Zo laat ik maar weer eens wat van me laten horen, want Nick merkte op dat ik wel heel erg stil ben geweest afgelopen tijd, iets wat de meeste mensen vaak wel als prettig beschouwen. Vandaag ff met NickH mijn tent uitgetest en tevens zijn we begonnen met het samenstellen van een paklijst. Nou was er al een standaard lijst, zie:
Nick's paklijstje
Nou is die voor een enkel dagje fotograferen en niet voor een overnachting erbij, vandaar dat we dus maar aan een extra checklist zijn gaan werken:
Ardennen Meet Checklist |
Check | Item |
|
Aankomst -> Tent opzetten |
| Tent |
| Hamer voor haringen |
| Luchtbed/matras + kussen + slaapzak |
| (zak/kampeer)Lamp != flitser !! |
| Stoel + tafel |
|
Eten |
| Goed mes |
| Dunschiller |
| Blikopener |
| Kurkentrekker |
| Koeltas/box + elementen |
|
Algemeen overig |
| Tandenborstel + tandpasta |
| Douche spul/zeep |
| Handdoek |
| Aftersun |
| Medicijnen |
| Contactlenzen/bril spullen |
| Toiletrol |
| Tekentang |
| Anti mug |
| Extra kleding (nacht+schone set) |
Er moet daar dan dus nog plastic servies en eten worden gehaald. Daarnaast vroegen we ons af of iemand een generator meeneemt en studiolampen (== goede tentverlichting

), in dat geval zal je dit zelf nog even op het lijstje moeten zetten.
En net als in die van Nick de kleine lettertjes: Als er nog dingen missen, let me know via DM, dan update ik 'm. Daarnaast is deze nog niet in Excel formaat verkrijgbaar, maar voor $9,99 kan dat snel veranderen
.
Daarnaast is het ons gelukt om mijn tent op te zetten en daarna ook weer terug in de tas van de tent te krijgen (a small step for menkind a huge step for us), deze tent kunnen wij dus gebruiken tijdens de meet en dat zullen we dus ook doen.
[
Voor 1% gewijzigd door
Zartok op 25-07-2010 12:17
. Reden: Uitbreiding lijst ]