Uit eigen ervaring is de gouden tip (mits het om een verlenging gaat) toch even bellen met 0800-8104.garp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:44:
Potverdrie, met al dat gedoe met die verschillen tussen Relax en Relax Online wordt het er niet gemakkelijker op. Nu kan ik geen fatsoenlijke leverancier vinden die me een '4' met Relax kan leveren. Smartphoneshop levert alleen Relax Online abonnementen zo te zien....
Wie heeft de gouden tip?
Helaas, het gaat om een nieuw contract....emiel74 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 17:45:
[...]
Uit eigen ervaring is de gouden tip (mits het om een verlenging gaat) toch even bellen met 0800-8104.
http://www.gsmweb.nl/forms/tmtm013.htm, relax 25 met 232 bijbetalen voor het toestel. ( incl verzendkosten en aansluitkosten)garp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:44:
Potverdrie, met al dat gedoe met die verschillen tussen Relax en Relax Online wordt het er niet gemakkelijker op. Nu kan ik geen fatsoenlijke leverancier vinden die me een '4' met Relax kan leveren. Smartphoneshop levert alleen Relax Online abonnementen zo te zien....
Wie heeft de gouden tip?
Heb mijn abonnement om laten zetten naar i-300 vanaf i-500. Nu zijn op eens mijn gespaarde 800+ belminuten en 800+ smsjes weg. Ging er al vanuit dat het dan 2x 300 = 600 belminuten + 600 smsjes zou worden aangezien dat het limiet is van het iPhone abonnement, maar ik krijg maar 300 bleminuten + 300 smsjes. Gebeld met T-Mobile en blijkbaar is dit normaal als je over gaat naar een ander abonnement. Ze ging wel even uitzoeken of ze nog wat voor mij kan betekenen met een compensatie. Er is mij namelijk niks verteld.
Ik wil nu het Vodafone abonnement van de anwb/tvgids actie bestellen, en heb gekozen voor nummerbehoud, en dan moet ik mn huidige provider aangeven maar Hi staat er niet tussen?
Wat moet ik doen? Hi is nou niet bepaald onbekend oid.... vreemd.
Wat moet ik doen? Hi is nou niet bepaald onbekend oid.... vreemd.
Kies dan KPN dat kan ook nog, HI Is van KPN.
Zo werkt dat niet volgens mij. Telfort is ook van KPN, maar toch wel duidelijk gescheiden.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ik maak er KPN en dan als service provider SP mobiel/KPN van... je moet ook je simkaartnummer opgeven dus ze komen er vanzelf achter dat het Hi is waarschijnlijk.
Ja maar als het er niet tussenstaat dan moet je toch wat kiezen. Je moet trouwens ook even het verschil zien tussen je Serviceprovider en je telefoonprovider. Bij tele 2 bijvoorbeeld is je serviceprovider KPN en je gewone provider Tele2 omdat het via het netwerk van kpn gaat.Marzman schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:15:
Zo werkt dat niet volgens mij. Telfort is ook van KPN, maar toch wel duidelijk gescheiden.
Edit: Precies.
Ik werk voor KPN Mobiel. Je kunt gewoon KPN aankiezen, geen probleem.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Bedankt jongens! Heb inmiddels besteld.
Ik heb me er niet in verdiept, zat toevallig vanmiddag op deze site, staat ie daar niet gewoon bij?garp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:44:
Wie heeft de gouden tip?
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Dit is wel algemeen bekend hoor, staat ook in je contractvoorwaarden. Het staat ook bij 'My T-Mobile'. Ik ben benieuwd wat ze gaan doen.Good Fella schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:03:
Heb mijn abonnement om laten zetten naar i-300 vanaf i-500. Nu zijn op eens mijn gespaarde 800+ belminuten en 800+ smsjes weg. Ging er al vanuit dat het dan 2x 300 = 600 belminuten + 600 smsjes zou worden aangezien dat het limiet is van het iPhone abonnement, maar ik krijg maar 300 bleminuten + 300 smsjes. Gebeld met T-Mobile en blijkbaar is dit normaal als je over gaat naar een ander abonnement. Ze ging wel even uitzoeken of ze nog wat voor mij kan betekenen met een compensatie. Er is mij namelijk niks verteld.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ben ook wel benieuwd, maar waarom in hemelsnaam van i-300 naar i-500 als je nu al 800 minuten en SMS'jes over hebt? ga je in een keer zo veel meer bellen?Good Fella schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 19:03:
Fly or Die
-quote- Heb mijn abonnement om laten zetten naar i-300 vanaf i-500. -quote-Fjeze schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 22:15:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd, maar waarom in hemelsnaam van i-300 naar i-500 als je nu al 800 minuten en SMS'jes over hebt? ga je in een keer zo veel meer bellen?
Hij zet het dus vanaf het i500 naar het i300 over omdat hij al te veel had, je leest ut verkeerd om
Ok, nogmaals. Blijkbaar was mijn vraag te diep verstopt.
Als ik bij T-mobile zelf een iPhone 4 wil bestellen staat onderaan de pagina (met de Relax abonnementen), deze link naar de voorwaarden van 'Relax', inclusief het betalen per seconde na 1 minuut. Verderop op de pagina, bij de prijzen van het abonnement, staat weer 'Relax Online'.
Doe ik ook daadwerkelijk een bestelling, dan staat daar ook de 'Relax Online' variant vermeld, maar er staan nergens voorwaarden.
Wat is nu de waarheid? Krjig ik nu bellen per seconde met een minimum van 1 minuut en zijn mijn minuten onbeperkt houdbaar of krijg ik de Relax Online met afronding naar boven (61 seconden bellen = 2 minuten betalen)?
Als ik bij T-mobile zelf een iPhone 4 wil bestellen staat onderaan de pagina (met de Relax abonnementen), deze link naar de voorwaarden van 'Relax', inclusief het betalen per seconde na 1 minuut. Verderop op de pagina, bij de prijzen van het abonnement, staat weer 'Relax Online'.
Doe ik ook daadwerkelijk een bestelling, dan staat daar ook de 'Relax Online' variant vermeld, maar er staan nergens voorwaarden.
Wat is nu de waarheid? Krjig ik nu bellen per seconde met een minimum van 1 minuut en zijn mijn minuten onbeperkt houdbaar of krijg ik de Relax Online met afronding naar boven (61 seconden bellen = 2 minuten betalen)?
[ Voor 4% gewijzigd door garp op 18-08-2010 09:48 ]
Wow ik krijg hem zaterdag al binnen, das minder dan een week wachttijdZillion01 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:58:
levertijd 2 tot 6 weken en alleen in het zwart verkrijgbaar...
Waar besteld?Zillion01 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 11:20:
[...]
Wow ik krijg hem zaterdag al binnen, das minder dan een week wachttijd
Zo, ik heb gisteren een iPhone 3GS besteld bij Vodafone.
Werd helemaal gek van het Tmobile netwerk.
Dan maar een data-cap met een netwerk wat ik overal heb, dan geen data-cap maar ook geen bereik.
Ben benieuwd wanneer XL Vodafone contact met me gaat leggen.
Dan maar een data-cap met een netwerk wat ik overal heb, dan geen data-cap maar ook geen bereik.
Life is complicated
Ach, die 1GB, kom je daar nou echt aan in een maand?W1ckeD schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:37:
Nee denk het niet, althans, ik doe alleen veel: browsen, emailen, etc.Kn4kw0r5t schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:44:
[...]
Ach, die 1GB, kom je daar nou echt aan in een maand?
Nooit echt veel met YouTube of dergelijke, misschien dat het nog gaat komen.
Maar het ontvangst is zo om te huilen bij Tmobile dat ik er echt vanaf wil.
Life is complicated
Een tip voor een ieder die naar een tijdelijk abonnement kijkt of nog niet weet welke provider te kiezen in combo met je iphone en je contract loopt nu af. Neem BEN, die is per maand opzegbaar en ook nog goedkoop ook. Met name voor mijn nummerbehoud heb ik gekozen voor BEN.
tzt. schakel ik over naar de iphone want ik twijfel sowieso tussen los of met t-mobile. En eigenlijk wil ik graag de witte zien.
tzt. schakel ik over naar de iphone want ik twijfel sowieso tussen los of met t-mobile. En eigenlijk wil ik graag de witte zien.
Iphone 5 -- eerste Iphone
Ik zie het voordeel er niet zo van in, van ben.
Niet goedkoper dan vodafone directsales (lees: best wat duurder). Alleen goedkoper zonder internet misschien. Maar iPhone zonder internet (3G)? Enige voordeel is, is dat het per maand opzegbaar is en je er niet twee jaar aan vast zit. Maar daarvan zie ik het probleem niet.
Niet goedkoper dan vodafone directsales (lees: best wat duurder). Alleen goedkoper zonder internet misschien. Maar iPhone zonder internet (3G)? Enige voordeel is, is dat het per maand opzegbaar is en je er niet twee jaar aan vast zit. Maar daarvan zie ik het probleem niet.
[ Voor 18% gewijzigd door EWK op 18-08-2010 20:26 ]
Hoi!
sowieso is het nog geen 6 september, dus heb je het contract onder de huidige voorwaarden afgesloten neem ik aan.? (fair use policy)W1ckeD schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 14:37:
@Bureno: Yes ik zit er nog net tussen denk ik. 
Hoop snel wat van ze te horen zodat ik het allemaal kan regelen.
Hoop snel wat van ze te horen zodat ik het allemaal kan regelen.
Life is complicated
Verwijderd
Mensen, even een vraagje: wanneer je als nieuwe klant op 30 juli een iPhone4 hebt besteld, krijg je dan sowieso een bevestigingsmail? Ik lees hier namelijk dat veel mensen een bevestigingsmail hebben gekregen. Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord. Iemand die hier meer over weet?
Dan zit je alsnog op het T-Mobile netwerkMouse_NL schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 18:51:
Een tip voor een ieder die naar een tijdelijk abonnement kijkt of nog niet weet welke provider te kiezen in combo met je iphone en je contract loopt nu af. Neem BEN, die is per maand opzegbaar en ook nog goedkoop ook. Met name voor mijn nummerbehoud heb ik gekozen voor BEN.
Waar heb je hem besteld dan? Want volgens mij zit er wel verschil tussen of je hem online hebt besteld of in een T-Mobile shop. Ik had hem online besteld en kreeg gelijk een bevestigingsmail in elk geval.Verwijderd schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 22:55:
Mensen, even een vraagje: wanneer je als nieuwe klant op 30 juli een iPhone4 hebt besteld, krijg je dan sowieso een bevestigingsmail? Ik lees hier namelijk dat veel mensen een bevestigingsmail hebben gekregen. Ik heb zelf nog helemaal niets gehoord. Iemand die hier meer over weet?
Dat was zijn punt ook niet, het ging hem erom dat je per maand kunt opzeggen en zo wat meer bedenktijd hebt. Al zie ik de logica niet, want als je contract is afgelopen heb je ook gewoon een maand opzegtermijn bij alle grote providers (Vodafone, T-mobile, KPN).Red Nalie schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:43:
[...]
Dan zit je alsnog op het T-Mobile netwerk
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Bij studentmobiel is op dit moment de Iphone 4 32 gb leverbaar (gisteren ook de 16 gb).
Toevallig dat ik dinsdag overdag keek op die site keek. Meteen gebeld, 32 gb hadden ze wel redelijk op voorraad, 16gb was meer vraag naar,
Heb dinsdagavond de 32gb versie besteld en de tnt chauffeur is nu onderweg!!!
Super snelle levering.
Te bestellen met Relax, I-xxx abonnement en simlockvrij
EDIT: ik had mij ook gratis op de wachtlijst gezet bij mediamarkt hengelo, werd ik gister gebeld dat hij binnen was en dat ik langs kon komen om een abonnement ermee af te sluiten. Mij maar laten wegstrepen van de lijst omdat ik hem dus al via studentmobiel krijg.
Overigens had ik mij ook bij de t-mobile shop ingeschreven (50 aanbetaald) maar dat draai ik ook weer terug.
Duurt een eeuwigheid bij t-mobile...
Toevallig dat ik dinsdag overdag keek op die site keek. Meteen gebeld, 32 gb hadden ze wel redelijk op voorraad, 16gb was meer vraag naar,
Heb dinsdagavond de 32gb versie besteld en de tnt chauffeur is nu onderweg!!!
Super snelle levering.
Te bestellen met Relax, I-xxx abonnement en simlockvrij
EDIT: ik had mij ook gratis op de wachtlijst gezet bij mediamarkt hengelo, werd ik gister gebeld dat hij binnen was en dat ik langs kon komen om een abonnement ermee af te sluiten. Mij maar laten wegstrepen van de lijst omdat ik hem dus al via studentmobiel krijg.
Overigens had ik mij ook bij de t-mobile shop ingeschreven (50 aanbetaald) maar dat draai ik ook weer terug.
Duurt een eeuwigheid bij t-mobile...
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2010 10:13 ]
Verwijderd
Ik heb hem besteld bij de T-Mobile shop hier in Leeuwarden. Ik zal er vanavond wel even langsgaan om navraag te doen hierover.L201 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 08:46:
[...]
Waar heb je hem besteld dan? Want volgens mij zit er wel verschil tussen of je hem online hebt besteld of in een T-Mobile shop. Ik had hem online besteld en kreeg gelijk een bevestigingsmail in elk geval.
Vandaag contract verlengd bij t-mobile. relax 25, met WnW plus en SMS Bundel elke maand 29,95 en tel. voor € 79,00
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Niet relax online? Kon je beter relax online 35 nemen met wnw plus , maakt maar een verschil van 15 euro (in totaal over gehele looptijd )ongeveer danYMGV4LIFE schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 12:27:
Vandaag contract verlengd bij t-mobile. relax 25, met WnW plus en SMS Bundel elke maand 29,95 en tel. voor € 79,00
[ Voor 4% gewijzigd door xminator op 19-08-2010 14:30 ]
Maar relax wordt na 1 minuut bellen per seconde afgerekend, met relax online gaat dat per minuut.xminator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 14:30:
[...]
Niet relax online? Kon je beter relax online 35 nemen met wnw plus , maakt maar een verschil van 15 euro (in totaal over gehele looptijd )ongeveer dan
[ Voor 5% gewijzigd door emiel74 op 19-08-2010 15:54 ]
140 minuten/smsjes meer ?emiel74 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 15:53:
[...]
Maar relax wordt na 1 minuut bellen per seconde afgerekend, met relax online gaat dat per minuut.
Aangezien de 1e minuut sowieso al voor een hele minuut wordt opgenomen bij beide zul je toch wel beter zitten met een relax online35 denk ik..
Maar zijn bedrag is toch incl smsbundel, of zit ik verkeerd?xminator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 16:21:
[...]
140 minuten/smsjes meer ?
Aangezien de 1e minuut sowieso al voor een hele minuut wordt opgenomen bij beide zul je toch wel beter zitten met een relax online35 denk ik..
Je hebt gelijk heb dat over het hoofd gezienemiel74 schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:02:
[...]
Maar zijn bedrag is toch incl smsbundel, of zit ik verkeerd?
Maar dan heeft ie gewoon relax online dus.
sms bundel als zijnde die sms1000 ?xminator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:06:
[...]
Je hebt gelijk heb dat over het hoofd gezien![]()
dat relax online is niet chill met dat per minuut betalen...
als je belt met t-mobile kun je ook relax25+wnwplus voor 25 nemen ? of kan dan alleen de relax online versie..
Ik heb zelf dan ook nog een vraag, kun je met een relax online voip gebruiken dus skype over 3g ?
in de relax online voorwaarden staat dat de simonly geen voip kan gebruiken, maar er staat niets over de niet-simonly bijv icm een iphone4.. Als je dan bijv door je abbonement heen bent kun je nog uren aan de telefoon hangen via skype nietwaar ?
Ik heb nu een Flex25, kun je dan ook flex blijven houden icm web'nwalkplus voor 25 zoals de aanbieding voor 'vaste' klanten nu is..
[ Voor 7% gewijzigd door appel22 op 19-08-2010 22:08 ]
volgens mijn info heb ik een relax en geen relax online, maar de papieren worden nog opgestuurd, dus zal het even goed in de gaten houden.xminator schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 17:06:
[...]
Je hebt gelijk heb dat over het hoofd gezien![]()
If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!
Als ik jou was zou ik de order bij t-mobile shop annuleren en aan de andere kant van de straat naar telefoonkopen.nl gaan. Ze krijgen elke week redelijk veel toestellen binnen. Je hebt je toestel gegarandeerd binnen 1 week. Gisteravond hadden ze sowieso 3 x 32GB in vrije voorraad! Nu geen voorraad meer, maar ze verwachten volgende week gewoon weer een nieuwe levering.Verwijderd schreef op donderdag 19 augustus 2010 @ 10:50:
[...]
Ik heb hem besteld bij de T-Mobile shop hier in Leeuwarden. Ik zal er vanavond wel even langsgaan om navraag te doen hierover.
...less is more
Wat kost een sms eigenlijk uit de bundel van de anwb actie. Ik kan dat echt nergens vinden?Executor16 schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:46:
SMS ontvangen werkt nu ineensik was toch te snel voor Vodafone.
Edit:
Ik log net voor het eerst in op My Vodafone en zie tot mijn grote verbazing dit:
[afbeelding]
Terwijl ik het abonnement heb afgesloten via die ANWB actie!
Wordt de korting niet weergegeven op de website of moet ik maar is snel gaan bellen?
Verschilt het dan ook per abonnement wat je neemt?
Je hebt gelijk, relax kost 25 euro wnw plus kost 5 euro en de sms bundel is de 1e maand gratis.YMGV4LIFE schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 10:04:
[...]
volgens mijn info heb ik een relax en geen relax online, maar de papieren worden nog opgestuurd, dus zal het even goed in de gaten houden.
Ik heb sinds gisteren ook een Iphone4 16GB!
Met 2 jaar verlengen Vodafone nog steeds 275 bijbetalen maar ik kan voor mn huidige phone nog aardig wat terugkrijgen
Bovendien kreeg ik er een erg strakke Gear4 bumper bij!
Ik stond er wel van te kijken dat ze hem gewoon op voorraad hadden, was eigelijk nog niet van plan om er een te kopen maar kon hem toch niet laten liggen
Met 2 jaar verlengen Vodafone nog steeds 275 bijbetalen maar ik kan voor mn huidige phone nog aardig wat terugkrijgen
Ik stond er wel van te kijken dat ze hem gewoon op voorraad hadden, was eigelijk nog niet van plan om er een te kopen maar kon hem toch niet laten liggen
En dit heb je waar gedaan? Online/winkel?d0s schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 14:46:
Ik heb sinds gisteren ook een Iphone4 16GB!
Met 2 jaar verlengen Vodafone nog steeds 275 bijbetalen maar ik kan voor mn huidige phone nog aardig wat terugkrijgenBovendien kreeg ik er een erg strakke Gear4 bumper bij!
'Hallo mevrouw........,
T-Mobile kan momenteel de overweldigende vraag, naar de iPhone 3GS 8Gb, niet helemaal bijbenen. Daardoor loopt de levering van uw bestelling enige vertraging op. Zodra de iPhone op voorraad is, wordt uw bestelling meteen verzonden. Houdt er rekening mee dat dit nog twee weken kan duren. Daarna zullen, naar verwachting, de leveringsproblemen opgelost zijn.
Excuses voor de ontstane vertraging.
Met vriendelijke groet,
Sam
www.belnu.nl'
Ghehe het is toch wat met die iPhones
Tijdens bestellen stond er gewoon dat hij op voorraad was
T-Mobile kan momenteel de overweldigende vraag, naar de iPhone 3GS 8Gb, niet helemaal bijbenen. Daardoor loopt de levering van uw bestelling enige vertraging op. Zodra de iPhone op voorraad is, wordt uw bestelling meteen verzonden. Houdt er rekening mee dat dit nog twee weken kan duren. Daarna zullen, naar verwachting, de leveringsproblemen opgelost zijn.
Met vriendelijke groet,
Sam
www.belnu.nl'
Ghehe het is toch wat met die iPhones
[ Voor 9% gewijzigd door M.C. op 20-08-2010 19:21 ]
Toch maar gegaan voor verlenging van i300 met 1 jaar T-mobile. Zat altijd vast aan 24 maand, heb ik nu geen zin in. Dan maar smak bijleggen.
Ben benieuwd!
Ben benieuwd!
phonehouse zegt 3 tot 4 weken...M.C. schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 19:04:
'Hallo mevrouw........,
Met vriendelijke groet,
Sam
www.belnu.nl'
Ghehe het is toch wat met die iPhonesTijdens bestellen stond er gewoon dat hij op voorraad was
Even kijken wanneer studentenmobiel hem heeft..
Ben ik ook wel benieuwd naar.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Winkel in Nijmegen.. ik stond ook perplex dat ze op voorraad waren. Vandaar ook naar huis geraced voor mn identiteitskaart en meteen gekocht! Overigens hadden ze 'originele simlockvrije' en 'met simlock maar gejailbreaked'. Dit scheelde dan ook 100 euro. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de goedkopere met jailbreak omdat ik zelf sowieso wou gaan jailbreaken. Enige nadeel is dat ik nu niet mag updaten naar 4.0.2 tot er een een nieuwe jailbreak is.
De originele simlockvrije zouden maandag weer binnengekomen, de gejailbreakte waren er volgens mij nog een aantal.
[ Voor 8% gewijzigd door d0s op 20-08-2010 23:27 ]
Welke winkel?d0s schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 23:26:
[...]
Winkel in Nijmegen.. ik stond ook perplex dat ze op voorraad waren. Vandaar ook naar huis geraced voor mn identiteitskaart en meteen gekocht! Overigens hadden ze 'originele simlockvrije' en 'met simlock maar gejailbreaked'. Dit scheelde dan ook 100 euro. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de goedkopere met jailbreak omdat ik zelf sowieso wou gaan jailbreaken. Enige nadeel is dat ik nu niet mag updaten naar 4.0.2 tot er een een nieuwe jailbreak is.
De originele simlockvrije zouden maandag weer binnengekomen, de gejailbreakte waren er volgens mij nog een aantal.
Zet je PM even aan dan stuur ik je de gegevens, ik denk niet dat ze er blij mee zijn als ik hier een naam en adres neerpleur en de telefoon de hele dag gloeiend staat.
edit: Niek, je hebt een DM.
[ Voor 4% gewijzigd door d0s op 20-08-2010 23:47 ]
Even een vraagje over de Sim Only ANWB actie van Vodafone...
Je starttegoed deze maand was € 26,35 (vanaf 1 augustus dus).
Waarom is dit niet gewoon € 28,95 (dat zijn namelijk de kosten van een BEL+SMS+WEB SO 400). Ik dacht dat alleen de eerste maand anders was, maar de 2e maand (hele maand) is dus ook anders.
Waarom is dit niet gewoon € 28,95 (dat zijn namelijk de kosten van een BEL+SMS+WEB SO 400). Ik dacht dat alleen de eerste maand anders was, maar de 2e maand (hele maand) is dus ook anders.
Inmiddels ook een verlenging afgesloten via T-Mobile. Ook gekozen voor de Relax Online-variant, dus 20 euro per maand, gratis web 'n' walk, 110 euro voor de 16 GB iPhone 4.
De Online-variant is inderdaad per minuut in plaats van per seconde, als je per seconde wilt betalen (vanaf de tweede minuut) kost dat 5 euro per maand extra, nog steeds gratis internet en 110 euro voor het toestel.
De Online-variant is inderdaad per minuut in plaats van per seconde, als je per seconde wilt betalen (vanaf de tweede minuut) kost dat 5 euro per maand extra, nog steeds gratis internet en 110 euro voor het toestel.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Dankzij d0s vandaag in Den Haag een iPhone 4 gescoord. Gewoon op voorraad (ze hadden 1 16 GB en 1 32 GB). Ik zag de bui al hangen dat ik wekenlang moest wachten (ik ga er echt niet voor naar het buitenland), maar zo effe gauw tussendoor dus ééntje kunnen halen 
Moraal van dit verhaal: je hóeft niet naar het buitenland om er eentje direct mee te nemen, even de juiste shops weten te vinden...
Moraal van dit verhaal: je hóeft niet naar het buitenland om er eentje direct mee te nemen, even de juiste shops weten te vinden...
Heb je dan een simlock vrije gekocht? Zo ja, kun je mij misschien vertellen welke winkel dit was. Woon zelf namelijk ook in Den Haag en wil er binnenkort ook eentje halen van 32 GB. Is wel handig dat ik neit helemaal naar België moet.Crusader schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:24:
Dankzij d0s vandaag in Den Haag een iPhone 4 gescoord. Gewoon op voorraad (ze hadden 1 16 GB en 1 32 GB). Ik zag de bui al hangen dat ik wekenlang moest wachten (ik ga er echt niet voor naar het buitenland), maar zo effe gauw tussendoor dus ééntje kunnen halen
En als ik naar België zou moeten gaan, hoe moet ik de iPhone 4 dan los bestellen daar? Ik wil natuurlijk niet zomaar daar naartoe gaan rijden.
Master_A
Gewoon Mobistar of een andere keten in België opbellen en er één reserveren.Amiet01 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:32:
[...]
En als ik naar België zou moeten gaan, hoe moet ik de iPhone 4 dan los bestellen daar? Ik wil natuurlijk niet zomaar daar naartoe gaan rijden.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nee ze hadden geen simlockvrije. Shop zit op de Leyweg. Wil ook geen run op die winkel veroorzaken dus als je de naam wilt weten, even een DM.
Ik heb de topics laatste tijd niet helemaal gevolgd, maar wat zijn nu de levertijden in België ongeveer?Jumpman schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:45:
[...]
Gewoon Mobistar of een andere keten in België opbellen en er één reserveren.
Edit:
Kan ik een buitenlands toestel ook gewoon verzekeren hier tegen valschade ed?
[ Voor 12% gewijzigd door Amiet01 op 22-08-2010 10:11 ]
Master_A
Vandaag is mijn nummer overgezet naar een abonnement van Vodafone. Hoe krijg ik internet nou werkend op mijn iPhone? Ik kan er niet uitkomen.
Dit heb ik gedaan. Als ik dan het internet op wil, geeft hij de melding 'u heeft geen mobiel datanetwerk abonnement' terwijl ik toch echt een bel+sms+web heb afgesloten (via tv gids actie)
Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.
Ga naar 'Instellingen' -> 'Algemeen' -> 'Netwerk' -> 'Mobiel Datanetwerk'
APN: live.vodafone.com of office.vodafone.nl
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Keer terug naar het beginscherm
Om de instellingen door te voeren moet de telefoon opnieuw verbinding maken
Zet vliegtuigmodus 'Aan'
Zet vliegtuigmodus 'Uit'
Het toestel is nu klaar om gebruik te maken van internet via ons netwerk
Start 'Safari'
Druk op de 'Adresbalk-toets', voer het internetadres in en kies 'Ga'
Druk op de '+' en daarna 'Save' om een pagina toe te voegen aan je favorieten
Handmatig instellen
Voer de instellingen stap voor stap in.
Om gebruik te kunnen maken van de Vodafone live! sites, mobiel internet, e-mail en MMS is het van belang de juiste APN in te stellen als toegangspunt tot het Vodafone data netwerk. Alle particuliere en prepaid klanten gebruiken de APN live.vodafone.com, bij zakelijke aansluitingen wordt de APN office.vodafone.nl gebruikt. Weet u niet zeker welke APN bij uw aansluiting hoort? Vraag het dan aan onze klantenservice.
Ga naar 'Instellingen' -> 'Algemeen' -> 'Netwerk' -> 'Mobiel Datanetwerk'
Keer terug naar het beginscherm
Om de instellingen door te voeren moet de telefoon opnieuw verbinding maken
Zet vliegtuigmodus 'Aan'
Zet vliegtuigmodus 'Uit'
Het toestel is nu klaar om gebruik te maken van internet via ons netwerk
Start 'Safari'
Druk op de 'Adresbalk-toets', voer het internetadres in en kies 'Ga'
Druk op de '+' en daarna 'Save' om een pagina toe te voegen aan je favorieten
[ Voor 15% gewijzigd door M.C. op 23-08-2010 11:13 ]
Verwijderd
Zo, ook ik kwam even beduusd thuis van de T-Mobile shop zojuist...
Met het verlengen van mijn abonnement (I450) voor 2 jaar moet ik voor de 32 GB nog 130 betalen. Ik denk dat we allemaal de rekensommetjes wel kennen, dus dat wordt een losse 4 halen, en lekker een supercheap sim-only'tje afsluiten.
Ik vind het vreemd dat er alsnog een wachtlijst is van 6-8 weken (voor de mensen die dit niet wisten).
Met het verlengen van mijn abonnement (I450) voor 2 jaar moet ik voor de 32 GB nog 130 betalen. Ik denk dat we allemaal de rekensommetjes wel kennen, dus dat wordt een losse 4 halen, en lekker een supercheap sim-only'tje afsluiten.
Ik vind het vreemd dat er alsnog een wachtlijst is van 6-8 weken (voor de mensen die dit niet wisten).
Bij mij werkte internet niet, als ik een wachtwoord op gaf.M.C. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:12:
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Dat zijn de standaard prijzen, en zo te zien wil of mag T-Mobile bij verlenging geen korting geven. Je zou kunnen kijken of je kunt verlengen met een voordelige Relax-variant, dat scheelde bij mij echt een hoop. Blijkbaar kan korting daar wel..Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 13:57:
Met het verlengen van mijn abonnement (I450) voor 2 jaar moet ik voor de 32 GB nog 130 betalen.
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik lees ook wel eens dat mensen hun t-mobile extra punten mogen inleveren voor extra toestelkorting.Hertog schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:31:
[...]
Dat zijn de standaard prijzen, en zo te zien wil of mag T-Mobile bij verlenging geen korting geven. Je zou kunnen kijken of je kunt verlengen met een voordelige Relax-variant, dat scheelde bij mij echt een hoop. Blijkbaar kan korting daar wel..
Iemand hier ervaringen mee?
...less is more
Geprobeerd, maar werkt ook niet. 3G logo kwam 2 seconden in beeld en verdween weerck2000nl schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:25:
[...]
Bij mij werkte internet niet, als ik een wachtwoord op gaf.
edit; wachtwoord en gebruikersnaam leeg gelaten. Nu krijg ik wel het 3G logo, maar de volgende melding:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP identiteit niet geaccepteerd
[ Voor 25% gewijzigd door M.C. op 23-08-2010 16:39 ]
Ik zag vandaag een advertentie in de Spits van GSM.nl dat de iPhone 4 per direct leverbaar is. Weet iemand of dit echt zo is? Ik krijg ze niet te pakken via de telefoon.
Yupe, ik ook gedaan!funk-e schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:36:
[...]
Ik lees ook wel eens dat mensen hun t-mobile extra punten mogen inleveren voor extra toestelkorting.
Iemand hier ervaringen mee?
Doe er anders ook niks mee!
Scheelde in mijn geval toch bijna 50 euro...
Dus kan gewoon, je moet het alleen even voordat je gaat afrekenen melden dat je dat wilt doen en ze regelen het zo voor je!
Vanmorgen m'n abonnement verlengd bij T-mobile; 2 jaar Relax online 30 + Web 'n walk plus voor €29,90/maand totaal, €179.99 bijbetaald voor de 32Gb, vond het zelf geen slechte deal 
De levertijd werd overigens op 3 á 4 weken geschat
[ Voor 16% gewijzigd door VonAalscht op 23-08-2010 17:14 . Reden: levertijd ]
Verwijderd
Kijk hier maar is, heb zelf ook vodafone en op hun manier werkt het perfect!M.C. schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:37:
[...]
Geprobeerd, maar werkt ook niet. 3G logo kwam 2 seconden in beeld en verdween weer
edit; wachtwoord en gebruikersnaam leeg gelaten. Nu krijg ik wel het 3G logo, maar de volgende melding:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP identiteit niet geaccepteerd
http://bit.ly/bIFg2g
Succes
Ronald
Inderdaad geen slechte deal. Normaal gesproken betaal je dat bij voor de 16GB, en aangezien jij voor t zelfde geld een 32 gb hebt is t niet slecht.
Ik vind het vreemd blijven dat als je belt met T-mobile je andere aanbiedingen krijgt dan wanneer je via de website besteld...
Ik heb een iPhone 4 32GB met T-Mobile abonnement besteld. Ik heb als ingangsdatum 16 oktober aangegeven omdat dan mijn huidige Vodafone abo verloopt.
Hoe kan ik mijn iPhone tot die tijd gebruiken i.v.m. activering enz.
Hoe kan ik mijn iPhone tot die tijd gebruiken i.v.m. activering enz.
Door een micro-sim prepaid kaart te kopen en hem dan te activeren en te gebruiken zonder bellen/sms of gewoon even langs de vodafone winkel gaan om voor die paar weken nog een microsim te halen zoals ik ook gedaan heb bij KPN. Kon namelijk niet wachten.
Niemand? Dacht dat hier veel ANWB actiemensen waren vorige maandExecutor16 schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 11:07:
Even een vraagje over de Sim Only ANWB actie van Vodafone...
Ik heb mijn iPhone besteld bij Belcompany i.c.m. een T-Mobile abo. Kan ik dan totdat mijn T-Mobile abo in gaat mijn Vodafone abo gebruiken op mijn iPhone of is deze gesimlocked?Tc-Chub schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:59:
Door een micro-sim prepaid kaart te kopen en hem dan te activeren en te gebruiken zonder bellen/sms of gewoon even langs de vodafone winkel gaan om voor die paar weken nog een microsim te halen zoals ik ook gedaan heb bij KPN. Kon namelijk niet wachten.
Ik heb ook gelezen over ultrasn0w om je iPhone softwarematig te unlocken werkt dit ook met Vodafone in Nederland?
Misschien zonder BTW?Executor16 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 18:00:
[...]
Niemand? Dacht dat hier veel ANWB actiemensen waren vorige maand
Weet iemand of er al een oplossing is voor de melding doorschakelen actief voor het bellen met Vodafone met behoud van je voicemail? Of moeten we wachten totdat Vodafone de iPhone in september gaat aanbieden?
##004# heb ik dus al geprobeerd maar als je daarna de voicemail weer inschakelt is de doorschakel melding ook weer terug.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Vorige week m'n abonnement verlengd bij T-mobile; 2 jaar Relax online 25 + Web 'n walk plus voor €24,90/maand totaal, €179.99 bijbetaald voor de 32GbVonAalscht schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 17:07:
Vanmorgen m'n abonnement verlengd bij T-mobile; 2 jaar Relax online 30 + Web 'n walk plus voor €29,90/maand totaal, €179.99 bijbetaald voor de 32Gb, vond het zelf geen slechte deal
De mevrouw aan de lijn vertelde mij dat het 3 weken zou duren
[ Voor 5% gewijzigd door Mili op 23-08-2010 19:50 ]
Waarom hebben ze dergelijke aanbiedingen ook niet in de Tmobile winkels.. Ik zit al keilang bij Tmobile.. eerst bij mn vader op de rekening en nu dan al 2 jaar zelf een rekening..
Vorige keer bij de 3G kon ik mijn 16GB voor 50 euro krijgen, als aanbieding..
Nu doen ze niks dus?
Nu doen ze niks dus?
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Bel gewoon naar T-mobile zelf, kijk wat ze voor je kunnen doen..Kuhr89 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 19:54:
Waarom hebben ze dergelijke aanbiedingen ook niet in de Tmobile winkels.. Ik zit al keilang bij Tmobile.. eerst bij mn vader op de rekening en nu dan al 2 jaar zelf een rekening..
Nu doen ze niks dus?
Verwijderd
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen deze iPhone halen met een 2-jarig abonnement. De voordelen van een 1-jarig abonnement:
-Je bent uiteindelijk goedkoper uit. Als we uitgaan van een i-150 abo kom ik uit op 12 x 29,95 = 359,40. Hier komt nog 360 euro bij voor het toestel. Bij elkaar dus 720 euro. Bij een tweejarig abonnement kom ik al op 720 euro met alleen de maandelijkse kosten. Hier komt nog 170 euro bij voor het toestel
-Je kan de volgende iPhone ook weer halen zonder nog een abonnement te moeten afsluiten.
Ik heb de iPhone 3G gehaald met een tweejarig abonnement en vind het toch wel jammer dat ik nu niet meteen de iPhone 4 kan halen. Je raakt ook echt uitgekeken op een toestel na 2 jaar.
Verder is het wel logisch dat binnen nu en een jaar een nieuwe iPhone komt waarbij de antenneprobleem zich niet voordoet.
Kortom: Een tweejarig contract afsluiten is wat mij betreft echt absurd. Waarom zou je dat doen?
-Je bent uiteindelijk goedkoper uit. Als we uitgaan van een i-150 abo kom ik uit op 12 x 29,95 = 359,40. Hier komt nog 360 euro bij voor het toestel. Bij elkaar dus 720 euro. Bij een tweejarig abonnement kom ik al op 720 euro met alleen de maandelijkse kosten. Hier komt nog 170 euro bij voor het toestel
-Je kan de volgende iPhone ook weer halen zonder nog een abonnement te moeten afsluiten.
Ik heb de iPhone 3G gehaald met een tweejarig abonnement en vind het toch wel jammer dat ik nu niet meteen de iPhone 4 kan halen. Je raakt ook echt uitgekeken op een toestel na 2 jaar.
Verder is het wel logisch dat binnen nu en een jaar een nieuwe iPhone komt waarbij de antenneprobleem zich niet voordoet.
Kortom: Een tweejarig contract afsluiten is wat mij betreft echt absurd. Waarom zou je dat doen?
Probleem is denk ik alleen dat ik deze week een iPhone 4 binnen krijg bij Tmobileshop in Eindhoven.. Daar vertelde ze mij dat ze niks kunnen doen..VonAalscht schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:01:
[...]
Bel gewoon naar T-mobile zelf, kijk wat ze voor je kunnen doen..
Zal ik dan alsnog naar tmobile bellen? Mochten ze wel iets kunnen aanbieden, kan ik dit doorsluizen naar de tmobileshop?
over 2 jaar betaal je met jouw berekening op 1080 euro over 2 jaar, heb je 1 iPhone met 2 jaar abo. Als je weer een losse iPhone koopt, zit je ook op 1700 euro over 2 jaar. Per saldo maakt het allemaal niet zo gek veel uit hoor.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:01:
Ik kan maar niet begrijpen waarom mensen deze iPhone halen met een 2-jarig abonnement. De voordelen van een 1-jarig abonnement:
Verwijderd
Ik snap niet heel veel van je post, maar als je een iPhone haalt met tweejarig i-150 abonnement kom je dus uit op 890 euro in 2 jaar en geen 1080.418O2 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:07:
[...]
over 2 jaar betaal je met jouw berekening op 1080 euro over 2 jaar, heb je 1 iPhone met 2 jaar abo. Als je weer een losse iPhone koopt, zit je ook op 1700 euro over 2 jaar. Per saldo maakt het allemaal niet zo gek veel uit hoor.
En dat is wel aanzienlijk minder dan 1700 euro
Als je je abonnement al verlengd hebt zal je er weinig resultaat uit kunnen halen, maar niet geschoten...Kuhr89 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:04:
[...]
Zal ik dan alsnog naar tmobile bellen? Mochten ze wel iets kunnen aanbieden, kan ik dit doorsluizen naar de tmobileshop?
Waar het mij vooral om gaat is dat ik nu niet meteen de hoofdprijs betaal voor die telefoon. Ik ga er gezien m'n huidige abonnement 5 euro per maand op vooruit, maar krijg er een stuk meer voor terug (meer belminuten, behoud van tegoed, w&w plus). 2 Jaar is lang inderdaad, maar als de telefoon in essentie goed is kan ik daar best vrede mee hebben (mits ik een goede aanbieding krijg uiteraardVerwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:01:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door VonAalscht op 23-08-2010 21:25 ]
Enige flaw in je theorie is het feit dat je een periode van 1 jaar vergelijkt met een periode van 2 jaar. Als je dit namelijk gelijk zou trekken middels het toevoegen van een 1 jarig simonly abo, dan kom je dus uiteindelijk qua kosten ongeveer gelijk uit.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:33:
[...]
Ik snap niet heel veel van je post, maar als je een iPhone haalt met tweejarig i-150 abonnement kom je dus uit op 890 euro in 2 jaar en geen 1080.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik heb officieel nog geen contract getekend. Dat doe ik pas als de iPhone binnen is. Ze hebben vorige week gezegd dat hij deze week weer binnen zou komen.. Ik had vorige week net de tweede levering gemist.. Ik was net 1 dag te laat ivm terugkomen van vakantie.VonAalscht schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:23:
[...]
Als je je abonnement al verlengd hebt zal je er weinig resultaat uit kunnen halen, maar niet geschoten...
[...]
Waar het mij vooral om gaat is dat ik nu niet meteen de hoofdprijs betaal voor die telefoon. Ik ga er gezien m'n huidige abonnement 5 euro per maand op vooruit, maar krijg er een stuk meer voor terug (meer belminuten, behoud van tegoed, w&w plus). 2 Jaar is lang inderdaad, maar als de telefoon in essentie goed is kan ik daar best vrede mee hebben (mits ik een goede aanbieding krijg uiteraard)
Ik zal morgenochtend eens naar tmobile bellen om te vragen wat ze voor me kunnen betekenen..
ja, maar voor 1700 euro heb je 2 jaar abo en 2 iPhones.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:33:
[...]
Ik snap niet heel veel van je post, maar als je een iPhone haalt met tweejarig i-150 abonnement kom je dus uit op 890 euro in 2 jaar en geen 1080.
Het gaat men om de eenmalige investering, zo even 750 euro op tafel leggen voor een telefoon vind ik, en velen met mij, te veel van het goede.
Verwijderd
Jouw situatie is misschien anders, maar wat jij een "hoofdprijs" noemt is een bedrag van 360 euro in plaats van 160 euro. Verschil van 200 euro dat je even de eerste dag moet neerleggen, maar dan heb je wel een 1-jarig contract en je komt uiteindelijk goedkoper uit.VonAalscht schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:23:
[...]
Als je je abonnement al verlengd hebt zal je er weinig resultaat uit kunnen halen, maar niet geschoten...
[...]
Waar het mij vooral om gaat is dat ik nu niet meteen de hoofdprijs betaal voor die telefoon. Ik ga er gezien m'n huidige abonnement 5 euro per maand op vooruit, maar krijg er een stuk meer voor terug (meer belminuten, behoud van tegoed, w&w plus). 2 Jaar is lang inderdaad, maar als de telefoon in essentie goed is kan ik daar best vrede mee hebben (mits ik een goede aanbieding krijg uiteraard)
Ja, en voor 1440 euro heb je ook 2 iPhones met beide 1-jarig abonnement. Kortom: Behoorlijk goedkoper en beide 1-jarig contract. Hoe je aan die 750 euro komt, begrijp ik niet.418O2 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:33:
[...]
ja, maar voor 1700 euro heb je 2 jaar abo en 2 iPhones.
Het gaat men om de eenmalige investering, zo even 750 euro op tafel leggen voor een telefoon vind ik, en velen met mij, te veel van het goede.
Volgens mij ben jij een dief van je eigen portemonnee.
Een 32Gb iPhone4 kost toch 729 euro?
Dan nog, 2 'instap' iPhones kosten 1260 euro. Voor 180 euro heb je geen 2 jaar abonnement met acceptabele belminuten
Dan nog, 2 'instap' iPhones kosten 1260 euro. Voor 180 euro heb je geen 2 jaar abonnement met acceptabele belminuten
[ Voor 62% gewijzigd door 418O2 op 23-08-2010 21:47 ]
Verwijderd
Ik heb het niet over losse toestelprijzen. Ik spreek de mensen aan die een 2-jarig abonnement nemen in combinatie met de iPhone.418O2 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:46:
Een 32Gb iPhone4 kost toch 729 euro?
Als je dat wil doen, ben je namelijk het beste uit met een 1-jarig contract, voor de redenen die ik boven omschrijf. Ik zou persoonlijk zelf nooit 730 euro neerleggen voor een losse telefoon. Dan nog een sim-only abonnement ernaast regelen is mij teveel gedoe, bovendien ben je dan volgens mij alsnog duurder uit dan een 1-jarig contract nemen waar je de iPhone bij krijgt tegen betaling.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2010 21:52 ]
Ben benieuwt naar je berekening, want ik weet haast zeker dat ik beter uit ben met een losse Iphone icm een 2jarige VF simonly.Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 21:49:
[...]
Ik heb het niet over losse toestelprijzen. Ik spreek de mensen aan die een 2-jarig abonnement nemen in combinatie met de iPhone.
Als je dat wil doen, ben je namelijk het beste uit met een 1-jarig contract, voor de redenen die ik boven omschrijf. Ik zou persoonlijk zelf nooit 730 euro neerleggen voor een losse telefoon. Dan nog een sim-only abonnement ernaast regelen is mij teveel gedoe, bovendien ben je dan volgens mij alsnog duurder uit dan een 1-jarig contract nemen waar je de iPhone bij krijgt tegen betaling.
Edit:
Het blijft appels met peren vergelijken natuurlijk, maar ik doe een poging.
Tmobile
2 mbit
Losse aanschaf (i500) € 289,95
Per maand: € 64,95 (x12)
Aansluitkosten: €26,25
Totaal voor 1 jaar: 1095,60
Vodafone:
3,6 mbit
Losse aanschaf: € 629
400 minuten € 11,95 (x24)
1000 smsjes € 10 (x24)
Totaal voor 2 jaar: €1155,80
(dus 100 minuten minder dan tm, 500 smsjes meer, en 1,6mbit sneller internet)
Dan betaal ik €60 meer in die twee jaar, maar voor die €60 heb ik dus 12x400 minuten en 12x1000 smsjes
[ Voor 26% gewijzigd door EWK op 24-08-2010 01:12 ]
Hoi!
Bummer! Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 4 ontvangen met een nieuw T-Mobile I150 abonnement. Omdat ik bij een andere provider zit heb ik nummerbehoud aangevraagd. Nu is de portering van het nummer op 20 september. Op het contract van T-Mobile staat een ook een tijdelijk nummer vermeld: een 06-818.. nummer dus. Maar de simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Navraag bij Belcompany leert mij dat de sim ook pas op 20 september (porteringsdatum) geactiveerd gaat worden en dat het tijdelijke nummer niet gebruikt kan worden want "dat is heel duur". Advies: leg de iPhone maar tot 20 september in de kast.
Is dit inderdaad de normale gang van zaken?
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Heb je ook aangegeven dat je i150-abonnement pas ingaat, zodra je nummer is overgezet naar T-Mobile?ma9ma schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:35:
Bummer! Ik heb afgelopen vrijdag mijn iPhone 4 ontvangen met een nieuw T-Mobile I150 abonnement. Omdat ik bij een andere provider zit heb ik nummerbehoud aangevraagd. Nu is de portering van het nummer op 20 september. Op het contract van T-Mobile staat een ook een tijdelijk nummer vermeld: een 06-818.. nummer dus. Maar de simkaart is nog steeds niet geactiveerd. Navraag bij Belcompany leert mij dat de sim ook pas op 20 september (porteringsdatum) geactiveerd gaat worden en dat het tijdelijke nummer niet gebruikt kan worden want "dat is heel duur". Advies: leg de iPhone maar tot 20 september in de kast.
Zo ja, dan is het gebruikelijk. Als je hebt aangegeven dat je contract direct in moest gaan, op het moment dat je de iPhone kocht dus, dan zou je wel gebruik moeten kunnen maken van het tijdelijke nummer. In dat geval betaal je namelijk al meteen vanaf het moment van aankoop abonnementsgeld aan T-Mobile. In het eerste geval ben je pas vanaf 20 september abonnementsgeld verschuldigd.
Tijdens de aanvraag heb ik aangegeven dat deze direct moest ingaan. Op het T-Mobile contract vind ik echter niet direct een ingangsdatum. Wel een Wensdatum nummerbehoud (20-09-2010) en een Einddatum huidig contract (19-08-2010).rclahsen schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:42:
[...]
Heb je ook aangegeven dat je i150-abonnement pas ingaat, zodra je nummer is overgezet naar T-Mobile?
Herstel: ik zie nu dat er bij activeringsdatum aansluiting "Op datum nummerportering" staat. Dus ja, Belcompany heeft gelijk. Nu nog kijken of ik kan terug vinden of ik dit fout heb aangegeven of dat er ergens anders een foutje gemaakt is.
edit:
Heb het PDF-je die ik als bevestiging heb ontvangen even bekeken. Als ingangsdatum heb ik toch echt 19-08-2010 opgegeven.
Heb het PDF-je die ik als bevestiging heb ontvangen even bekeken. Als ingangsdatum heb ik toch echt 19-08-2010 opgegeven.
Zou ik dit nog kunnen laten aanpassen bij T-Mobile zelf?
[ Voor 8% gewijzigd door ma9ma op 24-08-2010 09:59 ]
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
Belnu.nl zakelijk: 2 jaar 15 euro zakelijk optimaal + gratis internet en 222 euro bijbetaling. Totaal 582 euro. Veel goedkoper dan loskopen. Abonnement kan je gebruiken voor je Ipad 3g
Dit topic is gesloten.
![]()