Hunt is over?
Cowon S9 8Gb Chrome Black met AMOLED Touch Screen en Bluetooth
Aantal 1
Korting € 0,00
Subtotaal € 119,95
Verzend en transactie kosten € 5,95
Totaal € 125,90
Aantal 1
Korting € 0,00
Subtotaal € 119,95
Totaal € 125,90
kortom bestel pagina F5'en is dus wel sneller
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Verwijderd
hahahaha super grap!!! mn f5 knop is nu echt kaduukAlicos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:53:
Apple Iphone 4 - 16GB Black
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 799,-
Nu! € 549,95 + (5,95)
Alicos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:53:
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 799,-
Nu! € 549,95 + (5,95)

Omdat zij het verzinnenCheetah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:54:
Hoe komt het dat mensen aanbiedingen te zien krijgen die bij mij met F5 niet op scherm staan!?
Bestelpagina nemen en op autorefresh zetten
is alles uitverkocht? einde Ibood Hunt?
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Grapjurk..Alicos schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:53:
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 799,-
Nu! € 549,95 + (5,95)
Site blijft hangen maar zometeen komt de Cowon S9 voor 119,95
Ik zie hier uitverkocht staan..?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
waarom zie ik nog steeds hdmi kabels?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
Homepage blijft soms hangen en de bestelpagina verandert wel snel mee.Cheetah schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:54:
Hoe komt het dat mensen aanbiedingen te zien krijgen die bij mij met F5 niet op scherm staan!?
ik hen nu dit 
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!
Team iBOOD
het hangt weer, ik zie nog steeds hdmi kabel
Cowon S9 8Gb Chrome Black met AMOLED Touch Screen en BluetoothTuut-Tuut schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:55:
Bestelpagina nemen en op autorefresh zetten
Antenne voor Apple Iphone 4
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 15,- Priceless
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 15,- Priceless
In belgie is hij nog te koop zo te zien
⏩ PVOutput☀️
Die Cowon staat op de 2e bestalpagina....
*insert signature here
Ibood over en weer tijdverspilling
2x zat ik te betalen en aan het einde krijg ik een error en is het uitverkocht hier moeten ze voor de volgende hunt echt iets tegen doen.
2x zat ik te betalen en aan het einde krijg ik een error en is het uitverkocht hier moeten ze voor de volgende hunt echt iets tegen doen.
Verwijderd
kijk op https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ dan zie je wat er nu in de aanbieding is..
Er staat bij de HDMI kabel ook allang al uitverkocht.....
Die lui hebben pauze ofzo?
Als de hunt voorbij was zouden de zwaailichtjes er niet meer zijn...
Als de hunt voorbij was zouden de zwaailichtjes er niet meer zijn...
Lol, lekker dan, dan maar met het knopje in je browsert.. of een ander tobo zoeken.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:55:
[...]
hahahaha super grap!!! mn f5 knop is nu echt kaduuk
Signature
Mooi moment on naar me nest te gaan, tot in de ochtend!
Verwijderd
De details van je bestelling Aantal 1
Korting € 0,00
Subtotaal € 119,95
Totaal € 125,90
Korting € 0,00
Subtotaal € 119,95
Totaal € 125,90
hmmm. zie nu dat er ook een RSS feed mogelijk is.... zal die sneller werken?
Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1
als ik daar naartoe ga ga ik gewoon naar de homepage.Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56:
kijk op https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/ dan zie je wat er nu in de aanbieding is..
Ik zit wel in be maar als ik de link verander naar /be/nl/ werkt het nog steeds niet

"Het product dat je wilt te bestellen is bijna uitverkocht! Veel mede iBOODers hebben tegelijk op de bestelknop gedrukt waardoor je nu in een wachtrij staat. Wees niet getreurd, je hebt nog een goede kans om je bestelling af te ronden. Heel even geduld, dit kan een paar minuten duren. Zodra we een exemplaar voor je beschikbaar hebben word je automatisch doorgestuurd naar de betaalpagina van jouw keuze!
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!"
Bedankt voor het winkelen bij iBOOD!"
Inderdaad, ik hou het ook voor gezien vandaag.Xental schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56:
Mooi moment on naar me nest te gaan, tot in de ochtend!
Trusten alvast iedereen
nee is langzamerHellStorm666 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:57:
hmmm. zie nu dat er ook een RSS feed mogelijk is.... zal die sneller werken?
God damn. Ze hebben me door.
Ik kon door deze link de hele tijd te openen. -->https://order.ibood.com/be/nl/order_request/
Meteen bestellen wat er even later op de main site zou komen. (in belgië dan)
Maar dat lukt nu opeens niet meer.
Ik heb al 5 goede koopjes gedaan.
Ik kon door deze link de hele tijd te openen. -->https://order.ibood.com/be/nl/order_request/
Meteen bestellen wat er even later op de main site zou komen. (in belgië dan)
Maar dat lukt nu opeens niet meer.
Ik heb al 5 goede koopjes gedaan.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Overal uitverkocht behalve in Belgie... hoe zou dat komen?
Er staat nu uitverkocht in beeld, dat hoort toch niet bij de hunt?
. . . . . Youp.net . . . . .
De details van je bestelling Aantal
Korting € 0,00
Subtotaal € 0,00
Verzend en transactie kosten € 0,00
Totaal € 0,00
De details van je bestelling Aantal
Korting € 0,00
Subtotaal € 0,00
Verzend en transactie kosten € 0,00
Totaal € 0,00
Ik zit nog steeds naar HDMI kabel te kijken...Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56:
Korting € 0,00
Subtotaal € 119,95
Totaal € 125,90
Net de wake up lamp gemist
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
dan maar een fijn plaatje als ibood slaapt
YouTube: Dan Balan - Chica Bomb (Official Music Video)
Signature
Kan iemand het zeggen als het hem is gelukt om iets te bestellen?
Kan je ook bellen met dat apparaat?
dekbed...........
*insert signature here
*zzzzzzzzzzzzzzzz*
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Heuj... Uitverkoch staat er terwijl voortgang nog maar op 88% zit: http://www.ibood.com/ac/QClient.php?v=nl&p=16339
Zouden ze dan toch eerst de bestellingen afhandelen voordat ze naar het volgende product gaan?
Edit:
Oh, volgende al. Antwoord op mijn vraag: ik denk het dan wel.
Zouden ze dan toch eerst de bestellingen afhandelen voordat ze naar het volgende product gaan?
Edit:
Oh, volgende al. Antwoord op mijn vraag: ik denk het dan wel.
[ Voor 14% gewijzigd door Joen op 27-07-2010 01:59 ]
Ik heb een Cowon 8Gb gescoord ...
Issie nu afgelopen of wat ?
Guess not .. lets gogogo!!
Issie nu afgelopen of wat ?
Guess not .. lets gogogo!!
[ Voor 18% gewijzigd door Card Nox op 27-07-2010 01:59 ]
Ja, een dekbed. Vraag me af of alleen de technische en echt dure dingen zo hard lopen.
dek bed zie ik wel wat is die blutooth apperaat ??
naja, daar is die weer... Zomerdekbed.
. . . . . Youp.net . . . . .
Aii iets te kleine breedte, 2 persoons bed
⏩ PVOutput☀️
Dat had ik eerst ook inderdaad maar nu krijg ik met die link wel ineens de bestelpagina. Het schiet alleen niet echt op want er is dan geen aantal en prijs ingevuld dus valt er ook niet echt wat te bestellen.bloobje schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:57:
[...]
als ik daar naartoe ga ga ik gewoon naar de homepage.
Ik zit wel in be maar als ik de link verander naar /be/nl/ werkt het nog steeds niet
Cinderella Soul Zomerdekbed voor 1 Persoon
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
Nu! € 24,95 + (5,95)
Meer Informatie »
Bespreek dit Product »
€ 69,95
Nu! € 24,95 + (5,95)
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Ik heb 5 mails gehad en 5 keer succesvol iets besteld en betaald met credit card.
Dat was wel op de belgische afdeling die blijkbaar een stuk rustiger is als in nederland.
Maar wat wil je met al die gierige Hollandse tweakers. Die wel eventjes denken dat ze gouden zaken kunnen doen.
Dat was wel op de belgische afdeling die blijkbaar een stuk rustiger is als in nederland.
Maar wat wil je met al die gierige Hollandse tweakers. Die wel eventjes denken dat ze gouden zaken kunnen doen.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
mooie hint zo'n dekbed, ga nu een paar uur plat
10x 320W JA Solar @ SolarEdge SE3000H (3200 Wp)
ReloadEvery Firefox PluginBGB4rn schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:56:
[...]
Lol, lekker dan, dan maar met het knopje in je browsert.. of een ander tobo zoeken.
Rofl, n1Kain_niaK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:59:
Ik heb 5 mails gehad en 5 keer succesvol iets besteld en betaald met credit card.
Signature
jep heb die koptelefoon besteltXthinkZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:58:
Kan iemand het zeggen als het hem is gelukt om iets te bestellen?
Wat vond je dan allemaal wel niet zo interessant dat je het hebt besteld dan? Ik heb zelf nog niet echt iets voorbij zien komen dat ik wil hebben.Kain_niaK schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 01:59:
Hee wat raar. Op de bestelpagina staat Cowon, toen dekbed, toen Cowon. Op de homepage staat kabel, toen dekbed, toen dekbed. Ik niet snap meer
Ik kan nu de wake up light kopen maar hij is 45,90 WTF?
same, ging hier ook zounglaublich schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:00:
Hee wat raar. Op de bestelpagina staat Cowon, toen dekbed, toen Cowon. Op de homepage staat kabel, toen dekbed, toen dekbed. Ik niet snap meer
Inclusief verzendkosten?ActionWaction schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:01:
Ik kan nu de wake up light kopen maar hij is 45,90 WTF?
Ja bij iDeal nu. het is de 2de wake up light
Verwijderd
idd bij mij doet ie ook er vreemd... kan niets bestellen. heb de hdmi kabel al binneunglaublich schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:00:
Senheizer kwam langs voor 20 euro
Ik denk dat dat komt door mensen die toch niet gingen kopen.
Dat is volgens mij een duurder modelActionWaction schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:01:
[...]
Ja bij iDeal nu. het is de 2de wake up light
>https://order.ibood.com/nl/nl/order_request/
Als je dit refreshed is het gewoon grappig, om en om een touchscreen ding of een dekbed.
Als je dit refreshed is het gewoon grappig, om en om een touchscreen ding of een dekbed.
Verwijderd
op de bestelpage zie ik bij elke refresh een dekbed, dan weer die cowon. al een paar minuten lang
Ligt het aan mij of is het dit keer een stuk drukker als normaal? Het is natuurlijk ook vakantie he.
[ Voor 21% gewijzigd door unglaublich op 27-07-2010 02:03 ]
Waarom ziet iedereen steeds Cowon?
Hier staat 'ie nog gewoon op dat zomerdekbed...

yup zal wel een foutje zijn ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:03:
op de bestelpage zie ik bij elke refresh een dekbed, dan weer die cowon. al een paar minuten lang
Idd hij verslikt zichDirkZzZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:03:
Beste geluidskwaliteit op de markt
Jammer dat die iAudio 9 geen SDslot heeft... Anders had ik hem besteld ipv mijn D2 die nu al 2 jaar is!
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
net was het ook de hele tijd om en om met de optie voor rembours en zonder die optie. Nu alleen zonder oODirkZzZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:03:
haperde het forum nou ?
Signature
LOL, zie het ook gebeuren inderdaad.DirkZzZ schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 02:03:
Ziet er naar uit dat ze een vet probleem hebben in de orderafhandeling, dekbed, en als je wilt bestellen krijg je de Cowon S9 8Gb Chrome Black met AMOLED Touch Screen en Bluetooth en blijft het systeem hangen.
als hij nou die cowon voor 30,90 geeft .....
Dit topic is gesloten.
Let op:
- De hunt is afgelopen, dus de slowchat ook, anders gaat er een slotje op!
- Vraag naar en aanbod van hunt artikelen hoort in V&A, niet hier!
- We hebben het hier over de Nederlandse (en Belgische) hunt, niet de Duitse!
- Zie dagelijksekoopjes.nl voor een overzicht van de producten die al langskwamen
- Directe link naar iBood chat op IRC
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)