Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:45:
[...]

@J van E : ik heb dit laatste ook geregeld.....(zelfs net nog eens getest en idem....)

ik weet niet wat er aan te snappen is maar op mijn berichten stonden wel degelijk de 2 vinkjes hoor en was toch niet afgeleverd....
misschien idd slachtoffer van hun succes...
Alsof een ontvanger altijd betrouwbaar is?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:45
Ik heb een vraag over de contactpersonen bij whatsapp. Ik heb een contactlijst van gmail. Facebook contacten gesynchroniseerd. Ik heb zelfs de contacten van facebook als .csv opgeslagen en daarna geimporteerd in gmail. Ik zie dan ook wel in het overzicht van de contactpersonen een g(gmail) en een f(facebook) achter de naam staan. Echter geen whatsapp tekentje bij deze personen. Als ik ze open zie ik netjes Prive: "telefoonnummer" met of zonder +31 maakt niet uit trouwens.

Als ik in whatsapp lijst: nieuw bericht en ik refresh mijn contactpersonen komen ze er niet bij te staan.
Stel ik bewerk een contact, zie ik bovenin google staan en facebook. Soms zit het nummer bij facebook erbij, soms bij google. Het lijkt mij sowieso 1 contact (gemerged)

Ik heb al veel gezocht op google, maar geen oplossing kunnen vinden. Al mijn contacten staan in 1 groep, op inet gelezen dat dat de oplossing was, niet dus.

Daarnaast ook nog aangevinkt dat alle contacten zichtbaar moeten zijn in het overzicht van contactpersonen, maar ze zijn en worden niet gekoppeld aan whatsapp.

Iemand een idee?

AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Klik eens in je contactenlijst op een contact waarvan je weet dat die ook whatsapp heeft. Vervolgens kies je bewerken en dan samenvoegen. Kan je dan in de lijst met alle contacten wel het whatsapp contact van die persoon selecteren en koppelen?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:08:
Klik eens in je contactenlijst op een contact waarvan je weet dat die ook whatsapp heeft. Vervolgens kies je bewerken en dan samenvoegen. Kan je dan in de lijst met alle contacten wel het whatsapp contact van die persoon selecteren en koppelen?
Sorry, ik heb een Galaxy S3 en (menu)bewerken en dan (menu)samenvoegen bestaat hier niet. menu is helemaal niet aanwezig als je bewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:23:
[...]

Sorry, ik heb een Galaxy S3 en (menu)bewerken en dan (menu)samenvoegen bestaat hier niet. menu is helemaal niet aanwezig als je bewerkt.
Ik weet zeker dat ook contacts van de SIII de mogelijkheid kent om contacten te bewerken en/of contacten samen te voegen. Het zal wellicht net iets anders werken (dat is op de SII al zo met AOSP contacts en Sammy contacts), maar het MOET erin zitten :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:25:
[...]

Ik weet zeker dat ook contacts van de SIII de mogelijkheid kent om contacten te bewerken en/of contacten samen te voegen. Het zal wellicht net iets anders werken (dat is op de SII al zo met AOSP contacts en Sammy contacts), maar het MOET erin zitten :+
Je kan wel bewerken, maar er bestaat geen mogelijkheid om menu te doen en daarna samen te voegen.

edit:
Ik klik op een contactnaam
*overzicht contactpersoon*
menu-->bewerken
*overzicht contact dat ik kan bewerken met tab google+facebook)
menu-->menu is niet aanwezig
Bij facebook staat het 06 van de persoon(niet in google)

[ Voor 19% gewijzigd door Ewivis op 06-06-2012 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:26:
[...]

Je kan wel bewerken, maar er bestaat geen mogelijkheid om menu te doen en daarna samen te voegen.
Zo wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Daar gaat het ook niet om, ze zijn al samengevoegd. Het 06 staat er ook bij, ik kan ze ook bellen. Echter zijn ze niet in whatsapp zichtbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, dan zal je bij je sync settings (settings / accounts & synchronisatie) dus waarschijnlijk geen Whatsapp zien staan? Mocht dat het geval zijn, dan kan je het beste even de gegevens van Whatsapp wissen (of de app deinstalleren en herinstalleren) en je accountgegevens opnieuw invoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 16:42:
Ah, dan zal je bij je sync settings (settings / accounts & synchronisatie) dus waarschijnlijk geen Whatsapp zien staan? Mocht dat het geval zijn, dan kan je het beste even de gegevens van Whatsapp wissen (of de app deinstalleren en herinstalleren) en je accountgegevens opnieuw invoegen.
Allen al gedaan. En whatsapp staat erbij en wordt gesynced...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 19:22:
[...]

Allen al gedaan. En whatsapp staat erbij en wordt gesynced...
En in Whatsapp staan desondanks geen contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
AllSeeyinEye schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 20:40:
[...]

En in Whatsapp staan desondanks geen contacten?
Jawel, maar niet die van facebook, met tel nummer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ah, nu snap ik m pas :P
Ik denk dat dat normaal is, want ik heb dat zelf ook niet ;) In mijn Whatsapp lijst staan uitsluitend mensen waarvan ik hun nummer 'gewoon' heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swtimmer
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:16

swtimmer

Ontrafelt het leven!

Ewivis schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 21:37:
[...]

Jawel, maar niet die van facebook, met tel nummer..
Dit komt doordat ivm privacy redenen Facebook geen telefoonnummers mag syncen vanuit hun app richting je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
swtimmer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:06:
[...]

Dit komt doordat ivm privacy redenen Facebook geen telefoonnummers mag syncen vanuit hun app richting je mobiel.
ow ok duidelijk! Is er nog een mogelijkheid dat ik dit wel activeer? :)

edit: niemand een idee? :(

[ Voor 4% gewijzigd door Ewivis op 08-06-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
swtimmer schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 22:06:
[...]

Dat is nieuw dan, aangezien ik vandeweek ineens heel veel WA contacten erbij had.
Collega's en "vage" bekenden die ik alleen kon terugvinden in facebook

Zal met de sync setting in de facebook app te maken hebben.
Instellingen - contacten synchroniseren - alles

Staat normaal op "bestaande contacten"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MeNTaL_TO schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:52:
[...]

Alsof een ontvanger altijd betrouwbaar is?
als je test doet met echtgenote/dochter in zelfde kamer.....lijkt dit me toch betrouwbaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
Ik heb even een vraagje, m'n whatsappgeheugen loopt erg snel op (zit al bijna op de 60mb) is dit te verminderen / voorkomen zonder chats te verwijderen? Vind het raar dat alleen maar text zo veel kan zijn.
(want volgens mij worden fototjes enzo op de sd kaart opgeslagen toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nowad schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:42:
Ik heb even een vraagje, m'n whatsappgeheugen loopt erg snel op (zit al bijna op de 60mb) is dit te verminderen / voorkomen zonder chats te verwijderen? Vind het raar dat alleen maar text zo veel kan zijn.
(want volgens mij worden fototjes enzo op de sd kaart opgeslagen toch?)
thumbnails staan wel in je whatsapp cache.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:23
Is er een mogelijkheid om de Whatsapp notifications aan te passen? Op iOS krijg je een ronddraaiend balkje boven in beeld met elke keer het nieuwste bericht... Op Android komt er in je notification bar éénmalig het eerste bericht.. daarna staat er '2 new messages' and so on.

Dat is zo irritant.. is er iets voor zodat ik wel telkens het nieuwste bericht kan lezen? Dan zie ik wel het gesprek maar kan ik toch tegelijk multitasken.

Whatsapp Plus (de .apk van XDA) kan het iig niet.. dus misschien moet er aan de android kant iets aangepast worden. Is er een App die notifications anders behandeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowad
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-08 21:40
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:55:
[...]

thumbnails staan wel in je whatsapp cache.
hmm daar heb je een punt, helemaal niet aan gedacht 8)7
het is vast niet mogelijk die te verwijderen of wel? (betwijfel trouwens dat dat heel veel geheugen is maar alle beetjes helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Er is een app waarmee je je whatsapp geschiedenis kunt backuppen en uitlezen. Weet niet of die ook deels kan wissen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=24569917

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 16:03:
Er is een app waarmee je je whatsapp geschiedenis kunt backuppen en uitlezen. Weet niet of die ook deels kan wissen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=24569917
Heb het zojuist uitgeprobeerd, en het werkt. Zeer handige tool moet ik zeggen. Het was natuurlijk wel mogelijk om een gesprek te verzenden via mail, maar dit is beperkt tot 10.000 berichten en één gesprek. Nu heb je meerdere gesprekken in één bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een dubbele simkaart en dus twee telefoons, eentje voor het werk en eentje voor "net" ze staan nooit beide tegelijk aan. kan whatsapp op beide telefoons? en geeft dat geen problemen met verifiëren enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulEm
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-02 07:52
Verwijderd schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 21:58:
ik heb een dubbele simkaart en dus twee telefoons, eentje voor het werk en eentje voor "net" ze staan nooit beide tegelijk aan. kan whatsapp op beide telefoons? en geeft dat geen problemen met verifiëren enz
Whatsapp kan maar actief zijn op 1 toestel. Zodra je deze activeert op een ander toestel werkt die alleen nog maar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaulEm schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 22:03:
[...]
Whatsapp kan maar actief zijn op 1 toestel. Zodra je deze activeert op een ander toestel werkt die alleen nog maar daar.
oke snap ik, maar ik moet nu telkens als ik men telefoons omwissel dus whatsapp weer activeren, kan dat kwaad? ik bedoel is mijn account straks niet geblokkerd ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:32
Kan geen kwaad, zelf ook een jaar lang om de drie dagen gewisseld van telefoon vanwege werk. Enige nadeel is dat iedere keer activeren je volgens mij een smsje kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merijn. schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:20:
Kan geen kwaad, zelf ook een jaar lang om de drie dagen gewisseld van telefoon vanwege werk. Enige nadeel is dat iedere keer activeren je volgens mij een smsje kost.
dat doet niks ik heb toch onbeperkt smsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:01

Yucko

One clown to rule them all !

Merijn. schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:20:
huh? je krijgt vanuit WhatsApp een sms .. je verstuurt er zelf volgens mij geen tijdens je activatie

Afbeeldingslocatie: http://www.jajoah.nl/images/Screenshot_2012-06-22-16-45-45.png
* Yucko heeft zijn groene WA icoontje weer terug, ook al is het alleen maar bij gebruik van NoLED :P

[ Voor 20% gewijzigd door Yucko op 22-06-2012 18:44 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:13
Ik heb op Google en in dit topic gezocht.
Maar komend van een iPhone wil ik graag van 2 groepsgesprekken van Whatsapp het geluid uitschakelen.
Dus niet van alle groepsgesprekken. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Roodey schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 20:32:
Ik heb op Google en in dit topic gezocht.
Maar komend van een iPhone wil ik graag van 2 groepsgesprekken van Whatsapp het geluid uitschakelen.
Dus niet van alle groepsgesprekken. Is dit mogelijk?
Groepsgesprek openen en via menu zeggen dat je het geluid uit wilt (tot max 1 week dacht ik).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Heb m'n Whatsapp Plus onlangs goed onder handen genomen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/059FNB5dJnrzJsXAcR1mkJsB/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:33
Smooth :) Ik ga daar ook maar eens naar kijken binnenkort :)

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-09 09:49
Voor de wat luiere mensen: hiero dus :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk
  • Laatst online: 14-09 10:18
Fijne app, net geinstalleerd (had hem al gevonden :P ). Wel een kleine note: eerst je gewone whatsapp uninstallen, daarna pas plus installeren (het steenkolen engels van de Dev kan een beetje verwarrend werken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Henk schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:55:
[...]

Fijne app, net geinstalleerd (had hem al gevonden :P ). Wel een kleine note: eerst je gewone whatsapp uninstallen, daarna pas plus installeren (het steenkolen engels van de Dev kan een beetje verwarrend werken).
Hoe werkt dat dan? Doen ze zich gewoon voor als echte Whatsapp cliënt ofzo?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Het is een echte Whatsapp client, alleen gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
DennusB schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:19:
Hoe werkt dat dan? Doen ze zich gewoon voor als echte Whatsapp cliënt ofzo?
Het IS de whatsapp client/app, maar dan met nogal wat mods er in :)

Lol @ timing d:)b

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 28-06-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
En je kan zelf dus alle kleurtjes, teksten, fonts en dergelijke instellen? Das wel nice zeg...
Hoe zit het met betaalde WhatsApp clients, zoals de mijne? Dat blijft ook gewoon geregistreerd?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:21:
Dat blijft ook gewoon geregistreerd?
Je moet na de install gewoon weer jezelf "registreren" met je eigen nummer, dus vast wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Brad Pitt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:21:
[...]

Het IS de whatsapp client/app, maar dan met nogal wat mods er in :)

Lol @ timing d:)b
Beat you to it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ga ik vanavond is even bekijken dan... Nog verschil met 'normale' en die 'HoLo' versie?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CLB schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:25:
Nog verschil met 'normale' en die 'HoLo' versie?
Yup. Uiterlijk en indeling van bepaalde onderdelen zoals de emoticon plek.

Redelijk duidelijk te zien allemaal in de aldaar aanwezige screenshots lijkt mij :P

[ Voor 32% gewijzigd door Brad Pitt op 28-06-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Fijn :p Maar wat? HoLo is holografisch, transparante balken? Of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CLB schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:21:
En je kan zelf dus alle kleurtjes, teksten, fonts en dergelijke instellen? Das wel nice zeg...
Hoe zit het met betaalde WhatsApp clients, zoals de mijne? Dat blijft ook gewoon geregistreerd?
Brad Pitt schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:22:
[...]

Je moet na de install gewoon weer jezelf "registreren" met je eigen nummer, dus vast wel :P
Net even gekeken, het account menu is identiek aan de originele versie. Bij mij staat die op gratis, verloopt op 1 december 2012 (tenzij het opnieuw opgerekt wordt).
CLB schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:25:
Ga ik vanavond is even bekijken dan... Nog verschil met 'normale' en die 'HoLo' versie?
Normaal heeft de default looks. Holo heeft een ge pre skind (?? is dat een correct woord??) uiterlijk, waarmee de statusbalk een holo look gekregen heeft.

Voor de geinteresseerden: hier staat mijn opmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Whatsapp is vannacht geüpdate, ineens standaard zo'n blije achtergrond. Kun je wel uitzetten maar dan is het weer zo standaard wit. Dus heb een extra achtergrond pack ( officiële ) gedownload, en nu mooiiie zwarte achtergrond. Alles is beter leesbaar en ziet er wat stylischer uit :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

NeoMe schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:05:
Whatsapp is vannacht geüpdate, ineens standaard zo'n blije achtergrond. Kun je wel uitzetten maar dan is het weer zo standaard wit. Dus heb een extra achtergrond pack ( officiële ) gedownload, en nu mooiiie zwarte achtergrond. Alles is beter leesbaar en ziet er wat stylischer uit :)
Je kon altijd al een eigen afbeelding als achtergrond gebruiken. Deze 'nieuwe' feature in de laatste update slaat dus helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:03

StrongArmLance

Endless flow

AllSeeyinEye schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:12:
[...]

Je kon altijd al een eigen afbeelding als achtergrond gebruiken. Deze 'nieuwe' feature in de laatste update slaat dus helemaal nergens op.
Nee, je krijg nu standaard mooie plaatjes meegeleverd zonder dat je zelf hoeft te zoeken op HD Whatsapp super cool epic background wallpaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

kristan schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 14:19:
[...]

Nee, je krijg nu standaard mooie plaatjes meegeleverd zonder dat je zelf hoeft te zoeken op HD Whatsapp super cool epic background wallpaper.
Je kon altijd al eigen achtergronden kiezen. Gewoon uit je galerij / foto map / whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

AllSeeyingEye, zou het mogelijk zijn om je instellingen te backup'en en deze hier neer te zetten .. ik vind ze nl. ontzettend vet :) (heb al even zitten stoeien om het lijkend te krijgen, maar lukt niet echt)

[ Voor 24% gewijzigd door Yucko op 28-06-2012 17:04 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-09 21:03
Hoe zit het trouwens met WhatsApp Plus als de officiele WhatsApp client wordt geupdate? Ontvangt de Plus variant dan automatisch ook een update of moet dit handmatig via xda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Yucko schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:04:
AllSeeyingEye, zou het mogelijk zijn om je instellingen te backup'en en deze hier neer te zetten .. ik vind ze nl. ontzettend vet :) (heb al even zitten stoeien om het lijkend te krijgen, maar lukt niet echt)
Zie een paar posts terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

barzi schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:23:
Hoe zit het trouwens met WhatsApp Plus als de officiele WhatsApp client wordt geupdate? Ontvangt de Plus variant dan automatisch ook een update of moet dit handmatig via xda?
De maker van WA+ update zijn versie regelmatig. En WA+ is OTA te updaten.

Excuus voor de dubbele post, zit mobiel nu...

[ Voor 6% gewijzigd door AllSeeyinEye op 28-06-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

oops :$ linkje is ook zo klein [/excuus]

@ AllSeeyingEye hieronder:
net geupdate, maar toch loopt dat updaten niet helemaal lekker. Ik kreeg hier nl. de melding dat de apk niet geinstalleerd was of zoiets, terwijl WA+ daarna toch echt op v1.80 zit

[ Voor 33% gewijzigd door Yucko op 29-06-2012 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

WhatsApp Plus v1.80 is uit, update naar meest recente officiële build. Updates via OTA of via xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik in Whatsapp plus de messaging vinkjes weer terug kan krijgen?
Ik zit al een hele tijd in de PLUS instellingen te zoeken maar het lukt maar niet:(

Is het trouwens een leuk idee als iedereen hier even zijn Whatsapp plus setup deelt samen met de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wow wat een instellingen allemaal in Whatsapp Plus :/ Super tof. Ik mis alleen idd ook wel de 'vinkjes'. Iemand al gevonden waar die setting heen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

DennusB schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 18:58:
Wow wat een instellingen allemaal in Whatsapp Plus :/ Super tof. Ik mis alleen idd ook wel de 'vinkjes'. Iemand al gevonden waar die setting heen is?
geen vinkjes = 2 vinkjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Dat blijkt inderdaad, zag het net opeens :) Wel slim opzich ! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaaaaah, goh dat was te simpel eigenlijk |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:29
Is er een Android app die alle logbestanden bij houdt voor Whatsapp? Zoals de tijden wanneer al jouw tel contacten offline en online gekomen zijn op WA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:55
Raimundus schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:56:
Is er een Android app die alle logbestanden bij houdt voor Whatsapp? Zoals de tijden wanneer al jouw tel contacten offline en online gekomen zijn op WA?
Die offline en online tijden kloppen lang niet altijd, dat weet je he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimundus
  • Laatst online: 21:29
FrankRicard schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:38:
[...]

Die offline en online tijden kloppen lang niet altijd, dat weet je he?
Ja, dat heb ik inderdaad gemerkt. Alhoewel ik tot nu toe geen grote afwijkingen heb geconstateerd. Maar het lijkt me wel interessant om eens te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Raimundus schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:56:
Nee, want die statussen worden opgevraagd en niet gepushed naar je telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:24
Ik heb eens naar de block funcionaliteit van Whatsapp zitten kijken.
Wanneer je geblocked bent door iemand dan zie jemaar 1 vinkje (bericht is wel verzonden, maar nog niet afgeleverd). Als je kijkt wanneer de persoon voor het laatst online was, dan zie je geen datum en tijd wanneer de persoon voor het laatst online was.

Nu vond ik iets op internet om de blockade te resetten, maar ik vraag me af hoe dit nou werkt.
Zie:
Change another active sim card and try activate whatsapp & enter the new sim number , it will get through, then change back your usual sim, it works.... I tried this & worked, message me if this works

Read more: How to check if someone blocked you on whatsapp - How do you know if someones blocked you on whatsapp :: Ask Me Fast at http://www.askmefast.com/...n_whatsapp-qna184020.html
Ik lees veel berichten dat dit werkt, maar hoe kan dat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:55:
WhatsApp Plus v1.80 is uit, update naar meest recente officiële build. Updates via OTA of via xda.
1.9 is inmiddels ook gereleased.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Sypher schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 22:36:
[...]

Ben niet bekend met WhatsApp op die devices, dus tsjah.
In dat geval is het wel logisch. ;)

Verdorie, hier authenticate hij niet. Unauthorized beta users blah blah.

Trouwens wel minder netjes van ze dat ze niet vermelden dat de verificatie SMS die hij stuurt vanaf je eigen NR verstuurd wordt, en dus je eigen prepaid/belbundel gebruikt. Weet niet of er nog meer van dat soort geintjes in verstopt zitten.

Zit nu in het buitenland dus goedkoop zijn die smsjes niet :(
Is er een manier om handmatig te activeren? Ik heb DIT geprobeerd, maar dit lukt niet. Ik zit nu in het buitenland en de verificatie lukt niet. In Nederland werkte alles nog gewoon, maar sinds ik in de VS ben, lukt het niet. Ik kan overigens wel via mijn provider een SMS sturen op de website.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 21:41

Grudgie

PSN: Grudgie7

AllSeeyinEye schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:29:

Voor de geinteresseerden: hier staat mijn opmaak.
Ik laat deze thema in maar er gebeurt niks. Help? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haffies
  • Laatst online: 23-07 05:03
Zijn er meer mensen die problemen hebben met een verbinding wifi?
Ik kan op t moment alleen verbinding met whatsapp maken via de dataverbinding van mn provider.

Alle andere verbindingen via wifi verlopen normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-09 11:07
haffies schreef op zondag 09 september 2012 @ 04:31:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met een verbinding wifi?
Ik kan op t moment alleen verbinding met whatsapp maken via de dataverbinding van mn provider.

Alle andere verbindingen via wifi verlopen normaal.
Ze hebben sinds gisteren al problemen, reboot om DNS te flushen zou moeten helpen. Maar dit lijkt ook niet voor iedereen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haffies
  • Laatst online: 23-07 05:03
agoNITE schreef op zondag 09 september 2012 @ 07:45:
[...]

Ze hebben sinds gisteren al problemen, reboot om DNS te flushen zou moeten helpen. Maar dit lijkt ook niet voor iedereen te werken.
Herstart van Android bedoel je?
Dat werkt niet nl., dan wachten we de handelingen van Whatsapp maar af..

Thanks voor je reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt whatsapp er nu weer uit..
Op de twitter status pagina staat nog niks, hebben jullie ook problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko

Yucko

Nope, werkt hier zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewivis
Yucko schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:41:
Nope, werkt hier zonder problemen
werkt hier ook. t mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zazadanger68
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-09 10:24
Ik heb last met het uploaden van foto's via whatsapp? Wanneer de balkje 100% geladen is, moet ik nog best lang wachten? Heeft er iemand anders er nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 08:32:
Volgens mij ligt whatsapp er nu weer uit..
Op de twitter status pagina staat nog niks, hebben jullie ook problemen?
Ik merk wel dat het lang duurt voordat berichtjes aankomen bij mijn vriendin. De server update de status van het bericht slecht en naar aanleiding van haar SMS-jes weet ik ook dat het lang duurt voordat de Whatsapp berichten weer teruggestuurd zijn. Het lijkt er bij mij iig op dat de problemen met Whatsapp nog niet ehlemaal voorbij zijn.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb ook problemen gehad vanmorgen. De online status was niet zichtbaar en berichten waren vertraagd.
Geen media gestuurd, dus dat weet ik niet.

Inmiddels werkt het wel naar behoren

[ Voor 12% gewijzigd door AndereKoekoek op 11-09-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:31
Floris-K schreef op dinsdag 11 september 2012 @ 11:04:
Ik heb ook problemen gehad vanmorgen. De online status was niet zichtbaar en berichten waren vertraagd.
Geen media gestuurd, dus dat weet ik niet.

Inmiddels werkt het wel naar behoren
Dat zelfde probleem had ik vanmorgen, gister ook een tijdje... lijkt een terugkerend probleem te zijn. Hopelijk nu definitief opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23:26
Gisteren ook veel problemen ondervonden. Nu lijkt alles het weer te doen..... afkloppen.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

En het is weer dood ;)

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 14:32

Dawn

..Sworn to the Dark..

jup... was me juist ook opgevallen...

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19-09 23:47

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, klopt. Wel lastig zo.

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41
Het werkt niet op wifi hier maar wel op 3g, wtf

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Deagle schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:26:
Het werkt niet op wifi hier maar wel op 3g, wtf
Provider?
Bij mij op telfort 3G of WiFi beiden niet, vriendin aan andere kant van het land met Vodafone ook niets.

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Net ook wat problemen gehad, maar nu komt alles weer gewoon over

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:41
n00bs schreef op donderdag 13 september 2012 @ 19:30:
[...]

Provider?
Bij mij op telfort 3G of WiFi beiden niet, vriendin aan andere kant van het land met Vodafone ook niets.
Ik zit bij hi.

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Er circuleert hier een foto rond op whatsapp met een neppe preview. Op de preview zie je een mooie meid, klik je erop, dan zie je een ouwe vent in z'n boxer. Geniale prank maar ik heb geen flauw idee hoe je zoiets maakt, Google helpt niet echt. Iemand bekend met deze prank/bug?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Flake schreef op woensdag 19 september 2012 @ 12:47:
Er circuleert hier een foto rond op whatsapp met een neppe preview. Op de preview zie je een mooie meid, klik je erop, dan zie je een ouwe vent in z'n boxer. Geniale prank maar ik heb geen flauw idee hoe je zoiets maakt, Google helpt niet echt. Iemand bekend met deze prank/bug?
Preview foto in Whatsapp anders de echte foto :>

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
DIE JA! Thx ^^

• Maardiweb
Ha koning naar deze truc was ik ook op zoek XD

• CLB
  • Niet online
Krijg net van m'n meisje met 'n iPhone / iOS deze smileys door:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rqoozPXE8u809qCu3gAlRBLQ/full.png

Emoji applicatie geinstalleerd en hoppa tig nieuwe smileys bij WhatsApp... Iemand bekend met Android?

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Jammer dat Whatsapp nog steeds niet dat je de last seen time stamp kan uitzetten ala IOS. Wordt soms gek ervan van mensen die zeggen, zie je je hebt me berichtje toch gelezen...reageer dan terug. Bij IOS kan je dat tenminste uitzetten... :)

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Mensen? Of bedoel je je vriendin? Dan herken ik het probleem, erg irritant zo nu en dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Sheva schreef op donderdag 20 september 2012 @ 22:35:
Mensen? Of bedoel je je vriendin? Dan herken ik het probleem, erg irritant zo nu en dan..
Vrienden ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
quite simpel ...

Ik leef, en bepaal mijn leven, en niet een machine die aangeeft wanneer ik MOET antwoorden
Men wil allemaal maar direct contact.....

Als je direct antwoord wil, zijn daar ook de juiste kanalen voor.
noemen ze "ontstressen"

• Maardiweb
Hmm whatsapp plus werkt niet meer ivm een update van whatsapp zelf :(

Wel een update waardoor je nu met 30 man in een groepschat kan.. Chaos!!!!

• Yucko

Yucko

Maardiweb schreef op woensdag 26 september 2012 @ 00:16:
Hmm whatsapp plus werkt niet meer ivm een update van whatsapp zelf :(

Wel een update waardoor je nu met 30 man in een groepschat kan.. Chaos!!!!
uhu, als men ooit nog eens met een nieuwe versie van WhatsApp PLUS komt moet, dan moet men die geforceerde update eruit slopen :(

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Koppensneller

winterrrrrr

Yucko schreef op woensdag 26 september 2012 @ 07:29:
[...]

uhu, als men ooit nog eens met een nieuwe versie van WhatsApp PLUS komt moet, dan moet men die geforceerde update eruit slopen :(
Het probleem ligt hem bij Whatsapp, aan de serverkant. Zij zien dat er een oude versie wordt gebruikt en verwerken geen berichten meer. Dat valt dus niet op te lossen aan de kant van de app.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Nieuwe versie van WhatsApp Plus: Klik

Pagina: 1 ... 19 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android