Gewoon downloaden vanaf whatsapp.com kan ook.Dani86 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 11:45:
Ik heb net de gingerbread update geïnstalleerd op mijn Galaxy S, maar nu kan ik whatsapp niet vinden in de market! Alleen de whatsapp wallpaper app.
Ligt het nou aan mij of is het de laatste tijd nogal stil vanaf WhatsApp? Geen updates, nieuwtjes en weet ik veel wat? Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Omdat Liveprofile op dit moment de booming app is waar bijvoorbeeld heel Twitter het over heeft. ( ook een ping app)Whatsapp is een beetje dood op dit moment idd qua updates, Liveprofile niet. Ieder 2 weken een updateDennusB schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:25:
Ligt het nou aan mij of is het de laatste tijd nogal stil vanaf WhatsApp? Geen updates, nieuwtjes en weet ik veel wat? Iemand enig idee wat er aan de hand is?
Ik had er nog helemaal niet van gehoord maar het ziet er goed uit. Jammer dat je alleen met PIN codes moet werken. Wel raar dat WA zo dood ligt, zo raken ze gebruikers kwijt...alwaysleft schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:29:
[...]
Omdat Liveprofile op dit moment de booming app is waar bijvoorbeeld heel Twitter het over heeft. ( ook een ping app)Whatsapp is een beetje dood op dit moment idd qua updates, Liveprofile niet. Ieder 2 weken een update
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik kende het ook niet. Ik kwam op deze vergelijkingssite http://sneakypeakz.wordpr...x-liveprofile-x-pingchat/ tegen en helaas is liveprofile (nog) niet geschikt voor nokia en aangezien een aantal van mijn vrienden die hebben, is het voor mij minder interessant dan whatsapp. Daarnaast staat in hun privacy regels dat alles wat via hun netwerk wordt verstuurd, behandeld zal worden als algemene / openbare informatie. Daaruit leidt ik dat ze vervolgens daarmee kunnen doen wat ze willen. Toch wel een beetje trickie al is WhatsApp ook niet alles qua privacyDennusB schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:32:
[...]
Ik had er nog helemaal niet van gehoord maar het ziet er goed uit. Jammer dat je alleen met PIN codes moet werken. Wel raar dat WA zo dood ligt, zo raken ze gebruikers kwijt...
[ Voor 17% gewijzigd door Miss_80 op 15-06-2011 12:54 ]
Wat voor mij veel belangrijker is de snelheid van verzenden, wil het bij Whatsapp nog wel eventjes duren eer het aankomt...bij Liveprofile is een berichtje echt instant bezorgt. Dat is de killer feature van Liveprofile. Super snelTweety1 schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:45:
[...]
Ik kende het ook niet. Ik kwam op deze vergelijkingssite http://sneakypeakz.wordpr...x-liveprofile-x-pingchat/ tegen en helaas is liveprofile (nog) niet geschikt voor nokia en aangezien een aantal van mijn vrienden die hebben, is het voor mij minder interessant dan whatsapp. Daarnaast staat in hun privacy regels dat alles wat via hun netwerk wordt verstuurd, behandeld zal worden als algemene / openbare informatie. Daaruit leidt ik dat ze vervolgens daarmee kunnen doen wat ze willen. Toch wel een beetje trickie al is WhatsApp ook niet alles qua privacy
Nou daar heb ik met WhatsApp geen last van, hoogstens een delay van 4 seconden, maar ik zou niet kunnen verzinnen waarom deze delay nog lager moet zijn.alwaysleft schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:58:
[...]
Wat voor mij veel belangrijker is de snelheid van verzenden, wil het bij Whatsapp nog wel eventjes duren eer het aankomt...bij Liveprofile is een berichtje echt instant bezorgt. Dat is de killer feature van Liveprofile. Super snel
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Het gebeurd bij Whatsapp nog weleens dat het een stuk langer duurt, maar de vraag is of dit aan WA ligt of aan het mobiele netwerk. Heb het met mijn vrouw een aantal keer getest. Soms krijgt ze een uur later ineens heel veel berichten binnen.
Snelheid van verzenden ligt volgens mij ook echt wel grotendeels aan je provider. Ik ben net overgestapt en nu gaat het toch wel aardig wat beter. T-mobile is niet zo snel schijnbaar ;-)alwaysleft schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:58:
[...]
Wat voor mij veel belangrijker is de snelheid van verzenden, wil het bij Whatsapp nog wel eventjes duren eer het aankomt...bij Liveprofile is een berichtje echt instant bezorgt. Dat is de killer feature van Liveprofile. Super snel
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
Kan je het ook uitzetten dat mensen neit kunnen zien wanneer je voor het laatst online bent geweest? Google levert niks op.
SCIxX schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:43:
Ik kan laatste tijd steeds vaker fotos niet downloaden. "Download kon niet worden voltooid. Probeer het later opnieuw". Later opnieuw proberen heeft geen zin, blijft niet werken, als ik mijn mobiel op draadloos schakel werkt het overigens wel.
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:18:
[.SCIxX.]
Hier precies hetzelfde probleem . Kennissen om me heen ook met verschillende merken telefoon's ( Samsung ,HTC ,SE)..
sneeziaz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:57:
[.Vast_Aire.]
Heb hier hetzelfde probleem, kan via Whatsapp geen images downloaden van anderen via 3G, via wifi werkt het wel.
Had het ook al gepost in het Galaxy S2 topic, maar het lijkt dus ook met andere toestellen te gebeuren
Ik heb dus ook Hi en hetzelfde probleem (Dus: Downloaderror met 3g/H en met WiFi werkt het perfect)nilisvw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:06:
[.sneeziaz.]
Heb jij toevallig ook HI/KPN?
Ik heb er de laatste tijd ook ineens last van. Het ligt niet aan de update van Whatsapp want ik heb de nieuwste versie : 2.6.4184 en een maat van mij een oudere versie 2.6.3410 waar het beide niet werkt.
Via Wifi geen probleem.
ps. Ik heb een HTC Desire HD en hij een HTC Desire.
(en hoor het van veel meer mensen met KPN/Hi)
Kennis met Vodafone heeft het niet volgens hem.
Iemand die ook het probleem heeft zin om even te roamen en het met verschillende providers te testen?
Iedereen weet dat KPN sinds enige tijd DPI uitvoert op al je data, (en tevens zwaar anti-WhatsApp zijn) dus misschien dat ze om dataverkeer te besparen wel alle grote files (aka: foto´s/video's) van WhatsApp blokkeren?
(nu lijkt met dit zeeeeeeeeeeeer onwaarschijnlijk maargoed ze hebben het gebruik van DPI ook al jaren gedaan zonder dit te melden..)
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Ik vroeg mij af of je bij die database (op je telefoon) van whatsapp kunt komen. Dan kun je misschien wel een desktop versie maken van whatsapp.
Je kunt een webservertje starten, die webserver je database laten uitlezen en dat tonen. Dan is het even uitzoeken hoe je iets moet versturen, ik denk in een tabel zetten met een vlaggetje dat hij nog verstuur moet worden.
Ik heb helaas geen ervaring met het maken van Android apps, maar er zijn hier vast wel mensen die er research naar kunnen doen.
Je kunt een webservertje starten, die webserver je database laten uitlezen en dat tonen. Dan is het even uitzoeken hoe je iets moet versturen, ik denk in een tabel zetten met een vlaggetje dat hij nog verstuur moet worden.
Ik heb helaas geen ervaring met het maken van Android apps, maar er zijn hier vast wel mensen die er research naar kunnen doen.
Verwijderd
Ik heb whattsapp werkend op mijn motorola xoom wifi + 3G
Ik heb een ander gsm nummer gebruikt omdat mijn tablet geen gsm functie heeft om mee te bellen en sms ontvangen, je kunt via een andere gsm naar een. Nummer bellen die de whatsapp applicatie opgeeft en je krijg dan een gesproken verivicatie nummer.
Verzenden en ontvangen gaat dan prima, alleen zie ik geen wattsapp contact personen.
Ik zie alleen nummers staan en geen namen.
Misschien hebben meer mensen hier last van, en wat is dan de oplossing
Ik heb een ander gsm nummer gebruikt omdat mijn tablet geen gsm functie heeft om mee te bellen en sms ontvangen, je kunt via een andere gsm naar een. Nummer bellen die de whatsapp applicatie opgeeft en je krijg dan een gesproken verivicatie nummer.
Verzenden en ontvangen gaat dan prima, alleen zie ik geen wattsapp contact personen.
Ik zie alleen nummers staan en geen namen.
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Wat zei Google?
helaas kan er geen whats app op de icon ia tab:( had graag van dit mooie stukje software gebruik gemaakt!! , mischien iets voor de devs?
Verwijderd
Google gaf niet veel antwoord, vond nog niet veel in combinatie xoom en whattsapp. Vandaar dat ik hier probeer. Het heeft iets met contactenlijst te maken. De whattsapp kan niet goed overweg denk ik met de contacten app van de standaard apps op de xoom. Zou er een andere contacten app zijn in de market die wel hiermee overweg kan?RoD schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:41:
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Wat zei Google?
Mijn oplossing was:Trezzahn schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 12:44:
Vinden jullie WhatsApp ook erg onstabiel sinds de (ene)laatste update?
Bij mij duurt het laden van een afbeelding echt super lang, hij laad ze dan en dan komt er een melding dat WhatsApp is vastgelopen. Deze moet ik dan opnieuw opstarten. Aangezien WhatsApp nu een eigen reader heeft voor plaatjes en video's.
Het openen van een gesprek duurt ook erg lang.
WhatsApp: 2.6.4281
Android: 2.2(unrooted)
THNX
Menu > Instellingen > Applicaties > Applicaties beheren > WhatsApp > Gegevens wissen
Verwijderd
Contactpersonen uit je Gmail op je Xoom zetten eerst?Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2011 @ 22:34:
Verwijderd
Ja dat heb ik geprobeerd,Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 18:13:
[...]
Contactpersonen uit je Gmail op je Xoom zetten eerst?
maar dan werkt het heel even goed, daarna staan er weer alleen nummers,
wellicht ergens een instelling of de app contact personen kan niet overweg met whattsapp ?
Sinds de laatste update, werkt bij mij whatsapp sinds vanmiddag niet meer op mijn HTC Legend met Telfort. of ik nu via 3G of WiFi connect maakt niets uit.
Verwijderd
Recent probleem met Whatapp: Sinds vanavond heb ik de nieuwe firmware voor de samsung galaxy S1 erop gezet. Daarna nog whatsapp geupdate en nu werkt whatsapp niet meer zoals het hoort.
het start gewoon op maar krijg geen verbinding op 3G. Als ik wifi aanzet heb ik nergens last van en kan ik gewoon ontvangen en versturen. internet werkt wel gewoon op 3G.
meerdere mensen hier last van ?
het start gewoon op maar krijg geen verbinding op 3G. Als ik wifi aanzet heb ik nergens last van en kan ik gewoon ontvangen en versturen. internet werkt wel gewoon op 3G.
Moet je voor de grap whatsapp eraf en er opnieuw opdoen. Bij mij komt die niet eens door de install (ook niet via WiFi). Maar bij welke provider zit jij?Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:13:
Recent probleem met Whatapp: Sinds vanavond heb ik de nieuwe firmware voor de samsung galaxy S1 erop gezet. Daarna nog whatsapp geupdate en nu werkt whatsapp niet meer zoals het hoort.
Verwijderd
Zit bij Telfort. Heb em ook opnieuw geinstallerd en kreeg dat alleen voor mekaar via wifi.n00bs schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:18:
[...]
Moet je voor de grap whatsapp eraf en er opnieuw opdoen. Bij mij komt die niet eens door de install (ook niet via WiFi). Maar bij welke provider zit jij?
3g doet ie niet, wifi geen probleem.
Bij welke ISP zit je? want die van mij is ook TF... dat zou betekenen dat TF wat aan het blocken isVerwijderd schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:20:
[...]
Zit bij Telfort. Heb em ook opnieuw geinstallerd en kreeg dat alleen voor mekaar via wifi.
3g doet ie niet, wifi geen probleem.
Verwijderd
euhm kpn is internet vann00bs schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:23:
[...]
Bij welke ISP zit je? want die van mij is ook TF... dat zou betekenen dat TF wat aan het blocken is
Scheur?Knul schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:24:
Ik vind de scheur echt super irritant... snap het nut er ook niet echt van.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Getest via 3G Telfort: geen connectie met whatsapp server.
Getest via WiFi Telfort: geen connectie met whatsapp server.
Getest via WiFi Tele2: Whatsapp functioneert normaal.
Conclusie: Telfort blocked sinds vandaag Whatsapp!
Ook zojuist update: 2.6.5026 gedraaid en werkt ook niet.
[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 19-06-2011 21:40 ]
Mogen ze dat zomaar blocken dan?n00bs schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:34:
Uncomfortable silence can be so loud...
Hoor hetzelfde net ook van een vriendin van mij, die kan er ook niet meer mee connecten met haar iPhone
same here. Over wifi geen probleem. Met Telfort 3g geen verbinding met de server mogelijk
PSN: DutchTrickle PVoutput
Wettelijk gezien niet. Maar de vraag is of het een storing is of opzet?
Sowieso is zondagmiddag een rare dag om wijzigingen door te voeren (dus als het opzet zou zijn, lijkt me de dag en tijdstip merkwaardig). Maar als het een storing is, is het ook vreemd dat enkel port 5223 (TCP) geblokkeerd wordt en dit bij mobile en normaal internet van Telfort.
Advies Iedereen even een klacht indienen bij de TF klantenservice (ook zojuist gedaan). https://www.telfort.nl/klantenservice/splitter/
[ Voor 12% gewijzigd door n00bs op 19-06-2011 22:04 ]
Of ze zijn al bezig met voorbereidingen om het te testen alleen heeft iemand ipv de sandbox de live switch omgezet, balen iig voor mensen met Telfort.
Edit. Je zou dit wel kunnen aangrijpen om - in het geval dat het geen fout of test is - je contract te breken met Telfort
Edit. Je zou dit wel kunnen aangrijpen om - in het geval dat het geen fout of test is - je contract te breken met Telfort
[ Voor 29% gewijzigd door Tweaqer op 19-06-2011 22:03 ]
Lees als reacties op market store dat er nog veel meer mensen last hebben van dat whatsapp ineens niet meer goed werkt na de update... Wellicht buggy ergens?Angelgamer schreef op zondag 19 juni 2011 @ 22:01:
Of ze zijn al bezig met voorbereidingen om het te testen alleen heeft iemand ipv de sandbox de live switch omgezet, balen iig voor mensen met Telfort.
Uncomfortable silence can be so loud...
Ja, nadat je WhatsApp hebt afgesloten en je krijgt weer een bericht, krijg ik een "scheur" in beeld tussen het bericht dat het laatst verzonden/ontvangen is voor je WhatsApp afsloot en het gesprek dat je hebt gestart/ontvangen toen je WhatsApp weer opstartte.
Vaag verhaal, maar kan het niet duidelijker brengen

Verwijderd
https://market.android.co...app&feature=search_result
lekkere opmerkingen
lekkere opmerkingen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2011 22:40 ]
heeeuj, nu je het zegt, idd telfort + laatste update = geen whatsapp... vond het al vaag dat het zo stil was!
Verwijderd
Same here.
Ook telfort en whatsapp doet het bij mij ook niet meer. Wel opmerkelijk is dat mijn buurman (T-Mobile) het bij hem wel werkt.
Ik ga zeker een klacht indienen bij telfort! Als iedereen hier dat ook wil doen (kost je maar een paar minuten van je tijd). Dan wordt er iemand bij Telfort hopelijk ook wakker.
Ook telfort en whatsapp doet het bij mij ook niet meer. Wel opmerkelijk is dat mijn buurman (T-Mobile) het bij hem wel werkt.
Ik ga zeker een klacht indienen bij telfort! Als iedereen hier dat ook wil doen (kost je maar een paar minuten van je tijd). Dan wordt er iemand bij Telfort hopelijk ook wakker.
En hij doet het nu net weer!
Ongelooflijk, omdat een app het even niet doet via een bepaalde provider tot de 'conclusie' komen dat de provider de app blocked..n00bs schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:34:
Je doet je naam eer aan..
En dan zijn d'r ook nog mensen die daar serieus op in gaan

Als je vaste internetlijn plat ligt, is dan je conclusie dat je provider het gehele internet blocked?

[ Voor 5% gewijzigd door Nnoitra op 20-06-2011 00:16 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Stinger_ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:11:
[...]
En dan zijn d'r ook nog mensen die daar serieus op in gaan![]()
spoiler:
Misschien moet jij ook eens even logisch nadenken en niet zo bijdehand doen?
Als er een rechtzaak tegen FTD loopt en van de één op de andere dag, omdat
je Ziggo provider zijn/haar nieuwsgroepservice in de toekomst niet meer gratis
geeft en het betaald gaat maken (lees: van de één op de andere dag werkt het
niet meer) , en je dus niet kunt downloaden. En de rest van je internet doet wel
en EXACT het poortje dat Grab-It gebruikt wordt geblocked of je kunt niks meer
ophalen.
Is het dan zo vreemd, om maar een stom voorbeeld te noemen, dat men (of
n00bs) dat dan denken? In de Android Market stikt het van de mensen die niet
eens weten wat WAT is, dan gaat men dat snel 'napraten'
Als er een rechtzaak tegen FTD loopt en van de één op de andere dag, omdat
je Ziggo provider zijn/haar nieuwsgroepservice in de toekomst niet meer gratis
geeft en het betaald gaat maken (lees: van de één op de andere dag werkt het
niet meer) , en je dus niet kunt downloaden. En de rest van je internet doet wel
en EXACT het poortje dat Grab-It gebruikt wordt geblocked of je kunt niks meer
ophalen.
Is het dan zo vreemd, om maar een stom voorbeeld te noemen, dat men (of
n00bs) dat dan denken? In de Android Market stikt het van de mensen die niet
eens weten wat WAT is, dan gaat men dat snel 'napraten'
Klopt het dat whatsapp vanzelf opstart zogauw iemand een gesprek start met mij?
Vind het wel een beetje vervelend als het s'morgensvroeg al begint
.
Vind het wel een beetje vervelend als het s'morgensvroeg al begint
Whatapp blijft altijd actief. Vergelijk het maar met SMS.Engineer Stewie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:38:
Vind het wel een beetje vervelend als het s'morgensvroeg al begint.
Stinger_ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 00:11:
[...]
Ongelooflijk, omdat een app het even niet doet via een bepaalde provider tot de 'conclusie' komen dat de provider de app blocked..
Je doet je naam eer aan..
En dan zijn d'r ook nog mensen die daar serieus op in gaan![]()
Als je vaste internetlijn plat ligt, is dan je conclusie dat je provider het gehele internet blocked?
offtopic:
Misschien even rustig en diep in ademen, alvorens je zo gefrustreerd reageert. Lees ook mijn andere posting en alle andere postings en ook in de market.
Zo goedkoop om direct naar een bepaalde username te wijzigen. Zeker nooit communicatieleer gehad?
Misschien even rustig en diep in ademen, alvorens je zo gefrustreerd reageert. Lees ook mijn andere posting en alle andere postings en ook in de market.
Zo goedkoop om direct naar een bepaalde username te wijzigen. Zeker nooit communicatieleer gehad?
Wel erg toevallig dat enkel via Telfort mobile en Telfort ADSL whatsapp werd geblokkeerd. Er kon geen connectie met de servers van whatsapp gemaakt worden. Met elk andere provider was er geen probleem. Ook een oudere versie van whatsapp terugzetten, maakte niets uit.
Sommigen legde het verband met de whatsapp update, dit liep toevallig samen.
Overigens heb ik ook nergens gezegd dat Telfort opzettelijk dit verkeerd heeft geblokkeerd!
[ Voor 24% gewijzigd door n00bs op 20-06-2011 09:30 ]
In dat geval raad ik je van harte Timeriffic aan, uiteraard te vinden in de Market.Engineer Stewie schreef op maandag 20 juni 2011 @ 07:38:
Vind het wel een beetje vervelend als het s'morgensvroeg al begint.
Met Timeriffic kan je namelijk instellen wat je telefoon op een bepaalde tijd moet doen, zo heb ik ingesteld dat mijn telefoon automatisch om half 11 alle verbindingen afkapt (dus airplane mode aangezet) en 's ochtends om 7 uur de airplane mode weer uit zet (zodat de verbindingen weer worden hersteld).
Zo heb je geen last van vervelende e-mail, sms, telefoon of Whatsapp berichten op tijden dat je lekker in je nest ligt te slapen
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
TaskerRomeoJ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:28:
[...]
In dat geval raad ik je van harte Timeriffic aan, uiteraard te vinden in de Market.
Met Timeriffic kan je namelijk instellen wat je telefoon op een bepaalde tijd moet doen, zo heb ik ingesteld dat mijn telefoon automatisch om half 11 alle verbindingen afkapt (dus airplane mode aangezet) en 's ochtends om 7 uur de airplane mode weer uit zet (zodat de verbindingen weer worden hersteld).
Zo heb je geen last van vervelende e-mail, sms, telefoon of Whatsapp berichten op tijden dat je lekker in je nest ligt te slapen
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Dat is idd een mooie app die ik al een tijd gebruik. Bespaard ook nog eens accu, beetje spelen met de light en sound settings is ideaal. Eindeloos schema's maken, en weinig problemen mee gehad.RomeoJ schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:28:
[...]
In dat geval raad ik je van harte Timeriffic aan, uiteraard te vinden in de Market.
Verwijderd
Bij andere mensen weer weln00bs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 09:11:
[...]
Ook een oudere versie van whatsapp terugzetten, maakte niets uit.
De opmerkingen bij allerlei apps slaan vaak werkelijk nergens op.
beleefdheid is ver te zoeken tegenwoordig op 'internet' ...
Verder vraag ik me af of je de 'keuze' hebt om contacten al dan niet toe te staan in je lijst
- zoals op msn - "toestemming / blocken" van personen, niet iedereen in mijn contactlijst hoeft 'mijn' whatsapp te hebben
Met een andere provider
Ik heb anderen ook laten testen die zelfs nog hun versie niet geupdate hadden. Bijna iedereen die ik ken heeft een Android telefoon met whatsapp erop. Allemaal verschillende providers en niet zo een drang om te updaten zoals ik
Verwijderd
Daar hoef je geen drang voor de hebben, de notificaties krijg je vanzelf allemaal.n00bs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:23:
[...]
Allemaal verschillende providers en niet zo een drang om te updaten zoals ik
En de blokkade bij Telfort is weer terug!
Heeft iemand al een reactie van TF gehad? Ik zal hen sowieso morgen bellen, maar dacht ook dat er een Telfort medewerker op het forum hier aanwezig was.
Ik kijk niet meer elke dag hoor, als de notificaties komen heb je toch al verschillende updates. Ik kijk af en toe thuis op de wifi en dan update ik alles in een keer (kan dan ook mijn telefoon even niet gebruiken want die wordt supertraagVerwijderd schreef op maandag 20 juni 2011 @ 11:38:
[...]
Daar hoef je geen drang voor de hebben, de notificaties krijg je vanzelf allemaal.
Ja, maar die zal niet kijken in een Whatsapp draadje (alleen in de topics over Telfort).n00bs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:20:
Heeft iemand al een reactie van TF gehad? Ik zal hen sowieso morgen bellen, maar dacht ook dat er een Telfort medewerker op het forum hier aanwezig was.
[ Voor 28% gewijzigd door Marzman op 20-06-2011 21:22 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Sure? Zelfs hier met WiFi en Vodafone faalt ie hardn00bs schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:11:
En de blokkade bij Telfort is weer terug!
Verwijderd
Hier hetzelfde probleem, denk dat de fout ergens bij whatsapp zit.
Met WiFi en Vodafone doet die het niet.
Met WiFi en Vodafone doet die het niet.
Ah ligt het dus toch niet aan mijn telXaero schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:23:
[...]
Sure? Zelfs hier met WiFi en Vodafone faalt ie hard
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Mensen, ga gewoon over op Liveprofile (www.liveprofile.com). Ziet er en beter uit, en het werkt altijd
Alleen heeft niemand hetalwaysleft schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:33:
Mensen, ga gewoon over op Liveprofile (www.liveprofile.com). Ziet er en beter uit, en het werkt altijd
dan bel je toch gewoon, want je hebt dr nummer alTimocos schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:26:
[...]
Ah ligt het dus toch niet aan mijn telPfff was heel gesprek aan het houden met een meisje via WhatsApp ... grrr .. naja
Whatsapp heeft inderdaad problemen... Ligt dit keer niet aan onze providers 
https://twitter.com/#!/wa_status/status/82891415138471936
https://twitter.com/#!/wa_status/status/82891415138471936
Mmm, is op dit moment redelijk een hype....
Kost teveel belminutenKilled-1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:36:
[...]
dan bel je toch gewoon, want je hebt dr nummer al

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik wacht wel op de uitbreiding van Google Talk, ik hoop dat ze het ook nog integreren met Google Voice en dat dit eens een keer hier beschikbaar komt (nu Microsoft Skype heeft overgenomen kan ik me voorstellen dat Google daar wat meer prio aan gaat geven)alwaysleft schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:33:
/▌
Ik snap sowieso niet echt waarom Google Talk niet aan het uitbreiden is...
Het had eigenlijk een beetje de standaard sms/im app moeten zijn van de android. Moet je eens zien wat ze misgelopen zijn aan Whatsapp, een klein simpel programma'tje...
Het had eigenlijk een beetje de standaard sms/im app moeten zijn van de android. Moet je eens zien wat ze misgelopen zijn aan Whatsapp, een klein simpel programma'tje...
En hij doet het weer!
Bij Whatsapp is de drempel wat lagerKilled-1 schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:36:
[...]
dan bel je toch gewoon, want je hebt dr nummer al
NOSIG
En 'gewoon'sms ... os was ze het dat ook weer niet waard
Google Talk zit ook wel mooi in elkaar, je kan op meerdere apparaten een inkomend bericht beantwoorden, als je eenmaal hebt gereageerd met een bepaald apparaat, dan stuurt Google het vervolgens naar dat specifieke apparaat, erg handig wanneer je bijvoorbeeld met je telefoon, PC en laptop op hetzelfde Google Talk account zit.Waffle schreef op maandag 20 juni 2011 @ 21:50:
Ik snap sowieso niet echt waarom Google Talk niet aan het uitbreiden is...
Het is alleen zoals je zegt: ze doen er te weinig mee en er is te weinig draagvlak, er ontbreekt een fatsoenlijke iPhone en BlackBerry variant (van wat ik heb gehoord). Toch zonde, want het zou echt geweldig zijn als iedereen zou overstappen naar Google Talk
Verwijderd
ZekerRomeoJ schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
[...]
Toch zonde, want het zou echt geweldig zijn als iedereen zou overstappen naar Google Talk
Ik heb zelf tijden Gtalk gebruikt op mijn Android, echter voor mij de nadelen van Gtalk:RomeoJ schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 11:28:
[...]
Google Talk zit ook wel mooi in elkaar, je kan op meerdere apparaten een inkomend bericht beantwoorden, als je eenmaal hebt gereageerd met een bepaald apparaat, dan stuurt Google het vervolgens naar dat specifieke apparaat, erg handig wanneer je bijvoorbeeld met je telefoon, PC en laptop op hetzelfde Google Talk account zit.
Het is alleen zoals je zegt: ze doen er te weinig mee en er is te weinig draagvlak, er ontbreekt een fatsoenlijke iPhone en BlackBerry variant (van wat ik heb gehoord). Toch zonde, want het zou echt geweldig zijn als iedereen zou overstappen naar Google Talk
- minder aanpasbaar
- traag met inloggen
- berichten komen vaak niet aan en zouden dan via Gmail verstuurd worden, want ook vaak niet zo is.
- onoverzichtelijke app
- geen bevestiging of iets is aangekomen
- niet multiplatform!!!
- geen media kunnen versturen
Voordelen:
- Latitude en Maps integratie! Live zien waar je vrienden lopen als je elkaar even kwijt bent.
- Mogelijkheid jezelf offline te zetten en zelf te kiezen wie je wel of niet toevoegt.
- Online berichten lezen.
Inloggen op Gtalk? Het synced toch gewoon met je Google Account? (net als de mail). Archivering in Gmail is ook top (doe het ook met mijn smsjes nu).
Berichten komen bij mij altijd aan, alleen de functionaliteit is wat minder. Je kan geen foto's of bestanden versturen en het wordt veel minder gebruikt dan Whatsapp. Maar met wat uitbreiding (toevoegen adresboek, attachments, video en voice zou het perfect zijn.
In Android 2.3.4 zit geloof ik trouwens video en voice in Google Talk, misschien zijn attachments dan ook wel mogelijk? Jammer dat Google die app niet gewoon upgradeble maakt in de market (zal vast wel kunnen als je de apk uit je systemapps sloopt en hem als normale app installeerd).
Liveprofile ga ik ook eens proberen, je hebt ook nog ebudy xms. Eigenlijk een beetje jammer al die messengers. Het kan wel allemaal push zjin maar als je er tig nodig hebt is je accu nog zo leeg
[edit]Contacten uit adresboek: 0 (tegenover 13 in Whatsapp, ik gooi hem er dus weer af).
Berichten komen bij mij altijd aan, alleen de functionaliteit is wat minder. Je kan geen foto's of bestanden versturen en het wordt veel minder gebruikt dan Whatsapp. Maar met wat uitbreiding (toevoegen adresboek, attachments, video en voice zou het perfect zijn.
In Android 2.3.4 zit geloof ik trouwens video en voice in Google Talk, misschien zijn attachments dan ook wel mogelijk? Jammer dat Google die app niet gewoon upgradeble maakt in de market (zal vast wel kunnen als je de apk uit je systemapps sloopt en hem als normale app installeerd).
Liveprofile ga ik ook eens proberen, je hebt ook nog ebudy xms. Eigenlijk een beetje jammer al die messengers. Het kan wel allemaal push zjin maar als je er tig nodig hebt is je accu nog zo leeg
[edit]Contacten uit adresboek: 0 (tegenover 13 in Whatsapp, ik gooi hem er dus weer af).
[ Voor 16% gewijzigd door Marzman op 21-06-2011 15:03 ]
/▌
Hier ook niet. Wel vreemd geen melding op hun twitter.
Upd: zie hem nu ook staan.
Upd: zie hem nu ook staan.
[ Voor 21% gewijzigd door blavlaa op 21-06-2011 18:27 ]
PV 8x355 W45 & 8x355 O45 / 2x MT 5.12 kWh V151.215-V153.215 / CT003 V117 / L&G E350 1P DSMR4.2
Hier werkt Whatsapp ook niet, berichten komen niet door en kan de status van me contacten niet zien wanneer ze voor het laatst online waren.
wa_status WhatsApp Status
sorry we are having system outage. will update you as we learn more.
Staat nooit meteen melding op Twitter, die komt meestal later ... maar als je zelf al merkt dat het niet werkt dan werkt het wss ook niet. De laatste tijd wel vaker heb ik het idee .. !
sorry we are having system outage. will update you as we learn more.
Staat nooit meteen melding op Twitter, die komt meestal later ... maar als je zelf al merkt dat het niet werkt dan werkt het wss ook niet. De laatste tijd wel vaker heb ik het idee .. !
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Dat is bij mij hetzelfde. Ik dacht dat er even wat verkeerd ging met de app of met mijn Desire Z, maar gelukkig even hier gekekenEndevour schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:22:
Hier werkt Whatsapp ook niet, berichten komen niet door en kan de status van me contacten niet zien wanneer ze voor het laatst online waren.
PSN-ID : Cenzer
Beste allemaal
Ik ga binnenkort voor 3 weken naar frankrijk op vakantie. Daarvoor wil ik de hi vakantieinternetbundel afsluiten. Hierdoor betaal je 10 euro voor 100 mb.
Nou wil ik alleen whatsapp aan laten staan op mijn mobiel. Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel mb/kb whatsapp gebruikt, uitgaand van dat ik +- 50 berichtjes op een dag stuur gedurende 3 weken.
Ik neem aan dat ik aan deze 100 mb wel genoeg heb, maar just to be sure.
Ik ga binnenkort voor 3 weken naar frankrijk op vakantie. Daarvoor wil ik de hi vakantieinternetbundel afsluiten. Hierdoor betaal je 10 euro voor 100 mb.
Nou wil ik alleen whatsapp aan laten staan op mijn mobiel. Kan iemand mij een indicatie geven hoeveel mb/kb whatsapp gebruikt, uitgaand van dat ik +- 50 berichtjes op een dag stuur gedurende 3 weken.
Makkelijk genoeg.duifi schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:17:
Beste allemaal
@RielN
kan je me ook een indicatie geven hoeveel dataverkeer dit gaat opleveren?
Volgens mij kan je dat in Whatsapp gewoon zelf zien: instellingen en dan netwerkgebruik!
Ik zelf zit hier pas op 17.7MB / 38.1MB (uit/in) sinds 20 Feb. Dus drie weken moet wel lukkenduifi schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:30:
@RielN
Rupsen, Rapsen.
Ligt maar net aan de payload, dus hoe groter je bericht, hoe groter de payload, en hoe meer je moet verzenden.duifi schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:30:
@RielN
Ik zou echter niet al te bang wezen voor die overschrijding van 100Mb, tenzij je regelmatig foto's Whatsapp't.
Intelligente vraag;
Ik heb net een simkaart met 0.01ct beltegoed in mijn telefoon gestopt. Whatsapp stuurt een SMS.
Ik ontvang van Telfort: Bel 1244 om op te waarderen. De kosten van de SMS konden niet van uw prepaid saldo worden afgeboekt.
Dat zou dus betekenen dat Whatsapp kosten rekent zonder het vooraf inzichtelijk te maken wat die kosten dan zijn. Dat vind ik best schadelijk.
Ik heb net een simkaart met 0.01ct beltegoed in mijn telefoon gestopt. Whatsapp stuurt een SMS.
Ik ontvang van Telfort: Bel 1244 om op te waarderen. De kosten van de SMS konden niet van uw prepaid saldo worden afgeboekt.
Dat zou dus betekenen dat Whatsapp kosten rekent zonder het vooraf inzichtelijk te maken wat die kosten dan zijn. Dat vind ik best schadelijk.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hoezo? Whatsapp geeft toch aan dat het een sms gaat sturen? Je weet toch wat een sms kost?Skinkie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:48:
Intelligente vraag;
Wat kost een SMS dan om te ontvangen? Volgens mij is dat in heel Nederland gratis.DizzyWeb schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:58:
[...]
Hoezo? Whatsapp geeft toch aan dat het een sms gaat sturen? Je weet toch wat een sms kost?

[ Voor 25% gewijzigd door Skinkie op 24-06-2011 23:01 ]
Verwijderd
Dat verschilt per dienst, bij die smsdiensten waarbij je elke dag een mop ontvangt moet je ook betalen. Misschien staat het wel ergens op de WhatsApp-site? :-)Skinkie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:59:
[...]
Wat kost een SMS dan om te ontvangen? Volgens mij is dat in heel Nederland gratis.
Je leest niet goed. Whatsapp stuurt een een sms vanaf jouw toestel naar het nummer dat jij opgeeft. Je toestel verstuurt een sms die het vervolgens, als het goed is, zelf weer ontvangt.
Ja? Snap je punt niet.Skinkie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:59:
[...]
Wat kost een SMS dan om te ontvangen? Volgens mij is dat in heel Nederland gratis.
Whatsapp stuurt een SMS naar jezelf om te verifiëren dat het nummer wat je opgaf wel van jou is. Kost je dus 1 SMS.
Zie m'n edit, ik ging uit van de XMS situatie.Jimster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:02:
Ja? Snap je punt niet.
Nee, niet naar whatsapp, naar het nummer dat je ingevoerd hebt. Dat is dus om te controleren dat het nummer dat je invult ook echt jouw nummer is. Je stuurt een sms naar jezelf.Skinkie schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 22:59:
[...]
Werkt het andersom? XMS stuurt je een SMS ter verificatie (waarom zou je anders je telefoonnummer in moeten toetsen). Probeert Whatsapp zelf een SMS te sturen vanaf je telefoon naar Whatsapp?
Weet even niet wat je bedoelt met XMS maar het is jou iig duidelijk hoe het zit
XMS heeft vrijwel een zelfde procedure, dus je vult je nummer in. XMS stuurt je vervolgens een SMS. Maar heb nu door hoe het zit.Jimster schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 23:05:
Weet even niet wat je bedoelt met XMS maar het is jou iig duidelijk hoe het zit
Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android