Als ik mp3 naar m'n externe SD kopieer ziet de mp3 speler deze niet.
Weet iemand hoe ik dit moet instellen.
Weet iemand hoe ik dit moet instellen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mocht je het binnenkrijgen ben ik benieuwd of het een soort folie is, of echt een case waarbij je de huidige case moet vervangen. Als dat laatste het geval is schaf ik het ook aan. Ik wil er namelijk dan een auto zuignap houder op monteren zodat ik die als losse achterkant case in m'n auto kan leggen. Ik ben namelijk over al die losse houders zoals voor op de ventilator ontevreden.Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:24:
Ik heb die clear gel case besteld. Kijken wat het is. Voor dat bedrag kun je je geen buil vallen.
Initiator @permanentfuture #tech innovation in #sharingeconomy. Google Glass explorer. Google Top Contributor / #localguide. #knowmad @s2m
Tijdzone amsterdam (nu +2 ivm zomertijd), bij google agenda heb ik GMT+1 (ook Amsterdam) staan.Obl1viA schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:58:
[...]
Wat zijn jou instellingen dan?
Want als ik bijvoorbeeld een afspraak maak in de agende op de GS om 20u en ga vervolgens naar Google agenda op mijn vaste pc staat die afspraak er om 21u![]()
En mijn instellingen van Google Agenda GMT enzo staan juist..
Ik snap het probleem niet. Kies gewoon een tijd GMT + 1 en maak een afspraak en klopt het in google calendar ben jeklaar toch?Obl1viA schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 20:58:
[...]
Wat zijn jou instellingen dan?
Want als ik bijvoorbeeld een afspraak maak in de agende op de GS om 20u en ga vervolgens naar Google agenda op mijn vaste pc staat die afspraak er om 21u![]()
En mijn instellingen van Google Agenda GMT enzo staan juist..
Op mijn GS kies ik voor een GMT + 1 ik maak een afpsraak op mijn GS om 13u.Tim Schuhmacher schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:59:
[...]
Ik snap het probleem niet. Kies gewoon een tijd GMT + 1 en maak een afspraak en klopt het in google calendar ben jeklaar toch?
Ik heb (nog) geen Kies geinstalleerd, maar de USB Mas Storage mode op de GS werkt prima zonderHeyJIJdaar schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 09:28:
Heb ik echt dat slechte KIES programma nodig om via usb de massaopslag modus te kunnen gebruiken?
KIES bemoeit zich er nu telkens mee. Dat is het ergste niet, maar dat programma is ontzettend sloom en euh laggy.
Wat is de manier om even snel bestanden op mijn GS te droppen?
pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25
Je moet op de GSObl1viA schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 01:43:
[...]
Op mijn GS kies ik voor een GMT + 1 ik maak een afpsraak op mijn GS om 13u.
Vervolgens ga ik naar mijn google agenda op mijn vaste computer (ook GTM + 1 ingesteld) maar daar staat dezelfde afspraak om 12u. Dus nu moet ik op mijn google agenda GMT+0 instellen maar dan klopt de tijd nietmeer
pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25
Verwijderd
Ja ik laad wel weten wat ik er van vind, geen probleem. Ik zal ook wat foto's maken.Jurjen de Vries schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:09:
[...]
Mocht je het binnenkrijgen ben ik benieuwd of het een soort folie is, of echt een case waarbij je de huidige case moet vervangen. Als dat laatste het geval is schaf ik het ook aan. Ik wil er namelijk dan een auto zuignap houder op monteren zodat ik die als losse achterkant case in m'n auto kan leggen. Ik ben namelijk over al die losse houders zoals voor op de ventilator ontevreden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 07:33 ]
Je kan toch geolocation aanvinken?Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 07:32:
[...]
Ja ik laad wel weten wat ik er van vind, geen probleem. Ik zal ook wat foto's maken.
En nog een probleempje waar ik niet uit kom. Ik heb Beautifull Widgets geinstalleerd en als standaard plaats geef hij bij mij Paris aan. Op zich geen probleem. Dat kan ik gewoon verversen, maar als ik thuis via wifi verbinding heb laat de telefoon mij weten wat voor weer het in Leyden is. Ja, Leyden. niet Leiden, maar Leyden. En ik kan de standaard plaats niet wijzigen.
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Nee hoor,Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:01:
[...]
En geolocation maakt dan gebruik van je GPS?
´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)
CLB,CLB schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 13:52:
Omdat je de widget op je homescreen moet neerzetten...
Tevens vind ik APNdroid beter werken, maar that's just me =)
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Maar wat is dan de functie van geolocation als die GPS niet zou gebruiken? Ik dacht dat met geolocation er wordt gekeken naar je geografische positie... dat lijkt mij alleen via gps.TripleQ schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:21:
[...]
Nee hoor,
ik heb Geolocation aan staan, maar "use gps over netwerk location" uit.
Alleen gebruikte die volgens mij de allereerste keer wel GPS. Maar daarna heb ik het gps symbooltje nooit meer gezien. En hij update om de zoveel tijd mijn locatie/weer
Deze?jpvaneijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:48:
(heel verhaal)
Vraag nog van totaal andere aard: Op mijn i900 Omnia had ik een app waarmee ik met een druk op de knop de telefoon opnieuw kon opstarten. Nu moet eerst uitzetten en dan weer aanzetten. Kent iemand een goedwerkende app hiervoor?
Dank voor het lezen,
JP
https://untappd.com/user/OzzBier
Probeer de power knop eens wat langer vast te houden (6-8 sec) de telefoon gaat uit en start dan meteen weer opjpvaneijk schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:48:
Vraag nog van totaal andere aard: Op mijn i900 Omnia had ik een app waarmee ik met een druk op de knop de telefoon opnieuw kon opstarten. Nu moet eerst uitzetten en dan weer aanzetten. Kent iemand een goedwerkende app hiervoor?
Verwijderd
Dat staat aan, maar ik heb het idee dat m'n mobiel dan in de war is omdat thuis alles over wifi gaat. Ik heb wel een onbeperkt internet abootje bij kpn maar thuis doe ik alles over wifi, gaat sneller met bestanden overzetten en met streamen en zo. Dus ik denk dat de Home widget van Beautiful Widgets dan van slag is en door de wifi denkt dat ik in Leyden sta. Als ik namelijk wifi uit zet en dan opnieuw plaatsbepaling doe, schakeld de gps in en klopt het verhaal weer. Zet ik wifi weer aan, dan sta ik binnen seconden weer in Leyden.
Android (en alle andere systemen overigens) kunnen gewoon je locatie (grof)bepalen aan de hand van je netwerk. Dat hij er dan enkele kilometers naast zit is niet zo erg. Als hij de plaats maar weet.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:00:
[...]
Maar wat is dan de functie van geolocation als die GPS niet zou gebruiken? Ik dacht dat met geolocation er wordt gekeken naar je geografische positie... dat lijkt mij alleen via gps.
Nu je geolocation hebt aangevinkt, verandert dan de plaatsnaam die je in je homescreen widget ziet op het moment je in een andere plaats bent?
Verwijderd
Hier een foto:Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 14:05:
[...]
Heb je toevallig een paar eigen foto's van je SG inclusief de gel case? De toegevoegde foto is recht van voren waardoor je de gel case niet heel goed kan zien.
Thnx
Thanx. Ik heb alleen (nog) geen root access. Ik denk er hard over om eerst een firmware-update af te wachten.
bartelsrobert schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:04:
[...]
Probeer de power knop eens wat langer vast te houden (6-8 sec) de telefoon gaat uit en start dan meteen weer op
[ Voor 17% gewijzigd door jpvaneijk op 21-07-2010 12:41 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 38% gewijzigd door syntesia op 21-07-2010 13:06 ]
Beauty is in the eye of the beerholder
Verwijderd
Ja, ook als hij op standby staat. Download eens Battery Snap, en Taskiller. Zet de widget van Battery Snap op je homescreen en check de temp. Installeer daarna TasKiller en zet de widget op je homescreen. Ververs de widget 1 of 2 keer, en kill daarna alle apps. ff wachten en je zult de temp van je batterij zien dalen.syntesia schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:06:
ik weet dat hij warm kan worden bij het opladen enzo. maar als hij op standby staat en hij zit in mijn broek ??
ooh en nee ik lees geen boekjes ik vogel het liever allemaal zelf uit ^^ tenzij ik er echt niet achter kom dan pak ik pas het boekje erbij.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 13:21 ]
Verwijderd
Snap ik, maar je kunt er niets aan doen. Op het moment dat ie te warm word, uit je zak halen, misschien ff achterkant er af halen en laten liggen. Dan zakt de temp wel weer.syntesia schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:21:
ik heb battery indicator en die geeft nu momenteel 32-35 graden weer wat ik prima vind.
maar vaak zit hij dan bij de 45-50 graden wat ik toch wel hoog vind
Verwijderd
Verwijderd
dat zie er niet verkeerd uit... thanks for sharing. Ik heb ondertussen ook eentje besteld.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 13:54 ]
het klopt dat je dat menu te zien krijgt. je moet de power knop nog wat langer ingedrukt blijven houden en dan zou de telefoon gewoon moeten herstarten. Zoals ik al eerder zei gebeurd dit na een seconde of 8. Misschien had je te vroeg los gelaten? Je moet de knop namelijk vrij lang indrukken (duurt zodanig lang dat je het gevoel krijgt dat er niks meer gaat gebeuren maar dan start hij toch opnieuw op).Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 12:40:
Hmm ik krijg dan eerst een menuutje te zien met drie opties, maar de telefoon gaat niet uit, ook niet als ik de knop langer in gedrukt houdt.
Hi CLB,CLB schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:56:
Kwestie van 2 seconden op een lege plaats op een van je homescreens drukken..
Dan krijg je verschillende opties waaronder widgets, waar je waarschijnlijk ook weer kunt kiezen uit een paar opties.. Daar moet die ergens tussenstaan en als je hem dan aanklikt verschijnt hij netjes op dat homescreen.
Verwijderd
Bedankt Robert.bartelsrobert schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:43:
[...]
het klopt dat je dat menu te zien krijgt. je moet de power knop nog wat langer ingedrukt blijven houden en dan zou de telefoon gewoon moeten herstarten. Zoals ik al eerder zei gebeurd dit na een seconde of 8. Misschien had je te vroeg los gelaten? Je moet de knop namelijk vrij lang indrukken (duurt zodanig lang dat je het gevoel krijgt dat er niks meer gaat gebeuren maar dan start hij toch opnieuw op).
Volgens de klok is het "slechts' een seconde of 7-8
Verwijderd
Klinkt misschien stom maar bij instellingen>Toepassingen>Onbekende bronnen misschien uitgevinkt? Deze moet dan wel aan hé.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:08:
[...]
En een klein probleempje. Ik heb (ja ik weet het. shush you.) Launcher Pro Plus gekocht. Gedownload, ging allemaal top. Het appje staat op m'n sd maar ik kan em niet installeren. Via AppsInstaller en Astro kan ik er niets mee. Ik heb het idee dat ik wat over het hoofd zie. Iemand?
No problem
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Staat aan. Dus daar ligt het niet aan. Apps installer kan het niet eens vinden en als ik de map open via astro dan staat er netjes LauncherProPlus.apk Maar als ik het aanklik opent het zich en kan ik er verder niets mee.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:50:
[...]
Klinkt misschien stom maar bij instellingen>Toepassingen>Onbekende bronnen misschien uitgevinkt? Deze moet dan wel aan hé.
Verwijderd
Verwijderd
Dat heb ik aangevinkt. das het probleem dus niet. Maar de download is een zip bestand. En als ik die zip open dan verschijnt er niets van .apk of zo. Ik snap niet wat ik verkeerd doe.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:24:
Ik heb zelf de zwarte Zenus gel case besteld, heeft iemand die al binnen hier? Meende dat mensen die besteld hadden.
Ik kan alle APK bestanden gewoon standaard installeren zonder een app op de galaxy s, gewoon in op de sd kaart zetten en dan bij mijn bestanden op het apk file tikken en dan vraagt ie of je wil installeren. Moet je wel aangevinkt hebben dat je bestanden van buiten de market kan installeren.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 14:48 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 08:10:
Hebben meer mensen er last van dat mail niet automatisch binnenkomt?
Ik heb 3 pop-boxen met automatisch mail ophalen na 5 minuten, 15 minuten en 30 minuten. Maar ik krijg geen melding.
Iemand een idee?
Ik weet niet of je Advanced Task Killer of iets dergelijks gebruikt, maar anders moet je E-mail even aan de ignore list toevoegen, dit heeft bij mij uiteindelijk geholpen en hij haalt nu keurig ieder half uur de mail binnen.HellBeast schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 13:06:
Ik heb, net als velen, het probleem dat hij mijn mail niet zelf wil syncen. Handmatig gaat het prima, maar automatisch checken + notificatie doet hij niet. Alle synchronisatie-opties heb ik aangevinkt. Heeft iemand hier al een oplossing voor?
[ Voor 24% gewijzigd door floriske.nl op 21-07-2010 14:52 ]
Verwijderd
Ben er ook al uit:Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:43:
Ik heb enkel ervaringen met apk bestanden en dan nog miniem, dus dan kan ik je niet verder helpen. Iemand de 4gig kaart van de mystery land pack al binnen?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 15:18 ]
Was het niet zo dat er te weinig schermpjes voor HTC en andere leveranciers zijn omdat Samsung deze gewoon zelf nodig heeft? In dat geval hoef je je dus geen zorgen te maken.Hunter23 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:13:
Weet iemand of Samsung inderdaad al heeft aangegeven dat ze mogelijk te weinig schermpjes zullen hebben?
Alvast bedankt :-)
[ Voor 29% gewijzigd door Artuzzo op 21-07-2010 15:45 ]
Verwijderd
http://phantomskinz.com/samsungvibrantchromatics.aspxArtuzzo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:37:
Is er al iemand die een silicone case in nederland heeft gekocht? Zo ja waar?
Ik heb trouwens deze site gevonden met een andere soort skin heel mooi:
http://phantomskinz.com/samsunggalaxysi9000.aspx# Maar ik wil toch liever iets in NL aanschaffen.
Zie ook de black carbon versie voor de iphone 4...Wie weet maken ze die ook voor de galaxy s
Iemand?
PSN ID = Jorco
Verwijderd
Zijn er meer mensen die bovenstaande optie niet op hun Galaxy S hebben?Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:56:
Hallo eigenaren van de Galaxy S,
een vraagje.
in een review van gsmarena.com word er verteld dat de Galaxy S ook een 'Smart Unlock functionality' heeft.
Dit houdt in dat je in je lockscreen (dus wanneer je Galaxy S aanstaat maar je schermn uit staat) een applicatie kan opstarten door op het lockscreen een letter te tekenen die gekoppeld zit aan de desbetreffende applicatie, aldus de gsmarena.com.
In de review staat het volgende geschreven:
The lock screen has been TouchWizified as well – it offers the Smart Unlock functionality. It allows you to assign letters to certain apps – you can draw a ‘B’ on the lock screen and that will unlock the phone bring you straight to the browser.
Link Website: http://www.gsmarena.com/s...galaxy_s-review-467p3.php
Nu kunnen jullie mijn vraag denk ik al wel raden.
Klopt het inderdaad dat de Galaxy S deze functie heeft? Zoja, waar kun je dit instellen in het menu?
Alvast bedankt!
Met letters apps starten via het lockscreen heb ik ook wel eens gelezen maar nog niet gevonden. Ik ken alleen deze functie: Bij de instellingen; beveiliging kan je een schermontgrendelingspatroon kiezen. Dit patroon teken je tussen 9 punten, nl. 3 rijen van 3. Ik geloof dat je minimaal 4 punten met elkaar moet verbinden, dit kan zowel horizontaal, verticaal als diagonaal. Verder kan je kiezen of de negen punten wel of niet zichtbaar zijn op het lockscreen wanneer je hem moet unlocken.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:56:
een vraagje.
in een review van gsmarena.com word er verteld dat de Galaxy S ook een 'Smart Unlock functionality' heeft.
Dit houdt in dat je in je lockscreen (dus wanneer je Galaxy S aanstaat maar je schermn uit staat) een applicatie kan opstarten door op het lockscreen een letter te tekenen die gekoppeld zit aan de desbetreffende applicatie, aldus de gsmarena.com.
The lock screen has been TouchWizified as well – it offers the Smart Unlock functionality. It allows you to assign letters to certain apps – you can draw a ‘B’ on the lock screen and that will unlock the phone bring you straight to the browser.
Klopt het inderdaad dat de Galaxy S deze functie heeft? Zoja, waar kun je dit instellen in het menu?
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Michiel Jansen op 21-07-2010 16:47 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 16:43 ]
snel ff aangepastVerwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:42:
Anders lees je de post eerst. Dat vraagt ie toch niet
In JG5 worden achtergrond apps afgesloten zodra er minder dan 40MB vrij is dus op zich heb je een taskkiller niet nodig al is het soms wel handig om te kijken.LordLynx schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 16:52:
Misschien een standaardvraag, maar sluit een Galaxy programmas wel echt af als je eruit gaat? Of moet je ze nog ergens speciaal afsluiten? Ik zag in de store wel iets van taskkiller staan, heb je dat nodig?
5440Wp O/W op plat dak | 3MXM52N2V1B8 i.c.m. 1xFTXM35M2V1B + 2xFTXM25M2V1B | RTX4090+7800X3D
Heb je uberhaupt al wel eens gekeken waar je accu nu werkelijk heen gaat? Dit kun je zien door naar Instellingen > Over het Toestel > Batterijgebruik te gaan.Arosf schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:45:
Mijn ervaringen vallen op dit moment nogal tegen.
- Slechte Multitasking beheer. Ik moet echt moeite doen om mijn accu op peil te houden. Applicaties blijven lekker in de achtergrond draaien terwijl ik mijn accupercentage met de minuut zie slinken. Had dit niet beter gekund, of zie ik iets over het hoofd?
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Verwijderd
Als je een contact opent, zie je dan bij gekoppelde contact personen een g-tje enicecreamfarmer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 10:38:
Ik heb de mijne nu net binnen maar ik dacht dat android automatisch mijn contacten zou syncen naar gmail.
Nu heb ik sync aan staan maar hij synct alleen emailadress, telefoonnummers die op de sim of de tel staan doet hij niet uploaden.
Hoe zet ik dat aan?
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 10:49:
Daarnaast wil ik iedereen aanraden om deze aan te schaffen:
[afbeelding]
Link naar ebay: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...RK:MEWNX:IT#ht_1952wt_972
Voordelen:
- Het is een mooie case soort van verhard zwart transparant rubber en past goed bij de galaxy S.
- Als je hem laat vallen zal er geen krasje op je telefoon zitten.
- Beschermt voorkant op platte val, zijkanten en achterkant.
- De achterkant beschadigt niet als je hem op tafel legt bij het surfen of iets. (heb namelijk al minimale krasjes op de achterkant omdat ik hem gewoon zo open en bloot op b.v. een houten tafel had liggen)
Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz
Verwijderd
Dat is toevallig ik heb hem ook binnen. Moest jij ook nog 10 euro extra betalen (BTW Douane)>?
ah ok.tomtor schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 18:13:
[...]
Als je een contact opent, zie je dan bij gekoppelde contact personen een g-tje en
een groen telefoontje staan?
Dan heb je onder water twee verschillende contacten die gemerged zijn. Als je ze ontkoppelt kan je extra info bij het google contact toevoegen, en die wordt dan gesynced. In principe kan je je telefoonboek contact weggooien, tenzij je groepen wilt gebruiken, want daar kan je de google contacten niet voor gebruiken.
Ik heb zelf bijna enkel google contacten, maar als ik een contact in een groep wil zetten, dan voeg ik dat contact toe met enkel de naam en het telefoonnummer, en ik merge het met het google contact op de SG.
Wat ik zelf het handigst vindt is om een contactpersonen export lijst met alle info te laden in gmail op je pc, hij komt dan vanzelf goed in je mobiel. Je kan ook als de contacten bijvoorbeeld al goed staan in je mobiel een export doen op je mobiel, het bestand bewaren op je pc (ook als backup) en vervolgens uploaden bij gmail.
Daarna kan je alle telefooncontacten met het groene telefoontje wissen. Je kan ook instellen dat je in je telefoonboek bijvoorbeeld enkel de google, telefoonboek of SIM contacten wilt zien.
[ Voor 7% gewijzigd door icecreamfarmer op 21-07-2010 19:53 ]
In combinatie met TweakDSL Voip of TweakVoip of hoe je het ook wilt noemen doet 3cxphone (marketplace) het erg goed. Via Wifi lijkt het gewoon op normaal bellen, alhoewel het via 3g (kpn extra snel in mijn geval) nogal vertraagd is. Echter ook in het laatste geval zijn beide partijen goed verstaanbaar. Perhaps moet je die eens proberen.Arosf schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:45:
Mijn ervaringen vallen op dit moment nogal tegen.
- Geen enkele sip applicatie die ik heb gevonden werkt goed. Of er is helemaal geen geluid of de andere partij hoort iets wat meer lijkt op een primitieve vorm van buitenaardse communicatie.
Try looking into that place where you dare not look! You'll find me there, staring out at you!
Heb je hem via ebay besteld?darkshadow83 schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:51:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb voor de liefhebber een aantal foto's van de Zenus gel case:
Hij sluit overal netjes aan en geeft voor mijn gevoel genoeg bescherming tegen een eventuele val. Alleen is het jammer dat het rubber makkelijk stof aantrekt. Misschien dat dat komt omdat het hoesje nog nieuw is en nog een beetje moet slijten.
[ Voor 46% gewijzigd door Artuzzo op 21-07-2010 19:56 ]
Verwijderd
Paypal koppelen aan je bankrekening en je bent klaar. Heb je geen CC voor nodig en je kunt gewoon via ebay bestellen en met Paypal betalen.Artuzzo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:54:
[...]
Heb je hem via ebay besteld?Ik wil hem ook zo graag maar ik heb helaas geen credit card...iemand die dat nog besteld wil er eentje aub voor mij ook bestellen? ik maak meteen het geld op je rekening over!
Hij ziet heel strak uit! Nice
Jawel je besteld in het buitenland en dan wordt het naar NL verzondenArtuzzo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:52:
Dus geen silicone of rubber hoesje is tot nu toe in NL te verkrijgen voor onze mooie toestel?
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2010 20:05 ]
Nee, €24,76Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:44:
[...]
Dat is toevallig ik heb hem ook binnen. Moest jij ook nog 10 euro extra betalen (BTW Douane)>?
[ Voor 24% gewijzigd door KneoK op 21-07-2010 20:13 ]
Met pay-pal kom je ook een heel eind op e-bay. Heb dit ook gedaan. Heb sinds vandaag mijn cristal gel case binnen vanuit zuid korea. Levering in 6 werkdagen, wat ik netjes vind.Artuzzo schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:54:
[...]
Heb je hem via ebay besteld?Ik wil hem ook zo graag maar ik heb helaas geen credit card...iemand die dat nog besteld wil er eentje aub voor mij ook bestellen? ik maak meteen het geld op je rekening over!
Hij ziet heel strak uit! Nice
[ Voor 38% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 22-07-2010 01:07 ]
Ps4/switch gamer
Ze schrijven ook:Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 14:56:
een vraagje.
Alvast bedankt!
Insanus sum
Ja, de kwaliteit zal verder niks mis mee zijn, maar ik vind in-ear verschrikkelijk irritant.Verwijderd schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 23:10:
Ik vind de bijgeleverde oordopjes wel echt van goede kwaliteit voor standaard dopjes.
Ps4/switch gamer
Inderdaad. Wennen aan in ear heeft me een jaar gekost maar nu wil ik niets anders meer.NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 01:06:
In ear moet je even aan wennen.
[ Voor 23% gewijzigd door Philflow op 22-07-2010 01:32 ]
Same here, hij past goed he? Voelt wel een beetje cheap aan maar vind het wel beter want nu komen er geen krassen op de achterkant. Denk niet dat ik die screenprotector erom doe om dezelfde reden als jij. Ik krijg er zelfs nog een poetsdoekje bij!NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 21:00:
Ik heb hetzelfde hoesje als Darkshadow ook binnen sinds vandaag en bevalt erg goed. Was snel binnen vanuit korea, de seller easyhans heeft ook alleen maar positieve feedback gekregen van meer dan zestig mensen. Overigens heeft hij twee versies, 1 met en 1 zonder screenprotector. Deze kosten gek genoeg evenveel. Ik heb de screenprotector niet aangebracht omdat ik toch niet verwacht dat het scherm snel zal krassen.
Verwijderd
Dit is echt pure onzin, applicaties op de achterground gebruiken zero noppa energie, tenzij ze expliciet zo geprogrammeerd zijn om ook actief taken uit te voeren. Stel dat je bijvoorbeeld een 4 op een rij spelletje hebt, zodra het speelbord niet meer zichtbaar is, gebruikt dat programma geen energie meer, tenzij het geprogrammeerd is om op de achtergrond een goede computerzet te berekenen. De meeste programma's hebben geen aktieve achtergrond aktiviteit, en hebben daarom ook geen exit/stop menu optie nodig.Arosf schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:45:
- Slechte Multitasking beheer. Ik moet echt moeite doen om mijn accu op peil te houden. Applicaties blijven lekker in de achtergrond draaien terwijl ik mijn accupercentage met de minuut zie slinken. Had dit niet beter gekund, of zie ik iets over het hoofd?
Je krijgt een melding bij iedere ongelezen mail, ongeacht het label, er is maar een gmail box per account.icecreamfarmer schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 19:47:
[...]
Nog een:
Bij gmail krijg ik alleen een melding wanneer een mail mijn hoofd inbox binnenkomt maar niet wanneer hij bij 1 van mijn labels binnenkomt.
System specs | X
Verwijderd
Ongelovelijk wat maken die kleine aanpassingen een verschil!!!!!! Top Tip Eddie!!!!!!!Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:30:
Om nog even op het probleem met de GPS terug te komen, zie:
http://www.androidcentral...ung-galaxy-s-series-phone
Misschien is dit al eerder langs gekomen. Bij mij helpt het i.e.g.
Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq