In eerste instantie dacht ik dat je kabel wellicht stuk kon zijn zoals ik eerder al zei. Wel bizar dat het blijkbaar met alle verlengkabels/hubs een probleem vormt, leuk dat je dit even met ons deelt zal het anders ook even in de topicstart vermelden. Just in case.MEGATRON schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:45:
Toch wel raar. Ik heb het nu met diverse powered-hubs en verlengkabels op diverse pc's (xp, vista en win7) geprobeerd maar het werkt alleen als de kabel direct op de pc aangesloten wordt. Je maakt mij niet wijs dat alle hub en verlengkabels die ik heb en gebruik kapot zijn. Alles wat ik er op aansluit (muizen, toetsenborden, extrene hd's, kaartlezers, printer) werkt gewoon goed. Rare jongens die samsung notes.
Thanks!
Wifi blijft hier helaas toch problemen geven, het bereik is niet optimaal en de snelheid ook niet. Vanochtend op een andere locatie was het bereik in orde en ook de snelheid maar hier met een 60/6 lijn is het niet vooruit te branden. De upload trekt hij volledig maar de download blijft steken op zo'n ~900 kB/s. Het valt me ook op dat de test een beetje hapert, alsof de verbinding aan het klapperen is als het ware.
Ik zal het op nog wat andere locaties proberen en dan eens kijken of het locatie gebonden is of dat ik toch echt met een Wifi kuur te maken heb.

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 31-05-2012 16:33 ]