The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
[ Voor 42% gewijzigd door Makkelijk op 13-07-2010 09:22 ]
Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa
Gear:
D2H
D90
10-20
38 1.8
50 1.4
70-200 2.8
2x tele
Thinktank spul
carbon monopod
groene laser
niet gecoatte polarizer
Nog geen idee wat ik ervan meeneem eigenlijk, behalve de tas
Slaapplaats:
Koepeltentje met ruimte voor 2 personen (nog vrij)
Vervoer: Studenten OV (dus 40% korting voor wie er mee reist met de trein) Met iemand mee rijden (auto) heeft de voorkeur.
[ Voor 14% gewijzigd door citruspers op 13-07-2010 13:00 ]
Ben je niet vergeten, maar omdat je het nog niet zeker wist heb ik je er nog niet bijgezet...citruspers schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 12:52:
Ik ga het nog maar een keertje zeggen, aangezien Mike2K mij maar over schijnt te slaan in de startpost
....
Zal zorgen dat je vanavond om de juiste plaats in het lijstje komt...
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Mike2k ik rijd met jou mee dus?
[ Voor 17% gewijzigd door Makkelijk op 13-07-2010 13:36 ]
Jep...ga vanavond de TS weer 'even' aanpassen...Makkelijk schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 13:33:
Ssj3gohan en ik hebben inmiddels geloof ik een tentdeal dus mijn extra plek is bezet!
Mike2k ik rijd met jou mee dus?
't is een complot
naja, als ik dan afhaak, ligt het niet aan mij
Hier staat tekst
Dat wordt dan September.Mike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:58:
Jep...morgen avond 8 uur...die datum die dan de meeste stemmen heeft in de MM wordt het...
Dan ben ik zelf op vakantie.
Alvast veel plezier gewenst dan, het topic blijf ik in de gaten houden.
Ik ben wel benieuwd naar de resultaten.
Ik plan mn planning aan de hand van de datum die jullie kiezen, das veel makkelijker voor mij!
Ligt wel aan jou...JIJ kunt nietSjaak_Afhaak schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 15:13:
Noooooo!! de enige dag dat ik niet kan, staat nu op één
't is een complot
naja, als ik dan afhaak, ligt het niet aan mij
Als het kan is er plek voor 2 of 3 andere mensen (Renault Grande Scenic)
En dan vraag ik wel aan Scouting of ik een tent + benzine brander enzo mag lenen.
heb net het vrolijke nieuws dat als ik dan nog niets van mijnv erzekering heb ik wat lenzen kan lenen van en vriend van me. Helaas nog geen body, dus als er mensen zijn die een 2de body hebben en die zouden kunnen / willen lenen die dag, you would make me a very happy little puppy
[ Voor 42% gewijzigd door polthemol op 13-07-2010 18:03 ]
Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien
Het is maar 1 nachtje...Gasbranders, kookplaten, wasmachines ed.. zijn niet nodig...bbq wordt ook voor gezorgd en voor de rest hebben we een kampvuur...
paar brandertjes lijkt me net wel zo prettig, kun je het smorgens tenminste een bak koffie zettenMike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:11:
Even tussendoor voor de mensen die een denken een half huis aan kampeerspullen mee te moeten nemen:
Het is maar 1 nachtje...Gasbranders, kookplaten, wasmachines ed.. zijn niet nodig...bbq wordt ook voor gezorgd en voor de rest hebben we een kampvuur...
Mensen, dit is tweakers! Ik verwacht op zijn minst een Senseo aangesloten op een Tronix of andere krachtbron voor studioflitsers.
benzinebrander om mcgyver style, met ducktape en lucifers en zilverfolie een complete energiecentrale te bouwencitruspers schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 18:42:
Koffie, op een gasbrander?
Mensen, dit is tweakers! Ik verwacht op zijn minst een Senseo aangesloten op een Tronix of andere krachtbron voor studioflitsers.
Oh wacht...
Ik wil je niet rushen Mike2k, maar hoe zit het met die update van de TS? Ik sta er ook nog niet in
[ Voor 32% gewijzigd door NickH op 13-07-2010 20:21 ]
* Mike2k is echte tweakert en neemt een laptop met auto-adapter meeloewie1984 schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:27:
Misschien dat een image tank oid ook wel handig is? Ben er vandaag achtergekomen toen ik naar het gaiapark ging. Had zo 4 Gb volgeschoten, en mijn 2de kaart ook al voor 1/4de vol. Nu vraag ik me af of ik wel zo veel foto's zal schieten in de ardennen, maar ik schiet er liever een paar te veel dan te weinig.
PS: ik neem een inverter mee voor in de auto die max 150/300 watt kan leveren voor de pomp van het luchtbed ed...
[ Voor 83% gewijzigd door Mike2k op 13-07-2010 22:31 ]
Verwijderd
/me heeft genoeg aan z'n 1p tent, een dun matje voor z'n slaapzak, een lampje en wat antimuggen meuk
* Phehistyr hoopt nog steeds heel erg op iemand uit het noorden/oosten des lands met een plekje vrij in de auto
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
GAST! ik was ermee bezig...NickH schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 20:17:
Als iemand nou zonnepanelen mee kan nemen, kunnen we er allemaal op inflitsen voor energie.
Oh wacht...
Ik wil je niet rushen Mike2k, maar hoe zit het met die update van de TS? Ik sta er ook nog niet in
Ja, dat is opzich een goed idee...en aangezien Krusher met het idee kwam van een mede-auteur...Phehistyr schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:42:
With ^^ (ja, zegt degene die erover denkt om met de camper te komen. Vervoer is vervoer) Is het trouwens ook niet handig om aan te geven waar de mensen die een plek in de auto over hebben vandaan komen?
* Phehistyr hoopt nog steeds heel erg op iemand uit het noorden/oosten des lands met een plekje vrij in de auto
[ Voor 41% gewijzigd door Mike2k op 13-07-2010 22:50 ]
Verwijderd
Mike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:49:
[...]
...
Ja, dat is opzich een goed idee...en aangezien Krusher met het idee kwam van een mede-auteur...![]()
komt goed, ik verzamel de mensen die carpool willen
M'n DM is vrij voor mensen die dus vervoer zoeken in/buiten Nederland en mensen die vervoer hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2010 22:58 ]
Ik moet nog ff overleggen met m'n pa.Mike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 22:18:
@servertje: waarom heb je geen datums ingevuld dat je kunt ?
Verwijderd
Vervoer
Als je zonder vervoer zit in Nederland en of België DM Krusher
Bied je vervoer aan, DM Krusher
Of druk gewoon op het volgende knopje:
Zorg wel dat je DM aanstaat in je Voorkeuren
Ik zie dat mijn tentje nu vol zit (hoi Wok)
Ik weet nog steeds niet wat ik meeneem van mijn gear, dus als iemand verzoekjes heeft (bewijs dat de D2H nog steeds een relevante camera is bijvoorbeeld) dan kan ik dat ook in overweging nemen.
Trouwens, slecht plan maar......is het een idee om met een laken en beamer mee te nemen en dat iedereen daarop zijn favoriete foto van de avond en ochtend laat zien?
[ Voor 69% gewijzigd door citruspers op 14-07-2010 02:07 ]
Me2... ik vanuit iets lager. Bergen op Zoom/Roosendaal, vind het niet erg iets om te rijden.NickH schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 07:53:
Zo, Krusher een DM gestuurd voor het vervoer. Een korte samenvatting: heb nog 1 ruime plek óf 2 krappere plekken over voor vervoer uit de buurt van Rdam. Als er twee man geen tent mee brengt en ze zijn geen 1.90 of langer, kan ik nog wel twee tweakertjes meesleuren
Hoi NickH, we hebben dezelfde auto!
there's no tweak without the tweaker
Wanneer was je dat van plan te doen? Zondagmiddag voor vertrek? Oftewel, in vol daglicht?citruspers schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 02:04:
Trouwens, slecht plan maar......is het een idee om met een laken en beamer mee te nemen en dat iedereen daarop zijn favoriete foto van de avond en ochtend laat zien?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik neem een officiele 4 persoons tent mee die ik als 2 persoons tent beschouw, met woongedeelte van 2 bij 2.90 en twee slaapgedeeltes van 2 bij 1.40. Ik zag op de site van de camping dat je bijzettenten ed. mag meenemen dus een grote tent an sich lijkt mij ook geen probleem.
Deze tent is bezet door mij en ssj3gohan. Die overigens ook met jou meerijd naar mijn weten Mike2K.
[ Voor 9% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2010 09:35 ]
True, heb ik dat niet in de TS gezet? gelijk doen...Makkelijk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:34:
Nog even voor de startpost:
Ik neem een officiele 4 persoons tent mee die ik als 2 persoons tent beschouw, met woongedeelte van 2 bij 2.90 en twee slaapgedeeltes van 2 bij 1.40. Ik zag op de site van de camping dat je bijzettenten ed. mag meenemen dus een grote tent an sich lijkt mij ook geen probleem.
Deze tent is bezet door mij en ssj3gohan. Die overigens ook met jou meerijd naar mijn weten Mike2K.
En dezelfde camera nu wordt het freakyvirtualJac schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 08:21:
[...]
Me2... ik vanuit iets lager. Bergen op Zoom/Roosendaal, vind het niet erg iets om te rijden.
Hoi NickH, we hebben dezelfde auto!Wij rocken!
![]()
Hoe zit het nou met dat datum prikken?
Mike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:58:
Jep...morgen avond 8 uur...die datum die dan de meeste stemmen heeft in de MM wordt het...
(is het sowieso geen idee om mensen die nog blanco data hebben openstaan, aan te sporen toch iets in te vullen? Op dit moment zouden krusher, wok en ikzelf buiten de boot vallen, maar dat terzijde)
Hier staat tekst
edit: omdat ik me net besef dat ik per 1/9 ook weer ga studeren naast mijn 40 urige baan, heb ik september even grijs gemaakt voor mezelf. Ik kan wel, maar liever in augustus.
[ Voor 16% gewijzigd door NickH op 14-07-2010 10:46 ]
En dan staat ineens de 28ste bovenaan....
Jeeh Sjaak
[ Voor 22% gewijzigd door Mike2k op 14-07-2010 10:45 ]
Er zijn volgens mij ook mensen die de meeting manager helemaal niet hebben ingevuld. Lemnis bijvoorbeeld?
[ Voor 33% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2010 11:06 ]
Ik sta trouwens nog niet in de TS.
Gear staat hier, heb 2 of 3 plaatsen in de auto, zoals vermeld in eerdere post, en naar Krusher ge-DM'ed.
Ik heb een eigen tentje, 1 persoons.
Your lack of planning is not my emergency
Gaat weinig zin hebben heh? Nee, 's nachts dat iedereen zijn favo nachtfoto kan laten zien ofzo? 't Is maar een ideetjeOrion84 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 09:31:
[...]
Wanneer was je dat van plan te doen? Zondagmiddag voor vertrek? Oftewel, in vol daglicht?
Hier staat tekst
Waarvoor heb je een doek nodig...je hebt toch een tentcitruspers schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 12:13:
[...]
Gaat weinig zin hebben heh? Nee, 's nachts dat iedereen zijn favo nachtfoto kan laten zien ofzo? 't Is maar een ideetje
Maar nee, denk niet dat het er van komt...
PS: de 28ste is still going strong...
[ Voor 5% gewijzigd door Mike2k op 14-07-2010 12:22 ]
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
@Makkelijk - mijn gear is inderdaad analoog (had ik wel in het animo-topic aangegeven, maar hier niet) dus geen missende D'sMakkelijk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 11:49:
@hellknight is jouw gear analoog of vergeet je de D'tjes?
[ Voor 21% gewijzigd door hellknight op 14-07-2010 13:38 ]
Your lack of planning is not my emergency
Vlees ed. kunnen we denk ik beter zelf regelen aangezien ik dat nogal duur vind...
Ik zal straks ook even vragen aan een van de vriendinnen van me of ze zich wilt inschrijven. De ander zal lastig worden, die zit in Peru
Overigens, ik heb met mijn ouders overlegd, ik kan de auto lenen voor het weekend. Dit betekent dat als die 2 vriendinnen van me mee gaan ik waarschijnlijk nog wel 1 plek in de auto (citroën C5 break) over heb om iemand extra mee te nemen vanuit Heerlen of Maastricht (of omstreken).
[ Voor 40% gewijzigd door Aapenootjes op 14-07-2010 14:18 ]
Nee hoor, 28ste staat op de 1ste plaats met 21Aapenootjes schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:07:
En dankzij moi staan de 28e augustus en de 18e september nu gelijk
Ik zal straks ook even vragen aan een van de vriendinnen van me of ze zich wilt inschrijven. De ander zal lastig worden, die zit in Peru
Overigens, ik heb met mijn ouders overlegd, ik kan de auto lenen voor het weekend. Dit betekent dat als die 2 vriendinnen van me mee gaan ik waarschijnlijk nog wel 1 plek in de auto (citroën C5 break) over heb om iemand extra mee te nemen vanuit Heerlen of Maastricht (of omstreken).
Gear:
Canon 450d
18-55 kitlens
Nog aan te schaffen: 70-300 USM
BatteryGrip
420ex flitser
Ik ben benieuwd naar de ochtendshots van chagrijnige tweakersMilo. schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:12:
Gelukkig hebben ze daar ook in bijna elk dorp wel een internet connectie.
Hehe wel een grappig idee trouwens dat kamperen, ben wel benieuwd naar ochtendshots van de natuurlijke omgeving.
Je hebt gelijk, ik telde eigenlijk alleen de rode vakjesMike2k schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:22:
[...]
Nee hoor, 28ste staat op de 1ste plaats met 21
wel effe inschrijven he?framaster schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 14:32:
Ik wil ook mee.
Gear:
Canon 450d
18-55 kitlens
Nog aan te schaffen: 70-300 USM
BatteryGrip
420ex flitser
Hier staat tekst
there's no tweak without the tweaker
Zoiets kan ook nog: http://www.groepshuizen.be
Verwijderd
ja een huis zou langs de ene kant wel veiliger zijn met al onze gear, maarja, dan is het kampeer gevoel er wel grotendeels af.. Laten we eerst verder zoeken naar campings...Makkelijk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:35:
Lijkt me ook verstandig om het aantal mensen nu al vast te leggen en met camping af te spreken dat het er 5 meer of minder kunnen worden (maakt niet echt uit voor de benodigde ruimte). Ik zou het dan gewoon op 25 houden.
Zoiets kan ook nog: http://www.groepshuizen.be
Just sayin...
Ja.ssj3gohan schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:53:
Moet er persé een kampeergevoel zijn dan?
Mij maakt het niet zoveel uit, ik ben niet zo veeleisend. Maar ik denk dat er in elk geval *een* overnachtingsplaats moet worden gevonden. En als dat lastig is hoeft dat ook niet per sé voor het weekend te zijn met de meeste aanmeldingen. En Mike2k: als je hulp nodig hebt laat dat vooral even weten. Ik wil bijvoorbeeld best wat koffiepauzes opofferen om wat opties na te bellen.ssj3gohan schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 17:53:
Moet er persé een kampeergevoel zijn dan? IMO is het voor één avond een stuk relaxter om in een huisje te zitten dan om al je meuk te moeten opzetten en 5 uur later weer af te moeten breken.
Just sayin...
Ik zou sowieso vanavond een datum vastleggen en ik weet zeker dat je op basis daarvan wel een locatie kunt vinden. De ardennen hebben enorm veel campings
Omgeving Dinant (mooi:)
http://www.villatoile.be/nl/camping/tarifs.html (Grote camping)
http://www.campingparadiso.be/nl_home-home.php
http://www.leroptai.be
[ Voor 136% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2010 19:51 ]
Dus nog 9 minuten...Mike2k schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 14:58:
[ Voor 4% gewijzigd door Mike2k op 14-07-2010 19:52 ]
Deze lijkt me wel wat: http://www.pontbergueme.be/NL/prijzen.html
Groepsmogelijkheden: http://www.maredresorts.be/moulindebistain/page/nl/2
http://www.camping-coo.be/
http://www.campingchaletweekend.be/
http://www.wachirock.be/Index_fichiers/Campingnl.htm
Over het vastleggne van de datum mike2k dat was niet naar jou bedoeld maar naar degene die suggereerde de datum van de beschikbaarheid op camping af te laten hangen ipv andersom. Dat leek mij ene slecht idee, campings zat
[ Voor 32% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2010 20:05 ]
overigens, ik heb een 4 persoons tent (staat ook in de TS), maar tenzij iemand lepeltje-lepeltje tegen me aan wil liggen, wil ik toch voorstellen er een 2 persoons tent van te maken
Hier staat tekst
Don't worry, ik doe hetzelfde. Gezien mijn extreme slaap bewegelijkheid kan er echt niemand naastSjaak_Afhaak schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 20:12:
volgens mij zijn slaapplekken in tenten geen probleem
overigens, ik heb een 4 persoons tent (staat ook in de TS), maar tenzij iemand lepeltje-lepeltje tegen me aan wil liggen, wil ik toch voorstellen er een 2 persoons tent van te maken
Maar we hebben een winnaar!
De 28ste zoals jullie waarschijnlijk wel verwacht hadden...
* Makkelijk mag niets zeggen, ik ben heel blij met deze datum
[ Voor 139% gewijzigd door Makkelijk op 14-07-2010 21:42 ]
Currently nog 1 plek vrij! en die 17-40 F4 L komt wellicht sneller dan gedacht, kga dinsdag kijken kijken en kopen voor 430 eu alst meezit, wederom een nette prijs.Loewie1984
•Skoda Fabia station
•Nog 2 plaatsen vrij
ik kan dan maar net zo goed trouwens die plek in je tent ook claimen. Navraag leerde dat mijn ouwe truowe pinkpoptentje doowd isloewie1984 schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 23:56:
[...]
Currently nog 1 plek vrij! en die 17-40 F4 L komt wellicht sneller dan gedacht, kga dinsdag kijken kijken en kopen voor 430 eu alst meezit, wederom een nette prijs.
En doe die aankoop
Ok prima, je hoeft alleen maar een slaapzak mee te nemen de rest heb ik. Mochten we überhaupt op tenten uitkomen. Ben ook wel voorstander van een groot huis in de ardennen. Zeker gezien de gear, en het mogelijke slechte weer. Maar kamperen maakt me ook geen zak uit, tis immers maar een nacht.polthemol schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 04:31:
[...]
ik kan dan maar net zo goed trouwens die plek in je tent ook claimen.
feit, en naar eigen ervaring: het zijn meestal erg gezellige hutjes die je er kunt huren. Van de 4 keren dat we er met een groepje vrienden naartoe zijn gegaan waren het altijd vrij riante huisjes. Ook wel prettig ivm weer, want als je regen hebt is het idd. geen pretje, vooral niet als je daar zit met een kapitaal aan gearloewie1984 schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 08:35:
[...]
Ok prima, je hoeft alleen maar een slaapzak mee te nemen de rest heb ik. Mochten we überhaupt op tenten uitkomen. Ben ook wel voorstander van een groot huis in de ardennen. Zeker gezien de gear, en het mogelijke slechte weer. Maar kamperen maakt me ook geen zak uit, tis immers maar een nacht.
Anyway, mike/zandpad: zouden jullie de topictitel niet even aanpassen? Ik kan dat wel in een TR vragen, maar jullie zijn hier de baas
En nu ook hier: http://www.campingdelasemois.com
[ Voor 25% gewijzigd door Mike2k op 15-07-2010 09:42 ]