Verwijderd

Sj44k13 schreef op woensdag 10 augustus 2011 @ 14:48:
Ik heb sinds kort dat als ik scroll door mijn berichtgeschiedenis bij iemand, dat dit niet vloeiend verloopt op mijn HTC Desire 2.3.3 (officiele rom). Vriend van me heeft een Samsung Galaxy weet ik veel van 100 euro, zo'n kleintje en die tel scrollt wel gewoon vloeiend. Kan het komen doordat mijn berichtgeschiedenis te lang aan het worden is o.i.d.? Of misschien door Android 2.3.3?
Heb ik ook last van en ik heb de Galaxy S2.

Ik heb trouwens een vraagje over de trilfuntie. Ik heb de trilfunctie van m'n mobiel uitstaan, maar als ik een bericht via whatsapp krijg, dan trilt m'n toestel nog steeds. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie niet meer trilt bij een binnenkomend bericht?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2011 16:30 ]

• JackPoint
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-09 11:27
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:38:
[...]

Heb ik ook last van en ik heb de Galaxy S2.

Ik heb trouwens een vraagje over de trilfuntie. Ik heb de trilfunctie van m'n mobiel uitstaan, maar als ik een bericht via whatsapp krijg, dan trilt m'n toestel nog steeds. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ie niet meer trilt bij een binnenkomend bericht?
Menu > Instellingen > Berichten > Trillen

Verwijderd

JackPoint schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 20:22:
[...]

Menu > Instellingen > Berichten > Trillen
Super, dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21-09 12:54

Lulukai

God's gift to women

Is er eigenlijk een reden waarom Whatsapp niet werkt op de pc/iPad? Je zou toch eventueel kunnen inloggen oid en dan berichten sturen via de computer.

[ Voor 38% gewijzigd door Lulukai op 12-08-2011 12:10 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Snelle vraag : Hoe exporteer je WhatsApp chat geschiedenis op een blackberry?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 11 augustus 2011 @ 15:38:
Bij mij is het juist andersom. Ik heb trillen aanstaan maar mijn SGS2 trilt niet. Ook niet bij sms`jes en e-mails trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

DennusB schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:03:
Snelle vraag : Hoe exporteer je WhatsApp chat geschiedenis op een blackberry?
Ik zou even een eigen topic aanmaken in de BB hoek, dit is het Android topic en ik verwacht eigenlijk niet dat hier veel BB gebruikers meelezen.

edit: er is niet een soortgelijk topic voor BB.

[ Voor 8% gewijzigd door Hoite op 12-08-2011 14:24 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oceanview
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10:18
Iemand die weet hoe ik het mededelingsgeluid kan uit zetten als ik een WA gesprek heb open staan want het is redelijk irritant als je aan het whatsappen bent en voor elk bericht geluid maakt.
Dus alleen in het gesprek zelf en daar buitenom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:11
Oceanview schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:30:
Iemand die weet hoe ik het mededelingsgeluid kan uit zetten als ik een WA gesprek heb open staan want het is redelijk irritant als je aan het whatsappen bent en voor elk bericht geluid maakt.
Dat zoek ik inderdaad ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeVM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-09 14:58

MikeVM

- Baloo -

kennen jullie een Whatsapp variant waar groepsgesprekken mogelijk zijn met meer dan 10 personen..

25+..

\\ Baloo \\ Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:49
Oceanview schreef op vrijdag 12 augustus 2011 @ 14:30:
Instellingen / Berichten, tweede optie op Stil zetten.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-04 19:19
Ik ben sinds gisteren een Whatsapp gebruiker. Prachtige app. Juist 1 ding snap ik nog niet goed. Moet Whatsapp open blijven in de achtergrond? Want anders kan ik evengoed een IM laten draaien in de achtergrond van mijn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:42

Zuurstok

Passionately curious

Dat is onzin :)

Een IM trekt de hele tijd data, en vraagt constant aan de server of de server nog wat nieuws voor hem heeft. Whatsapp werkt met push, dat wil zeggen dat de server op je telefoon z'n schouder tikt zodra hij iets nieuws voor hem heeft. Veel energie zuiniger, en veel minder data belastend :)

Dus ja, hij blijft altijd in de achtergrond open staan, en nee, je merkt er weinig van. (imo)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MikeVM schreef op zaterdag 13 augustus 2011 @ 00:43:
kennen jullie een Whatsapp variant waar groepsgesprekken mogelijk zijn met meer dan 10 personen..

25+..
Skype .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcheroony
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-03-2023
Heb nu sinds een week op twee problemen met Whatsapp icm Desire HD (android 2.3.3). Push werkt niet meer. Pas als ik whatsapp handmatig open komen er berichten binnen. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09 12:17
Ik heb exact hetzelfde, erg iritant. Kijk je een keer op je telefoon heb je een hele lading berichten van "whatsapp werkt niet", "waarom reageer je niet" etc etc. Ik zoek nu een oudere versie om te installeren maar zie dat ik de laatst whatsapp apk's laat heb verwijderd.

Iemand die ergens eentje online kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:05
snatcheroony schreef op maandag 15 augustus 2011 @ 19:37:
Heb nu sinds een week op twee problemen met Whatsapp icm Desire HD (android 2.3.3). Push werkt niet meer. Pas als ik whatsapp handmatig open komen er berichten binnen. Iemand hier ook last van?
Jup, ook hier de Desire HD @ 2.3.3 met hetzelfde probleem. Heb het al een paar weken en is erg vervelend idd. Alleen ervaar ik ook hetzelfde met gmail. Dus er zit meer achter in mijn geval.

[ Voor 8% gewijzigd door GENETX op 15-08-2011 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Vergeten te melden, ik heb een HTC Desire met Android 2.2 nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:25

jerry_a

doei

Staat hij wel in het rijtje van apparaten die synchroniseren en staat dat wel aan?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ja hier wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snatcheroony
Hier ook..

• snatcheroony
Heb Whatsapp gemaild. Antwoord:

It looks like you are not receiving push notifications from Google C2DM service

I recommend that you:
1) Reboot the phone
2) Delete and reinstall whatsapp
3) Make sure that background data is checked under Settings->Accounts and Sync
4) For HTC devices, try turning off fast boot in your phone settings
5) Verify google mail account is functioning
6) Turn off wifi

It should be working properly. If it is not, please let me know and we will investigate further.

• GENETX
  • Laatst online: 07:05
Bij mij werkt het weer. Alleen stond alles wel goed. Lijkt een beetje buggy te zijn. Ik heb de sync helemaal uitgezet en weer aan. Mogelijk dat die wat flipte na een energiebespaarstand. Andere optie is mogelijk de foutopsporingsmodus die ik aan had gezet voor wat debugspul. Die heb ik gelijk ook maar eens uitgezet en het werkt nu weer, net als mijn mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
Mmm ik heb het nu ook af en toe..of ligt dat aan de server? Soms doet ie het wel, soms niet. Gek.. Voor een reboot deed eerst m'n Gmail sync het niet, nu doet whatsapp dus raar terwijl gmail wel normaal via push werkt.

[ Voor 37% gewijzigd door Tiroz op 23-08-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:42

Zuurstok

Passionately curious

Whatsapp doet het hier ook erg traag of gewoon niet.

Denk dat het gewoon aan de servers ligt, zal vast wel weer snel opgelost zijn :)

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook!

Even twitter in de gaten houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Whatsapp ligt er wel erg vaak uit de laatste tijd, betaal je g.v.d. een paar cent per jaar voor en dan werkt het nog niet..! O-) Ideaaal programma man, en storingen staan vaak meteen op twitter. Maar je merkt het vanzelf als je vrienden hem flippen of je broertjes beginnen te schreeuwen ;)

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:16

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Vanavond lukte het me nog om te syncen door mijn contacts te refreshen, maar dat gaat nu ook niet meer. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ligt er hier echt al dik 3 uur uit. Heeft het in die 3 uur even 10 minuten gedaan en knalde er toen weer uit. Wat een heerlijke service is het toch..... :(

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07 17:01
DennusB schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 22:12:
Ligt er hier echt al dik 3 uur uit. Heeft het in die 3 uur even 10 minuten gedaan en knalde er toen weer uit. Wat een heerlijke service is het toch..... :(
Twitteraccount volgen is wel aan te raden, staan de storingen gelijk op en ook wanneer ze zijn opgelost. Bij mij werkte het na de storing nog niet goed, maar na een reinstall lijkt het weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Vandaag maar verlenging gekocht, gebruik het niet echt mega vaak, maar vond het wel erg handig om vanuit het buitenland (via WIFI) even te kunnen chatten met mijn ouders. Die 2 euro verdien ik makkelijk terug en sponsor ik hopelijk ook een serverpark uitbreiding.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo
  • Laatst online: 19-02-2022

racinfo

E-MTB

Die 2 euro kan je de kop niet kosten wanneer je bedenkt dat bb bezitters (bij Ping Chat op de blackberry) 5 euro/mnd moeten betalen

[ Voor 3% gewijzigd door racinfo op 27-08-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

En zelfs die 2 euro behoef ik, nu na 1 jaar gebruik van whatsapp niet te betalen. Ik kreeg gisteren bericht dat het abonnement (whatsapp) gratis is verlengd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whats app's betrouwbaarheid is erggggg laag.
Echt constant down en gedoe.
Dit hoort niet te zijn.. al helemaal niet als je er voor betaald.
Eigenlijk is whatsapp veroudert. Het heeft alleen een hele bekende naam wat een voordeel is.

Er zijn betere varianten zoals van nederlandse bodem.
eBuddy XMS bijvoorbeeld. Werkt veel fijner en de layout is beter en je hebt nederlandse support.
Daarnaast heeft XMS een combinatie van verschillende voordelen uit verschillende apps. Zoals hij reageert dus op telefoonnummers en werkt met je contactenlijst. Maar het werkt ook met een soort toevoeg code zoals Blackberry. Beide dus.
http://www.ebuddyxms.com/
En voor Android mensen in mijn kring gebruik ik standaard toch wel Gtalk.

• Willaaam
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-09 01:06
Ik heb er hier en daar naar gezocht maar ik krijg het niet gevonden...

Ik heb twee telefoons, met twee simkaarten. Eentje zakelijk, eentje prive. Nu wil ik graag whatsapp ook op mijn zakelijke telefoon installeren, maar wel met mijn privénummer als account.

Kan dat?

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:34
Nee, dat kan niet. Wellicht via een gigantische omweg, maar hij stuurt bij de eerste opstart een sms naar je telefoon. Daardoor weet hij dat jij jij bent.

Wat wellicht wel kan werken is het kaartje van je prive even in je zakelijke telefoon doen.
Dan whatsapp installeren en daarna weer omdraaien. Denk dat het dan wel werkt.

[ Voor 36% gewijzigd door Arunia op 21-09-2011 13:34 ]

• Willaaam
Arunia schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:34:
Nee, dat kan niet. Wellicht via een gigantische omweg, maar hij stuurt bij de eerste opstart een sms naar je telefoon. Daardoor weet hij dat jij jij bent.

Wat wellicht wel kan werken is het kaartje van je prive even in je zakelijke telefoon doen.
Dan whatsapp installeren en daarna weer omdraaien. Denk dat het dan wel werkt.
Suckt. Toch bedankt voor de reactie.

Ik meende een tijdje terug gelezen te hebben op tweakers dat je via zo'n anonieme sms dienst de zaak kon faken en zodoende whatsapp activeren op een ander nummer, ik vroeg me dus af of dat ook zou werken zodat het op twee telefoons tegelijk staat, maar ik krijg het niet voor elkaar.

-edit- Dat is niet eens zo'n gek idee eigenlijk he... momentje, ff proberen!
-edit2- Oke, zo te zien is hij nu gewoon geactiveerd, even de simkaart wisseltruuk doen.
-edit3- Fixed! Iets over simpele ideeën zijn vaak de beste! Danku!

[ Voor 12% gewijzigd door Willaaam op 21-09-2011 13:57 ]

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:03
een leuk idee, maar op welke telefoon komt het watsappje binnen dan :?

Ik neem aan dat beide telefoons "online" zijn :?

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
Graag gedaan. Bedacht het me net.
Geen idee wat er gaat gebeuren bij afleveren, maar waarschijnlijk heb je je prive mobiel uit onder werktijd? Dan zou je geen problemen moeten kunnen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willaaam
Arunia schreef op woensdag 21 september 2011 @ 14:54:
Graag gedaan. Bedacht het me net.
Geen idee wat er gaat gebeuren bij afleveren, maar waarschijnlijk heb je je prive mobiel uit onder werktijd? Dan zou je geen problemen moeten kunnen ondervinden.
Ik heb inderdaad nog niet geprobeerd om met beide telefoons tegelijk online te komen... ik gokte dat dat inderdaad alleen maar gedoe op ging leveren ;)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Iemand hier ervaringen mee ?
http://blog.anidear.com/2...sapp-on-pc-windows-7.html

Via de android emulator WA op de PC ..

[ Voor 3% gewijzigd door FreshMaker op 28-09-2011 12:07 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
@ Willaam: Dus je hebt op je prive-telefoon WhatsApp geinstalleerd met nummer 06-1234 maar wilde WhatsApp ook op je werktelefoon gebruiken (er staat maar een van de telefoons tegelijkertijd aan) met nummer 06-5678... Je hebt dus geen dualsimkaart zoals ik wel heb en het maar op 1 telefoon geinstalleerd mag / kan :X

Iemand daar een trucje voor misschien? Ik heb maar een telefoon tegelijk aan maar als ik op m'n tweede telefoon WhatsApp wil installeren kan dat wel, maar is m'n nummer dus al in gebruik.. En elke keer WhatsApp installeren op de telefoon die ik meeneem is natuurlijk not done en een hoop gedoe om niks, waarom geen dual-sim :( :X

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Verwijderd

Hi, ik heb whatsapp voor Android 2.2 (SGS 1) en ik heb een vraag m.b.t. het chatten met BlackBerry gebruikers. Zien die het als je een chat met ze opent, zonder dat je wat stuurt? Dat is bij de android versie niet zo en dat vind ik eigenlijk jammer omdat ik graag weet wie m'n status checkt. Hoorde ooit ergens dat dat met BB wel zo is. Weet iemand hier meer over?

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-09 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 21:17:
Hi, ik heb whatsapp voor Android 2.2 (SGS 1) en ik heb een vraag m.b.t. het chatten met BlackBerry gebruikers. Zien die het als je een chat met ze opent, zonder dat je wat stuurt? Dat is bij de android versie niet zo en dat vind ik eigenlijk jammer omdat ik graag weet wie m'n status checkt. Hoorde ooit ergens dat dat met BB wel zo is. Weet iemand hier meer over?
Kan je dat niet beter in een BB topic vragen? wij zijn allemaal android slaafjes. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:54
Willaaam schreef op woensdag 21 september 2011 @ 13:30:
Ik heb er hier en daar naar gezocht maar ik krijg het niet gevonden...

Ik heb twee telefoons, met twee simkaarten. Eentje zakelijk, eentje prive. Nu wil ik graag whatsapp ook op mijn zakelijke telefoon installeren, maar wel met mijn privénummer als account.

Kan dat?
Als je root hebt is dit mogelijk. Maak met Titanium Backup een backup van alleen Whatsapp, en sla deze backup op op je sd kaart. nu dat bestand via bluetooth sturen ofzo, en op die andere telefoon (moet je ook root hebben) die backup terugladen, dan staat Whatsapp op je zakelijke telefoon met de instellingen (en ook het nummer) van je privételefoon. Ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar sommigen doen dit ook om het op zijn of haar tablet te installeren en dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11:43

Yucko

One clown to rule them all !

traag als dikke stront en zoals ook met dualsim krijg je foutmeldingen dat je niet op 2 devices (met hetzelfde telefoonnummer) whatsapp mag draaien.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:17
Weet iemand hier ook hoe de .db.crypt bestanden geencrypt worden?

Waarom ik dit vraag is omdat als ik WhatsApp op mijn telefoon geïnstalleerd heb,
en vervolgens een factory reset uitvoer, dan moet WhatsApp hierna natuurlijk ook opnieuw geïnstalleerd worden.
Maar hoe weet WhatsApp dan met welke key hij de oude berichten op de SD-kaart moet decrypten?
Het is wel de bedoeling dat deze na de reset weer in te zien zijn :)

Zet WhatsApp deze op het DATA geheugen? (Aleen te backuppen met root) of wordt deze key gewoon gegenereerd aan de hand van je 06 nummer? (geen root nodig voor de backup)

Ik kan er niet echt info over vinden, en testen doe ik liever ook niet want dan ben ik misschien alles kwijt ;)

P.S: Een backup van ".APK + DATA" terugzetten werkt iig om je oude berichten weer leesbaar te krijgen na een format/flash, maar ik weet dus niet of het ook werkt zonder deze DATA files, iemand dit al eens getest?)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
Is er een WhatsApp substituut dat contact maakt met het MSN netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Een WhatsApp substituut voor MSN? Dat heet gewoon een MSN client en daarvoor zou je ebuddy kunnen bekijken.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
Krypt schreef op woensdag 12 oktober 2011 @ 14:35:
Een WhatsApp substituut voor MSN? Dat heet gewoon een MSN client en daarvoor zou je ebuddy kunnen bekijken.
Ja, maar ik wil geen MSN chat achtige toestanden. Ik wil het de hele dag open laten staan, zonder dat mijn batterij leeg is. Ik denk dat deze technologie push technology noemt. Het bestaat voor de Iphone maar ik gebruik Symbian.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-09 10:09

AndereKoekoek

Ping! Pong?

SmiGueL schreef op zaterdag 08 oktober 2011 @ 19:48:
P.S: Een backup van ".APK + DATA" terugzetten werkt iig om je oude berichten weer leesbaar te krijgen na een format/flash, maar ik weet dus niet of het ook werkt zonder deze DATA files, iemand dit al eens getest?)
WhatsApp maakt ook iedere dag een backup naar je SD kaart.
Steeds na een super wipe installeert ik WhatsApp weer via de markt en de backup van van de SD-kaart staat weer in whatsapp. Enige wat ik soms heb gehad is dat de berichten van de laatste 4-5 uur niet in WhatsApp staan.

Mij persoonlijk maakt dat niet veel uit, want WhatsApp staat niet bepaald vol met kritische informatie :+

@Edmunt
Installeer en probeer het eens zou ik zeggen. Je kan natuurlijk ook een keer google met de woorden push+whatsapp d:)b

[ Voor 8% gewijzigd door AndereKoekoek op 13-10-2011 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Dit is een android thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edmunt
Arie- schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:32:
[...]
Dit is een android thread?
Android is ook goed. Meestal hebben die bedrijven ondersteuning voor meerdere platforms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat heb je zelf al gevonden toen je ging zoeken bij Google erover? Als je weet dat het voor iOS er is, dan weet je dus ook welk programma dat is en kun je kijken naar Symbian alternatieven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
edmunt schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:01:
[...]

Ja, maar ik wil geen MSN chat achtige toestanden. Ik wil het de hele dag open laten staan, zonder dat mijn batterij leeg is. Ik denk dat deze technologie push technology noemt. Het bestaat voor de Iphone maar ik gebruik Symbian.
eBuddy ondersteund ook C2DM hoor (bron). Zou geen probleem moeten zijn qua batterij.

[ Voor 10% gewijzigd door Krypt op 13-10-2011 12:55 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Trillian ondersteunt ook C2DM: http://blog.trillian.im/?p=1612

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Ok, we kunnen dus officieel stellen dat Telfort Whatsapp blokkeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
edmunt schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 12:37:
[...]

Android is ook goed. Meestal hebben die bedrijven ondersteuning voor meerdere platforms.
Dit is hoe dan ook niet de plek om andere apps te bespreken, en al helemaal niet voor andere besturingssystemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Even een snelle vraag, ik keek voor de grap eens onder account informatie en ik zie dat ik ''betaald'' heb terwijl ik nergens in heel android betaalgegevens heb opgegeven en er ook niets is afgeschreven en schijnbaar kan ik tot oktober 2020 gebruik maken van whatsapp. Heeft iemand dit ook want ik vind het uiterst vreemd?:P

ps. ik heb hiervoor wel een iphone gehad en daar ook whatsapp gebruikt icm het zelfde telefoonnummer maakt dit wat uit?

[ Voor 15% gewijzigd door Captain Obvious op 16-10-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Captain Obvious schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:40:
Even een snelle vraag, ik keek voor de grap eens onder account informatie en ik zie dat ik ''betaald'' heb terwijl ik nergens in heel android betaalgegevens heb opgegeven en er ook niets is afgeschreven en schijnbaar kan ik tot oktober 2020 gebruik maken van whatsapp. Heeft iemand dit ook want ik vind het uiterst vreemd?:P

ps. ik heb hiervoor wel een iphone gehad en daar ook whatsapp gebruikt icm het zelfde telefoonnummer maakt dit wat uit?
Waarschijnlijk wel: nieuws: Whatsapp maakt iOS-versie gratis, als je de FP gelezen had, was het dus wat obvious geweest... :+

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 16-10-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 15:39
Captain Obvious schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 11:40:

Heb wel eens gehoord wanneer je dus met een iPod/Iphone activeert dat ie dan tot 2020 werkt :+. Klasgenoot van mij doet dat bij heel veel andere klasgenoten. Even met z'n iPod registeren en je hebt tot 2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:02
Lekker boeiend :+. whatsapp blijft toch wel werken :P Snap niet waarom ze dat activatiesysteem hebben gemaakt want ik heb nog nooit ene cent betaald voor whatsapp.

Misschien wordt het nog in de toekomst gebruikt.. maar tot nu toe hadden ze het net zo goed weg kunnen halen., volgens mij heeft nog nooit iemand betaald voor whatsapp. Behalve dan iOS gebruikers die WhatsApp moesten kopen (whaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fifarunnerr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-09 15:55
Dat is gedaan zodat mensen volgend jaar niet gaan zeuren omdat ze nu ineens moeten betalen terwijl dat er 2 jaar stond dat het gratis was. Nu weet iedereen al dat ze moeten betalen, maar houden ze het gratis om klanten te trekken. Als er heel veel mensen aan vast zitten gaan ze geld vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Ik wilde voorlaatst bij een bekende van mij whatsapp installeren op z'n iphone, en moest toch echt 0.79 dollar betalen via de app store :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-09 20:37

epic_gram

undercover moderator

Ik overweeg ook android met whatsapp, icm een 275MB internet abo. Hoeveel berichtjes zou ik ongeveer kunnen sturen uit 275MB? Of is dat lastig te zeggen?

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

epic_gram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:24:
Ik overweeg ook android met whatsapp, icm een 275MB internet abo. Hoeveel berichtjes zou ik ongeveer kunnen sturen uit 275MB? Of is dat lastig te zeggen?
Hangt er vanaf wat voor berichtjes (ook foto's/video's?) en de lengte.

Ik heb 1003 verstuurd en 703 ontvangen. Dat is 3,5MB verstuurd en 5,0MB ontvangen.

[ Voor 11% gewijzigd door jelmervos op 17-10-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:59
Bij mij 3.8MB voor 3600 verstuurde berichten en 2MB voor 2500 ontvangen berichten.

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 13:15
epic_gram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:24:
Toch wel minstens een paar 100.000 per maand gok ik. Ik zit nu verstuurd 4400 berichten, 4.9MB en ontvangen 6300, 3.6MB. Makkie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

ah dankje! Ik twijfelde of ik miscshien niet beter voor een 1GB abo kon gaan, maar 275 MB is al overkill zo te zien. Foto's en video's doe ik denk ik wel over wifi of via mijn computer.

Hartelijk bedankt!

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SumBeam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-09 13:15
epic_gram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:35:
ah dankje! Ik twijfelde of ik miscshien niet beter voor een 1GB abo kon gaan, maar 275 MB is al overkill zo te zien. Foto's en video's doe ik denk ik wel over wifi of via mijn computer.

Hartelijk bedankt!
Foto's en video's zijn ook redelijk klein. Foto's minder dan een 1MB per stuk en video's, afhankelijk van de lengte zullen ook echt niet in de tientallen MB's lopen. Ik heb zelf een 250MB abo, maar 1GB voor alleen WhatsApp is redelijk overdreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

SumBeam schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:40:
[...]

Foto's en video's zijn ook redelijk klein. Foto's minder dan een 1MB per stuk en video's, afhankelijk van de lengte zullen ook echt niet in de tientallen MB's lopen. Ik heb zelf een 250MB abo, maar 1GB voor alleen WhatsApp is redelijk overdreven :)
I know, alleen ik zat hier naar te kijken. Daar gaat de data die je verstookt dus af van je belminuten/smsjes. ;) Dus het is wel fijn dat ik weinig data verbruik want dan kan ik nog blijven smsen met de mensen die nog geen smartphone hebben. (ja ze bestaan nog)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08:41
Kun je niet beter dit nemen ?

https://mijn.simyo.nl/sel.../OptionsPostPaid?uid=4984

De actie staat tot 31 oktober

11,95 per maand , 250 sms / bel + 1 GB internet.

Ik zie net dat de site de korting niet doorberekent.

[ Voor 42% gewijzigd door PCSO op 17-10-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epic_gram

epic_gram

undercover moderator

hmm ik betaal dan 2,95 extra voor 750MB internet meer, die ik wss niet ga gebruiken. Bovendien heb ik minder smsjes dan. Stel dat ik 10MB per maand gebruik van whatsapp, wat best veel is als ik naar jelmervos en morpheusk, heb ik nog 265 smsjes over. Dus alsnog meer dan wat ik voor 12 euro bij simyo krijg. Het lijkt mij dus eerlijk gezegd niet echt beter, of denk ik nu fout? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racinfo

racinfo

E-MTB

Arnoldsmit schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 09:59:
Kun je niet beter dit nemen ?

https://mijn.simyo.nl/sel.../OptionsPostPaid?uid=4984

De actie staat tot 31 oktober

11,95 per maand , 250 sms / bel + 1 GB internet.

Ik zie net dat de site de korting niet doorberekent.
Link werkt niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Laatst online: 17-09 22:55

DDC

Wanneer en hoe checkt Whatapp eigenlijk of jij het wel echt bent.

Heb mijn simkaart niet in mijn telefoon zitten maar ik kan wel converseren met mijn contactpersonen onder mijn naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Volgens mij alleen bij het installeren krijg je een smsje ofzo, waardoor de app ziet dat het bij jouw nummer hoort.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDC
  • Laatst online: 17-09 22:55

DDC

Dus als je je telefoon verkoopt en de koper doet er geen simkaart in dan ben je de sjaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
al doet de kopende partij er een andere SIM kaart in dan ben je nog de sjaak.

Alleen bij het activeren/installeren van what'sapp wordt die verificatieSMS verstuurd.

Als je dus je phone verkoopt, in ieder geval een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09 02:23
Als je zo dom bent om je telefoon niet zorgvuldig te wipen voordat je em verkoopt wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
DDC schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:49:
Dus als je je telefoon verkoopt en de koper doet er geen simkaart in dan ben je de sjaak?
Apps verwijderen en uitloggen van Google, dan loop je geen risico :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Behalve dat je je primaire Google Account als ik het goed heb niet kan verwijderen.
Ik weet alleen niet zeker of Android de data/instellingen van verwijderde apps weggooid. Net zoals je in Windows vaak kan kiezen om instellingen te bewaren.
Niet dat je dan WhatsApp opnieuw installeerd, en hij alsnog de gegevens van de vorige installatie heeft.

Ik zou altijd een factory reset doen en sd kaart formateren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzanten
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10:46
Met de laatste update is de UI weer wat verbeterd! Icoontje in de statusbalk is nu ook in lijn met gingerbread :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenju
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17-08 16:49
Kenju schreef op vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:27:
Ok, we kunnen dus officieel stellen dat Telfort Whatsapp blokkeert?
Net een mailtje gehad van Telfort dat het niet geblokkeerd wordt, en dat het gewoon moet werken. Moet ik nog iets anders dan een enkele APN aanmaken voor internet op een Android telefoon? Bij mijn Vodafone abonnement icm mijn HTC Legend heb ik twee APN's, een internet-APN en de ander voor MMS (geen idee of die ook nog gebruikt wordt). Iemand die weet waar het aan kan liggen dat Whatsapp niet werkt over het mobiele netwerk? Internetten zelf doet het immers wel gewoon. En Whatsapp werkt wel via WiFi. Maar alle berichten die geschreven worden in Whatsapp worden pas verstuurd wanneer er een wifinetwerk is waarop ingelogd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Apache_

_Apache_

For life.

epic_gram schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:37:
hmm ik betaal dan 2,95 extra voor 750MB internet meer, die ik wss niet ga gebruiken. Bovendien heb ik minder smsjes dan. Stel dat ik 10MB per maand gebruik van whatsapp, wat best veel is als ik naar jelmervos en morpheusk, heb ik nog 265 smsjes over. Dus alsnog meer dan wat ik voor 12 euro bij simyo krijg. Het lijkt mij dus eerlijk gezegd niet echt beter, of denk ik nu fout? :$
Installeer gewoon even een appje die je 3G verbruik bijhoudt, zoals 3G watchdag bijvoorbeeld. Deze kan je seintje geven als je over xx MB komt, of yy %.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

tzanten schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:07:
Met de laatste update is de UI weer wat verbeterd! Icoontje in de statusbalk is nu ook in lijn met gingerbread :)
Ja, icoontje veranderd en als je iets stuurt wordt het heel ff 'grijs' en dan komen de twee groene vinkjes...

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:17
tzanten schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 14:07:
Het WhatsApp icoontje voor het unlocken van je phone is nog niet echt gecentreerd..
(ik heb wel het idee dat het beter geworden is, maar weet het niet zeker)

Verder vind ik de nieuwe notification icon wel mooi :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-09 22:00

dbzfan

Nee.

Nieuwe icon is idd beter..

Kreeg de melding dat ik moet gaan betalen (ik gebruik whatsapp nu bijna een jaar..)
Gelijk maar ff 2 dollar overgemaakt en ik kan er weer een jaar tegenaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:07
dbzfan schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:19:
Nieuwe icon is idd beter..

Kreeg de melding dat ik moet gaan betalen (ik gebruik whatsapp nu bijna een jaar..)
Gelijk maar ff 2 dollar overgemaakt en ik kan er weer een jaar tegenaan :)
Ik ben in januari aan de beurt. Toch jammer dat voor de iOS versie eenmalig betaald dient te worden, en wij jaarlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 18:51
DDC schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:49:
Zelfs met aan andere sim-kaart erin en een full-wipe kan het nog hoor, heb voordat ik naar China ging mijn NL sim-kaart eruit gehaald en een custom rom op mijn X10 gezet. Toen ik vervolgens whatsapp installeerde met een Chinese sim-kaart kon ik zonder problemen mijn NL nummer invoeren en zonder zelfs maar een bevestigings sms werd ie direct weer geactiveerd. Weet niet in hoeverre dit aan je google account gekoppeld is, maar anders gaat het schijnbaar op telefoon id...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:24
agoNITE schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:02:
[...]

Ik ben in januari aan de beurt. Toch jammer dat voor de iOS versie eenmalig betaald dient te worden, en wij jaarlijks.
Niet meer. :(

nieuws: Whatsapp maakt iOS-versie gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:49
Rctworld schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:07:
[...]

Zelfs met aan andere sim-kaart erin en een full-wipe kan het nog hoor, heb voordat ik naar China ging mijn NL sim-kaart eruit gehaald en een custom rom op mijn X10 gezet. Toen ik vervolgens whatsapp installeerde met een Chinese sim-kaart kon ik zonder problemen mijn NL nummer invoeren en zonder zelfs maar een bevestigings sms werd ie direct weer geactiveerd. Weet niet in hoeverre dit aan je google account gekoppeld is, maar anders gaat het schijnbaar op telefoon id...
Een custom rom installeren betekent lang niet altijd een full-wipe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Oh, had van m'n broetje begrepen dat dit een tijdelijke actie was...wegens release van iMessage op iOS ofzo.

Trouwens, over de UI van Whatsapp. Ik vind persoonlijk dat het wel wat gelikter kan. Kijk bv. naar Ebuddy XMS...ziet er strak uit! Alleen niet veel mensen gebruiken het :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 21:40
Weet iemand hoe het zit met het betalen? Ik kreeg gister de melding dat over 2 weken mijn account verloopt. Nu kun je daar die 2 dollar overmaken via google checkout of paypal. Nu heb ik geen creditcard dus moet ik via paypal betalen. Maar als ik die link volg kom ik niet op een pagina uit waar ik kan betalen, maar op een foutmelding waar staat dat ik het opnieuw moet proberen. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Robbert1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:28:
Weet iemand hoe het zit met het betalen? Ik kreeg gister de melding dat over 2 weken mijn account verloopt. Nu kun je daar die 2 dollar overmaken via google checkout of paypal. Nu heb ik geen creditcard dus moet ik via paypal betalen. Maar als ik die link volg kom ik niet op een pagina uit waar ik kan betalen, maar op een foutmelding waar staat dat ik het opnieuw moet proberen. Weet iemand hier een oplossing voor?
Je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen. Check www.3vcash.nl, minimale bedrag is € 20 + € 1 administratiekosten. Hiermee kan je dus ook apps/games in de Android Market aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
agoNITE schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:32:
[...]

Je kan ook een prepaid creditcard aanschaffen. Check www.3vcash.nl, minimale bedrag is € 20 + € 1 administratiekosten. Hiermee kan je dus ook apps/games in de Android Market aanschaffen.
Ja, maar de aanschaf gaat niet via de market, maar via een link vanuit whatsapp naar een internetpagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Heb het getest en krijg gewoon de website van paypall voor m'n neus waar ik kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merijn.
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:53
Link naar Paypal en de betaling werkten bij mij deze week beide prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Robbert1 schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 16:19:
[...]

Ja, maar de aanschaf gaat niet via de market, maar via een link vanuit whatsapp naar een internetpagina
Klopt, maar die creditcard link je natuurlijk aan Google Checkout. Waarmee je Whatsapp kunt kopen en dus ook mee betaald in de Android Market ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrHill
agoNITE schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:42:
[...]

Klopt, maar die creditcard link je natuurlijk aan Google Checkout. Waarmee je Whatsapp kunt kopen en dus ook mee betaald in de Android Market ;)
Had helemaal niet door dat je hiermee een credit card nummer kon aanvragen. Maar het is iig hiermee gelukt! Tnx allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 16:17
Sinds de nieuwe update het volgende probleem met Whatsapp:

Ik kreeg van 'n kennis 'n foto doorgestuurd via Whatsapp, wanneer ik deze foto wil downloaden zegt Whatsapp "Downloaden van media was niet mogelijk, probeer het bericht opnieuw te verzenden".

Voorheen kon ik wel gewoon foto's ontvangen, echter na de whatsapp update afgelopen week niet meer. Ligt dit nu aan m'n S2 of aan Whatsapp? M'n kennis zegt dat hij de foto's die ik stuur wel gewoon kan downloaden..
Pagina: 1 ... 16 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android