Vervoersupdate
the mod man (vraag)
ik heb nog vervoer nodig, liefst vanuit
Groningen en anders ergens meer in het zuiden...
Woytek (vraag/aanbod)
Ah vertrekplaats is ook handig natuurlijk! Ik vertrek vanuit
Nieuw Lekkerland. dat ligt in Zuid Holland. Nu wil ik het liefste wel de benzine kosten met iemand kunnen delen anders wordt het erg gortig.
Als ik alleen moet rijden dan kijk ik liever of ik nog met iemand anders mee kan.
citruspers (vraag)
Ook ik zoek voor de Ardennenmeet nog vervoer,
vanuit elk Nederlands treinstation is wel te doen (studentenOV). Voor wie met de trein meereist is er 40% korting, misschien ook waard om te vermelden.
Zandpad (vraag)
Zet mij maar onder voorbehoud ook in dat lijstje. Er is een kleine kans dat ik niet met eigen vervoer kan komen

Kom vanuit
Apeldoorn
NickH (aanbod)
Ik heb nog 1 ruime plek óf 2 krappere plekken over in mijn Seat Ibiza. Als er twee lui zijn die weinig meuk meebrengen (i.e.: geen tent oid) kunnen er twee mee, anders maar één.
Kom uit
Rotterdam, heb een leasebak en kan iemand van NS station Rotterdam Lombardijen of in de buurt van Rdam thuis ophalen.
virtualJac (aanbod)
Kan 2 man meenemen vanaf
Bergen op Zoom, door België heen. Vind het niet erg om even om te rijden ofzo want rijd toch voor gratis.
Ook Seat Ibiza (neue model)
Hellknight (aanbod)
zoals ik in het topic over de meet had aangegeven heb ik ruimte in de auto voor 1 of 2 personen, omg.
Roosendaal (west-brabant, dus). Heb een Mazda 3 hatchback.
Kevinneke (aanbod)
Ik rij vanuit
Antwerpen met de auto en kan nog 2 mensen meenemen uit Belgie die tussen Antwerpen en de Ardennen wonen.
Klopt e.a. nog of is her en der al wat geregeld?
/me kijkt ietwat scheel