[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.508 views

Verwijderd

KPN heeft wel goeie ontvangst en snelheid is ook de beloofde snelheid. Ga mijn bestelling mooi annuleren, ik herinner me net weer even dat ik 80% van wifi gebruik maak dus kan beter geen abbonement nemen.

Ik heb nu ruim 2 jaar KPN en het werkt goed, maar mobiel internet is wel te langzaam op video's te kijken van uizending gemist bijvoorbeeld, youtube gaat wel.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2010 13:21 ]

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:05:
[...]

Shit dat meen je niet...

Ik wou vandaag naar de Belcompany gaan om een abonnement te halen voor mijn iPhone 4. Dat gaat dus geen Vodafone worden...

Ik wacht nu op een jailbreak voor 4.1. Maar daarna wil ik wel echt van T-Mobile af, dat bereik is echt een drama hier in de buurt. Wat is nu een goede keus? Iemand ervaring met Bel-SMS sim only met Surf&Mail totaal? Hoe is het bereik in de omgeving Haarlem/ Amsterdam?
Neem gewoon Hi (KPN Netwerk dus). Sim only bij apple uk/borderlinx (640 euro) en HI Sim Only 175 belminuten / 350 sms (Gratis verdubbelaar) en eindeloos online voor 15 euro dan ben je ook nog redelijk goedkoop uit.

15 * 24 = 360 + 640 euro voor de iPhone is precies 1000 euro.

Dat is dus ook ongeveer 32 euro per maand en 180 euro bijleggen maar dan op het KPN/ Hi netwerk.

[ Voor 5% gewijzigd door Tc-Chub op 13-09-2010 13:33 ]

Verwijderd

Het kan de helft goedkoper als het puur om onbeperkt mobiel internet gaat.

• Tc-Chub
Ja dat is waar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel een bundel met genoeg belminuten/ smsjes wilde dus het kan inderdaad goedkoper.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 13 september 2010 @ 13:45:
Ja dat is waar ik moet er wel bij zeggen dat ik wel een bundel met genoeg belminuten/ smsjes wilde dus het kan inderdaad goedkoper.
Vodafone is uiteraard nog steeds een optie, want die fup's zijn ook niet echt transparant, bij KPN magf je niet meer dan 256mb gebruiken ofzo en als je er meerdere keren over heen bent gegaan dan kom je ook te betalen.

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Tc-Chub schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:28:
Ooooh sorry dat ik het zeg maar dat is echt dom. Vanaf 6 september hebben ze bij vodafone namelijk datalimiten dus jij zit nu vast aan een datalimiet. Ik denk dat je (aangezien je bij een iPhone meestal een duur abbonoment hebt) je dus een datalimiet hebt van 1 GB per maand.

Veel succes ermee, ik hoop dat je er binnen in blijft.
Ik weet niet hoeveel data jij per maand verbruikt :, maar ik kom bij veelvuldig gebruik niet boven de 800 MB. Dit abonnement voldoet voor mij prima. In mijn I-Phone komt geen T-Mobile sim. Ik was twee weken geleden bij de T-Mobileshop in Hilversum en er stonden 4 mensen in de rij voor de kassa met klachten over het netwerk.

Ik heb liever datalimiet met internetverbinding, dan geen datalimiet in combinatie met een inferieur netwerk. Blijven jullie maar lekker bij T-Mobile (dat noem ik pas echt dom), dan blijft het netwerk van Vodafone lekker stabiel :P

Verwijderd

De iPhone 4 heb ik al. Maar Vodafone blijft ook ideaal, heb daar echt heel goede ervaring mee. Maar 1GB datalimiet, tsja, ik heb geen idee hoeveel ik nu gebruik... Is er een mogelijkheid daar achter te komen.

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:43:
De iPhone 4 heb ik al. Maar Vodafone blijft ook ideaal, heb daar echt heel goede ervaring mee. Maar 1GB datalimiet, tsja, ik heb geen idee hoeveel ik nu gebruik... Is er een mogelijkheid daar achter te komen.
Ga via www.vodafone.nl en maak een profiel aan. Ga dan naar de myvodafone pagina en je ziet een keurig overzicht van je datagebruik tot en met vandaag. Ik heb voor de hele maand nog 740 MB te gaan. >:)

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:17
Gelden die datalimieten alleen bij nieuwe abonnementen? Met andere woorden als je voor 6 sept een vodafone abonnement hebt afgesloten heb je geen last van een datalimiet?

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52
Brm-G schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:48:
Gelden die datalimieten alleen bij nieuwe abonnementen? Met andere woorden als je voor 6 sept een vodafone abonnement hebt afgesloten heb je geen last van een datalimiet?
Dat klopt...

Verwijderd

Blarretje schreef op maandag 13 september 2010 @ 14:46:
[...]

Ga via www.vodafone.nl en maak een profiel aan. Ga dan naar de myvodafone pagina en je ziet een keurig overzicht van je datagebruik tot en met vandaag. Ik heb voor de hele maand nog 740 MB te gaan. >:)
Ik zit op dit moment bij T-Mobile. Even kijken of die ook zo een service hebben.

Verwijderd

Je iPhone zelf houdt het ook bij, alleen das niet per maand, das gewoon alles.

• Tc-Chub
Ja dan moet je alleen nog even bijhouden wat de stand in het begin van de maand was en dan aan t eind van de maand nog een keer kijken.

@Blarretje, ja ik vind het netwerk van Vodafone ook top maar ze hebben bij mij 3x de order geannuleerd en 3x is de koerier niet langs gekomen dus heb ik er nu schijt genoeg van en toen kreeg ik ook nog eens datalimiet als ik de order voor de 4e keer opnieuw invoerde.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33
Weet iemand of je je microSIM ook in het weekend kan activern bij T-Mobile? Ik krijg mijn iPhone 4 32GB en microSIM zaterdag. Las net ergens dat dit niet zou kunnen. Met een gesimlockte iPhone 4 en een (geknipte) SIM van een andere provider begin je natuurlijk niets. Iemand die zijn micro SIM in het weekend heeft geactiveerd bij T-Mobile?

Of kan je de iPhone 4 wel gewoon opstarten en inrichten zonder dat je SIM geactiveerd is?

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 13-09-2010 19:24 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Jumpman schreef op maandag 13 september 2010 @ 19:19:
Weet iemand of je je microSIM ook in het weekend kan activern bij T-Mobile? Ik krijg mijn iPhone 4 32GB en microSIM zaterdag. Las net ergens dat dit niet zou kunnen. Met een gesimlockte iPhone 4 en een (geknipte) SIM van een andere provider begin je natuurlijk niets. Iemand die zijn micro SIM in het weekend heeft geactiveerd bij T-Mobile?

Of kan je de iPhone 4 wel gewoon opstarten en inrichten zonder dat je SIM geactiveerd is?
Ja dit kan gewoon. Heb ik ook gedaan!

Weet iemand toevallig of je alsnog een tijdelijke abbo tot je nummerbehoud in werking treedt kan afsluiten op je T-Mobile SIM-kaart met het tijdelijke nummer?
Of had ik dit meteen in de winkel al moeten doen? Want heb er een beetje spijt van dit niet gedaan te hebben :D

In retrospect, it was inevitable

Verwijderd

Wel grappig dat er bij de orderstatus van tmobile staat dat ze streven om de bestelling binnen twee werkdagen na de aanvraag te leveren :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 september 2010 @ 21:24:
Wel grappig dat er bij de orderstatus van tmobile staat dat ze streven om de bestelling binnen twee werkdagen na de aanvraag te leveren :)
Das normaal in Nederland, moet je bij vele zaken maar verdubbelen want het moet nog uit China komen lol.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Verwijderd

Ik heb dus los een iPhone gehaald en daarnaast gebruik gemaakt van de DirectSales aanbieding van Vodafone icm met een HTC Legend. Abokosten van €55 naar €27,50. Vandaag de eerste factuur ontvangen, en wat blijkt: €27,50 is ex. BTW! :/ Nou vergaat de wereld natuurlijk niet, maar voor een consumentenabo vind ik het eigenlijk niet kunnen dat de prijzen waarmee ze adverteren blijkbaar zonder BTW zijn, zonder er ook bij te vermelden op de site dat het ex. BTW is.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:55:
Ik heb dus los een iPhone gehaald en daarnaast gebruik gemaakt van de DirectSales aanbieding van Vodafone icm met een HTC Legend. Abokosten van €55 naar €27,50. Vandaag de eerste factuur ontvangen, en wat blijkt: €27,50 is ex. BTW! :/ Nou vergaat de wereld natuurlijk niet, maar voor een consumentenabo vind ik het eigenlijk niet kunnen dat de prijzen waarmee ze adverteren blijkbaar zonder BTW zijn, zonder er ook bij te vermelden op de site dat het ex. BTW is.
Het is pas erg als ze vermelden dat het incl btw is :). als er niet "Prijzen zijn incl. BTW" staat is het gewoon excl.

Verwijderd

Ook voor consumentenabo's....?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:55:
https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category2 hier staat dat prijzen inclusief btw zijn en de htc legend kost hier 20€ per maand.

Zo goedkoop is abbonement niet.

• Abominabilis
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-05-2019
Moet ook langzamerhand gaan kijken naar het verlengen van mijn abbo.
Heb op het moment Iphone 3GS met Vodafone.
Maarja dit datalimiet die er nu zit bij vodafone......

Iemand ervaring met het verlengen van vodafone met een iphone 4?
Hoeveel moet je bijbetalen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:03:
[...]

https://directsales.vodafone.nl/tvgids#category2 hier staat dat prijzen inclusief btw zijn en de htc legend kost hier 20€ per maand.

Zo goedkoop is abbonement niet.
Ik heb een Bel+SMS+Web abo, prijs is hetzelfde. Waar staat dat het incl. BTW is?

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:11:
[...]

Ik heb een Bel+SMS+Web abo, prijs is hetzelfde. Waar staat dat het incl. BTW is?
Nou, heel duidelijk onderaan de pagina;
Alle bedragen zijn inclusief BTW

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:16:
[...]

Nou, heel duidelijk onderaan de pagina;

[...]
Zie het idd staan, my bad.
Eduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:57:
[...]

Het is pas erg als ze vermelden dat het incl btw is :). als er niet "Prijzen zijn incl. BTW" staat is het gewoon excl.
-O-

• EN-IS
Effe bellen met Vodafone, zodat ze dit aanpassen, anders betaal je alsnog teveel :)

Verwijderd

EN-IS schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:21:
[...]

Effe bellen met Vodafone, zodat ze dit aanpassen, anders betaal je alsnog teveel :)
Dat doet ie sowieso al lol.........

• EN-IS
Verwijderd schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 20:45:
[...]

Dat doet ie sowieso al lol.........
Waarom zou die al te veel betalen? :/
Hij heeft gekozen voor een Vodafone abbo met een toestel. Toestel verkoopt hij en koopt bij de goedkoopste aanbieder een losse iPhone.

Zit niet vast aan een i-abonnement, zit niet vast aan T-mobile, heeft geen last van simlock, dat zijn zojuist de voordelen die ik heb bedacht. Ik zie de nadelen hier niet? Als dat zijn wensen zijn vind ik dat hij het goed geregeld heeft. Beter als mij, ik zit nog steeds te wachten op een fatsoenlijk betaalbaar abbo met iPhone...

[ Voor 7% gewijzigd door EN-IS op 14-09-2010 21:08 ]

• Eppo ©
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Even een vraagje over het vodafone abbo (https://directsales.vodafone.nl/tvgids), hierin staat nog vermeld dat het data gebruik als fup is:
** Zorgeloos internetten = Het datagebruik mag niet regelmatig 10x zoveel (of meer) per maand zijn dan het gemiddelde datagebruik van alle gebruikers.
Dus als ik nu nog gebruik zou maken van de actie, zit ik niet met het datalimiet van 250Mb?

[ Voor 5% gewijzigd door Eppo © op 15-09-2010 11:25 . Reden: Link toegevoegd ]

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 16:23

psy

Eduardboon schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 19:57:
[...]

Tja hier geloof ik niets van. Als het een produkt is bedoeld aan een comsument, is het altijd inclusief BTW, zeker als het NIET vermeld wordt. Zou me een mooie boel worden.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

Eppo © schreef op woensdag 15 september 2010 @ 11:24:
Even een vraagje over het vodafone abbo (https://directsales.vodafone.nl/tvgids), hierin staat nog vermeld dat het data gebruik als fup is:

[...]
Dus als ik nu nog gebruik zou maken van de actie, zit ik niet met het datalimiet van 250Mb?
Ik vrees dat je dan gewoon zit met die data limiet, zou beetje vreemd zijn als het bij deze abonnementen niet zou gelden he.

• Eppo ©
  • Niet online
beetje vreemd dat het dan niet op de site staat, je het niet kan vinden in de algemene voorwaarden en ook niet in de actievoorwaarden. Je zou dus als klant verdere moeten gaan zoeken dan het eerste antwoord wat je al hebt gevonden? (nu zocht ik er naar, want ik had mee gekregen dat vodafone hun datalimieten had aangepast. Had ik mijn ma het laten bestellen, dan had ze het aangenomen als waarheid.)

Het lijkt mij dat vodafone dit gedeelte van de site is vergeten aan te passen en dat als je het dus bestelt, je zonder problemen de FUP zit van 10x het gemiddelde (en hoever dat van 250 afzit zou ik niet weten).

Verwijderd

Op dit moment heb ik een abonnement bij Vodafone (alleen GSM en SMS, geen internet). Ik ben een beetje uitgekeken op mijn huidige toestel, en de iPhone 4 lijkt voor mij de beste papieren te hebben. Omdat ik voor het eerst ga kennismaken met internet op een mobiel apparaat, wil ik wat advies.

Aangezien Vodafone een datalimiet heeft ingevoerd, is het misschien handig om naar T-mobile over te stappen. Met Vodafone heb ik echter louter goede ervaringen (omgeving A'dam en randstad, mijn werkomgeving), en krijg ik bij verlenging een flinke korting. Zijn er mensen die ervaring hebben met mobiel internet van Vodafone en (o.a. vanwege de datalimiet) zijn overgestapt naar T-mobile? Of is het zinvol te wachten tot Vodafone de iPhone 4 gaat aanbieden?

• Eppo ©
  • Niet online
Het datalimiet is het enige wat me een beetje tegenhoud om naar Vodafone over te stappen (zit nu bij telfort en die heeft geen datalimiet). De 250Mb of 1Gb haal ik met gemak (afgelopen maanden heb ik met de iphone 1200, 1600 en 2700 Mb verbruikt)...

Verwijderd

Wat doe je met die iPhone? Draait er een server op of waarom gebruik je bijna 3GB met abbonement wat 365kbps maximaal haalt?

• Eppo ©
  • Niet online
Telfort zit op 768kbps... Mijn telefoon ziet mijn PC maar heel zelden en daarom komen de meeste (90%) programma's komen dan ook binnen over de 3G (gewoon met 3G unstrictor en wachten maar). Daarnaast luister ik er ook radio mee (en als de auto radio weer eens stoort, gebruik ik hem ook in de auto als radio ontvanger). Filmpjes enzo kijk ik nog eens niet, heel soms Youtube, maar uitzending gemist heb ik nog niet gebruikt...

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:47
Mijn zus kreeg vandaag haar iPhone 3GS 8GB icm Tmobile abonnement. Toestel blijkt gewoon simlockvrij te zijn. Alle simkaartjes kunnen erin. Ik dacht dat toestellen van TMobile altijd gelocked waren?

Verwijderd

Ik heb vandaag een abonnement afgesloten bij Vodafone, bellen, sms, en web (400), voor 23,95 in de maand. Vodafone heb ik zeer goede ervaring mee. Jammer dat net het datalimiet van 1GB in is gegaan, maar ik verwacht daar niet snel overheen te gaan.

Nu maar snel hopen dat ze 4.1 kunnen jailbreaken/ unlocken.

• EN-IS
Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:57:
Ik heb vandaag een abonnement afgesloten bij Vodafone, bellen, sms, en web (400), voor 23,95 in de maand. Vodafone heb ik zeer goede ervaring mee. Jammer dat net het datalimiet van 1GB in is gegaan, maar ik verwacht daar niet snel overheen te gaan.

Met toestel? en welk toestel?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op woensdag 15 september 2010 @ 17:57:

Waarom heb je niet de TVgids versie gedaan? Dan was je voor €14,95 p/m klaar.

Hoi!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 21:32
Is het hier bekend dat de prijzen van de iPhone 4 bij T-Mobile verhoogd zouden zijn? Op 2 september kreeg ik de volgende aanbieding:

24mnd verlenging:
Relax Online 45: 37,95 p/mnd
1.000 smsjes: 9,95 p/mnd
Web 'n Walk PLUS: 4,95 p/mnd
Totale abonnementskosten per maand: 52,85

Eenmalig de iPhone 4 32GB: 99,95

Vandaag wilde ik de aanbieding bestellen. Van bovenstaande aanbieding was geen aantekening in het systeem gemaakt en de prijs voor de iPhone 4 32GB zou nu 139 of 159 (weet het niet eens meer precies) zijn. :S

• Tc-Chub
Vind het wel vreemd dat je voor 53 euro per maand alsnog 140 euro bij moet leggen dat is wel echt associaal duur.

• EN-IS
Tc-Chub schreef op woensdag 15 september 2010 @ 19:19:
Vind het wel vreemd dat je voor 53 euro per maand alsnog 140 euro bij moet leggen dat is wel echt associaal duur.
*Ja, het was al bekend dat de prijzen ineens hoger zijn*

Ik denk dat dit te maken heeft met het feit dat KPN & Vodafone de iPhone 4 zullen introduceren. T-mobile probeert maximale omzet/winst te draaien, ik heb er geen andere verklaring voor, de laatste centjes eruit halen, zelfde abbo samen met iPhone was bijvoorbeeld 100euro en nu ineens 159euro (ik had zelf bij de introductie een tabel in excel gemaakt van t-mobile prijzen en andere aanbieders). Ik vind het absurd en wacht gewoon tot de introductie van kpn en vodafone, ik denk dat de prijzen dan zullen dalen.

• Eppo ©
  • Niet online
Dan zou het toch veel logischer zijn dat ze dat al de gehele tijd zouden doen? Nu zijn er geruchten gekomen voor dat er andere aanbieders komen en dan ga je de prijzen verhogen :S? Mensen gaan dan alleen maar meer wachten, want misschien komt de nieuwe aanbieder wel met betere abbo's. Het zou dus logischer zijn geweest als T-mobile eerst heel veel geld vroegen (ze zijn/waren immers de enige aanbieder) en daarna in prijs gingen verlagen om dan toch maar te zorgen dat ze het maximaal aantal klanten er uit halen.

Persoonlijk verwacht ik gewoon dat de vraag zoveel groter is dan het aanbod, dat t-mobile langzaam de prijzen is gaan verhogen. Mensen kopen de telefoon toch wel en als later blijkt dat het aanbod groter wordt dan de vraag kan je weer mooi je prijzen verlagen.

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:24

TF

bla bla

ik kreeg net een mail dat je bij xlvoordeel.nl voor 159 euro de iphone bij een vodafone abonnement kunt krijgen. 16gb

iPhone 4 16GB tijdelijk voor slechts 23 euro* per maand!
De iPhone 4 kost slechts EUR 159,- incl. BTW in combinatie met een Vodafone abonnement met 350 minuten of 700 SMS van EUR 23* per maand. Inclusief 24 maanden supersnel Internet met 1GB per maand. Wees er snel bij; er hebben zich ruim 4000 mensen in geschreven voor deze mail.

Na 6 maanden zal het 46 euro per maand worden.

Simlockvrij trouwens.

• Eppo ©
  • Niet online
net op de site gekeken van xlvoordeel en daar worden hele andere prijzen genoemd. Sowieso straalde de website niet veel vertrouwe uit...

• Pendora
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:19
Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:45:
net op de site gekeken van xlvoordeel en daar worden hele andere prijzen genoemd. Sowieso straalde de website niet veel vertrouwe uit...
Het is een "dochter" onderneming van Vodafone om zo toch de iPhone aan te bieden
De prijzen zijn anders wanneer je je al had aangemeld en via de link in de mail naar de site te gaan

• EN-IS
Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:17:
Dan zou het toch veel logischer zijn dat ze dat al de gehele tijd zouden doen?... ... ... ... ... ...
Dat is de andere kant van het medaille, dat kan ook :)
TF schreef op donderdag 16 september 2010 @ 09:18:
ik kreeg net een mail dat je bij xlvoordeel.nl voor 159 euro de iphone bij een vodafone abonnement kunt krijgen. 16gb

iPhone 4 16GB tijdelijk voor slechts 23 euro* per maand!
De iPhone 4 kost slechts EUR 159,- incl. BTW in combinatie met een Vodafone abonnement met 350 minuten of 700 SMS van EUR 23* per maand. Inclusief 24 maanden supersnel Internet met 1GB per maand. Wees er snel bij; er hebben zich ruim 4000 mensen in geschreven voor deze mail.

Na 6 maanden zal het 46 euro per maand worden.
Simlockvrij trouwens.
Vreemd, ik heb me ook ingeschreven, maar ik heb geen e-mail van ze ontvangen, maar wat ik nog vreemder vind is dat de site niet is aangepast, registratie formulier staat er nog, en je kunt niet bestellen. Staat er niet in de e-mail iets over datum?

Ik heb lang moeten wachten op XLVoordeel.nl (en btw: het is een dochter onderneming van Vodafone, zie "Vodafone gaat iPhone verkopen"), en ik had bijna de hoop opgegeven. Ik hoop dat ik snel kan bestellen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door EN-IS op 16-09-2010 10:39 ]

• Eppo ©
  • Niet online
aha, maar ondanks dat straalt het nog niet veel vertrouwe uit. Laat ze eens paar euro's investeren in de site...

• Pendora
Tja in het mailtje staat ook dat ze maar 200 stuks hebben en op=op. Misschien dat ze de eerste 500 aanmeldingen een mailtje hebben gestuurd

• EN-IS
Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:34:
aha, maar ondanks dat straalt het nog niet veel vertrouwe uit. Laat ze eens paar euro's investeren in de site...
Ehm, het gaat niet om de site, maar inhoud, dus hier gaat het om de iPhone. Vodafone maakt al langer gebruik van zijn dochter onderneming om de 3GS te kunnen verkopen, zie http://www.ivoordeel.nl, wat ook gewoon werkt (ze linken van vodafone.nl naar ivoordeel en xlvoordeel).
Pendora schreef op donderdag 16 september 2010 @ 10:34:
Tja in het mailtje staat ook dat ze maar 200 stuks hebben en op=op. Misschien dat ze de eerste 500 aanmeldingen een mailtje hebben gestuurd
Hmm, nu begrijp ik het, dan ben ik benieuwd wanneer de verkoop start :) Thanx!

//EDIT
Ik heb even een berekening gemaakt, met de aanbieding van XLVoordeel en een vergelijkbaar T-mobile i-abbo:

Aanbieer: T-mobile 16GB
Abonnement: i-300 | 1 Jaar
Maandelijks: 44,95euro
Korting: geen
iPhone kosten: 319euro
TOTAAL: € 859,35 (12*44,95euro + 319euro)

Aanbieer: XLVoordeel (Vodafone)16GB
Abonnement: Bel+Sms+Web 350 | 2 Jaar
Maandelijks: 46euro
Korting: 6*23euro (138euro)
iPhone kosten: 159euro
TOTAAL :€ 1.125,00 (24*46euro - 138euro + 159euro)

Nou, niet echt een super aanbieding, ben je duurder uit bij Vodafone dan T-mobile, ik had een veel beter aanbieding verwacht. :X

[ Voor 27% gewijzigd door EN-IS op 16-09-2010 10:50 ]

• Eppo ©
  • Niet online
en dat 2de jaar? Dan heb je helemaal geen abbo meer bij t-mobile? Een eerlijkere vergelijking zou zijn als je t-mobile ook 24 maanden neemt.

Abonnement: i-300 | 2 Jaar
TOTAAL: € 1.397,8 (24*44,95euro + 319euro)

Als je een vergelijking maakt, dan verander je 1 ding en de andere houd je hetzelfde of bijna identiek. Het enige wat je hier in veranderd is de aanbieder en niet ook nog eens de contract periode...

En het klopt, het gaat om de info op de site en niet om de site zelf. De info op de site geeft anders wel een ander beeld dan de mail geeft. (en daarnaast is het geen dochteronderneming, maar is het een partner van Vodafone (voor zover het uit te zoeken is, het is mogelijk dat het via verschillende schimmige BV's toch een dochter is, maar ik betwijfel het).

• Pendora
Pak dan iig het i-300 24 maanden abbo:

iPhone kosten: 89,95 euro
TOTAAL: € 1397,80 (24*44,95euro + 89.95euro)

Iets duurder

• Eppo ©
  • Niet online
Sorry, had niet gekeken wat de t-mobile abbo's doen bij een langere contract duur. Had alleen even de berekening van EN-IS gebruikt. Het bedrag komt echter uit op €1.168,75

• EN-IS
Pendora schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:06:
Pak dan iig het i-300 24 maanden abbo:

iPhone kosten: 89,95 euro
TOTAAL: € 1397,80 (24*44,95euro + 89.95euro)

Iets duurder
Ik heb met opzet bewust 1 Jaar T-mobile gekozen want mijn voorkeur gaat uit naar 1 jaar, ik wil niet vast zitten aan een abbo van Vodafone 46euro voor 24 maanden, nooit meer 2 jaar voor mij (niet dat ik de laatste jaren 24maanden abbo's heb genomen).

Het gaat er mij om, hoeveel ik in 1 jaar kwijt ben en dan vergelijk ik dat met 2 jaar (Vodafone heeft geen 1 jaar abbo's). Ik ben dus meer kwijt voor 2 jaar Vodafone in plaats van 1 jaar T-mobile, natuurlijk wil ik zo weinig mogelijk betalen :)

[ Voor 22% gewijzigd door EN-IS op 16-09-2010 16:23 ]

• Eppo ©
  • Niet online
Dat is toch niet vreemd? Als je de telefoon los zou kopen zou je maar €650,- kwijt zijn tegen over €859,35 bij T-Mobile. Dat is de enige manier om zo min mogelijk te betalen, maar dat kan je niet eerlijk met elkaar vergelijken?

Als je maar 1 jaar wilt, dan is een vergelijking met een 2 jarige abbo helemaal onzin. Die valt sowieso af, aangezien je maar 1 jaar wilt, ook al was de 2 jarige goedkoper (wat dus erg sterk is...). Dus als je dan netjes een vergelijking maakt, verander dan maar 1 ding. Wil je alleen 1 jarige abbo's? Vergelijk dan alleen 1 jarige abbo's met elkaar.

Even alle t-mobile abbo's met elkaar voor je vergeleken:

Prijs iPhoneAbboPer jaarPer maandPer eenheidGunstig tot
150€ 359.95 € 29.95 € 719.35 € 59.95 € 0.20 46
300€ 319.95 € 44.95 € 859.35 € 71.61 € 0.12 70
500€ 289.95 € 64.95 € 1,069.35 € 89.11 € 0.09 150
1000€ 199.95 € 109.95 € 1,519.35 € 126.61 € 0.06

Gunstig tot is hetgeen dat je over je bundel heen kan gaan. Bij een 150 bundel is dat dus 46 (je kan dus nog 46 minuten bellen of sms buiten je bundel. Doe je dat structureel, dan kan je beter een abbo hoger pakken)

[ Voor 50% gewijzigd door Eppo © op 16-09-2010 14:24 ]

• EN-IS
Je hebt gelijk, dat is niet helemaal eerlijk of vergelijkbaar. Dat komt omdat ik graag bij Vodafone wil blijven (verlengen/nieuw abbo nemen). Hierdoor maak ik steeds zulke vergelijkingen.

Mijn vergelijking is puur bedoeld voor mezelf, om te orienteren en te kijken wat voordelig is. Mijn verwachting was dat ik misschien iets duurder zou zijn bij een Vodafone 2jaar abbo (en misschien dan alsnog zou kunnen kiezen voor een 2jarig abbo), alleen dat is het dus niet het geval, ik vind het nog steeds prijzig.

En ik zie zojuist dat je kunt bestellen. :)

Bedankt voor je tabel!

• Tc-Chub
Oh my god. Ik net gebeld naar Hi waar mijn simkaart bleef, is er ook daar iets fout gegaan. Ik denk dat ik er maar een boek over ga schrijven. Ik wacht al sinds 27 juli op een simkaart van Vodafone/Hi

• EN-IS
Tc-Chub schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:52:
Oh my god. Ik net gebeld naar Hi waar mijn simkaart bleef, is er ook daar iets fout gegaan. Ik denk dat ik er maar een boek over ga schrijven. Ik wacht al sinds 27 juli op een simkaart van Vodafone/Hi
Dude, ik heb al je reacties gelezen destijds, jezus dat is balen! Ik wens je succes en veel geduld toe! :)

Verwijderd

Tc-Chub schreef op donderdag 16 september 2010 @ 16:52:
Wanneer wil je boek uitbrengen? Wel in ebook formaat alsjeblieft. Die iPhone abbonementen vindt ik allemaal vrij prijzig, toen der tijd voor 32,50 en daarna abbonement bijgesteld naar 27,50 een gratis iPhone 3G gekregen.

Nu moet je plots heel veel bij betalen. Aan de andere kant in pricewatch kost ie € 893,50.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 17:07 ]

Verwijderd

Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:03:
en dat 2de jaar? Dan heb je helemaal geen abbo meer bij t-mobile? Een eerlijkere vergelijking zou zijn als je t-mobile ook 24 maanden neemt.

Als je een vergelijking maakt, dan verander je 1 ding en de andere houd je hetzelfde of bijna identiek. Het enige wat je hier in veranderd is de aanbieder en niet ook nog eens de contract periode...

En het klopt, het gaat om de info op de site en niet om de site zelf. De info op de site geeft anders wel een ander beeld dan de mail geeft. (en daarnaast is het geen dochteronderneming, maar is het een partner van Vodafone (voor zover het uit te zoeken is, het is mogelijk dat het via verschillende schimmige BV's toch een dochter is, maar ik betwijfel het).
Laten we dan ook gelijk het aantal minuten (in de bundel) in die 2 jaar meenemen:
T-mobile: 24 x 300 = 7200 minuten (of 7200 sms-jes) => 1168,75 / 7200 = 16,2 cent per minuut
Vodafone: 24 x 350 = 8400 minuten (of 16.800 sms-jes) => 1125 / 8400 = 13,4 cent per minuut

Ik vind het persoonlijk wel een erg groot verschil (tenzij ik natuurlijk rekenfouten heb gemaakt).
Met T-Mobile heb je dan wel voordeel van onbeperkt (zij het iets langzamer) internet.

Edit: ik zie op de site van T-mobile dat bij een 24 maanden contract de kosten voor het toestel 89,95 bedragen i.p.v. 319 uit de quote. Berekening op aangepast. Prijs per minuut is gedaald van 19,4 naar 16,2 cent. Toch blijf ik het verschil met Vodafone relatief groot vinden (+20%)..

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2010 18:31 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:17:
[...]

Laten we dan ook gelijk het aantal minuten (in de bundel) in die 2 jaar meenemen:
T-mobile: 24 x 300 = 7200 minuten (of 7200 sms-jes) => 1168,75 / 7200 = 16,2 cent per minuut
Vodafone: 24 x 350 = 8400 minuten (of 16.800 sms-jes) => 1125 / 8400 = 13,4 cent per minuut

Ik vind het persoonlijk wel een erg groot verschil (tenzij ik natuurlijk rekenfouten heb gemaakt).
Met T-Mobile heb je dan wel voordeel van onbeperkt (zij het iets langzamer) internet.

Edit: ik zie op de site van T-mobile dat bij een 24 maanden contract de kosten voor het toestel 89,95 bedragen i.p.v. 319 uit de quote. Berekening op aangepast. Prijs per minuut is gedaald van 19,4 naar 16,2 cent. Toch blijf ik het verschil met Vodafone relatief groot vinden (+20%)..
Scheelt 1 euro en 80 cent per maand... 20% is een beetje vertekenend beeld. Als iets 1 cent kost en bij de ander 2 cent dan is het +100%, maar scheelt in werkelijk helemaal niks!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:39:
[...]

Scheelt 1 euro en 80 cent per maand... 20% is een beetje vertekenend beeld. Als iets 1 cent kost en bij de ander 2 cent dan is het +100%, maar scheelt in werkelijk helemaal niks!
voor die 1,80 minder per maand krijg je 50 minuten meer... en dat 24 maanden lang.

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:43
nog een klein detail bij het i300 abo:

het is 300 min. en 300 smsjes! (dus niet of!)

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 13:12
Die XLvoordeel site is wel goed. Maar alleen weer 2 jaar.

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb alle sites en winkels (waaronder mijn eigen ;]) afgestruind. Ik wil een iPhone3GS 8GB volgende maand regelen, kom van KPN af.

Nu wil ik een 1jarig abo, en heb ik deze gezien; op StudentMobiel met Relax 30- 1 jaar en W&W standaard en dan 131 euro bijbetalen. http://www.studentmobiel..../relax-1-jaar?internet=40 Heel vreemd, maar andere sites (T-Mobile/GSMWeb/PhoneShop/BestelMaar etc) zijn veel duurder. Heeft iemand een betere aanbieding gezien? Dan hoor ik het graag!

Nu ben ik met jailbreaken/unlocken niet heel handig, maar valt dit toestel zelf te unlocken? Aangezien ik van KPN afkom, en geen zin heb om 120 euro te betalen om hem te unlocken via T-Mobile en ik het toestel niet aan de lokale turk toevertrouw.

Alvast bedankt voor de hulp!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-11 13:30
Op de site van t-mobile staat:
"Bij je tariefplan staat de startdatum en de einddatum van de contractperiode van je abonnement. Je kunt je abonnement online, via de T-Mobile Shop of via de T-Mobile Klantenservice vanaf vier maanden voor het einde van je contractperiode, of na je contractperiode vernieuwen. Contractvernieuwing bij een dealer is mogelijk vanaf drie maanden voor het einde van je contractperiode."

Het is nu dus 4 maanden voor mij vandaag. ALleen las ik van de week in dit topic of een soort gelijke op tweakers dat het bij dealers ook mogelijk is, om vanaf 4 maanden te verlengen.
Is dat gewoon een toenmalig foutje? Of zijn er meer bevestigingen van dat het eigenlijk niet uitmaakt. Zolang de 'flag' maar op verlengen staat, dan is t goed?

Something something

• T7D_Sneezy
  • Laatst online: 04-11 18:17
SeenD schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 10:40:
Op de site van t-mobile staat:
"Bij je tariefplan staat de startdatum en de einddatum van de contractperiode van je abonnement. Je kunt je abonnement online, via de T-Mobile Shop of via de T-Mobile Klantenservice vanaf vier maanden voor het einde van je contractperiode, of na je contractperiode vernieuwen. Contractvernieuwing bij een dealer is mogelijk vanaf drie maanden voor het einde van je contractperiode."

Het is nu dus 4 maanden voor mij vandaag. ALleen las ik van de week in dit topic of een soort gelijke op tweakers dat het bij dealers ook mogelijk is, om vanaf 4 maanden te verlengen.
Is dat gewoon een toenmalig foutje? Of zijn er meer bevestigingen van dat het eigenlijk niet uitmaakt. Zolang de 'flag' maar op verlengen staat, dan is t goed?
volgens mij bij de t-mobile en internetsite winkel 4 maanden voor aflopen abo, bij andere dealers 3 maanden is mij bekend, het zelfde als in de info die jij post

Verwijderd

Beetje teleurgesteld in T-Mobile nu.

Net een rekening van 300 euro achter de kiezen gehad, werd ik begin vorige week gebeld of ik interesse had in een iPhone 4. Mijn abbo loopt namelijk binnenkort af, en ze vonden het fijn als ik zou willen verlengen.

Duurste tariefplan, 2 jaar, en dan eenmalig 30 euro.

Ik zeg dat het vast ook wel gratis kan, zeker gezien mijn rekeningen nooit beneden de 100 euro zijn, en zeker met het oog op de laatste factuur. Moeilijk moeilijk moeilijk. Uiteindelijk afgesproken dat ze aan het einde van de week maar terug moest bellen en ik dan zou besluiten.

Had me er al een beetje aan verkwanseld, en had besloten te verlengen, mits toestel gratis.

Niks meer gehoord. Ben nu overgestapt naar sim-only, en koop over een paar maanden wel zo'n ding simlock vrij in de winkel. Stik er maar in. Ben helemaal klaar met het bedrijf T-Mobile.

Verwijderd

Das jammer inderdaad, maja aan andere kant is je eigen schuld als rekeningen zo hoog zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 14:31:
Das jammer inderdaad, maja aan andere kant is je eigen schuld als rekeningen zo hoog zijn.
Daar klaagt hij toch niet over? Je mag alleen wel verwachten dat je met dergelijke rekeningen een "goede klant" bent, en dus wat extra korting kunt krijgen. Dat is vrij normaal . .

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-11 16:23

psy

Het gaat volgens mij te goed bij T-mobile, die iphone die een week geleden opeens fors durder werd, nu zit ik voor de Desire te kijken, en bij verlenging op t-mobile moet ik altijd 40 euro bijbetalen wat voor abo ik ook kies. Nou is de Desire zeer gemakkelijk elders gratis te krijgen hoor, dus ze hebben bij T-mobile echt een steekje los zitten...

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-10 09:44
Voor interessante aanbiedingen moet je met de klantenservice bellen. Na de 1e aanbieding moet je vragen of er niet wat te regelen valt en dan komt pas de interessante aanbieding. Was bij mij in ieder geval zo.

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 16 september 2010 @ 18:17:

Laten we dan ook gelijk even meenemen dat vodafone per minuut afrekend, t-mobile per seconde ;)

Nothing to see here

• Paranoy
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-06 18:17
Ik heb vanochtend via XLvoordeel de Iphone4 besteld.
Dit was sowieso het abonnement dat ik van plan was te nemen en €159,- vind ik een nette prijs voor het toestel.
Ik heb 10 jaar met grote tevredenheid bij vodafone gewerkt dus vandaar dat T-mobile voor mij geen optie was.

Ben net gebeld door de lieve dame van het bezorgingsbedrijf.
Maandag tussen 16.15 en 21.00 uur komen ze de telefoon brengen. _/-\o_
Ben benieuwd.

Verwijderd

ik heb gisteren bij XLvoordeel verlengd. Had al precies hetzelfde abbo en begin oktober loopt het contract af. Ook ik zit in de bezorging voor maandag na 16.15 uur.

@ Maite en itsme: jullie hebben allebei gelijk.

Verwijderd

Die contract duur kost je dus totaal 862,5€ en dan nog een 159€? Volgens mij is sim lock vrije iPhone 4 in België uiteindelijk goedkoper, vooral omdat er genoeg goedkope simlock vrije telefoons te krijgen zijn.

Ik vindt iPhone 4 ook wel hip, mijn iPhone 3G zou nog 200€ plus minus moeten opleveren, maar nu ik zo zuinig ben kan ik dat beste blijven vol houden en niet in de val van Apple lopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2010 16:59 ]

• Tc-Chub
Breaking news, breaking news!

Nadat ik dus problemen heb gehad met Vodafone (diverse post hier in dit topic) en toen bij Hi bleek dat bij Hi dus geen probleem te zijn. De medewerkster aan de telefoon vertelde mij dat ik een nieuwe simkaart kreeg. Maarrr, blijkbaar dacht een andere medewerker daar anders over en die heeft dus gewoon het abbo op mijn oude KPN microsim gezet. Prima op zich, maar het zou alleen wel leuk zijn als dat mij even werd verteld :P

Nadat ik dus de klantensim had gebeld om te vragen of ze dus dat abbo niet op mijn kpn sim konden zetten, (ja ik kwam zelf ook met dat idee) bevestigde een medewerker van hen dat dat dus al gedaan was.

Even gechecked of dat klopte door saldo naar 1244 te smsen en ik kreeg inderdaad het nieuwe abbonement voorgeschoteld.

Nu dus eindelijk internet en genieten maar!!

[ Voor 7% gewijzigd door Tc-Chub op 17-09-2010 17:57 ]

• SeenD
  • Laatst online: 06-11 13:30
mocht vandaag verlengen van t-mobile, 4 maanden van te voren, ff naar de phonehouse geweest, laatste 32gb gekozen, kon dus gewoon, itt t-mobile's website.

Something something

Verwijderd

Zijn er prepaid microsims voor iPhone?
KPN iig niet

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:47
Er zijn hier vast wel mensen die een abbo het afgesloten via Vodafone /TV Gids actie
Voor mij: bel/sms/web met htc legend (die ik omgeruild heb voor een iPhone) voor 20 euro per maand. Op de site staat duidelijk dat de vermelde prijs incl. BTW zijn. Nu kijk ik via internet op de rekening en wordt de BTW er toch nog bij opgeteld. Nog meer mensen die dit hebben ondervonden?

• EN-IS
M.C. schreef op zaterdag 18 september 2010 @ 13:50:
Er zijn hier vast wel mensen die een abbo het afgesloten via Vodafone /TV Gids actie
Voor mij: bel/sms/web met htc legend (die ik omgeruild heb voor een iPhone) voor 20 euro per maand. Op de site staat duidelijk dat de vermelde prijs incl. BTW zijn. Nu kijk ik via internet op de rekening en wordt de BTW er toch nog bij opgeteld. Nog meer mensen die dit hebben ondervonden?
Ja, vorige pagina nog (niet ik)... Maak hier een melding van via de klantenservice en noteer naam + datum/tijd wanneer je hebt gebeld, plus een ref nummer als je die krijgt. Succes!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Via Twitter de volgende vraag aan @Tmobile_Webcare gesteld:

Hallo, ik las bij m'n bestelling van 'n verlenging met relax online 25 + iPhone 4 (16gb) 't volgende: "Sluit web'n'walk vast af gedurende je contractperiode en krijg korting op je toestel."Hoeveel bedraagt deze korting bij myn bestelling?(op factuur staat 169,95 voor iphone4

Daarop kreeg ik dit vage antwoord:
hallo Arjan, 2 jarig contract: 24 maanden 100% korting op de abonnementskosten. ^HdN

Wat bedoelen ze hier mee? :?

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:43
Denk dat ze bedoelen 100% korting op de wnw bundel!

Heb net even de topic een beetje doorgelezen en blijkbaar heeft t-mobile begin september de prijzen voor verlengingen aangepast. Ik zelfs denk dat het niet de bedoeling was dat klanten nog extra korting zouden krijgen bij het kiezen voor wnw vast,( immers is deze bundel tijdelijk sowieso gratis!) en is dit begin september aangepast!

• naNs
  • Laatst online: 29-10 15:00
Verwijderd schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 16:02:
ik heb gisteren bij XLvoordeel verlengd.
Paranoy schreef op vrijdag 17 september 2010 @ 15:34:
Ik heb vanochtend via XLvoordeel de Iphone4 besteld.
Ik overweeg er ook te gaan bestellen. Importeren zij de iphone 4 of gaat het wel gewoon om Nederlandse toestellen? Zitten er nog ergens addertjes onder het gras? De website maakt namelijk niet zo'n betrouwbare indruk op me ;p

• Hertog
  • Laatst online: 13:57

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:03:

Bij een tweejarig abonnement kost de telefoon slechts 89,95, totale kosten: 1168,75.

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Volgend week zit ik in de <4 maanden periode en kan ik bij t-mobile wat nieuws kiezen, al 6 jaar klant daar dus de trouwe klant korting word sterk :o 2 jaar terug kreeg ik de N96 ook met flink wat korting.. nu wil ik de iphone 4 maar ben zo bang als de dood voor het geen bereik gezeik }:|

Ik heb al dikke handen en vingers, met dat probleem bedek ik de antenne er van dik en dubbel haha

• -LvD-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-08 13:41

-LvD-

mét streepjes!

Skann schreef op donderdag 16 september 2010 @ 20:31:
Die XLvoordeel site is wel goed. Maar alleen weer 2 jaar.

Ik heb jullie hulp nodig, ik heb alle sites en winkels (waaronder mijn eigen ;]) afgestruind. Ik wil een iPhone3GS 8GB volgende maand regelen, kom van KPN af.

Nu wil ik een 1jarig abo, en heb ik deze gezien; op StudentMobiel met Relax 30- 1 jaar en W&W standaard en dan 131 euro bijbetalen. http://www.studentmobiel..../relax-1-jaar?internet=40 Heel vreemd, maar andere sites (T-Mobile/GSMWeb/PhoneShop/BestelMaar etc) zijn veel duurder. Heeft iemand een betere aanbieding gezien? Dan hoor ik het graag!

Nu ben ik met jailbreaken/unlocken niet heel handig, maar valt dit toestel zelf te unlocken? Aangezien ik van KPN afkom, en geen zin heb om 120 euro te betalen om hem te unlocken via T-Mobile en ik het toestel niet aan de lokale turk toevertrouw.

Alvast bedankt voor de hulp!
Volgens mij zijn de prijzen op studentmobiel zonder internet. Het is dus gewoon de prijs voor een Relax-abbo, en als je dan internet erbij wil moet je die bundel erbij kopen.

Verwijderd

Tuzla schreef op zondag 19 september 2010 @ 18:55:
nu wil ik de iphone 4 maar ben zo bang als de dood voor het geen bereik gezeik }:|
das een feature, geen bug.
heb je tenminste een geloofwaardig excuus "ja sorry, geen bereik, Iphone 4 he!.."

moet nog zeker 4 week wachten bestel no 355etc..waardeloos bevestiging systeem trouwens bij T-mobile.
Relax 25 met 14,95 internet (en weer 9,95 korting) maar nog steeds geen bevestiging van abo met korting... wel een factuur voor de Iphone.. (die was trouwens wel correct)
telefonisch bevestigd gekregen dat alles ok is incl korting.. maar ja da's niet op papier..

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Verwijderd schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:15:
[...]

das een feature, geen bug.
heb je tenminste een geloofwaardig excuus "ja sorry, geen bereik, Iphone 4 he!.."

moet nog zeker 4 week wachten bestel no 355etc..waardeloos bevestiging systeem trouwens bij T-mobile.
Relax 25 met 14,95 internet (en weer 9,95 korting) maar nog steeds geen bevestiging van abo met korting... wel een factuur voor de Iphone.. (die was trouwens wel correct)
telefonisch bevestigd gekregen dat alles ok is incl korting.. maar ja da's niet op papier..
Ik heb ook nummer 355, zeker ook vorige week zondag besteld? krijgen we hem rond dezelfde tijd.

ik kreeg een contractsbrief waarin niets meer dan het getal "24" stond :s ook lekker handig!, de factuur voor het toestel was inderdaad wel gewoon goed. vervelend gedoe.

• tallgeese
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
naNs schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:42:
[...]

[...]

Ik overweeg er ook te gaan bestellen. Importeren zij de iphone 4 of gaat het wel gewoon om Nederlandse toestellen? Zitten er nog ergens addertjes onder het gras? De website maakt namelijk niet zo'n betrouwbare indruk op me ;p
Onderaan de website: "*Dit is een netwerk actie van 6 maanden. Hierna betaald je het normale tarief. Gemiddeld betaal je 40,25 euro per maand."

Dan lijkt t-mobile abbo voor 29,95 euro (relax 150min/sms, met unlimited web n walk,) toch een beter keuze dan xlvoordeel. :)

• naNs
  • Laatst online: 29-10 15:00
tallgeese schreef op zondag 19 september 2010 @ 20:32:
[...]
Dan lijkt t-mobile abbo voor 29,95 euro (relax 150min/sms, met unlimited web n walk,) toch een beter keuze dan xlvoordeel. :)
ik ben niet zo'n t-mobile fan ;)

• Eppo ©
  • Niet online
Hertog schreef op zondag 19 september 2010 @ 15:47:
[...]
Bij een tweejarig abonnement kost de telefoon slechts 89,95, totale kosten: 1168,75.
Volgens mij had pendore dat ook al direct onder mijn berciht gezet. Daaronder staat ook weer mijn uitleg:
Eppo © schreef op donderdag 16 september 2010 @ 11:10:
Sorry, had niet gekeken wat de t-mobile abbo's doen bij een langere contract duur. Had alleen even de berekening van EN-IS gebruikt. Het bedrag komt echter uit op €1.168,75
Snap dan ook niet wat je reactie nog toevoegt...

• Eskiya
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10:40
Ik heb gelezen dat de Iphone 4 wit voor de kerst nog komt, weet iemand een exacte datum? Want m'n vrouwtje wilt de witte versie ervan en ik kan nu al verlengen.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:35

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Eskiya schreef op maandag 20 september 2010 @ 10:03:
Ik heb gelezen dat de Iphone 4 wit voor de kerst nog komt, weet iemand een exacte datum? Want m'n vrouwtje wilt de witte versie ervan en ik kan nu al verlengen.
nee is nog niet bekend. Kerst duurt ook nog even :). Ik verwacht dat hij komende maand iig nog niet beschikbaar zal zijn. Zoals zo vaak zal hij wel eerst in amerika e.d. te koop zijn. Kortom, je ziet hem redelijk van te voren aankomen als hij hier verkocht gaat worden.

Ik verwacht hem niet voor november iig en zelfs november is al geluk hebben. Kan maar zo zijn dat de witte in amerika voor kerst komt, en hier pas Q1 2011

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
T-Mobile iPhone 4 abonnement heeft 2 mb/s down - 348 kb/s upload (onbeperkt)
Een Relax abonnement met wnw plus (15,-) heeft 1mb/s - 348 kb/s upload (max 2 GB per maand)

Ik vraag me af of je daar in de praktijk wat van gaat merken? Tijdens het browsen volgens mij amper, alleen bij het laden van youtube filmpjes misschien? Het internet kan nog zo snel gaan, als de iPhone het niet net zo snel verwerkt...

Want een relax abo heeft toch wel de voorkeur.. relax 45 (€ 37,95 p/m) + sms halveren (2,50) + wnw plus (5,-) = 45,45,- per maand. Maar dan zijn er voor mij geen zorgen over te weinig smsjes/ belminuten.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:33
YOGI schreef op maandag 20 september 2010 @ 11:43:
T-Mobile iPhone 4 abonnement heeft 2 mb/s down - 348 kb/s upload (onbeperkt)
Een Relax abonnement met wnw plus (15,-) heeft 1mb/s - 348 kb/s upload (max 2 GB per maand)

Ik vraag me af of je daar in de praktijk wat van gaat merken? Tijdens het browsen volgens mij amper, alleen bij het laden van youtube filmpjes misschien? Het internet kan nog zo snel gaan, als de iPhone het niet net zo snel verwerkt...

Want een relax abo heeft toch wel de voorkeur.. relax 45 (€ 37,95 p/m) + sms halveren (2,50) + wnw plus (5,-) = 45,45,- per maand. Maar dan zijn er voor mij geen zorgen over te weinig smsjes/ belminuten.
Jumpman in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• YOGI
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 15:01
Dus volgens jouw is de snelheid dus precies hetzelfde... Zou mooi zijn >:)

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-11 21:32
De actie van de Web 'N Walk Plus voor 4,95 is afgelopen, toch?

Vorige week in de T-Mobile shop een aanbieding gekregen: Relax (niet Relax Online!) 45 (€ 45,00 p/m), 1.000 smsjes (€ 9,95) en Web 'N Walk Plus (€ 4,95) = € 59,90 per maand.

Losse iPhone 32GB: € 99,95.

Relax is betalen per seconde en Relax Online is betalen per minuut.

Nu de bestelling van de iPhone gedaan in de winkel, maar de verlenging kon nog niet geregeld worden. Dit wordt pas op papier gezet op het moment dat de iPhone binnen is. Nu lijkt inmiddels de actie van Web 'N Walk Plus dus afgelopen te zijn en dat maakt het een stuk minder interessant... Nu krijg ik dus iets aangeboden en aan de hand daarvan bestel ik iets, maar op het moment van leveren is e.e.a. wellicht veranderd. Is dit een normale gang van zaken (bij T-Mobile)?

[ Voor 12% gewijzigd door Flieger op 20-09-2010 13:12 ]

• pvr
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-10 12:20

pvr

Ik heb vorig jaar een 2 jarig abbo genomen bij telfort: Telfort belbundel 200 +nokia n97
Hier zit geen internet bundel bij. Kosten per maand 19,95.

Nu wil ik graag een iPhone 4 kopen.
Als ik de iPhone 4 los http://www.dutchfone.nl/product_info.php?products_id=248 koop, ben ik met het abbo wat ik nu nog een jaar heb, denk ik het goedkoopst uit, en nr behoud (Inplaats van dat ik een nieuwe abbo neem)
Ik wil dan bij telfort, surf en mail aanvragen, en dat kost 10€, totaal kosten abbo wordt dan 29,95.

Mijn vraag is: werkt de iPhone 4 dan goed met deze telfort abbonement(provider)
Of zijn er betere providers die de iPhone 4 ondersteunen, ik had ergens gelezen dat de data bundel zoals Web 'n Walk erbij aan te schaffen zodat je zorgeloos van alle mogelijkheden kan genieten.

Of zien ik iets over het hoofd.

BVD

Lenovo Legion 5 17IMH05H | Intel Core i7-10750H| 16 GB DDR4 | Toshiba Solid State Disk (M.2) 512GB+ Samsung 870 EVO 2,5 inch 4TB| 1080p | GeForce GTX 1650 Ti| backlit keyboard @ 04-09-2021

Pagina: 1 ... 16 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.