Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:22
gaan we nog? :)

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Dat is wel de planning :P Graag zou ik nog wel het vragenlijstje ontvangen van de mensen die die nog niet hebben ingestuurd. Tot nu toe slechts reactie gehad van 11 personen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

kunnen de mensen die nog niets ingevuld hebben niet een mailtje vanuit de meeting manager krijgen (aka, adressen zijn toch bekend?)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Ik kan via de meetingmanager daar geen toegang tot krijgen. Straks dan maar wat DM's versturen.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09:50
Jongens, na overleg met mn baas en extra ingelaste roofvogelshows moet ik werken op 27, 28 en 29 augustus :(. Ik kan dus niet mee naar de Ardennen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:33
Jammer joh, de groep wordt wel steeds kleiner zo...:(
Zometeen moeten we de groepsfoto met een 200mm lens schieten :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik zie nog altijd 24 mensen in de meetingmanager staan maar ik weet niet in hoeverre dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

Wok schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 13:51:
En we hebben een eerste afhaker ;(

Wegens andere verplichtingen moet ik helaas afzien van deelname :-(
Bovenstaande is in ieder geval nog niet bijgewerkt in de TS zo te zien.... ;)

( :-( )

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:34

polthemol

Moderator General Chat
Phehistyr schreef op maandag 16 augustus 2010 @ 08:41:
Dat is wel de planning :P Graag zou ik nog wel het vragenlijstje ontvangen van de mensen die die nog niet hebben ingestuurd. Tot nu toe slechts reactie gehad van 11 personen.
consider it done :)

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Verwijderd

Na ampel beraad en thuis overleg (en na bekijken van de weersvoorspelling), onder afweging van een deel van de discussie die ik hier langs heb zien komen, ga ik de 28e (als alles goed gaat) wel fototjes nemen, maar dan toch niet in Belgie.
Kortom het aanbod van een flinke tent als "jeugdhonk" van mijn kant, vervalt hiermee.

Veel plezier allemaal en ik hoop dat de voorspellingen van buienradar inderdaad zo slecht blijken te zijn als ze de afgelopen dagen zijn geweest.

• Makkelijk
Volgens buienradar zou lowlands een drama worden en dat is het niet ;)

Verwijderd

Windfinder ( maar die kijkt nog niet tot volgende week zaterdag ) geeft ook een heel andere lijn aan. Mooi weer met hier een daar een wolkje. Een paar graden warmer ook nog dacht ik..

Overigens vind ik het niet vreemd dat de voorspelling zo ver uit elkaar liggen. De atmosfeer is gewoon heel erg instabiel op het moment. Dat zie je terug in alle plaatjes. Dus tja... het is voor veel modellen nu heel erg ingewikkeld om een goede voorspelling of verwachting af te geven. Het is hier en daar met recht een dubbeltje op zijn kant.

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Ik ben weer back van vakantie. Zit nog steeds in de planning om mee te gaan. Echter gaat het nog door? Ik zie behoorlijk wat afzeggingen enzo. :)

there's no tweak without the tweaker

• citruspers
het gaat nog door vziw, maar er zijn tot nu toe nog maar 11 man die een PM met gegevens hebben verstuurd geloof ik...

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Dat aantal ligt inmiddels wat hoger. Morgen zal ik even mijn lijst bijwerken en en update geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Iedereen die nog geen reactie had gegeven een dm geprobeerd te versturen. Bij de users _eLMo_
en devious8 uit de meetingmanager is dat niet gelukt. Kunnen jullie nog even contact met me opnemen? Dat is namelijk wel belangrijk ivm vervoer, inkopen en slaapplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 19:56
Phehistyr schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 12:49:
Iedereen die nog geen reactie had gegeven een dm geprobeerd te versturen. Bij de users _eLMo_
en devious8 uit de meetingmanager is dat niet gelukt. Kunnen jullie nog even contact met me opnemen? Dat is namelijk wel belangrijk ivm vervoer, inkopen en slaapplekken.
Devious8 is een kameraad van mij, hij reist met mij mee, slaap in mijn tent en voor de rest zal het hem niet zoveel uit maken. Maar ik zal hem nog even polsen of ie het lijstje ook invult

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Enige waar ik nog naar op zoek ben is een slaapplek. Als ik zeker ben van een slaapspot dan ga ik zeker mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

In de TS staat nog dat ik geen slaapplek heb, maar ik geloof dat ik samen met Makkelijk in de tent ging ehm... Nouja, je weet wel?

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Als iedereen het lijstje heeft ingevuld dan kunnen we als het goed is zo zien of er genoeg plek is voor iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik geloof dat Wok oorspronkelijk bij mij zou tukken, maar die kon helaas niet meer. Tis een 2persoons koepeltentje, dus je bent welkom wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik moet me helaas afmelden voor deze meeting.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
:-( Ik wil me hierbij afmelden voor de meeting tot nader bericht. Sinds vorige week een ontsteking aan een zenuw in me kaak waarvoor ik nog 2 behandelingen krijg.

Mocht het goed gaan dan kom ik alsnog, maar zal ik eten enzo zelf regelen. Kevinneke reed met mij mee, die heb ik al ingelicht. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ok we hebben al vier afmeldingen van 23 naar 19, nog iemand die zich wil afmelden, dan nu graag binnen de komende 2 dagen doen. Ben bezig met het plannen van een bbq dan moet ik wel op personen kunnen rekenen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

En bij deze zou ik graag willen weten wat nou de concrete plannen zijn binnen de komende 2 dagen ;)
Beetje zielig als ik straks in mijn eentje op de juiste camping zit en de rest juist op de verkeerde om het maar lekker raar uit te leggen :P

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
nero355 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:34:
En bij deze zou ik graag willen weten wat nou de concrete plannen zijn binnen de komende 2 dagen ;)
Beetje zielig als ik straks in mijn eentje op de juiste camping zit en de rest juist op de verkeerde om het maar lekker raar uit te leggen :P
juiste camping heeft niets met plannen maken, maar meer met juiste informatie ;)

daarnaast heb ik persoonlijk ook nagedacht over plannen, en er werd hier en daar in het topic geroepen om zo min mogelijk vast te houden aan een programma. Het meeste zal allemaal ter plaatse besproken worden. Het enige wat we van je verwachten is een uiterste aankomsttijd, en als je het lijstje hebt ingevuld kunnen Phehystir en ik zien wie wanneer aan gaat komen en zo kunnen we een uiterste aankomsttijd vast stellen. Waarna het kamp opgezet kan worden en de bbq, de rest is nog in het ongewisse

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:X Startpost is geupdate zo te zien ... oopsie :$

Zie ook dat ik onderaan in het lijstje sta dus bij deze : Ik heb een eigen tentje en die zet ik zo ver mogelijk bij de rest vandaan voor zover dat kan, want ik snurk nogal :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
nero355 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 16:01:
:X Startpost is geupdate zo te zien ... oopsie :$

Zie ook dat ik onderaan in het lijstje sta dus bij deze : Ik heb een eigen tentje en die zet ik zo ver mogelijk bij de rest vandaan voor zover dat kan, want ik snurk nogal :+
Misschien dan toch die andere camping overwegen :p

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
loewie1984 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 15:41:
[...]

juiste camping heeft niets met plannen maken, maar meer met juiste informatie ;)

daarnaast heb ik persoonlijk ook nagedacht over plannen, en er werd hier en daar in het topic geroepen om zo min mogelijk vast te houden aan een programma. Het meeste zal allemaal ter plaatse besproken worden. Het enige wat we van je verwachten is een uiterste aankomsttijd, en als je het lijstje hebt ingevuld kunnen Phehystir en ik zien wie wanneer aan gaat komen en zo kunnen we een uiterste aankomsttijd vast stellen. Waarna het kamp opgezet kan worden en de bbq, de rest is nog in het ongewisse
Misschien is een globale geen slecht plan, zodat iedereen in ieder geval qua activiteiten op de hoogte is wat er gaat gebeuren.

Niet dat de een de BBQ aansteekt terwijl de ander verwacht nog een nachtje op pad te gaan ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
NickH schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:51:
[...]

Misschien is een globale geen slecht plan, zodat iedereen in ieder geval qua activiteiten op de hoogte is wat er gaat gebeuren.

Niet dat de een de BBQ aansteekt terwijl de ander verwacht nog een nachtje op pad te gaan ;-)
U wilt planning u krijgt planning, de TS is bijgewerkt
en tevens melden devious8 en mijzelf zich af voor de meeting, maar ik zal de zaken gewoon blijven regelen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Blijkbaar niet :-( want ik sta nog steeds ingedeeld bij citruspers in de tent, terwijl ik mij al (tweemaal) heb afgemeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Wok schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:16:
[...]

Blijkbaar niet :-( want ik sta nog steeds ingedeeld bij citruspers in de tent, terwijl ik mij al (tweemaal) heb afgemeld ;)
Ja maar dat is wat anders, in dat opzicht wordt er niets meer bijgewerkt er is namelijk een lijst bij ons bekend met wie wat waar. Maar ik zal je even weghalen :)

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Ah, ok, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
@loewie1984
Jullie gaan ook niet mee? Handig als jij alles regelt, hoe is dat te combineren? Wel jammer dat er ineens zoveel mensen afmelden zeg, je schrijft je toch niet voor niks in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ik wil nu gewoon weten wie er überhaubt nog gaan, of Mike2K nog gaat en ik dus vervoer heb en wie ik anders kan benaderen voor vervoer. Ik twijfel of ik het nog wel aandurf met zoveel afmeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Mja, zonder vervoer (en met de afmeldingen zandpad, jij, mike2k, g-tus) ga ik ook niet (het is al een druk weekend... eigenlijk heb ik het druk genoeg met schrijven). Maarja, als het op die manier sneeuwbalt is het wel erg lullig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Kan ik me goed voorstellen, de redenen waarom ik me afgemeld hebt zijn als volgt:

Vanuit de initiële organisators hoor we vrij weinig, Mike2k is bekend verhaal en kan ook weinig aangerekend worden. Heb vanmiddag nog contact gehad met Mike2k en ook hijzelf was gezien zijn situatie prive niet zeker of hij erbij ging zijn.

Daarnaast vind ik de inzet in dit topic een beetje -O- , her en der werd er geroepen wie wat wel en niet wou, maar er stond niemand op die de boel eens een beetje ging regelen. Daar hebben Phehistyr en ik voor gezorgd. Er is nu een actuele lijst van personen die meegaan, hoe ze daar gaan komen, wat ze eventueel meenemen -en op zijn zachts gezegd er zijn slechts drie personen die aangegeven hebben wat te willen meenemen in het belang van dat gene wat er gepland staat. Voor de rest is er niemand met het vooruitschrijdend inzicht geweest om ook maar na te denken over wat er moet gebeuren en meegenomen worden om de bbq en het ontbijt te realiseren-

Als men gaat roepen: "ja maar zeg maar wat ik moet meenemen dan" men had in eerste instantie ook aan kunnen geven dat men bereid was een koelbox of kookgerei mee te nemen, op sommige na heb ik dit heel erg gemist in dit topic.

Verder de weersverwachting laat niet veel te wensen over, zaterdag gaat opzich nog zondag ziet er vooralsnog slecht uit.

Plus mijn laatste prive reden is dat, dit weekend het laatste weekend is voor ik weer moet gaan werken na mijn vakantie, en dan zit ik liever relaxed thuis dan ergens in de busch. Het had allemaal heel leuk kunnen moeten worden zijn, maar mede doordat er naar mijn idee weinig inzet is getoond heb ik hier geen zin meer in. En smoesjes verzinnen doe ik niet aan dus ik zeg het maar recht uit.

Phehistyr zal als hij nog meegaat de actuele lijst verzorgen, en ik heb vanochtend een planning en benodigdheden lijst in het topic geplaatst. Meer is er niet om te regelen, als je alles ter harte neemt wat daar instaat en eventueel aanpast op het daadwerkelijke aantal personen die meegaan kan de meeting gewoon doorgaan.

Ik neem niemand iets kwalijk en ben ook nergens verbolgen over, we zien ons gewoon op de volgende meeting ergens anders :)

[ Voor 2% gewijzigd door loewie1984 op 24-08-2010 20:38 . Reden: edit: weersverwachting weggestreept als argument ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Het valt ook niet mee om een dergelijke bijeenkomst te organiseren hoor, dus alvast hulde voor de organisatie!
Ik kan me voorstellen dat sommige mensen niet zomaar aanbieden van allerlei handige dingen mee te nemen als een koelbox voor etenswaar en ontbijt, het blijft voor iedereen een beetje het onbekende, aangezien dit naar mijn idee de eerste FGA-meet in de natuur met overnachting is. Het is van tevoren al lastig inschatten wat een dergelijke groep gaat eten/drinken (en nog meer nodig heeft), vandaar dat ik al vrij vroeg in dit topic geroepen heb dat het wellicht handig is om gewoon lekker friet/pizza whatever te halen. Geen geklooi, lekker en simpel. Tuurlijk is het gaaf dat er een paar mensen het voortouw willen of wilden nemen in een BBQ, maar dan moet zoiets gewoon keihard worden doorgezet.
De reden dat ik iets dergelijks niet zomaar aanbied, is omdat ik nu al niet weet hoe ik alle spullen naar Pickboys auto moet gaan slepen :P . Tent (10kg), fotogear (4kg), luchtbed, slaapzak, kleren, toiletspullen, evt campingstoelen, en dan heb ik het nog niet over eten of andere versnaperingen gehad.

Anyway, ik zou me ondanks de afmeldingen niet willen tegenhouden gewoon lekker te gaan, we gaan per slot van rekening niet naar timboektoe in de rimboe, maar naar de ardennen. 't mag dan geen randstad zijn, maar d'r is altijd wel iets te krijgen neem ik aan?

Over het weer: http://www.weeronline.nl/Europa/Belgie/Barvaux/4055954 . Zo slecht ziet dat er toch nog niet uit? Het is alleen afwachten of dit weerbeeld voor het weekend ook zo blijft.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:08

hellknight

Medieval Nerd

helaas moet ook ik me afmelden - er is iets tussen gekomen,
Ik wens diegenen die gaan veel plezier, en ben erg benieuw naar de foto's

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Het hoe en waarom is eigenlijk geen discussie waard, maar ik wil nog even reageren.

Met alle respect, op een gegeven moment is er gezegd 'de tijd voor discussie over het eten is voorbij, we gaan nu gewoon dit en dit doen'. Daarna is er inderdaad minder activiteit geweest, iedereen verwachtte volgens mij (ik in ieder geval) iets te horen over wat er dan was besloten en wat er nodig was.

Een lijstje moest worden ingevuld, erg slim dan is tenminste zeker dat iedereen vervoer en slaapplek heeft. Echter heb ik dit lijstje nog niet gezien dus ik kan daar zelf dan ook weinig mee. Ik snap dat het lijkt alsof er weinig animo is, maar aan de andere kant moet je wel beseffen dat als jij zegt het voortouw te nemen, dat je dat dan ook doet. En dan is het nu opeens voorbij omdat er niet genoeg geregeld is?

edit: Ik realiseer met dat het een beetje hard klinkt allemaal. Niet zo bedoeld, ik waardeer de inzet enorm. Echter vind ik het een beetje not-done om als (stand in) organisator een paar dagen van te voren af te zeggen, volgens mij had deze kritiek dan al wat eerder op tafel kunnen liggen. Vroeg genoeg dat mensen er ook naar konden handelen.

[ Voor 17% gewijzigd door SgtCaffran op 24-08-2010 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Ik begrijp je kritiek en deel je mening ook wel, het lijstje is in handen van en op te vragen bij Phehistyr en mij, de lijst met benodigdheden staat in het topic. Dus in principe is er nog geen man over boord, vervoer en verblijf zijn beide geregeld zover als ik kan opmaken uit de lijst van alle campingangers, de camping is ook al gereserveerd, ik heb Mike2k vanmiddag nog gevraagd of er BBQ faciliteiten zijn en die zijn er, alleen tegen welk tarief en welke vorm (kolen/gas) is mij niet bekend. Ook ik vind het not done om als stand-in organisator me nu ineens af te melden, en wellicht redelijk laat dit allemaal op tafel te gooien. Van de andere kant had ik gehoopt dat de animo in het topic de laatste 2 weken voor de daadwerkelijke meeting weer zou aanzwellen, maar zoals je kunt zien blijft dat uit.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ben ik de enige die het licht ironisch vind dat een van de weinige blijvers zichzelf "Sjaak Afhaak" noemt? :+

Verder begrijp ik de redeneringen van enkele afhakers wel, maar ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind!
Ik ga nog steeds mee, alleen weet ik nog niet of ik van vrijdag ga, of vanaf zaterdag. Ik zou oorspronkelijk met Mike meerijden maar gezien zijn prive problemen staat dat op wankele schroeven, en ga ik hem daar ook niet mee lastigvallen.

Als er dus nog meer animo is om van vrijdag al te gaan, en iemand mij een lift kan geven vanaf een Nederlands station, graag even melden. Verder neem ik wat vega-meuk mee als de BBQ nog doorgaat, en mn foto spullen uiteraard. In mijn tent is ook nog een plekje vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel mensen gaan er dan nog. Ik rijd door omstandigheden nu vanuit Antwerpen alleen naar daar, als ik nog bij iemand in de tent kan slapen, anders is mijn auto een prima alternatief..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Zoals gezegd, ik heb nog plek. Moet je wel een matje enzo meenemen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Bugger, het loopt leeg zo! Wat is de officiële telling van het aantal mensen dat nu nog komt? Ik heb het al aan mijn mee rijders geDM'd, maar voor mij zijn er nu een paar lui die hebben afgemeld die ik toch wel graag had willen zien waardoor mijn motivatie ook afneemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Zover als ik kan zien blijven de volgende personen over die zich vooralsnog niet hebben afgemeld:

Citruspers
Kevinneke
Lemnis
Makkelijk
Mike2k (onder voorbehoud)
Nero355
NickH
Phehistyr
Polthemol
Sjaak_Afhaak
ssj3gohan (onder voorbehoud van vervoer anders niet)
The Mod Man
Woytek
Zartok
xbake

15 personen, als Mike2k afvalt vanwege prive omstandigheden en ssj3gohan toch niet meegaat omdat hij met niemand anders mee kan rijden, blijven er alsnog 15 man over. Lijkt me genoeg om een meeting toch door te laten gaan.

Dan hou je dus van de oorspronkelijke 22 mensen die zich hebben opgegeven er nog 13 over, dat is iets minder dan 2/3de wat nog redelijk acceptabel is denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door loewie1984 op 25-08-2010 09:54 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Mike2k heeft me dit weekend een dm gestuurd en voor zover ik weet komt hij nog gewoon mee. Van de volgende personen heb ik een DM gehad en hebben zich voor zover ik nu heb gezien niet afgemeld. Laat even weten als je er onterecht tussen staat:

NickH
Citruspers
Woytek
Makkelijk
Nero355
Phehistyr
Kevinneke
Lemnis
Sjaak_Afhaak
Zartok
polthemol
mike2k
the mod man
ssj3gohan (?)

Van de volgende personen uit de meeting manager heb ik nog niets vernomen:
xbake
_eLMo_

Van de eerste lijst hebben 4 personen nog geen slaapplek, terwijl er nog 4 slaapplekken worden aangeboden. Wel met kanttekening: twee daarvan zijn zonder binnentent en de andere twee gaan waarschijnlijk krap knus :p worden.

Vervoer is nu voor iedereen geregeld.

Ik zal de verouderde info uit de startpost weghalen, dat leidt verder alleen maar tot verwarring. Als mensen zich nog aan willen melden en willen weten of er nog vervoer is te regelen, stuur me dan een DM. Ik zal dan kijken of er nog wat mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Mja... lekker knus :D Hahahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Tja, ik heb -op zich- nog wel plek over in de vorm van het 'binnenkomst' compartiment

Afbeeldingslocatie: http://www.wildday.co.uk/Images/Product_Images/evanston6-m.jpg
niet exact mijn tent, maar het geeft je een idee. Ik neem een (wegwerp) grondzeiltje mee. Als je slaapzak warm genoeg is, lig je in ieder geval prima droog, ruimte voor max 2 extra personen. Ik heb min of meer met Pickboy afgesproken dat wij zelf iig ons eigen compartiment hebben.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Wisten jullie trouwens dat de Formule 1 dit weekend ook aanwezig is in de Ardennen op het circuit van Spa-Francorchamps? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemnis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 11:34
helaas... moet ik mijzelf ook afmelden, er is iets tussen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
13 is een prima hoeveelheid toch?
Mijn tentje ruim groot genoeg voor 2 personen (koepeltent), er kunnen 3 van die slaapmatjes naast elkaar in liggen (maar ik hou het op 2 anders wordt het wel heel knus). Deel gerust iemand bij mij in.

Aangepast gearlijstje:
D2H
15-30
50 1.4
70-200 2.8+2xTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:25
Phehistyr schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:16:
Mike2k heeft me dit weekend een dm gestuurd en voor zover ik weet komt hij nog gewoon mee. Van de volgende personen heb ik een DM gehad en hebben zich voor zover ik nu heb gezien niet afgemeld. Laat even weten als je er onterecht tussen staat:

NickH
Citruspers
Woytek
Makkelijk
Nero355
Phehistyr
Kevinneke
Lemnis
Sjaak_Afhaak
Zartok
polthemol
mike2k
the mod man
ssj3gohan (?)

Van de volgende personen uit de meeting manager heb ik nog niets vernomen:
xbake
_eLMo_

Van de eerste lijst hebben 4 personen nog geen slaapplek, terwijl er nog 4 slaapplekken worden aangeboden. Wel met kanttekening: twee daarvan zijn zonder binnentent en de andere twee gaan waarschijnlijk krap knus :p worden.

Vervoer is nu voor iedereen geregeld.

Ik zal de verouderde info uit de startpost weghalen, dat leidt verder alleen maar tot verwarring. Als mensen zich nog aan willen melden en willen weten of er nog vervoer is te regelen, stuur me dan een DM. Ik zal dan kijken of er nog wat mogelijk is.
Volgens mij mis ik nog zeker 2 namen in de bovenstaande lijst.
Die van zandpad, hij zou tenminste ook met mij meerijden en ik heb van hem geen afmelding gehad en ikzelf natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Citruspers, ik heb een luchtbed en goeie slaapzak, zou ik misschien bij jou in de tent een plekje kunnen claimen? (ik snurk volgens mij niet echt ;) )

Overigens weet ik niet of een heel luchtbed wel past? Ik kan ook een matje meenemen maar dat is zo dun dan helpt niet echt met slapen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
pickboy schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:31:
[...]

Volgens mij mis ik nog zeker 2 namen in de bovenstaande lijst.
Die van zandpad, hij zou tenminste ook met mij meerijden en ik heb van hem geen afmelding gehad en ikzelf natuurlijk.
Zandpad heeft zich eerder in het topic afgemeld. Zouden ik en sjaak_afhaak niet met jou meerijden? Verder heb ik volgens mij het lijstje niet van je mogen ontvangen. Zou je dat alsnog willen doen zodat ik weet of het nog past wat slaapplek betreft?

Overigens wilde ik nu geen mensen gaan indelen in tenten: zolang er maar genoeg plek is moet dat goedkomen en het maakt het alleen maar lastiger als er iemand zich weer afmeldt. Wat overigens niet betekent dat mensen onderling al niet alvast wat mogen afspreken natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pickboy
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 13:25
Phehistyr schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:56:
[...]

Zandpad heeft zich eerder in het topic afgemeld. Zouden ik en sjaak_afhaak niet met jou meerijden? Verder heb ik volgens mij het lijstje niet van je mogen ontvangen. Zou je dat alsnog willen doen zodat ik weet of het nog past wat slaapplek betreft?

Overigens wilde ik nu geen mensen gaan indelen in tenten: zolang er maar genoeg plek is moet dat goedkomen en het maakt het alleen maar lastiger als er iemand zich weer afmeldt. Wat overigens niet betekent dat mensen onderling al niet alvast wat mogen afspreken natuurlijk ;)
O, jee, foutje van mijn kant idd, keek even snel naar mijn pb's en pikte zandpad zijn naam eruit.
Idd rijden jij en sjaak_afhaak met mij mee en ik deelde een tent met sjaak_afhaak.

Zal zo het lijstje even invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
SgtCaffran schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:37:
Citruspers, ik heb een luchtbed en goeie slaapzak, zou ik misschien bij jou in de tent een plekje kunnen claimen? (ik snurk volgens mij niet echt ;) )

Overigens weet ik niet of een heel luchtbed wel past? Ik kan ook een matje meenemen maar dat is zo dun dan helpt niet echt met slapen. :9
Je bent welkom hoor. Een 2persoons luchtbed neemt ongeveer 3/4e van de tent in beslag, maar een 1persoons luchtbed zou wel moeten lukken denk ik. Zelf neem ik gewoon een matje mee (moet een eind treinen) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Zullen we nu dan eens besluiten welke dag we gaan en de camping inlichten? Ze worden boos als we vrijdag niet komen opdagen denk ik maar ik ga in elk geval zaterdag.ik weet niet wat mike doet, dat is immers mij vervoer.verder hadn ik al aangegeve dat ik wel een tent heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Hm, ik zie nu toch wat op tegen het geregel van een BBQ, al is het alleen maar omdat ik waarschijnlijk als laatste aan zal komen. Daarom stel ik toch maar voor om wat friet/shoarma/pizza in de omgeving te halen. Dan moeten er alleen nog boodschappen worden gedaan voor het ontbijt. Mijn vragen zijn daarom:

- Heeft er iemand echt een enorm bezwaar tegen geen BBQ?
- Wie offert zich op om zaterdagmiddag boodschappen te doen voor het ontbijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ok, ik stel voor dat we zaterdag gewoon daarheen gaan en niets regelen. In de ardennen komen die fotos wel. Ik zou dan met mike het ontbijt willen halen als hij dat wil. Ik koop gewoon voor 4eu pp en dan haal ik zonder lijstjes. De reservering van vrijdag moet vervallen en zaterdag moet minder personen worden.

Verwijderd

Zo, een lang en duidelijk verhaal. Ik wil daarbij wel even aangeven dat mijn gevoel hier en daar net een beetje anders is. Mijn insteek was: Jongens, ik kan makkelijk een hoop zooi meenemen, het ligt toch op zolder klaar en het in de auto steken (itt tot Sjaak bijvoorbeeld) is geen probleem, dus laat ik er voor zorgen dat mensen wat minder hoeven te slepen als ze (gedeeltelijk) met het OV moeten reizen.

Welke reacties kreeg ik over me heen? (Wellicht niet zo bedoeld en wellicht niet exact zo geschreven, maar wel zo overgekomen!!) Wat ben jij voor een asociaal type dat je een gigantisch grote tent mee wilt nemen.

Stel dat e.a. ook zo is overgekomen bij andere lezers van dit topic, dan kan ik me eigenlijk wel heel erg goed voorstellen dat er niemand is opgestaan die heeft gezegd: Laat ik eens dingen voor ontbijt gaan regelen.
(Of de andere dingen waarvan het gewoon handig is om die te regelen als je met een flinke groep even een nachtje gaat kamperen.)

Overigens is bovenstaande niet de enige reden voor mij geweest om af te zeggen. Zoals Loewie ook al aangeeft is de weersverwachting niet bepaald optimaal. (Licht er aan waar je kijkt natuurlijk.) Daarnaast heb ik ook nog wat andere verantwoordelijkheden.

• nero355

nero355

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 08:26:
Welke reacties kreeg ik over me heen? (Wellicht niet zo bedoeld en wellicht niet exact zo geschreven, maar wel zo overgekomen!!) Wat ben jij voor een asociaal type dat je een gigantisch grote tent mee wilt nemen.
Voor wat het waard is : Ik vond je aanbod super !! Heb er alleen 0,0 aan omdat ik zelf alles meesleep dus heb me er verder niet mee bemoeid :)
NickH schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 13:51:
Wisten jullie trouwens dat de Formule 1 dit weekend ook aanwezig is in de Ardennen op het circuit van Spa-Francorchamps? :P
Zorg jij voor de kaartjes ?? O-)

Maar ehh die camping heeft een prima restaurant als ik de site mag geloven dus ik stel voor dat we daar eten ?? Is dat gedoe ook weer voorbij ...

• NickH
Mijn stem gaat ook naar het daar beslissen van het eten. We kunnen patat halen, het camping restaurant in, alsnog een BBQ organiseren (weggooi BBQ's + vlees uit lokale supermarkt = prima imho). Op die manier kan iedereen krijgen wat hij wil. We kunnen zelfs opsplitsen als de ene helft patat wil halen en de andere helft pizza en het daarna gezamelijk opeten :)

• SgtCaffran
Ik denk dat inderdaad het beste is voor de meeting, op dit moment is er nog niks aan de hand. We zijn enkel met een paar man minder maar zoals het er nu voor staat gaat alles nog prima.

Als we dan nu niet te moeilijk doen over het eten dan is daar ook geen discussie meer voor nodig. Ik wil graag even zeker weten dat iedereen vervoer heeft en een slaapplekje. Als dat geregeld dan gaat alles goed komen.

• nero355

nero355

SgtCaffran schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 12:10:
Ik wil graag even zeker weten dat iedereen vervoer heeft en een slaapplekje. Als dat geregeld dan gaat alles goed komen.
d:)b Precies !!

• citruspers
Ik heb nog steeds geen reactie van Mike, dus ik ga er maar even van uit dat ik niet mee kan rijden, en dus gewoon zaterdag kom. Zoals het weer vandaag en morgen zal worden is dat sowieso misschien wel de beste oplossing.

Dan toch weer de vraag: kan ik met iemand meerijden? Woon in Driebergen (Utrecht), maar ik kan ook wel een stukje reizen met de trein als het moet.

• SgtCaffran
citruspers schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 15:42:
Ik heb nog steeds geen reactie van Mike, dus ik ga er maar even van uit dat ik niet mee kan rijden, en dus gewoon zaterdag kom.
Ik weet zelf ook niet of Mike nog komt maar dit werd een aantal posts hierboven gezegd:

Phehistyr schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:16:
Mike2k heeft me dit weekend een dm gestuurd en voor zover ik weet komt hij nog gewoon mee.

Verwijderd

Even op speciaal verzoek namens nero355 Souls blog: Het begin van de meteorologische herfst

camping ? neem maar een boot mee :) zal niet echt droog zijn namelijk. temperatuur rond de 16 graden als de zon er doorkomt 19 graden maar niet veel warmer.

Veel plezier daar dus zaterdag. En maak aub foto's als er spectaculaire wolken overkomen . wil die graag posten op mijn site.

• nero355

nero355

Oei ... had ik maar niks gezegd ... geen nieuws = goed nieuws :D

Maar alsnog bedankt _O_

Verwijderd

Moest er nog iemand vervoer zoeken kan je altijd naar Antwerpen centraal komen waar ik je dan kom oppikken. Ik ben er zelfs over aan't denken om in de auto te slapen. Om hoe laat worden we nu op de camping verwacht zaterdag?

• mux

mux

99% efficient!

Ik ga nu iets heel lulligs zeggen: het gaat mij niet lukken om mee te gaan. Een beetje onverwacht en een beetje ook niet is het toch heel druk geworden dit weekend, en samen met de weersverwachting denk ik niet dat het het weekend waarvan ik had gehoopt dat het zou worden (ik ben een beetje toe aan een vakantie... liefst zou ik daarvoor een paar dagen rondfietsen in de ardennen oid, dit zou een mooie aftrap zijn geweest maar van fietsen gaat niks komen).

Hierbij beloof ik zwart op wit dat er, zodra ik aan al mijn formele eisen voor mijn thesis heb voldaan (~1,5 maand voor mijn afstuderen, waarschijnlijk eind sept of begin okt) of na mijn afstuderen (november), een FGA-tweakmeet zal komen die ik organiseer. Want het is wel leuk om weer wat mensen te zien.

offtopic:
Omdat ik er zo laat mee ben vind ik het niet erg om evt. gemaakte kosten alsnog te betalen

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
Allen,

Een aantal van jullie zag het al aankomen maar ik kan ook helaas niet mee. Ik ga dit weekend doorbrengen met mijn familie (lees opa) zolang dat nog kan...(toestand is niet heel stabiel)

Alle info voor de camping staat in de TS.
Vind het heel jammer, maar familie gaat echt even voor.

Veel plezier allen...ik zie de foto's graag.

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

• Makkelijk
Nu vervoer en tent genoot niet gaan haak ik ook af. sorry maar het vertrouwen is bij mij al een tijdje weg. Dat met het weer is voor mij teveel.

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

ff dikke vette streep trekken....

En nu mag niemand meer afzeggen! :( ;) >:) :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 26-08-2010 22:18 ]

Hier staat tekst

• loewie1984
volgens mij zijn jullie nu nog maar met z'n 10'en

discogs

• mux

mux

99% efficient!

Hé, niet om het een of ander, maar juist groepen van 8-12 personen zijn het gezelligst. Je krijgt de mogelijkheid om iedereen te spreken, er zijn niet genoeg mensen om de mafketels (=niet-canonianen) af te splitsen, etc. Het is een recept voor gezelligheid.

• citruspers
De groep krimpt nu sneller dan mijn banksaldo in een camerawinkel....
Ik ben nog steeds van de partij voor zaterdag/zondag mits ik vervoer kan vinden vanaf een station (bij voorkeur in de buurt van Utrecht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
en erg laat en erg triest maar ik ga moeten afzeggen :( Pa en ma hebben in de winkel nog een paar extra handen nodig en ik heb helaasch geen cameragear kunnen regelen.

Mijn excuses voor het laat zijn en erg veel plezier gewenst toch ! (let wel op het weer, want hier in limboland is het de laatst dagen erg zwaar ruk weer, hopelijk daar beter van het weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Pf, gaat wel rap zo met de afmeldingen, moet zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen aan het zakken is :-(

Straks op mijn werk (waar ik de lijst heb) eens kijken of we nu niet in de knoei gaan komen met slaapplekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Als we in de problemen komen kan ik ook nog een (2pers?) koepeltentje meenemen... Let me know...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Dat zou heel fijn zijn. Dan is er nog 1 iemand die in dat tussenstuk van jullie zou liggen, hoewel dat met het voorspelde weer waarschijnlijk minder ideaal is. Mocht iemand nu toch wat extra ruimte denken te hebben dan eerder gemeld zou het heel fijn zijn, anders offer ik me wel op om in dat tussenstuk te gaan liggen. (Of ik neem mijn eenpersoons tentje mee, al heb ik mijn twijfels over de waterdichtheid van dat ding).

Aangezien ik nog niets van xbake en _eLMo_ heb gehoord ga ik er vanuit dat die niet meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
* NickH kijkt vriendinlief even aan (tent is van haar).

Ga er maar vanuit dat ik 'm meeneem...

Edit: Is akkoord :) Hij gaat mee! (bijna tijd voor een schoenmoederkist bovenop m'n auto :X, wordt spannend met inpakken morgen!)

[ Voor 54% gewijzigd door NickH op 27-08-2010 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hmm... gezien het super weer ** ahum ** dat we mogelijk krijgen mag ik jullie allen aanraden om een "schilderszeil" voor onder je tentje te kopen ?? Gewoon dat simpel doorzichtig spul dat net wat sterker is dan je boterhamzakje zeg maar :)

Ga ik ook effe gauw kopen voordat ik vertrek !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
Phehistyr schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 08:05:
Pf, gaat wel rap zo met de afmeldingen, moet zeggen dat de moed me een beetje in de schoenen aan het zakken is :-(

Straks op mijn werk (waar ik de lijst heb) eens kijken of we nu niet in de knoei gaan komen met slaapplekken.
blame de verzekering :P als het wat sneller was gegaan allemaal had ik een camera en was ik van de partij. Maar helaas is dat niet gelukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:28

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Als mede aanstichter van het idee om er een weekend meet van te maken wil ik iedereen die uiteindelijk wel gaat heel veel plezier wensen.

Ik ben benieuwd naar de resultaten :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:24

the mod man

iets van beeldmaker

oke op mijn planning vertrek ik vanmiddag richting wageningen, om dan morgen door te gaan naar rotterdam om te gaan carpoolen. Alleen heb ik nu niet echt meer een idee of ik nog een slaapplek heb... Kan zelf geen tent meenemen bij gebrek aan en door het OV. Gok dat het allemaal wel goedkomt maar toch... :P

Verder wat is het laatste weer bericht??

[ Voor 7% gewijzigd door the mod man op 27-08-2010 12:00 ]

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Tenten komen wel goed, ik neem er nog één extra mee en als het echt moet zet ik de twee voorstoelen van mijn auto in slaapstand en kan daar nog twee man in slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Om mezelf maar eens te quoten:
Phehistyr schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:33:
Dan is er nog 1 iemand die in dat tussenstuk van jullie zou liggen, hoewel dat met het voorspelde weer waarschijnlijk minder ideaal is. Mocht iemand nu toch wat extra ruimte denken te hebben dan eerder gemeld zou het heel fijn zijn, anders offer ik me wel op om in dat tussenstuk te gaan liggen. (Of ik neem mijn eenpersoons tentje mee, al heb ik mijn twijfels over de waterdichtheid van dat ding).
En:
Phehistyr schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 17:56:
Overigens wilde ik nu geen mensen gaan indelen in tenten: zolang er maar genoeg plek is moet dat goedkomen en het maakt het alleen maar lastiger als er iemand zich weer afmeldt.
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:X Ik neem dan alleen de 55-250 mee : Als die stuk door regen dan ben ik niet zo boos zoals ik zou kunnen zijn als de 15-85 stuk gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Om mezelf nog maar eens te citeren:

Help. I needz teh carpoolz!
Als ik van rotterdam ofzo kan meerijden zijn dat erg fijn zijn. Bepakking omvat camera gear, slaapzak/matje/tentje/standaardmeuk.

Trouwens, doen we nou een barbecue, of halen we friet/pizza?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ik zou je graag meenemen citruspers, maar ik heb al 3 carpoolers :(

Qua eten beslissen we het morgen ter plekke, dat houd het flexibel, kunnen we nog even kiezen, pizza, patat, BQQ, whatever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Kan de organisatie je niet helpen aan een lijst van chauffeurs en de lokaties vanwaar ze vertrekken? Zonde als je door zoiets een meeting moet mislopen...

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

citruspers schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:31:

Als ik van rotterdam ofzo kan meerijden zijn dat erg fijn zijn. Bepakking omvat camera gear, slaapzak/matje/tentje/standaardmeuk.

als je in antwerpen geraakt neem ik je graag mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Als last resort (maar dan alleen als last resort) wil ik voor 1 of 2 man nog een retourtje Maastricht maken (uurtje heen, uurtje terug, niet ziek worden als ik iets te hard rij :P).

Probleem is dan alleen, hoe komen ze weer terug naar de trein ergens...

[ Voor 17% gewijzigd door NickH op 27-08-2010 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:34:
Kan de organisatie je niet helpen aan een lijst van chauffeurs en de lokaties vanwaar ze vertrekken? Zonde als je door zoiets een meeting moet mislopen...
Dat kan, als ie even doet DM'en en zijn mail adres achter laat dan mail ik hem de lijst

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Je hebt DM Loewie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

citruspers schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:31:

Als je er niet uitkomt kan je met mij mee op voorwaarde dat je NIET Rotterdam Centraal bedoelt : Is niet echt onderweg namelijk ... :)
BBQ was van de kaart geloof ik. Hoe dan ook : We redden ons wel met de mogelijkheden daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Eh goeiemorgen, ik was een beetje in de war met mn topografie :p
Noem maar een nederlands station, bij voorkeur een grote (scheelt overstappen) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Je hebt meel citruspers

discogs

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste