Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
MEGATRON schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:45:
Toch wel raar. Ik heb het nu met diverse powered-hubs en verlengkabels op diverse pc's (xp, vista en win7) geprobeerd maar het werkt alleen als de kabel direct op de pc aangesloten wordt. Je maakt mij niet wijs dat alle hub en verlengkabels die ik heb en gebruik kapot zijn. Alles wat ik er op aansluit (muizen, toetsenborden, extrene hd's, kaartlezers, printer) werkt gewoon goed. Rare jongens die samsung notes.
In eerste instantie dacht ik dat je kabel wellicht stuk kon zijn zoals ik eerder al zei. Wel bizar dat het blijkbaar met alle verlengkabels/hubs een probleem vormt, leuk dat je dit even met ons deelt zal het anders ook even in de topicstart vermelden. Just in case.

Thanks!

Wifi blijft hier helaas toch problemen geven, het bereik is niet optimaal en de snelheid ook niet. Vanochtend op een andere locatie was het bereik in orde en ook de snelheid maar hier met een 60/6 lijn is het niet vooruit te branden. De upload trekt hij volledig maar de download blijft steken op zo'n ~900 kB/s. Het valt me ook op dat de test een beetje hapert, alsof de verbinding aan het klapperen is als het ware.

Ik zal het op nog wat andere locaties proberen en dan eens kijken of het locatie gebonden is of dat ik toch echt met een Wifi kuur te maken heb. :/

[ Voor 26% gewijzigd door Perkouw op 31-05-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 05:41
Geüpdate via kies maar snel weer terug.
Crashende home screen, bij bluetooth bellen crasht de dialer, navigon en flitsmeister samen kan niet en navigon route herberekenen bij file loopt ook vast

Update 2 ik heb voor en na een hard reset gegeven en de sd kaart gewiped

[ Voor 18% gewijzigd door ArcticG op 31-05-2012 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:25
Hier ook erg wisselvallende wifi snelheden. Het ene moment tussen de 30-40Mbps en een kwartier later tussen de 10-15Mbps. En dat op dezelfde plaats in huis. Had na de update wel vastlopers maar na een factoryreset ( dmv *2767*3855# ) niet meer voor gekomen. Ik moet wel zeggen dat ik alles wat soepeler/sneller vind gaan. Kijken of ik in de komende dagen/weken nog tegen problemen op loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ArcticG schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:52:
Geüpdate via kies maar snel weer terug.
Crashende home screen, bij bluetooth bellen crasht de dialer, navigon en flitsmeister samen kan niet en navigon route herberekenen bij file loopt ook vast

Update 2 ik heb voor en na een hard reset gegeven en de sd kaart gewiped
Ik heb dat Flitsmeister ook, heb er eigenlij knog nooit naar gekeken?
Maar dit is dus icm Navigon te gebruiken? (normaal gesproken)

Zo ja, hoe?
gewon beide apps opstarten of kan je ze laten samenwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Net toch de update geïnstalleerd in plaats van Cyanogenmod 9. Alleen ga ik weer terug naar CM9. Het grote probleem wat ik heb is dat het wijzigen van de lettertypegrootte van Google Talk niet lukt in de officiële ICS rom. Het lukt wel via een eigen gemaakt tooltje, maar dan is alles groter, wat ik niet wil :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 19:43:
[...]

Ik heb dat Flitsmeister ook, heb er eigenlij knog nooit naar gekeken?
Maar dit is dus icm Navigon te gebruiken? (normaal gesproken)

Zo ja, hoe?
gewon beide apps opstarten of kan je ze laten samenwerken?
Dit kan je beter in het algemene Galaxy Note topic vragen, en zelfs dan twijfel ik of dit geheel ontopic is om eerlijk te zijn. ;)
alex3305 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 20:30:
Net toch de update geïnstalleerd in plaats van Cyanogenmod 9. Alleen ga ik weer terug naar CM9. Het grote probleem wat ik heb is dat het wijzigen van de lettertypegrootte van Google Talk niet lukt in de officiële ICS rom. Het lukt wel via een eigen gemaakt tooltje, maar dan is alles groter, wat ik niet wil :(.
Heb je alleen last van de lettertypegrootte in Google Talk waarom je weer teruggaat naar de Cyanogenmod9 of waren er meer 'problemen' waar je tegen aan liep in ICS?

Wat een mega handig optie dat je nu je telefoon ook gelijk opnieuw kan laten opstarten! Het klinkt misschien stom maar ik vind het verrekte handig. ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Perkouw op 31-05-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:18
Eindelijk nieuwe firmware via KIES kan ik het niet installeren omdat ik 3000MB vrij moet hebben. Ik neem aan op m'n computer of telefoon. Maar op beide is meer dan 3000MB beschikbaar. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Perkouw schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 21:48:
[...]

Heb je alleen last van de lettertypegrootte in Google Talk waarom je weer teruggaat naar de Cyanogenmod9 of waren er meer 'problemen' waar je tegen aan liep in ICS?

[...]
Enige probleem. Ik ben slechtziend en met de 'Groot' stand in standaard ICS kan ik er lekker mee uit de voeten. Ook de rest van de UI schaalt dan goed mee. Echter is de 'Groot' stand bij de Samsung rom meteen té groot in een paar apps en in de andere hetzelfde - waaronder Google Talk.

Mijn eigen app daarentegen maakt de hele UI ineens groter. Wat eigenlijk vreemd is, aangezien dat standaard niet in Android zit. Wel grappig om te zien overigens, maar niet echt handig in gebruik :).

Edit: Schaling 1.15 ziet er toch redelijk goed uit... Ik denk nog even :X.

[ Voor 4% gewijzigd door alex3305 op 01-06-2012 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag wel problemen ondervonden met de landscape mode ...
zodra die in landscape gaat voor bijvoorbeeld een foto maken, dan duurt het een seconde of 10 voordat je verder kan.
Overigens niet met surfen of youtube kijken in landscape

meer mensen?

Tot nu toe zijn het dus enkele kleine dingetjes die (op foto's na) het dagelijkse gebruik niet belemmeren.
Waar zeer goed mee te leven is.
Vandaag gaat n.a.v mijn posts met foto's van batterijduur mij accu op dit moment 21 uur precies mee en heb nog 42% over., grootste verbruiker is hier het scherm met een screen on time van 1,5 uur vandaag.

Dus valt me niks tegen, want met screen on van 1,5 uur ben je toch bijna de hele dag bezig met app's die een paar seconde, hooguit paar minuten je scherm aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-08 21:46
Vraag me niet wat ik allemaal gedaan heb maar ik heb ongelofelijke lopen klooien. 8)7
moet dit soort zaken ook niet onder invloed doen
Ik zat op een Duitse ISC maar wilde de officiële Ned. versie.

Heb uiteindelijk een GB versie geflashed en de telefoon start nu weer gewoon op en ik kan weer in download mode en CWM komen.
Als ik de de telefoon opstart kom ik op het eerste scherm waarin je de taal kunt veranderen en/of android instellen.
Maar als ik op de ergens op druk loopt de telefoon vast en na een poos start hij weer opnieuw op.

In die GB rom zitten 3 bestandjes en als ik die inlaad bij odin gaat hij door het hele instal proces zonder fout meldingen.

Als ik een ISC rom download zit daar maar een bestand in als ik die invoer, blijft hij hangen bij NAND write .

Ik weet van de problemen af in ISC maar had toch een FR gedaan omdat ik die al verschillende keren had gedaan zonder problemen( voordat ik van het probleem af wist)

Ik hoop dat ik nu geen hardbrick heb.
Ik heb in het verleden zonder enige kennis al veel roms geflashed maar altijd goed de handleidingen gelezen en nu ben zo aan het klooien geweest dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal gedaan heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edtims schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:15:
Vraag me niet wat ik allemaal gedaan heb maar ik heb ongelofelijke lopen klooien. 8)7
moet dit soort zaken ook niet onder invloed doen
Ik zat op een Duitse ISC maar wilde de officiële Ned. versie.

en nu ben zo aan het klooien geweest dat ik niet eens meer weet wat ik allemaal gedaan heb
Kan je dat eerst logisch op een rijtje zetten, mijn glazen bol is wat troebel op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sansar
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-01-2024
Heb last van het volgende:

In de advanced wifi settings heb ik de optie aanstaan dat wifi uit gaat als het scherm uit gaat.

Als ik de Note ontgrendel merk ik vaak dat hij wifi niet meer vanzelf aanzet en connect.

In de statusbar en in de settings geeft hij echter wel aan dat wifi enabled is. Maar bij het scannen vindt hij niks.

Als ik wifi aan/uit toggle dan werkt het weer.

Any ideas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:52
die setting uit zetten, kost namelijk redelijk wat stroom om de verbinding telkens te verbreken en opnieuw aan te melden. daarbij kan je telefoon syncen met het scherm uit, dat gaat dan over je dataconnectie ipv wifi gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

418O2 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:35:
die setting uit zetten, kost namelijk redelijk wat stroom om de verbinding telkens te verbreken en opnieuw aan te melden. daarbij kan je telefoon syncen met het scherm uit, dat gaat dan over je dataconnectie ipv wifi gok ik
Probleem bij 2.3.6 was dat een constante wifi verbinding de telefoon uit zn deep sleep hield.
Daarom had ik die setting ook aangezet, net als veel anderen.

Mogelijk is het deep sleep probleem in 4.0 opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Ik heb in CWM een restet gedaan en wipe cache voordat ik er de officiële ISC er wou zetten (I know erg dom)
Daarna een loop maar ik kon nog wel in download mode komen. heb toen geprobeerd Darkyrom rom er op te zetten maar dat lukte niet( bleef hangen in Odin bij NAND write.
Wat ik daarna allemaal gedaan heb weet ik echt niet meer, was een beetje in paniek en heb wel 10 keer geflashed
Ik ben in ieder geval geëindigd met een GB rom waar ik ook nog een Abyss kernel met root over heen heb geflashed en heb dan ook weer touch CWM
FreshMaker schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:25:
[...]

Kan je dat eerst logisch op een rijtje zetten, mijn glazen bol is wat troebel op het moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dus ...

Nu start het toestel op ?
op samfirmware een originele GB rom ophalen, ( LC1 open germany)

Die flashen met ODIN, en dan even een paar dagen aankijken, tot je nuchter bent of alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Nee helaas hij start dus niet op hij komt niet voorbij dat eerste scherm en loopt vast.

"Heb uiteindelijk een GB versie( gehaald van samfirmware) geflashed en de telefoon start nu weer gewoon op en ik kan weer in download mode en CWM komen.
Maar! als ik de de telefoon opstart kom ik op het eerste scherm waarin je de taal kunt veranderen en/of android instellen.
Maar als ik op de ergens op druk loopt de telefoon vast en na een poos start hij weer opnieuw op"
FreshMaker schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:46:
dus ...

Nu start het toestel op ?
op samfirmware een originele GB rom ophalen, ( LC1 open germany)

Die flashen met ODIN, en dan even een paar dagen aankijken, tot je nuchter bent of alles werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
klinkt toch als een kernel / firmware probleem
even zoeken naar de juiste pitfile, en dan met repartition flashen

http://forum.xda-develope...hp?p=23799335&postcount=3

[ Voor 23% gewijzigd door FreshMaker op 01-06-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:45
Klinkt inderdaad als dat "foute"geheugen verhaal... Er schijnen revisies van de Note te zijn met foutief/kapot geheugen dat dus bij flashen onherstelbaar beschadigd kan raken. Maar een NAND write fout heb ik dus ook wel eens gehad op mn oude HTC... Dat kwam dan echter altijd wel weer goed door alles te wipen incl. cache... dus zeker weten of dit echt een hard brick is weet ik niet... Een oplossing kan ik op dit moment helaas ook niet aandragen...Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Je had het vast al in de gaten maar ik ben nog niet echt een ervaren tweaker, waar haal je een pitfile vandaan?.
in de roms die ik van samfirmware afhaal zijn zonder pit bestand

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edtims schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:07:
Je had het vast al in de gaten maar ik ben nog niet echt een ervaren tweaker, waar haal je een pitfile vandaan?.
in de roms die ik van samfirmware afhaal zijn zonder pit bestand
Check mijn antwoord ....

< er is een reden dat ik die niet direct aanlever, aangezien het niet zomaar iets is wat je gaat proberen, zeker niet na je eerdere comments :) >
Dus lees de omschrijving, en volg het aangegeven spoor !

[ Voor 24% gewijzigd door FreshMaker op 01-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Get!em
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Get!em

Oh die ja!

edtims en FreshMaker
@edtims: Ik snap dat je in een vervelend probleem zit, maar zouden jullie deze discussie/oplossing in een ander (nieuw) topic / cq Custom Rom topic kunnen vervolgen?
De update zelf sneeuwt een beetje onder en het is redelijk offtopic.

[ Voor 5% gewijzigd door Get!em op 01-06-2012 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Na vandaag eens één en ander rustig getest te hebben na de officiële update naar ICS kom ik ook achter een paar bugjes/irritaties en wil deze eens even voorleggen.

-WhatsApp loopt soms vast bij het bekijken van een afbeelding. Gaat vaak gewoon prima, maar dus een enkele keer gewoon meteen vast. (gevolgd door een force close) Daarna werkt het gewoon weer ff.
-Video (bijvoorbeeld tweakers review) wil niet starten in de browser. Als je kiest om deze via de links eronder in de videospeler op het toestel af te spelen werkt het prima.
-Landscape modus werkt de ene keer wel, maar loopt soms ook gewoon vast, of extreem vertraagd. (Zag dit probleem eerder voorbij komen hier)

Zouden deze issues te maken kunnen hebben met een niet uitgevoerde wipe?
Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn die intussen wat testjes gedaan hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Ik ervaar helaas ook de iets mindere wifi verbinding met deze nieuwe ics. Ik gebruik mijn note veel op zolder, daar is mijn verbinding niet heel geweldig maar had altijd 2 streepjes waarmee ik wel gewoon mijn ding kon doen. Nu is het echt bijna niets meer en valt de verbinding vaak weg en word er geswitcht naar 3g...jammer, maar niets aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
GeeEs schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 13:38:
Na vandaag eens één en ander rustig getest te hebben na de officiële update naar ICS kom ik ook achter een paar bugjes/irritaties en wil deze eens even voorleggen.

-WhatsApp loopt soms vast bij het bekijken van een afbeelding. Gaat vaak gewoon prima, maar dus een enkele keer gewoon meteen vast. (gevolgd door een force close) Daarna werkt het gewoon weer ff.
-Video (bijvoorbeeld tweakers review) wil niet starten in de browser. Als je kiest om deze via de links eronder in de videospeler op het toestel af te spelen werkt het prima.
-Landscape modus werkt de ene keer wel, maar loopt soms ook gewoon vast, of extreem vertraagd. (Zag dit probleem eerder voorbij komen hier)

Zouden deze issues te maken kunnen hebben met een niet uitgevoerde wipe?
Ben benieuwd of er meer gebruikers zijn die intussen wat testjes gedaan hebben!
Bij mij zorgde een wipe wel voor meer souplesse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update:
-mijn note wordt redelijk warm onder de lens, bij normaal gebruik, voor ICS niet
-"vreet" batterij leeg, kon ik voor ICS nog toe met één hele dag tot 1x in de avond laden tov nu zeker 2x per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:39
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:48:
Na de update:
-mijn note wordt redelijk warm onder de lens, bij normaal gebruik, voor ICS niet
-"vreet" batterij leeg, kon ik voor ICS nog toe met één hele dag tot 1x in de avond laden tov nu zeker 2x per dag
Dit probleem had ik ook gemeld en kan bevestigen dat na 2 a 3 dagen het toestel zich inderdaad stabiliseerd.
Heb er geen verklaring voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 20:48:
Na de update:
Heb je een reset gedaan, en "schoon" begonnen ?
Scheelt heel veel, uiteindelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Weet niet of dit echt het juiste topic is, maar aangezien ik er na de ICS update last van kreeg maar even hier vragen. Zoals ik eerder postte werken video's in de browser bij mij niet meer... Ook gebruik ik voor het downloaden van muziek vaak beatport. Ook deze site (volgens mij flash) werkt niet helemaal lekker. Zo kan ik dus geen tracks afluisteren in de browser... In de standaard browser kan ik helemaal niks aanklikken wat met de player te maken heeft en in Opera lukt dit aanklikken dan weer wel, maar speelt hij niks af :'(
Zou dit iets met de flashplayer te maken kunnen hebben? (Heb deze opnieuw geinstalleerd, maar lijkt weinig uit te halen) Hebben meer mensen hier last van? Nu moet ik er wel bijzeggen dat ik voor de update dit niet echt getest heb op GB 2.3.6... dus wellicht is deze site gewoon niet echt compatible met de mobiele browsers...

Heb dus verder absoluut geen last van gekke battery drain (gaat gewoon net zo lang mee als voor de update gevoelsmatig) of warme Note... Ook niet de eerste dagen... Ook WiFi is gewoon goed en snel.

[edit]... okdan.. iets te snel gevraagd...Er is gewoon een mobile site voor Beatport... 8)7
Werkt nog steeds niet helemaal lekker, want hij gaat dan de preview tracks echt downloaden als file, maar speelt het dan dus wel af...

[ Voor 27% gewijzigd door GeeEs op 02-06-2012 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Hmm kan met de s-pen ook één regel onder een link klikken om reactie te krijgen. Hebben meer mensen dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-07 08:52
Probleem met note, gisteren geüpdatet met kies. :)
Man man wat een afschuwelijk programma maar tot daar toe.

Had vorige week een micro sd via bestelling gekocht van 64gb en geformatteerd naar fat32.
Nu gisteren achter de update steek ik dit kaartje in mijn note en geeft hij aan dat het een onbekend bestands systeem is en of ik wil formatteren. 8)7

Ik denk handig doe ik even data zet ik er wel terug op.
Welnu na een tijdje, bleef maar duren loopt da formatteren op mijn note vast en was het enige da ik kon doen hem afzetten. ;(

Daarna kaartje niet in orde dus even in adapter aan pc hangen voor opnieuw te formatteren echter geen kaartje mee te bespeuren op pc.
Steek ik nu een oud kaartje van 16gb erin herkent hij dit onmiddelijk.
Hoe los ik dit op? :?

Ik heb reeds een proggie gedownload sdfmt3-1 maar zonder resultaat, dan vertelt de pc mij dat de sd in gebruik is door een ander programma maar zie ik het evenmin.
Dit is echt balen! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Heb net via de link die je gaf de Factory Firmware Restore gedaan en de flash ging goed maar ik hang nu bij het opstarten op een scherm met Chinese tekens.
Het lijkt op wat ik eerder heb gehad en toen stond er installeren applicaties.
Heb hem al eens meer dan een uur de tijd gegeven maar hij kwam daar niet voorbij.
Zal nu dan ook maar een tijd wachten en kijken wat er gebeurd. Maar als dit niet werkt dan weet ik het niet meer.
FreshMaker schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 12:09:
[...]

Check mijn antwoord ....

< er is een reden dat ik die niet direct aanlever, aangezien het niet zomaar iets is wat je gaat proberen, zeker niet na je eerdere comments :) >
Dus lees de omschrijving, en volg het aangegeven spoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
jip_86 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:57:
Hmm kan met de s-pen ook één regel onder een link klikken om reactie te krijgen. Hebben meer mensen dat?
Je kan bij pen settings het "pen pictogram" aanzetten. Zo krijg je als je de pen in de buurt van het scherm houd een rondje/indicator en kan je beter mikken. Ook wijkt de positie (volgens mij is dat normaal) iets af zodat je kan zien wat je doet onder de pentip. Ben je links of rechtshandig? Ook dit kan je bij pen settings instellen.

Je kan heel goed zien wat de pen aanwijzer precies doet als je hem een keer links/rechts kantelt boven je scherm met het "pen pictogram" geactiveerd, zit best een forse afwijking in als je de positie/hoek veranderd.

[ Voor 16% gewijzigd door GeeEs op 02-06-2012 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
427 SOHC schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:04:

Had vorige week een micro sd via bestelling gekocht van 64gb en geformatteerd naar fat32.
Nu gisteren achter de update steek ik dit kaartje in mijn note en geeft hij aan dat het een onbekend bestands systeem is en of ik wil formatteren. 8)7

Ik denk handig doe ik even data zet ik er wel terug op.
Welnu na een tijdje, bleef maar duren loopt da formatteren op mijn note vast en was het enige da ik kon doen hem afzetten. ;(

Daarna kaartje niet in orde dus even in adapter aan pc hangen voor opnieuw te formatteren echter geen kaartje mee te bespeuren op pc.

Ik heb reeds een proggie gedownload sdfmt3-1 maar zonder resultaat, dan vertelt de pc mij dat de sd in gebruik is door een ander programma maar zie ik het evenmin.
Dit is echt balen! :(
Nee, dit gaat helemaal goed komen! ;)
Waar jij naar op zoekt bent is een programma genaamd -> (CompuApps)SwissKnife
Mocht je er niet uitkomen dan moet je me gewoon even een DM sturen, dan help ik je graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
edtims schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:07:
Heb net via de link die je gaf de Factory Firmware Restore gedaan en de flash ging goed maar ik hang nu bij het opstarten op een scherm met Chinese tekens.
Het lijkt op wat ik eerder heb gehad en toen stond er installeren applicaties.
Heb hem al eens meer dan een uur de tijd gegeven maar hij kwam daar niet voorbij.
Zal nu dan ook maar een tijd wachten en kijken wat er gebeurd. Maar als dit niet werkt dan weet ik het niet meer.

[...]
Chinese tekens kan niet, dan heb je (weer) de verkeerde rom gebruikt.

No offence, maar voor logisch lezen en denken hoef je toch geen tweaker te zijn ?

Volgens mij heb je nu de chinese leak van een paar maanden terug erop gezet
Zoek een meer ervaren tweaker in de buurt, en laat die ernaar kijken, dit schiet niet op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edtims
Ik heb die rom gewoon uit de post die in je link zat en welke taal maakt toch niet uit, het gaat mij er alleen maar om een werkende rom. De juiste laatste Ned rom komt dan later wel.

Maar goed nu dan maar een Ned Rom er op gezet (Volgens de handleiding) en Ja hoor hij blijft weer hangen op installing applications.

Even voor de duidelijkheid ik lees wel goed en heb mijn galaxy s in het verleden al ontelbaar keer geflashed zonder problemen en had ik wel een fout dan kon ik die zelf altijd weer oplossen.

Ik ben misschien niet een echte tweaker maar een noob ben ik nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:24
427 SOHC schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:04:

...
Volgens mij kan de note een SD van max 32gb hebben. Dat zou je probleem kunnen verklaren.

Intel 14600KF@5,0Ghz | RTX4080 | 32Gb DDR5@6000Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Marcus73 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 10:59:
[...]

Volgens mij kan de note een SD van max 32gb hebben. Dat zou je probleem kunnen verklaren.
Het kan wel als ik het internet mag geloven.
Klik 1
Klik 2

Alleen moet je het kaartje wel door je Note laten formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
Dus nu terug kaartje in note geplaatst.

Blank sd card or has unsupported file system

Klik ik erop, vraagt hij of ik wil formatteren!

Erasing sd card--> :) preparing sd card---> :*) checking sd card for errors :9~

Blank sd card or has unsupported file system! :(

Dus nu zit ik in ne loop! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

limboconnect schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:59:
[...]

Dit probleem had ik ook gemeld en kan bevestigen dat na 2 a 3 dagen het toestel zich inderdaad stabiliseerd.
Heb er geen verklaring voor.
Dag 3 nu, hopelijk komt dit bij mijn toestel ook nog in orde, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreshMaker schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 08:40:
[...]

Heb je een reset gedaan, en "schoon" begonnen ?
Scheelt heel veel, uiteindelijk
Factoryreset+alle andere fratsen zoals vermeld op het xda forum ivm met warm worden.... Helaas geen verschil tot op heden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

427 SOHC schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:30:
Dus nu terug kaartje in note geplaatst.

Blank sd card or has unsupported file system

Klik ik erop, vraagt hij of ik wil formatteren!

Erasing sd card--> :) preparing sd card---> :*) checking sd card for errors :9~

Blank sd card or has unsupported file system! :(

Dus nu zit ik in ne loop! |:(
Volgens mij is nu je sd card corrupt door ze eerst op de pc te formatteren en nadien in de Note zelf.
Probeer ze eens te formatteren met Panasoni formatter.
http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/download/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
:( not found any media na het installeren van http://panasonic.jp/support/global/cs/sd/download/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan vrees ik dat je de sd card verticaal kan klasseren en een nieuwe kopen en dan eventueel IN de Note formatteren.
Ik formatteer nooit een nieuwe sd card,tenzij erom gevraagd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 12:34:
[...]

Dan vrees ik dat je de sd card verticaal kan klasseren en een nieuwe kopen en dan eventueel IN de Note formatteren.
Ik formatteer nooit een nieuwe sd card,tenzij erom gevraagd wordt.
Garantie claimen ...
heb je evengoed garantie op, als een koelkast of zak erwten.

Maar je verteld niet erbij waar je de 64GB hebt besteld, toch niet via Ebay, hoop ik ?
tegen een érg lage prijs .... want dat is een oude (bekende) oplichtingstruc

[ Voor 17% gewijzigd door FreshMaker op 02-06-2012 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 427 SOHC
Tja life-time warranty maar eens aanspreken zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Laten we het topic verder even niet meer vervuilen en dit in de DM verder bespreken.
Ik denk dat het wel gaat lukken de microSD weer tot leven te wekken middels Swissknife. Enfin, dit bespreken we verder wel in de DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-09 23:47
Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 11:35:
[...]
Factoryreset+alle andere fratsen zoals vermeld op het xda forum ivm met warm worden.... Helaas geen verschil tot op heden.
Dan is het waarschijnlijk een programma dat niet lekker loopt onde ICS. Heb je alle programma's die je voorheen had weer geïnstalleerd of wordt ie ook al warm als je alles stock laat en ook niets extra's installeert?

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He medetweakers,

Heeft iemand een foto van hoe de software info eruit moet zien op het toetsel als je de
nl versie heb geinstalleerd ??

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:34:
He medetweakers,

Heeft iemand een foto van hoe de software info eruit moet zien op het toetsel als je de
nl versie heb geinstalleerd ??

Alvast bedankt.
Wat bedoel je precies ?
Wil je een screenshot van het gedeelte ''over de telefoon'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:03:
[...]

Wat bedoel je precies ?
Wil je een screenshot van het gedeelte ''over de telefoon'' ?
Ja graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Nederlands toestel met Nederlandse (originele) ICS rom van Samsung.
Samsung Galaxy Note (ICS) - Over het toestel

[ Voor 11% gewijzigd door Perkouw op 03-06-2012 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perkouw schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:13:
[...]

Nederlands toestel met Nederlandse (originele) ICS rom van Samsung.
[afbeelding]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-09 13:40
Ik heb mijn Note vrijdag ook geupdate :) Ik heb nog weinig problemen ontdekt, terwijl ik niks heb gewiped. Een keer deed mijn toetsenbord het niet meer in whatsapp, maar nadat ik whatsapp opnieuw had gestart heb ik het nog niet weer gehad. Ik moet wel zeggen dat ik mijn Note pas sinds eind april heb, dus de installatie was sowieso nog redelijk vers. Gisteravond deed eerst mijn GPS het niet... Echt zo'n o nee... momentje, maar na een reboot was het probleem verholpen :)

Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het handig de update te installeren?
Ik lees dat de meeste het niet veel beter vinden dan GB

- Hoog batterij verbruik
- Het lagt
- etc etc

Of wordt dit na een paar dagen beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ben ook een aantal dagen verder sinds de update op de eerste dag van de officiele ICS uitrol.

En ik moet zeggen, zoals wel is gebleken, naar mate de dagen verstrijken gaat het toestel beter werken.
Ik heb gisteren via wifi - aan de lader - 3 uur RTL XL zitten kijken op de NOTE , maar hij werd nog geen graad warmer !
Waar ik voorheen onder GB last had van een extreem heet toestel na een half uurtje muziek!

Zoals al eerder vermeld, veel apps zijn nu beeldvullend op de Note sinds ICS zonder dat die apps een update gehad hebben.
Apps als : NOS, Photobucket enz

En ik kan concluderen dat de beeldkwaliteit van tv/video's kijken op de note met 300% vooruit is gegaan!
Waar eerder RTLXL eruit zag als een 2 MP filmpje ziet het er nu haarscherp uit, bijna HD kwaliteit!

Ook de GPS vind hij nu sneller ... niet zo snel als met GB ... maar duurt geen eeuwigheid (>5 minuten) meer.

Echt zeer positieve veranderingen dus.
Ik heb geen full wipe gedaan of iets dergelijks van te voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 voorbeelden van hoe duidelijk RTLXL nu afspeelt in landscape modus sinds ICS update:

Heb even eerste de beste programma aangeklikt.
Allebei gewoon van een screenshot tijdens het afspelen!

Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k615/JoeFokker/export_04.png

Afbeeldingslocatie: http://i1118.photobucket.com/albums/k615/JoeFokker/Screenshot_2012-06-03-13-29-22.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:23:

- Hoog batterij verbruik
- Het lagt
- etc etc

Ik heb sowieso geen last van gehad :) Gewoon proberen zou ik zeggen... Mocht het tegenvallen dan kun je altijd nog wipen en backuppen. De interface van Android en home screens zijn wel merkbaar sneller. Alleen bij apps ben je afhankelijk van hoe de app geprogrammeerd is, daar zie je wel dat de gui niet door de gpu gerenderd wordt.
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:25:
Zoals al eerder vermeld, veel apps zijn nu beeldvullend op de Note sinds ICS zonder dat die apps een update gehad hebben.
Apps als : NOS, Photobucket enz
Inderdaad! De app van VI is ook ongeveer 10x zo goed! Veel uitgebreider.

[ Voor 21% gewijzigd door Stefanovic45 op 03-06-2012 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:23:

- Hoog batterij verbruik
- Het lagt
- etc etc

Tsjaa...ik blijf erbij dat je voor een upgrade van GB naar ICS een full wipe moet uitvoeren. Dan heb je gewoon nergens last van. Dat sommigen denken dat het tussen je oren zit en/of niet nodig is, wordt gelogenstraft door de problemen die er ontstaan bij mensen die dat niet hebben gedaan. De problemen verdwijnen dan als sneeuw voor de zon als ze alsnog een wipe uitvoeren.
Ik heb nergens last van omdat ik die full wipe heb uitgevoerd alvorens de update te doen. Na de update alle apps die in nodig had weer handmatig geïnstalleerd (liever niet via een restore doen) en het draait als een zonnetje. In mijn beleving is mijn batterijverbruik niet significant hoger. Dit is echter nog moeilijk te zeggen omdat ik deze week druk bezig ben geweest met van alles en nog wat (apps installeren, Apex als launcher in gebruik genomen enzo) maar mijn indruk is goed.

Uiteraard - zoals altijd met computers - is het geen wet van meden en perzen. Het kan bij de een een drama zijn en de ander heeft nergens last van. Dat is logisch, want de problemen onstaan (oa) door bepaalde apps die onder ICS anders geïnstalleerd worden en bepaalde fundamentele wijzigingen in Android waar apps die onder GB geïnstalleerd zijn niet mee overweg kunnen. Bij een nieuwe installatie komt zoiets 9/10 keer goed.
Sommig apps weken ineens niet meer onder ICS (helaas werkt unlock with WiFi niet meer goed) en als je een background app hebt die niet lekker werkt, kan ie zomaar je batterij drainen.

Ik zeg dus: doe een full wipe vooraf. Achteraf kan als je toch al die update hebt doorgevoerd, maar het beste is om het vooraf te doen. Zie het als een preventieve actie. Ik had er absoluut geen zin in om alles 2x te doen, en ik weet dus niet of het zonder die wipe ook goed had gegaan. Maar ik zeg dit niet out of the blue. Ik heb met mijn HTC Desire veel ROM's uitgeprobeerd en ook daar werd steeds weer gehamerd op die full wipe als er fundamentele wijzigingen in het systeem waren (nieuw framework in MIUI bv). Ik ben dus niet meer eigenwijs en doe het gewoon. Your mileage may vary...

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mphilipp schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Tsjaa...ik blijf erbij dat je voor een upgrade van GB naar ICS een full wipe moet uitvoeren. Dan heb je gewoon nergens last van. Dat sommigen denken dat het tussen je oren zit en/of niet nodig is, wordt gelogenstraft door de problemen die er ontstaan bij mensen die dat niet hebben gedaan. De problemen verdwijnen dan als sneeuw voor de zon als ze alsnog een wipe uitvoeren.

KNIP

Maar ik zeg dit niet out of the blue. Ik heb met mijn HTC Desire veel ROM's uitgeprobeerd en ook daar werd steeds weer gehamerd op die full wipe als er fundamentele wijzigingen in het systeem waren (nieuw framework in MIUI bv). Ik ben dus niet meer eigenwijs en doe het gewoon. Your mileage may vary...
I'm with you,
Zoals ik ook al eerder aangegeven heb, het opnieuw instellen van de telefoon is hooguit een uurtje werk, maar KAN zoveel gedoe besparen op de lange duur

Te vaak heb ik ook de problemen gelezen, die door eigenwijs niet resetten blijven bestaan, en dan "spontaan" weg zijn na een factory reset

Apps "schoon" installeren uit de play-store, voorkeur niet de backups, omdat die idd op GB-settings staan.

* apps die onder ICS niet (meer) goed werken, is niet de schuld van ICS, maar van de app-maker, die moet zijn app aanpassen, of in eerste instantie al beter moeten programmeren
Ik zag in de playstore betaalde apps staan, die niet meer (correct) werkten, en de aanbieder heeft als oplossing een nieuwe app gemaakt, zelfde functionaliteit .... maar wel nieuwe prijs ....
- dat vindt ik slecht werk

[ Voor 14% gewijzigd door FreshMaker op 03-06-2012 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
FreshMaker schreef op zondag 03 juni 2012 @ 15:47:
[...]
Ik zag in de playstore betaalde apps staan, die niet meer (correct) werkten, en de aanbieder heeft als oplossing een nieuwe app gemaakt, zelfde functionaliteit .... maar wel nieuwe prijs ....
- dat vindt ik slecht werk
Inderdaad. Ik had ook ooit een twitter-app gekocht vanwege de opties. Die lui heten nu ineens Übermedia en de app heet Übersocial. En dan krijg je dus ineens weer reclame te zien omdat ze in eerste instantie geen betaalversie hadden. Nu wel, maar mooi dat ik die niet ga kopen. Ik zal ze eens mailen om te vragen wat dat voor praktijken zijn...

[edit]
Sorry, ik dacht dat ik ooit een pro versie van Ubersocial had gezien, maar ik zie nu niet meer. Ik zal wel scheel geweest zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door mphilipp op 03-06-2012 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
Jammer dat die Bluetooth ondersteuning zo beroerd is. Blijft niet hangen bij carkit, geen autoconnect etc. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
mphilipp schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:09:
[...]

Tsjaa...ik blijf erbij dat je voor een upgrade van GB naar ICS een full wipe moet uitvoeren.
Deze mening deel ik volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefanovic45
RielN schreef op zondag 03 juni 2012 @ 16:43:
Jammer dat die Bluetooth ondersteuning zo beroerd is. Blijft niet hangen bij carkit, geen autoconnect etc. Helaas.
Is dit een bekend probleem die bij iedereen speelt? Ik heb namelijk nog geen carkit, maar wil er nog wel eens een hebben. Als ik dit dan lees krijg ik echter mijn twijfels weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Laatst online: 18-08 23:57
StefanvanGelder schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:08:
[...]

Is dit een bekend probleem die bij iedereen speelt? Ik heb namelijk nog geen carkit, maar wil er nog wel eens een hebben. Als ik dit dan lees krijg ik echter mijn twijfels weer...
Zover ik weet wel. Ik heb nog niemand gehoord die roept 'bij mij werkt het'. Het werkt wel met de HTC en de Atrix namelijk. Gewoon, slecht verbinden 10x proberen, verbinding valt weg, geen autoconnect. Gewoon echt grote crap. Maar misschien terug naar Gingerbread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
RielN schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:35:
[...]

Zover ik weet wel. Ik heb nog niemand gehoord die roept 'bij mij werkt het'. Het werkt wel met de HTC en de Atrix namelijk. Gewoon, slecht verbinden 10x proberen, verbinding valt weg, geen autoconnect. Gewoon echt grote crap. Maar misschien terug naar Gingerbread.
Ik heb met één auto niet automatisch een verbinding met bluetooth en met de andere auto wel.
Slecht verbinden, veel proberen of verbindingen die weg vallen heb ik nog nooit last mee gehad ook niet met bluetooth headsets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scott10
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-02 08:41
Hoe zit het met de gekochte apps bij een full wipe? Kan je die gewoon weer opnieuw installeren? :)

En hoe zit het met de foto's? Als ik een totale back up maak via kies, kan ik ze dan terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• limboconnect
  • Laatst online: 11-09 20:39
Scott10 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 18:11:
Hoe zit het met de gekochte apps bij een full wipe? Kan je die gewoon weer opnieuw installeren? :)

En hoe zit het met de foto's? Als ik een totale back up maak via kies, kan ik ze dan terug zetten?
Ja apps kun je opnieuw installeren.

Ik maak gebruik van dropbox die ervoor zorgt dat al mijn foto's centraal opgeslagen staan.
Maar dat kan natuurlijk ook met kies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
RielN schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:35:
[...]

Bij werkt het! De Note heeft altijd goed geconnect met mijn Volvo carkit, zowel met GB als met ICS. Ook bt filetransfer gaat prima. Gisteren nog iets gezapt naar iemand met een HTC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
Nu naar een paar dagen met ics gewerkt te hebben (na een full wipe) kan ik alleen maar concluderen dat het een zaligheid is. Als voorbeeld: 8 uur in de ochtend van de lader, ongeveer 2 uur facebooken, met sygic navigeren naar culemborg en weer terug (zeg 40 min) half uur wordfeuten en bij het naar bed gaan ook nog 1 uur youtube zitten kijken, Toen had ik nog 48% over. Dit alles op volle lichtsterkte plus op dynamisch.

Ik heb wel 1 keer een onverklaarbare vastloper gehad tijdens het youtube kijken maar verder toperdetop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 12:38

x-man

Proud newbie!

Sinds ik een paar services uit heb gezet die ik niet nodig heb zoals Vlingo gaat mijn batterij echt super lang mee. Ik heb met Battery Mix gekeken naar de programma's die de meeste energie gebruikten en die helemaal gedeactiveerd. JuiceDefender installeren helpt ook enorm.
Nu kan ik gemakkelijk 2 dagen doen met mijn phablet bij intensief gebruik. Voor de ICS update haalde ik niet eens het einde van de dag.

Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer mijn Note te updaten via OTA maar krijg melding dat er geen software updates zijn.
Weet iemand hoe dat komt? Heb een nederlandse versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:56:
Ik probeer mijn Note te updaten via OTA maar krijg melding dat er geen software updates zijn.
Geen idee hoe dat komt, maar heb je het al geprobeerd via Kies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
Ik weet niet of onderstaande jou helpt, maar ik heb even samengevat hoe ik de ICS update heb gedaan. Dit is een samenvatting van informatie uit dit topic en van internet.

1. Check je CSC code. Toets *#1234# op je telefoonfunctie.
2. Controleer of er een ICS update is voor jouw CSC code via http://devsrom4android.bl...-note-n7000-firmware.html

Indien je er (nog) geen ICS update is voor jouw CSC code, is het mogelijk om je CSC code te wijzigen als jouw toestel 'multiple CSC' toelaat. Dit doe je als volgt:

3. Check je IMEI code en schrijf die op. Je vindt je IMEI code bij Instellingen/Over het toestel/Status
4. Toets *#272*IMEI#* op je telefoonfunctie (waarbij je op de plek van IMEI je code plaatst)
5. Indien je toestel 'multiple CSC' toelaat, kun je vervolgens je CSC code aanpassen naar een code waarvoor de ICS update er al is.

Let op: Als je deze handeling bevestigd (annuleren kan ook), dan wordt er een full wipe uitgevoerd. Gezien de vele berichten in dit topic een handige bijkomstigheid. Echter zorg er wel voor dat je de benodigde backups (contacten, whatsapp etc..) hebt gemaakt. Apps kun je beter opnieuw installeren na de ICS update. Indien gewenst kun je via dezelfde functie de CSC code weer terugzetten naar wat het was.

Zo heb ik gisteren mijn XEH (Hungary) aangepast naar ATO (Austria). Ik probeerde eerst een CSC code change naar XEO (Poland), maar die pakte de ICS update niet. Bij ATO lukt het wel en gelijk na de full wipe kreeg ik de melding dat er een firmware update is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:52
Zag dat er bij de advanced instellingen van wifi ingesteld staat dat wifi uit moet als het scherm uit staat. Dat gebruikt dus meer accu als je 3G niet zo best is. Kwam er achter doordat mijn muziekstream er elke keer mee stopte als ik met scherm uit lag te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
jip_86 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 08:20:
Zag dat er bij de advanced instellingen van wifi ingesteld staat dat wifi uit moet als het scherm uit staat. Dat gebruikt dus meer accu als je 3G niet zo best is. Kwam er achter doordat mijn muziekstream er elke keer mee stopte als ik met scherm uit lag te luisteren.
Het lijkt me dan toch dat je dit handmatig, per ongeluk, een keer hebt veranderd ?
Bij mij staat ''Wi-Fi ingeschakeld laten tijdens sluimeren'' namelijk, standaard, op ''altijd''.

Nu al een aantal dagen test ik af en toe de internetsnelheid m.b.v. de speedtest.net applicatie. Het WiFi probleem blijft helaas aanwezig, alleen is het wel een erg ''raar'' probleem.

Samsung Galaxy Note - Speedtest screenshot

De onderste twee resultaten zijn van een zakelijke verbinding op kantoor en verlopen helemaal soepel en halen de maximum snelheid. De rest van de resultaten zijn van een UPC 60/6 thuisverbinding, zoals te zien is alleen de laatste test ''redelijk te noemen''. Wat opvalt bij het uitvoeren van de test is dat de upload snelheid bijna altijd de max haalt en netjes constant loopt, de download snelheid daarentegen stottert onwijs en blijft bedroevend laag. (downloads etc. alles uit)

Eerdaags nog maar eens op een andere thuis verbinding testen, wellicht dat ik er alleen thuis last van heb. :/

[ Voor 48% gewijzigd door Perkouw op 04-06-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Inmiddels zou hij wel via FOTA beschikbaar moeten zijn. Zie ook deze tweet van vandaag. Blijkbaar is dus de OTA update pas vandaag uitgerold en was die melding vorige week dat ie beschikaar was foutief of kort erna weer ingetrokken.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Heb thuis ook wel eens ineens last gehad van enorme drop /disconnect op mn WiFi.. Nu niet met mn telefoon, maar was tijdje geleden met oude tel... Van de ene op andere dag zonder verbinding.

Oplossing was toen een ander kanaal kiezen op mn router, er conflicteerde iets/iemand op het kanaal waarop ik zelf ook zat. Je kan dit goed zien met WiFi analyzer (gratis app). Ook leken hoge kanalen het minder goed te doen dan lage.. kan geen reden bedenken waarom dat is...

Heb toen een kanaal gekozen waarop niet teveel andere netwerken zaten en het probleem was weg. Wellicht dat dit iets uithaalt? Heb zelf vooralsnog geen enkel probleem met Wifi ondervonden na de ICS update... Misschien heb ik geluk?! Want ik lees het idd vaker. Misschien dat het allemaal wat gevoeliger is voor achtergrondstoring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
GeeEs schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:33:
Heb thuis ook wel eens ineens last gehad van enorme drop /disconnect op mn WiFi.. Nu niet met mn telefoon, maar was tijdje geleden met oude tel... Van de ene op andere dag zonder verbinding.

Oplossing was toen een ander kanaal kiezen op mn router, er conflicteerde iets/iemand op het kanaal waarop ik zelf ook zat. Je kan dit goed zien met WiFi analyzer (gratis app). Ook leken hoge kanalen het minder goed te doen dan lage.. kan geen reden bedenken waarom dat is...

Heb toen een kanaal gekozen waarop niet teveel andere netwerken zaten en het probleem was weg. Wellicht dat dit iets uithaalt? Heb zelf vooralsnog geen enkel probleem met Wifi ondervonden na de ICS update... Misschien heb ik geluk?! Want ik lees het idd vaker. Misschien dat het allemaal wat gevoeliger is voor achtergrondstoring?
Erg bedankt voor je tip! Helaas mocht het niet baten, het begin van de download test ging erg goed begon met zo'n 2 mb i.p.v. een paar honderd kb echter was dit maar van korte duur (<1 sec). Het hing weer even en het schoot weer terug naar de kb schaal. Erg jammer en vooral vervelend, wellicht dat ik ook niet eigenwijs moet zijn en een Full Wipe moet uitvoeren. Voor nu kijk ik het gewoon nog even aan. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
Wat me laatst wel opviel na anderhalf uurtje navigeren -wat ik normaal nooit echt gebruik- in de auto met google navi.. Dat ik ruim 100 MB aan maps data had weggetrokken... (sattelite view aan, dus dat zal wel wat meer zijn dan puur de straten layer, maar toch) Ook de accu was na die grap zo goed als leeg :P Was 80% toen we vertrokken. Nu gok ik dat de volgende keer diezelfde route er wel een soort cache zal zijn van die stukken map. Qua verbruik hoef ik me niet druk te maken met 2gb bundel, maar ik stond er toch wel van te kijken dat dit zo rap ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
satteliet moet je inderdaad niet doen, dat gaat heel rap.

het is trouwens mogelijk om kaarten te downloaden. Als je dat dan thuis via wifi doet dan scheelt dat ook weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die route wordt weer opnieuw ingeladen.
Wat je evt wel kan doen is de route vooraf ( wifi) cachen, dan hoef je ook niet online te zijn
( maar dat werkt alleen maar met de standaard stratenoptie ( top down )

satelliteview stuurt heel veel jpg's naar jouw mobiel ..
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar op 'kritieke' punten, net als streetview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomhster
  • Laatst online: 16-08 19:03
mphilipp schreef op zondag 03 juni 2012 @ 19:09:
[...]

Bij werkt het! De Note heeft altijd goed geconnect met mijn Volvo carkit, zowel met GB als met ICS. Ook bt filetransfer gaat prima. Gisteren nog iets gezapt naar iemand met een HTC.
Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort (Ford). VAG-producten (VW, Audi, Seat) staan er om bekend vaak problemen te hebben met hun Bluetooth-verbindingen. Het hoeft dus niet altijd aan de kant van je toestel te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeEs
FreshMaker schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:15:
Nee, die route wordt weer opnieuw ingeladen.
Wat je evt wel kan doen is de route vooraf ( wifi) cachen, dan hoef je ook niet online te zijn
( maar dat werkt alleen maar met de standaard stratenoptie ( top down )

satelliteview stuurt heel veel jpg's naar jouw mobiel ..
Ik gebruik het eigenlijk alleen maar op 'kritieke' punten, net als streetview
Ok, dat is inderdaad jammer dat de data opnieuw wordt ingeladen, maargoed, weer wat geleerd. Gebruik het zelden op deze manier ook maar was er eens even mee aan het spelen. Opzich wel mooi gedaan allemaal alleen is het over het algemeen niet echt duidelijker dan puur de straten layer inderdaad = overzichtelijker.

Moet ook zeggen dat de navigatie me niet eens erg tegenviel qua route, extreem snel gevonden route en het inspreken van je doel gaat echt feilloos. Ook bijwerken van route als je even anders rijd ging prima. + up to date verkeerssitauties. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb de update uitgevoerd. Via Kies en moest dat 2x doen, waar dat aan lag? Geen idee. Maar gewoon eerst via kies gebackupped en daarna geüpgraded. Toen weer alles inrichten zoals ik dat wil, en alles wat er al op stond werkte gewoon. Internet is sneller en accurater, maar ik heb een raar ding.

Ik kan geen telefoon nummers meer bellen vanaf een browser. Ik doel, mocht dat niet duidelijk zijn, op nummers die in documenten, websites ed. Die kon ik altijd met HD Dolphin en de standaard browser en met opera wel bellen. Vinger op het nummer en dan vloepte hij naar go contacts enken ik bellen.

Nu doet hij dat niet meer, met geen enkele browser ook niet na her installatie van diverse browsers en go contacts. Wel jammer want als ik contact info heb op een website dan vind ik het reuze handig, dat je het nummer dan ook kunt bellen. Nu moet ik weer een stukje papier pakken opschrijven en daarna intypen. Hoezo 1996. Iemand anders dit al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gertvdijk schreef op maandag 04 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Inmiddels zou hij wel via FOTA beschikbaar moeten zijn. Zie ook deze tweet van vandaag. Blijkbaar is dus de OTA update pas vandaag uitgerold en was die melding vorige week dat ie beschikaar was foutief of kort erna weer ingetrokken.
Ik heb het idd vandaag kunnen updaten.
Wat ik zo kort kan merken
- lijkt iets vloeiender
- RTL gemist is idd beter. Ik vermoed dat de app bij ICS een hoger stream doorgeeft
- Het probleem met zwarte achtergrond bij videos lijkt minder.

Minder
- Nog steeds rare manier van mappen aanmaken terwijl bij ICS het zo simpel is

Tot nu toe tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Laatst online: 09-09 10:57
Perkouw schreef op maandag 04 juni 2012 @ 15:56:
Erg bedankt voor je tip! Helaas mocht het niet baten, het begin van de download test ging erg goed begon met zo'n 2 mb i.p.v. een paar honderd kb echter was dit maar van korte duur (<1 sec). Het hing weer even en het schoot weer terug naar de kb schaal. Erg jammer en vooral vervelend, wellicht dat ik ook niet eigenwijs moet zijn en een Full Wipe moet uitvoeren. Voor nu kijk ik het gewoon nog even aan. :/
Het slow-WiFi-probleem heb ik ook te pakken. Niet zo erg thuis, maar vooral op het werk. We hebben daar 2x een Senao AP staan met 1 in N-only en de andere in G-only. Beide beroerd. Enkele Mbits en bij langere downloads zeer zeer onregelmatige doorvoorsnelheden. Een speedtest.net is niet lang genoeg.

Thuis met een TP-link WR1043ND met OpenWRT 10.03.1 in mixed-mode geeft 'redelijke' resultaten. Vooral download valt wat tegen: 8-20 Mbit, maar upload is wel prima, richting de 40. Voorheen met GB was dit strak 30 Mbit down en 40 Mbit up (waarom down altijd lager was, geen idee).

Algemene indruk is wel *super*. Alleen al de accuduur; voorheen in GB kon in na een full wipe slechts 16-20u op een accu doen (Wifi aan, sync aan met 1 Google account, alle applicaties dicht, scherm uit, puur standby). Nu is het minder dan 1% per uur in standby. Dat probleem in GB is pas sinds de laatste GB-OTA-update gekomen. Nu is het in elk geval weg. _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door gertvdijk op 04-06-2012 22:43 ]

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
tomhster schreef op maandag 04 juni 2012 @ 16:16:
[...]
Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort (Ford). VAG-producten (VW, Audi, Seat) staan er om bekend vaak problemen te hebben met hun Bluetooth-verbindingen. Het hoeft dus niet altijd aan de kant van je toestel te liggen.
Het is met BT vaak gezeik. Vooral automobielfabrikanten zijn berucht dat ze met oude standaarden werken of hun eigen dingen verzinnen. Meestal om hun eigen oplossingen te pushen.
Ik heb hier ook nog een Nokia BT carkit liggen met zo'n schermpje. Daar wilde mijn HTC (Windows Mobile) helemaal niet fijn mee werken. Alsof ik onder mijn auto hing, zo klonk het. Bleek bekend te zijn. Die HTC zou bv ook prima werken met een bepaalde dure Parrot serie, maar die goedkopere deed het weer belabberd. Wat het is weet ik ook niet, maar volgens mij gewoon brakke troep in die randapparatuur. Vreemd, want je zou verwachten dat ze die dingen met zoveel mogelijk spullen willen laten werken en vice versa. Dus wie er nou troep gebruikt is mij een raadsel.

Tot nu toe werkt het met die Note prima.

Dit is trouwens voor mij een reden om zo min mogelijk afhankelijk te zijn van draadloze technologie. Ik heb er hele slechte ervaringen mee en toen ik een keer dacht dat ik wel WiFi kon gebruiken voor mijn hoofdPC, heb ik na een paar maanden de boor gepakt en een draad door het hele huis getrokken. Idem voor keyboards/muizen. Draadloos komt er niet meer in. WiFi werkt tot nu toe prima met mijn Note, maar ik wil er absoluut niet meer van afhankelijk zijn. Een draad werkt ALTIJD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• my_fiero
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
ik wil mijn note weer helemaal orgineel hebben
(nu lukken de updates niet meer)

heb al een andere rom gedaan en de note heeft nu

model nr: GT-N7000
Android-versie: 2.3.6
Baseband-versie: N7000XXKK5
Kernalversie: 2.6.35.7-N7000XXKKA-CL726566
root@DELL87#2
buildnummer: GINGERBREAD.XXKKA

hij ziet wel dat er updates zijn, en download deze ook
maar na de restart zegt ie dat de update niet word geinstaleerd?

wat mis ik nog?
of wat moet ik nog doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Als je last heb van veel drain, download dat betterbatterystats en kijk bij je kernel wakelocks en CPU Spy en kijk of je telefoon wel in deep sleep komt.

ik heb last van deze issue: http://forum.xda-develope...read.php?t=1656705&page=5 waardoor mijn note soms niet in deep sleep komt en dus snel drained. Enige echte oplossing is een reboot na het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:14

Yucko

One clown to rule them all !

418O2 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 09:38:
Als je last heb van veel drain, download dat betterbatterystats en kijk bij je kernel wakelocks en CPU Spy en kijk of je telefoon wel in deep sleep komt.

ik heb last van deze issue: http://forum.xda-develope...read.php?t=1656705&page=5 waardoor mijn note soms niet in deep sleep komt en dus snel drained. Enige echte oplossing is een reboot na het opladen.
dat is toch al een probleem wat al langer bestaat (ik had het in ieder geval al met GB XX5 rom)

iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik snap het niet meer goed maar misschien vergis ik mij. :?
Kan men nu met Google navigatie offline navigeren of niet?
Kan men met Sygic offline navigeren of niet?
Ik heb ook nog Navfree World geïnstaleerd die ook beweren offline te navigeren.
Maar als ik eender welke app gebruik is het erste wat ik zie .... "Kan geen internet verbining maken"
Is dat nu zo sinds ICS of is dat al altijd zo geweest?
Ik dacht dat ik voor ICS wel offline kon navigeren en zeker met Google en met Sygic, Navfree had ik er toen nog niet op staan.

Of heb ik ergens mijn instellingen niet goed staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
onkeltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 11:52:
Ik snap het niet meer goed maar misschien vergis ik mij. :?
Kan men nu met Google navigatie offline navigeren of niet?
Kan men met Sygic offline navigeren of niet?
Ik heb ook nog Navfree World geïnstaleerd die ook beweren offline te navigeren.
Maar als ik eender welke app gebruik is het erste wat ik zie .... "Kan geen internet verbining maken"
Is dat nu zo sinds ICS of is dat al altijd zo geweest?
Ik dacht dat ik voor ICS wel offline kon navigeren en zeker met Google en met Sygic, Navfree had ik er toen nog niet op staan.

Of heb ik ergens mijn instellingen niet goed staan?
Veel van je vragen zijn eigenlijk wel met google te vinden enfin

- google offline navigeren, dat kan ja
- sygic offlline -> ken de applicatie niet maar ik geloof dat dit een ja was (opzoeken mag je dus zelf doen ;))
- kan geen internet verbinding maken is logisch als deze apps dat aangeven wanneer je geen internet hebt of dit uit hebt staan. Echter kan je wanneer je vooraf de map gecached hebt bijvoorbeeld met de navigatie van google gewoon navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Perkouw schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:12:
[...]

Veel van je vragen zijn eigenlijk wel met google te vinden enfin

- google offline navigeren, dat kan ja
- sygic offlline -> ken de applicatie niet maar ik geloof dat dit een ja was (opzoeken mag je dus zelf doen ;))
- kan geen internet verbinding maken is logisch als deze apps dat aangeven wanneer je geen internet hebt of dit uit hebt staan. Echter kan je wanneer je vooraf de map gecached hebt bijvoorbeeld met de navigatie van google gewoon navigeren.
Ik weet het, ik heb dat ook opgezocht in Google maar allerhande fouten wat GPS aangaat sinds ICS hebben mij doen twijfelen.
Enfin, hier draait niets meer offline ook niet na een full wipe en alles opnieuw installeren. :(
Ik ga eens proberen om terug naar stock-GB te gaan en dan maar helemaal opnieuw beginnen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Topicstarter
onkeltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:27:
[...]

Ik weet het, ik heb dat ook opgezocht in Google maar allerhande fouten wat GPS aangaat sinds ICS hebben mij doen twijfelen.
Enfin, hier draait niets meer offline ook niet na een full wipe en alles opnieuw installeren. :(
Ik ga eens proberen om terug naar stock-GB te gaan en dan maar helemaal opnieuw beginnen. :(
Het was ook met een glimlach bedoeld hoor, anders had ik helemaal niets getypt. Sorry dat het verkeerd overkwam. ;)

Heel apart dat je toestel niet meer draait zelfs niet na een fullwipe, weet je zeker dat het niet door een applicatie (op de achtergrond?) komt die al deze problemen veroorzaakt. Als je toch een fullwipe overweegt kan het handig zijn om anders gewoon even op ICS te blijven maar dan niets te installeren en gekke dingen te doen maar eerst te testen of navigeren online/offline werkt ? Als het dan nog niet werkt kan je in ieder geval e.e.a. uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
Perkouw schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:29:
[...]

Het was ook met een glimlach bedoeld hoor, anders had ik helemaal niets getypt. Sorry dat het verkeerd overkwam. ;)

Heel apart dat je toestel niet meer draait zelfs niet na een fullwipe, weet je zeker dat het niet door een applicatie (op de achtergrond?) komt die al deze problemen veroorzaakt. Als je toch een fullwipe overweegt kan het handig zijn om anders gewoon even op ICS te blijven maar dan niets te installeren en gekke dingen te doen maar eerst te testen of navigeren online/offline werkt ? Als het dan nog niet werkt kan je in ieder geval e.e.a. uitsluiten.
Ik vind het tof dat je reageert en ik had er helemaal geen kwaad in gezien hoor.
Ik begrijp ook waarom je dat zo schreef.

Ik had eerst geprobeerd met een full wipe zonder verder iets te installeren.
Google navigatie staat er dan standaard op.
Ik kan zelfs met Wifi opstaan heel moeilijk of geen fix krijgen 8)7
Zou het niet beter zijn om eerst terug te keren naar GB? ... en hoe zou ik dat dan het beste doen?
Ik dacht er zelfs aan om mij extern SD helemaal leeg te maken.
Ik zou dan met een heel propere lij kunnen beginnen en stap voor stap alles weer instellen.
Een backup van mijn adressen en internet instellingen heb ik nog wel.

Ik weet dat ik bij instellingen, backup maken en terug zetten kan kiezen voor "standaardgegevens herstellen maar zou dat een goee oplossing zijn. Gan ik dan terug naar Gb 2.3.6 of zoiets? Of blijf ik dan bij ICS?
Dat is mij niet echt duidelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door onkeltje op 05-06-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb jouw methode ook gedaan en heb nu ook de update binnen gekregen en geïnstalleerd.
Alleen kon ik de CSC code niet meer terugzetten van ATO naar EURO.
Kan het kwaad, als ik het nu op ATO laat staan?
Marcus73 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 07:00:
[...]

Ik weet niet of onderstaande jou helpt, maar ik heb even samengevat hoe ik de ICS update heb gedaan. Dit is een samenvatting van informatie uit dit topic en van internet.

1. Check je CSC code. Toets *#1234# op je telefoonfunctie.
2. Controleer of er een ICS update is voor jouw CSC code via http://devsrom4android.bl...-note-n7000-firmware.html

Indien je er (nog) geen ICS update is voor jouw CSC code, is het mogelijk om je CSC code te wijzigen als jouw toestel 'multiple CSC' toelaat. Dit doe je als volgt:

3. Check je IMEI code en schrijf die op. Je vindt je IMEI code bij Instellingen/Over het toestel/Status
4. Toets *#272*IMEI#* op je telefoonfunctie (waarbij je op de plek van IMEI je code plaatst)
5. Indien je toestel 'multiple CSC' toelaat, kun je vervolgens je CSC code aanpassen naar een code waarvoor de ICS update er al is.

Let op: Als je deze handeling bevestigd (annuleren kan ook), dan wordt er een full wipe uitgevoerd. Gezien de vele berichten in dit topic een handige bijkomstigheid. Echter zorg er wel voor dat je de benodigde backups (contacten, whatsapp etc..) hebt gemaakt. Apps kun je beter opnieuw installeren na de ICS update. Indien gewenst kun je via dezelfde functie de CSC code weer terugzetten naar wat het was.

Zo heb ik gisteren mijn XEH (Hungary) aangepast naar ATO (Austria). Ik probeerde eerst een CSC code change naar XEO (Poland), maar die pakte de ICS update niet. Bij ATO lukt het wel en gelijk na de full wipe kreeg ik de melding dat er een firmware update is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcus73
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:58:
Hoi,

Ik heb jouw methode ook gedaan en heb nu ook de update binnen gekregen en geïnstalleerd.
Alleen kon ik de CSC code niet meer terugzetten van ATO naar EURO.
Kan het kwaad, als ik het nu op ATO laat staan?

[...]
Waarom je het terugzetten bij jou niet lukt, kan ik niet beoordelen. Misschien omdat EURO nog niet ICS heeft (gokje). In ieder geval zul je - net als de ICS update - in het vervolg de firmware upgrades en hot fixes voor ATO ontvangen. Wellicht kun je later naar EURO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onkeltje schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 12:47:
[...]

Ik vind het tof dat je reageert en ik had er helemaal geen kwaad in gezien hoor.
Ik begrijp ook waarom je dat zo schreef.

Ik had eerst geprobeerd met een full wipe zonder verder iets te installeren.
Google navigatie staat er dan standaard op.
Ik kan zelfs met Wifi opstaan heel moeilijk of geen fix krijgen 8)7
Zou het niet beter zijn om eerst terug te keren naar GB? ... en hoe zou ik dat dan het beste doen?
Ik dacht er zelfs aan om mij extern SD helemaal leeg te maken.
Ik zou dan met een heel propere lij kunnen beginnen en stap voor stap alles weer instellen.
Een backup van mijn adressen en internet instellingen heb ik nog wel.

Ik weet dat ik bij instellingen, backup maken en terug zetten kan kiezen voor "standaardgegevens herstellen maar zou dat een goee oplossing zijn. Gan ik dan terug naar Gb 2.3.6 of zoiets? Of blijf ik dan bij ICS?
Dat is mij niet echt duidelijk.
Voor offline navigeren is Sygic geschikt maar naar ik lees zijn de kaarten niet op sd op te slaan.
Ik ben gewoon teruggegaan naar GB ,daar werkt hij perfect en heb je ook al dat andere gezeur met ICS niet.
Ik zit smachtend te wachten op TomTom voor android maar vrees dat ik een lange grijze baard heb voor het zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus zodra er voor de EUR een nieuwe firmware update komt, dan kan ik het wel terugzetten?
Maar kan het verder geen kwaad als ik het op ATO laat staan?
Marcus73 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 15:11:
[...]

Waarom je het terugzetten bij jou niet lukt, kan ik niet beoordelen. Misschien omdat EURO nog niet ICS heeft (gokje). In ieder geval zul je - net als de ICS update - in het vervolg de firmware upgrades en hot fixes voor ATO ontvangen. Wellicht kun je later naar EURO.
Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste