mando?
Heb net ook dopjes gekocht.. hoef ik op het strand niet m'n dure doppen op 
Enne tip voor luistervoer tijdens de hunt:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/ (geluid + 3fm webcam, leuke radio dame op de 3fm webcam
)
Enne tip voor luistervoer tijdens de hunt:
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/ (geluid + 3fm webcam, leuke radio dame op de 3fm webcam
sssssstt.....Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:52:
niet doen deze... kaarten van september 2009.. outdated.. dus
Garmin is een goed merk voor GPS...TomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:52:
Ola. Is die any good die GPS? I need a new one!
zeker zo goed als Tom-Tom
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Wacht maar tot er een lading Sandisk mp3 spelers komt. Dan pas zul je wat beleven....QuiCk01 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:52:
Ik trek dit niet veel langer hoor.
Ene klote product na het andere.
Verwijderd
http://google.h4ck.nl/?q=directEbanking+HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:51:
Zie nu ook dat ze directEbanking hebben als betalingsmethoden... wtf is dat dan weer?
Van alle straten die er bestaan staat deze navigatie op COCKspur street?

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Vond het net wel iets te snel gaan hoor. Harmony 895 en de targus tas in het bestel process ineens weg
sandisk maakt toch goede mp3 spelerscc12 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:53:
[...]
Wacht maar tot er een lading Sandisk mp3 spelers komt. Dan pas zul je wat beleven....
Damn.. is geen garmin maar Mando.. en kaart ziet er uit van iGo8HellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:53:
[...]
Garmin is een goed merk voor GPS...
zeker zo goed als Tom-Tom
Scientia Potentia Est
Wel doen bedoel je toch ?? alle wegen van 2009 liggen er nog wel hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:52:
niet doen deze... kaarten van september 2009.. outdated.. dus
Als het een Garmin was hadden ze weer een verkoop erbij. Mijn Garmin begint oud te worden.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Je bestelling:
1x Skullcandy Ink’d Oordopjes Duopack € 12.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 18.90
+ Die iRiver
1x Skullcandy Ink’d Oordopjes Duopack € 12.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 18.90
+ Die iRiver
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Redelijk is een beter woord... zijn heel wat merken die beter presteren voor hetzelfde bedrag. Ik houd het zelf liever bij Cowon of Sony
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
iriver is gewoon goed, basta, euh ik bedoel mando!
Zoek eens goed opFeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56:
[...]
Redelijk is een beter woord... zijn heel wat merken die beter presteren voor hetzelfde bedrag. Ik houd het zelf liever bij Cowon of Sony
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Of Iriver dat zijn pas kwaliteitsproducten jammer genoeg kon ik er geen een kopenFeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56:
[...]
Uhu, ik heb hier ook een een Sony, die zijn wel fijn.FeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56:
[...]
Alleen jammer dat je die niet standaard kan opladen via het stopcontact
waar blijven die mini maglites met led nou ?
Signature
Qua geluids kwaliteit is een Sandisk beter dan een Ipod maar ik denk dat ze bij de massa de naam een beetje tegen hebben. De massa denkt direct ''o sandisk die van die SD kaartjes dat zal wel niets zijn''
Iriver zit/zat toch altijd wel op zelfde niveau als cowon? ^^
Ik heb zin in Cola... River Cola...
Gaat precies nog redelijk vlot met die GPS'en, desondanks het vage merk.
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Verwijderd
Kaart is inderdaad van Igo8, heb deze al een tijdje geleden besteld! Bevalt uitstekend! Werkt snel en is gemakkelijk te updaten
Verwijderd
als het een 43" navigatie was dan was ie al lang weg - die 4.3" is blijkbaar te klein ;-)
Verwijderd
Zonde van die Mando. Heb toevallig pas software voor m'n smartphone gekocht en dat werkt prima. Plus, dat scherm is 4 inch dus nauwelijks kleiner
DIT WIL IK ZIEN !
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Sandisk speelt geen Flac en dat is voor mij meer dan genoeg om geen Sandisk (meer) te nemen.Touchdomex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56:
[...]
Zoek eens goed opSandisk en vooral de Clip presteert beter dan een Cowon....
Heb ze vroeger wel gehad, maar qua geluid vond ik ze niet echt super. Maar verwacht dan ook zeer veel van de te komen Cowon J3
MP3 spelers...
Wie gebruikt dat nog, dat is zoooo 2009.....
Op je (smart)phone gewoon een grote microSD card met muziek....
HTC HD2 met SRS WoW geinstalleerd is echt geweldig goed geluid via senheiser CX300
HTC HD2 met SRS WoW geinstalleerd is echt geweldig goed geluid via senheiser CX300
Scientia Potentia Est
Verwijderd
ik had m bijna besteld toen ik breedbeeld las. d8 dat 't eindelijk een tv zou zijn hahaha
iRiver heeft zo een beetje de weg opengemaakt voor Cowon zelfs, denk ik.sjaak88 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:57:
Imho zitten ze er net wat ondersjaak88 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:57:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
geintregeerd met het voorruitVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:57:
als het een 43" navigatie was dan was ie al lang weg - die 4.3" is blijkbaar te klein ;-)
volgens mij klinken cowons beter maar ik had een iriver x20 maar dat klonk ook al fantastisch (tot ie dood ging aan vallen)sjaak88 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:57:
Signature
iPhoneHellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:58:
MP3 spelers...
Dat doet de mijne gelukkig welBolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:56:
[...]
Uhu, ik heb hier ook een een Sony, die zijn wel fijn.
Alleen jammer dat je die niet standaard kan opladen via het stopcontact
Verwijderd
Mando Mando Mando de beste navigatiesysteem die te krijgen is, Mando ! Weet waar je bent ..
Een ipod speelt ook geen flac. Zelfs 32 bit wav speelt hij niet.FeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:58:
[...]
Sandisk speelt geen Flac en dat is voor mij meer dan genoeg om geen Sandisk (meer) te nemen.
Heb ze vroeger wel gehad, maar qua geluid vond ik ze niet echt super. Maar verwacht dan ook zeer veel van de te komen Cowon J3
http://gjmedia.nl/ibood.php
Die klopt niet, als er 12 producten zijn en er zijn er nog 6 over moet het 50% zijn
Die klopt niet, als er 12 producten zijn en er zijn er nog 6 over moet het 50% zijn
Welke heb jij?
Ik heb een NWZ-A728
Want ik kreeg allen zo'n vreemde kabel naar USB....
[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 27-07-2010 03:01 ]
Oh great, heb ik paar maanden geleden pas zoiets gekocht voor veel meer geld. Zucht!
Ik vind het ook te langzaam gaan om wakker te blijven, tot morgen peoples
Signature
Maar ik heb het woord iPod ook niet in mijn mond gehad... moet sowieso niets hebben van Apple...Kain_niaK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:00:
[...]Een ipod speelt ook geen flac. Zelfs 32 bit wav speelt hij niet.
Verwijderd
En is het een goedeTomSwinnen schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:00:
Oh great, heb ik paar maanden geleden pas zoiets gekocht voor veel meer geld. Zucht!
he dat werkt. Handig. Ik ga alleen die php nog posten hiero.
[ Voor 41% gewijzigd door Kain_niaK op 27-07-2010 03:02 ]
Nieuws voor je de Clip en de Clip + doen het welFeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:58:
[...]
Sandisk speelt geen Flac en dat is voor mij meer dan genoeg om geen Sandisk (meer) te nemen.
Klopt, en dat die USB kabel gewoon in zoiets stoppen en je laadt op via de 220 VBolletje92 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:00:
[...]
Welke heb jij?
Ik heb een NWZ-A728
Want ik kreeg allen zo'n vreemde kabel naar USB....
Verwijderd
Serieus deze trimmer is een aanrader, heb deze 6 maanden geleden gekocht bij Ibood voor 20 euro, en hij werkt nog heel goed. Dus als je een vervanger nodig hebt is deze wel een aanrader.
Eerste keer dat ik dit zie o.o, jammer dat ik over 4 uurtjes op moet staan.
2 op voorraad waarvan er 1 verkocht was en toen de 2eVoxyn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:00:
Net stond de vooraad nog op 50% en nu toen was er gelijk een nieuwe?
Paar maanden geleden gekocht en batterij is nog steeds niet leeg. Doet het uitstekend.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:01:
[...]
En is het een goedeDan bestel ik deze ook!
Titanium opzetkammen.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
misschien kunt u ene kopen om ook van onder te scheren ???Dick schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:02:
Wat moeten we nu met zo'n tondeuse? Blijft zeker ook weer een kwartier staan
Zo'n ding had ik, hij reageerde er wel op (scherm ging fel branden als je hem aansloot), maar opladen deed die niet.FeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:02:
[...]
Klopt, en dat die USB kabel gewoon in zoiets stoppen en je laadt op via de 220 V
Of is die adapter dan niet goed?
[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 27-07-2010 03:03 ]
hmm mijn Sansa Fuze speelt gewoon FLAC... Nette firmware met hier en daar een update en mooi neutraal geluid, er wordt tenminste geen brute "equaliser" setting overheen gegooid.
Verwijderd
Nu weet ik nog niet hoe jullie aan die % komen
help ? Help ?
en ik ga't geen twee keer zeggen
help ? Help ?
en ik ga't geen twee keer zeggen
Naja, mn ma kan deze wel gebruiken, maar goed ik ben al geslaagd voor vandaag denk ik.
De iRiver 4GB + de oorddopjes DUO pack
De iRiver 4GB + de oorddopjes DUO pack
⏩ PVOutput☀️
@Kain
Wat wil je zien? Die afbeelding wil niet laden.
Heb zelf twee zuilspeakers van jamo staan, bevalt erg goed
Wat wil je zien? Die afbeelding wil niet laden.
Heb zelf twee zuilspeakers van jamo staan, bevalt erg goed
Verwijderd
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Blijft een feit dat je met een Cowon J3 (en S9) gewoon meer kan, helaas ook voor meer geld...Touchdomex schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:02:
[...]
Nieuws voor je de Clip en de Clip + doen het welAfaik doen zelfs 2 van de 3 spelers op de markt aan FLAC.... De enige die het niet doet is de View....
Deze keer niet om het op te laten schieten, want ik gebruik hem al een jaar en heb geen kapper meer gezien. Goede besparing (helemaal geschoren dus geen moeilijk kapselVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:02:
Serieus deze trimmer is een aanrader, heb deze 6 maanden geleden gekocht bij Ibood voor 20 euro, en hij werkt nog heel goed. Dus als je een vervanger nodig hebt is deze wel een aanrader.
Zou ik niet doen met deze, wordt een hoop pleister plakkensuperchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:03:
[...]
misschien kunt u ene kopen om ook van onder te scheren ???
Ik wou die Cruzer wel daarvoor...maarja, weer te laat natuurlijk.superchanbe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:03:
[...]
misschien kunt u ene kopen om ook van onder te scheren ???

Heeft iemand al coole dingen voorbij zien komen eigenlijk? Tis tot nu nogal crap (kijk net een kleine uurtje???)
Dikke tv schermen, ander leuk speelgoed, iemand?
Dikke tv schermen, ander leuk speelgoed, iemand?
Campingaz Koeltas Smart Picnic Travel met 22 Liter Inhoud
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
Nu! € 14,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 49,95
Nu! € 14,95 + (5,95)
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Vette koel tas!!
Helaas hoef ik hem niet
Helaas hoef ik hem niet
⏩ PVOutput☀️
Damm, mastercard hier in San Diego en de Rabo Reader ligt nog in NL..
Lekker handig weer...
Lekker handig weer...
He who laughs last.. Thinks slowest
KloptFeaR1986 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:03:
[...]
Blijft een feit dat je met een Cowon J3 (en S9) gewoon meer kan, helaas ook voor meer geld...
Mijn D2 laat zich zelfs tot op vandaag nog prachtig Tweaken... Maar na 2 jaar begint hij op te raken jammer genoeg....

Ik heb http://gjmedia.nl/ibood.php kapot gemaakt.
Dat was een dynamische php met een afbeelding van het laatste product op Ibood en ook de voorraad.
Dat was een dynamische php met een afbeelding van het laatste product op Ibood en ook de voorraad.
Echte mannen scheren gewoon met een open mes. Ook daarregmaster schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 03:04:
[...]
Zou ik niet doen met deze, wordt een hoop pleister plakken
Hmm... Een koeltas die al gevuld is met 22 liter aan dingen. 
Of zal de koeltas 22 liter ruimte bieden om iets in te koelen?
Die marketingmensen met hun fraaie kreten ook altijd.
Of zal de koeltas 22 liter ruimte bieden om iets in te koelen?
Die marketingmensen met hun fraaie kreten ook altijd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)