Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 15:31

icecreamfarmer

en het is

tomtor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 06:44:
[...]

Je krijgt een melding bij iedere ongelezen mail, ongeacht het label, er is maar een gmail box per account.

Als je in de gmail browser toepassing bijvoorbeeld bij een label/filter instelt "markeren als gelezen" of als je inderdaad de mail al in gmail in je PC geopend hebt, dan krijg je op je android mobiel geen signaal van gmail meer, maar dat is logisch.

Maar pas op, als je op je mobiel nog niet gereageerd hebt op het gmail alarm, dan krijg je bij de volgende gmail geen nieuw alarm. Het tellertje word enkel opgehoogd van nieuwe berichten. Dat is ook wel logisch, want emails zijn blijkbaar niet urgent en want je had geen haast met het reageren op het eerdere gmail bericht.
ik heb op het werk dus beide open staan maar ik moet handmatig de andere labels controleren want ik krijg geen geluidje bij de labels (kan ook komen omdat ik die automatisch archiveer om de hoofdinbox schoon te houden).

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenlung
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-03-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:30:
Om nog even op het probleem met de GPS terug te komen, zie:
http://www.androidcentral...ung-galaxy-s-series-phone
Misschien is dit al eerder langs gekomen. Bij mij helpt het i.e.g.
in mijn galaxy s staan nog de standaard instellingen maar ik vind hem niet lang nodig hebben om een locatie te vinden.
ik heb echter wel een paar vragen. in Instellingen - locatie en beveiliging heb ik Draadloze netwerken gebruiken uitstaan en gps-satellieten gebruiken aan. Als ik dan Google maps opstart zie ik 3G / H verkeer, mijn gps icoon komen en mijn wireless icoon komen.
Dat zou toch eigenlijk niet mogen of wel? als je namelijk draadloze netwerken aanvinkt veranderd de tekst ook van "Locatie weergeven in toepassingen bij draadloze netwerken" naar "locatie vastgesteld door wi-fi en/of mobiele netwerken"
Ik vraag dit omdat ik natuurlijk in buitenland geen zin heb om als ik gps wil gebruiken , opeens 3G / H verkeer wil hebben, want dat is toch A-GPS. Hoe is dat echt uit te zetten van A-GPS naar alleen GPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:15:
Ik heb op al mijn telefoons altijd nog een screenprotector gehad. En ik heb nog nooit beschadigde schermpjes gehad. Ik vind het een top uitvinding en het plasticje maakt totaal geen verschil met het gebruik van de telefoon.

Je moet het alleen ff fatsoenlijk op brengen in een gloepers hete douche waar de damp je om de oren slaat zodat stof uit de lucht is, en dan met een bankpasje de screenprotector opbrengen. je moet er natuurlijk wel wat moeite voor doen. De mijne zat er met een heel klein minuutje op. En je ziet geen verschil.
Ik heb tot dusver op geen enkele van mijn telefoons een screenprotector gehad en ik heb ook nog nooit beschadigde schermpjes gehad. Zolang je gewoon zuinig bent met je telefoon en hem inderdaad niet met sleutels en dergelijke in je broekzak hebt moet je gewoon zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 11:12
Tim Schuhmacher schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:31:
ik snap dat verhaal van dat je voor android niet zelf programma's hoeft te killen. Ik heb wel zo'n taskkiller en als ik er af en toe in het lijstje kijk wat allemaal 'actief' is, staan daar soms ook programma's in die ik niet eens handmatig opgestart heb tijdens de laatste boot. Dat zint mij niet. Dat bv prey en sipdroid dan doen kan ik inkomen, widget ook, maar TV Gids staat er steevast ook bij. Dat is nergens voor nodig, want ik heb er voor gekozen alleen handmatig te willen synchroniseren.
Dat tvgids (nog) in het lijstje staat is toch geen probleem. Het betekent enkel dat de app ooit gebruikt is en dat je geen geheugen tekort hebt gehad.

Als je naar het batterijgebruik overzicht gaat en noteert hoeveel tvgids heeft gebruikt dan zal het percentage energie gebruik ongewijzigd zijn als je enkele uren later weer kijkt. Pas als je de app weer benaderd zal hij weer energie gebruiken. Als je hem kilt en later weer opstart ben je netto meer energie kwijt dan als je niets had gedaan. Dit komt omdat de app weer moeten worden geladen in het geheugen en opnieuw moet worden geinitialiseerd, TCP verbindingen opnieuw moeten worden opgezet, opnieuw aanloggen, etc.

Ik gebruik zelf geen tvgids app en als hij WEL energie gebruikt in de achtergrond, dan betekent dat simpelweg dat de ontwikkelaar van de app heeft besloten om periodiek iets te doen, ondanks het feit dat je hebt aangegeven dat je handmatig wilt synchroniseren.

Iedereen heeft het recht om tasks te killen, maar je moet dan niet zeuren over batterij gebruik.

[ Voor 8% gewijzigd door tomtor op 22-07-2010 09:44 ]

pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

tomtor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 06:16:
[...]
In android is er geen reden om aktief als gebruiker je programmas te killen, dat doet android voor je.
Klinkt top. Kan iemand bevestigen dat Tomtor het bij het juiste eind heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben milieu inspecteur en kom hele dagen bij agrariers, loonwerkers en puinbrekers over de vloer. En als er iets funest is voor een scherm, dan is het wel stof dat je er in wrijft met je vingers als je je telefoon wil gebruiken. Dus je kunt nog zo zuinig zijn, maar er hoeft maar 1 zandkorreltje tussen je duim en je scherm hebben en het is gebeurt.

Dus ook al ben je voorzichtig en netjes voor je mobiel en hou je je sleutels uit d ebuurt, dan nog krijg je krassen. Dus met dat verhaal moet je niet bij mij aan komen zetten. Ik doe dit werk nu 15 jaar en ik heb al menig screenprotector versleten omdat er krassen op zaten die dus niet op het scherm zaten. Je maakt mij niet wijs dat als je voorzichtig bent, er niets gebeurt. Stop em dan maar in een waterdichte ziplock boven in de kast in de koekjes trommel die je vast lijmt aan de achterwand, voorzien van een dikke staalkabel er om heen, gegrond en al,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
icecreamfarmer schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:21:
[...]

ik heb op het werk dus beide open staan maar ik moet handmatig de andere labels controleren want ik krijg geen geluidje bij de labels (kan ook komen omdat ik die automatisch archiveer om de hoofdinbox schoon te houden).
Als je in gmail in de GS kijkt zal je de gelabelde berichtjes wel zien. Ze zijn dus gesynchroniseerd, maar blijkbaar geld archiveren als (ge)lezen, dus krijg je geen bericht.

pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:24
MorgothG schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 08:44:
Zijn er al mensen die krassen op hun scherm hebben? ...

Enyway, zijn er al ongelukkigen die spijt hebben van het feit dat ze geen protector hadden en (grote) krassen hebben?
Als je dit filmpje wat hier al eens eerder gepost is moet geloven krijg je niet zo heel snel krassen op het scherm of je moet het scherm met een hobbymes te lijf willen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Philflow schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:35:
[...]

Zo werkt android ja.. je hebt zeg maar bv. 100MB aan geheugen. Als je dan bv. 3 apps open heb staan van 30MB en er komt een applicatie bij die je opstart van 30MB gaat de laatst geopende applicatie afsluiten. Mits hij niet actief is!
In android heb je ook een soort pauze state. Apps worden nooit afgesloten (als je op de home knop drukt) maar gebruiken ook dan geen CPU. Wel geheugen. Een leeg geheugen gebruikt evenveel energie als vol geheugen.

Maar developers kunnen hun eigen app wel killen. Vaak gebeurt dit door de back-knop op je galaxy S.
Sluit dus altijd je app met een back-knop als hij toch geen multitask functie heeft.

De galaxy S heeft soms geheugen problemen bij oudere firmwares. Als je dan een verse applicatie opstart komt er een zwart scherm. Dit is niet de bedoeling. Sluit je hem af en open je hem direkt weer staat hij dus in je geheugen in pauze. Dan start hij wel ineens zonder zwart scherm op.
( p.s. deze bug zit niet meer in JG5 firware maar is gewoon ter illustratie )

Het zou trouwens wel leuk zijn als android een betere multi-task switcher krijgt. Zoiets als WebOS van palm zou heel handig zijn!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:18
Zijn er al mensen die krassen op hun scherm hebben? Ja dat klinkt misschien wat zuur maar ik hoop de Galaxy zonder screen protector te gebruiken. Mijn Touch HD heb ik 2 jaar zonder gebruikt en er zitten wat lichte krasjes op. Maar ik heb niet tegen een stomme protector aan zitten kijken 2 jaar lang. Want wat protect hij als je dan naar de krassen op je protector kijkt ipv naar de krassen op je telefoon.. Zucht in mijn ogen is het een oude mensen uitvinding. Immers na twee jaar hoef ik niets meer met mijn telefoon.

Ben trouwens een fanatieke sleutel en telefoon scheider. Ik heb ze NOOIT samen bijeen gedaan.

Enyway, zijn er al ongelukkigen die spijt hebben van het feit dat ze geen protector hadden en (grote) krassen hebben?
Inmiddels 2 weken in gebruik zonder protector (vind die dingen alles behalve mooi) en er is geen krasje te bekennen. Als er een beetje netjes mee wordt omgegaan dan blijft ie er vast mooi uitzien :)

PSN ID = Jorco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorco schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:54:
[...]

Inmiddels 2 weken in gebruik zonder protector (vind die dingen alles behalve mooi) en er is geen krasje te bekennen. Als er een beetje netjes mee wordt omgegaan dan blijft ie er vast mooi uitzien :)
Ik heb al wel krasjes op de achterkant zitten. Omdat ik hem eerst altijd open en bloot op tafel leg bij het internetten. Nu heb ik een gel case. Hij glijdt nu ook niet meer weg op tafel en er komen geen krassen meer op :)
(Hoop dat ik ergens nog zo'n back cover kan kopen....)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

Hier wordt toch gezegd dat een app killer wel nodig is:
I think the argument against using an app killer is that it isn't necessary because the OS is managing memory in such a way that it "requests" applications to close when the memory resources get low.

But, as a prior post noted, that is a very limited view of the value of an app killer. Like the individual above, I use one regularly to "kill" applications that I know are sucking the life out of my battery. I've had a number of applications (such as Facebook) that like to run in the background and take my battery life away.
http://www.droidforums.ne...pp-killer-not-needed.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
Zijn er al mensen die krassen op hun scherm hebben? Ja dat klinkt misschien wat zuur maar ik hoop de Galaxy zonder screen protector te gebruiken. Mijn Touch HD heb ik 2 jaar zonder gebruikt en er zitten wat lichte krasjes op. Maar ik heb niet tegen een stomme protector aan zitten kijken 2 jaar lang. Want wat protect hij als je dan naar de krassen op je protector kijkt ipv naar de krassen op je telefoon.. Zucht in mijn ogen is het een oude mensen uitvinding. Immers na twee jaar hoef ik niets meer met mijn telefoon.

Ben trouwens een fanatieke sleutel en telefoon scheider. Ik heb ze NOOIT samen bijeen gedaan.

Ik heb de gewone galaxy nu ruim een halfjaar zonder hoesje of screenprotector, het scherm is nog helemaal strak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

tomtor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:37:
[...]

Als je in gmail in de GS kijkt zal je de gelabelde berichtjes wel zien. Ze zijn dus gesynchroniseerd, maar blijkbaar geld archiveren als (ge)lezen, dus krijg je geen bericht.
Het gekke is dat hij wel aangeeft hoeveel ongelzen mailtjes er zijn wanneer ik de labels bekijk in het menu maar hij geen biepje geeft. Dat deed roadsync op mijn satio wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:10:
Ik vind de bijgeleverde oordopjes wel echt van goede kwaliteit voor standaard dopjes.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 5.1 channel aan de gang krijg in de standaard mp3 speler?
Geeft aan dat het allen werkt met de hoofdtelefoon ingeschakeld, als ie er in zit moeten de geluidseffecten uitgeschakeld worden, maar waar kan dat? Ik heb echt (bijna.. ;) ) alles geprobeert.
In-ear is inderdaad erg wennen, zit bij mij erg oncomfortabel, heeft iemand een suggestie voor een goede over-ear koptelefoon?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Kwiebus, briljant filmpje trouwens, bedankt voor de tip en stom dat ik deze over het hoofd heb gezien. Ik zie nu zeker de noodzaak voor een protector echt niet (bij normaal gebruik). Als milieu inspecteur moet je zeker die bumper gaan gebruiken. De achterkant is kunstof en daarmee niet echt hard / nogal kras gevoelig volgens het filmpje. Bedankt!

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:51:
[...]

Maar developers kunnen hun eigen app wel killen. Vaak gebeurt dit door de back-knop op je galaxy S.
Sluit dus altijd je app met een back-knop als hij toch geen multitask functie heeft.
Hiermee sluit je hem dus niet, maar haal je hem enkel van de stapel met aktieve schermen.
Het verschil tussen back en de middelste knop die het startscherm toont, is dat bij back android begrijpt dat je geen intentie meer hebt om later dat scherm weer opnieuw te bekijken. Als er dan opgeruimd moet worden is dat scherm (een activity in Android programmeur termen) de eerste kandidaat om opgeruimd te worden.

Als je altijd de middelste knop gebruikt moet Android zelf een wellicht minder goede keuze maken.
De galaxy S heeft soms geheugen problemen bij oudere firmwares. Als je dan een verse applicatie opstart komt er een zwart scherm. Dit is niet de bedoeling. Sluit je hem af en open je hem direkt weer staat hij dus in je geheugen in pauze. Dan start hij wel ineens zonder zwart scherm op.
( p.s. deze bug zit niet meer in JG5 firware maar is gewoon ter illustratie )

Het zou trouwens wel leuk zijn als android een betere multi-task switcher krijgt. Zoiets als WebOS van palm zou heel handig zijn!!
Veel mensen schijnen te denken dat je moet switchen met het overzicht dat je krijgt als je de middelste knop ingedrukt houdt. Ze denken dat het de Alt-Tab van Windows is. Dat is het echter niet, het is een overzicht van de 6 laatst gebruikte (dus populaire) applicaties.

Er is geen verschil tussen kiezen uit die lijst,
of het aanraken van het icoon op je startscherm als je daar een short cut hebt geinstalleerd
of in je overzicht van alle geinstalleerde apps het icoon selecteren.

Als je dus effectief wilt multitasken, kan je gewoon op je startscherm shortcuts installeren van de meest populaire toepassingen. Als ze nog niet geladen waren dan begin je in de start toestand van die applicatie, als je ze al een keer gebruikt hebt ga je terug naar waar je gebleven was.

Als je een toepassing wilt parkeren, druk je kort op de middelste knop en kies je je volgende toepassing uit je startscherm.
Als je klaar bent met een specifieke aktie (bijvoorbeeld het lezen van een mail), kies je back om Android te hinten dat je daarmee klaar bent.

Allemaal standaard Android, behoorlijk goed doordacht.

Maar iedere aanpak heeft natuurlijk voor en nadelen...

Als iemand het echt in detail wil weten:

http://developer.android.com/guide/topics/fundamentals.html

[ Voor 7% gewijzigd door tomtor op 22-07-2010 10:42 . Reden: link naar docu ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenlung schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:30:
[...]

in mijn galaxy s staan nog de standaard instellingen maar ik vind hem niet lang nodig hebben om een locatie te vinden.
ik heb echter wel een paar vragen. in Instellingen - locatie en beveiliging heb ik Draadloze netwerken gebruiken uitstaan en gps-satellieten gebruiken aan. Als ik dan Google maps opstart zie ik 3G / H verkeer, mijn gps icoon komen en mijn wireless icoon komen.
Dat zou toch eigenlijk niet mogen of wel? als je namelijk draadloze netwerken aanvinkt veranderd de tekst ook van "Locatie weergeven in toepassingen bij draadloze netwerken" naar "locatie vastgesteld door wi-fi en/of mobiele netwerken"
Ik vraag dit omdat ik natuurlijk in buitenland geen zin heb om als ik gps wil gebruiken , opeens 3G / H verkeer wil hebben, want dat is toch A-GPS. Hoe is dat echt uit te zetten van A-GPS naar alleen GPS?
Google maps werkt alleen correct met dataverbinding zover ik weet. Geen goede optie dus voor het buitenland. Enkel GPS heb je een andere/betere navigatie nodig, hopelijk TomTom in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:07:
[...]
Kan iemand mij vertellen hoe ik de 5.1 channel aan de gang krijg in de standaard mp3 speler?
Geeft aan dat het allen werkt met de hoofdtelefoon ingeschakeld, als ie er in zit moeten de geluidseffecten uitgeschakeld worden, maar waar kan dat? Ik heb echt (bijna.. ;) ) alles geprobeert.
In-ear is inderdaad erg wennen, zit bij mij erg oncomfortabel, heeft iemand een suggestie voor een goede over-ear koptelefoon?
Thanx
Nou... het meest voor de hand liggende is natuurlijk het koptelefoontje aansluiten en dan op het 5.1 symbooltje drukken............. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peakaboo schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:41:
[...]

Same here, hij past goed he? Voelt wel een beetje cheap aan maar vind het wel beter want nu komen er geen krassen op de achterkant. Denk niet dat ik die screenprotector erom doe om dezelfde reden als jij. Ik krijg er zelfs nog een poetsdoekje bij! 8) En dat alles voor 16 euro :9
16 Euro voor een hoesje? Ik heb een setje besteld voor op reis (16,67 Euro):

•1 x LEATHER CASE FOR SAMSUNG I9000
•2 x battery for samsung I9000
•1 x BLACK SILICONE CASE COVER FOR SAMSUNG I9000 GALAXY S
•1 x WHITE SILICONE CASE COVER FOR SAMSUNG I9000 GALAXY S
•3 x Screen protector guard LCD for samsung I9000 galaxy S
•1 x New Micro USB Cable
•1 x New Car Charger BLACK
•1 x battery charger

De screen protector en het leren hoesje zullen me een worst wezen (allebei erg lelijk). Maar de extra batterijen, lader(s) en siliconen hoesjes zijn erg handig voor onze vliegreis.

Bij normaal gebruik zal ik nooit een hoesje gebruiken. De telefoon past dan erg slecht in mijn broekzak, hemdzak en ik vind die hoesjes eigenlijk extreem lelijk. De enige bescherming die ik wel graag wil is een vinyl skin van bijvoorbeeld gelaskins of uniqueskins.

Ook heb ik voor alle zekerheid (op reis) een onzichtbare screen protector aangeschaft. 3 euro betaald voor 5 screenprotectors en na 2 verneukt te hebben (met grote frustratie) zit de 3e er compleet onzichtbaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:27:
[...]

Nou... het meest voor de hand liggende is natuurlijk het koptelefoontje aansluiten en dan op het 5.1 symbooltje drukken............. :-)
Ha BL, dat snap ik...

Maar dan geeft ie dus aan: Kan alleen geactiveerd worden wanneer de geluidseffecten zijn uitgeschakeld.
And then you lost me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:51:
[...]

Ha BL, dat snap ik...

Maar dan geeft ie dus aan: Kan alleen geactiveerd worden wanneer de geluidseffecten zijn uitgeschakeld.
And then you lost me...
Ga in je mediaspeler naar de instellingen--> Effecten--> Normaal.
En dat moet die het doen. de 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:50:
[...]
De enige bescherming die ik wel graag wil is een vinyl skin van bijvoorbeeld gelaskins of uniqueskins.
http://english.gmarket.co...rd_order=samsung+galaxy+s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks topper,

Geluid is nu velen malen beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 20:24
Ik had net een raar iets. Ik werd gebeld en het scherm bleef uit en kon dit niet aan krijgen. Tegen de tijd dat het mij uiteindelijk toch lukte om het scherm aan te krijgen was er al over geschakeld naar de voicemail en had ik dus een gemiste oproep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 10:11:
[...]

Google maps werkt alleen correct met dataverbinding zover ik weet. Geen goede optie dus voor het buitenland. Enkel GPS heb je een andere/betere navigatie nodig, hopelijk TomTom in de toekomst.
Copilot live doet het prima. Kost wat geld, maar is ook gekraakt te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:28:
[...]

Copilot live doet het prima. Kost wat geld, maar is ook gekraakt te krijgen.
En verder heb je iGo, Sygic, Navigon om maar wat te noemen. Zie ook hier: Android: Turn by Turn Navigation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 11:18:
Thanks topper,

Geluid is nu velen malen beter :)
Meen je dat? Die hele 5.1 mochten ze eruit laten... Totaal geen nut. Het verneukt je geluid helemaal. Ik wil geluid zoals het is opgenomen. En ben ook tegen equalizers. Tenzij je in bepaalde ruimten bent waar Equalizers de demping opvangen. (dit geld dus niet voor oordopjes)

Koop goede kwaliteit oordopjes + EQ op normaal en 5.1 uit. Beste kwaliteit geluid.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Laatst online: 08-09 19:23
Heeft iemand van jullie de telefoon met software van de provider er op staan (een branded versie)?. Mijn broer heeft dit met zijn HTC Desire, en moet wachten tot zijn provider uitkomt met firmware updates. Normaal zou je gewoon gelijk van HTC krijgen maar omdat hij een branded versie heeft dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

nog een probleem,
Ik krijg met geen mogelijkheid bijlagen gedownload in de gmail app. Zelfs met een smiley van 50kb blijft hij minuten laden en dan is er nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Philflow schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:35:
[...]

Is helemaal correct en als je echt zo eigenwijs bent en het niet gelooft, lees je dan alsjeblieft eerst in over hoe Android werkt en de eigenschappen, voor je hier van die opmerkingen maakt |:(

Edit
@ Tomtor:
Doe geen moeite om het te proberen uit te leggen!
De meeste lezers hier willen alleen de telefoon gebruiken.
Als er iets niet direkt gaat zoals ze verwachten komen de (nutteloze) vragen, waarvan ze het antwoord met een beetje inzet zelf hadden kunnen vinden.
Deze lezers kunnen mss beter voor een iPhone kiezen; Die doet alle simpele dingen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door catt4u op 22-07-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Even een opmerking wat betreft screen protectors: Zelf heb ik redelijk wat ervaring met die dingen omdat ik ze al tijden gebruik en mijn ervaring is: Goedkoop is duurkoop!

Voor m'n N70 (notabene geen touchscreen telefoon) had ik een setje el cheapo protectors en kon om de paar maanden het ding vervangen omdat er zoveel kleine krasjes op stonde dat het scherm amper meer zichtbaar was.

Op m'n Omnia i900 had ik een Brando protector, deze heeft er 2 jaar op gezeten en is nog steeds goed op wat vuiligheid onder de randjes na.

De reden waarom ik ook voor m'n GS een brando aangeschaft heb via screenprotector.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow

Philflow

catt4u schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:28:
[...]
Is helemaal correct en als je echt zo eigenwijs bent en het niet gelooft, lees je dan alsjeblieft eerst in over hoe Android werkt en de eigenschappen, voor je hier van die opmerkingen maakt |:(
Ik stelde een doodnormale vraag. En als je goed had gelezen had je kunnen zien waarom:
I think the argument against using an app killer is that it isn't necessary because the OS is managing memory in such a way that it "requests" applications to close when the memory resources get low.

But, as a prior post noted, that is a very limited view of the value of an app killer. Like the individual above, I use one regularly to "kill" applications that I know are sucking the life out of my battery. I've had a number of applications (such as Facebook) that like to run in the background and take my battery life away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny1001
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-07 22:39
[...]

•1 x LEATHER CASE FOR SAMSUNG I9000
•1 x BLACK SILICONE CASE COVER FOR SAMSUNG I9000 GALAXY S
•1 x WHITE SILICONE CASE COVER FOR SAMSUNG I9000 GALAXY S
•3 x Screen protector guard LCD for samsung I9000 galaxy S
•1 x New Micro USB Cable
•1 x New Car Charger BLACK
•1 x battery charger

De screen protector en het leren hoesje zullen me een worst wezen (allebei erg lelijk). Maar de extra batterijen, lader(s) en siliconen hoesjes zijn erg handig voor onze vliegreis.

Bij normaal gebruik zal ik nooit een hoesje gebruiken. De telefoon past dan erg slecht in mijn broekzak, hemdzak en ik vind die hoesjes eigenlijk extreem lelijk. De enige bescherming die ik wel graag wil is een vinyl skin van bijvoorbeeld gelaskins of uniqueskins.

Ook heb ik voor alle zekerheid (op reis) een onzichtbare screen protector aangeschaft. 3 euro betaald voor 5 screenprotectors en na 2 verneukt te hebben (met grote frustratie) zit de 3e er compleet onzichtbaar op.
16euro voor n hoesje?
Jullie komen er makkelijk vanaf jongens
http://link.marktplaats.nl/359485477

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Kenny1001 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:13:
[...]

16euro voor n hoesje?
Jullie komen er makkelijk vanaf jongens
http://link.marktplaats.nl/359485477
Belachelijke prijs. Meende trouwens ook ergens te hebben gelezen dat apple ze er gratis bij doet bij aankoop vanwege het ernstige antenne probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

•1 x battery charger
Heeft iemand al een wat langere ervaring met die goedkope accu's? Ik heb wel eens gehoord dat goedkope accu's als het tegen zit je telefoon vernaggelen. En dat ze het lang niet zo volhouden als originele. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:26:
[...]

Heeft iemand al een wat langere ervaring met die goedkope accu's? Ik heb wel eens gehoord dat goedkope accu's als het tegen zit je telefoon vernaggelen. En dat ze het lang niet zo volhouden als originele. Anyone?
Zelf nog nergens last van gehad, zo'n goedkope hongkong batterij besteld voor mn HD2... Deed het even goed als de originele en geen enkel probleem mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat gehele pakket van 16 euro wel erg cheap ass uitzien, reden genoeg voor mij om daar niet voor te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
Philflow schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:12:
[...]

Ik stelde een doodnormale vraag. En als je goed had gelezen had je kunnen zien waarom:

[...]

Ik heb geen problemen met de vraag hoor. De probleempjes met de huidige firmware maken
die vragen des te logischer.

Nog wat over taskkillers, ze zijn eigenlijk enkel nodig voor foute applicaties.

Een applicatie als Facebook zou een Exit/Afsluiten menu opdracht moeten hebben onder de linker menu toets en sowieso opties om het sync gedrag in te stellen. Ik ken de app niet, maar als hij zich misdraagt en je hem toch perse wilt gebruiken (zou dan zelf altijd voor de reguliere web interface gaan) dan moet je hem inderdaad afschieten na gebruik.

De nieuwe Twitter applicatie is een voorbeeld die door de Android ontwikkelaars word gepresenteerd als een voorbeeld van een wel netjes geimplementeerde oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:03
[...]

Ik ben ook erg benieuwd naar de kwaliteit van deze accu's. Vind het echt een belachelijk goedkope prijs (dat setje wat eerder gepost werd). Hoor graag de reacties over deze accu's

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 17:19:
Haha leuk. Heb je die ook op 19 inch formaat? Mooie background.
U vraagt wij draaien (eenmalig ;))

Hier een donkere en lichte versie op 1600x1200, zelf ff goed instellen of op maat maken dus.

Afbeeldingslocatie: http://img180.imageshack.us/img180/4973/metaldroiddesktopdarkth.jpg
klik hier voor 1600x1200

Afbeeldingslocatie: http://img24.imageshack.us/img24/993/metaldroiddesktoplightt.jpg
klik hier voor 1600x1200

----------

Iets meer ontopic: Voor zover ik kon vinden is het niet mogelijk, maar weet iemand of het in te stellen is hoe lang een sms thread maximaal mag duren? Telkens als m'n vriendin (vrouw inmiddels, maar blijft toch raar om te zeggen ;)) sms't dan komt dit in dezelfde thread en deze loopt al sinds afgelopen zondag, lekker onhandig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
catt4u schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 12:28:
[...]

Deze lezers kunnen mss beter voor een iPhone kiezen; Die doet alle simpele dingen ;)
Maar dan niet met het nieuwe multitasking OS, want daar krijg je dezelfde problemen met slechte applicaties als bij Android.

Bij de oude iPhone OS-es was er helemaal geen multitasking, behalve voor een paar interne apps.

Nu ze wel multitasking hebben/krijgen, komen er natuurlijk ook daar meer aan deze mogelijkheid gerelateerde problemen en vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:42:
[...]

Iets meer ontopic: Voor zover ik kon vinden is het niet mogelijk, maar weet iemand of het in te stellen is hoe lang een sms thread maximaal mag duren? Telkens als m'n vriendin (vrouw inmiddels, maar blijft toch raar om te zeggen ;)) sms't dan komt dit in dezelfde thread en deze loopt al sinds afgelopen zondag, lekker onhandig :X
Dat staat toch gewoon bij instellingen in de berichten app, standaard 200 en 20 voor MMS?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

tomtor schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:48:
[...]

Dat staat toch gewoon bij instellingen in de berichten app, standaard 200 en 20 voor MMS?!
LOL! Dat had ik iets te vlug gelezen en geïnterpreteerd als maximaal aantal berichten in je inbox.

7(8)7 blonT 7(8)7

Edit: Hè jammer, moet minimaal op 10 staan.

[ Voor 6% gewijzigd door floriske.nl op 22-07-2010 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Zijn hier geen anderen mensen die op een of andere manier sip gebruiken?

Ik heb nu diverse sip-applicaties uit de market gedownload en geprobeerd maar geen van alle werken goed.

Ze hebben allemaal 1 ding gemeen; ik ben voor de andere partij niet te verstaan, d.w.z. dat het doorkomende geluid dusdanig vervormd is dat een mensenstem er niet meer in de herkennen is.

Ik heb ook gelezen dat mensen met andere toestellen dezelfde problemen ondervinden. Dit probleem is natuurlijk weer heerlijk gefragmenteerd waardoor het voor een normale gebruiker bijna onmogelijk is om de problemen te herleiden.

Antwoord samsung support; wacht de update van volgende maand maar af, misschien dat het dan verholpen is 8)7

Voor de rest; Waarom gaat mijn scherm op zwart als ik aan het bellen ben met mijn headset aangesloten? Is dit normaal gedrag of moet ik deze 'feature' zelf ergens activeren zodat ik wel normaal kan bellen(keuzemenu's e.d.)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oplossing: Vrouwlief mag maar 10 keer smsen per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arosf schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:13:

Antwoord samsung support; wacht de update van volgende maand maar af, misschien dat het dan verholpen is 8)7
Dat was het antwoord van Samsung? Als dat zo is, hebben we dus ook een bevestiging van Froyo in Augustus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Jah.. Zat ervaring mee gehad met andere telefoons.. Eigenlijk nooit een probleem mee gehad, maar dat hoeft natuurlijk niets te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-01 12:04
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:21:
[...]

Dat was het antwoord van Samsung? Als dat zo is, hebben we dus ook een bevestiging van Froyo in Augustus?
Ik vroeg nog of het om froyo ging maar dat wist hij niet. Ik vermoed wel dat het om froyo gaat, maar de kennis bij de helpdesk zal wel niet verder strekken dan; er komt een update aan en thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
kan iemand mij vertellen of de I9000 ook zo'n toetsenbord heeft om sms te typen ?

Afbeeldingslocatie: http://images.wirelessinfo.com/images/upload/Image/reviews/images/Samsung/SGH-t929/Samsung_SGH-t929_keypad.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Reventon op 22-07-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op de dailer. Maar als je een sms wil maken krijg je een volwaardig toetsenbord te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Reventon schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:31:
kan iemand mij vertellen of de I9000 ook zo'n toetsenbord heeft om sms te typen ?

[afbeelding]
Ja deze heeft ook zo een toetsenbord om sms te typen.

Ziet er zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/9972/keypadl.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Obl1viA op 22-07-2010 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:38
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:35:
Ik vind dat gehele pakket van 16 euro wel erg cheap ass uitzien, reden genoeg voor mij om daar niet voor te gaan.
Wat vind je er precies cheapass uitzien dan? Behalve het feit dat hij heel goedkoop is...

Een kabel is een kabel, een lader is een lader (soort van), zo'n rubber hoesje kan ook niet veel mis mee gaan. Heb vaak zat 'goedkope' kabels gekocht en nooit een probleem mee gehad. Niet alles hoeft perse duur te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obl1viA schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:52:
[...]

Ja deze heeft ook zo een toetsenbord om sms te typen.

Ziet er zo uit:
[afbeelding]
Euh.....Nee. Op de dailer zit er precies zo'n toetsenbord, maar wil je een sms versturen, dan krijg je een qwerty toetsenbord te zien .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obl1viA
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-05 10:55
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:00:
[...]

Euh.....Nee. Op de dailer zit er precies zo'n toetsenbord, maar wil je een sms versturen, dan krijg je een qwerty toetsenbord te zien .
Dan moet je eens naar mijn foto kijken..
Of als je qwerty toetsenbord voor je ziet heb je links beneden een eigenschap icoontje staan.
Daar klik je op en dan duw je op 3x4 Toetsenbord en voila

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2010 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:17:
Oplossing: Vrouwlief mag maar 10 keer smsen per week.
Lol :*) -> of ze moet minimaal 10x per dag sms'en zodat er een thread per dag ontstaat :P <- zou overigens ook wel weer makkelijk zijn als je dat in kon stellen, 1 thread per dag.

Wat betreft het 4x3 toetsenbord hierboven: Zit er inderdaad op, maar waarom zou je dit willen? Swype werkt echt supersnel als je er aan gewend bent (en dat gaat best snel). Zelfs met 1 hand gaat het goed omdat je er best wel wat langs mag zitten hier en daar.

* floriske.nl kent daarentegen ook genoeg mensen die T9 nog niet eens gebruiken omdat ze het te ingewikkeld vinden

@pieter007: Abu in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"

Edit: gok dat je het inmiddels al gezien had aangezien je je post gewijzigd hebt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door floriske.nl op 22-07-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Laatst online: 11-09 14:51
Even klein vraagje, iemand die ik ken heeft net als mij de GS, maar hij heeft een screenprotector gekocht, en plakte niet goed, eraf gehaald en bleek er al een beschermvel over te zitten, die nu dus heel lelijk erop zit.
Is dit standaard? Wil niet gaan pielen bij de mijne..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obl1viA schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:03:
[...]

Dan moet je eens naar mijn foto kijken..
Of als je qwerty toetsenbord voor je ziet heb je links beneden een eigenschap icoontje staan.
Daar klik je op en dan duw je op 3x4 Toetsenbord en voila
Juist had ik niet gezien. Mjin fout.
Maar das niet handig. Je hebt een qwerty toetsenbord tot je beschikking dus waarom zou je dat willen.... Ik ben sneller met het volledige toetsenbord dan met t9. En swype.... ik kan er niet mee overweg. Ik denk dat ik te dikke vingers heb of zo. En ik moet steeds kijken waar ik naar toe moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kbeuriot schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:34:
Even klein vraagje, iemand die ik ken heeft net als mij de GS, maar hij heeft een screenprotector gekocht, en plakte niet goed, eraf gehaald en bleek er al een beschermvel over te zitten, die nu dus heel lelijk erop zit.
Is dit standaard? Wil niet gaan pielen bij de mijne..
Ik heb de mijne bij screenprotector gehaald en daar zitten aan weerszijde beschermlaagjes op. Er staat ook heel duidelijk op welke je als eerste weg moet halen en welke pas wanneer je em er op hebt zitten.

en dan naar de douche, deur dicht, douch HEEEEL warm zetten (bij mij gloepers warm op 45 of zo) en dan wachten tot het mooi mistig is, en dan pas beginnen met plakken, nadat je em met lcd schermdoekjes helemaal mooi schoon hebt gemaakt. Het is glas dus je kunt ook wel een andere ontvetter gebruiken neem ik aan. Maar neem er de tijd voor!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:41:
[...]

Ik heb de mijne bij screenprotector gehaald en daar zitten aan weerszijde beschermlaagjes op. Er staat ook heel duidelijk op welke je als eerste weg moet halen en welke pas wanneer je em er op hebt zitten.

en dan naar de douche, deur dicht, douch HEEEEL warm zetten (bij mij gloepers warm op 45 of zo) en dan wachten tot het mooi mistig is, en dan pas beginnen met plakken, nadat je em met lcd schermdoekjes helemaal mooi schoon hebt gemaakt. Het is glas dus je kunt ook wel een andere ontvetter gebruiken neem ik aan. Maar neem er de tijd voor!!!!
Dank je voor de uitleg, maar wat ik bedoelde is dat als je je protector erop hebt zitten en je haalt hem eraf (na een tijdje) dan komt er nog een scherm protector mee, die er dus lijkt mij standaard erop zit.. en wilde weten of dit echt zo is.. (of zal hij zoals je aangaf hem er verkeerd opgeplakt hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Kbeuriot schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:54:
[...]

Dank je voor de uitleg, maar wat ik bedoelde is dat als je je protector erop hebt zitten en je haalt hem eraf (na een tijdje) dan komt er nog een scherm protector mee, die er dus lijkt mij standaard erop zit.. en wilde weten of dit echt zo is.. (of zal hij zoals je aangaf hem er verkeerd opgeplakt hebben?)
Het enige dat er standaard op zit is een beschermfolie, maar die is niet bedoeld als screenprotector maar meer voor tijdens inpakken etc. Deze dien je dan ook sowieso eerst te verwijderen (ziet er ook niet uit als je die laat zitten overigens).

Bij brando zit er aan 2 zijden een beschermfolie op de screenprotector, eerst haal je die aan de lijm zijde er af, daarna plaats je de screenprotector en daarna verwijder je de beschermfolie aan de "touch" zijde.

Ik gok dan ook dat je vriend van je deze laatste vergeten is te verwijderen en later aangezien heeft voor de screenprotector zelf o.i.d.

Even schematisch bij brando:

------------ beschermlaag touchzijde <- moet verwijderd worden na het aanbrengen
------------ daadwerkelijke screenprotector
------------ beschermlaag kleefzijde <- moet verwijderd worden voor het aanbrengen
------------ schermoppervlak

[ Voor 31% gewijzigd door floriske.nl op 22-07-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

Heeft er iemand een screenshot van de standaard dialer?
Gebruik mij huidige phone regelmatig om te bellen met spraakcomputers.
Daarvoor moet je dan bv. 123456# 1234# intypen.
Gaat dit makkelijk op de Galaxy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

svijf schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:58:
Heeft er iemand een screenshot van de standaard dialer?
Gebruik mij huidige phone regelmatig om te bellen met spraakcomputers.
Daarvoor moet je dan bv. 123456# 1234# intypen.
Gaat dit makkelijk op de Galaxy?
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/7936/screenshotrl.png

edit: kleuren kloppen niet helemaal, doet de screenshot software om eoa reden

[ Voor 9% gewijzigd door floriske.nl op 22-07-2010 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat is eigenlijk de reden om het in een dampige omgeving te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:31:
Wat is eigenlijk de reden om het in een dampige omgeving te doen?
Waterdruppels halen stofdeeltjes uit de lucht.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:33:
[...]

Waterdruppels halen stofdeeltjes uit de lucht.
Jup. Die screenprotector word redelijk statisch bij aanbrengen. En trekt dus stof aan. In een dampige douche heb je veel minder last van stof. Daarom ook niet de katoenen brillendoekjes gebruiken want daar komt juist stof vanaf. Gebruik de natte brillendoekjes of doekjes die je gebruikt om je lcd scherm schoon te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svijf
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09 23:33

svijf

b5beveiliging.nl

floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:04:
[...]

[afbeelding]

_/-\o_

Dat gaat dus geen probleem worden.
Over een week of 2 kan ik weer verlengen en voor 95% wordt het de Galaxy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 17:04:
[...]

haha, toen ik het plaatje zag wou ik gelijk al gaan zeggen: Hey! Hoe verander je dat blauwe naar oranje??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapenstaart
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 15:13
Ik heb zojuist mijn Galaxy S binnen gekregen. Ik ben er erg tevreden mee en hij werkt helemaal perfect, maar ik heb 1 probleempje:

Namelijk, als ik het achterkantje losmaak terwijl het toestel aanstaat verschijnt er een cyaane gloed over mijn scherm, zodra ik het achterkantje weer terug klik is het scherm weer helemaal goed.

Wat zal ik doen? Meteen terug sturen, of nog even aankijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achterkantje laten zitten. Niets aan doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03
jaapenstaart schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 18:45:
Ik heb zojuist mijn Galaxy S binnen gekregen. Ik ben er erg tevreden mee en hij werkt helemaal perfect, maar ik heb 1 probleempje:

Namelijk, als ik het achterkantje losmaak terwijl het toestel aanstaat verschijnt er een cyaane gloed over mijn scherm, zodra ik het achterkantje weer terug klik is het scherm weer helemaal goed.

Wat zal ik doen? Meteen terug sturen, of nog even aankijken.
Waarom achterkant loshalen als het toestel aan is?..Maar goed, andere gloed over je scherm lijkt mij niet OK!
Ga het niet testen haal de achterkant alleen los als ik er in moet zijn. En dan staat tie uit ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0ridin schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 15:57:
[...]

Wat vind je er precies cheapass uitzien dan? Behalve het feit dat hij heel goedkoop is...

Een kabel is een kabel, een lader is een lader (soort van), zo'n rubber hoesje kan ook niet veel mis mee gaan. Heb vaak zat 'goedkope' kabels gekocht en nooit een probleem mee gehad. Niet alles hoeft perse duur te zijn ;)
Leer ziet er niet mooi uit + slechte afwerking. De cases sluiten niet goed aan, zitten op het plaatje scheef erop en er wordt een witte (?) galaxy s gebruikt op het plaatje, geeft mij weinig vertrouwen over de kwaliteit idem voor de prijs. Als je alles binnen hebt laat maar weten hoe het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• katjang78
  • Laatst online: 17-04-2022
katjang78 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:48:
Hallo lui,

ik heb sinds een aantal ook de hier besproken telefoon. Ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk benvan hoe alles dat erop zit en hoe het werkt. Ik heb echter wel 1 probleem waar ik helaas geen oplossing voor kan vinden.

Als ik gebeld word door iemand die zijn nummer niet meezendt dan doet het geluid het ineens niet. Ik zie dan ook boven in de balk een luidspreker met een verbodsbord eromheen. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen??

Thanx
Niemand die mij verder kan helpen? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

katjang78 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:22:
[...]

Ik heb dit vanmiddag geprobeerd te dupliceren samen met een paar collega's, nummerweergaven aan/uit e.d. maar ik kreeg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Weet iemand hoe je een foto aan een contactpersoon in je lijst toevoegd? Ik heb de handleiding gelezen, maar ben het niet tegengekomen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon de foto bekijken en dan via de opties knop komt ie vanzelf langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[...]

Heb voor m'n G1 een paar maanden terug een accu gekocht en deze was voor m'n gevoel iets beter dan de (waarschijnlijk al beetje versleten) accu van HTC zelf, nooit problemen mee gehad (de G1 is half gesneuveld door een val die tegen viel :P)

zoek zelf een extra lader die SNEL de telefoon (niet de accu los) laad, niet zoals vaak bij van die USB laders waar je een kabel in moet droppen dat ze maar 500ma laden (of een opgevoerde tot 1000ma) via 1 pin maar op de zelfde manier als samsung het doet (weet niet hoe die 't doen, weet dat HTC 2 pinnen doorgelust heeft).

[ Voor 21% gewijzigd door GoldenSample op 22-07-2010 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathalia
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:31
Als het goed is, kan je ook een laadkabel kopen van de Motorola V8. Kijk eens op Ebay. Deze bijvoorbeeld is niet duur en incl. verzendkosten :) : http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123

Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
nathalia schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:59:
Als het goed is, kan je ook een laadkabel kopen van de Motorola V8. Kijk eens op Ebay. Deze bijvoorbeeld is niet duur en incl. verzendkosten :) : http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...ame=ADME:B:EOIBSA:NL:1123
Super tip, deze neem ik mee... altijd handig voor in de slaapkamer. Dan kan ik de andere beneden laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Is er ergens een mooi overzicht, met mooie(3D) games voor de Galaxy? Die gratis zijn of een gratis demo van zijn? De meeste spelletjes in de Android Store zijn graphics niet echt bijzonder vind. Daarnaast kan ik via de Hyves app niet inloggen, hebben meer mensen hier last van?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De app van hyves zuigt inderdaad nogal flink. Ik vind het zelf ook niets.

Daarnaast vind ik de app van Ebay wel helemaal de bom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:29:
De app van hyves zuigt inderdaad nogal flink. Ik vind het zelf ook niets.

Daarnaast vind ik de app van Ebay wel helemaal de bom.
Ik heb geen idee, bij het inloggen blijft hij zeggen dat inlognaam of wachtwoord verkeerd is. De Samsung Galaxy S heb ik voor me broertje gekocht. Hyves app op mijn iPhone 3G werkt perfect, dus hoop dat hij voor de Samsung GS ook snel weer gaat werken.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
katjang78 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 20:22:
[...]

Heb je al geprobeerd een andere sim kaart van een andere provider in je toestel te doen? Dan kan je in ieder geval uitsluiten dat het aan je provider ligt (of niet).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toshirou
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:22

Toshirou

Vinyl Surfer

MrBlueEyes schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:03:
Is er ergens een mooi overzicht, met mooie(3D) games voor de Galaxy? Die gratis zijn of een gratis demo van zijn? De meeste spelletjes in de Android Store zijn graphics niet echt bijzonder vind. Daarnaast kan ik via de Hyves app niet inloggen, hebben meer mensen hier last van?
Ik vond zelf Asphalt 5 best een goede game om de grafische kwaliteiten te zien, maar een paar goede games die ik tussen die vele spam zooi in de Android Market heb gevonden zijn :

Grafisch (redelijk) mooie games:

HeavyGunner
- Homerun Battle 3D
- Skies of Glory
- Raging Thunder 2
- Wave Blazer

Verder nog wat kwaliteit 2D games:

- SkyForce Reloaded
- Magical Drop (niet echt grafisch bijzonder, maar wel geinig)
- Zenonia (2D RPG, erg leuk moet ik zeggen)
- Radiant (oldskool style \o/)
- Totemo (erg leuke puzzel game)
- Calligo Chaser (erg verslavende grinder, RPG/Hack 'n Slash)
- Baseball Superstars 2010
- Super K.O Boxing 2

En verder kan je de bekendere Iphone games vanaf de Gameloft website kopen zoals Let's Golf, Nova, Uno, en Dungeon Hunter.

Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Toshirou schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:46:
[...]

Ik vond zelf Asphalt 5 best een goede game om de grafische kwaliteiten te zien, maar een paar goede games die ik tussen die vele spam zooi in de Android Market heb gevonden zijn :

Grafisch (redelijk) mooie games:

HeavyGunner
- Homerun Battle 3D
- Skies of Glory
- Raging Thunder 2
- Wave Blazer

Verder nog wat kwaliteit 2D games:

- SkyForce Reloaded
- Magical Drop (niet echt grafisch bijzonder, maar wel geinig)
- Zenonia (2D RPG, erg leuk moet ik zeggen)
- Radiant (oldskool style \o/)
- Totemo (erg leuke puzzel game)
- Caligo Chaser (erg verslavende grinder, RPG/Hack 'n Slash) (maar één L met 2 LLen is hij dan ook niet te vinden)
- Baseball Superstars 2010
- Super K.O Boxing 2

En verder kan je de bekendere Iphone games vanaf de Gameloft website kopen zoals Let's Golf, Nova, Uno, en Dungeon Hunter.
Bedankt, ik ga eens kijken! Asphalt 5 had ik al. Zou leuk zijn als Samsung met meer van zulke games komt voor deze mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

[...]

En dan heeft je telefoon volgens de garantieboer waterschade als je geluk hebt. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een soort van skype applicatie voor de samsung galaxy s.

Ben al tijdje aan het googlen maar kan er geen een vinden... Helaas dat skype ook niet werkt. Ben opzoek naar simpele applicatie waarmee je via voip tussen mobiel en pc kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:09:
Weet iemand een soort van skype applicatie voor de samsung galaxy s.

Ben al tijdje aan het googlen maar kan er geen een vinden... Helaas dat skype ook niet werkt. Ben opzoek naar simpele applicatie waarmee je via voip tussen mobiel en pc kan bellen.
Ik sowieso iets waarmee je de front camera kan gebruiken. Al is het maar om het eens te zien. Bij mijn Nokia N73 kon ik bij de camera mode gewoon selecteren welke camera ik wilde gebruiken; front of back camera. Die optie zie ik bij deze telefoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 22:32
Wie kan mij vertellen hoe goed de geluids kwaliteit is en hoe hard dat gaat van het apparaat zelf tegen over een nokia N82 of iets vergelijkbaars ?

En hoe erg is het bij deze telefoon dat die last krijgt van death grip ?
hoe erg moet hier voor je best voordat de verbinding weg valt...?

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=BolQ9o_-Q68&feature=related]
verder een mooi telefoon deze 2 dingen kunnen mij erg over streep trekken om samsung galaxy s te gaan nemen(kopen).

[ Voor 9% gewijzigd door Havelock op 23-07-2010 03:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
kan weg

[ Voor 89% gewijzigd door fanSte op 23-07-2010 03:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
Havelock schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 02:58:
Wie kan mij vertellen hoe goed de geluids kwaliteit is en hoe hard dat gaat van het apparaat zelf tegen over een nokia N82 of iets vergelijkbaars ?

En hoe erg is het bij deze telefoon dat die last krijgt van death grip ?
hoe erg moet hier voor je best voordat de verbinding weg valt...?

[video]
verder een mooi telefoon deze 2 dingen kunnen mij erg over streep trekken om samsung galaxy s te gaan nemen(kopen).
Ik krijg het zelf NIET voor elkaar om de verbinding slechter te maken.

Anderen (op de XDA site) ook niet, volgens hen is dat filmpje nep en gemaakt door een Iphone fanboy.

Geluid is redelijk hard via speakertje, geluidkwaliteit via headphones heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tomtor schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 06:09:
[...]

Ik krijg het zelf NIET voor elkaar om de verbinding slechter te maken.

Anderen (op de XDA site) ook niet, volgens hen is dat filmpje nep en gemaakt door een Iphone fanboy.

Geluid is redelijk hard via speakertje, geluidkwaliteit via headphones heel goed.
Nou... Ik was echt fel tegenstander van die death grip hype.. Echter... Ik heb even geprobeerd zoals ze hier doen en dat werkt wel degelijk..

Vervolgens even geprobeerd om het toestel tussen 2 vingers vast te houden, zo vrij mogelijk en vervolgens zoals ik normaal bel.. Dan ga ik van 3 streepjes naar 1 streepje, consequent. Ik kan dus de streepjes heen en weer laten gaan.. Wat ik wel vreemd vind is dat bij mij de streepjes ineens verdwijnen en niet zo mooi geleidelijk als in het filmpje.. Volgens mij is die getruukt.

Maar nu de conclusie: Ik heb er bij dagelijks gebruik geen biet last van. Misschien als je ooit nog eens op een locatie komt waar er bijna geen signaal is dat je het zal merken, maar verder: No problems..

Volgens mij is dit een logische natuurlijke gang van zaken die al 100 jaar op mobiele telefoons aanwezig was, maar niemand had er ooit last van. Apple heeft (alweer :( ) bijzonder goed marketing werk gedaan en de iPhone uit de wind gehaald en andere telefoons onnodig benadeeld.

Overigens stel ik voor om de death grip hype in deze thread te vermijden. Persoonlijk vind ik het een onnodige discussie aangezien je er geen last van hebt en het een volkomen normaal verschijnsel is dat als je een antenne blokkeert, je signaal minder wordt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over death grip gesproken. bij mij thuis is de 3G verbinding matig en zodra ik de telefoon onderaan vasthou zoals ik altijd een telefoon vasthou heb ik binnen 3sec geen bereik meer (ja gaat echt zo snel) en dat wordt ook bevestigd door het telefoon (x% van de tijd zonder verbindin settings->status>battery) maar zodra ik het telefoon anders vasthou krijg ik weer 2-3 soms 4streepjes terug.

Met 2G (dus bellen) heb ik hier geen last van.

De galaxy heeft er zeker last van ten zij je erg dicht in de buurt van een umts mast zit (want op het werk heb ik geen enkel probleem).

Verder is het een prima toestel hoor maar dit vind ik echt een domper gezien mijn nokia E51 altijd vol bereik had en een desire hier ook geen/veel minder last van heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 16:04

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik heb het ook geprobeerd zoals in het filmpje.Gebeurd helemaal niks. Als ik 2 handen gebruik, boven en onder 1, dan gaan er 2 streepjes vanaf en verandert de"h" en een "g". Meer Death Grip kan ik er echt niet van maken, en ik heb toch echt geen kleine dunne handjes... :D

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickvanozzie schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:08:
Ik heb het ook geprobeerd zoals in het filmpje.Gebeurd helemaal niks. Als ik 2 handen gebruik, boven en onder 1, dan gaan er 2 streepjes vanaf en verandert de"h" en een "g". Meer Death Grip kan ik er echt niet van maken, en ik heb toch echt geen kleine dunne handjes... :D
dan ga je al van 3g naar 2g. kun je prima bellen maar je dataverbinding is crap

het gaat ook om om onderaan de achterkant af te dekken. het filmpje slaat nergens op

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2010 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
MrBlueEyes schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:13:
[...]

Ik sowieso iets waarmee je de front camera kan gebruiken. Al is het maar om het eens te zien. Bij mijn Nokia N73 kon ik bij de camera mode gewoon selecteren welke camera ik wilde gebruiken; front of back camera. Die optie zie ik bij deze telefoon niet.
Dan heb je nog niet echt goed gezocht. Ga naar de camera, tik links bovenaan op Fotostand en zet hem op Zelfportret, voila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:13:
Weet iemand hoe je een foto aan een contactpersoon in je lijst toevoegd? Ik heb de handleiding gelezen, maar ben het niet tegengekomen.
Mocht je nog problemen hebben na de uitleg die reeds is gegeven dan moet je je contactpersonen van je sim kopieren naar je tel. Je kan nl. geen foto's toevoegen bij SIM contacten.

Je krijgt dan een dubbele contactenlijst maar je kan met de telefoon selecteren welke contactenlijst je wilt zien, of de SIM contacten of je tel contacten of beide (maar dan heb je dus iedereen 2x in de lijst).

Tevens een handige app om je SIM in 1x te wissen, "sim2contact", ideaal proggie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan jullie mbt te mail;

Ik heb mijn mail geinstalleerd maar blijf hangen bij de uitgaande mailserver.

Nu gebruik ik draadloos thuisinternet van Telfort en dus smtp.telfort.nl maar deze pakt hij niet.

Mijn mobiele provider is t-mobile maar mail.t-mobile.nl / smtp.t-mobile.nl en smtp.gprs.t-mobile.nl pakt hij allen niet. Het frustreert me want de mailo is toch wel redelijk belangrijk voor me maar kom er niet uit.

Iemand tips voor me? Het betreft een pop3 account van Planet internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:57:
[...]

Het enige dat er standaard op zit is een beschermfolie, maar die is niet bedoeld als screenprotector maar meer voor tijdens inpakken etc. Deze dien je dan ook sowieso eerst te verwijderen (ziet er ook niet uit als je die laat zitten overigens).

Bij brando zit er aan 2 zijden een beschermfolie op de screenprotector, eerst haal je die aan de lijm zijde er af, daarna plaats je de screenprotector en daarna verwijder je de beschermfolie aan de "touch" zijde.

Ik gok dan ook dat je vriend van je deze laatste vergeten is te verwijderen en later aangezien heeft voor de screenprotector zelf o.i.d.

Even schematisch bij brando:

------------ beschermlaag touchzijde <- moet verwijderd worden na het aanbrengen
------------ daadwerkelijke screenprotector
------------ beschermlaag kleefzijde <- moet verwijderd worden voor het aanbrengen
------------ schermoppervlak
Bedankt, dit heeft me geholpen om toch een screenprotector te willen aanschaffen..
Pagina: 1 ... 8 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.