Vandaar dat ik ook aangaf om met Titanium een backup (zowel settings als apk) te backuppen en deze in de emulator terug te zetten. Hij moet het ergens opslaan.
Ik ben met de makers van Whatsapp in contact om te onderzoeken waar soms die enorme vertraging in berichten vandaan komt.
Eerst kreeg ik een aantal standaard vragen (welke android versie en of ik taskkillers gebruikte) en nu wordt ik door verwezen naar een ander e-mailadres voor Android gebruikers. Eens kijken of ze me daar verder kunnen helpen.
Eerst kreeg ik een aantal standaard vragen (welke android versie en of ik taskkillers gebruikte) en nu wordt ik door verwezen naar een ander e-mailadres voor Android gebruikers. Eens kijken of ze me daar verder kunnen helpen.
Voor zover ik kan afleiden haalt whatsapp al je informatie uit je eigen persoonlijke contactenlijst. Het wordt puur gematched op telefoonnummer, en de rest komt uit je contactenlijst dus. Ik gok er dus op dat jouw specifieke naam wel zo in je eigen lijst staat.ravw schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:27:
[...]
nee Google is het niet daar heb ik niet mijn volledige naam staan..
Alleen me voor tussenvoegsel en me achter naam ,
maar niet de namen die hier tussen staan en die weet dit programma dus in eens wel
Ik sta zelf ook in m'n whatsapp-contactenlijst met exact de details waarmee ik ook in m'n eigen contactenlijst sta (incl avatar).
Alleen voor iphone-whatsappers kan je een eigen naam instellen (geen idee waarom...)
Zie ook boven. Ik had een keer een persoon 2x in mijn lijst staan en deze kwam dan ook direct 2x in m'n whatsapp contacten te staan. Hoewel zoiets natuurlijk makkelijk af te vangen zou zijn door whatsapp, is het in eerste instantie wel logisch.siwi schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:21:
Ik zie laatste tijd soms een gesprek van iemand dubbel in de lijst
Dus gesprekken/personen:
persoon A
persoon B
persoon C
(weer) persoon A
persoon D
de conversaties van de A'tjes lopen dan ook synchroon
de eerste keer verdween het dubbele gesprek nadat ik op één van de twee gesprekken had gedrukt.
maar nu zie ik die dubbele conversaties al dagen staan
heeft iemand anders ook last van dit probleem of een oplossing hiervoor?
Ik heb overigens een Desire HD en het contact-linking werkt werkelijk briljant. Ik heb alle telefoon, google, facebook en linkedin contacten helemaal kunnen samenvoegen waar mogelijk en whatsapp volgt netjes al m'n instellingen, inclusief de geselecteerde avatars uit facebook of linkedin. Ik heb zelf weinig ervaring met niet-Sense androids dus weet eigenlijk niet of dat ook 'native' in android zit en hoe whatsapp er dan mee omgaat.
Moet overigens zeggen dat ik ook totaal geen last heb van veel bovengenoemde problemen. Berichtjes worden zo goed als instant afgeleverd/ontvangen en alles werkt zoals het hoort (stock DHD (alles geupdate) en chat met BB's, Galaxy S', Hero's, iphone's, etc...).
You are the all-dancing, all-singing crap of the world - Jack
VNC server (moet je wel root hebben)Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:09:
Heb je suggesties voor zo'n app?
idd ik mis de group chat ook!
Verder kom je soms op een ander convo terecht dan dat je aanklikt maar dit heb je zo in de gaten.
Top app!
Binnekort gaat mn sms bundel er achterheen.
Verder kom je soms op een ander convo terecht dan dat je aanklikt maar dit heb je zo in de gaten.
Top app!
Binnekort gaat mn sms bundel er achterheen.
Verwijderd
Hm, ik krijg ook last van vertraging en berichten die pas binnenkomen zodra ik de app open... Totaal onbetrouwbaar dus... Balen...
Yup hier ook steeds vaker. Hopelijk gaat het snel weer beter
To dare is to do
Ik heb zo het idee dat mijn telefoon de data verbinding afkapt wanneer ik het toestel in standby zet. Als ik bijv. verbonden ben met wifi en het scherm gaat uit dan krijg ik me berichten ook niet gelijk maar een paar minuten laten (en, ook meerdere tegelijk).
Is bij 3G niet zo, dus misschien heeft dat bij jullie ook invloed?
(gebeurt nu weer trouwens, scherm uit, en bam opeens 3 berichten achter elkaar).
Is bij 3G niet zo, dus misschien heeft dat bij jullie ook invloed?
(gebeurt nu weer trouwens, scherm uit, en bam opeens 3 berichten achter elkaar).
Mensen
Normaal gesproken laadt whatsapp toch automatisch de contact afbeelding in van je persoon als je deze syncd met je facebook/twitter?
Normaal gesproken laadt whatsapp toch automatisch de contact afbeelding in van je persoon als je deze syncd met je facebook/twitter?
Verwijderd
Steef1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:24:
Mensen

En waarom doet ie dat bij mij niet met alle contacten dan?
wat ik zelf heel jammer vind,
is dat je perse een sms moet versturen...
Ik heb een clone apad (flypad 2).
En die ondersteund mijn gprs/shpda stick nog niet ...
Dus heb geen mogelijkheid om die sms te versturen ... en te ontvangen ...
Dus is de app daar op useless.
Iemand een idee wat hier evt aan te doen is ?
De app installeerd niet omdat hij dus geen telefoon service kan vinden.
zou nl echt relaxed vinden om whats ap op man pad te gebruiken
Stick is een vodafone k3520
Ofte wel een huawei 169 aka 1720
(morgen voor de zekerheid een kpn stick proberen)
Na rose e cient spin
Gaat niet werken, je moet een telefoonnummer hebben
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
En kun je niet op een andere manier verifieren met Whatsapp? Dat je een smsje naar een andere telefoon laat sturen, en de code vervolgens intikt in 'de config' van je tablet?
Was het maar waar. (whats app leest dat smsje volgens mij)Creadion schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:39:
En kun je niet op een andere manier verifieren met Whatsapp? Dat je een smsje naar een andere telefoon laat sturen, en de code vervolgens intikt in 'de config' van je tablet?
Denk dat er niets anders op zit dan wachten tot mn pad mijn usbstick of een andere usb stick herkend.
tot die tijd moet ik het maar doen met mn galaxy S
Na rose e cient spin
En als je een backup maakt van Whatsapp wordt de verificatie code niet opgeslagen? (backup Galaxy, restore Flypad)
[ Voor 42% gewijzigd door Creadion op 30-01-2011 14:46 ]
zat ik zelf ook al aan te denkenCreadion schreef op zondag 30 januari 2011 @ 14:45:
En als je een backup maakt van Whatsapp wordt de verificatie code niet opgeslagen? (backup Galaxy, restore Flypad)
gaat ik zo eens even proberen
Na rose e cient spin
Steef1986 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:24:
Mensen
Bij mij doet ie sommige contacten wel en andere juist weer niet. Moet ik wel bij zeggen dat ik ze dan eerder in de whatsapp lijst had staan dan in facebook. Hoe zorg ik er nu voor dat alle contacten met afbeelding worden weergegeven?
Mijn vriendin heeft nu ook sinds kort Whatsapp op een LG Optimus One. Het probleem is dat push niet werkt. Ze had eerst Whatsapp geinstalleerd en pas paar dagen later een gmail account gemaakt en ingesteld. Is dit het probleem? Voor zover ik begrijp staat bij accounts en synchronisatie achtergrond gegevens enzo gewoon aan.
Hmm volgens mij pusht google talk ook niet.
Hmm volgens mij pusht google talk ook niet.
[ Voor 6% gewijzigd door Cobiwan op 31-01-2011 15:49 ]
Heb je een X10 en sync je de contactafbeeldingen met Timescape? Dat is iig bij mij de reden dat ik de afbeeldingen niet te zien krijg. Als je handmatig zorgt dat de Facebook afbeeldingen gekozen worden, dan zie je ze wel in whatsapp.Steef1986 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 17:54:
[...]
[...]
Bij mij doet ie sommige contacten wel en andere juist weer niet. Moet ik wel bij zeggen dat ik ze dan eerder in de whatsapp lijst had staan dan in facebook. Hoe zorg ik er nu voor dat alle contacten met afbeelding worden weergegeven?
Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320
Verwijderd
Het is gelukt om whatsapp met screencast aan de praat te krijgen, en het is echt zeer simpel te gebruiken.
Kwestie van zorgen dat je de volgende dingen hebt gedaan:
- de Android SDK downloaden
- tijdens installatie komt er de melding dat je de java kit moet downloaden met een link erbij
- zorgen dat je telefoon geroot is en "USB debugging" aanstaat
- Dit java bestand downloaden en uitvoeren als "javaws <jnlp file>" vanuit de command line.
Als je dan het java bestand vanuit de command prompt (of makkelijker met een snelkoppeling) uitvoert heb je toegang tot whatsapp vanaf je PC: http://img207.imageshack.us/i/whatsappy.jpg/
En ook alle andere functies van je telefoon wat erg handig is! je kunt op je werk je smsjes en whatsapp berichten beantwoorden zonder je telefoon te hoeven pakken
- tijdens installatie komt er de melding dat je de java kit moet downloaden met een link erbij
- Dit java bestand downloaden en uitvoeren als "javaws <jnlp file>" vanuit de command line.
Als je dan het java bestand vanuit de command prompt (of makkelijker met een snelkoppeling) uitvoert heb je toegang tot whatsapp vanaf je PC: http://img207.imageshack.us/i/whatsappy.jpg/
En ook alle andere functies van je telefoon wat erg handig is! je kunt op je werk je smsjes en whatsapp berichten beantwoorden zonder je telefoon te hoeven pakken
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2011 16:55 ]
of je installeert VNC server op je telefoon en connect met een clientVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:51:
Het is gelukt om whatsapp met screencast aan de praat te krijgen, en het is echt zeer simpel te gebruiken.
Je kan jezelf een fake sms sturen via "remote web desktop". Misschien werkt het als je eerst whatsapp op een android telefoon installeert, je sim daarin stopt, whatsapp installeert en die sms laat sturen. Vervolgens snel simkaart eruit, in een telefoon waar je die sms kan lezen doen vervolgens content copieren via android remote web desktop en dan verder gewoon normaal doorgaan met whatsapp op je tablet.prodigy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:48:
Is het proberen misschien waard
Is het normaal dat Android zo verrekte langzaam loopt met die emulator?
https://opensea.io/seaart
Verwijderd
Ja het werkt een beetje traag, ik ben ook nog even aan het kijken waar dit aan kan liggen.enomiss schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:52:
Is het normaal dat Android zo verrekte langzaam loopt met die emulator?
Maar het is voor mij wel werkbaar, ik gebruik het alleen om te smsen en the chatten en daar vind ik het wel snel genoeg voor.
Verwijderd
Idd, nu DROID VNC Server en die ismartjah schreef op maandag 31 januari 2011 @ 17:25:
[...]
of je installeert VNC server op je telefoon en connect met een client
Verwijderd
Is hier ook een mogelijkheid voor om dit via 3G te doen, zoals het bij teamviewer of logmein ook werkt?
Het probleem is dat ik op mijn werk geen toegang heb tot het Wifi netwerk en daardoor toegewezen ben op USB of 3G.
Verwijderd
Droid VNC werkt ook op USB ;-)
Moet wel zeggen dat het niet té snel is allemaal, verwacht(te)
er sowieso niet teveel van, maar denk dat het altijd nog beter
kan met iets anders dan VNC/DROID VNC, dus iemand? Ik
hou me aanbevolen. En nee heb geen zin om poortjes open
te moeten zetten en shit.
Moet wel zeggen dat het niet té snel is allemaal, verwacht(te)
er sowieso niet teveel van, maar denk dat het altijd nog beter
kan met iets anders dan VNC/DROID VNC, dus iemand? Ik
hou me aanbevolen. En nee heb geen zin om poortjes open
te moeten zetten en shit.
Nou na veel 5en en 6en en het verhaal hier boven.prodigy schreef op zondag 30 januari 2011 @ 12:48:
Toch mn 3g aan de praat op mn pad maar helaas ...
Whats app hapt niet. blijft zeuren om een verbinding.
Tevens werkt het terug zetten van een backup niet....
Heb een mail verstuurd naar whatsapp ... kijken wat daar uit komt.
il keep u posted
Na rose e cient spin
Verwijderd
Whatsapp werkt met een telefoonnr. die je dient te registreren.
Dus je hebt een telefoon verbinding nodig.
<knip> Het spammen van Twitteraccounts doen we hier niet!
<knip> Het spammen van Twitteraccounts doen we hier niet!
[ Voor 32% gewijzigd door Bullet NL op 01-02-2011 19:41 ]
Ik heb de samsung galaxy s.LDVC schreef op maandag 31 januari 2011 @ 15:58:
[...]
Heb je een X10 en sync je de contactafbeeldingen met Timescape? Dat is iig bij mij de reden dat ik de afbeeldingen niet te zien krijg. Als je handmatig zorgt dat de Facebook afbeeldingen gekozen worden, dan zie je ze wel in whatsapp.
Bij mn contacten worden wel alle foto's automatisch weergegeven via facebook.
Alleen dus whatsapp niet.
Als ik bij whatsapp contact persoon bekijken doe wordt je dus door gelinkt naar je contacten. En dan zie je dus wel de foto. Alleen dus bij whatsapp zelf niet..
klein updatje voor mensen met tabletsVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:47:
Whatsapp werkt met een telefoonnr. die je dient te registreren.
[mbr] <knip> Het spammen van Twitteraccounts doen we hier niet! [/]
whats app is bezig met een ander systeem activatie over de telefoon.
ben aan het mailen met ze
stukje info uit het mailtje :
you will probably have to turn on "unknown sources" for it to work.
With that version, please try again
0) pick a phone number that you own.
1) initiate SMS verification
2) SMS send should fail
3) tap on Voice
4) request a code
5) see the phone number, write it down
6) call the phone number from your phone number that you own (the number must match!)
7) hear the code.
9) go back to whatsapp, type the 3 digit code.
does that work for you? <-------------------- NOPE
if it fails, please send log. <----- Done!
einde mailtje
maar helaas werkt dit dus niet.
ben benieuwd wat ze me nu weer gaan toe sturen
ik houd u allen op de hoogte
Na rose e cient spin
Die activatieprocedure komt behoorlijk omslachtig over. Ik hoop dat ze daar wat beters op verzinnen. Ik zie mezelf nu geen 9 stappen uitvoeren om een messenger werkend te krijgen.
I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself
Nee het valt heel erg mee.w0ndersp00n schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 11:36:
Die activatieprocedure komt behoorlijk omslachtig over. Ik hoop dat ze daar wat beters op verzinnen. Ik zie mezelf nu geen 9 stappen uitvoeren om een messenger werkend te krijgen.
Het zijn 2 stapjes meer dan normaal.
Ipv van dat je een smsje verstuurd bel je een nummer,
Je hoord een 3 cijverige code en die voer je in en dan zou het moeten werken.
Onthoud wel dit is dus voor mensen die geen andere optie dan bv wifi hebben.
(denk aan ipad / clone android pad zonder telefoon optie)
Ik denk dat die mensen best een stapje extra zouden willen doen om het werkend te krijgen.
Zelf heb ik een clone pad en moet zeggen voor beetje browsen im'en enz is het toch een stuk relaxter dan met een laptop of ebook op de bank zitten. oa minder hitte , lichter enz.
nou de laatste loodjes
Na rose e cient spin
nou update
Het is helaas niet mogelijk om 2x het zelfde telefoon nummer te gebruiken.
echter is het nu wel mogelijk om 1 versie van whats app te activeren dmv een mobiele telefoon en bv je i / a pad zonder gprs.
of het al gereleased is weet ik niet.
Multie support is wel in de maak maar voorlopig nog niet beschikbaar.
Het is helaas niet mogelijk om 2x het zelfde telefoon nummer te gebruiken.
echter is het nu wel mogelijk om 1 versie van whats app te activeren dmv een mobiele telefoon en bv je i / a pad zonder gprs.
of het al gereleased is weet ik niet.
Multie support is wel in de maak maar voorlopig nog niet beschikbaar.
Na rose e cient spin
Voor de iPhone versie is groupchat gereleased. Hopen dat dit ook voor de Android versie komt
Oh cool
Mooi alle vrienden in één groep zetten en elk weekend sturen waar ze gaan stappen haha
Inmiddels werkende, je kan met 5 personen in een groep voor zover mij duidelijk is. Het slurpt wel enorm veel batterij bij m'n Hero helaas. Wel makkelijk om dingen af te spreken idd
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn facebook picca's bij mn contacten achter te krijgen.
Die van twitter zijn geen probleem..
Daar kan ik ook contacten en twitter gegevens synchroniseren.
Bij Facebook kan ik alleen contacten synchroniseren. Ik denk dat het daar in zit?
Hoe hebben jullie het voor elkaar gekregen?
bvd.
Bij Facebook kan ik alleen contacten synchroniseren. Ik denk dat het daar in zit?
bvd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik dacht al dat het misschien aan het feit lag dat ik ook mijn foto's heb van Facebook.. Ik zie ook bij niemand foto's terwijl een maat die een paar foto's zelf heeft gemaakt deze wel terug ziet in Whatsapp.. Wellicht is een mailtje wagen naar Whatsapp?Steef1986 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 11:38:
Ik krijg het maar niet voor elkaar om mijn facebook picca's bij mn contacten achter te krijgen.
bvd.
HOI.
Nou.. mn eigen sms service ondersteund schijnbaar de facebook picca;s ook niet.
Alleen bij facebook kan je contacten syncen en geen gegevens.
Ik denk dat het daar inzit.
Want bij twitter kun je zowel contacten als gegevens syncen. En deze picca's worden wel allemaal weergegeven.. Zowel sms als whatsapp.
Bij de contacten zelf worden wel alle foto's overigens weergegeven...
Alleen bij facebook kan je contacten syncen en geen gegevens.
Ik denk dat het daar inzit.
Want bij twitter kun je zowel contacten als gegevens syncen. En deze picca's worden wel allemaal weergegeven.. Zowel sms als whatsapp.
Bij de contacten zelf worden wel alle foto's overigens weergegeven...
[ Voor 10% gewijzigd door Steef1986 op 13-02-2011 14:05 ]
Ik citeer hier een oud bericht over het syncen van facebook profiel pictures op je telefoon.Alieunited schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:58:
[...]
Waarschijnlijk heb jij je contacten gekoppeld met facebook en dan pakt hij de foto's wel in de telefoonlijst,
alleen die foto's worden niet gesynct met je standaard contact, daarom wordt die in whatsapp niet weergegeven. Daarvoor moet je facebook connect gebruiken.
Daar praten ze over facebook connect.. Wat bedoelen ze nou?
ik wil ook graag dat mn contacten worden aangevuld met profiel pictures. Alleen nu staan ze er alleen bij in mn contacten lijst. Ik krijg ze met geen mogelijkheid gekoppeld aan mn sms en whats app. Dit terwijl ik de contacten wel heb gekoppeld in mn telefoonlijst...
Gaat over een samsung galaxy s btw.
Ik heb in het verleden deze gebruikt en ga deze ook maar weer gebruiken en Facebook zelf niet meer laten syncen. App verdient niet de schoonheidsprijs maar werkt wel perfect!Steef1986 schreef op zondag 13 februari 2011 @ 21:37:
[...]
Ik citeer hier een oud bericht over het syncen van facebook profiel pictures op je telefoon.
Daar praten ze over facebook connect.. Wat bedoelen ze nou?
ik wil ook graag dat mn contacten worden aangevuld met profiel pictures. Alleen nu staan ze er alleen bij in mn contacten lijst. Ik krijg ze met geen mogelijkheid gekoppeld aan mn sms en whats app. Dit terwijl ik de contacten wel heb gekoppeld in mn telefoonlijst...
Gaat over een samsung galaxy s btw.
HOI.
Wat voor telefoon hebben jullie eigenlijk? Met mijn HTC kan ik bij mijn contacten de link leggen met Whatsapp.
Klopt, heb ik ook, maar volgens mij is dat een feature van HTC Sense.Jimster schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:35:
Wat voor telefoon hebben jullie eigenlijk? Met mijn HTC kan ik bij mijn contacten de link leggen met Whatsapp.
Motorola Milestone, zal dus idd een Sense feature zijn..Jimster schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:35:
HOI.
Ik heb Desire HD, maar hoe laag ik WhatsApp trillen als mijn telefoon op stil staat. Ik heb de optie dat hij moet trillen als het WA geactiveerd is, maar hij draait normaal op de achtergrond en dan trilt ie niet... Erg vervelend.
Verwijderd
Op mijn Desire HD doet Whatsapp gewoon mee met de foon-instelling... Als ik de foon op compleet stil zet, merk ik ook niets van Whatsapp, als ik de foon op alleen trillen zet, trilt Whatsapp ook, etc. Je kan niet de telefoon compleet op stil zonder trillen en dan Whatsapp wél laten trillen...Megamind schreef op zondag 13 februari 2011 @ 23:57:
Ik heb Desire HD, maar hoe laag ik WhatsApp trillen als mijn telefoon op stil staat. Ik heb de optie dat hij moet trillen als het WA geactiveerd is, maar hij draait normaal op de achtergrond en dan trilt ie niet... Erg vervelend.
Vaag bij mij werkt dat helaas dan niet, bij mij trilt ie nooitVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 09:37:
[...]
Op mijn Desire HD doet Whatsapp gewoon mee met de foon-instelling... Als ik de foon op compleet stil zet, merk ik ook niets van Whatsapp, als ik de foon op alleen trillen zet, trilt Whatsapp ook, etc. Je kan niet de telefoon compleet op stil zonder trillen en dan Whatsapp wél laten trillen...
Hey thx man! ik ga het zeker ff proberen!Bananenspin schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:47:
[...]
Ik heb in het verleden deze gebruikt en ga deze ook maar weer gebruiken en Facebook zelf niet meer laten syncen. App verdient niet de schoonheidsprijs maar werkt wel perfect!
Denk dat de htc's zou al wel uit de voeten komen met de sense wizz.
bij de samsung ligt dat weer anders.
/EDIT: Syncmypix upload de picca's naar de telefoon contacten lijst. Net als Facebook zelf doet.
Bij mn sms en whatsapp blijft het incoontje wederom blanco...
Vreemd eigenlijk onie?! De HTC's schijnen hier dus geen last van te hebben..
[ Voor 18% gewijzigd door Steef1986 op 14-02-2011 18:40 ]
Gister geinstalleerd en ik zie gewoon de foto's van contacten in Whatsapp en Handcent SMS! Heb je het syncen in de Facebook app uitgezet? Misschien komt dat in conflicten. Wanneer ie ook iemand niet vind kun je ook door erop te drukken een Facebook persoon aan iemand uit je contactenlijst toevoegen.Steef1986 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:26:
[...]
/EDIT: Syncmypix upload de picca's naar de telefoon contacten lijst. Net als Facebook zelf doet.
Bij mn sms en whatsapp blijft het incoontje wederom blanco...
Vreemd eigenlijk onie?! De HTC's schijnen hier dus geen last van te hebben..
HOI.
Geprobeerd.. Contacten worden wel bijgewerkt. sms en whatsapp niet.Bananenspin schreef op maandag 14 februari 2011 @ 18:53:
[...]
Gister geinstalleerd en ik zie gewoon de foto's van contacten in Whatsapp en Handcent SMS! Heb je het syncen in de Facebook app uitgezet? Misschien komt dat in conflicten. Wanneer ie ook iemand niet vind kun je ook door erop te drukken een Facebook persoon aan iemand uit je contactenlijst toevoegen.
Vreemd hé? Meer mensen hier last van met SGS?
Het vreemde er van is. Als ik sms stuur vanuit mn contacten met de profiel foto dus.. En hij koppeld door naar mn sms gebeuren is de profiel foto opeens weer blanco. Zelfde geldt voor whatsapp...
Het meest vreemde er van is.. Bij twitter werkt het allemaal perfect. Zowel contacten, sms als whatsapp.
[ Voor 6% gewijzigd door Steef1986 op 14-02-2011 20:42 ]
Met de nieuwste versie kan ik geen foto's doorsturen die direct genomen zijn met de camera.
Iemand anders ook dit probleem?
Werkt wel prima als ik eerst een gewone foto maak, en daarna doorstuur via whatsapp, maar da's omslachtig
Draai 2.3.2 op de Nexus S
Vorige versie werkte dit wel prima
Werkt wel prima als ik eerst een gewone foto maak, en daarna doorstuur via whatsapp, maar da's omslachtig
Zelfde probleem met CM6.0.0-DS op een Magic, waardoor ik dus Froyo 2.2 draai...cypher21 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:41:
Met de nieuwste versie kan ik geen foto's doorsturen die direct genomen zijn met de camera.
Kan iemand mij stap voor stap uitleggen hoe ik mijn facebook contacten netjes op mn whatsapp en telefoon contacten krijg? Moeten mijn conctacten perse op de telefoon opgeslagen zijn? Of kan het ook via sim? Ik heb nu al mijn contacten via sim opgeslagen is er een manier om ze te kunnen kopieren naar de telefoon?
Ik heb op de web gezocht en daar staan allemaal rare dingen over csv file maken op yahoo en dan importeren naar gmail of weet ik veell... Dat wil ik dus doen maar bij yahoo mail wilt het niet inloggen met mn facebook account maar krijg ik gelijk de optie te importeren zonder een e-mail te kiezen...ja dan krijg je dus geen contacten..
Wat een gedoe om alleen maar 1 ding... als imenad mij kan helpen dan hoor ik het graag.
Bij voorbaat bedankt.
Ik heb op de web gezocht en daar staan allemaal rare dingen over csv file maken op yahoo en dan importeren naar gmail of weet ik veell... Dat wil ik dus doen maar bij yahoo mail wilt het niet inloggen met mn facebook account maar krijg ik gelijk de optie te importeren zonder een e-mail te kiezen...ja dan krijg je dus geen contacten..
Wat een gedoe om alleen maar 1 ding... als imenad mij kan helpen dan hoor ik het graag.
Bij voorbaat bedankt.
@ Kizanko
Toen ik stock draaide met HTC Sense ging dat automatisch via facebook. Heb nu root erop en GingerVillain draaien. De sync vindt niet meer plaats en zie bij opmerkingen van de contacten de sync gegevens van HTC Sense staan.
Nu zonder HTC Sense ben ik op zoek gegaan naar een app en heb Contapps draaien nu. Moest handmatig de foto's koppelen en volgens mij verversen ze dus ook niet automatisch, maar heb ze wel in Whatsapp en bij mijn smsjes staan. Heb zelf nog geen betere oplossing gevonden maar heb mijn Desire pas dit weekend geroot.
Toen ik stock draaide met HTC Sense ging dat automatisch via facebook. Heb nu root erop en GingerVillain draaien. De sync vindt niet meer plaats en zie bij opmerkingen van de contacten de sync gegevens van HTC Sense staan.
Nu zonder HTC Sense ben ik op zoek gegaan naar een app en heb Contapps draaien nu. Moest handmatig de foto's koppelen en volgens mij verversen ze dus ook niet automatisch, maar heb ze wel in Whatsapp en bij mijn smsjes staan. Heb zelf nog geen betere oplossing gevonden maar heb mijn Desire pas dit weekend geroot.
Jup, heel raar. Voor de 2.2.1 update werkte het uitstekend, nu niet meer.Steef1986 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:41:
[...]
Geprobeerd.. Contacten worden wel bijgewerkt. sms en whatsapp niet.
Vreemd hé? Meer mensen hier last van met SGS?
edit: ja, 2.2.1 op de SGS
[ Voor 4% gewijzigd door MrAngry op 15-02-2011 19:35 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
2.2.1 SGS bedoel je dan hé?MrAngry schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:19:
[...]
Jup, heel raar. Voor de 2.2.1 update werkte het uitstekend, nu niet meer.
Voor de 2.2.1 werkte het hier op mn sgs ook al niet..
Twitter wel
Facebook ho maar
Annoying....
"
/EDIT: Contapps geprobeerd die hierboven staat vermeldt. Werkt zeker leuk
[ Voor 16% gewijzigd door Steef1986 op 15-02-2011 19:43 ]
Gebruikt een SGS zijn eigen schillen enzo? Heeft t geen native ondersteuning voor syncen zoals bv toestellen met Sense?
HOI.
Hmmm namen zomaar inenen weg. Krijg alleen maar telefoonnummers. Ook als ik vernieuw in de contactenlijst, vind Whatsapp helemaal geen contacten. Vind ik erg jammer. Misschien moet ik de app maar herinstalleren ofzo. Ben ik wel mijn conversaties kwijt
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
@Wouter. Conversaties staan op de ad kaart opgeslagen, dit kun je backuppen en wordt volgens mij niet verwijderd na een deinstallatie
Daar lijkt het wel op ja...Bananenspin schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 23:36:
Gebruikt een SGS zijn eigen schillen enzo? Heeft t geen native ondersteuning voor syncen zoals bv toestellen met Sense?
Maar dan wel vreemd dat twitter wel perfect synced..
Bij mij lukt de verificatie van mn telefoonnummer niet. Telkens als ik mijn telefoonnummer invoer krijg ik de melding dat de lengte van mijn telefoonnummer niet klopt. Ik heb van alles geprobeerd, waaronder:
07xxxxxxxx
7xxxxxxxx
00447xxxxxxxx
004407xxxxxxxx
.. maar niets helpt. (fyi: ik zit in de UK, met landcode +44 en mobiele nummers die met 07 beginnen ipv 06)
Gekke is ook dat het lijkt alsof ik de enige ben met die melding. Heb het eens in Google gegooid, en ik krijg welgeteld één link naar een of ander Chinees forum met hetzelfde probleem
Dit is dus een ander probleem dan het activatieprobleem wat in de topicwaarschuwing staat. Kortom, help?
07xxxxxxxx
7xxxxxxxx
00447xxxxxxxx
004407xxxxxxxx
.. maar niets helpt. (fyi: ik zit in de UK, met landcode +44 en mobiele nummers die met 07 beginnen ipv 06)
Gekke is ook dat het lijkt alsof ik de enige ben met die melding. Heb het eens in Google gegooid, en ik krijg welgeteld één link naar een of ander Chinees forum met hetzelfde probleem

Verwijderd
Beginnen met +447 en dan je nummerRoD schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 17:42:
Bij mij lukt de verificatie van mn telefoonnummer niet. Telkens als ik mijn telefoonnummer invoer krijg ik de melding dat de lengte van mijn telefoonnummer niet klopt. Ik heb van alles geprobeerd, waaronder:
07xxxxxxxx
7xxxxxxxx
00447xxxxxxxx
004407xxxxxxxx
Gekke is ook dat het lijkt alsof ik de enige ben met die melding. Heb het eens in Google gegooid, en ik krijg welgeteld één link naar een of ander Chinees forum met hetzelfde probleemDit is dus een ander probleem dan het activatieprobleem wat in de topicwaarschuwing staat. Kortom, help?
Die +44 staat er standaard al, dus ik neem aan dat je dan bedoelt dat ik 7xxxxxxxx moet invullen. Dat werkt dus niet.
Een plus invoeren kan overigens ook niet.
Ook wel handig om te vermelden: opnieuw installeren werkt niet, en app-data verwijderen werkt ook niet.
Ook wel handig om te vermelden: opnieuw installeren werkt niet, en app-data verwijderen werkt ook niet.
Verwijderd
Dan weet ik het ook niet. Vreemd!RoD schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 18:03:
Die +44 staat er standaard al, dus ik neem aan dat je dan bedoelt dat ik 7xxxxxxxx moet invullen. Dat werkt dus niet.Een plus invoeren kan overigens ook niet.
Probeerde whatsapp ff te killen maar de service start vanzelf weer op.
Nog meer mensen hier last van?
Suf dat je niet kan uitloggen
Als er een uitlog functie zou zijn, wat is er dan nog handig aan WhatsApp? Dan zou het exact hetzelfde zijn als iets in de trend van MSN / Ebuddy...Asprine schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:24:
En de service blijft volgens mij gewoon steeds draaien, zodat je ook weet wanneer er een nieuwe bericht voor je is.
[ Voor 0% gewijzigd door Helioss op 18-02-2011 00:13 . Reden: Toevoeging ]
Het staat inderdaad altijd aan, je kan het niet uitzetten. Wil je niets ontvangen, zet dan je dataverbinding uit.Asprine schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 20:24:
HOI.
Oplossing: ik had onder Contacten slechts Weergeven van SIM contacten (in Androids/HTC's eigen Contacten apllicatie) aangevinkt staan. Nu ik ook Google contacts (al mijn contacten zijn Google contacts) aangevinkt heb, werkt alles weer naar behoren.woutur schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:19:
Hmmm namen zomaar inenen weg. Krijg alleen maar telefoonnummers. Ook als ik vernieuw in de contactenlijst, vind Whatsapp helemaal geen contacten. Vind ik erg jammer. Misschien moet ik de app maar herinstalleren ofzo. Ben ik wel mijn conversaties kwijt
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Verwijderd
Ik heb een persoon in mijn telefoonlijst staan, die Whatsapp gebruikt. Nu start ik Whatsapp op mijn HTC Desire HD en klik op vernieuwen, maar die contactpersoon komt er niet tussen te staan. Wat doe ik fout..
Edit: als ik een nieuw contact toevoeg (zelfde eigenlijk, maar dan contacttype Google), staat die persoon 2 keer in mijn contactenlijst. Dan krijg ik de link wel, maar als ik dan weer die sim contact verwijder, krijg ik die link met Whatsapp niet meer, hoewel die contact wel in mijn lijstje staat.
Waar vind ik dat onder contacten?woutur schreef op vrijdag 18 februari 2011 @ 10:50:
[...]
Oplossing: ik had onder Contacten slechts Weergeven van SIM contacten (in Androids/HTC's eigen Contacten apllicatie) aangevinkt staan. Nu ik ook Google contacts (al mijn contacten zijn Google contacts) aangevinkt heb, werkt alles weer naar behoren.
Edit: als ik een nieuw contact toevoeg (zelfde eigenlijk, maar dan contacttype Google), staat die persoon 2 keer in mijn contactenlijst. Dan krijg ik de link wel, maar als ik dan weer die sim contact verwijder, krijg ik die link met Whatsapp niet meer, hoewel die contact wel in mijn lijstje staat.
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 14:16 ]
Staat die persoon ook echt tussen je contact? Of is hij door een 3rd party app (zoals facebook of twitter) geimporteerd? Dan komt ie er namelijk idd niet tussen.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:54:
Ik heb een persoon in mijn telefoonlijst staan, die Whatsapp gebruikt. Nu start ik Whatsapp op mijn HTC Desire HD en klik op vernieuwen, maar die contactpersoon komt er niet tussen te staan. Wat doe ik fout..
PSN: DutchTrickle PVoutput
Verwijderd
Tel net vanmorgen handmatig ingevoerd bij mijn contacten. +316 enz nummer.Maverick schreef op maandag 21 februari 2011 @ 13:56:
[...]
Staat die persoon ook echt tussen je contact? Of is hij door een 3rd party app (zoals facebook of twitter) geimporteerd? Dan komt ie er namelijk idd niet tussen.
Edit: of zie je zo een persoon pas, als diegeen ook mijn nummer in haar mobiel heeft opgeslagen...
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2011 14:41 ]
Beste Whatsappers
Ik kan vaak geen berichten meer ontvangen of versturen. Na een reboot van mijn galaxy s komt alles weer op gang........
Andere mensen hier ook problemen mee?
Ik kan vaak geen berichten meer ontvangen of versturen. Na een reboot van mijn galaxy s komt alles weer op gang........
Gebruik je een automatisch taskiller? WhatsApp heeft namelijk een soort van service draaien waar de berichten over verstuurd worden. Als deze wordt gekilled door een app dan blijven de berichten hangen.Focus schreef op maandag 28 februari 2011 @ 10:06:
Beste Whatsappers![]()
Niet zelf geinstalleerd, ik draai darky's 8.0 rom, zou daar een taskkiller in zitten?
Ik heb daar ook af en toe last van. Even rebooten en het probleem is opgelost. Zowel op mijn X10 mini pro als de Desire Z van mn vriendin. Gelukkig zie je het aan de vinkjes dus je weet dat je dan even moet rebooten.
Hier geen andere rom of taskkiller o.i.d..
[ Voor 22% gewijzigd door -MD- op 28-02-2011 14:07 ]
Voor versturen zie je het idd aan de vinkjes maar voor ontvangen helaas nietMistaDevine schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:06:
Ik heb daar ook af en toe last van. Even rebooten en het probleem is opgelost. Zowel op mijn X10 mini pro als de Desire Z van mn vriendin. Gelukkig zie je het aan de vinkjes dus je weet dat je dan even moet rebooten.
1ste vinkje is voor dat jij het verstuurd, 2de vinkje is dat het is aangekomen.Focus schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:13:
[...]
Voor versturen zie je het idd aan de vinkjes maar voor ontvangen helaas niet
Hoevaak is dat welniet langsgekomen

Ja dat snap ik
Ik bedoel dat je niet weet wanneer iemand jouw een bericht heeft verstuurd. Dat zie je pas na een reboot.
Ik bedoel dat je niet weet wanneer iemand jouw een bericht heeft verstuurd. Dat zie je pas na een reboot.
zo, even een vraagje, kennis van mij heeft een archos tablet. dus zonder simkaart, kan dus geen whatsapp op !
Is er een crack om dit te omzeilen en handmatig kan invoeren of is er een GOED alternatief die overweg kan met handmatig ingevoerde whatsapp personen
ze hebben dus wel wifi
Is er een crack om dit te omzeilen en handmatig kan invoeren of is er een GOED alternatief die overweg kan met handmatig ingevoerde whatsapp personen
ze hebben dus wel wifi
Ik denk dat het probleem is dat als je dit zou kunnen cracken mensen jouw whatapp berichten zouden kunnen aftappen. Vind het zelf ook wel jammer, had graag gezien dat ik ook mijn whatapp berichten op mijn laptop kon ontvangen en versturen.Gandalf68 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:49:
zo, even een vraagje, kennis van mij heeft een archos tablet. dus zonder simkaart, kan dus geen whatsapp op !
ze hebben dus wel wifi
Er was hier iemand met ongeveer dezelfde vraag. Weet niet meer of het bij hem gelukt was. Neem het topic nog even door.Gandalf68 schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 17:49:
ze hebben dus wel wifi
Verwijderd
Vind geen geweldige app gebruik zelf PingChat! sinds vandaag. WhatsApp geprobeert beviel niet. p.s. me id voor pingchat: windleon
Groot nadeel van PingChat is dat je iedereen moet vragen of ze PingChat gebruiken en daarna handmatig moet toevoegen.Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:02:
Vind geen geweldige app gebruik zelf PingChat! sinds vandaag. WhatsApp geprobeert beviel niet. p.s. me id voor pingchat: windleon
Dat is gelijk het innovatieve van whatsapp, geen gemieter met domme ID's en usernames, gewoon direct vanuit je contactlist berichten sturen. Anders kan je netzogoed MSN gebruiken...Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:02:
En als je een klein beetje research doet weet je dat PingChat precies ook zo werkt PLUS een mogelijkheid om op userid toe te voegen. Oftewel: nog slimmer dan Whatsapp!Megamind schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:44:
[...]
Dat is gelijk het innovatieve van whatsapp, geen gemieter met domme ID's en usernames, gewoon direct vanuit je contactlist berichten sturen. Anders kan je netzogoed MSN gebruiken...
Het valt me op, dat WhatsApp nog steeds niet naar SD te verplaatsen is. Het neemt bij mij momenteel 12,64 MB in. Als ik een reïnstall doe, dan is het maar rond de 5 MB, maar als ik me backup terug laat zetten, dan stijgt hij weer gelijk boven de 12 MB uit. Ik dacht vroeger altijd, dat de chatgeschiedenis wel op de SD zal worden opgeslagen, maar dat is dus ook nog niet zo.
de geschiedenis staat gewoon op je telefoon. Is wel zo handig als je eventueel je SD-kaartje mount of eruit haalt. Anders kan hij zijn berichten dan nergens opslaan.xileS schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:47:
Het valt me op, dat WhatsApp nog steeds niet naar SD te verplaatsen is. Het neemt bij mij momenteel 12,64 MB in. Als ik een reïnstall doe, dan is het maar rond de 5 MB, maar als ik me backup terug laat zetten, dan stijgt hij weer gelijk boven de 12 MB uit. Ik dacht vroeger altijd, dat de chatgeschiedenis wel op de SD zal worden opgeslagen, maar dat is dus ook nog niet zo.
Nu heeft ie op het SD-kaartje een backup staan van de geschiedenis.
Ik heb begrepen dat WA automatisch door je contacten loopt om te kijken wie ook WA heeft geïnstalleerd.
Nou vind ik dat een mooie optie, maareh...is het ook mogelijk om met een instelling er voor te zorgen dat anderen niet kunnen zien dat jij WA hebt geïnstalleerd?
Heb namelijk niet zoveel zin om eindeloos lastig gevallen te worden via IM:-)
Nou vind ik dat een mooie optie, maareh...is het ook mogelijk om met een instelling er voor te zorgen dat anderen niet kunnen zien dat jij WA hebt geïnstalleerd?
Nee kan niet, als mensen jou nummer in hun contacten hebben staan en jij hebt whatsapp dan wordt je automatisch toegevoegd. Geen optie om dat uit te schakelen.TiNNiT schreef op maandag 07 maart 2011 @ 15:49:
Ik heb begrepen dat WA automatisch door je contacten loopt om te kijken wie ook WA heeft geïnstalleerd.
Je kan wel mensen blokkeren.
NOSIG
Verwijderd
Maar die mensen blijven je status wel zien en kunnen nog dingen naar je sturen dus een goede blokkade is het niet. Het enige dat die mensen niet zien is de tijd dat jij als laatst online bent geweest op whatsapp.
Thx for the info, snap het vanuit een marketing-oogpunt wel om zo snel mogelijk een grote actieve user-base te creeeren. Maar wel jammer, IM is nogal laagdrempelig en zonder een goed deurbeleid kan het snel irritant worden.lasharor schreef op maandag 07 maart 2011 @ 16:02:
[...]
Nee kan niet, als mensen jou nummer in hun contacten hebben staan en jij hebt whatsapp dan wordt je automatisch toegevoegd. Geen optie om dat uit te schakelen.
Je kunt contacten gewoon blokkeren hoor, dus ik zie het probleem niet echt..
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android