Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb een HTC Sensation en kan wel foto's en bestanden verzenden/ontvangen.
De versie die ik heb op mijn toestel is 2.6.8990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Floris-K schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 12:35:
Ik heb een HTC Sensation en kan wel foto's en bestanden verzenden/ontvangen.
De versie die ik heb op mijn toestel is 2.6.8990
Ik heb versie 2.6.9209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Desire Z hier, 2.6.8990 en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Ik heb 2.6.9235 - heb ook geen problemen met verzenden en ontvangen van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Spannend... Ik kreeg gisteren de melding dat ik over twee weken moet gaan betalen voor het gebruik van Whatsapp...

Wat betreft foto's, Ik heb een Milestone 2, Whatsapp versie 2.6.8990. Vaak als ik een foto verstuur, doet Whatsapp hem automatisch 2 tot 5 keer opnieuw verzenden. Niet zo'n grote ramp, maar wel zonde van de verstookte data. Verder werkt het allemaal naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Die €2,00 per jaar is het zo'n 100x waard. Wat een app zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 17:05

Zyron

BWRAAAAP

Ik moet WA binnen 5 dagen verlengen, alleen zodra ik de link gebruik uit 'Accountinformatie' krijg ik enkel een PayPal-melding met "Sorry, your last action could not be completed". Hoe moet ik die zooi nu dan verlengen?

Ik zie wel op de vorige pagina meer mensen met het probleem maar een google checkout is echt even geen optie.

*update: Ok, kreeg echt net tip van een maat; klik op e-mail in het accountinformatiescherm, tik de link over en betaal gewoon via Paypal op de PC. Werkt prima.

[ Voor 39% gewijzigd door Zyron op 31-10-2011 19:31 ]

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:32
Vandaag een melding gekregen van WhatsApp
WhatsApp gebruik verlengd
New Date: 25 mei 2012
Zelf niets betaald via PayPal of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:25
Bij mij ook verlengd, tot 18 mei 2012. Accountstatus is nog steeds "Gratis proberen".

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:45
Sinds de nieuwe Whatsapp update krijg ik geen geluidsmelding meer, terwijl het wel gewoon goed staat ingesteld. Zijn er meer mensen met dit probleem?? Trillen werkt overigens wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiele93
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-03 22:45
Ik heb ook een verlenging gekregen? Enig idee waaraan ik dit te danken heb? Ik moest medio half november betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:44
Same here, kreeg ook een verlenging naar mei volgend jaar ineens.
Mooi wat mij betreft aangezien ik ook binnenkort moest gaan betalen.

Waarom ik hem overigens krijg, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arwindezeeuw
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-09 22:40
zou bij mij 2 november verlopen (daar stond die gisteren ook nog op), nu verloopt die ineens op 30 april 2012, zeker te veel geld in kas _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _PloppeR_
  • Laatst online: 16:45
Nee, ik denk eerder om de mensen bij whatsapp te houden, aangezien er nu toch behoorlijk wat gratis concurrentie is en ja het zal je benieuwen hoeveel mensen (denk aan bijv. jongeren) gewoon overstappen op een alternatief wat hetzelfde biedt én wel gratis is + ze nemen gewoon de vriendenclub mee.. (Al is het maar omdat ze geen moeite willen doen voor de betaalmethoden die beschikbaar zijn)

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:37
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik mensen toevoegen aan een bestaande groep in Whatsapp?
Heb al gezocht op Google en op het forum maar kon niets duidelijks vinden.

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Dutchmania schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:11:
Misschien een hele domme vraag maar hoe kan ik mensen toevoegen aan een bestaande groep in Whatsapp?
Heb al gezocht op Google en op het forum maar kon niets duidelijks vinden.
Dit kun je op de volgende manier doen:

In het menu met alle gesprekken op je groepsgesprek klikken(lang vasthouden voor menu)
Kies voor Groepsinfo en dan rechts bovenin staat een poppetje met een plusje.
Contactpersoon kiezen et voila :)

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09 20:37
Floris-K schreef op donderdag 10 november 2011 @ 10:22:
[...]

Dit kun je op de volgende manier doen:

In het menu met alle gesprekken op je groepsgesprek klikken(lang vasthouden voor menu)
Kies voor Groepsinfo en dan rechts bovenin staat een poppetje met een plusje.
Contactpersoon kiezen et voila :)
Ah super, keek er blijkbaar gewoon overheen!
Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
Ik heb whatsapp pas leren kennen en heb er 1 collega in staan.
Nu wil ik best mijn vriendenkring hierbij betrekken maar daar zitten een paar echte gierige mensen bij, die gaan die 2€ per jaar echt niet betalen.

Gaat het nog zo ver komen dat het betalend wordt ? ik zie dat mijn versie nog tot volgend jaar geldig gaat zijn.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:14
Er zijn al heel veel mensen welke er al reeds voor betaald hebben, dus ja, er komt een moment dat je echt het mega bedrag van € 2,-- (of waren het $$'s) moet betalen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Als je € 2,- per jaar niet wil betalen dan ben je echt gierig. Per uur ben je meer kwijt in een parkeermeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuHu
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Kun je ook Whatsapp gebruiken als je geen databundel hebt, maar alleen via wifi op internet gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel een smartphone kopen met vrij duur abbo maar niet 18 cent per maand neer leggen om gratis berichtjes te sturen :p

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 13:15
HuHu schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 14:23:
Kun je ook Whatsapp gebruiken als je geen databundel hebt, maar alleen via wifi op internet gaat?
Ja hoor, gaat prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:48
hehe, gisteren had ik nog maar 1 persoon in mijn lijst, vandaag alweer 7 mensen, en het is echt leuk chatten op deze manier.

Alleen kan ik maar niet vinden hoe je een groepchat begint, heb me kapotgezocht.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedrooo
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-09 21:25

Pedrooo

Ik doe mijn best

C00P schreef op zaterdag 19 november 2011 @ 22:57:
hehe, gisteren had ik nog maar 1 persoon in mijn lijst, vandaag alweer 7 mensen, en het is echt leuk chatten op deze manier.

Alleen kan ik maar niet vinden hoe je een groepchat begint, heb me kapotgezocht.
Probeer een op de menuknop te duwen van je telefoon als je in je chatoverzicht zit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
C00P schreef op vrijdag 18 november 2011 @ 01:43:
Ik heb whatsapp pas leren kennen en heb er 1 collega in staan.
Nu wil ik best mijn vriendenkring hierbij betrekken maar daar zitten een paar echte gierige mensen bij, die gaan die 2€ per jaar echt niet betalen.

Gaat het nog zo ver komen dat het betalend wordt ? ik zie dat mijn versie nog tot volgend jaar geldig gaat zijn.
Tja als je vrienden dat niet gaan doen, kan je ook overgaan op ebuddy XMS, kakoatalk of kikmessenger. Allemaal prima gratis alternatieven. Ik blijf zelf bij wa, stuk of 10 contacten waarmee ik het veel gebruik, 65 in hele lijst ofzo. Sms vind ik ook prima, maar heel erg lekker is dat niet om locaties, photos en bestanden te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Gisteren heb ik WhatssApp geupdate, blijkt een slechte update te zijn. Krijg nu vaak berichten pas binnen als ik WhatssApp open. Heeft iemand toevallig een apk liggen van de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:58

MikeVM

- Baloo -

Weten jullie of er ondertussen al een Chatprogramma beschikbaar is voor Groupchat met meer dan 10 personen,

maar die ook fotos en dergelijke kan verzenden?

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

xileS schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:18:
Gisteren heb ik WhatssApp geupdate, blijkt een slechte update te zijn. Krijg nu vaak berichten pas binnen als ik WhatssApp open. Heeft iemand toevallig een apk liggen van de vorige versie?
kijk eens bij je account of whatsapp nog wel meesynct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
MikeVM schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:55:
Weten jullie of er ondertussen al een Chatprogramma beschikbaar is voor Groupchat met meer dan 10 personen,

maar die ook fotos en dergelijke kan verzenden?
Facebook messenger. Of Weixin (chinese app, maar is wel op engels in te stellen)
n00bs schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:31:
[...]

kijk eens bij je account of whatsapp nog wel meesynct ;)
Ik weet niet wat je bedoeld, maat volgens mij staat alles goed. Vandaag heb ik niet veel last van gehad, misschien is dat toevallig omdat ik vaak keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:00
Ik heb een vraag.

Stel iemand heeft mijn nummer in zijn telefoon staan, maar ik niet zijn nummer, krijgt diegene dan gelijk te zien dat ik WhatsApp heb geinstalleerd en dus beschikbaar ben?
Dat zou jammer zijn.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:31:
Ik heb een vraag.

Stel iemand heeft mijn nummer in zijn telefoon staan, maar ik niet zijn nummer, krijgt diegene dan gelijk te zien dat ik WhatsApp heb geinstalleerd en dus beschikbaar ben?
Dat zou jammer zijn.
Ja dat krijgt diegene :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Oke thanks, geen WhatsApp voor mij dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:24
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:37:
[...]

Oke thanks, geen WhatsApp voor mij dan :)
Je kunt ook diegene blokeren en dan zien ze dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
tlpeter schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:38:
[...]

Je kunt ook diegene blokeren en dan zien ze dat niet.
Probleem is dat ik het nummer niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:29
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 15:39:
[...]

Probleem is dat ik het nummer niet heb.
Wat is het probleem dan? Bij SMS kan iemand je toch ook zomaar smsen zonder dat jij het nummer van de ander hoeft te hebben?

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Jij hebt mij in je contactenlijst, maar ik jou niet Maardiweb.. Als jij WA installeert zie jij wel CLB heeft WA =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMones
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-03-2022
Dan zie ik nog geen verschil CLB.

Aangezien dit met SMS toch net zo is?

Als ik jou nummer heb, kan ik jou smsen. Zonder dat jij mijn nummer hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-09 18:42

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Klopt, maar bij WhatsApp kun je iemand blokkeren. Die persoon ziet dan niet meer dat jij WhatsApp hebt, en kan je ook geen berichten sturen.

Echter, om dat te kunnen doen moet je wel het nummer van de persoon die je wil blokkeren hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Dan vraag je dat nummer toch :-)

Vraag: Waarom wil je m'n nummer?
Antwoord: dan kan ik je blokkeren.

:)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Mijn ervaring met blokkeren is dat geblokkeerde personen je nog wil zien in whatsap, dat je Online bent (geweest), maar ze kunnen geen berichten sturen naar je. Het 2e vinkje zal niet verschijnen bij het bericht op de telefoon van der verzender. De berichten komen dus nooit aan.. Dit heb ik in september dit jaar getest.

In het begin was het wel zo dat berichten verzonden werden. Haalde je iemand van blokkering af en stonden de berichten gewoon in je whatsapp. Ze werden alleen verborgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Laatst online: 08:49
Hebben meer mensen problemen met het openen van foto's in Whatsapp? Als ik een plaatje ontvang en ik klik op downloaden dan krijg ik een FC op mijn SGS2 (2.3.6). Ook getest op een Nexus One en die gaf ook een FC.

Inmiddels Whatsapp er al afgegooid, image folder weggegooid, cache wipe en opnieuw geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Niet met het openen, wel met versturen en ontvangen van foto's. Blijft vaak op het laatste stukje hangen en dat duurt dan bijna een volle minuut, zowel bij verzenden als ontvangen.

Maar geen FC's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet een gebruiker van Whatsapp maar krijg nu wel steeds sms'jes binnen van afzender +447781484000 met het bericht:"Whatsapp code 765". Weet iemand waar dit vandaan komt?

Ik gebruik een HTC Legend met alles up-to-date en heb het programma misschien in het verleden eens geïnstalleerd maar ook weer weggehaald want ik kom het niet meer tegen in mijn lijst van app's.

edit: afzender bericht toegevoegd

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2011 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
Google geeft aardig wat hits mbt dat telefoonnummer, het heeft niet zoveel met whatsapp te maken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Meer mensen hier gezeik met foto's uploaden & downloaden via WhatsApp? Is hier echt niet vooruit te branden telkens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark_640

Mark_640

In my memory

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2011 @ 20:48:
Ik ben niet een gebruiker van Whatsapp maar krijg nu wel steeds sms'jes binnen van afzender +447781484000 met het bericht:"Whatsapp code 765". Weet iemand waar dit vandaan komt?

edit: afzender bericht toegevoegd
Lijkt erop dat iemand probeert Whatsapp te registreren onder jou telefoonnummer. Normaal stuurt whatsapp dan een SMS naar je telefoon met daarin een code, die op je toestel wordt uitgelezen om er zeker van te zijn dat je het juiste nummer hebt opgegeven.

Waarschijnlijk heeft dus iemand een typefout gemaakt?
DennusB schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:41:
Meer mensen hier gezeik met foto's uploaden & downloaden via WhatsApp? Is hier echt niet vooruit te branden telkens!
Yep, hier ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:19
DennusB schreef op zondag 25 december 2011 @ 11:41:
Yep ook hier problemen om foto's via whatsapp binnen te halen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitosss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-08 21:46
Die smsjes van dat +44 nummer heb ik ook heel lang gekregen, ik werd er zelfs midden in de nacht door gebeld waarna ik, als ik opnam, een bandje hoorde dat mijn activatiecode gaf. Heel vaag allemaal!

Nu heb ik echter een ander probleem, sinds een week heb ik een Samsung Galaxy Note, maar ik krijg mijn Whatsapp niet aan de praat. Heb het gedownload uit de Market en zodra ik mijn telefoonnummer in moet voeren zegt 'ie telkens "Geen verbinding mogelijk. Probeer later opnieuw". Volgens hun Twitter is er geen storing. Heb al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, telefoon opnieuw opgestart en telefoon zelfs volledig gereset en daarna opnieuw geïnstalleerd, maar alleen zonder succes!

Wie kan mij de winnende tip geven??? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

lijkt er op dat je APN of wifi het probleem is, kijk die eens na zou ik zeggen, het kan zijn dat er daar een kink zit (misschien twee APNs waarvan er een neit werkt oid?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitosss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-08 21:46
Weet niet wat je bedoelt met APN? Er is in ieder geval geen VPN actief. Wifi uit of aan, beide biedt geen soelaas. SMS/browser/market/widgets, alles doet het verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Nitosss schreef op maandag 26 december 2011 @ 15:22:
Weet niet wat je bedoelt met APN? Er is in ieder geval geen VPN actief. Wifi uit of aan, beide biedt geen soelaas. SMS/browser/market/widgets, alles doet het verder...
APN zijn je instellingen voor mobiel internet van je provider maar als de rest wel gewoon werkt snap ik het ook niet zo 1,2,3. Heb je ook alle data op je geheugenkaartje verwijderd van whatsapp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Meer mensen waar Whatsapp nu offline lijkt te zijn? Zal iedereen over de hele wereld nu Whatsapp gebruiken voor de nieuwjaars wensen waardoor de servers het niet trekken? :p

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchElite
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 09:58
Bananenspin schreef op zaterdag 31 december 2011 @ 18:13:
Meer mensen waar Whatsapp nu offline lijkt te zijn? Zal iedereen over de hele wereld nu Whatsapp gebruiken voor de nieuwjaars wensen waardoor de servers het niet trekken? :p
denk het wel ja hoorde net bij iemand dat een bericht er 15minuten overdeed voordat het aan kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 16:47
Sinds 3 uur geleden komen bij mij geen whatsapp berichten meer door. ik verwacht door oud en nieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat ook op twitter.

http://twitter.com/wa_status
a_status WhatsApp Status
sorry we are having some new years capacity problems. we are working on resolving them.
1 uur geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al bijna een jaar WhatsApp, Maar nou kwam ik een tijdje terug er achter dat als ik mensen geblokkeerd had dat ze me status wijzigingen wel konden zien. Nou vind ik dat hopeloos irritant. En daar zit zeker geen oplossing op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:29

Priet

To boldly do what no one has..

lasharor schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:45:
Ik heb een minder belangrijk probleempje.

Hoe krijg ik het voor elkaar dat al mijn contacten in whatsapp een foto mee krijgen? Me zusje heeft net een android toestel gekocht en daar whatsapp op geinstalleerd. Nu zie ik dat ze wel gelijk een foto krijgt terwijl andere contacten dat bij mij niet hebben. Iedereen in mijn lijst heeft wel een foto in mijn contact lijst (via facebook) mijn zusje echter via google. Ik zie echter bij haar wel dat ik een foto van facebook naast mijn naam in whatsapp heb staan.

Beetje verwarrend dus, iemand die hiervoor een oplossing heeft?
Beetje oude quote, maar ik zie ook niet bij al m'n contacten een foto in WhatsApp. De contacten zijn wel gekoppeld en in de contactenlijst is er ook een foto te zien. Na ooit een hard reset uitgevoerd te hebben (HTC Desire HD) was bij nog maar een deel van de WhatsApp-contacten een foto te zien.

Ik kan ook geen duidelijk verschil ontdekken tussen de contacten met en zonder foto. Iemand een idee of oplossing?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:42:
Ik heb al bijna een jaar WhatsApp, Maar nou kwam ik een tijdje terug er achter dat als ik mensen geblokkeerd had dat ze me status wijzigingen wel konden zien. Nou vind ik dat hopeloos irritant. En daar zit zeker geen oplossing op?
Jawel... een ander telefoonnummer nemen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:12

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 08:42:
Niet alleen lezen, maar ook wijzigen zelfs.
nieuws: Tool maakt wijzigen WhatsApp-status van anderen mogelijk

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-09 12:11

n00bs

Het is weer Zomer!

Doet bij jullie whatsapp het nog? laatste 2 uur lijkt het weinig te doen, zowel via 3G als WiFI.

En hij werkt weer...

en nu 2 uur later weer down

[ Voor 23% gewijzigd door n00bs op 13-01-2012 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fANAT1C
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-08 14:40
werkt die status changer eigenlijk nog? ik heb hem 1 keer kunnen gebruiken (12 januari), nadat ik de status van iemand veranderde, na die ene status verandering heb ik geen enkele status nog kunnen veranderen en heb het minstens nog 20 keer geprobeerd bij allemaal verschillende personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:10
Volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:57
Ik heb sinds vanmiddag het probleem dat ik niet kan zien of iemand online is (of wanneer dit wel het geval is).
Dit betreft al mijn contactpersonen dus het zal geen gevalletje geblokkeerd zijn.

Op twitter zie ik niets staan op het profiel van Whatsapp, hebben meer mensen hier momenteel last van?

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:25
Ja ik had het ook ff daarnet, maar na een minuutje verschenen de statussen toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ja ze hadden weer een flinke storing vanavond. Heeft er verschillende keren ook even helemaal uitgelegen met push messages of versturen. Het word met de week erger bij WhatsApp :( Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09-2024
Grappig... kwam net een berichtje via twitter tegen: WhatsApp on PC! Geniaal... en het werkt :) !
Een handleiding kan je hier vinden: http://whatsappfail.net/blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
hibbit schreef op maandag 16 januari 2012 @ 22:53:
Grappig... kwam net een berichtje via twitter tegen: WhatsApp on PC! Geniaal... en het werkt :) !
Een handleiding kan je hier vinden: http://whatsappfail.net/blog
Ziet er leuk uit, maar hoe werkt punt 7?
Wait now for 5 minutes. After 5 minutes a button appears, Call [your-phone-number], enter the 3 digitcode.
Ik bel m'n eigen nummer, en dan krijg ik een code van mezelf? :?

[ Voor 6% gewijzigd door SmiGueL op 16-01-2012 23:25 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
Je moet 5 minuten wachten... daarna verschijnt een knop waarop staat Call +312012345678 (jou telefoonnummer) en je ontvangt telefonisch een code van 3 cijfers. Wanneer je deze invoert is Whatapp geactiveerd.

[ Voor 0% gewijzigd door hibbit op 16-01-2012 23:38 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:03
op whatsapp.com staat een nieuwere versie, dan in market
heb zojuist zelf even geupdate ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweekeraar
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-05 19:56
Klopt, 2.7.2126.

Vraag: Heeft iemand hier Whatsapp op de Galaxy Nexus? Zo ja, werkt de LED notificatie daarvan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DennusB schreef op maandag 16 januari 2012 @ 21:52:
Ja ze hadden weer een flinke storing vanavond. Heeft er verschillende keren ook even helemaal uitgelegen met push messages of versturen. Het word met de week erger bij WhatsApp :( Zonde.
Inderdaad... Whatsapp is niet echt meer te vetrouwen. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

En als je (bij punt 7) geen vaste telefoonummer hebt?

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:49
hdpaddy schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 09:36:
En als je (bij punt 7) geen vaste telefoonummer hebt?
Jij gaat daadwerkelijk een *.exe van 101MB installeren om zogenaamd Whatsapp te kunnen draaien op de PC?

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Ja, gewoon omdat het kan.
Ik zit vaak genoeg achter de laptop en vriendin wil mij wappen, dan is het makkelijker om ff snel wat in te tikken op mijn lap, dan steeds de telefoon erbij te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Okay, succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Laatst online: 15-02-2024
uuuhhh en dit dan?:

WhatsApp Hoax
Posted in Blog

Official reply from WhatsApp Inc. about subscription costs and shutting down WhatsApp;

It is a hoax. Really, it is.
We have been getting a lot of emails and questions from you about this chain letter message circulating in our network:

WhatsApp is going to cost us money soon. The only way that it will stay free is if you are a frequent user i.e. you have at least 10 people you are chatting with. To become a frequent user send this message to 10 people who receive it (2 ticks) and your WhatsApp logo should turn Red to indicate a frequent user.

Please understand that this is a hoax and there is no truth to it. While we are flattered that we made it to Hoax Slayer, we would rather work on cool new features instead of debunking silly stories like these.

UPDATE: this is a hoax message as well:

"Whatsapp is shutting down on 28th jan Message from Jim Balsamic (CEO of Whatsapp) we have had an over usage of user names on whatsapp Messenger. We are requesting all users to forward this message to their entire contact list. If you do not forward this message, we will take it as your account is invalid and it will be deleted within the next 48 hours. Please DO NOT ignore this message or whatsapp will no longer recognise your activation. If you wish to re-activate your account after it has been deleted, a charge of 25.00 will be added to your monthly bill. We are also aware of the issue involving the pictures updates not showing. We are working diligently at fixing this problem and it will be up and running as soon as possible. Thank you for your cooperation from the Whatsapp team".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Wát is daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Laatst online: 15-02-2024
nou, daarmee wil ik dus vragen: hoe betrouwbaar is die blogsite?

en als we idd kunnen whatsappen met de pc, welke 3e partij krijgt dan welke toegang tot welke gegevens?

[ Voor 20% gewijzigd door Dikkedikkie op 17-01-2012 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Dikkedikkie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:04:
Retorische vragen ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

hibbit schreef op maandag 16 januari 2012 @ 23:38:
Je moet 5 minuten wachten... daarna verschijnt een knop waarop staat Call +312012345678 (jou telefoonnummer) en je ontvangt telefonisch een code van 3 cijfers. Wanneer je deze invoert is Whatapp geactiveerd.
Iemand al getest wat er gebeurt als je toch je mobiele nummer invoert? Kan je simultaan PC en mobiel gebruiken?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

ik heb mijn mobnr ingevoerd en een sms gekregen met de code, sms was verstuurd vanaf 99999 ?
hierna gaat hij aanmelden (stap 7) en toen kreeg ik een melding "mislukt", hierna kreeg ik de "call me" option, met het invoerveld voor de code, hier voerde ik de code in en whatsapp startte gewoon op. Toen kreeg ik een telefoon uit de USA (heb niet opgenomen) en hierna kreeg ik een voicemail met dezelfde code die ik per sms had gehad.
Ik kan berichtjes tikken, m,aar ik zie bv niet dat de andere kant online is.
ben nu op mob en pc aan het testen.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Hmmm, ok

Whatsapp geinstalleerd op mijn foon, krijg op mijn lap een melding
Connection failed! If you have installed Whatsapp on another phone, please delete and reinstall. WARNING: Do NOT use Whatsapp on multiple devices with the dsame number!!!

Nou even wat heen en weer getest, het is dus of/of

[ Voor 10% gewijzigd door hdpaddy op 17-01-2012 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hibbit
Dikkedikkie schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 10:04:
[...]
en als we idd kunnen whatsappen met de pc, welke 3e partij krijgt dan welke toegang tot welke gegevens?
Onder elke pagina staat keurig de "Source"... Wat is het probleem?
En whatappen via de pc is denk ik veiliger als via de mobiele telefoon... heb jij een firewall op je telefoon? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

als je dus wil whatsappen op je pc, dien je een ander nr te gebruiken dan op je smartphone.
Toegevoegde waarde: 0,0 want op je pc kan je ook msn/icq etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
hdpaddy schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:48:
als je dus wil whatsappen op je pc, dien je een ander nr te gebruiken dan op je smartphone.
Alleen dan moet de andere kant (waarmee je wilt communiceren) ook op msn/icq zitten hè :z Dus het kan best toegevoegde waarde hebben.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
hibbit schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:46:
[...]
Onder elke pagina staat keurig de "Source"... Wat is het probleem?
En whatappen via de pc is denk ik veiliger als via de mobiele telefoon... heb jij een firewall op je telefoon? 8)7
Ik denk dat hij er mee bedoelt dat het nu niet echt duidelijk is wat de software zoal doet. Ben je er zeker van dat er geen backdoor inzit die je username en password afvangt van je gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
hdpaddy schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:48:
Wanneer wordt dat nou is ingevoerd, zelfde nummer, meerdere mobieltjes / lokaties?
Ik heb twee smartphones, eentje voor de mooi, leuk, snel, eentje voor ragdagen, viesheid, Scouting..
Maar WhatsApp kan / wil maar niet op allebei tegelijk geinstalleerd zijn enzovoort.. Zou ik op 1 mobieltje een andere simkaart kunnen doen met een ander nummer, WhatsApp activeren en dan m'n duosim erin doen!??

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Een exe van ruim 100MB om een messenger appje te installeren? Really?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashback1989
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 22:31
gebruik nu zelf de trial versie van youwave ( android emulator)
die gebruikt op de achtergrond virtualbox
je kan er niet mee in de market maar via whatsapp.com kan je dus wel downloaden/installeren
verder werkt het hetzelfde als op de telefoon nadeel is dat je het wel op de voorgrond ( of op 2e scherm zoals ik heb) moet hebben staan omdat je anders de notificatie's niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:31
Hahn schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 13:51:
[...]

Alleen dan moet de andere kant (waarmee je wilt communiceren) ook op msn/icq zitten hè :z Dus het kan best toegevoegde waarde hebben.
Daar heeft men dan weer e-mail voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:47

Nakebod

Nope.

CLB schreef op dinsdag 17 januari 2012 @ 14:14:
[...]

Wanneer wordt dat nou is ingevoerd, zelfde nummer, meerdere mobieltjes / lokaties?
Ik heb twee smartphones, eentje voor de mooi, leuk, snel, eentje voor ragdagen, viesheid, Scouting..
Maar WhatsApp kan / wil maar niet op allebei tegelijk geinstalleerd zijn enzovoort.. Zou ik op 1 mobieltje een andere simkaart kunnen doen met een ander nummer, WhatsApp activeren en dan m'n duosim erin doen!??
Je kan wel meerdere WA's op verschillende apparaten hebben onder 1 nummer, echter komen de berichten alleen binnen op de WA installatie die als laatste berichten heeft verzonden. De laatste keer dat ik dit geprobeerd had in ieder geval.

Nu moet ik wel vermelden dat dit weer een aantal maanden geleden heb gedaan, op mijn Asus Transformer en die heeft uberhaupt geen simkaart. En dus geen eigen nummer. Daar had ik WhatsApp via Titanium Backup vanaf mijn telefoon gebackupt en teruggezet op mijn Transformer.

Alleen of het ook werkt om een backup terug te zetten met een bestaand nummer, op een telefoon met een eigen fysieke simkaart en ander/eigen nummer... Proberen denk ik :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry als dit al langs is gekomen maar ik heb het zo snel niet kunnen vinden. ik wil mijn telefoon even schoonmaken met een update alleen ik wil eigenlijk mijn whatsapp berichten niet kwijt. Nu weet ik wel dat whatsapp zelf een reservekopie maakt van de berichten maar zet hij deze ook terug als ik whatsapp herinstalleer? (Ik wil liever geen titanium backup gebruiken want dan doet whatsapp heel raar met mijn contacten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:39

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 20:42:
sorry als dit al langs is gekomen maar ik heb het zo snel niet kunnen vinden. ik wil mijn telefoon even schoonmaken met een update alleen ik wil eigenlijk mijn whatsapp berichten niet kwijt. Nu weet ik wel dat whatsapp zelf een reservekopie maakt van de berichten maar zet hij deze ook terug als ik whatsapp herinstalleer? (Ik wil liever geen titanium backup gebruiken want dan doet whatsapp heel raar met mijn contacten)
Ja, als je na een schone installatie de eerste keer opstart, dan komt de melding dat er een reservekopie is gevonden. Je hebt dan de keuze om deze te importeren of niet.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Het enige wat ik altijd heb is dat de backup van 4 uur 's nachts wordt gepakt.
Ook al maak ik een handmatige backup in het menu.. Toch zijn alle berichtjes van die dag verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke bedankt, dat voor 4 uur s'nachts is toch niet zo erg. ik ben meestal wel vroeg op en ik krijg toch geen berichtjes tussen 4 en 7 (meestal dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Nu online
In het geval van de automatische backup kreeg ik ook enkele keren de berichten terug van de backup van 4:00 uur 's nachts.

Sinds ik de handmatige backup gebruik (via het menu) voordat ik een OS reinstall heeft dit tot nu toe echt ALTIJD gewerkt (aka: geen bericht meer kwijt) :)

Gezien ik de laatste tijd redelijk wat ROM's geflashed heb gebruik ik deze manier altijd, werkt perfect! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:21:
oke bedankt, dat voor 4 uur s'nachts is toch niet zo erg. ik ben meestal wel vroeg op en ik krijg toch geen berichtjes tussen 4 en 7 (meestal dan)
In dat geval zet je toch gewoon je internet uit als je gaat slapen?
Kun je de volgende morgen rustig aan de gang met de format, en na de installatie van WhatsApp komen al je berichten vanaf de avond ervoor netjes binnenstromen :)

[ Voor 44% gewijzigd door SmiGueL op 24-01-2012 23:01 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Floris-K schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:01:
Het enige wat ik altijd heb is dat de backup van 4 uur 's nachts wordt gepakt.
Ook al maak ik een handmatige backup in het menu.. Toch zijn alle berichtjes van die dag verdwenen.
Klopt, heb ik vorige wk nog gedaan. Ik heb de map ff naar mijn sd kaart geschoven en bij het herinstalleren van whatsapp de map terug geplaatst. Was zo geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Dit soort dingen kun je zelf opzoeken. Op GoT verwachten we inzet.

[ Voor 78% gewijzigd door RoD op 03-02-2012 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Wat begreep je niet aan het bovenstaande bericht? Kritiek moet altijd per DM of in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile, nooit in een topic.

[ Voor 87% gewijzigd door janvanduschoten op 03-02-2012 16:22 ]

Pagina: 1 ... 17 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android