[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.508 views

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:27
Dat heb ik zelf inderdaad nergens kunnen vinden, maar gehoord van een vriend die laatst een relax30 abonnement i.c.m. een iPhone 4 had afgesloten.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:09
[b]Igor92 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:57:[/b

Relax 30
260 Belmin of SMS
Tegoed onbeperkt meenemen
Toestelprijs €179
€29,90 per maand
+ Alles uit 1 bundel (ook vanuit het buitenland)
- Bellen per seconde, betalen per minuut.
Deze kosten zitten bij de relax er niet in!! (+ Alles uit 1 bundel ook vanuit het buitenland)
Je bent in de war met de oude flex abonnementen en die bestaan niet meer voor nieuwe klanten.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Igor92
Oke, excuses.
Maar dan ben ik dus beter uit met het i-150 abonnement. Ben net toevallig gebeld door de Belcompany dat ze ze weer op voorraad hadden gekregen. Dus ik ga over 20 min. een i-150 abonnement afsluiten i.c.m. iPhone 4 16GB :D

• FrankGNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb zelf Hi, en zag Hier dat kpn ze via via gaat verkopen, heeft hier iemand al meer van gehoord en/of al gebruik van mogen maken?

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nee, kan toch niet? Btw is 19%

Iemand anders ideeen? Vind het raar...

• Luckyluuk
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 00:36
Executor16 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:48:
[...]

Nee, kan toch niet? Btw is 19%

Iemand anders ideeen? Vind het raar...
Ik vind het ook maar raar hoe Vodafone rekent.
Ik ben zelf nu ook een beetje het overzicht kwijt, omdat natuurlijk ook het tegoed van de vorige maand erbij wordt genomen.
Maar volgens mij heb ik deze maand wel meer tegoed gekregen dan vorige maand, dus dat klopt wel.

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52
McGreenNL schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:09:
Ik heb zelf Hi, en zag Hier dat kpn ze via via gaat verkopen, heeft hier iemand al meer van gehoord en/of al gebruik van mogen maken?
Nee, daar is helaas nog niks over bekend. Dat geldt ook voor Vodafone, waar ik zelf op zit te wachten. Ik wordt er moe van, ook het feit dat ik op dit moment 2x zoveel over me bundel heen bel en elke maand 90euro kwijt ben. :'(

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Nu sla ik helemaal achterover. Krijg ik dan eindelijk mijn simkaart, is het pinapparaat van de koerier kapot waardoor hij de zending niet kan afgeven. Ik gelijk Online Pakket Dienst gebeld, had hij vodafone moeten bellen voor nadere informatie. Dat is lekker dan, nu maar weer een nieuwe afspraak maken.

• Igor92
Heb vandaag mijn iPhone abonnement afgesloten bij de Belcompany. Hadden ze geen micro sim kaartjes meer. Gelukkig hadden ze ze nog in Roosendaal, dus met mijn vader daar naartoe gegaan. Gelukkig ben ik nu helemaal compleet, en lekker aan het pielen met de iPhone 4!

Wel wat problemen met whatsapp, heeft voorheen altijd gewerkt, en krijg het nu even niet voor elkaar.

Verwijderd

heb net ook eentje afgesloten bij belcompany :D , ik ken de medewerker achter de bali, hij heeft gezorgd voor een flinke korting dmv oude telefoon inlever aktie maar dan heb ik geen telefoon ingeleverd.

Nu vraag ik me af welke hoesje jij erbij gaat nemen Igor92? ik bedoel dan de hoesje die je gratisw kan nemen

• EN-IS
Verwijderd schreef op donderdag 02 september 2010 @ 21:43:
heb net ook eentje afgesloten bij belcompany :D , ik ken de medewerker achter de bali, hij heeft gezorgd voor een flinke korting dmv oude telefoon inlever aktie maar dan heb ik geen telefoon ingeleverd.

Nu vraag ik me af welke hoesje jij erbij gaat nemen Igor92? ik bedoel dan de hoesje die je gratisw kan nemen
Kunnen wij ook niet even terecht bij die kennis van je ? :D :P

Verwijderd

hhaha het scheelt niet veel voor hoor, heb 70 betaalt ipv 170, :P

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Nu heb ik vorige week woensdag 25.08.2010 inmiddels 8 dagen geleden via de klantenservice van T-mobile mijn Iphone4 besteld. Nu heb ik begrepen dat je een brief zou krijgen (nog niet gehad) en online de status van de bestelling te zien krijg (nog steeds niet toegankelijk).
Ik heb de klantenservice vorige week vrijdag gebeld, en de beste man zei dat de bestelling goed opgenomen was en gaf me ook mijn ordernr.
Doe ik er verstandig aan hier nog eens achteraan te bellen of is het gebruikelijk dat je hier eeuwen op moet wachten ? Lijkt me toch een vol-geautomatiseerd proces brief sturen en status zichtbaar maken ?

Ik probeer m'n status hier te checken.

Inventaris | WhatPulse

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
appel22 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 23:49:
Nu heb ik vorige week woensdag 25.08.2010 inmiddels 8 dagen geleden via de klantenservice van T-mobile mijn Iphone4 besteld. Nu heb ik begrepen dat je een brief zou krijgen (nog niet gehad) en online de status van de bestelling te zien krijg (nog steeds niet toegankelijk).
Ik heb de klantenservice vorige week vrijdag gebeld, en de beste man zei dat de bestelling goed opgenomen was en gaf me ook mijn ordernr.
Doe ik er verstandig aan hier nog eens achteraan te bellen of is het gebruikelijk dat je hier eeuwen op moet wachten ? Lijkt me toch een vol-geautomatiseerd proces brief sturen en status zichtbaar maken ?

Ik probeer m'n status hier te checken.
Je moet idd bellen voor je ordernummer, en je krijgt géén brief!!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik heb gisteren de iphone 4 besteld welke ik straks samen met een i500 abbonement afsluit. Maar het vreemde is nu dat de t-mobile winkel tegen mij zegt dat hun pas wanneer de iphone binnen is mijn oude Ben abbonement opzeggen waardoor ik dus nog 1 maand moet wachten voordat ik het t-mobile abbonement kan gebruiken (ivm nummer behoud)

Weet hier misschien iemand of het ook werkt als ik bv 3 weken voor de verwachte leverdatum zelf het Ben abbonement opzeg waardoor het T-mobile abbonement eerder in kan gaan?

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 03-09-2010 13:14 ]

>PC specs<

Verwijderd

Wat ik gister heb gdn, is de abbonnement gelijk in ontvangst nemen met tijdelijk nummer totdat nummerbehoud is geregeld. Je betaald dan wel 2 abbonnementen gelijkertijd (BEN en t-mobile) maar dat maakt bij i abbo van t-mobile weinig uit omdat je je tegoed toch 2 maanden mee kan nemen. Ik heb trouwens ook BEN abbo ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2010 18:01 . Reden: typo ]

• appel22
SyS_ErroR schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 11:07:
[...]

Je moet idd bellen voor je ordernummer, en je krijgt géén brief!!
Wat raar, bij de klantenservice vroeg ik of de brief al verstuurd was en die man zei, nog niet maar die zit nog in het systeem, zal in de loop v/d week zal het wel komen..

Toch maar ff gebeld om het zeker te weten.
Ik krijg dus niets te horen, de status site van T-mobile link zou alleen zijn voor als het toestel verzonden wordt naar AMP eerder is hier niets te zien, ook niet als je je order-nr al had. Levertijd was 5 weken ? Vorige week werd me nog verteld 3-4 weken..
Waar haalt iedereen dan toch de status vandaan v/d bestellingen ? Echt geen touw aan vast te knopen dit..

[ Voor 35% gewijzigd door appel22 op 03-09-2010 19:29 ]

Inventaris | WhatPulse

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Goede tip van de Relax (online) abbo's! Heb net een bestelling gedaan bij T-Mobile, de lange wachttijd letterlijk op de koop toegenomen. Je moet even doorklikken tot het laatste scherm als je wilt weten hoeveel korting je kunt krijgen als je verlengt.

Mijn set:
iPhone 4 zwart 16GB i.c.m. Relax Online 35 (2 jaar) € 28,95 per maand met Web 'n Walk Plus vast € 4,95 per maand. Het toestel kost dan... € 0,00.

Het is dus zo dat die Web 'n Walk je ook nog wat toestelkorting oplevert, dat wist ik aanvankelijk niet. Jammer dat er met de i-abbo's geen korting te krijgen is, maar op zich ga ik nu van m'n i300 ruim 10 euro per maand omlaag en kan ik m'n tegoed langer opsparen. Bovendien SMS ik niet veel en dat is dan dus ten gunste van m'n belminuten.

Waarschijnlijk geen mogelijkheid om later naar een i150 te gaan, maar dat maakt me niet zo gek veel uit. M'n huidige iPhone 3G gaat via Marktplaats waarschijnlijk wel 200 euro opleveren, dus dan vind ik het allemaal wel weer prima te doen.

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-11 13:30
Hmm, ik kan vanaf 20 september(op zn allervroegste) mijn abo verlengen en mn 3G is niet echt meer werkbaar, dus ik wil graag een iPhone 4, nu heeft deze een levertijd volgens de site van t-mobile van 5 weken.
Nu vraag ik me af kan ik m nu al verlengen en dat ik hem dan over 5 weken heb.
Of kan dat niet, en "pas" op de 20e verlengen en dan nog 5 weken wachten. Dus eiglijk nog 7 weken wachten. Is dit mogelijk bij een t-mobile winkel?

Of moet ik "gewoon" wachten?

Something something

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 08:09
SeenD schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:51:
Hmm, ik kan vanaf 20 september(op zn allervroegste) mijn abo verlengen en mn 3G is niet echt meer werkbaar, dus ik wil graag een iPhone 4, nu heeft deze een levertijd volgens de site van t-mobile van 5 weken.
Of kan dat niet, en "pas" op de 20e verlengen en dan nog 5 weken wachten. Dus eiglijk nog 7 weken wachten. Is dit mogelijk bij een t-mobile winkel?

Ik zou hem nu al bij TPH en BC reserveren (kosteloos) en zeggen wanneer jouw contract afloopt.
Of 50 euro betalen bij de shop, en waarschijnlijk ben je dan met 5 weken aan de beurt, precies op tijd voor verlengen.
Ik ga er namelijk van uit dat de wachttijd ongeveer een maand nu is, ze krijgen toch beter aangeleverd vanuit Apple.
Dus nu al aktie ondernemen voor over 5 weken :)

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• Positron

Positron

Ik zie net dat m'n abbo per direct al is overgezet naar Relax. Niet echt een probleem, ik zat al over m'n vaste contract heen. Alleen ben ik m'n 600 minuten nu kwijt die ik nog had staan. Iets om rekening mee te houden als je van een i-abbo naar Relax overstapt.

Verwijderd

welke case vn de iphone case program adviseren jullie mij?

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
SeenD schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 00:51:

Welke iOs draai je? Komende week komt 4.1 uit (is al een GM van) en die lost veel 3g problemen op

• MillZ
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:15:
Ja ben ik ook benieuwd naar....

• EN-IS
MillZ schreef op zondag 05 september 2010 @ 13:44:
[...]

Ja ben ik ook benieuwd naar....
Verwijderd schreef op zondag 05 september 2010 @ 10:15:
Link is al vaker geplaatst heren :)
iPhone 4 cases van Apple, welke kies jij?

Verwijderd

Link is al vaker geplaatst heren :)
iPhone 4 cases van Apple, welke kies jij?
Thnx, heb me keuze gemaakt, reveal etch :D

• KappeNou
Verwijderd schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 16:35:
Wat ik gister heb gdn, is de abbonnement gelijk in ontvangst nemen met tijdelijk nummer totdat nummerbehoud is geregeld. Je betaald dan wel 2 abbonnementen gelijkertijd (BEN en t-mobile) maar dat maakt bij i abbo van t-mobile weinig uit omdat je je tegoed toch 2 maanden mee kan nemen. Ik heb trouwens ook BEN abbo ;)
Tegen mij zeiden ze dat ze pas een abbo kunnen geven wanneer de iphone binnen is :?

>PC specs<

• Kethij
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Positron schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 21:56:
Goede tip van de Relax (online) abbo's! Heb net een bestelling gedaan bij T-Mobile, de lange wachttijd letterlijk op de koop toegenomen. Je moet even doorklikken tot het laatste scherm als je wilt weten hoeveel korting je kunt krijgen als je verlengt.

Mijn set:
iPhone 4 zwart 16GB i.c.m. Relax Online 35 (2 jaar) € 28,95 per maand met Web 'n Walk Plus vast € 4,95 per maand. Het toestel kost dan... € 0,00.

Het is dus zo dat die Web 'n Walk je ook nog wat toestelkorting oplevert, dat wist ik aanvankelijk niet. Jammer dat er met de i-abbo's geen korting te krijgen is, maar op zich ga ik nu van m'n i300 ruim 10 euro per maand omlaag en kan ik m'n tegoed langer opsparen. Bovendien SMS ik niet veel en dat is dan dus ten gunste van m'n belminuten.
Als ik wil verlengen met een iPhone 4 zwart 16GB i.c.m. Relax Online 25 (2 jaar) € 19,95 per maand met Web 'n Walk Plus vast € 4,95 per maand. Het toestel kost dan nog steeds €169,95!? Of is het zo dat je pas toestelkorting krijgt bij een hoger Relex Online abbo?

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10 09:44
Kethij schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:47:
[...]

Als ik wil verlengen met een iPhone 4 zwart 16GB i.c.m. Relax Online 25 (2 jaar) € 19,95 per maand met Web 'n Walk Plus vast € 4,95 per maand. Het toestel kost dan nog steeds €169,95!? Of is het zo dat je pas toestelkorting krijgt bij een hoger Relex Online abbo?
Ik heb verlengt met Relax 25 en betaal maar € 80 voor het toestel.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

• Kethij
YMGV4LIFE schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:05:
[...]

Ik heb verlengt met Relax 25 en betaal maar € 80 voor het toestel.
Klopt dit is wat ik twee dagen geleden ook te zien kreeg, maar als ik dit nu weer invoer krijg ik via de T-Mobile site een toestelprijs van €169.95. Heb je online of telefonisch besteld?

• YMGV4LIFE
Kethij schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:09:
[...]

Klopt dit is wat ik twee dagen geleden ook te zien kreeg, maar als ik dit nu weer invoer krijg ik via de T-Mobile site een toestelprijs van €169.95. Heb je online of telefonisch besteld?
telefonisch.

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:02
Iemand een iPhone 3GS 8GB besteld met abo voor 19,95 p/mnd en die hem al ontvangen heeft? Wacht al bijna 4 weken!

• Kethij
Dan zo bellen met T-Mobile, hoe gaat dit dan met die €80 krijg je daar een acceptgiro van ofzo?

Verwijderd

Klopt het dat alle providers nu micro sim aanbieden (in Nederland)?

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:21:
telfort in ieder geval niet

...less is more

• KappeNou
Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 17:21:
^^ Ben ook niet.. Maar zo te zien kan je hem gewoon kleiner knippen :Y) >klik<

[ Voor 29% gewijzigd door KappeNou op 06-09-2010 19:45 ]

>PC specs<

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:24

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 06 september 2010 @ 00:46:
[...]

Thnx, heb me keuze gemaakt, reveal etch :D
Hij is bij mij vandaag verstuurd :D

[ Voor 9% gewijzigd door Royz op 06-09-2010 19:45 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• pinokkia
Royz schreef op maandag 06 september 2010 @ 19:45:
[...]
Hij is bij mij vandaag verstuurd :D
Wanneer heb jij deze case besteld? Ik heb de GRIFFIN REVEAL ETCH IPHONE 4 op 28-08 besteld en is vandaag 6-9 verzonden :9

[ Voor 20% gewijzigd door pinokkia op 06-09-2010 20:04 ]

Verwijderd

Kethij schreef op maandag 06 september 2010 @ 16:09:
[...]

Mijn vader heeft gebeld betaalde toen 110 euro voor relax 25 plus standaard internet.

Via internet kwamen we eerst ook op 169,95 :?

• Tc-Chub
Godverredomme nog eens aan toen. Nadat het 4x fout ging is nu weer de koerier van Online Pakket Dienst van Vodafone niet op komen dagen. Ik hang nu al een kwartier bij de klantenservice aan de lijn en sta nog steeds in de rij. Volgens mij heb ik echte alle pech die je kan hebben....

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-10 22:39

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Positron schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 14:28:
Ik zie net dat m'n abbo per direct al is overgezet naar Relax. Niet echt een probleem, ik zat al over m'n vaste contract heen. Alleen ben ik m'n 600 minuten nu kwijt die ik nog had staan. Iets om rekening mee te houden als je van een i-abbo naar Relax overstapt.
Waar je ook rekening mee moet houden is dat Web'n'Walk Plus gekapt is op 953 kbps. De i-abo's zijn een stuk sneller (minstens het dubbele).

Ook een nadeel vind ik dat m'n tegoed bij T-mobile ineens in euro's staat.... :? misschien een foutje op de server....?

Verwijderd

Mijn abonnement moest omgezet worden van mijn vader naar mijn naam, maar tot heden heb ik ook nog niets gehoord van mijn iPhone. Die heb ik in de winkel besteld.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:44
Jobbie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 09:12:
[...]

Waar je ook rekening mee moet houden is dat Web'n'Walk Plus gekapt is op 953 kbps. De i-abo's zijn een stuk sneller (minstens het dubbele).

Ook een nadeel vind ik dat m'n tegoed bij T-mobile ineens in euro's staat.... :? misschien een foutje op de server....?
Dit is onzin. Ik heb eerste een i-abonnement gehad (2048/384 Kbps) en nu een Relax Online (1024/384 Kbps). En de snelheid is met beide abonnementen met hetzelfde toestel is het zelfde thuis en op het werk (2000 Kbps t/m 3600 Kbps gehaald). Waar wel verschil in zit is dat bij W'n'W+ na 2Gb de snelheid terug gaat naar 384/64 Kbps). Of dit echt zo is heb ik nog niet getest (nog nooit een maand 2 GB gehaald omdat ik thuis op me WiFi zit).

Ik zou niet verbaast zijn als de limiet ook niet bestaat en de 2048/384 Kbps gewoon een papieren voordeel is. De snelheid is dus i.i.g. hetzelfde (zie ook mijn testresultaten eerder in dit topic).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jumpman schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:14:
[...]

Dit is onzin. Ik heb eerste een i-abonnement gehad (2048/384 Kbps) en nu een Relax Online (1024/384 Kbps). En de snelheid is met beide abonnementen met hetzelfde toestel is het zelfde thuis en op het werk (2000 Kbps t/m 3600 Kbps gehaald). Waar wel verschil in zit is dat bij W'n'W+ na 2Gb de snelheid terug gaat naar 384/64 Kbps). Of dit echt zo is heb ik nog niet getest (nog nooit een maand 2 GB gehaald omdat ik thuis op me WiFi zit).

Ik zou niet verbaast zijn als de limiet ook niet bestaat en de 2048/384 Kbps gewoon een papieren voordeel is. De snelheid is dus i.i.g. hetzelfde (zie ook mijn testresultaten eerder in dit topic).
Hier op m'n werk (Rotterdam Coolsingel) komt hij iig. niet verder dan 950 kbps. Dus ik even op de website van T-M gekeken en daar staat dus echt wel dat je max 1Mbps krijgt met een W'n'W Plus dus daar ga ik dan ook vanuit.
Ik zal nog eens testen als ik op straat loop. Ik hoop dat je gelijk hebt! O-)

• KappeNou
Volgens mij is dat idd sinds kort het geval. Providers willen toch ook een data limiet in laten gaan voor niet "iphone" abbo's?

>PC specs<

• clonedonkey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-11 16:19
Ik heb sinds Maart maar T-mobile abonnement verlengt voor 1 jaar met een htc hd2. Nu ben ik al een tijdje niet echt tevreden meer mee. Ik zou dus graag een Iphone 4 hebben. Ik vroeg me af of iemand hier weer of het b.v. mogelijk is mijn huidige 1 jarige abonnement te verlengen met nog een jaar en dan een iphone 4 met bijbetaling te krijgen ? Zijn er telefoon shops (online) waar dit dan kan ?

Verwijderd

clonedonkey schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:45:
Ik heb sinds Maart maar T-mobile abonnement verlengt voor 1 jaar met een htc hd2. Nu ben ik al een tijdje niet echt tevreden meer mee. Ik zou dus graag een Iphone 4 hebben. Ik vroeg me af of iemand hier weer of het b.v. mogelijk is mijn huidige 1 jarige abonnement te verlengen met nog een jaar en dan een iphone 4 met bijbetaling te krijgen ? Zijn er telefoon shops (online) waar dit dan kan ?
Je kan alleen telefonisch bij T-Mobile vervroegd verlengen. Hier zijn ook kosten aan gebonden(70 euro dacht ik zo).

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

clonedonkey schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 18:45:
Early renewal dus, verleng je je contract voor periode x en dien je dus huidige periode + periode x uit te zitten.

Hoi!

• clonedonkey
EWK schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 19:01:
[...]

Early renewal dus, verleng je je contract voor periode x en dien je dus huidige periode + periode x uit te zitten.
Dat wil ik inderdaad. Waar kan dit ? Alleen bij t-mobile zelf ?

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 10:08
Je moet even bellen met t-mobile ( zie website voor telefoonnummer). Die kunnen alles voor je regelen.

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Hallo,

Blijkbaar mag ik van vodafone mijn abonnement verlengen, nu wil ik eigenlijk al zo lang heel graag een iPhone. Maar ik zag dat vodafone alleen de 3G en 3Gs aanbied, en als ik een iPhone wil, dan wil ik wel de nieuwe. Maar hoelang duurt het nog voordat Vodafone die gaat leveren, of is het misschien verstandiger te wisselen van aanbieder en naar t-mobile te gaan.
Maar daar hoor ik weer veel klachten over het bereik.

Wat kan ik het beste doen? :/

• EWK
  • Niet online

EWK

beccie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 20:42:
Hallo,

Blijkbaar mag ik van vodafone mijn abonnement verlengen, nu wil ik eigenlijk al zo lang heel graag een iPhone. Maar ik zag dat vodafone alleen de 3G en 3Gs aanbied, en als ik een iPhone wil, dan wil ik wel de nieuwe. Maar hoelang duurt het nog voordat Vodafone die gaat leveren,
Opzoekvraagje.
http://www.google.nl/sear...official&client=firefox-a
Levert:
nieuws: 'Vodafone en Mobistar gaan iPhone 4 verkopen'
http://www.nu.nl/gadgets/...at-iphone-4-verkopen.html
of is het misschien verstandiger te wisselen van aanbieder en naar t-mobile te gaan.
Dat kunnen wij niet voor je bepalen.
Maar daar hoor ik weer veel klachten over het bereik.
Mijn persoonlijke ervaring is, is dat hier het bereik met VF stukken beter is dan met TM, maar wellicht is dat in andere delen van NL wel precies andersom.
Wat kan ik het beste doen? :/

[ Voor 13% gewijzigd door EWK op 07-09-2010 20:46 ]

Hoi!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 16:23

psy

Kethij schreef op maandag 06 september 2010 @ 15:47:
[...]

Tmobile zit te kloten. Ook bij mij (contract kan ik verlengen) zijn de prijzen fors gestegen. Ik heb van het weekend een uitgebreid overizht gemaakt met allerlei combinaties van combo's......maar krijg deze prijzen nu niet meer.

vb

Relax 35 met w&w+.... toestel was gratis, nu opeens 89,95

En dat is met alle abonnementen die ik heb gecontroleerd.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Zo heeft T-M 'm precies bij mij aangeboden, althans:

Relax Online 35 € 28,95 (2 jr)
W'n'W Plus € 4,95 (2 jr) (10 euro korting)
Toestel € 90

Heb ik meteen geaccepteerd, want was nog goedkoper dan VF simonly + toestel uit België.

Dus als je het toestel daar nog gratis bij zou kunnen krijgen is dat echt een super aanbieding...!

Jobbie schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 15:51:
[...]

Hier op m'n werk (Rotterdam Coolsingel) komt hij iig. niet verder dan 950 kbps. Dus ik even op de website van T-M gekeken en daar staat dus echt wel dat je max 1Mbps krijgt met een W'n'W Plus dus daar ga ik dan ook vanuit.
Ik zal nog eens testen als ik op straat loop. Ik hoop dat je gelijk hebt! O-)
Nogmaals vele malen gestest met SpeedTest op een iPhone 3G in Rotterdam en Zoetermeer met vol 3g bereik: Allemaal tussen de 950 en 960 kbps.

Ofwel absoluut geen onzin dat een nadeel van Web'n'Walk Plus een maximale downloadsnelheid van 1 Mbps is. i-abo's zijn drie maal zo snel!

[ Voor 73% gewijzigd door SqueakyClean op 08-09-2010 10:37 ]

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 16:23

psy

Tja zou mooi zijn, zal dalijk nog eens kijken op T-mobile site maar ik vind het maar raar.

Overigens heb ik altijd web&walk standaard gehad, op mijn oude telefoon (Xperia met Windows Mobile) voelde dat traag, maar dat lag meer aan de telefoon, want op de laptop (thetering) ging dat echt als een speer! Terwijl die snelheid idd ook gecapped was op aangegeven snelheid (0,384).

Volgens mij is de snelheid van de telefoon minstens zo belangrijk.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
psy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:40:
[...]

Tmobile zit te kloten. Ook bij mij (contract kan ik verlengen) zijn de prijzen fors gestegen. Ik heb van het weekend een uitgebreid overizht gemaakt met allerlei combinaties van combo's......maar krijg deze prijzen nu niet meer.

vb

Ik heb voor een Relax online 25 + w&w+ niks bijbetaald. iphone 16gb

• YMGV4LIFE
Jobbie schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:28:
Zo heeft T-M 'm precies bij mij aangeboden, althans:

Relax Online 35 € 28,95 (2 jr)
W'n'W Plus € 4,95 (2 jr) (10 euro korting)
Toestel € 90
Ik heb een relax 25 afgesloten voor 2 jaar incl. WnW plus en hoef maar € 80 voor het toestel te betalen :P

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:58
In de winkels zelf doen ze allemaal niet van dit soort acties. Daar is het allemaal volle mep betalen. Welbraa eigenlijk. Waarom zou je minder bij moeten betalen als je via de telefoon besteld?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

• YMGV4LIFE
Kuhr89 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 11:04:
In de winkels zelf doen ze allemaal niet van dit soort acties. Daar is het allemaal volle mep betalen. Welbraa eigenlijk. Waarom zou je minder bij moeten betalen als je via de telefoon besteld?
geen idee eigenlijk. zou in principe niet uit mogen maken nee, maar het is voor mij wel de reden geweest om telefonisch te bestellen en natuurlijk niet met de eerste aanbieding akkoord te gaan, maar even door vragen of er niet wat aantrekkelijkers te regelen was.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 00:04
Ik heb gisteren mijn iPhone 4 eindelijk ontvangen, alleen loopt mijn Ben abo pas op 7 oktober af en dan wordt mijn nr geporteerd naar Tmobile. Zijn er al mensen die hun Ben simkaart in een niet jailbroken toestel aan de praat hebben zonder jailbreak? Na behoorlijk wat zoekwerk lees ik dat het veelal wel gewoon kan in een 3Gs zonder jailbreak, maar kan niemand terugvinden die het al met een iPhone 4 gedaan heeft... :/

Ik zit er sterk aan te denken om mijn Ben sim te verkleinen naar een microsim. Het zou zuur zijn als ik 'm daarna alsnog aan elkaar moet verlijmen om 'm toch nog die laatste maand te kunnen gebruiken ;)

[ Voor 1% gewijzigd door FitNiX op 08-09-2010 17:02 . Reden: toevoeging: zonder jailbreak ]

• M.C.
  • Laatst online: 18:02
In mijn vorige 3G met Tmobile simlock kon ik gewoon mijn BEN simkaart gebruiken. Toestel had geen jailbreak. Neem aan dat het met een iPhone 4 ook gewoon kan.

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-11 00:04
M.C. schreef op woensdag 08 september 2010 @ 17:15:
In mijn vorige 3G met Tmobile simlock kon ik gewoon mijn BEN simkaart gebruiken. Toestel had geen jailbreak. Neem aan dat het met een iPhone 4 ook gewoon kan.
Ik heb net lijm gehaald om de afgesneden stukken plastic aan elkaar te lijmen mocht het niet werken ;)
Ik laat het straks weten...
To be continued :D

Update:
Het is gelukt! M'n Ben simkaart werkt gewoon gelijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door FitNiX op 08-09-2010 23:45 . Reden: Status update geven... ]

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

YMGV4LIFE schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:56:
[...]

Ik heb een relax 25 afgesloten voor 2 jaar incl. WnW plus en hoef maar € 80 voor het toestel te betalen :P
Nice!

Ik had er alleen niet bijgezegd dat t om 'n 32 gb gaat... als je die ook voor € 80 krijgt ben je mijn Held van de Dag! :)

• Jumpman
  • Laatst online: 20:44
Christoph schreef op woensdag 08 september 2010 @ 10:54:
[...]

Ik heb voor een Relax online 25 + w&w+ niks bijbetaald. iphone 16gb
Met inleveren van je T-Mobile punten?

Naar mijn weten was de iPhone 4 16GB i.c.m. 2 jaar Relax Online 25 (€ 19,95 p.m.) + W'n'W+ (€ 4,95 p.m.) € 79,99 bijbetalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 09-09-2010 14:36 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• YMGV4LIFE
nee het betreft de 16 gb versie.

[ Voor 88% gewijzigd door YMGV4LIFE op 09-09-2010 14:52 ]

• Tc-Chub
Nadat Online Pakket Dienst van Vodafone het 4x verzuimt heeft om mijn simkaart langs te brengen ben ik het helemaal zat en heb ik maar Hi Besteld / Verlengd (had KPN). Gelijk alles goed geregeld, micro sim erbij huppa.

Ben weer blij.

• dpatty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
Zijn micro sims voor het activeren al klant gebonden? Ik heb namelijk van de verzekering een iphone 4 16GB + micro sim gekregen ter vervanging van mijn 3G 16GB. Laat ik net een week geleden een 4 32GB gekocht hebben.
Volgens de bijhorende brief moet de sim via "My T-mobile" geactiveerd worden. Kan ik deze door verkopen aan iemand anders met een bestaande T-Mobile abbo?

[ Voor 5% gewijzigd door dpatty op 09-09-2010 18:52 . Reden: typo ]

Verwijderd

Ik heb maandag de samsung galaxy besteld bij 2call, in de middag mail ontvangen dat de aanvraag was goedgekeurd door TM . Dinsdag een mail ontvangen van 2call dat de levertijd niet 1 dag is maar 2 weken, was een vergissing van een medewerker, ik toen gezegd dat ik de boel wil annuleren, is goed zei hij. Vandaag bij de Phonehouse wilde ik een iphone 4 bestellen die ze daar nog op voorraad hebben, wordt mijn aanvraag door TM niet goedgekeurd . Ik heb toen TM gebeld en gevraagd naar de reden, zegt ze dat ik nog een aanvraag heb lopen die zojuist is geannuleerd en dat het 2 weken kan duren voordat ik weer een aanvraag kan doen. Weet iemand wat te doen om dit te bespoediggen, zal ik zeer op prijs stellen.

• EN-IS
dpatty schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:51:
Zijn micro sims voor het activeren al klant gebonden? Ik heb namelijk van de verzekering een iphone 4 16GB + micro sim gekregen ter vervanging van mijn 3G 16GB. Laat ik net een week geleden een 4 32GB gekocht hebben.
Volgens de bijhorende brief moet de sim via "My T-mobile" geactiveerd worden. Kan ik deze door verkopen aan iemand anders met een bestaande T-Mobile abbo?
Je abonnement functioneert al met je 32GB iPhone neem ik aan, dan hoef je de micro sim niet te activeren, je hebt er al 1 die gewoon functioneert. Als het gaat om het zelfde 06 nummer.

Wil je je iPhone verkopen? :9

Verwijderd

psy schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 23:40:
[...]

vb

Via typhone krijg je de 3gs wel gratis met een 2-jarig tmobile abbo. Waarom tmobile dat zelf niet kan snap ik ook niet. Overigens vind ik de 3GS nog steeds wel erg duur, had gehoopt dat ie wel wat cheaper geworden zou zijn nu.

Gaat de 3GS er nu eigenlijk uit of blijft die nog een tijdje naast de iphone4 bestaan? Als ie eruit gaat moet ik wel eens snel beslissen of ik er een neem want mn vriendin vindt de 3gs geweldig maar vindt de iphone4 niks (dont ask... :? )

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 10:14 ]

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Op dit moment heb ik een telfort abbo, maar deze is afgelopen. Nu was ik eignelijk aan het kijken wat ik het beste kan gaan doen, maar dat is nog lastiger dan ik dacht.

Mijn huidige abbo:
Telfort Sim-only 200 minuten € 13,00
SMS bundel 100 € 2,00
Internet bundel € 2,50
Totaal € 17,50

Voordeel: is dat ik niet vast zit aan een jaar abbo (dit heb ik liever ook niet, aangezien ik mogelijk over een half jaar naar Australie ga. Een duur abbo is dan helemaal nutteloos...) en dat ik 'snel' internet heb (768kbite/s) zonder datalimiet (tenminste, nooit gezeur gehad).
Nadeel: Ik bel veel buiten mijn abbo, dus een iets hoger abbo zou fijn zijn.

Mogelijk nieuwe abbo:
OmschrijvingActie prijsNormale prijs
Telfort Sim-only 400 minuten € 11,95 € 22.00
SMS bundel 100 € 2,00€ 6,95
Internet bundel € 2,50€ 10.00
Totaal € 16.45€ 38.95

Voordeel: Blijf ik mooi in mijn bundel en heb nog steeds snel internet.
Nadeel: Zit er weer een jaar aanvast en het internet is maar 3 maanden als aanbieding.

OmschrijvingActie prijsNormale prijs
Ben vaak (500) sim-only € 15,99 € 15,99
SMS bundeln.v.t.n.v.t.
Internet bundel € 9.95€ 9.95
Totaal € 25.94€ 25.94

Voordeel: Per maand opzegbaar en blijf binnen mijn bundel
Nadeel: Het internet is trager, zit maar op 384Kb/s en weet niet hoe het zit met datalimiet.

Nu gaat mijn voorkeur uit naar Ben, aangezien die maandelijks opzegbaar is. Nadeel is alleen het tragere internet en aangezien ik mijn internet enorm veel (+/- 1500Mb per maand) gebruik op mijn telefoon is het wel belangrijk. Heeft iemand ervaring met 'trager' internet? Merk je dat bij het dagelijks gebruik? Of hebben mensen misschien een alternatief waar ik niet aan heb gedacht?

• pepF
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-08 22:35
De prijzen voor de Iphone 4 icm Relax Online lijken gestegen :S Ik zit er al een tijdje over te twijfelen (ben ook toe aan contractvernieuwing ;).
Eerst kreeg je de 16Gb versie voor 89,95 bij een relax25 + WnW (plus), nu moet ik voor deze combinatie ineens 169 euro voor het toestel betalen :S Zou dit een fout zijn van de webshop, of zouden ze deze (in mijn ogen voordelige) combinatie uit het systeem gejopt hebben?

Pepf's Blob

• _Richie_
  • Niet online
PepijnFens schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:30:
De prijzen voor de Iphone 4 icm Relax Online lijken gestegen :S Ik zit er al een tijdje over te twijfelen (ben ook toe aan contractvernieuwing ;).
Eerst kreeg je de 16Gb versie voor 89,95 bij een relax25 + WnW (plus), nu moet ik voor deze combinatie ineens 169 euro voor het toestel betalen :S Zou dit een fout zijn van de webshop, of zouden ze deze (in mijn ogen voordelige) combinatie uit het systeem gejopt hebben?
Misschien even bellen met de klantenservice?

• Positron

Positron

Toevallig voor m'n moeder vandaag ook een iPhone 4 besteld. Ook verlengd met Relax (online 25). Dame aan de telefoon meldde me al dat de lagere prijzen van vorige week een aanbieding waren. Uiteraard stond er nergens gemeld dat die korting te krijgen was. Zelf heb ik wel vorige week de genoemde korting gekregen.

Wat ik ook frappant vond is dat de dame aan de telefoon me zei dat bestellen via de telefoon sneller zou zijn, namelijk vier i.p.v. vijf weken levertijd. Ik geloof er eigenlijk niet veel van en heb het idee dat het een slim trucje is om wat provisie op te strijken. Maar misschien ben ik te achterdochtig.

• Bulletje72
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-11 15:10
Helaas laat T-Mobile klanten die al meer dan 10 jaar bij hun zitten in de kou staan.

Ja, de prijs is gewoon 170 euro ipv de 90 die vorige week nog gerekend werd.

1 oplossing gewoon even wachten tot 1 oktober dan kan die vermoedelijk ook gewoon bij Vodafone afgesloten worden net zoals in Duitsland

• swoutr
  • Laatst online: 07-11 20:33
Ik heb sinds vandaag een iphone 4 uit de UK, ik heb een vodafone abbo, net meteen een microsim gehaald bij vodafone, en mijn iphone geactiveerd, nu doet alleen internet het niet. Hij zegt dat het niet beschikbaar is.
Waar kan ik de juiste apn instellingen vinden?

• appel22
Besteld op 24 augustus:
Relax online 25 19,95
Web'n'walk plus 4,95
Toestel 79,95

Niet prettig idd dat de abbo's nu worden aangepast..

Inventaris | WhatPulse

Verwijderd

Ik krijg morgen de optie om een iPhone te halen met een provider van eigen keuze. Welke provider ervaren de Amsterdamse iPhonegebruikers als beste als het komt op bereik en service? En dan heb ik het over bereik in Amsterdam alleen, de rest van Nederland doet er niet toe.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 19:52 ]

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
iPhone abo i-150. Op dit moment krijg ik de opwekkende mededeling dat mijn simkaart geblokkeerd is cq nog niet geactiveerd als ik inlog op My Tmobile.

Kan echter prima bellen en gebeld worden... iemand anders dit toevallig ook? (Dan wordt er ws aan de site gesleuteld en is het onzin, maar ik word wat onrustig bij dat soort mededelingen.

• pinokkia
dcl! schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 20:03:
iPhone abo i-150. Op dit moment krijg ik de opwekkende mededeling dat mijn simkaart geblokkeerd is cq nog niet geactiveerd als ik inlog op My Tmobile.

Kan echter prima bellen en gebeld worden... iemand anders dit toevallig ook? (Dan wordt er ws aan de site gesleuteld en is het onzin, maar ik word wat onrustig bij dat soort mededelingen.
[s]Ik heb dit ooit eens bij vodafone gehad. Het probleem is dan: T-Mobile weet niet welk 06 nummer (in dit geval jouw nummer) bij welk persoon hoort. Met andere woorden: waarschijnlijk jouw nummer is niet gekoppeld aan jouw naam etc.[s]

Is een storing waarschijnlijk, want bij mij staat het ook. Dus je hoeft je geen zorgen te maken.

[ Voor 7% gewijzigd door pinokkia op 10-09-2010 20:43 ]

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:26
Ja ben er al achter. Als ik gewoon op bijvoorbeeld factuurgegevens klik, kom ik keurig in de juiste schermen terecht en werkt alles als voorheen. Site is wel traag, dus blijkbaar wordt er gesleuteld (handig dat ze daar even een mededeling van plaatsen?).

Edit: gelijk maar eens die enquête over de de website ingevuld >:)

[ Voor 12% gewijzigd door dcl! op 10-09-2010 20:54 ]

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:23

Japie.G

Colour Classic

swoutr schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 19:34:
Ik heb sinds vandaag een iphone 4 uit de UK, ik heb een vodafone abbo, net meteen een microsim gehaald bij vodafone, en mijn iphone geactiveerd, nu doet alleen internet het niet. Hij zegt dat het niet beschikbaar is.
Waar kan ik de juiste apn instellingen vinden?
Mobiele data settings al ingevoerd?

live.vodafone.com
vodafone
vodafone

Zo ook voor tethering, daarna even reboot en je internet werkt :-)

Succes

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• swoutr
  • Laatst online: 07-11 20:33
Oja thnx gelukt damn wat is deze telefoon geweldig in vergelijking mijn oude htc desire

• Shark.Bait
  • Laatst online: 04-09 13:50

Shark.Bait

deze zin geen werkwoord.

Ik vind het wel een beetje vaag dat de 32 GB ook lastig te 'krijgen' is; Ik dacht dat die wel beter op voorraad zou zijn omdat de meerderheid toch voor de 16 GB gaat. Moet ik toch 5 weken wachten..... (maar ook dat nadeel hep ze voordeel ;) )

En ik kwam erachter dat noch Telfort, noch T-mobile een nummer wisseling voor elkaar kan krijgen :')

[ Voor 17% gewijzigd door Shark.Bait op 10-09-2010 23:29 ]

Nikon, Fujifilm en Apple zooi

• tweakersman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-01-2022
Voor all die mensen met een geknipt vodafone sim kaart, werk het nog steeds? Want mijn werkt niet meer maar ik wiet niet of ik ben de enigste

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Verwijderd schreef op donderdag 09 september 2010 @ 19:07:
Ik heb maandag de samsung galaxy besteld bij 2call, in de middag mail ontvangen dat de aanvraag was goedgekeurd door TM . Dinsdag een mail ontvangen van 2call dat de levertijd niet 1 dag is maar 2 weken, was een vergissing van een medewerker, ik toen gezegd dat ik de boel wil annuleren, is goed zei hij. Vandaag bij de Phonehouse wilde ik een iphone 4 bestellen die ze daar nog op voorraad hebben, wordt mijn aanvraag door TM niet goedgekeurd . Ik heb toen TM gebeld en gevraagd naar de reden, zegt ze dat ik nog een aanvraag heb lopen die zojuist is geannuleerd en dat het 2 weken kan duren voordat ik weer een aanvraag kan doen. Weet iemand wat te doen om dit te bespoediggen, zal ik zeer op prijs stellen.
Was het abbonnement soms al ingegaan of iets dergelijks? Mijne was sowieso niet ingegaan want dat kon pas over 1.5 maand vanwege nummerbehoud maar ik weet niet of dat iets zal uitmaken.
Maar de medewerker van T-Mobile zei tegen mij dat ik na het weekend gewoon weer wat bij hun kon afsluiten, ik ga het misschien zelfs vandaag nog proberen en anders maar maandag opnieuw terugkomen ;). Dus misschien moet je dat zelf anders ook nog is proberen, want het "kan" 2 weken duren zeiden ze dus dat is niet erg betrouwbaar of het nou ook 1 week "kan" zijn.

ps. Het opzegtermijn is toch na het einde van het contract gewoon een jaar bij elke provider?

In retrospect, it was inevitable

• EWK
  • Niet online

EWK

tweakersman schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 23:33:
Voor all die mensen met een geknipt vodafone sim kaart, werk het nog steeds? Want mijn werkt niet meer maar ik wiet niet of ik ben de enigste
Heb de mijne geknipt met een simcutter, en werkt nog steeds perfect :).

-Cyril- schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 11:06:
[...]

Was het abbonnement soms al ingegaan of iets dergelijks? Mijne was sowieso niet ingegaan want dat kon pas over 1.5 maand vanwege nummerbehoud maar ik weet niet of dat iets zal uitmaken.
Maar de medewerker van T-Mobile zei tegen mij dat ik na het weekend gewoon weer wat bij hun kon afsluiten, ik ga het misschien zelfs vandaag nog proberen en anders maar maandag opnieuw terugkomen ;). Dus misschien moet je dat zelf anders ook nog is proberen, want het "kan" 2 weken duren zeiden ze dus dat is niet erg betrouwbaar of het nou ook 1 week "kan" zijn.

ps. Het opzegtermijn is toch na het einde van het contract gewoon een jaar bij elke provider?
Als je je contract hebt uitgezeten, dan is hij per maand opzegbaar.

[ Voor 56% gewijzigd door EWK op 11-09-2010 11:45 ]

Hoi!

Verwijderd

http://www.gsmtopdeal.nl/...amsung-s7070-diva-r15.asp

Deze kost 7,50€ en heeft web and walk van T-mobile, alleen weet niet of toestel een simlock heeft of niet, want toestel zou je kunnen verkopen, ik vindt abbonement interessant, als ik telefoon voor 100€ zou verkopen zou ik voor 3,70€ een Abbonement hebben met onbeperkt mobiel internet.

Zou dat probleem vormen voor verkoop als toestel simlock heeft?

http://www.gsmtopdeal.nl/...e-pulse-mini-belsms15.asp

Android 2.1 toestel voor 7,50€ per maand.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2010 19:47 ]

• Tc-Chub
Kan wel maar bel sms 15 is wel een heeeeele lage bundel.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op zaterdag 11 september 2010 @ 20:45:
Kan wel maar bel sms 15 is wel een heeeeele lage bundel.
Wat als ik je vertel dat ik practical alle smsjes en bel ( voip )gesprekken voer via een internet verbinding en hoog uit mijn bel min van mijn bestaande abbonement gebruik omdat ik anders 27,50 voor niks betaal.

Dus dit is voor mij de goedkoopste abbonement en ik krijg er zelfs een volwaardige smartphone bij, die in feite ook smsen via internet en voip moet kunnen, maar kan die telefoon ook verkopen al weet ik niet hoelang mijn iPhone 3G nog te leven heeft.

• clonedonkey
Ik wil mijn abonnement vroeger verlengen met de iphone 4. Nu heb ik 4400 t-mobile extra punten. Nu weet ik dat je in de t-mobile winkel punten in kan wisselen voor korting op je telefoon aankoop. Weet iemand wat mijn 4400 punten ongeveer waard zullen zijn ? En wat is de huidige levertijd voor de iphone 4 in de t-mobile winkels ? Of krijg je hem ondertussen gewoon gelijk mee ? (zal wel niet :) )

• MillZ
clonedonkey schreef op zondag 12 september 2010 @ 01:04:
Ik wil mijn abonnement vroeger verlengen met de iphone 4. Nu heb ik 4400 t-mobile extra punten. Nu weet ik dat je in de t-mobile winkel punten in kan wisselen voor korting op je telefoon aankoop. Weet iemand wat mijn 4400 punten ongeveer waard zullen zijn ? En wat is de huidige levertijd voor de iphone 4 in de t-mobile winkels ? Of krijg je hem ondertussen gewoon gelijk mee ? (zal wel niet :) )
2 cent per punt, dat is in jouw geval toch zo'n 88 euro.

• clonedonkey
Kijk dat is nog eens een mooie korting :) Als ik de iphone nu in de t-mobile winkel ga bestellen moet je deze dan gelijk betalen of is dit pas bij aflevering ? en je nieuwe abonnement gaat toch ook pas lopen als je de tel. krijgt neem ik aan ?

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Vorige week dinsdag 7 september een Iphone 4 met Vodafone abonnement besteld bij Phoneshop in Den Haag. Vrijdag 10 september kreeg ik een mailtje dat het toestel klaar lag om opgehaald te worden. Ik moet hier wel even bijvertellen dat het hier om een verlenging van het abonnement ging.

Het toestel is wat duurder dan bij T-Mobile, maar je bent wel verzekerd van het beste netwerk in Nederland.

Hulde aan Phoneshop en Vodafone voor de snelle afhandeling.

• Tc-Chub
Ooooh sorry dat ik het zeg maar dat is echt dom. Vanaf 6 september hebben ze bij vodafone namelijk datalimiten dus jij zit nu vast aan een datalimiet. Ik denk dat je (aangezien je bij een iPhone meestal een duur abbonoment hebt) je dus een datalimiet hebt van 1 GB per maand.

Veel succes ermee, ik hoop dat je er binnen in blijft.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:28:
Ooooh sorry dat ik het zeg maar dat is echt dom. Vanaf 6 september hebben ze bij vodafone namelijk datalimiten dus jij zit nu vast aan een datalimiet. Ik denk dat je (aangezien je bij een iPhone meestal een duur abbonoment hebt) je dus een datalimiet hebt van 1 GB per maand.

Precies de reden waarom T-Mobile op eens niet meer zo'n slechte keus is.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:17

Oxigeon

En zo is dat!

Ogja, vanaf een 2jarig abbo van Vodafone een 190 abbo heb je 1 gig dataverkeer. Waaraan wil je dat verbruiken in een maand? Ik neem aan dat als je aan de wifi hangt het geen dataverkeer kost.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Tc-Chub
Het is ook best veel, maar als je de telefoon net nieuw hebt en je gaat er ff mee kloten enzo dan kom je daar al gauw aan en zodra je er over heen bent betaal je echt dik bij of je moet het niet mee gebruiken. Het blijft gewoon altijd vervelend.

Verwijderd

Vergeet niet dat snelheid bij Vodafone hogere is, toen onbeperkt was zou dat mooi zijn maar nu nee, voor je weet ben je toch over die 1GB en dan heb ik liever een provider die wel nog echt onbeperkt mobiel internet heeft ook al is de snelheid veel lagere.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:28:

Shit dat meen je niet...

Ik wou vandaag naar de Belcompany gaan om een abonnement te halen voor mijn iPhone 4. Dat gaat dus geen Vodafone worden...

Ik wacht nu op een jailbreak voor 4.1. Maar daarna wil ik wel echt van T-Mobile af, dat bereik is echt een drama hier in de buurt. Wat is nu een goede keus? Iemand ervaring met Bel-SMS sim only met Surf&Mail totaal? Hoe is het bereik in de omgeving Haarlem/ Amsterdam?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 13:06 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.