Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Gropah schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:33:
@DarkKnight

hoe kun je nou items claimen op die fiets dan? Want ik ga echt niet onthouden welke items ik allemaal heb...
Het vreemde was dat ik niet hoefde te weten welke items, ik moest alleen tickets aanmaken dat ik dingen kwijt was. En toen werd alles automagisch teruggestuurd naar de mailboxen van de characters.
Vraag me niet waarom het niet hielp dat ik al gezegd had tegen de GM dat al mijn characters alles kwijt waren. Nouja, uiteindelijk is het goedgekomen, maar kostte wel wat tickets :+

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Ik weet niet hoe dat nu zit met GM's die alles kunnen nalopen, maar vroeger kon je gewoon een ticket maken voor items die je nooit hebt gehad, of even naar een vriend stuurde, waarna de GM er doodleuk weer een paar in je bags stopte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

BTW even een vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie, en dan lopen mij dagen gewoon door, maar is er ook een manier om op vakantiemodus waardoor de dagen (minder snel) doorlopen? Zal waarschijnlijk van niet, maar ja: niet geschoten, altijd mis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
RichardvdD schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:35:
Ik weet niet hoe dat nu zit met GM's die alles kunnen nalopen, maar vroeger kon je gewoon een ticket maken voor items die je nooit hebt gehad, of even naar een vriend stuurde, waarna de GM er doodleuk weer een paar in je bags stopte.
gaat niet meer lukken vandaag de dag denk ik
ze reageren nu wel veel sneller moet ik zeggen en een opmerkelijk iets is dat als een acount gehacked is en de guildvault ook maar even leeg gehaald is de guildmaster de volgende dag alles alweer terug heeft via de mail

eigenlijk duurt het niet zo lang meer als vroeger met hacks ze zijn daar veel beter in geworden
BTW even een vraagje. Ik ga binnenkort op vakantie, en dan lopen mij dagen gewoon door, maar is er ook een manier om op vakantiemodus waardoor de dagen (minder snel) doorlopen? Zal waarschijnlijk van niet,
maar ja: niet geschoten, altijd mis!
ben bang van niet ik heb drie acounts lopen als ik dat had kunnen doen haha was geweldig geweest
die jongens van blizz weten wel hoe ze geld moeten verdienen hahaha

[ Voor 23% gewijzigd door wizzard op 25-07-2010 15:41 ]

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na bijna 3 uur met pijn en moeite en een wipe of 5. de 25mans black tempel achievement behaald met 20 spelers waarvan 15 level 80 waren.

:+

Helaas voor de wars en rogues dropte er geen warglaives

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:48:
na bijna 3 uur met pijn en moeite en een wipe of 5. de 25mans black tempel achievement behaald met 20 spelers waarvan 15 level 80 waren.

:+

Helaas voor de wars en rogues dropte er geen warglaives
soms is overpowered zijn nog niet genoeg voor old content ik ken het gevoel :)
boss mechanics zijn daar niet gevoelig voor

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:54
Ik begrijp dat gehacked gebeuren enzo niet. Je zou toch denken dat ik met m'n gold een leuke target was. Maar niets, nada, zelfs geen scam mailtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ImdaMned schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:55:
Ik begrijp dat gehacked gebeuren enzo niet. Je zou toch denken dat ik met m'n gold een leuke target was. Maar niets, nada, zelfs geen scam mailtjes.
Er bestaan geen 'targets', gewoon bulk sites, bulk spammail, bulk scam, of je daar nu iemand van 10g uit kan halen of 10000gold, altijd profijt. Ben je zelf goed bezig met wat je bezoekt en wat je doet, kleine kans dat je ooit slachtoffer wordt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
SinergyX schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:18:
[...]

Er bestaan geen 'targets', gewoon bulk sites, bulk spammail, bulk scam, of je daar nu iemand van 10g uit kan halen of 10000gold, altijd profijt. Ben je zelf goed bezig met wat je bezoekt en wat je doet, kleine kans dat je ooit slachtoffer wordt.
niet helemaal correct de meest gewilde chars zijn guildmasters afgelopen winter was er extreem veel en gericht gehacked op die chars.
guildmasters hebben unlimited vault opname snap je en zijn erg makelijk te hacken vanwege het feit ze meestal een guildwebsite hebben en mail adressen daar zijn makelijk te krijgen

met een beetje kennis kun je een ip adres achterhalen via de open source software die ze gebruiken

maar over het algemeen is het knap random ja

authenticator gebruiken en geen mail openen van blizzard als je een beta inv hebt check gewoon batlenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RichardvdD schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:35:
Ze zullen hun logboek systeem wel verbeterd hebben om dit beter onder controle te hebben. Er is iets iig waar vermeld staat wat je hebt gekregen en wat je weg hebt gedaan, want wat zouden ze anders gebruiken om dergelijke informatie ook op je armory te vermelden.

[ Voor 16% gewijzigd door Zeror op 25-07-2010 20:27 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Rakkerzero schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:26:
[...]

Ze zullen hun logboek systeem wel verbeterd hebben om dit beter onder controle te hebben. Er is iets iig waar vermeld staat wat je hebt gekregen en wat je weg hebt gedaan, want wat zouden ze anders gebruiken om dergelijke informatie ook op je armory te vermelden.
sterker nog ze kunnen nu zien wat van de guildvault is gehaald en sturen dat direct naar de guildmaster
greetings (name guildmaster]

it has come to our attantion that your guildbank had items removed without the
guild consent.resulting in theft

and then items attached to the mail etc etc etc
heb nog 5 van die mailtjes van een gehackte member 4 dagen geleden hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
SinergyX schreef op zondag 25 juli 2010 @ 20:18:
[...]

Ik ben altijd voorzichtig met sites, spam, scam etc. Ik heb de afgelopen maanden nergens mijn WoW gebruikersnaam / wachtwoord ingevoerd en tevens was mijn account al sinds begin april bevroren. Het is alleen toevallig dat hij net vandaag gehackt is nu ik besloten had weer een maandje te spelen om wat oude quests te voltooien.

Wat ik alleen niet snap is hoe ze items en gold van een bevroren account hebben kunnen halen.

En het zou mij niks verbazen als ze armory gebruiken om hun slachtoffers uit te zoeken. Ik heb namelijk vrijwel alle vendor mount achievements inclusief die van 16.000 gold. Dus misschien dat ze mij daarom gehacked hebben. Het heeft ze alleen helaas wel zo'n 10.000 gold opgeleverd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Geachte,

Weet iemand een goede gratis duidelijke leveling guide voor WOW?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Het wordt misschien wel tijd dat een lvl 1 char maar max 10 g mag/kan hebben. En dat dat doorgroeit naar mate je een hoger lvl wordt. Niet omdat dat makkelijk is, maar dat zou het gold dealen wel een stuk moeilijker maken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
wezzal schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:41:
Geachte,

Alvast bedankt!
1 log in

2 zoek iemand met een geel ding boven zijn hoofd

3 praat met hem en neem zijn quest aan

4 doe die quest

5 lever quest in

6 zie 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:38
Heb nu een level 73 tank Death Knight, maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat ik nou precies wil qua character role. Tanken vind ik aardig, maar DK vind ik leuk (maar niet geweldig). Warrior vind ik helemaal niks, heb een level 57 Prot Warrior maar dat vind ik echt niet leuk. Nou lijkt DPS me niet echt geweldig. Ik ben dus van plan om een priest te starten als ik lvl80 behaal op mijn DK. Nou vind ik eigenlijk dat de enige rassen die ik bij een priest vind passen Alliance zijn en volgens mij is de Alliance side behoorlijk slap op mijn server, nou ben ik gelukkig niet heel erg van het PvP gedoe en zit ik dan ook op een carebear server. Het is jammer dat er nog niet zoiets van class change bestaat AFAIK, anders zou ik mijn DK wel naar een paladin tank rerollen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
maxietheboss schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:56:
Heb nu een level 73 tank Death Knight, maar ik ben er eigenlijk nog steeds niet achter wat ik nou precies wil qua character role. Tanken vind ik aardig, maar DK vind ik leuk (maar niet geweldig). Warrior vind ik helemaal niks, heb een level 57 Prot Warrior maar dat vind ik echt niet leuk. Nou lijkt DPS me niet echt geweldig. Ik ben dus van plan om een priest te starten als ik lvl80 behaal op mijn DK. Nou vind ik eigenlijk dat de enige rassen die ik bij een priest vind passen Alliance zijn en volgens mij is de Alliance side behoorlijk slap op mijn server, nou ben ik gelukkig niet heel erg van het PvP gedoe en zit ik dan ook op een carebear server. Het is jammer dat er nog niet zoiets van class change bestaat AFAIK, anders zou ik mijn DK wel naar een paladin tank rerollen denk ik
speel zelf ook een priest nu als main en ik moet zeggen ik vind het een geweldige class
disc priest zowel pvp als pve heel sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:51
Ik besloot daarstraks eens om na een maand met niet-actieve account eens te kijken naar m'n armory, bleek ik plots een 'emblem of heroism' een uur ervoor gekregen te hebben :?
Ik log in bij de account management, en zie dat er voor 30 dagen speeltijd betaald is...
Heb toen gauw mijn paswoord maar veranderd, maar kon erna nog niet inloggen in het spel.
Drie uurtjes later kreeg ik een mail om m'n paswoord te resetten (heb er maar niets mee gedaan, had hier ook niet om gevraagd). Kreeg nog geen 10min later een mail van Blizzard: "Exploitative Activity Found".
Inloggen bij account management bleek niet meer te lukken, het paswoord was plots gereset (volgens gmail is er geen enkel ander ip-adres ingelogd dan de mijne, dus via daar heeft ie het paswoord al niet kunnen resetten)
Heb nu nog steeds geen enkel idee van hoe dit is kunnen gebeuren. Heb geen enkele keylogger/spyware hier gevonden en nooit op links in mails geklikt van blizzard.
Na het opnieuw resetten van m'n paswoord bleken de 30 dagen speeltijd weer weg te zijn, ik heb ook nooit geluk hé... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Inmiddels al antwoord van Blizzard waar ik het niet echt mee eens ben, maar ik heb tenminste mijn account terug.
Zij beweren dat ik een keylogger of trojan op mijn PC heb terwijl ik zeker weet dat ik dat niet heb. Ik heb vandaag zelfs voor de zekerheid gekeken of mijn virusscanner up-to-date is en voor de zekerheid een volledige systeemscan uitgevoerd, maar niks gevonden.
We have determined that your account has been compromised using a Key Logger or Trojan virus which can be used to obtain the account name and password of Battle.net or World of Warcraft accounts used on that computer, or through means such as account details scamming via malicious websites or e-mail.
Naja, ik heb tenminste mijn account terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Mpdrichel schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:20:
Inmiddels al antwoord van Blizzard waar ik het niet echt mee eens ben, maar ik heb tenminste mijn account terug.
Zij beweren dat ik een keylogger of trojan op mijn PC heb terwijl ik zeker weet dat ik dat niet heb. Ik heb vandaag zelfs voor de zekerheid gekeken of mijn virusscanner up-to-date is en voor de zekerheid een volledige systeemscan uitgevoerd, maar niks gevonden.

[...]

Naja, ik heb tenminste mijn account terug :)
standaard reply gewoon goed checken en als tip authenticator gebruiken ze zijn ech niet duur en het werkt zoveel beter tegen dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Na 2,5 uur falen en een gigantische preek van de raidleader LKHC alsnog down. Fuck yeah, Nevada the Light of Dawn _O_ _O_ _O_ _O_ . 1H dropte ook, maar die heb ik gepassed naar een rogue, wel zo lief om te doen. Maar my god, m'n handen shaken nu nog :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Las Vegas schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:54:
Na 2,5 uur falen en een gigantische preek van de raidleader LKHC alsnog down. Fuck yeah, Nevada the Light of Dawn _O_ _O_ _O_ _O_ . 1H dropte ook, maar die heb ik gepassed naar een rogue, wel zo lief om te doen. Maar my god, m'n handen shaken nu nog :D
lekker gevoel he :)
grz btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Weekend verslagje.

Afgelopen vrijdag ff wat random hc's gedaan met een maatje dat ook 9 chars heeft, uiteraard kregen we weer HoR hc ik heal, hij tank... leek goed te gaan en komen aan bij de eerste baas, naar mijn gevoel duurde het lang voordat hij neer ging en ik stond gewoon oom.. ff een kijkje op recount... 'rogue 12xx dps' toen we er wat van zeiden tegen de rogue ging hij helemaal los... toen zijn we maar gequit en volgende char gaan doen.
De ene na de andere mislukkeling... DK met 1000 dps.. mage met 800dps (HoS hc).. kortom 1 groot drama, niet 1 lekker soepele groep gehad, pally healer in PoS hc met een whopping 14k mana.., een andere pally healer met 19k mana maar geen drinken.. hij ging dan ook dood bij de laatste baas (lang leve army op DK)
En dit zijn maar een paar dingen die er mis gingen.
Hierna waren we het een beetje zat en dachten we van 'komop laten we ons een als idioten gedragen', we kregen HoL, en een pally tank met de naam 'Treintje' we gingen beide helemaal los op onze dk's :P
gemiddeld 5k dps per persoon, maar de mobs daar gaan zo snel dood dat je niet echt op kan bouwen, tank heeft flink moeten werken om aggro te houden, en ondanks dat bleken ze dankbaar want we stonden zo bij Loken :).

Na 9 keer gemarteld te zijn.. gingen we maar eens naar een icc10 raid zoeken, kennelijk was het 'no icc10 raid friday' ofzo, dus zijn we er zelf maar 1 gestart voor het eerst.
Hij ging als prot pally en ik als ret pally, we hadden geluk want er was een mage opzoek naar een icc10 pug die bleek acheraf maar op zijn 'kingslayer DK tank' te komen na +/- 15 minuten hadden we de groep compleet, de DK had een whopping 87k hp in ICC :P
Was een erg leuke run, ik kreeg wel commentaar dat ik geen 'storming the citadel' achievement had ookal heb ik niet om GS/Achievement gevraagd. Na de eerste trashpacks stond ik bovenaan met 14k dps :) later zakte dit wel in maar bleef uiteindelijk boven de 10k dps.
De eerste 4 bosses gingen heel makkelijk neer, heroic lootship, festergut en rotface, maar omdat niet iederen tactics wist geen Putri en zijn we maar naar de minibos gegaan en hebben we Dreamwalker wakker gemaakt. Kortom een zeer geslaagde run, 1 item kunnen looten voor tank offspec en de ring gehaald.

Zo heb ik die avond ook nog op mijn shaman een icc25 run gedaan, Zaterdag op mijn DK een 25 run,
op mijn Druid/Priest een icc10 run.

Vandaag nog een icc10 run op DK en icc25 run op mijn Priest.
De run op mijn DK was intressant, alles ging redelijk goed eerste 4 bosses neer en we stonden voor de deur van plaguequarters.. 1 tank had geen zin meer? En ik zou wel ff mijn offspec tankset gaan halen, ik sta in Dala en ineens gaat er in de raid chat iets mis.. kennelijk had een noob met 'die gast' gepraat.. en de 30% buff disabled.. (waarom blizz dat soort shit niet aan de RL overlaat is me een raadsel) dus nog geprobeerd de buff weer aan te zetten.. raid over (en bedankt he hufter!)..

Op mijn priest had ik al wel wat icc10 gedaan, maar nog nooit 25, kreeg een invite en ging als shadow, had al wat upgrades verzamelt en alleen niet echt de kans gehad deze te proberen. Door de (ongeplande) mega pulls die de tanks deden stond ik met 19k dps boven aan :) helaas ging ik dood omdat ik iets te ijverig werdt :P, Alles was leuk en aardig totdat we de trashpacks voorbij waren.. zeker 7 mensen onder de 5k dps.. en als fury warrior kun je daar makkelijk knallen, na enige inspectie bleek de betreffende warrior een '21int on spellcast chance to restore mana' meta gem te hebben.. een mix van dps/tank gear met een spellpower belt.. en hier en daar wat missende gems/enchants... Door naar lootship, deze op heroic gedaan en was een fluitje (De warrior pleurde de diepte in bij de eerste sprong ^_^ )

Komen aan bij de loot, het eerste item werdt netjes uitgedeeld, 2de item ook, en ineens.. 'hunter receives prim. saronite "en een wapen" en weg istie.. na enige discussie zijn we maar doorgegaan naar Saurfang, helaas kwamen we een beetje laat achter dat hij nog op HC stond.. dus hij begon met een volle bloodbar... de bloodbeasts waren een zooitje.. de hunter en shaman naast mij negeerde gewoon de bloodbeasts en ik moest maar hopen dat mijn dots ze afmaakte. Aan recount was het ook duidelijk te zien, mage met hoogste dps '100% dmg on saurfang - 0 on bloodbeastst' en zo waren er nog 3 ranged die werkelijk shit dps deden en bloodbeasts niet aangeraakt hebben. Hierdoor gingen de 'elitisten' een beetje erg over de zeik, toch maar door naar Festergut.
Alles leek goed te gaan tot we bij de 1 na laatste spores aankwamen (Fester was op 6% ofzo), iemand die kennelijk nog nooit een spore had gehad ging niet goed in de melee groep staan en zo kregen de tanks niet de 'innoculate' dus wipe... flink gescheld uiteraard en raid viel uitelkaar.

Ondanks de 'tegenvallers' een paar leuke raids gehad, lekker mee kunnen komen kwa dps, en hier en daar een stukje T10 bij kunnen halen, zoiezo deze week mijn 4p T10 set op priest dus dat gaat wel wat schelen in mijn dps :).
Enige dat me opvalt is dat de 'qualiteit' van de randoms steeds belabberder wordt, soms vraag ik me af hoe sommige ooit in bepaalde dungeons komen, ik dacht dat b.v. voor FoS/PoS/HoR je een 'flinke' gearscore moest hebben voordat je ook maar naar binnen kon? En kom op 800/1000dps kun je zowat met je ogen dicht doen, misschien wel autoattack... Dit werkt redelijk frustrerend, ik bedoel als ik 80 haal probeer ik zoveel mogelijk gear gelijk te upgraden ookal is het met pvp spul het is beter dan quest blues of greens. Ik wil niet gedragen worden door dungeons, ik wil gewoon mijn steentje kunnen bijdragen, ik ga pas wat doen met een class/spec als deze in orde is, niet met 480 def rating HoL in ofzo en dan schelden dat de healer je niet in leven kan houden...

Maarja ik gaat maffen, (groetjes Hox ;) )

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Kevinp schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:46:
Het wordt misschien wel tijd dat een lvl 1 char maar max 10 g mag/kan hebben. En dat dat doorgroeit naar mate je een hoger lvl wordt. Niet omdat dat makkelijk is, maar dat zou het gold dealen wel een stuk moeilijker maken.
Het zou het voor auctioneers ook verplichten tot levelen van een character, terwijl dat ze misschien helemaal niet boeit.

Waar Blizzard gewoon allereerst naar moet werken is het toegankelijker worden van de Authenticator:
- Niet iedereen heeft een smartphone
- Niet iedereen heeft een CC

Breng zaken als paypal, giropay/iDeal, etc in het spel om daar alvast verbetering aan te brengen.
En mogelijk nog makkelijker, begin dat ding gewoon aan te leveren in winkels.

Laat ingame transacties binnen 1 sessie van boven een bepaalde value of voor een Authenticator code vragen. Standaard kan de value hierbij op 1000g staan ofzo, maar ook ergens setting om met authenticator code dit nog te wijzigen op je battle.net settings. Zelfs al wordt je dan gehacked via het man in the middle principe kan er nog steeds weinig gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

wezzal schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:41:
Geachte,

Alvast bedankt!
http://www.wow-pro.com

Gebruik ik zelf ook. Zeer handig. Houd rekening met lange afstanden en doet zo veel mogelijk in 1 run. Zeer uitgebreid allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
prutser001 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:15:
Weekend verslagje.

Ondanks de 'tegenvallers' een paar leuke raids gehad, lekker mee kunnen komen kwa dps, en hier en daar een stukje T10 bij kunnen halen, zoiezo deze week mijn 4p T10 set op priest dus dat gaat wel wat schelen in mijn dps :).
Enige dat me opvalt is dat de 'qualiteit' van de randoms steeds belabberder wordt, soms vraag ik me af hoe sommige ooit in bepaalde dungeons komen, ik dacht dat b.v. voor FoS/PoS/HoR je een 'flinke' gearscore moest hebben voordat je ook maar naar binnen kon?
PVP gear, daardoor heb je een hoge gearscore en kan je hos/pos/hor in. Die gear kan je zo krijgen als je een beetje slackt in BG's en WG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-09 20:11
Gisteren op mijn DK icc10 gedaan als tank zijnde. de 30% buff is toch wel belachelijk..ik had best crappy gear, eigenlijk niet genoeg voor icc, maar vanwege die buff zit ik ineens aan de 45k unbuffed.

we hadden dus best een goeie groep. eerste 4 bosses gedaan en 1shot. bij saurfang kreeg ik een nieuw wapen + tank legs :9 .

1x wipe op festergut omdat ik doorging met aanvallen ookal had ik 8 stacks van de debuff. ik wist niet dat de tanks dmg daarvan omhoog ging. ze deden er niet moeilijk over en het was een wijze les voor mij :)

rotface verliep niet soepel. de kite tank ging dood bij 20%, maar alsnog is het gevecht gehaald met 3/4 mensen nog levend :)

tis zo makkelijk geworden... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
patrickos85 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:21:
Gisteren op mijn DK icc10 gedaan als tank zijnde. de 30% buff is toch wel belachelijk..ik had best crappy gear, eigenlijk niet genoeg voor icc, maar vanwege die buff zit ik ineens aan de 45k unbuffed.
Huh? Vanwege de buff 45k unbuffed? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

undead warrior 68 :D

Eindelijk Northrend in, eens kijken hoe de horde questlijnen daar lopen !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:27

Auredium

Informaticus Chaoticus

Weekend logboek,

Dit weekend heb ik verbazinwekkend weinig dungeons gedaan buiten de Random HC en eigenlijk ook geen raid. Ik heb een doel voor ogen en dat is 50 mounts halen en ik sta momenteel op 48 mounts. Als gevolg hiervan moest ik iets doen wat ik allang niet meer had gedaan op mijn mage Auredium, ik moest mijn tweede skilltree activeren.

Normaal als ik WG in duik in het zeldzame evenement houdt ik mijn Fire/Arcane spec voor PvE encounters gewoon aan. Maar omdat ik heel veel moest PvP-en trok ik mijn Frost spec aan en na een potje [Eye of the Storm] (het was EotS weekend) had ik weer mijn oude spec in vorm. Ik moet nog 1 Black War mount halen van de normale PvP battlegrounds (de Black War van de Drenai) maar ik heb begrepen dat de mounts van Alterac Valley inmiddels ook te halen zijn voor 50.000 punten. Met die twee mounts tik ik de 50 mounts aan en krijg ik de Albino Drake. :)

Het is altijd leuker om WoW te spelen als je een goed doel voor ogen hebt. Ik wil ook de 75 pets achievement binnen harken, ik heb er op het moment 66 dus ook dat komt wel goed. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
patrickos85 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:21:

we hadden dus best een goeie groep. eerste 4 bosses gedaan en 1shot. bij saurfang kreeg ik een nieuw wapen + tank legs :9 .

1x wipe op festergut omdat ik doorging met aanvallen ookal had ik 8 stacks van de debuff. ik wist niet dat de tanks dmg daarvan omhoog ging. ze deden er niet moeilijk over en het was een wijze les voor mij :)

rotface verliep niet soepel. de kite tank ging dood bij 20%, maar alsnog is het gevecht gehaald met 3/4 mensen nog levend :)

tis zo makkelijk geworden... 8)7
Die 30% buff, is dat 30% meer damage en hp ofzo? (ICC nubie hier ;-) )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychodude schreef op maandag 26 juli 2010 @ 07:01:
[...]

Waar Blizzard gewoon allereerst naar moet werken is het toegankelijker worden van de Authenticator:
- Niet iedereen heeft een smartphone
- Niet iedereen heeft een CC

Breng zaken als paypal, giropay/iDeal, etc in het spel om daar alvast verbetering aan te brengen.
En mogelijk nog makkelijker, begin dat ding gewoon aan te leveren in winkels.

Laat ingame transacties binnen 1 sessie van boven een bepaalde value of voor een Authenticator code vragen. Standaard kan de value hierbij op 1000g staan ofzo, maar ook ergens setting om met authenticator code dit nog te wijzigen op je battle.net settings. Zelfs al wordt je dan gehacked via het man in the middle principe kan er nog steeds weinig gedaan worden.
En als je een authenticator hebt, is er nog niet de garantie dat je kunt spelen :)
Hoop vandaag een reactie te krijgen zodat ik weer kan spelen. Het serienummer van die authenticator wordt aan je account gekoppeld en je kunt dus ook niet eens meer inloggen op je accountmanagement pagina van Blizz om het serienummer te veranderen want daar heb je die authenticator ook voor nodig......
Als je dus de pech hebt, zoals ik, dat je de gsm een keer een harde reset moet geven en je bent de authenticator dan ook kwijt betekent dat dus dat je niet kunt spelen want een nieuwe downloaden geeft een nieuw serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:29:
[...]

30% meer hp, dmg, healing. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savageone
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 23:17
Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:29:
[...]

30% meer Hp. damage en healing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
patrickos85 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:42:
[...]

30% meer hp, dmg, healing. :Y
Dan ga ik binnenkort maar ns ff met m'n warrior kijken. Zit selfbuffed ( commanding shout ) al op 40k hp. Dan zou ICC wel moeten lukken. En lijkt me toch leuk om nog ff de ervaring mee te pakken daar!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
  • Laatst online: 20:21
Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:45:
[...]

Dan ga ik binnenkort maar ns ff met m'n warrior kijken. Zit selfbuffed ( commanding shout ) al op 40k hp. Dan zou ICC wel moeten lukken. En lijkt me toch leuk om nog ff de ervaring mee te pakken daar!
Yea het moment om ICC te doen is now!
30% is echt veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
dcamdz schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:47:
[...]

Yea het moment om ICC te doen is now!
30% is echt veel 8)7
haha, vanavond maar eens spieken of ik een groep op kan zetten. Nu ben ik er nog nooit geweest en weet ik dat ik tankspot kan lezen. Maar is er bij de eerste 4 bazen nog wat om rekening mee te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hox
  • Laatst online: 16-09 16:37

Hox

Dat je nog tijd hebt om dat allemaal te doen naast het reloggen op al je chars :)

Als je nog eens een pug maakt dan zou ik het wel leuk vinden om mee te gaan. De laatste dagen zit ik meer op mijn priest altje Lythos.

En groetjes terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09-09 11:45
Ik denk erover om mijn DK een Frost tankspec aan te meten.
Alleen twijfel ik of ik mijn Unholy DPS spec zal vervangen of mijn Blood tank spec.

DPS spec is wel fijn vooral als ik geen zin heb om te tanken. (En aan een DPS worden vaak minder strenge eisen gesteld dan aan een tank). AAn de andere kant is frost tank meer een tank voor HC's en Blood tank een betere raid spec naar ik begrijp.

Of is het als frost ook prima raids tanken?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

_Peter2_ schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:54:
Ik denk erover om mijn DK een Frost tankspec aan te meten.
Alleen twijfel ik of ik mijn Unholy DPS spec zal vervangen of mijn Blood tank spec.

DPS spec is wel fijn vooral als ik geen zin heb om te tanken. (En aan een DPS worden vaak minder strenge eisen gesteld dan aan een tank). AAn de andere kant is frost tank meer een tank voor HC's en Blood tank een betere raid spec naar ik begrijp.

Of is het als frost ook prima raids tanken?
Maakt elkaar niet bar weinig uit, waar je in bloodspec iets meer hp hebt heb je in frost spec iets meer avoidance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
prutser001 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:15:
Enige dat me opvalt is dat de 'qualiteit' van de randoms steeds belabberder wordt, soms vraag ik me af hoe sommige ooit in bepaalde dungeons komen, ik dacht dat b.v. voor FoS/PoS/HoR je een 'flinke' gearscore moest hebben voordat je ook maar naar binnen kon? En kom op 800/1000dps kun je zowat met je ogen dicht doen, misschien wel autoattack... Dit werkt redelijk frustrerend, ik bedoel als ik 80 haal probeer ik zoveel mogelijk gear gelijk te upgraden ookal is het met pvp spul het is beter dan quest blues of greens.
Ik denk dat het voor een groot gedeelte te maken heeft met vakanties.
Heb nog nooit zo lang over dungeons gedaan als afgelopen week, en heb zelfs verschillende mensen geicked, en voordat ik zo ver ben moet je wel heel ver gaan.

En ik kick niet mensen omdat ze nog in hun leveling gear zitten natuurlijk

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
Zo eindelijk mn rijbewijs gehaald net. Nu kan ik eindelijk een mount kopen, lopend ging het allemaal zo langzaam.

offtopic:
Oh wacht real life???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
sabriel schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Heb nog nooit zo lang over dungeons gedaan als afgelopen week, en heb zelfs verschillende mensen geicked, en voordat ik zo ver ben moet je wel heel ver gaan.

Ik had het zelf ook dit weekend gestopt met mijn DK te levelen werd saai, tanken is niet zo leuk als warrior of pally.. nee het was het net niet

Had nog een RaF pally level 58 liggen heigloom Weapon, chest en Shoulders overgestuurd en weer begonnen (retri) ging goed in 1 weekend naar level 70 geboost (instance, pvp en quests) eenmaal in northernd Cobalt gear laten maken en ga nu als tank verder.

Een instance vinden als tank is zo snel en makkelijk dat ik soms gewoon STOP met tanken omdat of de healer of dps gewoon hun klas niet kennen en ik weet dat ik zo weer een nieuwe party heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkoking
Bartske schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:17:
Zo eindelijk mn rijbewijs gehaald net. Nu kan ik eindelijk een mount kopen, lopend ging het allemaal zo langzaam.

offtopic:
Oh wacht real life???
Gratz?!! xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
Wootlock schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:55:
[...]

Maakt elkaar niet bar weinig uit, waar je in bloodspec iets meer hp hebt heb je in frost spec iets meer avoidance.
ik heb beide spec gisteren geprobeerd en Frost is beter/makkelijker voor trash tanken en blood voor boss tanken ivm self healing wat enorm kan schelen. + betere cooldowns als tank zijnde met blood spec.

vampire blood(oid) +XX% healing en 15% meer hp. op 1min cd
Mark of blood - plaats op target en wanneer target iemand hit word die persoon healed voor 4% van zijn eigen hp. 3min cd.

in blood tank spec onder de 35% hp krijg je 15% dmg reduction.

frost heb je alleen die 30%(50% glyphed) meer armor voor XX seconden. 1min cd
4% kans om gemissed to worden als ik het goed herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Hallo dagboek,

Gisteren was het eindelijk dan zo ver, LvL80 geworden met mijn Warrior! *O*
Daarna eventjes Skills gehaald, Talent aangevuld en de laatste Glyph gehaald en ik vond mezelf wel klaar voor Heroics! Bedoel, heb ongeveer elk level wel een aantal Normal Dungeons gedaan, leuke Blue gear uit gehaald en wat craftables (Blue's) bij elkaar gehaald en had toch een leuke set met gear..

Nou, wat een pret was het toen ik in VH HC kwam en ICC10 geared DPS'ers en Healer kreeg!
Die mannen gingen echt direct los op alles wat bewoog, waardoor het aggro krijgen soms best wel verrot was.
Nou is de Warrior al niet super qua AoE en Burst threat (mind you, 0 rage) maar dit was echt lastig :P
Anyways, zo goed en kwaad als het kan afgemaakt, maar toch kreeg ik af en toe stekende opmerkingen van de Healer dat mn GS (2.6k:P) laag was en niet geschikt voor HC's.. :/

Soms vraag ik me af waarom sommige mensen echt verwachten dat je met full Epic in HC's komt :)

Mijn Rogue kan me echt niet meer intresseren op het moment.. bedoel vind de Class nog super en dergelijke, maar om te spelen echt niet meer. ICC is geen uitdaging meer en het verschil met ICC25 naar ICC25HC gear is nu leuk, maar in Cataclysm is het in 1 LvL ook weer verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:20
RaseriaN schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:27:
Hallo dagboek,

Gisteren was het eindelijk dan zo ver, LvL80 geworden met mijn Warrior! *O*
Daarna eventjes Skills gehaald, Talent aangevuld en de laatste Glyph gehaald en ik vond mezelf wel klaar voor Heroics! Bedoel, heb ongeveer elk level wel een aantal Normal Dungeons gedaan, leuke Blue gear uit gehaald en wat craftables (Blue's) bij elkaar gehaald en had toch een leuke set met gear..

Nou, wat een pret was het toen ik in VH HC kwam en ICC10 geared DPS'ers en Healer kreeg!
Die mannen gingen echt direct los op alles wat bewoog, waardoor het aggro krijgen soms best wel verrot was.
Nou is de Warrior al niet super qua AoE en Burst threat (mind you, 0 rage) maar dit was echt lastig :P
Anyways, zo goed en kwaad als het kan afgemaakt, maar toch kreeg ik af en toe stekende opmerkingen van de Healer dat mn GS (2.6k:P) laag was en niet geschikt voor HC's.. :/

Soms vraag ik me af waarom sommige mensen echt verwachten dat je met full Epic in HC's komt :)

Mijn Rogue kan me echt niet meer intresseren op het moment.. bedoel vind de Class nog super en dergelijke, maar om te spelen echt niet meer. ICC is geen uitdaging meer en het verschil met ICC25 naar ICC25HC gear is nu leuk, maar in Cataclysm is het in 1 LvL ook weer verdwenen :/
Nouja je zou eerst normals kunnen gaan doen (die icc en toc normals) maar ik vind dit ook een beetje onzin aangezien iedereen meteen hcs in gaat. Als mijn alt zo 80 is laat ik me ook lekker boosten hoor nadat GS een average ilvl van 200 geeft ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Bartske schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:39:
[...]

Nouja je zou eerst normals kunnen gaan doen (die icc en toc normals) maar ik vind dit ook een beetje onzin aangezien iedereen meteen hcs in gaat. Als mijn alt zo 80 is laat ik me ook lekker boosten hoor nadat GS een average ilvl van 200 geeft ofzo.
die ICC normals zijn moeilijker dan de gemiddelde hc :P

Anyways, 2500gs is zat om hc's te tanken. En als mensen in epics zitten te zeuren gaan ze maar lekker weg. Gisteren nog een grapjas in de run, een lock die geen emblems meer nodig had. Wou alles skippen, gelukkig vond de rest van de party het ook niet nuttig om alles te skippen, en werd netjes alles gecleared.

Om even nog de lock te quoten " Who needs emblems anyway "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:45:
[...]

Ik zit inmidels ruim boven de 80k HP raidbuffed

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TJHeuvel
  • Registratie: Mei 2008
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:51:
In ICC neem ik aan, met de 30% buff.

Freelance Unity3D developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ShadowBumble schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:51:
[...]

Is dit om op te scheppen of een constructieve opmerking? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Yokidrink schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Waarschijnlijk het eerste, maar care :p Ik raid niet, en hij wel.. boehoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:13:
[...]

Waarschijnlijk het eerste, maar care :p Ik raid niet, en hij wel.. boehoe
Zelfs 80k is niet eens zo super veel, onze Druid tank had dat al een lange tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:20:
[...]
Zelfs 80k is niet eens zo super veel, onze Druid tank had dat al een lange tijd geleden.
Een Druid tank met een warrior vergelijken is ook niet echt handig he ;-)

Een druid is een spons, en een warrior heeft veel avoidance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
Iemand een idee wat welke paladin build het beste is voor het solo'en van Heroics in BC content?
Ik heb afgelopen week met veel plezier MoltenCore en Zul Gurub gecleard (solo retripala)
Nu wil ik graag iedereen week MC solo blijven doen maar voor achivements moet ik nog een hoop BC heroics..
gister underbog en slave pens geprobeerd maar vind het toch pittig met ret build..
Holy is me main raiding spec maar heeft momenteel te weinig dmg output.
Ik kan nergens een goede source vinden over prot en het solo´en van BC Heroics..
Geen zin om me retbuild en alles te droppen om dadelijk erachter te komen dat dat ook niet lekker functioneerd.
om een idee te geven me retgear geeft me 5,5k gearscore en me tanking gear zit nu ergens tegen de 5k gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:22:
[...]

Zo groot is dat verschil in avoidance niet hoor :)

Bovendien, avoidance maakt niets uit in ICC hardmodes. Healers moeten toch continu spammen omdat je anders binnen 3 seconden plat ligt. Veel avoidance betekent dan alleen maar dat er meer overheal is. Armor en stamina staan ver bovenaan momenteel.

Gelukkig wordt dat in Cata anders en zullen healers riskeren om OOM te raken als ze alleen maar continu hun beste heal spammen, wat nu dus wel zonder problemen kan. Combineer dat met bosses die niet meer een tank 2-3 shotten en avoidance zal weer een zinnige stat worden. Maar tot het zover is, is avoidance nutteloos.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Species5618 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:26:
[...]

Bovendien, avoidance maakt niets uit in ICC hardmodes. Healers moeten toch continu spammen omdat je anders binnen 3 seconden plat ligt. Veel avoidance betekent dan alleen maar dat er meer overheal is. Armor en stamina staan ver bovenaan momenteel.

Gelukkig wordt dat in Cata anders en zullen healers riskeren om OOM te raken als ze alleen maar continu hun beste heal spammen, wat nu dus wel zonder problemen kan. Combineer dat met bosses die niet meer een tank 2-3 shotten en avoidance zal weer een zinnige stat worden. Maar tot het zover is, is avoidance nutteloos.
Ik ben toch van mening dat block een erg nuttige stat is op warrior, en zelfs op bosses, een beetje block houdt 8k damage tegen ( via warrior talent ) en dan standaard 4-5k.

Toch wel aardig imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:22:
[...]

Het gaat hier uitsluitend om de nummertjes. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail gehad van Blizzard vanwege mijn gecrashte mobiel.
Ze willen mij graag helpen maar behalve een waslijst aan gegevens moet ik ook een copy van mij paspoort meesturen. Best lastig als je geen scanner hebt.
Ik heb mijn lesje geleerd, never nooit meer een authenticator op mijn account. Het levert meer ellende op dan dat het voorkomt op deze manier want als ik onverhoopt gehacked wordt maakt het dus geen verschil met wat ik nu moet doen om weer online te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

dna_fatrabbit schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:26:
Iemand een idee wat welke paladin build het beste is voor het solo'en van Heroics in BC content?
Ik heb afgelopen week met veel plezier MoltenCore en Zul Gurub gecleard (solo retripala)
Nu wil ik graag iedereen week MC solo blijven doen maar voor achivements moet ik nog een hoop BC heroics..
gister underbog en slave pens geprobeerd maar vind het toch pittig met ret build..
Ik kan nergens een goede source vinden over prot en het solo´en van BC Heroics..
Geen zin om me retbuild en alles te droppen om dadelijk erachter te komen dat dat ook niet lekker functioneerd.
om een idee te geven me retgear geeft me 5,5k gearscore en me tanking gear zit nu ergens tegen de 5k gs.
MC solo das netjes en heb je dan ook alle bosses gedaan want sommige zijn volgens mij onmogelijk solo. Heb het zelf deels gered als prot pala.
Prot build is denk ik het lekkerst heb ik zelf ook veel gedaan maar bc heroics kunnen toch nog tricky zijn zeker dingen met veel silence en stuns. wil wel eens kijken voor een build voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:48:
Ze willen mij graag helpen maar behalve een waslijst aan gegevens moet ik ook een copy van mij paspoort meesturen. Best lastig als je geen scanner hebt.
Ik heb destijds een foto gemaakt met m'n mobiele telefoon. Als de kwaliteit van de foto een beetje ok is accepteren ze dat ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hox schreef op maandag 26 juli 2010 @ 09:52:
[...]

Dat je nog tijd hebt om dat allemaal te doen naast het reloggen op al je chars :)

Als je nog eens een pug maakt dan zou ik het wel leuk vinden om mee te gaan. De laatste dagen zit ik meer op mijn priest altje Lythos.

En groetjes terug.
Laat maar weten wanneer je kan, meestal begint het pug maken op vrijdag/weekend ivm weekly enzo, meeste mensen voelen er niets voor om door de weeks s'avonds laat te raiden en doen dat liever overdag.
Je weet me te vinden, doordeweeks wil ik ook weleens een poging wagen maar meestal lopen die op niets uit.

Valt me wel op dat er weinig/geen spelers zijn die de tactics weten bij fester/rot/putri, laat staat Crimson Halls of Dreamwalker/Sindy.
sabriel schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:08:
[...]

Mjah kicken vanwege leveling gear doe ik ook niet snel, maar als je in HoR HC zit mag je toch wel een 2-3k dps verwachten zeker op stationaire bossfights. Ik ben best bereid om iemand te helpen maar b.v. HoS heb ik geen zin om alle bosses te doen. Als iemand op follow gaat en geen vinger uitsteekt ga ik daar ook geen seconde aan besteden, dan 'dc' ik wel en ga naar mijn volgende char, tegen de tijd dat de dungeon cooldown weg is ben ik wel klaar met de volgende. Maarja grootste irritatie zijn ninja pullers/rush sluts en afkers (elke 2 minuten brb).

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarkstar
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-02-2022
Ik heb mijn lesje geleerd, never nooit meer een authenticator op mijn account. Het levert meer ellende op dan dat het voorkomt op deze manier want als ik onverhoopt gehacked wordt maakt het dus geen verschil met wat ik nu moet doen om weer online te komen.
Kun je geen foto maken via telefoon ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
Species5618 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:26:
[...]

en ik kan niet wachten ik speel al 5 jaar als healer op verschillende classen en de laatste tijd veel op een disc priest maar mana is een grap geworden.
je blijft maar doorgaan en oom bestaat bijna niet meer, het zou wel weer een keer leuk zijn om daar weer eens bij na te denken en je gearsetup weloverdacht te maken/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickos85
dna_fatrabbit schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:26:
met retribution kan je prima solo'en. als je Glyph of Salvation(20% dmg reduction on yourself) neemt gaat het op moeilijke momenten wat makkelijker. als prot is het meer survivability, maar het gaat langzamer. je kan gewoon algemene specs nemen om door dungeons/raids heen te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan wel een foto met mijn mobieltje maken maar ze vragen om een officieel iets zoals een paspoort of rijbewijs waar ook de naam in staat. Alleen een foto zal niet voldoende zijn wat dan valt er nog wet wat te sjoemelen en dat willen ze dus niet.

- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license matching the first and last name of the registered account owner

Please remember to include the ID as an attachment and not as an image pasted into the main body of the email.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Gisteren me beste vriend gestrikt om mijn nieuwe alt en de nieuwe alt van mijn vriendin even door DM te boosten. Zijn hoogste char is nu een lvl 71 hunter. Dus ging op zich best redelijk.

Daarna vroeg ik of hij nog een wotlk instance in wil had ie nog nooit gedaan, hij is nog aan het questen in outlands. Ik mijn lvl 80 prot paladin(5.6k gs) gelogged en mijn vriendin haar lvl 80 boomkin(5.9k gs). Toen met zijn 3en een random normal dungeon in gegaan, het werd UK. Die andere 2 gasten die er bij kwamen echt zo van wtf.. lvl 80's cool. Na de eerste instance vroegen ze gelijk of we nog meer gingen doen. Daarna even in denk ik 1.5 uur 7 dungeons achter elkaar gedaan hij is nu bijna lvl 73. helaas dropte er heel weinig hunter gear. Maar vanavond of morgen avond maar eens samen met hem questen. Zag dat ik op mijn paladin nog geen enkele quest in howling fjord gedaan heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Thrillseeka op 26-07-2010 12:12 ]

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:10:
Ik kan wel een foto met mijn mobieltje maken maar ze vragen om een officieel iets zoals een paspoort of rijbewijs waar ook de naam in staat. Alleen een foto zal niet voldoende zijn wat dan valt er nog wet wat te sjoemelen en dat willen ze dus niet.

- A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification, such as a passport or driving license matching the first and last name of the registered account owner

Please remember to include the ID as an attachment and not as an image pasted into the main body of the email.
een foto van een ID is goed, hoe moet je het anders doen? ik heb het al een paar keer moeten doen 1x met scan en 1x met foto, werkt allebei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

of je leest niet goed [A legible scan or photo of a piece of government-issued photo identification,

Een foto of een scan van je rijbewijs / ID kaart is voldoende, zolang dat deze maar als bijlage bij de mail zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:24

mrsar

waar een sar is,is een wodka

ik heb de vorige keer ook gewoon een foto gemaakt van mijn paspoort + originele wow key... hadden ze echt geen probleem mee......
opgestuurd en 5min later kreegt ik een mailtje dat de authenticater er af was (mijnes was kapot,scherm deed het niet meer) en je bent je pup dan ook kwijt,maar nu nieuwe authenticator erop en no probs :)

[ Voor 11% gewijzigd door mrsar op 26-07-2010 12:33 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dat maakt het dan een stuk makkelijker. Maar het blijft omslachtig dit. Want ik moet ook nog even mijn geheime vraag zien te achterhalen en het antwoord daarop, dat willen ze namelijk ook weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkKnight
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-08 23:32

DarkKnight

Narf

Woohoo! Vanochtend nog even een Battered Hilt gescoord voor 8k g. Grappige was dat ik al een tijdje een op de AH zag voor 11k, maar ik vertik het om zo veel ervoor te betalen ;). Gisteravond stond er eindelijk een op voor 9.5k, maarja, he, je bent gierig of je bent het niet... Dus koop ik die ook niet. Toevallig kijk ik vanochtend in /trade terwijl ik bezig ben met mijn glyphs op de AH te posten, zie ik diezelfde persoon die hem voor 11k probeerde te verkopen, het nu proberen voor maar 8k g. Ik direct gewhispered of hij hem kon CoD'en (want mijn alt stond dus in IF), maar hij wilde direct de gold. Waarop ik maar direct reply dat ik wel zal reloggen naar een char in Dalaran. Gelukkig had ik op die char ook genoeg gold (want dat had ik natuurlijk niet gechecked voordat ik relogde ;)), en dus ben ik nu de gelukkige eigenaar van de Battered Hilt. Vanavond maar direct die quests doen.

Voor de rest was het een rustig weekendje: Gisteren vooral battlegrounds en WG gedaan. En op zaterdag een paar uur heriocs gelopen met een tank/healer die een dps aan het gearen waren. Kwam terecht bij hen via de daily random, en heb ze geholpen met iets van 6 heroics. Het gaat natuurlijk iets langzamer dan 5 ICC gegearde chars (mits die hun werk doen, ...), maar was des te meer fun.
Het was trouwens ook frappant dat we op een moment 7 keer ofzo opnieuw moesten queue'en omdat de random dps steeds niet accepteerde toch. Toch wel vreemd als je waarschijnlijk al 15-20 min in de wacht staat en dan je summon niet accept. En nog vreemder dat dit zich 7 keer herhaalt. Nouja, hun probleem, alhoewel wij het wachten ook beu werden ;).

Asus N61Ja -> Surface Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

loop je de lokale pc toko in of ze het willen scanne? en op een usb stick zetten ?.
beetje efford mag wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een leuke volwassen puur casual guild op Turalyon aan de alliance kant?

Ik speel echt heel casual tegenwoordig (sowieso geen raids), maar mis het geneuzel in /G wel een beetje. :$ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgensmij staat er toch echt foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:43:
[...]

loop je de lokale pc toko in of ze het willen scanne? en op een usb stick zetten ?.
beetje efford mag wel
Ik maak wel een foto, mag ook begreep ik. Maar ik weet niet of Dynabite of Dixons zomaar voor Jan en alleman een paspoort in gaat scannen omdat ie toevallig zelf geen scanner heeft.
En normaal had ik het op het werk in kunnen scannen, doe ik altijd als ik die ene keer in de 2 jaar iets in moet scannen. Maar vanwege de vakantie zou ik dat pas over 3 weken kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dna_fatrabbit
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-08 16:14
MantaMania schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:49:
[...]

MC solo das netjes en heb je dan ook alle bosses gedaan want sommige zijn volgens mij onmogelijk solo. Heb het zelf deels gered als prot pala.
Prot build is denk ik het lekkerst heb ik zelf ook veel gedaan maar bc heroics kunnen toch nog tricky zijn zeker dingen met veel silence en stuns. wil wel eens kijken voor een build voor je.
Jup helemaal gecleared.. enige bos waarbij ik holy ben gegaan en dan ook 15 min over het gedaan was golomagg.. deze was heavy irritant maar voor de rest appeltje eitje...
het vervelende is je wilt toch constant je gear upgraden en ik speel niet der mate veel dat ik frost badges in overvloed heb dus elke aankoop wil ik goed besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Ben ik nou scheef of? Ze zetten het er zelfs bij dat je een foto ervan mag maken!

Gister sunwell platau geprobeerd te PuGen, geen succes. eerste wipe was al bij de 2e trash. gelijk de helft leaved, dus de rest ook maar gestopt. Wel nog even fun gehad met wat mensen daar en ge-invite voor hun guild. Het is een lekkere social guild met paar 80 en een hoop alts. :P Tot nu toe vermaak ik me wel met /g :)

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:06:
[...]

Ik maak wel een foto, mag ook begreep ik. Maar ik weet niet of Dynabite of Dixons zomaar voor Jan en alleman een paspoort in gaat scannen omdat ie toevallig zelf geen scanner heeft.
En normaal had ik het op het werk in kunnen scannen, doe ik altijd als ik die ene keer in de 2 jaar iets in moet scannen. Maar vanwege de vakantie zou ik dat pas over 3 weken kunnen doen.
Menig supermarkt heeft een kopieermachine.
Kost je 10cent ofzo.

Zo moeilijk is het echt niet ;)

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:32
Derr_Hans schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:29:
[...]

Menig supermarkt heeft een kopieermachine.
Kost je 10cent ofzo.

Zo moeilijk is het echt niet ;)
En hoe krijg je die kopie van 10cent dan bij Blizzard?

Maar de foto maken is een goeie optie lijkt mij.

Gisteren PP 10hc neer! Enkel nog Sindy (survival > dps) en dan de LK proberen (bibber...).

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:53

Rannasha

Does not compute.

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:29:
[...]

Ik ben toch van mening dat block een erg nuttige stat is op warrior, en zelfs op bosses, een beetje block houdt 8k damage tegen ( via warrior talent ) en dan standaard 4-5k.

Toch wel aardig imo :)
Block blijft een RNG-mechanic. Dat je netjes 8K blocked (lijkt me een beetje veel btw, onze Prot Warrior blockt zo'n 7.3K met critical blocks op Heroic LK-25) in een periode dat er weinig gevaar is, gaat je niet helpen als je toevallig niets blocked wanneer de healers aan het stressen zijn.

Overigens hebben Druids een vergelijkbare mechanic, waarbij ze na een crit 25% van hun AP absorben op de volgende aanval die hen raakt. Dit is wel zwakker dan block (maar iets van 2~2.5K in ICC-heroic gear & raidbuffs), maar het gebeurt wel vaker dan een block, omdat een Druid meer dan 50% crit-chance heeft en gemiddeld zo'n 1.5 crittable events per seconde heeft (auto-attack iedere 2 sec, global cooldown attack iedere 1.5 en een crittable DoT iedere 3 seconden).

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-09 15:30

junglebeast

hier staat iets

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:54:
Weet iemand nog een leuke volwassen puur casual guild op Turalyon aan de alliance kant?

Ik speel echt heel casual tegenwoordig (sowieso geen raids), maar mis het geneuzel in /G wel een beetje. :$ 8)
Hey Snok.. welkom terug :)

Hmm lastig.. er zijn wel wat guild die een 'friend' of 'social' rank hebben. Docets idg. Wij hebben er ook 1, Mothers Finest. En Shadow Legion ken ik als social/casual. met wat raiders enzo.

Er zullen best wel meer zijn maar denk dat er altijd een groepje is dat raid op bepaalde dagen..

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Afgelopen weekend ben ik weer eens lekker met mijn Warrior bezig geweest. Ik had hem al maanden niet meer aangeraakt, maar ik had er weer eens zin in. Met die zomerslack is het ook wel de uitgelezen tijd om even met (een) altje(s) aan de slag te gaan.

Aan het begin van het weekend was hij nog level 74, nu level 77. Met Prot is het toch wel lekker levelen. Questen doe ik bijna niet, het levelen doe ik bijna uitsluitend met dungeons. Mijn doel hiermee is vooral om al meteen een leuk tanksetje te hebben als ik level 80 ben zodat ik snel heroics kan gaan tanken. Hierbij mik ik voornamelijk op 535 defense. Als ik dat heb, dan moeten de non-ICC heroics prima te doen zijn lijkt me.

Tanken met een Warrior vind ik toch wel erg leuk in vergelijking met mijn DK. De verschillende abilities en cooldowns die je hebt vind ik wat leuker dan die van een DK.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:30

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yokidrink schreef op maandag 26 juli 2010 @ 11:11:
[...]

Nee was eigenlijk contructief bedoel hoe belachelijk de buff is en dat je al snel belachelijke hoeveelheden stamina ermee hebt.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14

Leg je paspoort/rijbewijs neer, Pak je telefoon en maak een foto. Zet hem op je pc (of mail hem naar jezelf vanaf je telefoon) en doorsturen naar blizzard! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
psych schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:37:
[...]

En hoe krijg je die kopie van 10cent dan bij Blizzard?

Maar de foto maken is een goeie optie lijkt mij.

Gisteren PP 10hc neer! Enkel nog Sindy (survival > dps) en dan de LK proberen (bibber...).
fax ? is niet moeilijk hoor en het mag ook sterker nog het word sneller behandeld omdat er meer mail gestuurd word dan faxen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
ShadowBumble schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:30:
[...]

Nee was eigenlijk contructief bedoel hoe belachelijk de buff is en dat je al snel belachelijke hoeveelheden stamina ermee hebt.
Krijg je ook 30% extra Stamina erbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

junglebeast schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:05:
[...]

Hey Snok.. welkom terug :)

Hmm lastig.. er zijn wel wat guild die een 'friend' of 'social' rank hebben. Docets idg. Wij hebben er ook 1, Mothers Finest. En Shadow Legion ken ik als social/casual. met wat raiders enzo.

Er zullen best wel meer zijn maar denk dat er altijd een groepje is dat raid op bepaalde dagen..
Mjah, misschien moet ik inderdaad (weer) een bij m'n oude vrienden van DU aankloppen. Ze zien me weer aankomen... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Laatst online: 03-09 21:48
The King of Stormwind lends you his strength, increasing total health, healing done, damage absorption, and damage dealt by 30%.

of

The warsong of Hellscream fills you with strength, increasing total health, healing done, damage absorption, and damage dealt by 30%.

Dus nee, geen 30% stamina maar 30% total health.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:42

Ryceck

Constants and Variables

Mail met ID sturen? Ik heb gewoon de helpdesk gebeld en het verhaal uitgelegd. Na doorgeven van mijn adres, mijn CC-nummer (ter verificatie) en de serial-key van het WoW-doosje wat ik had liggen werd de authenticator er vanaf gehaald en kon ik weer aan de gang.
Zelfde al eerder gehad toen ik mijn wachtwoord kwijt was, bellen CC+serial doorgegeven en voila, account weer bereikbaar.

Gewoon bellen met die gasten werkt het beste, je moet alleen wel ff in het engels aan die dudes duidelijk kunnen maken wat je wilt :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vangelis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 11:14
Ryceck schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:01:
[...]

Mail met ID sturen? Ik heb gewoon de helpdesk gebeld en het verhaal uitgelegd. Na doorgeven van mijn adres, mijn CC-nummer (ter verificatie) en de serial-key van het WoW-doosje wat ik had liggen werd de authenticator er vanaf gehaald en kon ik weer aan de gang.
Zelfde al eerder gehad toen ik mijn wachtwoord kwijt was, bellen CC+serial doorgegeven en voila, account weer bereikbaar.

Gewoon bellen met die gasten werkt het beste, je moet alleen wel ff in het engels aan die dudes duidelijk kunnen maken wat je wilt :)
Dan had je het nog wel moeilijk hoor aan de telefoon. De enige keer dat ik belde was toen ik gehacked was |:(
Maar even verteld wat er was, en email adres waarop het account geregistreerd is doorgegeven en 15 minuten later kon er weer ingelogd worden MET alle items alweer terug dankzij de GM's

Alleen wachttijd aan telefoon is iets van 10 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Species5618 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:53:
[...]

Block blijft een RNG-mechanic. Dat je netjes 8K blocked (lijkt me een beetje veel btw, onze Prot Warrior blockt zo'n 7.3K met critical blocks op Heroic LK-25) in een periode dat er weinig gevaar is, gaat je niet helpen als je toevallig niets blocked wanneer de healers aan het stressen zijn.

Overigens hebben Druids een vergelijkbare mechanic, waarbij ze na een crit 25% van hun AP absorben op de volgende aanval die hen raakt. Dit is wel zwakker dan block (maar iets van 2~2.5K in ICC-heroic gear & raidbuffs), maar het gebeurt wel vaker dan een block, omdat een Druid meer dan 50% crit-chance heeft en gemiddeld zo'n 1.5 crittable events per seconde heeft (auto-attack iedere 2 sec, global cooldown attack iedere 1.5 en een crittable DoT iedere 3 seconden).
Het was even een gok qua gear van die 8k. Ik zit zelf op 6600 met ~4900 gs. maarja.. ik heb ook een hoop extra block. Ik ben er wel iig fan van, maar ik doe ook vooral hc's. En dan is block weer erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Thrillseeka schreef op maandag 26 juli 2010 @ 12:11:
Gisteren me beste vriend gestrikt om mijn nieuwe alt en de nieuwe alt van mijn vriendin even door DM te boosten. Zijn hoogste char is nu een lvl 71 hunter. Dus ging op zich best redelijk.

Daarna vroeg ik of hij nog een wotlk instance in wil had ie nog nooit gedaan, hij is nog aan het questen in outlands. Ik mijn lvl 80 prot paladin(5.6k gs) gelogged en mijn vriendin haar lvl 80 boomkin(5.9k gs). Toen met zijn 3en een random normal dungeon in gegaan, het werd UK. Die andere 2 gasten die er bij kwamen echt zo van wtf.. lvl 80's cool. Na de eerste instance vroegen ze gelijk of we nog meer gingen doen. Daarna even in denk ik 1.5 uur 7 dungeons achter elkaar gedaan hij is nu bijna lvl 73. helaas dropte er heel weinig hunter gear. Maar vanavond of morgen avond maar eens samen met hem questen. Zag dat ik op mijn paladin nog geen enkele quest in howling fjord gedaan heb.
Welke server is dit? Dit verhaal komt mij namelijk bekend voor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you for your email. The Direct Debit payment method has been disabled on this account due to a previous payment issue. For security reasons, we will not be able to accept any Direct Debit transactions related to this account.

We regret to inform you that this restriction will not be removed at this time. We may reconsider this decision in the future after further successful payments have been made on this account.

:'( Vaarwel Shaman. :W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik heb een tijdje geleden m'n warlock in de kast gezet om een mage te levelen. De mage zit nu alweer een paar weken op lvl80 en is arcane gespecced. Met de rotatie ben ik redelijk bekend (4x arcane blast stacken en daarna arcane missiles afvuren). Ik heb hier toch nog een paar vragen over:

* Welke spell moet je casten als je 4x arcane blast heb gestacked en missile barage niet heeft geprocced?
Ga je dan toch door met arcane blast net zo lang todat MB procced? Of cast je misschien arcane barrage?

* Welke spell kan je het beste casten als je zeker weet dat je volgende spell gaat critten?

* (misschien beetje gerelateerd aan vraag 1 & 2) Zijn er situaties waar je arcane missiles gebruikt terwijl MB niet heeft geprocced?

* Stel dat je met een mob die bijna dood gaat bezig bent en dat je maar 1 of 2x arcane blast heb gestacked en dat MB wel is geprocced. Ga je dan toch door met arcane blast? Of vuur je arcane missiles af? (er vanuit gaande dat ondanks dat de mob dood aan het gaan, je wel genoeg tijd heb om een volledige serie arcane missiles aan te laten komen).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:32:
Thank you for your email. The Direct Debit payment method has been disabled on this account due to a previous payment issue. For security reasons, we will not be able to accept any Direct Debit transactions related to this account.

We regret to inform you that this restriction will not be removed at this time. We may reconsider this decision in the future after further successful payments have been made on this account.

Heb ik ook eens gehad, gewoon ff mailtje sturen en vragen waarom. Dan resetten ze het voor je en kan het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:34:
[...]

Heb ik ook eens gehad, gewoon ff mailtje sturen en vragen waarom. Dan resetten ze het voor je en kan het wel weer.
Heb ik al gedaan, wachten op antwoord nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Gropah schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:24:
[...]

Welke server is dit? Dit verhaal komt mij namelijk bekend voor :+
wildhammer aka craphammer aka childhammer :P

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

Ik draai zelf een authenticator in een virtual Android OS. (gewoon zo'n developer toolkit waarin je in een VPC achtige manier een mobiel OS kan draaien). Heb de config (die ergens wordt weggeschreven, inclusief dus de key) gebackupped op een USB-sticky, dus mocht mijn systeem crashen, kan ik altijd weer de authenticater opnieuw opbouwen.
Op die manier toch een extra drempel voor de hackers, moeten ze te veel moeite doen om het te kraken. Een keylog alleen is dan dus niet meer genoeg, je hebt ook de config nodig van de Android.

Het is een schijnveiligheid, maar wel één die de hackers waarschijnlijk te veel moeite vinden voor het aantal mensen die deze setup gebruikt.

Verder ben ik het eens met de mening over wat er de laatste tijd rondloopt in hc dungeons... Ik probeer de laatste tijd veel hc's te doen met mijn 2 weken 80 zijnde DK. Wat een drama. Soms sta je met 2.5k dps bovenaan, ... als tank 8)7. Ik wilde afgelopen weekend nog PoS en HoR hc doen om de quests af te ronden. De eerste keer gesaved geraakt en na (kr)ick is de groep uit elkaar gevallen omdat men aan het failen was met het om de 3e pack trash heen te lopen.. Tweede dag was de groep ook gelijk fail, dus ben ik eruit gestapt en heb ik uiteindelijk maar mn guild gevraagd of ze me wilden helpen. één main healer mee, en gelijk alles (wel met slack DPS) afgemaakt.

Daarna gelijk ICC25 ingegaan met mn 4.8k gs als 3e tank, ik was by far de slechts gegearde, maar niemand zeurde. gewoon netjes defcapped, 60k hp fully buffed. Ging allemaal prima tot ik een foutje maakte op rotface. Kwam te dicht bij de ooze die ik kitete, dus wipe. Toegegeven dat ik fout zat, maar toch verlaten dan gelijk mensen de raid.. echt pathetic.. Toch een token, een ring en de trinket van lootship hc mogen looten, dus mocht niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:32:

Je kan toch een andere manier gebruiken om te betalen? haal je toch een Prepaid kaart bij de intertoys of een creditcard?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.