in duitsland gaan ze maar door, olympus camera, daarna jvc videocam enzenz
Verwijderd
Samsung LE32A556 Full HD 32-Zoll-LCD-Fernseher mit 3x HDMI
Mehr Informationen »
Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 399,95
iBOOD PreisJetzt! € 299,95 + (8,95)
Mehr Informationen »
Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 399,95
leuke tv bij de duitser nu
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Verwijderd
Samsung LE32A556 Full HD 32-Zoll-LCD-Fernseher mit 3x HDMI
* Mehr Informationen »
* Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 399,95
leuk voor op de wc
* Mehr Informationen »
* Diskutieren Sie dieses Produkt »
€ 399,95
leuk voor op de wc
Verwijderd
had ik nou maar familie in duitsland wonen ofzo,.. dan had ik al flink wat inkopen gedaan
ik heb die Netgear meuk deels uit verveling maar gekocht. Maar eigenlijk is het wel handig voor mijn xbox denk ik
Is weer eens wat anders dan een fietsboombes schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:12:
leuke tv bij de duitser nu
Misschien dat ie in de box gaat ?Jejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:12:
[/quote]
[...]
Eerder m'n nachtmerrie, ik moét die hartslagmeter hebben dus 't moét doorgaan. Desnoods ga ik naar dat hoofdkantoor
uit verveling dingen kopen is niet goedbog schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:13:
ik heb die Netgear meuk deels uit verveling maar gekocht. Maar eigenlijk is het wel handig voor mijn xbox denk ik
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
volgens mij is dat 'm, was sowieso een naam met cijfers. ik dacht 48, ivm 't lange wakker blijven. maar 180 is 'm denk ik.
ik krijg de mannen die in afganistan hebben gezeten niet te pakken (waarschijnlijk met vakantie)
Verwijderd
Ik dacht laat ik ook maar bestellen.
Heb zonet "Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit" besteld en weet zelfs niet waarom
Heb zonet "Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit" besteld en weet zelfs niet waarom
ik denk da ik ga flippen man. We zouden beter met z'n allen in Duitsland gaan wonen.
Verwijderd
Houd eens op over die Duitsers, totaal niet relevant, en wekt alleen maar meer irritatie op!
Welke JVC voor welke prijs??Mandera schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:12:
JVC Camcorder nu @ Ibood.de
Man in duitsland zijn er nog steeds allemaal vette dingen zoals veel tv's en camera's net de LE32A556 voor 300 en olympus e-600 voor 350 en wij zitten hier met onze netgear -______________-
helemaal mee eens. En wij krijgen vullisbakken, rugzakken, en dekbedden.....zzzzzzzzzzzzzzzActionWaction schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
Man in duitsland zijn er nog steeds allemaal vette dingen zoals veel tv's en camera's net de LE32A556 voor 300 en olympus e-600 voor 350 en wij zitten hier met onze netgear -______________-
Verwijderd
Zat al bijna die Netgear te kopen,.. maar gezien de informatie pagina boost ie alleen je ontvangst,.. he bik dus totaal niet nodig.
zucht zucht zucht zucht zucht zucht zucht zucht
zucht... duurt lang!
snap niet dat ze bij ibood niet gewoon een ander product erop gooien en deze later weer terug erin zetten.
Verwijderd
Wat heeft die gekost ?Mandera schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:12:
JVC Camcorder nu @ Ibood.de
Was dat de JVC FM-1 FullHDCamcorder ?
Als die hunt hier normaal zou doorlopen had niemand het over onze oosterburen en hun hunt
Verwijderd
Maak je niet druk, bovendien heb ik stille hoop dat we er een restpartijtje in nl van terug zienVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
Houd eens op over die Duitsers, totaal niet relevant, en wekt alleen maar meer irritatie op!
Verwijderd
Ik zou zeggen kopenActionWaction schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:13:
Ik dacht laat ik ook maar bestellen.
Heb zonet "Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit" bestellen en weet zelfs niet waarom
Jullie zijn heldenbog schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:13:
Who wants to be GoT's next hero today?
I don't wanna know

nieuwe strategie van iBood, mensen gaan nu maar kopen omdat er niks anders meer komt

Je kan 'm als bridge gebruiken voor apparaten die geen WLAN hebben, dat kan wel handig zijn. Ik twijfel nog ernstig.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:15:
Zat al bijna die Netgear te kopen,.. maar gezien de informatie pagina boost ie alleen je ontvangst,.. he bik dus totaal niet nodig.
Volgens mij ligt de Nederlandse iBood beheerder al een tijdje te ontbinden onder zijn bureau...
met die accespoint kan je toch je bestaande wifi bereik vergroten?? of is het gelijk nwe wifi creeren
ik heb hem wel besteld, maar zonder wat op te zoeken. en hoezo krijg je er twee
+1Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
Ik zie hier nog steeds die Netgear set
Verwijderd
dan nog maar een kop koffie, ibood moet opschieten moet ook nog boodschappen doen en eten maken voor mijn kids..

wel veel natuurlijke stofjes ... ik post er wel een tweakblog over tzt
Verwijderd
Niet twijfelen joh, gewoon doen.....krietjur schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
[...]
Je kan 'm als bridge gebruiken voor apparaten die geen WLAN hebben, dat kan wel handig zijn. Ik twijfel nog ernstig.
of hij is in slaap gevallen aaaaaaaaaaaaaaaaaaahWestmania schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
Volgens mij ligt de Nederlandse iBood beheerder al een tijdje te ontbinden onder zijn bureau...
ibood gaat voor:PVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
dan nog maar een kop koffie, ibood moet opschieten moet ook nog boodschappen doen en eten maken voor mijn kids..
Ik denk dat de Ibood beheerder het internet niet meer opkomt omdat ie net zijn accesspoints heeft verkocht.
himlims_ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
[...]
[afbeelding]
jetzt geht loss, das ist ja affengeil
Adresgegevens
IBOOD.com B.V.
Afdeling Klantenservice
Contactweg 159 - 2
1014 BJ AMSTERDAM
KvK nummer: 34201965
BTW nummer: NL8128.93.773.B01
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
IBOOD.com B.V.
Afdeling Klantenservice
Contactweg 159 - 2
1014 BJ AMSTERDAM
KvK nummer: 34201965
BTW nummer: NL8128.93.773.B01
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388
Bereikbaar: ma/vr van 09:00 - 17:00
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
nee op het plafon staat het ook niet...Dweeper schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:18:
kijk omhoog bouwev
Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).
Tel.nummer: +31 (0)20 6811388Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:18:
zullen we met z'n allen naar iBood bellen?
Heb het nummer niet, wie wel?
Tja, het is niet de eerste keer dat den Duits irritatie opwektVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:14:
Shopnaam iBOODVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:18:
zullen we met z'n allen naar iBood bellen?
Heb het nummer niet, wie wel?
Adres
Contactweg 159-2
1014BJ Amsterdam
Nederland
Website http://www.ibood.com/nl/nl
E-mailadres Onbekend
Telefoonnummer 0206811388
KVK 34201965
Levert aan particulieren en zakelijke klanten
lolZilver schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:17:
Ik denk dat de Ibood beheerder het internet niet meer opkomt omdat ie net zijn accesspoints heeft verkocht.
die netgear zooi staat er nu al bijna een uur op
Ik dus.... keb uit wanhoop em ook maar gekocht... misschien dat ik er op me werk iets mee kanJejking schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
[...]
[...]
Jullie zijn helden
Who wants to be GoT's next hero today?
[...]
I don't wanna know
Hoeveel nieuwe leden zal tweakers.net vandaag hebben gekregen ?
Ik zie hier aardig wat newbies rondlopen die alleen voor dit topic zijn geregged ?
En dan hebben ze ook al meer dan 100 reacties....
Ik zie hier aardig wat newbies rondlopen die alleen voor dit topic zijn geregged ?
En dan hebben ze ook al meer dan 100 reacties....
[ Voor 14% gewijzigd door Hoyden op 27-07-2010 16:20 ]
Das muss ich haben! .............. Kom op, ik moet bijna huilen van de Nederlandse iBood
Lol, zojuist bij een collega van me wezen kijken. Deze Netgear staat nu in zn scherm "gebrand". Als hij een ander scherm opent, ziet hij hem nog steeds staan xD
En iBood doe bij ons ook eens die Samsung TV!
[ Voor 13% gewijzigd door Yahiko750 op 27-07-2010 16:20 ]
Dat is het, die duitsers kopen alle accesspoint en krijgen nu alle onze Iboods
Je zou denken dat ze routers zat hebben om de boel in goeie banen te routeren!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:19:
volgens mij is er een netwerk fout bij ibood, ze gooien alles naar duitsland...
nah.. ik zie 'm elders voor nauwelijks meer staan, dus vind het niet de moeite waard. Dus sorry, maar ik laat 'm gaan
hahaha!Yahiko750 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:19:
Lol, zojuist bij een collega van me wezen kijken. Deze Netgear staat nu in zn scherm "gebrand". Als hij een ander scherm opent, ziet hij hem nog steeds staan xD
Verwijderd
Jouw schuld dat we hier zitten te wachtenkrietjur schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:20:
[...]
![]()
nah.. ik zie 'm elders voor nauwelijks meer staan, dus vind het niet de moeite waard. Dus sorry, maar ik laat 'm gaan
prenounce it theee germaan waaay
op den duits nu home theatre system van Onkyo
gaat het nu alleen nog maar zulke zooi worden waar niemand wat aan heeft?
Lijkt mij eerder tijd voor een nieuw scherm, dan voor de routerYahiko750 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:19:
Nieuwe.... ownee me browser bleef wit
iemandSYQ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
met die accespoint kan je toch je bestaande wifi bereik vergroten?? of is het gelijk nwe wifi creeren
Verwijderd
15:24 iBood Netgear 5GHz Wireless-N HD Gaming & Networking Kit
Staat er al een uur op!
Dit is vrij irritant nu...
die prullenbak stond er btw ook een uur op...............
Staat er al een uur op!
Dit is vrij irritant nu...
die prullenbak stond er btw ook een uur op...............
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2010 16:22 ]
Ik zou nog wel een wake-up light willen, ik heb ze gemist. Of heeft iemand er nog 1 die niet gewenst is?
Niet echt, bij kieskeurig kun je em vinden voor 349...eXisTa schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:21:
Leuke onkyo op de duitser.
Panasonic Viera TX-L37U10 37-Zoll Full HD 50Hz LCD-Fernseher mit 3ms Reaktionszeit
Nondeju..
Dat is echt niet duur..
Als deze zo naar NL komt bestel ik hem meteen!!!
Nondeju..
Dat is echt niet duur..
Als deze zo naar NL komt bestel ik hem meteen!!!
Wat hufters daar bij IBood... Zitten gewoon Oprah te kijken of zo. In Duitsland weten ze ten minste wat werken is...
Nou.. ik ga naar huis toe.. laat de netgear nog maar even een halfuurtje staan
Verwijderd
stop twijfelen kunnen we doorgaan aub...gewoon doen..Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:21:
Ik zit nog te twijfelen over de netgear...
Net gebeld. Ze weten van niks, geen problemen bekend.
zit ff te rekenen hoeveel items ik al gekocht heb vandaag.... zit op 8.... komop ibood ik heb nog wat gereedschap nodig voor me verbouwing over een paar weekjes
tzt? Neatgear staat er nog wel even dus leef jezelf uithimlims_ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 16:16:
[...]
[afbeelding]
Unsere westlichen Nachbarn haben schwer. IBOOD langsam stellt neue Produkte. Die niederländische Blick über eine Stunde, um einen Netgear Router. Dass wir Deutschen mehr tun. Entlang Orion84 hat es auch Thema abgeschlossen. Mitleid. aber jeder ist cool 
//edit ibood is denk ik wel ten einde, producten worden ook bij de buren niet hard meer geupdate. en vorige keer was het ook rond 5u afgelopen ...
//edit ibood is denk ik wel ten einde, producten worden ook bij de buren niet hard meer geupdate. en vorige keer was het ook rond 5u afgelopen ...
[ Voor 22% gewijzigd door himlims_ op 27-07-2010 16:35 ]
De Duitsers zijn er sowieso meegestopt, Nederland zal er zo ook mee stoppen denk ik.
Het was weer een mooie hunt.
Het was weer een mooie hunt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)