Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Whatsapp op m'n Xperia x10..
maar de app crasht continue gewoon zonder enige melding, heb al contact met Brian Acton gehad, maar die komt ook niet tot een oplossing.
meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:42
Vreemd, eerste keer proberen en mijn zus ziet mij wel, maar toch niet andersom :? Na het versturen van het eerste berichtje werkt het trouwens wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(??? Ik dacht dat ik een bericht gepost had, maar schijnbaar is er wat fout gegaan, dus nog maar een keer...)

Is het ook mogelijk een notificatie van WhatsApp te herhalen? Ik heb vanmiddag Easy reminder geinstalleerd voor het herhalen van sms en call notificaties, en Gmail Notifier voor Gmail. Ik mis namelijk net even te veel iets... ;) Nu heb ik dus alleen voor Whatsapp een 'herhaler' nodig: in Whatsapp zelf lijk je dat niet te kunnen regelen. Is het wellicht op een andere manier mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:28
Weet iemand btw hoe het komt dat ik bij het instellen van de notificatie-LED alleen kan kiezen voor de kleur groen bij de HTC Desire? Met Handcent sms kan ik bijvoorbeeld wel kiezen voor blauw of paars ofzo... Zou wel mooi zijn als ik voor ieder type bericht een andere kleur kan instellen :)

Kunnen mensen met andere modellen trouwens wel kiezen voor een alternatieve kleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Staat zelfs bij de FAQ van WhatsApp.. De Desire kan alleen een groene notificatieled laten zien..
Bij m'n Motorola Milestone kan ik gewoon kiezen uit 10 kleuren in WhatsApp zelf, wel stukje handiger idd.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CLB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:41:
Staat zelfs bij de FAQ van WhatsApp.. De Desire kan alleen een groene notificatieled laten zien..
Bij m'n Motorola Milestone kan ik gewoon kiezen uit 10 kleuren in WhatsApp zelf, wel stukje handiger idd.
Bullshit ;) Mijn desire deed ook prima blauw, paars & oranje.

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabolofan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:20
DennusB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:58:
[...]

Bullshit ;) Mijn desire deed ook prima blauw, paars & oranje.
Nou hier niet hoor, alleen groen is supported geeft hij aan als je een andere kleur selecteert.

(AuraxTSense Rom btw op de Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42
diabolofan schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:24:
[...]

Nou hier niet hoor, alleen groen is supported geeft hij aan als je een andere kleur selecteert.

(AuraxTSense Rom btw op de Desire)
Toch geeft de facebook app een blauw lampje en gmail een oranje. Dat whatsapp het niet doet dat kan, maar dat ligt niet aan de Desire.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Dat zei ik ook niet.. alhoewel het waarschijnlijk wel zo geinterpreteerd is.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
CLB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:15:
Dat zei ik ook niet.. alhoewel het waarschijnlijk wel zo geinterpreteerd is.
"De Desire kan alleen een groene notificatieled laten zien.."
Zo zei je het wel :) Maar geeft niet, Desire kan dus prima meerdere kleuren showen. Alleen WA heeft hier blijkbaar (nog) geen ondersteuning voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Hoop met elke update al dat ze het hebben aangepast, maar vooralsnog geen geluk... Ik blijf erop wachten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Maverick schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:28:
[...]

Toch geeft de facebook app een blauw lampje en gmail een oranje. Dat whatsapp het niet doet dat kan, maar dat ligt niet aan de Desire.
:? Ik zie gewoon een geel ledje als de Facebook-app een melding geeft.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Ik denk dat Maverick bedoelt te zeggen dat je de LED kleur op de Desire kan aanpassen. Hij heeft dus deze kleuren gekozen. Geel kan dus ook...

Ik heb bijvoorbeeld een blauwe indicatie wanneer ik een SMSje krijg (Handcent)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hebben anderen er trouwens ook last van dat je enkel nog telefoonnummers ziet en geen namen meer? Eerst had ik er last van dat hij constant vroeg om contacten opnieuw te koppelen. Dit is nu verholpen, nu vraagt hij het helemaal niet meer.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01:35
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:40:
Hebben anderen er trouwens ook last van dat je enkel nog telefoonnummers ziet en geen namen meer?
Hier gewoon nog steeds namen (versie 2.1.10180).

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 21:34
Tsurany schreef op maandag 03 januari 2011 @ 16:40:
Hebben anderen er trouwens ook last van dat je enkel nog telefoonnummers ziet en geen namen meer?
Dit probleem had ik een paar dagen geleden inderdaad ook (ik dacht dat het na een nieuwe update kwam, maar een kameraad had het niet)
De volgende dag zag ik gelukkig alle namen weer :)

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
DennusB schreef op maandag 03 januari 2011 @ 15:20:
"De Desire kan alleen een groene notificatieled laten zien.." Zo zei je het wel :) Maar geeft niet,
I was talking about WhatsApp icm de Desire ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-09 12:51
Heel offtopic dit maar ik neem aan dat de mensen met de verschillende LED-kleuren hun toestel hebben geroot en draaien op een custom rom? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Noop hier niet (maar ik heb dan ook geen Desire)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
Upbeat schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:23:
Heel offtopic dit maar ik neem aan dat de mensen met de verschillende LED-kleuren hun toestel hebben geroot en draaien op een custom rom? ;)
Nee ik ook niet. Ik dacht in eerste instantie ook dat de Desire alleen maar een groen ledje had, maar bij Handcent bleek je de kleur dus wel in te kunnen stellen... zonder root.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 17:35
Ik heb sinds een week of 2 een soort van bug dat je antwoordveld voor de laatste berichten schuift. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
Zanzarismo schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 00:44:
Ik heb sinds een week of 2 een soort van bug dat je antwoordveld voor de laatste berichten schuift. Meer mensen met dit probleem?
Al een nieuwe versie gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzarismo
  • Laatst online: 17:35
Ik heb versie: 2.1.10180

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Laatst online: 03-09 14:10
Upbeat schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:23:
Op mijn gerootte desire kan ik ook alleen groen instellen.
Best vreemd eigenlijk ja.

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

En toen waren mijn contacten weer automatisch hersteld, raar dat het een tijdje geduurt heeft.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 11:55
Iedereen met LED problemen en een Desire, probeer Led me Know BETA eens.. daar kun je kleuren mee instellen.

Gr

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
knights16 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 08:47:
Iedereen met LED problemen en een Desire, probeer Led me Know BETA eens.. daar kun je kleuren mee instellen.

Gr
Heb hem net even gedownload, ben benieuwd of het wat is.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:25:
ik heb Whatsapp op m'n Xperia x10..
maar de app crasht continue gewoon zonder enige melding, heb al contact met Brian Acton gehad, maar die komt ook niet tot een oplossing.
meer mensen hier last van ?
Ja hier ook hetzelfde probleem op een Milestone. Ik krijg helemaal niets meer voor elkaar. Alleen nog maar crashes en dan staat er in beeld dat whatsapp opnieuw wordt opgestart. Alleen blijft ie daar op haken..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Nog meer mensen met het geval dat er geen berichtjes verstuurd worden? Bij mij blijft steeds dat rode klokje staan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YaYo86
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 12:46
Jep heb ik ook regelmatig, heel irritant. Wat houden die 2 vinkjes eigenlijk in? Het eerst vinkje betekend dat de msg is verstuurd en de 2e betekend dat ie is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevchelios
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 22:58
YaYo86 schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:14:
Jep heb ik ook regelmatig, heel irritant. Wat houden die 2 vinkjes eigenlijk in? Het eerst vinkje betekend dat de msg is verstuurd en de 2e betekend dat ie is aangekomen?
2e vinkje staat voor gelezen (geopend) door de ontvanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Uit de Whatsapp FAQ:)

v - message successfully delivered to the server.

vv - message succesfully delivered to the device of the chat partner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Slaapje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 11:44:
[...]

Ja hier ook hetzelfde probleem op een Milestone. Ik krijg helemaal niets meer voor elkaar. Alleen nog maar crashes en dan staat er in beeld dat whatsapp opnieuw wordt opgestart. Alleen blijft ie daar op haken..
Bij heeft het volgende wel resultaat gehad: whatsapp verwijderen, sdcard/whatsapp verwijderen (wel al je berichten kwijt) telefoon rebooten en whatsapp weer installeren.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

Grudgie schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 19:09:
Nog meer mensen met het geval dat er geen berichtjes verstuurd worden? Bij mij blijft steeds dat rode klokje staan :/
Ik heb er alleen last van als ik op de wifi zit van een vriend van mij. Bagger netwerk.
Verder nooit problemen met versturen/ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met het geluid van binnenkomende berichten.
Alles staat aan maar toch klinkt er geen geluid bij een nieuw bericht.

Kan dat te maken hebben met het feit dat ik in Tasker zo heb ingesteld dat er geen geluid klinkt bij een nieuw Gmail-e-mail wanneer ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk?

Of zit er ergens een goed verborgen instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:05:
Kan dat te maken hebben met het feit dat ik in Tasker zo heb ingesteld dat er geen geluid klinkt bij een nieuw Gmail-e-mail wanneer ik verbonden ben met mijn thuisnetwerk?
Anderst disconnect je toch gwoon ff voor 1 minuutje van je WiFi en stuur je jezelf een e-mail? :)
Then you know :>
Denk dat jij het zelf makkelijker kan testen dan wij, wij hebben het probleem namelijk niet O-)

[ Voor 10% gewijzigd door SmiGueL op 05-01-2011 12:29 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Mark_640 schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:38:
Er zijn opzich genoeg alternatieven, maar deze zijn vaak veel minder gedragen door de community. Wil je niet aan de whatsapp vanwége de telefoon link (en dus een uniek user id zoals de BBM dat wel heeft, dan kun je eens een kijkje nemen bij de volgende clients:

- (Google) Talk. (site)
Standaard meegeleverd op alle Android devices, en gekoppeld aan je gmail account(s). Grootste nadeel hiervan is dat er geen écht lekkere iPhone client is.
Bij Google talk kan je toch alleen maar chatten/smsen en niet zoals Whatsapp attachments sturen en bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Djerique schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:37:
[...]
Bij Google talk kan je toch alleen maar chatten/smsen en niet zoals Whatsapp attachments sturen en bellen?
Dat is correct ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09-2024
Hallo,

Kan het zijn dat er een limiet zit aan de grootte van videobestanden die je kunt sturen met WhatsApp?
Ik krijg een melding in mijn HTC desire dat het bestand groeter is dan 12 mb en dat het niet verstuurd wordt...

Gr,
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Puff schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 17:03:
Hallo,

Kan het zijn dat er een limiet zit aan de grootte van videobestanden die je kunt sturen met WhatsApp?
Ik krijg een melding in mijn HTC desire dat het bestand groeter is dan 12 mb en dat het niet verstuurd wordt...

Gr,
Danny.
Lijkt me duidelijk dan he :-) Het staat gewoon letterlijk in je eigen post _/-\o_ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
Ja je hebt gelijk....

Ik had er bij moeten zeggen dat een vriend van mij met zn Iphone wel grote bestanden kan versturen met Whatsapp.

Het bestand wordt dan gecomprimeerd of verkleind en dan wordt het verstuurd......

Bij de HTC krijg je die melding......

Gr,
Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Dan zal W op A het waarschijnlijk nog niet kunnen comprimeren. Met foto's doen ze dat al wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SmiGueL schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 12:22:
[...]

Anderst disconnect je toch gwoon ff voor 1 minuutje van je WiFi en stuur je jezelf een e-mail? :)
Then you know :>
Denk dat jij het zelf makkelijker kan testen dan wij, wij hebben het probleem namelijk niet O-)
Heb idd even lopen spelen en het lag aan een verkeerde task in Tasker die m'n meldingsvolume op 0 zetten...:)
Alles doet weer zoals het moet doen.

Gisteren trouwens weer een koppelingsverzoek van Whatsapp contacten gekregen ondanks de nieuwste versie. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Laatst online: 14-07 21:38
Dan Kan Google Talk dus uit de Openings Post worden verwijderd als alternatief voor Whatsapp B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:08
Probleem opgelost.

[ Voor 90% gewijzigd door MaStar op 06-01-2011 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff
Zijn er meer mensen die problemen hebben met het versturen van grotere bestanden.....??
Met de kwaliteit fimlpjes tegenwoordig praat je al gauw over grote bestanden bij stukjes film van 15 seconden...

Volgens whatsapp kan je ook videobestanden sturen alleen ik vraag me af hoe ze dat zien....

Iphone verkleind/comprimeerd eerst maar is dat een functie getriggerd door whatsapp?

En zijn de android versies dan zo wezenlijk verschillend tov de Iphone versie?

Danny.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ligt aan Android niet aan WhatsApp..
Zijn al verschillende topics over gestart hier op Tweakers.
Je kan ook geen foto's uploaden op bijvoorbeeld imgur.com.
Restrictie van Android is dat dus dat heeft niks met WhatsApp te maken as far as I know.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:41
Nu heb ik een update gekregen en serieus, er zit me een nare bug in. Ik ga zo even een mailtje doen naar de ontwikkelaar als ik het goed in het Engels heb weten te verwoorden :P

Het zit zo: als ik begin te typen, verspringt de cursor naar voor de eerste letter. Er is geen mogelijkheid om achter die letter te staan want de cursor springt stug terug. Dus de eerste letter komt aan het eind van het bericht te staan.
Op het moment dat ik een smiley invoeg verdwijnt het hele bericht. Op het moment dat ik een suggestie van het toetsenbord aanklik, verdwijnt het hele bericht en twee keer op backspace drukken doet dat ook.

Behoorlijk frustrerend. Zijn er meer mensen met dit probleem of is dit uniek aan mij? Overigens maakt het niet uit of ik mijn hardware of touch toetsenbordbord gebruik. In het laatste geval Android standaard en SwiftKey...

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Geen probleem mee, zou haast zeggen dat er een knop op het toetsenbord blijft hangen. Maar dan zou je dat ook in andere programma's moeten hebben

Whatsapp draait hier vlekkeloos op de Nexus S met 2.3.

Heb wel dat ik af en toe Whatsapp moet killen en opnieuw moet starten omdat anders geen foto's verstuurd worden, maar dat had ik op de vorige telefoon (Nexus One) ook.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0ndersp00n
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:41
Ik heb gisteravond een mailtje gestuurd naar Brian en kreeg twee uur later een mailtje terug met een nieuwere versie. Het bleek wel degelijk een software probleem te zijn, want het is opgelost met deze versie.

Overigens had ik ook tijdelijk de market versie geïnstalleerd, omdat de nieuwe release onwerkbaar was en die werkte ook gewoon probleemloos. Het is in ieder geval opgelost. :) ..en snel! :)

I declare myself to be in physical and mental condition to view sexually explicit adult-oriented material without psychological damage to myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Heeft iemand anders hier ook het probleem dat het steeds trager wordt wat betreft response op invoer? Ook het unlocked van het scherm als iemand aan het typen is lijkt steeds trager te gaan (ik gebruik een pattern).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Wom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:13:
Heeft iemand anders hier ook het probleem dat het steeds trager wordt wat betreft response op invoer? Ook het unlocked van het scherm als iemand aan het typen is lijkt steeds trager te gaan (ik gebruik een pattern).
Welke mobiel heb je? Toevallig een HTC Wildfire? Bij mijn Samsung Galaxy S geen last van

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Heb ook een Samsung Galaxy S. Het lijkt met elke update erger te worden. Als ik aan het typen ben en ik krijg tegelijkertijd een bericht binnen is er echt merkbare vertraging in datgene wat ik typ.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannRoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 13:41
Ik heb een custom ROM op mijn desire gezet, leedroid 2.3d
een mooie ROM en werkt erg snel, maar er is een probleem.
Ik kan geen multimedia bijlage meer versturen met whatsapp...
dit vind ik jammer want het is toch een van de leuke functies van de app.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
DaannRoz schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:21:
Ik heb een custom ROM op mijn desire gezet, leedroid 2.3d
een mooie ROM en werkt erg snel, maar er is een probleem.
Ik kan geen multimedia bijlage meer versturen met whatsapp...
dit vind ik jammer want het is toch een van de leuke functies van de app.

Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Heb ik af en toe ook last (op een stock rom), killen met een taskkiller en opnieuw whatsapp starten en versturen is hier de oplossing.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,

Laatste tijd heb ik problemen met whatsapp, ik krijg soms geen melding dat ik een bericht heb gekregen op whatsapp pas als ik programma opstart :( (terwijl hij gewoon op achtergrond rund) ik heb een htc desire HD

Ik hoop dat jullie mij kunne helpe

Tnx

Ps. er is gewoon internetverbinding en het werkt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Kreeg vannacht een nieuwe update gepushed. Zie geen changelog. Iemand idee wat de wijzigingen zijn?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exception
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-09 11:10
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:02:
Hey mensen,

Laatste tijd heb ik problemen met whatsapp, ik krijg soms geen melding dat ik een bericht heb gekregen op whatsapp pas als ik programma opstart :( (terwijl hij gewoon op achtergrond rund) ik heb een htc desire HD

Ik hoop dat jullie mij kunne helpe

Tnx

Ps. er is gewoon internetverbinding en het werkt ook
Zelfde probleem hier. Lijkt wel of het "pushen" niet werkt. Pas wanneer ik WhatsApp aantik komen de berichten binnen bij mij. Zwaar irritant!

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat soms: meestal lijkt pushen wel te werken, maar een enkele keer komt er opeens pas iets binnen als ik Whatsapp open. Ik heb wel vaker dat een berichtje later binnenkomt, zoiets van 20 minuten of zo... da's ook al irritant genoeg, moet ik zeggen. Gisteren had ik trouwens helemaal wat aparts: ik had een hele conversatie met iemand gehad op maandagavond, zonder problemen, en dinsdagochtend kwam er opeens nog een onderdeel middenuit die conversatie binnen toen ik Whatsapp opende! Dus niet het laatste bericht, maar eentje uit toen we nog maar net aan het 'praten' waren. Heel apart...

Het blijft een top app, hoor, en ideaal en zo, maar superbetrouwbaar is het niet. Ik zeg dan ook altijd dat als iemand mij via Whatsapp wat DRINGENDS stuurt, dat ze dan maar ff moeten bellen als ik na 5 minuten nog niet heb gereageerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:
Ik heb dat soms: meestal lijkt pushen wel te werken, maar een enkele keer komt er opeens pas iets binnen als ik Whatsapp open. Ik heb wel vaker dat een berichtje later binnenkomt, zoiets van 20 minuten of zo... da's ook al irritant genoeg, moet ik zeggen. Gisteren had ik trouwens helemaal wat aparts: ik had een hele conversatie met iemand gehad op maandagavond, zonder problemen, en dinsdagochtend kwam er opeens nog een onderdeel middenuit die conversatie binnen toen ik Whatsapp opende! Dus niet het laatste bericht, maar eentje uit toen we nog maar net aan het 'praten' waren. Heel apart...

Het blijft een top app, hoor, en ideaal en zo, maar superbetrouwbaar is het niet. Ik zeg dan ook altijd dat als iemand mij via Whatsapp wat DRINGENDS stuurt, dat ze dan maar ff moeten bellen als ik na 5 minuten nog niet heb gereageerd.
Dit is de eerste keer dat dit bij mij gebeurd, gebruik al heel lang whatsapp 8) (voor mij was het betrouwbaar dus :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LDVC
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17:23

LDVC

Let's get it over with

GandalfTheGrey schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:05:
Kreeg vannacht een nieuwe update gepushed. Zie geen changelog. Iemand idee wat de wijzigingen zijn?
changelog: http://beta.whatsapp.com/android/4/WhatsApp.html

Nintendo switch friendcode: SW-0415-2447-4320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exception schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:09:
[...]

Zelfde probleem hier. Lijkt wel of het "pushen" niet werkt. Pas wanneer ik WhatsApp aantik komen de berichten binnen bij mij. Zwaar irritant!

Iemand een oplossing?
Ook toevallig bij telfort ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01:01
Ik begin een beetje chagarijnig te worden...

Heb een hele berg contacten op mijn Desire HD staan, een heel deel komt in WhatsApp terug.
Waaronder ook BlackBerry gebruikers.

Echter; 2 contacten waarvan ik weet dat ze een BB hebben krijg ik met geen mogelijkheid in WhatsApp?
Contacten opnieuw aangemaakt, mobiele nummer in verschillende "stijlen" toegevoegd, krijg het niet voor elkaar. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

new_guy schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:20:

Heb een hele berg contacten op mijn Desire HD staan, een heel deel komt in WhatsApp terug.

Echter; 2 contacten waarvan ik weet dat ze een BB hebben krijg ik met geen mogelijkheid in WhatsApp?
Contacten opnieuw aangemaakt, mobiele nummer in verschillende "stijlen" toegevoegd, krijg het niet voor elkaar. :{
Meen je dit nu serieus? Of heb je het gewoon heel krom geformuleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
new_guy schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 20:20:

Leuk een aardig dat ze een BlackBerry hebben, maar hebben ze ook WhatsApp? O-)
Wat bij mij toen ik het de eerste dag / in het begin had hielp was door de andere persoon ff te laten refreshen, en hopen dat hij mij wel zag.
Dit was toen wel het geval, en als hij jou dan een bericht stuurt, is hij meteen bij jou toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• new_guy
  • Laatst online: 01:01
Mijn fout...
Had van 1 van de contacten begrepen dat zij mij "pingde" en dat dit vervolgens bij mij op WhatsApp uit kwam.

Maar dat kan dus helemaal niet.
Na een blik op haar BB blijkt ze ook gewoon WhatsApp te gebruiken.

:X :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:16:

Ik heb ook precies hetzelfde. Volgens mij sinds de laatste update. Ik zit bij Vodafone...

Ik had volgens Whatsapp de meest recente versie (van 13 januari), maar als ik kijk op de net geinstalleerde telefoon van mijn collega dan heeft zij een nieuwe versie uit de market. Ik ga deze nu even installeren en testen of deze beter werkt.

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 14-01-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 19:16

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Bij mij komen de berichten altijd aan behalve wanneer de chat met een persoon nog open staat en die persoon stuurt een berichtje. Het bericht wordt dan volgens mij direct als gelezen gezien.

Standaard sluit ik de chats dan ook af zodat ik de notificaties niet mis loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 19:16

Zuurstok

Passionately curious

Ik heb een nogal irritant probleem waardoor whatsapp werkelijk onbruikbaar is geworden;

Sinds vandaag, als ik een gesprek open, zijn al m'n voorgaande berichten weg.
Die zouden er normaliter moeten staan, maar in dit geval dus niet.
Zodra ik een berichtje stuur, en weer uit het gesprek ga, en er weer in, is m'n berichtje weg.
Zo ook de berichtjes die ik ONTVANG, waardoor ik niets kan lezen wat ik binnen krijg.

Nou, dan ga ik maar updaten dacht ik toen.
Nu heb ik geupdate, en met elk berichtje dat ik typ krijg ik een force close voor m'n neus :S

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-09 07:07
BobF. schreef op zondag 16 januari 2011 @ 20:28:
Ik heb een nogal irritant probleem waardoor whatsapp werkelijk onbruikbaar is geworden;

Sinds vandaag, als ik een gesprek open, zijn al m'n voorgaande berichten weg.
Die zouden er normaliter moeten staan, maar in dit geval dus niet.
Zodra ik een berichtje stuur, en weer uit het gesprek ga, en er weer in, is m'n berichtje weg.
Zo ook de berichtjes die ik ONTVANG, waardoor ik niets kan lezen wat ik binnen krijg.

Nou, dan ga ik maar updaten dacht ik toen.
Nu heb ik geupdate, en met elk berichtje dat ik typ krijg ik een force close voor m'n neus :S

Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?
Iets met je SD kaart misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whatsapp lijkt minder te werken: afgelopen weekend komen berichten niet meer door en zo, of onregelmatig... Hebben meer mensen hier last van...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miss_80
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-08 08:57
Super App. Werkte als trein op mijn E72 en had een zeer soepele overgang naar mijn Galaxy S dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
Prachtig programma! Sinds de nieuwste update voor Whatsapp op mijn x10mini pro zie ik alleen 06-nummers staan i.p.v namen. Hoe kan ik dit veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Komt vanzelf terug, heb het met een vorige versie ook gehad. Duurde een paar uurtjes en toen stonden de namen er weer

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 21:19
Om van mijn problemen af te komen m.b.t. de enorme vertraging in berichten heb ik een oude versie geinstalleerd. Nu werkt het tot nu toe probleemloos (of is een evt storing toevallig gelijkertijd verholpen). Ik gebruik de versie die op 30 dec is uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:04
Slaapje schreef op maandag 17 januari 2011 @ 10:37:
Komt vanzelf terug, heb het met een vorige versie ook gehad. Duurde een paar uurtjes en toen stonden de namen er weer
Duurt hier anders al een paar dagen, en zie er geen optie voor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 30-08 21:24
Ik zie laatste tijd soms een gesprek van iemand dubbel in de lijst

Dus gesprekken/personen:
persoon A
persoon B
persoon C
(weer) persoon A
persoon D

de conversaties van de A'tjes lopen dan ook synchroon
de eerste keer verdween het dubbele gesprek nadat ik op één van de twee gesprekken had gedrukt.
maar nu zie ik die dubbele conversaties al dagen staan

heeft iemand anders ook last van dit probleem of een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdacier
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2022
Mijn god wat een problemen bij een simpel messaging programma. Hier ook al zeker twee weken last van het niet ontvangen van berichten! Totaal onbetrouwbaar, i.p.v. al die features zou het handig zijn als ze eerst de betrouwbaarheid fixen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Even opnieuw opstarten is vaak de oplossing...
Ik weet het, het is niet alles. Maar je ziet het als je berichten niet verzonden zijn dus je weet het als je even opnieuw moet opstarten.

Mocht je twijfelen, stuur een berichtje naar jezelf en dan weet je het zeker.

Ik baal er ook wel eens van als ik eens een minuut moet wachten eer mijn x10mini opnieuw is opgestart, ik moet dat ongeveer eens in de twee dagen doen. Echter ik gebruik WhatsApp zoveel dat ik heel veel bespaar op mijn smsjes (had vaak niet genoeg aan mijn 1000 smsjes bundel) dus ik vind dat ik eigenlijk niet mag klagen :).

[ Voor 4% gewijzigd door -MD- op 19-01-2011 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 01:22
ik heb dit programma ook eens geïnstalleerd en in gesteld .. alleen nu kom ik bij de registratie van het programma er achter dat ze me volledige naam gebruiken , inc mijn andere namen..

Hoe komen ze hier aan en waar mee wordt dit gelinkt want ik ben er niet zo blij mee dat dit gebeurd.
Vanwaar halen ze de INFO vandaan?

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

ravw schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:23:
ik heb dit programma ook eens geïnstalleerd en in gesteld .. alleen nu kom ik bij de registratie van het programma er achter dat ze me volledige naam gebruiken , inc mijn andere namen..

Hoe komen ze hier en waar wordt dit mee gelinkt want ik ben er niet zo blij mee dat dit gebeurd.
Vanwaar halen ze de INFO vandaan?
dat zullen ze wel van je google account ophalen. Tijdens het installeren van het programma ben je er iig zelf mee akkoord gegaan dat ze bepaalde dingen kunnen op je telefoon.

[ Voor 11% gewijzigd door martjah op 20-01-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Laatst online: 01:22
martjah schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:24:
[...]

dat zullen ze wel van je google account ophalen. Tijdens het installeren van het programma ben je er iig zelf mee akkoord gegaan dat ze bepaalde dingen kunnen op je telefoon.
nee Google is het niet daar heb ik niet mijn volledige naam staan..
Alleen me voor tussenvoegsel en me achter naam ,
maar niet de namen die hier tussen staan en die weet dit programma dus in eens wel

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

bdacier schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 01:17:
Mijn god wat een problemen bij een simpel messaging programma. Hier ook al zeker twee weken last van het niet ontvangen van berichten! Totaal onbetrouwbaar, i.p.v. al die features zou het handig zijn als ze eerst de betrouwbaarheid fixen!
Ik gok op grote server problemen door veel te veel Android gebruikers die niet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
  • Laatst online: 28-08 20:17
Mensen,

Sinds de laatste update van whatsapp poppen de berichten automatisch op je scherm, nu is dit op zich wel leuk bedacht. Alleen knalt ie bij mij ook door de lockscreen (goto lockscreen) Dit vind ik nogal vervelend.. Ik kan nergens bij de opties hier wat voor vinden. Meer mensen met dit euvel? Of suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Die automatische popups is gewoon een instellingen hoor, zet het uit zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09 14:54

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Deze applicatie wil trouwens wel heel erg veel permissies hebben...dag privacy :P :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 21:31:
[...]

Ik gok op grote server problemen door veel te veel Android gebruikers die niet betalen.
Eerste jaar is sowieso gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
CLB schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:22:
Die automatische popups is gewoon een instellingen hoor, zet het uit zou ik zeggen
Waar kan ik deze optie binnen whatsapp vinden dan?
Nogmaal keer nagezocht. Ik zie het nergens staan..

[ Voor 9% gewijzigd door Steef1986 op 21-01-2011 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Steef1986 schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:31:
[...]
Waar kan ik deze optie binnen whatsapp vinden dan?
Nogmaal keer nagezocht. Ik zie het nergens staan..
Instellingen -> berichtinstellingen -> Meldingen (uit of aanvinken).
Had het binnen een minuut gevonden en getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steef1986
MistaDevine schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:13:
[...]

Instellingen -> berichtinstellingen -> Meldingen (uit of aanvinken).
Had het binnen een minuut gevonden en getest.
Maar dan komen er denk ik compleet geen meldingen meer van inkomende berichten?

Het gaat me puur om de pop up previeuw die dan door me lockscreen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb met Whatsapp dat hij af en toe een paar regels naar boven springt in de berichtsgeschiedenis. Het komt volgens mij omdat Swype dan over een aantal regels heen springt. Hoop dat dit niet aan Swype ligt maar aan Whatsapp en dat ze snel patchen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Steef1986 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 10:16:
Maar dan komen er denk ik compleet geen meldingen meer van inkomende berichten?

Het gaat me puur om de pop up previeuw die dan door me lockscreen komt.
WTF is de moeite dat even te proberen dan?! Ongelooflijk. Welnu, heb het dan maar voor jou gedaan en links zie je het met Meldingen aangevinkt en rechterplaatje is met een nieuw Whatsapp bericht met Meldingen uit.

Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/whatsapp-01.png Afbeeldingslocatie: http://android.pfeffernuss.com/stuff/tweakers/whatsapp-02.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om een Symbian, Android of andere emulator omgeving te draaien om mijn PC whatsapp te kunnen draaien?
Ik vind het zelf een stuk prettiger dat als ik achter de PC zit ik dan niet mijn telefoon hoef te gebruiken maar gewoon PC kan gebruiken om te chatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Denk niet dat dat gaat werken; je moet autoriseren via 'n SMS bericht en dat ondersteund de SDK emulator van Android volgens mij niet. Je zou kunnen proberen om met Titanium een backup te maken en deze terug te zetten in de emulator.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 10:58:
Is het mogelijk om een Symbian, Android of andere emulator omgeving te draaien om mijn PC whatsapp te kunnen draaien?
Ik vind het zelf een stuk prettiger dat als ik achter de PC zit ik dan niet mijn telefoon hoef te gebruiken maar gewoon PC kan gebruiken om te chatten.
Wat ik doe als ik een lang antwoord wil sturen en ik toch achter de computer zit, gewoon ergens typen, kopieren, en dan het klembord versturen met Chrome to Phone (in mijn geval Firefox to Phone).

Omslachtig, maar het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Is een app om je telefoon over te nemen dan niet interessanter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je suggesties voor zo'n app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krypt schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:03:
Denk niet dat dat gaat werken; je moet autoriseren via 'n SMS bericht en dat ondersteund de SDK emulator van Android volgens mij niet. Je zou kunnen proberen om met Titanium een backup te maken en deze terug te zetten in de emulator.
Ik vroeg mij af of het misschien mogelijk is om het autorisatie bestandje dat whatsapp opslaat te kopiëren naar de emulator.

In ieder geval zal ik de android emulator even downloaden en dan maar even kijken hoever ik kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

NVM niet goed gelezen... :)

Wat ik trouwens mis in WhatsApp is groupchat! dat zou deze applicatie zoveel mooier maken!

[ Voor 13% gewijzigd door Jay-v op 25-01-2011 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-v schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:10:
[...]

Ik denk dat dat niet werkt ivm SMS authenticatie
Maar die SMS authenticatie is eenmalig, vanaf moment dat je je telefoonnummer hebt geverifieerd hoef je dat niet meer te doen.
En whatsapp moet toch ergens op jouw telefoon de verificatie key opslaan.

Ik heb trouwens hier al wat nuttigs gevonden om met de Android SDK je telefoon over te kunnen nemen:
http://code.google.com/p/androidscreencast/

Wordt vervolgd!
Pagina: 1 ... 10 ... 45 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen voor Whatsapp, andere onderwerpen horen in:
- WhatsApp +: WhatsApp+ voor Android