Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0NNi384
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-09 05:27
Humpi schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:37:
Als je (iemand) bij de aankoop al 2.2 had, zou je me dan willen vertellen hoe en waar je hem gekocht hebt?
T-mobile shop in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb eigenlijk een redelijk domme vraag. De verkoper van men i5800 heeft men G3 uitgezet denk ik omdat android automatisch update en hij niet wou dat men herlaad kaart leeg gezogen zou worden. Nu heb ik een applicatie gedownload (Anpdroid) zodat ik 3g gemakkelijk kan uitzetten wanneer ik het niet nodig heb maar ik moet het eerst wel gewoon terug kunnen aanzetten weet iemand van jullie waar ik dat kan vinden?

En nog een vraagje is het misschien mogelijk om in te stellen dat updates enkel mogen via wifi? Zodat ik eigenlijk die applicatie niet nodig heb.

Al zeer hartelijk bedankt en ik hoop dat ik geen vraag heb gesteld die hier al staat heb nochtans alles proberen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij krijgen geen updates over the air maar gewoon via de pc,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetroTycoon schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 23:20:
De officiële update is er: JPM al geroot, voor de rest 'clean'. Ben hem nu aan het flashen.
Als je deze installeert moet je dan voorgaande ook installeren? Want heb onlangs i5800 gekocht in België en hier staat uiteraard nog 2.1 (update1) op en via KIES krijg ik niks. Kan ik dan van 2.1 (update1) rechtstreeks naar JPM en is er kans dat ik gegevens verlies leid?

Is er trouwens ook nog ergens een Nederlandstalige website over het rooten, flashen enzo?

Met heel veel dank en vriendelijke groeten
Leergierige noob Matthias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:37
Je raakt al je apps/sms kwijt, maar die kun je backuppen met Titanium (vereist root) en SMS Back-up +. Verder kun je in een keer flashen. Mocht je iets fout doen, gewoon opnieuw flashen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een misschien domme vraag en misschien is die hier in dit 17 pagina tellende topic al gesteld maar bestaat er een tool of tip of flash of ik weet niet hoe de echte kenners dit misschien noemen om de batterij duur de upgraden? Gaat deze omhoog als je Froyo draait op je toestel?

Met vriendelijke groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 23:59:
Een misschien domme vraag en misschien is die hier in dit 17 pagina tellende topic al gesteld maar bestaat er een tool of tip of flash of ik weet niet hoe de echte kenners dit misschien noemen om de batterij duur de upgraden? Gaat deze omhoog als je Froyo draait op je toestel?

Met vriendelijke groeten
naar mijn ervaring gaat kan deze idd beter worden. ook moet je geen bewegende achtergronden instellen en je homescreens zo schoon mogelijk houden. ik doe nu zelf 2 dagen met de batterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
Ik snap niet waarom het zo lang moet duren voor de officiële update er is. Maanden geleden hadden mensen de 2.2 al standaard op het toestel staan. Dan zul je toch zeggen dat het af is? Of ben ik nu gek??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik een laatste domme vraag stellen.

Mijn 3G is blijkbaar is blijkbaar in één of andere menu uitgezet door de verkoper vanwege het "sluik verbruik".
Nu zou ik dat toch graag aanzetten en dan zou ik dat "sluik verbruik" controleren met een tool die ik gedownload heb maar ik vind het niet waar ik dat moet aanzetten. Dat is dus wel een klein probleem. |:(

Groeten Matthias

PS: Over welk sluik verbruik gaat het hier dan?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:15:
Mag ik een laatste domme vraag stellen.

Mijn 3G is blijkbaar is blijkbaar in één of andere menu uitgezet door de verkoper vanwege het "sluik verbruik".
Nu zou ik dat toch graag aanzetten en dan zou ik dat "sluik verbruik" controleren met een tool die ik gedownload heb maar ik vind het niet waar ik dat moet aanzetten. Dat is dus wel een klein probleem. |:(

Groeten Matthias

PS: Over welk sluik verbruik gaat het hier dan?? :*)
Ga naar instellingen -->draadloos en netwerken --> mobiele netwerken --> namen toegangspunt --> klikken op de naam van je provider en dan de gegevens goed invullen (haal je van de site van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
wortelsoft schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 15:01:
Deze heb ik geflashed:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=986831

Tot nu toe werkt alles wat ik gebruik. Alleen vind ik als je de boven kant naar beneden trekt de doorzichtige achtergrond wat minder.
hey, ik heb deze ook geflashed. Ik ben er wel tevreden mee alleen een kleine maar...;)
Maar: heb jij er ook last van dat wanneer je een widget installeert, deze verdwijnt als je je telefoon hebt aangesloten op de pc? Mijn foon zegt na het afkoppelen telkens dat er problemen zijn met de weergave van de widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Nee heb een data counter widget en kalender widget en deze geven geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
hmmz vreemd ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 10:33
Ik heb nu met behulp van een USB wlan adapter en connectify geprobeerd om een access point te maken voor mijn toestel op mijn desktop. Ze kunnen wel verbinding met elkaar maken maar dat is het dan ook wel, ik kan niet op internet, etc. Ik krijg ook een melding van connectify; UPnP not running. Zou dit een probleem van mijn toestel of van mijn desktop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Aethertyd schreef op donderdag 07 april 2011 @ 13:04:
Ik heb nu met behulp van een USB wlan adapter en connectify geprobeerd om een access point te maken voor mijn toestel op mijn desktop. Ze kunnen wel verbinding met elkaar maken maar dat is het dan ook wel, ik kan niet op internet, etc. Ik krijg ook een melding van connectify; UPnP not running. Zou dit een probleem van mijn toestel of van mijn desktop zijn?
ik denk van je modem. Even aanzetten in je modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Android 2.2 nu al ergens officieel te downloaden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:32

sapphire

Die-hard pruts0r

Grmz, ik begin die Apollo nu echt zat te worden :(

Mijn schoonzusje heeft dus een Apollo sinds Januari ongeveer, zonder internet abbo. Dus ik gewoon 3G uitgezet in het menu enzo zoals bij mijn eigen Galaxy S. En raad eens toch gewoon kosten voor 3G internet op de rekening. Dus 3G watchdog erop gezet emt APNdroid en ingesteld dat deze apps de 3G verbinding uitschakelen bij een verbruik van 10kb per maand (quota 100kb en uitschakelen bij 10%).
En toch tikt het gewoon door in de verbruikt meter :?

Dit is toch gewoon vreemd, bij mijn Galaxy S werkt 3G uitzetten in het menu gewoon zoals het hoort en bij de Apollo tikt hij lekker door ondanks dat alles uitgeschakeld staat (behalve GSM) en APNdroid en 3g watch dog het horen af te kappen.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Misschien Droidwall erop zetten en dan 3G blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sapphire schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:51:
Grmz, ik begin die Apollo nu echt zat te worden :(

Mijn schoonzusje heeft dus een Apollo sinds Januari ongeveer, zonder internet abbo. Dus ik gewoon 3G uitgezet in het menu enzo zoals bij mijn eigen Galaxy S. En raad eens toch gewoon kosten voor 3G internet op de rekening. Dus 3G watchdog erop gezet emt APNdroid en ingesteld dat deze apps de 3G verbinding uitschakelen bij een verbruik van 10kb per maand (quota 100kb en uitschakelen bij 10%).
En toch tikt het gewoon door in de verbruikt meter :?

Dit is toch gewoon vreemd, bij mijn Galaxy S werkt 3G uitzetten in het menu gewoon zoals het hoort en bij de Apollo tikt hij lekker door ondanks dat alles uitgeschakeld staat (behalve GSM) en APNdroid en 3g watch dog het horen af te kappen.
3G uitzetten en ook aanduiden dat je de telefoon als phone only gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

3G staat uit en phone only staat aan, dat is dus het rare :?

Droidwall ken ik niet, ga ik eens naar kijken en van het weekend proberen :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:17

Lief Adje

Love is in the air

Ik heb er geen problemen mee, gewoon vast gezet op 2G en de APN's weggegooit :)

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Als je nooit wil internetten is configuratie om zeep helpen, inderdaad een goed optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik m'n 3G wil uitzetten dan gebruik ik zoals de meesten hier ANPDroid en dan zet ik ook even Roaming uit, en tot hier toe heb ik nog geen problemen gehad. Misschien domme vraag maar het is geen probleem met de operator?

PS: Klein vraagje ik las ergens dat er een applicatie bestond dat controleerde welke applicaties nog bezig waren in de achtergrond en welke je dan echt wel wou afsluiten, welke nog mochten blijven draaien enzovoort... Weten jullie welke applicatie dat was en of dat goed werkt? Heeft dat invloed op uw accu duur? Snelheid van uw apparaat?

Groeten Matthias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-07 23:54

hasjee

hoplakee

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:28:
PS: Klein vraagje ik las ergens dat er een applicatie bestond dat controleerde welke applicaties nog bezig waren in de achtergrond en welke je dan echt wel wou afsluiten, welke nog mochten blijven draaien enzovoort... Weten jullie welke applicatie dat was en of dat goed werkt? Heeft dat invloed op uw accu duur? Snelheid van uw apparaat?

Groeten Matthias
volgens mij bedoel je "advanced task killer". in deze app kun je idd kiezen welke apps mogen blijven draaien en welke afgesloten moeten worden. dit kan ie vervolgens bvb elk uur voor je controleren en automatisch uitvoeren.

en voor het uitzetten van mijn 3g is apndroid alleen al voldoende. heb apndroid ingesteld op al het data verkeer blokeren behalve mms.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 19:28:
Als ik m'n 3G wil uitzetten dan gebruik ik zoals de meesten hier ANPDroid en dan zet ik ook even Roaming uit, en tot hier toe heb ik nog geen problemen gehad. Misschien domme vraag maar het is geen probleem met de operator?

Groeten Matthias
Ik heb sinds kort Telfort. En dan is roaming uitzetten geen optie. Telfort roamt namelijk altijd (op KPN). Echt waardeloos. Ik ga nog wel eens naar België en dan moet ik nu dus de telefoon echt uitzetten. 6 euro per MB is geen pretje :-)

En ja hoor... ik kijk net ff bij telfort. Heb het toestel 2 keer kort aangehad. Niets mee gedaan verder. zie het resultaat!!!

Gebruikt in het buitenland
1310 KB (mobiel internet in het buitenland valt niet binnen uw abonnement)

Extra verbruikskosten:
€ 7,62

Ik vind het echt niet normaal hoor.

[ Voor 20% gewijzigd door rudyhattem op 11-04-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
rudyhattem schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:29:
[...]

Ik heb sinds kort Telfort. En dan is roaming uitzetten geen optie. Telfort roamt namelijk altijd (op KPN). Echt waardeloos. Ik ga nog wel eens naar België en dan moet ik nu dus de telefoon echt uitzetten. 6 euro per MB is geen pretje :-)

En ja hoor... ik kijk net ff bij telfort. Heb het toestel 2 keer kort aangehad. Niets mee gedaan verder. zie het resultaat!!!

Gebruikt in het buitenland
1310 KB (mobiel internet in het buitenland valt niet binnen uw abonnement)

Extra verbruikskosten:
€ 7,62

Ik vind het echt niet normaal hoor.
Kan je daar telfort niet over aanspreken, hoewel het moeilijk is om bewijs te leveren.

Als ik naar belgie ga zet ik ook altijd alleen maar roaming (telfort) uit, Nu ik dit zo lees gaat volgende keer de telefoon maar niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Maar je kunt roaming toch niet uitzetten? Dat kan wel, maar telfort roamt toch altijd al op KPN? Of ben ik nu gek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:27
Weet iemand of de browser de text size automatisch aanpast wanneer je inzoomt? Ik weet dat de HTC Wildfire het wel kan.
:)

Nvm, vraag is al eerder gesteld.

[ Voor 16% gewijzigd door PASware op 11-04-2011 14:55 ]

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik nog eens enkele "Noobie" vraagjes stellen??

*GPS Fix - Als ik connect met KIES heb ik al de meest up-to-date versie maar toch heb ik nog steeds zeer trage GPS. Nu lees ik overal dat dit opgelost is met een zekere GPS Fix? Wat is dit, waar kan ik dit vinden? Is dit iets officieel?

*Batterij? - Mijn batterij gaat naar wat ik voel niet lang genoeg mee. Nu lees ik dat je deze eens volledig plat moet laten gaan en dan als uw mobieltje afstaat deze eens moet laten opladen voor 8 uur. Klopt dit? En zijn er goede trucks voor uw batterij? Want 24-36 uur is toch te weinig? En van 50 naar 15 en dan af is toch niet volledig juist? Is dat een software matige fout of ligt het aan men accu? PS: Vele mensen hebben het dus software matig?

*Apps: - Hoe verwijder je het best apps? Doe je dit door gewoon in uw menu dit te verwijderen? Word dan alles verwijderd? En welke Apps moet je zeker op je android hebben staan? Ik heb nu al APNDroid, Youtube Downloader, Tweetdeck en nog wat maar ga zeker paar dingen deleten want dit heeft blijkbaar ook een negatieve invloed op uw accu.

*Updates: - Zijn er nog updates (officieel, niet officieel) die jullie mij aanraden?? Zouden jullie mij dan een linkje kunnen geven. Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn.

Overal ben ik wel tevreden van deze telefoon maak me enkel zorgen over die Accu duur want heb deze soms 8 uur aan een stuk nodig voor men werk als journalist en gaat deze dat houden? Acht uur live tweet reports verzenden en interviews op opnemen??

Al bij voorbaat bedankt voor jullie deskundige hulp! _/-\o_
Matthias

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2011 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
De officiele samsung firmware is nog steeds 2.1 update 1 <-- niet zeker over die 1.
Deze werkt niet echt lekker, zelf heb ik er een door een gebruiker gemaakte rom opgezet waarin de gps fix zit.
De gps fix is ook door een gebruiker gemaakt.
Batterij duur is met veel smartphones een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wortelsoft schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:44:
De officiele samsung firmware is nog steeds 2.1 update 1 <-- niet zeker over die 1.
Deze werkt niet echt lekker, zelf heb ik er een door een gebruiker gemaakte rom opgezet waarin de gps fix zit.
De gps fix is ook door een gebruiker gemaakt.
Batterij duur is met veel smartphones een probleem.
Heb je toevallig linkje voor mij van die GPS Fix? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 17:42:
[...]

Heb je toevallig linkje voor mij van die GPS Fix? O-)
staat in de appstore. (dus via je telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Met de standaard firmware kreeg ik die fix niet werkend, alleen een zwart scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
wortelsoft schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 19:32:
Met de standaard firmware kreeg ik die fix niet werkend, alleen een zwart scherm.
gpsfix er op zetten en opnieuw opstarten (telefoon) binnen paar seconden een fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep2
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-05 22:58
Ik heb mijn simlockvrije galaxy apollo bij Electro Sky gekocht. Er zat alleen een Poolse handleiding bij en er staan een paar poolse snelkoppelingen tussen de applicaties, die ik niet kan verwijderen?!
Ook het opstartscherm geeft een animatie van een Poolse telecom aanbieder.
Hebben andere hier ook ervaring mee? Hoe kan ik hier vanaf komen?

Telefoon werkt verder uitstekend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Joep2 schreef op woensdag 13 april 2011 @ 16:08:
Ik heb mijn simlockvrije galaxy apollo bij Electro Sky gekocht. Er zat alleen een Poolse handleiding bij en er staan een paar poolse snelkoppelingen tussen de applicaties, die ik niet kan verwijderen?!
Ook het opstartscherm geeft een animatie van een Poolse telecom aanbieder.
Hebben andere hier ook ervaring mee? Hoe kan ik hier vanaf komen?

Telefoon werkt verder uitstekend! :)
Idem hier, erg vervelend maar ik denk niet dat het mogelijk is zonder je toestel te rooten/flashen aangezien het om stock applicaties gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

heb mijn apollo als een t-mobile pre-paid gekocht, dit toestel is uit de doos al simlock vrij en goedkoper dan alle "simlock vrije" anderre aanbiedingen van dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Aethertyd schreef op woensdag 13 april 2011 @ 19:28:
[...]

Idem hier, erg vervelend maar ik denk niet dat het mogelijk is zonder je toestel te rooten/flashen aangezien het om stock applicaties gaat.
terug gaan naar de winkel en eisen om een nieuw Nederlands toestel. Zeker als ze dit op de site vermelden:

**Toestel is voorzien van
-Nederlandse taal
-Nederlandse Menu
-Nederlandse Garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
rudyhattem schreef op woensdag 13 april 2011 @ 23:12:
[...]

terug gaan naar de winkel en eisen om een nieuw Nederlands toestel. Zeker als ze dit op de site vermelden:

**Toestel is voorzien van
-Nederlandse taal
-Nederlandse Menu
-Nederlandse Garantie
De mijne komt van Midimedia en daar heb je die garantie niet, dat is ook terug te zien in hun shopreviews (kwam ik natuurlijk achter NADAT ik besteld had). Het is op zich verder niet zo'n groot probleem, heb er gewoon op dit moment de tijd/kennis niet voor om van die apps af te komen. Ik weet trouwens ook niet wat dat voor gevolgen heeft voor de garantie als het echt via rooten moet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Aethertyd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 07:53:
[...]

De mijne komt van Midimedia en daar heb je die garantie niet, dat is ook terug te zien in hun shopreviews (kwam ik natuurlijk achter NADAT ik besteld had). Het is op zich verder niet zo'n groot probleem, heb er gewoon op dit moment de tijd/kennis niet voor om van die apps af te komen. Ik weet trouwens ook niet wat dat voor gevolgen heeft voor de garantie als het echt via rooten moet
Volgens de website van Samsung heeft rooten geen effect op de garantie3. ALs je hem maa un-root als je de telefoon ter reperatie aanbied. Verder, ik zou gewoon even je telefoon flashen. Ben je van het hele gezeur af.

Niet netjes dat ze niet de garantie kunnen geven dat het een NL telefoon is, raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humpi
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-08 23:03
Ik heb nu een telefoon van de t-mobile winkel. Het buildnummer is: FROYO.BOJP9. Maar als ik hem met Kies connect zegt Kies dat ik hem kan updaten naar bojpc. Welke van de twee versies is beter? En zal ik hem upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Na ^ gelezen te hebben hoopte ik dat Froyo eindelijk officieel gereleased was op de market/Kies. Echter kan Kies mijn aparaat niet eens (meer) herkennen, hij blijft gewoon vaststaan op verbinden in Kies maar volgens de telefoon is er al wel een verbinding. Fijn...

Edit: SD eruithalen hielp inderdaad maar ik kan dan uiteraard geen muziek uitwisselen met mijn pc (via Kies althans). Ik ga me morgen verder verdiepen in het flashen, bedankt Dikkie. Overigens, er is inderdaad een nieuwe update maar ik kon uit de versienaam niets duidelijks afleiden (Poolse update, meh)

[ Voor 36% gewijzigd door Aethertyd op 14-04-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Aethertyd schreef op donderdag 14 april 2011 @ 19:22:
Na ^ gelezen te hebben hoopte ik dat Froyo eindelijk officieel gereleased was op de market/Kies. Echter kan Kies mijn aparaat niet eens (meer) herkennen, hij blijft gewoon vaststaan op verbinden in Kies maar volgens de telefoon is er al wel een verbinding. Fijn...
Ik denk dat dit met de mtp app te maken heeft welke ervoor zorgt dat de foon met kies kan communiceren.
Hiervoor staan genoeg handleidingen op internet.
Verder las ik ergens dat je sd kaart verwijderen en dan connecten ook wel eens kan helpen. Ook las ik iets over dat kies bestandsnamen langer dan 16 karakters niet ondersteund worden en dus verhinderen dat kies verbinding kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
hmmmmpfff... hoopte dat de beloofde update er was na het lezen van bovenstaand... krijg nog steeds de melding dat dit de nieuwste firmware is... balen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik heb wel 2.2 FroYo erop staan... Kan ik die niet gewoon eraf trekken en beschikbaar maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Humpi schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:59:
Ik heb nu een telefoon van de t-mobile winkel. Het buildnummer is: FROYO.BOJP9. Maar als ik hem met Kies connect zegt Kies dat ik hem kan updaten naar bojpc. Welke van de twee versies is beter? En zal ik hem upgraden?
He Humpi! begin je tweakers nu ook al te spammen? (net zoals XDA?)
BOJPC is de allernieuwste. Je zou er vanuit mogen gaan dat dit een verbeterde versie is.

Tip: wel eens van samfirmware gehoord?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2011 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op donderdag 14 april 2011 @ 23:44:
Ik heb wel 2.2 FroYo erop staan... Kan ik die niet gewoon eraf trekken en beschikbaar maken?
2.2 voor de Apollo is al geruime tijd te downloaden vanaf samfirmware. (Laatste versies zijn JPM/JPD en JPC voor branded phones). Je hoeft dus niks van je telefoon af te trekken en beschikbaar te maken.

Voor iedereen die niet kan wachten: verdiep je eens in het 'onofficieel' flashen van de 2.2 firmware. Dus via andere route dan mbv het hopeloze Kies. Dit kan vanaf samfirmware (waar officieuze roms te vinden zijn en ook een prima handleiding staat) of dankzij de chefs op xda middels een custom rom (in verschillende smaken).

Overigens draai ik zelf al geruime tijd naar alle tevredenheid de JPD versie. Over JPM lees ik ook goeie berichten (custom rom hoeft van mij niet zo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

zolang samsung van plan is om officiele updates te brengen voor een toestel ga ik voor die versie, als er geen updates meer komen word het tijd om naar alternatieven te kijken. KIES kom maar door met froyo plox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaveegee
  • Laatst online: 21-01 15:19
Tja, die update naar Froyo.
Ik dacht kom, ik stuur Samsung klantenservice weer eens een berichtje. Als volgt:

"Geachte heer/mevrouw,

Sinds vorig jaar heb ik een Galaxy Apollo (GT-I5800). Op deze telefoon zit het besturingssyteem Android versie 2.1. Er is al geruime tijd sprake van dat Samsung via het programma Kies een firmware-update naar Android 2.2 beschikbaar zal stellen. Maar tot op heden krijg ik in Kies de volgende meldingen: \Huidige firmwareversie: PDA:JG6 / PHONE:JG3 / CSC:JH1 (XEN)
Laatste firmwareversie: PDA:JG6 / PHONE:JG3 / CSC:JH1 (XEN)\. En dus geen update naar versie 2.2. Kunt u mij zeggen of ik iets fout doe? Of is de update nog steeds niet beschikbaar? Als dat laatste het geval is, wanneer kan ik de update dan wel verwachten?
Alvast bedankt voor antwoord.

Met vriendelijke groet, <naam verwijderd>"

En wat krijg je dan voor antwoord terug... het volgende:

"Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw e-mail.

Helaas heeft Samsung hier geen informatie over beschikbaar. Wij adviseren u om navraag te doen bij de
partij die u hier meer over kan vertellen, in dit geval is dat Android 2.2.

Voor overige vragen kunt u bellen met ons Contactcenter op telefoonnummer 0900-SAMSUNG (0900-
7267864) voor Nederland of 022012418 voor België, op werkdagen van 09.00 -18.00 uur. Voor een snelle en
efficiënte behandeling van uw probleem, adviseren wij u om de volgende gegevens paraat te hebben als u
belt: uw klantnummer, uw IMEI-nummer en uw type toestel.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

<naam verwijderd>
Samsung Electronics Benelux B.V."

Samsung maakt hele mooie spulletjes, maar dit soort onnozele antwoorden van de klantenservice doet je toch hopen dat je ze nooit écht nodig hebt. Afijn, ik heb het weer een keertje geprobeerd en wacht nu maar weer een tijdje lijdzaam af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Aangezien de registratie van Samfirmware nog steeds niet werkt en er geen specifieke roottopics voor dit model zijn op GoT; wat is een andere betrouwbare site met flashing guides, firmware/roms, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:37
xda-developers.com, daar het forum en dan moet je zoeken op Galaxy 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauzwauz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 16:49
Ik had sinds 2 maanden een Galaxy Apollo i5800. Het bekende probleem van het opnieuw invoeren van pincode had ik ook last van. Ik heb hiervoor contact gezocht met Samsung en via de telecomshop is de telefoon ter reparatie gestuurd. Onlangs heb ik bericht gehad dat ik een nieuwe telefoon mag gaan uitzoeken. In ieder geval word het geen Samsung meer.

Questions must be asked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Kan iemand een vergelijking voor me maken tussen de kwaliteit van het touchscreen van de Galaxy Apollo en de Galaxy S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
KappuhH schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:16:
Kan iemand een vergelijking voor me maken tussen de kwaliteit van het touchscreen van de Galaxy Apollo en de Galaxy S?
Ik merk geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Niet online
Nice! Dus ook een multitouch screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Nou ik merk wel verschil, vind die van de Galaxy S toch een stuk precieser en gevoeliger dan die van de Apollo.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
sapphire schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:50:
Nou ik merk wel verschil, vind die van de Galaxy S toch een stuk precieser en gevoeliger dan die van de Apollo.
Ok. Meningen verschillen. Ik ben er echt blij mee en merk geen verschil. VErgeet niet dat de GAlaxy S een stuk groter is en daardoor misschien wat preciezer lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
overigens. Als je er nog geen 1 hebt gekocht... misschien is de samsung GIO wat? Prijs is ongeveer gelijk en de specs zijn beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rudyhattem schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 22:07:
[...]

Ok. Meningen verschillen. Ik ben er echt blij mee en merk geen verschil. VErgeet niet dat de GAlaxy S een stuk groter is en daardoor misschien wat preciezer lijkt.
Er is zeker een verschil! Galaxy S is veel gevoeliger (ook tov een iPhone. Geloof me; ik heb ze alledrie). En dan hebben we het nog niet eens over de superieure beeldkwaliteit van Super Amoled vs het lage resolutie LCD schermpje in de Apollo...

Het scherm van de Apollo voldoet overigens prima hoor, ook qua response en nauwkeurigheid. Maar idd zoals je al schreef, in 2011 is de Apollo echt niet meer de beste budget-smartphone aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
. Maar idd zoals je al schreef, in 2011 is de Apollo echt niet meer de beste budget-smartphone aanbieding...
[/quote]

Heb jij een beter alternatief dan? ik zag er hierboven ook al eentje maar zou wel meer voorbeelden willen van telefoons in dezelfde prijsklasse ;)

[ Voor 64% gewijzigd door Dikkedikkie op 20-04-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
ik zou voor de Gio gaan...

Even wat anders. Weet iemand wat je hier precies mee kunt?

http://thetechjournal.com...id-2-2-froyo-how-to.xhtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
rudyhattem schreef op woensdag 20 april 2011 @ 22:05:
ik zou voor de Gio gaan...

Even wat anders. Weet iemand wat je hier precies mee kunt?

http://thetechjournal.com...id-2-2-froyo-how-to.xhtml
Z4root werkte bij mij niet met de 2.2 update, ik heb superoneclick gebruikt.

GPSfix lijkt niet te werken bij mij, niet dat het momenteel veel uitmaakt aangezien ik geen mobiel internet heb waardoor maps/navigatie vrij nutteloos word. Is er een goeie alternatieve app om google maps kaarten volledig te downloaden ipv ze alleen in de cache opgeslagen te hebben? En wat is een goeie app om fabrieksapps te verwijderen, ik heb titanium geprobeerd maar deze doet niets.

[ Voor 38% gewijzigd door Aethertyd op 21-04-2011 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2011 @ 13:30:
[...]

Er is zeker een verschil! Galaxy S is veel gevoeliger (ook tov een iPhone. Geloof me; ik heb ze alledrie). En dan hebben we het nog niet eens over de superieure beeldkwaliteit van Super Amoled vs het lage resolutie LCD schermpje in de Apollo...

Het scherm van de Apollo voldoet overigens prima hoor, ook qua response en nauwkeurigheid. Maar idd zoals je al schreef, in 2011 is de Apollo echt niet meer de beste budget-smartphone aanbieding...
with^^

Zelf heb ik een Galaxy S, zit dagelijks op de iphone 4 van vaders en elk weekend zit ik wel op de Apollo van schoonzuster. Genoeg ervaring dus, maar ik herken me in je post.

Had zelf alleen ervaring etm een Samsung star qwerty qua touch en dat wa een drama, daarom vond ik in het begin de Apollo echt geweldig, tot ik mijn eigen Galaxy kreeg, en daar merk ik duidelijk verschil in !

Overigens zit ik naar die GIO te kijken voor m'n broertje :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Aethertyd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 08:44:
[...]

Z4root werkte bij mij niet met de 2.2 update, ik heb superoneclick gebruikt.

GPSfix lijkt niet te werken bij mij, niet dat het momenteel veel uitmaakt aangezien ik geen mobiel internet heb waardoor maps/navigatie vrij nutteloos word. Is er een goeie alternatieve app om google maps kaarten volledig te downloaden ipv ze alleen in de cache opgeslagen te hebben? En wat is een goeie app om fabrieksapps te verwijderen, ik heb titanium geprobeerd maar deze doet niets.
als je 2.2 hebt kun je die copilot (of hoe heettie) er opzetten volgens mij. Die heeft zelf kaarten als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
rudyhattem schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:11:
[...]

als je 2.2 hebt kun je die copilot (of hoe heettie) er opzetten volgens mij. Die heeft zelf kaarten als ik het goed heb.
Is er dan ook iets wat geen geld kost? Edit: Laat maar, heb al wat

[ Voor 4% gewijzigd door Aethertyd op 21-04-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Aethertyd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 16:34:
[...]

Is er dan ook iets wat geen geld kost? Edit: Laat maar, heb al wat
dit kost ook geen geld. ik stuur wel ff pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag telefonisch contact gelegt met Samsung en ze hebben bevestigt dat de GT-I5500 (Europa) geen firmware update krijgt naar Android 2.2.

Ik heb geen ervaring met het flashen via Odin is dit wel veilig want ik wil het ook gaan doen via deze site:
http://techbits.co.in/forum/index.php?tid=4400

Ik ben van plan om daarvoor deze firmware te gaan gebruiken I5500XFJPK ##(deze heb ik gedownload via samfirmware.com en is de laatste versie voor Europa gereleased op 17 Maart) + Odin 4.28 + EUROPA_v1.0.ops.

Hoe kan ik een volledige backup maken van mijn toestel want in Samsung Kies kan ik deze optie niet vinden en kies is helemaal geupdate? Zijn er verder nog eventuele tips of dit zo op deze manier zou gaan werken via bovenstaande link dan zou ik dit graag horen. Bij voorbaat dank ik jullie alvast voor een antwoord op mijn vele vragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:02:
Vandaag telefonisch contact gelegt met Samsung en ze hebben bevestigt dat de GT-I5500 (Europa) geen firmware update krijgt naar Android 2.2.
Waar jij het over hebt is de Europe. Dit forum is voor de Apollo (I5800). Dus mensen niet schrikken :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rudyhattem schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:22:
[...]

Waar jij het over hebt is de Europe. Dit forum is voor de Apollo (I5800). Dus mensen niet schrikken :-)
Vandaar dat het een paar pagina's terug over dit type ging dus ik dacht van dan zouden jullie mij vast ook wel willen helpen want het forum voor de Samsung Galaxy Europe GT-I5500 is sinds 11 maart niks meer mee gedaan.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij komt vandaag de upgrade.
ben zojuist gestart met de upgrade naar jp4 via Kies. Ik ga er van uit dat het hier gaat om Froyo, laat het nog weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jngens Froyo is verkrijgbaar Via Kies, het werkt en staat er iop bij mij..
zo en nu gaan we zeuren om 2.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:35
Ik ben nu bezig mijn telefoon te updaten naar 2.2, maar hij blijft verdacht lang op 0% staan.. Op mijn telefoon staat "Downloading... Do not turn off target!!!" Is dit bij andere Apollo bezitters ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
Ik ben benieuwd of de gps fix problemen voorbij zijn en of het sim probleem ook weg is.
Denk er toch aan om de officiele firmware te laden ipv de custom rom die ik nu heb.
Lijkt me toch wat fijner in verband met eventuele garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2011 @ 21:30:
[...]

Vandaar dat het een paar pagina's terug over dit type ging dus ik dacht van dan zouden jullie mij vast ook wel willen helpen want het forum voor de Samsung Galaxy Europe GT-I5500 is sinds 11 maart niks meer mee gedaan.
Ik reageerde omdat er wellicht onduidelijkheid zou ontstaan. Als ik je zou kunnen helpen zou ik het doen. Maar helaas kan ik dat niet. Wellicht andere tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
wortelsoft schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 10:54:
Ik ben benieuwd of de gps fix problemen voorbij zijn en of het sim probleem ook weg is.
Denk er toch aan om de officiele firmware te laden ipv de custom rom die ik nu heb.
Lijkt me toch wat fijner in verband met eventuele garantie.
Ik hoop dat de accu wat minder snel leeg raakt. Als ik de snelle internetverbinding gebruik is ie na 8 uur helemaal leeg. En ik bel er niet eens mee. Af en toe mail checken en nieuws lezen. Drama drama drama....

Als ik de data alleen op gsm zet kan ik er de hele dag mee doen.. maar ja, dan heb ik een wat tragere verbinding.. kiezen tussen 2 kwaden :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rudyhattem schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:07:
[...]

Ik hoop dat de accu wat minder snel leeg raakt. Als ik de snelle internetverbinding gebruik is ie na 8 uur helemaal leeg. En ik bel er niet eens mee. Af en toe mail checken en nieuws lezen. Drama drama drama....

Als ik de data alleen op gsm zet kan ik er de hele dag mee doen.. maar ja, dan heb ik een wat tragere verbinding.. kiezen tussen 2 kwaden :-(
Misschien is het een optie om eens naar apps als Green Power battery saver of Battery Booster te gaan kijken ik heb het zelf nog niet getest. Zover ik uit de comments lees kun je de battery duur flink omhoog schroeven met zulke apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GPS is volgens mij nog net zo traag als eerst, zal dus hardware probleem zijn ipv software neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 14:33
De officiele Froyo upgrade is vanaf vandaag via KIES te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09 08:48
Slash schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 14:10:
De officiele Froyo upgrade is vanaf vandaag via KIES te downloaden!
Ofwel mensen lezen niéts...

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
Is er iemand die een werkende download link heeft naar I5800XWJPF ?

[ Voor 87% gewijzigd door Slash op 22-04-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
heb hem er op staan (2.2 via kies) maar of ik nu echt tevreden ben.....

Hij is enorm traag en moeilijk uit de slaapstand te krijgen... ik puzzle nog even verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Kan er mij iemand zeggen wat ik fout doe?
Ik open Kies, sluit mijn i5800 aan (met android 2.1 erop) en dan geeft Kies aan dat ik de laatste firmware heb??
Hier lees ik dat de update eindelijk uit is?

Zitten hier ook mensen uit België bij? Ligt het daaraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jorben schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:51:
Kan er mij iemand zeggen wat ik fout doe?
Ik open Kies, sluit mijn i5800 aan (met android 2.1 erop) en dan geeft Kies aan dat ik de laatste firmware heb??
Hier lees ik dat de update eindelijk uit is?

Zitten hier ook mensen uit België bij? Ligt het daaraan?
Het is nog niet uit in België... Je doet niks fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 14:33
rudyhattem schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:50:

Hij is enorm traag en moeilijk uit de slaapstand te krijgen... ik puzzle nog even verder...
Als het goed is zou een 'factory reset' dit probleem moeten verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je een factory reset.

e iemand wel tevreden over de GPS verbindingssnnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 14:33
Via de volgende stappen:
Instellingen -> Privacy -> Standaardgegevens herstellen
Afbeeldingslocatie: http://i52.tinypic.com/2z52d6d.png

(Zorg wel dat je een backup van je data maakt!)

[ Voor 8% gewijzigd door Soyuz op 22-04-2011 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 15:12:
Is er iemand die een werkende download link heeft naar I5800XWJPF ?
www.samfirmware.com je moet je alleen wel even registreren om te kunnen downloaden is het voor de i5800?
anders zou je daar onder even moeten zoeken. Mocht het niet lukken kan je het altijd nog even vragen wellicht wel iemand die je verder kan helpen mocht het niet lukken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slash
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 21:14:
[...]

www.samfirmware.com je moet je alleen wel even registreren om te kunnen downloaden is het voor de i5800?
anders zou je daar onder even moeten zoeken. Mocht het niet lukken kan je het altijd nog even vragen wellicht wel iemand die je verder kan helpen mocht het niet lukken :).
Deze firmware staat (nog) niet op SamFirmware.com

Misschien dat iemand een link naar de voorlaatste officiele Nederlande (XEN) rom heeft zodat ik deze kan flashen en vervolgens via KIES kan upgraden? Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre75
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:12:
[...]

Het is nog niet uit in België... Je doet niks fout.
Hier nog een Samsung man in het schone Belgen-land 8)

Iemand enig idee wanneer België aan de beurt is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Hoelang duurt het updaten eigenlijk bij mij staat hij nu al 40 minuten op 0 procent. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Samsung Galay Apollo via Kies firmware update van 2.1 naar 2.2. gegeven. Geen spijt van, toestel is stuk sneller geworden en alle apps naar SD-card kunnen verbannen. Angrybirds en Youtube-filmpjes gaan nu vloeiend. Ooit gekocht als vervanger van een iPhone3 en overtreft deze inmiddels, tegen een kwart van de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuckyLukeNL
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
erg tevreden over 2.2 meteen helft van mijn apps op sd gepleurd :D

iemand info over live wallpapers? en flash 10.1?

[ Voor 6% gewijzigd door LuckyLukeNL op 23-04-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Slash schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:28:
[...]

Misschien dat iemand een link naar de voorlaatste officiele Nederlande (XEN) rom heeft zodat ik deze kan flashen en vervolgens via KIES kan upgraden? Iemand die kan helpen?
2nd, ik gebruik nu JPD die na een factory reset Russisch is, heb liever gewoon de officiele Nederlandse nu dat hij er ook echt is. Ik kan nu niet upgraden via Kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Spectre75 schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 10:20:
[...]

Hier nog een Samsung man in het schone Belgen-land 8)

Iemand enig idee wanneer België aan de beurt is ?
Dat vraag ik mij nu ook af...
Als iemand hier meer over weet, ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slash schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 23:28:
[...]

Je kan I5800XWJPF vanaf vandaag downloaden op www.samfirmware.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 14:07:
[...]

Je kan I5800XWJPF vanaf vandaag downloaden op www.samfirmware.com
Hun registratie werkt al 10+ dagen niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burddie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:35
Aethertyd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:46:
[...]

Alsjeblieft :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aethertyd schreef op zaterdag 23 april 2011 @ 18:46:
[...]

En hier nogmaals voor de I5800XWJP link:
http://www.mediafire.com/?suu2zkel68kg71s

Ik heb me 2 dagen terug gewoon kunnen registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:30
rudyhattem schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 16:50:

Bij mij helpt het door de Start-toets te gebruiken.
Ik gebruikte altijd de Terug-toets, maar die reageert inderdaad zeer traag.

Ik ben wél m'n Samsung-widgets kwijt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:40
Ik heb het nu ook erop staan maar ben onaangenaam verrast. Jeetje, wat is ie sloom en buggy geworden! :(

Als ik wist hoe je via KIES terug kon naar 2.1 deed ik het direct.

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste