Heb de Apollo nu een tijdje in m'n bezit en vind het een fijne telefoon, op een paar dingen na. Waarvan het grootste probleem: de batterij.
Als ik 'm een uur intensief gebruik (en ik heb er nog niet eens mee gebeld omdat ik mn oude telefoon met abonnement daar nog voor gebruik en in de Apollo nog mn prepaid-kaartje heb zitten omdat ik daarmee gratis internet kreeg tot september) loopt 'ie al terug naar 80%, na nog een uur (als ik bijv. een spelletje speel of whatsapp ofzo) is het 60% en vanaf daar gaat het sowieso mis.
Want hij dropt ineens van 60% naar 15% ofzo en nog eens 5 minuten later schakelt m'n telefoon dan uit. Dat schiet echt niet op. Dat 'ie na een dag intensief gebruik moet worden opgeladen a la, maar na een paar uur? Ik heb dus verder alles uitstaan, alleen wifi OF 3G aan, app-killer erop en er draait verder niks. Ga er morgen mee terug naar de T-Mobile shop waar ik 'm vandaan heb, schiet echt niet op zo.
Ook knalt m'n internet er regelmatig uit, 3G valt echt vaak weg en ook m'n wifi valt af en toe weg. Zou dat aan de antenne kunnen liggen?
Als ik trouwens een foto probeer te uploaden naar Facebook via 3G: vergeet het maar. Twitter lukt nog wel, al gaat dat ook echt godse traag. Maar FB, onmogelijk. Sowieso vind ik de 3G erg traag. Ligt dat dan aan de provider (T-Mobile) en omdat het gratis internet is? Of ligt dat ook aan de telefoon?
Alvast bedankt mochten jullie me willen helpen