Kheb er heel wat, stuur me maar een berichtje als ik op : Michieru/Takaikimi/Silentium/Paradenu/Asusashinu/Eitje/Animagelu/Vultus/Silenti/Funtera benHox schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:43:
[...]
Wat is je charname op BDF?
Ik heb zelf al een tijd niet meer geraid omdat mijn guild Painkillers op een laag vuurtje is gekomen. De GM begint te veel aan zichzelf te denken en wil alles zelf hebben en zelf met de beste groep spelen zodat de rest er maar een beetje aanhangt en het zelf maar uit moet zien te zoeken. Maar wordt dan wel pissig op iedereen als hij het tegen vind vallen.
De login servers zijn bij mij weer busy, wel leuk om alle reacties op diverse fora te zien van gestreste spelers die niet kunnen spelen
Doordeweeks switch ik nogal vanwege randoms als er geen raid is ofzo.
En ja ik ken Painkillers wel van naam, maar laatste tijd is er maar weinig activiteit idd, en ja wat jij zegt komt me ook bekend voor, GM/RL pakt best gegearde mensen, gaat zelf op een alt en laat zich boosten.
Jammer dat je niet 10 chars tegelijk kan spelen, kon ik alleen raiden
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"