, maar t gaat mij puur en alleen om de foto's :p Voor syncen gebruik ik Facebook (for HTC Sense) wel. Maar goed, zal eens dat Facebook Sync proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierdopje120
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-07 20:14
Hebben ook meer mensen een desire Z (htc vision/g2) of een andere fysiek qwerty mobiel met android en whatsapp, waarbij tijdens het gesprek constant weer naar boven wordt gescrold? Helemaal automatisch? vaak als er staat dat de ander typt, of gewoon online is, of iets anders doet, vaak als dat daar wat wijzigt ben ik weer helemaal boven aan. Ook vaak als ik mijn toetsenbord uitklap. Erg irritant, maar updaten schijnt niet te helpen?

Ik vind er ook weinig regelmaat in (dan zou ik het kunnen voorkomen).

Probleem heb ik overigens altijd al gehad bij deze telefoon en dus alle voorgaande versies.

[ Voor 12% gewijzigd door Bierdopje120 op 11-04-2012 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2012 @ 20:58:
En nu doet hij het ineens weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:31
Ze hadden vanavond een storing/probleem met de servers bij Whatsapp. Waarschijnlijk zat die daardoor te kloten.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conteaster
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik krijg zojuist weer een WhatsApp berichtje binnen. Die was verstuurd rond half 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:18

Phntm

Tlingelingeling

Bierdopje120 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:08:
Hebben ook meer mensen een desire Z (htc vision/g2) of een andere fysiek qwerty mobiel met android en whatsapp, waarbij tijdens het gesprek constant weer naar boven wordt gescrold? Helemaal automatisch? vaak als er staat dat de ander typt, of gewoon online is, of iets anders doet, vaak als dat daar wat wijzigt ben ik weer helemaal boven aan. Ook vaak als ik mijn toetsenbord uitklap. Erg irritant, maar updaten schijnt niet te helpen?

Probleem heb ik overigens altijd al gehad bij deze telefoon en dus alle voorgaande versies.
Dat had ik ook op mijn oude Desire Z ja, raar probleem noot opgelost. Bezit nu een Galaxy Nexus maar wou alleen voor jou bevestigen dat dat probleem niet alleen bij jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strontvlieg
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-09 11:46
Bartack schreef op donderdag 16 februari 2012 @ 11:32:
Ik heb hetzelfde probleem op mijn LG Optimus P698. Ik heb 3G en mobile data standaard uitgeschakeld, omdat ik een heel oud abonnement heb met hele hoge data tarieven. Ik gebruik internet alleen via WIFI. Sync staat aan. Het lijkt erop, dat als de telefoon in standby staat, dat de WIFI verbinding wordt uitgeschakeld. Er komen namelijk ook geen notificaties van nieuwe gmail berichten binnen. De whatsapp en gmail notificaties komen via dezelfde google service (Android Cloud to Device Messaging (C2DM)) binnen.
Zodra de telefoon uit stand-by wordt gehaald komen de notificaties alsnog binnen. Ik moet nog proberen of de telefoon toch niet periodiek, maar met een lang interval (bijvoorbeeld een uur) even wifi verbinding maakt om pushberichten binnen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Strontvlieg schreef op donderdag 12 april 2012 @ 19:55:
[...]
Zodra de telefoon uit stand-by wordt gehaald komen de notificaties alsnog binnen. Ik moet nog proberen of de telefoon toch niet periodiek, maar met een lang interval (bijvoorbeeld een uur) even wifi verbinding maakt om pushberichten binnen te halen.
Wifi-slaapstandbeleid aanstaan misschien?

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/9405522/SC20120412-213101.png

Dan verbreekt je WiFi verbinding zodra je je scherm lockt. En gaat pas weer aan zodra je je telefoon ontgrendelt... ;)

Even checken dus, en op 'Nooit' zetten...

[ Voor 3% gewijzigd door Mark_640 op 12-04-2012 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds gisteren heb ik ICS op mijn galaxy S2.
Als ik nu whatsapp aantik krijg ik ik eerst vor een 3 sec een leeg scherm te zien (dus mijn achtergrond zonder icoontjes) en dan pas start whatsapp op.
erg vervelend die vertraging, ik denk steeds dat hij vastloopt en dat het mis gaat.

Het probleem hierboven met facebook heb ik niet trouwens?
ik kan mijn contacten koppelen aan de FB contacten en zo de foto en de laatste statusupdate in mijn contactenlijst krijgen.
contacten vind ik sowieso slecht geregeld. Ik wilde een backup maken in mijn gmail, met syncroniseren ging dat niet dus heb ik samenvoegen met Google gedaan. Nu staan ze op gmail maar niet meer in mijn telefoon.
syncroniseren gaat altijd goed, maar ze komen gewoon niet op mijn telefoon te staan.
Eerst had ik het andersom, ik kon syncroniseren wat ik wou, ze kwamen niet in gmail :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is momenteel een storing @ Whatsapp

(ter informatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Laatst online: 16:28
Er zat n foutje in de update,eventjes de nieuwe nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Klopt, ik kreeg idd twee keer achter elkaar een update.
Na de tweede update werd er nog niks verzonden.

Even reboot gedaan en ging van alles de deur uit en kwam e.e.a. binneen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunnybugs_007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Bierdopje120 schreef op woensdag 11 april 2012 @ 21:08:

Ik heb de ChaCha, en heb dat probleem ook. Schijnt iets te maken te hebben met de manier waarop je HTC zijn fysieke toetsenbord signalen omzet in letters. Android is gemaakt voor touchscreens, dus er is nooit op het fysieke toetsenbord gerekend. Er schijnt een soort van onzichtbare layer over het scherm te liggen die als toetsenbord fungeert, maar niet met de hand bediend kan worden. Deze 'schuift' wel open en dicht tijdens het voeren van een whatsapp gesprek, waardoor het gesprek naar boven schuift.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bunnybugs_007
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 13 april 2012 @ 08:47:
sinds gisteren heb ik ICS op mijn galaxy S2.
Als ik nu whatsapp aantik krijg ik ik eerst vor een 3 sec een leeg scherm te zien (dus mijn achtergrond zonder icoontjes) en dan pas start whatsapp op.
erg vervelend die vertraging, ik denk steeds dat hij vastloopt en dat het mis gaat.

Het probleem hierboven met facebook heb ik niet trouwens?
ik kan mijn contacten koppelen aan de FB contacten en zo de foto en de laatste statusupdate in mijn contactenlijst krijgen.
contacten vind ik sowieso slecht geregeld. Ik wilde een backup maken in mijn gmail, met syncroniseren ging dat niet dus heb ik samenvoegen met Google gedaan. Nu staan ze op gmail maar niet meer in mijn telefoon.
syncroniseren gaat altijd goed, maar ze komen gewoon niet op mijn telefoon te staan.
Eerst had ik het andersom, ik kon syncroniseren wat ik wou, ze kwamen niet in gmail :@
Zelfde probleem op HTC ChaCha. Ik draai alleen op GB 2.3.6. Heeft het vaakst bij whatsapp, maar soms ook bij andere apps. Hoor heel veel mensen over probleem met verschillende androids op verschillende hardware. Misschien een veelgebruikte app die malware serveert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds de nieuwe update is mijn notificatie-icoontje wit (galaxy s2, CM9, android 4.0.4) is dit alleen bij ICS zo of is het overal zo? Ik weet nog niet zeker of ik hem mooi vind maar instellen kan volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:32:
sinds de nieuwe update is mijn notificatie-icoontje wit (galaxy s2, CM9, android 4.0.4) is dit alleen bij ICS zo of is het overal zo? Ik weet nog niet zeker of ik hem mooi vind maar instellen kan volgens mij niet.
Hier is hij ook wit geworden (Sensation ICS 4.0.4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lepeltje79
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:13
Hier ook wit geworden, Galaxy Nexus ics 4.0.4.

Vond het groene icoontje duidelijker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 18:32:
Gebruik je de update van Google Play of deze?
Versie nummer op Google Play is 2.7.7532, op WhatsApp.com is dit 2.7.7533.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:59
Hier ook wit, vind 't jammer, vond groen mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:05:
Dit is ook wel strak.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

tiguan schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:05:
Wit past veel beter bij ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:03

HaTe

haat niet

Precies, ik vind ook dat die icoontjes geen kleur moeten hebben, veel mooier :)

En let maar op, nu krijg je mensen die 1 ster geven voor Whatsapp omdat het icoontje wit is xD

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

HaTe schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:09:
Precies, ik vind ook dat die icoontjes geen kleur moeten hebben, veel mooier :)

En let maar op, nu krijg je mensen die 1 ster geven voor Whatsapp omdat het icoontje wit is xD
Tijd dat er wat meer gesleuteld wordt aan de niet CM/AOKP ROMs, zodat ook die on the fly statusbar wijzigingen kunnen krijgen (transparent statusbar icons ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Whatsapp de laatste tijd compleet onbetrouwbaar... Tegenwoordig moet ik sms'en en wordt ik gesms't of de Whatsapp wel is aangekomen... }:O |:( Het is een lollig systeem voor onbelangrijke berichtjes, maar als je echt iets snel wilt doorgeven kan je beter sms'en... Het wordt slechter en slechter. Komt dat misschien doordat teveel mensen het programma gebruiken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:03:
Ik vind Whatsapp de laatste tijd compleet onbetrouwbaar... Tegenwoordig moet ik sms'en en wordt ik gesms't of de Whatsapp wel is aangekomen... }:O |:( Het is een lollig systeem voor onbelangrijke berichtjes, maar als je echt iets snel wilt doorgeven kan je beter sms'en... Het wordt slechter en slechter. Komt dat misschien doordat teveel mensen het programma gebruiken...?
Dan snap je het niet helemaal, als er 2 vinkjes staan is ie afgeleverd :) Dus je kan het prima zien zonder te smssen!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 19:43
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:03:
tijd voor een nieuwe app dus. ebuddy xms?

whatsapp heeft idd laatste tijd een beedje traagheid, maar voor 2 dollar per jaar hoor je mij niet zeuren. als back up heb ik xms EN dan pas smsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Luukje01 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:09:
[...]

tijd voor een nieuwe app dus. ebuddy xms?

whatsapp heeft idd laatste tijd een beedje traagheid, maar voor 2 dollar per jaar hoor je mij niet zeuren. als back up heb ik xms EN dan pas smsen :)
Nergens last van traagheid, hoogstens problemen met notificaties. Ebuddy XMS is goede backup idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:24
Nice... Om in het Galaxy Note Update topic niet teveel offtopic te gaan post ik mijn vraag ook even hier.

Ik wil heel graag mijn WhatsApp backup opslaan. Dit kan via de app zelf handmatig en zou tevens elke nacht rond 4 uur ook gebeuren automatisch... Dit werkt allemaal prima. Maar...

Als je op internet zoekt en leest gaat dit blijkbaar bij "iedereen" automatisch naar de SD kaart, maar bij mij komt het dus op het interne gedeelde geheugen. (zie afbeelding)

Afbeeldingslocatie: http://europret.nl/ottb/tweakers/export_02.png

De WhatsApp map op het interne geheugen kan ik ook gewoon zien in explorer en hier staan keurig de database en backupfiles... Nu heb deze proberen te kopieren naar de SD kaart (of mijn PC) maakt me niet uit, alleen kan dat dus niet en mag ik deze bestanden niet kopieren en/of verplaatsen...

Weet iemand wat hier foutgaat? Of wat ik fout doe? En waarom het niet (zoals je overal leest) gewoon op mn SD kaart komt te staan?

[edit] Wat schetst mijn verbazing na nog enig speurwerk...
Op mijn telefoon (Galaxy Note) zelf open ik de file explorer en kom ik standaard in de [sdcard] folder... Hierin staat waarempel gewoon alle WhatsApp data. Maar als ik de Telfoon aan de PC koppel krijg ik 2 folders [Phone] en [card] en staat dezelfde folder ineens op in de [Phone] folder en staat er wel een WhatsApp map op de [Card] folder, maar deze is leeg... Heel vreemd...

[ Voor 17% gewijzigd door GeeEs op 23-05-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
GeeEs schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:45:
Nice... Om in het Galaxy Note Update topic niet teveel offtopic te gaan post ik mijn vraag ook even hier.

Ik wil heel graag mijn WhatsApp backup opslaan. Dit kan via de app zelf handmatig en zou tevens elke nacht rond 4 uur ook gebeuren automatisch... Dit werkt allemaal prima. Maar...

Als je op internet zoekt en leest gaat dit blijkbaar bij "iedereen" automatisch naar de SD kaart, maar bij mij komt het dus op het interne gedeelde geheugen. (zie afbeelding)

[afbeelding]

De WhatsApp map op het interne geheugen kan ik ook gewoon zien in explorer en hier staan keurig de database en backupfiles... Nu heb deze proberen te kopieren naar de SD kaart (of mijn PC) maakt me niet uit, alleen kan dat dus niet en mag ik deze bestanden niet kopieren en/of verplaatsen...

Weet iemand wat hier foutgaat? Of wat ik fout doe? En waarom het niet (zoals je overal leest) gewoon op mn SD kaart komt te staan?
Dan zal ik hier antwoorden :+

DAt het op de Note ( en andere Galaxy's ) op het interne geheugen gezet wordt, is het "zien" van dat geheugen
Android is eigenlijk niet ingesteld op "intern geheugen" en pakt zodoende bij toestellen met interne opslag de eerste ruimte als "SD Memory"

De eerste versie's van Android konden dan ook niet goed met de extra opslag overweg, en daar zijn destijds app2sd apps voor gemaakt, door de community, en dit is dan weer door Android opgenomen in de standaard, ik meen vanaf 2.1 of 2.2 ( Froyo - correct me if I'm wrong )

Eventuele uitbreidingen met microSD worden dan door Android ( Linux ) gezien als emmc, external storage < zoals een USBstick >
Hierdoor doet WA wel het juiste, dus schrijven naar de SD, alleen vindt de telefoon dat even anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:24
haha.. ik edit net mijn post en zie jou antwoord verschijnen... Klopt inderdaad, het is heel onduidelijk, maar het lijkt toch op de SD te staan inderdaad. Ik kan op mijn werk ook ineens wel de bestanden gewoon kopieren vanaf deze locatie (alhoewel het als deze aan de PC zit gekoppeld dus ineens weer op de [Phone] memory lijkt te staan...) Heel onduidelijk, maar we komen dichterbij.

[edit]

Het blijft toch vaag hoor, het staat blijkbaar toch niet op de SD want de grootte in explorer geeft toch duidelijk aan dat de [card] folder mn SD is en de [Phone] mn internal storage van de Note... Maargoed, inmiddels wel de whatsapp data kunnen kopieren, dus die is in feite veilig opgeslagen tot vandaag :)

[ Voor 29% gewijzigd door GeeEs op 23-05-2012 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Nog maar eens proberen dan, want het begint redelijk irritant te worden:

Op mijn droid 3 met android 2.3.4 krijg ik (ongeacht de ROM trouwens) 1 op de 2 keer "please try it again" als ik een foto maak en die wil toevoegen.
Hiermee bedoel ik dus toevoegen > foto > camera.
De foto wordt wel gemaakt en ik kan em na de foutmelding dan via toevoegen > foto > gallery wel probleemloos toevoegen.

Iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Geen idee, maar wel bevestigen dat ik dit ook ervaar, ik heb me er verder niet in verdiept omdat ik vermoedde dat het aan mijn ROM ligt waar ik verder heel erg blij mee ben en dus niet wilde wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb het eigenlijk nog nooit op deze wijze gedaan... Ik maak altijd een foto die ik dan vanuit de camera deel via whatsapp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:02:
Ik heb het eigenlijk nog nooit op deze wijze gedaan... Ik maak altijd een foto die ik dan vanuit de camera deel via whatsapp...
Tja, dit doe ik ook wel. Maar vaak zit je in een gesprek en "maak eens een foto" .. of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:46:
Nog maar eens proberen dan, want het begint redelijk irritant te worden:

Op mijn droid 3 met android 2.3.4 krijg ik (ongeacht de ROM trouwens) 1 op de 2 keer "please try it again" als ik een foto maak en die wil toevoegen.
Hiermee bedoel ik dus toevoegen > foto > camera.
De foto wordt wel gemaakt en ik kan em na de foutmelding dan via toevoegen > foto > gallery wel probleemloos toevoegen.

Iemand ideeen?
Die foutmelding he, is die dan "Er is een (onbekende) fout opgetreden"?
Ik heb volgens mij ook toen een keer zoiets gehad op mijn Legend wat voor mij toen geholpen heeft is:
Menu > Instellingen > Applicaties > WhatsApp >
En dan alle gegevens inclusief cache en zo wissen.
LET OP je bent dan wel je gesprekken kwijt maar die kun je eventueel herstellen als je 'm opnieuw activeert.

Ik heb dit herstellen toen niet gedaan omdat ik WhatsApp sowieso al traag vond worden. Dus toen begonnen met een schone lei. Dit kwam ten goede aan de performance en het maken van foto's lukte weer zonder problemen.

Succes, let me know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Vanavond is er een nieuwe versie van wa uitgerold waarbij je nu een profiel foto kan plaatsen, echter, ik heb dat gedaan maar waar moet je die dan terug zien? op het hoofdscherm of een chat window zie ik niets terug van die scherm foto...iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

marcel23456 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:36:
Vanavond is er een nieuwe versie van wa uitgerold waarbij je nu een profiel foto kan plaatsen, echter, ik heb dat gedaan maar waar moet je die dan terug zien? op het hoofdscherm of een chat window zie ik niets terug van die scherm foto...iemand?
Je ziet hem zelf alleen in je accountinfo geloof ik, andere mensen zien hem natuurlijk wel staan in hun whatsapp contactpersonenlijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Trezzahn schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 23:10:
[...]

Die foutmelding he, is die dan "Er is een (onbekende) fout opgetreden"?
Ik heb volgens mij ook toen een keer zoiets gehad op mijn Legend wat voor mij toen geholpen heeft is:
Menu > Instellingen > Applicaties > WhatsApp >
En dan alle gegevens inclusief cache en zo wissen.
LET OP je bent dan wel je gesprekken kwijt maar die kun je eventueel herstellen als je 'm opnieuw activeert.

Ik heb dit herstellen toen niet gedaan omdat ik WhatsApp sowieso al traag vond worden. Dus toen begonnen met een schone lei. Dit kwam ten goede aan de performance en het maken van foto's lukte weer zonder problemen.

Succes, let me know.
Nee, krijg die foutmelding niet. Whatsapp werkt verder prima en is nog steeds snel.
Ik krijg simpelweg 3 seconde lang een klein balkje over mn gesprek met "Please try it again".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
Geprobeerd wat ik adviseerde? Wellicht dat 't toch helpt, aangezien ik die foutmelding ook niet meer weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Trezzahn schreef op zondag 03 juni 2012 @ 20:02:
Geprobeerd wat ik adviseerde? Wellicht dat 't toch helpt, aangezien ik die foutmelding ook niet meer weet..
Nog niet. Kan je alleen je chat geschiedenis restoren? (what about bijbehorende media, en gebuikstats?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DoubleYouPee1 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:27:
Nog niet. Kan je alleen je chat geschiedenis restoren? (what about bijbehorende media, en gebuikstats?)
Media staat gewoon in mapjes op je SD.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonG
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-09 10:35
Ik heb een HTC Desire S en merk sinds enige tijd dat als ik in een gesprek zit, ik telkens naar beneden moet scrollen om het laatste bericht te lezen, normaal sprong hij automatisch naar onder als er een nieuw bericht is. Als m'n telefoon gelocked is, ik krijg een nieuw bericht en ik open Whatsapp, scrollt hij wel meteen naar het laatste bericht.

Echt super irritant, iemand meer hier last van of een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier ook last van op m'n HTC Desire HD. Tijdens een gesprek zie ik mijn laatste bericht en als de ander dan wat zegt moet ik handmatig naar beneden scrollen. Heel vervelend. En ik heb vooralsnog geen oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 21:07:
[...]

Dan snap je het niet helemaal, als er 2 vinkjes staan is ie afgeleverd :) Dus je kan het prima zien zonder te smssen!
@J van E : ik heb dit laatste ook geregeld.....(zelfs net nog eens getest en idem....)

ik weet niet wat er aan te snappen is maar op mijn berichten stonden wel degelijk de 2 vinkjes hoor en was toch niet afgeleverd....
misschien idd slachtoffer van hun succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
Brad Pitt schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:36:
[...]

Media staat gewoon in mapjes op je SD.
Dat weet ik, maar zijn ze dan ook nog gelinkt aan je contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 17:28:
[...]

Dat weet ik, maar zijn ze dan ook nog gelinkt aan je contacten?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
En je kan je chats restoren inderdaad. Echter heb ik dit toen niet gedaan, aangezien WhatsApp dan alsnog 'data' moet verwerken van de chats. Ben dus toen gewoon clean begonnen omdat ik ook niet wist hoeveel chatlogs(aantal personen EN tot hoever terug) die hersteld.

Wat je ook zou kunnen doen is je belangrijke chats mailen naar je e-mail. Deze verstuurd ze dan als .pdf zodat je later kan terug lezen. Dan behoud je je chats, op je pc dan wel op je telefoon, en heb je een als nieuwe whatsapp.

Laat maar weten of het heeft gewerkt. Succes.
Pagina: 1 ... 18 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android