Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:23

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:55:
Even een vraagje aan jullie mbt te mail;

Ik heb mijn mail geinstalleerd maar blijf hangen bij de uitgaande mailserver.

Nu gebruik ik draadloos thuisinternet van Telfort en dus smtp.telfort.nl maar deze pakt hij niet.

Mijn mobiele provider is t-mobile maar mail.t-mobile.nl / smtp.t-mobile.nl en smtp.gprs.t-mobile.nl pakt hij allen niet. Het frustreert me want de mailo is toch wel redelijk belangrijk voor me maar kom er niet uit.

Iemand tips voor me? Het betreft een pop3 account van Planet internet.
SMTP-server: smtp.gprs.t-mobile.nl
Poort: 25
Beveiligingstype: geen
Aanmelden vereist: uitvinken

Dat zou'm moeten zijn als 't goed is, en anders T-mobile ff mailen of bellen

en houd dit even in je achterhoofd:
fsve schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 09:39:
[...]

De mailserver is:

smtp.gprs.t-mobile.nl

Maar let wel op dat je niet je wifi heb aan staan (en ik heb het vermoeden dat je het aan hebt staan).
T-mobile checkt of je IP-adres van T-mobile is als je een mail probeert te verzenden.
Wanneer je wifi aan hebt staan is dat niet meer het geval en kan/mag je geen mail meer verzenden.

Succes

[ Voor 39% gewijzigd door floriske.nl op 23-07-2010 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:02

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 00:09:
Weet iemand een soort van skype applicatie voor de samsung galaxy s.

Ben al tijdje aan het googlen maar kan er geen een vinden... Helaas dat skype ook niet werkt. Ben opzoek naar simpele applicatie waarmee je via voip tussen mobiel en pc kan bellen.
fring maar die wordt momenteel ook geblokkeerd door skype. Ik ben sowieso opzoek naar een applicatie waarmee ik kan video bellen want fring heeft geen desktop client.

En qik heeft geen videochat

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenica
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-06 20:21
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:10:
[...]

dan ga je al van 3g naar 2g. kun je prima bellen maar je dataverbinding is crap

het gaat ook om om onderaan de achterkant af te dekken. het filmpje slaat nergens op
Vraag me af hoe je kan interneten als je tel met twee handen vastklemt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heeft er iemand eigenlijk al het Mysteryland kaartje ontvangen?
Ik heb die een week geleden gelijk ingevuld.

En wat voor een sd-kaartje is dat? Hoeveel GB, en hoe snel is het kaartje? (class)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
zenica schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:42:
[...]

Dat doe je met de neus swype _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kbeuriot
  • Laatst online: 11-09 14:51
TripleQ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:43:
Heeft er iemand eigenlijk al het Mysteryland kaartje ontvangen?
Ik heb die een week geleden gelijk ingevuld.

En wat voor een sd-kaartje is dat? Hoeveel GB, en hoe snel is het kaartje? (class)
2 weken geleden ingevuld, maar nog niks gehad, maar kan enkele weken duren, stond er ook bij.
Het kaartje is 4GB, wat voor class het is stond er niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:41:
[...]

Mocht je nog problemen hebben na de uitleg die reeds is gegeven dan moet je je contactpersonen van je sim kopieren naar je tel. Je kan nl. geen foto's toevoegen bij SIM contacten.

Je krijgt dan een dubbele contactenlijst maar je kan met de telefoon selecteren welke contactenlijst je wilt zien, of de SIM contacten of je tel contacten of beide (maar dan heb je dus iedereen 2x in de lijst).

Tevens een handige app om je SIM in 1x te wissen, "sim2contact", ideaal proggie.
Thanks voor je uitleg. Ik kon alleen op Marketplace dat progje niet vinden onder die naam.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kbeuriot schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:04:
[...]

2 weken geleden ingevuld, maar nog niks gehad, maar kan enkele weken duren, stond er ook bij.
Het kaartje is 4GB, wat voor class het is stond er niet bij..
Op zich eigenlijk jammer dat het maar een kaartje van 4 gig is. Voordat ik elk weekend de trein in ga zet ik films op m'n mobiel. En dan heb ik zeker 6 gig al vol. De rest is muziek en foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

Ik heb mijn nieuwe speeltje (16GB versie) nu twee dagen in huis. Eerste dag zonder (32 GB Sandisk SD kaart) en vandaag met. Nu met de SD kaart zie je idd die stalls (Firmware xxjf3).

2 Vragen
1. Heeft iemand al met de Samsung media player kunnen scobblen naar last.fm?
2. Hoe kan ik de theme veranderen. Van Samsung's theme naar de Google N1 theme etc.? TIA!

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zenica schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:42:
[...]

hehe. nou als ik het telefoon met 1 hand vasthou krijg ik het al voor elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:17

gwystyl

Beugeltje dan maar?

tHe_BiNk schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:50:
Ik heb mijn nieuwe speeltje (16GB versie) nu twee dagen in huis. Eerste dag zonder (32 GB Sandisk SD kaart) en vandaag met. Nu met de SD kaart zie je idd die stalls (Firmware xxjf3).

2 Vragen
1. Heeft iemand al met de Samsung media player kunnen scobblen naar last.fm?
2. Hoe kan ik de theme veranderen. Van Samsung's theme naar de Google N1 theme etc.? TIA!
Wat bedoel je met theme? Het uiterlijk van de launcher (menu, menuknop en de knoppen ernaast) of nog meer? Als launcher zou je ADW.launcher of LauncherPro kunnen proberen, die lijken beide vrij veel op de Nexus One launcher.
Ik weet niet of je het opstartlogo van de GalaxyS al kan veranderen; bij mijn Spica kan dat wel, maar dan heb je wel root nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:48:
[...]

Op zich eigenlijk jammer dat het maar een kaartje van 4 gig is. Voordat ik elk weekend de trein in ga zet ik films op m'n mobiel. En dan heb ik zeker 6 gig al vol. De rest is muziek en foto's.
Je kan de films toch gewoon op je interne geheugen zetten? Minimaal 8gb, en als je de vodafone versie hebt 16gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHe_BiNk
  • Niet online

tHe_BiNk

He's evil! Very EVIL!

gwystyl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:40:
[...]
Wat bedoel je met theme?
De grafische schil van het os, zoals ook bij MSWindows. Ik zag dat ze in meerdere videos konden switchen naar oa een menu balk met 5 icontjes ipv de 4 van Samsung etc. Dus van TouchWiz 3.0 (wat geloof ik de grafische schil om Android heen is van Samsung) naar wat anders. Ander boot screen is niet belangrijk.

APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tHe_BiNk schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:04:
[...]

De grafische schil van het os, zoals ook bij MSWindows. Ik zag dat ze in meerdere videos konden switchen naar oa een menu balk met 5 icontjes ipv de 4 van Samsung etc. Dus van TouchWiz 3.0 (wat geloof ik de grafische schil om Android heen is van Samsung) naar wat anders. Ander boot screen is niet belangrijk.
Launcher pro dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Laatst online: 21:35
TripleQ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 11:51:
[...]

Je kan de films toch gewoon op je interne geheugen zetten? Minimaal 8gb, en als je de vodafone versie hebt 16gb
Ik heb geen Vodafone versie maar wel 16 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:28:
[...]

Ik heb geen Vodafone versie maar wel 16 GB.
En :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-09 19:23
Vodafone versie? Bedoel je hiermee een branded toestel, of gewoon de Samsung met een Vodafone abo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:55
Ik ben sinds vorige week ook een gelukkige eigenaar van de Galaxy S. De eerste dagen was ik echt verwonderd hoe lang ik toch vrij intensief het toestel kon gebruiken op één batterij. Tot gisteren,ik laadde 's nachts de batterij op, vertrok naar m'n werk met het toestel in standby. 's Middags deed ik hem voor 't eerst open en ... batterij nog maar 50% !!! Wifi, GPS, Bluetooth staat allemaal af en ook de dataverbinding via APNDroid... Bij het batterijverbruik zie ik "mobiel standby" altijd het hoogste percentage innemen. Sindsdien heb ik echt het gevoel dat m'n batterijduur drastisch verminderd is... Wat zou de oorzaak van deze 'battery-drain' kunnen zijn? Ik draai nog steeds alles standaard, non-rooted shizzle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hunter23 schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:36:
Vodafone versie? Bedoel je hiermee een branded toestel, of gewoon de Samsung met een Vodafone abo?
Voor zover ik weet (and correct me if i'm wrong) is Vodafone partij die de galaxy mysteryland leverd.
http://www.vodafone.nl/mysteryland

En deze versie is 16gb.
Of zijn er ook "niet mysteryland toestellen" die 16gb zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Juist ik snap het, Vodafone is de enige die inderdaad Mysteryland extra's levert.
Ik ben als de dood dat het een branded toestel is, als ik zie hoeveel problemen mijn broertje
heeft met zijn Desire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jean-Bob
  • Laatst online: 14:00
Dat toestel van Vodafone is niet branded en die Mysteryland-shit staat allemaal op een geheugenkaartje dat je zelf moet/kan aanvragen dus eigenlijk zie je het alleen aan het doosje waar ie in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DARKviper123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 12:33
Het is geen branded toestel, het toestel is simlock vrij en enige verschil met de niet-vodafone / niet-mysteryland versie is dat deze 16GB intern heeft ipv 8GB intern. Plus dat je er gratis een 4GB SD-kaart bij krijgt met mysteryland content.

net te laat, zie reactie hierboven ;)

[ Voor 10% gewijzigd door DARKviper123 op 23-07-2010 13:14 ]

2170Wp Oost - 3410Wp Zuid - Growatt 5000MTL-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boaty
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:00
tweak_master schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:40:
Ik ben sinds vorige week ook een gelukkige eigenaar van de Galaxy S. De eerste dagen was ik echt verwonderd hoe lang ik toch vrij intensief het toestel kon gebruiken op één batterij. Tot gisteren,ik laadde 's nachts de batterij op, vertrok naar m'n werk met het toestel in standby. 's Middags deed ik hem voor 't eerst open en ... batterij nog maar 50% !!! Wifi, GPS, Bluetooth staat allemaal af en ook de dataverbinding via APNDroid... Bij het batterijverbruik zie ik "mobiel standby" altijd het hoogste percentage innemen. Sindsdien heb ik echt het gevoel dat m'n batterijduur drastisch verminderd is... Wat zou de oorzaak van deze 'battery-drain' kunnen zijn? Ik draai nog steeds alles standaard, non-rooted shizzle :)
Toevallig geen app geinstalleerd waarna het probleem ontstond? Er zijn soms applicaties die slordig geprogrammeerd zijn waardoor ze je batterij leeg trekken omdat ze bijvoorbeeld niet goed in stand-by gaan.

Desktop: Ryzen 5 5600X | HyperX Fury RGB 32 GB @ 3200MT/s| Gigabyte GTX 3070 Eagle OC | Kingston A2000 1TB | Gigabyte B550 Elite V2 | Gigabyte G27Q 2560x1440 144hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
TripleQ schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 12:57:
[...]

Voor zover ik weet (and correct me if i'm wrong) is Vodafone partij die de galaxy mysteryland leverd.
http://www.vodafone.nl/mysteryland

En deze versie is 16gb.
Of zijn er ook "niet mysteryland toestellen" die 16gb zijn?
Een 16 GB toestel is gewoon een 16 GB toestel. Ik heb de mijne los in een Belcompany winkel gehaald waar de 16 GB hetzelfde kost als een 8 GB toestel. Iemand die een 8 GB toestel haalt is dus niet zo slim bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:12:
[...]

Lol :*) -> of ze moet minimaal 10x per dag sms'en zodat er een thread per dag ontstaat :P <- zou overigens ook wel weer makkelijk zijn als je dat in kon stellen, 1 thread per dag.

Wat betreft het 4x3 toetsenbord hierboven: Zit er inderdaad op, maar waarom zou je dit willen? Swype werkt echt supersnel als je er aan gewend bent (en dat gaat best snel). Zelfs met 1 hand gaat het goed omdat je er best wel wat langs mag zitten hier en daar.

* floriske.nl kent daarentegen ook genoeg mensen die T9 nog niet eens gebruiken omdat ze het te ingewikkeld vinden

@pieter007: Abu in "Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]"

Edit: gok dat je het inmiddels al gezien had aangezien je je post gewijzigd hebt ;)
thx, heb nog niet echt ervaring met de swype...Maar ziet er idd wel gelikt uit :)
maar ben al blij dat er een 4x3 toestenbord opzit indien ik niet gemakkelijk kan werken met de andere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 09:35:
[...]

SMTP-server: smtp.gprs.t-mobile.nl
Poort: 25
Beveiligingstype: geen
Aanmelden vereist: uitvinken

Dat zou'm moeten zijn als 't goed is, en anders T-mobile ff mailen of bellen

en houd dit even in je achterhoofd:

[...]
Vanaf heden bij jij officieel mijn held/heldin! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:46

OMD

MrBlueEyes schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 23:39:
[...]

Ik heb geen idee, bij het inloggen blijft hij zeggen dat inlognaam of wachtwoord verkeerd is. De Samsung Galaxy S heb ik voor me broertje gekocht. Hyves app op mijn iPhone 3G werkt perfect, dus hoop dat hij voor de Samsung GS ook snel weer gaat werken.
Uitloggen op je Iphone en morgen kan je dan inloggen op je Galaxy.

Had exact hetzelfde, op 1 of andere manier kan je niet op hyves met 2 mobile device inloggen.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HellBeast schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 10:04:
[...]

Thanks voor je uitleg. Ik kon alleen op Marketplace dat progje niet vinden onder die naam.
Excuus contact2sim .........

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTinuxNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 18:05
floriske.nl schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 16:12:
[...]

Wat betreft het 4x3 toetsenbord hierboven: Zit er inderdaad op, maar waarom zou je dit willen? Swype werkt echt supersnel als je er aan gewend bent (en dat gaat best snel). Zelfs met 1 hand gaat het goed omdat je er best wel wat langs mag zitten hier en daar.
Misschien dat dit al gezegd is. Vergeef me in dat geval. Ik probeer alles te lezen, maar er wordt ZOVEEL in dit topic gepost dat het me misschien is ontschoten.

Toen ik je post lees vroeg ik me of hoe je met 2 handen kan Swypen.

En een hele vreemde ervaring: soms is mijn scherm stroef en soms juist helemaal niet. Als het scherm stroef is merk ik dat aan Swype en typ ik liever met het Samsung-toetsenbord (dat overigens lang niet slecht is). Is het scherm snel, dan gaat het typen met 1 hand razendsnel. Ongelooflijk dat je meerdere chatberichten kan onderhouden zonder dat iemand opvalt dat je op je mobiel typt.. Heeft iemand tips over hoe je scherm zo vloeiend mogelijk blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

kan iemand mij uitleggen hoe ik op androlib een applicatie download? Waar moet ik klikken? Ik kom er niet uit.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:40:
[...]

Vanaf heden bij jij officieel mijn held/heldin! _/-\o_
:$ Ik neem aan dat het nu werkt dus?
DeTinuxNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:46:
[...]

Misschien dat dit al gezegd is. Vergeef me in dat geval. Ik probeer alles te lezen, maar er wordt ZOVEEL in dit topic gepost dat het me misschien is ontschoten.

....
Ik doelde op het toestel met 1 hand vasthouden en met de duim van dezelfde hand swypen ipv het toestel in de ene hand vasthouden en met de andere hand swypen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oasis
  • Laatst online: 01-03 19:03
Hoi,

Even een vraagje. Mijn provider is KPN en voor email XS4ALL. Als ik nu via mijn Galaxy S een email download en dan verwijder van mijn telefoon vedwijnt deze email ook van de xs4all mailserver. Ik kan deze email dan niet meer via mijn normale PC binnenhalen en, indien nodig, in een map opslaan.
Met mijn Ipodtouch heb ik hiervan geen last.
Kent iemand dit probleem en is dat op te lossen?

Alvast bedankt voor het antwoordje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Accountinstellingen->serverinstellingen inkomende mail->E-mail verwijderen van server: Nooit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
floriske.nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:03:
Accountinstellingen->serverinstellingen inkomende mail->E-mail verwijderen van server: Nooit :X
Waarom niet gewoon IMAP gebruiken?

De meeste abonnees van XS4ALL halen hun e-mail op met een e-mailprogramma via POP. De POP-methode verplaatst de mail tijdens het ophalen van de XS4ALL servers naar je computer.

De IMAP-methode werkt anders: je e-mail blijft bij XS4ALL en kan vanaf verschillende computers en mobiele apparatuur worden ingezien, bijvoorbeeld vanaf huis, op het werk en op reis. IMAP is geschikt voor push-mail waarbij de mail direct wordt getoond bij binnenkomst. IMAP kan ook worden gebruikt als twee of meer mensen dezelfde mailbox gebruiken, bijvoorbeeld in een duobaan. De server van XS4ALL houdt namelijk bij of de mail al is gelezen, beantwoord of verwijderd.

Iedereen met een XS4ALL loginnaam kan mail ophalen met IMAP. Indien gewenst via een beveiligde verbinding. Bij vrijwel elk XS4ALL abonnement is een loginnaam inbegrepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I9000XWJM2 is uit.

Veranderingen:

Nieuwe versie Swype
Snelheid
GPS Fix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:54:
I9000XWJM2 is uit.

Veranderingen:

Nieuwe versie Swype
Snelheid
GPS Fix
is dat een oficiele update of een onofficiele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:51:
[...]

[...]
Dat is natuurlijk helemaal afhankelijk van je persoonlijke voorkeur, maar IMAP verwijderd ook je mail van de server als je dit op je telefoon doet.

[ Voor 14% gewijzigd door floriske.nl op 23-07-2010 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oasis
  • Laatst online: 01-03 19:03
kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 14:51:
[...]

[...]
Accountinstellingen->serverinstellingen inkomende mail->E-mail verwijderen van server: Nooit
De optie E-mail verwijderen van de server komt niet voor in serverinstellingen inkomende mail..!

Ik gebruik overigens IMAP.xs4all.nl al met poort 993 voor mijn inkomende mail..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
DeTinuxNL schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:46:
[...]

En een hele vreemde ervaring: soms is mijn scherm stroef en soms juist helemaal niet. Als het scherm stroef is merk ik dat aan Swype en typ ik liever met het Samsung-toetsenbord (dat overigens lang niet slecht is). Is het scherm snel, dan gaat het typen met 1 hand razendsnel. Ongelooflijk dat je meerdere chatberichten kan onderhouden zonder dat iemand opvalt dat je op je mobiel typt.. Heeft iemand tips over hoe je scherm zo vloeiend mogelijk blijft?
Hier heb ik ook wel eens last van, de ene keer voelt het scherm fijner aan dan de andere keer. Maar dit zal niet aan het scherm liggen maar waarschijnlijk aan je vinger (vochtig of droog oid).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
Propane schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 08:15:
[...]
Dan heb je nog niet echt goed gezocht. Ga naar de camera, tik links bovenaan op Fotostand en zet hem op Zelfportret, voila.
Bedankt, is dan ook mobiel van me broertje he. En dat had ik misschien wel gezien maar stond er dan niet bij stil dat het voor de frontcamera was, maar bedankt!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icecreamfarmer schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:06:
[...]

is dat een oficiele update of een onofficiele
onofficiele, dus niet te installeren via kies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Oasis schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:08:
[...]

Accountinstellingen->serverinstellingen inkomende mail->E-mail verwijderen van server: Nooit
De optie E-mail verwijderen van de server komt niet voor in serverinstellingen inkomende mail..!

Ik gebruik overigens IMAP.xs4all.nl al met poort 993 voor mijn inkomende mail..!
Dat de mail verwijderd wordt lijkt mij juist het gevolg van het gebruik van IMAP. Als je dit niet wil dan zal je denk ik POP moeten gebruiken met de optie E-mail verwijderen van server: Nooit.

Sowieso begrijp ik niet waarom je een email die je op je telefoon al gelezen en verwijdert ook nog eens op je PC wil binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Oasis schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:08:
[...]

Ik ging er dan ook van uit dat je POP gebruikte, IMAP synchroniseert als het ware je telefoon (of bijvoorbeeld outlook) met de server in plaats van de mail echt van de server af te halen.

De mail wordt alleen van de server verwijderd als je dit op op je telefoon (of bijvoorbeeld in outlook) ook doet. Vandaar dat je mail dan ook van de server af is als je deze op je telefoon verwijderd.

Daarom gebruik ik POP met de bovengenoemde functie, als je dan een mail verwijderd op je telefoon dan blijft deze op de server aanwezig.

Nadeel hiervan is weer dat verzonden berichten vanaf je telefoon ook weer echt alleen op je telefoon blijven staan en je deze, als je deze graag thuis wil bewaren, dus CC naar jezelf moet sturen om deze ook op de server te krijgen. In geval van IMAP wordt deze CC eigenlijk automatisch gedaan.
Wikipedia: Internet Message Access Protocol

sending a message and saving a copy in a server-side folder with a base-level IMAP client requires transmitting the message content twice, once to SMTP for delivery and a second time to IMAP to store in a sent mail folder.
---------------------------
kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:25:
[...]

Dat de mail verwijderd wordt lijkt mij juist het gevolg van het gebruik van IMAP. Als je dit niet wil dan zal je denk ik POP moeten gebruiken met de optie E-mail verwijderen van server: Nooit.

Sowieso begrijp ik niet waarom je een email die je op je telefoon al gelezen en verwijdert ook nog eens op je PC wil binnenhalen.
Grr, je was me voor :P

Waarom? Om de inbox op je telefoon schoon te kunnen houden en thuis lokaal al je mail te kunnen archiveren zodat je server niet vol loopt, dat is mijn reden althans.

[ Voor 26% gewijzigd door floriske.nl op 23-07-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtor
  • Laatst online: 12-09 11:12
HellBeast schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 21:13:
Weet iemand hoe je een foto aan een contactpersoon in je lijst toevoegd? Ik heb de handleiding gelezen, maar ben het niet tegengekomen.
Gewoon bij contact wijzigen op het lege fotootje klikken, dan kan je een foto maken of kiezen...

pvoutput Baarn: 3555 Wp, JA-Solar 395W Enphase IQ7+, 4 op oost (57°) en 5 op west (237°), helling 10°; Airco 2x MSZ-AP25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met wallpapers.

Als je een applicatie download van de market waar iets van 20 wallpapers inzitten krijg ik een scherpe achtergrond. Dit komt omdat de applicatie zelf de achtergrond instelt als achtergrond.

De galaxy S heeft een gallerij. Als je wallpapers van internet haalt welke bij mij een hoogte hebben van 800 pixels van perfecte kwaliteit!, dan worden deze wallpapers wazig.

Komt dit omdat hij dan een deel uit de wallpaper knipt en deze convert naar een eigen formaat?
Ik denk dat er ergens kwaliteit verloren gaat... :( dik balen.

En ook als ik de 2 wallpapers bij LauncherPro installeer zijn deze scherp. Verneukt Gallerij mijn wallpapers ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriske.nl

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

Probeer deze eens:

Afbeeldingslocatie: http://img43.imageshack.us/img43/5968/metaldroideigencarbon.th.png

klik voor grote versie

Dit is 'n png van 960x800 pixels op 96 DPi, de geadviseerde grootte en het geadviseerde bestandsformaat voor de GS

Edit: wel even het kadertje dat aangegeven wordt naar de volledige grootte van de afbeelding slepen uiteraard, dan worden de pixels 1 op 1 gebruikt.

Kun je ook eens een voorbeeld posten van een wallpaper die bij jou wazig wordt?

Algemene opmerking: Als je een selectie uit een afbeeling maakt welke oorspronkelijk minder dan 960x800pixels beslaat dan is het logisch dat het onscherp maakt, als je een selectie maakt welke groter is dan 960x800pixels dan verkleint de GS deze naar het juiste formaat en dat kan je beter aan Photoshop oid over laten ;)

offtopic:
het lijkt wel of ik weinig te doen heb op 't werk vandaag :P

[ Voor 59% gewijzigd door floriske.nl op 23-07-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2017
Het "bezig met gegevens downloaden" logo-tje (rood naar beneden wijzend pijltje op wit bakje) blijft maar "aan" de laatste twee dagen, normaal was dit alleen maar zichtbaar als ik iets aan downloaden was en daarna verdween het weer.
Weet iemand waarom dit zichtbaar blijft?

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Gezien ik steeds meer last krijg van lag ga ik ook maar eens een andere firmware erop zetten.

Ben nu opzoek naar een snelle 8GB MicroSD kaart. Welke kaartjes gebruiken jullie en met welke class?

Zag bij Conrad een Sandisk 8GB Mobile Ultra maar deze is class 2. Navraag bij Sandisk leert dat men geen class 2 of class 6 kaartjes meer maakt van de Mobile Ultra maar alleen nog maar class 4. Het liefst wil ik een class 6 kaartje voor de Galaxy S. 8GB is genoeg aangezien ik de 16GB versie heb.

Ga trouwens geen Mystery land kaartje opvragen. Wat een persoonlijke gegevens moet je invullen en dat voor een 4GB class 2 kaartje van 7 euro |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_master
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 18:55
boaty schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 13:15:
[...]

Toevallig geen app geinstalleerd waarna het probleem ontstond? Er zijn soms applicaties die slordig geprogrammeerd zijn waardoor ze je batterij leeg trekken omdat ze bijvoorbeeld niet goed in stand-by gaan.
Mhh slechts enkele "bekende" progs:

-APNdroid
-beautiful widgets
-barcode scanner
-shazam
-imdb-applicatie
-adobe reader
-astro file manager
-navigon
-car locator
-advanced task killer
-skyfire browser

Sinds ik Advanced Task Killer elk half uur automatisch laat killen, lijkt het iets verbeterd te zijn.
Na 10 uur, waarvan het meeste standby, een kwartiertje prullen, 2 smsjes en een kleine 10 minuten bellen heb ik nu nog 60% batterij over. Dit lijkt me nog steeds weinig, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeijers
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
FunZip schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 16:00:
Het "bezig met gegevens downloaden" logo-tje (rood naar beneden wijzend pijltje op wit bakje) blijft maar "aan" de laatste twee dagen, normaal was dit alleen maar zichtbaar als ik iets aan downloaden was en daarna verdween het weer.
Weet iemand waarom dit zichtbaar blijft?

ThnX
op het startscherm, kun je deze berichten wissen door even met de vinger naar beneden te "scrollen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriske.nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:59:
Probeer deze eens:

[afbeelding]

klik voor grote versie

Dit is 'n png van 960x800 pixels op 96 DPi, de geadviseerde grootte en het geadviseerde bestandsformaat voor de GS
Edit: wel even het kadertje dat aangegeven wordt naar de volledige grootte van de afbeelding slepen uiteraard, dan worden de pixels 1 op 1 gebruikt.
Algemene opmerking: Als je een selectie uit een afbeeling maakt welke oorspronkelijk minder dan 960x800pixels beslaat dan is het logisch dat het onscherp maakt, als je een selectie maakt welke groter is dan 960x800pixels dan verkleint de GS deze naar het juiste formaat en dat kan je beter aan Photoshop oid over laten ;)

offtopic:
Ik gebruik afbeeldingen uitsluitend 1280x800 Als ik hem dan naar het uiterste sleep zou hij dan ook 960x800 moeten pakken. Hij laat wel wat weg van de beide randen maar dat maakt niet uit.
Hij zou dan ook scherp moeten worden? Hij wordt alleen niet zo scherp als b.v. icoontjes en de notification bar. Ik haal mijn wallpapers van http://www.wallpapers-room.com/
Ik zal jouw wallpaper ook even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morfang
  • Laatst online: 16-03 11:12
Als ik .apk files probeer te installeren die ik vanaf mijn phone heb gedownload (laptop is kapot dus mn GS is voorlopig mn redding:P), dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het parseren. Weet iemand wat dit is, en hoe ik ze wel goed kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morfang schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:55:
Als ik .apk files probeer te installeren die ik vanaf mijn phone heb gedownload (laptop is kapot dus mn GS is voorlopig mn redding:P), dan krijg ik de melding dat er een fout is opgetreden bij het parseren. Weet iemand wat dit is, en hoe ik ze wel goed kan installeren?
Hoe ik het gedaan heb:
  • Mapje op de interne SD kaart aangemaakt genaamd APK en daarin de .apk bestanden gestopt
  • Instellingen>Toepassingen>Onbekende bronnen aanvinken
  • Start de app "Mijn bestanden" op en ga naar het mapje APK
  • Het bestandje aanklikken en hij installeert de app waarna je hem kan gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
floriske.nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:59:
Probeer deze eens:

[afbeelding]

klik voor grote versie

offtopic:
Mooie wallpaper hoor!!..ziet er super fullscreen uit op de SGS.... ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBoneCollector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 23:35
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 18:19:
Hoe ik het gedaan heb:
  • Mapje op de interne SD kaart aangemaakt genaamd APK en daarin de .apk bestanden gestopt
  • Instellingen>Toepassingen>Onbekende bronnen aanvinken
  • Start de app "Mijn bestanden" op en ga naar het mapje APK
  • Het bestandje aanklikken en hij installeert de app waarna je hem kan gebruiken
Appinstaller uit de market is wel handig. Scant automatisch op .apk's op je sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
smeijers schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 17:34:
[...]

op het startscherm, kun je deze berichten wissen door even met de vinger naar beneden te "scrollen"
Ok, weer wat geleerd!

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
misschien een klein stom overbodig vraagje...volledig nutteloos eigenlijk...maar is het niet het kenmerk van een android-toestel dat wanneer de batterij bijna leeg is er een klein rood lichtje brandt en wanneer er een connectie is of zo deze groen is ?
ik heb dit nog niet gezien op de Galaxy S

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De Galaxy S heeft geen LED'jes =)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
CLB schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:22:
De Galaxy S heeft geen LED'jes =)
thx ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
GS eigenaren met GPS problemen kan ik de laatste firmware I9000XWJM2 aanraden. Daarmee zijn al mijn GPS problemen verleden tijd. Ik heb nu zelfs gewoon in huis een snelle en stabiele fix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:53:
Ik heb een probleem met wallpapers.

Als je een applicatie download van de market waar iets van 20 wallpapers inzitten krijg ik een scherpe achtergrond. Dit komt omdat de applicatie zelf de achtergrond instelt als achtergrond.

De galaxy S heeft een gallerij. Als je wallpapers van internet haalt welke bij mij een hoogte hebben van 800 pixels van perfecte kwaliteit!, dan worden deze wallpapers wazig.

Komt dit omdat hij dan een deel uit de wallpaper knipt en deze convert naar een eigen formaat?
Ik denk dat er ergens kwaliteit verloren gaat... :( dik balen.

En ook als ik de 2 wallpapers bij LauncherPro installeer zijn deze scherp. Verneukt Gallerij mijn wallpapers ofzo?
Gelukkig ben niet de enige. Het lijkt inderdaad of de galerij wallpapers onscherp maakt. Ik gebruik geen launcherpro, is er een andere manier om scherpe achtergronden te krijgen?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:57:
GS eigenaren met GPS problemen kan ik de laatste firmware I9000XWJM2 aanraden. Daarmee zijn al mijn GPS problemen verleden tijd. Ik heb nu zelfs gewoon in huis een snelle en stabiele fix.
nice, worden dan ook satellieten met een snr van < 20 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
GoldenSample schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:17:
[...]

nice, worden dan ook satellieten met een snr van < 20 gebruikt?
Dat niet maar er zijn continu meer satellieten met een snr > 20 aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

kan iemand me vertellen welke CSC er orgineel op een nederlandse galaxy s staat? > *#1234#
ik moet me orginele firmware terug flashen voor garantie. heb zeer waarschijnlijk een corrupte rom. kan niks erop verwijderen etc en een andere firmware flashen heeft geen effect:/....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
WasMachinator schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:49:
kan iemand me vertellen welke CSC er orgineel op een nederlandse galaxy s staat? > *#1234#
ik moet me orginele firmware terug flashen voor garantie. heb zeer waarschijnlijk een corrupte rom. kan niks erop verwijderen etc en een andere firmware flashen heeft geen effect:/....
CSC: I9000XENJF1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:44:
[...]

Gelukkig ben niet de enige. Het lijkt inderdaad of de galerij wallpapers onscherp maakt. Ik gebruik geen launcherpro, is er een andere manier om scherpe achtergronden te krijgen?
Hetzelfde hier met normale foto's. Ik dacht dat het eerst aan de camera lag maar zelfs met haarscherpe foto's van mijn dslr blijven de foto's onscherp 8)7 .
En dat wordt erger wanneer je inzoomt. Zijn er alternatieven voor die gallerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, het topic is wel erg huge geworden haha! Gaat wel even duren voor ik het helemaal doorgelezen heb.
Maar toch wil ik even terugkomen op het 'death grip' probleem....
Bij mijn Galaxy S is het toch een duidelijk probleem, vooral in landscape en low coverage gebieden: dan gaat het rustig van 4 naar 0 balkjes. Waar goede dekking is, scheelt het vaak 1 bar...
Als ik neer de dBm's via het Debug menu scheelt dat toch ook snel 20 of meer dBm als ik het toestel vastpak, eigenlijk net als bij de iPhone 4. Gelukkig heb ik nog geen last gehad van wegvallende telefoonverbindingen, maar om eerlijk te zijn bel ik vooral met een ander toetsel en heb ik hierop vooral zitten internetten. Toch zijn de belletjes (vooral met de helpdesk & sales over dit probleem :p) wel crystal clear geweest...

Nu heb ik veel Youtube filmpjes bekeken en fora gelezen. Ik concludeer dat dit probleem echt aanwezig is, maar de ernst ervan is afhankelijk van je dekking en bij de Galaxy S valt je verbinding weg...

Zelf heb ik het Mystery Land pakket (SGS 16GB dus, met Web+SMS+Internet). Wat zijn de ervaringen met signaalverlies van andere Vodafone gebruikers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwiebus schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 21:57:
En je batterij gaat echt veel langer mee.. Vanmorgen 1.5 uur gefietst met GPS (mytracks) en radio aan, onderweg nog even wat foto's geschoten. Nu nog 79% batterij.. Da's in mijn ogen best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 07-09 08:03
^^..bepaalde grip doet 2 a 3 balken dalen echter nooit tijdens een gesprek disconnect geweest. Dus niet te vergelijken met de iphone 4, deze verlies de verbinding wel. 8)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik wordt helemaal leip van die navigatie.
Als ik de GPS aanzet gaat opeens de Wi-Fi ook automatisch aan, en doordat de Wi-Fi automatisch aan gaat lijkt het dat de GPS daardoor weer uit gaat en dan geeft Navigon aan dat ik geen GPS verbinding heb. Hoe komt dit? Voorheen had ik dit probleem niet.

Als ik Wi-Fi weer uitzet terwijl GPS aan staat, gaat Wi-Fi weer automatisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:52:
. Wat zijn de ervaringen met signaalverlies van andere Vodafone gebruikers hier?
Binnen in huis heb ik wat minder balkjes. Maar nog nooit echt dat het signaal helemaal weg is. En idd het signaal valt wel weg als ik hem vasthoudt. Maar dit heb ik alleen in mijn eigen huis. Ben ik buiten of ergens anders heb ik dit totaal niet.
Verder heb ik thuis slecht bereik qua balkjes. Maar ik download nog wel snel een MP3 via HSDPA binnen 10-20 seconden.

Vodafone heeft de beste data dekking. En dat zit wel snor. De galaxy S heeft trouwens niet het kortsluitings probleem zoals de iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 10:52:

[...]

Zelf heb ik het Mystery Land pakket (SGS 16GB dus, met Web+SMS+Internet). Wat zijn de ervaringen met signaalverlies van andere Vodafone gebruikers hier?
Ik heb hetzelfde pakket/uitvoering.
Hier in Zeeland vlak bij Belgische grens totaal geen problemen :+
Ik gebruik ook regelmatig andere providers (simkaarten van kpn + Tmob) zonder signaal probleem.
Dekking met kpn is het beste in grensgebied (niet snel roamen zoals met Voda en Tmob :( )

Ook in de Westerschelde tunnel (6,5 km lengte tot 60 meter onder water) geen signaal verlies :)
Wel een terugval van signaalsterkte aanduiding van 4 naar 2 balkjes.

Ik heb ook gekeken n.a.v. de verhalen van signaal vermindering maar ik krijg hoogstens 2 balkjes minder als ik de onderkant van de telefoon helemaal met twee handen omsluit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Ik heb nauwelijks verlies hoe ik het ding ook vast pak (maar woon dan ook in een stedelijk gebied met goede dekking en heb vodafone)
Btw zelfs met 0 streepjes (als ik op plekken zit met nauwelijks dekking) kan ik gewoon bellen en gebeld worden zonder verlies van het gesprek, zelfs het internet en syncen werkt gewoon (wel wat trager helaas ;))

Trouwens nog wat vragen over de galaxy S:

Contacten syncen met outlook (via google contacts/gmail) is daar al een goed gratis programma voor?
Samsung kies synct foto's die in outlook aan contacten zijn toegevoegd niet mee naar de telefoon, is daar een oplossing/workaround voor?
Enige tips om de sync ervaring (die al erg goed is met de Galaxy S) nog beter te maken?

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
alucard.erbacam schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 11:53:
Contacten syncen met outlook (via google contacts/gmail) is daar al een goed gratis programma voor?
Samsung kies synct foto's die in outlook aan contacten zijn toegevoegd niet mee naar de telefoon, is daar een oplossing/workaround voor?
Enige tips om de sync ervaring (die al erg goed is met de Galaxy S) nog beter te maken?

Alvast bedankt :)
Ik heb Webgear GO Contact Sync gebruikt afgelopen week om even de contacten naar Outlook toe te syncen. Werkte prima! Je kunt het programma hier vinden: http://www.webgear.co.nz/Products/GOContactSync.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Kon het niet 1 2 3 vinden in de handleiding, maar hoe sluit ik applicaties af?
Ik heb er een paar open staan en het draait nog super soepel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe dat moet ^^

*EDIT*

Lama zijn gewoon het laatst gebruikte programmas die hij weergeeft xD

[ Voor 17% gewijzigd door An1mA op 24-07-2010 13:37 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Propane schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:16:
[...]
Ik heb Webgear GO Contact Sync gebruikt afgelopen week om even de contacten naar Outlook toe te syncen. Werkte prima! Je kunt het programma hier vinden: http://www.webgear.co.nz/Products/GOContactSync.aspx
Bedankt voor de reactie.
Zal het programma zeker gaan proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 00:31:
[...]

Dat niet maar er zijn continu meer satellieten met een snr > 20 aanwezig.
Dat is natuurlijk ook prima :+ erg mooi dan is 1 v/d paar min puntjes tov. m'n G1 verdwenen :D
Denk dat ik toch wacht met een flash tot android 2.2 of iig tot na m'n vakantie :)

Nog over het signaal verlies, bij mij verliest hij soms ook flink (alle) balkjes, echter houdt ik gewoon al m'n verbindingen, vind 't geen probleem dus, hoeveel balkjes er staan interesseert me niets als ik maar bellen en internetten kan.

[ Voor 33% gewijzigd door GoldenSample op 24-07-2010 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hunter23
Even voor de gene die de LED notificatie missen, er is een oplossing:
http://www.androidworld.n...icatie-led-geen-probleem/

Het staat dan misschien nog in de kinderschoenen, maar wel super handig (ik heb nog geen Samsung Galaxy S, dus ook nog niet uitgeprobeerd).
Ik miste het niet echt, maar het is altijd handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 25-05 11:27
Jongens hebben jullie ook zo'n lijn als je de telefoon? Je ziet het best als je je telefoon op landscape hebt en dan zie jeeen lichte zwarte lijn midden links van het scherm. Ik zag het pas toen ik een filmpje keek waar het helder was en het is ook bij fotos etc.

Kan zijn dat het door de firmware gebeurde, heb net jm2 er op gezet.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTinuxNL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-07 18:05
An1mA schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 12:55:
Kon het niet 1 2 3 vinden in de handleiding, maar hoe sluit ik applicaties af?
Ik heb er een paar open staan en het draait nog super soepel, maar ik zou het wel fijn vinden om te weten hoe dat moet ^^

*EDIT*

Lama zijn gewoon het laatst gebruikte programmas die hij weergeeft xD
Maar op Google en in dit topic is hierover veel te vinden. Download een programma als TaskPanel en daar kan je gebruikte applicaties afsluiten. Standaard blijven ze aanstaan namelijk. Ten overvloede: met TaskPanel afgesloten applicaties blijven wel zichtbaar als je je home-knop ingedrukt houdt, want dat zijn je laatst geopende applicaties, ongeacht of die zijn afgesloten of niet.

edit:
Overigens inspireren de vele vragen die ik hieromtrent zie wel tot het vermoeden dat dit wellicht niet de meest gebruikersvriendelijke manier van multitasken is voor een mobiele telefoon. Ik heb nog steeds niet helemaal door welke applicaties ik nu aan mijn negeerlijst moet toevoegen en welke ik juist aan mijn autokill-lijst moet toevoegen...

[ Voor 18% gewijzigd door DeTinuxNL op 24-07-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Hunter23 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:03:
Even voor de gene die de LED notificatie missen, er is een oplossing:
http://www.androidworld.n...icatie-led-geen-probleem/

Het staat dan misschien nog in de kinderschoenen, maar wel super handig (ik heb nog geen Samsung Galaxy S, dus ook nog niet uitgeprobeerd).
Ik miste het niet echt, maar het is altijd handig.
Interessant! Ik ben hem aan het testen maar heb hem nog niet werkend. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Ik krijg maandag mijn Galaxy S.

Is de lag echt zo aanwezig dat je moet flashen? Of valt het toch wel mee?

Toch even benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:06
alwaysleft schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:41:

Toch even benieuwd...
Ik heb nog niets van lag gemerkt eigenlijk. Dusja je ziet het vanzelf maandag wel lijkt me :9

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
Philflow schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:57:
[...]

Interessant! Ik ben hem aan het testen maar heb hem nog niet werkend. Iemand tips?
Als ik mijzelf een mailtje stuur dan krijgt ik zoals verwacht een in de linker bovenhoek een telkens iets verspringend rood blokje. Ik weet niet of jij dat gedaan hebt, maar ik heb na het installeren wel een keer mijn telefoon gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Als ik mijzelf een mailtje stuur dan krijgt ik zoals verwacht een in de linker bovenhoek een telkens iets verspringend rood blokje. Ik weet niet of jij dat gedaan hebt, maar ik heb na het installeren wel een keer mijn telefoon gereboot.
Bij mail krijg ik die inderdaad wel, bij smsjes of gemiste oproepen niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

IK kan niet meer op umts ik kreeg alleen de keuze tussen gsm en wdcma? (Dit na flashen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:49
icecreamfarmer schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:51:
IK kan niet meer op umts ik kreeg alleen de keuze tussen gsm en wdcma? (Dit na flashen).
Mischien de verkeerde rom geinstalleerd? Een Amerikaanse ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
icecreamfarmer schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:51:
Dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, maar volgens mij staat hier WCDMA gewoon gelijk aan UMTS. Deze optie is niets anders dan iets uitgebreidere vervanging van de optie enkel 2G netwerken gebruiken. Je hebt nu volgens mij dus de keuze auto, enkel 3G of enkel 2G gebruiken.

Heb je wel handmatig een AP toegevoegd?

[ Voor 16% gewijzigd door kwiebus op 24-07-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

HendrikN schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:37:
[...]

Bij mail krijg ik die inderdaad wel, bij smsjes of gemiste oproepen niet...
One more note, make sure the notification sounds that you choose for your different apps (Calendar, Gmail, Gtalk.. etc) are the default samsung notifications or the ones you placed in /sdcard/sd/media/audio/notifications
Any other sound notifications will simply not trigger the program to display the notification screen.
gecheckt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
alwaysleft schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:41:

Toch even benieuwd...
Ik heb er echt geen last van. Maar ik doe het volgende:
Denk dat je het kan voorkomen als je na heel veel gebruik (i-net, mail, navigatie/maps, Google Earth) of bij minder gebruik 1x per twee dagen de telefoon een keer uit- en weer aan zet (soft reset)
Ben dat eigenlijk gewend van m'n Omnia II ;)

Het geheugen wordt dan leeg gemaakt en je hebt ook geen last van lag.
Volgens mij geeft dat hetzelfde effekt als een restart van Win XP.

Ik zie dan ook nog totaal geen reden om te flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:06:
[...]

Dit hoort eigenlijk niet in dit topic thuis, maar volgens mij staat hier WCDMA gewoon gelijk aan UMTS. Deze optie is niets anders dan iets uitgebreidere vervanging van de optie enkel 2G netwerken gebruiken. Je hebt nu volgens mij dus de keuze auto, enkel 3G of enkel 2G gebruiken.

Heb je wel handmatig een AP toegevoegd?
Was ik idd vergeten toen ik mijn telefoon voor het eerst opstarte werkte alles meteen.
Overigens zit in de nieuwste firmware versie ook een programma taakbeheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
Wie weet dit.....

hoe verwijder je oude zoekopdrachten uit de "Market"

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
FunZip schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 18:39:
Wie weet dit.....

hoe verwijder je oude zoekopdrachten uit de "Market"

ThnX
Samsung Galaxy S (i9000) [Deel 3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 14:38
lama

[ Voor 96% gewijzigd door LordLynx op 24-07-2010 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
LordLynx schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:52:
Ik heb echt een HEEL vaag probleem, ik kan geen gesprekken opnemen, als ik gebeld wordt krijg ik het scherm met de groene en rode knop maar hierop drukken doet gewoon niets :/
Ben je nu echt serieus of maak je een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Laatst online: 14:38
kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 19:54:
[...]

Ben je nu echt serieus of maak je een grapje?
Het was serieus, maar ik zou zweren dat ie de eerste keer dat ik gebeld werd wel met gewoon aantikken opnam. Vind het sowieso onhandig, maar goed....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:06:
[...]

Het was serieus, maar ik zou zweren dat ie de eerste keer dat ik gebeld werd wel met gewoon aantikken opnam. Vind het sowieso onhandig, maar goed....
Haha, dit was ook mijn eerste ervaring! De eerste twee gesprekken niet kunnen opnemen, en maar drukken op die groene knop... 8)7

Maar het is natuurlijk juist wel handig, want zo neem je hem niet per ongeluk op of druk je hem per ongeluk weg als ie nog in je zak zit.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2010 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

silitek schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 19:56:
[...]

Battery status pro die houd je percentage op je balkje bij.
nu heb ik een vraag, ik had die erop staan maar krijg hem nergens meer gevonden in de marker?
waar haal ik hem vandaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo te horen ben ik dus niet de enige bij Vodafone waarbij de balkjes instant afnemen bij een bepaalde grip, vooral als het signaal niet optimaal is (lees: sta buiten, in gebied met goede dekking).

Inderdaad sluit ik mij bij iedereen aan die aangeeft dat de verbinding tot nu toe altijd aanblijft.

Toch komen de balkjes overeen met de kwaliteit van het signaal, kijk maar in dbm's in de Debug mode.

Een jump van ongeveer 81dbm naar 100dbm of erger vind ik toch iets teveel van het goede... Het probleem is ook meetbaar in speedtests: laag signaal door grip = lage download snelheid.

Dus ja, inderdaad geen dropped gesprek, geen antenne kortsluiting zoals bij de iPhone 4. Maar als ik een G1 ernaast leg, zijn dit toch slechte metingen... Ik overweeg serieus het toetsel terug te sturen, want voor mij maakt snelheid wel uit: heb het toetstel niet gekocht om enkel mee te bellen (dan zou ik genoegen nemen met 'geen dropped belletjes').

Verder geweldige telefoon. Ik hoop dat Samsung het probleem in volgende uitvoeringen gaat oplossen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb een paar screens gemaakt van de I9000XWJM2 firmware voor de Galaxy S. Een paar goede wijzigingen zitten er in voor oa GPS, Navigatie en een zeer nette taskmanager wordt standaard mee geleverd :) En het lockscreen is wat anders en voor de rest erg snel :) http://twitpic.com/28agi4 http://twitpic.com/28agi8 http://twitpic.com/28agio http://twitpic.com/28agir
Pagina: 1 ... 9 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.