Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:03
Verwijderd schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:35:
Zo te horen ben ik dus niet de enige bij Vodafone waarbij de balkjes instant afnemen bij een bepaalde grip, vooral als het signaal niet optimaal is (lees: sta buiten, in gebied met goede dekking).

Inderdaad sluit ik mij bij iedereen aan die aangeeft dat de verbinding tot nu toe altijd aanblijft.

Toch komen de balkjes overeen met de kwaliteit van het signaal, kijk maar in dbm's in de Debug mode.

Een jump van ongeveer 81dbm naar 100dbm of erger vind ik toch iets teveel van het goede... Het probleem is ook meetbaar in speedtests: laag signaal door grip = lage download snelheid.

Verder geweldige telefoon. Ik hoop dat Samsung het probleem in volgende uitvoeringen gaat oplossen...
Ja heb ik ook, na de flash kan ik niet met de standaard browser surfen wel bv met opera mini vaag gedoe.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 16:59:
[...]

Als ik mijzelf een mailtje stuur dan krijgt ik zoals verwacht een in de linker bovenhoek een telkens iets verspringend rood blokje. Ik weet niet of jij dat gedaan hebt, maar ik heb na het installeren wel een keer mijn telefoon gereboot.
Het is nu bij mij ook gelukt. Ik had een Noled app van de market gehaald maar die werkte niet.

Gaan ze deze Noled geschikt maken voor sms/gesprekken?
Ik heb echt een HEEL vaag probleem, ik kan geen gesprekken opnemen, als ik gebeld wordt krijg ik het scherm met de groene en rode knop maar hierop drukken doet gewoon niets :/
Had ik ook de eerste twee/drie gesprekken. Toen had ik het door :P

[ Voor 3% gewijzigd door Philflow op 24-07-2010 21:44 ]

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-11 21:21
DaannO schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:56:
Heb een paar screens gemaakt van de I9000XWJM2 firmware voor de Galaxy S. Een paar goede wijzigingen zitten er in voor oa GPS, Navigatie en een zeer nette taskmanager wordt standaard mee geleverd :) En het lockscreen is wat anders en voor de rest erg snel :) http://twitpic.com/28agi4 http://twitpic.com/28agi8 http://twitpic.com/28agio http://twitpic.com/28agir
Ziet er goed uit! Erg jammer dat zulke updates er via kies niet komen. En ik daarvoor op 2.2 moet wachten.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 77G5, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Verwijderd

@ M0ridin, US1111 & GoldenSample

d:)b Thanks voor jullie ervaringen, blijkbaar is het toch een broodje aap verhaal dat die goedkope accu's minder van kwaliteit zijn en je toestel vernaggelen.

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:13
Philflow schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 21:43:
[...]

Het is nu bij mij ook gelukt. Ik had een Noled app van de market gehaald maar die werkte niet.

Gaan ze deze Noled geschikt maken voor sms/gesprekken?
Bij mij doet hij het ook bij gesprekken (sms heb ik niet getest). Even wachten na een gemist gesprek en en het verspringende rode blokje verschijnt.

• Philflow

Philflow

@ xto, dat goedkopere accu's soms van mindere kwaliteit zijn is waar, dat is bij laptops ook zo. Dat ze je telefoon stuk maken is een broodje aap verhaal.
kwiebus schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 22:11:
[...]
Bij mij doet hij het ook bij gesprekken (sms heb ik niet getest). Even wachten na een gemist gesprek en en het verspringende rode blokje verschijnt.
Wow gelijk ff testen!

[ Voor 57% gewijzigd door Philflow op 24-07-2010 22:14 ]

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Hunter23 schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 14:03:
Even voor de gene die de LED notificatie missen, er is een oplossing:
http://www.androidworld.n...icatie-led-geen-probleem/

Het staat dan misschien nog in de kinderschoenen, maar wel super handig (ik heb nog geen Samsung Galaxy S, dus ook nog niet uitgeprobeerd).
Ik miste het niet echt, maar het is altijd handig.
Dit is trouwens een hele slimme oplossing en werkt werkelijk perfect. Ik sta er niet vreemd van te kijken als Samsung dit standaard in zijn software opneemt. Een icoontje zou wel fijn zijn though.

• kevinman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-11 22:12
floriske.nl schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:59:
Probeer deze eens:

[afbeelding]

klik voor grote versie

Dit is 'n png van 960x800 pixels op 96 DPi, de geadviseerde grootte en het geadviseerde bestandsformaat voor de GS

Edit: wel even het kadertje dat aangegeven wordt naar de volledige grootte van de afbeelding slepen uiteraard, dan worden de pixels 1 op 1 gebruikt.

Kun je ook eens een voorbeeld posten van een wallpaper die bij jou wazig wordt?

Algemene opmerking: Als je een selectie uit een afbeeling maakt welke oorspronkelijk minder dan 960x800pixels beslaat dan is het logisch dat het onscherp maakt, als je een selectie maakt welke groter is dan 960x800pixels dan verkleint de GS deze naar het juiste formaat en dat kan je beter aan Photoshop oid over laten ;)

offtopic:
het lijkt wel of ik weinig te doen heb op 't werk vandaag :P
Omg, jij hebt mijn dag "gemaakt" _/-\o_ Ik zat zolang te zoeken naar de manier waarop je volledige wallpaper kunt tonen ipv van de gecropte versie. 't is weer een van de verborgen opties van Android zeker?

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

wat er verborgen aan is snap ik alleen niet :p
Verder is 't prima te vinden maar goed..

• kevinman
GoldenSample schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 23:57:
wat er verborgen aan is snap ik alleen niet :p
Verder is 't prima te vinden maar goed..
Als er pijltjes erbij waren bij dat kadertje, had ik het meteen door hoe je de volledige afbeelding als wallpaper moet instellen. Ik had nooit gedacht dat je die kadertje kunt "klikken en slepen".

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

http://www.google.nl/search?q=wallpaper+zoom+android

[ Voor 39% gewijzigd door GoldenSample op 25-07-2010 00:27 ]

Verwijderd

Ook ik zit te denken om de Galaxy i9000 of X10 te kopen. Van Sony ericsson weet ik gewoon dat men veel aan update's doen en heb ook al 5x SE gehad met plezier en weet in het verleden dan Samsung gewoon
qua software etc een drama was, kan me nog herrineren dat er ooit eens een samsung was die bij het invoeren van postcode alleen maar cijfrers pakte :) en nog veel meer leuke dingen.

Maar goed de Galaxy draait op android met een eigen schil maar wat ik al sinds deel 2 leest van deze topic dat de samsung lag in applicaties en menus heeft. Ik twijfel aan samsung op dit moment.

Mijn vraag : zijn er indertussen tijd daarwerkelijk update's van dit toestel van samsung zelf dus?

zo JA waarom zie ik ze niet op hun site of gaat dit via de PC zoals bij Sony ericsson.als update software

Een andere vraag : Opname in 720p is dit in MP4 of AVI

alvast bedankt _/-\o_ .

• kevinman

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Omdat je wat moet spelen met de zoektermen en je zoek opdracht niet je vraag dekt (te algemeen), dit was werkelijk het aller eerste wat in me opkwam en had de link hier al geplakt voor ik 'm bekeken had.
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 01:26:
Ook ik zit te denken om de Galaxy i9000 of X10 te kopen. Van Sony ericsson weet ik gewoon dat men veel aan update's doen
mwah hun vlaggenschip en Desire & Galaxy S tegenhanger draaid nog 1.6 donut android dusja, du update mag echt wel eens komen.
en heb ook al 5x SE gehad met plezier en weet in het verleden dan Samsung gewoon
qua software etc een drama was, kan me nog herrineren dat er ooit eens een samsung was die bij het invoeren van postcode alleen maar cijfrers pakte :) en nog veel meer leuke dingen.

Maar goed de Galaxy draait op android met een eigen schil maar wat ik al sinds deel 2 leest van deze topic dat de samsung lag in applicaties en menus heeft. Ik twijfel aan samsung op dit moment.

Mijn vraag : zijn er indertussen tijd daarwerkelijk update's van dit toestel van samsung zelf dus?
Gaat normaal gesproken via de Samsung KIES software maar die is nogal brak maar zijn er dus wel.
zo JA waarom zie ik ze niet op hun site of gaat dit via de PC zoals bij Sony ericsson.als update software

Een andere vraag : Opname in 720p is dit in MP4 of AVI

alvast bedankt _/-\o_ .
.3gp

[ Voor 6% gewijzigd door GoldenSample op 25-07-2010 01:42 ]

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-11 09:55
Wanneer Komen die updates via Kies beschikbaar zoals JM2? Ik wil niet mijn telefoon flashen omdat ik bang ben dat marketplace het niet meer zal doen en dat ik de telefoon moet rooten en dat wil ik niet. :F

De mijne is geleverd met Firmware JF3

[ Voor 9% gewijzigd door Kaasje123 op 25-07-2010 02:31 ]

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11 17:05
Kaasje123 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 02:31:
Wanneer Komen die updates via Kies beschikbaar zoals JM2? Ik wil niet mijn telefoon flashen omdat ik bang ben dat marketplace het niet meer zal doen en dat ik de telefoon moet rooten en dat wil ik niet. :F

De mijne is geleverd met Firmware JF3
Ik heb ook JF3, ik vrees dat wij moeten wachten tot Froyo uitkomt.

• Philflow

Philflow

Ik ben een grote fan van die status LED app. Vriend van me met iphone 4 gaat jaloers zijn :-)

• HellBeast
  • Laatst online: 21:20

HellBeast

Oh My GoT!

Philflow schreef op zondag 25 juli 2010 @ 10:43:
Ik ben een grote fan van die status LED app. Vriend van me met iphone 4 gaat jaloers zijn :-)
Ik gebruikte hiervoor flash notify, maar dit is veel batterijvriendelijker! 8)

Beauty is in the eye of the beerholder

• WTM
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18:56

WTM

Is er iemand die ervaring heeft met de Parrot Carkit MKi9100 ?

Deze bluetooth carkit heb ik in mijn auto. Werkt prima samen met een blackberry. Vraag me af of deze goed samenwerkt met de Galaxy S ?

Ik overweeg 'm aan te schaffen namelijk :-)

Verwijderd

Beetje offtopic, maar wel erg cool: Net even gran tourismo gespeeld via de Playstation 1 emulator! Speelt als een tierelier op de Galaxy S :9~ (zie psx4droid op de market).

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 20:06

icecreamfarmer

en het is

icecreamfarmer schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 20:22:
[...]

nu heb ik een vraag, ik had die erop staan maar krijg hem nergens meer gevonden in de marker?
waar haal ik hem vandaan
Ik weet nu dus waarom, de app is opeens uit de market gegaan?
Zou iemand mij de apk kunnen sturen? Want dit was echt een heel makkelijk programma.

Oh de status led lijkt niet te werken bij mij.

[ Voor 5% gewijzigd door icecreamfarmer op 25-07-2010 11:51 ]

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Hunter23
  • Laatst online: 19:46
WTM schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:33:

Deze bluetooth carkit heb ik in mijn auto. Werkt prima samen met een blackberry. Vraag me af of deze goed samenwerkt met de Galaxy S ?

Een bekende van mij heeft een tijdje geleden de Samsung Galaxy S aangeschaft en had ook een Parrot, als het ware wel een andere versie (CK3100) maar werkte in eerste instantie niet. De firmware van de Parrot moest eerst worden geüpdate worden. Dit is vrij simpel te doen, let echter wel op, ik heb het toen gedaan met mijn laptop via bluetooth, en vervolgens was hij bijna klaar knalde hij de verbinding uit, schrik niet hij is dan als het goed is geïnstalleerd alleen moet de Parrot als het ware even opnieuw opstarten, ik hoop dat dit je een beetje op weg helpt.

Verwijderd

Ik wil binnenkort Galaxy S kopen (eerst mij i8910 verkopen)
Maar nu lees ik veel klachten over de lag problemen, komt het echt zo vaak voor ?

En is er al een Fix uit. (ja, telefoon flashen maar dat doe ik liever niet) of is er al een bestandje uit dat je het instaleert op je toestel, en dat het dan opgelost is ?
Of heeft samsung zelf al een fix, voor deze lag probelemen ?
En verder hoe is het geluid uit de speaker ? (is het net zoals de samsung i8910 HD) ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 12:01 ]

Verwijderd

Ik begrijp dus dat je via KIES je software update's kan krijgen. Ik lees overaal dat KIES de software voor windows een groot drama is. Dit lees ik overaal dus dat zal wel kloppen maar als het goed is kun je toch een backup maken van je contacten en agenda punten met 2.1 via je sd card.

Ik vind het wel super slecht dat er op samsung geen enkele update info wordt gegeven en dat je dus
afhankelijk bent van wat je leest of hoort of heeft het toestel automatisch een update installeer programma
lopen.??

Ik denk inderdaad dat ik toch voor de Samsung Galaxy ga ondanks dat ik een SE gebruiker ben geweest, hoewel de X10 in ssptember 2.1 krijgt vindt ik 2.2 ook wel goed klinken voor de Glaxy. :)

Verwijderd

Als je zoveel leest dan had je ook gelezen dat de een er veel meer last van heeft dan de ander en dat de een het weer erger vind dan de ander. Ik heb er weinig tot geen last van en het stoort niet, de telefoon is supersnel 99% vd tijd. Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden, met 2.2. Gezien ik de telefoon voor 2 jaar gekocht heb, hou ik daar rekening mee.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:23:
Als je zoveel leest dan had je ook gelezen dat de een er veel meer last van heeft dan de ander en dat de een het weer erger vind dan de ander. Ik heb er weinig tot geen last van en het stoort niet, de telefoon is supersnel 99% vd tijd. Dit kan in de toekomst alleen maar beter worden, met 2.2. Gezien ik de telefoon voor 2 jaar gekocht heb, hou ik daar rekening mee.
dus jij hebt geen last van lag met de orginele samsung fireware erop ?
En hoe is de speaker van de toetsel (is het net als de samsung i8910 HD die heeft namelijk twee speakers)

maar de eerste update van samsung zelf zijn er dus nog niet, neem ik aan ?
owja 2.2 komt in september
Nou nu nog mij i8910 verkopen en dan deze kopen, kan niet wachten :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 12:31 ]

• Kaasje123
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:23:
Idem ditto hier. Ik heb geen last van haperingen die mensen ervaren (misschien omdat dit mijn eerste smartphone is en ik niet beter weet?)

Overigens (vraag me niet meer waar) heb ik een speciaal driver pack gevonden voor KIES die usb drivers installeert voor windows 7 64 bit. Nu werkt KIES uitstekend bij mij en heb ik nergens last van.
En hoe is de speaker van de toetsel (is het net als de samsung i8910 HD die heeft namelijk twee speakers)
Ik ervaar die speaker als niet super goed ofzo. Ook niet slecht, maar gewoon middelmatig.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasje123 op 25-07-2010 12:29 ]

Verwijderd

Kaasje123 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:28:
[...]

Idem ditto hier. Ik heb geen last van haperingen die mensen ervaren (misschien omdat dit mijn eerste smartphone is en ik niet beter weet?)

Overigens (vraag me niet meer waar) heb ik een speciaal driver pack gevonden voor KIES die usb drivers installeert voor windows 7 64 bit. Nu werkt KIES uitstekend bij mij en heb ik nergens last van.

[...]

Ik ervaar die speaker als niet super goed ofzo. Ook niet slecht, maar gewoon middelmatig.
Link naar de pack misschien? Veel mensen hier zouden het op prijs stellen.

Verwijderd

Lees ik net dat Samsung nog nooit een update heeft gedaan terwijl anderen dat wel weer beweren of dat men weer verwijst naar updates van derden. Kijk daar maak ik me zorgen om dat samsung gewoon weer iets neerzet maar geen onderhoud pleegt zoals ze altijd hebben gedaan. Ondanks dat men naar 2.2 gaat kan er zelf tot leiden dan hun eigen software weer poep draait.

Dan kan ik net zo goed de X10 nemen met 2.1 etc , daar ga ik mijn keuze weer op baseren. Mijn gevoel en ervaringen zij met SE gewoon goed.TOen de Vivaz uitkwam zaten er gewoon veel bugs in binnen 6 weken was er een update klaar die het toestel weer goed maakt.

Als samsung echt update's uitbrengt en ik zie daarvan op de samsung site's helemaal niets van terug hoe krijgen mensen dan hun officiele update's van Samsung.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2010 12:40 ]

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:37:
Als samsung echt update's uitbrengt en ik zie daarvan op de samsung site's helemaal niets van terug hoe krijgen mensen dan hun officiele update's van Samsung.
Via Kies? hun officiele update software

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:56:
Ik wil binnenkort Galaxy S kopen (eerst mij i8910 verkopen)
Maar nu lees ik veel klachten over de lag problemen, komt het echt zo vaak voor ?
Dan heb je ook kunnen lezen dat lang niet iedereen er last van heeft ;)
[...]

En verder hoe is het geluid uit de speaker ? (is het net zoals de samsung i8910 HD) ?
Wat denk je zelf |:(
De i8910HD heeft 2 speakers voor stereo (1 aan de onderkant en 1 aan de bovenkant van het toestel)
De Galaxy S heeft er één aan de achterkant. Maar het geluid is duidelijk en vrij hard voor 1 luidspreker.

• edtims
  • Laatst online: 24-08 21:46
ik weet het een beetje oftopic maar ik weet niet waar ik het anders kwijt kan.
Net even een speed test gedaan en de uitslag verbaast mij ik zit bij Hi
down 121 maar up 912? en later 331 en nu 153 dus nog steeds hoger dan downloaden ? raar toch?

Verwijderd

catt4u schreef op zondag 25 juli 2010 @ 12:45:
[...]

Dan heb je ook kunnen lezen dat lang niet iedereen er last van heeft ;)

[...]

Wat denk je zelf |:(
De i8910HD heeft 2 speakers voor stereo (1 aan de onderkant en 1 aan de bovenkant van het toestel)
De Galaxy S heeft er één aan de achterkant. Maar het geluid is duidelijk en vrij hard voor 1 luidspreker.
ik dacht dat de Galaxy S er ook twee had, niet dus maar okee dat is geen ramp
Nou dan hoop ik dat ik ook geen last heb van lag

Dankje voor alle informatie

• Malouiner
  • Laatst online: 11-02-2024
hallo ben op vakantie en probeer al bijna een week mijn galaxy weer aan de gang te krijgen. Werk nu met mijn N95. Kom niet meer op het internet , van de market geeft hij aan downloaden mislukt. Heb maar een account die ik niet kan verwijderen. Via privacy herstellen ook niet. Geeft dan aan..niet teruggezet omdat de service Systeem wissen niet beschikbaar is.. Wie oh wie heeft de oplossing.

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 14:47
Volgens mij deze link voor die 64 bit drivers :
http://www.2shared.com/fi..._drivers_GalaxyS_x64.html

( heeft dezelfde ellende, en gaat dit nu proberen )

Edit.werkt. win7 64 pro

[ Voor 7% gewijzigd door DIKKEHENK op 25-07-2010 13:18 ]

• WasMachinator
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-12-2024

WasMachinator

I'll be back! =)

Lees ik net dat Samsung nog nooit een update heeft gedaan terwijl anderen dat wel weer beweren of dat men weer verwijst naar updates van derden. Kijk daar maak ik me zorgen om dat samsung gewoon weer iets neerzet maar geen onderhoud pleegt zoals ze altijd hebben gedaan. Ondanks dat men naar 2.2 gaat kan er zelf tot leiden dan hun eigen software weer poep draait.

Dan kan ik net zo goed de X10 nemen met 2.1 etc , daar ga ik mijn keuze weer op baseren. Mijn gevoel en ervaringen zij met SE gewoon goed.TOen de Vivaz uitkwam zaten er gewoon veel bugs in binnen 6 weken was er een update klaar die het toestel weer goed maakt.

mensen flashen op het moment firmwares van Samsung die niet via kies worden verspreid maar worden gelekt ofzo. het zijn dus updates gemaakt door samsung en bevatten al verbeteringen tegen over je stock firmware...

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 07:57
Malouiner schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:07:
hallo ben op vakantie en probeer al bijna een week mijn galaxy weer aan de gang te krijgen. Werk nu met mijn N95. Kom niet meer op het internet , van de market geeft hij aan downloaden mislukt. Heb maar een account die ik niet kan verwijderen. Via privacy herstellen ook niet. Geeft dan aan..niet teruggezet omdat de service Systeem wissen niet beschikbaar is.. Wie oh wie heeft de oplossing
Handmatig je APN instellen. Providers te vinden hier:
http://samsung-firmware.webs.com/netherlands.htm

[ Voor 5% gewijzigd door silitek op 25-07-2010 13:13 ]

Tubes....It's what make music music!

Verwijderd

Als samsung deze update lekt en zelf niet aan update's doet da zijn ze ook niet officiel lijkt me. Ik vind dit allemaal vaag maar mischien dat iemand een unofficiel pagina heeft voor samsung update voor de galaxy.

Iemand die een pagina kent? ben benieuwd wat de update's zijn.

Wel grappig dat samsung deze lekt ,maar goed ga ervan uit dat bij 2.2 deze update's er ook in zitten.

• silitek

Officiele Samsung firmware zijn er!!..alleen (nog) niet via KIES. En de X10 SE zou ik niet doen kwa hardware ver achter de GS ;)
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:20:
Als samsung deze update lekt en zelf niet aan update's doet da zijn ze ook niet officiel lijkt me. Ik vind dit allemaal vaag maar mischien dat iemand een unofficiel pagina heeft voor samsung update voor de galaxy.

Wel grappig dat samsung deze lekt ,maar goed ga ervan uit dat bij 2.2 deze update's er ook in zitten.
Helemaal niet vaag..gewoon hier:
http://samsung-firmware.webs.com ;)

[ Voor 21% gewijzigd door silitek op 25-07-2010 13:25 ]

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Bij mij had hij vanilla (uit de doos) geen lag.
De lag (wat hooguit 1 sec is hier) is met en met gekomen met agenda's toevoegen, meerdere exchange acounts, email acounts apps van de market, live wallpapers enzovoorts.

Ik heb het idee dat de lag meestal komt als hij synct, wat hij meestal lijkt te doen als ik hem van zwart scherm af zet om hem te gebruiken (bellen, inet mail ofzo).
Hij lagt dan voor zeg 1 sec en dan kan ik net het sync icoontje nog zien waarna hij het bel/sms/inet/mail scherm opent.

Mensen zeggen dat het met de onoffieel fix opgelost is en ik vertrouw wel daar op, het is tenslotte android/linux waarvan het grote voordeel is dat iedereen dr zelf aan kan kloten.
Er zijn vast slimme gasten die zich er genoeg aan irriteren om het zelf op te lossen als samsung het niet doet.
Hetzelvde met de updates, als samsung geen adroid 2.2/2.3/2.x uitbrengt zijn er vast lui (zie XDA) die custom roms bakken waar die update(s) en fixes/custom fixes inzitten.

Hiervoor had ik een HTC touch pro 2 en mijn vriendin een oude samsung.
Nu hebben we beide een Galaxy S en dat is echt een wereld van verschil.
Android is snel, intuatief, en werkt opzicht best wel perfect, het is net als de Iphones waar de halve wereld mee rondloopt maar dan zonder Apple lock-in, Tmobile abbo en 50% goedkoperer ;)
Bovendien heeft de galaxy S super hardware: dat Samsung race spelltje (Asphalt) vallen de lui die ik t laat zien stijl van achterover :)

Verwijderd

Ik wil iedereen bedanken voor zijn hulp en tips en kreeg nog een berichtje . _/-\o_

Moet zeggen zoals altijd tweakers is het beste forum en het snelst zoals altijd.

- http://androidforums.com/...ware-android-rooting.html
- hier staat alles wel in voor firmware met filmpjes etc ,inclusief de site's

Hoop dat toekomstige bezoekers dan meteen op de hoogte zijn van firmware updates

• kwiebus
  • Laatst online: 18:13
alucard.erbacam schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:25:
Bij mij had hij vanilla (uit de doos) geen lag.
Volgens mij had mijn toestel uit de doos geen Vanilla maar Eclair draaien. Zat er bij jouw dan geen TouchWiz op?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:20:

Samsung heeft nog geen officiële firmware update heeft uitgebracht om die stalls te fixen. Aan de andere kant moet dat probleem ook niet overdreven worden. Zonder fix krijg je *soms* 5 seconden of langer een zwart scherm te zien als je na lang gebruik bijvoorbeeld de dialer start. Makkelijk op te lossen door na intensief gebruik even te rebooten.

Irritant ja, maar ook weer niet zo dringend dat er onmiddelijk een update vereist is. Dat er ondertussen updates via niet officiële kanalen beschikbaar zijn is alleen maar mooi. Volgens geruchten komt Samsung in Augustus al met nieuwe firmware, dat is toch keurig?

Ik gebruik nu ook No Led. Werkt net zo goed als Missed Reminder. Die laatste valt wel meer op omdat hij je hele scherm aan en uit flitst. Vergt natuurlijk wel meer van je accu. In Missed Reminder valt er wel vanalles in te stellen, zoals de duur en frequentie van de flits, trillen, en instellingen per soort event (sms, gmail, oproep). Het zou fijn zijn als er een app komt waarbij je ook zaken als de kleur, grootte, frequentie en duur van het flitsende icoon zou kunnen instellen.

• Malouiner
  • Laatst online: 11-02-2024
heb handmatig APN ingesteld met de gegevens van vodafone maar ook dit had geen resultaat. Iemand nog een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:55:
[...]

Zonder fix krijg je *soms* 5 seconden of langer een zwart scherm te zien als je na lang gebruik bijvoorbeeld de dialer start. Makkelijk op te lossen door na intensief gebruik even te rebooten.
5 seconden is vrij lang als je vaak en regelmatig moet bellen. En om dan te moeten rebooten... Je begrijpt wel dat dit niet echt ideaal is.

Verwijderd

Wat zijn verder de voordelen van deze nieuwe onofficiele firmware?

En is al bekend wanneer 2.2 op de GS zal verschijnen via de officiele update-kanalen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:04:
[...]

5 seconden is vrij lang als je vaak en regelmatig moet bellen. En om dan te moeten rebooten... Je begrijpt wel dat dit niet echt ideaal is.
Wel dat doet hij dus *soms* maar lang niet altijd, dwz als je niet een van de vele vrij beschikbare fixes toepast. Volgens mij is er trouwens niemand die beweert dat de ongefixte situatie ideaal is. Ik in ieder geval niet.

Verwijderd

Ik had trouwens hiervoor een HTC met android.. moet wel zeggen dat HTC het erg goed voor elkaar heeft qua widgets. Dit ziet er bij Samsung allemaal wat goedkoper uit.

Welke widgets gebruiken jullie allemaal? Met welke widget krijg ik netjes een klok en het weer op mn homescreen? De standaard clock/weather widget vind ik er niet uit zien.

• silitek
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 14:14:
Ik had trouwens hiervoor een HTC met android.. moet wel zeggen dat HTC het erg goed voor elkaar heeft qua widgets. Dit ziet er bij Samsung allemaal wat goedkoper uit.

Welke widgets gebruiken jullie allemaal? Met welke widget krijg ik netjes een klok en het weer op mn homescreen? De standaard clock/weather widget vind ik er niet uit zien.
Weather & Toggle Widgets..mooier dan op de HTC. Hoezo goedkoop :+

• Kaasje123
Weet iemand een app om recente zoek opdrachten te verwijderen van de standaard browser of een andere mogelijkheid? Nee ik heb niet op schokkende dingen gezocht, maar het gaat gewoon niemand aan waar ik op zoek. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om dat lijstje te verwijderen als ik een zoekopdracht voor internet wil doen. :/

History eraser app werkt namelijk niet dus ik vraag me ook of dat komt omdat dit misschien een samsung geintje is o.i.d.?

[ Voor 15% gewijzigd door Kaasje123 op 25-07-2010 15:46 ]

• alucard.erbacam
  • Laatst online: 19-04 14:54
kwiebus schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:50:
Volgens mij had mijn toestel uit de doos geen Vanilla maar Eclair draaien. Zat er bij jouw dan geen TouchWiz op?
Sorry my bad, beide Galaxy S's hier draaien idd eclair :)

Dacht dat vanilla zoiets was als nieuw uit de doos :X (schaamt zich).
Hoe ik dr bij kom weet ik zelf niet :)

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:32

beautifull widgets

• silitek
Kaasje123 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 15:45:
Weet iemand een app om recente zoek opdrachten te verwijderen van de standaard browser of een andere mogelijkheid? Nee ik heb niet op schokkende dingen gezocht, maar het gaat gewoon niemand aan waar ik op zoek. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar om dat lijstje te verwijderen als ik een zoekopdracht voor internet wil doen. :/

History eraser app werkt namelijk niet dus ik vraag me ook of dat komt omdat dit misschien een samsung geintje is o.i.d.?
1. Startup browser.
2. Press "Menu"
3. Press "More"
4. Select "Settings"
5. Select: Clear cache, Clear history, Clear all cookie data, Clear form data, and/or Clear password

• Kaasje123
silitek schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:04:
[...]

1. Startup browser.
2. Press "Menu"
3. Press "More"
4. Select "Settings"
5. Select: Clear cache, Clear history, Clear all cookie data, Clear form data, and/or Clear password
Had ik al geprobeerd maar dat werkt niet helaas. Ik snap er echt niks van. Het moet toch ERGENS worden opgeslagen maar waar.. :-(

Overigens is de enige mogelijkheid om de broser te benaderen ok via een widget op één van de 7 bureaubladen. Ik kan de browser niet los opzoeken tussen de rest van de toepassingen.

Laat maar ik heb het al gevonden inclusief een oplossing. Gewoon niet de widget gebruiken van zoeken op google. :) Dank voor he meedenken.

[ Voor 27% gewijzigd door Kaasje123 op 25-07-2010 16:26 ]

• Hunter23
Ik vroeg me af, kun je je home screen instellen als bijv. tabblad 4 (zodat hij in het midden staat). Dit lijkt mij makkelijker, omdat je dan zowel links als rechts een tabblad hebt.
Ik ga morgen mijn telefoon bestellen, kan niet wachten.

• silitek
Kaasje123 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:17:
[...]

Had ik al geprobeerd maar dat werkt niet helaas. Ik snap er echt niks van. Het moet toch ERGENS worden opgeslagen maar waar.. :-(

Overigens is de enige mogelijkheid om de broser te benaderen ok via een widget op één van de 7 bureaubladen. Ik kan de browser niet los opzoeken tussen de rest van de toepassingen.

Laat maar ik heb het al gevonden inclusief een oplossing. Gewoon niet de widget gebruiken van zoeken op google. :) Dank voor he meedenken.
Dat is niet goed..standaard browser staat ook tussen de menu/app. En clear browser werkt enkelt op deze manier. fabriekherstel anders andere firmware loaden...

Das mooi ;)
Hunter23 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:30:
Ik vroeg me af, kun je je home screen instellen als bijv. tabblad 4 (zodat hij in het midden staat). Dit lijkt mij makkelijker, omdat je dan zowel links als rechts een tabblad hebt.
Instellen niet maar de GS onthoud je laatste tabblad... >:) Herstel Launcherpro kan dat wel.

[ Voor 23% gewijzigd door silitek op 25-07-2010 16:40 ]

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Heeft iemand hier meer info over? Deze mogelijkheid is mij helemaal niet bekend.
From now on you doesn’t need remote control when you are watching TV. Configure your samsung galaxy I9000 mobile phone as remote control is just a click away with any home appliances such as TV, DVD player, Air conditioner etc.
http://www.vamban.com/gad...fications-price-in-india/

• Hunter23
Instellen niet maar de GS onthoud je laatste tabblad... >:)
Oke, maar als je de middelste knop in drukt zal hij terug gaan naar zijn home screen. Niet in te stellen dus?

Helemaal goed, is dus te veranderen met Launcher Pro, bedankt :)

[ Voor 15% gewijzigd door Hunter23 op 25-07-2010 16:49 ]

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-09 16:31
Hunter23 schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:30:
Zoals Silitek vermeldde, onthoudt de GS je laatst gebruikte pannel.
Maar je kan heel snel wisselen door gewoon op 1 van de witte bolletjes bovenin te klikken
Dan heb je gelijk het scherm dat je wil hebben open staan ;)

• Hunter23
Dank jullie wel, gaat helemaal goed komen dus. Kan niet wachten tot ik hem heb :D

Verwijderd

Vraag: bij instellingen / locatie beveiliging / locatie bronnen kun je 2 opties kiezen.
- draadloze netwerken gebruiken
- gps-satelieten gebruiken

Gebruiken beide opties veel energie van de batterij?

Thnx.

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 13:08
Oyster schreef op zondag 25 juli 2010 @ 16:34:
Heeft iemand hier meer info over? Deze mogelijkheid is mij helemaal niet bekend.

[...]

http://www.vamban.com/gad...fications-price-in-india/
Ben ik ook benieuwd naar, dit was wel een van de dingen die mij over de streep trokken, maar kan zelf nergens een infraroodpoort ontdekken, jullie?

Het leek zo mooi...

Samsung I9000 als afstandsbediening

Een functie van de Samsung Galaxy S die misschien wat onderbelicht is, is de mogelijkheid de GSM als afstandsbediening voor uw televisie te gebruiken. Dit is erg handig als u uw afstandsbediening vaak kwijt raakt. De Samsung I9000 Galaxy S heeft deze applicatie standaard geïnstalleerd en het beschikt over alle standaard functies voor eenvoudige televisies, maar ook over meer geavanceerde functies voor de iets uitgebreidere televisies. Alles verloopt heel eenvoudig via het 4 inch Super Amoled display van de Samsung Galaxy S.

Afbeeldingslocatie: http://www.samsunggalaxys.nl/wp-content/uploads/2010/06/samsunggalaxys-tv-afstandsbediening.jpg

Bron foto: http://www.samsunggalaxys...000-als-afstandsbediening

[ Voor 47% gewijzigd door HeyJIJdaar op 25-07-2010 17:25 . Reden: Bron en foto toegevoegd ]

• silitek
HeyJIJdaar schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:21:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar, dit was wel een van de dingen die mij over de streep trokken, maar kan zelf nergens een infraroodpoort ontdekken, jullie?

Het leek zo mooi...

Samsung I9000 als afstandsbediening

Een functie van de Samsung Galaxy S die misschien wat onderbelicht is, is de mogelijkheid de GSM als afstandsbediening voor uw televisie te gebruiken. Dit is erg handig als u uw afstandsbediening vaak kwijt raakt. De Samsung I9000 Galaxy S heeft deze applicatie standaard geïnstalleerd en het beschikt over alle standaard functies voor eenvoudige televisies, maar ook over meer geavanceerde functies voor de iets uitgebreidere televisies. Alles verloopt heel eenvoudig via het 4 inch Super Amoled display van de Samsung Galaxy S.

[afbeelding]

Bron foto: http://www.samsunggalaxys...000-als-afstandsbediening
Samsung WiFi TV Remote is er..maar,

1. You need a Samsung TV.
2. Your Samsung TV must be WiFi capable.
;)

Edit: Deze is wel aardig
Afbeeldingslocatie: http://i26.tinypic.com/15rl7c7.jpg

PhoneMyPC erg leuk en werkt prima.
http://softwareforme.com/?page_id=6

[ Voor 8% gewijzigd door silitek op 25-07-2010 18:34 ]

Verwijderd

Gisteren de i9000 gehaald. Ben er tevreden mee :Y Ik had altijd een soort van haat tegen Samsung net als dat ik bij LG heb. Maar dit model is perfect.

Alleen ik wil een contact opslaan op sim, heb ik alleen maar de velden naam en telefoonnummer. Maar ik heb een hoop contacten waarbij ik graag een bedrijfsnaam wil hebben. Iemand een idee of dat kan?

• basdv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-04 09:36
Verwijderd schreef op zondag 25 juli 2010 @ 19:04:
Gisteren de i9000 gehaald. Ben er tevreden mee :Y Ik had altijd een soort van haat tegen Samsung net als dat ik bij LG heb. Maar dit model is perfect.

Alleen ik wil een contact opslaan op sim, heb ik alleen maar de velden naam en telefoonnummer. Maar ik heb een hoop contacten waarbij ik graag een bedrijfsnaam wil hebben. Iemand een idee of dat kan?
Volgens mij kan je op de sim niet meer opslaan dan naam en telefoonnummer, dan moet je ze op het toestel opslaan. Waarom wil je een contact op de sim opslaan? Laat ze synchroniseren met google of met je pc en je bent nooit wat kwijt als je toestel crasht :)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
silitek schreef op zondag 25 juli 2010 @ 18:00:
[...]

Samsung WiFi TV Remote is er..maar,

1. You need a Samsung TV.
2. Your Samsung TV must be WiFi capable.
;)

Edit: Deze is wel aardig
[afbeelding]

PhoneMyPC erg leuk en werkt prima.
http://softwareforme.com/?page_id=6

[video]
Samsung NL heeft deze eruit gelaten omdat het prog nog niet stabiel was voor de shiped rom. In de nieuwste interne rom is hij wel weer terug te vinden..

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:17
Hebben meer mensen last van het probleem dat de tijd, en dan voorrnamelijk wanneer de klok is ingesteld stil blijft staan en diensgevolg de wekker niet af gaat. Gekke is dat de tijd zich wel hersteld enkele seconden nadat de telefoon uit standby wordt gehaald. Heb al op advies eerder alle gerelateerde modules op igore list gezet van de taskkiller

[ Voor 3% gewijzigd door fortfort op 26-07-2010 14:23 ]

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik zag net dat er een update is geweest van het programma Fring. Hij is nu werkend gemaakt voor de Samsung Galaxy S. Fring is een soort Skype. Het maakt videobellen gratis mogelijk over wifi en 3G. Ze hadden eerst een probleem met een echo en de front camera werd niet aangestuurd. Dit zou nu opgelost moeten zijn. Ik heb de nieuwe versie zojuist geprobeerd en het lijkt wel te werken. Ik ken alleen verder geen mensen die deze applicatie hebben. Dus echt testen kan ik het niet.

Afbeeldingslocatie: http://www.fring.com/blog/wp-content/uploads/2009/11/fring-android-barcode.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door HellBeast op 25-07-2010 22:17 ]

• Philflow

Philflow

weet niet of dit al bekend was hier:
Samsung UK Giving Free Galaxy S Android Phones to Unhappy iPhone 4 Users
http://www.tomshardware.c...-Eclair-Google,10934.html

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Damn.. bestelling is gedaan, maar hoe meer ik lees over de GPS (wat ik wel belangrijk vind) hoe minder blij ik wordt. En dan doel ik niet op
KneoK schreef op zondag 18 juli 2010 @ 21:00:
Persoon 1: Whaa, mijn gps doet het niet als ik in een betonnen bak zit.
Persoon 2: Whaa, mijn gps doet het niet op 30m diepte
Persoon 3: Whaa, mijn gps doet het niet in een koperen kooi met 8 wifi routers om me heen
Persoon 4: Whaa, Galaxy S heeft problemen met gps
Internet: Niet de Galaxy S kopen, de gps is kapot

8)7

Mijn gps doet het ook prima. Binnen had ik wat moeite met een fix te krijgen, buiten ging dat vrij snel. Nu een trucje toegepast die op XDA stond (hot boot veranderd in cold boot in het advanced gps menu) en heb ik ook binnen heel snel een fix. En zeg nou zelf, het is natuurlijk hartstikke belangrijk om binnen te kunnen gps'en :D
Want het blijkt dat er weldegelijk een probleem is met de GPS van Samsung.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Hoi ik kom net af van mijn nokia n97.
Wat een verandering en wat mooi. Alleen paar vraagjes omdat dit systeem wel echt nieuw voor mij is, na jaren nokia. Mijn eerste vraag is is het mogelijk om je email binnen te laten komen bepaalde tijden van de dag? Bij nokia kon je instellen dat je bijv mail wilde ontvangen van 8;00 tot 0;00 dus snachts geen hinderlijk geluidjes dat er mail is. En is het ook mogelijk bij je email een eigen geluid erin te zetten ik krijg namelijk een standaard lijstje met samsung melodien. Is opera te installeren op dit toestel? en mijn laatste vragen. ik heb een bestandje gedownload wat aangeeft of er een bericht of telefoontje is geweest uit dit forum (no led) (rood ledje) nu heb ik dat mapje maar hoe krijg ik dit werkend in mijn telefoon? gaat dat via kies of? en een backup maken gaat dat ook via kies?

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Cyberpope schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:48:

Want het blijkt dat er weldegelijk een probleem is met de GPS van Samsung.
Wat voor probleem dan? Ik heb het nu ondertussen al een aantal keer getest en ik krijg in Google Maps een goede fix (ook indoor), met Google Nav. loopt hij gewoon mee zonder stotteren of verspringen en ook GPS tracking programma's werken zonder problemen. Het blijft wel zo dat je natuurlijk vooral de mensen hoort die er problemen mee hebben, hoewel dit vaak maar een klein percentage van de gebruikers is...

• Philflow

Philflow

@ leon, als noled op je telefoon staat kun je er naar toe gaan met "Mijn bestanden" en dan op klikken.

Als het nog niet op je telefoon staat kun je het via de usb kabel erop zetten. Kies heb je niet nodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Philflow op 25-07-2010 22:06 ]

• icecreamfarmer
  • Laatst online: 20:06

icecreamfarmer

en het is

HellBeast schreef op zondag 25 juli 2010 @ 21:25:
Ik zag net dat er een update is geweest van het programma Fring. Hij is nu werkend gemaakt voor de Samsung Galaxy S. Fring is een soort Skype. Het maakt videobellen gratis mogelijk over wifi en 3G. Ze hadden eerst een probleem met een echo en de front camera werd niet aangestuurd. Dit zou nu opgelost moeten zijn. Ik heb de nieuwe versie zojuist geprobeerd en het lijkt wel te werken. Ik ken alleen verder geen mensen die deze applicatie hebben. Dus echt testen kan ik het niet.

[afbeelding]

Als iemand het wil testen vanavond: mijn userid is denniskoster
Liever niet midden in de nacht testen! ;)
het enige probleem is dat skype niet meer werkt.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Propane schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:04:
[...]
Wat voor probleem dan? Ik heb het nu ondertussen al een aantal keer getest en ik krijg in Google Maps een goede fix (ook indoor), met Google Nav. loopt hij gewoon mee zonder stotteren of verspringen en ook GPS tracking programma's werken zonder problemen. Het blijft wel zo dat je natuurlijk vooral de mensen hoort die er problemen mee hebben, hoewel dit vaak maar een klein percentage van de gebruikers is...
Ik lees meer en meer dit soort verhalen:
bron: productreview: Samsung Galaxy S i9000 (8GB) Zwart review door liberque
Hoewel ik door het ontvangen van een enkele satelliet binnenhuis in eerste instantie dacht dat GPS op de Samsung Galaxy S subliem zou werken heb ik helaas het tegendeel moeten ervaren. Na een enkele trip van tientallen kilometers bleek dat het toestel alles behalve nauwkeurig was. Een fix krijgen was geen enkel probleem, maar het vasthouden van die fix liet veel te wensen over. Daarnaast bleek de Samsung Galaxy S niet te begrijpen dat een auto geen kangaroe is en sprong de zogenaamde fix regelmatig kilometers opzij om na een aantal sprongen weer terug te keren op de goede locatie.

Niet alleen vertoonde de Galaxy dit probleem met de bijgeleverde software van Google, maar ook Navigon kreeg het zwaar te verduren. Op het ene moment bevonden we ons op de autoweg, en het andere moment bevonden we ons in een zijstraat honderden tot duizenden meters verderop. Het programma kon er geen touw aan vastknopen en concludeerde uiteindelijk zelfs dat we met 524km per uur toch wel iets te hard reden. We mochten er immers maar honderd.

De XDA fora leerde dat hier een oplossing voor bestond. Echter mijn Galaxy was het daar niet mee eens.
Op XDA kun je ook terug vinden dat ook Samsung zelf het erkent. (ga het ff niet opzoeken). En je kunt stellen een klein gedeelte van de gebruikers, je zult het maar net treffen.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Verwijderd

Leuke vergelijking met de iphone 4

YouTube: Samsung Galaxy S i9000 VS iPhone 4 (Part 2) Galaxy wint het nip

• Jean-Bob
  • Laatst online: 22-11 23:56
Cyberpope schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:14:
[...]

Ik lees meer en meer dit soort verhalen:

[...]

Op XDA kun je ook terug vinden dat ook Samsung zelf het erkent. (ga het ff niet opzoeken). En je kunt stellen een klein gedeelte van de gebruikers, je zult het maar net treffen.
De GPS op mijn toestel werkt ook niet volledig naar behoren en als je de topics zo doorleest zijn er veel meer gebruikers die er in meer of mindere mate niet tevreden over zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 02:30:
Om nog even op het probleem met de GPS terug te komen, zie:
http://www.androidcentral...ung-galaxy-s-series-phone
Misschien is dit al eerder langs gekomen. Bij mij helpt het i.e.g.
Deze oplossing werkte bij mij niet, ik kreeg zelfs helemaal geen signaal meer. Het heeft me daarna ook nog wel enige moeite gekost om em met de oorspronkelijke instellingen aan de praat te krijgen. Het aantal positieve reacties van mensen bij wie het wel werkt lijkt echter groter.

Al met al kan je wel stellen dat het GPS verhaal niet de wereld in geholpen is door mensen die in een betonnen bak op dertig meter onder de zeebodem probeerden te navigeren. Over nieuwe firmware lees je trouwens ook veel positieve reacties mbt verbetering van de GPS. Ik ga voorlopig nog niet flashen omdat GPS voor mij geen absolute dealbreaker is.

Verwijderd

Hartelijk dank voor snelle reactie thanks
Philflow schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:05:
@ leon, als noled op je telefoon staat kun je er naar toe gaan met "Mijn bestanden" en dan op klikken.

Als het nog niet op je telefoon staat kun je het via de usb kabel erop zetten. Kies heb je niet nodig.

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Jean-Bob schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:08:
Al met al kan je wel stellen dat het GPS verhaal niet de wereld in geholpen is door mensen die in een betonnen bak op dertig meter onder de zeebodem probeerden te navigeren. Over nieuwe firmware lees je trouwens ook veel positieve reacties mbt verbetering van de GPS. Ik ga voorlopig nog niet flashen omdat GPS voor mij geen absolute dealbreaker is.
Helaas.. hoewel er wel verbetering is in het krijgen van een fix, blijkt het vasthouden van de fix zelfs in de nieuwste firmware JM2 is dat niet goed.

• gwystyl
  • Laatst online: 21:16

gwystyl

Beugeltje dan maar?

WTM schreef op zondag 25 juli 2010 @ 11:33:

Ik heb de MKi9200 in combinatie met een Samsung Galaxy Spica (ook Android 2.1). Dat werkt prima. Ik kan zelfs kiezen om telefoonaudio en/of media te streamen. Meestal stel ik hem in op alleen telefoon, zodat tijdens het navigeren niet elke zucht/bocht over de speakers gaat. Ik zet navigatiegeluid namelijk meestal uit. Af en toe stream ik muziek van telefoon naar carkit, en dan zet ik media wel aan.
Dat kiezen welke verbinding je moet maken doe je trouwens bij instellingen - Draadloze instellingen - Bluetooth instellingen - Parrot (lang aanraken) - Opties - vinkjes zetten bij Telefoon en/of Media.

• kevinman

Fancy widget en Beautiful widget, vooral dat laatste, is inderdaad mooi.

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:54
GoT is geen helpdesk, begin hier eens: Het algemeen beleid

[ Voor 85% gewijzigd door RoD op 26-07-2010 00:59 ]

• kevinman
Jean-Bob schreef op zondag 25 juli 2010 @ 23:08:
[...]

De GPS op mijn toestel werkt ook niet volledig naar behoren en als je de topics zo doorleest zijn er veel meer gebruikers die er in meer of mindere mate niet tevreden over zijn.

[...]

Deze oplossing werkte bij mij niet, ik kreeg zelfs helemaal geen signaal meer. Het heeft me daarna ook nog wel enige moeite gekost om em met de oorspronkelijke instellingen aan de praat te krijgen. Het aantal positieve reacties van mensen bij wie het wel werkt lijkt echter groter.

Ja ik begrijp ook niet waarom sommige mensen zitten lopen zeggen dat hun gps wel behoorlijk werkt. Ik heb de fix gepost op xda en androidcentral geprobeerd, ik krijg misschien ietsje sneller een fix, maar de gs heeft precies moeite om de fix vast te houden. De satellieten switchen van elkaar om de seconde. Gisteravond naar JM2 geflasht en het probleem is niet opgelost. Voor mensen die beweren dat hun gps wel goed werken, hebben jullie het toestel echt getest in real world situation? Navigeren van A naar B, zeg maar 30 km ofzo? Als het degelijk wel werken bij jullie, dan is er toch wel iets mis mee met de kwaliteitscontrole bij de Samsung fabrieken. Want ik kan echt niet anders verklaren waarom de helft van de gebruikers beweren dat de gps wel goed werkt en de andere helft weer niet...

• Propane
  • Niet online
Artuzzo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:33:
Hey mensen een paar vragen:

- Is de GS van Vodafone Simlock vrij?
- Als je hem in het buitenland wilt gebruiken wat moet je doen om te zorgen dat internet NIET aan gaat?
- Waarom windows 7 herkent hem niet? Iemand een oplossing?

Alvast bedankt!
Even zoeken doet wonderen, kijk bijvoorbeeld even op de website van Vodafone voor je eerste vraag. De tweede vraag is een kwestie van een vinkje weghalen bij een optie, als je het helemaal zeker wilt hebben zijn er meerdere apps die dat doen.
kevinman schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:53:
[...]
Voor mensen die beweren dat hun gps wel goed werken, hebben jullie het toestel echt getest in real world situation? Navigeren van A naar B, zeg maar 30 km ofzo? Als het degelijk wel werken bij jullie, dan is er toch wel iets mis mee met de kwaliteitscontrole bij de Samsung fabrieken. Want ik kan echt niet anders verklaren waarom de helft van de gebruikers beweren dat de gps wel goed werkt en de andere helft weer niet...
Jup, gechecked tijdens een stuk navigeren van 20km met Google Navigatie. Verder heb ik echt nog weinig missers kunnen vinden wat betreft de GPS. Een keer gehad dat hij niet aan wilder in Google Maps terwijl ik de GPS altijd aan heb staan. Even uitzetten en weer aan was de oplossing. Ik zal het de komende tijd nog eens checken, misschien heb ik tot dusver gewoon mazzel en is het nog niet voorgekomen.

[ Voor 43% gewijzigd door Propane op 26-07-2010 00:58 ]

• Propane
  • Niet online
-dubbelpost, excuses-

[ Voor 98% gewijzigd door Propane op 26-07-2010 00:58 ]

• Robin64
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-11 09:47
Artuzzo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:33:
- Is de GS van Vodafone Simlock vrij?
- Als je hem in het buitenland wilt gebruiken wat moet je doen om te zorgen dat internet NIET aan gaat?
- Waarom windows 7 herkent hem niet? Iemand een oplossing?
De instellingen voor data roaming staan onder mobile networks in de settings en die stond bij mij standaard al uit.

Wat bedoel je precies met win 7 herkent het niet? Bij mij herkend hij de telefoon gewoon. Het is wel zo dat je de sd card moet mounten om erbij te kunnen, miss bedoel je dat. Om het te mounten moet je de notificatiebalk uitschuifen, dan op usb drukken en dan mount.

Ik weet niet of die van voda ook simlock vrij is.

• kevinman
Een nieuw probleem na het flashen naar JM2. Ik kan geen enkel app meer installeren van de market. Die zegt:"Download was unsuccessful, please try again." Ik wou de cache van market effe leegmaken, maar market staat niet onder Settings/Applications/Manage applications :?

[ Voor 83% gewijzigd door kevinman op 26-07-2010 01:20 ]

Verwijderd

kevinman schreef op maandag 26 juli 2010 @ 01:06:
Een nieuw probleem na het flashen naar JM2. Ik kan geen enkel app meer installeren van de market. Die zegt:"Download was unsuccessful, please try again." Ik wou de cache van market effe leegmaken, maar market staat niet onder Settings/Applications/Manage applications :?
Hmm dit is een welbekend oud probleem... iets met een cache wissen ofzo.. anders zoek dit forum door.

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23-09 10:54
Robin64 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:58:
[...]

De instellingen voor data roaming staan onder mobile networks in de settings en die stond bij mij standaard al uit.

Wat bedoel je precies met win 7 herkent het niet? Bij mij herkend hij de telefoon gewoon. Het is wel zo dat je de sd card moet mounten om erbij te kunnen, miss bedoel je dat. Om het te mounten moet je de notificatiebalk uitschuifen, dan op usb drukken en dan mount.

Ik weet niet of die van voda ook simlock vrij is.
Hey Robin bedankt voor je hulp! Gelukkig is er nog iemand die zin heeft om op een forum antwoorden te geven.

De roaming staat idd uit maar ik wist toch niet zeker of de verschillende apps toch gebruik kunnen maken van de verbinding in het buitenland...Je hebt sommige apps die dingen kunnen forceren vandaar mijn twijfel. Maar ik zal ff langs vodafone lopen voor de zekerheid..Anders neem ik een tweede mobiel zonder internet mee.

Als ik de GS aan de pc wil verbinden door de kabeltje, krijg ik meteen een bericht rechts onder dat hij het device niet kan herkennen...Ik heb de software " DjVu" wel geïnstalleerd maar het lijkt niet te werken...Verder gebruik ik nu de APP dropbox om dingen vanuit de pc naar de mobiel te verplaatsen.

Bij mij wordt de toestel niet herkend. Ik krijg zelf niet dat icoontje om een USB apparaat te kunnen uitzetten, snap je wat ik bedoel?

• kevinman
Verwijderd schreef op maandag 26 juli 2010 @ 01:46:
[...]

Hmm dit is een welbekend oud probleem... iets met een cache wissen ofzo.. anders zoek dit forum door.
Als je mijn post te goei lees, heb ik gezegd dat ik cache niet kon leegmaken omdat market niet tussen de apps lijst staat. Ik heb nu een omwegje gemaakt om de cache toch te wissen via Titanium Backup maar tevergeefs... Ik heb dit probleem al gemeld op modaco, hopelijk krijg ik snel een reactie. Een GS zonder market is eigenlijk een dumbphone en ik heb geen zin om terug naar de vorige firmwares te gaan, want deze is echt snel.

Update: in recovery mode staat er multicsc: cannot access to /system/csc/KOR/system/
Iemand enig idee wat dat betekent?

[ Voor 8% gewijzigd door kevinman op 26-07-2010 02:12 ]

Verwijderd

Tuig schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:08:
Volgens mij deze link voor die 64 bit drivers :
http://www.2shared.com/fi..._drivers_GalaxyS_x64.html

( heeft dezelfde ellende, en gaat dit nu proberen )

Edit.werkt. win7 64 pro
Yey, dit samen met het switchen naar de orginele launcher en de usb instellingen switchen naar KIES, werkt nu eindelijk de communicatie met KIES.

Nog wat anders. En ik ben nieuw in het update van android, maar als straks de nieuwe 2.2 naar onze kant komt, hoe gaat dat in z'n werk? Krijg je op KIES een bericht? Of krijg je op je mobiel een bericht? Hoe gaat het dan met alle geinstalleerde apps? Moet je die weer opnieuw installeren? Instellingen e.d. allemaal overschreven?

• Philflow

Philflow

Iedere keer als ik de Iphone 4 zie, in filmpjes of in het echt, valt het me op hoe flets de kleuren zijn. Ik ben blijkbaar verwend door de SG.

[ Voor 4% gewijzigd door Philflow op 26-07-2010 08:27 ]

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

icecreamfarmer schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:11:
[...]

het enige probleem is dat skype niet meer werkt.
Klopt, maar (gratis) videobellen van telefoon naar telefoon werkt wel. Dat is tenminste iets.

• Joey101
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 18:52
Gisteren toch maar een galaxy s gehaald want de google nexus one was dus nergens verkrijgbaar. Ik heb de 8gb versie zonder extra sd kaartje nu had ik in het begin even wat probleembjes met aansluiteb op de pc maar nu helemaal opgelost. Nu heb ik nog een probleem en dat is dat mijn swype op een of andere. Manier niet is geactiveerd. Verder vind ik het tot nu toe een super toestel

• Philflow

Philflow

Artuzzo schreef op maandag 26 juli 2010 @ 01:46:
[...]
Gelukkig is er nog iemand die zin heeft om op een forum antwoorden te geven.
Artuzzo, uit je posts (ook hier) lijkt het dat je zelf nauwelijks iets uitzoekt voordat je je vragen hier post. En dat wordt hier wel verwacht. Of een Vodafone Samsung Galaxy een simlock heeft kun je bijvoorbeeld makkelijk terug vinden op Vodafone.nl.

Verwijderd

Afgelopen donderdag heb ik de Galaxy S opgehaalt. Echt een geweldige telefoon/pda/whatever. :-) Mijn vorige was de HTC Touch Diamond en dit is een fraaie opvolger.

Ik heb 2 vragen die ik hier met de zoekfunctie niet tegenkwam:

Eerste vraag:
Is het mogelijk foto's te voorzien van een timestamp? Zoals ik dat bv kon met mijn Touch Diamond:
Afbeeldingslocatie: http://img18.imageshack.us/img18/8827/upimage570.jpg

Ik denk niet dat dat kan maar misschien heb ik het mis. :)

Tweede vraag:
Als ik staande foto's maak en ze post naar mijn weblog dan blijkt dat de foto niet staand is maar liggend.
Dat levert dus foute posts op:
Afbeeldingslocatie: http://img571.imageshack.us/img571/8523/upwpid.jpg

Alvast bedankt voor het meedenken. :)
Groeten,
André

*edit* vreemd, het tweede plaatje dat op mijn weblog liggend geplaatst wordt ipv staand
(http://tcindustry.com/mob...-2010-07-24-23.01.073.jpg)
komt wel staand terecht bij Imageshack. Als ik de foto open op mijn Mac dan istie ook staand. Als ik 'm upload naar mijn weblog (Wordpress) dan wordt ie gekanteld. Nou snap ik er niks meer van.

:?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2010 09:51 ]

• Teletekst
  • Niet online
Ik heb de Galaxy nu een week ongeveer en kan een instelling niet meer terugvinden.

In het begin heb ik Swype ergens uitgezet, maar ik kan niet vinden waar ik het weer aan kan zetten.
In de gebruiksaanwijzing staat dat ik dat bij het toetsenbord ergens kan instellen, maar waar ik ook op klik, nergens staat Swype. Wel kan ik allemaal instellingen voor Swype maken, maar een knopje met "aan" ontbreekt. 8)7

Wie oh wie kan me helpen?

• Morgion
  • Laatst online: 21-11 16:42
Teletekst schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:12:
Ik heb de Galaxy nu een week ongeveer en kan een instelling niet meer terugvinden.

In het begin heb ik Swype ergens uitgezet, maar ik kan niet vinden waar ik het weer aan kan zetten.
In de gebruiksaanwijzing staat dat ik dat bij het toetsenbord ergens kan instellen, maar waar ik ook op klik, nergens staat Swype. Wel kan ik allemaal instellingen voor Swype maken, maar een knopje met "aan" ontbreekt. 8)7

Vinger vasthouden op tekstinvoerveld. Voila.

• silitek
Teletekst schreef op maandag 26 juli 2010 @ 10:12:

Op een leeg veld gaan staan b.v. google even vasthouden popup menu invoermethode... ;)

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-11 13:08
Propane schreef op maandag 26 juli 2010 @ 00:54:

[...]
Jup, gechecked tijdens een stuk navigeren van 20km met Google Navigatie. Verder heb ik echt nog weinig missers kunnen vinden wat betreft de GPS. Een keer gehad dat hij niet aan wilder in Google Maps terwijl ik de GPS altijd aan heb staan. Even uitzetten en weer aan was de oplossing. Ik zal het de komende tijd nog eens checken, misschien heb ik tot dusver gewoon mazzel en is het nog niet voorgekomen.
Bij is het ook constant raak met de GPS. Dat ding werkt voor géén meter, althans niet betrouwbaar. Ik heb de hot fix veranderd in cold fix en sindsdien is hij nauwkeuriger. Als hij het doet...

Maar in programma's als GPS status en Maps krijg ik zo ineens geen fix meer. Hij zoekt niet eens naar gps signalen in GPS status. Ook het icoon GPS schakelt niet in. Zonder dat GPS symbool is de GPS toch ook niet actief? Iemand tips, ik baal dat ik nu geen navigatie meer heb.
Pagina: 1 ... 10 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.