Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-07 01:58
1. Als je ontvangst al niet zo best is, kan die compleet wegvallen.
2. Je datasnelheid neemt wel af met je ontvangst.

Maar goed, we beginnen een beetje in herhaling te geraken. Deze issue speelt al anderhalve maand bijna en voor sommigen is het net nieuw lijkt wel.

Wat ik wel apart vind is dat je werkelijk dacht dat dezelfde telefoon hier ineens het probleem niet zou hebben :+

We hebben er hier minder last van door over het algemeen al beter ontvangst, maar dat neemt het probleem niet weg.

[ Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 02-08-2010 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Voor degene die hem dus wel al hebben:

Is het mogelijk jezelf aan te leren het toestel anders beet te houden?

Mijn 3G heb ik in mijn rechterhand met mijn duim en wijsvinger rechts en middel en ringvinger linksonder, mijn pink zit helemaal onderaan.

Is de houvast te veranderen om deathgrip te voorkomen?

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik ga huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:55:
Wat ik wel apart vind is dat je werkelijk dacht dat dezelfde telefoon hier ineens het probleem niet zou hebben :+

We hebben er hier minder last van door over het algemeen al beter ontvangst, maar dat neemt het probleem niet weg.
Ach, in Amerika had ook maar een klein percentage van de gebruikers er echt last van.

Minder last met minder gebruikers van een probleem wat ook maar optreed bij een klein percentage gebruikers. Gecombineerd met een arrogante apple die het eerst gewoon keihard ontkent, dat deed mij vermoeden dat het hele probleem compleet uit zijn proporties was getrokken ( maar wel leuk Apple bashen was ;) ).
Oftewel het doet zich in NL niet voor, zo was ongeveer mijn gedachtegang.
THE_BASE schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 22:17:

Mijn 3G heb ik in mijn rechterhand met mijn duim en wijsvinger rechts en middel en ringvinger linksonder, mijn pink zit helemaal onderaan.

Ik heb gehoord dat SJ in een onofficiele interne Apple briefing aangetoond heeft dat het probleem zich totaal niet voordoet als je enkel belt als je op zijn kop staat. SJ schijnt dit gedemonstreerd te hebben door met een handstand tegen de muur aan te bellen.

Dus als je je houding wilt veranderen : eerst een handstand doen voordat je gaat bellen.

[ Voor 31% gewijzigd door Gomez12 op 02-08-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees_frl
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:19
@bos

niet iedereen leest hier al anderhalve maand mee en is bekend met het probleem.

WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297525

Bosmonster schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:55:
1. Als je ontvangst al niet zo best is, kan die compleet wegvallen.
2. Je datasnelheid neemt wel af met je ontvangst.

Maar goed, we beginnen een beetje in herhaling te geraken. Deze issue speelt al anderhalve maand bijna en voor sommigen is het net nieuw lijkt wel.

Iedereen wist dat het probleem in de usa bestond, maar dat het in NL zo'n big issue zou zijn had ik niet verwacht, ik dacht namelijk dat het bereik met T-mobile NL vele malen beter zou zijn als met USA aanbieders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:27

Laguna

Connaisseur

Haha ik moet zeggen dat dit wel het toppunt is van aanpassen. In plaats van dat Apple zich aanpast aan de gebruikers, passen de gebruikers zich aan aan Apple :+

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 297525 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 18:59:
Ik heb sinds vrijdag ook mijn iphone 4. Eerste instantie weinig last gehad van de deathgrip. Echter thuis had ik met mijn iphone 3G altijd vol bereik op 3g netwerk. Mijn iphone 4 geeft maar 3 tot 4 streepjes weer NA de update naar 4.0.1 voor deze update had ik 4 tot 5 streepjes.. Lijkt alsof de update het bereik er niet beter op heeft gemaakt...
Het bereik bij jou thuis is natuurlijk hetzelfde gebleven, alleen wordt de signaalsterkte na de update iets anders weergegeven door de zuinigere schaalverdeling.
Ook de invloed van het afschermen en/of kortsluiten van de antenne is nog steeds hetzelfde. Het effect op de streepjes is alleen iets anders. Eigenlijk zou Apple om alle verwarring te voorkomen gewoon een absoluut getal moeten tonen, een schaal van vijf streepjes is blijkbaar te weinig om zoiets complex als sterkte van het netwerk min eventuele verstoringen door het apparaat weer te geven indien, zoals bij de iPhone het geval is, die verstoringen relatief groot zijn ten opzichte van de netwerksterkte.
Bij een telefoon zonder ontvangstproblemen blijft de invloed van het afdekken van de antenne namelijk meestal binnen het meetbereik van een streepje.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

lukt me niet om een 3g signaal kwijt te raken met mijn vinger op het gleufje van de iphone :9

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Met enorm veel pijn in mijn hart heb ik net bij T-Mobile de retour procedure in werking gesteld.
Het bereik op mijn werk en thuis is dusdanig slecht dat calls echt worden afgebroken.
Ik ben zelf rechtshandig en dan heb ik dus nog last.

En ja ik kan hem anders beethouden en dan dropt de call niet maar komop!! het is toch bezopen dat je moet nadenken hoe je een telefoon moet vasthouden :(

Hetzelfde geld voor de case. Ik haat cases, allemaal. En zeker bij deze iPhone. Hij ziet er zo mooi uit, daar doe je toch geen case om heen! Zelfs geen clear case.

Baal er echt enorm van. Keek er erg naar uit en hij bevalt perfect op dat ene kritische puntje na dan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
Hoe lang heb je de tijd om hem retour te sturen? Ben er ook nog niet over uit. Ga je terug naar de 3GS of toch over op een ander merk?
Gebrek aan beter weerhoud me op het moment hem terug te sturen (afgezien van de niet werkende antenne is het een perfect toestel).

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-07 15:35
Misschien slim om een poll te houden? Wie heeft er in de praktijk echt last van (dropped calls) en met welke provider? Ben wel benieuwd naar percentages...Heb er nl. nog niet echt een beeld van hoe groot het probleem hier in NL nu eigenlijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Laatst online: 21-06 10:31
Nowa schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:40:
Hoe lang heb je de tijd om hem retour te sturen? Ben er ook nog niet over uit. Ga je terug naar de 3GS of toch over op een ander merk?
Gebrek aan beter weerhoud me op het moment hem terug te sturen (afgezien van de niet werkende antenne is het een perfect toestel).
8 dagen via T-Mobile in ieder geval.

Ik ga niet naar de 3GS dat is terug gaan in de tijd.

Op dit moment is er maar 1 goed alternatief als je het mij vraagt en dat is de HTC Desire. Die op dit moment op android 2.2 zelfs HD Ready kan filmen. Eigenlijk is die op veel fronten goed.
Het scherm is uiteraard minder maar waar ik echt van baal is dat ik afscheid moet nemen van de appstore.
Want de app kwaliteit van de marketplace is gewoon vele malen minder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

Vraag me wel af hoe serieus ik die poll moet nemen. 9% zegt: "Altijd last van, ik kan ook in gebieden met goede ontvangst niet bellen/internetten." 8)7

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:27

Laguna

Connaisseur

Sowieso had die poll een stuk simpeler gekund.. wat mij betreft gewoon dezelfde vraag, maar dan als enige opties "Ja" of "Nee".

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Tourniquet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Vraag me wel af hoe serieus ik die poll moet nemen. 9% zegt: "Altijd last van, ik kan ook in gebieden met goede ontvangst niet bellen/internetten." 8)7
Klopt toch? In gebieden waar normaal goed ontvangst is.. kunnen mensen met death grip NIET bellen.
De poll maakt onderscheid tussen gebieden met goede/slechte ontvangst. Dit kan invloed hebben op signaalverlies bij death grip.
Laguna schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:05:
Sowieso had die poll een stuk simpeler gekund.. wat mij betreft gewoon dezelfde vraag, maar dan als enige opties "Ja" of "Nee".
Dit lijkt me te kort door de bocht. Zie ook quote hierboven... Er zijn namelijk meer factoren die invloed hebben op het signaalverlies. Er was zelfs iemand die een poll wilde maar dan voor elke provider één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tourniquet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Misschien moeten die mensen hun telefoonrekening eens betalen of hun beltegoed opwaarderen. Hoe kun je anders met goede ontvangst niet bellen/internetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik kan zelf zo'n 2 tot 3 3G balkjes droppen als ik mijn best doe. Als je dus al een slecht 3G signaal heb zal je dat kwijtraken. Maar vaak komt daaronder vandaan gewoon 5 balkjes GPRS dus je kan daarna nog gewoon bellen.
Als je gebruik maakt van internet dus proberen de telefoon een beetje losjes vast te houden, ik heb er echt alleen last van als ik de halve telefoon in mijn linker handpalm verstop.

Ik merk overigens dat mijn GPRS en 3G signaal met mijn iPhone4 echt 1 tot wel 3 balkjes hoger is dan mijn 3GS op bepaalde locaties. Vaak door het ding dan vast te houden in de "death grip" kom ik uit op hetzelfde, of iets lager, dan ik met mijn 3GS had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
  • Laatst online: 07-05 23:55
Mag schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:57:
[...]

Ik kan zelf zo'n 2 tot 3 3G balkjes droppen als ik mijn best doe. Als je dus al een slecht 3G signaal heb zal je dat kwijtraken. Maar vaak komt daaronder vandaan gewoon 5 balkjes GPRS dus je kan daarna nog gewoon bellen.
Het grappige is dus, dat je je gesprek kwijt raakt als je telefoon overschakelt van 3G naar 2G. Tenzij je helderziend bent zodat je je telefoon alvast kan vastpakken 30 sec voordat er iemand belt, is dat aardig onhandig kan ik je vertellen.

Ik zit in Utrecht en heb met welke telefoon dan ook maar hooguit 1 streepje 3G dus voor mij is het vastpakken van de telefoon funest ;)

KNX Huisautomatisering - DMX Lichtsturing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 04-07 10:11

Tourniquet

Hiya, fellas!

kaassouffle schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 12:38:
[...]

Klopt toch? In gebieden waar normaal goed ontvangst is.. kunnen mensen met death grip NIET bellen.
De poll maakt onderscheid tussen gebieden met goede/slechte ontvangst. Dit kan invloed hebben op signaalverlies bij death grip.
Ik geloof er niets van dat 9% van iPhone 4 bezitters in Nederland er niet mee kan bellen/internetten.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Tourniquet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:47:
[...]
Ik geloof er niets van dat 9% van iPhone 4 bezitters in Nederland er niet mee kan bellen/internetten.
Dan geloof je dat toch lekker niet knul :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

tss68nl schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:10:
[...]

Het grappige is dus, dat je je gesprek kwijt raakt als je telefoon overschakelt van 3G naar 2G. Tenzij je helderziend bent zodat je je telefoon alvast kan vastpakken 30 sec voordat er iemand belt, is dat aardig onhandig kan ik je vertellen.

Ik zit in Utrecht en heb met welke telefoon dan ook maar hooguit 1 streepje 3G dus voor mij is het vastpakken van de telefoon funest ;)
Mja, ik bel altijd met mijn rechterhand en ik kan echt alleen balkjes droppen als ik heel mijn linkerhand om de telefoon heen vouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Ik heb het enkel over de vraagstelling.. hoe betrouwbaar de aantallen zijn weet ik niet. Een tweede poll (second opinion) kan nooit kwaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tss68nl
Mag schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:59:
[...]
Mja, ik bel altijd met mijn rechterhand en ik kan echt alleen balkjes droppen als ik heel mijn linkerhand om de telefoon heen vouw
Oh, ik ben rechts en als ik perongeluk tijdens het gesprek mijn vinger op het zwarte randje leg is het gesprek meteen weg.
Houd ik mijn telefoon in mijn linkerhand om even wat op te zoeken, dan kan ik 3G internet wel vergeten. Moet er continue aan denken m'n hand te liften van de zijkant. Rete irritant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264313

Ik heb met Vodafone nog geen afgebroken gesprek meegemaakt - al moet ik zeggen dat ik niet veel bel maar heb het net toch nog eens even getest. Ik krijg nu zelfs geen wegvallende balkjes meer. Dit kon ik de eerste dagen dat ik hem had wel re-produceren. Ik heb hem overigens sinds Zaterdag (Mobistar simlock vrij).

Een interessant gegeven, en is misschien bull shit, ik had ergens gelezen dat de telefoon beter ging presteren als je de accu helemaal leeg laat lopen en daarna volledig laat opladen. Ik heb dit gedaan en het signaal lijkt beter. Daar er geen enkele rede zou zijn om aan te nemen dat dit impact op het bereik kan hebben ben ik hier sceptisch over. Maar vandaag heb ik wel sterker signaal en kan geen balken eraf pingelen ... zal wel aan het weer liggen of zo. Doe hiermee wat je wil 8)

Ik ben iig ontzettend blij met de IPhone - de looks zijn super, hij voelt super en de nieuwe features tov de 3GS zijn ook geweldig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Tourniquet schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 13:47:
[...]

Ach, ik denk ook wel dat het enigszins opgeblazen is ( door oa. Apple Bashers, maar ook door mensen die het met allerlei moeite voor elkaar krijgen en dan toch maar hier op stemmen )

Maar ik vind het wel een teken aan de wand ( gecombineerd met de 26% die het wel kan demonstreren )

Het enige is dat ik nu niets meer van het hele verhaal snap. Als in NL 25% het zou kunnen demonstreren hoeveel mensen zouden er dan in Amerika moeten zijn ( met een slechtere ontvangst ).
Dat zou echt moeten lijden tot gigantische retouraantallen lijkt mij ( of er zouden enkel 100% Apple-fanboys in Amerika moeten zijn )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

KroeT

[...]

Ik denk overigens niet dat de toestellen onderling verschillen maar dat het heel erg afhankelijk is van je basis-signaalsterkte en locatie. Ik krijg er in het beste (of slechtste) geval één streepje vanaf door te gaan iPhoneknuffelen. Verder heb ik het toestel nog te kort om er echt uitspraken over te doen.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Straks even met de nieuwe tmobile iPhone4 van een collega gespeeld, ik kreeg zonder enige moeite 'geen service' in beeld door hem stevig vast te houden, komende van 4 streepjes.

Ik ben Apple fan, heb een iPhone 2G, iPad en een Apple computer maar de nieuwe iPhone 4 laat ik nog even voor wat ie is. Steeds nadenken hoe je een telefoon vast moet houden is echt not done imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Laatst online: 16-02-2021
Heb er ook al een paar aan mijn Bureau gehad. Heb even iets veranderd zodat niet iedereen hem vast hoeft te houden:
Afbeeldingslocatie: http://www.imagedump.nl/img440/124/23noservice.th.jpg

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

G-PHREAK schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 15:44:
Straks even met de nieuwe tmobile iPhone4 van een collega gespeeld, ik kreeg zonder enige moeite 'geen service' in beeld door hem stevig vast te houden, komende van 4 streepjes.

Ik ben Apple fan, heb een iPhone 2G, iPad en een Apple computer maar de nieuwe iPhone 4 laat ik nog even voor wat ie is. Steeds nadenken hoe je een telefoon vast moet houden is echt not done imo.
Ik had juist een paar weken terug de iPhone4 van een vriend van me in handen gehad, en wat we ook probeerden, we krijgen het signaal niet verminderd. Toen heb ik er zelf ook maar een gekocht. Ik kan dus als ik erg m'n best doe bij dit toestel wel het signaal verminderen met 1 of 2 bars. Gelukkig gebeurd dat bij normaal gebruik nooit.
Een collega van me had overigens zo'n Samsung Galaxy S, als je die aan de onderkant vasthoud valt het signaal compleet weg.
Ik denk niet dat het een reden is om een iPhone4 niet te kopen. Vooral niet als je kijkt naar wat voor moois je er verder voor krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shark.Bait
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 15:45

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

ik kwam dit stukje info tegen:
# Apple is deferring revenue for the value of the iPhone 4 cases it said last Friday that it would give away–about $175 million worth. This will be recognized in the December quarter.

# Any changes in demand since antennagate?
Cook: “Let me be perfectly clear: We are selling every unit we can make, currently.”
Follow up: So you haven’t seen any slowdown in order rates, or any increase in returns?
Cook: “My phone is ringing off the hook with calls from people who want more supply.”
Bron

Best wel veel geld voor een gratis bumper.

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ach tja, valt wel mee als je het vergelijkt met de 1 miljard die Microsoft reserveerde voor de krassende en smeltende Xbox 360's een aantal jaar geleden ;) Op die dingen zat toen per verkocht exemplaar sowieso al een verliespost, op iedere verkochte iPhone zit direct een goede marge dus ik denk niet dat de Apple medewerkers (en SJ) er minder om slapen (hoewel, de design afdeling misschien wel....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Net een nieuwe iPhone binnen, maar even een testje gedaan...

Jullie mogen raden welke van onderstaande tests met en welke zonder death grip was...

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/674010/deathgrip.PNG

Heb hier 3 streepjes bereik boormaal gesproken, zakt af naar 1 en uiteindelijk GPRS na de grip.

Niet onverwacht natuurlijk dit gedrag en best omheen te werken denk ik maar toch opvallen goed demonstreerbaar.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 23:28
DaSchop schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 13:31:
Net een nieuwe iPhone binnen, maar even een testje gedaan...

Jullie mogen raden welke van onderstaande tests met en welke zonder death grip was...

[afbeelding]

Heb hier 3 streepjes bereik boormaal gesproken, zakt af naar 1 en uiteindelijk GPRS na de grip.

Niet onverwacht natuurlijk dit gedrag en best omheen te werken denk ik maar toch opvallen goed demonstreerbaar.
Maar hoe houd je de telefoon dan vast? Klem je hem echt met 1 hand in of is het maar 1 vinger op "de spot"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 06-07 22:41
Anntenneproblemen worden opgelost in januari met introductie iPhone 5.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Laatst online: 22:55
yohan schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 21:41:
Anntenneproblemen worden opgelost in januari met introductie iPhone 5.
Je post het alsof Apple dit zelf heeft aangekondigd :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Bullshit, ze gaan nooit zo snel na een release van de iPhone 4 met een 5e versie komen.

Dat antenne probleem is zoooooo opgeblazen, ik word er echt moe van onderhand.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Luckyluuk schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 16:40:
[...]

Maar hoe houd je de telefoon dan vast? Klem je hem echt met 1 hand in of is het maar 1 vinger op "de spot"?
Ik hield hem vast zoals je de telefoon normaal in je linker hand vast houdt als je met je rechter hand de boel bedient. Met de muis van mijn linker hand op het zwarte naadje dus. Niet echt een volle vuist om de telefoon heen dus maar flink wat contact tussen de twee antennes.

Ben er inmiddels trouwens wel achter dat ik de telefoon meestal met mijn rechter hand vast houdt en met mijn rechter duim bedien, heb er even op zitten letten. Bellen gaat in principe altijd via de headset en het is ook niet onnatuurlijk om het streepje niet te bedekken als ik hem met mijn linker hand vast houdt. Moet Jobs inmiddels wel een klein beetje gelijk geven: "just don't hold it like that!".

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-07 16:23
Heb hier thuis (4.0.1, 4 bars 3G) gekeken wat er gebeurt als ik de twee antennes overbrug met 1 vinger en dan gebeurt er eigenlijk helemaal niets. Krijg pas een flinke drop als ik mijn hele hand om het toestel heb.

Gisteren in de bios had ik 3 bars GPRS en toen ik daar (je moet wat tijdens de reclame) een vinger op de beruchte plek hield viel mijn signaal helemaal weg. Had de telefoon tussen twee vingers (op het glas) en 1 vingertop op het zwarte streepje tussen de twee antenne's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik had gisteren mijn eerste dropped call. Toevallig lag toen ik thuiskwam de bumpercase in de brievenbus. Maar goed, van een bumpercase wordt het bereik van Vodafone hier helaas niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tufan28
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-03 21:53
Ik heb het nu ook uitgebreid getest. Mijne daalt wel tot 1 bar maar het lijd verder niet tot verbrekende verbindingen ( ook met het bellen ). Vannochtend even viel in de trein mijn verbinding een keer weg tijdens het internetten, maar dat is vrij normaal want dat had ik ook met mijn vorige toestel...

i.i.g ook al vallen de bars weg heb ik er verder geen last van. Enige nadeel van het toestel is dus het multitasken... Maar dan ga ik weer offtopic,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Chrones schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:21:
Bullshit, ze gaan nooit zo snel na een release van de iPhone 4 met een 5e versie komen.

Dat antenne probleem is zoooooo opgeblazen, ik word er echt moe van onderhand.
Zie ook niet in waarom ze ineens van hun jaarlijkse release-cycle af zouden wijken als de iPhone 4 niet aan te slepen is.

Daarnaast is afwijken van die cycle feitelijk toegeven dat er een probleem is, wat ze tot nu toe juist expliciet _niet_ toegegeven hebben.

Een release in januari is zo waarschijnlijk als dat ik de staatsloterij win.

Elsevier is tegenwoordig net de Privé. Zoveel ongefundeerde onzin.

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 06-08-2010 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Ik denk dat Apple ook heeeeeel veel mensen pissed zou maken als ze toch besluiten om in
januari een 'verbeterde' versie van de iphone4 te gaan launchen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 272565 op 06-08-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:03
Ik heb zelf ook een antenne probleem. Ik heb 3 streepjes 3G. Wanneer ik beide antennes vasthou gaat ie naar gprs 1 streepje en een tijd later no service. Is het mogelijk om tmobile te bellen en me toestel om te laten ruilen voor een nieuwe iphone 4 ,of moet ik specifiek wachten op het hoesje ? Ik las dat je na 30 dagen na aankoop je toestel kan inleveren maar dat wil ik niet. Of is het zo wanneer je hoesje hebt binnengekregen dat het dan vanaf die datum geldt? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272565

Canerooo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:35:
Ik heb zelf ook een antenne probleem. Ik heb 3 streepjes 3G. Wanneer ik beide antennes vasthou gaat ie naar gprs 1 streepje en een tijd later no service. Is het mogelijk om tmobile te bellen en me toestel om te laten ruilen voor een nieuwe iphone 4 ,of moet ik specifiek wachten op het hoesje ? Ik las dat je na 30 dagen na aankoop je toestel kan inleveren maar dat wil ik niet. Of is het zo wanneer je hoesje hebt binnengekregen dat het dan vanaf die datum geldt? :(
Nieuwsgierigheid; Wanneer heb je je iphone4 binnengekregen, en wat is de productie datum ? :)

" aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)
"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
Anoniem: 272565 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:36:
[...]

Nieuwsgierigheid; Wanneer heb je je iphone4 binnengekregen, en wat is de productie datum ? :)

" aa = Factory and Machine ID
b = Year
cc = Production Week
ddd = Unique Identifier
ee = Color (A4=black)
f = size (S=16GB, T=32GB)
"
waar kan ik de productie datum zien? bij instellingen? ik ben geen iphone expert :P ik heb een iphone 16 gb. black. ik heb hem afgelopen dinsdag gekregen van amp logistics. 3 augustus dus.

edit: oke ik heb wel iets gevonden, misschien heb je hier iets aan? http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html hier heb ik me serienr ingevuld en kwam op het volgende uit:

Serial number: 820299zy... (laatste 3 cijfers weggehaald)
Name: iPhone 4
Group1: iPhone
Group2:
Generation: 4
ModelCode: iphone_4
Screen size: 3.5 inch
Screen resolution: 940x640 pixels
Colour: Black
Capacity: 16GB
Factory: 82 (China)
External link: Technical specifications by apple-history.com
Model introduced: 2010
Production year: 2010
Production week: 29 (July)
Production number: 11558 (within this week)

[ Voor 33% gewijzigd door Canerooo op 06-08-2010 11:05 . Reden: linkje gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:18

KroeT

[...]

De andere kant van de antenne van de iPhone 4 is dat ik nu op plaatsen in de trein bereik heb waar ik met mijn 3G helemaal geen bereik had. Gesprekken die bijvoorbeeld onder een bepaald viaduct altijd wegvielen blijven nu gewoon doorlopen. Even een hakkeltje en klaar. Ik heb drie streepjes gprs waar ik voorheen No Service te zien kreeg. Dus tja. Hogere pieken en diepere dalen denk ik.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:04
Ik heb totaal géén last van Death Grip. Hoe ik 'm ook vasthoudt, altijd vol bereik!

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 22:46
Rivanov schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:13:
Ik heb totaal géén last van Death Grip. Hoe ik 'm ook vasthoudt, altijd vol bereik!
Is ook alleen als je rond de 3 a 4 streepjes schommelt zit en dan hem op de grip pakt gaat het mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Canerooo schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:54:
[...]
Serial number: 820299zy... (laatste 3 cijfers weggehaald)
Ik gok dat die laatste 3 zijn: A4S ;)

Overigens gaat omruilen niks uitmaken. Er is niks veranderd aan het toestel. Beste kun je je gratis bumper gebruiken als je er veel last van ondervindt.

Vraag me trouwens af hoe "unique" een identifier is van 3 tekens. 36^3 is maar 46656 :P

Kun je nog keer 4 doen voor de verschillende toestelversies en kleuren, maar dan nog is het maar 186624..

[ Voor 66% gewijzigd door Bosmonster op 06-08-2010 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-07 07:52
Anoniem: 272565 schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:30:
Ik denk dat Apple ook heeeeeel veel mensen pissed zou maken als ze toch besluiten om in
januari een 'verbeterde' versie van de iphone4 te gaan launchen.
Zal wel meevallen, al die Apple aanhangers zullen juist wel weer blij zijn dat ze dan weer een reden hebben om weer wat geld naar Apple mogen brengen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Laatst online: 06-07 22:41
Vinnienerd schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 23:06:
[...]

Je post het alsof Apple dit zelf heeft aangekondigd :')
:P

Eerlijk gezegd denk ik dat het om een herintroductie van de iPhone 4 zal gaan. Met als enige verandering dat de death grip verdwenen is.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
yohan schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:40:
[...]

:P

Eerlijk gezegd denk ik dat het om een herintroductie van de iPhone 4 zal gaan. Met als enige verandering dat de death grip verdwenen is.
Wat ik al zei, dat gaat never-nooit gebeuren, want dan zet Apple de deur open voor class action lawsuits en komen miljoenen Amerikanen een vervangend toestel eisen.

Ze geven dan namelijk toe dat er een ontwerpfout in zit.

Vergeet het dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
Bosmonster schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:36:
[...]

Ik gok dat die laatste 3 zijn: A4S ;)

Overigens gaat omruilen niks uitmaken. Er is niks veranderd aan het toestel. Beste kun je je gratis bumper gebruiken als je er veel last van ondervindt.

Vraag me trouwens af hoe "unique" een identifier is van 3 rekens. 36^3 is maar 46656 :P
je bent goed in gokken zeg haha.. ik heb net Tmobile gebeld.die gaf aan dat het niet werd omgeruild, hij gaf aan dat ik gebruik moest maken van het hoesje die apple gratis aanbied. mja tis wel lelijk om met een hoesje rond te lopen terwijl je er honderden euros voor betaald. maar goed..shit happens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Apple zelf heeft een "no questions asked" return policy. AT&T gaat daarin mee.

Beetje suf dat T-Mobile dat dan niet doet. Ik zou als je hem echt terug wilt brengen gewoon contact opnemen met Apple en vragen hoe dat zit.

Overigens heeft de bumper meer voordelen. Ik vind hem lekkerder in de hand liggen (minder scherp en minder glad) en hij kan natuurlijk tegen een stootje. En de het glas zal niet zo snel bekrast raken.

[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 06-08-2010 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Bosmonster schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 11:46:
Apple zelf heeft een "no questions asked" return policy. AT&T gaat daarin mee.

Beetje suf dat T-Mobile dat dan niet doet. Ik zou als je hem echt terug wilt brengen gewoon contact opnemen met Apple en vragen hoe dat zit.

Overigens heeft de bumper meer voordelen. Ik vind hem lekkerder in de hand liggen (minder scherp en minder glad) en hij kan natuurlijk tegen een stootje. En de het glas zal niet zo snel bekrast raken.
welke versie heb jij? ;) terug brengen natuurlijk niet doen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106714

Mijn ervaring..

Thuis slecht bereik t mobile (3 streepjes) en ontzettend last van death grip als ik hem vastpak
Werk goed bereik (5 streepjes) geen streepje verlies hoe lang en hoe ik hem ook vastpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Sorry was voor de voorganger, verkeerde quote. Meer in de zin van "Ik wil je return wel doen". lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Alvast tijd voor een korte conclusie inmiddels de iPhone4 een weekje in het bezit; Ik heb deze week al meer dropped calls gehad als dat ik het afgelopen 2 jaar had met me 3g!(en ja dit was met verschillende contactpersonen/tijdstippen/locaties!)
Hij mag dan wel vol zitten met allemaal awesome features en allemaal dingen hebben met geweldig lekker klinkende namen, maar als ik er niet eens fatsoenlijk mee kan bellen ga ik gewoon terug naar me 3g ;)
Bumper is onderweg, hopen dat het daarmee is opgelost ik denk dat ik in de tussentijd uit noodzaak me telefoon maar met tape ga inwikkelen.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 08-08-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Als die antenne gate er nooit was geweest... had je niemand horen zeuren of had niemand iets vergeleken..

Puur media bullshit... 3G dropt net zo snel als de 4.

En gelukkig blazen een paar TSers het ook lekker op hier op het forum.....
:O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Chrones schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:32:
Als die antenne gate er nooit was geweest... had je niemand horen zeuren of had niemand iets vergeleken..
Nee, natuurlijk gaat niemand zeuren om problemen die er niet zijn.
Ik heb bijvoorbeeld niemand horen zeuren dat het scherm uitvalt als je de iPhone kantelt of dat filmpjes die je met de iPhone maakt allemaal groene vlekken door het beeld hebben. Gek he :O :O :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
Nouja dan ben ik de enige die zo denkt dan... :|

Ik blijf het een opgeblazen iets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Chrones schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:53:
Nouja dan ben ik de enige die zo denkt dan... :|

Ik blijf het een opgeblazen iets vinden.
Anoniem: 47458 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 23:28:
..... Ik heb deze week al meer dropped calls gehad als dat ik het afgelopen 2 jaar had met me 3g!(en ja dit was met verschillende contactpersonen/tijdstippen/locaties!) ......

[ Voor 30% gewijzigd door Siebelouis op 09-08-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om te laten zien dat het "tussen de oren" zit heb ik even een korte video gemaakt:
YouTube: ‪iPhone4 T-mobile NL deathgrip test‬‎

Kijk en beoordeel zelf zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik heb m'n iPhone best vaak in m'n linkerhand vast en dan bedien ik hem met m'n rechterhand, maar ik moet echt m'n best doen om een death-grip te veroorzaken. Uit mezelf doe ik het niet, ook niet tijdens het bellen.

Wat mij betreft zal het dus allemaal wel, ik ga er geen aandacht meer aan besteden. M'n Speck Fitted hoesje is al onderweg, alleen maar mooi meegenomen. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-06 23:28
Anoniem: 47458 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:42:
@bequietanddrive en toch heb ik met de 4g afgelopen week meer dropped calls gehad als ik wellicht het afgelopen jaar had met me 3g ;)
Ik heb een klein filmpje gemaakt om de death grip incl t-mobile te laten zien:
Maar je houdt hier je toestel echt stevig vast, een beetje onnatuurlijk. Dit is een verschijnsel wat bij heel veel telefoons gebeurd.
Krijg je ook zo'n resultaat als je alleen je vinger op "de spot" legt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 22:22
Heb net m'n iPhone 4 opgehaald bij Telefoonkopen.nl (was gewoon op voorraad) en heb even de Death Grip* getest in een buitenwijk van Zwolle waar mijn 3G ook weinig ontvangst heeft.

Wat blijkt. de iPhone 4 valt terug van 2 streepjes 3G naar 2 streepjes GPRS. Voor mij niets bijzonders!

*Met Death Grip bedoel ik mijn vinger leggen op het bekende plekje ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Flatwhite op 09-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-07 13:17

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Luckyluuk schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:45:
[...]

Maar je houdt hier je toestel echt stevig vast, een beetje onnatuurlijk. Dit is een verschijnsel wat bij heel veel telefoons gebeurd.
Krijg je ook zo'n resultaat als je alleen je vinger op "de spot" legt?
Zo te zien is dit ook de linkerhand. Met rechts heb je er minder last van toch?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Laatst online: 07-07 15:59

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Ik zit te denken aan een iphone 4 en vraag me al de heel tijd af of niet iemand al heeft geexperimenteerd met een laagje transparante (isolerende) nagelak oid.

Als je dan de geleidbaarheid en dus ook de storing kan verminderen is dat nog stukke beter dan een bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 23:33
Anoniem: 47458 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:27:
Om te laten zien dat het "tussen de oren" zit heb ik even een korte video gemaakt:

YouTube: ‪iPhone 3G Replicating iPhone 4 Signal Bar Drops‬‎

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-03 08:55

mark9534

Ondertitel ?

Ik heb via de App Store de iPhone 4 Case Program App gedownload. Als ik deze opstart en inlog met mijn wachtwoord dan krijg ik alleen maar een volledig wit scherm te zien. Ik kan dus geen case kiezen. Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Wat kan ik hieraan doen?

Edit: Hij doet het nu wel gewoon goed. Zal wel te druk zijn geweest op de server(s).

[ Voor 14% gewijzigd door mark9534 op 10-08-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136075

Mark, ik heb hetzelfde probleem op mijn iPhone die ik vanmiddag binnen heb gekregen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 22:22
mark9534 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 17:28:
Ik heb via de App Store de iPhone 4 Case Program App gedownload. Als ik deze opstart en inlog met mijn wachtwoord dan krijg ik alleen maar een volledig wit scherm te zien. Ik kan dus geen case kiezen. Ik heb het meerdere malen geprobeerd. Wat kan ik hieraan doen?
OF het is te druk en kan je het beter later nog een keer proberen OF er is iets mis met de app.

App verwijderen. iPhone rebooten. App opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Laatst online: 23:33
Flatwhite schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:15:
[...]

OF het is te druk en kan je het beter later nog een keer proberen OF er is iets mis met de app.

App verwijderen. iPhone rebooten. App opnieuw installeren.
Did already.. op internet nog niet veel over te vinden, heb t idee dat het een nieuw probleem is :(
Hoop dat ze t wel fiksen, wil wel een lelijke bumper..

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48
mouzetc schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 20:23:
[...]
Did already.. op internet nog niet veel over te vinden, heb t idee dat het een nieuw probleem is :(
Hoop dat ze t wel fiksen, wil wel een lelijke bumper..
Hier exact hetzelde probleem, wit scherm waar je 't hoesje moet kiezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik denk dat de servers gewoon druk zijn. Ik heb de mijne afgelopen zaterdag besteld via de app, en toen kwam het al vaak voor dat plaatjes niet wilden laden etc. Een uurtje later nog eens geprobeerd, en toen werkte alles prima. Ze willen er niet veel capaciteit aan besteden blijkbaar. ;)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
OnTheJazz schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 09:00:

[...]

Antenne
Ik kan de death-grip niet demonstreren. Geen idee waarom niet, maar ik zak hooguit 1 streepje terug.

[...]
Zelfde hier, en hoor dit verhaal ook van mede iPhone 4 gebruikers uit mijn omgeving. Maximaal één streepje minder. Als ik met twee handen de onderkant van de iPhone omsluit ter hoogte van de antenne merk ik sóms 2 streepjes.

Niet te reproduceren wat mij betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
NickH schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 14:42:
[...]

Zelfde hier, en hoor dit verhaal ook van mede iPhone 4 gebruikers uit mijn omgeving. Maximaal één streepje minder. Als ik met twee handen de onderkant van de iPhone omsluit ter hoogte van de antenne merk ik sóms 2 streepjes.

Niet te reproduceren wat mij betreft...
Zoals vaker gemeld ligt dit aan de omgeving. Ik kan het hier thuis reproduceren (mijn kamer ligt praktisch in de kelder), met 2/3 3G streepjes schommelend valt hij met gemak weg naar 4 EDGE. Maar buiten lukt dit weer niet. Eergister nog na proberen te bootsen bij een vriend thuis (Utrecht) en daar ging hij een streepje omhoog naar 5 bars 3G. Facepalm moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
--MeAngry-- schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 21:37:
Ik denk dat de servers gewoon druk zijn. Ik heb de mijne afgelopen zaterdag besteld via de app, en toen kwam het al vaak voor dat plaatjes niet wilden laden etc. Een uurtje later nog eens geprobeerd, en toen werkte alles prima. Ze willen er niet veel capaciteit aan besteden blijkbaar. ;)
Herkenbaar, 's avonds na 23 uur werkte het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Het "geen 3g op mijn werk in combinatie met de iPhone 4 en T-Mobile, terwijl mijn 3G zonder problemen een 3g connectie had" probleem is tijdelijk opgelost. Ik connect nu naar een Wifi hotspot van een Adroid telefoon van mijn collega.... :X die heeft een Vodafone 3,6 Mbit/s abbo..... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twi$ted
  • Laatst online: 30-06 20:58
wij android gebruikers delen graag... we zijn open source *lol* (collega van onthejazz) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koeckie
  • Laatst online: 26-06 08:29
Grmbl. InvisibleShield voor de zijkanten van mn iPhone 4 aangebracht, maar ik als linkspoot blijf 3G in mijn kamer (en veel gebouwen) verliezen door de iPhone in mijn linkerhand te houden. Buiten heb ik vaak nergens last van, maar in plekken waar bereik vaak al wat minder is, valt het 3g vaak weg.. Als ik hem in mijn andere hand houd (of in broekzak) heb ik wel meer bereik dan op mn vorige telefoons, maar dit is toch wel vervelend.. Nouja, nog paar weken wachten op mn bumper van Apple. Hopelijk lost die meer op. Doet wel afbreuk aan design, maar functionaliteit > design ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145867

OnTheJazz schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 10:37:
Het "geen 3g op mijn werk in combinatie met de iPhone 4 en T-Mobile, terwijl mijn 3G zonder problemen een 3g connectie had" probleem is tijdelijk opgelost. Ik connect nu naar een Wifi hotspot van een Adroid telefoon van mijn collega.... :X die heeft een Vodafone 3,6 Mbit/s abbo..... |:(
Haha geniaal. Waarom nemen mensen dan ook geen vodafone bij hun iPhone 4? Het kost een beetje moeite... Maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
Anoniem: 145867 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

Haha geniaal. Waarom nemen mensen dan ook geen vodafone bij hun iPhone 4? Het kost een beetje moeite... Maar dan heb je ook wat!
Vanaf morgen is het Telfort. Goedkoop op het netwerk van KPN. Officieel 768 kbit/s, maar een testje met mijn 3g toonde aan dat ze het niet "cappen". Dus ik kwam wel hoger uit. Hopen dat ik daar blijer van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Luckyluuk ik heb het net even getest en met enkel 1 vinger op "the spot" zie ik het signaal langzaam teruglopen, zelfde effect dus. :)
Ik heb dit met mijn eigen 3G getest voordat ik mijn 4G in gebruik heb genomen, maar ik kreeg het niet voor elkaar zoals die persoon in de video laat zien.

Bij mijn 4G is het enkel een kwestie van vasthouden en niet(zoals de persoon in de video doet) knijpen ;)

Op het moment dat ik ga internetten heb ik hem meestal op dezelfde manier vast, dus zo vreemd is het niet :P

Al zag ik gisteren een filmpje van een gebruiker die een rondom een sticker op ze iphone had en nog steeds even hard ze signaal zag zakken als hij hem vastpakt.

Maar het blijft een leuke discussie.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 47458 op 11-08-2010 16:15 ]

• OnTheJazz
OnTheJazz schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:57:
[...]

Vanaf morgen is het Telfort. Goedkoop op het netwerk van KPN. Officieel 768 kbit/s, maar een testje met mijn 3g toonde aan dat ze het niet "cappen". Dus ik kwam wel hoger uit. Hopen dat ik daar blijer van wordt.
Yep BINGO! Nu wel 3g op kantoor (3 streepjes) en speed-test: 1800 kbit/s down.... sweet 8). Dus dag T-Mobile, hello Telfort. :*)

• Joepv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-07 09:30
Deze pleister is wel grappig voor mensen die problemen hebben met de antenne :+

Visit my Smart Home Adventure blog at https://docs.joepverhaeg.nl with lots of awesome FIBARO home automation!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Anoniem: 145867 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 15:49:
[...]

Ja inderdaad. Geen bereik en wegvallende gesprekken :X
* Canaria mist T-Mobile :/

• Rokuta
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-07 23:49
Hier in het oosten van het land merk ik duidelijk dat de ontvangst één of twee streepjes wegvalt bij het verbinden van de antennes, maar ik moet zeggen dat ik ondanks deze terugval nog geen enkel probleem er mee heb gehad: Het lijkt meer een obsessie te worden (streepjes tellen, wat een hobby) dan dat het werkelijk effect heeft op de snelheid van het internet of de gesprekskwaliteit. Ik gebruik Vodafone en heb standaard een streepje of 3 in mijn achtertuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-07 10:44
Ik merk ook zeker dat mijn iphone 4 last heeft van de death grip. Ik kreeg laatst gewoon een nr niet gebeld daardoor.

Ik zit overigens bij tmobile en woon in omgeving Nijmegen.

Voor de rest is het wel een fijn toestel, video opnemen is echt super! Voor de rest mark ik niet zoveel verschil tussen mijn iphone 4 en iphone 3G, behalve de snelheid en beeldkwaliteit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI
  • Laatst online: 03-10-2021

JSI

Ik heb de retourprocedure in gang gezet van T-mobile.

Mijn verbinding wordt verbroken wanneer ik hem in m'n linkerhand vastpak na ongeveer 15 seconden.
Pak ik hem met rechts beet dan duurt het wat langer..
(bumper biedt geen soelaas helaas en doet ook afbraak aan design vind ik..)

Als ik hem op een voor mij onnatuurlijke (spastische manier) beetpak kan ik wel gewoon doorbellen zonder last te hebben van de zgn. "deathgrip"
Ik vind hem ook niet lekker vastpakken en wat te zwaar.. (maar dit is persoonlijk)

Ook heb ik geen 3g zowel op m'n werk als thuis niet. (is probleem van t-mobile in zeeland)

Ik wacht de volgende versie "even" af..

[ Voor 3% gewijzigd door JSI op 13-08-2010 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI

JSI

JSI schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:05:
Ik heb de retourprocedure in gang gezet van T-mobile.

Mijn verbinding wordt verbroken wanneer ik hem in m'n linkerhand vastpak na ongeveer 15 seconden.
Pak ik hem met rechts beet dan duurt het wat langer..
(bumper biedt geen soelaas helaas en doet ook afbraak aan design vind ik..)

Als ik hem op een voor mij onnatuurlijke (spastische manier) beetpak kan ik wel gewoon doorbellen zonder last te hebben van de zgn. "deathgrip"
Ik vind hem ook niet lekker vastpakken en wat te zwaar.. (maar dit is persoonlijk)

Ook heb ik geen 3g zowel op m'n werk als thuis niet. (is probleem van t-mobile in zeeland)

Ik wacht de volgende versie "even" af..
Update:
Ik heb net met Apple gebeld (08000200570) en de medewerker
erkend dat er problemen zijn en dat er binnen enkele maanden een nieuwe versie
op de plank ligt waar de antenneproblemen verholpen zijn.

Hij adviseerde mij deze te laten crediteren en te wachten op de nieuwe versie.
(ik heb hem al ingepakt en breng hem zo weg naar het postkantoor)

offtopic:
Hij vertelde dat er een softwareupdate net uitgekomen was 4.0.2 (beveiligingsupdate)

Hij adviseerde mij ivm 3g verhaal, hem los aan te schaffen icm vodafone omdat deze wel in dit gebied 3g bereik heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
JSI schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:44:
[...]

Update:
Ik heb net met Apple gebeld (08000200570) en de medewerker
erkend dat er problemen zijn en dat er binnen enkele maanden een nieuwe versie
op de plank ligt waar de antenneproblemen verholpen zijn.

Hij adviseerde mij deze te laten crediteren en te wachten op de nieuwe versie.
(ik heb hem al ingepakt en breng hem zo weg naar het postkantoor)

offtopic:
Hij vertelde dat er een softwareupdate net uitgekomen was 4.0.2 (beveiligingsupdate)

Hij adviseerde mij ivm 3g verhaal, hem los aan te schaffen icm vodafone omdat deze wel in dit gebied 3g bereik heeft..
Gho, waarom bekruipt mij het gevoel dat je post van geen kanten klopt...? A) Er is nog geen aankondiging gekomen van een revisie, een AC medewerker zou zoiets pas als laatste te horen krijgen namelijk...
B) Apple heeft middels een persconferentie laten weten dat de "problemen" opgeblazen zijn, lijkt me sterk dat er dan intern goedkeuring komt om dit soort opmerkingen te plaatsen..
C) Apple heeft geen samenwerking met Vodafone en heeft dit ook nog niet aangekondigd, onzin dus dat iemand van Apple zegt dat je lekker naar Vodafone moet gaan.

D) Neem ff een foto van je pakketje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSI

JSI

D-Ed schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 15:54:
[...]

Gho, waarom bekruipt mij het gevoel dat je post van geen kanten klopt...? A) Er is nog geen aankondiging gekomen van een revisie, een AC medewerker zou zoiets pas als laatste te horen krijgen namelijk...
B) Apple heeft middels een persconferentie laten weten dat de "problemen" opgeblazen zijn, lijkt me sterk dat er dan intern goedkeuring komt om dit soort opmerkingen te plaatsen..
C) Apple heeft geen samenwerking met Vodafone en heeft dit ook nog niet aangekondigd, onzin dus dat iemand van Apple zegt dat je lekker naar Vodafone moet gaan.

D) Neem ff een foto van je pakketje ;)
1. Bel zelf met het nummer en vraag hiernaar. (kies niet voor de optie iphone dan wordt je verwezen naar t-mobile)
2. Hij vertelde dat hij het eigenlijk niet mag zeggen maar vertelde het toch dat je los een iphone kan aanschaffen en een vodafone abo hierbij kan aanschaffen omdat ik hier in zeeland op de plekken waar ik woon/werk geen 3g heb!
http://www.iphone4vodafone.nl/

Ik baal echt als een stekker dat ik het app. op moet sturen, neem dat maar van me aan :-(

[ Voor 4% gewijzigd door JSI op 13-08-2010 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Excuses dan als het klopt maar af en toe lees ik van die verhalen die gewoon te sterk lijken te zijn. (dit is er één van ;) ) Het lijkt me gewoon vreemd dat een Apple medewerker dit soort uitspraken doet.. Ik heb je vorige posts ook niet gelezen maar goed. Sorry dus ;)

[ Voor 17% gewijzigd door D-Ed op 13-08-2010 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja hoor, eerst zeggen dat er niks is en dan in 2 maanden een nieuwe "versie" uitbrengen. Ik zie dat ook totaal niet gebeuren.. Dan krijgen ze echt veel mensen op hun dak met hun gratis bumpertje :D
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste