Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-03 21:28
pasarica schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:00:
Ik heb het nu ook erop staan maar ben onaangenaam verrast. Jeetje, wat is ie sloom en buggy geworden! :(

Als ik wist hoe je via KIES terug kon naar 2.1 deed ik het direct.
Ik ook :-(. Las dat factory reset zou helpen maar ik ga eerst eens kijken wat ik dan allemaal kwijt ben. Heb je de camera al gebruikt? Bij mij werkt ie nu totaal niet meer. Steeds knipperend beeld. Mail loopt ook regelmatig vast... wat een ramp dit zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-09 14:33
@pasarica & rudyhattem
Een factory reset is inderdaad de enige oplossing, hierna werkt hij volgens een vriendin weer prima. Hoe lang hebben jullie de i5800 al? Het Het lijkt erop dat dit probleem zich voornamelijk voordoet bij toestellen die vlak na de introductie in Nederland zijn verkocht (rond augustus/september 2010).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
StyleWarz schreef op zondag 24 april 2011 @ 11:01:
@pasarica & rudyhattem
Een factory reset is inderdaad de enige oplossing, hierna werkt hij volgens een vriendin weer prima. Hoe lang hebben jullie de i5800 al? Het Het lijkt erop dat dit probleem zich voornamelijk voordiet bij toestellen die vlak na de introductie in Nederland zijn verkocht (rond augustus/september 2010).
Nee, zolang heb ik hem nog niet. Volgens mij februarie/maart dit jaar. Het was met die actie van t-mobile. Gratis internet tot september volgens mij en 20 euro cash back van samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:40
Die van mij is ook van februari en bij mij heeft een Factory Reset niets geholpen.

@ rudyhattem
De camera geeft vooralsnog geen problemen alhoewel ik het jammer vind dat ik GPS niet meer zelf (Geo-tagging) kan in- of uitschakelen.

[ Voor 48% gewijzigd door pasarica op 24-04-2011 12:12 ]

Niet gehinderd door enige kennis van zaken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@pasarica
Vervelend allemaal. Heb je trouwens bij het uitvoeren van de reset gekozen voor 'instellingen terugzetten' of 'fabrieksinstellingen'? Ik probeer in ieder geval wat extra informatie te verzamelen over wat nu het probleem is/veroorzaakt. Veel mensen die ik ken hebben dit toestel naast hun Blackberry van de zaak, genoeg materiaal om te bekijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
@ StyleWarz

Ik heb het met de Samsung-code *2767*3855# (= E2P Full Reset) gedaan omdat ik ooit de optie "Mobiel opsporen" had ingesteld maar de PIN daarvan niet meer wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een paar weken terug de samsung galaxy apollo bij de kijkshop gehaald en er zat al android 2.2.op maar, de live wallpapers doen het niet weet iemand hoe ik het werkend krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@pasarica
Op die manier heb je inderdaad naar de fabrieksinstellingen gereset. Kon je trouwens na de update naar 2.2 je toestel nog connecten met Kies? Dit deed het bij het toestel van de vriendin pas weer na de factory reset. In welk opzicht is het toestel na de reset nog laggy, is het het toestel in zijn algeheel of is het bijvoorbeeld voornamelijk bij het swypen of andere specifieke handelingen?

@wail045
Live wallpapers worden niet ondersteund op de i5800. Er zijn wel 'hacks' die dit mogelijk maken maar met de standaard rom wordt het niet ondersteund.

[ Voor 16% gewijzigd door Soyuz op 24-04-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@stylewarz

oh jammer want ik heb op internet gelezen dat dat wel kon ook bijv op dit filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=C3xm9uYENYc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:54
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 15:12:
@stylewarz

oh jammer want ik heb op internet gelezen dat dat wel kon ook bijv op dit filmpje:http://www.youtube.com/watch?v=C3xm9uYENYc
De live wallpapers kan je wel activeren hoor, ook met de standaard rom.
Je moet alleen je toestel eerst geroot hebben.
In dat filmpje van mij krijg je ook te horen waar je moet zijn om die live wallpapers
erop te zetten (xda developers) ;)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
@ StyleWarz

In eerste instantie is hij responsief maar naarmate je een paar apps hebt geopend wordt behoorlijk laggish. Ook crashen bijvoorbeeld Google Navigation en MP3 speler nu. Van een snellere GPS-fix merk ik ook niets. En, het switchen tussen WIFI en 3G/HSDPA gaat erg moeizaam (geregeld "geen netwerk beschikbaar"). En het kan aan mij liggen maar ik ben ervan overtuigd dat hij nu ook fysiek warmer aanvoelt. 8)7

Nou, dat is een van de dingen die nu wel werkt. KIES wilde niet connecten zolang ik mijn 16GB kaart erin had. Unmounten of eruit halen was de enige optie om KIES aan het werk te krijgen. Nu echter, connect (met 16GB kaart gemount) hij zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@wail045
Het kan inderdaad wel, maar je zal je toestel moeten rooten en een speciale .apk moeten installeren om het werkend te krijgen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=793823

@pasarica
Bedankt voor je informatie. Blijft een vreemd verhaal, die gelekte 2.2 roms leken allemaal best soepel te lopen namelijk. Je (jullie) horen het zodra ik meer weet over dit probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Soyuz op 24-04-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Stylewarz
dankjewel voor je info maar is het geen risico als ik dat ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@wail045
Dat ligt er maar aan wat je kennis is op dit gebied. Als je er onzeker over bent zou ik het niet doen. Daarnaast, maar dat is mijn mening, heeft Samsung niet geheel ten onrechte de live wallpapers uit de standaard rom gelaten. De processor van de i5800 en het geheugen zijn daar eigenlijk net wat te zwak voor en heeft daarmee te veel impact op de performance van je apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@StyleWarz
Ik ga het proberen via Z4root.
Kan je het ook als je em niet meer wilt weg doen?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2011 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@wail045
Bedoel je unrooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@StyleWarz
Ja ik heb het geprobeerd via xda developers maar het lukte me niet. Ik heb z4root op me telefoon erop gedaan. SD file ook en terminal emulator en als ik daar dat stukje tekst invoer komt er niks??? kan je me helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 10:33
Je kunt misschien beter superoneclick gebruiken (staat ook op xdaforums), ik heb gelezen en ervaren dat z4root niet goed werkt met 2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
Verwijderd schreef op zondag 24 april 2011 @ 22:59:
@StyleWarz
Ja ik heb het geprobeerd via xda developers maar het lukte me niet. Ik heb z4root op me telefoon erop gedaan. SD file ook en terminal emulator en als ik daar dat stukje tekst invoer komt er niks??? kan je me helpen
z4Root werkte na de update naar Froyo niet meer bij mij, ik heb uiteindelijk SuperOneClick gebruikt om te rooten. Overigens heb ik hem alleen maar geroot juist omdat hij zo enorm traag en buggy was geworden, in de hoop zelf iets eraan te kunnen doen. Zonder resultaat... |:(

Let op, LiveWallPapers is wel een battery drainer. Op de (hardwarematig) min of meer gelijkwaardige SE Xperia X8 werkt het wel dus zie ik geen bezwaar om het op de i5800 te draaien.

Als laatste info: Ik heb gemerkt dat nu de gespreksvolume niet tot het maximum is in te stellen. 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door pasarica op 25-04-2011 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@wail045
Anderen waren mij al reeds voor. Ik zou even alles wat je geinstalleerd hebt voor z4root eraf gooien en dan superoneclick gebruiken.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=803682
http://shortfuse.org/?page_id=2
pasarica schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:06:
[...]
Let op, LiveWallPapers is wel een battery drainer. Op de (hardwarematig) min of meer gelijkwaardige SE Xperia X8 werkt het wel dus zie ik geen bezwaar om het op de i5800 te draaien.
Een belangrijk verschil is dat de Xperia X8 wel een 'GPU' heeft en de i5800 niet:
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3395&idPhone2=3403

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb superoneclick gebruikt maar wanneer ik:
su
mount -o remount,rw,codepage=utf8,vfat,xattr,check=no /dev/stl5 /system
cat /sdcard/LiveWallpapersPicker.apk > /system/app/LiveWallpapersPicker.apk
cat /sdcard/libRS.so > /system/lib/libRS.so
cat /sdcard/librs_jni.so > /system/lib/librs_jni.so
reboot

invoer bij terminal emulator dan komt er niks ook "su" dan komt er niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@wail045
Probeer eens aan te vangen met "su root" en dan enter, vraagt hij dan wel om root permission?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
Een belangrijk verschil is dat de Xperia X8 wel een 'GPU' heeft en de i5800 niet:
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3395&idPhone2=3403
I stand corrected... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
@pasarica
:> Op die manier zuigen die live wallpapers dus ontzettend aan je processor, vandaar dat de algehele prestaties van het toestel dalen. Ik moet zeggen dat ik op mijn prive toestel, i9000, de live wallpapers ook al na een dagje heb uitgezet. Die accu is al veel te snel leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@StyleWarz thanks voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De samsung galaxy gio is uit ik denk dat die beter is dan de galaxy apollo ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 15:57:
De samsung galaxy gio is uit ik denk dat die beter is dan de galaxy apollo ofniet?
Jep, beter scherm en snellere processor.

(Had je ook wel zelf kunnen vinden :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soyuz
Verwijderd schreef op maandag 25 april 2011 @ 16:03:
[...]
Jep, beter scherm en snellere processor.
Inderdaad, je moet de Gio eigenlijk zien als een opvolger van de i5800. Op de vraag of je als i5800 gebruiker nu moet upgraden naar de Gio... Dat zou ik dan weer niet doen, daarvoor is het verschil tussen beide toch wat te klein.
http://www.gsmarena.com/c...Phone1=3395&idPhone2=3741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoenselaars
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-08 21:18
Via KIES is nu een officiele firmware-upgrade beschikbaar om de i5800 naar Froyo te tillen.

Het gaat om CSC = I5800XENJP1
Smalbandversie: I5800XXJP4
Buildnummer: FROYO.XWJPF

[ Voor 37% gewijzigd door schoenselaars op 26-04-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-11-2021
schoenselaars schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 09:57:
Via KIES is nu een officiele firmware-upgrade beschikbaar om de i5800 naar Froyo te tillen.

Het gaat om CSC = I5800XENJP1
Smalbandversie: I5800XXJP4
Buildnummer: FROYO.XWJPF
Nog steeds niet voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48
bartvangils schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:56:
[...]

Nog steeds niet voor België?
Laat gerust eens weten, iemand, wanneer deze uit is voor België. Ondertussen reeds 10tal keer proberen te updaten met Kies maar tevergeefs... Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt volgens de helpdesk van samsung midden mei uit in België...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 12:28:
Komt volgens de helpdesk van samsung midden mei uit in België...
Thx voor de info! Wel jammer natuurlijk dat ze het zolang uitstellen voor België... Terwijl ze letterlijk niets gaan veranderen aan de firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-09 21:44
lowlow schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:06:
[...]

Thx voor de info! Wel jammer natuurlijk dat ze het zolang uitstellen voor België... Terwijl ze letterlijk niets gaan veranderen aan de firmware
Dit is net wat ik dacht, kunne ze niet gewoond de Nederlandse firmware in België uitbrengen :P
hopelijk wordt de GPS bug aangepakt en ik ondervind ook problemen met de sms toepassing die geregeld geforceerd moet gesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaveegee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-01 15:19
In september kocht ik mijn Apollo met 2.1 en de gps was dramatisch slecht.
Na installeren van "gps booster" werd het iets beter.
In december ging mijn data-abo in en met 3G-verbinding had ik ineens zeer snelle, stabiele en goede gps fix. Ik was helemaal blij.
Nu heb ik via Kies de update naar 2.2 (froyo) uitgevoerd en raad eens... de gps is weer dramatisch slecht.
Inmiddels alle combinaties geprobeerd (3G uit, gps booster eraf, enz. enz.) maar niets helpt.
Ben nu eigenlijk helemaal niet meer blij met de zo lang gewenste froyo.
Heeft iemand een suggestie om mijn gps weer net zo goed te laten werken als voor de update naar froyo?
(Ik zou bijna weer willen downgraden naar 2.1, maar dat zal wel niet mogelijk zijn met Kies.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReason
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:10
lowlow schreef op donderdag 28 april 2011 @ 19:06:
[...]

Toch wel, voor België halen ze toch o.a. de Youtube app eruit?
Was toch voor mij de/een reden om met Odin een andere rom te flashen.

It's time to kick ass and chew bubble-gum, and I'm all out of gum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
NoReason schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 16:23:
[...]

Toch wel, voor België halen ze toch o.a. de Youtube app eruit?
Was toch voor mij de/een reden om met Odin een andere rom te flashen.
waarom zou Samsung de YouTube app eruit halen voor België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arieh
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 19:43
na installatie van froyo ben ik niet meer in staat nieuwe items toe te voegen in mijn agenda.
iemand anders dit probleem al gezien en gefixed?

Mijn agenda is toch 1 van de twee meest gebruikte functies....en als die niet meer werkt heb ik een probleem

laat maar.....door de installatie van FROYO werden nu standaard de afspraken in de google agenda gezet (die ik niet standaard synchroniseerde)

[ Voor 23% gewijzigd door arieh op 02-05-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschijnt er bij de mensen die Kies in België gebruiken ook deze apparaat kan niet worden bijgewerkt als ze hun gsm aansluiten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 12:42:
Verschijnt er bij de mensen die Kies in België gebruiken ook deze apparaat kan niet worden bijgewerkt als ze hun gsm aansluiten??
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Welke Custom rom raden jullie aan? Begin me te irriteren aan de traagheid soms, zeker nadat ik net de Nexus S van mijn GF in me handen heb gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klepman
  • Laatst online: 14-09 21:44
kan er nog iemand iets zeggen over de werking van de GPS na officiële update naar froyo?
bericht van kafeegee is niet echt hoopgevend.

2.1 + GPSOPT is niet ideaal, maar werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Ik heb even 2 vragen over Android (en deze telefoon):
(Momenteel heb ik een Nokia 5230)

1. Bij sms ontvangst bevestigingen vind ik het enorm handig dat mijn huidige Nokia dit kort (2 sec) op het scherm weergeeft en dan automatisch klasseert in het menu, waar de laatste 20-30 ontvangst bevestigingen worden bijgehouden met tijd en datum.
Kan android dit ook? Ik heb vroeger een Samsung telefoon gehad (non-android) en een ontvangst bevestiging was toen altijd hetzelfde als een bericht. Je moest dit dus eerst openen, lezen en dan verwijderen. Als je veel sms't is dit nogal omslachtig...

2. Gebruikt deze telefoon een inbox berichten limiet? Mijn nokia kan duizenden sms'jes in mn inbox verdragen zonder trager te worden. Vroeger kon mn Samsung telefoon slechts 200 sms'jes bewaren (sms'jes van meerdere pagina's telden niet voor 1 sms, dus inbox was heel snel vol).

Vraag me bovenstaande zaken af, aangezien ik deze telefoon op het oog heb voor moest mn huidige het eens begeven/aan vervanging toe zijn.

Is android trouwens wel aan te raden als je geen internet gebruikt op je mobiel? Want dan valt het voordeel van apps al snel weg denk ik?

Alvast bedankt :)

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoenselaars
Carreon, ik zal proberen deze vraag voor je te beantwoorden.

SMS berichten worden opgeslagen in het intern geheugen. Default zijn dit de laatste 200 berichten, maar je kan dit verhogen zo veel je wilt. Het enige maximum lijkt mij het beschikbare geheugen. Met gemiddeld 2000 berichten per Mb zijn dat er aardig wat.

Nieuwe SMSjes worden kort weergegeven in te systeembalk boven in beeld. Er zijn app's beschikbaar die het laatste bericht op je desktop tonen.

Je SMS-archief is een lijst van alle personen van wie je afgelopen tijd een SMS hebt ontvangen. De persoon met wie je het laatste hebt geSMSd staat bovenaan.

Van het laatste SMSje wordt een klein deel weergegeven (max 30 karakters ongeveer), samen met de naam van die persoon. Als je die persoon selecteerd krijg je de complete conversatie te zien met die persoon in tekstballonetjes. Je eigen berichten staan daar ook tussen.

Er is een zoekfunctie om naar woorden binnen alle berichten te zoeken.

Android zonder mobiel internet is goed te doen, mist je regelmatig WIFI bereik hebt. Apps die minder bruikbaar zijn zonder mobiel internet zijn bijvoorbeeld navigatie, FourSquare, en andere apps die een locatie met internet combineren.

[ Voor 3% gewijzigd door schoenselaars op 05-05-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:23

sapphire

Die-hard pruts0r

with ^^

Toch even de ervaring delen. Ik heb nu sinds begin april een Android toestel en mijn internet gaan pas 20 mei in (administratie foutje bij KPN :( ).
Ik heb thuis, op school en schoonfamilie wifi en dat werkt prima.
Enige waarvoor ik perse mobiel internet wil is whatsap/ping ed, en voor heel af en toe navigatie/email/internetten. Maar verder red ik het erg goed zelfs zonder mobiel internet en is Android een prima OS zonder continue verbinding.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Ok, al bedankt voor de uitleg schoenselaars en sapphire! :)

Kan je ook zeggen hoe de gsm/android om gaat met sms ontvangst bevestigingen (dus niet het bericht op zich, maar het aflever rapport..)? Worden die, als de ontvanger het bericht krijgt, kort weergegeven op de telefoon of is dat telkens hetzelfde als een sms bericht, dus moet je het openen, lezen en verwijderen?

Ikzelf vind het namelijk enorm handig dat Symbian dit een 2-tal sec. weergeeft op de telefoon en dan automatisch klasseert. Zo moet je eigenlijk geen verdere actie ondernemen. En de weinige keren dat je de melding niet ziet, dan heb je de mogelijkheid dit na te kijken in het afleverings rapporten menu.

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Laatst online: 20-07 23:54

hasjee

hoplakee

kleine aanvulling over navigatie. voor navigatie is niet altijd een internet verbinding nodig. er zijn programmas in omloop als copilot die de kaarten op je sd kaart opslaan.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schoenselaars
@Carreon, ik gebruik zelf geen afleverrapporten. Misschien kan iemand anders deze vraag voor je beantwoorden.

@hasjee, grappig, dat wist ik niet. Ik ga het eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik gebruik Navigon, heb namelijk helemaal geen internet op mijn phone....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
Carreon schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 20:20:
1. Bij sms ontvangst bevestigingen vind ik het enorm handig dat mijn huidige Nokia dit kort (2 sec) op het scherm weergeeft en dan automatisch klasseert in het menu, waar de laatste 20-30 ontvangst bevestigingen worden bijgehouden met tijd en datum.
Kan android dit ook? Ik heb vroeger een Samsung telefoon gehad (non-android) en een ontvangst bevestiging was toen altijd hetzelfde als een bericht. Je moest dit dus eerst openen, lezen en dan verwijderen. Als je veel sms't is dit nogal omslachtig...
het is mogelijk om een afleveringsrapport te vragen het enige probleem dat ik ondervind met deze is dat de tijd die weergeven wordt de tijd is dat het bericht verzonden is en niet wanneer aangekomen. misschien is dit een bug en is dit opgelost in Froyo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Heb nu de Destiny rom + fugumod kernel op 1300mhz, draait lekker en het ding is een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!

Ik heb gisteren een upgrade gedaan van mijn Apollo 5800 naar 2.2. Is ergens iets fout gegaan en ik wil nu noodherstel uitvoeren.

Scherm blijft hangen. Hij herkent niet dat het toestel is aangesloten. Alles al geprobeerd, o.a. toestel in herstelmodus te krijgen. maar hij blijft aangeven dat het toestel niet verbonden is.

Ik kan hem wel gewoon verbinden met Kies maar dus niet via noodherstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-02-2024
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 14:48:
Help!!

Ik heb gisteren een upgrade gedaan van mijn Apollo 5800 naar 2.2. Is ergens iets fout gegaan en ik wil nu noodherstel uitvoeren.

Scherm blijft hangen. Hij herkent niet dat het toestel is aangesloten. Alles al geprobeerd, o.a. toestel in herstelmodus te krijgen. maar hij blijft aangeven dat het toestel niet verbonden is.

Ik kan hem wel gewoon verbinden met Kies maar dus niet via noodherstel!
In download modus en custom firmware erop zetten lukt ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikkedikkie schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 15:31:
[...]

In download modus en custom firmware erop zetten lukt ook niet?
Pffff, ben hier blijkbaar niet zo goed in! Hoe kom ik in de downloadmodus???? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
telefoon uitzetten
Volume down + home + power tegelijk indrukken.

Verder heb je ODIN nodig om je rom te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rev! schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:57:
telefoon uitzetten
Volume down + home + power tegelijk indrukken.

Verder heb je ODIN nodig om je rom te flashen.
ODIN?????? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Zijn er hier mensen die hun €20 al teruggestort hebben gekregen van de cashback actie van samsung? Na een hoop gesodemieter was het me gelukt via de klantenservice de nodige info door te geven omdat het via de normale manier (via de site) niet lukte. Ik zit nu nog steeds te wachten en die actie is al lang afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijft lastig voor me, gelukkig slimme zoon, die gaat vanavond eens kijken!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aethertyd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:48:
Zijn er hier mensen die hun €20 al teruggestort hebben gekregen van de cashback actie van samsung? Na een hoop gesodemieter was het me gelukt via de klantenservice de nodige info door te geven omdat het via de normale manier (via de site) niet lukte. Ik zit nu nog steeds te wachten en die actie is al lang afgelopen.
Geen probleem gehad, alleen werkt niet met IE wel met Mozilla Firefox!! FF downloaden en geld terugvragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:23

sapphire

Die-hard pruts0r

Zojuist de Apollo van m'n schoonzusje geupdate naar Android 2.2.
Duidelijk een hele verbetering, wifi verbinding is nu wel stabiel, tikkie sneller, market werkt prima nu :)

Zo hoort deze telefoon dus te werken, eindelijk.

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Volg het topic een beetje en wil jullie zeker niet fjsoftware (MyPhoneExplorer) onthouden http://www.fjsoft.at/en/. Heb dit vroeger veel gebruikt met een SonyEricsson en is echt fantastische software. Onlangs geinstalleerd omdat ik op een forum heb gelezen dat ze nu ook Android ondersteunen en beter nog de Apollo! Zeer de moeite waard, zeker als je niet uit Kies komt.

FJ software gebruikt voor updaten van zakelijk Outlook agenda
Backup van contact gegevens en meer.

Vragen waar ik nog mee zit:
1 - Wat is de manier om van je telefoon een backup te maken voordat ik ga updaten naar Froyo? Met Kies kan het niet?
2 - Hoe vind ik Froyo in Kies? (woon in België)

Lijkt erop dat Froyo er ook is voor Belgie, Kies geeft dat zelf aan

[ Voor 5% gewijzigd door flip75 op 15-05-2011 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:27:
[...]

Geen probleem gehad, alleen werkt niet met IE wel met Mozilla Firefox!! FF downloaden en geld terugvragen!
Ik gebruik al jaren Firefox en de actie is allang afgelopen. Beetje jammer van Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flip75 schreef op zondag 15 mei 2011 @ 10:45:
Volg het topic een beetje en wil jullie zeker niet fjsoftware (MyPhoneExplorer) onthouden http://www.fjsoft.at/en/. Heb dit vroeger veel gebruikt met een SonyEricsson en is echt fantastische software. Onlangs geinstalleerd omdat ik op een forum heb gelezen dat ze nu ook Android ondersteunen en beter nog de Apollo! Zeer de moeite waard, zeker als je niet uit Kies komt.

FJ software gebruikt voor updaten van zakelijk Outlook agenda
Backup van contact gegevens en meer.

Vragen waar ik nog mee zit:
1 - Wat is de manier om van je telefoon een backup te maken voordat ik ga updaten naar Froyo? Met Kies kan het niet?
2 - Hoe vind ik Froyo in Kies? (woon in België)

Lijkt erop dat Froyo er ook is voor Belgie, Kies geeft dat zelf aan
Ik kan nog steeds niet updaten naar Froyo hoor... Ik zit bij mobistar, het zou enkel nog maar bij Base kunnen. Normaal binnen de 2 weken voor alle providers.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

en nu praten over gingerbread :P zal ie komen of zijn de apollo's niet interresant meer voor samsung? * hasjee kruist vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Via xda, van Samsung verwacht ik niets meer. Daarvoor is het toestel te oud en budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyhattem
Aanvankelijk dacht ik ook dat dit de laatste update was. Tot ik dit bericht las... Zou er dan toch nog hoop zijn? De apollo staat er niet tussen maar je weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximvd
Gingerbread zou leuk zijn maar ik ben zeer tevreden met Froyo.
Weet iemand waarom de datum op het lockscreen in het engels wordt weergeven dit is sinds in Froyo draai, op Elcair was dit gewoon in het nederlands (België).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasarica
Aethertyd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:48:
yep, 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

via de mail antwoord gehad van samsung op de vraag of de apollo toch nog stiekem op gingerbreak kon rekenen, het antwoord was kort maar krachtig "reken er maar niet op". dan maar kijken of er een leuke port komt op xda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Ik heb gpsopt gebruikt maar gps werkt nog steeds voor geen meter tenzij ik internetverbinding heb, what gives?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Aethertyd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:08:
Ik heb gpsopt gebruikt maar gps werkt nog steeds voor geen meter tenzij ik internetverbinding heb, what gives?
Welke droid versie gebruik je dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaveegee
Na de update naar Froyo m.b.v. Kies ben ik steeds minder tevreden over mijn Apollo.
Hij reageert soms erg traag en loopt ook regelmatig vast.
Dit gebeurt vooral bij gebruik van Google Maps en de camera.
En de gps is helemaal dramatisch slecht, een fix duurt soms meer dan 10 minuten....
Nu heb ik op dit forum gelezen dat een factory-reset soms helpt om de problemen op te lossen.
Maar ik wil niet mijn gegevens (contacten, sms, agenda, enz.) en apps kwijt.
Dus heb ik twee vragen:
Hoe voer ik het beste de factory-reset uit die misschien helpt?
Hoe maak ik een goede backup van data en apps op de telefoon en hoe zet ik die backup terug?
Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aethertyd
Dikkedikkie schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 09:28:
[...]

Welke droid versie gebruik je dan
Froyo.XWJPD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvangils
kaveegee schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:34:
Na de update naar Froyo m.b.v. Kies ben ik steeds minder tevreden over mijn Apollo.
En de gps is helemaal dramatisch slecht, een fix duurt soms meer dan 10 minuten....
Nu heb ik op dit forum gelezen dat een factory-reset soms helpt om de problemen op te lossen.
Dus heb ik twee vragen:
Hoe maak ik een goede backup van data en apps op de telefoon en hoe zet ik die backup terug?
ik wou niet wachten op de officiële FROYO en heb mij gewaagd aan een custom rom, na wat zoeken heb ik GreenMods POX genomen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1032550

Tot op heden heb ik geen problemen, snelheid is goed, en zeer vlugge GPS-fix.

Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan via Kies nog steeds niet updaten naar 2.2. Nog mensen met dit probleem??

Blijkt dus nog niet uit te zijn in België... vreemd...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Nu online
Ik heb http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=957123 geïnstalleerd en daarna met Titanium Backup mijn apps teruggezet. Nu zijn er echter elke keer een rijtje apps (Angry Birds, EVAC lite, Mapdroyd) die zich niet laten installeren, ook niet via de market. Ik krijg een error als http://technology-headlin...%9D-solution-for-android/ met het verschil dat de oplossing daargenoemd voor mij geen oplossing is.

Wie weet wat er aan de hand is?

[ Voor 3% gewijzigd door RetroTycoon op 20-05-2011 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 17:45
Ik heb net toevallig ook een galaxy apollo in handen gekregen, en nadat ik mn g1 desire en desire Z van custom roms heb voorzien wil ik dit eigenlijk ook met de i5800 doen.

Het enige probleem is dat ik nog nooit iets met odin gedaan heb en de volgorde van zaken is me niet helemaal duidelijk.

kan ik nou direct via odin een custom rom flashen?

of moet ik eerst Root krijgen, dan de stock rom die de basis voor mijn custom rom is flashen, en dan de custom rom?

zat voor de rom te kijken naar Indroid 4.1 :)

en zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden met de apollo?

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
coredalae schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:09:
Ik heb net toevallig ook een galaxy apollo in handen gekregen, en nadat ik mn g1 desire en desire Z van custom roms heb voorzien wil ik dit eigenlijk ook met de i5800 doen.

Het enige probleem is dat ik nog nooit iets met odin gedaan heb en de volgorde van zaken is me niet helemaal duidelijk.

of moet ik eerst Root krijgen, dan de stock rom die de basis voor mijn custom rom is flashen, en dan de custom rom?

vrind, als je even een beetje door dit topic leest kom je meerdere keren een link naar xda tegen waar alles staat\:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
nja k kom dus zo ver dat ik weet hoe ik moet flashen met odin, en hoe ik root moet krijgen. geloof me heb net een uur op xda rond zitten kijken ;)

vraag me dus alleen af of ik nou direct een custom rom kan flashen of niet. (denk van wel, maar weet t dus niet zeker dus zoek eigenlijk gewoon bevestiging van mijn vermoedens :P)

zoals ik al zei ik ben niet nieuw met android, puur nieuw met odin ._. als ik ergens had gevonden hoe je cwr op de apollo had kunnen krijgen had je me niet horen vragen :P

edit:

ok nvm, moet eerst de xxjpm flashen. geen root nodig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Squixx op 20-05-2011 14:24 ]

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
coredalae schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:21:
nja k kom dus zo ver dat ik weet hoe ik moet flashen met odin, en hoe ik root moet krijgen. geloof me heb net een uur op xda rond zitten kijken ;)

vraag me dus alleen af of ik nou direct een custom rom kan flashen of niet. (denk van wel, maar weet t dus niet zeker dus zoek eigenlijk gewoon bevestiging van mijn vermoedens :P)

zoals ik al zei ik ben niet nieuw met android, puur nieuw met odin ._. als ik ergens had gevonden hoe je cwr op de apollo had kunnen krijgen had je me niet horen vragen :P

edit:

ok nvm, moet eerst de xxjpm flashen. geen root nodig :)
meld je hier ook even www.samfirmwire.com. daar staat ook voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
thnx! was al op zoek naar die XXJPM file, samsfirmware is daar idd handig voor.

zo ff sdkaartje formateren zodat k A2SD+ kan gebruiken :)

gebruikt iemand hier nog swap? weet dat t op mn g1 echt heel erg nodig was, maar op de desire en desire Z weer niet.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik probeer nu al een paar dagen mijn i5800 te updaten naar froyo via Kies.
Telkens ik het probeer komt er een foutmelding net na het downloaden van de firmware.
Op mijn gsm komt dan Downloading... Do not shut down the phone. En dan komt die foutmelding op de pc. Omdat de gsm hier blijft opstaan moet ik mijn gsm dan toch afzetten, weer opnieuw opzetten zodat alles weer werkt zoals ervoor.

Kan iemand me zeggen wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

coredalae schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 14:09:

ik heb zelf ook net indroid 4.1 geflashed, ik weet niet zeker of je root moet hebben (had ik al). het word wel aangeraden om eerst xxjpm te flashen wat de base is van de rom. het schijnt wel met anderre versies te kunnen maar ik weet niet wat voor eventuele bugs je dan tegenkomt. op het XDA forum kun je in de thread van indroid precies zien wat je moet downloaden. er staat ook bij hoe je flashed met odin, eventueel staan er op het forum nog een aantal tut's.

succes met flashen, mijn apollotje prutteld een stuk lekkerder op indroid dan op de officiele froyo die ik over kies kreeg.

vind het trouwens wel heel knullig dat een stel huis tuin en keuken modders een soepeler systeem in mekaar frutsen dan dat samsung dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaveegee
kaveegee schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 15:34:
Dus heb ik twee vragen:
Vandaag de factory-reset uitgevoerd via "Instellingen > Privacy > Fabrieksinstellingen terug.
GPS werkt nu weer prima; binnen 15 sec een goede, stabiele fix zonder hulp van GPS Booster o.i.d.
Dus zeker de moeite waard om te proberen.
Wel eerst een backup gemaakt.
Via Kies de contacten, agenda en memo's naar de pc geëxporteerd.
De sms-jes met de app "sms backup & restore" op de sd-card gezet.
Een lijst van de geïnstalleerde apps met de app "app list backup" op de sd-card gezet.
Vervolgens de hele sd-card via usb (als massa-opslag) voor de zekerheid naar de pc gekopieerd.
Dit bleek niet nodig, want de factory-reset laat de sd-card met rust.
Na de factory-reset de diverse accounts weer ingesteld en de apps weer van de market gehaald.
Contacten, agenda en memo's weer importeren met Kies en de sms-jes weer teruggehaald van de sd-card.
Kortom, na een halve dag prutsen was de Apollo weer als vanouds, maar nu met prima gps.
En dat alles zonder flashen of rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee allemaal! ik heb ook een apollo (android 2.2) en ik het graag sneller maken (rooten, flashen, etc.?) ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat moet doen. ik wil ook niet mijn apollo vernielen:S. Wat denken jullie: moet ik dit doen of niet?

groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:33:
hee allemaal! ik heb ook een apollo (android 2.2) en ik het graag sneller maken (rooten, flashen, etc.?) ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat moet doen. ik wil ook niet mijn apollo vernielen:S. Wat denken jullie: moet ik dit doen of niet?

groetjes,
van root word je telefoon niet per definitie sneller, je kunt alleen bepaalde apps installeren die de root toegang nodig hebben zoals titanium backup. flashen is je firmware upgraden/downgraden/veranderen van rom. als je geintereseerd bent in custom roms zou ik http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=861 gaan na pluizen. er staan ook uitleggingen op om root acces te krijgen. (on click root, z4root werkt niet meer geloof ik op froyo).

succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik heb met Root explorer enkele default apps verwijdert en nu heb ik volgens Root explorer ook 150mb in gebruik. Alleen de telefoon zelf blijft 173mb in gebruik aangeven en zegt ook regelmatig dat hij vol zit.. Weet iemand hoe dit op te lossen? Rom is Kyrillos 4.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Kan iemand me zeggen hoelang een factory reset duurt?
Volgens deze 'how-to' moest ik eerste een factory reset doen voor ik een andere firmware erop zet...

Dat heb ik dan ook gedaan, maar nu heb ik al tien minuten een zwart scherm met een driehoek met een uitroepteken in + het tekentje van android erop...

Is dit normaal dat het zo lang duurt? Zo nee, wat raden jullie mij aan om te doen, wachten, uitzetten, ...

Oh wat ben ik toch dom xD Srry voor de last... dit bericht mag dan ook weg :P

[ Voor 8% gewijzigd door jorben op 26-05-2011 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Ik heb net geflashed naar I5800XWJPF.
Ten minste een poging gedaan tot flashen...
Alles werkte totdat bij een (de laatste mss?) reboot de gsm bleef hangen op het samsung logo.
Dit is wat ik in odin krijg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V2, P9,R2
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> boot.bin download..
<1> 1/7 Finished.
<1> Sbl.bin download..
<1> 2/7 Finished.
<1> logo.png download..
<1> 3/7 Finished.
<1> zImage download..
<1> 4/7 Finished.
<1> factoryfs.rfs download..
<1> 5/7 Finished.
<1> cache.rfs download..
<1> 6/7 Finished.
<1> modem.bin download..
<1> 7/7 Finished.
<1> reset pda..
<0> Started Timer
<1> Close serial port and wait until rebooting.
<1> PASS!!!
<0> Destroy instant..
<0> Killed timer

Nu vraag ik mij af wat ik moet doen/fout doe?
Kan mijn gsm namelijk niet gebruiken nu...
Heb al 3 keer opnieuw geprobeerd en telkens een half uur gewacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee

hasjee

hoplakee

jorben schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 21:20:
Ik heb net geflashed naar I5800XWJPF.
Ten minste een poging gedaan tot flashen...
Alles werkte totdat bij een (de laatste mss?) reboot de gsm bleef hangen op het samsung logo.
Dit is wat ik in odin krijg:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
Download Start...
<0> Create File...
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection...
<1> odin mode.. check plcatform verification.
<1> VerifyPlatform:V2, P9,R2
<1> START!!!
<1> set download environment.
<1> boot.bin download..
<1> 1/7 Finished.
<1> Sbl.bin download..
<1> 2/7 Finished.
<1> logo.png download..
<1> 3/7 Finished.
<1> zImage download..
<1> 4/7 Finished.
<1> factoryfs.rfs download..
<1> 5/7 Finished.
<1> cache.rfs download..
<1> 6/7 Finished.
<1> modem.bin download..
<1> 7/7 Finished.
<1> reset pda..
<0> Started Timer
<1> Close serial port and wait until rebooting.
<1> PASS!!!
<0> Destroy instant..
<0> Killed timer

Nu vraag ik mij af wat ik moet doen/fout doe?
Kan mijn gsm namelijk niet gebruiken nu...
Heb al 3 keer opnieuw geprobeerd en telkens een half uur gewacht...
heb je de bootloader verwijderd? zoniet dan kan dat je telefoon bricken, ik heb mn telefoon meerdere keren geflased via odin en geen van de keren duurde het langer dan een paar minuten.

voor de duidelijkheid in odin:
bij select ops. selecteer je apollo_0531.ops
vink bij options "one package" aan en rechts onder selecteer je bij "one package" je .tar file.

en vergeet dus nooit te checken op die bootloader file in de .tar. is die er? verwijder die dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorben
Daar zou het probleem kunnen liggen... Ik heb niet gekeken of er een bootloader file in zat...
Nu moet ik eerst naar school maar vanavond zal ik het eens proberen!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al Belgen die hebben kunnen updaten naar Froyo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al geroot met rudolf895??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:01:
Iemand al geroot met rudolf895??
wasdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net Froyo op mijn samsung gezet, werkt perfect, alleen, als ik aan het bellen ben, dan blijft mijn scherm zwart, ook als ik wil stoppen met bellen. Dus op de aan/of knop duwen werkt dan niet meer... Kan ik van froyo terug naar éclair??

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2011 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:15:
Zijn er al Belgen die hebben kunnen updaten naar Froyo??
Ik heb al via kies kunnen updaten vanuit belgie! maar ik denk dat ie enkel nog maar voor de I5800 en nog nie voor de I5801 aanwezig is... Wel veel sneller over het algemeen, tot ie vastloopt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ITG
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21-09-2022

ITG

Ik heb deze net gekregen bij verlenging van mijn abo.

Maar nu loop ik tegen wat praktische dingen aan:

1. Kan je een eigen smstoon instellen? behalve de standaard?
2. Ik las dat er een app is dat je een nieuwe sms niet bovenin die balk laat zien maar gewoon op je desktop. Liefst met naam erbij. Waar kan je die apps vandaan halen?

[ Voor 33% gewijzigd door ITG op 28-05-2011 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetroTycoon
  • Nu online
Gps fixt met deze tip erg snel (26 s vanaf een koude start :)) http://forum.xda-develope...p=14206731&postcount=4618

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkedikkie
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 17:21:
Ik heb net Froyo op mijn samsung gezet, werkt perfect, alleen, als ik aan het bellen ben, dan blijft mijn scherm zwart, ook als ik wil stoppen met bellen. Dus op de aan/of knop duwen werkt dan niet meer... Kan ik van froyo terug naar éclair??
ah sam problem hier. Mijn scherm gaat uiteindelijk pas weer aan als de ander ophangt. Iemand een idee hoe dit kan? Ik draai custum froyo rom
Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste