[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.508 views

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:25
voor een 3gs?

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:37
Ik kom er niet uit. Ik heb sinds gisteren een abonnement van VF in mn iPhone. Ik heb de netwerkinstellingen goed ingevuld
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam :vodafone
Wachtwoord :vodafone

Nadat is dit ingesteld heb, komt het 3G logo 1 sec. in beeld en verdwijnt hij weer.

Moet ik mobiel data nog activeren op de VF site, of??? Ik heb een bel/sms/web abonnement.

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik zit nog bij vodafone en krijg donderdag mn tmob iphone.
Mn vodafone contract is al afgelopen en word nu gewoon maandelijks verlengd, wat houdt onderstaande dan in??
"Uw aansluiting wordt geactiveerd op: Datum nummerbehoud"

Kan mn sim dan bij levering gelijk geactiveerd worden?

• ma9ma
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:03

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:44:
Ik zit nog bij vodafone en krijg donderdag mn tmob iphone.
Mn vodafone contract is al afgelopen en word nu gewoon maandelijks verlengd, wat houdt onderstaande dan in??
"Uw aansluiting wordt geactiveerd op: Datum nummerbehoud"

Kan mn sim dan bij levering gelijk geactiveerd worden?
Kijk naar mijn verhaal een paar posts hierboven: Je hebt een opzegtermijn van 1 maand. Dus over 1 maand kan pas jouw nummer overgezet worden van Vodafone naar T-Mobile en dus ook pas dan kan je de sim activeren. Dat wordt dus thuis spelen over WIFI.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

• Scirocco
ma9ma schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:14:
[...]

Kijk naar mijn verhaal een paar posts hierboven: Je hebt een opzegtermijn van 1 maand. Dus over 1 maand kan pas jouw nummer overgezet worden van Vodafone naar T-Mobile en dus ook pas dan kan je de sim activeren. Dat wordt dus thuis spelen over WIFI.
Maar mijn contract is al afgelopen en word nu maandelijks verlengd, dan hoef je toch niet te opzeggen? (althans de VF medewerker aan de telefoon zei dat het automatisch zou gaan en dat de andere provider zo mn nummer kon behouden.. ik hoefde niet te opzeggen omdat mn contract toch al was afgelopen??

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Scirocco schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:19:
[...]

Maar mijn contract is al afgelopen en word nu maandelijks verlengd, dan hoef je toch niet te opzeggen? (althans de VF medewerker aan de telefoon zei dat het automatisch zou gaan en dat de andere provider zo mn nummer kon behouden.. ik hoefde niet te opzeggen omdat mn contract toch al was afgelopen??
Dat hoeft ik ook niet, dat gebeurd automatisch. Maar de opzegtermijn van een maand blijft. Zodra T-Mobile jouw nummer bij Vodafone opvraagt blijft deze nog 1 maand (de wettelijke opzegtermijn) in het bezit van Vodafone. Jouw T-Mobile abonnement gaat ook pas in als je sim geactiveerd is.

Ik had het liever ook anders gezien, ik zit met hetzelfde probleem. Terwijl ik wel heb aangegeven dat het T-Mobile abonnement per direct in moest gaan. Niet gebeurd en nog geen tijd gehad om te kijken of ik dat nog kan corrigeren.

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat als ik heb gevraagd of T-Mobile mijn huidige contract bij KPN op wil zeggen (tegen betaling bij KPN uiteraard)? Moet ik dan ook een maand(!) wachten?

edit; Ging die maand in bij het bestellen op de 30e? :+ Nee lees ik nu T-Mobile.nl vind m'n nummerbehoud nog niet dus ik zal denk ik ook nog moeten wachten tot het vorige contract afgelopen is. :?

[ Voor 42% gewijzigd door djpdjpnl op 24-08-2010 13:08 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik kreeg vandaag een mailtje:
Simlockvrije iPhone 4 (16gb) voor 199 euro. Abbo: 20 euro per maand, incl internet.

Is dit te goed om waar te zijn? (Kreeg het via een RTL aanbieding, wtf)
http://euclid.wirelesscircle.nl/index.php?actie_code=850

EDIT:

Net even gebeld, die 20 euro per maand is de prijs wat je voor de telefoon betaald. Daarnaast komen nog de bundels en dergelijke er bovenop, de goedkoopste mogelijkheid is 35,95 geloof ik... (Dit alles met 75 belmin en een internetbundel, geen sms bunden, en "onbeperkt" bellen naar wireless circle klanten)

[ Voor 39% gewijzigd door Kecin op 24-08-2010 13:51 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Verwijderd

Hallo! :9

Ik weet niet of mijn vraag al eens aan bod is gekomen maar hiervoor alvast mijn excuses. (Ik heb het forum namelijk doorgezocht.) Maar kom er maar niet uit. 8)7

Ik ben van plan om een Iphone aan te schaffen :) en nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 abonnements vormen. Relax Online 20 en I-150. Nu is het zo dat de gebruikte minuten/SMS'jes binnen de Relax Online € 0.11 kosten als ik deze verbruik als ik me niet vergis.
Maar hoe zit het met het I-150 abonnement? Kosten deze belminuten en SMS'jes ook een x aantal cent voor het verbruik binnen de bundel of krijg je deze van t-mobile zelf en kosten deze niks als ik deze verbruik?

Alvast bedankt!!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:54:
Hallo! :9

Ik weet niet of mijn vraag al eens aan bod is gekomen maar hiervoor alvast mijn excuses. (Ik heb het forum namelijk doorgezocht.) Maar kom er maar niet uit. 8)7

Ik ben van plan om een Iphone aan te schaffen :) en nu ben ik aan het twijfelen tussen 2 abonnements vormen. Relax Online 20 en I-150. Nu is het zo dat de gebruikte minuten/SMS'jes binnen de Relax Online € 0.11 kosten als ik deze verbruik als ik me niet vergis.
Maar hoe zit het met het I-150 abonnement? Kosten deze belminuten en SMS'jes ook een x aantal cent voor het verbruik binnen de bundel of krijg je deze van t-mobile zelf en kosten deze niks als ik deze verbruik?

Alvast bedankt!!
Ik had eerst een i-150 abonnement en toen had ik bij My T-Mobile 150 minuten en 150 SMSjes staan bij belstatus. Nu heb een Relax Online 25 abonnement en heb ik daar € 25,XX staan. Ik ben deze maand nog geswitched (had eerst i-150 afgesloten, maar Relax Online was toch goedkoper en heb gewisseld van abonnementsvorm. De toestelprijs daalt dan ook aanzienlijk).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

ma9ma schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:35:
Bummer! Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 4 ontvangen met een nieuw T-Mobile I150 abonnement. Omdat ik bij een andere provider zit heb ik nummerbehoud aangevraagd. Nu is de portering van het nummer op 20 september. Op het contract van T-Mobile staat een ook een tijdelijk nummer vermeld: een 06-818.. nummer dus. Maar de simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Navraag bij Belcompany leert mij dat de sim ook pas op 20 september (porteringsdatum) geactiveerd gaat worden en dat het tijdelijke nummer niet gebruikt kan worden want "dat is heel duur". Advies: leg de iPhone maar tot 20 september in de kast.

Is dit inderdaad de normale gang van zaken?
Ik heb precies hetzelfde. Op het moment zit ik bij KPN en mijn contract eindigd 29-10-2010.
Ik dacht dat ik meteen kon bellen met mijn tijdelijke t-mobile nummer. Dit blijkt na navraag in de t-mobileshop dus niet het geval.
Zit ik dus mooi nog 2 maanden te wachten tot ik van het t-mobile netwerk gebruik kan maken.
(Ondertussen wel een KPN microsim besteld zodat ik hem toch kan gebruiken middels een JB en een UL
Die ligt hopelijk vandaag of morgen bij mij in de bus!)

P.S.: ben wel benieuwd als ik de 2 maanden overbrug met de KPN-microsim dat KPN weer met "zeur"-smsjes aan komt zetten van: "je gebruikt te veel data, we hebben tot je volgende factuur je internetsnelheid verlaagd!" !nog lager! 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 16:07 ]

• ma9ma

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:04:
[...]
...
Ik dacht dat ik meteen kon bellen met mijn tijdelijke t-mobile nummer. Dit blijkt na navraag in de t-mobileshop dus niet het geval.
...
Heb je het nog wel geprobeerd om alsnog je T-Mobile abonnement eerder in te laten gaan (wel dubbele abo kosten natuurlijk). Aan die andere optie had ik nog niet aan gedacht, maar is vrij prijzig en niet zinvol voor mij (heb nu een abo zonder internet)

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-10 11:50
Ik maak op dit moment al actief gebruik van mijn micro-simkaart.
Ik heb vandaag via TPH een iPhone 4 gekregen met daarbij nog een micro-sim.

Moet ik hier iets mee doen?
Of kan ik gewoon mijn 'oude' micro-sim in mijn iPhone 4?
en dus de nieuwe micro-sim ongebruikt in de verpakking laten zitten...

...less is more

Verwijderd

DBreda schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:48:
Ik zag vandaag een advertentie in de Spits van GSM.nl dat de iPhone 4 per direct leverbaar is. Weet iemand of dit echt zo is? Ik krijg ze niet te pakken via de telefoon.
Heb er zondag een bij ze besteld. Kreeg 's nachts een mailtje dat die niet op voorraad was. Vond het een raar verhaal omdat ze op de website beweren de iphone 4 wel te hebben.

Dus mailde het volgende:
Hallo,

Op de website staat dat de Iphone 4 direct leverbaar (dus dat jullie hem op voorraad hebben) is. Klopt dit?

Groeten,

Roman Bosch
En kreeg het volgende terug:
Geachte heer Bosch,

Bedankt voor uw email.

Op dit moment hebben wij nog een aantal iphone's op voorraad.
Zodra u de bestelling bij ons plaatst zullen wij u binnen 24 uur bellen om een afspraak te maken voor het leveren van uw bestelling.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice GSM.nl
Dit terwijl ik een aantal uur daarvoor de volgende automatische mail had gekregen:
Geachte heer/mevrouw,

Allereerst willen wij u hartelijk bedanken voor de bestelling die u op onze webshop heeft gedaan.
Wij hebben echter, bij het in behandeling nemen, moeten constateren dat het product: Apple iPhone 4 16GB Black T-Mobile niet direct leverbaar is.
Onze leverancier heeft aangegeven dat hij het product op: 27-08-2010 zal komen leveren.
Zodra deze is ontvangen zullen wij uw bestelling verder in orde brengen en met u een afleverafspraak maken.
Mocht u ondertussen nog vragen hebben dan verzoeken wij u deze, onder vermelding van het ordernummer (welke staat op de bevestigingsmail) te richten aan: Info@GSM.nl.
Wij zullen uw vraag dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen een werkdag beantwoorden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

GSM.nl
Raar verhaal en GSM.nl liegt dus over hun voorraden om mensen maar snel te laten bestellen.

• M.C.
Ik krijg bij het browsen de volgende melding: PDP identiteit niet geaccepteerd. Heb een VF abonnement en de APN instellingen heb ik juist ingevuld. Weet iemand wat dit kan zijn?

Verwijderd

ma9ma schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:14:
[...]

Heb je het nog wel geprobeerd om alsnog je T-Mobile abonnement eerder in te laten gaan (wel dubbele abo kosten natuurlijk). Aan die andere optie had ik nog niet aan gedacht, maar is vrij prijzig en niet zinvol voor mij (heb nu een abo zonder internet)
Nee dit heb ik nog niet geprobeerd. Op het moment dat ik dat in de shop te horen kreeg heb ik besloten om eerst de andere optie te proberen voordat ik 2 maanden (met prepaidkaart + internet) aan een dubbele rekening vastzit.

Ik wacht dus even tot mijn KPN-microsim er is en als dat naar behoren werkt ben ik de komende 2 maanden tevreden.

Verwijderd

Jumpman schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:55:
[...]

Ik had eerst een i-150 abonnement en toen had ik bij My T-Mobile 150 minuten en 150 SMSjes staan bij belstatus. Nu heb een Relax Online 25 abonnement en heb ik daar € 25,XX staan. Ik ben deze maand nog geswitched (had eerst i-150 afgesloten, maar Relax Online was toch goedkoper en heb gewisseld van abonnementsvorm. De toestelprijs daalt dan ook aanzienlijk).
Ik denk dat ik zelf ook voor Relax Online 25 ga.
Voor de verbruikte data tijdens het internetten worden geen kosten in rekening gebracht he?

Verwijderd

Wie kan mij helpen:

Zojuist mijn KPN microsim ontvangen en heb een probleem met datanetwerk van mijn iPhone 4
Kan wel bellen maar mijn 3g verbinding werkt niet.

Ik heb op google gezocht naar "KPN internet instellingen Iphone 4" maar krijg steeds zoekreacties van 3GS.
Daar word steeds beschreven: ga naar: instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk - en voer hier je APN gegevens in: portalmmm.nl. Gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten.

Maar bij de ios4 heb je alleen een schuifje om mobiel datanetwerk aan en uit te zetten!

Wie kan mij helpen?

EDIT: 3G staat wel gewoon in beeld bovenaan in de statusbalk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2010 18:54 ]

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Probeer deze site eens:

http://www.unlockit.co.nz/unlockit

Verwijderd

Site werkt niet of is hij misschien tijdelijk niet beschikbaar?

• Rhndy
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:32:
[...]

Site werkt niet of is hij misschien tijdelijk niet beschikbaar?
Via je iPhone wel hé, ik hoop dat je een WiFi verbinding hebt. Op mijn Mac doet de site het ook niet maar op mijn iPhone wel... Succes!

• wytsekamsma
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:40

wytsekamsma

This is the darkest timeline.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:42:
Maar bij de ios4 heb je alleen een schuifje om mobiel datanetwerk aan en uit te zetten!
Klik eens op Mobiel datanetwerk (direct onder het schuifje). Daar kun je de APN e.d. invullen.

Macbook Pro M1 Pro 14" | Fuji XH2

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:42:
Wie kan mij helpen:

Zojuist mijn KPN microsim ontvangen en heb een probleem met datanetwerk van mijn iPhone 4
Kan wel bellen maar mijn 3g verbinding werkt niet.

Ik heb op google gezocht naar "KPN internet instellingen Iphone 4" maar krijg steeds zoekreacties van 3GS.
Daar word steeds beschreven: ga naar: instellingen - algemeen - netwerk - mobiel datanetwerk - en voer hier je APN gegevens in: portalmmm.nl. Gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten.

Wie kan mij helpen?

EDIT: 3G staat wel gewoon in beeld bovenaan in de statusbalk
Ook hier een vreemd probleem met KPN (Hi) en een nieuwe Microsim. Ik haal niet hogere snelheden dan 128kbps over 3G. Een huisgenoot heeft ook Eindeloos Online en haalt over GPRS nog hogere snelheden (261kbps). Bij GPRS haal ik overigens zelfs maar 4 kbps.

Het kan dus ook zijn dat het wel werkt bij je maar net zoals bij mij enorm traag is.

[ Voor 4% gewijzigd door d.baars op 24-08-2010 19:56 ]

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Nou ik heb mijn iPhone 4 ontvangen. Nieuwe microSIM van TVgids (directsales) abbo van Vodafone erin gedaan.. Alles lijkt te werken. Behalve.. Ik ontvang geen SMSjes!
Ik kan bellen/gebelt worden, op internet (na instellen) etc etc.. Maar er komen gewoon geen SMSjes binnen.
Iemand oplossing?

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

• Rhndy
theRedDevilNL schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:08:
Nou ik heb mijn iPhone 4 ontvangen. Nieuwe microSIM van TVgids (directsales) abbo van Vodafone erin gedaan.. Alles lijkt te werken. Behalve.. Ik ontvang geen SMSjes!
Ik kan bellen/gebelt worden, op internet (na instellen) etc etc.. Maar er komen gewoon geen SMSjes binnen.
Iemand oplossing?
Misschien is dit iets?
Van iPhoneclub.nl

SMS-centrale
Wanneer je problemen ondervindt met het versturen van SMS – bijvoorbeeld de statusbar loopt, maar op het einde krijg je een foutmelding – dan is waarschijnlijk het nummer van de SMS Centrale (SMSC) niet (goed) ingevoerd. Iedere provider heeft zijn eigen SMSC-nummer voor de afhandeling van SMS-berichten.

+31624000000 --- T-Mobile
+31628500561 --- Orange
+31653131313 --- KPN (abonnement)
+31653131314 --- KPN (pre-paid)
+316540881000 -- Vodafone
+31626000230 --- Telfort

In de Dialer toets je het volgende:
Vervang in de opdracht hieronder het woord SMSCNR door het bijbehorende providernummer volgens het rijtje hierboven.
Toets in de Dialer het telefoonnummer **5005*7672*SMSCNR#
Druk op Call
Nu verschijnt in het scherm “Setting succeeded”. Het SMSC-nummer is nu actief.
Wil je controleren wat je huidige SMSC-instellingen zijn, toets dan *#5005*7672#.

• theRedDevilNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-10-2024
Ja heb k allemaal al geprobeert maar mag niet baten.
Als ik hem ook controleer geeft hij inderdaad het goede nummer door..

Echt vaag, want in de tijd dat ik mijn SIM niet in mn telefoon had heb ik wel een SMS ontvangen! Deze kreeg ik binnen gelijk toen ik mn SIM in de telefoon stopte.. Daarna niets meer ontvangen.
Ik kan wel gewoon berichten sturen, en ook op internet.

Netwerk instellingen herstellen etc heeft allemaal geen zin. Ik draai op OS. 4.0.1,, niet gejailbreaked ofz.
De telefoon van mijn vriendin doet het wel gewoon. Iemand tips?

Edit:

Ehm vaag.
Als volgt opgelost:

Mijn micro-sim in haar iphone 4 gedaan. Kreeg opeens alle smsjes binnen. Kon toen sturen/ontvangen.
Toen haar simkaart in mijn iphone gedaan. Kon ook sturen/ontvangen.

Daarna weer omgeruilt (dus mijn eigen weer in mijn iphone).. En raad het: Hij deed het opeens :+

Nice :) Nu samen met WhatsApp gratisch smsen :)

[ Voor 25% gewijzigd door theRedDevilNL op 24-08-2010 21:16 ]

Ik ben niet lui. Ik bespaar energie

• appel22
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 23:34
Ik ben er uit, morgen gelijk bellen voor dé leuke aanbieding.

iPhone 4 16Gb, 2 jaar Relax Online 25 (a 19,95) + Web'n'Walk Plus voor 4,95 per maand (2jr). En daarnaast een toestelprijs van 79,95. Hierbij ga ik dan los een SMS Maximaal nemen á 9,95 per maand (die dan wel weer aan/uit gezet kan worden).
190min + 1000 sms + 1MB internet voor 34,85/maand

Kan iemand bevestigen dat het nummer is wat ik hiervoor moet bellen het volgende is.. 0624001200 .. ?

Het internet van Web'n'Walk Plus is dus 1 Mb/s, dus 1000 KB/s of moet ik dat weer delen door 8 ?
Web'n'Walk Plus, dat is dus nog steeds onbeperkt internet wat na 2GB een lagere snelheid wordt ?

Alvast bedankt :+

Inventaris | WhatPulse

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik ben afgelopen maandag geporteerd van t-mobile naar Vodafone bellen/sms/web tv gids aanbieding. Is allemaal vlekkeloos verlopen hoor, maar ik probeer me nu aan te melden voor myvodafone en zou een sms-je met een tijdelijk wachtwoord moeten ontvangen, maar ontvang niks.
Nog meer mensen hier die ervaring hebben met het aanmelden voor myvodafone?
Alvast bedankt.

Dat betekent, stam + t .

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:10
Morgen ga ik mijn iPhone 4 halen bij Saturn, ben vandaag gebeld dat ze er 1 hebben voor me.

Ik ben nu BEN klant, kan ik mijn (i150) abonnement meteen in laten gaan en mijn nummer laten porteren - met inachtneming van de opzegtermijn - zodat ik wel meteen 3G kan gebruiken en mensen kan bellen van mijn i150 minuten met mijn iPhone? Zo ja, waar moet ik dat invullen op het contract (ik neem aan dat ik dat moet melden?)

Die dubbele maandlasten boeien me niet zo namelijk. De minuten die ik over heb van de i150 blijven toch 2 maanden geldig...

Verwijderd

wytsekamsma schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:43:
[...]

Klik eens op Mobiel datanetwerk (direct onder het schuifje). Daar kun je de APN e.d. invullen.
Ik heb het gevonden!!!
Zoek bij cydia naar: Optus/virgin gprs fix
Dat zorgt ervoor dat je de mobiele data knop weer onder je netwerk instellingen krijgt.
Vul daarna je provider gegevens in en klaar!!!

:)

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Apache4u schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:30:
Ik ben afgelopen maandag geporteerd van t-mobile naar Vodafone bellen/sms/web tv gids aanbieding. Is allemaal vlekkeloos verlopen hoor, maar ik probeer me nu aan te melden voor myvodafone en zou een sms-je met een tijdelijk wachtwoord moeten ontvangen, maar ontvang niks.
Nog meer mensen hier die ervaring hebben met het aanmelden voor myvodafone?
Alvast bedankt.
Heb ik ook gehad. Toen de hd gebeld. Zij hebben toen een account aangemaakt en kreeg ik het smsje tijdens het telefoongesprek.

Hoi!

• dapluiz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-09 16:37
Sinds gistermiddag eindelijk de iphone 4 :D
Nog geprobeerd mijn KPN sim kaartje op maat te knippen, maar die pakt ie niet helaas .. :/
Dus maar T-mobile simkaart erin gedaan, alleen zie ik nu vanaf vannacht ofzo "Geen service"
Heeft dit te maken met dat die pas echt geactiveerd word als nummerbehoud is geregeld ?

Laat maar, net nummerbehoud status opgevraagd en die gaat over een maandje over :) Even vanmiddag een microsim kaartje bij de KPN winkel halen om de maand te overbruggen :)
Zal gisteravond wel een tijdelijk nummer gehad hebben ofzo

[ Voor 27% gewijzigd door dapluiz op 25-08-2010 10:41 ]

Niet Storen, ik ben al gestoord genoeg

• appel22
Net mijn bestelling voor de iPhone4 geplaats bij T-Mobile >:)

iPhone 4 - 16GB € 79,95 (eenmalig)
2jr Relax Online25 € 19,95
2jr Web'n'Walk Plus € 4,95
SMS Maximaal € 9,95 (eerste maand gratis) elke maand opzegbaar
Totaal = €34,85 (190min 1000sms web'n'walk plus)

Levertijd zou ongeveer 4 weken bedragen.
Nummer gebeld hiervoor was 0800 - 8104

8) :+

Inventaris | WhatPulse

Verwijderd

appel22 schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 11:00:
Net mijn bestelling voor de iPhone4 geplaats bij T-Mobile >:)

iPhone 4 - 16GB € 79,95 (eenmalig)
2jr Relax Online25 € 19,95
2jr Web'n'Walk Plus € 4,95
SMS Maximaal € 9,95 (eerste maand gratis) elke maand opzegbaar
Totaal = €34,85 (190min 1000sms web'n'walk plus)

Levertijd zou ongeveer 4 weken bedragen.
Nummer gebeld hiervoor was 0800 - 8104

8) :+
Nieuwe klant of verlenging?

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-11 23:38
d.baars schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:55:
[...]
Ook hier een vreemd probleem met KPN (Hi) en een nieuwe Microsim. Ik haal niet hogere snelheden dan 128kbps over 3G. Een huisgenoot heeft ook Eindeloos Online en haalt over GPRS nog hogere snelheden (261kbps). Bij GPRS haal ik overigens zelfs maar 4 kbps.

Het kan dus ook zijn dat het wel werkt bij je maar net zoals bij mij enorm traag is.
Heb je voorheen wel hogere snelheden gehad met dit Hi abbo? Ik zit al jaren op max. 128kbps... Is een keer verhoogd voor nieuwe klanten, maar blijkbaar niet voor bestaande. Gelukkig over een paar weken over naar vodafone :)

• Fikkie007
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-11 15:22
garp schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:37:

Ik ben nu BEN klant, kan ik mijn (i150) abonnement meteen in laten gaan en mijn nummer laten porteren - met inachtneming van de opzegtermijn - zodat ik wel meteen 3G kan gebruiken en mensen kan bellen van mijn i150 minuten met mijn iPhone? Zo ja, waar moet ik dat invullen op het contract (ik neem aan dat ik dat moet melden?)

Die dubbele maandlasten boeien me niet zo namelijk. De minuten die ik over heb van de i150 blijven toch 2 maanden geldig...
Ik vraag me ook af hoe het precies zit. Ik heb nu nog tot begin januari HI, maar mijn telefoon gaat het begeven. Dus kan ik nu mijn abbo in laten gaan bij T-mobile en dan in januari mijn oude nummer overnemen?

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Dit is natuurlijk verlengen. Ik heb ook bij T-mobile geïnformeerd naar een abonnement omdat mijn Iphone abonnement (I-150 met een Iphone 3g) af is gelopen. Omdat ik na mijn abonnement over ben gestapt naar een T-mobile prepaid kaart is het voor mij niet mogelijk om te verlengen om zo voordelig een iphone 4 met een relax online abonnement af te sluiten.

• M.C.
Ik kan de APN instellingen niet meer handmatig invullen? is hier een tool voor?

edit; volgens mij al gevonden

[ Voor 17% gewijzigd door M.C. op 25-08-2010 19:08 ]

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 08:09
Kunnen jullie verklaren waarom jullie kiezen voor relax boven een i-abbo?
Is het alleen omdat de iPhone bij verlening dan goedkoper is?
Want je betaald wel per minuut bij dit abbo, en je moet een extra snel WnW erbij nemen natuurlijk.

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• appel22
verlenging, inmiddels 3,5 jaar klant
Orange -> T-Mobile
MillZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:29:
Want je betaald wel per minuut bij dit abbo, en je moet een extra snel WnW erbij nemen natuurlijk.
Ik heb dit voor mijn situatie zelf bekeken.
Ik had de keuze uit ten eerste een Relax en een Relax Online,
Beide heb ik 190 minuten, en bij de Relax Online is het per minuut zoals je zelf al zegt. De gewone relax daarentegen kost wel 5 euro per maand meer. Omdat ik ook met het per minuut altijd nog binnen de 190 minuten kan blijven was dit een voordelige oplossing voor mij.

Een bijv. i150 abbonement haal ik niet met de smsjes ik sms echt ruim 300 stuks in de maand en dan wel boven de 150 minuten ook.

Voor 5 euro meer dan de i150 heb ik wel - 40 minuten en 850 smsjes meer in de maand.
Het internet is wel half zo snel, maar dat zal denk ik geen probleem zijn aangezien sommigen het ook met een standaard abbonement nemen.
Als ik dan alsnog meer ga bellen, is er altijd nog Skype om goedkoop verder te gaan :).

Vraag van mijn kant.
Ik heb zelf nog een vraag aan jullie, ik heb dan vanmorgen mijn contract verlengd met een iphone 4, de vrouw aan de telefoon zei dat ik per mail op de hoogte gesteld zou worden etc..
- Krijg ik nu ook een mail van dat ik een nieuw contract heb genomen ? (heb nu nog niets nml)
- Over het leveren van de telefoon, hier krijg ik van AMP ? een mail met de verwachte datum / tijd van afleveren.
- Hoe kan ik mijn status van de bestelling zien, is hier een site voor ?
- Mijn nummer blijft toch gewoon behouden, omdat ik alleen verleng ?
- Wanneer gaat mijn contract in ? Wanneer ik de iphone in ontvangst neem, want dit is nml niet gevraagd..?

[ Voor 92% gewijzigd door appel22 op 25-08-2010 23:32 . Reden: toevoegen quote ]

Inventaris | WhatPulse

• emiel74
  • Laatst online: 14:29
Vraag van mijn kant.
Ik heb zelf nog een vraag aan jullie, ik heb dan vanmorgen mijn contract verlengd met een iphone 4, de vrouw aan de telefoon zei dat ik per mail op de hoogte gesteld zou worden etc..
- Krijg ik nu ook een mail van dat ik een nieuw contract heb genomen ? (heb nu nog niets nml)
- Over het leveren van de telefoon, hier krijg ik van AMP ? een mail met de verwachte datum / tijd van afleveren.
- Hoe kan ik mijn status van de bestelling zien, is hier een site voor ?
- Mijn nummer blijft toch gewoon behouden, omdat ik alleen verleng ?
- Wanneer gaat mijn contract in ? Wanneer ik de iphone in ontvangst neem, want dit is nml niet gevraagd..?
- Je krijgt allereerst een bevestigingsbrief binnen een paar dagen.
- Naar mijn weten krijg je een sms als je op status 3 staat. En daarna kan je hier een afspraak maken (correct me if i'm wrong).
- http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx (ik moest zelf wel even bellen met T-mob om m'n ordernummer te achterhalen)
- Lijkt me wel.
- Bij verlenging: Wanneer je oude contract afloopt.

• appel22
emiel74 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:07:
[...]

- Je krijgt allereerst een bevestigingsbrief binnen een paar dagen.
- Naar mijn weten krijg je een sms als je op status 3 staat. En daarna kan je hier een afspraak maken (correct me if i'm wrong).
- http://www.t-mobile.nl/pe...e/status/searchorder.aspx (ik moest zelf wel even bellen met T-mob om m'n ordernummer te achterhalen)
- Lijkt me wel.
- Bij verlenging: Wanneer je oude contract afloopt.
Nou mijn contract is in Maart 2009 al afgelopen :P, heb net gelijk ff gebeld (handige tip :*).
- Omdat er een 4 weken levertijd op zit zal mijn contract over een maand pas ingaan.
- Ik heb tevens mijn ordernr gekregen voor de site, maar dit zal pas met een paar dagen werken.
- Nummerbehoud was vanzelfsprekend.

iig bedankt

[ Voor 16% gewijzigd door appel22 op 26-08-2010 09:14 ]

Inventaris | WhatPulse

• LIMIT-AR
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07-2024
Net bij de Vodafone winkel in Eindhoven geweest voor het omzetten van een sim kaart naar micro sim kaart. Na navraag kwam de medewerker erachter dat ze op voorraad waren.

Nummer intypen, identiteit controleren, sim nummer intypen en klaar. Oude kaart buiten gebruik nieuwe micro sim werkt perfect in een softwarematig unlockte iPhone 4.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:44
MillZ schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 21:29:
Mijn antwoorden in dit topic:

Jumpman in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."

Jumpman in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• M.C.
In het scherm van mijn iPhone is wel het 3G logo te zien, maar ik kan het internet niet op. Ook kan de APN niet handmatig invullen. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb vodafone bel+sms+web

[ Voor 3% gewijzigd door M.C. op 26-08-2010 18:19 ]

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:52
M.C. schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 18:19:
In het scherm van mijn iPhone is wel het 3G logo te zien, maar ik kan het internet niet op. Ook kan de APN niet handmatig invullen. Weet iemand hier een oplossing voor? Heb vodafone bel+sms+web
Een paar postst boven die van jou, staat de oplossing, volgende keer even dezelfde (laatste) pagina maar eens lezen? Goed idee :z

Verwijderd in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."

• M.C.
EN-IS schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 21:40:
[...]

Een paar postst boven die van jou, staat de oplossing, volgende keer even dezelfde (laatste) pagina maar eens lezen? Goed idee :z

Verwijderd in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de..."
Bedankt, had het inderdaad al gevonden. Heb nu een even 3G verbinding gehad, maar deze valt steeds weer weg :(

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Hi Eindeloos Online vóór juli 2009 heeft blijkbaar inderdaad slechts 128 kbps, alleen de abonnementen die daarna zijn afgesloten hebben 384 kbps. Heb mezelf nu maar geupgrade naar Xtra Snel voor 2,50 in de maand meer want dan heb ik wel 1024 kbps.

Ook geprobeerd m'n vodafone abonnement af te kopen maar dat gaat niet omdat ik een zakelijke gebruiker ben en dan kan dat dus niet :? Wilde hem afkopen zodat ik van die TVGids aanbieding gebruik kon maken.

Verwijderd

Hallo, ik heb T-Mobile en de meeste andere providers gebeld en ook de meeste website's maar niemand die de iphone 4 in het wit kan leveren (maakt niet uit 16 of 32 gb) . Weet iemand wie wel de witte uitvoering kan leveren, het liefst binnen 4 weken . Of moet ik hiervoor naar België ?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:38
Verwijderd schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:09:
Hallo, ik heb T-Mobile en de meeste andere providers gebeld en ook de noeste website's maar niemand die de iphone 4 in het wit kan leveren (maakt niet uit 16 of 32 gb) . Weet iemand wie wel de witte uitvoering kan leveren, het liefst binnen 4 weken . Of moet ik hiervoor naar België ?
Dit is niet helemaal het juiste topic. Maar het witte model is uitgesteld tot het einde van het jaar. Dus niemand kan de witte iPhone 4 leveren, omdat Apple ze nog niet uitlevert / maakt.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• edebee
  • Laatst online: 12:58
misschien een vraag die niet hier thuis hoort maar weet niet precies waar hem wel te plaatsen.

situatie ik heb een iphone 3gs overgekocht deze kan over een paar maanden simlock vrijgemaakt worden ivm ouderdom iphone kan ik nu zelf de unlockcode aanvragen of moet de originele eerste koper van de iphone deze unlockcode aanvragen?

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 11:36
Ik heb nu een week mijn iPhone 4 in huis, icm T-Mobile. Ik heb echter het idee dat 3G niet aan staat of niet goed geconfigureerd is ofzo.. Hoort de status 3G oid ook in de status balk te staan? Bij mij staat er namelijk alleen T-Mobile, gevolgd door het signaalindicatie van WiFi, verder niks.. Wanneer ik buitenshuis ben kan ik het internet in elk geval niet op, ook niet op gprs snelheid dus.

Aangezien dit mijn eerste iPhone, en ik bij instellingen ook niks heb kunnen vinden om dit te zetten eerst hier maar eens vragen voordat ik eventueel bij T-Mobile aan de bel ga trekken..

• EWK
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

L201 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:15:
Ik heb nu een week mijn iPhone 4 in huis, icm T-Mobile. Ik heb echter het idee dat 3G niet aan staat of niet goed geconfigureerd is ofzo.. Hoort de status 3G oid ook in de status balk te staan? Bij mij staat er namelijk alleen T-Mobile, gevolgd door het signaalindicatie van WiFi, verder niks.. Wanneer ik buitenshuis ben kan ik het internet in elk geval niet op, ook niet op gprs snelheid dus.

Aangezien dit mijn eerste iPhone, en ik bij instellingen ook niks heb kunnen vinden om dit te zetten eerst hier maar eens vragen voordat ik eventueel bij T-Mobile aan de bel ga trekken..
Wat staat er bij je APN?

Hoi!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:11

Fab1Man

Live life to the fullest

L201 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 09:15:

Dit had ik vanmorgen ook even. Reboot deed wonderen.

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 11:36
EWK schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:06:
[...]

Wat staat er bij je APN?
Die kan ik niet instellen... heb hem gewoon bij T-Mobile gekocht.. Onder Instelling - Algemeen - Netwerk kan ik Mobiele Data alleen maar aan of uit zetten, meer niet.
Fab1Man schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 10:21:
[...]

Dit had ik vanmorgen ook even. Reboot deed wonderen.
Een reboot heb ik zojuist ook nog geprobeerd... Maar 3G heeft in die week nog nooit gewerkt, voor zover ik weet. Heb ook nooit een tekentje daarvan gezien. Nu ben ik eigenlijk alleen maar op plekken geweest waar ik WiFi had, dus was me nog niet echt op gevallen.. .Maar toen ik er dus op ging letten en WiFi even uitschakelde kon ik dus niet het internet op.

Overigens is het een verlenging van mijn oude contract, een Web'n Walk + data.. volgende maand gaat pas mijn iphone abbo in.. Op mijn oude toestel heb ik echter nooit problemen gehad met internet via 3G, dus het zit wel goed in mijn huidige abbo.

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Weet iemand hoe het precies gaat met overstappen van een andere provider? Ik stap over van Hi naar T-Mobile, gister de order geplaatst en mijn abonnement is officieel al de 13de van deze maand afgelopen bij Hi. Dus nu word die per maand verlengt.
Alleen als ik eerst 5 weken moet wachten op de iPhone en ze daarna pas nummerbehoud gaan aanvragen betekend dat dus dat ik alweer 2 maanden verder ben dan als het al mee zou zitten. Dus word het nummerbehoud echt pas geregeld zodra ik die iPhone 4 in mijn handen heb?

In retrospect, it was inevitable

Verwijderd

-Cyril- schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 11:53:
Weet iemand hoe het precies gaat met overstappen van een andere provider? Ik stap over van Hi naar T-Mobile, gister de order geplaatst en mijn abonnement is officieel al de 13de van deze maand afgelopen bij Hi. Dus nu word die per maand verlengt.
Alleen als ik eerst 5 weken moet wachten op de iPhone en ze daarna pas nummerbehoud gaan aanvragen betekend dat dus dat ik alweer 2 maanden verder ben dan als het al mee zou zitten. Dus word het nummerbehoud echt pas geregeld zodra ik die iPhone 4 in mijn handen heb?
Jouw abonnement bij TM gaat in op het moment dat je je iPhone krijgt neem ik aan. Of dat over 5 weken is, ligt dus aan de levertijd van je iPhone. Het lijkt me dat je wel nu al nummerbehoud kunt aanvragen, zodat je bestaande nummer bij Hi op de dag dat je abonnement ingaat, wordt omgezet naar TM. TM zou ook jouw abonnement bij Hi kunnen opzeggen.

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20:29
Zo en nu ook 4 maanden lang 50% korting gescoord op mijn iPhone (i150) abonnement. Boven in huis 3G onder niet. Ik bevind mijzelf in een "zwart gat" op de dekkingskaart. Met andere woorden ik kreeg 2 opties:

A. Opzeggen.
B. 4 maanden 50% korting.

Ik ben voor de 4 maanden gegeaan. T-Mobile wil in week 52 volledige netwerk dekking hebben. We zijn benieuwd.

Als de 4 maanden voorbij zijn en ik kan nog steeds niet internetten dan krijg ik nog eens 4 maanden 50% korting tot het probleem is opgelost!

Gisteren klacht ingediend op hun site en vanmiddag al teruggebeld! Erg snel en toch wel netjes. Zo zie je maar weer T-mobile levert niet alleen maar horrorverhalen!

[ Voor 0% gewijzigd door Alpha89 op 30-08-2010 17:21 . Reden: typo ]

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Behoorlijk ruk dat je bij een i-150-abonnement (en elk ander i-abo) van T-Mobile geen sms-bundel kan afsluiten. Ik ben meer dan bereid om 10 euro extra per maand te betalen om praktisch onbeperkt te kunnen sms'en, maar het is schijnbaar niet mogelijk om SMS Maximaal te kiezen. De enige manier om dat wel te kunnen is door over te stappen naar een ander abonnement. Handig dat ze dat duidelijk op de site vermelden dat een iPhone-abo geen sms-bundel kent :{

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Bij vodafone is het nu helemaal mis gegaan. Mijn order is tot 2x toe geannuleerd. Gebeld, had een medewerkster volgens haar in het systeem gezet dat de order moest blijven staan en ze zei dat ik dan vandaag mijn simkaart kon afhalen. Kom ik bij de vodafone winkel, kijkt hij in het systeem staat er dat alles geannuleerd is en dat hij niets meer kan doen.De winkel kan ook niet die prijzen hanteren omdat het via de ANBW gaat dus moest ik maar alles opnieuw bestellen. Wel aardige medewerker die alles uitlegde. T kwam der op neer dat ik de volgende keer maar gewoon bij Vodafone zelf moest bestellen.

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-11 11:52
Alpha89 schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:20:
Zo en nu ook 4 maanden lang 50% korting gescoord op mijn iPhone (i150) abonnement. Boven in huis 3G onder niet. Ik bevind mijzelf in een "zwart gat" op de dekkingskaart. Met andere woorden ik kreeg 2 opties:

A. Opzeggen.
B. 4 maanden 50% korting.

Ik ben voor de 4 maanden gegeaan. T-Mobile wil in week 52 volledige netwerk dekking hebben. We zijn benieuwd.

Als de 4 maanden voorbij zijn en ik kan nog steeds niet internetten dan krijg ik nog eens 4 maanden 50% korting tot het probleem is opgelost!

Gisteren klacht ingediend op hun site en vanmiddag al teruggebeld! Erg snel en toch wel netjes. Zo zie je maar weer T-mobile levert niet alleen maar horrorverhalen!
Bizar. Toen ik (maanden geleden alweer) belde voor dat zelfde probleem, kreeg ik geen van deze opties. Ik heb nog nooit, maar dan ook nooit 3G ontvangst gehad binnenshuis, in geen van mijn 2 woningen (beide zeer oude woningen & niet gerenoveerd, eerst apartement op 3 hoog, nu een rijtjeswoning :/ ). Ze konden een zgn. veld-test uit laten voeren, die meet volgens de norm van t-mobile zelf of de dekking goed genoeg is. Aangezien ik volgens de dekkingskaart bereik binnenshuis zou moeten hebben, heb ik dat aanbod afgeslagen. Het ligt toch altijd aan die iPhone en niet aan t-mobile.
Ook nu met Vodafone heb ik geen 3G ontvangst binnenshuis (in mijn huidige rijtjes huis dus) alleen GPRS. Terwijl ik volgens de dekkingskaart van Vodafone 'optimaal' utms dekking binnenshuis zou moeten hebben. Alleen als ik mijn iPhone even in en uit vliegtuigmodus zet, en ik hem uit het dakraam op zolder hou heb ik 1 minuutje 3G ontvangst.

• Tc-Chub
Heb je het al wel eens met een andere mobiele telefoon geprobeerd? Dan kun je in ieder geval uitsluiten dat het aan je iPhone ligt.

• Robin
  • Niet online
Ik heb mijn i-150-abo om laten zetten naar een Relax 30 met SMS Maximaal. Mobiel internet vind ik toch niet zo heel erg boeiend (onderweg luister ik muziek en speel ik een spelletje en waar ik een langere tijd zit is wifi aanwezig) en een sms-bundel prevaleert boven mobiel internet. Ondanks dat ik net een nieuw abo had afgesloten hoef ik geen extra kosten te betalen; de enige eis voor het overstappen is dat je niet naar een lager abonnementstarief kan switchen, wel naar hetzelfde maandbedrag of hoger. Bovendien neem je de belminuten die over zijn aan het einde van de maand altijd mee naar de volgende maand. Bij het iPhone-abonnement waren de belminuten en sms'jes die over zijn, maar één maand geldig. Nu onbeperkt houdbaar.

• Igor92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:27
Ben vandaag van plan een iPhone 4 16GB te bestellen. Ga denk ik voor een Relax 30 abbo (24 maanden 24,95), met 'extra snel' internet (24 maanden 4,95). Betaal 29,90 per maand, 189,- voor het toestel, en 24,95 aansluitkosten. Heb dan 260 belmin. of sms.

Is toch een vrij goede deal toch?

Update;
Vandaag gebeld naar de webwinkel(s) waar deze aanbieding was. Hadden hem helaas niet direct op voorraad, maar kregen het wel regelmatig binnen.

Net dus even langs de stad gefietst, bij t-mobile was 8 weken levertijd, bij de belcompany hadden ze ze wel op voorraad, maar dan zit ik dus wel met een i-150 abbonoment en geen Relax. Ik weet nu eigenlijk niet welke keuze ik dus moet maken.

Hm... :o

[ Voor 41% gewijzigd door Igor92 op 31-08-2010 16:59 ]

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist de iphone 4 32GB met een flex 100 en internet besteld, toestel was gratis en de eerste 6 maanden 50% korting op het basis faktuurbedrag. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze leveren.

39

• EN-IS
Fietsbel schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:11:
Zojuist de iphone 4 32GB met een flex 100 en internet besteld, toestel was gratis en de eerste 6 maanden 50% korting op het basis faktuurbedrag. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ze leveren.
Vermeld even erbij dat dit zakelijk is :) Flex is alleen nog voor (nieuwe) zakelijke klanten beschikbaar (bij T-mobile), de rest dacht ik als je al Flex had en ging verlengen.

• Tc-Chub
Tc-Chub schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 21:03:
Bij vodafone is het nu helemaal mis gegaan. Mijn order is tot 2x toe geannuleerd. Gebeld, had een medewerkster volgens haar in het systeem gezet dat de order moest blijven staan en ze zei dat ik dan vandaag mijn simkaart kon afhalen. Kom ik bij de vodafone winkel, kijkt hij in het systeem staat er dat alles geannuleerd is en dat hij niets meer kan doen.De winkel kan ook niet die prijzen hanteren omdat het via de ANBW gaat dus moest ik maar alles opnieuw bestellen. Wel aardige medewerker die alles uitlegde. T kwam der op neer dat ik de volgende keer maar gewoon bij Vodafone zelf moest bestellen.
Vandaag al weer een afspraak gemaakt voor de levering van een simkaart. Nu hopen dat het wel goed gaat!!!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

EN-IS schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 21:39:
[...]

Vermeld even erbij dat dit zakelijk is :) Flex is alleen nog voor (nieuwe) zakelijke klanten beschikbaar (bij T-mobile), de rest dacht ik als je al Flex had en ging verlengen.
Klopt het is inderdaad zakelijk. Ik had een I500 welke nu is omgezet naar Flex100.

39

• Igor92
Ik ga denk ik toch morgen gewoon voor het i-150 abbo i.c.m. een iPhone 4 16GB naar Belcompany. Of zijn er betere oplossingen volgens jullie?

• Robin
  • Niet online
Raar dat je bij Belcompany alleen een i-abonnement kan afsluiten en niet een Relax-abo. Het abonnement wordt ter plekke geregeld dus het zou eigenlijk niks uitmaken dat je per sé een i-abo bij Belcompany moet afsluiten als je eerder een iPhone 4 in handen wil hebben. Tenzij Belcompany meer verdient op het aflsuiten van een i-abo dan op een Relax (en dan is het in mijn ogen een louche winkel die je een abo door de strot probeert te duwen :P).

Ik zou morgen eens op pad gaan en langs fysieke telecomwinkels gaan en vragen of ze überhaupt een iPhone 4 op voorraad hebben.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mensen,

Ik kan deze maand mijn contract vernieuwen (4 maanden voor het aflopen), en vroeg mij af of ik voor een leuke prijs aan een iPhone 4 kon komen op deze manier.

Ik heb momenteel een iphone 3g met i-150 abbo. dit zou ik graag zo houden.
Weet iemand wat de kosten voor de iPhone 4 zijn als ik verleng via de shop en dat toestel kies? ik kan het nergens vinden, of moet ik gewoon de volle pond betalen? (170 euro).

Ook zou ik graag weten of mensen ervaring hebben met het aanleveren van het toestel. gebeurd dit zo snel mogelijk, of pas als het contract van de 3g compleet afgelopen is?

En mocht de iphone 4 niet bij t-mobile te leveren zijn, maar wel bij belcompany, kan ik daar dan ook terecht?

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Mijn broertje heeft vandaag een iPhone 4 besteld bij T-Mobile maar met een heel ander abonnement dan de i-abonnementen. Wist helemaal niet dat dit kon. Hij is een stuk goedkoper uit en de iPhone krijgt hij ook voor minder |:(

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 01:58
Eduardboon schreef op woensdag 01 september 2010 @ 00:22:
Mensen,

Ik kan deze maand mijn contract vernieuwen (4 maanden voor het aflopen), en vroeg mij af of ik voor een leuke prijs aan een iPhone 4 kon komen op deze manier.

Ik heb momenteel een iphone 3g met i-150 abbo. dit zou ik graag zo houden.
Weet iemand wat de kosten voor de iPhone 4 zijn als ik verleng via de shop en dat toestel kies? ik kan het nergens vinden, of moet ik gewoon de volle pond betalen? (170 euro).

Ook zou ik graag weten of mensen ervaring hebben met het aanleveren van het toestel. gebeurd dit zo snel mogelijk, of pas als het contract van de 3g compleet afgelopen is?

En mocht de iphone 4 niet bij t-mobile te leveren zijn, maar wel bij belcompany, kan ik daar dan ook terecht?
Over vraag 2: Het lijkt mij dat je gewoon in de wachtrij komt net als iedereen en dus met een dikke maand dan je 4G op de mat ligt als het mee zit. Maar ze gaan niet wachten tot je contract af is gelopen want dan is het 4 maanden voortijd verlengen nutteloos in jou opzicht (uiteraard niet in die van hun ;)).
Over vraag 3: Ja daar kan je ook terecht maar ik hoor verschillende verhalen over dat je daar maximaal vanaf 3 maanden voor het einde van je contract kan verlengen, en dus niet 4 maanden zoals dat kan bij T-Mobile zelf :)

In retrospect, it was inevitable

• Igor92
Robin schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 23:54:
Raar dat je bij Belcompany alleen een i-abonnement kan afsluiten en niet een Relax-abo. Het abonnement wordt ter plekke geregeld dus het zou eigenlijk niks uitmaken dat je per sé een i-abo bij Belcompany moet afsluiten als je eerder een iPhone 4 in handen wil hebben. Tenzij Belcompany meer verdient op het aflsuiten van een i-abo dan op een Relax (en dan is het in mijn ogen een louche winkel die je een abo door de strot probeert te duwen :P).

Ik zou morgen eens op pad gaan en langs fysieke telecomwinkels gaan en vragen of ze überhaupt een iPhone 4 op voorraad hebben.
Oke, ik zal voordat ik echt bestel even rondlopen. Maar voor mij is het verschil tussen relax en i-abbo volgens mij niet zo heel groot, zo vaak bel ik niet vanuit het buitenland, aan 150+150 heb ik wel genoeg, en ik neem het tegoed toch niet meer dan 1 maand mee. het relax abbo krijg je 260 belmin of sms (dus in principe minder) en verder zie ik niet zo'n voordelen.

Verwijderd

Igor92 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 08:58:
[...]

Oke, ik zal voordat ik echt bestel even rondlopen. Maar voor mij is het verschil tussen relax en i-abbo volgens mij niet zo heel groot, zo vaak bel ik niet vanuit het buitenland, aan 150+150 heb ik wel genoeg, en ik neem het tegoed toch niet meer dan 1 maand mee. het relax abbo krijg je 260 belmin of sms (dus in principe minder) en verder zie ik niet zo'n voordelen.
Ander voordeel, als je belt naar t-mobile dan kun je korting op je toestel krijgen bij verlenging met Relax..

• Igor92
Dat is waar, maar dat komt pas over 2 jaar van pas. Als ze ergens relax hebben ga ik voor het relax abonnement, anders gewoon voor de i-150. Fiets vandaag even langs een paar winkels. En doe gewoon even wat informatie op, daarna denk ik gewoon ergens bestellen.

Via internet is vrijwel overal een wachtrij, en daar heb ik geen zin in. Mijn ouders wachten nu al 3-4 weken op hun 3Gs 8GB. Heb het liefste dat apparaat meteen in handen als het toch niets scheelt aan kosten.

Verwijderd

Igor92 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 09:29:
Dat is waar, maar dat komt pas over 2 jaar van pas. Als ze ergens relax hebben ga ik voor het relax abonnement, anders gewoon voor de i-150. Fiets vandaag even langs een paar winkels. En doe gewoon even wat informatie op, daarna denk ik gewoon ergens bestellen.

Via internet is vrijwel overal een wachtrij, en daar heb ik geen zin in. Mijn ouders wachten nu al 3-4 weken op hun 3Gs 8GB. Heb het liefste dat apparaat meteen in handen als het toch niets scheelt aan kosten.
Wat volgens mij nog beter voor je is: je neemt een Relax abo en zet deze na 1 maand om naar een i150 abo, dan profiteer je ook nog eens van extra toestel korting ! p.s je moet wel zorgen dat het i abo iets duurder is dan het Relax abo, al is het verschil maar €0,05. b.v van Relax 30 voor 24,95 naar i150 die 29,95 kost p/mnd.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2010 11:01 ]

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-11 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Hier voor alle t-mobile klanten : Navigon gratis

http://itunes.apple.com/n...xclusief/id383083812?mt=8

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Wat vet! (Downloading)

• Igor92
Ben inmiddels naar de stad gegaan, en vrijwel elke winkel die de iPhone 4 zou kunnen hebben langs geweest, nergens op voorraad. Ook niet bij de belcompany waar ze gisteren nog zeiden van wel.

Nu dus even kijken of er andere winkels in de omgeving zijn die hem wel op voorraad hebben. Anders bestel ik hem gewoon online.

Verwijderd

Heb deze week mijn gewone sim van vodafone geruild voor een microsim en bij t-mobile shop een houdertje gekregen omdat ik hem nu nog gebruik voor mijn oude telefoon en nog op mijn iPhone wacht. Ik zou graag een duo microsim van vodafone willen, zodat ik, als ik mijn iPhone niet mee wil nemen, een simpele nokia mee kan nemen waar ik dan een microsim met houder in heb zitten. Bij de vodafone shop werd echter verteld dat vodafone voorlopig geen duo microsim uitgeeft. Iemand hier een andere ervaring mee? Je kan zeggen "je hebt je antwoord toch al", maar het zou voor mij het plaatje compleet maken, dus ben toch benieuwd.

• Tc-Chub
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar!

• Laguna
  • Laatst online: 23:24

Laguna

Connaisseur

Waarom zou je specifiek een duo microsim willen? Je hebt toch genoeg aan 1 microsim en 1 normale sim kaart (wel in de vorm van duosim natuurlijk), dat moet toch geen probleem zijn voor de Vodafone shop.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Tc-Chub
Nja met het oog op de toekomst kan het misschien best van pas komen om gewoon een duo microsim te hebben met een adapter. Is niets onhandigs aan.

Verwijderd

Laguna schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:04:
Waarom zou je specifiek een duo microsim willen? Je hebt toch genoeg aan 1 microsim en 1 normale sim kaart (wel in de vorm van duosim natuurlijk), dat moet toch geen probleem zijn voor de Vodafone shop.
Dat is voor mij ook prima, maar ik vermoed dat een duo micro-sim eerder zal worden gegeven dan een duo micro-en-normale-sim. Maar belangrijker, geen antwoord op mijn vraag dus. Ik kan moeilijk in de shop zeggen: dat moet toch geen probleem zijn...

• Laguna
  • Laatst online: 23:24

Laguna

Connaisseur

Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 17:34:
[...]

Dat is voor mij ook prima, maar ik vermoed dat een duo micro-sim eerder zal worden gegeven dan een duo micro-en-normale-sim. Maar belangrijker, geen antwoord op mijn vraag dus. Ik kan moeilijk in de shop zeggen: dat moet toch geen probleem zijn...
Indirect wel een antwoord op je vraag of heb je wat ik voorstelde al gevraagd bij de Vodafone shop? Lijkt mij dat ze momenteel gewoon spaarzaam omgaan met micro sims, omdat ze vooralsnog alleen voor de iPhone 4 nodig zijn.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

• Scirocco
vraagje:

Kan ik voor mn iphone tijdelijk een simkaart kopen met alleen internet? net zoals voor de iPad zeg maar.
Mn abonnement gaat namelijk pas eind sept in en ik wil naast mn wifi thuis ook kunnen internetten.
Kan dat bij tmob?

• EN-IS
Scirocco schreef op woensdag 01 september 2010 @ 20:50:
vraagje:

Kan ik voor mn iphone tijdelijk een simkaart kopen met alleen internet? net zoals voor de iPad zeg maar.
Mn abonnement gaat namelijk pas eind sept in en ik wil naast mn wifi thuis ook kunnen internetten.
Kan dat bij tmob?
Bij Tmob niet, maar bij Vodafone en KPN is dat al mogelijk, ook bij Telfort dacht ik, al een aantal maanden.

Vodafone: http://www.vodafone.nl/mo...onnementen/super_sim_only
KPN: http://www.kpn.com/prive/...p-het-netwerk-van-KPN.htm
Telfort: http://shop.telfort.nl/si...-sim-only-500-24-mnd.html

• Tc-Chub
Ik denk niet dat dat is wat Scirocco bedoeld. Je moet dan een soort prepaid internet iets hebben. Ik denk niet dat het bestaat, in ieder geval niet onbeperkt. Het kan misschien zijn dat je dan ervoor betaald via prepaid maar dan is je te goed zo weer op. Kan je niet bij je huidige abbonoment dat nog loopt internet aanschaffen voor 1 maand?

• EN-IS
Tc-Chub schreef op woensdag 01 september 2010 @ 21:50:
Ik denk niet dat dat is wat Scirocco bedoeld. Je moet dan een soort prepaid internet iets hebben. Ik denk niet dat het bestaat, in ieder geval niet onbeperkt. Het kan misschien zijn dat je dan ervoor betaald via prepaid maar dan is je te goed zo weer op. Kan je niet bij je huidige abbonoment dat nog loopt internet aanschaffen voor 1 maand?
Je hebt gelijk, niet goed gelezen, maar ik herinner me dat er een aanbieder was, dat alleen internet aanbood, en niets meer. Ohw ja, nu weet ik het weer, dat zijn iPad abbo's dacht ik, simonly's dus, met deze simonly's kun je onbeperkt internetten voor 24,95 euro bijvoorbeeld (dacht Vodafone), maar geen prepaid, zie het ook niet gebeuren.

Wat hij wel kan doen, is 1 maand BEN nemen, goedkoopste abbo + internet ben je voor 12,94euro klaar, elke maand opzegbaar, bestel het en zeg het per direct weer op, kun je 1 maand gebruiken.

Ben zuinig Per maand € 3,99
Korting € -1,00
Eenmalig € 10,00
Aansluitkosten
--------------------------------------------------------------------------------
Ben internet altijdPer maand € 9,95
--------------------------------------------------------------------------------
TotaalPer maand € 12,94
Eenmalig € 10,00
http://www.ben.nl/abonnementen/ben-zuinig

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 01-09-2010 22:25 ]

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 08:13
Verwijderd schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:59:
Heb deze week mijn gewone sim van vodafone geruild voor een microsim en bij t-mobile shop een houdertje gekregen omdat ik hem nu nog gebruik voor mijn oude telefoon en nog op mijn iPhone wacht. Ik zou graag een duo microsim van vodafone willen, zodat ik, als ik mijn iPhone niet mee wil nemen, een simpele nokia mee kan nemen waar ik dan een microsim met houder in heb zitten. Bij de vodafone shop werd echter verteld dat vodafone voorlopig geen duo microsim uitgeeft. Iemand hier een andere ervaring mee? Je kan zeggen "je hebt je antwoord toch al", maar het zou voor mij het plaatje compleet maken, dus ben toch benieuwd.
waarom knip je een van de simkaarten van de duo sim niet gewoon, gebruik je de microsim als mal (als het goed is heb je die met je t-mobile iphone 4 gekregen) en met een naaldje de groeven in het kaartje zetten wat je wilt verknippen en een stevige schaar gebruiken bij het knippen over de ingegroevde lijntjes. Zijn we tweakers of niet ....

[ Voor 6% gewijzigd door danda op 01-09-2010 22:30 ]

• danda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 08:13
Igor92 schreef op woensdag 01 september 2010 @ 12:29:
Ben inmiddels naar de stad gegaan, en vrijwel elke winkel die de iPhone 4 zou kunnen hebben langs geweest, nergens op voorraad. Ook niet bij de belcompany waar ze gisteren nog zeiden van wel.

Nu dus even kijken of er andere winkels in de omgeving zijn die hem wel op voorraad hebben. Anders bestel ik hem gewoon online.
ik heb er een voor je met 2 jaar garantie (nl versie) ...

• Scirocco
EN-IS schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:23:
[...]

Je hebt gelijk, niet goed gelezen, maar ik herinner me dat er een aanbieder was, dat alleen internet aanbood, en niets meer. Ohw ja, nu weet ik het weer, dat zijn iPad abbo's dacht ik, simonly's dus, met deze simonly's kun je onbeperkt internetten voor 24,95 euro bijvoorbeeld (dacht Vodafone), maar geen prepaid, zie het ook niet gebeuren.

Wat hij wel kan doen, is 1 maand BEN nemen, goedkoopste abbo + internet ben je voor 12,94euro klaar, elke maand opzegbaar, bestel het en zeg het per direct weer op, kun je 1 maand gebruiken.

[...]
Geniaal, ga k morgen gelijk achteraan!

EDIT: dan moet ik wel un*** :/

• EN-IS
Scirocco schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:57:
[...]

Geniaal, ga k morgen gelijk achteraan!

EDIT: dan moet ik wel un*** :/
Asje! Dan moet je wel wat :?

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 08:09
unlocken.....

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• EN-IS
Ohw. hehe... :z ik miste nog 2 sterren. Unl*****. :P

• Igor92
danda schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:31:
[...]

ik heb er een voor je met 2 jaar garantie (nl versie) ...
Dankjewel, maar ik wil hem wel graag in combinatie met een abonnement. Ik heb inmiddels al een paar reserveringen staan bij wat winkels. Maar als het te lang duurt verloopt die actie van dat relax abonnement zeggen ze.

Op webshops staat dat ze ze wekelijks binnen krijgen, iemand van jullie idee of dat ook werkelijk zo is?

Verwijderd

danda schreef op woensdag 01 september 2010 @ 22:28:
[...]

waarom knip je een van de simkaarten van de duo sim niet gewoon, gebruik je de microsim als mal (als het goed is heb je die met je t-mobile iphone 4 gekregen) en met een naaldje de groeven in het kaartje zetten wat je wilt verknippen en een stevige schaar gebruiken bij het knippen over de ingegroevde lijntjes. Zijn we tweakers of niet ....
Ook een optie idd. Maar als het even kan, wil ik proberen om gewoon een echte microsim in mijn iPhone te houden. Heb overigens een microsim van vodafone, niet van tm.

• Igor92
Ga vandaag dan toch maar online bestellen. Twijfel nog steeds tussen het i-150 of relax30+W&W+ abonnement.

i-150
150 Belmin + 150 SMS
1 (of2?) maanden tegoed 'meenemen'
Toestelprijs €169
€29,95 per maand
+ Bellen per seconde, betalen per seconde
- niet uit te breiden met extra bundels

Relax 30
260 Belmin of SMS
Tegoed onbeperkt meenemen
Toestelprijs €179
€29,90 per maand
+ Alles uit 1 bundel (ook vanuit het buitenland)
- Bellen per seconde, betalen per minuut.

Het gaat een beetje tegen elkaar op. Het 'meenemen' van tegoed naar een volgende maand zal altijd wel meevallen, ik denk niet dat het me lukt om tegoed van 2 maanden mee te nemen. (Ene maand bel je iets meer als de andere).

Er zijn vast nog wat voor en nadelen maar daar heb ik dan misschien minder naar gekeken.

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:28
Igor92 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 10:57:
....
Relax 30
260 Belmin of SMS
Tegoed onbeperkt meenemen
Toestelprijs €179
€29,90 per maand
+ Alles uit 1 bundel (ook vanuit het buitenland)
...
Ben je zeker van dat puntje over bellen uit het buitenland uit je bundel? In de voorwaarden op T-Mobile vind ik dat de kosten apart worden aangerekend.
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.