Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superschotje schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 14:51:
[...]

Er is een soort van "workaround" waarbij je high-res contact afbeeldingen kunt houden. Maak een nieuw contact voor dezelfde persoon (Vul bij naam bijv. precies dezelfde naam in, en voeg een foto toen aan dit profiel), sla dit contact op in het telefoongeheugen. Koppel (menu > link) dit nieuwe contact met je Gmail contact, en kies dan voor de de foto uit het telefoongeheugen.
Het is inderdaad een oplossing.. Niet ideaal... mocht je een keer een andere phone krijgen of iets dergelijks zit je weer met het probleem... Ik ga toch even op zoek naar een andere manier om mijn contacten te synchroniseren.

Toch bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hallo, ik had even een klein aantal vragen over de DHD betreft de music player.

Ik heb op dit moment nog een Samsung Pixon, en heb vrij veel muziek er op staan. Echter hiermee is het 'lijstje' van artiesten ook vrij lang, en met de Pixon is dit vreselijk, aangezien je dan er helemaal door moet scrollen (vinger van onder naar boven, geen andere mogelijkheden).

Nu was de vraag, hoe zit dit bij de DHD ?. Is dit dan ook z'n lijst ?. Of zijn er eventueel opties om het anders te instellen ?. En heeft iemand toevallig wat screenshots hier van ?. Heb gezocht maar kon zelf 'nog' niks vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door Metian op 24-10-2010 18:41 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:07
schaapiej schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:27:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar toch: Ik heb bij energiebesparing een paar keer geprobeerd om het trillen uit te schakelen maar hij blijft feedback geven als ik type, iemand een idee wat ik fout doe? Of moet ik dat ergens anders uitschakelen...
Is een aparte optie Feedback trilsignaal! Durf alleen niet uit me hoofd te zeggen waar hij precies staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Zethian schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:39:
Hallo, ik had even een klein aantal vragen over de DHD betreft de music player.

Ik heb op dit moment nog een Samsung Pixon, en heb vrij veel muziek er op staan. Echter hiermee is het 'lijstje' van artiesten ook vrij lang, en met de Pixon is dit vreselijk, aangezien je dan er helemaal door moet scrollen (vinger van onder naar boven, geen andere mogelijkheden).

Nu was de vraag, hoe zit dit bij de DHD ?. Is dit dan ook z'n lijst ?. Of zijn er eventueel opties om het anders te instellen ?. En heeft iemand toevallig wat screenshots hier van ?. Heb gezocht maar kon zelf 'nog' niks vinden.
Is ook gewoon een lijst maar als je wil kan je er heel snel doorheen scrollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23
StormingSoul schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:52:
[...]

Is een aparte optie Feedback trilsignaal! Durf alleen niet uit me hoofd te zeggen waar hij precies staat
Onder instelling toetsenboard

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Maarten00 schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:09:
[...]

Is ook gewoon een lijst maar als je wil kan je er heel snel doorheen scrollen.
Zolang het mogelijk is dat ik snel van boven naar onder kan scrollen vind ik het goed, heb er namelijk soms hekel aan langzaam door de lijst heen te scrollen, als ik weet dat ik onderaan moet wezen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zethian schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:35:
[...]Zolang het mogelijk is dat ik snel van boven naar onder kan scrollen vind ik het goed, heb er namelijk soms hekel aan langzaam door de lijst heen te scrollen, als ik weet dat ik onderaan moet wezen.
Scrollen gaat zeker niet langzaam. Als je hem een zwieper geeft, scrolt hij behoorlijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De DHD wordt hem echt voor mij! Ik verkoop deze week nog m'n Iphone 4 hopelijk vrijdag en ik ga zaterdag achter m'n nieuwe DHD! Enige twijfels zijn de issue's met het toestel de prox sensor en de rubberen klepjes zijn voor mij het belangrijkst. Software bugs maken niet uit maar hardware wel

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mafiatounes schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:
De DHD wordt hem echt voor mij! Ik verkoop deze week nog m'n Iphone 4 hopelijk vrijdag en ik ga zaterdag achter m'n nieuwe DHD! Enige twijfels zijn de issue's met het toestel de prox sensor en de rubberen klepjes zijn voor mij het belangrijkst. Software bugs maken niet uit maar hardware wel
Ze zijn beetje lastig eraf te krijgen, maar vormen geen probleem. De software is echt prima.

Ik ben nu kijken wat ik kan tweaken aan batterij gebruik, de helderheid heb ik al flink omlaag gezet, dus automatische aanpassing uit en helderheid zetten op ongeveer 25% a 30% je zult merken dat genoeg helderheid is.

Verder is er een energie beheer widget waar je makkelijk energie besparend opties mee uit kunt voeren. Maar goed lees hier maar verder.

http://www.howtogeek.com/...roid-phones-battery-life/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie360
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-03-2024
Bullet NL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:59:
[...]

Yup, ik kan de download wel selecteren, vervolgens lijkt het dat hij ze gaat downloaden maar ze blijven in de cue van market staan...
Idd, heb er zelf ook last van. Staat ook al een artikel van op Androidworld.nl, is wrs een algehele Market issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Wat zijn de beste stappen in het begin om een zo lang mogelijke batterijduur te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
DaRuDa schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:23:
Wat zijn de beste stappen in het begin om een zo lang mogelijke batterijduur te verkrijgen?
Toestel gebruiken en wanneer het nodig is opladen.

Tada.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Je telefoon zo min mogelijk gebruiken, WIFI, HSPDA/3G/GRPS uit zetten, GPS uitzetten, Helderheid van het scherm naar 20% zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Begin eens met Google, want GoT is geen helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb problemen met scrollen in landscape mode. Lijkt net of de touchscreen soms bevriest...na een paar seconde doet ie weer normaal...het is niet altijd zo, maar wel heel erg vaak...

Verder heeft het toestel voor zover ik weet nergens las van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:54

robertwebbe

Robert Webbe

mafiatounes schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:11:
Volgens mij doe jij ook niet langer dan 3 maanden met een toestel :D
Hoeveel toestellen heb je wel niet gehad de afgelopen 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toets in *#*#info#*#* Dan verschijnt er settings scherm voor. Ga naar phone settings en zet preferred network type op gsm auto prl (Hij staat standaard op cdma preferred ofzo..)...in nl hebben we een gsm netwerk .batterij gaat echt VEEEL langer mee.....succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:17:
Toets in *#*#info#*#* Dan verschijnt er settings scherm voor. Ga naar phone settings en zet preferred network type op gsm auto prl (Hij staat standaard op cdma preferred ofzo..)...in nl hebben we een gsm netwerk .batterij gaat echt VEEEL langer mee.....succes...
Gaat je 3G / UMTS etc daar niet mee verloren? Of je snelheid mee omlaag.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightYears
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-03-2024

LightYears

wilt geen iPod

StormingSoul schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:27:
[...]

Gaat je 3G / UMTS etc daar niet mee verloren? Of je snelheid mee omlaag.. ?
wat dit doet is:
- we willen 2G (gms)
- als het er is 3G
ipv van
- we willen 3G
- zo niet dan 2G
dus in gebieden waar je 3G bout is val je eerder terug op 2G ipv dat je forceerd op 3G te blijven

EAC > Ogg vorbis -q6 > Cowon S9 > Westone ES3X > Oor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
LightYears schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:59:
[...]

wat dit doet is:
- we willen 2G (gms)
- als het er is 3G
ipv van
- we willen 3G
- zo niet dan 2G
dus in gebieden waar je 3G bout is val je eerder terug op 2G ipv dat je forceerd op 3G te blijven
Echt :*) bruut!
Ik zat altijd als ik geen internet nodig had alles handmatig op GSM 900/1800 te zetten bijv.. maar als deze alleen 3G neemt als het er is, ipv geforceerd zoeken en blijven klinkt het ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Gaat je telefoon niet proberen te internetten via gsm als je hem zo instelt? Of gaat ie contact zoeken met 3G zodra je je browser aan zet? Het zou wel fijn zijn om via gsm te bellen en alleen via 3G te internetten.

Mijn Nokia (tot 9-11 :( ) springt alleen op 3G als ik internet aan zet, het zou wel leuk zijn als HTC dezelfde optie in hun vlaggenschip heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Is zo te vinden met een beetje Googlen ;)
GSM Only - Only uses in G/E and never switches to 3G/H. Should have minimal battery usage.

GSM Auto (PRL) - Automatically switches between G/E/3G/H based on the PRL (Preferred Roaming List) for a provider on your phone. Not supported by all providers and may not be supported in certain regions. Should have moderate battery usage since it uses a predefined list to switch.

WCDMA Preferred - Automatically switches between G/E/3G/H based on the best/strongest signal available and is supported by all providers. Has high battery usage since it constantly scans the network for the strongest signal to switch.

WCDMA Only - Only uses HSDPA and will not switch to G/E/3G even if the HSPDA signal is too low. Use this only if you use your phone in a area with good coverage. Should have moderate battery usage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:03
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 00:17:
Waar type je dit in? Zit geen standaard toetsenbord op.
Of moet je op telefoon tikken en dan dit invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:05:
[...]

Gewoon invoeren alsof je een telefoon nr aant kiezen bent.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:05:
[...]

dit krijg ik ook niet ingetoetst, wel handige optie om in te schakelen idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lauw8
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 13:59
Wie weet er een mooie autohouder voor de Desire HD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ipv *#*#info#*#* kan je ook *#*#4636#*#* "bellen"...schermt springt dan vanzelf naar desettings menu.....
Michaelg schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:31:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ga em ook maar eens bestellen, na het compleet doorlezen van dit topic ben ik er van overtuigd dat dit mijn volgende telefoon wordt.

[ Voor 80% gewijzigd door Flimovic op 25-10-2010 09:03 ]

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:22

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Michaelg schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 08:31:
[...]

Thanks, dat werkte. INFO als cijfers invullen.
Na het laatste teken krijg je automatisch het menu.

Wat me opvalt is dat er heel veel programma's al in staan.
Maar wanneer ik bijvoorbeeld in de friendviewer (of hoe dat ding ook heet) mijn accounts zet van facebook en twitter en daarnaast nog in de applicaties, dan komen ze ook in mijn contacten voor.
Daarbij staan ze er vaak nog dubbel in ook.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 25-10-2010 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Bullet NL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:25:
[...]

Onder instelling toetsenboard
Dankje heb het gevonden en staat nu uit! Stuk fijner dan dat getril de hele tijd..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:24:
[...]

Maar wanneer ik bijvoorbeeld in de friendviewer (of hoe dat ding ook heet) mijn accounts zet van facebook en twitter en daarnaast nog in de applicaties, dan komen ze ook in mijn contacten voor.
moet je opletten als je ze insteld. bij mij vroeg die toen ik het deed of ik dingen wou syncen en zo ja welke kant op etc.. kun je volgens mij als nog doen onder settings etc... :)

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:27

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bullet NL schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 23:26:
[...]

Je telefoon zo min mogelijk gebruiken, WIFI, HSPDA/3G/GRPS uit zetten, GPS uitzetten, Helderheid van het scherm naar 20% zetten.
Is het niet 1 van de redenen dat je een smartphone koopt dat je juist veel functie's hebt? En dan ga je alles uitzetten om de batterij te sparen. (deze tip kreeg ik trouwens ook van t-mobile toen ik mijn G1 net had. "maar meneer, als u nu gewoon autosync, bluetooth, wifi en gps uitzet gaat de accu veel langer mee" |:( 8)7 )

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FH_Freak
  • Laatst online: 08-09 18:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdyvw
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-08 07:19
In het bericht wat op de frontpage stond aangaande de proximity sensor, was te lezen dat het ging om toestellen uit de 1e batch. Dit duidt op een hardwarematig probleem, wat ze niet echt hebben opgelost, maar er omheen hebben gewerkt met de update/fix.

Wanneer ik nu een toestel bestel bij HI, is het dan een terechte aanname dat ik een toestel krijg, waar de fout uberhaupt niet inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
Ferdyvw schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:23:
In het bericht wat op de frontpage stond aangaande de proximity sensor, was te lezen dat het ging om toestellen uit de 1e batch. Dit duidt op een hardwarematig probleem, wat ze niet echt hebben opgelost, maar er omheen hebben gewerkt met de update/fix.

Wanneer ik nu een toestel bestel bij HI, is het dan een terechte aanname dat ik een toestel krijg, waar de fout uberhaupt niet inzit?
Geen idee hoe je tot die conclusie komt, maar afgezien van hier en daar wat speculerende kreten, staat het helemaal niet vast dat het een hardwarematig probleem is van de eerste batch (wat is de "eerste batch" eigenlijk?! We weten niet eens hoeveel dat er zijn en of er uberhaupt wel hardwarematig verschillen zijn tussen de ' batches' ).

Zeker aangezien ik het probleem ook had (na de update) en dit (voor het moment iig) verholpen is door een factory reset uit te voeren, lijkt het eerder te duiden op een softwarematig probleem.

Daarentegen kan ik nog steeds niet verklaren waarom veel toestellen hier weer geen last van hebben. Dus zo zie je maar, voor het moment blijft het bij speculeren.

[ Voor 6% gewijzigd door AmonTobin op 25-10-2010 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 13:54
Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 09:24:
[...]

Ga naar contacten, selecteer een contact en druk op menu en dan op link, of klik op het link icoontje rechtsbovenin. Je kan nu contacten selecteren die je wil linken aan je geselecteerde contact. Zo link je bijvoorbeeld iemand zijn facebook/twitter/skype account aan een bepaald contactpersoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

AmonTobin schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:37:
[...]

Geen idee hoe je tot die conclusie komt, maar afgezien van hier en daar wat speculerende kreten, staat het helemaal niet vast dat het een hardwarematig probleem is van de eerste batch (wat is de "eerste batch" eigenlijk?! We weten niet eens hoeveel dat er zijn en of er uberhaupt wel hardwarematig verschillen zijn tussen de ' batches' ).

Zeker aangezien ik het probleem ook had (na de update) en dit (voor het moment iig) verholpen is door een factory reset uit te voeren, lijkt het eerder te duiden op een softwarematig probleem.

Daarentegen kan ik nog steeds niet verklaren waarom veel toestellen hier weer geen last van hebben. Dus zo zie je maar, voor het moment blijft het bij speculeren.
deze meneer (die het kan weten)
http://twitter.com/markmoons/status/28417484249

doet anders toch vermoeden dat het een probleem is dat het bij een beperkte oplage van de toestellen aan de hand is. Wat we dan nog niet weten is of het hard/software is en hoe groot een oplage/batch uberhaupt is. maar goed het doet wel vermoeden dat HTC maatregelen heeft getroffen voor toekomstig uit te leveren DHD's.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Maarten00 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:40:
[...]

Ga naar contacten, selecteer een contact en druk op menu en dan op link, of klik op het link icoontje rechtsbovenin. Je kan nu contacten selecteren die je wil linken aan je geselecteerde contact. Zo link je bijvoorbeeld iemand zijn facebook/twitter/skype account aan een bepaald contactpersoon.
Ja, dat had ik begrepen, maar kom bij contacten juist ook alle gmail contacten tegen e.d.
Dat kun je wel filteren, maar wanneer je zegt dat je wilt koppelen, dan krijg je ook weer een hele lijst met contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik via de Market iets download en installeer, b.v. gallery 3D, waar slaat dei dan de apk file op.
Ik wil graag de geinstalleerde apk file op mijn pc hebben zodat als ik het later weer wil installere, die niet hoef te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:05:
[...]

Ja, dat had ik begrepen, maar kom bij contacten juist ook alle gmail contacten tegen e.d.
Dat kun je wel filteren, maar wanneer je zegt dat je wilt koppelen, dan krijg je ook weer een hele lijst met contacten.
Als je in ´contacten´ op menu drukt, dan op `weergeven´ kun je filteren welke contacten je in het overzicht wilt weergeven en welke niet :).
edit:
oh wacht, je filtert al ziet ik :P lekker over alles heenlezen is soms niet handig ;)

Moet er overigens wel bij zeggen dat ik dit overzicht eigenlijk nooit gebruik. In de telefoon is het gewoon gebruik maken van de cijfers/letters om een naam te vinden (4365 voor Henk bijv) en bij sms/whatsapp e.d. gewoon de naam inkloppen en dan komt de juiste ook wel bovendrijven..

[ Voor 5% gewijzigd door garagaholic op 25-10-2010 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydoom
  • Laatst online: 17-09 08:29

mydoom

omnomnom

ben sinds 5 dagen ook een gelukkige bezitter van een DHD.. :D :D ( me allereerste Android Telefoon )
maar ik heb een probleem met me exchange activesync.. zodra ik me account koppel moet ik een wachtwoord invullen..
dit probleem had ik ook toen ik nog in bezit was van een iphone, dit probleem had ik toen opgelost doordat ik hem via cydia de lockscreen had gekilt ( moest hem alleen nog invoeren nadat hij opnieuw was opgestart)

op google heb ik al gezocht maar worden er alleen oplossingen aangedragen voor Enclair (Android 2.1)
heeft iemand een oplossing voor dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:51:
[...]

Is het niet 1 van de redenen dat je een smartphone koopt dat je juist veel functie's hebt? En dan ga je alles uitzetten om de batterij te sparen. (deze tip kreeg ik trouwens ook van t-mobile toen ik mijn G1 net had. "maar meneer, als u nu gewoon autosync, bluetooth, wifi en gps uitzet gaat de accu veel langer mee" |:( 8)7 )
Omdat je ze net zosnel weer kunt inschakelen en als je ze uitgeschakeld heb wanneer je ze niet gebruikt danb bespaar je de batterij. Bijvoorbeeld als je thuis bent en je gebruikt daar WIFI, dan kun je net zo goed de 3G uitzetten.

Als je dan wel nodig hebt zet je toch gewoon weer terug aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
aardbeix15 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 11:52:
[...]

deze meneer (die het kan weten)
http://twitter.com/markmoons/status/28417484249

doet anders toch vermoeden dat het een probleem is dat het bij een beperkte oplage van de toestellen aan de hand is. Wat we dan nog niet weten is of het hard/software is en hoe groot een oplage/batch uberhaupt is. maar goed het doet wel vermoeden dat HTC maatregelen heeft getroffen voor toekomstig uit te leveren DHD's.
Nou, laat ik het zo stellen: Wat Moons daar meldt is vanuit commercieel oogpunt het verstandigste om te verkondigen. Daarnaast kun je er donder op zeggen dat deze maatregel in zal houden dat de 'nieuwe batches' gewoon inclusief de update met fix uitgeleverd zullen worden. Hopelijk komt er dan ook snel een 2e (goede) fix uit. Uiteraard kan ik er helemaal naast zitten hoor, maar als ik de situatie zo analyseer, lijkt dit me het meest voor de hand liggende.

Overigens zitten we hierover in het verkeerde topic te discussieren, realiseer ik me zojuist. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 15:19:
Even ter info, net deze e-mail gestuurd naar HTC over de klep van de SD kaart en de SIM kaart:

Goedemiddag,

ik heb sinds woensdagmiddag de desire HD in huis. Nu heb ik een klacht over het volgende:
De behuizing die over de SD kaart en de SIM kaart heen zit.
Ten eerste sluit deze niet goed aan bij de rest van de behuizing waardoor er een spleet onstaat. Daarnaast kraakt hij enorm wanneer je het toestel op een bepaalde manier vastpakt. Tevens veranderd het bereik van zowel het GSM netwerk als de WIFI aanzienlijk wanneer je de telefoon op een bepaalde manier vast houd of als je op de achterkant of de onderkant drukt. Nu vrees ik zelf dat dit klepje niet lang mee gaat, en ik ben een zeer zuinige gebruiker. Maken jullie ook vervangende klepjes? Zo ja, zou ik hier graag 1 van ontvangen want over deze ben ik verre van tevreden.
met vriendelijke groeten,
Wat goed zeg! :) Ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb zelf niet echt last van kraken, maar het is wel zo dat de klep niet goed aansluit en vooral rechts een spleet ontstaat. Verder gaat bij mij het Wifi signaal compleet weg als ik het op een bepaalde manier vastpak!

Ik hoop op een bevredigend antwoord, maar ik vrees het ergste :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:03
Welk programma gebruiken jullie om video's om te zetten naar de DHD?
Ik heb hiervoor altijd iLove gebruikt voor de iPod Touch maar wil nu graag iets wat de video's (snel) omzet naar het DHD formaat. Iemand tips?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Wat goed zeg! :) Ik ben het er helemaal mee eens. Ik heb zelf niet echt last van kraken, maar het is wel zo dat de klep niet goed aansluit en vooral rechts een spleet ontstaat. Verder gaat bij mij het Wifi signaal compleet weg als ik het op een bepaalde manier vastpak!

Zoals ik al eerder heb gezegd: ik raad iedereen die problemen heeft, waaronder de kiertjes, de klantenservice te bellen en feedback te geven over het probleem. Des te meer mensen dit doen, des te sneller er een officieel antwoord en oplossing voor gegeven wordt.

NL HTC klantenservice: 020 7157310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Zo makkelijk krijg je helaas geen nieuwe. Voor zo ver ik weet was ik de eerste in dit topic die de sim/SD cover daadwerkelijk heeft kapotgemaakt, meteen een mailtje naar HTC nl gestuurd.
Uiteindelijk een mailtje terug met de vraag om fotos, meteen gestuurd maar meneer wou ze als bijlage in de mail, niet ge upload naar imgur :') . Vandaag als bijlage verstuurd, kreeg een antwoord dat hij de fotos doorstuurt en contact met mij opneemt als hij meer weet. Blijkbaar heeft hij zelf niet de autoriteit om een nieuw klepje op te laten sturen. Beetje jammer al dat gedoe om een klepje.
ik wil beat betalen. Maar stuur hem dan gewoon op.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Ik heb mijn Desire HDtje nu exact een week.
Ik ben 'overall' zeer tevreden.. ik kom vanaf de Motorala Milestone!
Ding is retesnel, scherm is echt super! Alle klachten als lag, problemen met fotos bekijken heb ik nog niet ondervonden. Ook de batterij wordt steeds sterker en vind ik prima. Het proximity verhaal is mij 2x overkomen, maar na de update uiteraard niet meer.

Ik wil even wat voorleggen.
Ik twijfel of ik aanspraak ga maken op garantie en wel om het volgende. Ik heb hier gelezen dat een aantal mensen (4 á 5) last ondervinden van het feit dat het scherm iets verzonken is. Het randje rondom is dus een millimeter hoger dan het scherm zelf. Ik denk dat dit bij iedereen hetzelfde is! Als dat niet zo is hoor ik dat graag. Wat bij het geval is dat het scherm rondom niet evenver verzonken is... aan de linkerkant ligt het scherm iets minder diep dan rechts en dat voel je. Zelfs aan de rechterkant zit er een soort boog in het randje.
Misschien ook vooral omdat ik er erg op let, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen. Ik wil eerst weten of dit bij iedereen of meerdere het geval is, voordat ik besluit er een garantie kwestie van te maken.
Feedback graag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadRettoR schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:09:
Wat bij het geval is dat het scherm rondom niet evenver verzonken is... aan de linkerkant ligt het scherm iets minder diep dan rechts en dat voel je. Zelfs aan de rechterkant zit er een soort boog in het randje.
Misschien ook vooral omdat ik er erg op let, maar eigenlijk vind ik het niet kunnen. Ik wil eerst weten of dit bij iedereen of meerdere het geval is, voordat ik besluit er een garantie kwestie van te maken.
Feedback graag...
Dit heb ik ook, ik ben nu met htc aan de lijn, ze hebben er een melding bij het escalatieteam van gemaakt. Ik wordt aan het eind van de week terug gebeld met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Ben benieuwd wat ze gaan zeggen Persianary, Dan ga ik ze ook bellen als ze jou een antwoord hebben gegeven. Zie nu ook dat het beeldscherm niet geheel recht ligt. Ik heb er niet echt last van verder. Maar toch is het niet goed denk ik zo. Dus dan ook maar bellen. Maar kun je mij PM sturen als je wat hebt gehoord?

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Het scherm is bij mij verzonken en aan alle zijden precies hetzelfde.
De problemen die anderen ondervinden wat betreft de camera niet helemaal in het midden en de klepjes, dat heb ik niet (gelukkig voor mij that is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet weet of externe fat32 schijven ook werken op HTC Desire HD, door middel van zo'n mini usb male to female 2.0 usb.

http://cgi.ebay.nl/USB-2-...ories&hash=item3f0415ccf8 zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Blerf schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:
Ben benieuwd wat ze gaan zeggen Persianary, Dan ga ik ze ook bellen als ze jou een antwoord hebben gegeven. Zie nu ook dat het beeldscherm niet geheel recht ligt. Ik heb er niet echt last van verder. Maar toch is het niet goed denk ik zo. Dus dan ook maar bellen. Maar kun je mij PM sturen als je wat hebt gehoord?
:/ Waarom bel je zelf dan ook niet even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
@Persianary
@Blerf

Ik heb besloten ook een melding te gaan doen bij HTC. Hang nu aan de lijn....
hij geeft aan dat omdat ik mijn toestel nog niet langer heb dan 10 dagen ik deze zo moet kunnen ruilen in de winkel onder DOA.
Ik weet nog niet wat ik ermee moet. Opzich staat het de werking van het toestel niet in de weg. Het is gewoon niet zo netjes, zeker voor zo'n duur apparaat. En ik weet natuurlijk niet wat het op lange termijn doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanochtend een e-mail ontvangen dat mijn klacht over de zachte en high-pitched luidsprekers en de kieren bij het onderkapje bij het escalatieteam zijn aangenomen. Vervolgens heb ik ze zojuist even gebeld daarover, en kreeg ik te horen dat ze op de hoogte zijn van de kieren en de luidsprekers. Het escalatieteam zal mij binnen een paar dagen bellen, en persoonlijk aanhoren wat de klachten zijn.

Wat betreft de kieren: ik denk dat wanneer de telefoon in de fabriek in de aluminium behuizing wordt geschoven, de telefoon niet ver genoeg is gegaan. Hierdoor sluit 't kapje niet meer goed aan, omdat de telefoon te ver uit de behuizing steekt. Dit verklaart ook waarom de camera niet helemaal recht achter de lens zit, en de ruimte tussen de bovenkant van het scherm en de bovenkant van de aluminium behuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:47:
Ik had vanochtend een e-mail ontvangen dat mijn klacht over de zachte en high-pitched luidsprekers en de kieren bij het onderkapje bij het escalatieteam zijn aangenomen. Vervolgens heb ik ze zojuist even gebeld daarover, en kreeg ik te horen dat ze op de hoogte zijn van de kieren en de luidsprekers. Het escalatieteam zal mij binnen een paar dagen bellen, en persoonlijk aanhoren wat de klachten zijn.

Wat betreft de kieren: ik denk dat wanneer de telefoon in de fabriek in de aluminium behuizing wordt geschoven, de telefoon niet ver genoeg is gegaan. Hierdoor sluit 't kapje niet meer goed aan, omdat de telefoon te ver uit de behuizing steekt. Dit verklaart ook waarom de camera niet helemaal recht achter de lens zit, en de ruimte tussen de bovenkant van het scherm en de bovenkant van de aluminium behuizing.
Kan iemand een foto van de kieren maken???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:27:
Het scherm is bij mij verzonken en aan alle zijden precies hetzelfde.
De problemen die anderen ondervinden wat betreft de camera niet helemaal in het midden en de klepjes, dat heb ik niet (gelukkig voor mij that is).
Ik weet het niet maar het lijkt mij niet, je zult toch een controller moeten hebben en bij mijn weten zit die niet in de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de ervaringen met het onscreen toetsenbord?

Ik heb nogal dikke vingers. Alle toestellen met een 3.7 inch scherm en een onscreen toetsenbord zijn een nachtmerie voor mij. Daarom zit ik serieus te denken aan de Desire Z of de Milestone 2 maar die zijn beide te dik en te zwaar. Misschien dat de Desire HD met zijn breeder scherm iets fijner is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:59:

Ik heb nogal dikke vingers. Alle toestellen met een 3.7 inch scherm en een onscreen toetsenbord zijn een nachtmerie voor mij. Daarom zit ik serieus te denken aan de Desire Z of de Milestone 2 maar die zijn beide te dik en te zwaar. Misschien dat de Desire HD met zijn breeder scherm iets fijner is?
Maakt niet heel erg veel verschil denk ik, maar je kan Swype downloaden waardoor je niet echt meer hoeft te typen. Het gaat heel makkelijk, alleen even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasthomas schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:02:
[...]

Maakt niet heel erg veel verschil denk ik, maar je kan Swype downloaden waardoor je niet echt meer hoeft te typen. Het gaat heel makkelijk, alleen even wennen.
Swype met mijn vingers op een 3.7 inch scherm is ook al zo'n nachtmerie. Zoals het woord "mijn" lukt mij voor geen meter.

Ik zat te denken, groter scherm = groter toetsen en meer ruimte tussen toetsen = beter typen maar dat is dus niet zo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:55:
[...] Kan iemand een foto van de kieren maken???
Hier een video van de kiertjes, deze heb ik ook naar de HTC klantenservice gestuurd.
YouTube: HTC Desire HD ruimten
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:59:

Ik denk dat het grotere scherm wel beter zal zijn dan de kleinere schermen, lijkt me logisch. :)
Er zit trouwens ook XT9 op, dus zelfs als je wat mistypt, wordt het meestal goed gecorrigeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:11:
[...]

Hier een video van de kiertjes, deze heb ik ook naar de HTC klantenservice gestuurd.

[...]

Ik denk dat het grotere scherm wel beter zal zijn dan de kleinere schermen, lijkt me logisch. :)
Er zit trouwens ook XT9 op, dus zelfs als je wat mistypt, wordt het meestal goed gecorrigeerd.
die kiertjes heb ik ook.....maar of het nu erg storend is......zou mooi zijn als HTC hem laat maken.....maar goed.....we wachten af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17-09 18:43

Hoite

Goed verhaal

Leviathan23 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:24:
[...]

die kiertjes heb ik ook.....maar of het nu erg storend is......zou mooi zijn als HTC hem laat maken.....maar goed.....we wachten af!
Bij mij begint er al troep in te verzamelen, dus ik vind het wel storend.

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

Hoite schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:27:
[...]

Bij mij begint er al troep in te verzamelen, dus ik vind het wel storend.
als ik eens goed kijk, bij mij ook! en de camera zit inderdaad niet recht voor het gaatje! bleh! wat erg jammer!

snel een oplossing eisen maar! (heb gelijk HTC maar gemaild, hoe meer klachten......)

[ Voor 7% gewijzigd door Leviathan23 op 25-10-2010 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paledo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-08 15:45
Sinds zaterdag ook in het bezit van een Desire HD. De geschetste probelemen op het forum heb ik niet ondervonden. De battery life is ronduit goed te noemen. De voorgaande Touch HD trok het net dag maar de HD blijft gerust 40 uur bruikbaar. Frienstream, Tweetdeck, 6 mailaccounts en WiFi staan de hele dag aan.

Ik heb wel een heel minimum puntje van kritiek op de e-book applicatie. Tenzij ik mij vergis kent deze geen nachtstand. Het lezen tegen een witte achtergrond is en heel irritant en ook nog eens ongunstig voor de batterij. Aldiko heeft wel een nachtstand maar daarop kan ik niet de boeken van HTC lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
[...]

De rand aan de voorkant herken ik niet, wanneer je het heel secuur bekijkt dan heb ik aan achterkant bij de SIM en SD-card afdekking ook een minimaal kiertje.

Dit stoort me eigenlijk helemaal niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben in het verleden er te vaak in getuimed met dat soort dingen die "logische" lijken. Dan zit je ineens 2 jaar vast aan een telefoon die je helemaal niet fijn vindt. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:38:
[...]

Ik ben in het verleden er te vaak in getuimed met dat soort dingen die "logische" lijken. Dan zit je ineens 2 jaar vast aan een telefoon die je helemaal niet fijn vindt. Vandaar dat ik wat voorzichtig ben.
Waarom loop je niet een phone shop binnen om even te voelen en te testen hoe hij smsjes typt e.d.? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09:06
Heb sinds kort een probleem bij de android market, weet niet of meer mensen er lst van hebben ? maar ik kan geen nieuwe apps installeren, 2-3 dagen geleden lukte het wel. maar hij blijft nu haken bij het "downloaden"..
Iemand een oplossing danwel er ook problemen mee? Zag al wel dat het bij andere android phones ook voorkwam alleen dat was weer verdwenen en dat bij mij niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
bamibal88 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:44:
Heb sinds kort een probleem bij de android market, weet niet of meer mensen er lst van hebben ? maar ik kan geen nieuwe apps installeren, 2-3 dagen geleden lukte het wel. maar hij blijft nu haken bij het "downloaden"..
Iemand een oplossing danwel er ook problemen mee? Zag al wel dat het bij andere android phones ook voorkwam alleen dat was weer verdwenen en dat bij mij niet !
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=816429

In het andriod software topic is dit ook al aangegeven, de problemen zijn nog niet voorbij..
Het heeft iig niet met de DHD te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 17:54

martjah

Appel

als bij mij een download fout gaat zoals in de laatste paar dagen. dan verwijder ik de cache van de market en dan is het meestal opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brentnl
  • Laatst online: 18-09 22:04
Voor de geïnteresseerde:

heb vanochtend om 08.15u m'n telefoon opgestart (stond op slaap achtige stand, met 95% batterij), heb bluetooth/wifi/gps hele dag aanstaan, al heb ik vandaag overdag geen gebruik gemaakt van wifi, enkel Gprs en heel even 3g/H. Verder heb ik paar korte telefoongesprekken gevoerd, wat nieuws gelezen, google maps gedemonstreerd en tevergeefs geprobeerd apps te updaten via de market.
Verder heb ik een exchange account met push-functie, en 2 pop3 accounts die om de 15min controleren op email.
Ik kom nu net thuis en mijn batterij geeft nu 48% aan. Niet verkeerd dacht ik zo!

Heb wel mijn telefooninstellingen op GSM Auto (PRL) gezet ipv WCDMA Preferred zoals op pagina 65 van dit topic beschreven wordt. Weet niet of dit veel invloed heeft gehad op mijn batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bamibal88
  • Laatst online: 09:06
Bullet NL schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:51:
[...]

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=816429

In het andriod software topic is dit ook al aangegeven, de problemen zijn nog niet voorbij..
Het heeft iig niet met de DHD te maken...
ooh oke prima, niks om je ongerust om te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar speelt hij wel geen 1080p Video af, niet dat het zin heeft omdat af te spelen, maar wou gewoon testen om te kijken of hij mijn test video's gepult van youtube kon afspelen, 720p gaat prima, maar een 720p file .mkv geplukt van usenet ( tv serie ) dat wilt ie niet afspelen.

Conclusie je video's met handbrake omzetten naar 480p want das de maximale scherm resolutie. http://www.knowyourcell.c...em_to_the_htc_evo_4g.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:17:
Blijkbaar speelt hij wel geen 1080p Video af, niet dat het zin heeft omdat af te spelen, maar wou gewoon testen om te kijken of hij mijn test video's gepult van youtube kon afspelen, 720p gaat prima, maar een 720p file .mkv geplukt van usenet ( tv serie ) dat wilt ie niet afspelen.

Conclusie je video's met handbrake omzetten naar 480p want das de maximale scherm resolutie. http://www.knowyourcell.c...em_to_the_htc_evo_4g.html
Tja zoals je zelf al zegt. Zolang het apparaat geen HDMI out heeft of de bandbreedte over DLNA niet voldoende is, heb je er 100% totaal en helemaal absoluut niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:56:
[...]Tja zoals je zelf al zegt. Zolang het apparaat geen HDMI out heeft of de bandbreedte over DLNA niet voldoende is, heb je er 100% totaal en helemaal absoluut niks aan.
Binnenkort komt HTC met de HTC Medialink. Dit is een kastje met zijn eigen accu, die je aansluit op de TV. Vervolgens kan je er via WIFI mee verbinden, en dus toch ook op TV's kunnen aansluiten die geen DLNA hebben. Of dit er ook voor zal zorgen dat hogere resoluties gespeeld kunnen worden, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
Heeft er hier iemand al dat premium navigation traffic info gebruikt? Zo ja? Hoe?

Ik heb namelijk voor een maandje traffic licentie gekocht. Maar hoe dit nou op scherm getoond kan worden is een raadsel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:11:
[...]

Binnenkort komt HTC met de HTC Medialink. Dit is een kastje met zijn eigen accu, die je aansluit op de TV. Vervolgens kan je er via WIFI mee verbinden, en dus toch ook op TV's kunnen aansluiten die geen DLNA hebben. Of dit er ook voor zal zorgen dat hogere resoluties gespeeld kunnen worden, weet ik niet.
Het is technische mogelijk om over Wifi-N 1080p te streamen en daar zijn ook verschillende oplossing voor in de markt. Ik betwijfel het sterk dat de Desire HD voldoende rekenkracht aanboord heeft om ook daadwerkelijk die bandbreedte te benutten.

Maar dan is nog de vraag, waarom zou je zo'n kastje kopen? Kijk dat een telefoon (zoals de N8) een HDMI poort onboard heeft is altijd gunstig. Als je ooit ergens moet zijn en je had belooft een filmpje mee te nemen dan hoef je daar geen USB media of schijfjes met je mee te sjouwen. Telefoon aansluiten op de TV en gaan met die banaan.

Zo'n kastje waar je 1080p vanaf je telefoon wireless af zou kunnen spelen. In je hele omgeving ben jij vaak de enige die zo'n kastje heeft (tenzij die ene andere het toevallig ook heeft) dus kun je alleen maar thuis afspelen. Waarom zou je dan nog de moeite nemen om iets eerst op je telefoon te zetten om daarna wireless af te spelen. Kun je net zo goed een HTPC kopen (waarschijnlijk goedkoper of zelfde prijs) en door het netwerk naar je HTPC gooien. Ipv je dan uren moet wachten tot die transfer naar je telefoon complete is (telefoon media staat niet bekend voor zijn snelheid).

De enige reden dat ik kan bedenken waarom je zoiets zou willen is: "Omdat het kan" en dat doe je dan ook maar 1x. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Phoenix_the_II schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:33:
Heeft er hier iemand al dat premium navigation traffic info gebruikt? Zo ja? Hoe?

Ik heb namelijk voor een maandje traffic licentie gekocht. Maar hoe dit nou op scherm getoond kan worden is een raadsel....
Wat kost zoiets nou?

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:40:
[...]

Het is technische mogelijk om over Wifi-N 1080p te streamen en daar zijn ook verschillende oplossing voor in de markt. Ik betwijfel het sterk dat de Desire HD voldoende rekenkracht aanboord heeft om ook daadwerkelijk die bandbreedte te benutten.
Je gaat die 1080p toch niet door de Desire HD laten decoden? Lijkt mij dat je dat aan de andere kant van de lijn laat doen. In dat geval zou de rekenkracht er niet zo heel veel toe moeten doen, me dunkt.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:47:

Uhm, ik heb je video bekeken en je hebt gelijk, maar ik denk echt niet dat HTC elke DHD terug gaat roepen voor een reparatie van de behuizingen.
Wel jammer het lijkt gewoon dat de belangrijkste punten gewoon niet goed werken/sluiten, hiermee bedoel ik dus de behuizing en de sensor waar het probleem nog steeds niet is opgelost (voor de meeste) en ik zelf vind dit tog wel reuze belangrijk voor een toestel,

Is het echt een ramp dat de achterkant niet goed afsluit of valt het allemaal wel mee?
Want ik heb in de unbox video gezien dat de sim klepje niet helemaal aanschuift wat er tog niet zo mooi uit ziet
Is dat echt zo of valt het allemaal wel mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DFKT schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:47:
[...]

Je gaat die 1080p toch niet door de Desire HD laten decoden? Lijkt mij dat je dat aan de andere kant van de lijn laat doen. In dat geval zou de rekenkracht er niet zo heel veel toe moeten doen, me dunkt.
Je vergeet dat een protocol ook nogal wat rekenkracht nodig heeft. Ik had ergens gelezen dat de max transfer rate van de Desire over wifi ergens rond de 25mbps lag. Voor de Desire HD zal dat niet echt veel meer zijn. Dit soort snelheden zijn bij lange na niet genoeg om 1080p te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Niet online
De source code voor de DHD is gereleased dit belooft heel wat goeds http://androidcommunity.c...e-code-released-20101025/

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jfwiet
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:42
Heb de telefoon nu een aantal dagen en loop eigenlijk tegen een probleempje aan waar ik niet omheen kom.

Ik heb vanuit mijn Outlook een aantal contacten gesynchroniseerd met de telefoon. Deze staan nu netjes op de telefoon, als ik op contacten druk dan zie ik iedereen. Maar ga ik dan naar groepen en wil ik mijn collega's toevoegen zijn er een aantal niet te vinden. Ligt dit aan een bepaalde manier van indelen van mijn contactpersonen? Of zit daar meer achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Phoenix_the_II schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:33:

Zoek is even bij instellingen van Autopaneel zelf, daar staat het namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Op mijn TP2 merk ik dat wifi veel stroom gebruikt. Enkel als je even een groot bestand moet downloaden is het handig, bijv. als je een avondje marketmeuk wilt downloaden.

3G kost minder stroom; is immers ook ontwikkeld om die reden... ook zie je dat steeds meer toestellen langer standby kunnen staan op 3G dan op 2G (mits hij op WCDMA-only staat dan wel, anders zit hij actief naar GSM-cellen te scannen terwijl hij gewoon UMTS-ontvangst heeft). Als je niks doet en niet onderweg bent dan doet het bijna niets qua data.

Heb je een dataverbinding open op 3G of GPRS, en ben je onderweg of zit je precies tussen 2 cellen in, dan zit de telefoon continu heen en weer te switchen (actief). Gaat dan een stukje sneller leeg dus. Zet je je dataverbinding dicht, dan gebruikt de telefoon de minste stroom.

Ik heb wifi dus bijna nooit aan. Doe ik dat wel dan merk ik het vaak ook goed :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmarc
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-01-2021
Thomasthomas schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:02:
[...]

Maar waar kun je een goede Swype downloaden? Ik vind geen link op de Swype site, Android market of Download.com. Bij XDA staat een cab file, maar HTC sync vraagt om een ander type file.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:56:
[...]

Tja zoals je zelf al zegt. Zolang het apparaat geen HDMI out heeft of de bandbreedte over DLNA niet voldoende is, heb je er 100% totaal en helemaal absoluut niks aan.
Zelfs als ie HDMI out zou hebben zou ik heb er vast nooit voor gebruiken, ik vindt dat beetje vreemd namelijk. Maar is wel jammer dat je meeste video's eerst komt om te zetten, want of het moet al een xvid file zijn en hoeft niet.

Zou natuurlijk ook kunnen omdat SDHC kaartje klas 4 is, want ik had in China tests gedaan met een telechips tablet en daar kreeg ik 1080p met die test video van youtube met Rockplayer wel afgespeeld.
Sorcerer8472 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:20:
Op mijn TP2 merk ik dat wifi veel stroom gebruikt. Enkel als je even een groot bestand moet downloaden is het handig, bijv. als je een avondje marketmeuk wilt downloaden.

3G kost minder stroom; is immers ook ontwikkeld om die reden... ook zie je dat steeds meer toestellen langer standby kunnen staan op 3G dan op 2G (mits hij op WCDMA-only staat dan wel, anders zit hij actief naar GSM-cellen te scannen terwijl hij gewoon UMTS-ontvangst heeft). Als je niks doet en niet onderweg bent dan doet het bijna niets qua data.

Heb je een dataverbinding open op 3G of GPRS, en ben je onderweg of zit je precies tussen 2 cellen in, dan zit de telefoon continu heen en weer te switchen (actief). Gaat dan een stukje sneller leeg dus. Zet je je dataverbinding dicht, dan gebruikt de telefoon de minste stroom.

Ik heb wifi dus bijna nooit aan. Doe ik dat wel dan merk ik het vaak ook goed :P
Klinkt interessant, want in begin dat ik HTC Desire HD kreeg heb ik alles via 3G en GPRS gedaan. Maar als WCDMA-only aan heb staan en er is geen 3G netwerk kun je dan wel bereikt worden?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phoenix_the_II
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-12-2020
3euro/maand ofzo, 8euro/jaar
Tenshu schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:17:
[...]

Zoek is even bij instellingen van Autopaneel zelf, daar staat het namelijk.
Kzit nu te kijken bij instellingen. Daar staat inderdaad wat onder warnings over "Update Traffic" (Iedere 10 mins..)

Maar het lijkt me logisch dat zulke dingen inzichtbaar zijn op de kaart zelf? Anders is het toch best een ripoff feature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:14:
[...]

Heb op mijn eerste klacht over htcsense.com al antwoord gehad (zeer onbevredigend overigens) maar hierover helaas nog niet. ik hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:27:
[...]

Heb op mijn eerste klacht over htcsense.com al antwoord gehad (zeer onbevredigend overigens) maar hierover helaas nog niet. ik hou jullie op de hoogte!
Zover ik weet zal je dat altijd blijven houden, wees blij dat ze niet zoals Apple zijn en je niet de batterij laten verwisselen. Jij maakt echt van een mug een olifant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelieveld
  • Laatst online: 11-07 22:11
Geweldige telefoon, maar: er zat geen micro sd-kaartje bij? :?

De telefoon bij Vodafone online besteld, netjes afgelopen zaterdag afgeleverd, maar het kaartje was niet voorgeïnstalleerd en niet te vinden in de verpakking.

In de handleiding staat dat er een kaartje in zou moeten zitten, de klantenservice geeft aan dat er geen kaartjes meegeleverd worden. Inmiddels HTC gemaild met de vraag wat zij kunnen betekenen.

Hoe zit dit bij jullie? Wel of geen kaartje aanwezig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:29:
[...]

Zover ik weet zal je dat altijd blijven houden, wees blij dat ze niet zoals Apple zijn en je niet de batterij laten verwisselen. Jij maakt echt van een mug een olifant.
Dude, ga ff iemand anders bekritiseren. Het feit dat de gsm EN de wifi ontvangst wegvallen door het slechte klepje vind ik wel degelijk belangrijk.
en als je goed had gelezen heb ik geen enkele kritiek over de batterij klep maar die van de SD en SIM kaart. en ik ben zeer zeker niet de enige met dit probleem.
Blijkt dus wel weer dat meneertje uitspraken gaat doen terwijl die niet eens goed leest wat ik daadwerkelijk heb gezegd. Volgende keer dat je me gaat lopen afzeiken lees je dan ten minste eerst even goed in....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:37:
[...]

Dude, ga ff iemand anders bekritiseren. Het feit dat de gsm EN de wifi ontvangst wegvallen door het slechte klepje vind ik wel degelijk belangrijk.
en als je goed had gelezen heb ik geen enkele kritiek over de batterij klep maar die van de SD en SIM kaart. en ik ben zeer zeker niet de enige met dit probleem.
Blijkt dus wel weer dat meneertje uitspraken gaat doen terwijl die niet eens goed leest wat ik daadwerkelijk heb gezegd. Volgende keer dat je me gaat lopen afzeiken lees je dan ten minste eerst even goed in....
Mee eens, want ik vind het ook nergens opslaan als een klepje niet goed zit dat je bereik van je WIFI gewoon weg is, dat slaat tog nergens op
Ik hoop dat HTC binnenkort met nieuwe klepjes gaat komen die wel goed zitten (Die je dan kan kopen voor een klein prijsje ofzo) maar of dat gebeurd is nog de vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanPC
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 19:08
Ik vind dat SD/SIM klepje ook niet erg goed zitten. Ik heb ook de hele tijd dat ik het klepje terug op zijn plek moet duwen, maar dat kan ook schijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strikey
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 11:13
StanPC schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:12:
Ik vind dat SD/SIM klepje ook niet erg goed zitten. Ik heb ook de hele tijd dat ik het klepje terug op zijn plek moet duwen, maar dat kan ook schijn zijn.
Klopt , ik vind hem ook erg slecht zitten.. of naja hij sluit niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:37:
[...]

Ten eerste ik heet geen Dude. En rest, ik krijg gewoon idee bij lezen van je posts over kiertjes en dergelijke dat je er gewoon een groot drama van maakt.

En over goed lezen, wie zegt dat ik nooit rest gelezen had? Ik reageerde alleen op kiertjes verhaal hoor, wilt niet zeggen dat ik rest niet gelezen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:16:
[...]Ten eerste ik heet geen Dude. En rest, ik krijg gewoon idee bij lezen van je posts over kiertjes en dergelijke dat je er gewoon een groot drama van maakt.

En over goed lezen, wie zegt dat ik nooit rest gelezen had? Ik reageerde alleen op kiertjes verhaal hoor, wilt niet zeggen dat ik rest niet gelezen heb.
De meeste mensen hebben het kiertjesprobleem. Dit is wel een groot probleem, namelijk het volgende:
Ik denk dat bij de productie, de telefoon van onderen in de aluminium behuizing wordt geschoven. Echter is het niet ver genoeg erin geschoven, en daarom steekt de telefoon iets te ver uit de behuizing, waardoor aan de bovenkant van het scherm een kier zit, de camera niet recht achter de lens zit, en het onderkapje niet goed aansluit op de aluminium behuizing. Daarnaast zou het telefoon/wifi signaal niet meer goed zijn wanneer het kapje er niet goed op zit, dus dit lijkt me wel degelijk een groot probleem, want dit probleem brengt deze 4 symptomen mee. Vergeet niet dat door de kiertjes stof zich kan ophopen, met alle mogelijke gevolgen van dien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
Ik vind de browser performance toch wat tegenvallen. Op de meeste sites gaat het prima, maar als je ietwat robustere sites laadt zoals bijv. dailyoffers.nl wordt pijnlijk duidelijk dat daar nog flink aan gesleuteld mag worden.

Ook werken de capacitive knoppen niet consistent in landscape mode (bijv. met de YouTube app).
Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, accessoires en al het andere dat niet met de telefoon zelf te maken heeft hoort hier niet thuis. Offtopic-berichten worden verwijderd.

[ABO] HTC Desire HD levertijden- en abonnemententopic

Accessoires mogen hier