Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
CLB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 16:38:
[...]

Ja dat weet ik, daarom vraag ik me af, waarom het op die apparaten wel kan..
Hoe is WhatsApp daar geverifieerd dan? Dat is niet met een simkaart gebeurd..
Je krijgt een SMS met een code die je handmatig op je ipod/pad invoert.
Daarna zit je whatsapp op de pod/pad gekoppeld aan dat nummer

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:50
Volgens mij heeft Whatsapp kuren. Kan wel berichten verzenden, de dubbele vinkjes geven in ieder geval aan dat de berichten over moeten zijn gekomen. Maar ik heb sinds gistermiddag geen bericht meer terug gekregen.

Is natuurlijk mogelijk dat iedereen me op slag niet meer leuk vindt :'( . Maar daar ga ik nu even niet van uit :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:07

Zewatanejo

Fine Thanks!

Binnetie schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:48:
Ik ben met de makers van Whatsapp in contact om te onderzoeken waar soms die enorme vertraging in berichten vandaan komt.
Eerst kreeg ik een aantal standaard vragen (welke android versie en of ik taskkillers gebruikte) en nu wordt ik door verwezen naar een ander e-mailadres voor Android gebruikers. Eens kijken of ze me daar verder kunnen helpen.
Wat is hier de stand van zaken van? Ik irriteer me (en mie mij velen dek ik) aan de vertraging op de berichten.
Ik heb het idee dat het bij mij eerst bij de berichten wisseling met Iphone gebruikers begon.
Later kreeg ik ook vertraging bij de berichten naar mijn vrienden met een Android toestel.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-09 16:40
Iemand het volgende artikel op Webwereld al gelezen?
WhatsApp lekt 06-nummers en chatberichten

Tja, wat is nu veiliger, SMS of WhatsApp? SMS wordt tegenwoordig ook afgetapt kijkend naar de berichten van KPN en Vodafone in het nieuws.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03:45
DPhoenix schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:26:

Tja, wat is nu veiliger, SMS of WhatsApp? SMS wordt tegenwoordig ook afgetapt kijkend naar de berichten van KPN en Vodafone in het nieuws.
De vraag is natuurlijk afgetapt door wie. Je provider kan bijvoorbeeld inderdaad het nummer lezen waar je naar smst (en wellicht ook de tekst als ze dat willen), maar als jij op een open hotspot in een cafetje zit kan een sniffer nu dus beide lezen. Daarom moet whatsapp encrypted sturen.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs14tijs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-02 08:12
CLB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Ja vast, maar als ik nou alleen WhatsApp op m'n tablet (zonder simkaartsleuf) zou willen gebruiken..
Tevens kan ik elk willekeurige 06 gebruiken van vrienden die niet eens weten wat een smartphone is.
Oftewel telefoonnummers genoeg om aan de WhatsApp te koppelen die ik op m'n tablet zou willen gebruiken.

Maar het kan niet...
Je kunt het proberen te vragen aan een van de android hackers op XDA(http://forum.xda-developers.com/). Als dit op een iDevice wel werkt dan is er best wel eens kans dat ze het stiekem even uit de app kunnen patchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

DPhoenix schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 18:26:

Als je kijkt naar de recente berichten tapt KPN (en Vodafone) juist Whatsapp (dat DPI verhaal). SMS is niet recent in het nieuws geweest bij KPN en Vodafone (het wordt wel getapt, bijvoorbeeld voor justitie en en verkeersgegevens worden altijd opgeslagen, voor justitie en tariefvering)

Om heel eerlijk te zijn ging ik er niet eens van uit dat whatsappverkeer encrypted was. MSN verkeer kun je ook gewoon uitlezen, ICQ vroeger ook. Skype is wel encrypted. Maar hoe gevaarlijk is het, ik zit nooit op een onbeveiligd wifinetwerk en op de beveiligde wifinetwerken vertrouw ik de andere clients. UMTS is (nog) veilig en voor GSM heb je speciale apparatuur nodig om het af te luisteren.

[ Voor 21% gewijzigd door Marzman op 19-05-2011 19:16 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik zit sinds vandaag met een probleem omtrent whatsapp.

Ik heb gisteren de app geunistalleerd en wilde hem vandaag weer installeren.
Tijdens de stap waarbij je een nickname voor Iphone gebruikers moet invullen(heb zelf een HTC Hero met android 2.1), krijg ik een fout. Als ik op 'OK' druk, geeft hij na enkele seconden de volgende fout: "Sorry, Whatsapp kon het opstarten van de applicatie niet voltooien, controleer of u verbonden bent met het internet en probeer opnieuw."

Ik heb het nu al een uur lang achterelkaar opnieuw geprobeerd, maar het wil niet baten. Opnieuw installeren helpt ook niet.

Is er iemand bekent met dit probleem en weet iemand dan ook de oplossing hiervan?

Gr.
Matthijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Misschien dat het te maken heeft met alle nieuwsberichten dat ze nieuwe installaties maar even blokkeren tot het opgelost is? Lijkt me geen onverstandige keuze.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:37

Flipmo

OMG !!

Ik heb sinds vandaag ook whatsapp, krijg ook gewoon berichten binnen etc.
Alleen krijg ik de meldingen alleen maar in de status balk. Zo kan ik zien dat ik een bericht heb ontvangen.
Er komt geen rood cirkeltje met het aantal ontvangen berichten.. dit geeft hij wel aan met mijn emails en gewone smsjes.
Heb verschillende foto's gezien in het homescreen topic waar je wel het aantal ontvangen berichten kan zien.
heb whatsapp al helemaal onderzocht en getest door steeds berichten te versturen naar mezelf via de telefoon van mijn vriendin. (Nokia n97) dus helaas niet dezelfde telefoon als ik heb (galaxy s2 )
Anders was het makkelijker geweest om instellingen te vergelijken.

Dit is ook mijn eerste android telefoon dus kan maar zo zijn dat deze optie met de laatste update is verdwenen.

Zoeken in dit topic heeft helaas niet geholpen.
Gezocht op: meldingen, nummers, cijfers, cirkel, getal, notificatie,status.
Dus heb er wel wat moeite voor gedaan maar helaas nog geen oplossing gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:01
Standaard geeft WhatsApp niet met zo'n bolletje aan hoeveel berichten er zijn, alleen in de statusbalk (of met popup). Als je het bij anderen (met Android) wel hebt gezien, dan hebben ze daar waarschijnlijk andere apps oid voor gebruikt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:37

Flipmo

OMG !!

Hahn schreef op zondag 22 mei 2011 @ 18:37:
Standaard geeft WhatsApp niet met zo'n bolletje aan hoeveel berichten er zijn, alleen in de statusbalk (of met popup). Als je het bij anderen (met Android) wel hebt gezien, dan hebben ze daar waarschijnlijk andere apps oid voor gebruikt :)
Die melding (pop up) heb ik wel op mijn scherm kunnen toveren ;-)
Dan het homescreen topic nog maar is doorneuzen wie het had en hem/haar maar is een bericht sturen met welke app ervoor gebruikt is.

Heb dus gelukkig geen instelling over het hoofd gezien!
tnx voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
kan iemand aangeven of whatsapp ook draait op een samsung galaxy mini (s5570) voordat ik deze ga aanschaffen voor mijn vrouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
bartburg schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:11:
kan iemand aangeven of whatsapp ook draait op een samsung galaxy mini (s5570) voordat ik deze ga aanschaffen voor mijn vrouw
Android is Android ;-)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat is waar, maar je hebt wel Android 2.1 of hoger nodig, dat zullen denk ik alle toestellen die nu verkocht worden ook wel minimaal hebben.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

Android heb je in verschillende versies.... Grof weg van versie 1.6 tot 2.3.4 en/of Honycomb.
Er zijn programma's die minimaal versie 2.1 eisen om te werken.
Whatsapp is hier één van, aan gezien de Samsung Galaxy mini (s5570) op minimaal 2.1. draait is het geen probleem.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
tnx voor de snelle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:48
is het mogelijk om whatsapp op meerdere apparaten te draaien met 1 account ?

dus bijvoorbeeld op een sgs en een tab of een sgs en een ipad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Volgens de artikelen over die hack kan dat niet, dat is maar beter ook op dit moment.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

syntesia schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 03:07:
is het mogelijk om whatsapp op meerdere apparaten te draaien met 1 account ?

dus bijvoorbeeld op een sgs en een tab of een sgs en een ipad ?
Nee, dit gaat niet zonder meer, Whatsapp maakt gebruik van je telefoonnummer, dit gebruikt hij als eigen id.
Je zal dus eerst 2 simcarden met het zelfde nummer moeten hebben (duo-card) om het te kunnen proberen. Maar volgens mij laat whatsapp het ook niet toe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Hoe zit dat dan met een iPad wifi versie die kunnen geen simkaarten eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

syntesia schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:04:
Hoe zit dat dan met een iPad wifi versie die kunnen geen simkaarten eten.
Dat is een andere versie van Whatsapp, we hebben het hier over de Android versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
Excuus leek me dat ze allemaal het zelfde werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

syntesia schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:16:
Excuus leek me dat ze allemaal het zelfde werkte.
Ze werken allemaal met elkaar, maar software voor het iPhone/iPad platform gaat natuurlijk nooit op het Android platform werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Tevens is WhatsApp het eerste jaar gratis voor het Androidplatform, dus je kan het zo testen..
(of het moet zo zijn dat ze nu werken met een constructie waarin je gelijk moet betalen maar dat denk ik niet)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

CLB schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:20:
[...]

Tevens is WhatsApp het eerste jaar gratis voor het Androidplatform, dus je kan het zo testen..
(of het moet zo zijn dat ze nu werken met een constructie waarin je gelijk moet betalen maar dat denk ik niet)
Nee, het is nog steeds het eerste jaar gratis, daarna zou het 1,99 dollar gaan kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcki23
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-08-2021
Bullet NL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:18:
[...]

Ze werken allemaal met elkaar, maar software voor het iPhone/iPad platform gaat natuurlijk nooit op het Android platform werken.
Helder dat iPad software niet op Android draait. Maar een vraag gerelateerd hieraan.....

Ik heb net een Acer Iconia A500 gekocht en kreeg gisteren WhatsApp niet geïnstalleerd. Na lezen van (een deel) dit forum heeft dat te maken dat er geen sim in zit, en dus geen registratie.

Maar zal er een Wifi only versie van Android 3.0 komen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

marcki23 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:11:
[...]

Helder dat iPad software niet op Android draait. Maar een vraag gerelateerd hieraan.....

Ik heb net een Acer Iconia A500 gekocht en kreeg gisteren WhatsApp niet geïnstalleerd. Na lezen van (een deel) dit forum heeft dat te maken dat er geen sim in zit, en dus geen registratie.

Maar zal er een Wifi only versie van Android 3.0 komen??
Gezien de hoeveelheid tablets met Android die er nu aan staan te komen is het natuurlijk wel de verwachting dat Whatsapp een tablet versie uit gaan brengen, echter is dit nog niet bevestigd en dus nog niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 10:57
Krijg wel de schurft van al die berichten dat Whatsapp per 5 juni per bericht geld gaat kosten... als mensen nou eens nadenken of gewoon even op de website kijken ipv lukraak door te gaan zetten..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
inmiddels de galaxy s mini s5570 gekocht en whatsapp op gezet werkt als een zonnetje!
even ter info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:14:
[...]

Gezien de hoeveelheid tablets met Android die er nu aan staan te komen is het natuurlijk wel de verwachting dat Whatsapp een tablet versie uit gaan brengen, echter is dit nog niet bevestigd en dus nog niet het geval.
Dan zou je ook zeggen met oog op de iPads ;).
Daar wacht ik ook nog steeds op, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Valt me op dat nog geen enkele tweaker heeft geprobeerd (of het is niet gelukt natuurlijk ;)) om WhatsApp op de manier te installeren zoals vorige week in het nieuws gebracht is..

Voor het Whatsppen zelf is het helemaal niet nodig dat je op de telefoon met het bijbehorende nummer zit, dus mijn idee was dan ook gewoon om WhatsApp te registreren op een willekeurig sim-kaart nummertje, en dan deze te gebruiken voor op je tablet XD

basst85 heeft enkele dagen geleden al laten zien dat WhatsApp gewoon op een emulator geïnstalleerd kan worden (die standaard ook geen 06-nummer heeft)

Misschien dat iemand met een (gerootte) tablet kan kijken of het op deze manier mogelijk is om WhatsApp op een tablet werkend te krijgen?
Zou wel vet zijn namelijk :P

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 14:09:

basst85 heeft enkele dagen geleden al laten zien dat WhatsApp gewoon op een emulator geïnstalleerd kan worden (die standaard ook geen 06-nummer heeft)
Mja, die 'wijze' is nu niet meer mogelijk.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Wie zegt dat ik een tablet heb? :P

Edit: Je hebt je reactie aangepast, nu slaat die van mij nergens meer op..

[ Voor 57% gewijzigd door SmiGueL op 26-05-2011 15:19 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, zag dat je in 'dat andere' topic ook al reageerde, dus ging er even blind vanuit dat
je mogelijk wel weet hoe/wat allemaal, weet je vast ook, maar als het via een Android
Emulator werkt, wat dus staat voor een 'Android'-device, dan 'zou' het ook kunnen werken
op een tablet ;), dacht ik zo. Zie alleen nu nog eens de 'oude' .APK te krijgen welke de
testers in dat andere topic hebben gebruikt maar eens te krijgen, want die zijn toch allemaal
in de Marktet geupdate?

Of heb ik dat verkeerd? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2011 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Verwijderd schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 15:02:

maar als het via een Android Emulator werkt, wat dus staat voor een 'Android'-device, dan 'zou' het ook kunnen werken op een tablet ;), dacht ik zo.
Euh, volgens mij is dat precies wat ik hierboven beschreef :P
Vandaar dat ik zei "(gerootte) tablet" omdat ik niet zeker weet of er extra rechten nodig zijn om die SMS-box te integreren in je tablet..
Zie alleen nu nog eens de 'oude' .APK te krijgen welke de testers in dat andere topic hebben gebruikt maar eens te krijgen, want die zijn toch allemaal in de Marktet geupdate?
Nee ik heb WhatsApp gewoon via de website een keer geïnstalleerd (in de Beta fase, bijna een jaar terug), en hij downloadde ze toen elke keer naar de 'download' folder
In mijn download folder heb ik iig nog zo'n 30 .apk's van alle voorgaande versies :P

[ Voor 63% gewijzigd door SmiGueL op 26-05-2011 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dat ik momenteel, helaas, geen android tablet heb, maar denk dat ik die manier,
via Android SDK etc etc etc vanavond maar eens ga proberen met een oud kaartje en
een schoon gewipede Samsung Galaxy. Op het oude kaartje is al een keer whatsapp
op geactiveerd, die maar eens proberen (staat geen beltegoed op), daar blijft het berichtje
dus in de outbox staan, mogelijk kan ik daar verder wat mee aan klussen. Neemt niet weg
dat het voor op de iPad (1) voor mij nog steeds niet kan werken / werkt. Heb me er verder
ook nog niet echt in verdiept allemaal, maar goed. Misschien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HwKok
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-08 14:33
Ik draai WhatsApp 2.6.4184 op Android 2.3.4.
Internetten, twitter etc. werken prima via mobiel internet (KPN), maar WhatsApp verstuurt de berichten niet!

Het rode klokje blijft staan, totdat ik op een WiFi netwerk kom, dan verstuurt hij het direct.

Iemand een idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbakker
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-06-2024
Ik heb al geruime tijd last van het vreemde probleem dat Whatsapp zijn instellingen soms vergeet (laatste versie op SGS met 2.2.1). Zelf heb ik altijd de trilfunctie voor groepberichten uitstaan en heb ik verder een naam ingevuld bij de chatinstellingen (voor berichten richting iPhone gebruikers). Sinds een aantal dagen ben ik erachter dat de instellingen gereset zijn/worden nadat de telefoon aan de oplader gelegen heeft. Meer mensen die dit fenomeen kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 14:00
Iemand enig idee wat de functie "Voeg snelkoppeling naar gesprek" nou werkelijk doet?

Als ik er op klik dan verandert er niets. Ik zie nergens een snelkoppeling verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Mi6 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:48:
Iemand enig idee wat de functie "Voeg snelkoppeling naar gesprek" nou werkelijk doet?

Als ik er op klik dan verandert er niets. Ik zie nergens een snelkoppeling verschijnen
Hier werkt het wel: krijg een snelkoppeling op mijn homescreen naar het gesprek.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:01
Mi6 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 11:48:

Even door je homescreens scrollen, hij zal vast wel ergens staan (volgens mij wordt het op één van de buitenste geplaatst?).

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Laatst online: 20-09 14:00
Ah onopvallend! Ik heb het gevonden. Thanks gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Hahn schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:07:
[...]

Even door je homescreens scrollen, hij zal vast wel ergens staan (volgens mij wordt het op één van de buitenste geplaatst?).
Ja, bij mij zat ie helemaal links, eerste homescreen zeg maar. Volgens mij is het zo dat als daar geen plaats is probeert hij het volgende scherm, enz.

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Laatst online: 19-09 08:25
Hallo iedereen. Ik heb twee vragen over deze app.. wat ik tot nu toe niet heb kunnen vinden (ik heb er uiteraard op gezocht maar niet een bevredigend antwoord kunnen vinden helaas).

Mijn vragen:
Als ik whatapp installeer, ik gebruik het 1 jaar (tot dat de licentie voor een jaar afloopt) en ik uninstall de app op mijn telefoon, is het dan ook echt klaar?
En wordt er pas iets in rekening gebracht als je whatsapp gebruikt na het verlopen van de licentie?

P.S. Mijn excuses als het al ergens vermeld staat, dan heb ik er overheen gekeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 20-09 22:50
demokert schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:24:
Hallo iedereen. Ik heb twee vragen over deze app.. wat ik tot nu toe niet heb kunnen vinden (ik heb er uiteraard op gezocht maar niet een bevredigend antwoord kunnen vinden helaas).

Mijn vragen:
Als ik whatapp installeer, ik gebruik het 1 jaar (tot dat de licentie voor een jaar afloopt) en ik uninstall de app op mijn telefoon, is het dan ook echt klaar?
En wordt er pas iets in rekening gebracht als je whatsapp gebruikt na het verlopen van de licentie?

P.S. Mijn excuses als het al ergens vermeld staat, dan heb ik er overheen gekeken...
Je kan het een jaar gratis gebruiken. Is dat jaar voorbij, dan kun je er voor kiezen om $1.99 te betalen om het verder te gebruiken. Uninstall en herinstall werkt niet, is geloof ik aan je telefoon nr gekoppeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Lunaticc schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:43:
[...]

Je kan het een jaar gratis gebruiken. Is dat jaar voorbij, dan kun je er voor kiezen om $1.99 te betalen om het verder te gebruiken. Uninstall en herinstall werkt niet, is geloof ik aan je telefoon nr gekoppeld :)
Hoi bedankt voor de snelle reactie.. Nee een herinstallatie werkt niet omdat het inderdaad aan je telefoonnr is gekoppeld, de vraag is dan echter, als ik het enkel uninstall.. worden er dan uberhaupt nog kosten aan verbonden? Of enkel wanneer ik het weer installeer/gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Zou het zo zijn dat de tijden dat iemand "Voor het laatst gezien" en online status niet kloppen?

En wanneer geef die die status aan?
Ik zit soms te wachten op berichten en vraag me dan af of ze nou wel of niet gelezen zijn.. vaak zie ik de status staan om "laatst gezien om" net na dat ik een bericht verstuurd heb.

Ik word dan ongeduldig en ga bellen ( :P ) en dan blijkt dat ze hem nog helemaal niet gelezen hebben..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
ikbengoofy schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:56:
Zou het zo zijn dat de tijden dat iemand "Voor het laatst gezien" en online status niet kloppen?

En wanneer geef die die status aan?
Ik zit soms te wachten op berichten en vraag me dan af of ze nou wel of niet gelezen zijn.. vaak zie ik de status staan om "laatst gezien om" net na dat ik een bericht verstuurd heb.

Ik word dan ongeduldig en ga bellen ( :P ) en dan blijkt dat ze hem nog helemaal niet gelezen hebben..
Zodra jij een bericht stuurt springt WhatsApp automatisch op "Online" bij de ontvanger. Bloed irritant, maar het is wel zo. En als iemand hem niet leest springt hij dus vlak daarna weer op laatst gezien op.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fotogravinnetje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-08 16:50
demokert schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 09:51:
[...]

Hoi bedankt voor de snelle reactie.. Nee een herinstallatie werkt niet omdat het inderdaad aan je telefoonnr is gekoppeld, de vraag is dan echter, als ik het enkel uninstall.. worden er dan uberhaupt nog kosten aan verbonden? Of enkel wanneer ik het weer installeer/gebruik?
Volgens mij kun je de app gewoon niet meer gebruiken tot je betaald hebt en gaat dat betalen niet automatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Fotogravinnetje schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Volgens mij kun je de app gewoon niet meer gebruiken tot je betaald hebt en gaat dat betalen niet automatisch
Ah dat klinkt goed... is er iemand die dit kan bevestigen ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
Hatelijk, die mensen die wel WhatsApp hebben maar geen mobiel internet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
Oh ik heb mobiel Internet.. wil gewoon wat informatie hier over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 23:53
demokert schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 11:10:
Oh ik heb mobiel Internet.. wil gewoon wat informatie hier over :)
Oh, ik had het niet over jou hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Gabliboeba schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:43:
Hatelijk, die mensen die wel WhatsApp hebben maar geen mobiel internet :')
Ja dat is idd vrij irritant..
Je kan gelukkig aan de dubbele vinkjes zien of een bericht is aangekomen op de andere telefoon (dus of diegene dus toevallig binnen een een WiFi bereik zit)
Zo niet, dan zul je alsnog een SMS bericht moeten typen als je wilt dat de boodschap gelijk overkomt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52
Heb een vaag probleem met whatsapp, bij één contact vind mijn telefoon geen whatsapp koppeling terwijl deze persoon wel in het bezit is van whatsapp. Als hij mij via whatsapp een bericht stuurt komt er een heel ander nummer bij te staan dan dat hij in gebruik heeft want als ik hem met het voor mij bekende nummer bel gaat zijn telefoon gewoon over. Als ik dan reageer op zijn whatsapp bericht (wat dus een ander nummer betreft) komt dat ook gewoon op zijn telefoon terecht.

Ik heb dus 2 verschillende nummers bij een contact terwijl hij maar één simkaart en dus één nummer heeft. Ben overigens zelf in het bezit van een Desire S en het desbetreffende contact bezit een Blackberry Torch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 12:20
enpe schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:46:
Heb een vaag probleem met whatsapp, bij één contact vind mijn telefoon geen whatsapp koppeling terwijl deze persoon wel in het bezit is van whatsapp. Als hij mij via whatsapp een bericht stuurt komt er een heel ander nummer bij te staan dan dat hij in gebruik heeft want als ik hem met het voor mij bekende nummer bel gaat zijn telefoon gewoon over. Als ik dan reageer op zijn whatsapp bericht (wat dus een ander nummer betreft) komt dat ook gewoon op zijn telefoon terecht.

Ik heb dus 2 verschillende nummers bij een contact terwijl hij maar één simkaart en dus één nummer heeft. Ben overigens zelf in het bezit van een Desire S en het desbetreffende contact bezit een Blackberry Torch.
Heeft die persoon dat alléén bij jou, en jij alleen bij hem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:51
Ik kan laatste tijd steeds vaker fotos niet downloaden. "Download kon niet worden voltooid. Probeer het later opnieuw". Later opnieuw proberen heeft geen zin, blijft niet werken, als ik mijn mobiel op draadloos schakel werkt het overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enpe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-04 21:52
ApexAlpha schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:23:
[...]

Heeft die persoon dat alléén bij jou, en jij alleen bij hem?
Jep hij heeft het alleen bij mij en ik alleen bij hem, rest van de contacten geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
demokert schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Ah dat klinkt goed... is er iemand die dit kan bevestigen ? :)
Geen idee, heb lekker gratis WA tot 2020!

Heb al WA sinds dag 1, en toen was het echt gratis.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:01
Weet iemand of de berichtengeschiedenis van Whatsapp ook op de SD-card wordt opgeslagen? (in een file ofzo?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:11
MaStar schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:57:
Weet iemand of de berichtengeschiedenis van Whatsapp ook op de SD-card wordt opgeslagen? (in een file ofzo?)
Ja, als je een rom update doet of een factory-reset dan zet hij gewoon alle berichten terug.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCIxX schreef op zondag 05 juni 2011 @ 17:43:
Ik kan laatste tijd steeds vaker fotos niet downloaden. "Download kon niet worden voltooid. Probeer het later opnieuw". Later opnieuw proberen heeft geen zin, blijft niet werken, als ik mijn mobiel op draadloos schakel werkt het overigens wel.
Hier precies hetzelfde probleem . Kennissen om me heen ook met verschillende merken telefoon's ( Samsung ,HTC ,SE)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag over whatsapp melding "Laatst gezien"
Mij werd verteld dat ik op whatsapp stond als laatst gezien om 00.29 uur. Dit terwijl ik toen al lang en breed lag te slapen en zeker mn telefoon niet meer aan geraakt had.
Ik heb om die tijd ook geen berichten ontvangen of iets dergelijks.
Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 09:42:
Hoi,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag over whatsapp melding "Laatst gezien"
Mij werd verteld dat ik op whatsapp stond als laatst gezien om 00.29 uur. Dit terwijl ik toen al lang en breed lag te slapen en zeker mn telefoon niet meer aan geraakt had.
Ik heb om die tijd ook geen berichten ontvangen of iets dergelijks.
Hoe kan dit?
Toen heeft WhatsApp voor het laatst contact gezocht met de WhatsApp server. Hoeft niet per sé een bericht te zijn, kan ook gewoon contact zoeken voor een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ok dank je wel, dit wekte namelijk nogal wat achetrdocht bij de lezer zeg maar, terwijl ik rustig lag te slapen. Kan je dit ook uitschakelen op 1 of andere manier? Het komt wel erg vervelend over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Je kan je internet uitzetten 's nachts bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:01
SgtElPotato schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:01:
[...]

Ja, als je een rom update doet of een factory-reset dan zet hij gewoon alle berichten terug.
Maar in welk bestand worden de berichten opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiodurans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:22
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:28:
Oh ok dank je wel, dit wekte namelijk nogal wat achetrdocht bij de lezer zeg maar, terwijl ik rustig lag te slapen. Kan je dit ook uitschakelen op 1 of andere manier? Het komt wel erg vervelend over.
Een vriendin vinden die jou wel vertrouwd? O-)

MYLR’23 | AVWC/AVEM/AVWS/VZLE/EN4C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Internet uitzetten. Ja das inderdaad wel een idee haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een vraagje. berichten sturen via whatsapp is zonder extra kosten, maar hoe zit het met het bellen via deze app?
Gaat dit dan ook via whatsapp, of gaat dat dan gewoon over via je provider? Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 19:33
Je kan niet bellen via WhatsApp, dit is een soort doorverwijzing naar je normale belfunctie. zie de FAQ: http://www.whatsapp.com/faq/#g3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
Nog een vraagje. berichten sturen via whatsapp is zonder extra kosten, maar hoe zit het met het bellen via deze app?
Gaat dit dan ook via whatsapp, of gaat dat dan gewoon over via je provider? Daar zijn de meningen over verdeeld geloof ik.
Bellen via Whatsapp?

Bellen via Whatsapp is niets meer dan een snelkoppeling naar je gewone (Android) dailer. Dus ja, het gaat gewoon via je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Laatst online: 09:02
Kan iemand mij vertellen waarom voor mij gevoel alleen in Nederland Whatsapp veel gebruikt wordt? Is de rest van de wereld verslaafd aan Ping? Of bestaat Whatsapp alleen in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh4wn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-11-2017

Sh4wn

Bio-informatica

Ik denk dat smartphones en mobiel internet in Nederland al veel meer de standaard is dan in andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sommige mensen hebben een avatar (die niet uit mijn adresboek komt), hoe stel je dat in? Of is dat zoiets wat alleen werkt op de iPhone-Whatsapp? (ik heb de Android)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
Termi schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
Kan iemand mij vertellen waarom voor mij gevoel alleen in Nederland Whatsapp veel gebruikt wordt? Is de rest van de wereld verslaafd aan Ping? Of bestaat Whatsapp alleen in Nederland?
Ik ken, via i-net, meerdere USA'ers of Canadezen die het ook hebben. Misschien is het toevallig in de kenissenkring die jij hebt dat er weinig gebruik van gemaakt wordt. Of misschien hebben die maten van mij het alleen om met europeanen te communiceren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-09 09:17
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:18:
[...]

Hier precies hetzelfde probleem . Kennissen om me heen ook met verschillende merken telefoon's ( Samsung ,HTC ,SE)..
Same, tussen iPh5 en SGS... Weet iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 20-09 22:50
MaStar schreef op maandag 06 juni 2011 @ 18:58:
[...]

Maar in welk bestand worden de berichten opgeslagen?
Op de sd-kaart:

/WhatsApp/Databases

Backups worden elke nacht om 04.00 gemaakt. Je kan ook handmatig een backup maken via Settings > More > Chat History Backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Heb hier hetzelfde probleem, kan via Whatsapp geen images downloaden van anderen via 3G, via wifi werkt het wel.
Had het ook al gepost in het Galaxy S2 topic, maar het lijkt dus ook met andere toestellen te gebeuren :(

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxman1850
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Marzman schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 00:01:
Sommige mensen hebben een avatar (die niet uit mijn adresboek komt), hoe stel je dat in? Of is dat zoiets wat alleen werkt op de iPhone-Whatsapp? (ik heb de Android)
Volgens mij was dat via facebook ofzo, had een vriend van mij ook.

Ik heb steeds vaker dat mijn berichten pas aankomen wanneer de andere persoon de app opstart (iPhone->Blackberry) Hebben meer mensen hier misschien last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nilisvw
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11:54
sneeziaz schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:57:
[...]

Heb hier hetzelfde probleem, kan via Whatsapp geen images downloaden van anderen via 3G, via wifi werkt het wel.
Had het ook al gepost in het Galaxy S2 topic, maar het lijkt dus ook met andere toestellen te gebeuren :(
Heb jij toevallig ook HI/KPN?
Ik heb er de laatste tijd ook ineens last van. Het ligt niet aan de update van Whatsapp want ik heb de nieuwste versie : 2.6.4184 en een maat van mij een oudere versie 2.6.3410 waar het beide niet werkt.

Via Wifi geen probleem.

ps. Ik heb een HTC Desire HD en hij een HTC Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApexAlpha
nilisvw schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 20:06:
[...]

Heb jij toevallig ook HI/KPN?
Ik heb er de laatste tijd ook ineens last van. Het ligt niet aan de update van Whatsapp want ik heb de nieuwste versie : 2.6.4184 en een maat van mij een oudere versie 2.6.3410 waar het beide niet werkt.

Via Wifi geen probleem.

ps. Ik heb een HTC Desire HD en hij een HTC Desire.
Kan kloppen, heb het even geprobeerd nav de berichten hier en mij lukt het wel gewoon. Ik heb Vodafone en een Milestone + laatste versie whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Laatst online: 11:42
Vinden jullie WhatsApp ook erg onstabiel sinds de (ene)laatste update?

Bij mij duurt het laden van een afbeelding echt super lang, hij laad ze dan en dan komt er een melding dat WhatsApp is vastgelopen. Deze moet ik dan opnieuw opstarten. Aangezien WhatsApp nu een eigen reader heeft voor plaatjes en video's.
Het openen van een gesprek duurt ook erg lang.

WhatsApp: 2.6.4281
Android: 2.2(unrooted)

THNX

[ Voor 7% gewijzigd door Trezzahn op 11-06-2011 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Nog meer mensen last van een storing? Berichten komen niet aan, het lijkt wel alsof alles plat ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

https://twitter.com/#!/wa_status + Whatsapp down ....

[ Voor 35% gewijzigd door Raven op 11-06-2011 13:25 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
ja dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb een probleempje met WhatsApp op mn nieuwe Samsung Galaxy S2.
Als ik de app installeer kom ik voorbij het gedeelte waar hij me een smsje wil sturen,
maar na het scherm waar ik mn nickname moet invullen geeft hij een foutmelding:
"Sorry, Whatsapp kon het opstarten van de applicatie niet voltooien. Controleer of u verbonden bent met het Internet en probeer opnieuw." terwijl ik toch echt verbonden ben met het internet.
Is hier iets aan te doen? Whatsapp werkt prima op mn oude telefoon met dezelfde simkaart.

Bedankt!

Edit: Of zou dit ook aan die storing liggen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2011 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomasje91
  • Laatst online: 06-05 11:01
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:28:
Hey,

ik heb een probleempje met WhatsApp op mn nieuwe Samsung Galaxy S2.
Als ik de app installeer kom ik voorbij het gedeelte waar hij me een smsje wil sturen,
maar na het scherm waar ik mn nickname moet invullen geeft hij een foutmelding:
"Sorry, Whatsapp kon het opstarten van de applicatie niet voltooien. Controleer of u verbonden bent met het Internet en probeer opnieuw." terwijl ik toch echt verbonden ben met het internet.
Is hier iets aan te doen? Whatsapp werkt prima op mn oude telefoon met dezelfde simkaart.

Bedankt!

ik heb er nu ook last van. Zeer vervelend aangezien ik net een nieuwe telefoon heb en dan blijkt het nu niet te werken. Ik heb gelezen dat er mensen waren die dit op 22 mei ook al hadden. Hoe is hiet hier mee afgelopen? Of is het vanzelf opgelost?

bvd

edit: Hij doet het weer gewoon. Gewoon eventjes wachten (uurtje of 2).

[ Voor 3% gewijzigd door thomasje91 op 14-06-2011 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-09 12:45

jasjenl

Liab A Tymo

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 13:28:
Ik denk dat, ik zou het nu nog eens proberen (storing is inmiddels opgelost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trezzahn
  • Laatst online: 11:42
Ik had het destijds ook, gewoon na een uurtje weer proberen. Toen is het mij ook gelukt.
't Ging waarschijnlijk om een te drukke activatie server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-09 10:48
Ook ik heb problemen, kom niet voorbij het versturen van de verificatie sms, heb net mijn SGS I geflashed naar Gingerbread 2.3.4

Maar als ik het goed begrijp is er dus een storing en zou het goed daar aan kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zeer regelmatig dat berichten van 1 persoon niet doorkomen. Zij heeft me dan een bericht gestuurd dat bij mij niet aankomt, pas als ik de berichtensessie met haar open komt het bericht door. Zij ziet ook tot die tijd 1 vinkje.

Of het bij anderen ook zo is, weet ik niet....gebruik het zelden richting anderen. Zelf heb ik een HTC Desire HD via Vodafone, de verzender een BB via KPN. Zowel bij gebruik Wifi als mobiel.

Iemand een idee wat dit probleem veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:51:
Ik heb zeer regelmatig dat berichten van 1 persoon niet doorkomen. Zij heeft me dan een bericht gestuurd dat bij mij niet aankomt, pas als ik de berichtensessie met haar open komt het bericht door. Zij ziet ook tot die tijd 1 vinkje.

Of het bij anderen ook zo is, weet ik niet....gebruik het zelden richting anderen. Zelf heb ik een HTC Desire HD via Vodafone, de verzender een BB via KPN. Zowel bij gebruik Wifi als mobiel.

Ik heb precies het zelfde met mijn vriendin (beide kanten op gebeurt het regelmatig), ze heeft een BB 9780 (T-mobile). Een vriend van mij heeft een 8520, daar gebeurt het ook zo nu en dan.

Ik stuur haar dan een bericht, het komt bij haar niet aan totdat ze de chat opent en een bericht verzend. Gebeurt elke week wel een keer...

Met iPhone en Android gebruikers heb ik dit probleem nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-09 13:55

ErA

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 11:51:

Ik heb ook een desire HD met hetzelfde probleem.

Het is niet het netwerk, want ik heb ook een E71 met KPN (andere is Hi)

Voor zover ik me kan voorstellen draait bij de nokia whatsapp "silent" door op de achtergrond, terwijl de Desire deze volledig afsluit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 20:31
Ik heb laatst het notificatie geluid van whatsapp veranderd. Nu wil ik dit alleen weer terug zetten naar het default notificatie geluid dat ik bij de android instellingen ingesteld heb. Die staat echter niet in de lijst. Als ik 'standaardbeltoon' selecteer, krijg ik namelijk de ringtone die je hoort als je me belt, en die is een paar minuten lang.

Weet iemand hoe je dit kan 'resetten' of zo? Standaard staat hij namelijk wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tower410 schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 19:21:
Ik heb laatst het notificatie geluid van whatsapp veranderd. Nu wil ik dit alleen weer terug zetten naar het default notificatie geluid dat ik bij de android instellingen ingesteld heb. Die staat echter niet in de lijst. Als ik 'standaardbeltoon' selecteer, krijg ik namelijk de ringtone die je hoort als je me belt, en die is een paar minuten lang.

Weet iemand hoe je dit kan 'resetten' of zo? Standaard staat hij namelijk wel goed.
Volgens mij is dat gewoon een bug in whatsapp. Ik had namelijk precies hetzelfde probleem :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
En wat als je gewoon je standaard ringtone veranderd in de tone die je nu als WhatsApp geluid wilt?
Vervolgens in WhatsApp deze laten toekennen,
en hierna je ringtone van een paar minuten weer als ringtone instellen :P 8)7 :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dani86
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-09 20:48

Dani86

AeroGeek

Ik heb net de gingerbread update geïnstalleerd op mijn Galaxy S, maar nu kan ik whatsapp niet vinden in de market! Alleen de whatsapp wallpaper app.

Ryzen 5 7500F - 32GB RAM @ 6000 MHz - RX7700XT - WD SN770 1TB nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:32
@Danie86

Zoek whatsapp android, dan vind je het wel waarschijnlijk. Had het gister ook op mijn moeders galaxy s mini.
Android zoek functie is niet al te slim..
Pagina: 1 ... 13 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android