Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

loewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:05:
[...]
offtopic:
ga je nou al mee naar de ardennen of niet
:p
Maar even hier antwoord, in plaats van daar in het Shopping Forum :P

Zoals ik in Orion84 in "Meeting Ardennen (augustus/september 2010)" al opmerkte heb ik nog geen duidelijkheid omtrent mijn planning voor die periode. Aangezien ik dus niet weet of ik tijd heb om mee te gaan heb ik dus ook niet gestemd. Het weekend dat het nu geworden is was echter een van de weekenden die mij sowieso al minder goed uitkwamen, dus ik vrees dat ik er niet bij ga zijn.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:56
Jammers, zou leuk zijn een admin irl te ontmoeten :p had ook al gelezen dat je er nog niet uit was. Dus ben benieuwd.. voor mij is de 28ste ook niet echt ideaal had verwacht dat het de 18/9 zou gaan worden.

[ Voor 59% gewijzigd door loewie1984 op 15-07-2010 10:16 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 17:08
loewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:12:
Jammers, zou leuk zijn een admin irl te ontmoeten :p
Ik was erg zenuwachtig voor de meeting in Emmen; Zouden ze ademen net als ik? Zouden hun foto's sprankelen en wildvreemden flauw laten vallen. Wat eet een admin? Maar wat bleek, het zijn gewoon mensen, ze vallen niet eens bijzonder op.

Behalve Nomad, hij kan de zee splijten als Mozes, verder niets bijzonders ;).

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

En hij heeft het geduld van de dalai lama. Then again, some say he was the last dalai lama...

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-08 11:59

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

Topicstarter
loewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 10:12:
Jammers, zou leuk zijn een admin irl te ontmoeten :p had ook al gelezen dat je er nog niet uit was. Dus ben benieuwd.. voor mij is de 28ste ook niet echt ideaal had verwacht dat het de 18/9 zou gaan worden.
Kunnen we hem gelijk afrekenen op het wanbeleid :P

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste fotovrienden,

Ik ben Michel (hier beter bekend als devious8), collega van loewie1984!
Ich bin dabei, (voorkeur laatste weekend augustus).
Lijkt me leuk om eens wat nieuwe 'collega's' te leren kennen!

mijn gear:
Canon EOS 30D + bg
Canon 17-40 L
Canon 70-200 /F4 L
Canon 50 /1.8
Sigma EF 500DG-ST flitser

Vervoer:
ik rijd met loewie1984 mee

Slaapplaats:
hoop dat loewie1984 nog plaats heeft, anders moet ik iets regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Verwijderd schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:51:
Beste fotovrienden,

Ik ben Michel (hier beter bekend als devious8), collega van loewie1984!
Ich bin dabei, (voorkeur laatste weekend augustus).
Lijkt me leuk om eens wat nieuwe 'collega's' te leren kennen!

mijn gear:
Canon EOS 30D + bg
Canon 17-40 L
Canon 70-200 /F4 L
Canon 50 /1.8
Sigma EF 500DG-ST flitser

Vervoer:
ik rijd met loewie1984 mee

Slaapplaats:
hoop dat loewie1984 nog plaats heeft, anders moet ik iets regelen.
Note voor Mike2k, mijn plaatsen in de auto zijn nu vergeven. Tevens moet ik het nu met Polthemol even hebben over de tent, aangezien mijn kameraad Devious8 mee gaat, zou ik het fijn vinden als wij samen de tent zouden delen. Niets jegens polthemol uiteraard, denk dat hij ook liever in de tent zou liggen met zijn kameraad. Als polthemol geen tent heeft wil ik die ook nog wel regelen eventueel, anderzijds zou je eens bij de decathlon moeten gaan kijken, een quechua opwerp tent voor 3 tientjes is geen geld, en komt altijd van pas.

EDIT: Misschien dat een (jeugd)herberg ook een optie is? zoiets als dit bijvoorbeeld: http://www.lanterfanter.be/ 30 tot 35 euro p.p. per overnachting zijn wel andere prijzen natuurlijk, maar dit behoort in het rijtje huisjes ipv. tenten en wellicht is er wat korting te regelen.

Hier nog een aantal herbergen:
http://www.lesarondes.com/ 1 overnachting met ontbijt 26,50 (doordeweeks)
http://www.brandsport.be/...-laiterie/de-herberg.html 25 eu, overnachten + bezoekers- keuken om te koken + eigen slaapzak en overnachten incl. ontbijt is 35

[ Voor 19% gewijzigd door loewie1984 op 15-07-2010 15:06 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:34

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

titelwijziging, datum staat er in.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:38
Jongens jullie moesten wel weer 4 dagen na mijn verjaardag kiezen he?!
Maar goed, ik ga hier eens wat regelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Als we het onthouden krijg je misschien wel waarschijnlijk geen cadeautje

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
ssj3gohan schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:14:
Als we het onthouden krijg je misschien wel waarschijnlijk geen cadeautje

:+
Wat dacht je van al jullie gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zandpad schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 15:12:
Jongens jullie moesten wel weer 4 dagen na mijn verjaardag kiezen he?!
Maar goed, ik ga hier eens wat regelen!
Pff, het is 1 dag na mijn verjaardag :P

Gaat hem dus niet worden :-( ;(

Vanavond loop ik de DM's en het topic na voor de mensen die vervoer nodig hebben en degene die aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06:40

polthemol

Moderator General Chat
loewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 14:56:
[...]

Note voor Mike2k, mijn plaatsen in de auto zijn nu vergeven. Tevens moet ik het nu met Polthemol even hebben over de tent, aangezien mijn kameraad Devious8 mee gaat, zou ik het fijn vinden als wij samen de tent zouden delen. Niets jegens polthemol uiteraard, denk dat hij ook liever in de tent zou liggen met zijn kameraad. Als polthemol geen tent heeft wil ik die ook nog wel regelen eventueel, anderzijds zou je eens bij de decathlon moeten gaan kijken, een quechua opwerp tent voor 3 tientjes is geen geld, en komt altijd van pas.
no problemo :) Ik ga als ik terug ben in NL broederlief even lief aankijken om zijn pubtentje te lenen, problem solved dan.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Woei, bbqen aan een riviertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
ziet er goed uit! heb er nu al zin in!

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:24

the mod man

iets van beeldmaker

Mike2K hoe laat wil je ons aanwezig hebben op de camping?
Ik eb aan het overleggen met NickH hoe en wat kwa reis en dan is het wel handig als er een tijd bekent is wanneer we er ongeveer verwacht worden.

Camping ziet er goed uit!! bijna jammer dat we er maar 1 nacht zijn

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
als ik even naar de kaart kijk: misschien is het de moeite om een stafkaartje op de kop te tikken van daar of in ieder geval een lokaal kaartje. Met vrijwilligerswerk in soortgelijk gebied een bosspel proberen op te zetten en we waren werkelijk surrounded door privaatland en jachtterrein. Denk dat de eerste groep eigenaren niet zitten te wachten op een resem tweakers en dat de resem tweakers niet zit te wachten op de tweede groep eigenaren ;P (alhoewel: spannend potje oorlogsfotografie, niets mis mee ^^ ).

Is er trouwens een tweakert die een tweede canon body heeft toevallig die geleend kan worden ? Heb er atm weinig hoop in dat mijn verzekering op tijd gaat betalen :/ Lenzen kan ik al lenen van wat vrienden.

[ Voor 8% gewijzigd door polthemol op 15-07-2010 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Hé, ik zat net op de kaart te kijken en het is ongeveer 75 km vanaf de camping naar Maastricht. Zijn hier toevallig nog mensen die fietsen echt heel leuk vinden?

Ik zat eraan te denken om mijn (vouwbare, dus achterin mee te nemen) ligfiets mee te nemen en ehm... mike2k een beetje te misbruiken voor vervoer van overige spullen terwijl ik zelf met een van jullie - die ook zijn fiets meeneemt - naar Maastricht te fietsen. Dat alles natuurlijk indien het goed weer is. De heenrit ga ik wel gewoon mee in de auto, dus uhm, het wordt wel een beetje frummelen.

Gek idee, lichtelijk onpraktisch op meerdere manieren, maar misschien dat iemand het leuk vindt?

[ Voor 7% gewijzigd door mux op 15-07-2010 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
ssj3gohan schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:38:
Hé, ik zat net op de kaart te kijken en het is ongeveer 75 km vanaf de camping naar Maastricht. Zijn hier toevallig nog mensen die fietsen echt heel leuk vinden?

Ik zat eraan te denken om mijn (vouwbare, dus achterin mee te nemen) ligfiets mee te nemen en ehm... mike2k een beetje te misbruiken voor vervoer van overige spullen terwijl ik zelf met een van jullie - die ook zijn fiets meeneemt - naar Maastricht te fietsen. Dat alles natuurlijk indien het goed weer is. De heenrit ga ik wel gewoon mee in de auto, dus uhm, het wordt wel een beetje frummelen.

Gek idee, lichtelijk onpraktisch op meerdere manieren, maar misschien dat iemand het leuk vindt?
Hoe zwaar is dat? Ik heb wel eens tochten gefietst, maar is dit te doen met normale fiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
75 km, is toch wel een dikke 3,5 uur fietsen en dan moet je stevig doortrappen.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
the mod man schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:59:
Mike2K hoe laat wil je ons aanwezig hebben op de camping?
Ik eb aan het overleggen met NickH hoe en wat kwa reis en dan is het wel handig als er een tijd bekent is wanneer we er ongeveer verwacht worden.

Camping ziet er goed uit!! bijna jammer dat we er maar 1 nacht zijn
Ik zou zeggen: BBQ starts at half zeven.... ?
Hoelaat je er dan van te voren bent moet je zelf weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

loewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 19:59:
75 km, is toch wel een dikke 3,5 uur fietsen en dan moet je stevig doortrappen.
^ wat hij zegt. Mijn stats: BMI ~30, eigenlijk helemaal niet sportief aangelegd en ik rijd moeiteloos dit soort stukken. Ik houd het niet een week achter elkaar vol om elke dag 75+km te fietsen, maar dat is ook niet aan de orde. Er zitten ook niet echt veel klimmetjes in, het glooit hier en daar maar daar is ook alles mee gezegd. En vooral: het is een geweldige omgeving, en een uitgelezen kans om even helemaal te relaxen!

Ik verwacht dat we er 4-5 uur over doen incl. voerpauze en moeilijker-dan-verwachte klimmetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
ssj3gohan schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 20:18:
[...]

^ wat hij zegt. Mijn stats: BMI ~30, eigenlijk helemaal niet sportief aangelegd en ik rijd moeiteloos dit soort stukken. Ik houd het niet een week achter elkaar vol om elke dag 75+km te fietsen, maar dat is ook niet aan de orde. Er zitten ook niet echt veel klimmetjes in, het glooit hier en daar maar daar is ook alles mee gezegd. En vooral: het is een geweldige omgeving, en een uitgelezen kans om even helemaal te relaxen!

Ik verwacht dat we er 4-5 uur over doen incl. voerpauze en moeilijker-dan-verwachte klimmetjes.
Oih, BMI is 14 (Licht onder). Wel sportief, train 4.5 uur in de week, ben trainer/coach, speel wedstrijden en ben scheidsrechter.

Tja ik heb alleen een redelijk stevige vouwfiets...
* Zandpad dubt of hij het wel moet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Je moet het natuurlijk wel (erg) leuk vinden... Neem ook even mee in je afweging dat de wegen in België significant minder lief zijn voor fietsers dan in NL. Het is geen drama hoor, maar verwacht geen mooi rood asfalt met een barrier tussen jou en de auto's - je zult regelmatig op provinciale wegen rijden enzo.

Andere mensen die hier evt. zin in hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Ik vind dat zeker leuk! Ik vraag me alleen af hoe ik dat overleef. Ik ken de belgische wegen vrij goed. Ik ga regelmatig op vakantie daar, niet ver van deze camping af trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Je wilt terug fietsen naar Maastricht en dan met trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij is het vanuit Antwerpen 157 km, valt nog goed mee. Ik kijk er alvast naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Makkelijk schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 21:01:
Je wilt terug fietsen naar Maastricht en dan met trein?
Ja dat is best te doen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Ja, dat is goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
is er al een concreet programma met tijdstippen voor de betreffende avond/nacht/ochtend? Moet daar nog zwaar over gebrainstormed worden, of kunnen we gewoon ideeën spuien?

Kan toegevoegd worden aan de gear lijst:
17-40 F4 L, zojuist gekocht

[ Voor 30% gewijzigd door loewie1984 op 15-07-2010 21:53 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ik stel het me eerlijk gezegd zo voor dat we daar aankomen, slap lullen terwijl iemand een bbq en omliggend grasveld in de fik steekt, we eten, wederom slap lullend het grootste deel van de nacht doorkomen en vage flitsfoto's maken (note to self: 550EX meenemen, dit keer genoeg batterijen!). Dan gaan we soort van slapen, en een uur later eruit om een magnifieke zonsopgang te fotograferen achter een piramide van tweakers, het bos in duiken om de natuur op gang te zien komen en daarna met z'n allen een prachtige toertocht op de fiets door de ardennen maken om met een gemiddelde van 43 km/h op de teller aan te komen en mij de gele trui te geven.

o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
ssj3gohan schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:08:
Ik stel het me eerlijk gezegd zo voor dat we daar aankomen, slap lullen terwijl iemand een bbq en omliggend grasveld in de fik steekt, we eten, wederom slap lullend het grootste deel van de nacht doorkomen en vage flitsfoto's maken (note to self: 550EX meenemen, dit keer genoeg batterijen!). Dan gaan we soort van slapen, en een uur later eruit om een magnifieke zonsopgang te fotograferen achter een piramide van tweakers, het bos in duiken om de natuur op gang te zien komen en daarna met z'n allen een prachtige toertocht op de fiets door de ardennen maken om met een gemiddelde van 43 km/h op de teller aan te komen en mij de gele trui te geven.

o.i.d.
Mehoela! Die trui is vanmij! En anders de witte, voor het jongereklassement xD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:24

the mod man

iets van beeldmaker

Zandpad schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 22:10:
[...]

Mehoela! Die trui is vanmij! En anders de witte, voor het jongereklassement xD!
in your dreams 19 valt ook nog onder het jongeren klassement. Wit en Geel zijn vaker door zelfde persoon gedragen 8) , groen erbij is echter nooit vertoond there's my challenge _/-\o_

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
18 is jonger :). Groen voor de tussen sprint in Luik, en de bolletjestrui voor de Vaalserberg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Gaan jullie maar fietsen. Drink ik wel bier. Net als bij de tour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Met ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 12:09
Alle camera's worden thuis gelaten en iedereen komt spontaan op de fiets?! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vervoersupdate

the mod man (vraag)

ik heb nog vervoer nodig, liefst vanuit Groningen en anders ergens meer in het zuiden...

Woytek (vraag/aanbod)

Ah vertrekplaats is ook handig natuurlijk! Ik vertrek vanuit Nieuw Lekkerland. dat ligt in Zuid Holland. Nu wil ik het liefste wel de benzine kosten met iemand kunnen delen anders wordt het erg gortig.

Als ik alleen moet rijden dan kijk ik liever of ik nog met iemand anders mee kan.

citruspers (vraag)

Ook ik zoek voor de Ardennenmeet nog vervoer, vanuit elk Nederlands treinstation is wel te doen (studentenOV). Voor wie met de trein meereist is er 40% korting, misschien ook waard om te vermelden.

Zandpad (vraag)

Zet mij maar onder voorbehoud ook in dat lijstje. Er is een kleine kans dat ik niet met eigen vervoer kan komen :)
Kom vanuit Apeldoorn

NickH (aanbod)

Ik heb nog 1 ruime plek óf 2 krappere plekken over in mijn Seat Ibiza. Als er twee lui zijn die weinig meuk meebrengen (i.e.: geen tent oid) kunnen er twee mee, anders maar één.

Kom uit Rotterdam, heb een leasebak en kan iemand van NS station Rotterdam Lombardijen of in de buurt van Rdam thuis ophalen.

virtualJac (aanbod)

Kan 2 man meenemen vanaf Bergen op Zoom, door België heen. Vind het niet erg om even om te rijden ofzo want rijd toch voor gratis.

Ook Seat Ibiza (neue model)

Hellknight (aanbod)

zoals ik in het topic over de meet had aangegeven heb ik ruimte in de auto voor 1 of 2 personen, omg. Roosendaal (west-brabant, dus). Heb een Mazda 3 hatchback.

Kevinneke (aanbod)

Ik rij vanuit Antwerpen met de auto en kan nog 2 mensen meenemen uit Belgie die tussen Antwerpen en de Ardennen wonen.

Klopt e.a. nog of is her en der al wat geregeld? /me kijkt ietwat scheel ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol

polthemol

Moderator General Chat
polthemol gaat mee met loewie1984

loewie1984 neemt ook nog een vriend mee, waardoor auto vol is en vriend claimt ook plaats in tent waardoor die ook vol is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Mensen met halfvolle auto's kunnen ook naar een zuidelijker wonende tweaker die ook rijd rijden, en vanuit daar samen gaan. Volle auto's zijn benzine technisch wel slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Ik heb nog wat voor je Krusher:

Phehistyr wil graag met iemand meerijden vanuit (het liefst) Wageningen, maar als dat niet kan is Wijk en Aalburg ook mogelijk. Dit nog even onder voorbehoud dat ik mijn afspraak voor dat weekend nog kan verzetten.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 21:02
Voor de fietsers: Houd er rekening mee dat je weinig geslapen hebt die nacht en eventueel een borrel op hebt en je al je fotogear meesleept. Ik weet niet of het dan verstandig is ;)

Maar misschien kunnen we een keer een fietsmeeting houden met tweakers als de omgeving bevalt. Met bijvoorbeeld de ene dag mountainbiken door de Ardennen en de volgende dag op 't gemak naar Maastricht.

Qua vervoer: Ik rijd gratis, dus ik kan eventueel wel mensen met halfvolle auto's op de routes 'aflossen'. Scheelt je weer wat geld.

Verder: mooie camping, heb dr zin an en hoop dat het weer meevalt.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Ik neem The Mod Man mee (hij komt met de trein naar ergens in het zuiden en daar pik ik hem op).

Daarnaast ben ik ook met Woytek in conclaaf om te kijken of hij er ook nog bij past.

Ligt even aan lengte/bagage van iedereen. DM's staan uit, dus hoor het vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Quoteje van de mail van de camping:
In bijlage zenden we u de offerte voor een verblijf met 10 tenten en 20 personen van 28-08-10 tot 29-08-10. Indien u reserveert kunt u het document in bijlage gebruiken om een voorschot te storten. Bij reservatie van uw groep bieden we u onze Barbeque gratis te leen aan.
De totale kosten voor de camping zijn € 150,-
BBQ'tje is gratis dus....mooi meegenomen....

PS zijn er nog mensen die graag een nachtje langer willen blijven (bedoel natuurlijk eerder gaan) ? Hint hint ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Mike2k op 16-07-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Mij lijkt het leuk (vrijdagmiddag weg gaan, zondag moet ik wel echt terug).
Ik reed al met jou mee maar dan moet ssj3gohan natuurlijk ook kunnen.

[ Voor 24% gewijzigd door Makkelijk op 16-07-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Ik heb daar iets minder zin in, maar dat is op zich geen enkel probleem. In het geval van slecht weer kun je me in Luik op de trein zetten, en bij goed weer fiets ik naar Maastricht. Mijn spullen - voor zover ik die niet kan meenemen - kan ik dan bij Makkelijk ophalen ofzo. Daar kan ik jullie toch wel op vertrouwen?

Ohja, een dag eerder dus. Hier geldt eigenlijk hetzelfde: ik kan met iemand anders heen mee, of over Maastricht reizen, of... of...

edit: of ik kan met iemand anders meerijden, zoals G-Tus.

[ Voor 23% gewijzigd door mux op 16-07-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Maar als ik het goed begrijp zijn we nu wel een beetje gebonden aan 10 tenten? Moet wel beetje in de gaten gehouden worden dan :P

Ik stel ook een FG poker toernooi voor, voor de liefhebbers. Mochten die er zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

ssj3gohan schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:37:

edit: of ik kan met iemand anders meerijden, zoals G-Tus.
Ik zal vanavond even kijken wat ik kan regelen qua vervoer vanuit Den Haag.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Overigens, ondanks het gebrek aan street view bekijk ik wat foto's in de buurt van waar we zitten, en het is daar... redelijk steil. Ik denk dat de fietstocht zelf al zeker meer dan 4 uur duurt.

Maar, zijn er naast Zandpad nog andere gegadigden? Als je nog nooit in zo'n gebied bent wezen fietsen is het echt superleuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Makkelijk schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 13:48:
Maar als ik het goed begrijp zijn we nu wel een beetje gebonden aan 10 tenten? Moet wel beetje in de gaten gehouden worden dan :P

Ik stel ook een FG poker toernooi voor, voor de liefhebbers. Mochten die er zijn :P
Ik zal mijn pokerset meenemen ;)

PS: Zojuist antwoord gekregen van camping De la Semois (http://www.campingdelasemois.com/nl/index.php?lang=ned) zij hebben ook nog plaatsen vrij dus we kunnen eigenlijk kiezen...
Ook hier kan de BBQ geleend worden. Zal nog even de prijs opvragen...

[ Voor 25% gewijzigd door Mike2k op 16-07-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
En ik heb net een Tokina 11-16 f/2.8 gescoord om wat plaatjes mee te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Mike2k schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:08:
[...]

PS: Zojuist antwoord gekregen van camping De la Semois (http://www.campingdelasemois.com/nl/index.php?lang=ned) zij hebben ook nog plaatsen vrij dus we kunnen eigenlijk kiezen...
De Semois is een erg leuke rivier! Ik zit daar met enige regelmaat op Camping Ile De Faigneul. Kanovaren, wandelen, fietsen alles is daar mogelijk. Alleen is die een stukje verder naar het zuiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-09 13:47
Mike2k schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 12:42:
Quoteje van de mail van de camping:

[...]

De totale kosten voor de camping zijn € 150,-
BBQ'tje is gratis dus....mooi meegenomen....

PS zijn er nog mensen die graag een nachtje langer willen blijven (bedoel natuurlijk eerder gaan) ? Hint hint ;)
Shit, waarom niet eigenlijk. Goed, het overcompliceert het hele carpool idee wel een beetje, maar daarentegen: gratis OV >:)

Ik sta er open voor, als er nog iemand is met vervoer doe ik mee.

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
citruspers schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:15:
[...]

Shit, waarom niet eigenlijk. Goed, het overcompliceert het hele carpool idee wel een beetje, maar daarentegen: gratis OV >:)

Ik sta er open voor, als er nog iemand is met vervoer doe ik mee.
Als we een dag eerder gaan zou ssj3gohan ander vervoer zoeken (als dat lukt, anders doe ik het niet...laat je niet in de steek ssj) zou je met mij mee kunnen rijden....wellicht dat ik je wel vraag om met de trein naar alphen te komen, maar dat is, vanuit utrecht, een rechtstreekse verbinding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Mike2k schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 14:08:
[...]

Pf, misschien rijd ik dan wel terug met je mee en ga ik daar alleen in de buurt een stukje met Zandpad fietsen. 75km is me al op het randje eerlijk gezegd (zoals gezegd: na een nacht slecht slapen en in heuvelgebied)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Vrijdag eerder er heen is voor mij geen optie. Ik zit zeker tot 18u aan verplichtingen vast, moet dan nog eten en om dan nog die kant op te komen zie ik niet zitten. Ik kom (wss met Zartok, The Mod Man en Woytek) dus pas zaterdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:47

Sjaak_Afhaak

Bleh!

virtualJac schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:40:
En ik heb net een Tokina 11-16 f/2.8 gescoord om wat plaatjes mee te schieten :)
Oei, speelgoed waar ik zeker even mee wil schieten :)

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Sjaak_Afhaak schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 16:56:
[...]

Oei, speelgoed waar ik zeker even mee wil schieten :)
Same here...enne omdat ik de organisateur ben....Shotgun! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Als dat zou kunnen Mike :)
Probleem is dat ik wel nog terug moet komen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
citruspers schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 17:37:
Als dat zou kunnen Mike :)
Probleem is dat ik wel nog terug moet komen :p
Als de rest (lees Makkelijk een ssj3gohan) niet teveel zooi meenemen moet dat ook nog wel lukken denk ik...misschien is het dan cameratas op schoot, maar dan zien we dan wel weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
In de praktijk is er met dit soort dingen altijd meer vervoer dan mensen. Het wordt alleen een beetje slim plannen. Mocht ik volgende maand in één keer slagen dan rijd ik misschien ook nog, om een beetje te oefenen ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Makkelijk op 16-07-2010 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Kan je dan even laten weten hoe je rijd, dan weet ik dat ik de andere route neem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Waarschijnlijk via spanje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Makkelijk schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 19:19:
In de praktijk is er met dit soort dingen altijd meer vervoer dan mensen. Het wordt alleen een beetje slim plannen. Mocht ik volgende maand in één keer slagen dan rijd ik misschien ook nog, om een beetje te oefenen ;)
Hahaha...in mijn auto zeker ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
Nee in mijn eigen dan natuurlijk :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Woohoo, ik kan mee de 28ste. Nog steeds niemand om me mee te nemen vanuit Wageningen of Wijk en Aalburg (dat dorp ligt een stukje onder Gorinchem). Ik kan overigens zowel op vrijdag als op zaterdag vertrekken.

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Allen,

Ik heb een poll toegevoegd voor de keuze van de camping.
Kunnen jullie allemaal zsm even stemmen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
Ik zeg de la Semois, ligt iets zuidelijker maar qua reistijd vanuit Rotterdam maakt het bijna niks uit. Wel kan ik het me voorstellen dat het vanuit limburg iets verder is.

Het is duidelijk dat deze camping meer in een echt bosrijk gebied ligt (makkelijk te zien in google maps). Ook zijn er blijkbaar wat ruïnes en kastelen om overdag te bewonderen en fotograferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Misschien kan je er per camping bij zetten wat de kosten, afstand in KM vanaf een vaste plek (Utrecht) en voor- en nadelen zijn?

Daarnaast, mijn auto zit vol! Ik neem Zartok, The Mod Man en Woytek mee die kant op 8)

[ Voor 26% gewijzigd door NickH op 17-07-2010 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Voor wanneer moet ik eigenlijk aangeven of ik daadwerkelijk mee ga of niet? Want het lijkt er op dat het nog wel even duurt voordat ik dat weet. Mocht het wel lukken, dan kan een dagje eerder erbij wellicht ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Aapenootjes schreef op zaterdag 17 juli 2010 @ 19:05:
Voor wanneer moet ik eigenlijk aangeven of ik daadwerkelijk mee ga of niet? Want het lijkt er op dat het nog wel even duurt voordat ik dat weet. Mocht het wel lukken, dan kan een dagje eerder erbij wellicht ook wel :)
zsm... ;)

Heb bij De la Semois gereserveerd voor plaats 8,9 en 10 (kaartje staat hier: http://www.campingdelasem...plattegrond2.php?lang=ned)

Kosten zijn iets goedkoper: €134,- (naar mijn calculatie) maar dat is op 20 personen te verwaarlozen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Gaaf! Goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

bbq-meuk gaat nog meer kosten...

Waar leven die campingeigenaren eigenlijk van? Schone buitenlucht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
BBQ-spul komt er inderdaad nog bij (bbq huur is gratiszj) dus alleen vleesch.

Is er trouwens iemand die een powered koelbox heeft ? i.v.m. koel houden van bier en vlees ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Ach, we zitten langs een riviertje, dus daarin kan bier in elk geval goed gekoeld worden.

En weer maar even spammen voor vervoer. Mijn ouders komen net dat weekend terug van vakantie, dus camper of auto kan ik niet meekrijgen. Dan blijft de brommer over, maar in Belgie schijnen ze heel streng te zijn met niet originele modellen, dus dat is ook geen optie. Wie oh wie biedt zich aan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
Als je richting Bergen op Zoom o.i.d. komt treinen kun je mee boeken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Mike2k schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:31:

Is er trouwens iemand die een powered koelbox heeft ? i.v.m. koel houden van bier en vlees ed.
Wij hebben er 1, misschien dat ik die kan lenen. Denkt er iemand aan mayonaise? Belgische is niet te eten

Sorry voor de Belgen onder ons!

Anyway, ik heb vervoer heen maar geen vervoer terug! Iemand die richting Eindhoven/Utrecht/Apeldoorn gaat? Dan pak ik het laatste stuk wel met de trein!

[ Voor 15% gewijzigd door Zandpad op 19-07-2010 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Mike2k schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:31:

Ja ikke, gaat zowel op 12V als op 230V en was al van plan die mee te nemen. Daarnaast werkt mijn pappie bij de mora dus ik kan wel wat van de groothandel laten aanrukken ;)

Overigens kom je met koelelementen en een box ook al aardig ver, was even vergeten dat het maar voor 1 avond / nacht is en 1 ochtend / dag

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
loewie1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Ja ikke, gaat zowel op 12V als op 230V en was al van plan die mee te nemen. Daarnaast werkt mijn pappie bij de mora dus ik kan wel wat van de groothandel laten aanrukken ;)

Daarnaast kom je met koelelementen en een box ook al aardig ver, was even vergeten dat het maar voor 1 avond / nacht is en 1 ochtend / dag
Oh das mooi, scheelt mij weer slepen!
Gaan er mensen vrijdag trouwens al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:01

hellknight

Medieval Nerd

vrijdag al gaan vind ik prima - heb nog zat verlof staan op het werk, dus da's geen probleem

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Als we even kijken naar het avondeten er zijn 22 personen mee,
Je zou 3 dozen frikandellen van 20 stuks, 4 dozen hamburgers van 12 stuks, 6 stokbroden, 4 bakken aardappelsalade, 4 bakken rundersalade en 4 bakjes kruidenboter. Denk dat je dan een aardige avond maaltijd hebt. Excl. ketchup, mayo, curry mosterd.

Zijn er overigens ook vegetariers in de zaal? Zou ook zo onbeschoft zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen carnivoor/omnivoor is 8)

En m.b.t. ontbijt, zachte broodjes, eieren, melk, jus, kaas, vleesbeleg?

Ik gooi gewoon even wat suggesties in de groep..

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
loewie1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 11:59:
[...]

Overigens kom je met koelelementen en een box ook al aardig ver, was even vergeten dat het maar voor 1 avond / nacht is en 1 ochtend / dag
Lekkerrrrrr mexicano's op de bbq!

Vrijdag al gaan lijkt mij ook echt tof...denk dat ik dat wel ga doen....even afstemmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
loewie1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:12:
Als we even kijken naar het avondeten er zijn 22 personen mee,
Je zou 3 dozen frikandellen van 20 stuks, 4 dozen hamburgers van 12 stuks, 6 stokbroden, 4 bakken aardappelsalade, 4 bakken rundersalade en 4 bakjes kruidenboter. Denk dat je dan een aardige avond maaltijd hebt. Excl. ketchup, mayo, curry mosterd.

Zijn er overigens ook vegetariers in de zaal? Zou ook zo onbeschoft zijn om er maar vanuit te gaan dat iedereen carnivoor/omnivoor is 8)

En m.b.t. ontbijt, zachte broodjes, eieren, melk, jus, kaas, vleesbeleg?

Ik gooi gewoon even wat suggesties in de groep..
Denk dat je een goed lijstje heb gemaakt. Misschien nog iets van spiecjes ofso?
Mike2k schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:13:
[...]

Lekkerrrrrr mexicano's op de bbq!

Vrijdag al gaan lijkt mij ook echt tof...denk dat ik dat wel ga doen....even afstemmen...
Kijk ik heb vervoer voor vrijdag heen, zaterdag heen heel misschien, maar zondag terug moet ik met iemand een stuk mee, vanuit NL kan ik wel met OV.

[ Voor 20% gewijzigd door Zandpad op 19-07-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Zandpad schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:14:
[...]

Denk dat je een goed lijstje heb gemaakt. Misschien nog iets van spiecjes ofso?

[...]

Kijk ik heb vervoer voor vrijdag heen, zaterdag heen heel misschien, maar zondag terug moet ik met iemand een stuk mee, vanuit NL kan ik wel met OV.
Misschien kan je PickBoy uit nieuwerkerk a/d ijssel ff dm'en....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
Zelf heb ik een hekel aan meuk als frikandellen en (diepvries)hamburgers op de BBQ, daarom neem ik wel een lading gemarineerde kipfilets mee. Dat betaal ik overigens gewoon uit eigen zak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
3 doosjes mexicano's voor de liefhebbers kunnen er wel bij.
spiesjes kan, wil je dan varkens sate of kip sate, en mag er dan sate saus bij of sambal bij 8)

@ boven me, ik begrijp je standpunt, maar als je echt vlees moet gaan halen voor iedereen ben je zo 15 eu de man extra kwijt verwacht ik. En het zijn maar suggesties, als iedereen budgettair gezien het er voor over heeft om wat luxer vlees te eten, heb ik er ook vrede mee.

[ Voor 45% gewijzigd door loewie1984 op 19-07-2010 12:22 ]

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Phehistyr schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:18:
Zelf heb ik een hekel aan meuk als frikandellen en (diepvries)hamburgers op de BBQ, daarom neem ik wel een lading gemarineerde kipfilets mee. Dat betaal ik overigens gewoon uit eigen zak. :)
Ik wil wel bij betalen als je extra maakt!?
Mike2k schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:17:

Misschien kan je PickBoy uit nieuwerkerk a/d ijssel ff dm'en....
Zijn pf zegt: Leimuiden? Zeker dat het klopt? Zal hem wel even DM'en
loewie1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:19:
3 doosjes mexicano's voor de liefhebbers kunnen er wel bij.
spiesjes kan, wil je dan varkens sate of kip sate, en mag er dan sate saus bij of sambal bij 8)
Mij maakt het niet uit, ik vind beide lekker! Sambal natuurlijk! (Je komt uit Sri Lanka of niet he :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Zandpad op 19-07-2010 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr

Phehistyr

De Epische Lurker

Topicstarter
loewie1984 schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:19:

@ boven me, ik begrijp je standpunt, maar als je echt vlees moet gaan halen voor iedereen ben je zo 15 eu de man extra kwijt verwacht ik. En het zijn maar suggesties, als iedereen budgettair gezien het er voor over heeft om wat luxer vlees te eten, heb ik er ook vrede mee.
Ik begrijp het helemaal hoor, maar bourgondiër dat ik ben vind ik het niet erg om wat extra uit te geven. ;) Daarom neem ik ook zelf vlees mee en betaal dat uit eigen zak. Resultaat: lagere inkoopkosten en echt vlees. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Zal ik dan maar colaspiesjes maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
Zandpad schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:20:
Zijn pf zegt: Leimuiden? Zeker dat het klopt? Zal hem wel even DM'en
Hij komt ook uit Leimuiden...ik ben in de war...Prozac is op.... :S :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loewie1984
Begrijpelijk, we zullen zien waar we op uit komen.

Tis alleen vind ik persoonlijk dat je moet voorkomen dat we dalijk van iemand's zijn eigen meegebrachte eten wilt gaan snoepen voorbeeld: ligt een spiesje op de bbq persoon A weet dat het van persoon X is en persoon B niet en die pakt het spiesje om te eten, nu is een spiesje niet zo'n probleem, maar dan zul je weer mensen hebben die denken van: "ja, als hij er mee weg komt ik wil ook wel zo'n spiesje" en call me crazy, heb het wel al eens eerder meegemaakt, en zeker bij een grote groep denk ik dat je mogelijke conflicten van te voren al moet hebben afgekapt. Uiteraard zijn we allemaal sociale personen met een gezamelijke hobby.. maargoed

Als we er eensgezind een beslissing over kunnen nemen vind ik het ook prima. Lijkt me daarom ook verstandig om misschien een poll aan te maken door Mike2k en andere TS-editors voor boodschappen en ook om een boodschappenlijst bij te houden in de TS.

discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Wie zijn er eigenlijk allemaal vegetarisch? Ben ik de enigste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

Echter mannen eten vlees en kopen canon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtCaffran
ssj3gohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:08:
Hear hear!

Overigens ben ik het met loewie1984 eens, het lijkt me niet echt een goede situatie wanneer verschillende mensen zelf spul meenemen wat niet bestemd/genoeg is voor de hele groep.

Laten we dan gewoon afspreken dat er ook wat duurder vlees wordt gehaald, dan kunnen we gewoon de kosten delen door 22/21. Van mij hoeft niemand uit eigen zak wat vlees mee te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike2k

Mike2k

Topicstarter
citruspers schreef op maandag 19 juli 2010 @ 12:52:
Wie zijn er eigenlijk allemaal vegetarisch? Ben ik de enigste?
Ik ben ook niet zo'n vleeseter....dus alternatieven zijn welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Albert Heijn heeft veel vega spul wat het prima doet op de BBQ, ik denk dat ik wel wat meeneem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
ssj3gohan schreef op maandag 19 juli 2010 @ 13:08:
Koud bier en rauw vlees... Echter zou ik een camera merk niet aan je mannelijkheid relateren, tenzij je iets moet compenseren met een 500mm >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux

mux

99% efficient!

...anyway, uiteraard moeten we rekening houden met vegetariërs, ik ben ook niet (gewoonlijk) zo'n hele grote vleeseter. Het is meer het feit dát er zoveel vlees verhoudingsgewijs op de bbq wordt gegooid dat ik het dan eet, maar citruspers: wat mij betreft hoef je dat niet uit eigen zak te betalen. Genoeg mensen die óók vegaspul willen.

Lekkere dingen voor op de bbq zijn bijvoorbeeld gegrilde groenten en vruchten, gevulde zaken (gevulde paprika, courgette), sommige mensen schijnen die afschuwelijke auberginegedrochten ook lekker te vinden, etc. Als we zoals gezegd een lijstje van boodschappen maken wil ik best even meedenken (met citruspers, misschien andere mensen) over lekkere meuk die niet is afgeleid van dieren.

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste