Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:56

Wom

Gezocht maar niet gevonden, iemand een idee hoe je mensen kunt uitnodigen in een groepschat die al actief is?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkzell
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:15
Kan volgens mij alleen degene die de groepchat gestart heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Alleen de maker inderdaad, maar wat nog veel mooier is dat er ook een 'mute' optie is voor 1, 4 of 8 uur ;) Dus als je werkt en rest gaat naar het terras dan heb je geen last van al die borrelpraat hoe ze er komen en hoelaat :)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:56

Wom

Net getest en idd alleen de maker. En die mute knop is erg handig idd, maak er op dit moment ook gebruik van :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Hebben jullie het geluid aanstaan dan voor Whatsapp berichten? Ik wordt er toch al niet door gestoord.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Marzman schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 16:41:
Hebben jullie het geluid aanstaan dan voor Whatsapp berichten? Ik wordt er toch al niet door gestoord.
Ligt aan je profielen enzo, die van mij maakt of geluid of hij trilt en maakt geluid. Is maar net hoe je het profiel hebt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn Galaxy s2 laten resetten in de winkel omdat de browser het niet deed.
Ik had toen bij mijn nieuwe nummer WhatsApp gedownload.

Nu is hij dus gereset en moet heb ik hem overnieuw moeten downloaden,
maar hij geeft nu aan dat er op dit (nieuwe) nummer al een account is voor WhatsApp.
Dit komt er te staan:

Verbinden mislukt! Verwijder WhatsApp indien uw deze ook op een adnere telefoon heeft geinstalleerd en installeer opnieuw.
WAARSCHUWING: Gebruik WhatsApp NIET op meerdere telefoons met hetzelfde nummer!

Wie weet wat ik hier aan kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

NeoMe schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 17:37:
[...]

Ligt aan je profielen enzo, die van mij maakt of geluid of hij trilt en maakt geluid. Is maar net hoe je het profiel hebt.
Ik heb in het standaardprofiel het geluid ook uitgezet, ook voor sms en voor mail. Hij trilt wel en er gaat een ledje branden. Anders heb ik toch iets van "too much information" als hij heel de dag geluid loopt te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 28-06-2011 22:32 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 11:39
Heeft iemand enig idee hoe je een contact opnieuw kunt koppelen aan het WhatsApp-contact? Ik heb de link bij iemand verbroken, maar wil deze opnieuw leggen. Echter geeft mijn contactenlijst geen mogelijke link en als ik die zelf wil leggen, is WhatsApp geen optie.
Alle andere contacten zijn wel netjes gelinkt met WhatsApp.

Overigens werkt de optie om vanuit een contact een bericht te versturen (tabje 'Berichten') via WhatsApp ook niet altijd. Ik krijg het keuzescherm of ik een nieuw bericht wil versturen met 'Berichten' of 'WhatsApp', maar als ik voor het laatste kies, kom ik weer gewoon terug in m'n berichtenscherm.

[ Voor 31% gewijzigd door maikel op 01-07-2011 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

timovd

Voorsprong door techniek

@maikel, vanuit het contact "join" selecteren en vervolgens de juiste persoon selecteren?
Dit werkt zo voor FB en Twitter. Wellicht ook voor WhatsApp.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Facebook en Twitter staan er ook wel bij, maar WhatsApp dus niet. Bij alle gekoppelde personen staat WhatsApp er wel bij, maar zodra ik de link verbreek, komt deze optie ook niet meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2011 @ 21:23:
Ik heb vandaag mijn Galaxy s2 laten resetten in de winkel omdat de browser het niet deed.
Ik had toen bij mijn nieuwe nummer WhatsApp gedownload.

Nu is hij dus gereset en moet heb ik hem overnieuw moeten downloaden,
maar hij geeft nu aan dat er op dit (nieuwe) nummer al een account is voor WhatsApp.
Dit komt er te staan:

Verbinden mislukt! Verwijder WhatsApp indien uw deze ook op een adnere telefoon heeft geinstalleerd en installeer opnieuw.
WAARSCHUWING: Gebruik WhatsApp NIET op meerdere telefoons met hetzelfde nummer!

Wie weet wat ik hier aan kan doen?
Dit had ik ook. Whatsapp deinstalleren en opnieuw installeren. Daarna geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

maikel schreef op vrijdag 01 juli 2011 @ 09:56:
Facebook en Twitter staan er ook wel bij, maar WhatsApp dus niet. Bij alle gekoppelde personen staat WhatsApp er wel bij, maar zodra ik de link verbreek, komt deze optie ook niet meer terug.
Probeer eens je contactenlijst in WhatsApp te vernieuwen (menu > vernieuwen).

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
Helaas, ook dat had ik al geprobeerd. Ik heb nu het contact maar even verwijderd en opnieuw aangemaakt. Eens zien of dat verschil maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:12
Pff elke keer als er een nieuwe update voor Whatsapp uitkomt verwijderd ie alle geluidjes die ik erbij heb ingesteld. Nu heb ik mijn profiel op geluid staan, maar het enige wat ie nog doet is trillen en LED lampje. Terwijl ik toch degelijk geluiden heb ingesteld. Opnieuw installeren werkt niet (mja wel keer gedaan door hele telefoon opnieuw te installeren, maarja niet echt zin in nu).

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, want dit vind ik toch wel irritant.
HTC Legend met standaard Froyo.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:08
Vraag stond in het verkeerde forum.

[ Voor 91% gewijzigd door dropdeath op 05-07-2011 14:13 ]

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsken
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 21:35
dropdeath schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:31:
Ik krijg elke keer de melding initializing failed als ik hem opstart ik heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuwe geinstalleerd ik kan wel zien dat hij op de achtergrond de contactpersonen gevonden heeft maar kan nergens in komen.
Het is een nokia n97 iemand meer dit probleem gehad ?
Kan aan een storing liggen. Ik neem trouwens aan dat het om Symbian gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

dropdeath schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:31:
Ik krijg elke keer de melding initializing failed als ik hem opstart ik heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuwe geinstalleerd ik kan wel zien dat hij op de achtergrond de contactpersonen gevonden heeft maar kan nergens in komen.
Het is een nokia n97 iemand meer dit probleem gehad ?
Je weet dat je hier in het Android forum zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 17:08
jelmervos schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 13:48:
[...]

Je weet dat je hier in het Android forum zit?
Inderdaad je hebt helemaal gelijk ik heb er onzettend naast zitten kijken.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21-09 12:07
Ik heb net mijn Samsung Galaxy S2 binnen gekregen van T-Mobile, maar ik loop al een goed 30 minuten te stunten met Whatsapp...

Na het invoeren van mijn land en telefoonnummer zoekt ie verbinding, deze verbinding wil niet (wifi of 3g), en krijg ik het verzoek om het later weer te proberen...

Suggesties?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:22

SaN

Ik heb hetzelfde... Heel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
SaN schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:26:
Ik heb hetzelfde... Heel vervelend.
Kwestie van geduld hebben denk ik, zal het in de loop van de dag nog eens proberen...

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svorstenberg schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 14:17:
Ik heb net mijn Samsung Galaxy S2 binnen gekregen van T-Mobile, maar ik loop al een goed 30 minuten te stunten met Whatsapp...

Na het invoeren van mijn land en telefoonnummer zoekt ie verbinding, deze verbinding wil niet (wifi of 3g), en krijg ik het verzoek om het later weer te proberen...

Suggesties?
Ik heb hier ook last van...

Ik heb sinds vandaag een nieuwe desire S gekregen van mijn provider omdat mijn vorige niets meer deed. nu wil ik whatsapp instaleren en telkens als ik mij nummer mot intype en op ok duw zegt die "geen verbinding mogelijk. probeer het later opnieuw."

iemand enig idee hoe ik whatsapp werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
Ik hoor van verschillende mensen hier dat whatsapp servers lopen te geinen, gewoon even afwachten denk ik dus.

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1112916

Even wachten dus nog ;)

[ Voor 19% gewijzigd door stervis op 05-07-2011 14:54 ]

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ook ik kan hier Whatsapp niet meer activeren opeens! Wat is er in godsnaam aan de hand? Whatsapp meld zelf niks op Twitter?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Irritante is dat mensen me nog wel Whatsapp berichten kunnen sturen :P Ik zie ze wel in mijn notification bar maar kan het programma zelf niet openen ... Te irritant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 16:52:
Irritante is dat mensen me nog wel Whatsapp berichten kunnen sturen :P Ik zie ze wel in mijn notification bar maar kan het programma zelf niet openen ... Te irritant :P
Ja dat heb ik dus ook. Eigenlijk super vaag. Zou er geen workarround zijn om WhatsApp te laten denken dat ie geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Bij mij is nu de activatie gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Timocos schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 17:44:
Bij mij is nu de activatie gelukt :)
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:55
Hier werkt die nog niet.. :(

Draait inmiddels

[ Voor 32% gewijzigd door Trezzahn op 05-07-2011 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je, je status op onzichtbaar kan zetten? zo dat je niet de hele tijd lastig word gevallen. Maar toch berichten kan versturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 09:18:
Weet iemand hoe je, je status op onzichtbaar kan zetten? zo dat je niet de hele tijd lastig word gevallen. Maar toch berichten kan versturen
Kan niet. WhatsApp wordt neer neergezet als een vervanger voor SMS, niet zo zeer als een chat app. Al is de scheiding inmiddels flinterdun tussen die twee.

Wat ik doe: gewoon niet of later reageren. Zie het als e-mail of SMS, reageren is niet (direct) verplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ongeveer een week terug begon mijn Galaxy 551 ineens meerdere keren per dag spontaan te herstarten zonder foutmelding, fabrieksreset hielp niet. Na even nagedacht te hebben over de overeenkomsten van de momenten van de herstarts bleek dat WhatsApp te zijn die op alle momenten actief was op de achtergrond.

WhatsApp is er nu af en al ruim 24u geen herstart meer gehad.

Zijn er meer die daar last van hebben?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Raven schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:33:
Ongeveer een week terug begon mijn Galaxy 551 ineens meerdere keren per dag spontaan te herstarten zonder foutmelding, fabrieksreset hielp niet. Na even nagedacht te hebben over de overeenkomsten van de momenten van de herstarts bleek dat WhatsApp te zijn die op alle momenten actief was op de achtergrond.

WhatsApp is er nu af en al ruim 24u geen herstart meer gehad.

Zijn er meer die daar last van hebben?
Lol...
Op de SGS heb ik datzelfde met Skype

Draait stabiel, zonder problemen, en zodra ik Skype erop zet krijg ik zo nu en dan een reboot
( zou Skype + WA een probleem kunnen vormen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het gekke is, het is pas sinds ~1 week, daarvoor nooit problemen gehad en toen stond WhatsApp er al maanden op.

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 08-07-2011 13:20 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT
Oops, verkeerde topic...

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2011 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Crap, toch niet WhatsApp, net weer een spontane reboot gehad terwijl WhatsApp er niet op stond.

[ Voor 21% gewijzigd door Raven op 09-07-2011 14:48 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben even moe geworden van wat mensen op Whatsapp, dus wil het graag tijdelijk blokkeren.
Vrouwen :z, maar hoe kan ik dit het best realiseren zónder dat ik het moet gaan verwijderen
of mij te ontdoen van internet? Bij ACCOUNT instellingen in mijn SGS al de synchronisatie
uitgeschakeld van Whatsapp, maar dat slaat nergens op want dat is enkel voor de
'contactpersonen' helaasch.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2011 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blavlaa
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04:16
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2011 @ 17:31:
Ben even moe geworden van wat mensen op Whatsapp, dus wil het graag tijdelijk blokkeren.
Vrouwen :z, maar hoe kan ik dit het best realiseren zónder dat ik het moet gaan verwijderen
of mij te ontdoen van internet? Bij ACCOUNT instellingen in mijn SGS al de synchronisatie
uitgeschakeld van Whatsapp, maar dat slaat nergens op want dat is enkel voor de
'contactpersonen' helaasch.
Je kan mensen blokkeren in Whatsapp zelf. Via instellingen-chatinstellingen-geblokkerde contacten, daar kan je dan contacten toevoegen om te blokkeren.
Houdt er wel rekening mee dat ze wel je status kunnen zien, maar berichten komen niet aan.

PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
  • Laatst online: 20-09 17:12
Volgens Whatsapp heb ik vannacht om 00:49 toen mijn S2 op stil stond een bericht (reactie) ontvangen. Ik weet zeker dat ik nog na dat tijdstip (tot 01:30) had gekeken of ik al een reactie had (door naar de thread van die contactpersoon te gaan). Maar daar was vannacht niets te zien.

Dus zojuist kijk ik of ik al een berichtje had ontvangen. In mijn notification bar stond geen notificatie van nieuw ontvangen bericht. Vervolgens open ik Whatsapp en ga naar de thread van betreffende contactpersoon en zie ik dat er opeens een reactie staat met als tijdstip 00:49.

Contactpersoon zit overigens in Griekenland en ik in Nederland.

Meer mensen die weleens gehad dat:

- Er geen melding in notification bar van nieuw bericht staat.
- Tijd bij berichten niet kloppen. Althans, tijd van versturen klopt wel, maar tijd van ontvangst niet. (Eigenlijk zou je drie tijdstippen erbij willen zien. Tijdstip van versturen, ontvangst, gelezen)

Met name dat er in de notification bar geen melding stond van het nieuwe bericht is erg vervelend. Om nou iedere dag alle Whatsapp contacten langs te lopen om te kijken of er een bericht is lijkt mij niet handig. :)

Ca één week geleden (nadat er een Whatsapp update was) kwamen sommige berichtjes helemaal niet aan (ook niet met vertraging). Wat na een halve dag verholpen werd met nog een update. Lijkt er dus op dat Whatsapp nog niet een betrouwbare applicatie is voor het verzenden van berichten?

-edit-
Op https://twitter.com/#!/wa_status zie je dat er wel heel vaak een storing is. :-(

[ Voor 3% gewijzigd door Dlocks op 13-07-2011 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:03
Hebben jullie ook last van het disconnecten van WhatsApp als het scherm een tijdje uitstaat (bijv. een half uur)? Ik krijg de berichten dan niet binnen, tenzij ik naar het programma zelf ga. Nadat ik ben verbonden met WhatsApp krijg ik ineens allemaal berichtjes binnen die ik al veel eerder zou moeten ontvangen (bijv. een 20 minuten geleden).

Ik gebruik een Samsung Galaxy S (1) met firmware 2.3.4 (JVQ) icm de speedmod t23 kernel. En dit gebeurt met Wifi aan en 'sleep policy' op 'never'.

[ Voor 6% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-07-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
barzi schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:33:
Hebben jullie ook last van het disconnecten van WhatsApp als het scherm een tijdje uitstaat (bijv. een half uur)? Ik krijg de berichten dan niet binnen, tenzij ik naar het programma zelf ga. Nadat ik ben verbonden met WhatsApp krijg ik ineens allemaal berichtjes binnen die ik al veel eerder zou moeten ontvangen (bijv. een 20 minuten geleden).

Ik gebruik een Samsung Galaxy S (1) met firmware 2.3.4 (JVQ) icm de speedmod t23 kernel. En dit gebeurt met Wifi aan en 'sleep policy' op 'never'.
Whatsapp werkt op dit moment helemaal niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 08:52

Saffie_time

Why use this? 42!

barzi schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:33:

Bovenstaande heb ik alleen last van als ik erg weinig vrije ruimte beschikbaar heb.

Hier geen enkele problemen met WhatsApp overigens.

[ Voor 3% gewijzigd door Saffie_time op 14-07-2011 14:44 ]

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 14:13

Dani86

AeroGeek

Lawrentium schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 14:38:
[...]

Whatsapp werkt op dit moment helemaal niet hier.
Een uur geleden kwamen mijn berichten niet aan (klok icoon). Toen whatsapp opnieuw geïnstalleerd en toen werkte het weer maar nu is het weer hetzelfde.

Ligt whatsapp er ook uit bij jullie

(Samsung Galaxy S stock gingerbread)

@hieronder, zelfde probleem mbt (laatst) online/typen bericht

[ Voor 7% gewijzigd door Dani86 op 14-07-2011 17:10 ]

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
Er waren (of zijn) vandaag inderdaad (wederom) storingen bij Whatsapp:

https://twitter.com/#!/wa_status

En op dit moment zie ik bij geen enkel contactpersoon of hij/zij online is en/of tijdstip plus datum laatste keer online.

[ Voor 41% gewijzigd door Dlocks op 14-07-2011 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blavlaa schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:02:
[...]

Houdt er wel rekening mee dat ze wel je status kunnen zien, maar berichten komen niet aan.
Dat was ik vergeten te zeggen, want IK weet dat zij dat kunnen zien,
daarom wil ik niet blokkeren. Zij krijgen dan 1 vinkje ofzo, terwijl ik
wel op ONLINE kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Dlocks schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 17:06:
Er waren (of zijn) vandaag inderdaad (wederom) storingen bij Whatsapp:

https://twitter.com/#!/wa_status

En op dit moment zie ik bij geen enkel contactpersoon of hij/zij online is en/of tijdstip plus datum laatste keer online.
hier ook storing. Eerder vanmiddag ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Mensen kunnen mij wel berichten sturen alleen ik kan geen berichten versturen...

OK reinstall geprobeerd, krijg nu de melding unable to connect bij het activeren

[ Voor 34% gewijzigd door Dani86 op 14-07-2011 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 08:30
Dani86 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 18:40:
Mensen kunnen mij wel berichten sturen alleen ik kan geen berichten versturen...

OK reinstall geprobeerd, krijg nu de melding unable to connect bij het activeren
Bekijk dan ook die twitter link even.. Whatsapp ligt er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Hier werkt ie ook al niet. Was al bang dat het aan m'n eigen connectie lag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:25
Lijkt er hier ook uit te liggen. Stuur iemand een bericht maar het bericht wordt niet verstuurd. Ook zie ik niet bij iemands naam of hij online is of wanneer voor het laatst gezien. Grote kans dus op een downtime nu ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furbydenooij
  • Laatst online: 01-05 11:17
@wa_status
WhatsApp Status
sorry, system is going through an outage right now. will update you as we learn more.

[ Voor 3% gewijzigd door furbydenooij op 14-07-2011 19:51 . Reden: quote niet goed :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kungfukip
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 10:05
Sinds ik 2.3 op mijn Desire HD heb staan, krijg ik de namen van me contactpersonen niet meer te zien. Alleen maar hun nummers. Ook kan ik geen gesprek starten met mensen die ik net heb toegevoegd in me telefoonlijst. Alleen als zij tegen mij praten, wordt er een chat gestart, ook hier alleen met hun telefoonnummer en niet hun naam. Zijn er meerdere mensen die dit probleem hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Laatste tijd is het wel elke keer raak, maar op twitter staan meldingen dus ze zijn er mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Doet het inmiddels weer. Ik vermoedde dat het aan de activatie status lag. Heb hier problemen mee sinds ik Whatsapp heb gebruikt met 1 simkaart afwisselend in 2 verschillende android telefoons. Ik raad iedereen hier aan dit niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relief2009
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 06-09 09:09
Hier ligt hij nog steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
hier af en toe wel / dan weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Ik merkte trouwens op dat Whatsapp verschillende versies hanteert voor verschillende toestellen/Android versies.
Op mijn Legend draai ik versie 2.6.5587. Klik ik op bijwerken en dan veranderingen dan wordt de volgende pagina geopend: http://www.whatsapp.com/android/4/WhatsApp.html
Mijn vriendin heeft een Galaxy Ace en zij draait versie 2.6.5270. Klikt zij op veranderingen, dan wordt de volgende pagina geopend: http://www.whatsapp.com/android/6/WhatsApp.html
Een andere lijst met andere nummers dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gister de Samsung Galaxy s2 en ben er erg tevreden mee. Alleen wil het nog niet lukken om de contactfoto's ook bij de personen te krijgen in whatsapp. De normale contacten heb ik via Facebook wel goed voor elkaar gekregen. Heb er al verschillende dingen over gelezen maar wat is nu een goed werkende oplossing hiervoor? Iemand een goed idee!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:35

Silverline

pisanggoreng

(stomme browser)

[ Voor 95% gewijzigd door Silverline op 24-07-2011 17:46 . Reden: verkeerd topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:20
SmiGueL schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 22:14:
[...]

[...]

[...]

[...]

Ik heb dus ook Hi en hetzelfde probleem (Dus: Downloaderror met 3g/H en met WiFi werkt het perfect)
(en hoor het van veel meer mensen met KPN/Hi)
Kennis met Vodafone heeft het niet volgens hem.

Iemand die ook het probleem heeft zin om even te roamen en het met verschillende providers te testen?
Iedereen weet dat KPN sinds enige tijd DPI uitvoert op al je data, (en tevens zwaar anti-WhatsApp zijn) dus misschien dat ze om dataverkeer te besparen wel alle grote files (aka: foto´s/video's) van WhatsApp blokkeren?
(nu lijkt met dit zeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk maargoed ze hebben het gebruik van DPI ook al jaren gedaan zonder dit te melden..)
Mijn vader kan ook al maanden geen foto's meer downloaden op zijn HTC Desire. Hij zit op het Vodafone netwerk maar ook via WiFi krijgt hij een download error. Dingen als cache legen en herinstalleren helpt niet.

[ Voor 67% gewijzigd door Polster op 27-07-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Foto's die je met whatsapp's verstuurt worden verkleind voor ze verzonden worden. Een 8 megapixel foto wordt dan 800 x 478 pixels en is vaak dan maar rond de 100 Kb's groot (klein). De berichten zelf in whatsapp zijn ook maar een paar Kb groot en kunnen dus nooit een aanslag vormen op de bandbreedte van het UMTS netwerk wat KPN beweerd. Het zal dan ook niet het echte knelpunt zijn; het gaat ze alleen om de misgelopen omzet wat MMS en SMS betreft, niet meer en niet minder !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-09 12:16
De vraag is vast al eerder gesteld, maar wat betekenen de enkele/dubbele vinkjes bij het verzenden van een bericht :?

Ik neem aan een enkel groen vinkje dat het bericht is verzonden, maar op een gegeven wordt het vinkje "dubbel" :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21-09 08:55
1 = op server afgeleverd
2 = op device afgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Sypher schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 08:05:
1 = op server afgeleverd
2 = op device afgeleverd
Soms is het afgeleverd, soms is het gelezen, ligt aan het OS.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Toffe (gratis)tool, mensen kunnen soms zo zeuren als er iets even niet werkt!
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Mr-Music schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 11:36:
Toffe (gratis)tool, mensen kunnen soms zo zeuren als er iets even niet werkt!
O-)
Op Android het 1e jaar gratis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 08:46
eBuddy XMS is op zich ook wel een goed alternatief, dat wel gratis blijft. Nadeel blijft het aantal gebruikers.

Verder...wat kost WhatsApp? 2 dollar per jaar? Please...

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:22

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Ik heb hetzelfde probleem als deze persoon op Androidworld forum

Ik kan Whatsapp wel installeren, maar hij wordt niet geactiveerd.
Bij versie 2.6.3410 krijg ik de EULA. Als ik op accepteren druk, moet ik mijn telefoonnummer invoeren en krijg ik een SMS, maar de timer blijft lopen alsof Whatsapp hem niet herkent.

Bij de nieuwste versie van de market 2.6.5320 kom ik ook door de EULA en nummer invoeren. Hierna krijg ik het veldje met de nickname. Als ik daar wat invul en op OK druk, krijg ik een FC als hij probeert berichten in te lezen.

Specs van telefoon: Galaxy S2, rom XXKG1 met CF-root 4.1 en originele kernel (android 2.3.4)

grmbl, zal je natuurlijk zien. Zodra ik dit getypt heb en probeer na te werken, doet hij het ineens wel. Ik heb de applicatie verwijderd, map 'Whatsapp' verwijderd van de sd-kaart en toen opnieuw geïnstalleerd vanuit de market. Nou pakt hij hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 15:05
Ik heb mijn contacten allemaal op android met informatie uit verscnillende SNS (social network sites) oa. facebook, skype. Nu is het zo dat whatsapp totaal geen contacten laat zien en ik denk dat dit komt doordat de telefoonnummers niet lokaal ergens opgeslagen staan.

Eigenlijk wil ik het zo houden dat ik alleen informatie aanvul waar nodig en anders laat ik het over aan m'n SNS diensten.

Iemand ervaring hiermee?

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dlocks
MeNTaL_TO schreef op donderdag 28 juli 2011 @ 10:07:
[...]

Soms is het afgeleverd, soms is het gelezen, ligt aan het OS.
Op Android is het afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
Furfoot schreef op vrijdag 29 juli 2011 @ 21:30:
Ik heb mijn contacten allemaal op android met informatie uit verscnillende SNS (social network sites) oa. facebook, skype. Nu is het zo dat whatsapp totaal geen contacten laat zien en ik denk dat dit komt doordat de telefoonnummers niet lokaal ergens opgeslagen staan.

Eigenlijk wil ik het zo houden dat ik alleen informatie aanvul waar nodig en anders laat ik het over aan m'n SNS diensten.

Iemand ervaring hiermee?
Same problem here. Bij al mijn contacten zijn ze wel gelinked met Whatsapp, maar hij laat geen contactfoto zien bij Whatsapp, wat ik eerst wel had toen ik mijn telefoon nog niet geroot had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Dlocks schreef op zondag 31 juli 2011 @ 18:15:
[...]

Op Android is het afgeleverd.
En volgens mij word het bepaald door de ontvangende kant, ik krijg naar een android telefoon 2 vinkjes bij bezorgd, maar bij een iphone pas als het bericht gelezen word.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ligt er dus geheel aan hoe de push notification werkt op je telefoon.
Android: Bericht verstuurd -> Whatsapp servers -> google cloud -> c2dm -> android telefoon -> Sync intent naar Whatsapp applicatie -> bericht wordt opgehaald (en het "ontvangen" vinkje wordt gezet) en een notify afgespeeld

iPhone: Bericht verstuurd -> Whatsapp servers -> Apple Notification servers -> iPhone -> Notification dat er een nieuw bericht is. Pas als de gebruiker de notification accepteerd wordt Whatsapp gestart en het bericht opgehaald (en het "ontvangen" vinkje wordt gezet)

Hoe het bij BB gaat weet ik niet. Maar is dus wel logisch.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Is het bekend of WhatsApp inmiddels op twee telefoons met hetzelfde nummer gebruikt kan worden..
Heb een duosim, twee telefoons, maar zoals al eerder gemeld in dit topic wil dat niet goed werken.. Why not =s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Ik heb van iemand een Ping ID gekregen, het is een getal met op het eind 2 letters. Ik vraag me af waar ik deze in kan invullen. Kan dit met whatsapp? Ik vermoed dat hij een Blackberry heeft en daarvan het ID komt. Maar met welk programma voor Android kan ik dat ID toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:47:
Ik heb van iemand een Ping ID gekregen, het is een getal met op het eind 2 letters. Ik vraag me af waar ik deze in kan invullen. Kan dit met whatsapp? Ik vermoed dat hij een Blackberry heeft en daarvan het ID komt. Maar met welk programma voor Android kan ik dat ID toevoegen?
Dat kan niet. Whatsapp werkt op basis van telefoonnummers niet op basis van PING id's.
Beter lezen :) Dat is al op een miljoen plaatsen te vinden geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Stom dat ik dat dan nergens tegengekomen ben. Maar er is geen app die dat kan en geschikt is voor Android? Ik probeer pingchat (stond nog op mijn telefoon maar gebruiken vrienden van me amper meer) en daar kan ik ook het ID niet invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Binnetie schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 08:50:
Stom dat ik dat dan nergens tegengekomen ben. Maar er is geen app die dat kan en geschikt is voor Android? Ik probeer pingchat (stond nog op mijn telefoon maar gebruiken vrienden van me amper meer) en daar kan ik ook het ID niet invullen.
Je vriend moet Whatsapp installeren. Klaar. Andere manier is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ligt whatsapp er weer uit..... Android HTC Sensation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:01
Dat doet het ook, dat gaven ze op Twitter aan.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Maar wanneer doet hij het weer :) nog geen nieuwe tweet na het down bericht van 31 minuten geleden..

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online

polthemol

Moderator General Chat
op de iphone lijkt het weer te werken mompelt een collega naast me, bij mij staan berichten nog altijd op sending.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:04
Hier doet 'ie het sinds een minuut of zo ook weer, gelukkig :P (Galaxy S2 / Vodafone btw)

[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 09-08-2011 16:20 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Hier vanuit een galaxy S2 geen whats ap vanaf +- 15:00. Nu nog steeds niet (16:20).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boefeloef
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-07-2023
Hier doet ie nog helemaal niks.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 15:56
Hij doet t weer.. (SGS2)

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

Er staat dat het WA netwerk down is vanwege onderhoud. Het wordt verwacht om 16:45 up te zijn.

Menu key>Settings>More>System status

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de systeem status moet het werken,maar het werkt al sinds vorige week niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Whatsapp is op het moment een van de breedst gedragen 'ping' clients die er is. Doordat Whatsapp op de iphone en blackberry al een brede userbase had verworven, zul je zien dat zodra je de app installeert, je contactenlijst al best groot is.
Right... Niemand dus :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik op een wifi netwerk zit werkt whatsapp.

Als ik alleen op het telfort netwerk zit,werkt het niet .

Lijkt me dus duidelijk.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86

Dani86

AeroGeek

@Mavamaarten: 1-800-RENTAFRIEND

@RonaldH76: Bij Telfort moet je data roaming aanzetten bij sommige toestellen voordat het werkt, raar maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dani86 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 09:54:
@RonaldH76: Bij Telfort moet je data roaming aanzetten bij sommige toestellen voordat het werkt, raar maar waar.
Dat is niet raar, dat komt omdat Telfort een virtuele provider is. Als er custom roms gebruikt worden moet je vrijwel altijd roaming aan hebben inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bullet NL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:03:
Nee, het is nog steeds het eerste jaar gratis, daarna zou het 1,99 dollar gaan kosten
Dat lees ik ook overal, maar op de whatsapp website kan ik dat niet vinden. Is het nog steeds zo dat er betaald moet worden na één jaar gebruik?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 03 augustus 2011 @ 22:12:
Is het bekend of WhatsApp inmiddels op twee telefoons met hetzelfde nummer gebruikt kan worden..
Heb een duosim, twee telefoons, maar zoals al eerder gemeld in dit topic wil dat niet goed werken.. Why not =s

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Gonadan schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:05:
[...]

Dat lees ik ook overal, maar op de whatsapp website kan ik dat niet vinden. Is het nog steeds zo dat er betaald moet worden na één jaar gebruik?
Tja, in de gebruiksovereenkomst bij het installeren op een Android telefoon krijg je de melding (1.99) wel.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:31

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Bullet NL schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 12:09:
Tja, in de gebruiksovereenkomst bij het installeren op een Android telefoon krijg je de melding (1.99) wel.
Ah inderdaad, het staat zelfs al in de beschrijving van de app. Het valt mij namelijk op dat het overgrote deel van de WhatsApp-gebruikers niet weet dat het geld gaat kosten. Uiteraard doen de makers er zelf niet alles aan om het overal te vermelden, de prijs is niet hoog dus als straks 'iedereen' het al gebruikt zal een groot deel gewoon die $ 1,99 neerleggen.

Waarom is het voor de iPhone wel gratiseen eenmalige transactie trouwens? Dus geen jaarlijkse kosten. Of zijn ze gewoon vergeten daar de melding bij te zetten?

[ Voor 4% gewijzigd door Gonadan op 10-08-2011 12:24 . Reden: wijsneus Gotiniens ;) ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gotiniens
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:08

Gotiniens

Fairly odd Tim

op de iphone is het niet gratis, daar kost het eenmalig 79 cent.

Dit is denk ik gedaan om dat destijds nog geen abbonnementen afgesloten konden worden via de appstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb sinds kort dat als ik scroll door mijn berichtgeschiedenis bij iemand, dat dit niet vloeiend verloopt op mijn HTC Desire 2.3.3 (officiele rom). Vriend van me heeft een Samsung Galaxy weet ik veel van 100 euro, zo'n kleintje en die tel scrollt wel gewoon vloeiend. Kan het komen doordat mijn berichtgeschiedenis te lang aan het worden is o.i.d.? Of misschien door Android 2.3.3?
Pagina: 1 ... 15 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android