From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
WhatsApp ligt vandaag meer plat als dat het werkt, hier kan ik ook alweer uren niks versturen.Nobby schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:43:
Na een update van whatsapp kan ik geen berichten meer versturen. Andere mensen ook last van?
Las net op de Twitter van WhatsApp ook dat de storingen bij hun om de oren vliegen vandaag.
Even afwachten dus...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ik lees daar weinig over op http://twitter.com/whatsappinc. Heb je een andere bron? Zoeken op twitter.com naar WhatsApp laat ook weinig zien.DennusB schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 22:48:
[...]
WhatsApp ligt vandaag meer plat als dat het werkt, hier kan ik ook alweer uren niks versturen.
Las net op de Twitter van WhatsApp ook dat de storingen bij hun om de oren vliegen vandaag.
Even afwachten dus...
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.
Edit @ hieronder: yw
[ Voor 27% gewijzigd door -MD- op 08-03-2011 23:07 ]
Dank u!MistaDevine schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 23:05:
De link via de app: http://mobile.twitter.com/wa_status
Dat vraagt die niet toch, als je iemand blokkeerd in je wa lijst dan zien andere je nog steeds.CLB schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 13:24:
Je kunt contacten gewoon blokkeren hoor, dus ik zie het probleem niet echt..
Meer mensen die dit probleem hebben?
Verwijderd
als ik whatsapp heb installeer
sorry whastapp kon het opstarten van de toepassing niet voltooien
controleer of u verboden bent met het inernet en probeer opnieuw
ik krijg die fout op mijn samsung galaxy s en op mijn Samsung galaxy tab
ik gebruik thuis mijn draadloos netwerk
ik kan gewoon op internet
maar bij whatsapp krijg ik steeds de bovens foutmelding
gisteren werk whatsapp nog vanmorgen niet meer
ik heb een het paar keer op nieuw installeren
maar dat werk niet
heeft ienmad een oplosing er voor
Verwijderd
Mislukt
Sorry, WhatsApp kon het opstarten van de toepassing niet voltooien. Controleer of u verbonen bent met het internet en probeer opnieuw.
Edit: Werkt ondertussen weer.
[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2011 19:54 ]
Heb Whatsapp al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar heeft geen nut gehad.
[ Voor 14% gewijzigd door Rienk333 op 20-03-2011 15:35 ]
Had die persoon wellicht eerder Whatsapp op een Android-toestel? Wat wellicht helpt is die persoon verwijderen uit je telefoonboek en er opnieuw inzetten zodat Whatsapp hem opnieuw herkent. Zo heb ik eenzelfde probleem opgelost.jasjenl schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:18:
Ik heb de laatste tijd vaak het probleem dat als ik vanaf m'n Galaxy S een bericht verstuur naar iemand met een iPhone dat er van dat bericht op die iPhone geen popup verschijnt. Nu zou je zeggen dat dat dan aan die iPhone ligt, maar als er naar diezelfde iPhone vanaf een andere iPhone een whatsapp bericht wordt gestuurd, verschijnt er wel een popup. Het lijkt dus meer een soort combinatie probleem tussen android en iPhone. Als ik aan mijn kant kijk bij de berichtjes die ik verstuur, zie ik wel gewoon het eerste vinkje staan, ter indicatie dat mijn bericht wel door de server is ontvangen, maar de ontvanger krijgt dus heel vaak geen melding en ziet mijn berichten dus vaak niet of veel te laat. Op deze manier is whatsapp natuurlijk niet echt een betrouwbare vervanger van sms te noemen....
Nee, was altijd al een iPhone user en voorheen heeft het ook gewoon gewerkt. De berichten komen uiteindelijk ook wel aan en als we tegelijkertijd online zijn kunnen we ook direct chatten. Alleen popup notificatie ziet die andere user meestal niet meer.MarcoC schreef op zondag 20 maart 2011 @ 16:05:
[...]
Had die persoon wellicht eerder Whatsapp op een Android-toestel? Wat wellicht helpt is die persoon verwijderen uit je telefoonboek en er opnieuw inzetten zodat Whatsapp hem opnieuw herkent. Zo heb ik eenzelfde probleem opgelost.
Hoef je niet voor iedere nieuwe techniek opnieuw uittevogelen wat je nu weer moet zeggen
Inderdaad, ze moeten echt snel iets doen aan die naam. Als het bijvoorbeeld Fring was geweest, daar kun je wel een mooi werkwoord van maken "fringen".Snuurtje schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:39:
Vroeger zei je tegen je vrienden: we smsen. Nu heb ik en mn vrienden whatsapp, wat moet ik nu zeggen? We whatsappen? Klinkt niet lekker.
QFT
Hier ook inderdaad, of als we al aan het whatsappen zijn, zeg ik meestal "ik wa je zo wel" o.i.d.
Is er btw een manier om ringtones toe te voegen? De standaard sgs deuntjes vind ik niet zo.
Ik hoorde van (niet lachen) mijn moeder dat het bij haar de in de omgeving uppen genoemd wordt. Ik zeg zelf meestal gewoon iets van we houden wel contact, en of dat nou via gtalk, facebook, watsapp of wat voor ander middel is laat ik lekker in het middenchaoscontrol schreef op maandag 21 maart 2011 @ 09:46:
[...]
QFT
Hier ook inderdaad, of als we al aan het whatsappen zijn, zeg ik meestal "ik wa je zo wel" o.i.d.
Was wappen ook niet het eerste internetten op telefoons?
[ Voor 18% gewijzigd door M3rcury op 23-03-2011 09:55 ]
No signature required.
Mijn vriendinnetje vond het laatst tijd worden dat ik eens een toestel met internet neem om te whatsappen maar als ik dit topic lees krijg ik zo'n m'n twijfels
Wat ik me wel heel erg afvraag is wat whatsapp nou qua data verbruikt, ik heb dit topic doorgenomen maar weinig/geen concrete antwoorden hierop kunnen vinden. Ook niets concreets via google.
Gebruikt whatsapp veel data gezien je tegenwoordig een datalimiet van 1 GB krijgt bij een inet abbootje
Ja ik heb hier dus exact hetzelfde probleem! Meesten vrienden van me hebben een iPhone en krijgen geen notification wanneer ik ze een bericht stuur en Whatsapp niet draait (wel wanneer de app nog actief is op de achtergrond). Dit heeft voorheen (aantal maaanden terug alweer) wel altijd gewerkt. Ik heb ook al een mail gestuurd naar whatsapp support maar totop heden geen antwoord...jasjenl schreef op zondag 13 maart 2011 @ 23:18:
Ik heb de laatste tijd vaak het probleem dat als ik vanaf m'n Galaxy S een bericht verstuur naar iemand met een iPhone dat er van dat bericht op die iPhone geen popup verschijnt. Nu zou je zeggen dat dat dan aan die iPhone ligt, maar als er naar diezelfde iPhone vanaf een andere iPhone een whatsapp bericht wordt gestuurd, verschijnt er wel een popup. Het lijkt dus meer een soort combinatie probleem tussen android en iPhone. Als ik aan mijn kant kijk bij de berichtjes die ik verstuur, zie ik wel gewoon het eerste vinkje staan, ter indicatie dat mijn bericht wel door de server is ontvangen, maar de ontvanger krijgt dus heel vaak geen melding en ziet mijn berichten dus vaak niet of veel te laat. Op deze manier is whatsapp natuurlijk niet echt een betrouwbare vervanger van sms te noemen....
Offtopic:Steef1986 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:05:
Hyves kan tegenwoordig ook syncen met je toestel. Dit werkt overigens wel perfect integenstelling tot facebook.
Ik heb er nog helemaal niks van gemerkt, terwijl ik al drie keer die instelling heb aangepast/opgeslagen..
Nergens in mijn contactenlijst is iets zichtbaar van Hyves, of komt dat omdat ik de standaard HTC Contacten gebruik? (Facebook verschijnt daar wel in, zelfs dubbel vanwege het "Facebook for HTC Sense" en gewone Facebook)
Heb je wel je contacten gelinkt aan je Hyves contacten?Merijn. schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:26:
[...]
Offtopic:
Ik heb er nog helemaal niks van gemerkt, terwijl ik al drie keer die instelling heb aangepast/opgeslagen..![]()
Nergens in mijn contactenlijst is iets zichtbaar van Hyves, of komt dat omdat ik de standaard HTC Contacten gebruik? (Facebook verschijnt daar wel in, zelfs dubbel vanwege het "Facebook for HTC Sense" en gewone Facebook)
[ Voor 6% gewijzigd door pven op 23-03-2011 14:38 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dat kan je bij What's App zelf aangeven. Het vinkje Contact Ringtone (Settings) moet je uitzetten. Je krijgt dan de standaard ringtone, maar ook dat kan je weer veranderen bij Notification Tone.pven schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:38:
Mijn vrouw heeft sinds kort een android-toestel waarbij ze WhatsApp gebruikt. Bij de contactpersonen heeft ze voor mij een speciale ringtone geconfigureed, als ik haar bel dan hoort ze dus die ringtone. Echter: die ringtone gaat ook af als ik haar een berichtje via WhatsApp stuur. Dat wil ze niet, ze wil dan gewoon een piepje oid horen. Bij de contactpersonen kan ik dit niet instellen en ook in WhatsApp kan ik die optie niet vinden. Iemand een idee of dit aan te passen is?
Dit werkt bij mij op een Samsung Galaxy (Giorgio Armani), mocht dat mogelijk relevant zijn.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat al mijn contacten in whatsapp een foto mee krijgen? Me zusje heeft net een android toestel gekocht en daar whatsapp op geinstalleerd. Nu zie ik dat ze wel gelijk een foto krijgt terwijl andere contacten dat bij mij niet hebben. Iedereen in mijn lijst heeft wel een foto in mijn contact lijst (via facebook) mijn zusje echter via google. Ik zie echter bij haar wel dat ik een foto van facebook naast mijn naam in whatsapp heb staan.
Beetje verwarrend dus, iemand die hiervoor een oplossing heeft?
Zit dat in alle versies? Ik weet bijna zeker dat ik daar heb gekeken. Maar ... vanavond kijk ik weer. Dank!Tweety1 schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:42:
[...]
Dat kan je bij What's App zelf aangeven. Het vinkje Contact Ringtone (Settings) moet je uitzetten. Je krijgt dan de standaard ringtone, maar ook dat kan je weer veranderen bij Notification Tone.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Geen idee, in ieder geval in de (laatste) versie nr: 2.6.2353pven schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 15:04:
[...]
Zit dat in alle versies? Ik weet bijna zeker dat ik daar heb gekeken. Maar ... vanavond kijk ik weer. Dank!
Suc6
Die vraag kreeg ik niet eens. (op de telefoon bedoel ik, dat icoontje in de notification-bar dat je beide opties ziet)Upbeat schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 13:28:
[...]
Heb je wel je contacten gelinkt aan je Hyves contacten?
Inmiddels opgelost: telefoon een keer rebooten deed wonderen..
Werkt perfect, alleen jammer dat die afbeeldingen die je bij je contacten te zien krijgt (mooiste feature van de nieuwste Hyve-app update) niet gesynct worden met je Gmail account? Of doe ik iets fout?Steef1986 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:05:
Hyves kan tegenwoordig ook syncen met je toestel. Dit werkt overigens wel perfect integenstelling tot facebook.
[ Voor 53% gewijzigd door Marzman op 24-03-2011 21:34 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
edit: app opnieuw geinstalleerd, lijkt nu opgelost te zijn, alleen ben ik al mijn berichten van vandaag kwijt...
Lijkt erop dat het een schrijfprobleem oid was
[ Voor 29% gewijzigd door cypher21 op 25-03-2011 09:29 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
/▌
(telefoon beginscherm)
Menu -> Instellingen -> Energiebesparing -> "Achtergrondgegevens uitschakelen" uitvinken
Als dit jou heeft geholpen, laat het even weten dan kan het in de Startpost worden meegenomen.
Helpt helemaal niets
[ Voor 3% gewijzigd door ErA op 29-03-2011 13:19 ]
WhatsApp is afgeleid van What's up? --> wazzup? --> wazuppen? -> zuppen? -> "We zuppen"Snuurtje schreef op maandag 21 maart 2011 @ 08:39:
Vroeger zei je tegen je vrienden: we smsen. Nu heb ik en mn vrienden whatsapp, wat moet ik nu zeggen? We whatsappen? Klinkt niet lekker.
dan krijg ik een bericht om 12uur binnen terwijl deze om 9uur verzonden is.
het lijkt erop dat de Push dan niet goed werkt ofzo...
ik krijg dan ook het bericht pas als ik WhatsApp een keer open.
staat al uit bij mij, maar toch nog steeds problemen!!ErA schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:14:
Voor de mensen die het probleem hebben dat ze berichten pas ontvangen wanneer ze whatsapp openen. Bij mij lijkt het volgende te helpen:
(telefoon beginscherm)
Menu -> Instellingen -> Energiebesparing -> "Achtergrondgegevens uitschakelen" uitvinken
Als dit jou heeft geholpen, laat het even weten dan kan het in de Startpost worden meegenomen.
Helpt helemaal niets
Ik heb sinds afgelopen weekend exact hetzelfde probleem, ook met de HTC Incredible S. Soms doet hij het wel goed, maar vaak krijg ik de berichten pas als ik Whatsapp zelf open.. Als iemand hier een oplossing voor weet dan hoor ik dat graag!KJTDominicus schreef op maandag 11 april 2011 @ 12:19:
Ik heb een probleempje tegenwoordig met WhatsApp....ik heb een HTC Incredible S maar de berichten van WhatsApp komen soms met een enorme vertraging binnen!!
dan krijg ik een bericht om 12uur binnen terwijl deze om 9uur verzonden is.
het lijkt erop dat de Push dan niet goed werkt ofzo...
ik krijg dan ook het bericht pas als ik WhatsApp een keer open.
PSN: ZogstotenV
Het lijkt soms ook dat berichten vanaf een Blackberry niet aankomen wanneer ik thuis op het wifi netwerk zit (D-Link router), als ik dan wifi uitschakel op de Desire, dan krijg ik ineens berichten binnen die een aantal uur eerder verstuurd waren.
[ Voor 3% gewijzigd door AJM op 13-04-2011 12:41 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik had hier ook veel last van.ErA schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:14:
Voor de mensen die het probleem hebben dat ze berichten pas ontvangen wanneer ze whatsapp openen. Bij mij lijkt het volgende te helpen:
(telefoon beginscherm)
Helpt helemaal niets
Ik heb mijn whatsapp met die van mijn vrienden vergeleken.
En het enige verschil was dat bij status, bij mij alles in het engels stond.
Zoals available, work etc etc.
Dus nu had ik hem gisteren opnieuw geïnstalleerd en nu staat bij mij ook alles in het nederlands.
Wanneer ik nu met de gsm van mij vrouw, mij een bericht stuur (wanneer er bij mijn naam, laatst gezien blabla staat).
Dan krijg ik hem voortaan netjes binnen.
Hopelijk is dit het probleem bij jullie ook. Bij mij dus wel.
Hoor graag als dat niet zo is.
Ik gebruik we app-en!TiNNiT schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 15:34:
[...]
WhatsApp is afgeleid van What's up? --> wazzup? --> wazuppen? -> zuppen? -> "We zuppen"
Gruwelijk gejatte Icoon!
Ik denk dat ik ook nu weet waarom het bij mij in het engels stond!
Ikzelf had een custom ROM en waarschijnlijk is dat de oorzaak.
Want ik heb de custom rom er weer erop gezet en opnieuw Whatsapp gedownload( gewoon via de market)
En voila, weer in het engels.
Weer de "orginele" ROM erop gezet en het stond weer in het nederlands.
Dus hopelijk is dit de oorzaak dat sommige de berichten pas zien als ze het programma daadwerkelijk openen.
Nogmaals, laat het even weten of dit ook voor jou werkt, dan is er weer een probleem minder
Pingen
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
wappen wordt anders ook in een andere context gebruikt.....Laguna schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:41:
Ik vind wappen toch het lekkerste klinken. Merendeel van de bevolking weet toch niet wat wap vroeger was en daarnaast was het ook gewoon ruk. Pingen is simpelweg BB.
Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2
Pff.. welke idioot heeft dat nou weer bedacht. Anyway het gedeelte van de bevolking die wappen daarmee associeert wil ik überhaupt niks mee te maken hebben.reyals schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:43:
[...]
wappen wordt anders ook in een andere context gebruikt.....dus of je het zo wilt blijven noemen....
En ligt het nou aan mij of is dit best wel een accu drain tooltje?)
Kom er achter dat het al 1000x besproken is met een ja nee ja nee verhaal
[ Voor 21% gewijzigd door kaasaanfiets op 21-04-2011 02:34 ]
/▌
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Verwijderd
jepsain onez schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 19:30:
valt deze leuke app ook op een china pad te gebruiken, ik heb een 3g dongle en een simkaart van me gsm waarmee ik wrs wel verbinding kan krijgen, thuis werk ik met het ding via wifi en dat werkt zeer goed, maar voor whatsapp heb je 06 nr nodig toch?
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Je moét eerst een door hun gestuurd SMSje kunnen ontvangen waarmee ze jouw aparaat kunnen verifiëren.sain onez schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:29:
of juist het 2e en minder bevredigende "voor whatsapp heb je 06 nr nodig toch?"
Nickname does not reflect reality
Niemand?Kalua schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:46:
Ik heb een probleem met whatsapp, bij mij duurt het 15-20 seconden voordat de app is opggestart, daarna gaat alles echt super traag. Ik heb alles al gewist, zelfs een factory reset gedaan, maar WA blijft traag. Andere apps doen het prima. Ik heb al gegoogled en wat mensen met hetzelfde probleem gevonden, maar helaas nergens een oplossing. Ik draai MIUI 1.4.15, maar daar kan het volgens mij niet aan liggen er zijn namelijk genoeg waar het wel goed werkt.
prodigy in "WhatsApp voor Android"Brad Pitt schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:35:
[...]
Je moét eerst een door hun gestuurd SMSje kunnen ontvangen waarmee ze jouw aparaat kunnen verifiëren.
Deze mede-tweaker was er al mee bezig, jammer dat hij al een tijdje niet meer actief is hier op GoT..

Iemand die dit probleem herkent / een oplossing weet? Reïnstall helpt niet helaas.
Heb helaas altijd al een Nederlandse gehad, dit zal bij mij dus niet het probleem zijn. Het lijkt nu steeds langer te duren voordat ik de berichten krijg. Ik moet nu vaak WA openen en dan iets gaan typen voordat de berichten binnenkomen.. erg vervelend ditstreamnl schreef op maandag 18 april 2011 @ 13:23:
edit:
Ik denk dat ik ook nu weet waarom het bij mij in het engels stond!
Ikzelf had een custom ROM en waarschijnlijk is dat de oorzaak.
Want ik heb de custom rom er weer erop gezet en opnieuw Whatsapp gedownload( gewoon via de market)
En voila, weer in het engels.
Weer de "orginele" ROM erop gezet en het stond weer in het nederlands.
Dus hopelijk is dit de oorzaak dat sommige de berichten pas zien als ze het programma daadwerkelijk openen.
Nogmaals, laat het even weten of dit ook voor jou werkt, dan is er weer een probleem minder
PSN: ZogstotenV
Hier precies hetzelfde....nog geen oplossing helaas???Deluge schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:34:
[...]
Heb helaas altijd al een Nederlandse gehad, dit zal bij mij dus niet het probleem zijn. Het lijkt nu steeds langer te duren voordat ik de berichten krijg. Ik moet nu vaak WA openen en dan iets gaan typen voordat de berichten binnenkomen.. erg vervelend dit
Misschien het bericht verwijderen zodra de foto verstuurd is?KJTDominicus schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:18:
[...]
Hier precies hetzelfde....nog geen oplossing helaas???
HOI.
Ik kreeg vanochtend een melding dat ik Whatsapp kon updaten.
Dit heb ik dan ook gedaan, alleen nu werkt alles via het touchscreen en bij oude versie van whatsapp deed ik nog alles met mijn toetsenbord. Ik heb een LG GW620
Het probleem is, dat mijn touchscreen stuk is...
Mijn vraag is dus, hoe krijg ik weer de oude versie van whatsapp erop? Of is dat een mission impossible?
Stay young forever!
Aangezien abbo al over paar maanden afloopt en dan nieuwe mobiel kan uitkiezen, denk ik dat ik het hier maar bij laat, maar bedankt voor de tip;)
Daar had ik nog niet aangedacht, dacht eerder aan een gemakkelijker oplossing door oude whatsapp erop te zetten, haha
Heb ik hetzelfde op m'n X10 Mini Pro.paulr84 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 18:32:
WhatsApp werkt prima hier op de Desire HD, op één euvel na: als ik vanuit de galerij een foto deel via WA en vervolgens (kan ook een dag later zijn) WA open, dan wordt de foto opnieuw verstuurd...
Iemand die dit probleem herkent / een oplossing weet? Reïnstall helpt niet helaas.
Zonet nog. Foto van auto gemaakt, versturen met Whatsapp, verstuurt ie 'm 2x.
Als jij online bent op beide apparaten krijg je het bericht denk ook op beide apparaten binnen ja (let op: denk)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ah superCLB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:09:
Telefoonnummer wordt alleen gebruikt om te verifieren that's it.
Als jij online bent op beide apparaten krijg je het bericht denk ook op beide apparaten binnen ja (let op: denk)
Een nieuwe telefoon kopen die minimaal van FroYo is voorzien.KJTDominicus schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:22:
Niemand nog een oplossing voor het late binnenkomen van de Whatsapp berichten op een Android??
Is dat niet een lokaal iets? Want eeum, bij mij gaat er geen sms vanaf?CLB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:09:
Telefoonnummer wordt alleen gebruikt om te verifieren that's it.
Laatste keer dat ik WhatsApp op 2 apparaten probeerde te gebruiken, werd alleen het laatste apparaat dat ik dmv de SMS bevestigde, geactiveerd. Alleen het laatste geactiveerde device werkte, het eerder geactiveerde device werkte niet meer en moest een nieuw 06 nummer worden toegewezen. Dat was een iPhone en iPad, maar dat doet er verder niet toe lijkt me, het achterliggende systeem is hetzelfde.DennusB schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 15:37:
Ik heb nu een Desire Z & een Acer Iconia Tab met Android. Als ik nu op die tab ook WhatsApp zet en die laat registreren op hetzelfde nummer als m'n Desire Z. Krijg ik de berichten dan binnen op alle 2 de apparaten of niet?
Thanks voor de info. Helaas blijkt heel WhatsApp niet te werken op de iconia, nog niet.thaan schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:47:
[...]
Laatste keer dat ik WhatsApp op 2 apparaten probeerde te gebruiken, werd alleen het laatste apparaat dat ik dmv de SMS bevestigde, geactiveerd. Alleen het laatste geactiveerde device werkte, het eerder geactiveerde device werkte niet meer en moest een nieuw 06 nummer worden toegewezen. Dat was een iPhone en iPad, maar dat doet er verder niet toe lijkt me, het achterliggende systeem is hetzelfde.
We wachten rustig af haha
is een gloednieuwe telefoon, HTC Incredible S namelijk...Laguna schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 23:38:
[...]
Een nieuwe telefoon kopen die minimaal van FroYo is voorzien.
erg vreemd !!
Heb wireless thuis en op het werk....Hahn schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:41:
Heb je niet gewoon een slechte 3G-verbinding?
Ik heb geen idee, alle instellingen nagekeken en hij moet gewoon continu pushenKrypt schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:53:
Kan dat niet aan de powermanagement van Sense liggen?
iemand?Woodpecker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:08:
Mijn vriendin heeft WhatsApp op haar Desire Z staan, en elke keer als zij een foto doorstuurt, wordt die drie keer bezorgd. Waar zou dat aan kunnen liggen? Opnieuw installeren heeft geen effect...
Is een bug die er al ik weet niet hoelang in zit, maar ik heb mezelf gewoon aangeleerd het via whatsapp te doen
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Zie op twitter dat de service er uit ligt en dat ze nog niet weten hoe lang het gaat duren...
Verwijderd
ik heb een archos 5 met Android 1.6 is een manier om whatsapp er werkend op te krijgen?
alvast bedankt
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Minimum requirements:Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:50:
hoi,
ik heb een archos 5 met Android 1.6 is een manier om whatsapp er werkend op te krijgen?
alvast bedankt
Android OS 2.1 or above
Unlimited internet data plan
En natuurlijk een SIM-kaart, aangezien het via je telefoonnummer loopt
Dat wordt dus een Custom ROM zoeken met een nieuwere android versie...
[ Voor 8% gewijzigd door Exception op 17-05-2011 21:57 ]
Verwijderd
ok, ik ben pas 13 jaar dus iets verdere uitleg zou fijn zijn. Ik moet dus gewoon een onofficele update voor mijn archos zoekenException schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 21:57:
[...]
Minimum requirements:
Android OS 2.1 or above
Unlimited internet data plan
En natuurlijk een SIM-kaart, aangezien het via je telefoonnummer loopt
Dat wordt dus een Custom ROM zoeken met een nieuwere android versie...
Verwijderd
Ik geef je weinig hoop / kans klik, zo dood als een pier. Andere links over dit project lopen ook dood (voor zover ik kan vindenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 11:07:
[...]
ok, ik ben pas 13 jaar dus iets verdere uitleg zou fijn zijn. Ik moet dus gewoon een onofficele update voor mijn archos zoeken
Ik begrijp niet waarom het op Android niet mogelijk is om WhatsApp via een andere manier te verifieren..
Op de iPod Touch / iPad werkt WhatsApp ook gewoon en deze apparaten hebben ook geen simkaart =(
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
is er dan niet gewoon een onofficele whatsapp die wel werkt op android zonder simkaart of die op 1.6 werktCLB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:19:
En als je er al een nieuwe Androidversie op geflashed krijgt heb je nog geen simkaart in je Archos..
Ik begrijp niet waarom het op Android niet mogelijk is om WhatsApp via een andere manier te verifieren..
Op de iPod Touch / iPad werkt WhatsApp ook gewoon en deze apparaten hebben ook geen simkaart =(
Wellicht omdat het bij Whatsapp 'verboden' is om 1 nummer op 2 Whatsapp clients te gebruiken.CLB schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 12:19:
En als je er al een nieuwe Androidversie op geflashed krijgt heb je nog geen simkaart in je Archos..
NOSIG
NopeVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:04:
[...]
is er dan niet gewoon een onofficele whatsapp die wel werkt op android zonder simkaart of die op 1.6 werkt
Je moet een verificatie code kunnen ontvangen op een mobiel nummer.
Volgens mij kan dit niet.Ashen Shugar schreef op zondag 15 mei 2011 @ 16:58:
Is er ook een mogelijkheid om de optie 'laats gezien op:' bij jezelf uit te schakelen?
Maar waar ik erg benieuwd naar ben: waarom wil je dit graag???
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ja vast, maar als ik nou alleen WhatsApp op m'n tablet (zonder simkaartsleuf) zou willen gebruiken.._Christiaan_ schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 13:53:
Wellicht omdat het bij Whatsapp 'verboden' is om 1 nummer op 2 Whatsapp clients te gebruiken.
Tevens kan ik elk willekeurige 06 gebruiken van vrienden die niet eens weten wat een smartphone is.
Oftewel telefoonnummers genoeg om aan de WhatsApp te koppelen die ik op m'n tablet zou willen gebruiken.
Maar het kan niet...
Ik kan whatsapp ook gebruiken op mijn ipod en ipad
Heb alleen geen extra telefoonnummer dus dan kan ik alleen maar op een apparaat tegelijk whatsappen. En da's dan weer niet handig
Zodat je kan zeggen "jaaa ik heb je berichtje gisteren niet gelezen omdat ik pas drie dagen geleden voor het laatst Whatsapp nog heb gebruikt".jelmervos schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:12:
Maar waar ik erg benieuwd naar ben: waarom wil je dit graag???
Nickname does not reflect reality
Ja dat weet ik, daarom vraag ik me af, waarom het op die apparaten wel kan..cypher21 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:18:
dat kan wel.
Ik kan whatsapp ook gebruiken op mijn ipod en ipad
Hoe is WhatsApp daar geverifieerd dan? Dat is niet met een simkaart gebeurd..
Bij mij duurt het laden van een afbeelding echt super lang. Aangezien WhatsApp nu een eigen reader heeft.
Loopt ook erg vaak vast.
WhatsApp: 2.6.3948
Android: 2.2(unrooted)
[ Voor 5% gewijzigd door Trezzahn op 19-05-2011 00:01 ]
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android