Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 20:33

Greebs

inert

Zorgen voor detectie. Voor T kan dat met Missile Turrets, Ravens of een scan van je Command Center. Het beste kun je, als je het op tijd scout, wat turrets op handige plekken neerzetten, vooral rond je mineral line, en dan naar een Raven toewerken om met je army mee te laten vliegen.

Mocht je zelf met cloaked units in de weer gaan zoals Banshees en Ghosts is het handig om te weten welke units van de tegenpartij je kunnen detecten. Voor P zijn dat Photon Cannons en Observers (die zelf al permanently cloaked zijn) en voor Z zijn het de Overseer en de Spore Crawler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trolando
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 13:47
Wat ook een leuke manier is: ghosts maken. Een goedgeplaatste EMP zorgt dat een gecloakte unit zichtbaar wordt voor een korte tijd.
Ghosts zijn sowieso fijn tegen Protoss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 13:13
Thanks voor al het advies, ik sta alweer drie uit drie voor mijn eerste gespeeld starcraft potjes, ik moet zeggen dat als een motherfucker meer van die harvesters bouwen een vrij efficiente techniek is om noobs te pakken die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit die bug dat een infestor ondergronds neural parasite kan doen er nog in? :D Ik kan pas volgende week sc2 kopen.. nog 1 week vakantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 23:59:
Zit die bug dat een infestor ondergronds neural parasite kan doen er nog in? :D Ik kan pas volgende week sc2 kopen.. nog 1 week vakantie :P
Nope die is eruit. Had die eigenlijk ook nog nooit online gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 25-09 08:33
Ik doe Zero Hour nu al voor de 5e keer op hard, misschien dat iemand mij achievement hulp kan geven?

spoiler:
Ik val met een legertje van ~50 marines and 5 medics aan en kom ik tot aan de eerste twee hatcheries, maar als ik vervolgens een ramp op wil, dan wordt ik al heel snel afgemaakt door verschillende zerg wat er rondloopt, in combinatie met de spine crawlers... is er een goede manier om daar mee af te rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerst wat 1vs1s gedaan, ik verwachte hard te worden afgemaakt maar heb toch nog 4 van de 6 gewonnen, de laatste tegenstander was een turtle, ik had redelijk wat air units dus hij was zijn hele kamp vol aan het zetten met anti-air turrets, daarna met een wat drop ships een paar siege tanks en marines + medics neergezet aan de zeikant van zijn kamp waar die geen antwoord op had omdat hij alleen met anti-air bezig was. :)

Weet iemand hoe ik die secret mission kan doen die je kan unlocken in media blitz? Tijdens de eerste keer dat ik het deed wist ik niet dat daar een secret was, dus media blitz nog een keer gedaan en kreeg de melding secret mission unlocked maar tussen de lijst met missies zie ik niks nieuws erbij, ook staat het aantal missions completed nog op 25/26 terwijl ik de campaign al lang uitgespeeld heb.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 01:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:17:
Net voor het eerst wat 1vs1s gedaan, ik verwachte hard te worden afgemaakt maar heb toch nog 4 van de 6 gewonnen, de laatste tegenstander was een turtle, ik had redelijk wat air units dus hij was zijn hele kamp vol aan het zetten met anti-air turrets, daarna met een wat drop ships een paar siege tanks en marines + medics neergezet aan de zeikant van zijn kamp waar die geen antwoord op had omdat hij alleen met anti-air bezig was. :)

Weet iemand hoe ik die secret mission kan doen die je kan unlocken in media blitz? Tijdens de eerste keer dat ik het deed wist ik niet dat daar een secret was, dus media blitz nog een keer gedaan en kreeg de melding secret mission unlocked maar tussen de lijst met missies zie ik niks nieuws erbij, ook staat het aantal missions completed nog op 25/26 terwijl ik de campaign al lang uitgespeeld heb.
De 26ste missie is de geheime, het is dus logisch dat die op 25/26 staat zolang je de missie niet hebt uitgespeeld.
Je kan gewoon na het spelen van Media Blitz de nieuwe missie zien op je Bridge op de Star Map (of hoe dat ding ook heet) zoals elke andere missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axeor
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07-2023
Net een 1v1 Terran vs Zerg gewonnen. Bijna 2x kopje onder, ik speelde vrij defensief en verloor bijna toen het opeens zwart zag van de mutalisks en broodlords :| Maar daar was ook gelijk zijn zwakte, hij had zich volledig geconcentreerd op air units en mijn Vikings konden hem op den duur onder de duim drukken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-09 15:01
Verwijderd schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 18:48:
[...]

Did you try backing up your marines with some marines?
I did, it failed. Siege tanks, reapers, hellions. Mijn marines gaan door de bbq. Thor's zijn log en traag, voordag je daar 3 van hebt zit je ook alweer op 15 min played. :/ zo nog maar wat proberen.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 01:37:
[...]

De 26ste missie is de geheime, het is dus logisch dat die op 25/26 staat zolang je de missie niet hebt uitgespeeld.
Je kan gewoon na het spelen van Media Blitz de nieuwe missie zien op je Bridge op de Star Map (of hoe dat ding ook heet) zoals elke andere missie.
Ja maar die starmap heb je niet meer als je de campaign uitgespeeld hebt, maar heb het al opgelost, in de map unsaved ff een oude save game terug gezet van media blitz, secret mission geunlocked en daarna kan ik wel bij de starmap om de secret mission te doen, de secret mission was nog best een leuke missie, net ff gedaan, meteen over de de 800 achievement points en de warfield portrait unlocked.

Nu nog een keer de campaign op brutal uitspelen voor de kerrigan portrait, dat gaat nog best een uitdaging worden gok ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 02:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
KotB semifinals en finale zijn geupload door Day[9]:

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=5872322

edit: of niet
FUCK i uploaded the wrong ones fJSDALKGSAJFLKSDGASLKFJSAD

reuploading.

i seriously am not going to have a saturday. I MUST get this right jesus :<

[ Voor 89% gewijzigd door Wussie op 01-08-2010 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Pindamann

Human

Net 3 keer Lost Viking arcade spelletje uitgespeeld. Daarmee de Bronze/Silver/Gold awards gehaald :P

Kon op gegeven moment wel oneindig doorgaan want enemies werden op gegeven moment ook niet moeilijker. Daarnaast kreeg ik steeds meer levens en bommen. Truuk is om die raketten te pakken die 6 kanten uit schiet met 2 defense drones. Daarna bommen verzamelen voor als bepaald kogels je dreigen te raken die je niet kunt ontwijken.

Toch weer 40 van die punten erbij kunnen halen. Morgen nog meer eens focussen op de Multiplayer want daar komt nog weinig van terecht :D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post deleted: nog niet wakker ;-)

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowhawk00
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-05-2024
Wmm schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 20:41:
[...]

Nee, je kunt beter nu gelijk online spelen. Je wordt toch ingedeeld in een divisie die bij jouw level hoort waar veel meer mensen zijn die op jouw niveau spelen. Het doel van de matchmaker is dat iedereen uiteindelijk 50% van z'n matches wint. Het is echt niet zo dat er online alleen maar pro's spelen :P.

De AI speelt heel anders dan een menselijke tegenstander en spelen tegen de AI is dus alleen maar nuttig om het spel te leren kennen maar is geen gedegen oefening voor het online spelen.
Op zijn niveau wel. Maar meteen online beginnen zonder ook maar wat campagne gespeeld te hebben is gewoon free kills. Was met war3 ook al zo mensen die gewoon niet konden spelen en niet eens wisten hoe ze moesten spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wussie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 02:30:
KotB semifinals en finale zijn geupload door Day\[9]:

http://www.teamliquid.net/forum/viewpost.php?post_id=5872322

edit: of niet

[...]
lol geen woopsiedaisy ditmaal? :D
Pindamann schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 03:33:
Net 3 keer Lost Viking arcade spelletje uitgespeeld. Daarmee de Bronze/Silver/Gold awards gehaald :P
Soortgelijke Snes games spelen nog fijner dan dit. Ik hoop dat ze de controls fixen. Die inputlag en te grote stappen die je maakt...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 07:51

VP.

Soortgelijke Snes games spelen nog fijner dan dit. Ik hoop dat ze de controls fixen. Die inputlag en te grote stappen die je maakt...
100% mee eens. Ik ben maar tot bronze gekomen omdat ik steeds door die controls dood ga. Ik reageer bijvoorbeeld wel op tijd, maar die vertraging is gewoon dodelijk. Ook kan je daardoor heel moeilijk "slalommen" e.d.

En waarom kan je niet schieten als je diagonaal gaat? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Zhalix schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 00:47:
Ik doe Zero Hour nu al voor de 5e keer op hard, misschien dat iemand mij achievement hulp kan geven?

spoiler:
Ik val met een legertje van ~50 marines and 5 medics aan en kom ik tot aan de eerste twee hatcheries, maar als ik vervolgens een ramp op wil, dan wordt ik al heel snel afgemaakt door verschillende zerg wat er rondloopt, in combinatie met de spine crawlers... is er een goede manier om daar mee af te rekenen?
spoiler:
Makkelijkste manier is om de twee hatcheries in het noordwesten twee keer te slopen (aangezien de Zerg ze herbouwt). Die basis is vrij zwak, plus je hoeft geen ramp op. Je kan je groepje marines veilig houden op de ramp waar je de derde groep marines redt totdat de Zerg de hatcheries herbouwt heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Mandor op 01-08-2010 12:22 ]

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Iemand psionic assault van de challenges al uitgespeeld??

Veruit de moeilijkste challenge!

Als iemand hulp nodig heeft, ik heb de juiste strat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Nu online

Pindamann

Human

VP. schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

100% mee eens. Ik ben maar tot bronze gekomen omdat ik steeds door die controls dood ga. Ik reageer bijvoorbeeld wel op tijd, maar die vertraging is gewoon dodelijk. Ook kan je daardoor heel moeilijk "slalommen" e.d.

En waarom kan je niet schieten als je diagonaal gaat? :S
Ja heb ik zelf ook last van maar na poosje ben je er dik aan gewend :)

Net weer 3 potjes gespeeld tegen 2 favored en een slightly favored. 1/3 gewonnen en daarmee weer paar plekken binnen de league omhoog kunnen gaan :D

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:14
Zojuist eerste challenge gedaan. Lukt me net op bronze. Dat wordt oefenen ;)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mandor schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 12:22:
[...]

spoiler:
Makkelijkste manier is om de twee hatcheries in het noordwesten twee keer te slopen (aangezien de Zerg ze herbouwt). Die basis is vrij zwak, plus je hoeft geen ramp op. Je kan je groepje marines veilig houden op de ramp waar je de derde groep marines redt totdat de Zerg de hatcheries herbouwt heeft.
dat kan ook, ik deed het zo:

spoiler:
gaat met 50 marines langs alle "marines in nood" dis zich bij je aansluiten, daarna ga je de ramp op in het westen, dan zou je erin moeten slagen 2 hatches te killen (er staan er 3, maar 2 is voloende.
hoe langer je wacht, hoe meer forces daar staan, vandaar dat je die eerst aanvalt.
daarna ga je weer naar 99/99 supply en pak je de 2 hatches daarboven, als je die hebt gekild heb je nog 5 min over

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/01/1280653244-320.jpg

Bug :?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Wat is er?

Je maakt een stuk of 10-15 banshees + 5 vikings en je gaat los...

//edit. Oh... ik zie het :/ Raar, ik heb hem wel gekregen, moeilijksheidgraad misschien?

[ Voor 37% gewijzigd door MrVegeta op 01-08-2010 14:00 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TS is bijgewerkt met spelerID's!

Afbeeldingslocatie: http://www.vidifocus.net/SC2/p_spelers.gif

Wil je ook in de lijst staan? Stuur je gegevens dan via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/dm.gifDM door.

GoT-naamBattle.net IDCharacter CodeTypeLeague

Gebruik in je DM aub de volgende code met daarin jouw gegevens (invullen tussen de ][ ):
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
[code]
[tr]
 [td=,,center][/]
 [td=,,center][/]
 [td=,,center][/]
 [td=,,center][/]
 [td=,,center][/]
[/tr]
[/code]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 13:59:
Wat is er?

Je maakt een stuk of 10-15 banshees + 5 vikings en je gaat los...

//edit. Oh... ik zie het :/ Raar, ik heb hem wel gekregen, moeilijksheidgraad misschien?
Nope, speel altijd Hard...

Had wel een probleem met een wegvallende internetverbinding, maar uiteindelijk heb ik na het laden van een save wel de andere achievements gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Met zerg is mijn tactiek hydralisks en roaches en dan burrow researchen vervolgens aanvallen en in het gevecht alt inhouden om de health te zien en op het moment dat een roach op hydralisk een lage health heeft hem selecteren en op r klikken (burrow). Werkt heel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
Wat is nou een goede manier om de onzichtbaarheid van de Protons te counteren. Ik word er elke keer door geowned doordat al mn crystal harvesters worden afgemaakt terwijl ik toch echt beter bezig was. Ik vind het maken van een sataliet op mijn control center niet echt lekker werken. Zijn er misschien upgrades op een ander building om ze te ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Missile launchers of ravens.

Raven + banchees werkt wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
rofls kheb nu 6 wins en 5 loss. Baseblock en dan snel Void Rays maken is wel leuk, tegen noobs werkt dat altijd wel heb ik 't idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de singleplayer uitgespeeld... lekker verhaal en goede humor. Als die battlecruiser van die admiraal naar beneden crasht: We've taken some terrible terrible damage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Spoiler much?

Ik heb _eindelijk_ die Media Blitz onder de 20 min gescoord 19,54. Vrij simpel achteraf. Met je Odin kan je eigenlijk alles al doen, SCV's in een medvac stoppen om hem te blijven repairen etc... nu kijken waar de secret zit :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09:17
Afbeeldingslocatie: http://sc2sig.com/s/eu/389009-1.png

Misschien leuk om zo de mensen op te nemen in de TS?

Gaat wel tot nu toe. Ben alleen de Singleplayer bezig op Brutal en dat valt zwaar op sommige momenten. Ben nu met de missie Welcome to the Jungle bezig, al 4 keer opnieuw gedaan. Mijn eigen forces verdedigen lukt nog wel maar de protoss zijn altijd sneller...

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Probeer je op brutal ook achievements te scoren of alleen de missies te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aargh, wat een rotmissie "the evacuation"

heb hem nu al 2x gedaan en weet 100% zeker dat er geen enkele bunker is gekild, en nog heb ik die "sacrifice nothing" archievement niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 28-09 22:02
Net met 3vs 4-1 gegaan in placement matches \o/

bronze league.... wtf?

Daarna maar weer 1vs1 gegaan met m'n zerg (wat me beter bevalt dan terran). Je kan iets meer afwachten omdat je in 1 keer een shitload units kan pompen als je wat scout. En speedlings zijn natuurlijk zalig om mee te etteren.

Moet je natuurlijk niet zoals ik alle speedlings bij zijn natural neerzetten en dat ie via de andere kant je basis in rent met marines : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
furby-killer schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 14:32:
Missile launchers of ravens.

Raven + banchees werkt wel redelijk.
Het gaat meer om early game, ik werd geraped toen ze met van die onzichtbare gasten in mijn basis rondhuppelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:45
Hey mensen, het is niet m'n gewoonte om om goodies te vragen maar...
Heeft iemand heel mischien een trial code over?
Ik zou heel graag SC2 willen aanschaffen maar zit met een redelijk oud systeem. Graag zou ik de game willen kunnen testen om te zien of de aanschaf op mijn huidige systeem het waard is.

Ik ben de laatste dagen veel starcraft 1 aan het spelen met een resolutie hack, dat zal qua overzicht wel even weer wennen mocht ik SC2 kunnen testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nieuw met starcraft, heb de tech enzo gelezen, beginners guides. Echter is mijn irritatie de practice matches, waarom zijn in hemelsnaam die novice maps gemaakt? Die destructible rocks maken het onmogelijk voor Protoss/Zerg om in het begin druk te zetten, terwijl elke Terran reapers rusht. Met de speed upgrade zijn ze super irritant Terwijl ik als Protoss op dat moment net mijn eerste stalker start, en zealots makkelijk gekite worden.

Grrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niosus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-09 10:51
PAS OP MET SPOILERS aub.

[*spoiler] blabla [*/spoiler]

zonder het *

Bedankt om het einde van de SP te verklappen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
  • Laatst online: 09-09 22:47
Mutatie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:44:
Hey mensen, het is niet m'n gewoonte om om goodies te vragen maar...
Heeft iemand heel mischien een trial code over?
Ik zou heel graag SC2 willen aanschaffen maar zit met een redelijk oud systeem. Graag zou ik de game willen kunnen testen om te zien of de aanschaf op mijn huidige systeem het waard is.

Ik ben de laatste dagen veel starcraft 1 aan het spelen met een resolutie hack, dat zal qua overzicht wel even weer wennen mocht ik SC2 kunnen testen :P
euh... als je ff zegt wat je specs zijn... want ik heb zo een beetje onder de specs lopen spelen in beta en... tis best een flexibel game...

flexibel game? Ja als ik 1v1 met me amd 3800X2 + GF6150se game hapert ie bij graphic "hoogstandjes"
ondertussen loop me pc bijna vast als ik met een vriend 2v2 coop vs ai insane doe en de computer bedenkt zich... ik ga ff aanvallen met bijna 400/400 food... (3800X2 + 7900GTX)

oh en de settings? alles op low en de noodzakelijke dingen aan op lage resolutie.. Gameplay does make the game great, not graphics (ttd, sc, dk en theme hospital fan :P)

[ Voor 16% gewijzigd door zonglew00 op 01-08-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 11:56
@Mutatie: Stuur je wel even een PM. Ik gebruik ze niet.

Edit: Stuur mij er maar eentje, bij jou staat DM uit denk ik?

[ Voor 37% gewijzigd door WaterFire op 01-08-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrFl0ppY schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:30:
[afbeelding]

Misschien leuk om zo de mensen op te nemen in de TS?

Gaat wel tot nu toe. Ben alleen de Singleplayer bezig op Brutal en dat valt zwaar op sommige momenten. Ben nu met de missie Welcome to the Jungle bezig, al 4 keer opnieuw gedaan. Mijn eigen forces verdedigen lukt nog wel maar de protoss zijn altijd sneller...
Geen goliaths maken, die zijn nutteloos. Puur MMM werkt het beste. In het begin veel nadruk op marines, later wat meer marauders (niet teveel) erbij voor de collosi. Groepjes reapers kan je suiciden @ probes om sealing te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ja idd, ik ging eerst ook voor Goliaths maar dat werkte niet lekker. Een sloot marines deed het prima (wel met medics trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:48:
Ben nieuw met starcraft, heb de tech enzo gelezen, beginners guides. Echter is mijn irritatie de practice matches, waarom zijn in hemelsnaam die novice maps gemaakt? Die destructible rocks maken het onmogelijk voor Protoss/Zerg om in het begin druk te zetten, terwijl elke Terran reapers rusht. Met de speed upgrade zijn ze super irritant Terwijl ik als Protoss op dat moment net mijn eerste stalker start, en zealots makkelijk gekite worden.

Grrrrr.
Ja ik ben als Terran speler ook dankbaar dat deze rocks er zijn, al block ik normaal mijn choke af dus vroeg met zerglings of iets dergelijks proberen te rushen gaat sowieso niet op.

het is wel leuk om te zien hoe in de practice matches sommige mensen gigantische fouten maken.

Ik speelde TvT en zag via de scan dat hij mass marines ging, aangezien hij 2 barracks had met een reactor. Vervolgens ging ik uiteraard voor hellions + een paar marauders ( aangezien hij er 2 had ) via twee factorys met twee reactors. Vervolgens scande hij mijn factories en bleef doodleuk marines maken ....

kijk dat je niet heel goed ben kan ik begrijpen, dat ben ik zelf ook absoluut niet. Maar hij zag dat ik voor hellions ging en dan nog gewoon rustig door blijven gaan met je mass marines, dat noem ik gewoon oliedom. had hij marauders gegaan, was dat het einde geweest voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me toevoegen aan de lijst Krygoon code 102 (alles)

Volgende request! Ben niet een super goeie speler, maar wie wilt mijn vaste buddy worden voor 2vs2 rankend games ;) ! als je er beter in wilt worden is het voor mij goed^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 14:22

Dawn

..Sworn to the Dark..

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:48:
Kan iemand me toevoegen aan de lijst Krygoon code 102 (alles)

Volgende request! Ben niet een super goeie speler, maar wie wilt mijn vaste buddy worden voor 2vs2 rankend games ;) ! als je er beter in wilt worden is het voor mij goed^^
aah, jij was het die me whisperde XDD ik zal je straks wel even adden.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
@fvv normaal gesproken is hellion > marines maar euh... die marines zijn lelijk met stimpack...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

Da's raar, probeer net weer in te loggen. Viel me al op dat ik opnieuw mijn Bnet accountnaam moest invoeren. Eenmaal ingelogd wil ik verder met de Campaign krijg ik de volgende melding:

"Your Starcraft II game account does not have access to the single player features. If you would like acces to the Starcraft II campaign, challenges and single player custom games you must purchase the full version of Starcraft II."

Ik zeg...HUH????

Iemand dit al eens gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simmayor
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09-2023
Whoa, net de cinematic van Kerrigan gezien. Degene die bij level 9 New Gettysburg hoort van de SC1.
G E W E L D I G !

Processor informatie -> www.cpu-info.com & www.coprocessor.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Trin1ty schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:06:
Da's raar, probeer net weer in te loggen. Viel me al op dat ik opnieuw mijn Bnet accountnaam moest invoeren. Eenmaal ingelogd wil ik verder met de Campaign krijg ik de volgende melding:

"Your Starcraft II game account does not have access to the single player features. If you would like acces to the Starcraft II campaign, challenges and single player custom games you must purchase the full version of Starcraft II."

Ik zeg...HUH????

Iemand dit al eens gehad?
:S klinkt niet zo mooi... contact opnemen met Blizzard? Ben je nu al je achievements/save games etc kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 16:59:
@fvv normaal gesproken is hellion > marines maar euh... die marines zijn lelijk met stimpack...
Hoe bedoel je? Zo zie je maar weer, ik ben ook nog lerende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Game Error schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:43:
[...]

Het gaat meer om early game, ik werd geraped toen ze met van die onzichtbare gasten in mijn basis rondhuppelden.
Dan ben je te passief geweest en/of heb je niet goed gescout. Het kost veel resources en tijd om Dark Templars te bouwen die jij kan gebruiken om hem met een sterker leger te overrompelen. Je moet proberen om hem geen mogelijkheid te geven om early DT's te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:41:
[...]

Hoe bedoel je? Zo zie je maar weer, ik ben ook nog lerende!
Hij bedoelt dat als je Marines met de Stimpack upgrade goed kan micro'en dat je dan makkelijk wat Hellions kan hebben. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de verhoudingen, 5 Marines gaan het natuurlijk niet van 5 Hellions winnen. Maar juiste micro en skill usage kunnen ervoor zorgen dat je statement van Hellions > Marines niet altijd opgaat :)

[ Voor 20% gewijzigd door Greebs op 01-08-2010 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:59:
[...]

Geen goliaths maken, die zijn nutteloos. Puur MMM werkt het beste. In het begin veel nadruk op marines, later wat meer marauders (niet teveel) erbij voor de collosi. Groepjes reapers kan je suiciden @ probes om sealing te stoppen.
MMM? je hebt nog niet eens mauraders op dat punt...

spoiler:
een troep van ~15 marines, ~3 medics en een paar goliaths met een zelfde aantal repair SCV's werkt imo het beste, gewoon alles uitmoorden en dan 7 terrazine tegelijk pakken >:)
pas wel op, er komen aardig wat scout/void rays aan als je dat doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Ligt er maar net aan welke missies je eerst kiest, kan je best Marauders hebben :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 14:43
heeft iemand dat laser level al gehaald op brutal? krijg het nie voor elkaar. aan het eind alleen maar aan het killen met de laser ipv schieten op de tempel :/

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
daanteb schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 18:29:
heeft iemand dat laser level al gehaald op brutal? krijg het nie voor elkaar. aan het eind alleen maar aan het killen met de laser ipv schieten op de tempel :/
Heel veel tanks bouwen, en een wall van bunkers met depots, met repairing scv's zodat je bijna niks verliest?
Alleen de immortals/collosus/archon eventueel mollen met laser en het moet makkelijk gaan? Zo heb ik hem heel makkelijk op hard gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En lekker is die beveiliging. Geprobeerd mijn retail key te activeren, hij herkent hem als een SC2-europe key, en vervolgens:
The following problems have occurred:

•An error has occurred.
Oftewel, voorlopig geen SC2 voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trin1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-01-2024

Trin1ty

Uhm..

MrVegeta schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:19:
[...]

:S klinkt niet zo mooi... contact opnemen met Blizzard? Ben je nu al je achievements/save games etc kwijt?
Nee, paar keer opnieuw opstarten en nu doet tie ut weer, maar wel vreemd moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

wat een bs game zeg... ik bouw net 3 marines en ik word al aangevallen door 6 vliegen mongolen... echt htf doe je dat zo snel... :/ kut spel kut protos

in de tijd dat ik 3 scv's maak heeft hij 6 probes.. cheaters

en dit zou de practice league moeten zijn.. degene die dat verzonnen heeft is hopelijk al ontslagen

[ Voor 36% gewijzigd door Bezulba op 01-08-2010 19:44 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Zijn er hier ook mensen die sinds gisteren problemen hebben met een wegvallende verbinding? Weet niet of dit nu komt door Battlenet of Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Niet online
eendje schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:43:
wat een bs game zeg... ik bouw net 3 marines en ik word al aangevallen door 6 vliegen mongolen... echt htf doe je dat zo snel... :/ kut spel kut protos

en dit zou de practice league moeten zijn.. degene die dat verzonnen heeft is hopelijk al ontslagen
En wat heeft het voor zin om hier je nutteloze gal te spuien? Misschien kan je iets leren van de replay, om zo te voorkomen dat je weer verliest op deze manier. Zoek zijn zwakke plek uit, proxy barracks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelleh
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09-2024
Menace_1981 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 19:47:
Zijn er hier ook mensen die sinds gisteren problemen hebben met een wegvallende verbinding? Weet niet of dit nu komt door Battlenet of Ziggo.
Wat een Vraag.... Ziggo natuurlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:22
:') Typisch om mensen voor cheater uit te maken als je het spel niet snapt. Zoek even op wat chrono boost is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Dan doe je toch blijkbaar zelf iets verkeerd. Truc is om rekening te houden met wat hij aan het doen is en dat vervolgens te counteren. Als hij bijvoorbeeld bezig is met het voorbereiden op en bouwen van air units ga je je potje zeker niet winnen door het bouwen van een paar standaard marines. Leg dan je focus in eerste instantie bijvoorbeeld op air defense (missile turrets), en vervolgens op units die zwaar genoeg zijn om zijn offense volledig naar z'n grootje te helpen (Een stel Thors kan daar bijvoorbeeld goed van pas komen)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:45
WaterFire schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 15:57:
@Mutatie: Stuur je wel even een PM. Ik gebruik ze niet.

Edit: Stuur mij er maar eentje, bij jou staat DM uit denk ik?
Ik heb je een dm gestuurd en zelf aangezet
Elk geval bedankt voor de reactie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu zover dat ik geen missies meer kan kiezen behalve de laatste. Maar er staat 22/26. Komen er nog 4 missies aan als ik voorbij het "point of no return" ga.
Als ik eenmaal die missie kies kan ik daarna nog terug om achievements te hunten e.d.
Tellen die keuze missies (burn the planet/save the surivors) ook voor 1 hele missie, dus moet ik om die 22/26 compleet te maken een nieuwe campaign starten.
Kun je door side objectives te halen ook missies vrijspelen. Ik ben voornamelijk bezig geweest met overleven op brutal, dus die side objectives konden mij af en toe gestolen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
YouTube: Starcraft 2 Jukebox - Big Tuna - Sweet Home Alabama

De Cantina Jukebox nummers op Youtube, onzettend gaaf gedaan.
Ik vraag me af of die band bestaande uit Blizz werknemers de muziek heeft gemaakt?

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coptician
  • Laatst online: 28-09 19:09
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:14:
Ik ben nu zover dat ik geen missies meer kan kiezen behalve de laatste. Maar er staat 22/26. Komen er nog 4 missies aan als ik voorbij het "point of no return" ga.
Als ik eenmaal die missie kies kan ik daarna nog terug om achievements te hunten e.d.
Tellen die keuze missies (burn the planet/save the surivors) ook voor 1 hele missie, dus moet ik om die 22/26 compleet te maken een nieuwe campaign starten.
Kun je door side objectives te halen ook missies vrijspelen. Ik ben voornamelijk bezig geweest met overleven op brutal, dus die side objectives konden mij af en toe gestolen worden.
Heb je de secret mission uitgevoerd?

Heb je alle Zeratul missies gedaan?

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tappone
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 14-08 13:35
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:14:
- De keuzemissies tellen samen als 1 missie
- er zijn geloof ik 3 missies op Char
- + de secret missie = 26

I have ADOHLAS syndrom : Attention Deficit Oh Hey Look A Squirrel! Tappie#1541

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah ok bedankt. Ik ga ff een secret missie proberen te vinden.

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2010 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand gates of hell op hard al eens uitgespeeld? Zoja, hoe houden jullie al die zerg tegen? :) Als ik met men troepen erop uit trek om units van the dominion te redden, word ik altijd aangevallen door een hoop zerg, maar als ik men troepe splits heb ik niet genoeg troepen voor te verdedigen of ze te gaan redden. :(.
En er is veel te weinig plaats om genoeg gebouwen te zetten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bomin schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 17:47:
[...]

Hij bedoelt dat als je Marines met de Stimpack upgrade goed kan micro'en dat je dan makkelijk wat Hellions kan hebben. Ligt natuurlijk ook een beetje aan de verhoudingen, 5 Marines gaan het natuurlijk niet van 5 Hellions winnen. Maar juiste micro en skill usage kunnen ervoor zorgen dat je statement van Hellions > Marines niet altijd opgaat :)
Wat zou jij in zo'n geval als counter adviseren dan? :) Thors of iets dergelijks had ik niet de tijd voor, daarom leek mij Hellions met wat marines de beste counter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:23:
[...]

Wat zou jij in zo'n geval als counter adviseren dan? :) Thors of iets dergelijks had ik niet de tijd voor, daarom leek mij Hellions met wat marines de beste counter :)
Oh nee hoor, Hellions kunnen early game vrij goed zijn als je tegenstander maar Marines blijft pompen. Wat ik probeer te zeggen is dat het niet zo is dat de uitkomst altijd degene zal zijn die je verwacht. Ook al staan Hellions als counter tegen Marines, en dat kunnen ze ook prima zijn, hangt het af van wat je tegenstander met z'n Marines doet, en wat jij met je Hellions doet :) (En waar er wordt gevochten, hoe je units staan t.o.v. van elkaar, hoe er bewogen wordt, micro dus.)

Thors moet je sowieso niet willen gaan tegen mass Marine, want die leggen het keihard af tegen een Marine ball ;) Uiteindelijk nadat je het een beetje af hebt kunnen houden (hopelijk) met Hellions zou ik richting Siege Tanks met Siege Mode gaan. Je moet er mee oppassen dat hij je tanks dan niet off-guard kan pakken als ze ergens midden op de map unsieged rondrijden, maar anders zijn ze heel goed. Wel aanvullen met de juiste units natuurlijk, wederom afhankelijk van wat hij maakt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Greebs op 01-08-2010 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonglew00
@eendje... als je nou de review bekijkt... kan je zien hoe hij heeft gedaan... dan kom je tot de conclusie dat je hopeloos achter loopt :P oh ennuh... hoe jij nu denkt, dacht ik 12 jaar geleden ook.

@fvv als je nou ook marines en hellion vanaf de zijkant pakt, dan win je wel makkelijk... Geen enkel unit in sc2 is the key to victory. Ohja micro kan wonderen verrichten... Ik heb meerdere malen een battles verloren waarbij ik meer units had en toch verloor, (ik, 10 vs 8 marines+2 scv en toch verloren)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
zonglew00 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:50:
@eendje... als je nou de review bekijkt... kan je zien hoe hij heeft gedaan... dan kom je tot de conclusie dat je hopeloos achter loopt :P oh ennuh... hoe jij nu denkt, dacht ik 12 jaar geleden ook.

@fvv als je nou ook marines en hellion vanaf de zijkant pakt, dan win je wel makkelijk... Geen enkel unit in sc2 is the key to victory. Ohja micro kan wonderen verrichten... Ik heb meerdere malen een battles verloren waarbij ik meer units had en toch verloor, (ik, 10 vs 8 marines+2 scv en toch verloren)...
1 woord.

Broodlords :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

De finales en semi finals van King of the Beta staan nu online.

Vreemd genoeg krijg ik elke keer een blue screen als ik het probeer te kijken. Op Team Liquid lees ik dat er meer mensen last van hebben met ATI Catalyst drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Zijn toch prima aan te pakken met de juiste units en focus fire? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Bomin schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:10:
[...]

Zijn toch prima aan te pakken met de juiste units en focus fire? :)
Natuurlijk is het met vikings te doen maar goed, als je tegen een Zerg speelt en je gaat turtelen ben je gewoon de lul. Dom spel is het dan :').

Hilarisch als je marines/siege tanks hebt om wat te verdedigen. Broodlords verkloten de hele AI van alles en binnen 2 sec zijn al je marines dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrVegeta schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:32:
[...]

Natuurlijk is het met vikings te doen maar goed, als je tegen een Zerg speelt en je gaat turtelen ben je gewoon de lul. Dom spel is het dan :').

Hilarisch als je marines/siege tanks hebt om wat te verdedigen. Broodlords verkloten de hele AI van alles en binnen 2 sec zijn al je marines dood.
Heb nog niet echt veel daarvan gezien (eentje ofzo van de ai), maar is dat net zo als bij de protos carriers? Ik heb 1x tegen eentje gespeeld die carries leuk aan het massen was. Ik daartegen launchers + vikings maken, al had ik zoveel schade al bij de eerste aanval geleden dat het redelijk hopeloos was (ik was begonnen met siege tanks, dat was slecht idee). Maar toen zag ik wel dat alles continue op die drones aan het vuren was, en het leek geen ene drol te helpen. Terwijl als ik ze handmatig op carriers liet vuren ze toch redelijk tempo dood gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs

Greebs

inert

Ja dat zeg ik, je moet goed focus fire doen, niet aan de AI overlaten :)

Brood Lords zijn enigszins vergelijkbaar met carriers ja. Ze zijn echter alleen air-to-ground, en hebben een onbeperkt aantal Broodlings ipv Interceptors die ze met enige regelmaat op ground units afvuren. De AI van je units zal dan inderdaad ervoor kiezen om de Broodlings aan te vallen ipv de Broodlords (die trouwens een zeer grote range hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VP.
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 28-09 07:51

VP.

Mag schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:01:
De finales en semi finals van King of the Beta staan nu online.

Vreemd genoeg krijg ik elke keer een blue screen als ik het probeer te kijken. Op Team Liquid lees ik dat er meer mensen last van hebben met ATI Catalyst drivers.
Daar word ook voor gewaarschuwd. Het is op te lossen door de nieuwste drivers (10.7a) te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een trial key van iemand gekregen om te checken of mijn systeem starcraft 2 redelijk kan draaien, maar hoe installeer ik nu de cliënt dan? Heb ik daarvoor de originele dvd nodig of is er een trial cliënt te downloaden? Op internet kan ik niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Laatst online: 28-09 22:13
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:12:
Ik heb een trial key van iemand gekregen om te checken of mijn systeem starcraft 2 redelijk kan draaien, maar hoe installeer ik nu de cliënt dan? Heb ik daarvoor de originele dvd nodig of is er een trial cliënt te downloaden? Op internet kan ik niets vinden...
Bij Battle.net. Account aanmaken (als je nog geen hebt); key registreren, en dan kan je client downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadrin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:25
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:12:
Log in op Battle.net als het goed is staat daar een tab Manage games. Daaronder vindt je onderr andere de optie download client.

"The greatest harm can result from the best intentions"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonglew00 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:50:

Ik merkte het net, iemand had echt de overhand tegen mij in TvT. hij ging puur voor een groepje siege tanks en een thor, dus ik dacht dat het einde verhaal was ..

Ik had een groep marauders en 2 siege tanks en kreeg hem toch onder de duim, vooral de thor ging verschrikkelijk snel neer. Hierna kon ik simpel zijn base inlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:29

Rannasha

Does not compute.

Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 20:21:
Heeft iemand gates of hell op hard al eens uitgespeeld? Zoja, hoe houden jullie al die zerg tegen? :) Als ik met men troepen erop uit trek om units van the dominion te redden, word ik altijd aangevallen door een hoop zerg, maar als ik men troepe splits heb ik niet genoeg troepen voor te verdedigen of ze te gaan redden. :(.
En er is veel te weinig plaats om genoeg gebouwen te zetten xD
Ik heb de missie gewonnen door gewoon m'n units thuis te houden en veel te bouwen. De eerste paar droppods die dichtbij zijn pak ik nog wel, maar daarna laat ik ze gewoon gaan.

Zodra je op 100 supply aan units zit, gaat het door naar het 2e objective, waar je de generaal moet vinden. Dan moet je een redelijk legertje hebben om te kunnen pushen.

Ik zet Siege Tanks aan beide kanten van de basis, met een bunker vol met marines. Daarnaast een aantal Missile Turrets tegen de fliers. Ik bouw een MMM bal op om te helpen waar het nodig is. 1 SCV aan iedere kant stilzetten met auto-repair aan. Daarnaast tech ik door naar Battlecruisers met 1-2 Science Vessels.Pas op zodra ze met Broodlords komen (tegen het eind), dan moet je de Siege Tanks even unsiegen omdat ze anders alles kapot schieten met friendly fire als ze de Broodlings targeten. Met je anti-air even de Broodlords focus-firen.

Toen ik de 100 supply had gehaald ben ik erop uit gegaan met 5 BCs, 2 Science Vessels en een MMM bal. De BCs deden het grootste gedeelte van het slopen, de MMM was er voornamelijk voor de support. Langzaam pushen en zorgen dat je geen units verliest.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Net wat matches op Youtube bekeken met build order etc, qua resources ingame zit alles wel goed.
Maar de juiste units counteren heb ik nog goed moeite mee. Had een enorme massa infantry en voertuigen en vervolgens wordt ik in de pan worden gehakt.. :P

Is wel een machtig mooi spel online, als je de replays op youtube bekijk begrijp ik best waarom ze in Korea de matches live uitzenden, ik vind het net zo spannend als elke andere sport.
Dit spel is een blijvertje, eerst komende jaar heb ik niks anders meer nodig.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
Kun je op 1 of andere manier je eigen units aanvallen??

En je SCV's deleten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
"a" indrukken van Attack en dan je eigen unit selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:32
Blue_Fear schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 22:47:
Kun je op 1 of andere manier je eigen units aanvallen??

En je SCV's deleten?
Ja dmv het attack command [a]. Dat is ook de enige manier om je SCV's te deleten.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Zonde. Kun je ze net zo goed naar je vijand sturen, heb je tenminste nog wat van zijn basis gezien voordat je SCV vermoord wordt :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 21:32:
[...]

Naar je techlab gaan en voor 75.000 minerals die upgrade halen waarmee je siege tanks 75%minder friendly fire doen.

Is die media missie onder de 20 minuten al gelukt? Misschien dat orbital command upgrade iets is? Marines droppen op die save punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, maar als je een oude missie overnieuw doet, dan heb je alleen de upgrades die je op dat moment ook had.

dus als je, zoals ik, stimpack pas had gekocht bij missie 15 word het een stuk moeilijker om de voorgaande missies op hard te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:11:
[...]

Naar je techlab gaan en voor 75.000 minerals die upgrade halen waarmee je siege tanks 75%minder friendly fire doen.

Is die media missie onder de 20 minuten al gelukt? Misschien dat orbital command upgrade iets is? Marines droppen op die save punten.
Media Blitz is gelukt, vrij simpel achteraf :). En die siege tank upgrade doet natuurlijk niets in de MP hé... ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:13:
ja, maar als je een oude missie overnieuw doet, dan heb je alleen de upgrades die je op dat moment ook had.

dus als je, zoals ik, stimpack pas had gekocht bij missie 15 word het een stuk moeilijker om de voorgaande missies op hard te halen...
Niet helemaal correct volgens mij.
Als je een missie opnieuw speelt, maar je hebt later de upgrades gekocht die vóór die missie wel beschikbaar waren, dan heb je die dus wel dacht ik.

Dus de eerste missie nadat de stimpacks beschikbaar zijn zou je volgens mij met stimpacks kunnen spelen.

* Angeloonie heeft inmiddels alle upgrades, en gaat dit maar eens testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pontifex
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Angeloonie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:33:
[...]

Niet helemaal correct volgens mij.
Als je een missie opnieuw speelt, maar je hebt later de upgrades gekocht die vóór die missie wel beschikbaar waren, dan heb je die dus wel dacht ik.

Dus de eerste missie nadat de stimpacks beschikbaar zijn zou je volgens mij met stimpacks kunnen spelen.

Als je alle missies hebt gedaan en je hebt geen save van voor de char missies kan je niet meer in de hyperion komen? of heb ik het mis. Ga dan waarschijnlijk maar opnieuw beginnen met hard. (eerste 3 missies is me al gelukt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pontifex schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:40:
[...]

Als je alle missies hebt gedaan en je hebt geen save van voor de char missies kan je niet meer in de hyperion komen? of heb ik het mis. Ga dan waarschijnlijk maar opnieuw beginnen met hard. (eerste 3 missies is me al gelukt)
spoiler:
Niet op de Hyperion, maar je hebt nog wel de mogelijkheid om missies opnieuw te spelen en te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:33:
[...]

niet dus, want als ik "smash and grab" speel, die missie waar je het... artifact moet pakken voordat de protoss word gekild, dan heb ik geen stimpacks.

en, bij "the evacuation" staan er geen torentjes op mijn bunkers, bij de missie erna wel.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  1. Houd het nuttig + ontopic
  2. Bedelen om trialkeys valt onder spam
  3. Posten van je account + id nummer valt daar eveneens onder
  4. Wil je in de spelerslijst komen te staan, stuur een DM naar Angeloonie