Edit: *grinnikt*. Laat die stokbroden maar zitten, ik denk niet dat ik dat nog mee krijg (met tent en openbaar vervoer).
EDIT2: Deze wilde ik jullie niet onthouden. Ik zit te kijken of ik de normale spullen bij de camera kan stoppen. De tandenborstel op zich is al een enigzins komisch gezicht, maar het paar sokken in de lenspouch maakte het voor mij helemaal af

[ Voor 49% gewijzigd door citruspers op 27-08-2010 20:48 ]
Fijn dat je meekan! Heb ik ook zeker een slaapplekje haha!
edit: @citruspers, heb jij ook een zeil oid waar je de tent op kan zetten? Is misschien wel handig hehe.
[ Voor 16% gewijzigd door SgtCaffran op 27-08-2010 21:38 ]
Een zeil is niet nodig, dat is in de bodem geintegreerd. Het is zo'n kuip tentje, dus de binnentent is uit 1 stuk, met een opstaande zeil-rand. Erg handig, vergeleken met mijn vorige tentje op texel in de grootste regenbui ooit. (leuk kampvuur verhaal).
(en matje slaapzak doe ik ook!)
Een grondzeil doe je niet om droog te blijven maar om de bodem van je tent schoon te houdencitruspers schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:48:
Hehe inderdaad. Hou er wel rekening mee dat je nog een matje en slaapzak mee moet nemen heh. Mijn tent is niet all-inclusive
Een zeil is niet nodig, dat is in de bodem geintegreerd. Het is zo'n kuip tentje, dus de binnentent is uit 1 stuk, met een opstaande zeil-rand. Erg handig, vergeleken met mijn vorige tentje op texel in de grootste regenbui ooit. (leuk kampvuur verhaal).
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Also, wie komen er nou allemaal? Ik heb echt het gevoel dat we daar straks maar met z'n 5en zitten ofzo.
[ Voor 28% gewijzigd door citruspers op 27-08-2010 22:15 ]
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Mijn fototas zit nu helemaal vol, maar het past!. Scheelt weer een extra Eastpack
Moet je echt per se een luchtbed hebben in plaats van een matje? Het is maar voor een nachtje hoor. Je bent 22
(respect als er iemand met een waterbed komt aanzetten though)
Hier staat tekst
Verwijderd
mooi, dan zijn jullie er ook rond 15u...Sjaak_Afhaak schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 08:20:
Pff veel te vroeg wakker.. Als het goed is, vertrekken pickboy en ik zo rond 13:00 vanuit de omgeving van A'dam..
Pff, pompjes ... Ik blaas mijn luchtbedden altijd gewoon op om te controleren of mijn longen niet al te hard achteruit zijn gegaan sinds ik geen bastuba meer speel.SgtCaffran schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 23:22:
Vraagje: neemt er iemand nog een luchtpompje mee voor een luchtbed? Ik heb wel een bed maar geen pompje. Neem ook wel een matje mee maar liever luchtbed.
[ Voor 73% gewijzigd door Phehistyr op 28-08-2010 09:27 ]
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Verwijderd
ik bevind me momenteel in de trein ter hoogte van dordrecht.
Verwijderd
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2010 17:21 ]

Anyways, die groepsfoto wil ik en de rest vast ook wel op groot formaat
Hier staat tekst
Meeting was wel...eh. awesome! Douwtrappen is er niet echt van gekomen though...More stories to come, eerst een trein uiltje knappen.
EDIT: The Citrus has landed. Home again. Nogmaals thanks aan iedereen die er bij was voor deze fantastische 2 dagen.
[ Voor 14% gewijzigd door citruspers op 29-08-2010 18:02 ]
Wat een toffe meet! Iedereen bedankt voor de leuke en geweldige ervaring!
Een paar steekworden die me zo te binnen schieten: flits, flits, flits, ehh, iets met een beer
Ge-wel-dig!!!
Zei er iemand iets over NickH's opblaaspop, die op de verpakking vreemd genoeg een luchtbed vasthoud?

[ Voor 33% gewijzigd door citruspers op 29-08-2010 20:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
Hier staan alle fotos. Hoe stellen jullie voor dat ik de geluidsfragmentjes post?
Ik zit momenteel weer op 't werk, hoop vanavond de foto's te kunnen importeren en showen
* NickH herinnert zich ineens waarom hij met zijn iPhone op z'n kant moest filmen
Verwijderd
Hier staan alle andere filmpjes op.. heb ze nog niet benoemd, dus we kunnen quizen..
Nr. 2884 is toch wel de beste

[ Voor 123% gewijzigd door the mod man op 30-08-2010 20:21 ]
I can't wait to shoot!
[ Voor 100% gewijzigd door the mod man op 30-08-2010 20:21 ]
I can't wait to shoot!