Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

weet iemand hoe ik mn samsung i5800 internet kan laten sharen? op oudere telefoons deed ik dat via bluetooth,.. kan ik de samsung ook bijv. met een android app een wifi punt laten creeeren of iets anders? ik wil gewoon op mn laptop kunnen internetten via mn telefoons g3 verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 16:17
assass schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:45:
weet iemand hoe ik mn samsung i5800 internet kan laten sharen? op oudere telefoons deed ik dat via bluetooth,.. kan ik de samsung ook bijv. met een android app een wifi punt laten creeeren of iets anders? ik wil gewoon op mn laptop kunnen internetten via mn telefoons g3 verbinding
Hotspot-ondersteuning zit pas in 2.2, dat kan dus nog niet. Zoek anders op bluethooth-tetheren om verder te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Chillseeker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:27:
Dag allemaal, 2 vragen voor u.

Ik heb ook deze prachtige telefoon aangeschaft bij grote vriend T-Mobile. Ik zat daar al met een sim-only abo.
Dus nu pre-paid, met gratis internet tot 2 GB. Dus die ga ik eerst opmaken.
Maar als ik dus thuis zit wil ik geen gebruik maken van 3G (apndroid geinstalleerd, dus dat werkt prima), wat er echter niet werkt is mijn Wifi-verbinding. Of.. tenminste.. hij doet het wel, maar de verbinding klapt er regelmatig uit als het scherm uitgaat (of na een paar minuten) (sluimerstand).
Kan dit toestel geen constant verbinding houden?! Dat zou ik namelijk wel graag willen i.v.m. Skype en Whats app.

En GPS is een drama. Firmware 2.1 update 1 staat er op, maar satelieten vinden is er niet echt bij..
Kan ik ergens een nieuwere frimware dowloaden (2.2 bijv.) en is deze geschikt enzo voor de Apollo, want Samsung zelf heeft niets (wat ik heb kunnen vinden).

Verder is het een super toestel! Af en toe een beetje traag.. maar daar kan ik wel mee leven (iemand suggesties om 'm toch nog wat sneller te krijgen?!)
samfirmwire op google zoeken voor firmware enzo. eigen risico.

groet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

heb nu 2 maanden de galaxy apollo, maar kan sinds kort geen contacten meer toevoegen en krijg dan de volgende foutmelding: De toepassing Telefoon (proces com.sec.android.app.dialertab) is onverwacht gestopt. probeer het opnieuw

Blijf het proberen, maar heb geen idee hoe ik dit probleem kan oplossen, heeft iemand misschien hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6illes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 21:58
Weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds de officiële youtube app niet kan vinden in de market? Ik heb pas 2.2 geflashed van SamFirmware... Flash player 10.1 kan ik ook niet vinden.. (staat er ook niet op, Flash Player 1.0 staat wel in de lijst). Gsm is ook geroot btw.

Iemand een idee?

@swimgirl, mss een app installed die bugs geeft ofzo? Probeer wat te verwijderen en kijk waar het probleem ligt, als je echt nix kan vinden lijkt me een recovery de enigste oplossing.

[ Voor 24% gewijzigd door 6illes op 17-01-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 05:46
vreemd ik koop vandaag deze telefoon de prepaid aanbieding van T-mobile.
Ik wou graag de simlock er van af halen, blijkt deze er niet op te zitten, welk kaartje ik er ook in doe alles werkt.

vind het maar een vreemde zaak, hoop niet dat dit tijdelijk is ofzo. meer mensen die dit hebben ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillseeker
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-08-2022
Samsung Apollo pre-paid van T-Mobile schijnt idd sim-lockvrij te zijn.
Staat ook op het kaartje van Samsung wat je erbij hebt gekregen als het goed is, voor die € 20 cashback.

Maar ik heb (nog steeds) problemen met wifi.
Ik heb een open netwerk, maar beveiligd met MAC-adres filter.
Wifi verbinding wordt verbroken zodra de Samsung Apollo in 'sluimerstand' gaat.
Iemand hier ervaring mee, of een oplossing?
Ik gebruik thuis dus ook APNdroid zodat ik alleen van wifi gebruik kan maken.

Met enige moeite router en telefoon ingesteld op een statisch ip-adres voor de Samsung.
Als het goed is moet 'ie het nu goed blijven doen.
Nadeel is nu wel dat ik telkens als ik elders zit en wifi wil gebruiken de wifi-instellingem moet wijzigen op m'n telefoon...
Maar misschien kan de telefoon ook wel weer terug naar 'dynamisch ip-en', dan houd ik 'm op mijn router alsnog statisch, kijken wat er gebeurd.. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Chillseeker op 17-01-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 14:50
6illes schreef op maandag 17 januari 2011 @ 16:23:
Weet iemand hoe het kan dat ik nog steeds de officiële youtube app niet kan vinden in de market? Ik heb pas 2.2 geflashed van SamFirmware... Flash player 10.1 kan ik ook niet vinden.. (staat er ook niet op, Flash Player 1.0 staat wel in de lijst). Gsm is ook geroot btw.

Iemand een idee?
Over Flash: Omdat er (voorlopig nog) geen flash versie is voor ons type CPU.
Wat leesvoer erover: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=862712

Youtube app staat niet in de market. Meestal komt die voorgeïnstalleerd, of je haalt hem via een andere weg en installeert het buiten de market om.

[ Voor 12% gewijzigd door NoReason op 17-01-2011 20:16 ]

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6illes
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 21:58
Bedank voor de info! YouTube app heb ik hier gevonden: http://www.freewarelovers.com/android/app/youtube
deze is de laatste nieuwe versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje
is het ook mogelijk om navigatie van af een sd kaart te starten ?
Dus niet via internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,
ik zit met m'n gsm nogal veel op internet. heb daarom een antivirus geinstalleerd via de market
denk dat het van AVG is, is dat slim of moet ik hem er van af gooien?
groet

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 21:30:
Even een vraagje
is het ook mogelijk om navigatie van af een sd kaart te starten ?
Dus niet via internet
Ja, dat kan, kijk eens in dit topic Android: Turn by Turn Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chillseeker schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:21:

Hier is wel wat aan te doen, ja. Druk in het Wi-Fi settings scherm op de menu knop om toegang te krijgen tot de geavanceerde settings. De bovenste optie hier heeft betrekking tot Wi-fi verbindingen in sluimerstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:26
harryvos schreef op maandag 17 januari 2011 @ 17:20:
vreemd ik koop vandaag deze telefoon de prepaid aanbieding van T-mobile.
Ik wou graag de simlock er van af halen, blijkt deze er niet op te zitten, welk kaartje ik er ook in doe alles werkt.

vind het maar een vreemde zaak, hoop niet dat dit tijdelijk is ofzo. meer mensen die dit hebben ???
De meeste prepaid toestellen van T-Mobile zijn tegenwoordig simlockvrij.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Mocht je heel graag Froyo willen: hij doet het prima. Alleen de gps doet het niet meer, hij vindt met moeite z'n satellieten en dan houdt het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 11:35
Lief Adje schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:46:
Ik heb deze telefoon gekocht (t-mobile prepaid) voor 149 euro!! en met 20 euro cash back van Samsung is 129 euro een goede deal.
Mijn simonly sim van t-mobile werkt perfect!
Weet iemand of dit ook werkt een sim-only simkaart van Ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
kadoendra schreef op zondag 23 januari 2011 @ 16:39:
[...]

Weet iemand of dit ook werkt een sim-only simkaart van Ben?
Dat hangt er dus vanaf of 'ie simlockvrij is. Met simlock kun je namelijk nog wel met het netwerk van T-mobile bellen (abo of prepaid maakt niet uit) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
RetroTycoon schreef op zondag 23 januari 2011 @ 18:36:
[...]

Dat hangt er dus vanaf of 'ie simlockvrij is. Met simlock kun je namelijk nog wel met het netwerk van T-mobile bellen (abo of prepaid maakt niet uit) :)
Ik bedoelde eigenlijk of ik met een Ben simkaart ook in een gesimlockt toestel van T-Mobile kan bellen. Dit omdat Ben gebruikt maakt van het netwerk van T-mobile.

Dat ik met een kaart van KPN niet in een gelockt toestel van T-mobile kan bellen snap ik, maar juist omdat jet Ben is hoop ik dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 20:31
kadoendra schreef op zondag 23 januari 2011 @ 19:53:
[...]

Ik bedoelde eigenlijk of ik met een Ben simkaart ook in een gesimlockt toestel van T-Mobile kan bellen. Dit omdat Ben gebruikt maakt van het netwerk van T-mobile.

Dat ik met een kaart van KPN niet in een gelockt toestel van T-mobile kan bellen snap ik, maar juist omdat jet Ben is hoop ik dat het kan.
Ik denk niet dat dit mogelijk is. Ik kon ook me sim van vodafone (abo) niet gebruiken in een prepaid telefoon van vodafone. Als hij echt gelocked is gaat het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Oeps, dan zat ik mis, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 17:47
Chillseeker schreef op maandag 17 januari 2011 @ 18:21:
Samsung Apollo pre-paid van T-Mobile schijnt idd sim-lockvrij te zijn.
Staat ook op het kaartje van Samsung wat je erbij hebt gekregen als het goed is, voor die € 20 cashback.

Met enige moeite router en telefoon ingesteld op een statisch ip-adres voor de Samsung.
Als het goed is moet 'ie het nu goed blijven doen.
Nadeel is nu wel dat ik telkens als ik elders zit en wifi wil gebruiken de wifi-instellingem moet wijzigen op m'n telefoon...
Maar misschien kan de telefoon ook wel weer terug naar 'dynamisch ip-en', dan houd ik 'm op mijn router alsnog statisch, kijken wat er gebeurd.. :)
Sinds een week heeft mijn vriendin de Samsung Galaxy Apollo. Nu verziekt haar telefoon alleen de verbinding voor andere draadloze apparaten (alles heeft een statisch IP, behalve haar telefoon). Waar kan ik de Samsung Galaxy Apollo een vast IP geven? Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden waar en of je dit kan instellen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jumpman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Sinds een week heeft mijn vriendin de Samsung Galaxy Apollo. Nu verziekt haar telefoon alleen de verbinding voor andere draadloze apparaten (alles heeft een statisch IP, behalve haar telefoon). Waar kan ik de Samsung Galaxy Apollo een vast IP geven? Ik heb zitten zoeken, maar niet gevonden waar en of je dit kan instellen.
De optie zit inderdaad redelijk goed verstopt en is te vinden in het Advanced Wi-Fi settings menu.
Om hier te komen kan je bij de reguliere Wi-fi settings op de Menu knop drukken en daarna het meest rechtse pictogram te selecteren (er zijn er maar twee iirc).
Dit is ook de plek om te experimenteren met Ports, Proxies, en andere netwerk-gerelateerde instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 11-10 17:47
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:58:
[...]

De optie zit inderdaad redelijk goed verstopt en is te vinden in het Advanced Wi-Fi settings menu.
Om hier te komen kan je bij de reguliere Wi-fi settings op de Menu knop drukken en daarna het meest rechtse pictogram te selecteren (er zijn er maar twee iirc).
Dit is ook de plek om te experimenteren met Ports, Proxies, en andere netwerk-gerelateerde instellingen.
Thnx! Ga ik zometeen even proberen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Weet iemand een mooi leren hoesje dat goed past om deze telefoon?

Veel modellen die ik op internet zie zijn geschikt voor meerdere toestellen. De ervaring leert dat die dan meestal nooit helemaal perfect passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Chillseeker schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 16:27:
Dag allemaal, 2 vragen voor u.

Ik heb ook deze prachtige telefoon aangeschaft bij grote vriend T-Mobile. Ik zat daar al met een sim-only abo.
Dus nu pre-paid, met gratis internet tot 2 GB. Dus die ga ik eerst opmaken.
Maar als ik dus thuis zit wil ik geen gebruik maken van 3G (apndroid geinstalleerd, dus dat werkt prima), wat er echter niet werkt is mijn Wifi-verbinding. Of.. tenminste.. hij doet het wel, maar de verbinding klapt er regelmatig uit als het scherm uitgaat (of na een paar minuten) (sluimerstand).
Kan dit toestel geen constant verbinding houden?! Dat zou ik namelijk wel graag willen i.v.m. Skype en Whats app.

En GPS is een drama. Firmware 2.1 update 1 staat er op, maar satelieten vinden is er niet echt bij..
Kan ik ergens een nieuwere frimware dowloaden (2.2 bijv.) en is deze geschikt enzo voor de Apollo, want Samsung zelf heeft niets (wat ik heb kunnen vinden).

Verder is het een super toestel! Af en toe een beetje traag.. maar daar kan ik wel mee leven (iemand suggesties om 'm toch nog wat sneller te krijgen?!)
nou, na een installatie van froyo 2.2 (op samfirmwire te kirjgen) werkte gps in het begin redelijk, nu inmiddels niet meer. Soms is het wel 30 minuten wachten op een fix als je buiten staat.
De telefoon is echter wel een stuk sneller geworden. Ik kan je deze upgrade dus zeker aanbevelen :).

De gps zal wel een ramp blijven. Dit vind ik het enige mankement aan dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Ik loop tegen een aantal problemen aan met deze telefoon.

1) Wifi valt telkens weg, geen idee waarom maar soms ben ik op internet bezig en ineens krijg ik geen verbinding meer met internet. (Wifi teken wordt wel aangegeven en signaal is goed.)

2) De telefoon geeft bijna elke ochtend dat ik mijn pincode in moet voeren. (vervelend zeker als je hem als wekker gebruikt.) :P

3 Battery hier is al voldoende over gemeld in dit topic, echter ook met wifi en 3G uit als ik het niet gebruik, is de battery binnen 1 dag leeg en dan moet je zeker niet veel bellen want dan is hij helemaal zo leeg.

voor de rest is het leuk speelgoed, al zou ik bovenstaande problemen nog wel op willen lossen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Dikkedikkie schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:44:
[...]

nou, na een installatie van froyo 2.2 (op samfirmwire te kirjgen) werkte gps in het begin redelijk, nu inmiddels niet meer. Soms is het wel 30 minuten wachten op een fix als je buiten staat.
De telefoon is echter wel een stuk sneller geworden. Ik kan je deze upgrade dus zeker aanbevelen :).

De gps zal wel een ramp blijven. Dit vind ik het enige mankement aan dit toestel.
Helemaal mee eens, hoewel NoLED nu ook bij mij niet meer werkt... Gebruik jij dit ook (met/zonder) problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Uhm ik heb ff opgezocht wat noled precies is maar ik gebruik het dus niet. ik zou het je niet kunnen zeggen.
Hoe is het gesteld metjouw gps dan? gpsfix bied voor mij ook geen uitkomst ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kadoendra schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 09:23:
Weet iemand een mooi leren hoesje dat goed past om deze telefoon?

Veel modellen die ik op internet zie zijn geschikt voor meerdere toestellen. De ervaring leert dat die dan meestal nooit helemaal perfect passen.
Op Ebay staat een perfect passend hoesje voor weinig !
zoek eens op 280588364475 in ebay.nl ;)
of nog voordeliger artikel nummer 170583515463 :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2011 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 12:56:
De officiele Froyo 2.2 update via Kies zal voor begin april 2011 zijn. Is mij officieel bevestigd door Samsung zelf.
Officiële Froyo zou wat vroeger komen: volgende maand :*)

phandroid
eurodroid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Hey GoT,

Ik zit met een probleempje met mijn galaxy apollo i5800 (android 2.1, eclair).
Ik kan hem niet meer verbinden met de computer... Telkens ik hem aansluit krijg ik op mijn pc een schermpje: nieuwe hardware toevoegen... Op mijn gsm krijg ik geen icoontje linksboven, o.i.d. ...

Als ik mijn i5800 dan opnieuw opstart komt het icoontje van 'USB aangesloten' er wel, maar als ik dan op koppelen duw, gebeurt er niets op mijn pc of gsm...

Ik heb fouten opsporen (debugging mode?) al aangezet, dan weer terug af, maar zonder effect.

Een week geleden deed hij het nog perfect... Toen kreeg ik een keuze menuutje, duwde ik op massaopslag, koppelen en voila ik kon kopieren naar mijn sd... Nu krijg ik geen menuutje ook al heb ik de optie 'vragen bij verbinden' geactiveerd op mijn gsm.

Hopelijk kan iemand mij helpen? Ik kan nu wel via mijn kaartenlezer bestanden kopieren maar dit kan niet de bedoeling zijn dacht ik?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
jorben schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 15:15:
Hey GoT,

Ik zit met een probleempje met mijn galaxy apollo i5800 (android 2.1, eclair).
Ik kan hem niet meer verbinden met de computer... Telkens ik hem aansluit krijg ik op mijn pc een schermpje: nieuwe hardware toevoegen... Op mijn gsm krijg ik geen icoontje linksboven, o.i.d. ...

Als ik mijn i5800 dan opnieuw opstart komt het icoontje van 'USB aangesloten' er wel, maar als ik dan op koppelen duw, gebeurt er niets op mijn pc of gsm...

Ik heb fouten opsporen (debugging mode?) al aangezet, dan weer terug af, maar zonder effect.

Een week geleden deed hij het nog perfect... Toen kreeg ik een keuze menuutje, duwde ik op massaopslag, koppelen en voila ik kon kopieren naar mijn sd... Nu krijg ik geen menuutje ook al heb ik de optie 'vragen bij verbinden' geactiveerd op mijn gsm.

Hopelijk kan iemand mij helpen? Ik kan nu wel via mijn kaartenlezer bestanden kopieren maar dit kan niet de bedoeling zijn dacht ik?

Bedankt!
Update KIES eens voor nieuwe drivers en verwijder het apparaat van Apparaatbeheer. Of gewoon een Ubuntu-installatie, dan werkt het uit de doos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Zal ik eens proberen... Ik vind het alleen raar dat het in het begin direct werkte... inpluggen en massaopslag kiezen... En nu opeens werkt het niet...

Ik laat iets weten als het met Kies nu wel werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Via kies krijg ik mijn gsm ook niet verbonden...
Hij ziet de gsm wel, maar na een tijdje verbinding proberen maken, verdwijnt hij gewoon...

Raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loper77
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-10 09:28
Nadat ik de update van Kies heb uitgevoerd kon mijn gsm geen verbinding meer maken.

Op een bekende website stond deze oplossing:

Go to your dial and type: *#7284# then set both dots on pda. It'll work!

Toen werkte het weer.

Hopelijk ook bij jou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:28:
[...]

Op Ebay staat een perfect passend hoesje voor weinig !
zoek eens op 280588364475 in ebay.nl ;)
of nog voordeliger artikel nummer 170583515463 :P
Thanks. Ziet er goed uit.

Andere vraag. Weet iemand of KIES ook nog ergens anders te downloaden is dan vanaf de samsung site. De downloadsectie daar is al 2 dagen kapot.

Of weet iemand nog een ander (beter) programma om mee te synchroniseren. Of krijg je daar dan de firmware updates niet mee binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Loper77 schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 23:09:
Nadat ik de update van Kies heb uitgevoerd kon mijn gsm geen verbinding meer maken.

Op een bekende website stond deze oplossing:

Go to your dial and type: *#7284# then set both dots on pda. It'll work!

Toen werkte het weer.

Hopelijk ook bij jou :)
Bedankt! Dit heeft geholpen voor mij! 1000 maal dank!
I like GoT xD!

Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
Update KIES eens voor nieuwe drivers en verwijder het apparaat van Apparaatbeheer. Of gewoon een Ubuntu-installatie, dan werkt het uit de doos :)
ik werk op Ubuntu, maar KIES draait daar toch niet op?
files van en naar m'n telefoon copiëren lukt, maar updates zal toch niet lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
bartvangils schreef op maandag 31 januari 2011 @ 21:25:
[...]

ik werk op Ubuntu, maar KIES draait daar toch niet op?
files van en naar m'n telefoon copiëren lukt, maar updates zal toch niet lukken?
Nee, dat klopt, maar dat werd niet specifiek gevraagd, hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:07

sapphire

Die-hard pruts0r

M'n schoonzusje heeft de Apollo sinds dit weekend.

Grappig apparaat, ik kende hem alleen van naam dus even kort in verdiept dit weekend. Als ik het goed begrepen heb is dit een Samsung - Android concurrent van de Wildfire toch? Nou heb ik enige ervaring met de Wildfire en moet ik zeggen dat ik de Apollo niet slecht vind werken :)
Hogere resolutie schermpje is wel lekker alleen vraag ik me af of de hoeveelheid ram niet wat weinig is. De proc is ruim 120mhz sneller en de Apollo heeft het dubbele aan opslag aanboort alleen maar 148mb ram tov. 384 bij de Wildfire.
Heeft de HTC mss meer nodig doordat Sense meer gebruikt dan Toutchwiz? Vind het een erg leuk toestel voor het geld maar vraag me af of je niet in ram-nood komt als je wat apps gaat draaien als WhatsApp en Exposure calculator. Want als dat wel meevalt is eht een leuke vervanger van m'n HTC Snap die steeds brakker word.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterdeBruin
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-11-2023
Een pre-release versie van de Android 2.2 Froyo update is beschikbaar op samfirmware.com.
Zie de aankondiging en de download-area.
Je moet wel een account aanmaken.

(Ik kan 'm niet uitproberen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee,

ik heb deze samsung nu net 4 daagjes , en misschien een domme vraag enzo , maar een vriend van me had me doodle jump gestuurd via bluetooth , maar als ik het spel wil spelen en ik klik er dus op dan krijg ik dit : toepassingen kunnen deze actie niet uitvoeren .. , als er mensen zijn die weten wat ik verkeerd doe plz vertel ;$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
harryvos schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:34:
Ik loop tegen een aantal problemen aan met deze telefoon.

1) Wifi valt telkens weg, geen idee waarom maar soms ben ik op internet bezig en ineens krijg ik geen verbinding meer met internet. (Wifi teken wordt wel aangegeven en signaal is goed.)
niemand enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Misschien gewerkt met alternatieve wifi-programma's? Ik heb de indruk dat het signaal dan namelijk wel wegvalt, maar niet hersteld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Na uren klooien geef ik het op :(

Vandaag heb ik een Samung Galaxy Apollo aangeschaft.
Omdat ik weinig zin heb om al mijn contacten van mijn oude phone opnieuw in te voeren heb ik gebruik gemaakt van Sprite migrate, m.b.v. deze software heb ik alle contacten en sms berichten op één probleem na prima over gezet naar m'n Android phone

Het probleem

Achter de namen in de contactenlijst staat achter iedere naam de G van Google. M.i. zijn de contacten online opgeslagen en worden deze gesynchroniseerd via Google Contacts.
Wat ik graag zou willen zien is dat de contacten gewoon op de telefoon worden opgeslagen.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de google contacten te verplaatsen naar de Telefoon de Google contacts uit te schakelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:29
ik heb zelf geen Samsung Galaxy Apollo maar een Samsung Galaxy S maar misschien werkt dit ook voor jou telefoon:)
ga naar je contacten, klik op de menu knop en kijk of je je contacten kan exporteren. bij mijn telefoon krijg ik dan een vcf bestand op mijn sd kaart. deze kan je dan weer importeren en dan vraagt de telefoon waar je de contachten wil opslaan :)
ben benieuwd.,

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
MVC schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:27:
Na uren klooien geef ik het op :(

Vandaag heb ik een Samung Galaxy Apollo aangeschaft.
Omdat ik weinig zin heb om al mijn contacten van mijn oude phone opnieuw in te voeren heb ik gebruik gemaakt van Sprite migrate, m.b.v. deze software heb ik alle contacten en sms berichten op één probleem na prima over gezet naar m'n Android phone

Het probleem

Achter de namen in de contactenlijst staat achter iedere naam de G van Google. M.i. zijn de contacten online opgeslagen en worden deze gesynchroniseerd via Google Contacts.
Wat ik graag zou willen zien is dat de contacten gewoon op de telefoon worden opgeslagen.

Weet iemand of er een mogelijkheid is om de google contacten te verplaatsen naar de Telefoon de Google contacts uit te schakelen ?
Je kunt de weergave uitzetten in contacten. Ik had dat probleem ook, zag door de bomen het bos niet meer. Gewoon uitvinken en je ziet ze niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 13:50
Heeft niemand het probleem dat de resolutie van het scherm te klein is om bepaalde dingen te doen? Of dat er apps zijn die niet werken door de vreemde resolutie? Ik wilde eigenlijk de Samsung Galaxy 551 toen Media Markt de btw-vrije dagen had maar de resolutie hield mij tegen! (En geen flash op de camera, maar dat terzijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

GoTman schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 23:33:
ik heb zelf geen Samsung Galaxy Apollo maar een Samsung Galaxy S maar misschien werkt dit ook voor jou telefoon:)
ga naar je contacten, klik op de menu knop en kijk of je je contacten kan exporteren. bij mijn telefoon krijg ik dan een vcf bestand op mijn sd kaart. deze kan je dan weer importeren en dan vraagt de telefoon waar je de contachten wil opslaan :)
ben benieuwd.,
rudyhattem schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 12:03:
[...]

Je kunt de weergave uitzetten in contacten. Ik had dat probleem ook, zag door de bomen het bos niet meer. Gewoon uitvinken en je ziet ze niet meer.
Jullie zijn mijn helden !! Dank jullie wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
Yasintha schreef op zondag 23 januari 2011 @ 20:23:
[...]

Ik denk niet dat dit mogelijk is. Ik kon ook me sim van vodafone (abo) niet gebruiken in een prepaid telefoon van vodafone. Als hij echt gelocked is gaat het niet werken.
Heb de gok genomen. De winkel was ook zo aardig om te melden dat als het niet zou werken ik hem dan mocht ruilen voor de simlockvrije. Maar de Ben-simkaart werkt perfect. De eerste keer dat ik hem opgestart had zei hij wel "controleer simkaart" maar toen ik hem nog eens opnieuw opgestart had, deed hij het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Ik heb mijn probleem met wifi opgelost, het probleem zat in de router (WRT320 met dd-wrt firmware) op 1 of andere manier loopt het niet lekker met N/G mixed aan. heb het tijdelijk maar terug gezet naar B/G mixed en nu geen enkele uitval meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Sinds afgelopen donderdag ben ik in het bezit van deze telefoon.

Echter loop ik tegen een vreemd probleem aan.

Minimaal één keer per dag verschijnt de melding:

SIM-kaart verwijderd
Telefoon opnieuw opstarten

De simkaart zit er echter gewoon in, ik heb de kaart al een keer schoon gemaakt en tweemaal opnieuw geplaatst maar de melding blijft verschijnen!. Wanneer ik het toestel uitschakel en opnieuw aanzet werkt het toestel weer gewoon ?

Op een ander forum vond ik dit bericht waarin een soort gelijk probleem wordt beschreven.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoenselaars
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-08 21:18
In het commentaar van dit artikel roept iemand dat de huidige i5800's zoals die in de winkel liggen al standaard Android versie 2.2 hebben. Kan iemand dit bevestigen?

http://www.samfirmware.co...ng-i5800-gets-froyo-soon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het 100% zeker dat een t-mobile sim only abonnement werkt in een Samsung Galaxy Apollo i5800 T-Mobile Prepaid? :? (aanbieding van 149 euro met cashback actie 129 euro

Op internet kan ik alleen enkele berichten in dit forum lezen dat het werkt, en dan T-Mobile tegenwoordig geen gesimlocked toestellen meer uitgeeft.
Betreft dit dan alleen toestellen besteld bij T-Mobile? Of is dit ook bij andere webshops?

Ik heb enkele webshops gebeld en die geven aan dat het 'speciaal voor prepaid is, en niet werkt met abonnementen van T-Mobile'... waarschijnlijk omdat ze je liever de duurdere willen verkopen met een abonnement erbij? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:59:
Is het 100% zeker dat een t-mobile sim only abonnement werkt in een Samsung Galaxy Apollo i5800 T-Mobile Prepaid? :? (aanbieding van 149 euro met cashback actie 129 euro

Op internet kan ik alleen enkele berichten in dit forum lezen dat het werkt, en dan T-Mobile tegenwoordig geen gesimlocked toestellen meer uitgeeft.
Betreft dit dan alleen toestellen besteld bij T-Mobile? Of is dit ook bij andere webshops?

Ik heb enkele webshops gebeld en die geven aan dat het 'speciaal voor prepaid is, en niet werkt met abonnementen van T-Mobile'... waarschijnlijk omdat ze je liever de duurdere willen verkopen met een abonnement erbij? ;)
Ik heb mijn Apollo bij de t-mobile shop online gekocht. Van deze kan ik melden dat hij simlock vrij is. Ik kan niet oordelen van andere webshops. Maar dat is ook niet nodig want t-mobile is op dit moment de goedkoopste.

Gr,
Rudy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Wahtah-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12-2024

-Wahtah-

Geluk is met de dommen

rudyhattem schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:30:
[...]
Ik heb mijn Apollo bij de t-mobile shop online gekocht. Van deze kan ik melden dat hij simlock vrij is. Ik kan niet oordelen van andere webshops. Maar dat is ook niet nodig want t-mobile is op dit moment de goedkoopste.
Sim-lock vrij voor alle aanbieders incl telfort, kpn etc? Of heb je het alleen geprobeerd met een t-mobile sim only?

Als we ooit terug in de tijd kunnen reizen, waarom worden we dan nog niet bezocht door mensen uit de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rudyhattem schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 13:30:
[...]

Gr,
Rudy
Hmm ok, maar bij T-Mobile is die even duur ook, 149 euro met cashback actie?
Het zijn toch gesealde doosjes direct vanuit de samsung fabriek, alleen via een andere leverancier verkocht?

Misschien kan ik het bestellen en het toestel retour sturen mocht het niet werken met mijn sim only van T-Mobile.. moet geen probleem zijn wanneer het toestel niet beschadigd is en alles compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

-Wahtah- schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 15:04:
[...]

Sim-lock vrij voor alle aanbieders incl telfort, kpn etc? Of heb je het alleen geprobeerd met een t-mobile sim only?
Mijn Apollo is ook afkomstig uit de T-mobile webshop €129,95 (Na €20,- cashback van Samsung). Een simkaart van Vodafone werkt probleemloos in het toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yasintha
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-10 20:31
Even een vraagje. Hoe kanik me email account verwijderen? Ik heb me hotmail account ingesteld via die email app, maar hoe kan ik dat nu verwijderen? Ik ga me telefoon verkopen dus het lijkt me niet handig als mensen dan nog steeds me mail kunnen zien.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
MVC schreef op zondag 06 februari 2011 @ 18:36:
Sinds afgelopen donderdag ben ik in het bezit van deze telefoon.

Echter loop ik tegen een vreemd probleem aan.

Minimaal één keer per dag verschijnt de melding:

SIM-kaart verwijderd
Telefoon opnieuw opstarten

De simkaart zit er echter gewoon in, ik heb de kaart al een keer schoon gemaakt en tweemaal opnieuw geplaatst maar de melding blijft verschijnen!. Wanneer ik het toestel uitschakel en opnieuw aanzet werkt het toestel weer gewoon ?

Op een ander forum vond ik dit bericht waarin een soort gelijk probleem wordt beschreven.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn ?
Ik heb dit probleem toch ook. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een Ben simkaart gebruikte in de prepaid aanbieding van T-Mobile en dat het toch een soort van sim-lock was. Maar ik neem aan dat als er een simlock op een toestel zit, het helemaal niet werkt. Ik kan wel gewoon bellen, gebeld worden en sms'en enzo.

Alleen verschijn inderdaad mininmaal 1x per dag deze melding. Daarbij moet ik ook weleens opnieuw mijn pincode invoeren zonder dat deze melding is verschenen.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 20:31

Lief Adje

Love is in the air

kadoendra schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:01:
[...]

Ik heb dit probleem toch ook. Ik dacht eerst dat het kwam doordat ik een Ben simkaart gebruikte in de prepaid aanbieding van T-Mobile en dat het toch een soort van sim-lock was. Maar ik neem aan dat als er een simlock op een toestel zit, het helemaal niet werkt. Ik kan wel gewoon bellen, gebeld worden en sms'en enzo.

Alleen verschijn inderdaad mininmaal 1x per dag deze melding. Daarbij moet ik ook weleens opnieuw mijn pincode invoeren zonder dat deze melding is verschenen.

Iemand een idee?
Flashen naar 2.2 (de t-mobile versie is de beste tot nu toe) lijkt het probleem te verhelpen (de mijn reboot zo nu en dan spontaan, maar sinds 2.2 lijkt het verholpen, klop klop)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Flashen naar 2.2 van t-mobile? Op kies zegt ie dat ik de nieuwste firmware heb terwijl er 2.1 op staat. Hoe komen jullie dan aan 2.2 van t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timofp
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 12:57
Ik heb ook het probleem van regelmatig pincode opnieuw te moeten invoeren of gsm opnieuw moeten opstarten omdat de boodschap simkaart verwijder weergegeven wordt. Daarnaast heb ik ook soms het probleem dat ik smsen niet kan ontvangen wat ik slechts kan oplossen door de simkaart even in een andere telefoon te steken. Zeer vervelend allemaal.. Voor de rest ben ik wel tevreden met het toestel. Iemand een idee of de 2.2 update situatie oplost? En wanneer deze uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

rudyhattem schreef op maandag 14 februari 2011 @ 16:48:
Flashen naar 2.2 van t-mobile? Op kies zegt ie dat ik de nieuwste firmware heb terwijl er 2.1 op staat. Hoe komen jullie dan aan 2.2 van t-mobile?
http://www.samfirmware.co...ung-i5800-gets-froyo-soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazlive
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 22:05
kadoendra schreef op zondag 13 februari 2011 @ 09:01:
[...]

Iemand een idee?
Ik dacht op de op het forum van androidworld onder het subgedeelte, apollo, een topic is met hetzelfde probleem. Daar liet iemand een plaatje zien van 3 verschillende simkaarten, en die van ben was het chipvlak een stuk kleiner.

Ik wil volgende week zelf ook een apollo gaan halen, dus had mijn simkaart vergeleken, die was wel evengroot qua chipvlak. (zelfde uiterlijk als die van t-mobile, en nog een andere provider) Mijn simkaart is nu iets meer dan een jaar oud ter informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Sinds 2.2 nu al 5 dagen zonder reboot, daarvoor ongeveer om de 1a2 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadoendra
En werkt dit dan gewoon op een toestel waarin ik een Ben simkaart gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Lief Adje schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 08:21:
Sinds 2.2 nu al 5 dagen zonder reboot, daarvoor ongeveer om de 1a2 dagen...
hoe zit het met de gps op 2.2. Heb je een snelle fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
die GPS werkt bij mij niet super.Ook niet na gpsfix programma enzo. ik heb de 2.2 gedownload van een paar maanden geleden. Weet zo ff niet welke versie het is;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

GPS werkt zolang je hem aan laat staan bij de boot, zet je hem daarna uit en weer aan dan werkt het niet meer, reboot je dan dan werkt het weer.
Snell fix max 10 sec

[ Voor 7% gewijzigd door Lief Adje op 16-02-2011 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
help me even: aan laten staan bij de boot? mijn gps staat altijd aan maar toch geen fix. kun je iets specifieker zijn hoe jij de gps tijdens de boot aan zet? de telefoon boot toch eerst waarna de gps dan pas aangaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Dikkedikkie schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 18:07:
help me even: aan laten staan bij de boot? mijn gps staat altijd aan maar toch geen fix. kun je iets specifieker zijn hoe jij de gps tijdens de boot aan zet? de telefoon boot toch eerst waarna de gps dan pas aangaat?
Ik heb nu gpsbooster (lite). Vrijwel gelijk een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
ok ga ik proberen. tnx

• rudyhattem
is er nog geen nieuw draadje voor de galaxy ace? Wil wel eens weten of dit een fijn toestel is en of er al een leuke prepaid aanbieding is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de apollo is standaard simvrij van t- Mobile. gehoord van Tmobile medewerker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;) Tot april met 20 euro cashback

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC

MVC

Nazlive schreef op maandag 14 februari 2011 @ 23:14:
[...]

Ik dacht op de op het forum van androidworld onder het subgedeelte, apollo, een topic is met hetzelfde probleem. Daar liet iemand een plaatje zien van 3 verschillende simkaarten, en die van ben was het chipvlak een stuk kleiner.

Ik wil volgende week zelf ook een apollo gaan halen, dus had mijn simkaart vergeleken, die was wel evengroot qua chipvlak. (zelfde uiterlijk als die van t-mobile, en nog een andere provider) Mijn simkaart is nu iets meer dan een jaar oud ter informatie.
Klopt, dat is mijn post

Wanneer ik inderdaad de Ben simkaart (R) gebruik in de Galaxy Apollo, dan verschijnt minimaal 2x per dag de melding Sim-kaart verwijderd op het toestel. Dit gebeurt niet wanneer ik gebruik maak van de Vodafone (L) en de T-mobile (M) simkaarten.

Ik heb mijn Apollo inmiddels verkocht, gelukkig tegen dezelfde prijs waarvoor ik het toestel zelf heb gekocht :) Ik wil gewoon een betrouwbaar toestel.

Afbeeldingslocatie: http://www.fotopocket.nl/fpimages/2011/02/12/8dc9ea90b9e3e730921567c004a89a44/simkaarten.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
even over de gps: na de 2.2 update van tmobile op samfirmwire heb ik mn foon geroot met superoneclick, busybox en fasterfix erop en nu binnen 3 seconden telkens een fix :D:D ik ben blij en kan deze update iedereen aanraden.
ook waren de W en de A bij mij defect, werkt ook weer super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Dikkedikkie schreef op zaterdag 19 februari 2011 @ 14:34:
even over de gps: na de 2.2 update van tmobile op samfirmwire heb ik mn foon geroot met superoneclick, busybox en fasterfix erop en nu binnen 3 seconden telkens een fix :D:D ik ben blij en kan deze update iedereen aanraden.
ook waren de W en de A bij mij defect, werkt ook weer super!
Merk je nog iets aan het 'T-mobile'-gedeelte dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
uhm nee, het enige is dat de browser nu de naam: "web n walk" heeft ;) nouja ik gbruik toch opera dus i dont mind ;)
maar zoals ik zei: gps fix binnen 2 a 3 seconden dus zeker een erbetering. oja ennuh mediascan is ook vele malen sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey hey

ik lees hier dat een aantal van jullie voor elkaar hebben gekregen om de apollo geroot te krijgen maar nu is mijn vraag hoe hebben jullie dat gedaan,.

want ik wil het ook graag gaan doen maar heb wel wat linken gekregen van xda forum alleen ben slecht in engels en ik ben zelf al aan het stoeien geweest met z4root en sinds dat ik dat heb gedaan heb ik nu een betterij die heel snel leeg loopt.

maar is het ook evt mogelijk om er een andere rom erop te krijgen????

gr apollo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:07:
hey hey

ik lees hier dat een aantal van jullie voor elkaar hebben gekregen om de apollo geroot te krijgen maar nu is mijn vraag hoe hebben jullie dat gedaan,.

want ik wil het ook graag gaan doen maar heb wel wat linken gekregen van xda forum alleen ben slecht in engels en ik ben zelf al aan het stoeien geweest met z4root en sinds dat ik dat heb gedaan heb ik nu een betterij die heel snel leeg loopt.

gr apollo
Lees het eens door op http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=868

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2011 @ 13:07:
hey hey

gr apollo
hoi, ga op internet ff zoeken naar superone click 1.5 en download deze.
Vervolgens zorg je dat je Kies geinstalleerd hebt dus dat de samsung drivers op je pc geinstalleerd zijn. Verder heb je Kies niet nodig...
Vervolgens zorg je dat je telefoon bij usb verbinding op foutopsporing staat. Deze instelling vind je bij instellingen-toepassingen- ontwikkeling-usb foutopsporing.

koppel je apollo dan aan de pc. start super one click op en klik op Root. ff 15 minuten wachten en voila. geroot ;)

ps: volgens mij heb ik et goed opgeschreven zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 15:56
Ok, ik heb geprobeerd om mijn Apollo te rooten. Netjes alle stappen gevolgd op deze site, totdat ik 'Apply sdcard:update.zip" moest aanklikken. Hij toestel deed vervolgens niets meer, alleen het Android-logo met een uitroepteken.

Vervolgens heb ik het toesteld uitgeschakeld, maar nu blijft hij in de recovery-mode. Er zijn nog steeds 4 opties: Reboot system now, Apply sdcard:update.zip, Wipe data/factory reset, Wipe cache partition.

Ik heb de eerste en de derde optie al geprobeerd, maar hij blijft het uitroepteken weergeven.
Ook de SDcard er uit halen werkt niet.

Hoe kan ik het beste handelen nu?

=EDIT=
Ik moest blijkbaar de homeknop langer indrukken, ik kan weer in mijn telefoon komen.
Dat rooten is achteraf niets voor mij. :X 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Burddie op 21-02-2011 15:51 . Reden: Probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Burddie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 15:41:
Ok, ik heb geprobeerd om mijn Apollo te rooten. Netjes alle stappen gevolgd op deze site, totdat ik 'Apply sdcard:update.zip" moest aanklikken. Hij toestel deed vervolgens niets meer, alleen het Android-logo met een uitroepteken.

Vervolgens heb ik het toesteld uitgeschakeld, maar nu blijft hij in de recovery-mode. Er zijn nog steeds 4 opties: Reboot system now, Apply sdcard:update.zip, Wipe data/factory reset, Wipe cache partition.

Ik heb de eerste en de derde optie al geprobeerd, maar hij blijft het uitroepteken weergeven.
Ook de SDcard er uit halen werkt niet.

Hoe kan ik het beste handelen nu?

=EDIT=
Ik moest blijkbaar de homeknop langer indrukken, ik kan weer in mijn telefoon komen.
Dat rooten is achteraf niets voor mij. :X 8)7
hoi, als jij het gedaan hebt zoals op deze site lijkt me dat raar want dat gaat toch over een hele andere telefoon?

kijk hierboven hoe ik het heb gedaan. kan niet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10-10 15:56
Dikkedikkie schreef op maandag 21 februari 2011 @ 16:18:
[...]

hoi, als jij het gedaan hebt zoals op deze site lijkt me dat raar want dat gaat toch over een hele andere telefoon?

kijk hierboven hoe ik het heb gedaan. kan niet missen.
Als je even verder kijkt in het topic staat het volgende:
Rooting works on the following models:
- I9000
- I9000M
- I9000B
- I9000T
- SGH-T959
- I5800
- I5801
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
ah ok, je hebt gelijk;) alleen heb ik het met oneclick gedaan en dat werkte echt helemaal super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Net ook het T-Mobile pakket aangeschafd. Tot nu toe zeer tevreden, een hele verbetering na een Nokia E75. Hij is inderdaad simlock vrij en bij mij stond Andriod 2.2 er ook al standaard op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Rev! schreef op maandag 28 februari 2011 @ 17:07:
Net ook het T-Mobile pakket aangeschafd. Tot nu toe zeer tevreden, een hele verbetering na een Nokia E75. Hij is inderdaad simlock vrij en bij mij stond Andriod 2.2 er ook al standaard op :)
Welke versie staat er op je mobiel? JPL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb tele2; dit loopt via t-mobile. nu nog android 2.1 geinstalleerd; werkt de tmobile versie 2.2 voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:53:
ik heb tele2; dit loopt via t-mobile. nu nog android 2.1 geinstalleerd; werkt de tmobile versie 2.2 voor mij?
Ja, je krijgt web 'n walk, en dat is het dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt een tele2 simlock nog uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke versie (JP6?) heb ik nodig voor 2.2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Lief Adje schreef op maandag 28 februari 2011 @ 19:04:
[...]

Welke versie staat er op je mobiel? JPL?
Waar zie ik dat? Er staat alleen 2.2. Hoe kan trouwens Swipen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Tele2 Galaxy Apollo; hoe kom ik aan de Froyo-update van T-mobile? (URL please...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje

Lief Adje

Love is in the air

Rev! schreef op maandag 28 februari 2011 @ 22:29:
[...]

Waar zie ik dat? Er staat alleen 2.2. Hoe kan trouwens Swipen? Ik krijg het maar niet voor elkaar.
Via instellingen en dan toestel oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:05:
Ik heb een Tele2 Galaxy Apollo; hoe kom ik aan de Froyo-update van T-mobile? (URL please...)
kijk es op samfirmwire zoals al meerdere malen verteld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
Heb afgelopen weekend deze telefoon gekocht, leuk ding. Heb tot nu toe twee minpuntjes ontdekt:
1. alarm gaat niet af als de telefoon uit staat en er is geen mogelijkheid dit in te stellen.
2. slechte handleiding. Fijn dat er in staat met welk knopje de telefoon aan gaat, maar dat kan ik zelf ook wel uitvinden. Minder logische dingen, zoals in welke map mp3tjes moeten staan om als beltoon te gebruiken (/sdcard/notifications/) staat er niet in.

Ook kan ik nergens vinden hoe ik een andere achtergrond instel. Dwz, in welke map moeten die afbeeldingen staan en hoe groot moeten ze zijn? Het enige wat ik hierover kan vinden is hoe je "live wallpapers" installeert maar het gaat me gewoon om stilstaande afbeeldingen.

Full-stack webdeveloper in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
ZanderZ schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 10:45:
Heb afgelopen weekend deze telefoon gekocht, leuk ding. Heb tot nu toe twee minpuntjes ontdekt:
1. alarm gaat niet af als de telefoon uit staat en er is geen mogelijkheid dit in te stellen.
2. slechte handleiding. Fijn dat er in staat met welk knopje de telefoon aan gaat, maar dat kan ik zelf ook wel uitvinden. Minder logische dingen, zoals in welke map mp3tjes moeten staan om als beltoon te gebruiken (/sdcard/notifications/) staat er niet in.

Ook kan ik nergens vinden hoe ik een andere achtergrond instel. Dwz, in welke map moeten die afbeeldingen staan en hoe groot moeten ze zijn? Het enige wat ik hierover kan vinden is hoe je "live wallpapers" installeert maar het gaat me gewoon om stilstaande afbeeldingen.
Dat het alarm niet afgaat als de foon uit staat is inderdaad zo, hier valt volgens mij niets aan te veranderen.

De hadleiding: nouja ik heb em nieteens gelezen. Ik weet wel dat je naar mijn weten elke mp3 kan gebruiken en het maakt niet uit in welke map ze staan.
De handleiding lijkt mij wat beknopt omdat er eindeloze mogelijkheden zijn. Anders zou je een boek zo dik als die van de sint krijgen ;)

Bij de wallpapers maakt het wederom niet uit waar de plaatjes staan. qua grootte houd je gewoon de resolutie van je foon aan. En er zijn diverse programma's waar je wallpapers mee in kan stellen ongeacht de plek waar ze staan op je foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinal
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 15:25
Hm vreemd, ik kon plaatjes op de sd-kaart écht niet kiezen bij het kiezen van een nieuwe achtergrond. Net een plaatje van internet gehaald en op de kaart gedownload en nu kan het opeens wel :S nou ja, mooi weer :)

Full-stack webdeveloper in Groningen

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste