[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 10 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste
Acties:
  • 164.512 views

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-10 19:38
Mouse_NL schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 19:54:
Is dit een beetje slim en kan ik mijn nummer zo behouden?

Mijn Telfort abbo heb ik opgezegd (14 sept loopt ie af)... ik ga voorlopig naar BEN (regelmatig) met nummerbehoud en zodra de Iphone weer op voorraad is kan ik weer overstappen van BEN met nummerbehoud naar de provider van de Iphone ...... slim of toch niet?
Iemand nog hier naar gekeken of dit slim is of niet. Zijn er geen hobbels als ik het zo doe?

Iphone 5 -- eerste Iphone

Verwijderd

Moet prima gaan, ben ook bij BEN en je hebt gewoon een maand opzegtermijn... ze tellen vanaf de dag van opzeggen, dus niet per 1e of laatste van de maand!

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:27:
Moet prima gaan, ben ook bij BEN en je hebt gewoon een maand opzegtermijn... ze tellen vanaf de dag van opzeggen, dus niet per 1e of laatste van de maand!
Eeh thanx ik heb net het 1 en ander overgezet naar BEN. Nu ga ik net als jou wachten en kijken hoe de Iphone zich ontwikkeld en dan toeslaan.

8)7

• d.baars
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-01-2023
Mouse_NL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:18:
[...]

Iemand nog hier naar gekeken of dit slim is of niet. Zijn er geen hobbels als ik het zo doe?
Ik zou het niet doen, het is namelijk het T-mobile netwerk. Het enige voordeel wat ik erin zie is dat je per maand kunt opzeggen.

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Appo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:
Ik had gisteren optie 1 gekozen, net geannuleerd en optie 2 gekozen :9 Bedankt!

Optie1 = 24 maanden * 28,95 Relax 35 (incl. W'n'W std.) + 29 toestel = 723, 80 totaal over 2 jaar
Optie2 = 24 maanden * 19,95 Relax 25 (incl. W'n'W std.) + 109 toestel = 588,75 totaal over 2 jaar
Ik heb net gebeld maar ik krijg allemaal andere aanbiedingen.
Ik moet 270 euro bijbetalen.
Hoe komen jullie aan die aanbiedingen?

• DarkChylde
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-11 19:26
Mouse_NL schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 14:18:
[...]

heb mijn vrouw hetzelfde aangeraden. Ze zat bij telfort en moest in juni overgaan.
Door nu naar ben te gaan kan ze op het moment dat er een mooi iphone aanbieding komt meteen overstappen 8)

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-11 15:12
net gebeld met VF, weten nog niks over de komst van de iphone bij hun, ff doorgevraagd over vroegtijdig verlengen van het contract, wisten ze me te vertellen dat er binnen vodafone een afdeling is, welke 9mnd voor einde contract kan verlengen als je dat wil.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:29
shorty_ schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:58:
[...]

Heb je wel het goede nummer gebeld? Ik had in eerste instantie 1200 gebeld, en toen kreeg ik ook zo'n hoog bedrag om bij te betalen.. Na het bellen met 0800-8104 kreeg ik de juiste afdeling en aanbieding.

• Mouse_NL
DarkChylde schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:59:
[...]

heb mijn vrouw hetzelfde aangeraden. Ze zat bij telfort en moest in juni overgaan.
Door nu naar ben te gaan kan ze op het moment dat er een mooi iphone aanbieding komt meteen overstappen 8)
Bedankt voor de reactie. Ik heb een paar uur geleden alles in orde gemaakt en wacht nu op een telefoontje / mailtje van de koerier. Ik zit ook te wachten op een mooie actie van de Iphone en wil misschien ook de witte ipv de zwarte. Ik kan nog sparen de komende maanden om te kijken of ik voor de 32 GB of de 16 GB ga.

Wat ik echt raar vindt is dat er zo'n tekort is en dat het erop lijkt om de vraaag te stimuleren terwijl Apple al lang weet hoe en wat.

Maar enfin ik ga uitkijken wat er komen gaat. O-)

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Canaria schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 11:09:
[...]

Als je dat zo interpreteert, dan ben je je telefoon aan het afbetalen. Maar ik denk bij "afbetalen" eerder aan een schuld of lening.

Het ging er natuurlijk in eerste instantie om dat je beweerde dat van het abonnementsgeld een bepaald deel naar het toestel ging, met de conclusie dat belminuten/sms'jes ("units") duurder waren bij een hoger abonnement dan bij een lager abonnement.
Hoe is een verplichting om 2 jaar lang elke maand een bepaald bedrag af te rekenen voor iets wat je aan het begin van die 2 jaar hebt gekregen anders dan een schuld of lening?

Abonnementen met toestel zijn gewoon leningen = kopen of afbetaling. In je maandbedrag zit een leningdeel en een abonnementsdeel. Je betaalt - net als bij elk ander type kopen of afbetaling - 99% van de tijd dan ook meer dan een los toestel + 24 x het abonnementsgeld. Zeker als je ook nog meerekent, dat je 2 jaar aan hetzelfde abonnement vastzit, terwijl je bij een los toestel veel flexibeler bent om over te stappen naar een goedkoper sim-only abonnement (afhankelijk van je abonnement, kan je per maand over).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Herko_ter_Horst schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 19:30:
Hoe is een verplichting om 2 jaar lang elke maand een bepaald bedrag af te rekenen voor iets wat je aan het begin van die 2 jaar hebt gekregen anders dan een schuld of lening?
Dat maandelijkse bedrag betaal je voor de diensten die je provider je levert, niet voor je toestel. De kosten van een vergelijkbare sim only zijn niet als uitgangspunt te gebruiken, omdat de provider daarop ook geld toelegt (in de vorm van korting). Of dacht je dat een provider winst maakt als iedereen tegen sim only-tarief (€0,05 per minuut) zou bellen? Een netwerk in de lucht houden is voor een provider toch echt veel duurder dan al die toestelkortingen bij elkaar.
Abonnementen met toestel zijn gewoon leningen = kopen of afbetaling. In je maandbedrag zit een leningdeel en een abonnementsdeel. Je betaalt - net als bij elk ander type kopen of afbetaling - 99% van de tijd dan ook meer dan een los toestel + 24 x het abonnementsgeld.
Nee, zeker niet!
T-Mobile:

toestel met abonnement
24x €29,95 + €169,95 = €888,75, dan nog een unlockcode van €125 erbij om de vergelijking eerlijker te maken, totaal €1013,75

los toestel met abonnement
24x €17,50 (Relax SO 35, ervan uitgaande dat Web'n'Walk Plus gratis is) + €649 = €1069

Dit verschil is ook te verklaren, de korting op sim only lijkt kleiner dan de toestelkorting, maar dat komt doordat de winkel een marge bovenop de inkoopprijs in rekening brengt als je een toestel los koopt. Neem je een combinatie van toestel en abonnement, dan verdient de winkel aan het abonnement. Een winkel (niet de provider! daar kost het geld) verdient ook provisie bij de verkoop van sim only. Tel uit de winst voor de winkel als elke klant een sim only plus een los toestel zou kopen, dubbele marge!
Overigens is de webshop van T-Mobile in die zin ook een winkel, die verdient aan de provisies van het moederbedrijf.
Zeker als je ook nog meerekent, dat je 2 jaar aan hetzelfde abonnement vastzit, terwijl je bij een los toestel veel flexibeler bent om over te stappen naar een goedkoper sim-only abonnement (afhankelijk van je abonnement, kan je per maand over).
Een sim only-abonnement heeft ook een minimale contractsperiode van één of twee jaar.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Laat ik even terugkomen op de onduidelijkheid omtrent het omzetten van een Relax Online 35 naar i-150. Ik heb hierover navraag gedaan op het T-Mobile forum en antwoord gekregen van een T-Moderator.

Mijn vragen:
- Is het mogelijk om Relax Online 35 (28,95 p/m) later om te zetten naar i-150 (29,95p/m)?

- In het geval dat ik een internetbundel webnwalk plus aan de Relax Online 35 toevoeg, dan wordt het totaalbedrag per maand (zonder acties) 43,90p/m. Mocht ik dit abonnement dan dus later om willen zetten, wordt er dan gekeken naar het standaardbedrag van Relax Online 35 (28,95 p/m) of naar het totaalbedrag per maand inclusief de bundel? In dat laatste geval zou ik dan dus niet naar i-150 over kunnen stappen.

Hopelijk kan iemand deze vragen beantwoorden en aangeven of en waar ik dit in de voorwaarden terug kan vinden. Zo loop ik niet het risico dat later toch blijkt dat hier geen mogelijkheden liggen.
Vervolgens het antwoord van de T-Moderator:
Je kunt alleen overstappen naar een iPhone-abonnement als je gebruikmaakt van een iPhone. Dit kan dus als je eerder vernieuwt heb met een iPhone of een contract hebt afgesloten in combinatie met een iPhone. In dat geval kun je van Relax 35 online overstappen naar een i-150. Eventueel aanvullende bundels die je hebt worden niet meegeteld bij het maandbedrag, alleen je reguliere (bel)bundel dient dus hoger te zijn bij een overstap.
Goed om te horen dus. Ik vraag me dan alleen nog af hoe "vast" webnwalk plus vast is. Door deze optie te selecteren krijg je als verlenger namelijk veel meer toestelkorting. Toch apart als je dan eenvoudig kunt switchen naar een i-150.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Iemand al wat gehoord over zijn Vodafone tvgids/anwb abbo icm nummerbehoud?

Hoop wel dat t lukt anders zit ik hier met een dure iPhone zonder abbonoment (verkopen kan altijd, maar ik hou m liever zelf)

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:14
Tc-Chub schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:52:
Iemand al wat gehoord over zijn Vodafone tvgids/anwb abbo icm nummerbehoud?

Hoop wel dat t lukt anders zit ik hier met een dure iPhone zonder abbonoment (verkopen kan altijd, maar ik hou m liever zelf)
Hoe bedoel je? Die van mij gaat 23 augustus in met nummerbehoud van T-mobile.

Iemand een idee of ik nog een micro-simkaart van T-mobile zou kunnen krijgen ook al ga ik vanaf 23 augustus over op Vodafone?

[ Voor 13% gewijzigd door MrBlueEyes op 11-08-2010 21:09 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-11 23:38
Ik ga op 13 sept. over van Hi naar Vodafone (tvgids actie). Simkaart reeds in bezit, zou ik die nu al kunnen omwisselen voor een micro-sim bij de vodafone shop, aangezien de sim nu nog niet actief is?
Mijn huidige hi sim heb ik zelf geknipt, voor de maand dat hij nog mee moet gaan..

• Tc-Chub
MrBlueEyes schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:00:
[...]

Hoe bedoel je? Die van mij gaat 23 augustus in met nummerbehoud van T-mobile.

Iemand een idee of ik nog een micro-simkaart van T-mobile zou kunnen krijgen ook al ga ik vanaf 23 augustus over op Vodafone?
Mm ok en hoe lang duurde het bij jou voordat je de sim thuis kreeg / leveringsafspraak kon maken.

Bij mij duurde het namelijk heel lang en toen ik belde was mijn order gecancelled op de een of andere manier, heel raar, maar ik wil nu wel zeker weten dat het doorgaat eigenlijk.

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 20:14
Tc-Chub schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:07:
[...]

Mm ok en hoe lang duurde het bij jou voordat je de sim thuis kreeg / leveringsafspraak kon maken.

Bij mij duurde het namelijk heel lang en toen ik belde was mijn order gecancelled op de een of andere manier, heel raar, maar ik wil nu wel zeker weten dat het doorgaat eigenlijk.
20 juli besteld 23 juli leveringsafspraak gemaakt en 26 juli (maandag na het weekend) had ik hem.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

• Plankton
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-10 16:54
bureno schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:18:
Ik ga op 13 sept. over van Hi naar Vodafone (tvgids actie). Simkaart reeds in bezit, zou ik die nu al kunnen omwisselen voor een micro-sim bij de vodafone shop, aangezien de sim nu nog niet actief is?
Mijn huidige hi sim heb ik zelf geknipt, voor de maand dat hij nog mee moet gaan..
Ik ben gisteren bij Vodafone aan het Rokin geweest. Heb daar een microsimkaartje meegekregen die ik zelf kan activeren (via 1200) zodra ik de Iphone4 in bezit heb. Kostenloos

Vodafone Kalverstraat had een wazig verhaal over wachtlijsten, reserveringen en 14 euro aan kosten voor een microsimkaart. Hangt dus af welke winkel je binnenloopt.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 22:07:
[...]

Bij mij ging het ook snel. 27 juli besteld, 30 juli sim geleverd, 30 augustus nummerportering. Ik heb alleen nooit iets van Vodafone zelf gehoord. Dus geen bevestigingsmail. Uiteindelijk is dat wel telefonisch opgelost.
bureno schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 21:18:
Kan je bij Vodafone überhaupt een microsim krijgen dan? Edit: Ah blijkbaar wel!

• Slurf1
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-11 14:37
Laudit schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 20:44:
Laat ik even terugkomen op de onduidelijkheid omtrent het omzetten van een Relax Online 35 naar i-150. Ik heb hierover navraag gedaan op het T-Mobile forum en antwoord gekregen van een T-Moderator.

Mijn vragen:

[...]

Vervolgens het antwoord van de T-Moderator:

[...]

Goed om te horen dus. Ik vraag me dan alleen nog af hoe "vast" webnwalk plus vast is. Door deze optie te selecteren krijg je als verlenger namelijk veel meer toestelkorting. Toch apart als je dan eenvoudig kunt switchen naar een i-150.
Het is dan inderdaad nogal cruciaal om te weten of je vaste WnW+ van 4,95 per maand ook stop gezet wordt. Als je die wel door moet blijven betalen na het omzetten betaal je de toestelkorting die je in eerste instantie hebt gekregen ruimschoots terug omdat je natuurlijk niks aan WnW+ hebt bij je iPhone abonnement.

• Martijn85
  • Laatst online: 03-10 16:33
Plankton schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 09:47:
[...]

Ik ben gisteren bij Vodafone aan het Rokin geweest. Heb daar een microsimkaartje meegekregen die ik zelf kan activeren (via 1200) zodra ik de Iphone4 in bezit heb. Kostenloos

Vodafone Kalverstraat had een wazig verhaal over wachtlijsten, reserveringen en 14 euro aan kosten voor een microsimkaart. Hangt dus af welke winkel je binnenloopt.
Ik heb bij Vodafone Kalverstraat gewoon een microsim meegekregen zonder problemen. Als m'n Hi sim niet meer werkt kan ik gewoon die van Vodafone erin stoppen en zou dan moeten werken volgens hun.

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-09 11:28
shorty_ schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 17:58:
[...]

Bij mij gaat het om een verlenging....

Ik heb 6 augustus besteld, gisteren mijn microsim pakket binnen gekregen. Nu nog de iPhone...

• wilc0o
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-06-2024
Heb net gebeld naar Vodafone en die wisten mij te vertellen dat ze voorin september de iPhone kregen. Daarna ook maar even gebeld met TPH en die zeiden dat er sowieso 10 weken levertijd op zat.

Nog maar even 3 weken volhouden dus..

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
30 juli heb ik verlengd met de actie een jaar gratis web n walk plus. Nu is de actie twee jaar web n walk plus voor 5 euro.

Ik bellen met T-Mobile, kan niet gewijzigd, moet order cancellen en u komt achteraan de rij. Hoe belachelijk is dat?

Heb gezegd dat ik het achterlijk vind. Maar het boeide ze niet. Nu een klacht richting die club.

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• bart1074
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-03-2024
Afgelopen twee weken in het buitenland geweest en nu ik terug ben is het bereik van mijn iPhone 3G met een Telfort sim-only abonnement opeens veel slechter. Eigenlijk was ik super tevreden over mijn iPhone 3G in combinatie met Telfort, juist omdat ik eigenlijk altijd en overal goed 3g bereik had. Zeker in Amsterdam, waar ik woon. In Amsterdam had ik bijna altijd en overal volledig 3g bereik. Maar nu is dat opeens een stuk minder. Meestal maar 2 of 3 streepjes en hoe dan ook een stuk wisselvalliger. De vraag is of meer mensen hier sinds kort last van hebben of iemand een reden weet? Ik hoor het graag..

• Laudit
Slurf1 schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 13:14:
[...]

Het is dan inderdaad nogal cruciaal om te weten of je vaste WnW+ van 4,95 per maand ook stop gezet wordt. Als je die wel door moet blijven betalen na het omzetten betaal je de toestelkorting die je in eerste instantie hebt gekregen ruimschoots terug omdat je natuurlijk niks aan WnW+ hebt bij je iPhone abonnement.
Over dat punt heb ik navraag gedaan bij een verkoopadviseur via de chat op T-mobile.nl
Laudit: Ik vroeg mij af of Relax Online abonnementen later om te zetten zijn naar iPhone abonnementen (i-xxx)
Myrna (Verkoopadviseur): Ja, wanneer u in het bezit bent gekomen van een iphone is dat mogelijk.
Laudit: een Relax Online 35 kost 28,95 per maand, een i-150 kost 29,95 per maand, dit zou dus moeten kunnen. Echter wil ik bij Relax Online bundels nemen dan betaal ik meer per maand, van welke prijs wordt dan uitgegaan als ik mijn tariefplan wil wijzigen?
Myrna (Verkoopadviseur): Van uw belbundel wordt dan uitgegaan.
Myrna (Verkoopadviseur): Dus inderdaad van 28.95 naar 29.95 is mogelijk.
Laudit: ok, tevens als ik webnwalk plus vast neem? Dat zorgt namelijk voor toestelkorting maar de naam suggereert dat je daar vast aan zit voor de gehele contractsperiode
Myrna (Verkoopadviseur): Klopt, deze bundel zit vast aan het relax abonnement.
Myrna (Verkoopadviseur): Als u dus overstapt tussentijds komt die wel te vervallen.
Laudit: Ja precies, maar internet is bij i-xxx al inbegrepen. De reden dat ik dit vraag is dat ik de nieuwe iPhone 4 met Relax Online wil afsluiten omdat ik hierbij als verlenger wél toestelkorting krijg. Vervolgens kan ik hem dan omzetten naar een i-150. Immers als ik nu meteen een i-150 afsluit met de iPhone 4 krijg ik GEEN toestelkorting...
Myrna (Verkoopadviseur): Dan is het inderdaadl ogisch dat u kiest voor relax abonnement.
Dit is dus erg mooi. Ware het niet dat ik op het forum van iPhoneclub lees dat andere verkoopadviseurs van T-mobile juist beweren dat het níet mogelijk is.

Pff, eenduidigheid en waterdichte voorwaarden hebben ze niet bepaald bij T-mobile..

• Tc-Chub
Net gebeld na vodafone. Nummerbehoud is goedgekeurd, krijg dus binnenkort de sim en dan gaat hij 30 augustus in.

• Laudit
Het valt me op dat hier zo weinig over eenjarige abonnementen wordt gesproken. In principe is i-150 eenjarig best aantrekkelijk.

Je betaalt over één jaar 29,95*12 + 359,95 = 719,35

i-150 tweejarig kost in totaal 888,75 wat betekent dat je 169,40 goedkoper uit bent. Het tweede jaar zou je dus een sim-only van minder dan 14,- per maand (169,40/12) moeten vinden om uiteindelijk goedkoper uit te zijn. Ik neem aan dat dit best te doen is. Het toestel kan na een jaar gratis simlockvrij worden gemaakt, heeft bovendien nog een interessante restwaarde en je bent weer vrij om te gaan en staan waar je wilt.

Verwijderd

Even voor de zekerheid

Bij de iPhone abbonementen van T-Mobile (i150 bijvoorbeeld) krijg je dus 150 smsjes én 150 belminuten per maand. Dit is dus echt afgeschermd ? Je kunt niet 200 smsjes sturen en 100 minuten bellen binnen de bundel ?

• Laudit
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:10:
Even voor de zekerheid

Bij de iPhone abbonementen van T-Mobile (i150 bijvoorbeeld) krijg je dus 150 smsjes én 150 belminuten per maand. Dit is dus echt afgeschermd ? Je kunt niet 200 smsjes sturen en 100 minuten bellen binnen de bundel ?
Nee, deze verhouding staat vast. 150 smsjes én 150 belminuten.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58
THE_BASE schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 16:52:
30 juli heb ik verlengd met de actie een jaar gratis web n walk plus. Nu is de actie twee jaar web n walk plus voor 5 euro.

Ik bellen met T-Mobile, kan niet gewijzigd, moet order cancellen en u komt achteraan de rij. Hoe belachelijk is dat?

Heb gezegd dat ik het achterlijk vind. Maar het boeide ze niet. Nu een klacht richting die club.
Heb ik ook gehad. 30 juli 2010 ook een order geplaatst. Lees ik de laatste weken veel beter deals. T-Mobile opgebeld, moest ik inderdaad ook me order cancellen. Ik heb het maar gedaan, die twee weken langer wachten maken mij ook niet uit.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Kn4kw0r5t
  • Laatst online: 19-07-2022
wilc0o schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:07:
Heb net gebeld naar Vodafone en die wisten mij te vertellen dat ze voorin september de iPhone kregen. Daarna ook maar even gebeld met TPH en die zeiden dat er sowieso 10 weken levertijd op zat.

Nog maar even 3 weken volhouden dus..
Net Vodafone aan de lijn gehad en die wisten mij te vertellen dat ze totaal niets weten. Kan november zijn, kan ook volgend jaar zijn, kan ook helemaal niet zijn.

Bah, ik moet zekerheid hebben.. anders stap ik alsnog nu over naar T-Mobile :(

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-11 13:52
Kn4kw0r5t schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:06:
[...]

Net Vodafone aan de lijn gehad en die wisten mij te vertellen dat ze totaal niets weten. Kan november zijn, kan ook volgend jaar zijn, kan ook helemaal niet zijn.

Bah, ik moet zekerheid hebben.. anders stap ik alsnog nu over naar T-Mobile :(
www.xlvoordeel.nl, is zo vaak langsgekomen, zie een van mijn laatste posts, eind augustus/begin september wordt het verwacht, maar wie weet, het kan ook volgend jaar zijn :)

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Laudit schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 18:47:
Het valt me op dat hier zo weinig over eenjarige abonnementen wordt gesproken. In principe is i-150 eenjarig best aantrekkelijk.

Je betaalt over één jaar 29,95*12 + 359,95 = 719,35

i-150 tweejarig kost in totaal 888,75 wat betekent dat je 169,40 goedkoper uit bent. Het tweede jaar zou je dus een sim-only van minder dan 14,- per maand (169,40/12) moeten vinden om uiteindelijk goedkoper uit te zijn. Ik neem aan dat dit best te doen is. Het toestel kan na een jaar gratis simlockvrij worden gemaakt, heeft bovendien nog een interessante restwaarde en je bent weer vrij om te gaan en staan waar je wilt.
Dat was precies de reden dat ik een i-150 voor 1 jaar heb genomen :)

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
deze reply kan weg.. soz

[ Voor 143% gewijzigd door Executor16 op 13-08-2010 02:09 ]

• L201
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-11 11:36
Ik denk dat ik toch maar voor T-Mobile ga, vooral vanwege het gemak eigenlijk... Wanneer ik de iPhone in de UK bestel en via Borderlinx importeer en ik moet garantie claimen lijkt me dat een heel gedoe..

Nu kan ik mijn contract bij TM online verlengen omdat mijn contract binnen 4 maanden afloopt (10 dec), maar wanneer wordt dit dan geactiveerd en krijg ik mijn nieuwe phone? Wordt die icm met een microsim opgestuurd zodra hij binnen is, of pas in december? Want als dat laatste het geval is ga ik toch wat anders verzinnen...

• Jumpman
L201 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:59:
Ik denk dat ik toch maar voor T-Mobile ga, vooral vanwege het gemak eigenlijk... Wanneer ik de iPhone in de UK bestel en via Borderlinx importeer en ik moet garantie claimen lijkt me dat een heel gedoe..

Nu kan ik mijn contract bij TM online verlengen omdat mijn contract binnen 4 maanden afloopt (10 dec), maar wanneer wordt dit dan geactiveerd en krijg ik mijn nieuwe phone? Wordt die icm met een microsim opgestuurd zodra hij binnen is, of pas in december? Want als dat laatste het geval is ga ik toch wat anders verzinnen...
De iPhone 4 wordt geleverd zodra deze op voorraad is, en je aan de beurt bent.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Jumpman schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 19:42:
[...]

Heb ik ook gehad. 30 juli 2010 ook een order geplaatst. Lees ik de laatste weken veel beter deals. T-Mobile opgebeld, moest ik inderdaad ook me order cancellen. Ik heb het maar gedaan, die twee weken langer wachten maken mij ook niet uit.
Ik twijfelde ook, maar voor 60 euro ga ik niet langer wachten. Toestelprijs is toch al voordeliger dan via de winkel.

Wel ga ik nog een brief als klacht sturen dat ze op de dag van lancering een minder interessante actie hebben dan een week later!

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Verwijderd

THE_BASE schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:21:
[...]

Ik twijfelde ook, maar voor 60 euro ga ik niet langer wachten. Toestelprijs is toch al voordeliger dan via de winkel.

Wel ga ik nog een brief als klacht sturen dat ze op de dag van lancering een minder interessante actie hebben dan een week later!
Dat is raar

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2010 14:36 ]

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:04
Denk het niet.. aangezien er ook geen nieuwsberichten verschijnen "al X iphone 4's in Nederland verkocht" heb ik het vermoeden dat de verkoop tot nu toe een beetje tegen valt. En da's maar goed ook.

• Mr Hackenbacker
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:47
Misschien een wat domme vraag en niet geheel relevant aan dit topic, maar mocht ik een simlockvrije iPhone 3GS kopen werkt deze dan i.c.m. mijn huidige abonnement?<T-Mobile Flex 15 met Web 'n Walk standaard>

Gaude et aude

• Goochelaar
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-11 15:35
Goochelaar schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 20:06:
... Mijn abonnement gaat 6 september in volgens het contract. Dat zal zijn vanwege de nummerportering.
...
http://tweakers.net/nieuw...-in-voor-smartphones.html

Dat zou wel eens geen toeval kunnen zijn. Hopelijk beschouwen ze mijn abonnement nog als "oud" want ik heb dat abonnement natuurlijk niet voor een datalimiet geselecteerd.

• L201
hmm, slechte zaak van VF wat mij betreft... Weet nu wel dat ik toch maar voor TM ga dan

• _AN
  • Laatst online: 22:57

_AN

Korte vraag.

Deze week kon ik mijn abonnement verlengen bij T-Mobile (4 maanden). Meteen gedaan.
Ik krijg een iPhone 4 en een micro-simkaart opgestuurd. Kan ik meteen mijn iPhone 4 gebruiken i.c.m. de micro-simkaart? Of moet ik tot december wachten tot het verlengde abonnement van start gaat.

• B4tman_DH
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:20

B4tman_DH

To the Bat.....

EN-IS schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 20:25:
[...]

www.xlvoordeel.nl, is zo vaak langsgekomen, zie een van mijn laatste posts, eind augustus/begin september wordt het verwacht, maar wie weet, het kan ook volgend jaar zijn :)
Op deze site worden elementen geladen die naar .ru linken, het lijkt me dus niet helemaal pluis :X

• XPhreak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-10 06:19

XPhreak

Mja......

B4tman_DH schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:57:
[...]

Op deze site worden elementen geladen die naar .ru linken, het lijkt me dus niet helemaal pluis :X
Die xlvoordeel website heeft inderdaad een trojan erbij gekregen (wat mijn virusscanner aangeeft iig)
Dat was hiervoor nog niet,...lijkt iets niet helemaal goed gaan daar. :X

Anyway, met VF nu met datalimieten komt is het voor mij nu ook duidelijk, op naar T-Mobile (helaas)

• L201
_AN schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:52:
Korte vraag.

Deze week kon ik mijn abonnement verlengen bij T-Mobile (4 maanden). Meteen gedaan.
Ik krijg een iPhone 4 en een micro-simkaart opgestuurd. Kan ik meteen mijn iPhone 4 gebruiken i.c.m. de micro-simkaart? Of moet ik tot december wachten tot het verlengde abonnement van start gaat.
Zie 7 berichten boven de jouwe.. ;) Maar in het kort: je kan je phone gebruiken zodra hij binnen is :)

• _AN
  • Laatst online: 22:57

_AN

L201 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:07:
[...]

Zie 7 berichten boven de jouwe.. ;) Maar in het kort: je kan je phone gebruiken zodra hij binnen is :)
Excuses, kom voor het eerst in dit topic en had geen zin om alles te lezen, maar bedankt _/-\o_

Edit:

Ik zie overigens geen reactie op micro-simkaart vraag.
Is de nieuwe sim-kaart meteen actief? Nogmaals bedankt.

[ Voor 16% gewijzigd door _AN op 13-08-2010 17:32 ]

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
Murderer schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 17:22:
Afgelopen twee weken in het buitenland geweest en nu ik terug ben is het bereik van mijn iPhone 3G met een Telfort sim-only abonnement opeens veel slechter. Eigenlijk was ik super tevreden over mijn iPhone 3G in combinatie met Telfort, juist omdat ik eigenlijk altijd en overal goed 3g bereik had. Zeker in Amsterdam, waar ik woon. In Amsterdam had ik bijna altijd en overal volledig 3g bereik. Maar nu is dat opeens een stuk minder. Meestal maar 2 of 3 streepjes en hoe dan ook een stuk wisselvalliger. De vraag is of meer mensen hier sinds kort last van hebben of iemand een reden weet? Ik hoor het graag..
Heb je misschien je iPhone ook geüpdate naar iOS 4.0.1 of 4.0.2? Apple heeft namelijk de display van de streepjes aangepast, waardoor je eerder minder streepjes (bij hetzelfde ontvangst) te zien krijgt.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:29

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

_AN schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 17:30:
[...]

Excuses, kom voor het eerst in dit topic en had geen zin om alles te lezen, maar bedankt _/-\o_

Edit:

Ik zie overigens geen reactie op micro-simkaart vraag.
Is de nieuwe sim-kaart meteen actief? Nogmaals bedankt.
ja

[ Voor 98% gewijzigd door Nomad op 13-08-2010 17:38 ]

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

L201 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:52:
hmm, slechte zaak van VF wat mij betreft... Weet nu wel dat ik toch maar voor TM ga dan
Pas vanaf 6 september toch...

• Tc-Chub
Goochelaar schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 16:48:
[...]

http://tweakers.net/nieuw...-in-voor-smartphones.html

Dat zou wel eens geen toeval kunnen zijn. Hopelijk beschouwen ze mijn abonnement nog als "oud" want ik heb dat abonnement natuurlijk niet voor een datalimiet geselecteerd.
Ja heb het gezien, belachelijk. Ik ga op 30 augustus over dus ik eis gewoon dat ik daar niets mee te maken krijg.

Verwijderd

Tc-Chub schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 18:22:
[...]

Ja heb het gezien, belachelijk. Ik ga op 30 augustus over dus ik eis gewoon dat ik daar niets mee te maken krijg.
Belachelijk? Het is toch hartstikke logisch? Waarom zou iemand die veel meer data verbruikt en dus veel vaker het netwerk belast niet meer betalen dan iemand die alleen af en toen zijn mail ophaalt?

Edit: daar krijg je ook niks mee te maken toch? Het gaat pas in op 6 september en je bent al klant, ookal gaat je contract pas in op 30-08.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2010 18:26 ]

• Tc-Chub
Ja dat klopt. Staat hier ook:

Ook deze wijziging geldt alleen voor nieuwe klanten en verlengingen die na 6 september 2010 worden afgesloten. Bij Sim Only verandert er niets, omdat daar al sinds februari 2010 op hele minuten werd afgerond

Dat scheelt weer,ik heb echt geen zin om me te gaan houden aan datalimieten..

• bureno
  • Laatst online: 06-11 23:38
Met afgesloten bedoelen ze neem ik aan de datum van het contract? En dus niet de datum van portering...?
Op mijn nieuwe vodafone sim-only contract staat datum 06-08-2010. Echter staat er als porteringsdatum 13-09-2010.
Eerste is dus voor datum wijziging voorwaarden, tweede datum is erna..
Voor mij dus geen datalimieten hoop ik?

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:01
Ik heb een iphone 4 uit de UK laten komen en het eind van mijn vodafone abbo uit te zitten. Ik wilde als me contract afgelopen gewoon vodafone sim-only nemen, maar dat nu wel over. Ben benieuwd wat straks het voordeligste abbo is. Ik denk haast tmobile..

Verwijderd

Ik wil graag een 3gs iphone abonnement van Vodafone. Vooral omdat het internet van deze provider relatief snel is. Ik kan ze alleen niet goed vinden, ik kom kom steeds op t-mobile abonnementen uit. Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.
Vodafone biedt ook iphone 3gs abonnementen aan. Deze zijn nu echt super goedkoop nu de nieuwe iphone 4 is aangekondigd. hier een linkje naar een vergelijkingswebsite waar een abonnement vooor maar 17.25 p/mnd staat, je betaalt dan wel 80 euro voor het toestel. Al je het toestel gratis wilt, moet je een abo van minimaal 23,- p/mnd afsluiten.

*knip*

Spammen is niet gewenst. Check je mail!

[ Voor 12% gewijzigd door Hoedje op 14-08-2010 11:24 ]

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
eagl0r schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:28:
Iemand ervaring hoe goed het internet werkt van T-Mobile Relax 25 ( 384/64, onbeperkt ) in verhouding tot Vodafone Bel+SMS+Web SIM Only 400 ( 3.6 Mbps, fair use policy ) en het 'standaard' T-Mobile iPhone i-plan ( 2048/384, onbeperkt )?
Ik zit met dezelfde vraag. Is de Iphone 4 bruikbaar met standaard Web 'n Walk abbo (384/64).
Onder bruikbaar versta ik: nu.nl / tweakers.net bekijken, ov tijden opzoeken via 9292ov, instant messaging (msn oid), audio streaming. Dat soort simpele dingen.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:34:
[...]

Vodafone biedt ook iphone 3gs abonnementen aan. Deze zijn nu echt super goedkoop nu de nieuwe iphone 4 is aangekondigd. hier een linkje naar een vergelijkingswebsite waar een abonnement vooor maar 17.25 p/mnd staat, je betaalt dan wel 80 euro voor het toestel. Al je het toestel gratis wilt, moet je een abo van minimaal 23,- p/mnd afsluiten.
*knip*

Succes!
Ik geloof dat die kosten alleen de eerste 6 maanden zijn en dat je daarna het dubbele moet betalen

[ Voor 10% gewijzigd door Hoedje op 14-08-2010 11:27 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Verwijderd

bureno schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 19:14:
Met afgesloten bedoelen ze neem ik aan de datum van het contract? En dus niet de datum van portering...?
Op mijn nieuwe vodafone sim-only contract staat datum 06-08-2010. Echter staat er als porteringsdatum 13-09-2010.
Eerste is dus voor datum wijziging voorwaarden, tweede datum is erna..
Voor mij dus geen datalimieten hoop ik?
Dat neem ik ook aan. Je hebt een contract afgesloten met bepaalde voorwaarden. Net zoals ze nu niet ineens de prijs kunnen aanpassen als die per 1 september zou veranderen, kunnen ze dat ook niet doen met de voorwaarden. Over de wijziging dat vanaf 6 september belminuten zullen worden afgerond naar hele minuten staat: "Ook deze wijziging geldt alleen voor nieuwe klanten en verlengingen die na 6 september 2010 worden afgesloten."

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
enrico670 schreef op vrijdag 13 augustus 2010 @ 23:43:
[...]

Ik zit met dezelfde vraag. Is de Iphone 4 bruikbaar met standaard Web 'n Walk abbo (384/64).
Onder bruikbaar versta ik: nu.nl / tweakers.net bekijken, ov tijden opzoeken via 9292ov, instant messaging (msn oid), audio streaming. Dat soort simpele dingen.
Heb nu sinds een weekje de iPhone 3GS met een relax 25 en gratis web'n walk standaard abbo en opzich valt het nog prima te doen! Audio streaming moet je even paar sec geduld voor hebben, maar dan werkt het ook perfect.
Voor nu.nl/tweakers enz, van die kleine apps kan het ook prima.

Verwijderd

Vandaag ook eindelijk een besteld. Had beetje gemist wanneer je kon bestellen, dus kwam er pas 2 weken geleden achter dat er datum bekend was gemaakt voor release. Beetje hier de verschillende threads lezen, abbonementen vergeleken en uiteindelijk vandaag aan de telefoon gezeten met t-mobile. Kreeg de volgende deal aangeboden. Per maand €33,90 voor Relax 35 online abonnement inclusief web 'n walk plus. iPhone 4 16gb gratis erbij. 2 jarig contract, kost me over 24 maanden €813,60. Ik belde ze voor de Relax 30 variant, omdat dat bij mijn huidige verbruik past, maar kreeg dus dit aanbod, kost me uiteindelijk over 24 maanden gezien €16.05 meer, maar nu heb ik 70 "units" per maand meer, terwijl het me per maand dus 66 cent meer kost.. vond het zelf wel een goeie deal :)

• Bounc3
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11-2024
Appo schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:56:
Ik had gisteren optie 1 gekozen, net geannuleerd en optie 2 gekozen :9 Bedankt!

Optie1 = 24 maanden * 28,95 Relax 35 (incl. W'n'W std.) + 29 toestel = 723, 80 totaal over 2 jaar
Optie2 = 24 maanden * 19,95 Relax 25 (incl. W'n'W std.) + 109 toestel = 588,75 totaal over 2 jaar
Als ik via T-Mobile (hierrr) een iPhone 4 abonnement wil afsluiten moet ik toch echt € 239,95 neerleggen voor het toestel bij Relax 25 en € 199,95 bij Relax 35. Mis ik iets? Gelden deze prijzen alleen voor bestaande klanten? Of zijn dit prijzen die alleen via het telefonisch achterkamertje te regelen zijn..?

Edit

2 pagina's hiervoor:
emiel74 schreef op woensdag 11 augustus 2010 @ 18:25:
[...]

Heb je wel het goede nummer gebeld? Ik had in eerste instantie 1200 gebeld, en toen kreeg ik ook zo'n hoog bedrag om bij te betalen.. Na het bellen met 0800-8104 kreeg ik de juiste afdeling en aanbieding.
Is dit alles? Ik begin te vermoeden dat de prijzen alleen voor bestaande klanten geldt, wat ik heel merkwaardig zou vinden...

[ Voor 24% gewijzigd door Bounc3 op 15-08-2010 00:43 ]

• Jumpman
Bounc3 schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 00:36:
[...]

Als ik via T-Mobile (hierrr) een iPhone 4 abonnement wil afsluiten moet ik toch echt € 239,95 neerleggen voor het toestel bij Relax 25 en € 199,95 bij Relax 35. Mis ik iets? Gelden deze prijzen alleen voor bestaande klanten? Of zijn dit prijzen die alleen via het telefonisch achterkamertje te regelen zijn..?

Edit

2 pagina's hiervoor:

[...]

Is dit alles? Ik begin te vermoeden dat de prijzen alleen voor bestaande klanten geldt, wat ik heel merkwaardig zou vinden...
Prijzen gelden inderdaad alleen als je je contract vernieuwd. Hiervoor moet je dus al een contract bij T-Mobile hebben gehad.

• Jumpman
Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe abonnement: Relax Online 25 + W'n'W Plus Vast (1024/384 Kbps), hiervoor had ik een i150 abonnement (2048/384 Kbps). Ik heb mijn abonnement vorige week geannuleerd en opnieuw afgesloten met het andere abonnement.

Vandaag exact op dezelfde locaties snelheids testen gedaan met dezelfde apparatuur, en wat is de conclusie exact hetzelfde. De testen zijn beide gedaan in het buitengebied van Amersfoort in een nieuw goed geisoleerd huis. Toestel was trouwens een Nokia 5800 XM met de standaard Symbian browser.

i150 abonnement:

1MB: 15XX kbps
2MB: 25XX kbps
3MB: 27XX kbps
5MB: 28XX kbps

Relax Online abonnement met W'n'W Plus Vast:

Het lijkt dus dat het verschil op de W'n'W Plus alleen de 2GB verbuik per maand is, en daarna de terugschakeling naar 384/64 Kbps.

• Laudit
Jumpman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:03:
Sinds gisteren heb ik mijn nieuwe abonnement: Relax Online 25 + W'n'W Plus Vast (1024/384 Kbps), hiervoor had ik een i150 abonnement (2048/384 Kbps). Ik heb mijn abonnement vorige week geannuleerd en opnieuw afgesloten met het andere abonnement.

Vandaag exact op dezelfde locaties snelheids testen gedaan met dezelfde apparatuur, en wat is de conclusie exact hetzelfde. De testen zijn beide gedaan in het buitengebied van Amersfoort in een nieuw goed geisoleerd huis. Toestel was trouwens een Nokia 5800 XM met de standaard Symbian browser.

i150 abonnement:

Relax Online abonnement met W'n'W Plus Vast:

Het lijkt dus dat het verschil op de W'n'W Plus alleen de 2GB verbuik per maand is, en daarna de terugschakeling naar 384/64 Kbps.
Wellicht kun je aangeven of het mogelijk is om vanaf dat tariefplan te switchen naar i-150? Dit kan via My T-Mobile>Bekijk en wijzig je abonnement>Wijzig je tariefplan en bundels.

• Jumpman
Laudit schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:26:
[...]

Wellicht kun je aangeven of het mogelijk is om vanaf dat tariefplan te switchen naar i-150? Dit kan via My T-Mobile>Bekijk en wijzig je abonnement>Wijzig je tariefplan en bundels.
Medeling: Helaas is het op dit moment niet mogelijk om van tariefplan te wijzigen. Wel is het mogelijk om bundels te wijzigen of toe te voegen.

Ik vraag me nu af waarom ik zou willen wijzigen, als de Internet snelheid ook nog eens hetzelfde is (op de locaties waar ik het meeste aanwezig ben).

Hier heb ik alle voor- en nadelen op een rijtje gezet: Jumpman in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de...".

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 15-08-2010 22:39 ]

• Laudit
Jumpman schreef op zondag 15 augustus 2010 @ 22:35:
[...]

Medeling: Helaas is het op dit moment niet mogelijk om van tariefplan te wijzigen. Wel is het mogelijk om bundels te wijzigen of toe te voegen.

Ik vraag me nu af waarom ik zou willen wijzigen, als de Internet snelheid ook nog eens hetzelfde is (op de locaties waar ik het meeste aanwezig ben).

Hier heb ik alle voor- en nadelen op een rijtje gezet: Jumpman in "[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - de...".
Klopt, nu je het zegt, het tariefplan kan pas na de eerste maand van de nieuwe contractsperiode worden gewijzigd.

Waarom ik dit wil is vrij eenvoudig. De enige reden waarvoor ik een Relax Online abonnement zou afsluiten is voor de toestelkorting die je als verlenger krijgt. De i-xxx abonnementen vindt ik in dat geval voor €5 meer p/m inhoudelijk veel aantrekkelijker. 2x zo snel internet (ondanks dat jij dit niet lijkt te halen), 110 minuten/sms meer en betalen per seconde in plaats van betalen per minuut. Visual voicemail en hotspots daar buiten gelaten..

• L201
Nou, zojuist mijn contract verlengd met een i150 icm een iPhone4-32GB. Ordernummer is 301xxx, dus ben benieuwd wanneer ik mijn toestel krijg..

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-11 15:10
Heeft iemand enig idee waarom de 16Gb met een Relax 30 en WnW Plus bij t-mobile duurder is dan bij Coolblue? Het verschil is 20 euro, en als je de sms-maximaal (die na 1 maand weer uit te zetten is, kan iemand dat bevestigen?) een maandje er bij neemt wordt het verschil zelfs 30 euro. Ik weet dat je bij t-mobiel 2 jaar garantie op het toestel hebt, heb je die ook als je via een retailer zoals Coolblue bestelt?

Ik ben een nieuwe klant, is er nog ergens een betere deal te krijgen dan bij Coolblue/Smartphoneshop?

[ Voor 16% gewijzigd door garp op 16-08-2010 10:47 ]

• garp
L201 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 09:25:
Nou, zojuist mijn contract verlengd met een i150 icm een iPhone4-32GB. Ordernummer is 301xxx, dus ben benieuwd wanneer ik mijn toestel krijg..
Wat moest je bijbetalen, als ik vragen mag?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:47

Oxigeon

En zo is dat!

Aangezien ik vanaf nu bij Vodafone het abbo mag verlengen wil ik dit graag doen met een Iphone 4. Heb dus met vol goede moed de telefoon gepakt en een belletje gepleegd naar Vodafone. Mevrouw wat ik aan de lijn kreeg wist echter niet of de Iphone 4 wel naar Vodafone komt. Dus het is voor mij nog eventjes afwachten of ik stap denk ik over naar T-mobile

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• L201
garp schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 10:45:
[...]

Wat moest je bijbetalen, als ik vragen mag?
€ 269,-

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Na afgelopen week ook mijn iPhone 4 32GB eindelijk opgehaald te kunnen hebben (9 Juli pre-pre-order) kwam ik inderdaad ook tot de ontdekking dat ze bij de iPhone 4 niet echt meer aan klantwaardes doen.

Toen ik bij de iPhone 3G 16GB nog iets van 100 euro korting gehad te hebben doen ze dat dus niet meer @ verlengen met een iPhone 4.

Wel die waardeloze T-Mobile Extra punten ingeleverd voor korting, scheelt weer iets...

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:35
Iphone 4 net besteld,
Relax online 35 + internet plus = 33,9 maandelijk x 24 = 813,60 voor 2 jaar

• garp
xminator schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 13:46:
Iphone 4 net besteld,
Relax online 35 + internet plus = 33,9 maandelijk x 24 = 813,60 voor 2 jaar
Waar, als ik vragen mag? Ik zie namelijk geen prijs voor je toestel. Heb je misschien verlengd bij T-mobile zelf?

• xminator
garp schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 14:08:
[...]

Waar, als ik vragen mag? Ik zie namelijk geen prijs voor je toestel. Heb je misschien verlengd bij T-mobile zelf?
Sorry vergeten om het erbij te zetten, verlengd bij T-mobile zelf via 0800-8104.
Prijs voor toestel 0 euro

[ Voor 4% gewijzigd door xminator op 16-08-2010 14:38 ]

• Tc-Chub
Net vodafone gebeld, om te vragen waar mijn sim kaartje blijft, zeggen ze dat mijn order is geannuleerd. Dat is al de tweede keer!!!. De vorige keer flikte ze mij hetzelfde. Ik had al een overstap datum van 30 augustus. Mja de vrouw die ik aan de lijn had die zij dat ik hem niet meer kon activeren en dat ik maar een nieuwe order moest plaatsen. Nu sta ik dus weer achteraan in de rij.

Ik ben echt boos nu op die klote kut vodafone. Het was ondertussen al 6 uur dus ik ga morgen terugbellen en dan wil ik gelijk de manager / filiaalleider aan de lijn!!

Verwijderd

@Tc-Chub: ik snap je frustratie en volgens mij loopt het allemaal niet zo lekker bij Vodafone, want ik heb 1 abonnement met nummerbehoud eind juli aangevraagd en had de simkaart binnen een week, maar nummerbehoud is nog in behandeling volgens de status via internet. Toen maar eens gebeld en werd er gezegd dat er helemaal geen abonnement met nummerbehoud was aangevraagd! toen moest ik opnieuw mijn order plaatsen, maar kon niet meer icm de kortingen die in juli golden en ben toen heel kwaad geworden. "Opeens" kon hij wel zien dat er een abonnement met nummerbehoud was afgesloten???

Mijn vriend had een verlenging aangevraag en op "my vodafone" stond dan ook dat er een verlenging was gedaan tot sinds vorige week (en nu nog steeds) staat op my vodafone dat mijn vriend zijn abonnement moet verlengen??? Hij heeft toen gebeld naar 1200 en toen werd er gezegd dat de verlenging wel degelijk is doorgevoerd, maar ze wist ook niet waarom het nu anders staat op my vodafone.

kortom: volgens mij hebben ze t erg druk bij vodafone :P

• Zillion01
  • Laatst online: 31-10 21:41

Zillion01

Obey your screen!

Hmmja ok, nou ik heb zojuist besteld een T-mobile Relax 25 met Web n walk plus incl. een Iphone 32gb voor totaal ongeveer 790 euro voor 2 jaar :)
Een 16gb zou nog es 100 euro goedkoper zijn.

Ook gebeld via "Bestaande klant 0800-8104".

Je mag 4 maanden van te voren verlengen en levertijd 2 tot 6 weken en alleen in het zwart verkrijgbaar...

Aangezien mijn Iphone 3g 16 zo traag als dikke ***** was geworden... Ik hoop dat deze nog goed te verkopen is op Marktplaats??

[ Voor 6% gewijzigd door Zillion01 op 16-08-2010 19:00 ]

• Tc-Chub
Ja inderdaad morgen gaat mijn vader even bellen om te zorgen dat het recht wordt gezet. Het is toch gewoon te gek voor woorden dat het zo moet gaan bij een grote provider zoals Vodafone. Ik zat er haast over na te denken om toch maar bij KPN te blijven maar dat kost me 120 euro extra over 2 jaar en dat is juist waarom ik mijn iPhone heb geimporteerd en niet bij t-mobile gekocht heb...

• Christoph
  • Niet online
Zillion01 schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:58:
Hmmja ok, nou ik heb zojuist besteld een T-mobile Relax 25 met Web n walk plus incl. een Iphone 32gb voor totaal ongeveer 790 euro voor 2 jaar :)
Een 16gb zou nog es 100 euro goedkoper zijn.
Zelfde gedaan, relax 25 met wnw plus voor 600e voor 2 jaar.

• Zillion01
  • Laatst online: 31-10 21:41

Zillion01

Obey your screen!

Christoph schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 08:54:
[...]

Zelfde gedaan, relax 25 met wnw plus voor 600e voor 2 jaar.
Dus de iPhone4 32 kost dan iets van 190 extra... right?

• garp
Zillion01 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 09:03:
[...]

Dus de iPhone4 32 kost dan iets van 190 extra... right?
Niet voor verlengingen, blijkbaar. Alleen nieuwe klanten moeten dik bijbetalen, bestaande krijgen korting.

Dat vind ik persoonlijk wel vreemd, je zou haast zeggen dat ze geen nieuwe klanten willen. Aan de andere kant: die nieuwe klanten komen toch wel, de iPhone trekt de mensen echt naar T-mobile toe. Ik ga er zo ook 1 bestellen, dan maar bijbetalen. Weet alleen nog steeds niet of ik de 16Gb of de 32Gb moet gaan bestellen...

• Keida
  • Laatst online: 21:22

Keida

dr.

Nou lekker,
Ben al jaren klant bij T-mobile, maar korting ho maar, gewoon het volle pond betalen.

Hmmz, even kijken wat de andere mogelijkheden zijn.

[edit] ik wil geen WnW, dus die relax aanbieding heb ik niets aan.

[ Voor 18% gewijzigd door Keida op 17-08-2010 10:44 ]

IJsdikte op de Elfstedentocht

Verwijderd

Tc-Chub schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 18:25:
Net vodafone gebeld, om te vragen waar mijn sim kaartje blijft, zeggen ze dat mijn order is geannuleerd. Dat is al de tweede keer!!!. De vorige keer flikte ze mij hetzelfde. Ik had al een overstap datum van 30 augustus. Mja de vrouw die ik aan de lijn had die zij dat ik hem niet meer kon activeren en dat ik maar een nieuwe order moest plaatsen. Nu sta ik dus weer achteraan in de rij.

Ik ben echt boos nu op die klote kut vodafone. Het was ondertussen al 6 uur dus ik ga morgen terugbellen en dan wil ik gelijk de manager / filiaalleider aan de lijn!!
Als ik lees hoeveel moeite Vodafone al heeft met een sim-only abbo bij een actie, vraag ik me af wat er bij Vodafone gaat gebeuren als ze de iPhone 4 gaan verkopen :?

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• garp
Keida schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:44:
Nou lekker,
Ben al jaren klant bij T-mobile, maar korting ho maar, gewoon het volle pond betalen.

Hmmz, even kijken wat de andere mogelijkheden zijn.

[edit] ik wil geen WnW, dus die relax aanbieding heb ik niets aan.
Mag ik vragen waarom je geen WnW wilt? Ik ben net zelf een iPhone 4 met Relax+WnW aan het bestellen want ik kan anders dan de 2Gb limiet en de 1Mbps ipv 2Mbps niets wezenlijks anders ontdekken. Wat is het 'probleem'?

Edit: is was blijkbaar Relax Online aan het afsluiten ipv Relax. Ik wil de Online variant niet, dus procedure is gecancelled.

Ben zeer geïnteresseerd in je mening, mijn bestelling is nog niet definitief en betaald namelijk. Mijn overweging is dat bij Relax de (al betaalde!) belminuten niet vervallen, dat vnid ik wel een 'eerlijk' idee. Dan ik dan geen Visual Voicemail heb vind ik niet zo'n ramp, Hotspots geef ik niets om.

[ Voor 7% gewijzigd door garp op 17-08-2010 15:42 . Reden: Blijkbaar is er dus een verschil tussen Rela en Relax Online ]

• Laudit
garp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:43:
Mijn overweging is dat bij Relax de (al betaalde!) belminuten niet vervallen, dat vnid ik wel een 'eerlijk' idee. Dan ik dan geen Visual Voicemail heb vind ik niet zo'n ramp, Hotspots geef ik niets om.
Vind je het ook een 'eerlijk' idee dat je bij Relax Online voor 61 seconden bellen 2 belminuten mag aftikken? Kan opeens hard gaan dan. ;)

• xminator
Laudit schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:04:
[...]

Vind je het ook een 'eerlijk' idee dat je bij Relax voor 61 seconden bellen 2 belminuten mag aftikken? Kan opeens hard gaan dan. ;)
Dat is bij relax online en niet bij relax toch?

Verwijderd

Op de vraag hoe je het bericht van 13 augustus moest interpreteren mbt Vodafone kreeg ik zojuist onderstaand antwoord (dus ook zwart op wit):

"Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Klant die voor 6 spetember een contract afsluiten, doen dat onder de oude algemene voorwaarden. Dit komt mede omdat de voorwaarden op dit moment door onze juristen nog in het juiste taalgebruik gezet moet worden. U kunt dus nu nog niet akkoord gaan met nieuwe voorwaarden. Als u dus voor 6 september een contract afsluit doet u dit nog onder de oude voorwaarden waarbij er een fair usage policy wordt gehanteerd voor de blox zorgeloos internet en niet een harde limiet."

• Laudit
xminator schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:21:
[...]

Klopt, ik heb het even aangepast en ga er vanuit dat hij Relax Online bedoelt aangezien deze abonnementen in trek zijn i.c.m. de iPhone 4. Als dit niet het geval is bij garp dan is Relax weldegelijk aantrekkelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Laudit op 17-08-2010 13:27 ]

• garp
xminator schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 13:21:
[...]

Aha, er is dus een verschil tussen Relax online en Relax. Dat wist ik niet. Betalen per minuut/per seconde is me nu helemaal duidelijk.

Is er ook zo'n (duidelijk) verschil tussen WnW en het internetgebruik binnen een i-abonnement? Ik zie bijvoorbeeld dat VOIP niet mag bij Relax Online: "VoIP is niet toegestaan icm T-Mobile Relax Online (Sim Only)." staat in de voorwaarden van Relax Online. In de Relax voorwaarden staat dit weer niet. Vreemd allemaal.

Ik was wel van plan te gaan VIOPen, is het dan misschien toch slimmer om gewoon een i-150 te nemen?

Update: Als ik bij T-mobiel zelf zou bestellen staat onderaan de pagina, deze link naar de voorwaarden van 'Relax', inclusief het betalen per seconde na 1 minuut. Doe ik ook daadwerkelijk een bestelling, dan staat daar plotseling vrolijk de 'Relax Online' variant vermeld, maar er staan nergens voorwaarden. Wat is nu de waarheid? De telefoon komt wel 2 tientjes duurder uit dan bij smartphoneshop.nl, de prijs wordt 189,95

Update: ik heb de waarheid nog niet kunnen vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door garp op 17-08-2010 21:26 . Reden: Vreemde verandering in de voorwaarden ]

• Keida

Keida

dr.

garp schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:43:
[...]

Mag ik vragen waarom je geen WnW wilt? Ik ben net zelf een iPhone 4 met Relax+WnW aan het bestellen want ik kan anders dan de 2Gb limiet en de 1Mbps ipv 2Mbps niets wezenlijks anders ontdekken. Wat is het 'probleem'?

Ben zeer geïnteresseerd in je mening, mijn bestelling is nog niet definitief en betaald namelijk. Mijn overweging is dat bij Relax de (al betaalde!) belminuten niet vervallen, dat vnid ik wel een 'eerlijk' idee. Dan ik dan geen Visual Voicemail heb vind ik niet zo'n ramp, Hotspots geef ik niets om.
Mijn (eerdere) ervaringen met WnW zijn niet bijster goed. Traag, veel uitval. Ik ben juist goed tevreden over i300 abbo op mijn huidige 3G, hier in het noorden geen probleem met bereik.

Overigens, mijn belminuten gaan gewoon mee naar de volgende maand indien ik ze niet gebruik, zelfde geldt voor SMS-sen.

IJsdikte op de Elfstedentocht

• Laudit
Keida schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:02:
Overigens, mijn belminuten gaan gewoon mee naar de volgende maand indien ik ze niet gebruik, zelfde geldt voor SMS-sen.
Ja, maar deze kun je niet onbeperkt meenemen. Bij i-xxx zijn belminuten en sms’jes 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Bij Relax (Online) kun je deze daarentegen dus onbeperkt meenemen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:43
[...]

Mijn (eerdere) ervaringen met WnW zijn niet bijster goed. Traag, veel uitval. Ik ben juist goed tevreden over i300 abbo op mijn huidige 3G, hier in het noorden geen probleem met bereik.

ik dacht dat bij de i-abbo's je de belminuten e.d 2 maanden mee kunt nemen, klopt dit?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Appo
  • Laatst online: 25-09 11:28
Alekz87 schreef op dinsdag 17 augustus 2010 @ 14:14:
[...]

ik dacht dat bij de i-abbo's je de belminuten e.d 2 maanden mee kunt nemen, klopt dit?
1 maand meenemen, totaal 2 maanden.

• garp
[...]

Feitelijk is het internet bij het i-abo toch hetzelfde als bij WnW? Zelfde netwerk. Zouden de i-abo's voorrang krijgen op het t-mobile netwerk qua dataverkeer denk je? Lijkt me niet, toch?

• garp
Potverdrie, met al dat gedoe met die verschillen tussen Relax en Relax Online wordt het er niet gemakkelijker op. Nu kan ik geen fatsoenlijke leverancier vinden die me een '4' met Relax kan leveren. Smartphoneshop levert alleen Relax Online abonnementen zo te zien....

Wie heeft de gouden tip?

Verwijderd

studentmobiel bied Relax abonnementen aan
Pagina: 1 ... 12 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.