Ik heb niet de tijd voor een uitgebreide topic start. Bouwkwaliteit vind ik prima, voelt lekker zwaar aan, metaal & soft touch plastic.The Wizard schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:53:
Open aub hiervoor een apart topic zodat deze niet bevuild raakt met overige toestellen.
Verwijderd
Weet iemand toevallig hoe de foto's/filmpjes die ik maak met me apollo als naam een nummer (bijv foto-001 ofzoiets) kunnen krijgen in plaats van de datum en de tijd?
Nummers zijn toch wat makkelijker vind ik om terug te vinden.
Nummers zijn toch wat makkelijker vind ik om terug te vinden.
Verwijderd
Kan je mij even aangeven welke update je precies bedoeld, want de GPS is bij mij nog steeds hopeloos.The Wizard schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:38:
Hier net op mijn vrouw's Apollo de nieuwe update (CSC) geïnstalleerd en idd werkt de GPS eindelijk zoals het hoort... Nu wachten op de 2.2, fijne firmware! Heb hem ook op mijn Galaxy S.
Of heb je misschien andere tips om de GPS ontvangst te verbeteren?
Alvast bedankt
De update van augustus dit jaar, de CSC update. Als je Kies gebruikt komt hij automatisch met de firmware update melding.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Verwijderd
Oke....bedankt, maar die had ik al. Blijft dat ik nog steeds vind dat de GPS fix hopeloos langzaam gaat. Dus als er hier mensen zijn die nog tips voor me hebben, hou ik me aanbevolen.The Wizard schreef op zondag 28 november 2010 @ 13:29:
De update van augustus dit jaar, de CSC update. Als je Kies gebruikt komt hij automatisch met de firmware update melding.
Heb hier ook nog een HTC Touch2, en zodra ik daarmee naar buiten loop, heb ik een fix. Met de Apollo moet ik zeker 2 minuten wachten.
hoi, als je even wat verder terug leest zie je een fix voor het gps probleem voor apollo, bij mij werkt ie als een tietVerwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 20:37:
[...]
Oke....bedankt, maar die had ik al. Blijft dat ik nog steeds vind dat de GPS fix hopeloos langzaam gaat. Dus als er hier mensen zijn die nog tips voor me hebben, hou ik me aanbevolen.
Heb hier ook nog een HTC Touch2, en zodra ik daarmee naar buiten loop, heb ik een fix. Met de Apollo moet ik zeker 2 minuten wachten.
Verwijderd
Hoi, ik heb eigenlijk een vraag. ik las aan het begin van dit topic over dat raging thunder 2 lite niet goed werkte, is zoiets wel speelbaar? en kan dat wel op de htc wildfire, daar twijfel ik nog een beetje over
Heb deze smartphone sins vrijdag in bezit. Prima telefoon, alleen de knoppen op de telefoon zijn erg brak. Ze konden deze beter touch maken. Hopen dat de update voor de GPS volgende maand er is :-)
iemand al wat meer informatie weten te vinden over de te verwachten froyo update?
Zijn apps zoals DoodleJump, Twitter, Hyves en Angry Birds op deze telefoon te spelen?
@robberto Twitterclient is in ieder geval makkelijk vanuit de Android Market te installeren. Ik verwacht dat dat voor de andere apps ook geldt.
De enige app die ik 'raar' vind is de teletekst-app van de NOS. Beetje rare resolutie. Draait voor de rest prima, maar wat moeilijker te lezen.
De enige app die ik 'raar' vind is de teletekst-app van de NOS. Beetje rare resolutie. Draait voor de rest prima, maar wat moeilijker te lezen.
Angry Birds gaat, heeft in het begin van een level soms een vertraging, later loopt ie gewoon door. Hyves en Twitter werken 'gewoon', DoodleJump heb ik niet. Abduction daarentegen werkt met een lichte vertraging als de achtergrond aanstaat, maar het is niet hinderlijk.Robberto schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:22:
Zijn apps zoals DoodleJump, Twitter, Hyves en Angry Birds op deze telefoon te spelen?
Angry Birds hapert ook op de Galaxy S, komt door de reclame.
Bij andere foons (Android in ieder geval) is het ook niet mogelijk om Hyves te koppelen aan je contacten. Ligt aan de ontwikkelaars van Hyves, ik denk dat er betaald voor moet worden.
Bij andere foons (Android in ieder geval) is het ook niet mogelijk om Hyves te koppelen aan je contacten. Ligt aan de ontwikkelaars van Hyves, ik denk dat er betaald voor moet worden.
nou, bij de se xperia heb je social hub. daar werkt het koppelen wel. ik heb nergens een betaalde versie voor hyves kunnen vinden.
De update naar android 2.2 zou er nu zijn hoor ik van Apollo eigenaars
[ Voor 13% gewijzigd door Cowboy_Henk op 11-12-2010 08:37 ]
Ik krijg nog geen melding van een nieuwe firmware.
Wat is je bron?
http://club.samsungmobile.ro/blog/?p=263 geeft januari aan voor 2.2 en of Peperkoek komt is maar de vraag
http://club.samsungmobile.ro/blog/?p=263 geeft januari aan voor 2.2 en of Peperkoek komt is maar de vraag

[ Voor 78% gewijzigd door RetroTycoon op 11-12-2010 11:31 ]
de update die gelekt is jaCowboy_Henk schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 08:37:
De update naar android 2.2 zou er nu zijn hoor ik van Apollo eigenaars
wat ik altijd doe is telefoon op vliegtuig modus zetten en met advanced app killer alles sluiten eerst,.. op die manier wel redelijke speelkwaliteitThe Wizard schreef op maandag 06 december 2010 @ 18:26:
Angry Birds hapert ook op de Galaxy S, komt door de reclame.
Misschien heb ik er overheen gelezen maar kan iemand me vertellen of en hoe goed GPS werkt zonder internet? Zit erover te denken om deze telefoon los aan te schaffen (dus zonder internetabbo) en hoop dus wel dat GPS zonder kan.
Verwijderd
Werkt wel zonder internetabbo.Maverick_tfd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 00:30:
Misschien heb ik er overheen gelezen maar kan iemand me vertellen of en hoe goed GPS werkt zonder internet? Zit erover te denken om deze telefoon los aan te schaffen (dus zonder internetabbo) en hoop dus wel dat GPS zonder kan.
ja werkt wel idd alleen de gps op deze foon is er nou niet bepaald eentje om over naar huis te pennen
inmiddels froyo geinstalleerd (niet via kies) gps probleem lijkt niet opgelost. maar na gpssetup2 te hebben geopend en instellingen te hebben veranderd heb ik nu binnen 3 sec een fix
Verwijderd
De officiele Froyo 2.2 update via Kies zal voor begin april 2011 zijn. Is mij officieel bevestigd door Samsung zelf.
jeeetje, dat duurt lang zeg! op verschillende fora stond eind dit jaar
Verwijderd
ik heb even een vraag,
misschien is het een beetje dom maar hoe zit het met de live wallpapers op froyo 2.2 later. (dus niet geroot)
alvast bedankt
misschien is het een beetje dom maar hoe zit het met de live wallpapers op froyo 2.2 later. (dus niet geroot)
alvast bedankt
live wallpapers zijn niet standaard op froyo icm dit toestel. op xda kun je wel een workaround vinden zodat dit dan wel mogelijk is. wel je telefoon rooten hiervoor. ook dit kun je op xda vinden.
ik weet niet of dit is toegestaan maarja hier lees je hoe je wallpapers live kan instellen
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=793823
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=793823
Hallo, iemand enig diee waarom je met deze telefoon geen youtube filmpjes kan uploaden naar facebook? ik meen me te herinneren dat dit wel kon eerder. maar de laatste tijd wordt ik telkens naar de touch facebook website. ik wil het filmpje uploaden via de fb app. enig idee iemand?
Heeft iemand al een officieel antwoord van Samsung wat betreft de GPS problemen?
Soms krijg ik echt zelf na 15-30min geen fix... in feite erg dat ze een toestel verkopen met zo'n brakke GPS ondersteuning ...
De beste fix krijg ik als ik gpssetup2 uitvoer en daar wat pruts, maar dat is zelf geen garanatie op een deftige gps fix.
De fix van octy ook al geprobeerd, maar heeft geen verschil bij mij.
Soms krijg ik echt zelf na 15-30min geen fix... in feite erg dat ze een toestel verkopen met zo'n brakke GPS ondersteuning ...
De beste fix krijg ik als ik gpssetup2 uitvoer en daar wat pruts, maar dat is zelf geen garanatie op een deftige gps fix.
De fix van octy ook al geprobeerd, maar heeft geen verschil bij mij.
"Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever"
ik zit met hetzelfde probleem inmiddels, geen oplossing kunnen vinden helaas...
probleem nummer 2: mijn camera blijft zeggen "camerafout" iemand enig idee hoe dit kan? ik zag het ook al bij het forum voor de galaxy s
Naast wat andere android toestellen heb Ik nu ook een Galaxy Apollo in bezit.
Ben super tevreden over het toestel helemaal gezien het feit dat het een "instap" model is
Inmiddels staat er Android 2.2 erop en ook de live wallpapers heb ik werkend gekregen.
(via xda-developers)
zie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C3xm9uYENYc]
Ben super tevreden over het toestel helemaal gezien het feit dat het een "instap" model is
Inmiddels staat er Android 2.2 erop en ook de live wallpapers heb ik werkend gekregen.
(via xda-developers)
zie:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=C3xm9uYENYc]
[ Voor 4% gewijzigd door Megapaul op 28-12-2010 16:45 ]
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
krijg jij die nieuwe muziekdienst google jumper er ook op dan? kheb mn toestel geroot en ook live wallpapers werken naar behoren maar die muziekdienst weigert te installeren. Oja hetzelfde geldt ook voor flash 10.1Megapaul schreef op dinsdag 28 december 2010 @ 16:44:
Naast wat andere android toestellen heb Ik nu ook een Galaxy Apollo in bezit.
(via xda-developers)
zie:
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door Dikkedikkie op 29-12-2010 09:13 ]
Heb de Apollo sinds een paar maanden. Is mijn eerste smartphone en ben er zeer tevreden over. Alleen die gps was een drama. Het duurde altijd heel lang tot ik een fix kreeg, ook nadat ik GpsBooster van Octy had geïnstalleerd. Vandaag ging mijn nieuwe abo in mèt 3G internet. En tot mijn verbazing werkt gps nu wel als een tierelier. Binnen tien seconden heb ik een accurate fix !! Kennelijk wordt er van de 3G-verbinding gebruik gemaakt om een snelle gps-fix te krijgen. Dus moet je toch een internet-abo hebben om gps goed te laten werken....
Verwijderd
Hallo,
Ik zit er over te denken om een galaxy apollo aan te schaffen. Ik gebruik nu een omnia en in de omnia zit de mogelijkheid om ipv een qwerty toetsenbord(op de touch), een phonepad indeling te gebruiken. http://www.careace.net/images/omnia2-phonepad2.png. Die laatste indeling vind ik het prettigst werken en zou ik graag ook op mijn opvolgende telefoon willen hebben.
Iemand die mij kan vertellen of dit een mogelijkheid is op de apollo? En zo niet, welke telefoon wel?
Ik zit er over te denken om een galaxy apollo aan te schaffen. Ik gebruik nu een omnia en in de omnia zit de mogelijkheid om ipv een qwerty toetsenbord(op de touch), een phonepad indeling te gebruiken. http://www.careace.net/images/omnia2-phonepad2.png. Die laatste indeling vind ik het prettigst werken en zou ik graag ook op mijn opvolgende telefoon willen hebben.
Iemand die mij kan vertellen of dit een mogelijkheid is op de apollo? En zo niet, welke telefoon wel?
Ik ga ff kijken...
Edit: Ja het kan, het heet Samsung toetsenbord 3x4. Toch, Swype werkt zeer behoorlijk, dus voordat je dat probeert zou je eerst Swype een kans kunnen geven
Edit: Ja het kan, het heet Samsung toetsenbord 3x4. Toch, Swype werkt zeer behoorlijk, dus voordat je dat probeert zou je eerst Swype een kans kunnen geven
[ Voor 81% gewijzigd door RetroTycoon op 02-01-2011 11:35 ]
Even een snel vraagje voor de Apollo gebruikers hier;
Kun je ook ringtones aan Google contacten toewijzen? Ik heb zelf een Galaxy S en daar is dat geen probleem, gewoon contact selecteren, wijzigen en dan staat er een optie "Beltoon" vlak onder Email adres en Expres berichten en dergelijke. De Apollo van m'n moeder heeft hier schijnbaar meer moeite mee. Die heeft geen optie daarvoor bij Google contacten, maar wel voor contacten die in het telefoon geheugen staan.
De enige work-around die ik heb gevonden is om het contact ook in het telefoon geheugen aan te maken, die de ringtone geven en dan koppelen aan het Google contact. Dit moet toch makkelijker kunnen lijkt mij?
Kun je ook ringtones aan Google contacten toewijzen? Ik heb zelf een Galaxy S en daar is dat geen probleem, gewoon contact selecteren, wijzigen en dan staat er een optie "Beltoon" vlak onder Email adres en Expres berichten en dergelijke. De Apollo van m'n moeder heeft hier schijnbaar meer moeite mee. Die heeft geen optie daarvoor bij Google contacten, maar wel voor contacten die in het telefoon geheugen staan.
De enige work-around die ik heb gevonden is om het contact ook in het telefoon geheugen aan te maken, die de ringtone geven en dan koppelen aan het Google contact. Dit moet toch makkelijker kunnen lijkt mij?
Ik overweeg ook om dit toetstel te kopen. Maar ik heb een paar vraagjes die misschien wel beantwoord kunnen worden.
- Kun je een proxy instellen? Het internet verkeer van onze school moet namelijk door een proxy, het zou wel handig zijn als deze in te stellen is.
- Is er 'continu' internet nodig voor dit toestel? Ik overweeg namelijk geen abonnement met een internetbundel.
- Ik lees in een paar reviews op internet dat de GPS en de camera niet echt goed zijn. Klopt dit inderdaad?
- Is van dit toestel de simlock er af te halen? Een toestel met simlock en het er achteraf afhalen is volgens mij goedkoper dan een simlock vrije telefoon. Blijft een Hollander.
- Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Goede prijs/kwaliteit verhouding?
Verwijderd
T. Coenraad, bedankt voor je antwoord! Swype zal ik wel proberen maar mocht ik het niet onder de knie krijgen heb ik altijd iets om op terug te vallen.
Verder ben ik aan het twijfelen geslagen tussen de apollo en de i5510(inc. uitschuifbare qwerty). Ik ga morgen langs de winkel. Hopen dat ze de i5510 hebben want hij staat bijna nergens op de site.
Verder ben ik aan het twijfelen geslagen tussen de apollo en de i5510(inc. uitschuifbare qwerty). Ik ga morgen langs de winkel. Hopen dat ze de i5510 hebben want hij staat bijna nergens op de site.
• Proxy: in te stellen bij Wifi > Geavanceerd (handmatig dus, denk ik)Burddie schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:15:
Ik overweeg ook om dit toetstel te kopen. Maar ik heb een paar vraagjes die misschien wel beantwoord kunnen worden.Als iemand met een toestel deze zou willen beantwoorden zou dat heel fijn zijn.
- Kun je een proxy instellen? Het internet verkeer van onze school moet namelijk door een proxy, het zou wel handig zijn als deze in te stellen is.
- Is er 'continu' internet nodig voor dit toestel? Ik overweeg namelijk geen abonnement met een internetbundel.
- Ik lees in een paar reviews op internet dat de GPS en de camera niet echt goed zijn. Klopt dit inderdaad?
- Is van dit toestel de simlock er af te halen? Een toestel met simlock en het er achteraf afhalen is volgens mij goedkoper dan een simlock vrije telefoon. Blijft een Hollander.
![]()
- Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Goede prijs/kwaliteit verhouding?
• Ik doe zelf zonder continue internet, werkt prima! Thuis en op school is voor mij (ook) voldoende.
• De GPS krijgt moeilijk een fix. Octy heeft GPSopt gemaakt dat soms goed werkt, soms minder, ook nog tips in het XDA-topic. Eenmaal gefixt raakt hij het signaal nog wel eens kwijt in een auto, maar komt snel terug (in direct zicht plaatsen is voldoende). Cam werkt prima (maar geen harde knop). Kwaliteit is prima bij voldoende licht en foto's zijn snel gemaakt. Geen flits.
• Ik heb dit toestel losgekocht, sorry.
• Ik vind het nog steeds een goede prijskwaliteitverhouding. De resolutie is wat vreemd, maar vooralsnog lijkt het erop dat de Market is begrensd op 480x320 en dat is duidelijk een voordeel, want zodoende zijn ongeveer alle apps beschikbaar (bijvoorbeeld ook Engadget). Verder is de telefoon vrij rap, iig voldoende om een spel te spelen als Angry Birds (na 20 levels wel te veel details en dan in het begin van een level framedrops, ook door de reclame), Slice It idem dito.
Alstu!
TnxRetroTycoon schreef op zondag 02 januari 2011 @ 21:29:
[...]
• Proxy: in te stellen bij Wifi > Geavanceerd (handmatig dus, denk ik)
• Ik doe zelf zonder continue internet, werkt prima! Thuis en op school is voor mij (ook) voldoende.
• De GPS krijgt moeilijk een fix. Octy heeft GPSopt gemaakt dat soms goed werkt, soms minder, ook nog tips in het XDA-topic. Eenmaal gefixt raakt hij het signaal nog wel eens kwijt in een auto, maar komt snel terug (in direct zicht plaatsen is voldoende). Cam werkt prima (maar geen harde knop). Kwaliteit is prima bij voldoende licht en foto's zijn snel gemaakt. Geen flits.
• Ik heb dit toestel losgekocht, sorry.
• Ik vind het nog steeds een goede prijskwaliteitverhouding. De resolutie is wat vreemd, maar vooralsnog lijkt het erop dat de Market is begrensd op 480x320 en dat is duidelijk een voordeel, want zodoende zijn ongeveer alle apps beschikbaar (bijvoorbeeld ook Engadget). Verder is de telefoon vrij rap, iig voldoende om een spel te spelen als Angry Birds (na 20 levels wel te veel details en dan in het begin van een level framedrops, ook door de reclame), Slice It idem dito.
Alstu!
Ik zie dat dit toestel ongeveer qua specs overeenkomt met de HTC Wildfire, maar dat de prijs +- €40 lager ligt. Heeft iemand hier een verklaring voor, of zijn de toestellen van Samsung over het algemeen wat goedkoper? Ik overweeg namelijk serieus dit toestel te kopen ipv. een Wildfire (waar ik eerst naar keek...)
De info heb ik hier gevonden: http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=642&cp=631
De info heb ik hier gevonden: http://www.esato.com/phones/compare.php?phone=642&cp=631
Da RuBBaH DuCK SKWaT - Ellen what did ye do ?- een test
Ik heb beide telefoons ook overwogen en sinds kort zijn zowel de Wildfire als de Apollo bij ons thuis (want mijn zus heeft de Wildfire). Beide zijn prima toestellen, hoewel de Wildfire duidelijk een breder scherm heeft, maar ook onscherper is door de relatief lage resolutie. Verder is er het probleem van de beperkte Market voor de Wildfire en is hij wat trager (Angry Birds werkt zélfs in de eerste levels niet zonder framedrops). Maar daarentegen heeft ie al wel Froyo en dat grotere scherm, zelfs een LED-lichtje en voor de megapixelfans wél 2 MP meer. Hij heeft geen Swype, dat kun je als een nadeel opvatten, maar dat is iets persoonlijks denk ik. Het beste ga je het even zelf uitproberen, ik denk namelijk dat het die subtiele zaken zijn die de een wel opvalt en de ander niet.Profidiam schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 02:24:
Ik zie dat dit toestel ongeveer qua specs overeenkomt met de HTC Wildfire, maar dat de prijs +- €40 lager ligt. Heeft iemand hier een verklaring voor, of zijn de toestellen van Samsung over het algemeen wat goedkoper? Ik overweeg namelijk serieus dit toestel te kopen ipv. een Wildfire (waar ik eerst naar keek...)
http://www.samsung.com/be...e=promotion&event_id=1879
Froyo wordt uitgerold voor de Galaxy S via kies
Misschien sneller dan april voor de Apollo?
Froyo wordt uitgerold voor de Galaxy S via kies
Misschien sneller dan april voor de Apollo?
Froyo is al een een geruime tijd beschikbaar voor de Galaxy S.
Verwijderd
Ook al een tijdje de apollo, en ik ben er zeer content van!
Behalve, sinds kort werkt mijn 3g niet meer... Ik heb een app van proximus waar ik dit aan en uit kan zetten, maar als ik enable connections druk blijft ie disconnected... Dit terwijl hij vroeger probleemloos verbinding maakte.
Mijn apn staat goed denk ik, ik heb nooit iets veranderd...
Iemand een idee om dit terug werkend te krijgen?
Behalve, sinds kort werkt mijn 3g niet meer... Ik heb een app van proximus waar ik dit aan en uit kan zetten, maar als ik enable connections druk blijft ie disconnected... Dit terwijl hij vroeger probleemloos verbinding maakte.
Zet je hello Proximus op disable connectionsVerwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 23:00:
Ook al een tijdje de apollo, en ik ben er zeer content van!
ga naar instellingen -> draadloos en netwerk ->mobiele netwerken -> netwerkmodus
Normaal staat dat nu op GSM/WCDMA(auto-stand)
Veranderen naar GSM
Daarna terug naar die auto stand
terug naar je startscherm en bij Hello Proximus terug enable connections
Heeft bij mij gewerkt
Ik ben sinds twee dagen ook in het bezit van de apollo.
Ik heb een aantal vragen.
Hoe lang duurde het voor jullie swypen onder de knie hadden?
Hoe stop je de mp3 speler? Is er geen stop knop? Ik heb de zelfde vraag voor het afspelen van fimpjes.
Is het verder mogelijk om een numeriektoetsenbord op deze telefoon te zetten?
Me telefoon weigert nu ook alles te doen waarvoor hij internet nodig heeft.
En wat is dat geforceerd sluiten wat je krijgt als een instelling niet verder kan?
Alvast bedankt.
Hoe stop je de mp3 speler? Is er geen stop knop? Ik heb de zelfde vraag voor het afspelen van fimpjes.
En wat is dat geforceerd sluiten wat je krijgt als een instelling niet verder kan?
Alvast bedankt.
[ Voor 18% gewijzigd door Yasintha op 07-01-2011 13:37 ]
Hallo,
Heb deze gsm (i5800) nu 2 weken en ben er wel tevreden over moet ik zeggen... Heb wel veel gezocht naar applicaties die androidtelefoons toch wel extra meerwaarde geven... Zal ze gelijk even delen met jullie:
Handcent SMS (iPhone sms/chat lay-out),
APNdroid voor mijn EDGE af te zetten (Ik heb Mobile Vikings als provider (België)),
Skyfire browser omdat android 2.1 geen flash heeft en om dan toch filmpjes (enkel flash wel) te kunnen bekijken,
Smart Keyboard Pro met Nederlands taalpakket zodat je een AZERTY toetsenbord hebt. Er zijn er nog andere die hetzelfde doen maar vond deze de beste.
SoundHound ∞ Als je een leuk liedje hoort en je weet de titel niet...
Toch had ik een aantal vraagjes:
Is het enkel mogelijk om standaard applicaties te verwijderen nadat je de telefoon 'geroot' hebt? Ik heb nl. het probleem dat ik er eerst een Proximus kaartje in had steken en die had dan 'Hello Proximus' erop gezet wat compleet nutteloos is... Ik heb al geprobeerd met 'Root Explorer' maar als je dan remove selecteert zegt hij dat het bestand read-only is...
Hebben jullie een youtube-applicatie op deze gsm staan? Bij mij stond er gene op toen ik dit toestel kocht... In de market vind ik enkel apps die de youtube-filmpjes downloaden...
@Yasintha:
ik gebruik geen swype, heb een app die een gemakkelijker toetsenbord geeft om te typen (zie hierboven)
zover ik weet moet je de muziek eerst op pauze zetten en dan op de back knop duwen en zo sluit je volgens mij de mp3 speler af...
geforceerd sluiten ben ik precies nog niet tegengekomen...
Grtjs!
Heb deze gsm (i5800) nu 2 weken en ben er wel tevreden over moet ik zeggen... Heb wel veel gezocht naar applicaties die androidtelefoons toch wel extra meerwaarde geven... Zal ze gelijk even delen met jullie:
APNdroid voor mijn EDGE af te zetten (Ik heb Mobile Vikings als provider (België)),
Skyfire browser omdat android 2.1 geen flash heeft en om dan toch filmpjes (enkel flash wel) te kunnen bekijken,
Smart Keyboard Pro met Nederlands taalpakket zodat je een AZERTY toetsenbord hebt. Er zijn er nog andere die hetzelfde doen maar vond deze de beste.
Is het enkel mogelijk om standaard applicaties te verwijderen nadat je de telefoon 'geroot' hebt? Ik heb nl. het probleem dat ik er eerst een Proximus kaartje in had steken en die had dan 'Hello Proximus' erop gezet wat compleet nutteloos is... Ik heb al geprobeerd met 'Root Explorer' maar als je dan remove selecteert zegt hij dat het bestand read-only is...
Hebben jullie een youtube-applicatie op deze gsm staan? Bij mij stond er gene op toen ik dit toestel kocht... In de market vind ik enkel apps die de youtube-filmpjes downloaden...
@Yasintha:
ik gebruik geen swype, heb een app die een gemakkelijker toetsenbord geeft om te typen (zie hierboven)
zover ik weet moet je de muziek eerst op pauze zetten en dan op de back knop duwen en zo sluit je volgens mij de mp3 speler af...
Grtjs!
Niemand?Propane schreef op zondag 02 januari 2011 @ 13:41:
Even een snel vraagje voor de Apollo gebruikers hier;
hallo, met de root explorer kun je toch ook read only of read write aangeven? wellicht biedt dit mogelijkheden.6illes schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:00:
Hallo,
@Yasintha:
Grtjs!
De youtube app kan ik gewoon in de market vinden hoor. m.google.nl/youtube
ik weet niet of deze link je naar de apk zal leiden maar toch....
gegroet
Je gaat naar je muziekspeler
kies een liedje en laat het spelen
druk op de linkerbenedentoets (instellingen)
daar vind je rechts in het midden " Instellen als"
dan kan je kiezen tussen "Beltoon spraakoproep", "Beltoon beller" of Alarmtoon
negeer dit maar, kan beter eerst je topic lezen
[ Voor 6% gewijzigd door twiedekker op 07-01-2011 15:20 ]
Haha, inderdaad, maar ik krijg dan dus alleen de contacten op de telefoon te zien, geen Google contacten. Toch bedankt!twiedekker schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:17:
[...]
Je gaat naar je muziekspeler
kies een liedje en laat het spelen
druk op de linkerbenedentoets (instellingen)
daar vind je rechts in het midden " Instellen als"
dan kan je kiezen tussen "Beltoon spraakoproep", "Beltoon beller" of Alarmtoon
negeer dit maar, kan beter eerst je topic lezen
Ik denk ook dat dit de beste oplossing is... Ik heb nl. een gelijkaardig probleem: Ik heb al mijn facebook contacten geïmporteerd in mijn contactenlijst en stel nu dat ik iemand zijn nummer daar aan wil toevoegen dan gaat dit niet omdat je deze contacten niet kunt wijzigen maar als je dan gewoon het nummer invoert en opslaat onder de zelfde naam dan koppelt hij deze 2 automatisch... De reden waarom het bij je galaxy S op die manier gaat is waarschijnlijk omdat daar een nieuwere versie van Android opstaat...
Thnx voor de response.
Weet iemand hoe het zit met het internet? Me telefoon weigert, maar iets te doen wat met internet te maken heeft. Zou het aan vodafone liggen of aan die samsung?
Weet iemand hoe het zit met het internet? Me telefoon weigert, maar iets te doen wat met internet te maken heeft. Zou het aan vodafone liggen of aan die samsung?
je moet waarschijnlijk nog gewoon de juist instellingen opgeven zodat je op internet kunt, moet je eens kijken op de website van vodafone ofzo
Bedankt. Hij doet het alweer.6illes schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:18:
je moet waarschijnlijk nog gewoon de juist instellingen opgeven zodat je op internet kunt, moet je eens kijken op de website van vodafone ofzo
Verwijderd
vraag: Als ik een bericht krijg, wil ik dat die trilt
maar ik heb al alles gelezen en vind niet hoe ik het moet doen...
weet iemand het?
weet iemand het?
Verwijderd
super:) werkt bij mij ook 
twiedekker schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:01:
[...]
Zet je hello Proximus op disable connections
ga naar instellingen -> draadloos en netwerk ->mobiele netwerken -> netwerkmodus
Normaal staat dat nu op GSM/WCDMA(auto-stand)
Veranderen naar GSM
Daarna terug naar die auto stand
terug naar je startscherm en bij Hello Proximus terug enable connections
Heeft bij mij gewerkt
Verwijderd
Het swypen zelf? duurt echt niet lang, ik zou niemeer zonder kunnen...Yasintha schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:31:
Ik ben sinds twee dagen ook in het bezit van de apollo.
Alvast bedankt.
Bij mij was het enkel het qwerty toetsenbord dat wat wennen was... Voor swyp kun je blijkbaar geen azerty krijgen.... Maar eens je het door hebt, veel makkelijker!
Verwijderd
Bij het notification menu gewoon vibration aanklikken?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:09:
vraag: Als ik een bericht krijg, wil ik dat die trilt
weet iemand het?
Verwijderd
thnxVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:39:
[...]
Bij het notification menu gewoon vibration aanklikken?
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 13:39 ]
Verwijderd
ik dacht van wel als je de taal dan in het frans zetten... dacht ik ;pVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 18:34:
[...]
Het swypen zelf? duurt echt niet lang, ik zou niemeer zonder kunnen...
Bij mij was het enkel het qwerty toetsenbord dat wat wennen was... Voor swyp kun je blijkbaar geen azerty krijgen.... Maar eens je het door hebt, veel makkelijker!
Je kan zeker azerty krijgen om te swypen, zelfs met NL instelllingen, je moet gwn ff een ander toetsenbord app met een nederlands (azerty) taalpakket downloaden...Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:08:
[...]
ik dacht van wel als je de taal dan in het frans zetten... dacht ik ;p
Werkt dit toestel goed met een Facebook app, Hyves app en Whatsapp?
Ik kan dit op Internet nergens goed terug vinden (ik lees veel over de afwijkende resolutie). Ik vraag dit, omdat me vriendin deze telefoon wil kopen en zij bovenstaande het meest gebruikt.
Ik kan dit op Internet nergens goed terug vinden (ik lees veel over de afwijkende resolutie). Ik vraag dit, omdat me vriendin deze telefoon wil kopen en zij bovenstaande het meest gebruikt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Hyves gebruik ik via de mobiele site, want eerder was die app onder android een draak! De rest doet het prima.Jumpman schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 20:13:
Werkt dit toestel goed met een Facebook app, Hyves app en Whatsapp?
Ik heb een i5801 en maak gebruik van twee mailaccounts in de standaard mailapp, maar ondanks dat ik aangeef dat hij om de vijf minuten moet controleren op nieuwe mails, krijg ik niet altijd meldingen wanneer dat zou moeten. En met mijn internetconnectie is absoluut niets mis. Nog mensen met dat probleem? Is er misschien een goed alternatief?
Verwijderd
met een bericht ontvangen... ik heb juist dezelfde instellingen als vrienden (denk ik toch)
en bij hun trilt die 3sec redelijk hard, en bij mij een vlugge ,zwakke tril en dat is het ...
heeft iemand datzelfde probleem?
en bij hun trilt die 3sec redelijk hard, en bij mij een vlugge ,zwakke tril en dat is het ...
heeft iemand datzelfde probleem?
Ik had dit probleem eerst ook, maar hij doet het nu wel gewoon. ik heb me telefoon ook op notificatie om elke vijf min gezet.Nikolas schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 22:05:
Ik heb een i5801 en maak gebruik van twee mailaccounts in de standaard mailapp, maar ondanks dat ik aangeef dat hij om de vijf minuten moet controleren op nieuwe mails, krijg ik niet altijd meldingen wanneer dat zou moeten. En met mijn internetconnectie is absoluut niets mis. Nog mensen met dat probleem? Is er misschien een goed alternatief?
Ik heb standaardaccount ook aangevinkt en meldingen via email.
Ik heb trillen nog aan staan en een beltoon opgegeven.
Hoop dat dit helpt.
[ Voor 4% gewijzigd door Yasintha op 07-01-2011 23:10 ]
Ik zie het op Homescreens vaak gebeuren, dus dat lijkt me zeker mogelijk (check: Post je Homescreen! - Deel 2)Yasintha schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:29:
Is het mogelijk om je agendapunten op het startscherm te zien? Ik vind het alijd wel handig als ik gelijk op me gsm kan zien wat me taken zijn voor die dag.
Verwijderd
ik heb nog vraag :
1. bij mijn meldingen staat iets van proximus : you are disconnected , en in kleine letters : usage unavailable when disconnected. Weet er iemand hoe ik dat kan verwijderen uit mijn meldingen?
1. bij mijn meldingen staat iets van proximus : you are disconnected , en in kleine letters : usage unavailable when disconnected. Weet er iemand hoe ik dat kan verwijderen uit mijn meldingen?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2011 13:38 ]
Verwijderd
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Samsung Galaxy i5800. Nu heb ik alles geprobeerd (denk ik) om de taal naar het Nederlands te kunnen zetten, maar niks lukt. Kan iemand mij hiermee helpen. Bedankt!
Verwijderd
ga naar intstellingen, dan landinstelling en tekst ( er staat een A voor)Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:57:
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Samsung Galaxy i5800. Nu heb ik alles geprobeerd (denk ik) om de taal naar het Nederlands te kunnen zetten, maar niks lukt. Kan iemand mij hiermee helpen. Bedankt!
dan het bovenste landinstelling selecteren en daar nederlands ;p
Nog even een minder slimme vraag. Hoe nemen jullie de telefoon op!!! Het duurt bij mij altijd een eeuwigheid voor ik dat uitschuifding eruit heb getrokken/geklikt! Heel vermoeiend. Dit moet makkelijkere kunnen. Doe ik iets fout of is er een handigheid voor?
Nog een vraag hoe haal je widgets uit die lijst met widgets? Ik bedoel als je op je homescreen drukt en dan op widgets hoe haal je die weg? Want ik heb er een hoop die ik niet gebruik en die ik van me gsm af wil hebben en ze verschijnen helaas niet allemaal in me gsm, maar zitten gelijk onder me widgets. Ik hoop dat jullie me begrijpen.
Ik ben er inmiddels achter hoe dat moet.
Nog een vraag hoe haal je widgets uit die lijst met widgets? Ik bedoel als je op je homescreen drukt en dan op widgets hoe haal je die weg? Want ik heb er een hoop die ik niet gebruik en die ik van me gsm af wil hebben en ze verschijnen helaas niet allemaal in me gsm, maar zitten gelijk onder me widgets. Ik hoop dat jullie me begrijpen.
Ik ben er inmiddels achter hoe dat moet.
[ Voor 42% gewijzigd door Yasintha op 10-01-2011 13:56 ]
Dat is dus het programma 'Hello Proximus', zo irritant eh... Ik denk dat je het enkel kan verwijderen nadat je de telefoon geroot of gereset hebt...Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 12:06:
ik heb nog vraag :
Verwijderd
ja xD hebt gij dat probleem ook?6illes schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:28:
[...]
Dat is dus het programma 'Hello Proximus', zo irritant eh... Ik denk dat je het enkel kan verwijderen nadat je de telefoon geroot of gereset hebt...
en dat geroot of gereset... heb ik geen zin om te doen
dus kan ik niks daar aan doen?
Anyone? Nog even een minder slimme vraag. Hoe nemen jullie de telefoon op!!! Het duurt bij mij altijd een eeuwigheid voor ik dat uitschuifding eruit heb getrokken/geklikt! Heel vermoeiend. Dit moet makkelijkere kunnen. Doe ik iets fout of is er een handigheid voor?
Je kunt Incoming Call Plus proberen uit de Market.
Dank je ik ga het proberen. Ik geloof dat ik een maandag ochtend model heb ontvangen. Ik krijg nu niet eens dat balkje om de telefoon op te nemen hij gaat alleen maar over.alex3305 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:43:
Je kunt Incoming Call Plus proberen uit de Market.
Werkt perfect. Bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door Yasintha op 11-01-2011 16:08 ]
Verwijderd
Zal eventjes een flinke dosis mosterd na de maaltijd leveren:
Open vanaf de desktop Applications (zou rechts-onder in de taakbalk moeten staan).
Scroll naar rechts tot je het pictogram Settings tegenkomt. Kan ook zijn dat het al op het eerste scherm staat.
In Settings zul je na wat scrollen het submenu Locale and text vinden (met een [A] ervoor).
Kies hier de eerste optie, Select locale, en kies een taal die leuk bij je ogen past.
Kan iemand hier me toevallig een goedkoop sim-only data abonnement voor dit ding aanraden, of zit ik daarvoor op het verkeerde subforum? Had vandaag niet door dat m'n wi-fi router gecrasht was tot ik er 40 euro aan prepaid tegoed doorheen gejaagd had.
Yasintha schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:31:
- Zoals al eerder aangegeven kunnen de meeste media toepassingen worden gestopt door gewoon op de pauze knop te rammen. Als je vervolgens iets anders met de telefoon doet, bijvoorbeeld door op de Home- of Terug knop te drukken, blijft het media process op de achtergrond in het (RAM) geheugen bewaard en kun je meteen doorgaan waar je gebleven bent zogauw je de mediaspeler opnieuw opent.
- Geforceerd Sluiten stopt een process onmiddellijk, en schopt het vervolgens uit het geheugen. De mediaspeler, bijvoorbeeld, zal de volgende keer dat je het programma opent opnieuw gestart moeten worden. Dit is niet echt nodig, tenzij de toepassing zich op het moment aan het misdragen is; Android zal automatisch processen gaan afsluiten als het ergens geheugen voor nodig heeft.
Ik ga er even van uit dat de taal op het moment op Engels staat; kan niet echt helpen als het Swahili ofzo is.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:57:
Open vanaf de desktop Applications (zou rechts-onder in de taakbalk moeten staan).
Scroll naar rechts tot je het pictogram Settings tegenkomt. Kan ook zijn dat het al op het eerste scherm staat.
In Settings zul je na wat scrollen het submenu Locale and text vinden (met een [A] ervoor).
Kies hier de eerste optie, Select locale, en kies een taal die leuk bij je ogen past.
Had ik toen ik de telefoon voor het eerst gebruikte ook moeite mee (eergisteren). Kan het nu gelukkig in 1 poging voor elkaar krijgen; ik denk dat ik voorheen te voorzichtig te werk ging. Zet nu gewoon mijn duim op de goede schuif en trek hem met zo'n 9000 kilometer per seconde naar rechts. Heeft tot nu toe aardig gewerkt.Yasintha schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:01:
Anyone? Nog even een minder slimme vraag. Hoe nemen jullie de telefoon op!!! Het duurt bij mij altijd een eeuwigheid voor ik dat uitschuifding eruit heb getrokken/geklikt! Heel vermoeiend. Dit moet makkelijkere kunnen. Doe ik iets fout of is er een handigheid voor?
Kan iemand hier me toevallig een goedkoop sim-only data abonnement voor dit ding aanraden, of zit ik daarvoor op het verkeerde subforum? Had vandaag niet door dat m'n wi-fi router gecrasht was tot ik er 40 euro aan prepaid tegoed doorheen gejaagd had.
Verwijderd
Hallo mensen!
Heb sinds een week ook de Samsung Galaxy Apollo in m'n bezit, prepaid via de T-Mobile shop. Ik had al een T-Mobile sim-only abonnement dus het was een kwestie van simkaartje overzetten en voila. Het is mn eerste smartphone en ik ben er happy mee! Vooral de batterijduur valt me alleszins mee: heb er 6 a 7 uur non-stop van alles mee gedaan, filmpjes gekeken, internetten, spelletjes gespeeld (alleen nog niet mee gebeld omdat ik nog even het prepaid simkaartje erin heb aangezien ik daar gratis internet bij kreeg) en verder heeft 'ie ook aangestaan. Pas vandaag (na 2,5 dag aangestaan te hebben) kreeg ik de melding 'batterij bijna leeg'. _0_
Alles werkt zoals het zou moeten, op 1 dingetje na e daar heb ik dan ook een vraag over.
Ik heb de Facebook voor Android en de Twitter app gedownload via Market. Beide apps werken prima, op 1 ding na: de tijd loopt een uur achter. Als ik via die apps op Twitter of Facebook kom zie ik aleen de updates van '1 uur geleden' en alles daarvoor, als ik op 'vernieuwen' klik blijft dat zo. Ik vermoed dat dit opgelost kan worden middels een verandering in de tijdsinstellingen, maar kan nergens online vinden hoe dan. heb de tijd een uur vooruit gezet maar dat haalde niets uit.
Het vreemde is, dat als ik via de FB app naar mn eigen profiel ga en vanuit daar doorklik om op mn wall te komen, ik WEL een startpagina krijg met daarop de werkelijk laatste updates van m'n vrienden, alleen staan daar dan weer geen foto's e.d. bij. Vind het een beetje omslachtig allemaal: wil gewoon op de startpagina van die app in mn 'meest recent' news feed de laatste updates zien ipv die van een uur daarvoor.
Mocht iemand van jullie iets weten: ik ben jullie nu al eeuwig dankbaar!
Groetjes Jacqueline
Heb sinds een week ook de Samsung Galaxy Apollo in m'n bezit, prepaid via de T-Mobile shop. Ik had al een T-Mobile sim-only abonnement dus het was een kwestie van simkaartje overzetten en voila. Het is mn eerste smartphone en ik ben er happy mee! Vooral de batterijduur valt me alleszins mee: heb er 6 a 7 uur non-stop van alles mee gedaan, filmpjes gekeken, internetten, spelletjes gespeeld (alleen nog niet mee gebeld omdat ik nog even het prepaid simkaartje erin heb aangezien ik daar gratis internet bij kreeg) en verder heeft 'ie ook aangestaan. Pas vandaag (na 2,5 dag aangestaan te hebben) kreeg ik de melding 'batterij bijna leeg'. _0_
Alles werkt zoals het zou moeten, op 1 dingetje na e daar heb ik dan ook een vraag over.
Ik heb de Facebook voor Android en de Twitter app gedownload via Market. Beide apps werken prima, op 1 ding na: de tijd loopt een uur achter. Als ik via die apps op Twitter of Facebook kom zie ik aleen de updates van '1 uur geleden' en alles daarvoor, als ik op 'vernieuwen' klik blijft dat zo. Ik vermoed dat dit opgelost kan worden middels een verandering in de tijdsinstellingen, maar kan nergens online vinden hoe dan. heb de tijd een uur vooruit gezet maar dat haalde niets uit.
Het vreemde is, dat als ik via de FB app naar mn eigen profiel ga en vanuit daar doorklik om op mn wall te komen, ik WEL een startpagina krijg met daarop de werkelijk laatste updates van m'n vrienden, alleen staan daar dan weer geen foto's e.d. bij. Vind het een beetje omslachtig allemaal: wil gewoon op de startpagina van die app in mn 'meest recent' news feed de laatste updates zien ipv die van een uur daarvoor.
Mocht iemand van jullie iets weten: ik ben jullie nu al eeuwig dankbaar!
Groetjes Jacqueline
Klinkt als zomer/wintertijd-dingetje... Heb je dat juist ingesteld? (als het kan überhaupt...) Zelf gebruik ik Tweetdeck dat de neiging heeft Januari als Ianuari te spellen (weet iemand hier wat van?), maar de tijd is gewoon goed. De FB-app gebruik ik niet (meer), maar ik meen te herinneren dat hij het eerder 'gewoon' goed deed. Succes.Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:40:
Hallo mensen!
Mocht iemand van jullie iets weten: ik ben jullie nu al eeuwig dankbaar!![]()
Groetjes Jacqueline
Jostiband, bedankt voor je reactie.
Ik heb inmiddels een app op me gsm gezet om me gsm makkelijker op te kunnen nemen.
Voor de goedkope abo's moet je op de vergelijkingssite zijn. Je moet er wel op rekenen dat als je een simonly abo wil met data er zeker nog €7,50(kpn) tot €10 op je abokosten bij komt.
Even wat anders hebben jullie ook dat de telefoon op eens om een pincode gaat vragen? En dat je op eens geen internet meer hebt? Ik heb hier een paar keer per dag last van beetje raar probleem. Het ligt niet aan me provider( vodafone).
Ik heb inmiddels een app op me gsm gezet om me gsm makkelijker op te kunnen nemen.
Voor de goedkope abo's moet je op de vergelijkingssite zijn. Je moet er wel op rekenen dat als je een simonly abo wil met data er zeker nog €7,50(kpn) tot €10 op je abokosten bij komt.
Even wat anders hebben jullie ook dat de telefoon op eens om een pincode gaat vragen? En dat je op eens geen internet meer hebt? Ik heb hier een paar keer per dag last van beetje raar probleem. Het ligt niet aan me provider( vodafone).
Jep, bleek een app geinstalleerd te hebben (battery optimizer of memory optimizer) die de telefoon doet resetten...Yasintha schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 23:14:
Jostiband, bedankt voor je reactie.
PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Hm, ok ik heb wel zo een batterij widget geinstalleerd die per 10 procent aangeeft hoeveel batterijen je nog hebt. Dat is dus de boosdoener. Alhoewel ik had dat niet toen ik die pas had geinstalleerd dan moet het wat anders zijn, maar wat???Lief Adje schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:25:
[...]
Jep, bleek een app geinstalleerd te hebben (battery optimizer of memory optimizer) die de telefoon doet resetten...
Iedergeval bedankt voor je reactie.
En toch, het zal die batt app wel zijn hoorYasintha schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 13:19:
[...]
Hm, ok ik heb wel zo een batterij widget geinstalleerd die per 10 procent aangeeft hoeveel batterijen je nog hebt. Dat is dus de boosdoener. Alhoewel ik had dat niet toen ik die pas had geinstalleerd dan moet het wat anders zijn, maar wat???
Iedergeval bedankt voor je reactie.
Had in het begin er ook geen last van
Na 24u wel
Heb die batt app eraf gesmeten en heb dat probleem niet meer
Verwijderd
het is misschien een beetje dom maar kan iemand mij helpen? waar is social hub?? dat staat zo leuk op de samsung site dat er social hub opzit maar ik kan hem nergens vinden:p weet iemand hier iets van??
Accounts en synchronisatie > Facebook en Twitter toevoegen? Ik weet het anders ook nietVerwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 21:37:
het is misschien een beetje dom maar kan iemand mij helpen? waar is social hub?? dat staat zo leuk op de samsung site dat er social hub opzit maar ik kan hem nergens vinden:p weet iemand hier iets van??
Met Social Hub op de Samsung Galaxy Apollo is het bijhouden van je drukke sociale leven eenvoudiger dan ooit.
- Één contactenlijst met alle sociale netwerken, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd.
- De snelste manier om waar dan ook op de hoogte te blijven van updates van je vrienden bij sociale netwerken.
Kijk in je contactlijst, daar staan normaal gezien al je bel-, email en IM contactne bij elkaar, en dan nog aangeduid met elk z'n eigen icon aan de rechterkant
- Één contactenlijst met alle sociale netwerken, Instant Messaging en e-mailcontacten naadloos geïntegreerd.
- De snelste manier om waar dan ook op de hoogte te blijven van updates van je vrienden bij sociale netwerken.
Kijk in je contactlijst, daar staan normaal gezien al je bel-, email en IM contactne bij elkaar, en dan nog aangeduid met elk z'n eigen icon aan de rechterkant
Verwijderd
Ik heb drie vraagjes:
- Hoe krijg ik de trilintensiteit hoger? Want het trilalarm is nauwelijk voelbaar als die in je broek/jas zit.
- Verbruikt 3G ook data als ik niks met de telefoon doe? Of alleen als ik op internet wat opzoek e.d?
- Ik zie de ene keer 3G staan als netwerk en de andere keer weer een H-netwerk. Wat is dit voor netwerk? Schakelt de mobiel hierop over als er geen/matig 3G netwerksignaal is?
Thanks alvast voor de antwoorden!
- Hoe krijg ik de trilintensiteit hoger? Want het trilalarm is nauwelijk voelbaar als die in je broek/jas zit.
- Verbruikt 3G ook data als ik niks met de telefoon doe? Of alleen als ik op internet wat opzoek e.d?
- Ik zie de ene keer 3G staan als netwerk en de andere keer weer een H-netwerk. Wat is dit voor netwerk? Schakelt de mobiel hierop over als er geen/matig 3G netwerksignaal is?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 13:30 ]
HSDPA gok ik... Dat is volgens mij béter dan 3GVerwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:26:
Ik heb drie vraagjes:
Verwijderd
Ok thanks!RetroTycoon schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 13:38:
[...]
HSDPA gok ik... Dat is volgens mij béter dan 3GEn je telefoon verbruikt uiteraard ook door te sync'en en andere applicaties die zichzelf updaten.
Trouwens meteen nog een vraag: Mn mobiel heb ik via Bol.com gekocht en bij registreren van je mobiel via samsung krijg je 20euro retour. Is het sowieso wel handig om te registreren? Wat is precies het nut daarvan, behalve de 20euro
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2011 13:50 ]
Dag allemaal, 2 vragen voor u.
Ik heb ook deze prachtige telefoon aangeschaft bij grote vriend T-Mobile. Ik zat daar al met een sim-only abo.
Dus nu pre-paid, met gratis internet tot 2 GB. Dus die ga ik eerst opmaken.
Maar als ik dus thuis zit wil ik geen gebruik maken van 3G (apndroid geinstalleerd, dus dat werkt prima), wat er echter niet werkt is mijn Wifi-verbinding. Of.. tenminste.. hij doet het wel, maar de verbinding klapt er regelmatig uit als het scherm uitgaat (of na een paar minuten) (sluimerstand).
Kan dit toestel geen constant verbinding houden?! Dat zou ik namelijk wel graag willen i.v.m. Skype en Whats app.
En GPS is een drama. Firmware 2.1 update 1 staat er op, maar satelieten vinden is er niet echt bij..
Kan ik ergens een nieuwere frimware dowloaden (2.2 bijv.) en is deze geschikt enzo voor de Apollo, want Samsung zelf heeft niets (wat ik heb kunnen vinden).
Verder is het een super toestel! Af en toe een beetje traag.. maar daar kan ik wel mee leven (iemand suggesties om 'm toch nog wat sneller te krijgen?!)
Ik heb ook deze prachtige telefoon aangeschaft bij grote vriend T-Mobile. Ik zat daar al met een sim-only abo.
Dus nu pre-paid, met gratis internet tot 2 GB. Dus die ga ik eerst opmaken.
Maar als ik dus thuis zit wil ik geen gebruik maken van 3G (apndroid geinstalleerd, dus dat werkt prima), wat er echter niet werkt is mijn Wifi-verbinding. Of.. tenminste.. hij doet het wel, maar de verbinding klapt er regelmatig uit als het scherm uitgaat (of na een paar minuten) (sluimerstand).
Kan dit toestel geen constant verbinding houden?! Dat zou ik namelijk wel graag willen i.v.m. Skype en Whats app.
En GPS is een drama. Firmware 2.1 update 1 staat er op, maar satelieten vinden is er niet echt bij..
Kan ik ergens een nieuwere frimware dowloaden (2.2 bijv.) en is deze geschikt enzo voor de Apollo, want Samsung zelf heeft niets (wat ik heb kunnen vinden).
Verder is het een super toestel! Af en toe een beetje traag.. maar daar kan ik wel mee leven (iemand suggesties om 'm toch nog wat sneller te krijgen?!)