Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
Mijn huis genoot heeft een iphone 4 gekregen, het eerste wat het hele huis hier deed was hem nonstop proberen te death grippen. En het leuke was dit was nog gewoon te makkelijk om te doen. Zelfs met een vinger lukte het makkelijk (dit was natuurlijk wel onder bepaalde voorwaarde hier in het huis heb je met Tmobile niet meer dan 2 tot 3 en als je heel veel geluk hebt net 4 streepjes. Als de iphone 2 of 3 streepjes heeft is de lichtste aanraking met de linker kant van de telefoon genoeg om een no data network error te krijgen of een call te droppen. Heeft hij 3 of 4 streepjes (dus een sterke 3 of een zwakke 4) dan moet je hem echt goed vast grijpen met de handen en dan zou je eventueel een data loss krijgen, wel kreeg hij een aantal keer een dropped call zo. Nu is het natuurlijk niet zo dat als je vuil kijkt naar die telefoon dat hij spontaan zijn verbinding verliest maar de antenna gate is wel zeer duidelijk aanwezig. Zelf heeft hij (tot hij zijn gratis hoesje kreeg) toch zeker een keer of 10 een dropped call gehad,
Ach voor mij is de iphone niet bedoelt het is een leuk aparaat en een gelikt design, ik vind het alleen jammer dat hij nu een lelijk bumpertje om zijn iphone heeft het doet veel af aan het design imoh.
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
@hierboven. Moet je voor de lol eens een HTC/BB/Samsung/Nokia zo vast pakken. Ze hebben het allemaal. Ik had een Stagier die bij de belcompany werkte en hebben we het met wat mobieltjes geprobeerd. Raar dat nooit eerder iemand het ontdekt heeft maar nu sinds de iPhone4 (waarbij het te makkelijk gaat trouwens) is het ineens een hot item.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Ook ik heb dezelfde ervaringen. Ik hoef alleen met mijn pinkje contact te maken met het plekje en de signaalsterkte knalt weg. Ik had totaal geen last van signaalverlies met mijn oude 3g of de 3gs van mijn zus.Shunt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:34:
Ik vind het allemaal wel grappig.
Mijn huis genoot heeft een iphone 4 gekregen, het eerste wat het hele huis hier deed was hem nonstop proberen te death grippen. En het leuke was dit was nog gewoon te makkelijk om te doen. Zelfs met een vinger lukte het makkelijk (dit was natuurlijk wel onder bepaalde voorwaarde hier in het huis heb je met Tmobile niet meer dan 2 tot 3 en als je heel veel geluk hebt net 4 streepjes. Als de iphone 2 of 3 streepjes heeft is de lichtste aanraking met de linker kant van de telefoon genoeg om een no data network error te krijgen of een call te droppen. Heeft hij 3 of 4 streepjes (dus een sterke 3 of een zwakke 4) dan moet je hem echt goed vast grijpen met de handen en dan zou je eventueel een data loss krijgen, wel kreeg hij een aantal keer een dropped call zo. Nu is het natuurlijk niet zo dat als je vuil kijkt naar die telefoon dat hij spontaan zijn verbinding verliest maar de antenna gate is wel zeer duidelijk aanwezig. Zelf heeft hij (tot hij zijn gratis hoesje kreeg) toch zeker een keer of 10 een dropped call gehad,
Ach voor mij is de iphone niet bedoelt het is een leuk aparaat en een gelikt design, ik vind het alleen jammer dat hij nu een lelijk bumpertje om zijn iphone heeft het doet veel af aan het design imoh.
Het probleem ligt hem juist dat de iphone 4 juist veel gevoeliger is voor de deathgrip dan de overige genoemde telefoons. Daarom is het een hot item.Donstil schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 04:54:
@hierboven. Moet je voor de lol eens een HTC/BB/Samsung/Nokia zo vast pakken. Ze hebben het allemaal. Ik had een Stagier die bij de belcompany werkte en hebben we het met wat mobieltjes geprobeerd. Raar dat nooit eerder iemand het ontdekt heeft maar nu sinds de iPhone4 (waarbij het te makkelijk gaat trouwens) is het ineens een hot item.
Monkey business: pay peanuts, get monkeys
Peace is not simply the absence of war.
Je had het onder 4.0.1 en nu niet meer? Ik heb 4.0.2 en dit euvel ook.KroeT schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:00:
Ik had onder 4.0.1 vaker een dropped call doordat ik met mijn oor op 'End Call' in het scherm druk vanwege een matige proximity sensor dan door de death pinky. Dat zal wel komen doordat ik in de Randstad woon waar ik overal aardige dekking heb.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 140590
Mijn collegas met TM zitten op full signaal met iPhone4 op 3G met ios 4.1.
toestel,software is dus hetzelfde. alleen provider is anders, maar KPN is hier heel sterk op mijn nokia bijv.zelfs als ik em op de tafel leg loopt ie soms terug naar maar 1 streep (en ja ook richting de -100 gaat).
iemand hier ook last van? heb al netwerk settings gereset, hard reset en restore via itunes gedaan.
update:lijkt erop dat ik heel soms wel even beter signaal heb, maar dat dan weer instort...en dat terwijl hij gewoon op tafel ligt.het lijkt dus te flunctueren, niet stabiel te zijn.
lekker is dat, eerst lachte ik altijd mijn collega's uit met hun TM, maar nu is het andersom.
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 140590 op 16-10-2010 21:29 ]
Met de Xperia echt nooit last van gehad. Dat was verder wel een toestel met andere onvolkomenheden maar niet dat....
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Kan wel zeggen dat ik in huis last heb van de zogenaamde 'death grip' heb indoor ongeveer 3 streepjes en als ik um dan gewoon vasthoudt ik de popup krijg van 'geen bereik'.
Welliswaar heb ik dat buiten ook wel eens gewoon 5 strepen, connect ik de 2 antennes gaat ie naar <1 en geen bereik melding.
Sinds deze week heb ik de !!!gratis!!! bumper, wanneer deze eromheen zit nergens meer last van en altijd goed bereik voelt tegelijkertijd ook een stuk veiliger met al dat glas!
Daarnaast heb ik in mijn woonplaats Haaksbergen ine en straal van 10KM helemaal geen 3G bereik, thuis wifi maar bij familie/vrienden is er gewoon niets dus ik ga hier nog wel achteraan, schandalig als je snel internet hebt (web'n'walk plus) en dan nog nieteens een normale verbinding kan maken( wordt er ook niet bijverteld)
[ Voor 23% gewijzigd door appel22 op 20-10-2010 23:37 ]
Aankaarten bij t-mobile, je kunt dan korting krijgen.appel22 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:36:
Ik heb nu ook een week of 3 de iPhone 4, ben er erg tevreden over.
Kan wel zeggen dat ik in huis last heb van de zogenaamde 'death grip' heb indoor ongeveer 3 streepjes en als ik um dan gewoon vasthoudt ik de popup krijg van 'geen bereik'.
Welliswaar heb ik dat buiten ook wel eens gewoon 5 strepen, connect ik de 2 antennes gaat ie naar <1 en geen bereik melding.
Sinds deze week heb ik de !!!gratis!!! bumper, wanneer deze eromheen zit nergens meer last van en altijd goed bereik voelt tegelijkertijd ook een stuk veiliger met al dat glas!
Daarnaast heb ik in mijn woonplaats Haaksbergen ine en straal van 10KM helemaal geen 3G bereik, thuis wifi maar bij familie/vrienden is er gewoon niets dus ik ga hier nog wel achteraan, schandalig als je snel internet hebt (web'n'walk plus) en dan nog nieteens een normale verbinding kan maken( wordt er ook niet bijverteld)
Hoe zit dat als je thuis bent je hebt vol bereik maar je kan niet verbinden. Ik moet naar buiten lopen om te bellen omdat anders de gesprekken niet kunnen verbinden. Ook als ik een hele dag thuis heb gezeten krijg ik als ik naar buiten loop een aantal sms'jes van gemiste oproepen terwijl ik wel gewoon vol bereik heb binnen.Eduardboon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:58:
[...]
Aankaarten bij t-mobile, je kunt dan korting krijgen.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
korting, of contract ontbinden. Of er zit iets in je huis wat enorm stoort en daar eventueel de oorzaak van vinden. Of genoegen nemen met het feit dat je binnen niet kan bellen/smsen. Want dat werkt dus niet neem ik aan?batumulia schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:00:
[...]
Hoe zit dat als je thuis bent je hebt vol bereik maar je kan niet verbinden. Ik moet naar buiten lopen om te bellen omdat anders de gesprekken niet kunnen verbinden. Ook als ik een hele dag thuis heb gezeten krijg ik als ik naar buiten loop een aantal sms'jes van gemiste oproepen terwijl ik wel gewoon vol bereik heb binnen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.
Doe geen moeite, deze hebben geen enkel effect.BackSlash schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:24:
[...]
Ik heb de Bodyguardz screenprotector gekocht, daarbij zitten ook stickers voor de metalen rand. Deze heb ik nu nog niet geïnstalleerd, maar mocht ik last van hebben van de death-grip als mijn abbo actief wordt dan ga ik die er wel opdoen.
Heb sinds nu een week ook de 4, inclusief de "deathgrip". Ik hoef overigens niet hard te knijpen oid, alleen in mijn hand vast houden is al genoeg om 2 streepjes weg te laten vallen..
Zo een bumper vindt ik overigens erg lelijk, het gehele desing gaat zo naar de maan.
Zou dit probleem opgelost kunnen worden door software update of is dit echt een hardware probleem?
Zo ook bij mij, thuis heb ik een wat minder goede verbinding en als ik dan ook nog de deathgrip uitvoer zie ik inderdaad het ontvangst nog verder dalen.
Echter op plaatsen waar ik gewoon goed ontvangst heb en ik hou m met de deathgrip vast, zie ik geen verschil en gaat er geen een streepje af.
Software update kan je wel redelijk uitsluiten zo onderhand.Jieve schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:04:
Graag zou ik ook een iphone willen, echter met deze problemen ben ik erg gaan twijfelen.
Zou dit probleem opgelost kunnen worden door software update of is dit echt een hardware probleem?
Maar ik zou gewoon eens bij een phone-shop binnenlopen en je bezwaren uiten en daarna gewoon vragen of je niet een iphone voor een week op proef oid kan krijgen.
Ik dacht namelijk dat je hem binnen een week kosteloos kon retourneren, maar ik heb geen idee of die actie ook in NL is doorgezet en/of deze nog steeds loopt.
Als je in die week er geen last van hebt, dan zou ik voor mezelf inschatten dat de kans miniem is dat ik er de komende 2/3 jaar wel "echt" last van ga krijgen.
Hier had ik ook last van.aeg13 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:14:
Zelf vind ik de voordelen van een iPhone t.o.v. andere telefoons die ik geprobeerd heb zwaarder wegen dan de nadelen. Met voordelen bedoel ik dan de interface en het gebruiksgemak. Wat nadelen betreft: Ik heb geen last van de death grip, helaas wel van de proximity sensor. Mijn wang heeft nogal de neiging om de telefoon op mute te zetten tijdens het bellen...
Ik heb toen z'n bescherm folie op het beeldscherm gedaan en nu gebeurt het vrijwel niet meer.
Ik kan dit bevestigen, heeft inderdaad totaal geen effect..beyazz06 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:02:
[...]
Doe geen moeite, deze hebben geen enkel effect.
Heb sinds nu een week ook de 4, inclusief de "deathgrip". Ik hoef overigens niet hard te knijpen oid, alleen in mijn hand vast houden is al genoeg om 2 streepjes weg te laten vallen..
Zo een bumper vindt ik overigens erg lelijk, het gehele desing gaat zo naar de maan.
DG is bij mij ook een aardig probleem maar ik hem mezelf al aangeleerd om de iPhone4 anders vast te houden...
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hoe dan? Ik heb idd ook een flink probleem en wegvallende gesprekken (zonder bumper). Het is een geweldig apparaat, maar ik wil er wel mee kunnen bellen op een betrouwbare manierThe Great HooD schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:49:
[...]
Ik kan dit bevestigen, heeft inderdaad totaal geen effect..
DG is bij mij ook een aardig probleem maar ik hem mezelf al aangeleerd om de iPhone4 anders vast te houden...

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Ik heb een bescherm folie op mijn iPhone, samen met een Sleeve case, dus ik ga het niet vervangen tegen over een bumper.
Wat kan ik doen? Het is toch te zotte dat ik een stuk ducktape op mijn iPhone moet plakken?
http://www.fastcompany.com/1663768/iphone-4-antenna-fix
Garantie?
Met de bumper case heb ik geen last, maar dan kan ik die sleeve niet gebruiken + mijn bescherm folie gaat dan kapot aan de zijkant.
[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 10-10-2011 17:26 ]
An a day keeps the doctor away.
Gewoon terug gaan voor garantie. Het feit dat er al niemand meer op dit topic heeft gereageerd sinds 3 maart laat wel zien dat lang niet alle toestellen er last van hebben. In werkelijkheid maar een heel klein deel (Ik heb zelf bij een APR gewerkt en kan je zeggen dat het er misschien 1 op de 1000 zijn). Maar als je er daadwerkelijk last van hebt, is het gewoon een garantiegeval.HardCoreGamer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:25:
Ik heb vreselijk last van dit probleem, soms kan ik niet eens een gesprek voeren of de verbinding ligt er al uit.
Ik heb een bescherm folie op mijn iPhone, samen met een Sleeve case, dus ik ga het niet vervangen tegen over een bumper.
Wat kan ik doen? Het is toch te zotte dat ik een stuk ducktape op mijn iPhone moet plakken?
http://www.fastcompany.com/1663768/iphone-4-antenna-fix
Garantie?
Met de bumper case heb ik geen last, maar dan kan ik die sleeve niet gebruiken + mijn bescherm folie gaat dan kapot aan de zijkant.
Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G
*** Zooi, mijn garantie is net verlopen (Ik heb hem 2e hands - net 2 dagen)RobbieB schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:45:
[...]
Gewoon terug gaan voor garantie. Het feit dat er al niemand meer op dit topic heeft gereageerd sinds 3 maart laat wel zien dat lang niet alle toestellen er last van hebben. In werkelijkheid maar een heel klein deel (Ik heb zelf bij een APR gewerkt en kan je zeggen dat het er misschien 1 op de 1000 zijn). Maar als je er daadwerkelijk last van hebt, is het gewoon een garantiegeval.
Hij komt van een officiele retail store uit Frankrijk. Dus wat kan ik het beste doen?
Apple bellen en dan maar even bespreken hoe en wat?
Of is één jaar garantie ook echt één jaar, en moet ik dan nu dokken voor een nieuwe?
Het is toch echt absurd.
Edit: Ik heb er zelfs met bumper case last van!
[ Voor 16% gewijzigd door iApp op 10-10-2011 18:24 ]
An a day keeps the doctor away.