Mike2k heeft me dit weekend een dm gestuurd en voor zover ik weet komt hij nog gewoon mee. Van de volgende personen heb ik een DM gehad en hebben zich voor zover ik nu heb gezien niet afgemeld. Laat even weten als je er onterecht tussen staat:
NickH
Citruspers
Woytek
Makkelijk
Nero355
Phehistyr
Kevinneke
Lemnis
Sjaak_Afhaak
Zartok
polthemol
mike2k
the mod man
ssj3gohan (?)
Van de volgende personen uit de meeting manager heb ik nog niets vernomen:
xbake
_eLMo_
Van de eerste lijst hebben 4 personen nog geen slaapplek, terwijl er nog 4 slaapplekken worden aangeboden. Wel met kanttekening: twee daarvan zijn zonder binnentent en de andere twee gaan waarschijnlijk krap knus
worden.
Vervoer is nu voor iedereen geregeld.
Ik zal de verouderde info uit de startpost weghalen, dat leidt verder alleen maar tot verwarring. Als mensen zich nog aan willen melden en willen weten of er nog vervoer is te regelen, stuur me dan een DM. Ik zal dan kijken of er nog wat mogelijk is.
NickH
Citruspers
Woytek
Makkelijk
Nero355
Phehistyr
Kevinneke
Lemnis
Sjaak_Afhaak
Zartok
polthemol
mike2k
the mod man
ssj3gohan (?)
Van de volgende personen uit de meeting manager heb ik nog niets vernomen:
xbake
_eLMo_
Van de eerste lijst hebben 4 personen nog geen slaapplek, terwijl er nog 4 slaapplekken worden aangeboden. Wel met kanttekening: twee daarvan zijn zonder binnentent en de andere twee gaan waarschijnlijk krap knus
Vervoer is nu voor iedereen geregeld.
Ik zal de verouderde info uit de startpost weghalen, dat leidt verder alleen maar tot verwarring. Als mensen zich nog aan willen melden en willen weten of er nog vervoer is te regelen, stuur me dan een DM. Ik zal dan kijken of er nog wat mogelijk is.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo