Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305227

Ik heb vanmiddag de iphone 4 gereserveerd. Het wordt nu wachten op een verlossend belletje van t-mobile.. (3 tot 5 weken werd mij verteld). In de shop heb ik meteen gekeken naar eventuele hoesjes. Er zijn flexibele (siliconen) hoesjes beschikbaar, maar ook een hardcase... Is een bumper hetzelfde als een van de bovenstaande hoesjes, of is dat een speciale beschermhoes.. iemand link danwel afbeelding ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Horizons
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Anoniem: 305227 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:01:
Ik heb vanmiddag de iphone 4 gereserveerd. Het wordt nu wachten op een verlossend belletje van t-mobile.. (3 tot 5 weken werd mij verteld). In de shop heb ik meteen gekeken naar eventuele hoesjes. Er zijn flexibele (siliconen) hoesjes beschikbaar, maar ook een hardcase... Is een bumper hetzelfde als een van de bovenstaande hoesjes, of is dat een speciale beschermhoes.. iemand link danwel afbeelding ervan?
als je iphone snel binnen is krijg je een gratis hoesje van apple, voor de 30 september dacht ik.

waarom eigenlijk die dag?

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Horizons schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 18:29:
[...]

Dan moet plakband toch ook werken? :+
denk t wel, maar of die ook een kras van een scherp voorwerp overleefd weet ik niet :D Dus ik neem zoiezo de screenprotector :D

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Horizons schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 23:30:
[...]

als je iphone snel binnen is krijg je een gratis hoesje van apple, voor de 30 september dacht ik.

waarom eigenlijk die dag?
Gewoon "toeval", je moet (als bedrijf met de grote van Apple) van te voren een einddatum opgeven als je iets gratis weggeeft, anders krijg je enkel gezeur van mensen die zeggen dat ze net na de datum het gekocht hebben en dat het onterecht is. Dan kan je het beter 3 maanden ( oid ) van te voren een einddatum ( eigenlijk evaluatie datum ) prikken, dan kan je naderhand altijd verwijzen naar het feit dat je het ruim van te voren hebt aangekondigd.

30 september is ook geen definitieve einddatum, het is enkel een evaluatie datum. Is het probleem er dan niet meer, dan kunnen ze dan stoppen. Is het probleem er nog steeds dan kunnen ze de evaluatie nog even voortzetten.

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gomez12 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 00:47:
[...]

Gewoon "toeval", je moet (als bedrijf met de grote van Apple) van te voren een einddatum opgeven als je iets gratis weggeeft, anders krijg je enkel gezeur van mensen die zeggen dat ze net na de datum het gekocht hebben en dat het onterecht is. Dan kan je het beter 3 maanden ( oid ) van te voren een einddatum ( eigenlijk evaluatie datum ) prikken, dan kan je naderhand altijd verwijzen naar het feit dat je het ruim van te voren hebt aangekondigd.

30 september is ook geen definitieve einddatum, het is enkel een evaluatie datum. Is het probleem er dan niet meer, dan kunnen ze dan stoppen. Is het probleem er nog steeds dan kunnen ze de evaluatie nog even voortzetten.
Even ook kort wat ik in een ander topic aangaf, maar hier nu over de bumper. De levertijd is 3 weken (in de UK naar Borderlinx) daarna nog een paar dagen voor Borderlinx naar NL. Zit je dan nog wel binnen die 30 dagen? Je moet echt binnen 30 dagen na je besteldatum (online) toch je gratis case aanvragen? Dat vind ik dan niet echt "ruim".

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Bumper is er bij mij welgeteld 1 dag omgebleven.

Handig voor antennagate (waar ik niet of namelijks last van heb), maar de rest:

* passen mijn oordopjes (Shure) er niet helemaal goed in met Bumper
* past mijn oplaadstekker (orgineel van de iPod) er niet meer in
* doet het afbreuk aan de design van de iPhone 4

Heb met mijn iPhone 3G ook 2 jaar lang geen bescherming eromheen gedaan...
Zag er op het eind wel "used" uit maar ja.........

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Gelukkig heb ik geen bumper besteld maar een Belkin Shield micra.Heb zelf niet zo veel last van het antenneprobleem en ik heb 3g nog niet eens aanstaan omdat ik nog geen data abbonoment heb.

Anoniem: 322712

Ik heb zelf ook sinds een maandje een iphone 4. Ook heb ik een HTC desire.

Wat heeft die iphone toch een slechte ontvangst. Normaal gesproken icm Vodafone abbo waar ik met de desire goed bereik en snel internet had heb ik met de iphone veel gedonder. Ik heb wegvallende en storende gesprekken, continu het rondje van geen 3g.
Ik heb de iphone uit parijs opgehaald en er veel geld voor uitgegeven.

Dit was mijn eerste en laatste iphone. Ben er echt ziek van.

Gr

• Tha BasZ
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Anoniem: 322712 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:39:
Ik heb zelf ook sinds een maandje een iphone 4. Ook heb ik een HTC desire.

Wat heeft die iphone toch een slechte ontvangst. Normaal gesproken icm Vodafone abbo waar ik met de desire goed bereik en snel internet had heb ik met de iphone veel gedonder. Ik heb wegvallende en storende gesprekken, continu het rondje van geen 3g.
Ik heb de iphone uit parijs opgehaald en er veel geld voor uitgegeven.

Dit was mijn eerste en laatste iphone. Ben er echt ziek van.

Gr
Is het ook zo erg met een Bumper of andere case?

Wel raar dat het per toestel dan verschilt...
Ik merk namelijk eigenlijk alleen maar positieve verhalen als het gaat om bereik.
In vergelijk het dan met me vorige telefoon, een iPhone 3G.

[ Voor 13% gewijzigd door Tha BasZ op 26-08-2010 16:11 ]

Anoniem: 322712

Ik heb nog geen hoesje of bumper en om eerlijk te zijn wil ik die ook niet. Ik heb geen poepdure design telefoon aangeschaft om hem te verminken met een bumper zodat ik beter bereik heb.
Het is gewoon jammer dat deze foon dit euvel heeft. In mijn geval heeft terugbrengen ook geen zin.

• Tc-Chub
Bestel/ koop gewoon een Belkin Shield micra, die doet haast niet af aan het design van de telefoon.

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 28-06 12:41
Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:32:
Bestel/ koop gewoon een Belkin Shield micra, die doet haast niet af aan het design van de telefoon.
Die heb ik vandaag binnen gekregen via dat case program van Apple. Prima ding, Maakt de phone niet veel dikker en je ziet het design van de phone nog steeds.

Onder de grote rots, naast die kleine

• Tc-Chub
Precies, en hij beschermt de achterkant en heeft wijde openingen voor de dockconnector en dergelijken. De case lijkt mij dan ook een stuk beter dan dan de bumper die slechte openingen heeft en de achterkant niet beschermt.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Die heb ik ook besteld, het is van dat harde plastic toch?

• Tc-Chub
Ja, polycarbonaat, volgens mijn vader, die verstand heeft van veel materialen omdat hij in de geluidwering werkt, is dat beter voor valschade dan rubber.

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

In aanvulling op mijn eerdere bericht, heb nu de zagg shield volledig geinstalleerd, dus ook de bekende linker zijkant zit ingepakt. In huis met enkel mijn vinger op de plek haal ik nu gemiddeld 1750 kb/s met speedtest. Dus daar haalt zagg haar gelijk wel!

Pak ik de phone echter met mijn hele linker hand in een normale grip houding en leg ik de onder kant van mijn handpalm langs de telefoon.. komt er ergens toch contact en staakt het op zo een 300 en viel zo nu en dan toch 3g weer weg.

Blijkbaar is de shield net niet breed genoeg om de gehele breedte te bedekken en raak je dan toch nog beide antennes met huid aan.

De bumper komt aankomende week dus dan is het probleem zoiezo weg, maar had gehoopt dat de zagg 100% oplossing gaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Tha BasZ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 16:09:
[...]

Wel raar dat het per toestel dan verschilt...
Ik denk niet de toestellen onderling (hardwarematig) verschillen maar dat er externe variabelen zijn die de verschillen veroorzaakt.

-netwerkdekking, signaalsterkte
-geleiding en vochtigheid van je handen;
-positie van het toestel in je hand, aan je hoofd.

Dat zijn dingen die per persoon en per situatie kunnen verschillen waardoor het lijkt of de ene persoon er meer last van heeft dan de andere terwijl in feite de toestellen gelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:27

Laguna

Connaisseur

Vergeet ook niet de personen die de iHand gebruiken:

Afbeeldingslocatie: http://www.hardwaresphere.com/wp-content/uploads/2010/07/ihand-the-valid-way-to-hold-iphone-4-demo.jpg

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-06-2022
Laguna schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:59:
Vergeet ook niet de personen die de iHand gebruiken:

[afbeelding]
hahah 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• averagegamer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-06 13:36
Ik wil een Iphone 4 kopen, eerst wilde ik de 3GS omdat ik hoorde over de connectieproblemen van de 4, maar de 4 is op papier voor mij zoveel beter dat ik toch heel graag die wil, maar zijn die problemen met de antenne er nou nog steeds? Of is ie inmiddels gewoon normaal te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 24-06 14:44

MetalPool

Boe!

Ach de problemen zijn er "blijkbaar"wel maar ik moet zeggen dat het mij allemaal best wel meevalt....ik moet echt goed drukken aan de zijkant van mn iphone wil het bereik compleet wegvallen...dat het probleem zich voordoet klopt maar ik vind het geen rede om niet voor de iphone 4 te gaan! Mij bevalt ie prima zonder bumper en ik hoef voorlopig echt niets anders :-)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-06 18:37
readytoflow schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:12:
[...]

Denk het niet, want met m'n oude Nokia had ik met KPN vol bereik?
Maar was dat vol bereik met 3G of met GSM/GPRS?

Bij mij thuis heb ik ook slecht 3G bereik (1 streepje). Als 3G helemaal wegvalt, gaat de iPhone over op GSM en dan heb ik ineens weer 5 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexvo
  • Laatst online: 20-06 18:37
averagegamer schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 12:20:
Ik wil een Iphone 4 kopen, eerst wilde ik de 3GS omdat ik hoorde over de connectieproblemen van de 4, maar de 4 is op papier voor mij zoveel beter dat ik toch heel graag die wil, maar zijn die problemen met de antenne er nou nog steeds? Of is ie inmiddels gewoon normaal te gebruiken?
Mijn ervaring tot nu is dat het met name een kwestie is van bereik hebben. Thuis heb ik slecht 3G bereik (1 streepje) en dan kan ik de death grip naspelen.

Op mijn werk en andere plaatsen heb ik beter bereik en dan valt de verbinding niet weg. Soms 1 of 2 streepjes minder, maar soms blijft ie ook gewoon op 5 streepjes staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
Het valt mij tot nu toe mee, maar ik heb 'm ook pas 1 middag binnen :D
Maar goed, had al van verschillende kanten gehoord dat er slecht bereik was waar ik woon. Dat valt me erg mee. Maar als je inderdaad je hand nogal om de telefoon legt, dan merk ik het wel, echter 3g valt niet weg maar wordt traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
lexvo schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:07:
[...]

Mijn ervaring tot nu is dat het met name een kwestie is van bereik hebben. Thuis heb ik slecht 3G bereik (1 streepje) en dan kan ik de death grip naspelen.

Op mijn werk en andere plaatsen heb ik beter bereik en dan valt de verbinding niet weg. Soms 1 of 2 streepjes minder, maar soms blijft ie ook gewoon op 5 streepjes staan.
Ik ervaar eigenlijk hetzelfde. Twee jaar geleden met de 3G had ik meer "dropped calls" in de eerste week dan met de iPhone 4 nu... In mijn omgeving is de 3G altijd al erg slecht maar ik het boeit me te weinig om te klagen aangezien ik toch meestal op wifi zit als ik thuis ben.

Als je goed je best doet krijg je wel twee of zelfs drie streepjes van je signaal af maar in deze eerste 7 dagen heb ik nog geen dropped call ervaren (ik bel redelijk veel,ook voor mijn werk). Locatie is Tilburg met redelijk tot minder goede connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272952

Tc-Chub schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:32:
Hmmm, laten we het er op houden dat smaken verschillen... ;) Zo'n harde doorzichtige case om je telefoon vind ik bijzonder lelijk, daarnaast wordt 'ie na verloop van tijd dof en komt er stof en andere rotzooi tussen je case en je telefoon.

Ik houd het bij de standaard bumper van Apple (alleen voor als ik thuis ben, onderweg gebruik ik niets)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 02-07 19:50
Waar ik zit kan ik de 3G verbinding zonder veel moeite laten wegvallen. Dit kan ik ook doen bij GPRS, alleen valt de verbinding dan niet helemaal weg. Met de bumper eromheen kan ik hem op elke manier vastpakken, het signaal valt niet weg.. Blijf de Bumper dus mooi gebruiken, gelijk bescherming voor de onderkant als de iPhone op de tafel ligt.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Anoniem: 272952 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 13:03:
[...]

Hmmm, laten we het er op houden dat smaken verschillen... ;) Zo'n harde doorzichtige case om je telefoon vind ik bijzonder lelijk, daarnaast wordt 'ie na verloop van tijd dof en komt er stof en andere rotzooi tussen je case en je telefoon.

Ik houd het bij de standaard bumper van Apple (alleen voor als ik thuis ben, onderweg gebruik ik niets)
Hahah inderdaad, de griffin reveal vind ik persoonlijk het mooiste maar die was niet gratis. Ga denk ik ook nog zo'n echt hoesje erbij halen waar je je iPhone in kan doen en hem er zonder iets uit kan halen dat is ook wel ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 16:35
Ik ga mijn iPhone 4 terugsturen. Net met een aardige mevrouw van T-mobile 'after sales' aan de lijn gehangen. In vergelijking met mijn oude iPhone 3G heeft deze echt een factor minder signaal.

Enkele voorbeelden: Gisteren in de auto: 5 bars signaal en een SMS krijgen met een gemiste oproep; Als je met je rechterhand een SMS aan het typen bent en je iphone ligt in je linkerhand palm dan kun je garanderen dat je aan het eind van het SMS'je geen signaal meer hebt. Vaak 30s of meer wachten voordat de iPhone begint met bellen. Telefoontjes die wegvallen. "Call Failed" meldingen. Het is tranen met tuiten!

Het verbaast mezelf eigenlijk dat wanneer de telefoonfunctie niet goed werkt, het toestel totaal waardeloos wordt. Dit ondanks het superieure scherm, de lekkere foto's, het goede browsen, en alle gekochte 'Apps'. Ik zat enorm in dubio om het apparaat terug te geven. Had namelijk ook al een bumper besteld en ik ben van optimistisch in de trant van 'het is wennen'. Maar het is nu gewoon klaar! Zaterdag krijg ik een nieuwe SIM kaart (ouderwets grote SIM) en dan kan de iPhone 4 per direct retour!

Overige gegevens: Online besteld op 31 juli om 09xx uur, bestelnr 271xx, geleverd 26 aug j.l. Verlenging per direct geannuleerd en ik kan ook nu weer verlengen op een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
Ik las net dat apple misschien met een nieuwe iphone 4 komt. Ik vroeg me af als iedereen die nu een iphone 4(ivm death grip) heeft massal gaat klagen bij apple of wij dan de nieuwe iphone kunnen krijgen.
Want om eerlijk te zijn hebben ze ons lekker gemaakt dat het om een software fout ging en toch blijkt dat het nu om een hardware fout gaat..
wat denken jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:02
xamirz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:48:
Ik las net dat apple misschien met een nieuwe iphone 4 komt. Ik vroeg me af als iedereen die nu een iphone 4(ivm death grip) heeft massal gaat klagen bij apple of wij dan de nieuwe iphone kunnen krijgen.
Want om eerlijk te zijn hebben ze ons lekker gemaakt dat het om een software fout ging en toch blijkt dat het nu om een hardware fout gaat..
wat denken jullie??
Ik geloof niet dat er een nieuwe iPhone 4 komt..roddels zijn er wel, maar geloof er niks van.
Alle echte fans en die hards, trouwe klanten hebben de iPhone 4 gekocht..en zullen ze juist die groep nu zo "verneuken"?
En buiten dat denk ik niet dat Apple dat gaat doen..gewoon volgend jaar zomer de iPhone 5 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27
xamirz schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 08:48:
wat denken jullie??
Uit Apple's iPhone 4 press conference:
11:04AM Q: Is there a hardware redesign in this generation that could fix this problem?
A: You can go on the web and look at pictures of Nokia phones that ship with stickers on the back that say "don't touch here" -- you can go on YouTube and see these. We should you three phones today, all good phones. So right now the state of the art of the entire industry is that no one has solved this problem. Would I like Apple to be first? Yes. Can we make it better right now? Maybe, we'll see.

[...]

11:12AM We asked if there was possibility of a software fix... based on the NYT article stating an inside source claimed there could be a fix of that type coming.
Steve had a long answer largely dismissing the question. Then Scott Forstall asked for a mic, and he said that the statement in the Times was "patently false."

[...]

11:22AM Q: You released a software update for the iPhone about two years ago which improved the signal. You say now you've got a long-standing bug that doesn't show the right bar data. Can you square those two things?
Steve: Well let me say something about Apple. We didn't want to get into any business where we didn't own or control the primary tech, because if you don't the people who do own it will beat you. Our big insight about 8 years ago, was that it was going to shift from big displays or optical pickup heads, or radios being the most important component, we thought it was going to be software. And we're pretty good at making software, we showed that in the iPod... other people are good at it too, like Palm, but we brought great software to the smartphone space. We've been able to create and distribute major updates to this software since the iPhone was released, and we've made the product better and better for free. Everyone is copying us now, but we were the first ones to do it. To answer your question, the formula we use the calculate bars has been off since the beginning, and the new update fixes that for the iPhone 4, 3G, and 3GS... I don't know if I understand the other part of your question?
Oftewel: Apple opereert zeer voorzichtig, maar ze zijn natuurlijk vrij om een nieuwe revisie uit te brengen. Misschien wel gelijktijdig met een CDMA iPhone 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boontjes
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik zie geen reden om de nieuwe aangepaste Iphone4 te willen hebben mocht dit gerucht waar zijn, want deze doet het perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:45
het probleem wordt best wel opgeblazen. ik heb liever een iphone 4 op dit moment dan mijn brakke 3G die zo traag is als dikke stront!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL643
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:37

KL643

beeldaandemuur

Zou opgelost moeten worden met de update naar iOS4.1

beeldaandemuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:27
Alekz87 schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 10:43:
het probleem wordt best wel opgeblazen. ik heb liever een iphone 4 op dit moment dan mijn brakke 3G die zo traag is als dikke stront!
Zie onderstaande post :)

Plague in "[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 29"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 06-07 21:19
Nu een week in bezit: Wat een verademing tov een 3G. Alle frustratie die mijn 3G opwekte is verdwenen. Multitasking is echt super geïmplementeerd.

Wat betreft de 'death-grip': Ik kan eenvoudig het aantal streepjes laten zakken, zowel op plaatsen waar ik vol 3G bereik heb als op plaatsen waar ik nauwelijks gprs verbinding heb. Het heeft echter niet geresulteerd in wegvallende gesprekken. Toch heb ik wel de neiging om mijn telefoon anders vast te houden.

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:40
Voor mensen die van cijfertjes houden.
Met de Update van 4.1 is de Field test weer beschikbaar gekomen.
bron: http://www.iphoneclub.nl/...weer-zichtbaar-op-iphone/

De weergave is nauwkeuriger dan het kijken naar aantal signaalstreepjes. Je activeert Field Test Mode door het volgende in je telefoonapplicatie in te voeren: *3001#12345#*

Druk daarna op de belknop en je schakelt over naar Field Test Mode. Zoals aangegeven werkt de functie alleen in iOS 4.1

Ik haalde net zelf -66, goede score dus (5 bars :))

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:36
-66 is erg goed, staat de GSM paal om de hoek. -49 heb je ongeveer als je voor/onder de zender staat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:52
Net even gedaan met mijn iphone 4, Ik haal -73 hier in huis met Vodafone als hij op mn bureau ligt.

Als ik hem min of meer normaal in mijn linkerhand vasthoud (dus niet bewust death grip) kom ik op -98.

Dit bevestigt eigeniljk een beetje wat ik zelf al vind, het 'probleem' is er wel, het is reproduceerbaar maar het is totaal niet storend en zorgt eigenlijk nooit voor wegvallende verbinding.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurenssie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08-2024
:*) Als ik stevig mijn hand eromheen doe krijg ik een streepje erbij. In Field Test gaat het signaal van -82 naar -74 :D

[ Voor 2% gewijzigd door laurenssie op 10-09-2010 22:02 . Reden: typ-polio :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __fred__
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 01:00
Ik heb wel veel meer dan met mijn 3G last van dropped calls. Het lijkt met name mis te gaan als ik van 3G naar GSM terugval. Er is een punt op de A1, als ik daar aan het bellen ben, dan valt ie geheid weg. Hebben meer mensen last van dropped calls bij verlies van 3G signaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
''Nog iets...vanaf week 34 zit er een soort coating op de antenne (teflon?) waardoor je geen signaalverlies hebt bij het vasthouden van het beruchte plekje
Een collega heeft er 1 van week 28 en de omlijsting daarvan is stroever (korrelige structuur) Ik heb er 1 van week 34 en de omlijsting daarvan is heel glad en donkerder van kleur. Je voelt dat er een soort keiharde gladde laag op zit.''

Lees ik op iphoneclub, ken iemand dit bevestigen/vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
xminator schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:51:
''Nog iets...vanaf week 34 zit er een soort coating op de antenne (teflon?) waardoor je geen signaalverlies hebt bij het vasthouden van het beruchte plekje
Een collega heeft er 1 van week 28 en de omlijsting daarvan is stroever (korrelige structuur) Ik heb er 1 van week 34 en de omlijsting daarvan is heel glad en donkerder van kleur. Je voelt dat er een soort keiharde gladde laag op zit.''

Pics or it didn't happen.

Overigens, mijn iPhone 4 van week 24 heeft naar mijn idee een gladde omlijsting. Zit niets overheen.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-07 21:40
Ik heb sinds vrijdag een iphone 4 en wat een mega vet toestel, maar nu heb ik wel regelmatig problemen met wifi of 3g vaak als ik even heb zitten surfen dan doet mijn wifi of 3g gewoon niks meer, dan blijft hij maar laden en laden, als ik 3g of wifi dan reset door het aan en uit te zetten werkt het weer gewoon, maar toch het zou niet moeten hoeven... Kan dit door de buitenste rand komen? En zal het zijn opgelost als ik straks mijn case ontvang? Meer mensen met dit probleem?

ook heb ik met die field test thuis -116! WTF, en dat op veel meer plekken, terwijl ik de death grip niet eens vast heb, echt belachelijk, heb het op veel meer plekken waar ik vroeger met mijn desire gewoon bijna vol signaal had, baal er echt flink van. Heeft het resetten van mijn telefoon zin?

[ Voor 23% gewijzigd door swoutr op 12-09-2010 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Nu online
CyBeR schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:56:
[...]

Pics or it didn't happen.

Overigens, mijn iPhone 4 van week 24 heeft naar mijn idee een gladde omlijsting. Zit niets overheen.
Hoe mot ik pics hebben als ik het op een forum heb gelezen van iemand anders...
http://www.iphoneclub.nl/...eleverd-2.html#post559212

Ik vraag niet voor niets om een bevestiging/controle |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:21

justifire

Shut up and squat !!

Fieldtest
-92 op bureau -108 als ik hem beet heb
week 34 ios 4.1
Nog geen wegvallende telefoontjes gehad, wel af en toe traag internet over 3G, maar niet zo erg als met de iPhone 3G

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
xminator schreef op zondag 12 september 2010 @ 13:01:
[...]

Hoe mot ik pics hebben als ik het op een forum heb gelezen van iemand anders...
http://www.iphoneclub.nl/...eleverd-2.html#post559212

Ik vraag niet voor niets om een bevestiging/controle |:(
Punt is een beetje dat dat wat lastig te doen is zonder vergelijkingsmateriaal.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
xminator schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:51:

Wat wil je bevestigd zien? Dat sommige mensen in 6 weken een omlijsting kunnen slopen?
Want dat is het enige wat ik erin lees, hij heeft ze naast elkaar gehouden en daar verschil gezien. Hoe je dan komt tot de conclusie dat je geen signaalverlies meer krijgt snap ik even niet. Maar dat is wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14:32
wie weet er wat er na 30 sep. gaat gebeuren ik denk dat niemand het nog kan vertellen maar op nu.nl stond wel alvast het volgende op
http://www.nu.nl/gadgets/...tdelen-gratis-hoesje.html
AMSTERDAM – Apple gaat binnenkort stoppen met het uitdelen van gratis hoesjes om de antenneproblemen van de iPhone 4 te verhelpen.

Dat heeft het bedrijf bevestigd tegenover de Amerikaanse zakenkrant The Wall Street Journal.

Naast het feit dat de hoesjes binnenkort niet meer aangevraagd kunnen worden door mensen die de afgelopen tijd een iPhone 4 hebben gekocht, zullen ook gebruikers die een iPhone na 30 september aanschaffen geen aanspraak meer maken op het gratis hoesje.

Wanneer gebruikers die vóór 30 september een iPhone 4 kopen geen hoesje meer kunnen aanvragen is nog niet bekend.

'Probleem kleiner'

“We weten nu dat het probleem met de antenne nog kleiner is dan gedacht”, laat Apple weten. Het bedrijf gaat nu over op de normale garantieregeling waarbinnen gebruikers binnen dertig dagen een volledige vergoeding kunnen krijgen als het toestel niet naar behoren werkt.

In juli kondigde Steve Jobs, CEO van Apple, aan dat alle gebruikers die problemen hadden met de ontvangst op hun iPhone 4 een gratis hoesje konden aanvragen. De maatregel kwam nadat gebruikers problemen met de ontvangst hadden gemeld wanneer de antenne, gepositioneerd in de linkeronderkant van de telefoon, aangeraakt werd.

Nieuw ontwerp

Er gaan de laatste weken geruchten dat Apple het ontwerp van de iPhone 4 zou gaan aanpassen. Een woordvoerder wilde tegenover The Wall Street Journal niet ingaan op deze geruchten.

[ Voor 76% gewijzigd door Havelock op 13-09-2010 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Havelock schreef op maandag 13 september 2010 @ 18:54:
wie weet er wat er na 30 sep. gaat gebeuren ik denk dat niemand het nog kan vertellen maar op nu.nl stond wel alvast het volgende op
http://www.nu.nl/gadgets/...tdelen-gratis-hoesje.html
[...]
Tja, ik zit zwaar in dubio of dit gewoon beter voordoen dan je bent is of dat het echt zo is.

Op 30 sep kunnen ze natuurlijk alsnog beweren dat ze uit "coulance" de regeling nog wel even voortzetten ook al is het (volgens hun) niet meer nodig.
Dan hebben ze tot 30 sep waarschijnlijk wel weer een x% extra verkopen van mensen die bang waren dat dat ding een antenneprobleem had, maar door dit bericht gerustgesteld zijn.

Het lijkt me ( vanuit rechtzaak praktijken bekeken ) niet dat Apple een echte verbetering gaat doorvoeren in de huidige telefoon ( zou namelijk zo ongeveer gelijk staan aan een schuldbekentenis over een slecht product ).
En qua problematiek zie ik hier in dit topic toch wel een hoog aantal mensen die zegt er last van te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193286

Gomez12 schreef op maandag 13 september 2010 @ 22:00:
[...]

Tja, ik zit zwaar in dubio of dit gewoon beter voordoen dan je bent is of dat het echt zo is.

Op 30 sep kunnen ze natuurlijk alsnog beweren dat ze uit "coulance" de regeling nog wel even voortzetten ook al is het (volgens hun) niet meer nodig.
Dan hebben ze tot 30 sep waarschijnlijk wel weer een x% extra verkopen van mensen die bang waren dat dat ding een antenneprobleem had, maar door dit bericht gerustgesteld zijn.

Het lijkt me ( vanuit rechtzaak praktijken bekeken ) niet dat Apple een echte verbetering gaat doorvoeren in de huidige telefoon ( zou namelijk zo ongeveer gelijk staan aan een schuldbekentenis over een slecht product ).
En qua problematiek zie ik hier in dit topic toch wel een hoog aantal mensen die zegt er last van te hebben.
Ik geloof daar ook niet in. Ik zie ze niet toegeven dat het een productiefout is en als ze het kunnen oplossen door een hardware aanpassing, waarom zouden ze dan niet wachten tot de volgende versie? Ik neem aan dat als ze jaarlijks een nieuwe iPhone op de markt brengen, ze dan ook continu met de ontwikkeling bezig zijn. Dus nu ook al met de volgende versie. Dan gaan ze niet tegelijkertijd met een iPhone 4.1 aan de slag. Lijkt mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 03-07 13:42
Ik kan je nu uit eigen ervaring vertellen dat de deathgrip in mijn geval wel bestaat. Ik ben rechtshandig, meestal houd ik de gsm bij spelletjes en sms etc. in mijn linkerhand. En wel zo dat mijn duim links langs het toestel ligt en mijn vingers rechts van het toestel. Binnen 15 seconden gaat mijn bereik van 4 streepjes naar geen bereik. Heb het tientallen keren geprobeerd en het gebeurt zowel beneden als boven in huis. Ontvangst los op tafel is -93 met field test. Al met al, erger dan ik verwacht had. Moet hem echt anders vast houden wil ik nog gebeld kunnen worden. Als ik zelf bel houd ik hem met rechts vast en dan ondervind ik geen last.

Overigens heb ik geen iPhone abonnement maar nog een oude Flex abonnement. Ik draai inmiddels ook 4.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-07 15:22
vandaag ook iphone 4 ontvangen.

Erg makkelijk om de death grip te doen. 3g valt weg, en daarna blijft signaal zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06 23:31
Nou ik heb een voordeel ontdekt aan de deathgrip :P

Bij het per ongeluk versturen van je mailtje/sms die nog niet af is, snel de deathgrip toepassen en de boel word niet verzonden :D
Heeft mij in ieder geval heel erg geholpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 03-07 13:42
Ik heb last van de deathgrip maar kom nu tot een veel ergere ontdekking. Ik woon in Etten-Leur en heb in mijn huis op de begane grond en 1e verdieping geen 3G ontvangst. Uitlsuitend op zolder bij het raam heb ik ontvangst ...

Mijn Iphone staat heel de tijd op het standaard netwerk en er staat naast T-mobile een O in m'n iPhone scherm .... best wel matig dit ...wat moet ik hier nu weer mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:22:
Ik heb last van de deathgrip maar kom nu tot een veel ergere ontdekking. Ik woon in Etten-Leur en heb in mijn huis op de begane grond en 1e verdieping geen 3G ontvangst. Uitlsuitend op zolder bij het raam heb ik ontvangst ...

Mijn Iphone staat heel de tijd op het standaard netwerk en er staat naast T-mobile een O in m'n iPhone scherm .... best wel matig dit ...wat moet ik hier nu weer mee ?
Bellen en 50 procent korting op je abbo tot het is opgelost krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Laatst online: 21:56
Eduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:55:
[...]

Bellen en 50 procent korting op je abbo tot het is opgelost krijgen? :)
Tuurlijk... T-Mobile (en alle andere providers ook) kan nooit binnendekking garanderen. T-Mobile kan dit ook niet oplossen, behalve dat ze een extra mast in de nabije omgevingen kunnen plaatsen of een antenne aan je huis bevestigen die signaal naar een zender in je woonkamer brengt (of zoiets)... en dat gaan ze allebei niet doen.

Vodafone heeft dit bij mij op het werk (signaal van buiten naar binnen brengen en versterken) wel eens gedaan om het UMTS signaal binnen te versterken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378245

Hoi,

Ik ben van plan de Iphone 4 te bestellen, maar ben bang dat de death grip roet in het eten gaat gooien. Daarom heb ik een paar vraagjes..

- Is het zo dat de death grip écht een death grip is of niet? Is het echt zo erg als gesteld wordt?

- Door een update naar OS 4.0.1 zou het moeten verholpen worden, staat hier op Tweakers. Klopt dit?

- Heeft er iemand enige ervaring met de bumpercase; does it work?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
Anoniem: 378245 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:19:
- Is het zo dat de death grip écht een death grip is of niet? Is het echt zo erg als gesteld wordt?
De Death grip is iets wat zowiezo meer telefoons hebben, iets wat ik niet eens wist en nooit echt last van had, tot dit middels het iPhone verhaal naar voren kwam. Voor mij werd toen duidelijk dat ik het kon reproduceren met m'n oudere telefoons, maar in real life er dus niks van merkte. Punt bij de iPhone 4 (heb die nu ook) is dat er 1 spot is waarbij je dit ook kan veroorzaken... en dat klopt, bij slecht signaal en het leggen van de vinger op die spot, verlies je vrij snel data en soms ook het mobiele signaal. Echter, bij slecht signaal dus en dat komt nu ook weer niet zoveel voor in Nederland. In real life raak ik die spot maar zelden aan en vaak niet eens lang, ik let er ook niet op, problemen met de connectie heb ik dan ook nog niet gehad. Het signaal is zelfs beter dan m'n vorige telefoon en daar gaat het mij dan om. Ik had al zo'n vermoeden dat het wel zou meevallen (dit soort zaken worden altijd buiten proporties opgeblazen) en in mijn geval is dat idd ook zo.
- Door een update naar OS 4.0.1 zou het moeten verholpen worden, staat hier op Tweakers. Klopt dit?
Nee, dit fenomeen is iets waar gewoon alle telefoons last van hebben, je hand schermt gewoon makkelijk het signaal af.
- Heeft er iemand enige ervaring met de bumpercase; does it work?
Nog niet, maar het schijnt te voorkomen dat het effect van die ene spot zo duidelijk naar voren komt. Zelf heb ik er dus weinig tot geen last van en dan verpest ik het design van de iPhone 4 liever niet met een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 28-06 19:17
Wat ik heb gelezen is dat je het ook kan voorkomen door bijv een plakbandje over de "death-grip-zone" te doen zodat je geen direct contact meer maakt. Mijn abbo is nog niet ingegaan dus kan het zelf nog niet testen :)

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Moet zeggen ik lees er nog maar weinig over. De eerste paar weken was het volop in het nieuws maar het valt nu wel weer mee zo lijk het althans:P. Over 2 maanden kan ik pas de 4 gaan bemachtigen. deathgrip of niet, mijn 3G haalt het bloed onder mijn nagels vandaan!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378245

vgroenewold schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

De Death grip is iets wat zowiezo meer telefoons hebben, iets wat ik niet eens wist en nooit echt last van had, tot dit middels het iPhone verhaal naar voren kwam. Voor mij werd toen duidelijk dat ik het kon reproduceren met m'n oudere telefoons, maar in real life er dus niks van merkte. Punt bij de iPhone 4 (heb die nu ook) is dat er 1 spot is waarbij je dit ook kan veroorzaken... en dat klopt, bij slecht signaal en het leggen van de vinger op die spot, verlies je vrij snel data en soms ook het mobiele signaal. Echter, bij slecht signaal dus en dat komt nu ook weer niet zoveel voor in Nederland. In real life raak ik die spot maar zelden aan en vaak niet eens lang, ik let er ook niet op, problemen met de connectie heb ik dan ook nog niet gehad. Het signaal is zelfs beter dan m'n vorige telefoon en daar gaat het mij dan om. Ik had al zo'n vermoeden dat het wel zou meevallen (dit soort zaken worden altijd buiten proporties opgeblazen) en in mijn geval is dat idd ook zo.

[...]

Nee, dit fenomeen is iets waar gewoon alle telefoons last van hebben, je hand schermt gewoon makkelijk het signaal af.

[...]

Nog niet, maar het schijnt te voorkomen dat het effect van die ene spot zo duidelijk naar voren komt. Zelf heb ik er dus weinig tot geen last van en dan verpest ik het design van de iPhone 4 liever niet met een case.
Bedankt voor je reactie! Mooi dat jij er geen problemen mee hebt, maar ik zie het somber in voor mezelf. Momenteel heb ik Telfort als provider en die doet thuis nogal raar. Heb op sommige plekken weinig tot geen bereik en dat baart zorgen (kan ook liggen aan Telfort zelf, edoch). Ik wist ook niet dat nagenoeg alle telefoons te maken hebben met de death-grip.. Leek meer op een woord die dankzij de Iphone in de vocabulaire voor mocht komen; blijkbaar toch niet.

Ik zal eens kijken hoe het bereik bij mij is. Als het écht slecht is, ben ik gedwongen om een case te halen.

Anyway, nogmaals bedankt.
BackSlash schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:25:
Wat ik heb gelezen is dat je het ook kan voorkomen door bijv een plakbandje over de "death-grip-zone" te doen zodat je geen direct contact meer maakt. Mijn abbo is nog niet ingegaan dus kan het zelf nog niet testen :)
Klopt, maar een telefoon van bijna 900 Euro waarop een plakband moet... Is dat wel de bedoeling? Eigenlijk zouden we Apple moeten boycotten, maar goed, dat ding is op dit gebeuren na toch een geweldig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 28-06 19:17
Anoniem: 378245 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:57:

Bedankt voor je reactie! Mooi dat jij er geen problemen mee hebt, maar ik zie het somber in voor mezelf. Momenteel heb ik Telfort als provider en die doet thuis nogal raar. Heb op sommige plekken weinig tot geen bereik en dat baart zorgen (kan ook liggen aan Telfort zelf, edoch). Ik wist ook niet dat nagenoeg alle telefoons te maken hebben met de death-grip.. Leek meer op een woord die dankzij de Iphone in de vocabulaire voor mocht komen; blijkbaar toch niet.

Ik zal eens kijken hoe het bereik bij mij is. Als het écht slecht is, ben ik gedwongen om een case te halen.

Anyway, nogmaals bedankt.
Het is niet zo dat alle toestellen last hebben van de death-grip, maar dat je andere toestellen ook op een ongunstige manier kan vasthouden zodat het bereik minder wordt. De death-grip is dat je de 2 antennes in de iPhone4 via je hand met elkaar verbindt waardoor er een soort van kortsluiting plaatsvindt, en de verbinding wegvalt. Dit specifieke is het geval bij de iPhone 4. Het effect van een slechter bereik creëren door je telefoon "verkeerd" vast te houden kun je op elk toestel wel voor elkaar krijgen. De technische oorzaak ligt bij andere toestellen dan alleen ergens anders, maar het effect hetzelfde.
Klopt, maar een telefoon van bijna 900 Euro waarop een plakband moet... Is dat wel de bedoeling? Eigenlijk zouden we Apple moeten boycotten, maar goed, dat ding is op dit gebeuren na toch een geweldig toestel.
Ik heb de Bodyguardz screenprotector gekocht, daarbij zitten ook stickers voor de metalen rand. Deze heb ik nu nog niet geïnstalleerd, maar mocht ik last van hebben van de death-grip als mijn abbo actief wordt dan ga ik die er wel opdoen.

Tja, de bedoeling is het uiteraard niet, wel praktisch.
Overigens heb je niet zoveel aan de kennis dat het bereik met Telfort bij jou niet zo goed is. Straks zit je immers bij T-mobile, dus is alleen het bereik daarvan relevant.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18086

Is er al meer bekend over de eerder door TelCel aangekondigede 'verbeterde versie' van de Iphone 4? Is deze al gesignaleerd?

nieuws: Telco: nieuwe versie iPhone 4 verhelpt 'death grip'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06 21:28
Anoniem: 18086 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 11:13:
Is er al meer bekend over de eerder door TelCel aangekondigede 'verbeterde versie' van de Iphone 4? Is deze al gesignaleerd?

nieuws: Telco: nieuwe versie iPhone 4 verhelpt 'death grip'
Not gonna happen, zou mij zeer verbazen als dat wel zo is. Apple heeft al laten weten dat de iPhone 4 tot nu toe de minste klachten heeft op basis van gebruikers-onderzoek (of dat top-onderzoek is weet ik niet, maar als het hetzelfde is opgezet als voor de eerdere iPhones, dan geloof ik het wel). Het is hoe dan ook reden voor Apple om het bumper-programma stop te zetten en dus ook niet te komen met een revisie.

Zelf ondervind ik ook geen enkel probleem, de death-grip is er in sommige situaties wel, maar dan ben ik bewust bezig te kijken of dat zo is. :) Bel ik gewoon dan merk ik er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronvgs
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:01
X-t-r-e-m-e schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 18:22:

Thuis gebruik ik altijd WIFI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Laatst online: 18-05 11:45
Wie weet komt er vandaag al een nieuwe Iphone :) Apple.com is DOWN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebelouis
  • Laatst online: 19-06-2022
Ibix schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:58:
Wie weet komt er vandaag al een nieuwe Iphone :) Apple.com is DOWN!
Niks veranderd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik heb het ook met mn Iphone die ik afgelopen zat 02/10 heb gekregen. Hopelijk kan ik nog een gratis bumper krijgen..

[ Voor 11% gewijzigd door LosGieros op 08-10-2010 15:37 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:10
Al dat antenne gedoe zeg. Mijn iphone 3Gs en iphone 4 schommeld wel eens van streepjes. Maar bij de iphone 4 is nog nooit een gesprek bij me weggevallen. Zelfs bij mijn nokia N series schommelt van streepjes. 8)7

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
mijn 3G fokt het ook welis. heb wel vaker last gehad van weggevallen gesprekken...naja bel je toch ff opnieuw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matsie
  • Laatst online: 20-12-2021
Vandaag een iPhone aangeschaft en ook bij mijn telefoon wordt het signaal minder bij het toepassen van de deathgrip. Hierbij loopt het signaal van 5 streepjes teug naar 2 streepjes, maar lager dan 2 streepjes krijg ik hem niet, hoe hard/lang ik ook probeer. Het signaal valt dus niet volledig weg en bij normaal gebruik (dus zonder het forceren van een deathgrip) ondervind ik dan ook geen enkele hinder van de antennegate :)

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06

Shunt

Boe

Ik vind het allemaal wel grappig.
Mijn huis genoot heeft een iphone 4 gekregen, het eerste wat het hele huis hier deed was hem nonstop proberen te death grippen. En het leuke was dit was nog gewoon te makkelijk om te doen. Zelfs met een vinger lukte het makkelijk (dit was natuurlijk wel onder bepaalde voorwaarde hier in het huis heb je met Tmobile niet meer dan 2 tot 3 en als je heel veel geluk hebt net 4 streepjes. Als de iphone 2 of 3 streepjes heeft is de lichtste aanraking met de linker kant van de telefoon genoeg om een no data network error te krijgen of een call te droppen. Heeft hij 3 of 4 streepjes (dus een sterke 3 of een zwakke 4) dan moet je hem echt goed vast grijpen met de handen en dan zou je eventueel een data loss krijgen, wel kreeg hij een aantal keer een dropped call zo. Nu is het natuurlijk niet zo dat als je vuil kijkt naar die telefoon dat hij spontaan zijn verbinding verliest maar de antenna gate is wel zeer duidelijk aanwezig. Zelf heeft hij (tot hij zijn gratis hoesje kreeg) toch zeker een keer of 10 een dropped call gehad,

Ach voor mij is de iphone niet bedoelt het is een leuk aparaat en een gelikt design, ik vind het alleen jammer dat hij nu een lelijk bumpertje om zijn iphone heeft het doet veel af aan het design imoh.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb een omwissel model gekregen bij de Apple store in Las Vegas en kan bevestigen dat er niets is geweizigd. Het is een toestel geproduceerd na 30sept (2okt om precies te zijn) en kan hem nog steeds deathgrippen als ik wil.

@hierboven. Moet je voor de lol eens een HTC/BB/Samsung/Nokia zo vast pakken. Ze hebben het allemaal. Ik had een Stagier die bij de belcompany werkte en hebben we het met wat mobieltjes geprobeerd. Raar dat nooit eerder iemand het ontdekt heeft maar nu sinds de iPhone4 (waarbij het te makkelijk gaat trouwens) is het ineens een hot item.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:06

Shunt

Boe

Dit komt omdat het om een product gaat dat volgens de producent pure perfectie belichaamd. En het hoge fanboy gehalte dat dit bij andere onder de neus probeert te drukken ga je snel overtrokken reacties en problemen krijgen. Hoge bomen vangen veel wind.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Laatst online: 06-07 22:21
Shunt schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 03:34:
Ik vind het allemaal wel grappig.
Mijn huis genoot heeft een iphone 4 gekregen, het eerste wat het hele huis hier deed was hem nonstop proberen te death grippen. En het leuke was dit was nog gewoon te makkelijk om te doen. Zelfs met een vinger lukte het makkelijk (dit was natuurlijk wel onder bepaalde voorwaarde hier in het huis heb je met Tmobile niet meer dan 2 tot 3 en als je heel veel geluk hebt net 4 streepjes. Als de iphone 2 of 3 streepjes heeft is de lichtste aanraking met de linker kant van de telefoon genoeg om een no data network error te krijgen of een call te droppen. Heeft hij 3 of 4 streepjes (dus een sterke 3 of een zwakke 4) dan moet je hem echt goed vast grijpen met de handen en dan zou je eventueel een data loss krijgen, wel kreeg hij een aantal keer een dropped call zo. Nu is het natuurlijk niet zo dat als je vuil kijkt naar die telefoon dat hij spontaan zijn verbinding verliest maar de antenna gate is wel zeer duidelijk aanwezig. Zelf heeft hij (tot hij zijn gratis hoesje kreeg) toch zeker een keer of 10 een dropped call gehad,

Ach voor mij is de iphone niet bedoelt het is een leuk aparaat en een gelikt design, ik vind het alleen jammer dat hij nu een lelijk bumpertje om zijn iphone heeft het doet veel af aan het design imoh.
Ook ik heb dezelfde ervaringen. Ik hoef alleen met mijn pinkje contact te maken met het plekje en de signaalsterkte knalt weg. Ik had totaal geen last van signaalverlies met mijn oude 3g of de 3gs van mijn zus.
Donstil schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 04:54:
@hierboven. Moet je voor de lol eens een HTC/BB/Samsung/Nokia zo vast pakken. Ze hebben het allemaal. Ik had een Stagier die bij de belcompany werkte en hebben we het met wat mobieltjes geprobeerd. Raar dat nooit eerder iemand het ontdekt heeft maar nu sinds de iPhone4 (waarbij het te makkelijk gaat trouwens) is het ineens een hot item.
Het probleem ligt hem juist dat de iphone 4 juist veel gevoeliger is voor de deathgrip dan de overige genoemde telefoons. Daarom is het een hot item.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

KroeT

[...]

Ik had onder 4.0.1 vaker een dropped call doordat ik met mijn oor op 'End Call' in het scherm druk vanwege een matige proximity sensor dan door de death pinky. Dat zal wel komen doordat ik in de Randstad woon waar ik overal aardige dekking heb.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
Ik heb op t zich wel last van de deathgrip, maar dan niet zo zeer vanwege dropped calls, maar vanwege die kutmelding, er is geen netwerk meer. Als je dan bijvoorbeeld een spelletje speelt en je houd de iPhone op de landscape weergave dan klem je die hoek af en dan krijg je telkens die melding heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:48
KroeT schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 10:00:
Ik had onder 4.0.1 vaker een dropped call doordat ik met mijn oor op 'End Call' in het scherm druk vanwege een matige proximity sensor dan door de death pinky. Dat zal wel komen doordat ik in de Randstad woon waar ik overal aardige dekking heb.
Je had het onder 4.0.1 en nu niet meer? Ik heb 4.0.2 en dit euvel ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:09
Het is gefixed in 4.1, dus dat zou best kunnen. De proximity-sensor is nu een stuk gevoeliger. Dus als je er dan nog steeds last van hebt, dan kun je beter garantie claimen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140590

nu ook een iphone4.vet ding, death grip aanwezig, maar dat had ik met mijn nokia e71 ook.geen probleem voor mij. echter, wat me opvalt is dat hij op KPN 3G echt bitter slecht ontvangst heeft (ook getest met Field Test->tegen de -100 of hoger)).Als ik em op 2G zet, dan is het knettersterk signaal.rond de -70.

Mijn collegas met TM zitten op full signaal met iPhone4 op 3G met ios 4.1.

toestel,software is dus hetzelfde. alleen provider is anders, maar KPN is hier heel sterk op mijn nokia bijv.zelfs als ik em op de tafel leg loopt ie soms terug naar maar 1 streep (en ja ook richting de -100 gaat).

iemand hier ook last van? heb al netwerk settings gereset, hard reset en restore via itunes gedaan.

update:lijkt erop dat ik heel soms wel even beter signaal heb, maar dat dan weer instort...en dat terwijl hij gewoon op tafel ligt.het lijkt dus te flunctueren, niet stabiel te zijn.

lekker is dat, eerst lachte ik altijd mijn collega's uit met hun TM, maar nu is het andersom.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 140590 op 16-10-2010 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:23

psy

Nou valt echt wel weg hier. 3G vier streepjes gaat gewoon naar GPRS terug en als ik blijf volhouden valt hele signaal weg. Ik moet me echt aanleren de telefoon anders vast te houden.

Met de Xperia echt nooit last van gehad. Dat was verder wel een toestel met andere onvolkomenheden maar niet dat....

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22-06 15:12
Ik heb nu ook een week of 3 de iPhone 4, ben er erg tevreden over.
Kan wel zeggen dat ik in huis last heb van de zogenaamde 'death grip' heb indoor ongeveer 3 streepjes en als ik um dan gewoon vasthoudt ik de popup krijg van 'geen bereik'.
Welliswaar heb ik dat buiten ook wel eens gewoon 5 strepen, connect ik de 2 antennes gaat ie naar <1 en geen bereik melding.
Sinds deze week heb ik de !!!gratis!!! bumper, wanneer deze eromheen zit nergens meer last van en altijd goed bereik voelt tegelijkertijd ook een stuk veiliger met al dat glas!

Daarnaast heb ik in mijn woonplaats Haaksbergen ine en straal van 10KM helemaal geen 3G bereik, thuis wifi maar bij familie/vrienden is er gewoon niets dus ik ga hier nog wel achteraan, schandalig als je snel internet hebt (web'n'walk plus) en dan nog nieteens een normale verbinding kan maken( wordt er ook niet bijverteld)

[ Voor 23% gewijzigd door appel22 op 20-10-2010 23:37 ]

Inventaris | WhatPulse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
appel22 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:36:
Ik heb nu ook een week of 3 de iPhone 4, ben er erg tevreden over.
Kan wel zeggen dat ik in huis last heb van de zogenaamde 'death grip' heb indoor ongeveer 3 streepjes en als ik um dan gewoon vasthoudt ik de popup krijg van 'geen bereik'.
Welliswaar heb ik dat buiten ook wel eens gewoon 5 strepen, connect ik de 2 antennes gaat ie naar <1 en geen bereik melding.
Sinds deze week heb ik de !!!gratis!!! bumper, wanneer deze eromheen zit nergens meer last van en altijd goed bereik voelt tegelijkertijd ook een stuk veiliger met al dat glas!

Daarnaast heb ik in mijn woonplaats Haaksbergen ine en straal van 10KM helemaal geen 3G bereik, thuis wifi maar bij familie/vrienden is er gewoon niets dus ik ga hier nog wel achteraan, schandalig als je snel internet hebt (web'n'walk plus) en dan nog nieteens een normale verbinding kan maken( wordt er ook niet bijverteld)
Aankaarten bij t-mobile, je kunt dan korting krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-07 16:29
Eduardboon schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 09:58:
[...]

Aankaarten bij t-mobile, je kunt dan korting krijgen.
Hoe zit dat als je thuis bent je hebt vol bereik maar je kan niet verbinden. Ik moet naar buiten lopen om te bellen omdat anders de gesprekken niet kunnen verbinden. Ook als ik een hele dag thuis heb gezeten krijg ik als ik naar buiten loop een aantal sms'jes van gemiste oproepen terwijl ik wel gewoon vol bereik heb binnen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
batumulia schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 16:00:
[...]

Hoe zit dat als je thuis bent je hebt vol bereik maar je kan niet verbinden. Ik moet naar buiten lopen om te bellen omdat anders de gesprekken niet kunnen verbinden. Ook als ik een hele dag thuis heb gezeten krijg ik als ik naar buiten loop een aantal sms'jes van gemiste oproepen terwijl ik wel gewoon vol bereik heb binnen.
korting, of contract ontbinden. Of er zit iets in je huis wat enorm stoort en daar eventueel de oorzaak van vinden. Of genoegen nemen met het feit dat je binnen niet kan bellen/smsen. Want dat werkt dus niet neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-04-2021
Ik krijg smsjes soms dagen later, terwijl ik dit met mn 3gs of 3310 nooit had. Weet iemand of VF een storing had/heeft welke niet op de site staat?

Apple: 15.4 MacBook Pro 2.2Ghz te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
BackSlash schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:24:
[...]
Ik heb de Bodyguardz screenprotector gekocht, daarbij zitten ook stickers voor de metalen rand. Deze heb ik nu nog niet geïnstalleerd, maar mocht ik last van hebben van de death-grip als mijn abbo actief wordt dan ga ik die er wel opdoen.
Doe geen moeite, deze hebben geen enkel effect.

Heb sinds nu een week ook de 4, inclusief de "deathgrip". Ik hoef overigens niet hard te knijpen oid, alleen in mijn hand vast houden is al genoeg om 2 streepjes weg te laten vallen..

Zo een bumper vindt ik overigens erg lelijk, het gehele desing gaat zo naar de maan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 20:37
Graag zou ik ook een iphone willen, echter met deze problemen ben ik erg gaan twijfelen.
Zou dit probleem opgelost kunnen worden door software update of is dit echt een hardware probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Volgens mij is al lang bekend dat de deathgrip alleen voorkomt als het ontvangst al niet sterk is.
Zo ook bij mij, thuis heb ik een wat minder goede verbinding en als ik dan ook nog de deathgrip uitvoer zie ik inderdaad het ontvangst nog verder dalen.
Echter op plaatsen waar ik gewoon goed ontvangst heb en ik hou m met de deathgrip vast, zie ik geen verschil en gaat er geen een streepje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
Jieve schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 17:04:
Graag zou ik ook een iphone willen, echter met deze problemen ben ik erg gaan twijfelen.
Zou dit probleem opgelost kunnen worden door software update of is dit echt een hardware probleem?
Software update kan je wel redelijk uitsluiten zo onderhand.

Maar ik zou gewoon eens bij een phone-shop binnenlopen en je bezwaren uiten en daarna gewoon vragen of je niet een iphone voor een week op proef oid kan krijgen.
Ik dacht namelijk dat je hem binnen een week kosteloos kon retourneren, maar ik heb geen idee of die actie ook in NL is doorgezet en/of deze nog steeds loopt.

Als je in die week er geen last van hebt, dan zou ik voor mezelf inschatten dat de kans miniem is dat ik er de komende 2/3 jaar wel "echt" last van ga krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeg13
  • Laatst online: 06-07 21:11
Zelf vind ik de voordelen van een iPhone t.o.v. andere telefoons die ik geprobeerd heb zwaarder wegen dan de nadelen. Met voordelen bedoel ik dan de interface en het gebruiksgemak. Wat nadelen betreft: Ik heb geen last van de death grip, helaas wel van de proximity sensor. Mijn wang heeft nogal de neiging om de telefoon op mute te zetten tijdens het bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whitedrag152
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20-06 15:44
aeg13 schreef op zaterdag 06 november 2010 @ 20:14:
Zelf vind ik de voordelen van een iPhone t.o.v. andere telefoons die ik geprobeerd heb zwaarder wegen dan de nadelen. Met voordelen bedoel ik dan de interface en het gebruiksgemak. Wat nadelen betreft: Ik heb geen last van de death grip, helaas wel van de proximity sensor. Mijn wang heeft nogal de neiging om de telefoon op mute te zetten tijdens het bellen...
Hier had ik ook last van.
Ik heb toen z'n bescherm folie op het beeldscherm gedaan en nu gebeurt het vrijwel niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
beyazz06 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 21:02:
[...]

Doe geen moeite, deze hebben geen enkel effect.

Heb sinds nu een week ook de 4, inclusief de "deathgrip". Ik hoef overigens niet hard te knijpen oid, alleen in mijn hand vast houden is al genoeg om 2 streepjes weg te laten vallen..

Zo een bumper vindt ik overigens erg lelijk, het gehele desing gaat zo naar de maan.
Ik kan dit bevestigen, heeft inderdaad totaal geen effect..
DG is bij mij ook een aardig probleem maar ik hem mezelf al aangeleerd om de iPhone4 anders vast te houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
toch blijft dit een issue. ik mag volgende maand een nieuw toestel..sowieso blijf ik bij iphone. maar ik denk toch dat ik wacht tot juni

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 10:41
The Great HooD schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:49:
[...]
Ik kan dit bevestigen, heeft inderdaad totaal geen effect..
DG is bij mij ook een aardig probleem maar ik hem mezelf al aangeleerd om de iPhone4 anders vast te houden...
Hoe dan? Ik heb idd ook een flink probleem en wegvallende gesprekken (zonder bumper). Het is een geweldig apparaat, maar ik wil er wel mee kunnen bellen op een betrouwbare manier 8)7

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik heb vreselijk last van dit probleem, soms kan ik niet eens een gesprek voeren of de verbinding ligt er al uit.
Ik heb een bescherm folie op mijn iPhone, samen met een Sleeve case, dus ik ga het niet vervangen tegen over een bumper.

Wat kan ik doen? Het is toch te zotte dat ik een stuk ducktape op mijn iPhone moet plakken?
http://www.fastcompany.com/1663768/iphone-4-antenna-fix

Garantie?
Met de bumper case heb ik geen last, maar dan kan ik die sleeve niet gebruiken + mijn bescherm folie gaat dan kapot aan de zijkant.

[ Voor 14% gewijzigd door iApp op 10-10-2011 17:26 ]

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:46
HardCoreGamer schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:25:
Ik heb vreselijk last van dit probleem, soms kan ik niet eens een gesprek voeren of de verbinding ligt er al uit.
Ik heb een bescherm folie op mijn iPhone, samen met een Sleeve case, dus ik ga het niet vervangen tegen over een bumper.

Wat kan ik doen? Het is toch te zotte dat ik een stuk ducktape op mijn iPhone moet plakken?
http://www.fastcompany.com/1663768/iphone-4-antenna-fix

Garantie?
Met de bumper case heb ik geen last, maar dan kan ik die sleeve niet gebruiken + mijn bescherm folie gaat dan kapot aan de zijkant.
Gewoon terug gaan voor garantie. Het feit dat er al niemand meer op dit topic heeft gereageerd sinds 3 maart laat wel zien dat lang niet alle toestellen er last van hebben. In werkelijkheid maar een heel klein deel (Ik heb zelf bij een APR gewerkt en kan je zeggen dat het er misschien 1 op de 1000 zijn). Maar als je er daadwerkelijk last van hebt, is het gewoon een garantiegeval.

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

RobbieB schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 17:45:
[...]

Gewoon terug gaan voor garantie. Het feit dat er al niemand meer op dit topic heeft gereageerd sinds 3 maart laat wel zien dat lang niet alle toestellen er last van hebben. In werkelijkheid maar een heel klein deel (Ik heb zelf bij een APR gewerkt en kan je zeggen dat het er misschien 1 op de 1000 zijn). Maar als je er daadwerkelijk last van hebt, is het gewoon een garantiegeval.
*** Zooi, mijn garantie is net verlopen (Ik heb hem 2e hands - net 2 dagen) :( :( :(
Hij komt van een officiele retail store uit Frankrijk. Dus wat kan ik het beste doen?
Apple bellen en dan maar even bespreken hoe en wat?

Of is één jaar garantie ook echt één jaar, en moet ik dan nu dokken voor een nieuwe?
Het is toch echt absurd.

Edit: Ik heb er zelfs met bumper case last van!

[ Voor 16% gewijzigd door iApp op 10-10-2011 18:24 ]

An  a day keeps the doctor away.

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste