Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 07:43
CapTVK schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Welkom op de server Dali. Voor supply crates kan je op dit moment alleen keys in de store kopen ben ik bang. Ze worden niet gedropped. Je kan hem ook proberen te traden.
Bedankt voor de info. Ga dan toch maar een sleutel halen. Ben toch te nieuwsgierig om hem te traden. Doen ze dan toch slim om op de nieuwsgierigheid van mensen te spelen.
Wel heb ik een name tag waar ik niets mee doe. (Ben niet zo origineel in het verzinnen van namen). Dus als iemand daar iets leuks voor terug heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Server was niet in zo'n goede conditie helaas. Veel drops maar het was wel leerzaam om eens granary in Highlander te proberen.

Heb toch maar zo'n crate geprobeerd, en.....nametag :( Maar hij heeft een goede bestemming gekregen "Captain Slow" krijgt versterking! ;)

Afbeeldingslocatie: http://b.imagehost.org/t/0520/the_stig1.jpg

@Gema, graag gedaan. In de tussentijd wijs ik nog even op ons forum voor trades:
http://www.teamfortress.be/forum/index.php

[ Voor 14% gewijzigd door CapTVK op 05-10-2010 23:29 ]

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CapTVK schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:19:
Server was niet in zo'n goede conditie helaas. Veel drops maar het was wel leerzaam om eens granary in Highlander te proberen.

Heb toch maar zo'n crate geprobeerd, en.....nametag :( Maar hij heeft een goede bestemming gekregen "Captain Slow" krijgt versterking. ;)

[afbeelding]
Nu nog een "Jezza" en een "Hamster" en je bent compleet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook eens 2 sleutels geprobeerd;
Gunslinger en Scottish Resistance :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
GeMa schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 23:19:
[...]

Bedankt voor de info. Ga dan toch maar een sleutel halen. Ben toch te nieuwsgierig om hem te traden. Doen ze dan toch slim om op de nieuwsgierigheid van mensen te spelen.
Wel heb ik een name tag waar ik niets mee doe. (Ben niet zo origineel in het verzinnen van namen). Dus als iemand daar iets leuks voor terug heeft?
Als je zelf niks weet, zou ik hem eerder ruilen, combineer hem met iets cheap (potje pis? Crate?) en het is ong. een polycount wapen waard met een leuke deal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over namen.

Als Become zijn geweldige grap niet vertelt, doe ik het wel. Zijn Rocket Launcher heet nu 'This shitty team', waardoor in de killcam komt te staan 'Become is carrying...' precies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
Ik zal eens kijken wat ik voor de name tag kan krijgen. Of toch maar wachten op een geniale ingeven.
Die van Become is d:)b

Die name tags zijn erg populair kom ik achter. Heb hem te snel tegen een crit a cola (had ik nog niet) geruild.
Maar ja nu is mij verzameling weer iets meer compleet. (Ik heb graag alle wapens).

[ Voor 44% gewijzigd door GeMa op 06-10-2010 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
ik kreeg voor mijn nametag 2 hats :9

Ik ga ze denk ik niet gebruiken, tenzij ik een epische naam weet voor een wapen.

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil nog steeds Bill's Hat, maar vanwege de update van gisteren wil niemand hem meer ruilen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46
Welke update? Dat heb ik even gemist

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
L4D update misschien? Bill staat weer even in het spotlight dus z'n hoed ook.

Van een update heb ik niks gehoord. Het enige mij verder bekend is dat Valve iets tegen "scamming" (oplichterij) wil doen. Maar helaas is Valve hier zeer vaag over.

[ Voor 24% gewijzigd door CapTVK op 06-10-2010 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
LUH-3417 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 10:08:
Ik wil nog steeds Bill's Hat, maar vanwege de update van gisteren wil niemand hem meer ruilen. :(
Kan op mn werk geen game gerelateerde sites openenen. Maar als ik google op L4D bill's hat & TF2, kom ik tegen dat die hat een exclusive item is geweest voor mensen die l4d2 pre-ordered hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 15:02
GeMa schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:23:
Ik zal eens kijken wat ik voor de name tag kan krijgen. Of toch maar wachten op een geniale ingeven.
Die van Become is d:)b

Die name tags zijn erg populair kom ik achter. Heb hem te snel tegen een crit a cola (had ik nog niet) geruild.
Maar ja nu is mij verzameling weer iets meer compleet. (Ik heb graag alle wapens).
No offence, maar degene waar jij mee hebt getrade heeft zitten lachen als een malle dat iemand zo iets waardevols voor een simpel wapen wegtrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
Daar ben ik ook achter gekomen. :F
Heb weer eens te vlug gehandeld. :(
Moet toch eens gaan leren onderhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Ik wilde m'n bill's hat traden, maar na de comics gelezen te hebben is het een icoon van een effectieve baas.

Maar kijk anders eens op #tf2.trade om wat waardebepaling te doen.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valve heeft een gratis DLC van L4D en L4D2 uitgebracht, en daarom is Bill's Hat, die destijds weggegeven werd tijdens een pre-order, nu weer populair. Kkaltuu wilde hem niet aan mijn afstaan, terwijl ik nog wel een pimphoed bood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeMa schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:06:
Maak je geen zorgen komt vanzelf. Beschouw het maar als je entree in de nieuwe gamemode van TF2: "the trading game".

Trouwens, als het vintage crit-a-cola is is het achteraf gezien misschien niet eens zo'n slechte deal. Crit-a-cola was voor deze update al niet te wijd verbreid. Kan zomaar eens zijn dat je bij een verzamelaar over een paar weken opeens een hat ervoor kan krijgen. Een goedkope hat weliswaar, maar een hat is een hat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-04-2020
CapTVK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:25:
[...]

Maak je geen zorgen komt vanzelf. Beschouw het maar als je entree in de nieuwe gamemode van TF2: "the trading game".

Trouwens, als het vintage crit-a-cola is is het achteraf gezien misschien niet eens zo'n slechte deal. Crit-a-cola was voor deze update al niet te wijd verbreid. Kan zomaar eens zijn dat je bij een verzamelaar over een paar weken opeens een hat ervoor kan krijgen. Een goedkope hat weliswaar, maar een hat is een hat.
Je kan een crit a cola makkelijk craften :)

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:56
LUH-3417 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:24:
Valve heeft een gratis DLC van L4D en L4D2 uitgebracht, en daarom is Bill's Hat, die destijds weggegeven werd tijdens een pre-order, nu weer populair. Kkaltuu wilde hem niet aan mijn afstaan, terwijl ik nog wel een pimphoed bood...
Pimphoed voor de demo?
Ik wil wel ruilen hoor. ;)

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Laatst online: 16:33

g0tanks

Moderator CSA
Cornelisjuh schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Je kan een crit a cola makkelijk craften :)
Maar geen Vintage Crit-A-Cola. :p

De Crit-A-Cola was overigens na de update de enige van de 'oude' items die ik nog niet had, maar dankzij FYI nu wel. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat is dan het nut van vintage weapons, anders dat ze een leuk kleurtje hebben? Of gaan we nu hetzelfde hebben als met hats, het staat leuk dus moeten we het hebben :)

Edit: zo, g0tanks is weer blij met z'n Earbuds ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Tsunami op 06-10-2010 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Geen nut, maar wel leuk voor de verzamelaar. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fanatix schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:15:
[...]

Pimphoed voor de demo?
Ik wil wel ruilen hoor. ;)
Tegen Bill's Hat? Add me maar op Steam: http://steamcommunity.com/id/LUH-3417

[ Voor 8% gewijzigd door LUH-3417 op 06-10-2010 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Ik heb een vintage crit-a-cola =D
Je weet toch dat een crit-a-cola heel makkelijk te craften is met bonk+kritzkrieg. Haast de 2 meest voorkomende drops bij mij. (Naast natascha, huntsman, jarate en KGB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
De crit-a-cola is vintage (niet dat het mij iets uitmaakt). Ik had hem wel willen craften alleen er wou geen bonk meer voor mij vallen.
Zal hem later eens gaan uitproberen ook al ben ik een dramatisch slechte scout :Y .

Eerst ga ik mijn guest pass voor Starcraft 2 eens uit proberen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
g0tanks schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 16:49:
Geen nut, maar wel leuk voor de verzamelaar. :)
Afgezien van een blauw kleurtje heb je er niks aan. Sommige mensen zullen er wat meer waarde aan hechten dat hun verzameling " vintage" is. En de voorraad vintage items is vanaf nu beperkt en zal alleen maar kleiner worden omdat de meeste mensen hun spul gaan wegcraften.

Ik moet zeggen dat het verzamelings aspect me persoonlijk wel bevalt. Toen trading uitkwam kon ik eindelijk beginnen om mijn verzameling van alle 9 originele TF2 hoedjes compleet maken. Wat nu is gelukt. Heb vandaag eindelijk de batter's helmet.

Volgende doel: alle nieuwe wapens verzamelen inclusief de koekenpan voor mn soldier met soeppot :9

[ Voor 10% gewijzigd door CapTVK op 06-10-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die koekenpan is mooi ja :) Ik wil hem hebben voor demoman.
33% kans met craften, dus dat maar eens proberen zodra ik de ingrediënts heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18:30
iemand al enig idee hoe de koekenpan te krijgen is? en de pet van ellis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

kipneck schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:06:
iemand al enig idee hoe de koekenpan te krijgen is? en de pet van ellis?
Pet van Ellis schijnt een achievement te zijn in Left 4 Dead (2). Zit in de nieuwe DLC die is vrijgegeven.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
kijkend naar de nieuwe achievements, is er niks wat er op lijkt dat je iets zult krijgen. in alien swarm was dit heel duidelijk. maar nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

tf2 blog update: iedereen die l4d2 heeft of koopt krijgt ellis zijn hat en een skillet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update

De sandvich is gelukkig generfed. Sinds afgelopen week kon je weer onbeperkt sandviches eten zonder timer. Maar als je nu hurt bent, ook al is het maar een fractie wordt de cooldown timer geactiveerd. Hij werkt nu alleen onbeperkt bij full health. Dus de meer bizarre TF2 sandvich party heavy subgroep mag nog tevreden zijn. In de tussentijd hoor ik het gehuil van SPUF tot hier

Heel erg mooi gedaan Valve, goede nerf.
Shared changes (CS:S, DoD:S, HL2M, and TF2)
* ServerBrowser now sorts by ping by default once again.
* Fixed Mac crash on launch when running Mac OSX 10.5.8.
* Fixed spectator bug where spectating a Sniper looking through scope didn't zoom fov.

Team Fortress 2
General Fixes
* Fixed an issue that caused some old demos to crash.
* The server browser now sorts by ping by default.
* The Trading dialog now starts with the chat window having focus.
* Fixed a bug that caused overheal to not work properly.
* Fixed the Sandvich cooldown not occurring when the Heavy is hurt.
* Fixed the Heavy's hands being invisible.
* Soldiers no longer maintain their rage level when changing loadout.
* Alerts now sort on top of achievement status.
* Prevented a bad state occurring when someone tried to trade with themselves.
* Fixed a dueling related crash caused by custom scoreboard UIs.
* Fixed players not being able to set their default FOV correctly.
* Fixed being unable to equip customized shotguns & pistols on some classes.
* Improved the explanation of the item set bonus in set item descriptions.
* Fixed a bug where items with particle systems would show up at the player's feet or pelvis.
* Fixed the wrench number for the Golden Wrench not displaying properly.
* Fixed the medal number for the Gentle Manne's Service Medal not displaying properly.
* Fixed client seeing incorrect message when changing team while participating in a duel.

Economy Changes
* Added Remove Name and Remove Paint features.
* Achievement items and store promotion items are now usable in crafting.
* Gifted items are now craftable and tradable.
* Attempting to craft a non tradable item will result in a warning that the items produced by the craft will also be marked as non tradable.
* Community, Self-Made, and Valve items are not tradable or usable in crafting.
* Changed "Not Craftable" description to "Not Usable in Crafting" to increase clarity.

Item Changes
* The TF badge on the Glengarry Bonnet is no longer team colored.
* Restored the missing PDA2 Slot Token.
* Restored the appearance of the Tippler's Tricorne to the version prior to the Mannconomy Update. This item is now paintable.
* Added a new paintable hat, the 'Rimmed Raincatcher' that has a new Tricorne style appearance.
* The Earbuds are now nameable.
* Duel fixes:
* Fixed Dueling badges using the wrong texture.
* Fixed an issue where dueling stats did not show up on dueling badges above Bronze.
* During a duel, the Dueling mini-game item used to initiate the duel cannot be deleted, traded or crafted.
* The following hats now allow the paint to affect their color more (colors should not be washed out):
* The Pugilist's Protector, The Hard Counter, The Bombing Run, Football Helmet, Fancy Fedora, Cowboy Hat, Engineer's Cap, Viking Helm, Respectless Rubber Glove, Batter's Helmet, Brigade Helm, Master's Yellow Belt, Killer's Kabuto, Backbiter's Billycock
* Dueling Mini-Game now drops with 5 uses.

Weapon Changes
* The Battalion's Backup no longer gives rage for falling damage.
* The Shortstop is now affected by tf_use_fixed_weaponspreads.
* The Gloves of Running Urgently now using the boxing taunt and boxing glove weapons are now of the type "Boxing Gloves" instead of "Fists."
* Your Eternal Reward no longer disguises the Spy if the victim survives the backstabbing attempt (because of Ubercharge, The Razorback, etc)
* Your Eternal Reward no longer disguises the Spy if they are carrying the flag.
* The Holy Mackerel no longer displays a fish hit message when a Spy disguised as the attacker's team is hit.
* The Holy Mackerel no longer triggers other death events (like achievements or stats mods) improperly.
* The Sydney Sleeper no longer penetrates targets.
* The Sydney Sleeper no longer randomly crits.
* Milk will no longer spray from the barrels of other Scout weapons when switching from the Mad Milk.

[ Voor 5% gewijzigd door CapTVK op 07-10-2010 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
goeie update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZanielGa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:29
Nou, dan weet ik nu dus ook waarom ik mijn eerste duel verloren heb. Ik dacht dat het gewoon een vervelend timing gevalletje was maar het was dus gewoon een bug. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
* The Holy Mackerel no longer triggers other death events (like achievements or stats mods) improperly.

Dus... Wat mij betreft zetten we de stats weer aan, ook al zijn nog lang niet alle polycount wapens ingevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
* Milk will no longer spray from the barrels of other Scout weapons when switching from the Mad Milk.

Woohoo, als ik snel switchte zag ik inderdaad melk uit mijn shortstop komen :P

i7 4970K | Mugen 4 | GTX 980Ti SC+ ACX2.0+ | 16GB 1600 Corsair Dominator | Asus Maximus VII Ranger | Corsair 730T | Corsair RM750 ||| Corsair Strafe RGB | Asus MG278Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:18
Wat ik nog gemerkt heb, geen idee of het een bug is. Wanneer je de Black Box gebruikt (on hit +15HP) en door een medic bent gebuffed, dat je deze buf in stand kan houden door mensen te blijven schieten. Wanneer deze weer terug is op 200 is dat weer de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

* Fixed the Heavy's hands being invisible.
Wohoo *O* Very annoying yes :Y Mooi dat het gefixt is !!

Snap alleen die FOV fix niet :
* Fixed players not being able to set their default FOV correctly.
Wat was er mis mee ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipneck
jeuj!! net een stainless pot gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
mhoogendam schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 10:45:
Wat ik nog gemerkt heb, geen idee of het een bug is. Wanneer je de Black Box gebruikt (on hit +15HP) en door een medic bent gebuffed, dat je deze buf in stand kan houden door mensen te blijven schieten. Wanneer deze weer terug is op 200 is dat weer de max.
Lekker houden zo, lijkt me sterk dat iemand dat langer als 10 kan zonder dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Was dat al langer zo dat je als engie met je rechter muisknop een ammo pakketje kon neerleggen?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
WTF Nooit geweten ? Geen mod ofzo ?

[ Voor 87% gewijzigd door Cornelisjuh op 07-10-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonni schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:17:
Was dat al langer zo dat je als engie met je rechter muisknop een ammo pakketje kon neerleggen?
Nee :?
Enige werking van RMB voor engy is met wrangler en lv3 sentry rockets schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeMa
Na de update blijft mijn heavy zijn shotgun constant reloaden. Ook als hij vol is. Alleen een wapon switch schakelt het uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsunami
  • Niet online
Yonni schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 19:17:
Dat zal TF2 Ammopacks zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ontdekte vandaag ook een leuke bug. Als je als engineer, met de gunslinger, de Lugermorph selecteert, zweeft die direct voor je en vouw je daarna je hand er omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
An encounter with the Entrepreneur of Sensory Shapeshifting with Purpose of Infiltrationary Actions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaCio
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 03:27
Heb deze gister gedropped gekregen
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/a/a8/Heavyumbrella.png/250px-Heavyumbrella.png

offtopic:
cipher, ruilen voor de fez? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

g0tanks schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 22:51:
An encounter with the Entrepreneur of Sensory Shapeshifting with Purpose of Infiltrationary Actions
[video]
WARNING: THIS VIDEO IS NOT FOR THE POOR AND IRISH

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
Lijkt me nuttig, zou algemeen geïmplementeerd moeten worden door Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien de bug met de fish kills gefixed is, zijn de stats sinds vanmorgen tien voor zes weer aangezet door onze vrienden van Dutch eSports.

Er is nog geen update voor HLstatsX zelf, dus alle nieuwe polycount/mannconomy-wapens staan er nog niet in. Volgens mij pakken de stats in zo'n geval voor die wapens automatisch een modifier van 1, wat geen probleem is.

Mocht je toch nog vreemde dingen tegenkomen, meldt het dan hier, op teamfortress2.be of op dutch-esports.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Laatst online: 20-08 13:09
Mja, dat zal dan wel. Keek d'r wel van op zeg, wilde m'n teleporter oppakken maar dropte zomaar ammo op de grond :+ . Huh? wtf? momentje zegmaar

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

frickY schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 23:21:
Net Familiar Fez getrade.
Wat bied je, cabo? :p
I really want that one :>

Heb ik iets ruilbaars? :P
http://www.tf2items.com/id/SNDRT

Net 2 nametags voor een SafenSound, leuk dealtje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand bood hem aan op de server en heb hem kunnen traden voor medic mask :p
Wilde hem eigenlijk voor cabo scoren omdat ik wist hij hij er 1 wilde, maar hij speelt wel aardig.

Je decloak-geluid is aanzienlijk zachter. Niet alleen met deathringer maar ook met de gewone watches. Ik kan nu vrij dicht bij een sniper decloaken zonder dat hij me hoort. Jammer dat je ook met dat kut pistool en klote mes moet spelen voor die set-bonus, ik moet nog even aanzien hoe het bevalt.
Als het toch niet mijn ding is hoor je het wel, die safe 'n sound is ook leuk.

[ Voor 4% gewijzigd door frickY op 08-10-2010 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asskicker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-08 17:38
SNDRT schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:31:
[...]

I really want that one :>

Heb ik iets ruilbaars? :P
http://www.tf2items.com/id/SNDRT

Net 2 nametags voor een SafenSound, leuk dealtje :')
Ik wil je Chieftain's Challange!

Wil je iets uit mijn backpack? ^^ http://www.tf2items.com/id/Asskicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

frickY schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 18:43:
Iemand bood hem aan op de server en heb hem kunnen traden voor medic mask :p
Wilde hem eigenlijk voor cabo scoren omdat ik wist hij hij er 1 wilde, maar hij speelt wel aardig.

Je decloak-geluid is aanzienlijk zachter. Niet alleen met deathringer maar ook met de gewone watches. Ik kan nu vrij dicht bij een sniper decloaken zonder dat hij me hoort. Jammer dat je ook met dat kut pistool en klote mes moet spelen voor die set-bonus, ik moet nog even aanzien hoe het bevalt.
Als het toch niet mijn ding is hoor je het wel, die safe 'n sound is ook leuk.
Ik hoor het graag van je, heb namelijk het nieuwe knife en de nieuwe pistol, dus de Fez ontbreekt nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mooie deal Cipher! 8) Jij bent volgens mij toch een van de eersten bij ons die met de officiële (sub)class hoedjes rondloopt.

Zelf heb ik nu zo'n series 2 box, kansen dat ik hier iets leuks mee krijg zijn toch een stuk beter. Dan bij series 1. Tijd voor een gokje!

P.S Heb ook nog een Frenchmenh's Beret mocht je uitgekeken raken op de Fez. Is toch eens van de betere spyhats. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door CapTVK op 08-10-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik begin dat nieuwe mes overigens wel te waarderen.
Je kunt soms zelfs een medic buddy neersteken zonder dat de medic het merkt, en jou rustig verder healed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag je bovenaan staan in de spelerslijst, terwijl je volgens mij helemaal niet zo'n goefende spy bent. Overpowered much? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Om de een of andere reden is het best makkelijk om bovenaan te komen als spy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het crafting recept voor de speciale polycount set headgear is bekend: 4 refined metal + class weapon

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1488096

http://img180.imageshack.us/img180/1039/newhat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

gvd, heb net al mn wapens vercraft en mijn sydney sleeper aan Descriptor cadeau gedaan.

Anyhow: de nieuwe hats zullen nu ongetwijfeld minder waard worden, omdat ze makkelijker te krijgen zijn dan andere class hats, me happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CapTVK schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:34:
Het crafting recept voor de speciale polycount set headgear is bekend: 4 refined metal + class weapon

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=1488096

http://img180.imageshack.us/img180/1039/newhat.jpg
Heb ik net mijn 2e razor back weg gecraft ;(

[ Voor 24% gewijzigd door Pykow op 09-10-2010 08:13 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een toelichting : een van de nieuwe PC classwapens! Een troost, die nieuwe razorback had toch niet gewerkt Pykow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 00:19:
Ik zag je bovenaan staan in de spelerslijst, terwijl je volgens mij helemaal niet zo'n goefende spy bent. Overpowered much? :)
Ik dacht dat ik best een aardige spy was :'(

De set vind ik niet overpowered.
Het mes is kut. Omdat je niet kunt disguisen kun je niets doen in de buurt van sentries. Je moet dus elders zien iemand neer te steken. De gun is ook kut. Ik ben gewent te headshotten met ambassador. In vergelijking daarmee doet dit ding nauwlijks pijn. Ook heb je geen ruk aan die +15 cloak. Als je begint met schieten ben je doorgaans te laat om nog te vluchten. Door de set cloak je ook nog eens (iets( langzamer wat ook niet helpt.
Maar het 'silent decloaken' werkt absoluut, en zeker spelers die alleen zijn pak je nu veel eenvoudiger. Misschien dat als ik mijn speelstijl voldoende heb aangepast het allemaal nog wat handiger aanvoelt, maar wat mij betreft zijn de gun en het mes nerfs voor de set-bonus.. als is de 'silent kill' stiekem ook geniaal.

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 09-10-2010 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, je was ook gewoon goed bezig, maar volgens mij speel je niet zo heel vaak spy, toch?

Trouwens:

"Anyhow: de nieuwe hats zullen nu ongetwijfeld minder waard worden, omdat ze makkelijker te krijgen zijn dan andere class hats, me happy :D"

Wat? 4 refined metal plus set item voor een hoed is toch duurder dan 3 refined metal voor een hoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vraagje voor de l4d2 bezitters, hebben jullie de items al gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cipher komt toch wel aardig wat keren langs als spy hoor. Hij speelt gewoon vaak andere classes behalve spy dus het valt niet zo op.

Voordelen van die spy Fez wil ik wel geloven. Maar kan iemand vertellen over de nadelen van die Fez?

LUH, ze zijn niet goedkoop ja maar het verschil is dat je met dit recept gegarandeerd die subclass hoed krijgt. Dat is het verschil met een class hoed craften ( 4 refined + class token). Daar moest je maar hopen dat je de goede hoed die je zelf wilde kreeg.

Wat betreft de items uit L4D2. Ik had hem eerder al tijdens de steam summer sale aangeschaft. En bij mij zaten ze gister in m'n backpack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LUH-3417 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:15:
Nee, je was ook gewoon goed bezig, maar volgens mij speel je niet zo heel vaak spy, toch?
Jawel, maar je ziet me als het goed is nooit :+
Wat? 4 refined metal plus set item voor een hoed is toch duurder dan 3 refined metal voor een hoed?
Dat wel.. maar met 4 refined + 1 setitem krijg je de hat voor de class waar die set bij hoort.
Normaal kost het je 4 refined + 1 classtoken om de class te bepalen, en dan nog krijg je 1 vd random hats van die class.

1 setitem is minder dan 1 classtoken (= 3 class weapons).

Ik ben nu ook naarstig opzoek naar iemand die mijn Gold Australian paint wil traden voor 3 refined, om de pyro-attendee hat te kunnen craften :) +30% movespeed lijkt me wel wat, bevalt op de hwg ook erg goed :D
CapTVK schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:33:
Voordelen van die spy Fez wil ik wel geloven. Maar kan iemand vertellen over de nadelen van die Fez?
De Fez zelf heeft geen stats. De reduced decloak-sound is onderdeel van de set-bonus, niet van de Fez.
De Fez opzichzelf is dus gewoon een normale hat zoals alle andere.
Alleen als je de setbonus wilt heb je de nadelen van de gun (low damage) en het mes (niet diguisen)

[ Voor 22% gewijzigd door frickY op 09-10-2010 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weiman
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 09:20
LRN2PLAY:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=URSJ_BBH8Do]

Check ook de andere filmpjes van die gast, hij speelt echt bizar goed spy :)

[ Voor 36% gewijzigd door Weiman op 09-10-2010 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
De Sydney Sleeper valt gewoon onder de Sniper Rifle in hlstats, nu is mijn hs/k ratio superlaag. :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weiman schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:10:
LRN2PLAY:

[video]

Leuk hoe hij die medic op 1.22 nog even pakt. OFMGNinja is een van de betere spies en z'n filmpjes zijn zeker leerzaam. Check maar eens hoe het terrein gebruikt Maar het valt me altijd op dat er in z'n filmpjes door de tegenstanders amper wordt omgekeken of ge-spychecked. 8)7

De spyfilmpjes van WiNGSpanTT (tevens de man achter de golden wrench charity actie) zijn die zin veel leerzamer. Hij laat ook zien hoe het fout gaat. (en hier zie je mensen nog af en toe omkijken ook!)

YouTube: Kanaal van wingspantt

http://www.toptiertactics.com/

Met wat maken ze nou trouwens al die craft filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad. Hij loopt gewoon deels plain door de map zonder disguise en niemand die op- of omkijkt. Zo kan ik het ook :) Alleen op GoT gebeurd dat zelden.

Filmpjes van craften maak je vrij eenvoudig met programma's zoals Fraps.

[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 09-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cornelisjuh
Zouden ze dit jaar ook weer zo'n soort van Helowe'en doen ? Was leuk vorig jaar :D

[ Voor 16% gewijzigd door Cornelisjuh op 09-10-2010 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
CapTVK schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:33:
[..]

[..]
Het nadeel is echt gigantisch, 0.5 langere blink time :o

Blink time is dat je contour even zichtbaar wordt als je tegen een tegenstander aanloopt etc. Weet niet of het oplichten als een gecloakte spy geraakt wordt (door schieten enz.) ook als blink time telt, maar ontsnappen wordt een stuk moeilijk als dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht eigenlijk dat puur de tijd bedoeld werd tijdens het cloaken/decloaken. Maar nu je het zegt, tot nu toe heb ik volgens mij geen enkele keer overleeft als ik tegen iemand aanbots. Terwijl dat voorheen meestal wel lukte.

Toch eens op letten...

//Edit
Ladies & gentlemen, we've got him another one.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eLN5z7afGkD25tiknde8azc9/full.png

Iemand bood hem aan voor earbuds. Die is blijkbaar op een hele missie om bunnyears te krijgen _/-\o_
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: um....
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: i had to trade for 2 policounts
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: trade the policounts for 4 other weapons
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: trade the 4 weapons for 4 refined
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: craft the 4 refined and a l'etranger into a fez
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: trade the fez to you for earbuds
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: and now trade the earbuds for bunny ears
thekidd - Want Bunny Ears Hat!: that was a lot more complicated than I expected.......
Voor je earbuds istie van jou cabo.
Cabo is reeds voorzien, net als SNDRT. Andere gedesinteresseerd? En weer omgeruild voor de polycount pyro hat :)

[ Voor 70% gewijzigd door frickY op 09-10-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik vraag me eigenlijk eens af of ze effectief de kill messages gaan verwijderen als je iemand dood met de nieuwe dagger (Iemand van Valve heeft gezegd dat dit in 1 van de komende patches gaat gebeuren) en wel effect dit op hlstatx gaat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, dat was me eigenlijk nog niet eens opgevallen :)
Wel dat als je een spy killed die deathringer gebruikt hij volgens het scoreboard nog leeft. Dat is altijd prettig om even te kunnen dubbelchecken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Statiegeld
  • Niet online

Statiegeld

Doordrinken!

Had ik net iemand weten te strikken die zijn Snaggletooth wilde ruilen voor mijn Gualadualajealdallo (Sombrero), staan we in het trade venster, breekt meneer de sessie af, gooid me uit z'n Friends list en blockt me, wtf? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren dropten er een paar level 2 crates op een server en werd er druk geunlocked met daarin verschillende chieftan hoedjes.... Wat ik mij nu afvraag is of er straks in de mannconomy economy ook een soort inflatie/ prijs erosie optreed; eerder kreeg je berichten dat er wel 5 of 6 hoedjes voor een chieftan geboden werden, maar als die nu in een crate zit wordt de kans ze te krijgen veelvuldig vergroot, waarmee de exclusiviteit niet langer aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Spijtig dat je de fez zo snel verruilde Fricky, ik had er graag mijn sombrero voor gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frickY schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 17:09:

//Edit
Ladies & gentlemen, we've got him another one.
[afbeelding]

Iemand bood hem aan voor earbuds. Die is blijkbaar op een hele missie om bunnyears te krijgen _/-\o_
Maar of course is het moeilijk! Een scout met Max z'n bunnyears en luger is AWESOME! 8)

[ Voor 21% gewijzigd door CapTVK op 09-10-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Simon
Als ik er weer één tegen kom kan ik hem wel proberen te krijgen, maar ze zijn nu ook prima te craften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weiman schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 11:10:
LRN2PLAY:

[video]

Hij speelt dan ook wel tegen een stel dribblers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Idd, er wordt amper gespychecked. Hij loopt gewoon rond en stabbed :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
GeMa schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 13:06:
CapTVK schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:25:

Nadat ik een paar dagen later toch zomaar een name tag gedropped kreeg, lijkt me het waardevol zijn van een name tag nog wel enigzins mee te vallen.
En CapTVK bracht me op een idee en heb ik 'm weggetrade voor een vintage crit-a-cola en vintage wrangler om mijn vintage collectie compleet te maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Jimmie schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 01:39:
[...]

[...]

Nadat ik een paar dagen later toch zomaar een name tag gedropped kreeg, lijkt me het waardevol zijn van een name tag nog wel enigzins mee te vallen.
En CapTVK bracht me op een idee en heb ik 'm weggetrade voor een vintage crit-a-cola en vintage wrangler om mijn vintage collectie compleet te maken :D
psssssssh, gewoon goed aanpakken.
1) Dedicated server hebben
2) trademap opzetten
3) Ingame ads opzetten met eigen have en wants
4) Ingame ads verkopen voor crates
5) 2e account met TF2 en L4D(2) halen en daar laten idlen voor scrap

Alleen morgen kijken of ik er ook wat aan heb, loop al 2 dagen een nametag te verruilen voor een hoedje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:12

nFo

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 10:18:
Vraagje voor de l4d2 bezitters, hebben jullie de items al gekregen?
Ik heb mij ellis cap & pan nog niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

euh, even aan een admin van de GoT servert;

we zitten vast in de server, en we willen graag door spelen :P
kunt u hem even maken? danku :P

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
15:51 komt ie 'm restarten :)

Ik weet alleen niet wie nog meer admin is behalve CapTVK, die op het moment niet on-line is.

[ Voor 62% gewijzigd door Jimmie op 10-10-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20
To paint or not to paint.

Ik heb Australium Gold. Nu kan ik dit traden voor andere bullcrap, of gebruiken op een van mijn hoedjes:
Taxas ten gallon word:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/c/c1/Painted_Texas_Ten_Gallon_E7B53B.png/120px-Painted_Texas_Ten_Gallon_E7B53B.png

Of:
Stove Pipe
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/e/e3/Painted_Scotsman%27s_Stove_Pipe_E7B53B.png/120px-Painted_Scotsman%27s_Stove_Pipe_E7B53B.png

Uchanka is ook een optie:
Afbeeldingslocatie: http://wiki.teamfortress.com/w/images/thumb/7/79/Painted_Officer%27s_Ushanka_E7B53B.png/120px-Painted_Officer%27s_Ushanka_E7B53B.png
Maar vind ik zelf niet echt mooi.

Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Wanneer worden die L4D2 items ongeveer gedropped? Heb al 4/5 drops gehad sinds de update, geen ellis hat of frying pan.

L4D2 gekocht vlak na de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

Heb net uit een kratje een potje witte verf gehaald, nu nog ergens een blackbox vinden, ruilen of (beter) krijgen :P
Pagina: 1 ... 18 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De gegevens van de tweakers server kun je hier vinden.
Vragen hierover kunnen dus achterwege gelaten worden!